Verwijderd
Nou, nog 2 uurtjes en ik mag weer naar buiten... En dan is het mijn beurt. Kijken of ik nog een plaatsje op Eclips kan veroveren.
Hoe zit dat trouwens precies met de bezetting van servers? Als je eenmaal een character hebt aangemaakt, kun je dan ALTIJD inloggen op die server om te spelen, of hangt dat dan ook af van de hoeveelheid ingelogde spelers op dat moment?
Uit het officielle forum:
A friend of mine called tech support on this issue. The reply was that the servers have a maximum capacity of 4000 accounts. The maximum player population on a server cannot exceed 3000. If your character is on a server that is full, that means there are 3000 players online on that server and you cannot log in. I know, I could hardly believe this myself. Assuming the tech gave out the right information, I would say that whoever decided on this business decision is an idiot.
[ Voor 64% gewijzigd door Cthulhu op 30-06-2003 15:03 ]
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Verwijderd
Mocht Eclipse te vol zijn, wat is een goeie tweede?
Tenzij ze ineens veranderen van de gedachten die ze altijd al hebben gehad, kun je NIET van server wisselen zonder je char te verliezen.
Oh, en het enige verschil tussen servers is de mensen erop. Er is geen goeie tweede omdat ze allemaal hetzelfde zijn. Waarom iemand Eclipse heeft gekozen als toekomstige euro-server is me een raadsel, waarschijnlijk door een paar keer een muntje te flippen. Zelfs het verschil tussen West en East Coast boeit geen fuck (ik heb in beta op west kust, Bria, gespeeld en het was hetzelfde als toen ik een char maakte op de op dat moment nieuwe east coast server, Bloodfin)
En ze hebben die caps eens eerder uitgelegd, alleen lagen de nummers toen op 3500 login-cap en ik dacht 10.000 character cap. Ze zeiden er wel bij (weet niet hoeveel pakken zout je erbij moet pakken) dat dat in feite niet anders is dan andere MMO's.
Ik moet ook wachten tot DB besluit aardig te zijn en em opstuurt
[ Voor 28% gewijzigd door GTOfire op 30-06-2003 16:13 ]
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
reden:
Special edition
Special edition
Special edition
Special edition
Special edition
Special edition
Ik zit op de eclipse server en ben beetje in Theed aan het rondkijken atm.
Hopelijk bevalt het alle niet-beta testers een beetje
hoeveel kost dat? btw Pic 4 is uberl33tStealth2000 schreef op 30 June 2003 @ 17:26:
* Stealth2000 is blij !!!
reden:![]()
Special edition
Special edition
Special edition
Special edition
Special edition
Special edition
Ik zit op de eclipse server en ben beetje in Theed aan het rondkijken atm.
btw, vet die SE
http://content.guru3d.com...php?cat=gamereviews&id=49
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
guhw? Is dat zoIf you pay $49.99 now, and $15.00 a month for 6 months
voor 6 maanden is het $13 per maand
en je kan ook per 1 maand subscriben voor die 15
Heeft iemand een site met feedback van al spelende personen?
Maar ik lees ook alleen maar slechte berichten over Galaxies, dat het buggy is, overvolle servers en dat je uren en uren moet spelen om je character op een hoger 'level' te brengen.
Bron: Games Domain
Btw, loopt ie bij jullie ook als crap af en toe (framedroppings naar 5 of lager) ?
Ja, je kunt geweren verkopen op de bazaar / direct aan een persoon.loona35 schreef op 30 June 2003 @ 22:06:
Nog een vraagje
Kunnen crafters hun geweren ook zelf verkopen? Of verkopen die hun blueprints of guns aan merchants.. die ze dan via shops verkopen?
Blueprints weet ik niet helemaal zeker..
En stealth: ja dat hoort zo
[ Voor 3% gewijzigd door the_tWiStEr op 01-07-2003 10:27 ]
En het vechten, ziet dat er een beetje uit? (was toch klick attack en alles gaat vanzelf...)
Wat er ook gebeuren moogh...
Verwijderd
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
Ja, kap nou, ik zit nu net op Eclipse...Kwartjuh schreef op 01 July 2003 @ 14:53:
We moeten echt ff SERIEUS een beslissing maken over de server... het zou gewoon zwaar kloten zijn als niet iedereen op Eclipse kan komen, iets dat meer en meer het geval lijkt... mischiene een andere server zoeken...?
Verwijderd
Verwijderd
1e keus = EclipseKwartjuh schreef op 01 juli 2003 @ 14:53:
We moeten echt ff SERIEUS een beslissing maken over de server... het zou gewoon zwaar kloten zijn als niet iedereen op Eclipse kan komen, iets dat meer en meer het geval lijkt... mischiene een andere server zoeken...?
2e keus = Tarquinas
bron: StarWarsGalaxies.nl
Thx direct ff bestellen.Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 15:45:
gamestop. was binnen 4 dagen in huis na release dat kostte 56 euro
[ Voor 29% gewijzigd door XWB op 01-07-2003 16:53 ]
[ Voor 95% gewijzigd door XWB op 01-07-2003 16:52 ]
Al die verhalen, reviews e.d. met klachten dat er maar 2 soorten missies zijn die ook nog eens bagger en saai zijn. De bugs enz.
Het spel is duidelijk nog niet af, hardstikke jammer want ik had me er enomr op verheugd
Natuurlijk zitten er nog veel bugs in, het is dan ook een heel complex spel.loona35 schreef op 01 July 2003 @ 17:53:
Ik heb mijn bestelling geannuleerd en ga ook niet meer bestellen.
Al die verhalen, reviews e.d. met klachten dat er maar 2 soorten missies zijn die ook nog eens bagger en saai zijn. De bugs enz.
Het spel is duidelijk nog niet af, hardstikke jammer want ik had me er enomr op verheugd
Het spel wordt echter doorontwikkelt dus de meeste bugs zullen nog met patches verholpen worden.
In zulke grote MMORPG's zitten altijd wel bugs maar die worden er gewoon uitgehaald, gewoon geduld hebben.
En ik weet wel zeker dat er meer dan 2 missies zijn.
1) heb jij het al gespeeld?Hacku schreef op 01 juli 2003 @ 18:22:
[...]
Natuurlijk zitten er nog veel bugs in, het is dan ook een heel complex spel.
Het spel wordt echter doorontwikkelt dus de meeste bugs zullen nog met patches verholpen worden.
In zulke grote MMORPG's zitten altijd wel bugs maar die worden er gewoon uitgehaald, gewoon geduld hebben.
En ik weet wel zeker dat er meer dan 2 missies zijn.
2) Dan ben ik alsnog heel erg bang dat ik mijn favo vak niet goed kan uitoefenen. Ik kick namelijk enorm op craften en entertainen. (Dingen als architec of image desingner) .. maar ik verwacht veelste te veel concurrentie, als er higher lvl spelers zijn kan ik toch amper nog iemand blij maken met een kleine tattoo?
Misschien dat ik het spel toch nog ga spelen... Ik verwacht dat als veel mensen het spelen, de ontwikkelingen ook sneller gaan. En dat de reviews zullen ook mede zo negatief zijn omdat men extreem hoge verwachtingen van het spel heeft. Als ik er een paar weken zoet mee ben, ben ik al blij ..
>> zijn er mensen die SWG nu al spelen en commentaar willen geven op die reviews? Ben daar namelijk het meest benieuwd naar!
Verwijderd
je kan dat altijd worden toch? dan doe je gewoon voor lage prijzen dan komen ze wel bij jou... zo ga ik et ook spelen int begin.loona35 schreef op 01 July 2003 @ 19:08:
[...]
1) heb jij het al gespeeld?
2) Dan ben ik alsnog heel erg bang dat ik mijn favo vak niet goed kan uitoefenen. Ik kick namelijk enorm op craften en entertainen. (Dingen als architec of image desingner) .. maar ik verwacht veelste te veel concurrentie, als er higher lvl spelers zijn kan ik toch amper nog iemand blij maken met een kleine tattoo?
Misschien dat ik het spel toch nog ga spelen... Ik verwacht dat als veel mensen het spelen, de ontwikkelingen ook sneller gaan. En dat de reviews zullen ook mede zo negatief zijn omdat men extreem hoge verwachtingen van het spel heeft. Als ik er een paar weken zoet mee ben, ben ik al blij ..
>> zijn er mensen die SWG nu al spelen en commentaar willen geven op die reviews? Ben daar namelijk het meest benieuwd naar!
kga strax eerst een dagje lekker te vissen
vissen..? Ingame???Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 19:11:
[...]
je kan dat altijd worden toch? dan doe je gewoon voor lage prijzen dan komen ze wel bij jou... zo ga ik et ook spelen int begin.op den duur heb je dan wel vaste klanten en dan kun je de prijzien iets omhoog doen bv... dr is zoveel te doen..
kga strax eerst een dagje lekker te vissen
En irencus: in de beta had ik dat getest, gebeurde na ca. 2 uur inactive
Daar heeft de SWG.nl council (zit ik ook inVerwijderd schreef op 01 July 2003 @ 16:42:
[...]
1e keus = Eclipse
2e keus = Tarquinas
bron: StarWarsGalaxies.nl
De 2e keus word pas gebruikt als Eclipse echt niet meer te doen is
[ Voor 70% gewijzigd door the_tWiStEr op 01-07-2003 21:26 ]
Aan de andere kant vind ik het altijd wel leuk om vroeg in het spel te komen zodat je een naam enzo kan opbouwen. In de Sim Online heb ik een aardige populariteit opgebouwd omdat ik al sinds de beta meedeed...
beslissingen...beslissingen
Dit dus.
Ik las dat het point, klick en kijk (pray) was, maar is dat alleen bij "jij vs beestje" of ook "player vs. player" ??
Verwijderd
maarja bedankt irencus voor de "uitleg"
Verwijderd
heb em gelijk bij gamestop.com besteld ...CE
dohVerwijderd schreef op 03 July 2003 @ 19:01:
laatste nieuws: bij dimension plus komt ie ook pas de 14e![]()
heb em gelijk bij gamestop.com besteld ...CE
Als je de benodigheden ervoor hebt te spelen zou ik het zeker doen als ik jou was. Ik weet zeker dat er veel plezier aan deze MMORPG te beleven valt. In het ergste geval vind je het echt een KUTspel en stop je gewoon met betalen na de 1e maand.FunkyTrip schreef op 02 juli 2003 @ 13:33:
Zit nu echt in dubio. Aan de ene kant lees ik alle slechte reviews dus wil ik nog een tijdje wachten totdat het spel wat meer af is.
Aan de andere kant vind ik het altijd wel leuk om vroeg in het spel te komen zodat je een naam enzo kan opbouwen. In de Sim Online heb ik een aardige populariteit opgebouwd omdat ik al sinds de beta meedeed...
beslissingen...beslissingen
Verwijderd
Nu snel installeren en de hele avond testen...
Ik denk dat ik maar ff ga wachten met SWG tot ze alle zaakjes op orde hebben daar, speeders, mounts, wat van de grotere bugs eruit.
Verwijderd
ps. bij gamestop kan je het hem best bestellen, woensdag besteld en maandag in huis. (donderdag kwam het spel uit)
gamestop heeft 'em toch op back-order staanVerwijderd schreef op 04 July 2003 @ 23:31:
bugs welke ik zelf had er last van dat ik eruit werd gekikt maar dit kwam mogelijk door meerdere char. verder zijn er geen ernstige bugs mischien wat schoonheids foutjes maar dat is het.
ps. bij gamestop kan je het hem best bestellen, woensdag besteld en maandag in huis. (donderdag kwam het spel uit)
Kheb hem een paar weken in de beta gespeeld en vond het dus ook al extreem saai allemaalloona35 schreef op 01 July 2003 @ 19:08:
[...]
1) heb jij het al gespeeld?
De reviews hebben niks met verwachtingen te maken. Ik heb bergen MMORPG's gespeeld en SWG mist gewoon iets. Het is moeilijk te definieren wat het mist, maar het zal voornamelijk zitten in het ontbreken van echte quests (met items e.d.) en het ontbreken van interessante vechtomgevingen. Want geloof het of niet, alle beroepen zijn leuk, maar voor een beetje interessante actie zul je toch moeten gaan knokken
Er zijn genoeg mensen die me tegen zullen spreken (heb mijn mening in het beta-topic ook al eens geuit en een berg stront over me heen gekregen
En wat bugs betreft. Ik speelde het samen met een paar vrienden en we kwamen bergen bugs en 'schoonheidsfoutjes' tegen. Als je buiten loopt en ineens vanalles in de lucht ziet zweven ofzo dan heb je toch niet het idee dat het spel 'af' is. Een vriend van me verloor een week voor het aflopen van de beta zijn hele karakter omdat ie om een of andere reden corrupt raakte op de server. Veel bugs zie je dan ook niet maar zitten in de server, sommige dingen reageren supertraag of ineens helemaal niet meer omdat dat gedeelte van de servers dan weer eens gecrasht is of vol aan het lopen is. Als het spel zo vlak voor retail nog zo buggy was dan kun je er zeker van zijn dat die in retail ook nog gewoon te vinden zijn (wederom de redelijk wijde MMORPG-beta kennis die hier spreekt
[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 06-07-2003 12:39 ]
Verwijderd
Maar nu heb ik hem en damm wat een tegenvaller echt niet leuk. Langzaam veel schoonheidsfoutjes en zoals eerder gezegd net zo buggy als de beta )-:
Voor mij geen swg voorlopig
Verwijderd
Verwijderd
echt super mooi, en ik ben eigenlijk niet eens een bug tegengekomen.
ja een paar vliegende maar die heb ik doodgeschoten
AFAIK hoef je niet direct te betalen voor een volgende maand. Ik speel nu zonder geldige CC ingevuld te hebben.GTOfire schreef op 04 July 2003 @ 23:15:
kheb net bij Dynabyte mn order gecancelled, en ik ga em ook niet meteen ergens anders bestellen. Ik hoorde net dat je geen gratis eerste maand krijgt: je krijgt je eerste twee voor de prijs van 1. Je MOET dus al meteen betalen voor je volgende maand / 3-6 maanden / jaar voor je die eerste gratis maand aangereikt krijgt.
Ik denk dat ik maar ff ga wachten met SWG tot ze alle zaakjes op orde hebben daar, speeders, mounts, wat van de grotere bugs eruit.
Als ik er 2 weken mee zoet ben, heb ik mijn geld "er al uitgehaald" .. en dat gaat wel lukken volgens mijBosmonster schreef op 06 juli 2003 @ 12:34:
[...]
Kheb hem een paar weken in de beta gespeeld en vond het dus ook al extreem saai allemaalWat jij zegt klinkt heel leuk, maar die beroepen zijn supersaai die je noemt
Dat geeft je ongeveer 2 weken plezier en dan denk je hmm... toch maar eens wat anders verzinnen
De reviews hebben niks met verwachtingen te maken. Ik heb bergen MMORPG's gespeeld en SWG mist gewoon iets. Het is moeilijk te definieren wat het mist, maar het zal voornamelijk zitten in het ontbreken van echte quests (met items e.d.) en het ontbreken van interessante vechtomgevingen. Want geloof het of niet, alle beroepen zijn leuk, maar voor een beetje interessante actie zul je toch moeten gaan knokkenDe andere beroepen zijn gewoon te saai om je maanden/jaren zoet te houden.
Er zijn genoeg mensen die me tegen zullen spreken (heb mijn mening in het beta-topic ook al eens geuit en een berg stront over me heen gekregen), maar ben blij dat de reviews niets anders zeggen
En wat bugs betreft. Ik speelde het samen met een paar vrienden en we kwamen bergen bugs en 'schoonheidsfoutjes' tegen. Als je buiten loopt en ineens vanalles in de lucht ziet zweven ofzo dan heb je toch niet het idee dat het spel 'af' is. Een vriend van me verloor een week voor het aflopen van de beta zijn hele karakter omdat ie om een of andere reden corrupt raakte op de server. Veel bugs zie je dan ook niet maar zitten in de server, sommige dingen reageren supertraag of ineens helemaal niet meer omdat dat gedeelte van de servers dan weer eens gecrasht is of vol aan het lopen is. Als het spel zo vlak voor retail nog zo buggy was dan kun je er zeker van zijn dat die in retail ook nog gewoon te vinden zijn (wederom de redelijk wijde MMORPG-beta kennis die hier spreekt)
Hehe.. ja.. tijdens het vechten kun je een beetje op je special-moves rammen. Die speelt ie dan mooi in volgorde van inrammen als een soort macro af. Wat een actieje hebt zelf invloed op je spel doormiddel van headshot legshots bodyshots. deze speciale aanvallen worden steeds geavandceerder zoals bodyshot3. headshot 2 etc. ja je hebt zelf erg veel invloed op het spel. ook verhoog je de accurcy door te zitten, liggen welke afstand je gebruikt etc.
Mwah.. 2 weken voor een gewoon spel is wel ok, maar voor een MMORPG is het niks natuurlijk. Kzeg niet dat je er geen plezier mee kan hebben, maar erg lang kan het niet boeien. Ze zullen best in de loop van de komende maanden dingen verbeteren en dingen toevoegen. Maar om nu $50 + $15 per maand te betalen voor een beta...Als ik er 2 weken mee zoet ben, heb ik mijn geld "er al uitgehaald" .. en dat gaat wel lukken volgens mij
Wat ik wel goed vond trouwens was de grote verscheidenheid aan rassen en beroepen (ook al is het uitoefenen van de beroepen repetatief en saai) en de uitgebreidheid van het land (al was het land zelf weer extreem repetatief en saai
Je kunt je voorstellen wat mijn overall indruk van het spel was
[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 08-07-2003 21:49 ]
Verwijderd
Begrijp me niet verkeerd, ik had heel hoge verwachtingen van SWG maar het is van wat ik gezien heb (beta3) gewoon een slechte AO rip-off met een StarWars theme.
Grafisch is het echt bijna perfect, alleen de feeling en de swfeer vond ik werkelijk waardeloos. Ik heb het 3 weken lang gespeeld maar het kon me niet boeien, iets waarin Dark Age of Camelot in 1 dag in slaagde, net als Anarchy Online.
Verlopig blijf ik bij Dark Age of Camelot en ga wellicht over naar World of Warcraft.
Surveyen (resources zoeken) is best leuk, vooral als je het met meerdere personen gaat doen, kun je lekker kletsen
Aint I sexy: http://www.acaldra.com/img/swg/screenShot0005.jpg
Have fun met spelen enzo, ik hoop er volgende week ook bij te zijn.
http://www.acaldra.com/img/swg/screenShot0015.jpg
AArrrgh, eet me niet op
[ Voor 46% gewijzigd door Koetjeboe op 11-07-2003 13:38 ]
Verwijderd
http://members.chello.nl/~j.dekorte1/screenShot0018.jpg
Dit is dus gewoon met een GF 3 ti 200
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2003 14:21 ]
Verwijderd
Zitten best veel bugs in ja...maar het bugfixen is SUPER snel...komende paar weken iedere dag een patch.loona35 schreef op 12 July 2003 @ 20:37:
Enige MMO die ik gespeeld heb zijn PlanetSide en AC1.. beide bevielen me echt super! Deze zit bomvol met bugs helaas, maar ik kan het niet laten om hem te kopenEn het maakt me ook niet zoveel uit, het is maar 70 euro ofzo. Dat is net zoveel als een dagje six-flags, dus als ik er al 2 dagen mee zoet ben vind ik het goed
En dan ook echte iedere dag, feestdagen en in het weekend ook.
18 juli is ie bij D+ en DB. Ik heb 'em nu bij Gamestop besteld, dat leek me wat veiliger dan D+ en DB die toch maar steeds verschuiven
\o/ Eerste harvesters
Vloog bij de bank
Mijn screenshots moet je niet als voorbeeld nemenTommilio schreef op 18 juli 2003 @ 16:44:
Kan iemand nog wat meer ingame screens posten van landschappen en in steden want volgens mij valt het detail hier en daar knap tegen
Verwijderd
ik snap niet echt hoe het nou werkt
* Per maand: $14.99 / maand
* Per 3 maanden: $14.00 / maand
* Per 6 maanden: $13.00 / maand
* Per 12 maanden: $12.00 / maand
Betekent dat nou dat als ik 12 maanden wil spelen per maand 12 dollar moet betalen ? Dus dat ik goedkoper uit ben ? dan per 3 maanden ? of hoe moet ik het zien ?
Verwijderd
Nah
woensdag besteld > vrijdag gekregen hehehe
moet alleen nu hele weekend met me vriendin optrekken GVD
Volgende week komen de preorders binnen bij de Nederlandse winkels, maar echt in de schappen gaat nog even duren. Geen datum bekend.
Er zijn ook nog geen nieuwe betalingsmethodes
Verwijderd
Wie van de gotters onder ons spelen SWG nu eigenlijk al ? Zou wel leuk zijn om een lijst te maken met wie er allemaal spelen van GoT
kan em alleen nog niet spelen
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
Staan er genoeg op de officiele website van SWG en op fansitesTommilio schreef op 22 July 2003 @ 16:14:
Ik wil nog wel wat screenies zien misschien kunnen die me overtuigen tot aanschaffen
Kijk eens in de startpost, staan meer dan genoeg screenshots toch?Tommilio schreef op 22 juli 2003 @ 16:14:
Ik wil nog wel wat screenies zien misschien kunnen die me overtuigen tot aanschaffen
Of kijk eens hier, of hier of desnoods hier
The devil is in the details.
Verwijderd
damnTwister schreef op 20 July 2003 @ 11:06:
Nope
Volgende week komen de preorders binnen bij de Nederlandse winkels, maar echt in de schappen gaat nog even duren. Geen datum bekend.
Er zijn ook nog geen nieuwe betalingsmethodes
Verwijderd
Wat is er "gevaarlijk" aan ?ADMK schreef op 22 July 2003 @ 19:08:
[...]
damnheb zelf geen CC en me vader wilt hem niet uitlenen "tis te gevaarlijk" ik hoop dat ze maar snel gebruik maken van PBC (Paybycash)
Verwijderd
Uw bestelling wordt zo spoedig mogelijk uitgeleverd" hoop dat dit dus niet betekend dat het artikel niet vooraadig is (ze geven een levertijd van 3 tot 6 dagen dus ben benieuwd)
[ Voor 17% gewijzigd door Koetjeboe op 23-07-2003 09:18 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()