Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MMORPG] Star Wars Galaxies

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.747 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

valt wel mee denk ik, mensen die elke maand willen betalen zijn volgens mij ook wel vrij serieuze spelers :)

Verwijderd

Ik heb UO wel heel even gespeeld, maar konden wapens daar ook weer gerepareerd worden? Dat kan in SWG wel, wat de de hele verkoop een beetje kan remmen.

Verwijderd

Ik vindt et echt super jammer dat in deze versie nog geen voertuigen zitten.
Hoe zit dat eigenlijk, moet je nu hele planeten aflopen om naar een trainer oid te zoeken?

Verwijderd

je kan een transport shuttle nemen om van plek a naar plek b te komen op een planeet (kost wel credits) of je gaat naar een spaceport om van planeet naar planeet te reisen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 June 2003 @ 19:03:
ik denk dat veel mensen toch naar wapens ala bounty hunter en commando's etc zullen vallen. zie je de meeste mensen met artisan beginnen een beetje grondstoffen uit de grondhalen blueprints maken. een pistol maken experimenteren. NEE die willen schieten met die handel monsters doden. npc's doden etc. die gaan voor de empire werken of de rebellen en die zullen zich geen reet schelen. ook zullen er mensen zijn die gewoon andere mensen zullen doden omdat ze dat grappig vinden. dat soort mensen vern****** de sfeer gewoon. deze moeten gewoon hoge prijsen op hun hoofd krijgen zodat we ze kunnen oppakkken >:)
ik speelde als master brawler , ook erg leuk om mee te vechten (best snelle moves en damage) alleen is het wat gevaarlijker in groups dan ranged (omdat je naast het monster staat ipv 20 meter verderop)

Verwijderd

Subscription schijnt nogal een probleem te zijn vandaag.Mensen die het spel niet in te kunnen. Dit is nu nog steeds niet verholpen. Dus voor iedereen die morgen het spel opstart, you are warned...

Installed game, went to launchpad and put in my station account, clicked on sign in and got the account activation screen, hit the button and after about 10 minutes it popped up a screen showing places to put my account code off the CD box for the game. Put in CD key for account activation and hit Activate subscription. Then nothing happened. Period.. finally after about 10 minutes I closed the window and tried to log in again. Now I still get the activate subscription button to login BUT I can post on the forums now, which to me means the account code is registered somewhere...

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
ik ga hem ckers kopen, maar ik denk na een paar weken (geen cash atm >< ) maar hoe zit dat met het betalen? kan dat ALEEN maar met een CC of kan het ook op een andere manier?

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
http://www.chatarea.com/DBDOfficialForums.m1083089

Hmm, letterlijke vertaling van mijn post + plaatjes hotlinken naar webspace die ik leen. Geen credits gegeven, niet echt super netjes? :)

Opgelost
Renamed, post geedit en de maker van dat topic vriendelijk verzocht de plaatjes te mirroren :)

[ Voor 24% gewijzigd door the_tWiStEr op 26-06-2003 23:30 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 June 2003 @ 21:48:
Subscription schijnt nogal een probleem te zijn vandaag.Mensen die het spel niet in te kunnen. Dit is nu nog steeds niet verholpen. Dus voor iedereen die morgen het spel opstart, you are warned...

Installed game, went to launchpad and put in my station account, clicked on sign in and got the account activation screen, hit the button and after about 10 minutes it popped up a screen showing places to put my account code off the CD box for the game. Put in CD key for account activation and hit Activate subscription. Then nothing happened. Period.. finally after about 10 minutes I closed the window and tried to log in again. Now I still get the activate subscription button to login BUT I can post on the forums now, which to me means the account code is registered somewhere...
is gebruikelijk bij de start van mmorpg's er proberen zoveel mensen hun cd keys te registreren en in te loggen dit zal allemaal door de login server gaan dus die word gewoon erg traag (zelfde probleem deed zich voor met planetside)
duurt meestal ruim een week op ze hoogst meestal

• ADMK
Yeah was alread going to do that, and i know my english inisn't very good ether :S

ill mirror ass fast as posible and give you your rightfull credit.
rriigghtt ;)

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-11 18:52
Twister schreef op 26 juni 2003 @ 22:02:
http://www.chatarea.com/DBDOfficialForums.m1083089

Hmm, letterlijke vertaling van mijn post + plaatjes hotlinken naar webspace die ik leen. Geen credits gegeven, niet echt super netjes? :)

Opgelost
Nou ja opgelost, ik schrok nogal toen ik zag hoe hij jou tekst had verkracht in het engels :P. Ik heb daarom maar (in ieder geval voor het eerste gedeelte van zijn post) een flinke correctie door gestuurd naar hem zodat het voor een engelsman nog enigzins te lezen is ;). Hopelijk post hij mijn versie op het forum.

Zal kijken of ik nog het andere gedeelte ook kan doen. Hij kan het beter fatsoenlijk rippen dan er maar half werk van maken....

[ Voor 10% gewijzigd door Tetsuo op 26-06-2003 23:35 ]

Verwijderd

ik heb het gezien qua spelling was het niet veel en qua zinssopbouw. maar ik ben nie zo goed in nederlands

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

irencus: je kan alleen 'random' vermoord worden als je overt factional bent. Je weet dan van te voren dat je ten alle tijden aangevallen kan worden door mensen van de andere kant, en dat je ten alle tijden deze mensen zelf aan kan vallen.

Je weet het dus toch echt van te voren, niet omdat het grappig is :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Verwijderd

das wel handig. maar er kunnen dus geen groter 'invasies' komen van de empire om b.v naboo inte nemen

Verwijderd

Net even dynabyte lelystad aan de telefoon gehad (waar ik me swg besteld heb) ze hadden hem nog niet binnen gekregen wisten ze mij te vertellen en de persoon die ik aan de telefoon had kon mij ook helaas niet vertellen of hij via aparte levering binnen zou komen vandaag :/ , dus ik dank dat het op ze vroegst volgende week pas zal zijn dat ik swg kan gaan spelen booh :p

• Togt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08-2021
Shit, ik had me er op verheugd om dit weekend ermee te beginnen.

Als goedmaker een link naar een interessante post voor mensen die Commando willen worden :
http://www.swgpvp.com/phpbb2/viewtopic.php?t=251

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Tsja, wat versta je onder innemen? Alle vijanden in het gebied neerknallen? dat kan dus gewoon wel. Een gebied echt bezetten heeft niet echt nut, want belastingen e.d. vallen niet echt in goede smaak bij de meeste spelers :)

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Goed nieuws :)

Bij DB Enschede hebben ze morgen 4 exemplaren liggen voor de mensen die hem evt besteld hebben via inet, volgende week woensdag krijgen ze weer 4 exemplaren binnen, ze worden morgen per koerier gebracht.

Op het hoofdkantoor in Zwolle hebben ze vandaag 200 exemplaren binnen gekregen.

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Verwijderd

op naar zwolle ;)

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

worden die 200 ook verstuurd of puur voor de schappen? Want ja, ik heb em al besteld en betaald via inet dat ie naar me opgestuurd wordt.

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Hmm, beetje vreemd, net Zwolle gebeld, daar verwachten ze hem pas 4 Juli :?

Verwijderd

jep et loopt lekker bij elkaar langs...again! :r

Verwijderd

Weet je wat ik denk: Dynabyte krijgt hem pas eind volgende week of de week daarna. Dynabyte is niet de enige winkel die hem levert, maar ze zijn wel de enige die steeds de datum 1 dagje vooruit schuiven ipv toegeven dat het nog een tijdje (10 - 20 juli) gaat duren.

Ik kan er naast zitten natuurlijk, maar zij hebben geen uitzonderingspositie vergeleken met de andere winkels, en iedereen heeft last van leveringsproblemen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2003 14:13 ]

• the_tWiStEr
  • Niet online
En weg zijn m'n plaatjes weer
Hiep hoi

Ik ga het nog een keer mirroren (alleen thumbs)

:X

[ Voor 40% gewijzigd door the_tWiStEr op 27-06-2003 14:20 ]

• ADMK
ADMK schreef op 26 juni 2003 @ 21:57:
ik ga hem ckers kopen, maar ik denk na een paar weken (geen cash atm >< ) maar hoe zit dat met het betalen? kan dat ALEEN maar met een CC of kan het ook op een andere manier?
:?

[ Voor 3% gewijzigd door ADMK op 27-06-2003 14:21 ]

Verwijderd

Voorlopg ALEEN ;) nog maar met een CC. Later komen er waarschijnlijk Gamecards in de winkels te liggen, waarmee je speeltijd kan kopen... maar tot die tijd kan het niet anders.

• the_tWiStEr
  • Niet online
Uit m'n startpost:
:? Maar ik heb geen creditcard

Als je 18 bent, vraag er 1 aan!
Zo niet, probeer iets te regelen met iemand in je omgeving (je ouders bv.)
Als het echt niet anders kan houd het op dit moment even op. Planetside heeft hier al een oplossing voor, namelijk de Gamecards. Dit zijn een soort prepay kaartjes die je in een winkel koopt. In de VS is dat al vrij normaal, maar in NL zijn ze er nog niet mee begonnen
Ik hoop dat er binnenkort een online winkel is die de 1e stap zet
:)
Thumbs weer up, full sizes laat ik even hangen.

offtopic:
Terr: sterf :( :P

[ Voor 10% gewijzigd door the_tWiStEr op 27-06-2003 14:40 ]

Verwijderd

Zonet even bij Dynabyte in Leeuwarden geweest, ze zeiden dat er een speciale koerier langs zou komen met enkele exemplaren, rond 3 uur :D, ze zouden me gelijk bellen :D

• ADMK
jullie in het noorden hebben veel geluk terwijl ik in het zuiden SWG niet te krijgen is =\

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:31

Asphyxion

I am, therefor I think

Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 14:47:
Zonet even bij Dynabyte in Leeuwarden geweest, ze zeiden dat er een speciale koerier langs zou komen met enkele exemplaren, rond 3 uur :D, ze zouden me gelijk bellen :D
Dan kun je mooi de manual lezen vandaag, aangezien de server nog steeds niet up zijn. De ETA van 8 uur vanmorgen (lokale tijd) is alweer veranderd:

06/26/2003 08:25 PM
All servers are currently down while we resolve some technical issues involving the database. At this time we have no estimated time of completion but will update as the situation changes.

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

06-26-2003 10:41 PM (7:41 uur vannochtend hier)

We expect to have most of our servers back online sometime in the early morning West Coast time on Friday.. Our best estimate is 8:00am Pacific time…(5 uur 's middags hier) but we will update this time as we get better estimates.

[ Voor 9% gewijzigd door GTOfire op 27-06-2003 15:38 ]

Verwijderd

Het is gewoon niet te geloven ik krijg tientallen telefoontjes, maar geen 1 is van dynabye :S:S:S, denk dat het morgen wordt :(

• Asphyxion

Asphyxion

I am, therefor I think

Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 15:45:
Het is gewoon niet te geloven ik krijg tientallen telefoontjes, maar geen 1 is van dynabye :S:S:S, denk dat het morgen wordt :(
Maar op zaterdag wordt er niets geleverd. Tenzij het vanavond laat nog bij DB aankomt en ze morgen dus koerieren op pad sturen, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk...:(

GTOFire : we zullen zien... :)

• ADMK
weet eimand waneer precies die Gamecards komen, want ik kan niet w8en om deze game te spelen :'(

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 14:47:
En? Die "speciale koerier" al langs geweest? :P
Dat zeggen ze in Enschede ook, enkele exemplaren zouden morgen binnen moeten komen, dat zijn de exemplaren die van te voren besteld zijn, de rest komt volgende week woensdag is de verwachting.

Ik ga er morgen wel ff langs, kijken of ze mijn exemplaar binnen hebben.

Verwijderd

ADMK schreef op 27 June 2003 @ 15:48:
weet eimand waneer precies die Gamecards komen, want ik kan niet w8en om deze game te spelen :'(
Regel een CC zou ik zeggen. Niemand weet nog wanneer ze komen, zelfs Lucasarts/Sony niet.

Verwijderd

Al0r volgens mij kan je dat vergeten
ben er net nog geweest (leeuwarden ja)
eind volgende week zei die

als t wel zo is post t dan gelijk ff wil je? :)

edit: dynabyte site:
Release verwacht: 04-07-2003

WEGENS PROBLEMEN MET UITLEVERINGEN IN AMERIKA IS DE RELEASE UITGESTELD NAAR 4 JULI 2003!!

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2003 17:11 ]

• Asphyxion

Asphyxion

I am, therefor I think

Tehehe...

Overigens zijn alle servers behalve 4 momenteel up... Nu maar wachten... ;(

Edit: Overigens staat er nu bij DimensionPlus dat ze wel de import verkopen vanaf 1 juli... :?

[ Voor 36% gewijzigd door Asphyxion op 27-06-2003 17:30 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 16:12:
Al0r volgens mij kan je dat vergeten
ben er net nog geweest (leeuwarden ja)
eind volgende week zei die

als t wel zo is post t dan gelijk ff wil je? :)

edit: dynabyte site:
Release verwacht: 04-07-2003

WEGENS PROBLEMEN MET UITLEVERINGEN IN AMERIKA IS DE RELEASE UITGESTELD NAAR 4 JULI 2003!!
och ik vind het niet echt een ramp om een week te wachten (zolang hij dan maar uitkomt want ik wil weer spelen aarhg :p hehe )

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Geld dit trouwens ook voor de voorbestellingen? Of alleen voor de "normale" verzendingen?

• ADMK
Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 17:30:
[...]

och ik vind het niet echt een ramp om een week te wachten (zolang hij dan maar uitkomt want ik wil weer spelen aarhg :p hehe )
heh, zelfde, tis vakantie :Y)

• Asphyxion

Asphyxion

I am, therefor I think

Het verhaal van Feeb staat weer online!

http://forums.station.son...ole_playing&message.id=29

Verwijderd

ADMK schreef op 27 June 2003 @ 18:05:
[...]

heh, zelfde, tis vakantie :Y)
Geen vakantie hier :( , maargoed wat is nou 1 weekje wachten :p tegen die tijd is de registratie server tenminste niet meer zo vol :p

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 13:40
Heb 'em nu ook op naam besteld bij Dynabezem voor 62 euro's. Krijg em woensdag als het goed is :)

Volgende week gamen geblazen dus :D

/edit

spannend :9

[ Voor 13% gewijzigd door Loona35 op 27-06-2003 19:39 ]

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 14:53

GekkeR

key = key

Jun 27, 2003 10:27 P.M. KOELN (COLOGNE), DE ARRIVAL SCAN

Mijn collectors edition ligt in duitsland nu.

Het wachten op maandag wordt zwaar en lang :(

--edit

Of geeft UPS toevallig ook pakjes op zaterdag af ?

[ Voor 17% gewijzigd door GekkeR op 27-06-2003 22:54 ]

[ pctje te zien hier ] - Miauw

• the_tWiStEr
  • Niet online
GekkeR schreef op 27 June 2003 @ 22:53:
Jun 27, 2003 10:27 P.M. KOELN (COLOGNE), DE ARRIVAL SCAN

Mijn collectors edition ligt in duitsland nu.

Het wachten op maandag wordt zwaar en lang :(

--edit

Of geeft UPS toevallig ook pakjes op zaterdag af ?
Nope

• GekkeR

GekkeR

key = key

Nu Eclipse vol zit , waar gaat iedereen spelen ?

-- edit

Gewoon forum bekijken op starwarsgalaxies.com

Starsider is vol
Eclipse is vol

Waarschijnlijk nog een paar anderen ook.

[ Voor 60% gewijzigd door GekkeR op 28-06-2003 11:16 ]

• the_tWiStEr
  • Niet online
GekkeR schreef op 28 June 2003 @ 10:57:
Nu Eclipse vol zit , waar gaat iedereen spelen ?
En hoe weet jij dat Eclipse vol zit?
Explain plz~

:)

Verwijderd

gekker ik heb het zelfde problleem meines ligt ook op de zelfde plaats als jouw. krijg ik hem ook maandag.(k** ups dat ze niet in het weekend een pakketje wegbrengen, lekkere service)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 13:33:
gekker ik heb het zelfde problleem meines ligt ook op de zelfde plaats als jouw. krijg ik hem ook maandag.(k** ups dat ze niet in het weekend een pakketje wegbrengen, lekkere service)
Ik weet niet hoor, maar die mensen willen misschien ook vrije tijd? :)

Verwijderd

idd heeft nix met service te maken :X

• BitBit3r
  • Laatst online: 11-03 08:13

BitBit3r

Lid

hmz dynabyte waar ik naar belde had em pas 4 juli :( (vlissingen)
Dusse, wie weet er zeker dat ik hem ergens anders eerder kan kopen, maakt niet uit als het (iets) duurder is, hoeft niet de collectors editie te zijn. :)

Ow, ik kan niet w88 tot het zover is, was ff een tijdje niet meer aan het opletten op de ontwikkeling, totdat ik toevallig op een game site kwam waar stond dat ie uit was :)

Is zeker wel beter geworden dan wat ze een half jaar geleden wouden maken (toen eigenlijk hadden), en ik denk dat in de toekomst nog erg veel features erbij komen, want de release komt volgend mij veel te kort na de beta test... , is daar al wat over bekend, over de dingen die komen, ik zag speeders, maar niet echt veel specifieks... (heb er ook niet bijzonder goed naar gezocht eigenlijk, ben gewoon lui :) )

Wat er ook gebeuren moogh...

Verwijderd

Is er toevallig nergens een verkleinde demo zodat je toch een kleine indicatie krijgt hoe en wat...

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11 14:37
nee, die is er niet :) Dat was de beta :)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

En de open Beta is 26 juni ingegaan ;)

Verwijderd

Cthulhu schreef op 28 June 2003 @ 17:01:
afgelopen dus , zo slecht is het spel nog niet eens afgeleverd voor een mmorpg :p heb ze wel slechter gezien bij de launch (met slechter bedoel ik bugs/downtime)

Verwijderd

zoals welke spellen. ik ben nie zo bekend met mmorpg

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

hij bedoelt ingegaan hoor :)

Verwijderd

Ik heb eens rond gesnuffeld in o.a. kazaa... Is er nergens anders een beta versie te dl. :(

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:47
Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 00:04:
Ik heb eens rond gesnuffeld in o.a. kazaa... Is er nergens anders een beta versie te dl. :(
Aangezien je voor de betaversie ook moet betalen is er moeilijk aan te komen via internet. Erom vragen is dus ook niet zo slim, aangezien het dus een warezrequest is :)

Ik vind het alleen wel jammer dat ze een beta doen waar je voor moet betalen, zo sluit je gelijk toch weer een groep buiten, omdat die niet twee keer voor een spel willen gaan betalen, want je kan als je een betatester bent niet doorspelen met de beta als de volledige versie er is.

The devil is in the details.

Verwijderd

Al kon je de beta downloaden ergens dan zou je er nog niets aan hebben aangezien de beta afgelopen is :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 00:04:
Je zou er ook bijzonder weinig aan hebben:
  • De Beta is afgelopen
  • Je hebt geen login/pass ervoor
  • Waarom zou je het willen hebben?
Tja :)

• ADMK
Cthulhu schreef op 28 June 2003 @ 17:01:
Open Beta = Game Betalen en dan Nog per maand betalen? en dat voor een BETA? nouwja.. :/

Verwijderd

Volgens mij bedoelt Cthulhu met "open beta is ingegaan op 26 juni" omdat er nog steeds aardig wat bugs in de final release zitten

• ADMK
Hoe speel je dan de Open beta? en is het gratis? want ik wil wel eerst de game zelf uitesten voordat ik de game koop en per maand ga betalen

Verwijderd

ADMK schreef op 29 juni 2003 @ 00:52:
Hoe speel je dan de Open beta? en is het gratis? want ik wil wel eerst de game zelf uitesten voordat ik de game koop en per maand ga betalen
Er is geen open beta
er zijn 3 beta fases geweest waar je voor kon inschrijven alleen is de laatste fase (beta 3) afgelopen op de 26e (uit mijn hoofd kan ook een dag eerder/later zijn)

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-09 18:10
OMG, this is really going nowhere! :o

Was vandaag bij een Game Speciaalzaak en die hadden nog nooit van Galaxies gehoord!

Personeel van tegenwoordig... |:(

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

'voor beta betalen', met bedoelt hiermee de shipping costs die je moest betalen omde beta CDs opgestuurd te krijgen, niet per maand oid.

Hij bedoelde mijns inziens Open beta op 26 juni als een humoristische poke naar de bugs die nog aanwezig zijn en de wat problematische launchday (die verder niet meetelt voor je gratis maand). Het was een grap, het heuse spel is in mijn optiek best gaaf.

Het spel is dus helemaal officieel uit en er is geen demo of manier van previewen wat je krijgt. Het dichtsbij is de retail kopen en de gratis maand proberen.

• the_tWiStEr
  • Niet online
Voor de mensen zonder creditcard is voor de een groot aantal MMO's Paybycash.com

Deze site bied verschillende manieren om het geld aan naar hun over te schrijven.
Als je dan bij je MMO moet betalen, word je doorgestuurd naar hun site. Vanaf daar kun je dan kiezen op welke manier je wilt betalen en zij regelen de rest 8)

Op dit moment word er nog geen 1 MMO van Station ondersteund, maar als iedereen even op bij de Poll op SWG stemt is de kans groot dat dat de 1e wordt :D

SWG staat op dit moment 1e met 76% B)

[ Voor 4% gewijzigd door the_tWiStEr op 29-06-2003 10:23 ]

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

* Cthulhu heeft ook maar gestemd, 78% nu :P

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

hmm. goed idee om daar eens beter naar te kijken. Kan ik misschien toch nog meedoen door gewoon via de bank te betalen.

K'heb ook maar gestemd :)

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

• BitBit3r

BitBit3r

Lid

pay by cash daar was geloof ik iets mee, je moet geld dan overmaken naar een amerikaanse rekening, dat kostte ook geld, ik weet niet hoeveel maar het was iig wel veel extra kosten die erbij kwamen, reden voor mij om het niet te doen vroeger...

Dus kijk het ff goed na hoeveel het werkelijk kost voordat je het overmaakt en er komen nog allerlei overboekingskosten oid bij.

Verwijderd

BitBit3r schreef op 29 juni 2003 @ 12:57:
pay by cash daar was geloof ik iets mee, je moet geld dan overmaken naar een amerikaanse rekening, dat kostte ook geld, ik weet niet hoeveel maar het was iig wel veel extra kosten die erbij kwamen, reden voor mij om het niet te doen vroeger...

Dus kijk het ff goed na hoeveel het werkelijk kost voordat je het overmaakt en er komen nog allerlei overboekingskosten oid bij.
Naar Belgié kost het al 7 euro ,, denk dat het gewoon het zelfde zal zijn naar amerika "transactie kosten"....

Misschien moet er een inkoop actie gehouden worden dan ,, misschien kan het dan nog wel goedkoper :Y)

• BitBit3r

BitBit3r

Lid

7 E? tering, dat is is ook uit de tijd.... naja dan maar een CC aanvragen :)
Maarre, heeft er ueberhaupt al iemand gewoon in de winkel SWG kunnen kopen, ik moet namelijk nogsteeds tot 4 juli wachten :(

Eigenlijk verwacht ik hier geen antwoord op want als iemand het spel heeft is die hier niet meer te vinden lijkt mij :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:31

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uhm jongens, neem gewoon een creditcard, die dingen kosten bijna niks. Als je er geen wil of geen mag vraag dan in je omgeving of iemand er 1 heeft.

En niet zeuren dat een CC duur is, ik zelf heb de 12 euro die het ding me kost per jaar (bij de Rabobank) er al ruim uitgehaald met mooie deals in amerika/engeland ;) (ok, in sommige gevallen kun je je afvragen of het echt besparen is omdat je dingen koopt 'omdat ze zo goedkoop zijn' maar toch ;)).

Verwijderd

er zijn ook mensen onder de 18 en ik snap dat dat een probleem is, want ouders werken in de meeste gevallen ook niet mee. Maar niet opgeven hoor ;)
ik heb mn abn amro cc iig al dus ik ben er klaar voor 8)

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ik dacht dat je de gratis maand al kreeg, maar het lijkt erop dat je eerst je hele account moet maken, PLUS betalingsinfo dus, voor je kan beginnen.

Ik heb mijn ouders nog niet verteld dat je hiervoor maandelijks moet betalen, en ik weet ook niet of ze er wel zo blij mee zullen zijn. Kwas eigenlijk van plan om het ze langzaam in die maand te vertellen, maar ja :(

Verwijderd

Je kan eventueel ook fictieve gegevens opgeven ipv echte , en dan als je daarna wilt gaan betalen voor het online spelen je chte gegevens invullen (na de gratis maand dus)

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

fictieve betalingsgegevens? wènig kans :)

ik denk niet dat ze het niet ff na zullen trekken of het wel bestaat en klopt.

Verwijderd

ze checken tijdens de 1ste registratie helemaal niets :) , pas zodra je daad werkelijk gaat betalen checken ze je gegevens (of die overeen komen met de creditcard gegevens etc)

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ow das handig :)

Verwijderd

/me pakt illegale cc })

j/k :+

• Loona35
GTOfire schreef op 29 June 2003 @ 15:25:
ik dacht dat je de gratis maand al kreeg, maar het lijkt erop dat je eerst je hele account moet maken, PLUS betalingsinfo dus, voor je kan beginnen.

Ik heb mijn ouders nog niet verteld dat je hiervoor maandelijks moet betalen, en ik weet ook niet of ze er wel zo blij mee zullen zijn. Kwas eigenlijk van plan om het ze langzaam in die maand te vertellen, maar ja :(
Eej joh.. jij weet dat nu iig al.. Toen ik 2 jaar terug AC kocht dacht ik ook 1 maand te kunnen spelen... NOT :( Moet je gvd persé je CC info geven. (Heb toen een jaar later een CC kunnen krijgen)

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

tsja, ik heb er al wel voor gedokt, dus het enige verschil is de wachttijd, en die zou ik ook kunnen krijgen, je weet maar nooit.

Verwijderd

maar als je die betalings info heb ingevuld is de 1e maand wel gratis he. geen aansluit kosten of iets anders etc. wil niet fucked up zijn dat ik toch de 1e maand zelf moet betalen

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

1e maand zijn je enige kosten die van het spel in de winkel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 21:17:
maar als je die betalings info heb ingevuld is de 1e maand wel gratis he. geen aansluit kosten of iets anders etc. wil niet fucked up zijn dat ik toch de 1e maand zelf moet betalen
Ja , het staat geloof ik zelfs op de doos van het spel :p en anders in de faq op de swg website :p
het heet ook niets voor niets een "gratis" maand

Verwijderd

Zal je toch weinig aan hebben aangezien er dan na de gratis maand niks vanaf geschreven kan worden omdat de gegevens niet overheen komen :p ja ik weet het j/k maar toch :p voordat er weer mensen met vragen komen hehe

• Loona35
Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 16:19:
ze checken tijdens de 1ste registratie helemaal niets :) , pas zodra je daad werkelijk gaat betalen checken ze je gegevens (of die overeen komen met de creditcard gegevens etc)
Dat is bij nog geen één spel zo geweest naar mijn weten, dit zou een uitzondering zijn.. Lijkt me sterk dat je zonder CC een maand kunt spelen. Staat niet voor nix op de doos van het spel dat je een CC nodig hebt.

Verwijderd

Maar goed dat ik me vanmorgen verslapen heb... Om 9.00: Ding dong, goedemorgen, UPS, pakketje uit Amerika. Ha fijn, Galaxies is binnen, collector's edition nog wel... Alleen jammer dat ik nog even 24,17 euri mag betalen aan invoerrechten... Bovenop de 25,00 aan porto, zo langzamerhand heb ik dus al 130 euro uitgegeven en dan nog niet gespeeld. Maar goed dat de eerste maand gratis is.

Eerst nog 8 uur werken... Aaaargh... maar vanavond gaan we los. :)

• GekkeR

GekkeR

key = key

vreemdt , ik kreeg hem net ook binnen (CE).
Maar geen invoer kosten of iets dergelijks.

• Hubert
  • Laatst online: 11:14

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Nou kom op mensen, hoe speelt ie? :) Ja heb al gelezen verder hier over hoe het speelt, maar bedoel kwa server connectie's vanuit nederland enzo. lag? etc..

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

ik heb em binnen klasse van upc 10.30 maandag morgen ontvangen lets play

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 10:43:
ik heb em binnen klasse van upc 10.30 maandag morgen ontvangen lets play
Moest jij invoerrechten betalen?

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Mensen die hem ontvangen hebben, al online geweest?
Zo ja, hoe speelt het?

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:43

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Gaat iedereen nog steeds op de Eclipse server spelen? Als ik het zo lees op de swg forums zijn veel servers redelijk vol.
We hebben als europeanen wel het geluk dat ze aan de andere kant van de oceaan slapen als wij inloggen, maar toch, het kan nog wel eens lastig zijn om een character aan te maken op eclipse....

Sys Specs

Verwijderd

de mensen die em al hebben zie je hier niet weer terug :P

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Slecht nieuws voor de mensen die hem bj DB hebben besteld(zoals ik :( ):

http://forum.starwarsgalaxies.nl/index.php?showtopic=1511

Verwijderd

de douane heeft em nie opgemerkt dus geen andere kosten
het speelt erg lekker
goede interface
de graphics in zijn goed op een 2.4 ghz en een ati radeon 8500 pro en 256 mb
maar 512 mb is toch handig
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.