ja idd, je kan die trial al sinds 31 juli niet meer downloadenVerwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 18:21:
Uhm, is de trail nou niet tot een einde gekomen?
of iig wel downloaden alleen geen trial key meer aanvragen
en mijn trial is ondertussen ook afgelopen :-/
10100111001
Weird, in m'n mailbox heb ik wel gewoon twee keys ontvangen. Twee ja, ik kreeg de mail dubbel.Dark Lord schreef op 18 augustus 2004 @ 20:18:
[...]
ja idd, je kan die trial al sinds 31 juli niet meer downloaden
of iig wel downloaden alleen geen trial key meer aanvragen
en mijn trial is ondertussen ook afgelopen :-/
🌞🍃
hmm idd weirdDataBeest schreef op 19 augustus 2004 @ 17:44:
[...]
Weird, in m'n mailbox heb ik wel gewoon twee keys ontvangen. Twee ja, ik kreeg de mail dubbel.
toen ik downloade stond erbij, tot 31 july 11:59
maar mazzel voor je dat je nog key kreeg
of mischien is het veranderd ofzo iets
10100111001
Vriend van me heeft het gisteren nog aangevraagd
Ik deed het via Gamespot (deeplink) en downloade de client maar via Bittorrent.Amien90 schreef op 20 augustus 2004 @ 14:09:
zal vanavond als ik thuis kom ff een link hier plaatsen . via deze link zou het nog mogelijk zijn om tot einde van de maand een key aan te vragen (niet via fileplanet).
Vriend van me heeft het gisteren nog aangevraagd
De serial doet het:
Welnu, ik ben benieuwd naar de game.You are on a trial subscription. You can continue to play until September 3, 2004. If you wish to play after that, please buy the game.
🌞🍃
SOE is volgens mij gek aan het worden
er is een credit dupe gevonden en iedereen die duped credits heeft ontvangen(zelf zonder dat jij het weet via je vendor of tip heeft een ban lolol
nu is er een hele rel onstaan met protesten in starport en CRS teleporten mensen weg(zelfs mensen die niks doen lol)
ze drijgen zelf de hele server plat te gooien als mensen niet ophouden met protesteren lol
wow wat ben ik blij dat ik weer terug naar asherons call ben en vorige maand SWG heb opgezegt en vandaag ook 7 vrienden hun accounts hebben opgezegt
paar links
http://www.uploadyourimag....php?pix=151411screen.jpg
http://intrepid.galaxyforums.com/index.php?showtopic=7190
HAHA! SOE banned an 11 year old girl for credit duping! --> http://forums.station.son...ntrepid&message.id=325118
ik schijt in me broek van het lachen moet ik eerlijk zijn
Iseci
dat soort dingen vind ik echt mega zielig, je gaat toch niet _iedereen_ die duped credits heeft bannen.tntkiller schreef op 20 augustus 2004 @ 23:44:
wow wat ik nu lees lol
SOE is volgens mij gek aan het worden
er is een credit dupe gevonden en iedereen die duped credits heeft ontvangen(zelf zonder dat jij het weet via je vendor of tip heeft een ban lolol
nu is er een hele rel onstaan met protesten in starport en CRS teleporten mensen weg(zelfs mensen die niks doen lol)
ze drijgen zelf de hele server plat te gooien als mensen niet ophouden met protesteren lol
wow wat ben ik blij dat ik weer terug naar asherons call ben en vorige maand SWG heb opgezegt en vandaag ook 7 vrienden hun accounts hebben opgezegt
paar links
http://www.uploadyourimag....php?pix=151411screen.jpg
http://intrepid.galaxyforums.com/index.php?showtopic=7190
HAHA! SOE banned an 11 year old girl for credit duping! --> http://forums.station.son...ntrepid&message.id=325118
ik schijt in me broek van het lachen moet ik eerlijk zijn![]()
doet dan iets anders, alle duped credits deleten ofzo (ook nog lullig)
en ze kunnen toch wel in hun logs zien ofzo wie er daadwerkelijk het dupen gedaan heeft?
ik ken een aantal andere spelen waarbij ze alleen degene die echt geduped hadden gestraft zijn, en alle duped dingen (armor etc) gewoon gedelete zijn.
10100111001
50 mensen dan met een (parma) ban zonder dat ze enige schuld hebben
SEO is gewoon onprofessioneel bezig
Iseci
Nailliar
Community Leader
Registered: 07-03-2003
You must be a CSR plant or a friend of Bruceleee's or just unable to comprehend he is STILL playing while everyone he bought items from or /Tipped is banned.... Hello CLUE we have customer for you!
http://forums.station.son...ntrepid&message.id=325118
Iseci
Verwijderd
Volgens mij heeft swg genoeg te bieden voor de meeste spelers, maar 't is maar wat je wil natuurlijk.... snel wat profs masteren wordt volgens mij als snel saai...
Just my 2 cents...
ik wou altijd al een MMORPG proberen... en toen kreeg ik vorige week de DVD van de pc gameplay in mijn handen met daarom de 14 day trail van SWG dus installeren en spelen maar!
grafisch is het in vergelijking met de huidige MMORPG best mooi... het enige irritante vindt ik het laat opdoemen van objecten. binnenkort komen er een aantal nieuwe MMORPG's uit (bv world of warcraft) en die zijn grafisch toch wel een stuk beter.
Het spel opzich bevalt me prima ook al ben ik nog niet zo ver (level III Rifleman heb ik ong 3-4 dagen over gedaan). Het enige wat mij "irriteert" aan het spel is de onoverzichtelijkheid! en dan bedoel ik niet de interface oid maar echt het spel opzich! er zijn zoveel dingen te doen en zoveel dingen te bekijken dat ik het id heb dat ik totaal geen overzicht heb
Ik ben dan begonnen op de planeet Tatooine maar daar heb ik nog maar een fractie van bekeken! en dan zijn al die ander planeten er ook nog... en dan nog maar te zwijgen over alle dingen die je kunt doen/kopen etc.! gewone RPG's zijn meestal al niet zo lineair maar een MMORPG gaat nog een stukje verder
maar het gevoel dat ik nog zoveel kan doen en dat ik waarschijnlijk zoveel mis dat knaagt van binnen aan mij.... ik kan er niet tegen
btw iemand enig id hoe het precies zit met de 14 days trail? kan ik met mijn character verder gaan als ik straks voor het spel ga betalen? (zou een beetje zonde zijn als ik hellemaal opnieuw moet beginnen mocht ik doorgaan) En moet ik dan sowiezo het spel kopen (kost nog steeds 50 euro!) of kan ik gewoon abbbo geld betalen en met mijn huidge install verder gaan?
kheb ook wel een beetje het gevoel dat ik toch een "oud" spel speel dus weinig zin om daar 50 euro voor neer te leggen.... dan begin ik straks liever met World of warcraft of Lineage II.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Chaoss schreef op 16 september 2004 @ 12:02:
zo ff een klein kickje
ik wou altijd al een MMORPG proberen... en toen kreeg ik vorige week de DVD van de pc gameplay in mijn handen met daarom de 14 day trail van SWG dus installeren en spelen maar!
grafisch is het in vergelijking met de huidige MMORPG best mooi... het enige irritante vindt ik het laat opdoemen van objecten. binnenkort komen er een aantal nieuwe MMORPG's uit (bv world of warcraft) en die zijn grafisch toch wel een stuk beter.
Het spel opzich bevalt me prima ook al ben ik nog niet zo ver (level III Rifleman heb ik ong 3-4 dagen over gedaan). Het enige wat mij "irriteert" aan het spel is de onoverzichtelijkheid! en dan bedoel ik niet de interface oid maar echt het spel opzich! er zijn zoveel dingen te doen en zoveel dingen te bekijken dat ik het id heb dat ik totaal geen overzicht heb![]()
Ik ben dan begonnen op de planeet Tatooine maar daar heb ik nog maar een fractie van bekeken! en dan zijn al die ander planeten er ook nog... en dan nog maar te zwijgen over alle dingen die je kunt doen/kopen etc.! gewone RPG's zijn meestal al niet zo lineair maar een MMORPG gaat nog een stukje verder![]()
Je kan idd veel dingen doenals je echt ALLES wilt meemaken dan ben je denk ik zo'n jaartje of 2 bezig
![]()
maar het gevoel dat ik nog zoveel kan doen en dat ik waarschijnlijk zoveel mis dat knaagt van binnen aan mij.... ik kan er niet tegen![]()
btw iemand enig id hoe het precies zit met de 14 days trail? kan ik met mijn character verder gaan als ik straks voor het spel ga betalen? (zou een beetje zonde zijn als ik hellemaal opnieuw moet beginnen mocht ik doorgaan) En moet ik dan sowiezo het spel kopen (kost nog steeds 50 euro!) of kan ik gewoon abbbo geld betalen en met mijn huidge install verder gaan?
Je kan met je 14-day trial verder gaan als je een abbo heb, MAAR als je door wilt spelen moet je de game zelf ook kopen omdat je een serial moet invoeren als je een abbo wilt van SWG
kheb ook wel een beetje het gevoel dat ik toch een "oud" spel speel dus weinig zin om daar 50 euro voor neer te leggen.... dan begin ik straks liever met World of warcraft of Lineage II.
SWG is pas 1.5 jaar oud, dus zo oud is het ook weer niet, er komt maandelijks/wekelijks patches uit. en er komt een gave add-on uit waar je de ruimte in kan met bijv. een tie fighter of een x-wing (en meer). de crafting systeem van SWG is ook 1 van de beste (Volgens veel ervaren MMORPG Spelers)
WoW kan mss wat worden maar speel NOOIT ik herhaal speel NOOIT Lineage II, is zonde van je geld, 't is gewoon een standaard mmorpg met mooie graphics.
als ik het spel voor 50 euro koop hoeveel maand kan ik eerst dan gratis spelen?
kvin het wel duur de mmorpg's hellemaal omdat ik niet zo kapitaal krachtig ben
Dus zodra de NDA er gaat, net als vorig jaar met SWG zal ik weer een mega topic maken met alle SWG/Jump to Lightspeed infoDear Jeffrey,
We are pleased to welcome you into the Beta for Star Wars Galaxies: Jump to Lightspeed. Thank you for volunteering to help us build a stronger, more stable game.
[ Voor 40% gewijzigd door the_tWiStEr op 16-09-2004 16:09 ]
Dat is mijn probleem. Ik zie gewoon het repeterende, de macro's, het grinding, wat in SWG precies is als in al die andere MMORPGs.Chaoss schreef op 16 september 2004 @ 12:02:
Het spel opzich bevalt me prima ook al ben ik nog niet zo ver (level III Rifleman heb ik ong 3-4 dagen over gedaan). Het enige wat mij "irriteert" aan het spel is de onoverzichtelijkheid! en dan bedoel ik niet de interface oid maar echt het spel opzich! er zijn zoveel dingen te doen en zoveel dingen te bekijken dat ik het id heb dat ik totaal geen overzicht heb![]()
Ik ben dan begonnen op de planeet Tatooine maar daar heb ik nog maar een fractie van bekeken! en dan zijn al die ander planeten er ook nog... en dan nog maar te zwijgen over alle dingen die je kunt doen/kopen etc.! gewone RPG's zijn meestal al niet zo lineair maar een MMORPG gaat nog een stukje verder![]()
maar het gevoel dat ik nog zoveel kan doen en dat ik waarschijnlijk zoveel mis dat knaagt van binnen aan mij.... ik kan er niet tegen.
Het lijkt alsof er veel te doen is, maar in werkelijkheid is het gewoon meer van hetzelfde. Er liepen veel mensen rond, maar iedereen is in kleine groepjes e/o gewoon voor zichzelf bezig (of macro gestuurd). Wat dat betreft vond ik Sims online nog leuker, want dat is toch een stuk socialer. Maar ja, qua gameplay is SWG natuurlijk 1000x beter.
Hoop op een combinatie. Een MMORPG waar iedereen lief is tegen elkaar en ook nog eens niet repeterend. Maar ja, teveel MMORPGs worden verziekt door de jonge l33t gastjes die iedereen willen Pwnen
Dit dus.
t*r*ng NDATwister schreef op 16 september 2004 @ 16:09:
JTL beta invite![]()
![]()
[...]
Dus zodra de NDA er gaat, net als vorig jaar met SWG zal ik weer een mega topic maken met alle SWG/Jump to Lightspeed info
Stuur me wat screenies
ik ben nu level 3 riflemen. en ik heb een lasergun. ding doet 100-400 damage ofzo best redelijk dus.
voor het volgende level heb ik 70.000 exp point nodig
is er iets waar ik wat meer aan heb?
[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 17-09-2004 15:53 ]
een buff halen en naar dantooine gaan en daar janta's of mokks hunten, verdient lekker en ze zijn best zwak en als je geluk hebt kan je ook goeie items krijgen.Chaoss schreef op 17 september 2004 @ 15:49:
ok need some advise:
ik ben nu level 3 riflemen. en ik heb een lasergun. ding doet 100-400 damage ofzo best redelijk dus.
voor het volgende level heb ik 70.000 exp point nodigmission monstertjes doden die me 140exp point per stuk geven schiet dus niet echt op.
is er iets waar ik wat meer aan heb?
en ze geven best veel exp
[ Voor 4% gewijzigd door ADMK op 17-09-2004 17:00 ]
Een buff is zeg maar een soort tijdelijke stats upgrade, Master Doctors kunnen andere mensen "Buffs" geven, dat houd in dat hij jou stats kan upgraden van bijv. 900 +/- Health/Action/Strength/Stamina/Mind etc etc. naar 2500 +/-
Je moet er wel voor betalen, op eclipse betaal je geloof ik tussen de 10k / 20k credits ofzo.. heb een tijdje geen swg gespeelt dus ik weet niet wat de prijzen nu zijn.
die 20k credits heb je zo terugverdient met één 30k Mokk Mission in Dantooine
Verwijderd
je kan hem bij gcshops.nl bestellen geloof ik maar vraag dan of ze de serial via e-mail willen verzenden, mss dat dat luktVerwijderd schreef op 22 september 2004 @ 19:59:
Ik kon het niet echt vinden en helaas ook niet op de officiele site, maar is het ook mogelijk om het spel online te kopen? Dus zonder doos. Er was eerst een 14dagen trail of fileplanet en daarna kon je gewoon door betalen. Maar die optie is er niet meerWeet iemand of het nog mogelijk is?
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Remco20 op 24-09-2004 00:10 ]
Heb gehoord dat die resources nog heel vaak veranderen, en dan het of om heel generieke resources gaat (bijv metal) of om specifieke die nog niet ingame zijnRemco20 schreef op 24 september 2004 @ 00:09:
ik vind het trouwens best jammer dat we bijna geen enkele informatie hebben over de benodigde resources om starships te bouwen. Degenen die wel in de beta zitten hebben enorm voordeel hiermee en kunnen nu al beginnen met het stockpilen van resources.. best oneerlijk als je het mij vraagt
Verwijderd
Vandaag komt trouwens de dag dat ik eindelijk capped ben op swords!
Verwijderd
lol, en dan krijg je er nog niks voor terugVerwijderd schreef op 24 september 2004 @ 09:13:
ik heb gehoord dat het gewoon resources zijn die zich al in-game bevinden. Het zijn in ieder geval niet de resources die je loot van de Sith door de Village quests. Die worden namelijk gebruikt voor de Village crafting quests.
Vandaag komt trouwens de dag dat ik eindelijk capped ben op swords!
Die resources bevinden zich idd al ingame. hebben de mensen die in de beta zitten idd een voordeel mee. Maar ach, ik hoef geen shipwright te worden. Koop er wel één.
Hier nog een nieuwe site met veel info over JTL.
Verwijderd
Verwijderd
Ja hoor werkt perfect, erg makkelijk allemaal. Wel de readme gelezen die op de dvd staat?Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 14:20:
hmmm any luck with that?
Blijf "unable to send" krijgen als ik om mijn key vraag
Leuk spel, ziet er mooi uit... Maar misschien voor mij een beetje saai. Had toch wel wat spannender verwacht.
Verwijderd
Verwijderd
Wat is je ingame name en bij wat voor guild zit jij eigenlijkVerwijderd schreef op 27 september 2004 @ 10:14:
ben je al op grouphunt geweest? Dat is namelijk niet zo saai. Professions grinden is saai, maar daarom noemt men het ook grinden. Grouphunts zijn leuk. Gisteren voor het eerst semi-georganiseerd naar de Death Watch Bunker geweest. 4 Master Riflemen, 3 Master Swordsmen en 1 Master Fencer. Uiteindelijk bleven er 2 Master Swordsman over, aangezien we constant SBD's over ons heen kregen. Uiteindelijk key B geloot en meteen de DWB uitgerend en nog overleefd ook!
Grouphunt zou leuk zijn geweest als je dan ook echt hele andere enemies kon verslaan / tegenkomen. Jammer genoeg kun je dan gewoon alsnog bantha's blijven jagen omdat deze gewoon sterker worden... *diepe zucht*Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 10:14:
ben je al op grouphunt geweest? Dat is namelijk niet zo saai. Professions grinden is saai, maar daarom noemt men het ook grinden. Grouphunts zijn leuk. Gisteren voor het eerst semi-georganiseerd naar de Death Watch Bunker geweest. 4 Master Riflemen, 3 Master Swordsmen en 1 Master Fencer. Uiteindelijk bleven er 2 Master Swordsman over, aangezien we constant SBD's over ons heen kregen. Uiteindelijk key B geloot en meteen de DWB uitgerend en nog overleefd ook!
Verwijderd
IGN: Chi'Tah Rendar op Bria
Guild is No Win Scenario
speel nu al bijna 2 maand, en het is nog steeds verslavend.
Ben intussen Master Bounty Hunter / Master Pistoleer en natuurlijk wat Force Sensitive Skills.
Heb inmiddels 4 boxen geunlocked van de 24 om jedi te worden
BTW als je al aardig wat skills hebt kun je nog veel meer doen, onder andere correlian corvette's, themeparks, NPC jedi's hunten, Krayt Dragons, Nightsisters, Rancors ... en ga maar door.
En er is natuurlijk het PvP aspect
Ingame name: Lymail Revan
Server: Europa-Chimarea
[ Voor 35% gewijzigd door Loadichus op 28-09-2004 12:48 ]
Verwijderd
Krayts en NS doen wij regelmatig met de guild en dat is ook leuk.
Vooral grappig toen we voor het eerst een elder met stun baton tegenkwamen. Hoor je 10 man op TS ineens FUK zeggen!! Kan behoorlijk vervelend zijn als iedereen in je groep melee fighter is lol
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2004 13:08 ]
Je hebt imperial/rebel en jabba themepark al gedaan? Toch best leuke loot daarbij (paintingsVerwijderd schreef op 28 september 2004 @ 13:06:
ik vind de themeparks een beetje triest. Je krijgt gewoon missies van NPC's uit de films die iedere keer uitdraaien op met iemand praten of iemand killen en dat 30 keer voor waardeloze loot.
Krayts en NS doen wij regelmatig met de guild en dat is ook leuk.
Vooral grappig toen we voor het eerst een elder met stun baton tegenkwamen. Hoor je 10 man op TS ineens FUK zeggen!! Beetje irritant als je allemaal tanked
Grootste nadeel van dit spel vind ik momenteel dat het gewoon te makkelijk is (krayts solo/met 2 man, NS elders solo/2 man etc), laatste tijd beetje unbuffed/unarmored gehunt, das best leuk
Verwijderd
Ik heb Nym, Jabba en Rebel Themepark gedaan. Vond er allemaal geen ruk aan. En de loot was ook ruk. Behalve de rebel banner en de slugthrower misschien. Maar die heb ik verkocht. Geld is belangrijker
Verwijderd
Ik weet niet niet in welke guild je zit, maar het is echt fun om die dungeons en caves te doen als je met zen allen bent. Master doc hoef je zowiezo niet te wezen om te stimmen. Geld heb je in 1 avond op dant.Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 14:24:
ik vind elders niet echt makkelijk hoor. Niet iedereen is master docEn een Krayt Dragon Ancient versla je ook niet imet 2 man. Tenzij je er een paar uur over wil doen. Elders is nog wel te doen met 2 misschien, maar ik heb niet zo'n trek in constant te stimmen.
Ik heb Nym, Jabba en Rebel Themepark gedaan. Vond er allemaal geen ruk aan. En de loot was ook ruk. Behalve de rebel banner en de slugthrower misschien. Maar die heb ik verkocht. Geld is belangrijker
Geo Caves is ook altijd leuk met de guild, of group. Makkelijk is als je een jedi mee hebt die je kan helpen als je echt klem komt te zitten
Verwijderd
Gelukkig ben iker 1Loadichus schreef op 29 september 2004 @ 17:21:
Ja beetje hunten op dantooine is altijd makkelijk voor geld.
Geo Caves is ook altijd leuk met de guild, of group. Makkelijk is als je een jedi mee hebt die je kan helpen als je echt klem komt te zitten
Nog geen knight, dus dungeons en caves zijn te gevaarlijk.
Gister was ik op Endor aan et hunten. Zie ik ineenkeer een A-wing door de bomen aan komen vliegen. Spawnen er ineenkeer 10 stormie's voor me. Echt te hard hoe dat eruit zag
Verwijderd
Verwijderd
En het is jammer dat iedereen tegenwoordig niks anders doet dan grinden om jedi te worden.
ik wil hem wel hoorVerwijderd schreef op 29 september 2004 @ 20:07:
Heh wel grappig ik ben al een paar maanden gestopt met swg (had me main account met jedi verkocht heb alleen met 2de account met buffer erop nog) Krijg ik inene een jump to lightspeed beta invite per email, mja nu begint me nieuwsgierigheid toch wel weer te komen. Had alleen voorgenomen swg nooit meer te spelen (doh
)
Verwijderd
Ben swg momenteel aan het installen, toch maar even kijken (hoop alleen dat ik op me 2de account nog wat credits had etc was een master dancer/doc , nouja we zullen zien
Verwijderd
Als je niet meer gaat spelen mag je mij die mail + key wel sturenVerwijderd schreef op 29 september 2004 @ 21:12:
[...]
Ben swg momenteel aan het installen, toch maar even kijken (hoop alleen dat ik op me 2de account nog wat credits had etc was een master dancer/doc , nouja we zullen zien(wel druk met beta invites trouwens , everquest 2 , jump to lightspeed , world of warcraft hopelijk de volgende ?
)
Had me niet ingeschreven, toch wel spijt van
Verwijderd
ben momenteel jtl aan het downloaden duurt nog wel even, en de JTL beta server is down ivm een update en char wipe , dus kan morgen pas kijken of het wat is (heeft toch genoeg intresse gewekt om me account subscription the renewen) jammer dat alles nog onder NDA is anders konden er screenies gepost wordenVerwijderd schreef op 29 september 2004 @ 22:09:
[...]
Als je niet meer gaat spelen mag je mij die mail + key wel sturen![]()
Had me niet ingeschreven, toch wel spijt van
Wel leuk, heb eerst SWG zelf mogen beta testen (vanaf beta2) en nu dus ook jtl
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2004 22:39 ]
Verwijderd
Kreeg iedereen er 1 die zich heeft ingeschreven?
niet iedereen, je hebt gewoon geluk gehadVerwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 21:07:
Ik heb ook een beta uitnodiging... Had liever eentje voor World of Warcraft gehad.. magoe... Ut doet ut voor nu.
Kreeg iedereen er 1 die zich heeft ingeschreven?
ik mocht me niet eens inschrijven vanwege het NDA
Verwijderd
Ik heb klein stukje gevlogen en wat mij betreft slaat ut geheel nergens op. Het vliegen gaat wat dat betreft gemakkelijk af, maar schieten e.d. is suf... Richten, knopje drukken.. Alles behalve een star wars gevoel... Maar dat heb ik überhaupt niet bij SWG. het gaat alleen maar gaat om variablen die b.v.b. al bepaald zijn (stats grinden etc.)... Daarbij is alles in 'space' onduidelijk, ga je met een paar meter p/s.
Bij de beta versie staan her en der 'personage aanpassingen', waar bij je met een paar knoppen een proffesion heb gemasterd.. Daarbij kun je alle wapens for free daar krijgen.. Dus das wel ff grappig, maar dat gaat het uiteraard niet over.
Wat ik nog wel even moet zeggen is dat als je bij een guild zit het best gezellig kan zijn enz. Maar het vechten etc. is alles behalve interactie, je zit te wachten, wachten.. Drukt af toe op F1 , F2 etc. En met JTL is ut ze nu ook niet echt gelukt.
Omdat alles in een star wars jasje zit.. En alles een star wars context heeft zijn er mensen aardig verzot op... Maar het heeft niks met star wars te maken.
Just my 2 cent
Verwijderd
Heb nu een X-wing met een 92 speed engine en 43.2 capacitor + 2x Red Laser van 2610 max damage. Schiet wel aardig op nu. Alleen qua schilden wil ik het niet opnemen tegen Tier 4 Tie Agressors. Nu moet ik 4x 1 miljoen XP halen voor alle tier 4 boxes. Dat doen we nu met onze guild gezamenlijk (droid ship spawns, black sun) zodat we straks met 10+ man de Ace pilot missions kunnen doen.
Het gave van JTL is dat je -in tegenstelling tot de rest van SWG op dit moment- wel samen moet werken om je doel te bereiken. (master pilot worden) Je kunt namelijk in je eentje als Tier 3 Pilot geen massa's Tier 4/5 schepen aan. En dat is wat de missies voor Tier 4 van de profession voornamelijk inhouden.
Het mooie van de pilot profession is dat je een deel omhoog moet grinden met XP en andere boxes weer vult aan de hand van missies. Die van Tier 3 zijn allemaal missies en heb je dus binnen 2 uurtjes spelen of zo.
Als we allemaal eenmaal master pilot zijn, weet ik niet of er nog zoveel te doen is in space...
ben inmiddels wel Swordsman/Doctor nu
Iemand al ingeschreven voor de nieuwe beta van de combat changes?
Verwijderd
Ik vond JTL niet leuk totdat ik mijn X-wing had met 92.2 engine (reward voor box 3 van tier 3) nu vind ik het geweldig. Maar zoals ik al zei vraag ik me af wat er nog te doen is in space zodra je je master pilot box hebt. Er was wel een badge voor de 'death star' maar dat is ook maar 1 badge. Ik hoop eigenlijk stiekem op een space dungeon zoals de DWB. Maar dan wel instanced zoals de Corvette missies.
Ik bedoel,.. daar draait een groot gedeelte van het spel toch om ? ...
Ik kom daar vanzelf wel met JTL.. dus we zien wel
Verwijderd
Verwijderd
- professions worden aangepast (carbineer wordt gedebugd, rifleman en o.a. swordsman worden in effectiviteit omlaag gebracht)
- verandering in incapacitation en death
- Armor wordt generfd, waarschijnlijk komt composite armor rond de 50% base te zitten
RIS en Mandolorian zullen dan dus wel effectiever zijn
- meer special moves en counter moves, nieuwe armor, nieuwe wapens en nieuwe crafting opties
- loot systeem verbeteren
- GCW verbeteren
De laatste 2 punten volgen eigenlijk pas na de upgrade
Eigenlijk is het dus gewoon een soort 2e expansion. Hij komt als het goed is tegen februari. Men is nu met de alpha bezig en in januari vindt de closed beta plaats.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 08:59 ]
Vaarwel snel geld verdienen.... Het loot bedrag is wel hoger geworden, maar ja....
Weet iemand of dit inderdaad een definitieve aanpassing is?
Txs,
Verwijderd
Je kunt nog steeds behoorlijk wat verdienen als je gewoon met 6 guildies 12 missies in dezelfde richting pakt. Daar haal je hetzelfde uit.
Maar je kunt misschien het beste Krayts gaan jagen nu.
Anyways, heb gisteren bedacht dat ik met JTL maar als interplanetair taxi chauffeur ga werken, want die tripjes worden natuurlijk nu ook heel duur voor eenieder ;-)
Verwijderd
Als je nu geld gaat jagen, ga je er stiekem op achteruit. Denk maar eens aan de decay op je armor. Je zult veel sneller een nieuwe chestplate moeten kopen.
Maar het is duidelijk: de economie krijgt een nieuwe impuls!!!
Verwijderd
Galaxies is voor mij door de JTL-uitbreiding wat interessanter geworden om weer op te pakken, maar omdat het maandelijks geld kost, wil ik wel zeker weten dat ik wel lol aan het spel ga beleven. Kan dat nog, of ben ik daar te laat mee?
Ik vind het spel beresaai, en het geld beslist niet waard. Je kan het natuurlijk altijd proberen, het is een kwestie van smaak.
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Het is al een tijd geleden dat ik hier nu wat heb gepost maar inmiddels is mijn main jedi
Lymail Revan : Jedi Padawan / CM
Noah Revan: Rifleman / CM
Dreeb Revan: Chef / Bio Engineer
Verwijderd
Heb er zelf nog niks over gehoord namelijk.
Misschien dat ik ooit wel weer ga spelen. als ik dan de 2 expansions er bij heb.
mijn pc is ondertussen wel meer geschikt om te spelen dus das ook een pluspuntje
voor zover ik weet komt er bij die nieuwe expansion een nieuwe planeet bij genaamd kashyyykodan schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 13:38:
Hoe gaat die uitbreiding heten dan? En wat voor extra's gaan er in zitten?
Heb er zelf nog niks over gehoord namelijk.
Misschien dat ik ooit wel weer ga spelen. als ik dan de 2 expansions er bij heb.
mijn pc is ondertussen wel meer geschikt om te spelen dus das ook een pluspuntje
Verwijderd
Ik speel al bijna 2 jaar en het verveeld nog steeds niet.
WoW is ook meer een game voor beginnende MMORPG spelers, daarom dat er veel nederlandse fans zijnVerwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 15:41:
Om even in te gaan op het uitgestorve spel omdat er niet gepost word. Er is een nederlandse website waar iedereen op het forum zit. Wow heef veel meer delen op GOT hier maar de mannen van UL hebben een forum sneller opgezet. Tja WOW heeft veel meer spelers en fans in nederland maar dat heeft Starwarsgalaxies in Amerika. Mag ik zegge dat Starwars een feeling is die je moet hebben en WOW gewoon een verslavend spel is wat iedereen kan beginnen. De voor geschiedenis van Starwars is ook velemale grote als dat van WOW maar die is niet zo bekent.
Ik speel al bijna 2 jaar en het verveeld nog steeds niet.
ik ben van plan om weer SWG te gaan spelen! is btw dat combat rebalance patch al uitgekomen?
[ Voor 6% gewijzigd door ADMK op 24-03-2005 16:31 ]
Ze zijn volop bezig met het herwerken van de GCW en met het combat system. Der veranderen geregeld dingen - die het voor iedereen eigenlijk wel leuker maken... Interactie is beter en de scheiding tussen rebels en Imperials is duidelijker...ADMK schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 16:30:
WoW is ook meer een game voor beginnende MMORPG spelers, daarom dat er veel nederlandse fans zijn
ik ben van plan om weer SWG te gaan spelen! is btw dat combat rebalance patch al uitgekomen?
Alleen zonde dat zovelen aan het grinden zijn voor Jedi. Als iedereen daar mee bezig is wordt er zo weinig anders gedaan hé...
Anyway: ik amuseer me der toch haast elke dag mee - enige nadeel van SWG is dat er echt veel tijd in gaat zitten voor ge der voortgang in maakt. 2 uurtjes spelen is écht niks.
Verwijderd
Idd.
Dat is nog een reden waarom ik gestopt ben met het spel.
Het is min of meer een tweede leven wat je 'daar' kunt gaan leven. Zo is dat ook met WoW.
Ik vraag me af hoe dat later met een holodeck
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2005 12:36 ]
Maar heb je een beetje SW bloed zeker de moeite waard.
www.tradealliance.nl
Verwijderd
Same over here,Ridge schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 00:11:
Ik speel het nu precies een jaar - ben gewoon een casual gamer en het tot nu nog het beste spel wat ik gespeeld hebt. Oke smaken kunnen verschillen.
Maar heb je een beetje SW bloed zeker de moeite waard.
heb nog net geen glow stick aan mijn broek hangen
Ik heb erg veel lol met de JTL expansion en in de nieuwe wookie expansion zitten als het goed is nieuwe vliegtuigen/voertuigen
www.tradealliance.nl
Ik ga nu ook weer proberen om en SWG en WOW te spelen.
Ben er een half jaar uitgeweest ivm prive omstandigheden maar we gaan er weer aan beginnen.
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Het is even wennen, met die upgrade, maar ik denk tocht dat ik het over het algemeen wel een goede aanpassing van het spel vind. Voor het eerst is het echt gevaarlijk om in je eentje missies te gaan doen, hoewel het nog steeds prima kan...
Dus ik blijf nog wel een tijdje SWG'en, toch die Star Wars sfeer he.. Na dit weekend de oorspronkelijke films weer eens gezien te hebben, is SWG des te leuker, zo goed houden ze zich aan de films...
Ik speel trouwens op Europe-Chimaera, met als IGN T'akuan.
www.tradealliance.nl
Verwijderd
Is het nog de moeite waard?
Ehm, sinds de New Game Enhancements is het spel totaal niets meer aan, duizenden mensen cancelen dan ook het spel, zie voor de aardigheid de forums van SWG, of deze poll http://forums.about.com/n...messages&lgnF=y&msg=399.1Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:36:
Speelt iemand dit spel nog? Ik heb de trial gedownload en gespeelt. Maar heb de trial uitgespeelt. Nu is het mogelijk om te subsciben. En dan kun je naar andere planeten (je zit nu de hele tijd op een schip).
Is het nog de moeite waard?
Lian-LiQuad, Liquid cooled Asus Maximus Formula, Intel Q6600@3Ghz, 2 x Asus EAH3870 X-fire, 2 x 2GB OCZ Reaper-X 800
Usage XP? Ja, dat zouden ze er in stoppen, of dat zou er al vanaf het begin af aan in zitten, maar het werkt niet. Ik heb er iig niks van gemerkt. Het concept was zo: Jij maakt iets, iemand anders gebruikt het en als die ander met zijn door jouw gemaakt ding XP verdiende krijg jij daar ook een klein deel van in de vorm van crafting XP. Dit was om crafters te dwingen niet te grinden, omdat spullen verkopen ze veel meer XP op zou leveren op den duur. Echt jammer dat het dan ook helemaaaal niet werkt en je dus wel moet grinden. Kost een hoop resources, een hoop credits en daar was vroeger dan ook nog wel aan te komen d.m.v. 32K missies in je eentje uit te spelen (binnen 10 min was je klaar) en zo was het iig nog een beetje draaglijk, maar zelfs dat is er al niet meer bij.
Het spel is alleen nog maar half leuk als je Jedi bent (ben ik niet) dan kan je iig nog de echte gevaarlijke gebieden bezoeken en de leuke dingen doen. Niet Jedi zijn gewoon genaaid. Daarom dat nu ook iedereen Jedi kan worden, wat je echter wel maaaaaaanden grinden kost.
Mijn advies: Speel GuildWars, heb je geen grinden maar gewoon veel quests spelen om sterker te worden. En je speelt daarin ook echt veel vaker met mensen in groepjes, samenwerkend, dan in SWG. Karakters spelen inderdaad zeer verschillend, terwijl in SWG het altijd hetzelfde is. In SWG verschillen de professions echt niet van elkaar, iedereen kan wel een bleed aanval, een sterke aanval en whatever. Ook de damage range is ongeveer gelijk, soms is het enige echte verschil gewoon de kleur van de laser. In GW heeft elke profession een eigen scala van vaardigheden die de andere professions echt niet kunnen, en dan wordt het pas leuk
[ Voor 12% gewijzigd door GambitRS op 10-12-2005 11:06 ]
Maar ik ben begonnen met het spel vandaag te spelen.
Nu speel ik dus 5 Online Games:P
Guildwars
SilkOnline
BF2
SW Galaxies en
WoW
Ik moet zeggen dit is wel lachen ,
Maar ik kom nu al niet verder haha.
Ow en indien het mag van de mod's (hangt af van de belangstelling) maak ik wel een nieuw deeltje)
Met updated screenshots en info...
Dus Terr oof wie dan ook , mag ik dat doen , of loop ik kans dat die gelijk dicht gegooid word
[ Voor 33% gewijzigd door Stronkie op 08-03-2006 19:09 ]
Verwijderd
Heb het ook een tijdje met plezier gespeeld maar de game is nu gewoon dood.
Verwijderd
Zijn er nog mensen die dit spel spelen
SWG is overleden na de eerste combat nerf patch, helaas.
Daarvoor was SWG echt super, heb ik gelukkig mee mogen maken echt geweldig was het
Verwijderd
Het topic is al over de 1000 posts heen, dus dan mag je gewoon je gang gaan. Bedenk echter wel, voordat je er veel tijd in gaat steken, of er wel animo voor is. Als ik de reacties zo hoor zal dit nooit meer een populair spel wordenStronkie schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 19:00:
Sorry voor de major Kick,
Maar ik ben begonnen met het spel vandaag te spelen.
Nu speel ik dus 5 Online Games:P
Guildwars
SilkOnline
BF2
SW Galaxies en
WoW
Ik moet zeggen dit is wel lachen ,
Maar ik kom nu al niet verder haha.
Ow en indien het mag van de mod's (hangt af van de belangstelling) maak ik wel een nieuw deeltje)
Met updated screenshots en info...
Dus Terr oof wie dan ook , mag ik dat doen , of loop ik kans dat die gelijk dicht gegooid word
maar goed voor mij is SWG al dood dus of ik ooit terug zal keren.
Maar ik lees nu ook dat ze dat terug gaan draaien.
Ik speel het spel nu dus 1 dag en vind het op zich wel lekker spelen. Maar zelfs met mijn systeem haal ik in de desert FPS van 3 a 8
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Dit topic is gesloten.
![]()