Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MMORPG] Star Wars Galaxies

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 1.747 views sinds 30-01-2008

• DarksandII
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-06-2021

DarksandII

Don't ever judge me.

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:36:
Speelt iemand dit spel nog? Ik heb de trial gedownload en gespeelt. Maar heb de trial uitgespeelt. Nu is het mogelijk om te subsciben. En dan kun je naar andere planeten (je zit nu de hele tijd op een schip).
Is het nog de moeite waard?
Ehm, sinds de New Game Enhancements is het spel totaal niets meer aan, duizenden mensen cancelen dan ook het spel, zie voor de aardigheid de forums van SWG, of deze poll http://forums.about.com/n...messages&lgnF=y&msg=399.1

Lian-LiQuad, Liquid cooled Asus Maximus Formula, Intel Q6600@3Ghz, 2 x Asus EAH3870 X-fire, 2 x 2GB OCZ Reaper-X 800

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
nope, sinds ze swg hebben verneukt (imo) heb ik mn account gecanceled

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Ik speel idd ook steeds minder. Vooral het craften, wat ik vroeger altijd zo leuk vond (ik was architect, moest van mijn holocron en dat is nog wel te grinden) is nu geen hol meer aan. Je moet gewoon zoveel xp hebben en zoveel keer klikken dat je zonder macro's RSI hebt voordat je de nodige EXP hebt. Bovendien is er helemaal geen usage XP, iets wat het nog draaglijk zou maken.

Usage XP? Ja, dat zouden ze er in stoppen, of dat zou er al vanaf het begin af aan in zitten, maar het werkt niet. Ik heb er iig niks van gemerkt. Het concept was zo: Jij maakt iets, iemand anders gebruikt het en als die ander met zijn door jouw gemaakt ding XP verdiende krijg jij daar ook een klein deel van in de vorm van crafting XP. Dit was om crafters te dwingen niet te grinden, omdat spullen verkopen ze veel meer XP op zou leveren op den duur. Echt jammer dat het dan ook helemaaaal niet werkt en je dus wel moet grinden. Kost een hoop resources, een hoop credits en daar was vroeger dan ook nog wel aan te komen d.m.v. 32K missies in je eentje uit te spelen (binnen 10 min was je klaar) en zo was het iig nog een beetje draaglijk, maar zelfs dat is er al niet meer bij.

Het spel is alleen nog maar half leuk als je Jedi bent (ben ik niet) dan kan je iig nog de echte gevaarlijke gebieden bezoeken en de leuke dingen doen. Niet Jedi zijn gewoon genaaid. Daarom dat nu ook iedereen Jedi kan worden, wat je echter wel maaaaaaanden grinden kost.

Mijn advies: Speel GuildWars, heb je geen grinden maar gewoon veel quests spelen om sterker te worden. En je speelt daarin ook echt veel vaker met mensen in groepjes, samenwerkend, dan in SWG. Karakters spelen inderdaad zeer verschillend, terwijl in SWG het altijd hetzelfde is. In SWG verschillen de professions echt niet van elkaar, iedereen kan wel een bleed aanval, een sterke aanval en whatever. Ook de damage range is ongeveer gelijk, soms is het enige echte verschil gewoon de kleur van de laser. In GW heeft elke profession een eigen scala van vaardigheden die de andere professions echt niet kunnen, en dan wordt het pas leuk :) Ook PVP is veel leuker in GuildWars. En het allerbeste: Het kost niks per maand! :)

[ Voor 12% gewijzigd door GambitRS op 10-12-2005 11:06 ]

MechWarrior || Monsters Game

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:26

Stronkie

Where wind is Trouble

Sorry voor de major Kick,

Maar ik ben begonnen met het spel vandaag te spelen.

Nu speel ik dus 5 Online Games:P

Guildwars
SilkOnline
BF2
SW Galaxies en

WoW

Ik moet zeggen dit is wel lachen ,

Maar ik kom nu al niet verder haha.

Ow en indien het mag van de mod's (hangt af van de belangstelling) maak ik wel een nieuw deeltje)

Met updated screenshots en info...

Dus Terr oof wie dan ook , mag ik dat doen , of loop ik kans dat die gelijk dicht gegooid word

[ Voor 33% gewijzigd door Stronkie op 08-03-2006 19:09 ]

Verwijderd

SWG is dood, geen ruk meer aan.. ;(

Verwijderd

ja, ik heb het met veel plezier gespeeld, maar het is echt onder nul nu. Ik denk dat SOE het ook door begint te krijgen. Men probeert wanhopig wat changes door te voeren, maar het loopt langszaam toch allemaal leeg. WoW heeft trouwens ook heel SWG leeggetrokken. Nu ik dat speel vind ik WoW trouwens ook echt 10 keer beter, ondanks dat SWG een geweldig crafting systeem heeft.

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:08
Het crafting system is iets wat world of warcraft nog echt mist, er zit wel wat basic crafting in maar bij lange na niet zo uitgebreid zoals in SWG.

Heb het ook een tijdje met plezier gespeeld maar de game is nu gewoon dood.

Verwijderd

Huh,

Zijn er nog mensen die dit spel spelen :S

SWG is overleden na de eerste combat nerf patch, helaas.

Daarvoor was SWG echt super, heb ik gelukkig mee mogen maken echt geweldig was het :)

Verwijderd

Stronkie schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 19:00:
Sorry voor de major Kick,

Maar ik ben begonnen met het spel vandaag te spelen.

Nu speel ik dus 5 Online Games:P

Guildwars
SilkOnline
BF2
SW Galaxies en

WoW

Ik moet zeggen dit is wel lachen ,

Maar ik kom nu al niet verder haha.

Ow en indien het mag van de mod's (hangt af van de belangstelling) maak ik wel een nieuw deeltje)

Met updated screenshots en info...

Dus Terr oof wie dan ook , mag ik dat doen , of loop ik kans dat die gelijk dicht gegooid word
Het topic is al over de 1000 posts heen, dus dan mag je gewoon je gang gaan. Bedenk echter wel, voordat je er veel tijd in gaat steken, of er wel animo voor is. Als ik de reacties zo hoor zal dit nooit meer een populair spel worden :P

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:39

odan

The dark side is within all!

ondetussen zijn ze bezig om alle patches zo ongeveer terug te draaien en gaan ze terug naar de periode voor de stomme updates.

maar goed voor mij is SWG al dood dus of ik ooit terug zal keren.

Pulse mee voor GoT!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Wat is dan de reden geweest dat ze het spel verkloot hadden. Ik hoor en zie de nerf patch en nog wat andere dingen...

Maar ik lees nu ook dat ze dat terug gaan draaien.
Ik speel het spel nu dus 1 dag en vind het op zich wel lekker spelen. Maar zelfs met mijn systeem haal ik in de desert FPS van 3 a 8 :P

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Deze mag dicht. Ik waag het erop. Ik ben nu bezig een nieuwe aan het maken

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

[MMORPG] Star Wars Galaxies Deel II
moet je de nieuwe er wel even bij zetten wel zo handig he ;)

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.