-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
Verwijderd
Uw bestelling wordt zo spoedig mogelijk uitgeleverd" aarhg
Goed dat je het zegt, ik wou net mijn Ecplise char. deleten en een nieuwe aanmakenVerwijderd schreef op 23 July 2003 @ 16:37:
Heb ik vandaag net m'n SWG binnen, heeft SOE Eclipse afgesloten zodat je geen char mee kan bijmakenJe kan wel nog spelen overigens, dus de mensen die het gister gekregen hebben: mazzelpikken
Verwijderd
Als je practicet dan maak je een item, je krijgt 5% extra XP ervoor, maar het komt niet in je inventory. Dat zorgt misschien voor dat er minder zooi op de Bazaar komt (het was of verkopen, of destroyen). Het levert wel meer XP op om het te verkopen, maar het is meer moeite om dat te doen
http://www.acaldra.com/v2/swg/screenShot0085.jpg
^^ Een keer een screenie van wat hogere kwaliteit
[ Voor 68% gewijzigd door Koetjeboe op 24-07-2003 18:42 ]
En verders dit is idd redelijke screenie als je nog wat meer hebt
craften sux manVerwijderd schreef op 24 July 2003 @ 17:51:
De servers zijn weer druk aan het updaten, maar er komt een hele hande feature bij: 'Practice' bij het craften.
Als je practicet dan maak je een item, je krijgt 5% extra XP ervoor, maar het komt niet in je inventory. Dat zorgt misschien voor dat er minder zooi op de Bazaar komt (het was of verkopen, of destroyen). Het levert wel meer XP op om het te verkopen, maar het is meer moeite om dat te doen
niks
Verwijderd
Nope, niet voor europa, maar veel, heel veel, mensen hebben het al geimporteerd.Verwijderd schreef op 07 August 2003 @ 01:08:
Helaas baal ik er van dat ik het spel nog niet in de winkel heb zien liggen.. is er een release date bekend?
Vuurwerk 'event' door mij en Terr georganiseerd, ongeveer 2500 vuurpijlen gingen er de lucht in, afgestoken door meerdere mensen. Het duurde bijna 20 minuten lang (dus continu vuurwerk XD)

De hunt van een Nederlandse alliantie oid

Ik speel windowedPostov schreef op 07 August 2003 @ 10:24:
Uhm beetje offtopic misschien, mwaar wat voor pc heb jij? Als ik die fps mag geloven niet al te hoog
verder niet verwarrend ook...
maarja wat ik eigelijk wil vragen is: is dit een goeie mmorpg om mee te beginnen?? ik heb er namelijk nog nooit 1 gespeelt maar wil het toch wel eens proberen, nou leek me deze wel heel vet maar een beetje duur.
het zou fijner zijn als je ergens een iso'tje kon downen, kijken of het leuk is en dan het spel kopen (collectors edition natuurlijk
zijn er mayeb nog andere mmorpg's die beter zijn om mee te beginne??? ,ben al aan het kijken naar dragons raja maar zoek eigelijk iets wat er wat beter uitziet.
iemand goeie tip hiervoor???
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Verder is SWG zeker wel een goede MMORPG om mee te beginnen, er is genoeg documentatie/guides/ingame help(ers)..
Dat geblèr over bugs en problemen moet je trouwens wel tegen de tijd afwegen, want wie zegt dat dat allemaal nog klopt
Op dit moment is het erg goed te doen, ik ben 3 dagen geleden begonnen met spelen; account aanmaken ging probleemloos (geen CC nodig nog), character aanmaken s'avonds om 20:00 ging goed en zelfs inloggen na 00:00 op Eclipse ging nog zonder problemen.
Ingame heb ik nog maar enkele kleine bugs gezien, maar deze zijn niet hinderlijk voor de daadwerkelijke gameplay.
Hier kun je even een patch changelog van 30 juli t/m 6 aug bekijken, dat zijn alleen nog maar de fixes. Daarnaast zijn ze ook bezig met een maandelijkse verhaallijn en extra content (die op dit moment op de testserver draait).
Dus, beslis maar
Het vuurwerk event was trouwens erg gaaf, daar heb ik ook nog een paar screenies van
Die gast in die lange zwarte jas is Terr (ingame: Cubus)

Detail vol, FSAA2x / AF8x @ 1024x768x32
Athlon XP 2000+ / 1024MB DDR / Radeon 9700 Pro / Maxtor 120gig 8mb cache
FPS was daar (op het drukste punt) zo'n 22 a 23.
En die engine is nog scalable ook, zit nog lang niet aan z'n max.
[ Voor 10% gewijzigd door the_tWiStEr op 07-08-2003 11:22 ]
is er eigelijk al iets bekend over die gamecards???
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Verwijderd
Verwijderd
Voor coole screens check
http://forum.starwarsgalaxies.nl/index.php?showtopic=1588 en
http://forum.starwarsgalaxies.nl/index.php?showtopic=1823
Fun hebben? Lijkt me vrij belangrijk in een gameVerwijderd schreef op 07 August 2003 @ 23:22:
ok.. maar kan iemand me ook vertellen wat het nut is van die vuurpijlkes, behalve dat het er wel mooi uit ziet??
[ Voor 26% gewijzigd door Koetjeboe op 08-08-2003 09:24 ]
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Verwijderd
en of die nou compatible wordt met de europese versie is nog maar de vraag
dan zijn er ook nog wel wat bugs
misschien toch maar beter om op WoW the wachten ( www.worldofwarcraft.com )
Verwijderd
net of daar geen bugs in zitten.
kijk waarom wil je SWG nu spelen?
omdat:
je fan van starwars bent
veel belovende verhalen gehoord hebt
daarom bestellen veel mensen hem voor de officiële release. groot gelijk dat doe ik ook.
Dit topic gaat toch over SWG en niet dat je w8 op WoW. vertel dat maar in een topic over
[mmorpg] Word of Warcraft
maargoed. ik krijg morgen mijn DVD binnen met de 3 cd's er op want mijn SWG bestelling komt in tilburg aan en die moet anders met de post naar renesse wat weer 2 dagen duurt en aan gezien we met 5 man tegelijk willen gaan starten krijg ik de cd's op voorhand en de code mailen ze mij.
We willen onze eigen clan op richten en proberen zelf voor zienend te zijn. zou dat gaan lukken of moet je dan meer manhebben we proberen de profesions zo goed morgelijk te verdelen. is er trouwens al een vaste NL-BE verzamel plek locatie?
Verwijderd
Als je daar dus wilt komen, pak je de shuttle naar Theed op Naboo en toets je in: /waypoint -619 1115 en dan maakt hij een beacon naar de plek.
Verwijderd
nou dan zulle jullie me vast wel zien verschijnen van de week. is er een database van alle NL-BE ers die er op galaxies rond zwerven en wat ze doen?Verwijderd schreef op 11 August 2003 @ 23:38:
Yups, New Amsterdam is gelocaliseerd op naboo @ -619 1115
Als je daar dus wilt komen, pak je de shuttle naar Theed op Naboo en toets je in: /waypoint -619 1115 en dan maakt hij een beacon naar de plek.
Verwijderd
http://forum.starwarsgalaxies.nl/index.php?showtopic=1763
De meeste mensen die online zijn hebben hier hun naam staan. De professions moet je zelf maar vragen
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2003 13:27 ]
Special edition €109,--Asphyxion schreef op 23 June 2003 @ 15:08:
Bij www.dimensionplus.nl staat ie wel aangekondigd, maar de prijs is nog nader te bepalen. Ik hoop niet dat ze de Europese versie gaan verkopen (en dan pas in September ofzo?). 70 euro vind ik wel erg veel geld bij Dynabyte....
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Als je hem bij EBgames haalt (Gamestop heeft hem niet meer) ben je $105 kwijt.
Dat staat gelijk aan E93,- , maar vrijwel iedereen die hem bij EBgames gehaald heeft kreeg later nog een rekening van E20,- .
Dus E109,- is een redelijke prijs voor een import versie.
Dit zeiden ze ook van "Earth and Beyond", maar daar heb ik nooit enige gamecards van gezien dus het zal wel niet.....Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 14:24:
Voorlopg ALEENnog maar met een CC. Later komen er waarschijnlijk Gamecards in de winkels te liggen, waarmee je speeltijd kan kopen... maar tot die tijd kan het niet anders.
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Dit dus.
Verwijderd
Dit dus.
En binnen al want ik denk ook erover na om te bestellen bij bolVerwijderd schreef op 23 July 2003 @ 17:44:
Maandag swg besteld bij bol.com en vandaag staat hij nog steeds als status op "Wordt verwerkt
Uw bestelling wordt zo spoedig mogelijk uitgeleverd" aarhg
Verwijderd
nee uiteindelijk met de klantenservice gepraat van ze die bleven volhouden dat ze hem op vooraad hadden maar had hem na 1 week nog niet (terwijl als hij op vooraad is max 6 dagen nodig heeft) heb ik hem bij www.gamestop.com besteld en binnen 3 dagen in huis gekregenTommilio schreef op 19 August 2003 @ 17:54:
[...]
En binnen al want ik denk ook erover na om te bestellen bij bol
Jammer dat je vader er zo over denkt, helaas zal ja dan op zijn minst moeten wachten op de europese release.Tommilio schreef op 19 August 2003 @ 19:17:
Argh me papa die vertrouwd het niet met creditcard dus dat schiet niet op waarom is er nu geen andere manier
Misschien hebben ze dan een alternatieve betalings methode in gebruik naast creditcard. Maar verwacht het niet, creditcard is nou eenmaal het meest gebruikte betaal middel bij online games.
Ik speel overigens sinds een week op Tempest onder de naam Itak Visli. Leukste momenten tot nu toe: Raid op Tusken Fort
Verwijderd
Ik heb 1000 XP Points nodig om verder te komen in men profession
Hoe kom ik aan 1000 Xp points
Als ik zo'n destroy mission doe, moet ik altijd iets vernietigen waar altijd 3 beesten om hangen!
Ik kan dat nooit winnen!
Weet iemand hoe ik dit op een andere manier kan fixen, raak er namelijk aardig gefrustreerd door
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Als je later wil vorderen naar TKA moet je bij Master Precision Striking 1.500.000xp hebben x)
Gewoon wat creatures killen rond de stad en je hebt die 1000xp binnen een minuut.
Verwijderd
Door Terr - Monday 18 August 2003 13:34
Op Eclipse zijn een hoop Europeanen (en vooral Nederlanders) te vinden. Maar het blijft een server die ik Amerika staat.
Blijft het leuk om te spelen?
Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED
Ja maar die server was toch al vol en daar konden geen nieuwe accounts aangemaakt worden of welVerwijderd schreef op 29 August 2003 @ 18:36:
als je nou eens de tijd neemt om te lezen, al is het maar deze enige pagina.
[...]
Verwijderd
Er zitten nog een boel bugs in die gefixed worden en de nerfs zijn meestal heeeeel hardnekkig, maar toch blijft het leuk om te spelen
Verwijderd
Ander minpunt trouwens is de toch redelijke trage support van sony's kant. Door een redelijke hoeveelheid bugs zul je die gewoon af en toe nodig hebben en dan kan het wel een week of 2 of zelfs langer duren voor je een antwoord krijgt...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Rond welke tijd spelen jullie meestal? ik begin rond een uurtje of 19:00 lekker rustig en speel door tot een uur of 2 a 3 slapen doe ik wel een andere keer. ik zelf zit op de LOWCA server omdat eclips geen aucount meer toe liet nu weer wel maar ik wil mijn Toon niet opgeven.
mocht je trouwens op LOWCA spelen kom gerust eens gedag zeggen op Moenia Naboo de naam is STACK MORTAX.
shit kan nog niet spelen!!!!
de server restart is meestal rond 1 uur half 2 dus dan kun je even niet spelen.
Nou darth vader vertelde me dat jij een van zijn 'trouwe' volgelingen was, maar dat hij je toch niet helemaal meer vertrouwde omdat je teveel macht kreeg. Dus daarom maar had ik dit nu niet moeten vertellenVerwijderd schreef op 03 September 2003 @ 00:13:
LOL!!! Waarom zou Darth Vader een van zijn lievevolgeling willen doden?
Verwijderd
Verwijderd
Heb nu ook een erg leuke PA, veel events etc, maakt het spel helemaal vet.
Verwijderd
Ben bijna Master Bounty Hunter. Moet alleen nog de investigation tak, maar die heeft SOE veel te uitgebreid gemaakt, waardoor je minimaal zo'n 250uur daarvoor nodig hebt...
Wow, dat is wel langVerwijderd schreef op 20 september 2003 @ 14:11:
Heb de laatste tijd ook wat minder tijd gehad, maar kheb wel nog altijd phun
Ben bijna Master Bounty Hunter. Moet alleen nog de investigation tak, maar die heeft SOE veel te uitgebreid gemaakt, waardoor je minimaal zo'n 250uur daarvoor nodig hebt...Kheb daarvan al zo'n 75uur achter de rug...
Verwijderd
Maarre, no offense. Rangers maken coole tenten
Verwijderd
spelen jullie allemaal op eclips of zijn er ook mensen op lowca of andere servers?
Areatrack voor het vinden van npc's/animals enzo is ook handy en als conceal goed gaat werken & goedkoper wordt is het ook woeiVerwijderd schreef op 21 September 2003 @ 15:04:
Ranger, ugh. Ik vond Scout al irritant. Ranger is gewoon een uitbreiding daarvan
Maarre, no offense. Rangers maken coole tenten
Hebben jullie nog tips voor een beginneling in de wondere wereld van SWG?
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Verwijderd
tips:
neem de tijd, lees je handleiding, speel de tutorial en zoek eerst een beetje alles uit ga voordat je echt gaat spelen chat wat met medespelers ingame die kunnen je in het begin heel goed helpen zeg maar dat je net begonnen bent en er zijn er zat die je helpen tips geven enz.
vergeet niet SWG is een spel op langer termijn het begin is lastig na 10 uurtjes spelen heb je een redelijke crafter/dancer/fighter dan heb je een beetje zicht op het spel jah en dan beslis je wat je gaat doen. kost een hoop tijd/XP maar het is zeker de moeite waard
Verwijderd
zoals te lezen is komt hij uit in
engeland/spanje/frankrijk/duistland/italië
dus wij nederlanders/belgen zullen het zoiezo met een buitenlandse handleiding moeten doen. het enige voordeel met me europeese release is een UPTODATE versie van de CD's (na de big patch) en een snellere opkomst van europeese servers (ik denk dat die helemaal niet komen de USA servers zitten nog lang niet vol en de verbinding is goed tot redelijk) waarom meer geld uit geven als het zo ook werkt
(mmmh bestellen via import is alleen weggelegd voor mensen met credit dus dat voordeel heb je aan europeese release)
edit:
voor het registeren en blijven spelen is toch nog wel een CC nodig want de game cards zijn nog niet beschikbar
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2003 12:58 . Reden: zie edit ]
Ik heb een 52%+ composite armor, en ben nog op zoek naar een compleet ATST proof armor, dus ge-optimaliseerd om aanvallen van een ATST te kunnen doorstaan.
Ik ben een 100% overt Rebel!
Ik heb voor Scylla (westcoast) gekozen omdat deze niet te druk is, en met een ping van 200 nog prima speelt. De performance vergeleken met Eclipse is vele malen beter.
Is hier nog iemand die op deze server speelt?
[ Voor 22% gewijzigd door Togt op 25-09-2003 13:59 ]
Ben van plan om een Smokkelaar/Combat Medic te worden, heb gister en vanmorgen wat missies gedaan en wat nieuwe armor gekocht op de Bazaar.
Is in het begin wel ff wennen, maar na een aantal uur heb je het meeste wel onder de knie, heb nu wel al een aantal skills, oa PistolII, RangedII, aardig wat Scout exp, en kan nu alle talen spreken/verstaan
Was net weer bezig met een missie, gaan de servers down
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
ctrl-mouswheel: zoom in/uit , dit werkt op overzichtkaart (ctrl-m), inventory, etc etc.
Armor: Heeft in het begin weinig zin: let op resists: Bone armor bijvoorbeeld werkt prima tegen lasers/energy maar voegt niks toe wat betreft kinetic damage (oftewel alle beesten)
Stop zoveel mogelijk geld in je wapen ipv armor. Zorg er ook voor dat ie ge-sliced wordt. Slicers geven tussen de 15-35% verbetering van damage/speed of encumbrance/hamcost.
Master Smugglers geven tot 40%
Verwijderd
ga niet shoppen in de bazaar daar komt je niks tegen wat echt super is ga naar vendors van players zelf vraag rond naar weapon smiths en kijk op je planetary map bij vendors dat zijn winkels van players zelf.Togt schreef op 25 september 2003 @ 13:39:
Tja, die servers gaan altijd op vervelende momenten down. Nog een paar tips:
ctrl-mouswheel: zoom in/uit , dit werkt op overzichtkaart (ctrl-m), inventory, etc etc.
Armor: Heeft in het begin weinig zin: let op resists: Bone armor bijvoorbeeld werkt prima tegen lasers/energy maar voegt niks toe wat betreft kinetic damage (oftewel alle beesten)
Stop zoveel mogelijk geld in je wapen ipv armor. Zorg er ook voor dat ie ge-sliced wordt. Slicers geven tussen de 15-35% verbetering van damage/speed of encumbrance/hamcost.
Master Smugglers geven tot 40%
amour werkt wel degelijk alleen hier geld weer voor bazaar moet je nie zijn daar staat amour in met klote stats. ga naar amourshops het liefst van een master amour smith. die maakt amour die je makkelijk kan dragen en met hoge stats.
Jammer dat ie niet naar de Rebel kant wil komen, moet ik hem de volgende keer toch echt neerschieten. Hij had zo'n 90% wounds, dus had ik het maar niet gedaan
[ Voor 16% gewijzigd door Togt op 29-09-2003 11:03 ]
Verwijderd
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 16:13 ]
Verwijderd
goed punt vond ik wel dat t veel minder op levelen is gebaseerd dan bijv DAOC.
is het al wat leuker geworden ten opzichte van de beta? want als die echt veel beter en vooral leuker is geworden koop ik m mischien wel in nederland als die er is (waneer kwam die ook al weer in NL? of is ie al uit hier
Wat ik zelf doe is gewoon lekker relaxed spelen, proberen nieuwe dingen te vinden die je kunt doen en xp beetje on the fly vergaren, bevalt me prima (speel het vanaf +/- 3 weken na de Amerikaanse start). Ben ook al tig proffesions geweest, en met de meeste zou ik gewoon nog weken door kunnen spelen (maar ik hou van afwisseling
En volgens mij is tussen 31okt (vrijdag) en 1-2 nov. de EU release maar komt het eerst in Engeland oid uit
Are you still launching (Europe on the) 31st?
The team has a launch window of October 31st to November 7th. Our goal is October 31st, but there is a fair chance it will be November second.
Als je meer info wilt kun je altijd kijken op irc.tweakers.net in het #swg kanaalThe European launch has not been cancelled. We have had a few glitches with printing on the German and French versions, but all versions should be out by mid-November. Here are the current dates we're targetting:
UK, Spanish, and Italian versions: 11/7
German version: 11/11
French: 11/14
As noted previously, the European versions will have translated manuals and other materials, but the in-game text will still be in English. We will be providing European servers located in the UK.
If anything changes, I'll let you know.
[edit]
Owja, binnen weekje of 1/2
Okay, at long last, here's some more information on the European launch. First, it's important to note that we're not yet offering a fully translated version of the game. Instead, we're translating the box, manual, and other materials, and setting up some European servers. This will allow anyone in Europe to play on a server that is closer to their point of origin, presumably with players from the same general region, but all in-game text will still be in English. Now, to your questions...
Q. Can we transfer characters from an existing server to a new European server?
A. Not at this time, but this is something we want to do in the future.
Q. How many new servers will you open?
A. It will depend entirely upon the demand. We're prepared to open as many new servers necessary.
Q. Will the European version allow connection to US servers and vice versa?
A. Yes. Once you install, you can technically play on any server you want. However, as with the North American servers, each server will be isolated, in that players on Server A can't interact with players on Server B.
Q. What about other markets (Australia, Asia, etc.)?
A. We're still finalizing our plans for the rest of the world. We've always planned to roll Star Wars Galaxies out in stages, which allows us to focus all of our energies on one launch at a time.
Q. Will there be any features or art assets unique to the European version?
A. Not at this time. We have not changed the game in any way; we're just now making it officially available in Europe, providing translated materials, and servers that are closer to home, wherever that might be. In the future, we may offer specific events for some servers, based on local requests.
Q. Will the European servers lag behind the North American servers in terms of updates?
A. No. When the service launches in Europe, it will have all the content that the North American servers have at that time. Ongoing updates will occur within a matter of hours of one another.
[ Voor 22% gewijzigd door Koetjeboe op 29-10-2003 10:48 ]
Eerste Jedi in Star Wars Galaxies
http://www.gamer.nl/nieuws/19726Het eerste bijna iedereen aan denkt bij Star Wars zijn de jedi’s. De stoere ruimteridders met speciale krachten. Toen de MMORPG Star Wars Galaxies uitkwam wou iedereen gelijk weten hoe je Jedi kon worden. En daarvoor hebben de spelmakers wat unieks bedacht. Iedere spelen van de game heeft een eigen pad om te volgen, en lang niet iedere speler kan Jedi worden.
Gisteren is er voor het eerst bij een speler het speciale Force slot geopend, en hiermee is de allereerste Jedi in opleiding binnen de game ontstaan. De gelukkige speler is Monika T'Sarn. Inmiddels is al een guide gemaakt over de opbouw van haar karakter en waar ze haar force-powers heeft gekregen.
Nu de eerste Jedi rondloopt binnen het spel, is de kans groot we binnenkort meer Jedi’s in het spel zullen zien.. Of dat wat kan doen aan de dalende populariteit van het spel, dat is nog maar de vraag.
[ Voor 7% gewijzigd door XWB op 09-11-2003 13:14 ]
Dan is der toch iets goed mis met het spel.. als je OF in 2/3 dagen iets volledig kan masteren of het kost je op relaxte wijze een paar weken om alles te masteren...Koetjeboe schreef op 28 oktober 2003 @ 09:35:
Wat ik bij veel mensen merk...die kiezen 1 proffesion uit, spelen dag en nacht om dat te 'masteren' en zijn dan klaar...gaan ze beetje rondlopen en vinden het spel dan saai oid(want als je echt wilt kun je bijv bijna elke craft prof masteren in een dag of 2/3 (mits je voldoende geld hebt om resources te kopen of had gespaard oid, kost vrij veel
))
Wat ik zelf doe is gewoon lekker relaxed spelen, proberen nieuwe dingen te vinden die je kunt doen en xp beetje on the fly vergaren, bevalt me prima (speel het vanaf +/- 3 weken na de Amerikaanse start). Ben ook al tig proffesions geweest, en met de meeste zou ik gewoon nog weken door kunnen spelen (maar ik hou van afwisseling). Mijn NL PA (Majestic, Imperial PA) gaat iig bij de EU release verhuizen naar de EU servers. Wat de grote NL'se alliantie doet (UL) weet ik niet, nog niet besloten volgens mij
zijn toch vooral Rebels
Een MMORPG zou kost moeten zijn voor jaren speelplezier... Persoonlijk had ik het na de beta dan ook al gezien (die paar weken
Maar goed.. misschien dat expansion packs eens wat variatie gaan brengen.. want betaalde expansion packs uitbrengen is Sony erg sterk in...
En dit vind ik al helemaal belabberd.. iedereen betaalt evenveel, maar niet iedereen kan Jedi wordenHet eerste bijna iedereen aan denkt bij Star Wars zijn de jedi’s. De stoere ruimteridders met speciale krachten. Toen de MMORPG Star Wars Galaxies uitkwam wou iedereen gelijk weten hoe je Jedi kon worden. En daarvoor hebben de spelmakers wat unieks bedacht. Iedere spelen van de game heeft een eigen pad om te volgen, en lang niet iedere speler kan Jedi worden.
Gisteren is er voor het eerst bij een speler het speciale Force slot geopend, en hiermee is de allereerste Jedi in opleiding binnen de game ontstaan. De gelukkige speler is Monika T'Sarn. Inmiddels is al een guide gemaakt over de opbouw van haar karakter en waar ze haar force-powers heeft gekregen.
Nu de eerste Jedi rondloopt binnen het spel, is de kans groot we binnenkort meer Jedi’s in het spel zullen zien.. Of dat wat kan doen aan de dalende populariteit van het spel, dat is nog maar de vraag.
Maar goed.. dat ik niet de enige ben die er zo over denkt blijkt dus wel aan die dalende populariteit.. Het is jammer, want met Star Wars had zo veel meer gedaan kunnen worden..
[ Voor 31% gewijzigd door Bosmonster op 09-11-2003 14:58 ]
Is het waar dat je nu via een éénmalige machtiging kan betalen om SWG te spelen? want ik heb de game al besteld sinds ik heb gehoord dat je via de bank kan betalen. maar ik wil het wel zeker weten
in de manual en op de doos staat dat je kunt betalen met CC, of met (kras)kaarten die je in de winkel koopt
Verwijderd
(nog) niet in nederland, maar je kan natuurlijk met je creditcardVerwijderd schreef op 14 november 2003 @ 12:22:
Bij welke winkel kan je die kaarten dan halen?
Dit topic is gesloten.
![]()