BBned, 1 mbit upload

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.638 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rally schreef op 04 July 2003 @ 14:25:
[...]

Ermm.... mijn berichtje was van 19 juli 2003. Op die datum was er nog geen officieel bericht van BBNed over de verhoging. Destijds was mijn opmerking dus vokomen terecht. :)
Jouw quote is van 4 juli 2003. Als je maar lang genoeg wacht kan iedereen (achteraf) gelijk krijgen (het zogenaamde "Gullit Effect :+ ) (Uiteraard no Flame intended)

Desalniettemin... Sinds vandaag is het dus officieel dat BBNed de bepaalde abonnementen gaat "Uncappen". :Y) Nu kunnen we dus de discussie starten wanneer dat gaat gebeuren.
Ladies and gentlemen: Place your bet!
Ermmm als jij had GELEZEN had je gezien dat mijn reactie voor PublishNET Was en niet voor jou :*) enne mijnheer PublishNET schreef daar dat er Nooit een upgrade zou komen !! (trouwens 2 weken vin ik niet lang maargoed)
maar evengoed zit ik dadelijk met mijn TWEAKDSL abbo op 1MBt UP _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-07 21:02
Al eenig nieuws of demon iets met deze upload upgrade gaat doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-08 12:31
Weezer-DC schreef op 04 juli 2003 @ 14:35:
Al eenig nieuws of demon iets met deze upload upgrade gaat doen ?
Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat wanneer BBned het in een nieuwsbrief naar alle ISPs zet, het voor alle ISPs gaat gelden |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
jochemd schreef op 04 July 2003 @ 14:52:
[...]

Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat wanneer BBned het in een nieuwsbrief naar alle ISPs zet, het voor alle ISPs gaat gelden |:( |:( |:(
rustig joh, dat snap ik ook wel.
Alleen wanneer gaat demon dat dan wel invoeren (meneer schijnt alles zo goed te weten... :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JF_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 20:26

JF_

Weezer-DC schreef op 04 July 2003 @ 14:56:
[...]

Alleen wanneer gaat demon dat dan wel invoeren (meneer schijnt alles zo goed te weten... :o )
Demon *hoeft* niets in te voeren, 't is een upgrade die *bbned* doorvoert voor *al* haar adsllijnen met 2M of meer downstream. En ik durf er m'n hand voor in het vuur te steken dat ze bij Demon daar niet tegen in beroep gaan :-)
Als ze nou ook BabyXL nog even zo ver krijgen om mee te gaan in deze upstream-contest ben ik ook weer helemaal b(l)ij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

tja,dan hoop ik ook dat telebyte het doet :), van 512 naar 1mbit up :P

[ Voor 2% gewijzigd door mrsar op 04-07-2003 15:04 . Reden: typo ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Topicstarter
Ga maar vanuit, dat als één upload verhoogt, gaat de rest ook gewoon mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochemd
Weezer-DC schreef op 04 July 2003 @ 14:56:

Kennelijk niet, want:
Alleen wanneer gaat demon dat dan wel invoeren
Demon gaat niets invoeren. BBned gaat iets invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:13

rally

Deyterra Consultancy

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 14:31:
[...]

Ermmm als jij had GELEZEN had je gezien dat mijn reactie voor PublishNET Was en niet voor jou :*) enne mijnheer PublishNET schreef daar dat er Nooit een upgrade zou komen !! (trouwens 2 weken vin ik niet lang maargoed)
maar evengoed zit ik dadelijk met mijn TWEAKDSL abbo op 1MBt UP _/-\o_
...'K had het gezien. Het is anders overgkomen dan ik bedoelde.
In ieder geval zit ik zo ook lekker: Eweka Premium whoei! :*)

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jazekerz :) me verry happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
jochemd schreef op 04 July 2003 @ 15:05:
[...]
Kennelijk niet, want:
[...]
Demon gaat niets invoeren. BBned gaat iets invoeren.
Lezen is een vak mensen.
Dat ze het gaan invoeren snap ik.
Aleen WANNEER !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 21:19
Weezer-DC schreef op 04 July 2003 @ 15:35:
[...]

Lezen is een vak mensen.
Dat ze het gaan invoeren snap ik.
Aleen WANNEER !
Ik heb ze een mailtje gestuurd aangezien 1mbit up wel :9 is natuurlijk. Als ik antwoord krijg post ik het hier ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 15:25
zoals ik ook al eerder zei, het is nog niet bekend wanneer. Zie de vorige pagina, dat wat Danny heeft gepost in de nieuwsgroepen is 100% het officiele bericht (die heb ik namelijk ook) daarin staan nog geen data aangegeven.

Met andere woorden de data zijn (misschien binnen BBned wel) nog niet bekend.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
Storm schreef op 04 July 2003 @ 16:10:
[...]

Ik heb ze een mailtje gestuurd aangezien 1mbit up wel :9 is natuurlijk. Als ik antwoord krijg post ik het hier ..
ok thanks, ben wel benieuwd eigelijk.
Zit te twijfelen of ik niet meteen al een 2048/512 aboo neem,
of later upgrade van 1024/512 naar 2048/1024 als dat beschikbaar is B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

Ik heb nog niets gehoord van Dutch Web Services (mijn ISP), ik hoop dat dit binnenkort gaat gebeuren. Het zou voor mij een uitkomst zijn i.v.b.m. me game server.

Kijk net even op de pagina van Dutchweb en zie een aankondigin staan.

het bericht

Persbericht

Reeuwijk, 3 juli 2003 - full service provider Dutch Web Services (www.DutchWeb.net) heeft goed nieuws voor de Economy klanten met een 2Mbps / 512 Kbps of een 2 - 8 Mbps / 512 Kbps ADSL lijn. Dutch Web Services gaat de upstream snelheden voor de Economy diensten aanpassen van 512 Kbps naar 1 Mbps.

De 1Mb upstream is een theoretisch maximum, dit houdt in dat de daadwerkelijk behaalde snelheid zou kunnen afwijken.

Wanneer deze aanpassing zal plaatsvinden is nog niet bekend. BBNed heeft ons laten weten dat zij zo spoedig mogelijk het netwerk gaan aanpassen om de verhoogde snelheid door te voeren.

Wanneer deze aanpassing voltooid is zullen als eerste de nieuwe aanvragen gebruik kunnen maken van de 1 Mb upstream en in later stadium zullen ook de huidige klanten van de verhoogde snelheid kunnen genieten.

Naast deze verhoging van de upstream snelheden heeft Dutch Web Service een spetterende zomeractie lopen. Wanneer u voor 31 juli een 2 tot 8 Mbps ADSL verbinding aanvraagt betaalt u geen eenmalige setupkosten. Deze actie valt samen met de structurele prijsverlagingen van de huidige maandtarieven.

[ Voor 80% gewijzigd door we_are_borg op 04-07-2003 22:56 ]

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Kortom... nog steeds geen datum, anders dat nieuwe klanten voorrang krijgen (ik zou bijna zeggen uiteraard, want de "oude" blijven nog wel wachten tot ze verhoogd worden, terwijl de mensen die nog geen klant zijn "verleid" worden om dat wel snel te worden :( )

Volgens mij heeft speculeren geen enkele zin, Ben beniewd wanneer de eerste post is van een bestaande BBNed gebruiker met verhoging. Dan weten wanneer de rest de verhoging kan verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

ik heb net Demon aangevraagd

is Eweka veel beter dan?, ik kwam ze beide tegen, toch voor demon gegaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

rally schreef op 04 July 2003 @ 23:11:
Kortom... nog steeds geen datum, anders dat nieuwe klanten voorrang krijgen (ik zou bijna zeggen uiteraard, want de "oude" blijven nog wel wachten tot ze verhoogd worden, terwijl de mensen die nog geen klant zijn "verleid" worden om dat wel snel te worden :( )

Volgens mij heeft speculeren geen enkele zin, Ben beniewd wanneer de eerste post is van een bestaande BBNed gebruiker met verhoging. Dan weten wanneer de rest de verhoging kan verwachten :)
Heeft te maken met het omzetten van de apparatuur. Was bij KPN ook al zo, nieuwe klanten hadden de nieuwe snelheid al en bestaande klanten werden in een aantal weken omgezet.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Rebels schreef op 04 July 2003 @ 23:20:
ik heb net Demon aangevraagd

is Eweka veel beter dan?, ik kwam ze beide tegen, toch voor demon gegaan :/
Daar zijn de meningen nog wat over verdeeld; Ik ben zelf een Eweka gebruiker en vooral in de beginperiode was zwaar naadje :( Vele malen dat verbinding weg was, lange aansluittijden, geen communicatie.
Nu is alles stukken beter :Y) (hoewel de migratie naar het nieuwe netwerk iets netter had gekund). De snelheden zijn in ieder geval erg netjes en geen datalimieten. _/-\o_

Ik heb voor een aantal van mijn vrienden geholpen met Demon aan te vragen en dat ging in de meeste gevallen redelijk goed. Slechts twee keer dat de aanvraag echt goed de mist in was gegaan (werd bijvoorbeeld beweerd op 24 april dat "alles toch echt in orde is", en krijg dan twee weken later de mededeling dat ze dan op 9 mei eindelijk zijn aangesloten :( )

Kortom: Ieder huisje heeft zijn kruisje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 07:46
woei! straks dus met een beetje geluk een 1mbit upload op mijn demon lijntje \o/

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Ritchie schreef op 05 juli 2003 @ 10:44:
woei! straks dus met een beetje geluk een 1mbit upload op mijn demon lijntje \o/
indeed, kheb even gemaild, en kijken of ze er iets van mogen zeggen >:)

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pSycho-Y2K
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-04 08:17
Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 14:26:
heeft er al iemand met http://www.speedxs.nl/ ervaring? ik heb gisteren een aanvraag gedaan. 73,20 euro per maand 8000/1024?
Ben ik ook uiterst benieuwd naar, aangezien deze goedkoper is dan Eweka.
Kan iemand hierover ons ff informeren?
Deze gaat ook via BBned, met de (mogelijke) 1 Mbit Upload.

[ Voor 10% gewijzigd door pSycho-Y2K op 05-07-2003 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

pSycho_Y2K schreef op 05 juli 2003 @ 11:53:
[...]

Ben ik ook uiterst benieuwd naar, aangezien deze goedkoper is dan Eweka.
Kan iemand hierover ons ff informeren?
Deze gaat ook via BBned, met de (mogelijke) 1 Mbit Upload.
Nu is het zelfs 64,95???

<EDIT: plus 100 euro administratiekosten per jaar :o dan kom je ongeveer uit op de tarieven van telebyte... /EDIT>

[ Voor 17% gewijzigd door knakworst op 05-07-2003 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

Er is wel een groot verschil in de uitstraling van SpeedXS en Telebyte. En de "geen datatlimiet" vind ik zeer geruststellend. Moet je maar eens de voorwaarden van SpeedXS lezen. Als ze jouw lijn gaan aangeven voor overdracht en het loopt niet goed dan sta je wel in een berg kosten. Want als het jouw dan te lang duurt kost het opzeggen van de aanvraag € 385,- ex btw.
Ik denk dat Telebyte ook wel de upload naar 1024 gooit op het moment dat BBned dat ook standaard doet.
Ik doe er niet zoveel mee, maar hieronder nog wat aandachtspuntjes:
Ze bestaan sinds 1995 al in deze vorm
50 MB POP-ruimte
50 MB webruimte
een CGI-bin directory voor het uitvoeren van CGI-scripts (Unix,Perl)
ongelimiteerd webdata-verkeer
een helpdesk tegen lokaal tarief
"Na de minimumperiode wordt de Periode geacht gelijk te zijn aan een maand" (contract voor een jaar, en daarna per maand :? )
Je mag niet hacken, maar
"Echter, inbraak op het systeem van Telebyte is toegestaan en word beloond, mits de beveiligingsfout die dat mogelijk maakt na ontdekking direct aan Telebyte wordt gemeld, geen verdere schade word aangericht ..."

I got a problem-solver and its name is revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochemd
Dethroned schreef op 05 July 2003 @ 13:41:
Er is wel een groot verschil in de uitstraling van SpeedXS en Telebyte.
Ja, een heel groot verschil:
Je mag niet hacken, maar
"Echter, inbraak op het systeem van Telebyte is toegestaan en word beloond, mits de beveiligingsfout die dat mogelijk maakt na ontdekking direct aan Telebyte wordt gemeld, geen verdere schade word aangericht ..."
Telebyte heeft dit zo te zien rechtstreeks gecopy-paste van de Algemene Voorwaarden van Cistron.

Het is maar voor wat voor uitstraling je kiest ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pSycho-Y2K
Mja, waar ik zelf geintereseert ben is het feit dat ik 3 km van de centrale zit, hoeveel kbps is dan in praktijk mogelijk? (van de 1 Mbit upload dus)

En is SpeedXS een goed bedrijf? Aangezien het dus jaarcontracten zijn. :/

[ Voor 8% gewijzigd door pSycho-Y2K op 05-07-2003 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week lag ik er nog 2 dagen uit (heb een Eweka Premium abbo),en als je dan belt wat er aan de hand is krijg je te horen dat er wel meer mensen last van hebben :? en verder moet ik maar afwachten,als het goed is werkt het morgen weer zegt ze dan.
Maar goed de snelheden zij :P ,en het is stukken beter geworden de laatste tijd,laat die 1 mb upstream maar komen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

op de site van speedxs staat ook dat het 2048 abo bij hun een upload heeft van1024, hopelijk gaan alle bbned partners dat ook doen. :) zou erg mooi zijn nu met mijn demon abo :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned

Dethroned

Liev

pSycho_Y2K schreef op 05 juli 2003 @ 17:45:

En is SpeedXS een goed bedrijf? Aangezien het dus jaarcontracten zijn. :/
Waar zijn het geen jaarcontracten :?
Of het een goed bedrijf is, kan ik je zo niet zeggen maar er zijn enkele draadjes die nu actief lopen.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/778608
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/712246

Hier moet je het maar ff nalezen en uiteraard kan je ook naar hun website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upstream (afhankelijk van afstand tot centrale) 512 Kbit/s (Wide-Open wordt beschikbaar med. zomer '03 afhankelijk van testresultaten)

dit staat er nu dus, hier zeggen ze wide open maar het word 1 Mbit :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pSycho-Y2K
Wide-Open betekent toch ongelimiteert :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
Het valt me op dat ik niet de enige ben die vanaf Augustus BBnet tot z'n beschikking krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

nee hier kan het ook vanaf augustus, alleen heb ik nu sinds paar maanden adsl van kpn :'(
anders had ik zeker bbned genomen...

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum

Zhadum

Folding & Einstein@home

Topicstarter
jochemd schreef op 05 juli 2003 @ 15:15:
[...]

[...]
Telebyte heeft dit zo te zien rechtstreeks gecopy-paste van de Algemene Voorwaarden van Cistron.

Net als Eweka... Big deal. Ze zien Cistron als hun God of ze zijn te lui om zelf wat te schrijven.

Effe voor jochemd:

Ik weet niet in hoevele jou informatie als onafhankelijk bericht geving moet zien/lezen, Ik moet jou zien als vertegenwoordiger van Cistron fan club ;) : Cistron Broadband

[ Voor 47% gewijzigd door Zhadum op 06-07-2003 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitano
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 12:39
:) net op frontpage van tweakers gelezen. :)
http://www.tweakers.net/nieuws/27796

WebWereld schrijft dat BBned de uploadsnelheid van de twee duurste ADSL-abonnementen gaat verhogen. Mensen die bij één van de aangesloten providers geabonneerd zijn op deze ADSL-varianten zullen voortaan kunnen genieten van een theoretische uploadsnelheid tot 1Mbps. Het theoretisch maximum voor deze abonnementen is nu nog 512Kbps. Voor de goedkopere abonnementen die via BBNed worden aangeboden blijft de bestaande uploadsnelheid (256 of 512Kbps) gehandhaafd. Uitgangspunt is dat de prijs van de abonnementen gelijkblijft.

Dus het gaat er echt aankomen (dat was al duidelijk). Nu nog afwachten wanneer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Verwijderd schreef op 05 July 2003 @ 21:10:
Upstream (afhankelijk van afstand tot centrale) 512 Kbit/s (Wide-Open wordt beschikbaar med. zomer '03 afhankelijk van testresultaten)

dit staat er nu dus, hier zeggen ze wide open maar het word 1 Mbit :S
Ehhmmmm, wel eens de specs van ADSL opgezocht? Wide open upstream voor ADSL houdt (theoretisch) 1 Mbit/s in, het is dus hetzelfde en klopt dus allebei. En eigenlijk klopt het ook weer allebei niet helemaal aangezien je misschien zou verwachten dat je dan 128 KB/s gaat halen en dat is niet het geval. In elk geval bij Cistron is het zo, maar misschien liggen de getalletjes bij andere BBNed-providers net iets anders, dat hun apparatuur ervoor zorgt dat je ADSL-modem op maximaal 864 Kbit/s (dacht ik) traint. Dat is ATM, dus er gaat nog zo'n 15% overhead af. Waarschijnlijk is pakweg 92 KB/s dus de maximale upstream die je gaat halen.
Zhadum schreef op 06 July 2003 @ 01:38:
Effe voor jochemd:

Ik weet niet in hoevele jou informatie als onafhankelijk bericht geving moet zien/lezen, Ik moet jou zien als vertegenwoordiger van Cistron fan club ;) : Cistron Broadband
Ik weet niet of je veel leest in de Cistron-groepen, ik hang er zelf al een paar jaar rond. In mijn optiek zijn Jochems reacties over het algemeen veel objectiever en waar nodig kritischer dan die van sommige anderen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochemd

Ik weet niet in hoevele jou informatie als onafhankelijk bericht geving moet zien/lezen
Je zou dom zijn om dat te doen. Net zoals je dom bent om de informatie van iemand anders als onafhankelijke berichtgeving te zien. Je zal altijd zelf de afweging moeten maken of wat iemand zegt waar is, en of dat de hele waarheid is. Zomaar voetstoots iets aannemen omdat iemand dat schrijft is wel het domste wat je kan doen.
Ik moet jou zien als vertegenwoordiger van Cistron fan club ;) : Cistron Broadband
Ik zie daar geen enkele reden om mij als vertegenwoordiger van de Cistron fanclub te zien, alleen maar een reden om Danny te zien als vertegenwoordiging van de Jochem fanclub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned

Dethroned

Liev

[...]

Net als Eweka... Big deal. Ze zien Cistron als hun God of ze zijn te lui om zelf wat te schrijven.

Effe voor jochemd:

Klopt niet helemaal, want bij Cistron heb je een datalimiet. Bij Telebyte niet. En ook geen FUP. Btw vind ik het raar dat Cistron nog niet is begonnen met acties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Wat voor acties bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gratis modem, geen aansluitkosten ed denk ik dat hij bedoelt.

btw, hier is een overzicht van de cistron actie's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:55

Crusader

Arc Nature

Zo hee, dat Speedxs ziet er erg profi uit hoor... maar niet heus.
Naast het feit dat hun website een beetje amateuristisch en inconsequent aandoet, zijn dit soort teksten een reden waarom ik niet bij hun een abo zou afsluiten:
"Wat biedt SpeedXS uw"
"ADSL is sneller dan een inbelverbinding via de modem en ook sneller dan kabel zoals uw ziet in de grafiek hieronder"
en dan is die grafiek ook zo inconsequent als de nete, de ene keer is kb/s bij hun kilobit en dan weer kilobyte.
En klik eens op de supportlink:
Deze pagina is bedoeld voor al uw vragen kijk eerst in de FAQ sectie en als uw uw vraag daar niet vindt kunt uw het vragenformulier invullen en we zullen deze dan zo spoedig mogelijk beantwoorden
verder is diezelfde support pagina ... helemaal leeg!
:r
Maar ja, alles heeft zo z'n prijs.

[ Voor 42% gewijzigd door Crusader op 06-07-2003 22:43 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Tja, ik zie dat de prijzen op die site maar geldig waren tot en met 31 mei 2003. Maar het onderschrijft wel het punt dat ik wilde maken: er zijn al een aantal acties geweest bij Cistron, dus ik weet niet hoe Dethroned er bij komt, dat Cistron daar nog mee moet beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Crusader schreef op 06 July 2003 @ 22:37:
Zo hee, dat Speedxs ziet er erg profi uit hoor... maar niet heus.
Naast het feit dat hun website een beetje amateuristisch en inconsequent aandoet, zijn dit soort teksten een reden waarom ik niet bij hun een abo zou afsluiten:

[...]

Maar ja, alles heeft zo z'n prijs.
Een tekstschrijver zeker ja *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Gman schreef op 05 July 2003 @ 23:22:
Het valt me op dat ik niet de enige ben die vanaf Augustus BBnet tot z'n beschikking krijgt!
dat zijn bitstream centrales en ik vraag me af of je de kosten voor de abo`s die via die centrales worden aangeboden, wel acceptabel vindt

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KC_Kaas
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Er zijn helaas ook nog veel plekken die alleen geschikt zijn gemaakt voor KPN

[ Voor 86% gewijzigd door KC_Kaas op 07-07-2003 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exyll
  • Laatst online: 14-04 14:45
jochemd schreef op 05 July 2003 @ 15:15:
[...]

[...]

Die het op hun beurt weer uit de algemene voorwaarden heeft van XS4ALL :) zo kun je het balletje altijd wel rond blijven spelen.

4.4 Onverminderd het in artikel 4.3 gestelde is het klanten toegestaan het systeem van XS4ALL te hacken.
De klant die als eerste erin slaagt een positie te verwerven gelijk aan de systeembeheerder van XS4ALL, krijgt van XS4ALL zes maanden gratis gebruik van het systeem aangeboden, onder voorwaarde dat de desbetreffende klant uitlegt op welke wijze hij of zij geslaagd is in het hacken, hij of zij geen schade heeft toegebracht aan het systeem en aan andere klanten en hij of zij de privacy van andere klanten heeft gerespecteerd. Iedere klant geeft bij deze toestemming aan andere klanten onder voornoemde voorwaarden te trachten het systeem te hacken.

Zie http://www.xs4all.nl/voorwaarden/index.html

Ramon Smits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochemd
Exyll schreef op 07 July 2003 @ 13:38:
[...]

Die het op hun beurt weer uit de algemene voorwaarden heeft van XS4ALL :)
Misschien het idee. Maar om de letterlijke text te nemen en vervolgens een replace te doen op de bedrijfsnaam vind ik toch even wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm
  • Laatst online: 03-09 21:19
Nou van Demon wordt je ook niet veel wijzer. Het is dus echt afwachten wanneer BBnet zin heeft om de boel om te zetten. Zie onderstaande quote van een mailtje van demon.
Bbned heeft aangekondigd de upload snelheid van het 2048/512 en het
2-8Mb/512 product te zullen verhogen. De datum waarop dit zal gebeuren
is echter nog niet bekend. Ook is er nog geen informatie over de
eventuele extra kosten of gevolgen voor bestaande klanten.
Zodra er meer duidelijk is zal Demon dit via de website bekendmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we_are_borg schreef op 04 July 2003 @ 22:46:
Ik heb nog niets gehoord van Dutch Web Services (mijn ISP), ik hoop dat dit binnenkort gaat gebeuren. Het zou voor mij een uitkomst zijn i.v.b.m. me game server.
Wat heeft een gameserver nu te maken met de upload van je ISP?

BTW DutchWeb service is een zogenaamde white label aanbieder.
speedxl bv is ook een DutchWeb verbinding, speedsxl is gewoon een zogenaamde "reseller" van DutchWeb of te wel DutchDSL

Zo zijn er meerdere van deze aanbieders, zei kopen en verzorgen de daadwerkelijke verbinding tussen klant en BBnet. Een reseller verkoopt hun verbidnign hun eigennaam en eventuele extra diensten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Storm schreef op 07 July 2003 @ 17:07:
Nou van Demon wordt je ook niet veel wijzer. Het is dus echt afwachten wanneer BBnet zin heeft om de boel om te zetten. Zie onderstaande quote van een mailtje van demon.

[...]
ik zie dat nergens staan eigk... bron ? me @ stupid.. ff naar de opticien :X

[ Voor 7% gewijzigd door Tutti-frutti op 07-07-2003 19:11 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Verwijderd schreef op 07 juli 2003 @ 18:12:
[...]
Wat heeft een gameserver nu te maken met de upload van je ISP?
Misschien het feit dat spelers op die gameserver bandbreedte gebruiken en hogere upload dus betekent dat je meer spelers kunt herbergen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Btw nog een heel andere vraag. Zou de hogere upload niet tot gevolg kunnen hebben dat de ping wat hoger komen te liggen, omdat de lijnen iets meer belast gaan worden?
(kheb niet het hele topic doorgespit, dus soz als dit al gevraagd was ;) )

[ Voor 3% gewijzigd door Tutti-frutti op 07-07-2003 21:55 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YES!!!! Kan ik eindelijk een gameserver hosten! Ik heb nu DSL Express bij Demon (geen datalimiet) :P 1Mb/512k, maar ik ga binnenkort overstappen op 2Mb :) WOEI! Heerschend! Nu alleen nog een bak ergens vandaan plukken :p Naja, alleen HDD :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2003 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pSycho-Y2K
Verwijderd schreef op 08 July 2003 @ 00:43:
YES!!!! Kan ik eindelijk een gameserver hosten! Ik heb nu DSL Express bij Demon (geen datalimiet) :P 1Mb/512k, maar ik ga binnenkort overstappen op 2Mb :) WOEI! Heerschend! Nu alleen nog een bak ergens vandaan plukken :p Naja, alleen HDD :)
Waarom neem je dan niet meteen 8 Mbit / 1 Mbit zoals bijna iedereen in deze thread neemt? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:39

Crazy D

I think we should take a look.

Tutti-frutti schreef op 07 July 2003 @ 21:55:
Btw nog een heel andere vraag. Zou de hogere upload niet tot gevolg kunnen hebben dat de ping wat hoger komen te liggen, omdat de lijnen iets meer belast gaan worden?
(kheb niet het hele topic doorgespit, dus soz als dit al gevraagd was ;) )
Dat zou kunnen. Maar ja, je zit in principe toch met je datalimiet, en of je die nu volstopt met downloads, of straks ook upload... (en 512 upload is ook al best lekker hoor :) ). Maar misschien zal er per saldo wel wat meer dataverkeer zijn, maar dan is het dus meer mazzel dat de mensen die straks opeens meer gaan gebruiken, dat nu niet gaan doen.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pSycho-Y2K
Ik d8 dat de meeste ISP's Fair Use Policy hanteren? (SpeedXS, Eweka iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pSycho_Y2K schreef op 08 July 2003 @ 09:49:
[...]

Waarom neem je dan niet meteen 8 Mbit / 1 Mbit zoals bijna iedereen in deze thread neemt? :D
Kost toch iets meer knaken en voor die paar gigs die ik per maand naar binnen sjouw..., ben eigenlijk het meest geintresseerd in de upload snelheid...

Trouwens een ander vraagje, ik zit op dit moment bij UPC met zowel inet (chello) als de telefoon (Priority) nu moet je voor BBNET een KPN telefoon verbinding hebben, weet iemand of het terug switchen van priority naar KPN geld gaat kosten want ik kan het nergens terug vinden op hun site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet sowieso een werkende KPN verbinding hebben ja..
En of dat terugschakelen geld gaat kosten ? Ik denk het wel.. Je moet tenslotte een werkende kpn verbinding hebben en da's niet gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Verwijderd schreef op 08 July 2003 @ 20:43:
[...]

Kost toch iets meer knaken en voor die paar gigs die ik per maand naar binnen sjouw..., ben eigenlijk het meest geintresseerd in de upload snelheid...

Trouwens een ander vraagje, ik zit op dit moment bij UPC met zowel inet (chello) als de telefoon (Priority) nu moet je voor BBNET een KPN telefoon verbinding hebben, weet iemand of het terug switchen van priority naar KPN geld gaat kosten want ik kan het nergens terug vinden op hun site...
Misschien sneller en gemakkelijker gewoon een nieuwe belbudget lijn aan te vragen .... (kan tegenwoordig met bbned)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

en als de adsl werkt kan je de kpn lijn weer opzeggen :) is hier in muiden door iemand getest,na veel moeite :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appesteijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hier ging het opzeggen van het KPN-abo perfect. Telefoonlijn die we al wat langer hadden, toen cistron ADSL erop en een maand later KPN opgezegd. Bij de primafoon deden ze wel wat moeilijk, scheen dat hun systeem dit soort opzeggingen niet aankon, maar na wat aandringen is het geruisloos verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmoOo
  • Laatst online: 16-07 22:16

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

bjck schreef op 08 juli 2003 @ 20:55:
[...]

Misschien sneller en gemakkelijker gewoon een nieuwe belbudget lijn aan te vragen .... (kan tegenwoordig met bbned)
dan betaal je dus zeker aansluitkosten en 1 jaar abo waar je waarschijnlijk niks mee doet.

al denk ik dat je bij omzetten ook aansluitkosten moet betalen aan kpn maar je maakt dan wel gebruik van je abo dat je toch moet betalen, priority opzeggen moet niet zo'n probleem zijn lijkt mij.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee idd, Priority opzeggen moet geen probleem zijn, hebben het al meer dan een jaar net zoals overgens Chello, en het probleem van stopzetten gelijk naar aansluiting maakt me ook niet zoveel uit, m'n ouders moeten toch ook kunnen bellen dus of ze dat nu iets goedkoper doen bij Priority dan bij KPN dat boeit ook niet zoveel...
Ik vroeg me vooral af hoeveel het omzetten bij KPN ging kosten, want vroeger scheen dat nogal wat knaken te kosten...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2003 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 22:51

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 00:03:
Nee idd, Priority opzeggen moet geen probleem zijn, hebben het al meer dan een jaar net zoals overgens Chello, en het probleem van stopzetten gelijk naar aansluiting maakt me ook niet zoveel uit, m'n ouders moeten toch ook kunnen bellen dus of ze dat nu iets goedkoper doen bij Priority dan bij KPN dat boeit ook niet zoveel...
Ik vroeg me vooral af hoeveel het omzetten bij KPN ging kosten, want vroeger scheen dat nogal wat knaken te kosten...
50 EURO voor PSTN (analoog)
35 EURO voor ISDN

duurt ongeveer 2 á 3 weken

Een telefoontje, jij krijgt een contract thuis, invullen en je hebt dan ongeveer binnen 3 weken telefoon bij die toch zeer betrouwbare KPN _/-\o_

Ongeveer een week na oplevering is je aanmelding verwerkt en kan je je ADSL aanvragen. Normaal moet je wachten op je eerste nota, maargoed dat heb ik niet gedaan. Ik heb een copie van het contractopgestuurd.

[ Voor 26% gewijzigd door I_stealth_I op 09-07-2003 10:22 ]

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heee, bedankt I_Stealth_I !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pSycho_Y2K schreef op 08 July 2003 @ 09:49:
[...]

Betaal jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pSycho-Y2K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newy
  • Laatst online: 18:50

Newy

is het nog steeds Zat

Blijft de vraag WANNEER de upload naar 1Mbit gaat..

BBned wil er verder niets over kwijt, kan dus nog wel een paar maanden duren vrees ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort bbnet bij mij thuis beschikbaar, eindelijk van chello af haat met 16kb te uppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Newy schreef op 10 July 2003 @ 20:50:
Blijft de vraag WANNEER de upload naar 1Mbit gaat..

BBned wil er verder niets over kwijt, kan dus nog wel een paar maanden duren vrees ik :(
Zoals in dit topic, en ook op de nieuwsservers, zal BBned ws dus eerst nieuwe registranten 1mbit geven, daarna gefaseerd de reeds abonnees. zullen dus meerdere data worden... :/ ;(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KarreMania schreef op 10 July 2003 @ 21:30:
[...]

Zoals in dit topic, en ook op de nieuwsservers, zal BBned ws dus eerst nieuwe registranten 1mbit geven, daarna gefaseerd de reeds abonnees. zullen dus meerdere data worden... :/ ;(
doen ze dat ook met klanten die upgraden van een 1Mbit naar een 2Mbit abo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 20:53:
Binnenkort bbnet bij mij thuis beschikbaar, eindelijk van chello af haat met 16kb te uppen.
LOL

Sorry mat dat excuus geld tegenwoordig niet meer voor chello..... ;) hahaha

Ook bij chello kun je sneller uppen als 16kb (max 48kb), dus even een andere reden verzinnen (hint denk aan service of imago) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op 11 July 2003 @ 00:35:
[...]

doen ze dat ook met klanten die upgraden van een 1Mbit naar een 2Mbit abo??
het is een "gerucht", zeker is er nix van, maar uitgaande dat je reeds abonee dus bent, kom je dus ook in de "fase-planning".

maarja, dit is dus nog niet zeker.. helaas dus maar afwachten...

* SinergyX is alvast zijn cs-server aan het klaar stomen

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum

Zhadum

Folding & Einstein@home

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 July 2003 @ 14:18:
[...]

LOL

Sorry mat dat excuus geld tegenwoordig niet meer voor chello..... ;) hahaha

Ook bij chello kun je sneller uppen als 16kb (max 48kb), dus even een andere reden verzinnen (hint denk aan service of imago) :P
Hoeft geen andere reden, binnenkort gaat BBend 1Mbit upload aanbieden, dus al heeft chello 0.5Mbit is de upload van BBned veel hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar ging het niet om, chello is dan nog steeds hoger als andere aanbieders, bbnet is en blijft een uitzondering met zijn upload. De meesta abo's zitten ruim onder de 48kb.

Ik heb ook altijd geklaagd over de kleine upload van chello, dat kan ik dus niet niet meer daar deze niet klein meer is(er is altijd 1 die nog meer bied), dus moet ik nu een andere reden aangeven als ik weg ga(ik kan niet weg want er is geen alternatief, geen kpn adsl en geen bbnet).

Ik ga nu de service van ze maar de schuld geven als er een kans komt om iets anders te kiezen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
KarreMania schreef op 11 July 2003 @ 14:38:
[...]

het is een "gerucht", zeker is er nix van, maar uitgaande dat je reeds abonee dus bent, kom je dus ook in de "fase-planning".

maarja, dit is dus nog niet zeker.. helaas dus maar afwachten...
Wat is nog niet zeker? dat de 2 mbit abbo's ook krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

nee, hoe de fasering verloopt met het invoeren van de 1mbit upload. De 2mbit en de 8mbit krijgen de 1mbit upload

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
De invoering is op dit moment idd nog een grote vraag. Ik zou wel willen dat het snel gebeurt, ik ga met 17 juli adsl maxx van Cistron aanvragen :)

Maar ik denk zelf eerlijk gezegd nioet dat BBned erg lang gaat wachten met het invoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ik hoop ook dat ze het snel gaan invoeren. Heb gisteren bericht gekregen dat op 24 juli mijn ADSL verbinding (bij SurfsnelADSL van Surfnet & InterNLnet) wordt geactiveerd. En volgens de servicedesk van InterNLnet gaan zowel de reguliere wide-open InterNLnet pakketten als de SurfsnelADSL-pakketen naar de 1MB upload. Dus ik hoop dat ik dan als 'nieuwe abonnee' meteen kan profiteren van die 1MB upload. :)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

qua tijd dat BBned het gaat invoeren.. ze zijn al de snelste qua upload, waarom dus meteen sneller gaan? is wel een extra motivatie om de "prijsverhoging" tov kpn/adsl te overbruggen als adsl-gebruiker.

qua aanpassing, lijkt me grotendeels software werk, hier en daar wat hardware settings, gezien hoe groot het bbned netwerk is, zit er denk ik een behoorlijke voorbereiding in.

Zijn er al meer mensen die bij de helpdesk een evt datum hebben losgepeuterd?

@CJ: het was al bekend dat de 2 en 8mbit abbo's alleen omhoog gaan, daaronder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
KarreMania schreef op 12 July 2003 @ 01:57:
Zijn er al meer mensen die bij de helpdesk een evt datum hebben losgepeuterd?
Dit is de enige reactie die ik heb kunnen lospeuteren:

"InterNLnet zal deze upgrade gewoon doorvoeren. De exacte datum is nog niet
bekend gemaakt, maar zal t.z.t. op onze website gepubliceerd gaan worden.
" Gedateerd: 7-7-2003

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
Je hoeft echt nog steeds geen moeite te doen om een datum los te peuteren bij een helpdesk hoor, want die datum is gewoon nog niet bekend.

* MagicTempest is helpdesker bij een bekende BBned provider

en BabyXL bied al vrij lang 1 mbit up aan hoor, dus bbned is niet de snelste op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:25

Sa1

hjh.dv schreef op 12 July 2003 @ 05:08:
Ik weet niet of dit hier past,maar ik post het toch maar.
Ik heb Eweka Premium 8196/512,ik heb hier ontzettend veel plezier van,het kost wel wat,maar ik vind het het geld wel waard!
Ik weet niet of er meer mensen zijn die dit hebben,maar ik las dus ergens dat je binnenkort je telefoonverkeer (spraak) over die adsl lijn kan voeren,Is een of andere aktie van Eweka :/
Maar mijn vraag is dus nu,kan ik dan ook mijn kpn abbonement opzeggen,ik heb ook nog isdn,maar ik gebruik die shit eigenlijk helemaal niet.
Maar wil ik overstappen op analoog,dan heb ik natuurlijk weer een ander modem nodig of niet?? en dat kost ook weer een paar centen,en de lijn moet waarschijnlijk (tegen een kleine vergoeding :( ) weer omgezet worden...of niet???
Je kan je abbo opzeggen, waarschijnlijk hoef je niet terug te gaan naar analoog, want je kan gewoon niet meer bellen. ALS je terug wilt naar analoog, moet je inderdaad een nieuw modem, maar nogmaals.. hoeft helemaal niet hor..
Ik heb er niet zo heel veel verstand van,en ik heb nu een paar biertjes op :+ maar als iemand mij enige duidelijkheid kan geven,ben ik hem/haar zeer dankbaar 8)
tjah.. bier is bitter, bier is best, bier is beter dan de rest \o/

[ Voor 3% gewijzigd door Sa1 op 12-07-2003 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
mad-liquid schreef op 12 July 2003 @ 18:41:
ik heb nou ook 2-8mbit van bbnet maar de upload is nog nie verhoogd bij mij
ik heb nu nog 512 upload

mijn provider is internet limburg >:) >:) >:)

morgen is efffe bellen
Morgen is het zondag, dus weinig kans op antwoord
En je provider zal daar niks vanaf weten, dus heeft dat ook weinig nut om te bellen
De datus wanneer het verhoogd gaat worden is ook nog onbekend, dus wacht maar gewoon rustig af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:08
Ik heb zojuist een hele bubs replies verwijderd, omdat ze vol stonden met offtopic blaat, of omdat ze totaal niet gepast waren.
En dit is alweer de 2e keer dat ik dit moet doen binnen dit topic; 't gaat niet goed mensen !

Mocht het dus niet verbeteren, dan gaat deze draad op slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:25

Sa1

K heb ergens gelezen dat BBned helemaal de upload niet omhoog gooit, maar het abbo 8/1 als een appart abbo gaat aanbieden.. en 't gaat dan dus waarschijnlijk ook meer kosten... kan iemand hier iets over zeggen, of bevestigen of ontkennen? 't zou natuurlijk wel erg jammer zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbles
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Sa1 schreef op 16 July 2003 @ 12:15:
K heb ergens gelezen dat BBned helemaal de upload niet omhoog gooit, maar het abbo 8/1 als een appart abbo gaat aanbieden.. en 't gaat dan dus waarschijnlijk ook meer kosten... kan iemand hier iets over zeggen, of bevestigen of ontkennen? 't zou natuurlijk wel erg jammer zijn...
De InterNLnet helpdesk vertelde mij dit na mijn email:
Het klopt dat BBned de upload snelheid gaat verhogen van de 2 hoogste
abonnementen. Het is echter nog niet duidelijk op welke termijn dat zal
gaan gebeuren.
Wel is duidelijk dat InterNlnet deze doorvoering zal steunen. We weten
echter nog niet of dit een extra feature zal worden of dat het standaard
zal worden.
Hier wordt dus bevestigd dat het inderdaad om de hoogste 2 abonnementen gaat. Maar als ik de thread zo doorlees, en ik lees de websites van de verschillende providers, heb ik het idee dat niets zeker is op dit moment. Afwachten dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-09 10:52

Hachy

Laadpas Nerd

Zijn er al mensen die inmiddels 1Mbit Upload hebben via BBned ? (Mensen die net zijn aangesloten bijvoorbeeld ?)

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net aan gesloten bij demon maar heb het niet. We zullen moeten afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hachy schreef op 17 July 2003 @ 11:13:
Zijn er al mensen die inmiddels 1Mbit Upload hebben via BBned ? (Mensen die net zijn aangesloten bijvoorbeeld ?)
lijkt mij niet, aangezien er nog helemaal nix bekend is gemaakt naar de isp's zelf.

denk dat het toch echt 3e kwartaal gaat worden.... voor de reeds abonnees mischien 4e zelfs. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy

Hachy

Laadpas Nerd

Je vraagt je af waarom dergelijke wijzigingen altijd zo lang duren hè..? Zal wel met de omvang (NL-breed) te maken hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Kunnen zie niet "even" een sciptje runnen:

if downstream>1024 then upstream=uncapped :+

Dan moet het toch zo gebeurd zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy

Hachy

Laadpas Nerd

LOL, nou komop dan schrijven we een brandbrief naar alle ISP's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of ze wachten tot augustus, omdat dan in een keer veel mensen het in een keer kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
Dit soort dingen duren nou eenmaal lang, toen kpn ze downstream omhoog gooide heeftd at toch ook maanden geduurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* * * LEES DIT EVEN GOED * * *

Duidelijk niet eerder goed gelezen namelijk ;0

A BBned is nog aan het testen

B Als de test positief is, dan moeten de centrales worden geupgraded.

C Er is commercieel niets over bekend. Niet wat het gaat kosten of dat er
kosten aan de upgrade zitten of wat dan ook.

D De BBned ISP's weten net zo veel als BBned ( nog niks dus )

Die providers die op voorhand al brullen dat ze dit gaan voeren lopen al lekker verstandig op de zaken vooruit :?

Gaarne niet klagen als je straks 1 mbit up hebt, en je download wordt ineens zo traag. Het is namelijk A-synchroon DSL ..... :X

Zo, nu zal het wel een stuk minder druk worden met vragen bij de diverse ISP's mag ik hopen :P

ps. Als ook BBned lijn gebruiker lijkt het me ook erg prettig om dit te hebben, en mag ik dus net zo hard wachten, dus gedeelde smart :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op 17 July 2003 @ 17:24:
Gaarne niet klagen als je straks 1 mbit up hebt, en je download wordt ineens zo traag. Het is namelijk A-synchroon DSL ..... :X
volgens mij klopt dat niet helemaal, hoe meer de up/down gelijk getrokken word, des te minder je zal merken van de up vs download, hierbij ga ik uit van de ervaring van de 256/256 adsl lijnen die ze in engeland hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Verwijderd schreef op 17 juli 2003 @ 17:24:

:'(
Ik denk dat er niemand hoeft te klagen.
Asynchroon slaat alleen op het feit dat de upstream lager is als de downstream.
Je downstream gaat echt niet omlaag omdat je een hogere upstream snelheid hebt. Dat gebeurt alleen als je je volledige downstream vol trekt (net zo als je downstream inelkaar duikt als je je volledige upstream met data dichtgooit).

[ Voor 6% gewijzigd door rally op 17-07-2003 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochemd
Verwijderd schreef op 17 juli 2003 @ 17:24:
Het is ten eerste geen A-synchroon DSL, maar A-symmetrisch DSL.

Daarnaast heeft een verhoging van de upstream geen enkele invloed op de downstream omdat de frequentieranges waarin deze zitten bij ADSL onafhankelijk van de ingestelde snelheid zijn vastgesteld:
code:
1
2
3
4
5
POTS+ADSL  | POTS | - | upstream | - |         downstream         |
ISDN+ADSL  | ISDN           |   -    | upstream | - | downstream  |

POTS       0      8  25         138 156                         1104 kHz
ISDN       0               80       156            276          1104 kHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!