BBned, 1 mbit upload

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.634 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Topicstarter
Bij deze dan de laatste bericht, na deze topic gaan we naar de 2de deel "BBned, 1Mbit upload, deel II" :D

Graag hier niet meer reageren 8)

Ik stuur een e-mail aan admin. op deze topic af te sluiten.

[ Voor 75% gewijzigd door Zhadum op 04-11-2003 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bang dat het nog even duurt ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die verbaasd waren over m'n ping van 13 ms:

Speedtest geeft inderdaad hoger aan:

Afbeeldingslocatie: http://www.caesarion.demon.nl/Bench.jpg

Nog steeds niet schlecht >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 01:54:
Voor de mensen die verbaasd waren over m'n ping van 13 ms:

Speedtest geeft inderdaad hoger aan:
Ook ik zit vrijwel altijd onder de 20 ms met speedtest, meestal op de 18 ms. Alleen m'n up- en download zijn meestal wel lager, zo rond de 75 resp. 760 KByte/s. Maar dat heeft misschien met ISDN te maken.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:21

t3q

Say yes to teq

Er is nieuws @ newsgroup :

Demon DSL Express klanten via bbned: Eventuele IP-omnummering in
november, uitvoering upgrades laatste twee weken december.

Demon DSL Express klanten via BaByXL: uitvoering upgrades laatste
twee weken december

Mijn results @ 8/512 abbo met zyxel 650r-33 @ isdn

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Tue Nov 4 2003 om 19:43:11 UTC+0100)

Download : 757.8 KByte/sec
Upload : 50.9 KByte/sec
Connection : 710.0 Conn/min
Ping : 21ms

Is de max up van isdn nou echt maar 640kbit ? :'(

[ Voor 41% gewijzigd door t3q op 04-11-2003 19:49 ]

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe komt het dat ze isdn uitvinden en uiteindelijk nog gewoon trager is dan analoog :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 19:43
t3q schreef op 04 november 2003 @ 19:32:
Er is nieuws @ newsgroup :

Demon DSL Express klanten via bbned: Eventuele IP-omnummering in
november, uitvoering upgrades laatste twee weken december.

Demon DSL Express klanten via BaByXL: uitvoering upgrades laatste
twee weken december
(
Inderdaad staat nu ook upgrade nieuws op de website van Demon:
https://services.nl.demon.net/xdsl/express/statement.html

Hele bericht:
4 november 2003
Mededeling naar aanleiding van eerder aangekondigde snelheidsupgrades

In september heeft Demon bekendgemaakt dat ook Demon DSL Express klanten die via bbned en BaByXL zijn aangesloten zullen profiteren van de aangekondigde snelheidsverhoging. Daarbij is aangegeven dat de upgrades in de loop van de komende maanden zouden plaatsvinden. Het uitvoeren van de upgrades blijkt complexer dan in eerste instantie ingeschat. De voorlopige planning gaat ervan uit dat we alle upgrades in de laatste twee weken van december kunnen uitvoeren.

De voorbereidingen voor de upgrades zullen niet geheel geruisloos verlopen: om de capaciteit op de apparatuur te waarborgen zal een deel van de lijnen verhuisd moeten worden naar andere apparatuur, dit heeft tot gevolg dat een deel van onze klanten een nieuw IP-adres toegewezen zal krijgen. Indien dit voor uw aansluiting het geval zal zijn, zult u hiervan ruim van tevoren via e-mail door ons op de hoogte worden gesteld. Het is op dit moment nog niet bekend voor welke aansluitingen de IP-adressen zullen veranderen.

In samenwerking met onze partners wordt bovendien gewerkt aan een uitbreiding van de geautomatiseerde processen, waardoor grote aantallen upgrades tegelijk verwerkt kunnen worden.

Hieronder een samenvatting van de verwachte planning per klantgroep:

Demon DSL Express klanten via bbned: Eventuele IP-omnummering in november, uitvoering upgrades laatste twee weken december.

Demon DSL Express klanten via BaByXL: uitvoering upgrades laatste twee weken december

De snelheidsupgrades zijn niet van toepassing op DSL Business Express lijnen.

Demon DSL Metro klanten via BaByXL of Versatel en DSL Express klanten via Versatel zullen in een aparte mededeling op de hoogte gebracht worden.

Let op: zie onze eerdere statements Prijsverlaging Demon DSL Express en Reactieve statement Demon voor de voorwaarden van de snelheidsupgrades.

Na afronding van de upgrades zal de functie 'up- en downgraden' op de Demon Self Service pagina weer beschikbaar gemaakt worden. Binnen het eerste jaar van het contract is het niet mogelijk om uw account te downgraden.

Aan deze voorlopige planning kunnen geen rechten worden ontleend. Er zijn verschillende elementen die voor vertraging kunnen zorgen. Demon en haar partners streven ernaar om de upgrades volgens planning uit te voeren.

Voor verdere informatie vragen we u de volgende mededeling van Demon af te wachten. Onze medewerkers van sales, support en customer-service hebben geen additionele informatie.

[ Voor 76% gewijzigd door waslijn op 05-11-2003 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 09:04:
hoe komt het dat ze isdn uitvinden en uiteindelijk nog gewoon trager is dan analoog :S
ISDN zelf is niet trager dan analoog, maar ADSL over ISDN is trager dan ADSL over analoog, geloof ik. Waarom weet ik eigenlijk ook niet precies, misschien heeft het er mee te maken dat ADSL een analoge techniek is en ISDN een digitale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:59

rally

Deyterra Consultancy

Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 09:34:
[...]

ISDN zelf is niet trager dan analoog, maar ADSL over ISDN is trager dan ADSL over analoog, geloof ik. Waarom weet ik eigenlijk ook niet precies, misschien heeft het er mee te maken dat ADSL een analoge techniek is en ISDN een digitale?
Het heeft te maken met het frequentie spectrum van ISDN t.o.v. Analoog.
ISDN heeft een breder spectrum gekregen om zo een hogere kwaliteit en snelheid te kunnen leveren. Uiteraard is dit ontwikkeld voor het DSL tijdperkt. Er is dus geen rekening gehouden met de beperking die dit oplevert.
Aangezien de lagere frequenties worden gebruik voor de upstream data is daar bij ISDN minder voor beschikbaar.
Je zou het zo kunnen zien:
Bij analoog heb je 0-15000 Hz beschikbaar voor spraak en data en bij ISDN 0-20000. Je hebt dus 5000Hz minder om DSL signaal over te sturen
(Nogmaals... alleen ter illustratie. De reele getallen kunnen iets verschillen).

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.