www.cistron.nl bij postcode check kan je de afstand zien van je huis tot de centrale.
Dit is geloof ik ook de database waar bbned ook gebruk van gemaakt
Dit is geloof ik ook de database waar bbned ook gebruk van gemaakt
Verwijderd
http://www.deyterra.com
Ik heb gereageerd op jouw vraag in het Demon Topic.Joppe schreef op 19 October 2003 @ 09:54:
Ik heb een probleem met de installatie van Demon, nu kan het natuurlijk zijn dat m'n lijn nog niet actief is, maar de lijntest is al een week geleden
Ik heb namelijk twijfels of het allemaal goed is aangesloten
We hebben een ouderwetse hoofdaansluiting, zoeentje waar 5 kabeltjes in gestoken moeten worden, nml een rode, een blauwe, een kopere, een oranje en een witte. Type 3 noemt demon dit in de handleiding.
Nu heb ik 1 zo'n telefoonkabeltje doorgeknipt en de middelste 2 kabeltjes op de plek van de rode en de blauwe aangesloten, de rest is niet aangesloten.
Dat gaat dan vervolgens naar de splitter, en dan via het meegeleverde kabeltje naar het modem.
Telefoon werkt wel gewoon, alarminstallatie ook
Doe ik iets fout?
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
If it ain't broken, tweak it!
Dankje, dan denk ik dat de lijn gewoon nog niet is opgeleverdcjdijk schreef op 19 October 2003 @ 11:57:
[...]
Ik heb gereageerd op jouw vraag in het Demon Topic.
Staat heel precies uitgelegd hoe je het kan aansluiten.
Verwijderd
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
[ Voor 6% gewijzigd door Sa1 op 22-10-2003 14:53 ]
Zo dat is een mooie upload snelheid... ik denk dat je beperkt wordt door je modem, aangezien je zo dichtbij woont, zou je welhogeresnelheiden kunnen halen.Sa1 schreef op 22 October 2003 @ 14:51:
Overzichtje (testlijn):
Provider: TweakDSL
Type: Analoog
Abbo: 8128 / 1024 (UltraDSL)
Training: 8064 / 864
Snelheid: ~ 850KB/sec down en ~ 90KB/sec
(download is van trueservers test bestand. Upload is naar een kpn snel abbo via een ftp sessie)
Ping:
64 bytes from 213.239.154.35: icmp_seq=0 ttl=251 time=16.640 ms
64 bytes from 213.239.154.35: icmp_seq=1 ttl=251 time=16.390 ms
64 bytes from 213.239.154.35: icmp_seq=2 ttl=251 time=16.752 ms
afstand: via http://spike.oli.tudelft.nl/adsl/ : De afstand vanaf uw postcode naar de telefooncentrale is onbekend
via dat locatie net: 500mtr
via demon check: 474mtr
modem: alcatel v510i
router: freebsd bak
thats it i think
edit:
ohjah, tweaks??? als in van reg tweaks ofzo.. nee, nix..
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
mja, maar op 1 of andere manier zijn de kabels hier wel bar slecht, k haal hele slechte waardens over m'n lijn, 't zou best kunnen dat de kabels eerst nog 3x de stad rond gaan...Zhadum schreef op 22 oktober 2003 @ 16:52:
[...]
Zo dat is een mooie upload snelheid... ik denk dat je beperkt wordt door je modem, aangezien je zo dichtbij woont, zou je welhogeresnelheiden kunnen halen.
http://www1.oli.tudelft.nl/adsl/Dj_Neo_Ziggy schreef op 22 oktober 2003 @ 21:51:
Misschien ff een dom vraagje, wat voor een progje gebruik je om te zien hoe ver je van je centrale af zit? Is dat gewoon met het blote oog? van: "Nou kijk daar staat de centrale ?" Kan je het opvragen bij KPN/BBned?
Verwijderd
Moet de top en de "gewone" snelheid niet omgedraaid ?Verwijderd schreef op 22 oktober 2003 @ 22:03:
Naam van je Provider (ISP): SpeedXS
Soort Lijn, type (analoog/ISDN) : analoog
Abonnement (Down/Up): 8192/512 (moet nog 1024 up worden)
Snelheid in kB/s (Down/Up) : 825/64 (met een top van 780/52)
Ping * : 17
Afstand tot Centrale ** : 1329 meter (1218 minder betrouwbaar)
Modem : E-tech 4 ports ADSL modem/router
Router : E-tech 4 ports ADSL modem/router
Tweaks : geen
Verwijderd
Euhz.... geen idee?Bartjuh schreef op 22 October 2003 @ 22:07:
[...]
Moet de top en de "gewone" snelheid niet omgedraaid ?
Verwijderd
Verwijderd schreef op 22 oktober 2003 @ 22:16:
[...]
Euhz.... geen idee?
Dacht dat het de bedoeling was om neer te zetten wat de lijn max aan zou kunnen en wat je op max hebt gehaald.
Ik weet namelijk niet wat de normale snelheid is, ik heb hiero 6 - 8 pc's aan dat modem hangen. En aangezien de etech geen SNMP ondersteund kan ik niet uitlezen wat er nou gemiddeld doorheen gaat.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Klinkt leuknimm2 schreef op 07 October 2003 @ 18:14:
ik kreeg net een brief van mijn internetprovider LUNA, die hier in het gebouw zitten. Ik zit via een intern netwerk op hun glasvezelkabel aangesloten.
eerst betaalde ik altijd nog 35 euro voor een standaard 512/256 verbinding maar de laatste tijd kreeg ik steeds vreemde hoge downloadsnelheden.
vandaag kreeg ik een brief in de bus dat ik voor 50 euro per maand voortaan gebruik kan maken van de volledige snelheid van het netwerk, en dat is 10 mbit up en 10 mbit downstream!
[afbeelding]
HOERA!
1
2
3
4
5
6
| Wat kost het? LunaNet Fiber Account Maandelijks* Eenmalig* 512/256 Kbps** € 29,95 € 35,00 1024/512 Kbps € 49,95 € 35,00 * Alle prijzen zijn inclusief BTW, exclusief ethernetkaart. ** Voor dataverkeer binnen het Luna netwerk geldt een snelheid van 10/10 Mbps. |
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
[ Voor 40% gewijzigd door Sa1 op 23-10-2003 12:26 ]
[ Voor 81% gewijzigd door DarkHelmet op 23-10-2003 12:49 ]
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Het wordt een grote BBNED topic en uiteraard mag je de snelheden die je haalt (volgens de schema, dan is het duidelijk) - hoge snelheden - willen we zien, welke ISP's en voor voor prestatie ze leveren... Hierdoor heb je een verglijking matriaal binnen BBned en ISP's.KarreMania schreef op 23 October 2003 @ 11:49:
gaat dit nu een "post hier je up/download snelheid" topic worden? dan gaat ie toch van mn bookmarks af..
Verwijderd
Probeer http://pcdb.bbned.nl eens!Zhadum schreef op 18 October 2003 @ 18:14:
[...]
zou je mijn eventueel wel kunnen vertellen of een pagina is, die wel up to date is???
Nee want de ADSL specs gaan officieel niet eens tot 1024 kbs upload, heb ik hier ergens gelezen. Is dus pure marketing want 2048/1024 staat toch beter als 2048/832.DarkHelmet schreef op 23 October 2003 @ 12:47:
Zit BabyXL nu eigenlijk ook aan de 1Mbit up? Dan zou je daarmee sneller moeten kunnen gaan omdat zij de overhead voor eigen rekening nemen toch?
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
20 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd
Ik snap ook niet zo goed waarom ze het eerst van de daken schreeuwen en het vervolgens erg lang stil is. Vind dat een planning onderhand toch wel eens rond zou mogen zijn. Weet iedereen eindelijk waar hij aan toe is.Beamer schreef op 26 October 2003 @ 00:46:
Wanneer gaat Demon en/of BBned nou eens duidelijkheid verschaffen over deze 1 Mbit upload. Ik betaal nog steeds €65,- voor mijn 2048/512 die 2-8/1024 moet worden. Ik word gewoon genaaid vind ik andere nieuwe klanten krijgen voor het zelfde geld meer voor minder en een paar snelle jongens die nog net snel ff lijn upgrade hadden aangevraagd ook (als ik het op tijd had geweten had ik precies hetzelfde gedaan hoor).
Ze moeten toch een plan hebben wanneer ze wat gaan upgraden want ze geven nou huidige klanten een ander product voor het zelfde geld. Dit is nu al 2 maanden bekend denk ik en nog geen steek verder. Nog geen datum bekend wanneer ze welk gebied gaan doen ook niet welke proivders eerst, heb wel eeens gehoord eerst de kleintjes (lekker is dat) maar dat heb ik ook nooit bevesitgd gezien. Kan iemand mis een beetje duidelijkheid brengen, ik word namelijk helemaal gek van dit onrecht
Speed Upgrade BBned uitgesteld
De reeds eerder aangekondigde (gratis) speed Upgrade van BBned is tot een
later te bepalen tijdstip uitgesteld. Het technisch uitvoeren van de
snelheid verhoging is door BBned zwaar onderschat.
Het was de bedoeling om dit middels een automatic-provisioning-system te
realiseren, doch blijkt dit systeem niet te werken. (lange downtime per
order). De speed-upgrades worden nu met de hand verwerkt, wat resulteert in
een lange wachttijd, met de nodige fout kansen.
[ Voor 20% gewijzigd door waslijn op 26-10-2003 01:06 ]
Verwijderd
* burne slaat prospero even met google om de oren:Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 01:29:Welke nieuwsgroep heb je dit uit ?
I don't like facts. They have a liberal bias.
Verwijderd
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2003 03:26 ]
Verwijderd
Zhadum schreef op 26 October 2003 @ 13:53:
Off-topic:
Werkt bij jullie de search functie??? Bij mij in ieder geval niet.
/off topic
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2003 15:07 ]
Onzin natuurlijk, je hebt een contract afgesloten en je krijgt precies waarvoor je getekend hebt.Beamer schreef op 26 October 2003 @ 00:46:
Kan iemand mis een beetje duidelijkheid brengen, ik word namelijk helemaal gek van dit onrecht
Verwijderd
Ja ok je hebt mis wel een beetje gelijk. Maar ik wilde sowieso gaan upgraden en die mogelijkheid wordt me momenteel ontnomen. Dus mag ik wel verwachten dat ze wat duidelijkehid brengen wanneer hun gaan upgraden, want zo lang hun niet hebben geupgrade kun je zelf ook niet upgraden, dus het is toch wel van belang dat ze eens wat gaan communiceren.dolby schreef op 26 October 2003 @ 15:13:
[...]
Onzin natuurlijk, je hebt een contract afgesloten en je krijgt precies waarvoor je getekend hebt.
Dat de isp's nu ook de bestaande klanten en dus jij ook, een hogere spec geven zijn ze niet eens toe verplicht!
Kortom: geniet gewoon van je verbinding want die is zoals je hem wilde.
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 01:52 ]
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Lone,Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 15:36:
Naam van je Provider (ISP): Tu-Delft
Soort Lijn, type (analoog/ISDN) : Analoog
Abonnement (Down/Up): 8192/1024
Snelheid in kB/s (Down/Up) : 750/125
Ping * :16ms
Afstand tot Centrale ** : 756m
Modem : CopperJet 810
Router : Freesco bak
Tweaks : none
voor actuele stats: www.gsnet.nl/stats
Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 15:36:
Naam van je Provider (ISP): Tu-Delft
Abonnement (Down/Up): 8192/1024
Snelheid in kB/s (Down/Up) : 750/125
Ping * :16ms
Afstand tot Centrale ** : 756m
Modem : CopperJet 810
Router : Freesco bak
Tweaks : none
voor actuele stats: www.gsnet.nl/stats
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik ben een uur geleden voor het eerst weer on-line via Adsl.Verwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 09:19:
M'n lijn is zojuist opgeleverd, 8096/1024, heb slechts 17 dagen zonder internet gezeten(overgestapt van xs4all basic)
Naam van je Provider: Demon
Abonnement (Down/Up): 8096/1024
Training (Down/Up) : Wasda??
Snelheid in kB/s (Down/Up) : 823 down / 90.8 up (speedtest.nl)
Ping * : 13 ms
Afstand tot Centrale ** : 763 meter
Modem : Meegeleverde Zyxel
Router : Sitecom 4s
Tweaks : geen
zozo, lekker snel. Ik ben bang dat andere ISP's iets moeten gaan verzinnen want van alle kanten stromen mensen Demon binnencjdijk schreef op 29 October 2003 @ 15:57:
[...]
Ik ben een uur geleden voor het eerst weer on-line via Adsl.
Heb slechts 9 dagen en 1 uur zonder Adsl gezeten.![]()
Overgestapt van HccNet/KPN Basis 768/128 naar Demon/BBNed 2048/1024.
Life goes as it goes.
Duurt best lang moet ik zeggen. Ach..ze zullen het wel erg druk hebben.09-10-2003 Bevestigd. De ordergegevens zijn gecontroleerd en goedgekeurd door de DSL partner. Er zal nu een technisch onderzoek plaatsvinden om te bepalen of DSL daadwerkelijk mogelijk is op uw adres.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
Meeting lijkt me niet helemaal in orde, kun je een keer met bijvoorbeeld speedtest.nl meten wat je upload snelheid is?Verwijderd schreef op 29 October 2003 @ 19:40:
Hmm ik weet niet of het uit maakt maar waar ik mijn upload me meet is iptraff op freesco het is de uploadsnelheid van alle gebruikers van de lijn bijelkaar (dus niet 1 bestand uppen naar en ftp en dan snelheidkijken). Kijk maar in het onderstaande grafiekje, een groot deel van de lijn zit op de 125 kbs:
[afbeelding].
Dit is btw niet het grafiekje waar ik vanaf las want de snelheid wordt ook met getallen aan gegeven.
Die niet zo hoge download komt waarschijnlijk omdat de upload altijd redelijk volgetrokken wordt.
Verwijderd
Verwijderd
Geloof ik geen hol vancjdijk schreef op 29 October 2003 @ 15:57:
[...]
Vriend van mij die heeft 2 weken zonder ADSL gezeten, en die geloof ik wel
Verwijderd
Ik ben ook slim omgegaan met die 7 dagen afkoelperiode tijdens de overgangZhadum schreef op 30 oktober 2003 @ 02:26:
[...]
Vriend van mij die heeft 2 weken zonder ADSL gezeten, en die geloof ik wel![]()
Het is meestal een kewstie van geluk dat dingen zo goed na elkaar worden uitgevoerd.
Verwijderd
Ik geloof hem wel degelijk hoor, hij heeft ons uiterst nauwkeurig op de hoogte gehouden over de vorderingen van zijn overstap in het Demon-topicVerwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 03:19:
[...]
Ik ben ook slim omgegaan met die 7 dagen afkoelperiode tijdens de overgang
Maar 9 dagen tussen overstappen van een KPN-provider naar Demon geloof ik dus niet
Life goes as it goes.
De gegevens met betrekking tot de training moet je in je modem zelf bekijken. Vaak kan dit via de webinterface, soms moet je telnetten naar je modem, afhankelijk van het model. Dit zal je in de handleiding terug moeten kunnen vinden.t3q schreef op 30 oktober 2003 @ 14:13:
Met welk prog testen jullie je lijn? Met speedtest krijg je niet al die results.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Verwijderd
ISDN = max up 640 kbit zo uit m'n hoofdt3q schreef op 29 oktober 2003 @ 19:06:
Ik zie nog geen results van mensen met isdn valt me op. Zijn dat er zo weinig ?
Verwijderd
Dat lijkt wel te kloppen. Ik kom niet boven de 79,9 KB/s uit, over ISDN met Demon 8/1 en Zyxel-modem. Maar nu heb ik 'm dan ook vandaag pas gekregen en dus nog niks gefinetuned (is dat uberhaupt mogelijk?) en m'n lijn is ook nog niet officieel opgeleverd.
Verwijderd
79,9 kb is een mooie uploadVerwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 02:51:
[...]
Dat lijkt wel te kloppen. Ik kom niet boven de 79,9 KB/s uit, over ISDN met Demon 8/1 en Zyxel-modem. Maar nu heb ik 'm dan ook vandaag pas gekregen en dus nog niks gefinetuned (is dat uberhaupt mogelijk?) en m'n lijn is ook nog niet officieel opgeleverd.
Ik gebruik altijd TCPOptimizer van speedguide.net.Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 02:51:
Maar nu heb ik 'm dan ook vandaag pas gekregen en dus nog niks gefinetuned (is dat uberhaupt mogelijk
[ Voor 3% gewijzigd door MrDirect op 31-10-2003 10:25 ]
ThanksVerwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 03:38:
[...]
Ik geloof hem wel degelijk hoor, hij heeft ons uiterst nauwkeurig op de hoogte gehouden over de vorderingen van zijn overstap in het Demon-topic![]()
Hoezo niet
[ Voor 4% gewijzigd door cjdijk op 31-10-2003 16:15 ]
hum op de zaak deed die dat niet, hier thuis welVatt schreef op 31 oktober 2003 @ 12:19:
ping www.tweakers.net ofzo
Ik gebruik altijd de testserver van xs4all.
die heet ping.xs4all.nl
[ Voor 3% gewijzigd door Beamer op 01-11-2003 15:19 ]
FUck welke firmware versie gebruik je? 13 ms!!!cjdijk schreef op 29 oktober 2003 @ 15:57:
[...]
Mijn Router Draytek Vigor 2200E heeft V2.1a
[ Voor 13% gewijzigd door cjdijk op 01-11-2003 15:40 ]
Had het eigenlijk over AMDlovercjdijk schreef op 01 november 2003 @ 15:30:
[...]
Mijn Router Draytek Vigor 2200E heeft V2.1a
Mijn Modem Alcatel Speedtouch Home: geen idee, nooit iets aan veranderd.
Behalve dan natuurlijk de settings gewijzigd van KPN naar BBNed bridge modus.
Ik zat me al af te vragen 13ms
1
2
3
| Packets: Sent = 14, Received = 14, Lost = 0 (0% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 14ms, Maximum = 16ms, Average = 14ms |
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
If it ain't broken, tweak it!
Dit is ping naar een webserver. Vergelijkbaar met tweakers.netFatalError schreef op 02 november 2003 @ 12:47:
Is dat naar de gateway of naar tweakers.net?
Bij kabel zie ik veel lagere pings (bij docsis modems althans), ping 5 naar de gateway en ping <10 naar tweakers.net ofzo.
Ik ben benieuwd of die 'hoge ping' bij adsl in het adsl deel van de verbinding zit of bij de provider.
Je zal me wel n mierenneuker vinden, omdat het hier in alle gevallen over lage pingtijden gaat
1
2
3
4
| Ping statistics for 213.239.154.35: Packets: Sent = 7, Received = 7, Lost = 0 (0% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 14ms, Maximum = 18ms, Average = 15ms |
[ Voor 10% gewijzigd door bjck op 02-11-2003 17:56 ]
Elektriciteit reist door een kabel met 200.000 kilometer per seconde, oftewel 5µs per kilometer, en dus 13.5 µs voor jouw 2.7 kilometer. Je pingtijden zijn meer dan duizend maal hoger. Dus dat zal het wel niet zijn.Zhadum schreef op 02 november 2003 @ 23:10:
Misschien heeft t te maken met de afstand. Ik zit zo 2.7 Km van centrale en haal dus ping rond 20ms (provider -> Demon)
I don't like facts. They have a liberal bias.
Verwijderd
Volg de demon nieuwsgroepen eens, je bent niet de enigeTutti-frutti schreef op 03 november 2003 @ 16:53:
Mijn upload is in Dordrecht ERG onstabiel... (ik heb nog 512) en zit op bbned Demon 2048/512.
De upload was altijd 53 kb/s. Nu 11, dan weer 30.2 dan weer 40.0 en dan weer 25.0. Ook heb ik hele erge lage conn/min; normaal 1200 , nu 50 tot 500 (ook instabiel). Nu lees ik in de nieuwsgroepen dat ik niet de enige ben, iemand in Rotterdam heeft het ook. Verder heeft iemand anders hier in Dordrecht, maar op andere centrale, geen last.
Hebben andere medetweakers ook dit probleem ? (bij mij sinds vrijdag 16.00 uur)
Life goes as it goes.
ja, ik ontdek net een msg met wat diepere reply strookbjck schreef op 03 november 2003 @ 17:28:
[...]
Volg de demon nieuwsgroepen eens, je bent niet de enige
Verwijderd
Nee, maar het hangt niet alleen van de afstand af...NEK schreef op 03 november 2003 @ 17:40:
Is 753 meter dan ver weg van de centrale m.b.t. de snelheid?
Verwijderd
Thanks voor de tip, ik heb 'm inmiddels gedownload en of het iets uitmaakt kan ik nog niet met zekerheid zeggen, het zal nog niet heel veel zijn in elk geval. Maar ik blijf er nog mee stoeienVatt schreef op 31 oktober 2003 @ 10:24:
[...]
Ik gebruik altijd TCPOptimizer van speedguide.net.
M'n download gaat bij een standaard XP installatie maar maximaal tot 550 kbyte/s , en na de optimize rond de 800 kbyte/s (1500 mtr van centrale)
Upload is bij mij (XS4ALL PowerADSL) nog niet verhoogd, dus daar kan ik niks over zeggen.
Ik zou zeggen , draai de optimizer eens en vertel maar of het iets uitmaakt.
Directe download TCPOptimizer
Verwijderd
Die 79,9 Kb/s was wel max, gemiddeld zit ik zo rond de 75-78 Kb/s. Maar daar mag je over ISDN heel blij mee zijn, geloof ikVerwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 09:25:
[...]
79,9 kb is een mooie upload
Feli met je uberverbinding
[ Voor 75% gewijzigd door Zhadum op 04-11-2003 20:39 ]
Verwijderd
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 01:55 ]
Verwijderd
Ook ik zit vrijwel altijd onder de 20 ms met speedtest, meestal op de 18 ms. Alleen m'n up- en download zijn meestal wel lager, zo rond de 75 resp. 760 KByte/s. Maar dat heeft misschien met ISDN te maken.Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 01:54:
Voor de mensen die verbaasd waren over m'n ping van 13 ms:
Speedtest geeft inderdaad hoger aan:
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 02:10 ]
[ Voor 41% gewijzigd door t3q op 04-11-2003 19:49 ]
Life goes as it goes.
Inderdaad staat nu ook upgrade nieuws op de website van Demon:t3q schreef op 04 november 2003 @ 19:32:
Er is nieuws @ newsgroup :
Demon DSL Express klanten via bbned: Eventuele IP-omnummering in
november, uitvoering upgrades laatste twee weken december.
Demon DSL Express klanten via BaByXL: uitvoering upgrades laatste
twee weken december
(
4 november 2003
Mededeling naar aanleiding van eerder aangekondigde snelheidsupgrades
In september heeft Demon bekendgemaakt dat ook Demon DSL Express klanten die via bbned en BaByXL zijn aangesloten zullen profiteren van de aangekondigde snelheidsverhoging. Daarbij is aangegeven dat de upgrades in de loop van de komende maanden zouden plaatsvinden. Het uitvoeren van de upgrades blijkt complexer dan in eerste instantie ingeschat. De voorlopige planning gaat ervan uit dat we alle upgrades in de laatste twee weken van december kunnen uitvoeren.
De voorbereidingen voor de upgrades zullen niet geheel geruisloos verlopen: om de capaciteit op de apparatuur te waarborgen zal een deel van de lijnen verhuisd moeten worden naar andere apparatuur, dit heeft tot gevolg dat een deel van onze klanten een nieuw IP-adres toegewezen zal krijgen. Indien dit voor uw aansluiting het geval zal zijn, zult u hiervan ruim van tevoren via e-mail door ons op de hoogte worden gesteld. Het is op dit moment nog niet bekend voor welke aansluitingen de IP-adressen zullen veranderen.
In samenwerking met onze partners wordt bovendien gewerkt aan een uitbreiding van de geautomatiseerde processen, waardoor grote aantallen upgrades tegelijk verwerkt kunnen worden.
Hieronder een samenvatting van de verwachte planning per klantgroep:
Demon DSL Express klanten via bbned: Eventuele IP-omnummering in november, uitvoering upgrades laatste twee weken december.
Demon DSL Express klanten via BaByXL: uitvoering upgrades laatste twee weken december
De snelheidsupgrades zijn niet van toepassing op DSL Business Express lijnen.
Demon DSL Metro klanten via BaByXL of Versatel en DSL Express klanten via Versatel zullen in een aparte mededeling op de hoogte gebracht worden.
Let op: zie onze eerdere statements Prijsverlaging Demon DSL Express en Reactieve statement Demon voor de voorwaarden van de snelheidsupgrades.
Na afronding van de upgrades zal de functie 'up- en downgraden' op de Demon Self Service pagina weer beschikbaar gemaakt worden. Binnen het eerste jaar van het contract is het niet mogelijk om uw account te downgraden.
Aan deze voorlopige planning kunnen geen rechten worden ontleend. Er zijn verschillende elementen die voor vertraging kunnen zorgen. Demon en haar partners streven ernaar om de upgrades volgens planning uit te voeren.
Voor verdere informatie vragen we u de volgende mededeling van Demon af te wachten. Onze medewerkers van sales, support en customer-service hebben geen additionele informatie.
[ Voor 76% gewijzigd door waslijn op 05-11-2003 09:35 ]
Verwijderd
ISDN zelf is niet trager dan analoog, maar ADSL over ISDN is trager dan ADSL over analoog, geloof ik. Waarom weet ik eigenlijk ook niet precies, misschien heeft het er mee te maken dat ADSL een analoge techniek is en ISDN een digitale?Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 09:04:
hoe komt het dat ze isdn uitvinden en uiteindelijk nog gewoon trager is dan analoog
Het heeft te maken met het frequentie spectrum van ISDN t.o.v. Analoog.Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 09:34:
[...]
ISDN zelf is niet trager dan analoog, maar ADSL over ISDN is trager dan ADSL over analoog, geloof ik. Waarom weet ik eigenlijk ook niet precies, misschien heeft het er mee te maken dat ADSL een analoge techniek is en ISDN een digitale?
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq