BBned, 1 mbit upload

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.637 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radial
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:59

radial

Watch out

Ik weet niet of dit bericht al gepost was maar bij deze, past wel bij dit topic lijkt me

[cut]
ADSL ook mogelijk op BelBudget abonnement
ADSL Nieuws
PublishNET ADSL wordt vanaf 1 juli ook mogelijk voor KPN-abonnees met een Belbudget-abonnement. Dat heeft een woordvoerster van het telecombedrijf gezegd. Tot nu toe was een ADSL-aansluiting alleen weggelegd voor BelBasis- of BelPlus-abonnees. Maar volgens KPN zijn er veel mensen met een BelBudget-abonnement die vooral bereikbaar willen zijn of die veel mobiel bellen en die toch via een adsl-aansluiting willen internetten. Vanaf 1 juli kunnen ook zij bij ons een ADSL-abonnement afsluiten.

6-6-2003
[/cut]

20xSF170s - ozo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 11:21

Eijkb

Zo.

Ik lees allemaal over 8mbit / 1mbit verbindingen. Hoeveel kb/S upload krijg je dan? En hoeveel download? Ik woon nu effe tijdelijk in Belgie en heb daar ADSL bij Skynet (via Belgacom). Ik heb een plus abonnement en woon in ' the middle of nowhere' en gezien de infrastructurele bende in Belgie zal er wel geen telefooncentrale in de buurt zijn.
Toch haal ik downloadsnelheden van 350kb/s standaard. De kabel hier schijnt zelfs met gemak standaard over de 500kb/s te gaan. Wat lees ik dan over snelheden van 100/150kb´s in Nederland met dure abonnementen? Ik betaal iets van 35 euro in de maand. Download me een ongeluk en heb nog nooit iets gehoord van fair use policies of iets dergelijks. Achter m´n getweakte routertje (zie handleiding skynet.be :)) zitten 4 PC´s waarvan 1 server. Kan die meneer van Eweka daar eens op reageren? Ik moet nl. binnenkort terug naar NL en zal een woning betrekken in Breda. Ik zag op de eweka site dat jullie daar ook internet aanbieden. Krijg ik dan hetzelfde? Mag ik hetzelfde verwachten? Of is dat in NL onhaalbaar?

Effe voor de duidelijkheid: 8000kbit/s komt toch eigenlijk stiekem overheen met ongeveer 100kb/s toch? Waarom die onduidelijkheid. De gewone consument wilt gewoon harde kb´s zien. Sprak laatst een mannetje dat over verbindingen sprak van 1000+ kb/s via ADLS bij hem thuis en heb hem toen uit de droom moeten helpen met het verhaal kbit tov mbit tov kb´s.....

[ Voor 18% gewijzigd door Eijkb op 19-06-2003 07:31 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masevako
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-07-2020
Eijkb schreef op 19 June 2003 @ 07:27:
Effe voor de duidelijkheid: 8000kbit/s komt toch eigenlijk stiekem overheen met ongeveer 100kb/s toch? Waarom die onduidelijkheid. De gewone consument wilt gewoon harde kb´s zien. Sprak laatst een mannetje dat over verbindingen sprak van 1000+ kb/s via ADLS bij hem thuis en heb hem toen uit de droom moeten helpen met het verhaal kbit tov mbit tov kb´s.....
8000Kbit komt neer op een download snelheid van rond de 800KB per seconde, afhankelijk hoever je van de centrale afzit kan het hierboven of hieronder zitten, zelf haal ik regelmatig rond de 900KB, ik zit dan ook maar 75 meter bij de centrale vandaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 11:21

Eijkb

Zo.

Ah. Okee. Dat valt mee. Maar waaroom geen tussenvorm? Je hebt bv. bij Eweka 512/256 - 1024/512 en het 8192/1024 abonnement. Ik mis de tussenvormen tussen 1024 en 8192. Ik geloof dat we in Belgie om de 3mbit zitten. (Overigens begon ik met een 1mbit verbinding die plotseling en zonder het mij te vragen werd opgehoogd naar 3mbit. Dit blijkbaar om het grote verschil tussen ADSL en kabel hier in Belgie te dichten :)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-09 10:02
JvS schreef op 14 June 2003 @ 13:30:
Ik denk dat ik je een hele hoop ervaringen kan geven:
Wie stappen er over op eweka adsl
Heeft iemand hier ervaring met Eweka internet?
Eweka of Cistron?
TweakDSL Vs Eweka (ervaringen)
Eweka / Cistron / TweakDSL / ????

:)
Die laatste is de recentste, ik denk dat je het best in een van die topics door kan gaan, anders wordt al die informatie zo versplinterd :)
Mja, zoals al die topics weergeven is Eweka erg slecht e.d. maar dit is behoorlijk achterhaald. :)

Zo zitten ze nu op BBNed i.p.v. InTouch en hebben ze 2.6 gbit aan backbones. :P De snelheden zijn stukken omhoog gegaan en ik heb niet te klagen, de helpdesk is nog niet wat het hoort te zijn, maar ze zijn van plan om steeds stukjes te verbeteren, zeker als je ziet dat je 1mbit upload krijgt nu, is de keuze best te overwegen. Dan ook nog eens geen FUP of Datalimiet, dat is op zich best koel nietwaar? :P

Overigens ben ik Eweka gebruiker sinds... September 2002, en vond ik het aan het begin ook niks, maar het bevalt me nu toch steeds beter :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjGeRo
  • Laatst online: 07-09 10:02
Eijkb schreef op 19 juni 2003 @ 07:43:
Ah. Okee. Dat valt mee. Maar waaroom geen tussenvorm? Je hebt bv. bij Eweka 512/256 - 1024/512 en het 8192/1024 abonnement. Ik mis de tussenvormen tussen 1024 en 8192. Ik geloof dat we in Belgie om de 3mbit zitten. (Overigens begon ik met een 1mbit verbinding die plotseling en zonder het mij te vragen werd opgehoogd naar 3mbit. Dit blijkbaar om het grote verschil tussen ADSL en kabel hier in Belgie te dichten :)
Een extra abbonement (hier is dat 2048/512) kost Eweka en BBNed een stukje meer... Vandaar dat ze waarschijnlijk het abbonement achterwege gelaten hebben, de winst die hun daaruit halen is minimaal en het dataverkeer ervan zal een aardig stukkie stijgen...

offtopic:
Overigens werk ik niet bij Eweka :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Laatst online: 13:13

rally

Deyterra Consultancy

/offtopic
Ik heb nu ruim een jaar Eweka (1024/512).

Inderdaad was het in het begin om te huilen, maar nu ze geen relatie meer hebben met intouch is het echt super.

Sterker nog. Ik heb maandag middag een fax verstuurd met het verzoek om mijn abbo te verhogen van 1024/512 naar 8192/1024. Woensdag ochtend was deze wijziging al doorgevoord (de upstream is nog 512, maar die wordt binnenkort verhoogd). Mijn download snelheid is maar liefst 775kb/s dus alle lof voor Eweka (een BBned natuurlijk).

Laat ik wel even duidelijk zijn: Ik zit hier GEEN reclame te maken, maar wil slechts tegenwicht bieden aan het "afkraak geweld"
/ontopic

Ik ben beniewd wat er uiteindelijk overblijft van die 1024 upstream, want ik meen dat in de officiele specificatie max 8192/768 of zo was.
Ach... iedere verhoging is welkom natuurlijk :-)

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:21
rally schreef op 19 June 2003 @ 08:41:
....

Ik ben beniewd wat er uiteindelijk overblijft van die 1024 upstream, want ik meen dat in de officiele specificatie max 8192/768 of zo was.
Ach... iedere verhoging is welkom natuurlijk :-)
Volgens mij was het maximale van ADSL 832Kbit up, bij G.DMT modulatie (uit mn hoofd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJSmiley schreef op 19 June 2003 @ 09:00:
[...]

Volgens mij was het maximale van ADSL 832Kbit up, bij G.DMT modulatie (uit mn hoofd)
Mij ervaring is anders is heb een lijn wel eens zien trainen (op Dslam) met 996Kbit.
Volgens mij kan het dus nog hoger. Deze lijn zat volgens mij op 1600mtr van de centrale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Rally:

"Ik heb maandag middag een fax verstuurd met het verzoek om mijn abbo te verhogen van 1024/512 naar 8192/1024. Woensdag ochtend was deze wijziging al doorgevoord (de upstream is nog 512, maar die wordt binnenkort verhoogd)."

Ik kan je verzekeren dat je upstream NIET zal worden verhoogd. BBned heeft GEEN 8M/1M product geannonceerd. Als zo'n product er ooit komt (hetgeen uit tests zal moeten blijken) worden alle BBned ISP's er gelijktijdig van op de hoogte gebracht en kan dat product in principe bij al die providers worden besteld. Eweka misleidt dus de consument met deze actie en zal ongetwijfeld door BBned worden gedwongen daar mee te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitano
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 12:39
Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 10:37:
@Rally:

Ik kan je verzekeren dat je upstream NIET zal worden verhoogd. BBned heeft GEEN 8M/1M product geannonceerd. Als zo'n product er ooit komt (hetgeen uit tests zal moeten blijken) worden alle BBned ISP's er gelijktijdig van op de hoogte gebracht en kan dat product in principe bij al die providers worden besteld. Eweka misleidt dus de consument met deze actie en zal ongetwijfeld door BBned worden gedwongen daar mee te stoppen.
Denk dat jij wat gemist hebt in de informatiestroom ;-)

Hieronder een quote van Danny van Cistron op cistron.announce newsgroup:

>BBned heeft aangekondigt eindelijk bij het "maxx" abo
>de upload die nu nog gelimiteerd is tot 512kb/s vol
>"open" te zetten tot het maxx-imaal haalbare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net met BBned directeur Arthur van den Ende persoonlijk gesproken en er is geen aankondiging. Er zijn wat tests, en dat is al. Danny heeft denk ik zo zijn eigen informatiestroom ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitano
Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 10:53:
Ik heb net met BBned directeur Arthur van den Ende persoonlijk gesproken en er is geen aankondiging. Er zijn wat tests, en dat is al. Danny heeft denk ik zo zijn eigen informatiestroom ;-)
Zal best dat ie zijn eigen informatiestroom heeft. Maar ik geloof hem eerder in die announce nieuwsgroup dan iemand die zich vandaag geregistreerd heeft op GoT en alles tegen spreekt. Eweka geeft aan dat het komt.. Cistron dus nu ook.. Dat vertellen ze ook niet zomaar en zuigen ze echt niet uit hun duim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"zuigen ze echt niet uit hun duim"

Daar ging ik ook van uit, maar het is dus NIET waar. Ik meng me normaliter niet in dit soort discussies, vandaar dat ik een "nieuwe aanmelder bent". Eweka zal worden gemaand het van hun site te schrappen. F5 die pagina dus de komende uren/dagen.

Beste groet

Jan van der Knaap

(Directeur PublishNET Nederland bv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-09 20:58

Ruudjah

2022

Mijn ervaringen Eweka: Downloadsnelheid is altijd 400KB+ (kan hoger, ligt waarsch aan mijn Alcatel ST), waar de servers dit toelaten. Service is matig. Mail wordt pas na drie dagen beantwoord, 'de klant is koning' hebben ze niet helemaal begrepen. Er is een mailing, maar die is slecht. Informatie die niet relevant is voor jouw krijg je ook (bijv. dat er in Amsterdam een wijkcentrale down is), in (slecht) vaktaal Engels geschreven. Vaak is de informatie niet correct, je krijgt dan 2 of 3 mails, omdat ze de info foutief erin hebben gezet.... Verder: veel bang voor de buck, 8/1 Mbit voor 95 euro per maand zonder downloadlimiet is een erg goede deal.
Heb overigens nog geen 1 Mbit up, zal de komende weken wel zo worden.

TweakBlog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Ben ik ergens nieuwschierig naar:

Op www.speedlinq.nl kun je (tijdelijk( een 2-8Mbit/1Mbit verbinding krijgen gedurende het eerste contractjaar. Volgens mij maakt ook Speedlinq gebruik van BBNed.
Hiermee lijkt het dus technisch wel mogelijk om een 1024KB Upstream verbinding te krijgen. Daarom vraag ik me af waarom het voor andere providers niet mogelijk zou zijn om hetzelfde te bieden.
Er moet toch ergens iemand een betrouwbare bron hebben die deze berichten kan bevestigen. Persoonlijk heb ik niet het idee dat Wijnand dit uit zijn duim zuigt, maar duidelijkheid vanuit een andere betrouwbare bron kan denk ik geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitano
rally schreef op 19 June 2003 @ 11:36:

Op www.speedlinq.nl kun je (tijdelijk( een 2-8Mbit/1Mbit verbinding krijgen gedurende het eerste contractjaar. Volgens mij maakt ook Speedlinq gebruik van BBNed.
Hiermee lijkt het dus technisch wel mogelijk om een 1024KB Upstream verbinding te krijgen. Daarom vraag ik me af waarom het voor andere providers niet mogelijk zou zijn om hetzelfde te bieden.
Er moet toch ergens iemand een betrouwbare bron hebben die deze berichten kan bevestigen. Persoonlijk heb ik niet het idee dat Wijnand dit uit zijn duim zuigt, maar duidelijkheid vanuit een andere betrouwbare bron kan denk ik geen kwaad.
Daarom dat ik ook al zei dat Danny van Cistron dat niet uit de duim zou zuigen. Er zijn me te veel providers die al aangegeven hebben dat de 512 up limiet eraf gaat waardoor ik het verhaal hier van 'PublishNet' niet echt geloof op dit moment.. maar we zullen af wachten.. op dit moment is het nog niet te krijgen maar het zou gaan komen op kort termijn. Overigens lijkt het me wel wat heb zelf ook een 2-8/512 abbo nu en wat extra upload zou ik niet erg vinden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rally schreef op 19 juni 2003 @ 11:36:

Ik kan je vertellen dat speedlinq geen gebruik maakt van BBned, maar van BabyXL. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gitano schreef op 19 juni 2003 @ 12:15:
[...]

Daarom dat ik ook al zei dat Danny van Cistron dat niet uit de duim zou zuigen. Er zijn me te veel providers die al aangegeven hebben dat de 512 up limiet eraf gaat waardoor ik het verhaal hier van 'PublishNet' niet echt geloof op dit moment.. maar we zullen af wachten.. op dit moment is het nog niet te krijgen maar het zou gaan komen op kort termijn. Overigens lijkt het me wel wat heb zelf ook een 2-8/512 abbo nu en wat extra upload zou ik niet erg vinden >:)
Als de info van Publishnet van BBned komt dan lijkt mij dat de meest up-to-date info.
Ik ben echter wel benieuwd naar de ontwikkelingen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitano
Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 12:22:
[...]

Als de info van Publishnet van BBned komt dan lijkt mij dat de meest up-to-date info.
Ik ben echter wel benieuwd naar de ontwikkelingen. :+
Tja als hé... Blijft dan de vraag nog waarom geven die providers dat dan aan ? als ze dat van bbned te horen hebben gekregen gaat bbned nu niet tegen een andere zeggen dat het niet komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 12:18:
[...]

Ik kan je vertellen dat speedlinq geen gebruik maakt van BBned, maar van BabyXL. :+
Sorry... da wis 'k dus nie _/-\o_

Wat ik er mee bedoelde is dat er dus blijkbaar geen technische beperking is om dit te realiseren. (Dat is minimaal noodzakelijk anders kun je wel van alles beloven ;) )

Ach ik ben een optimist. Voorlopig ga ik dan ook van uit dat ik over een paar weekjes een dubbele upload heb :9

Nogmaals: Mochten er mensen zijn met ECHT betrouwbare informatie, dan zijn we erg nieuwschierig wat er waar is van de geruchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoe betrouwbaar je het hebben wilt, we hebben nu:
1. iemand die hoogstpersoonlijk van de baas van BBNED te horen heeft gekregen dat het niet waar is..
2. we hebben iemand van Eweka die zwart op wit zegt te hebben dat BBNED de upgrade wel zal uitvoeren....

Er van uitgaande dat de heren niet uit hun nek lopen te kletsen, denk ik dat het gewoon zelfs intern nog niet helemaal duidelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitano
Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 13:51:
Ik weet niet hoe betrouwbaar je het hebben wilt, we hebben nu:
1. iemand die hoogstpersoonlijk van de baas van BBNED te horen heeft gekregen dat het niet waar is..
2. we hebben iemand van Eweka die zwart op wit zegt te hebben dat BBNED de upgrade wel zal uitvoeren....

Er van uitgaande dat de heren niet uit hun nek lopen te kletsen, denk ik dat het gewoon zelfs intern nog niet helemaal duidelijk is...
Je mist er nog 1.. Danny van Cistron heeft ook aangegeven dat de upload omhoog gaat. bron: news:cistron.announce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gitano schreef op 19 June 2003 @ 13:55:
[...]

Je mist er nog 1.. Danny van Cistron heeft ook aangegeven dat de upload omhoog gaat. bron: news:cistron.announce
Wat ik hoorde is dat BBned momenteel aan het testen is met een eventuele uploadwijziging. Ik neem aan dat als er een productwijziging komt dat dat dan wel naar buiten gebracht zal worden door BBned middels een persbericht.
Hetzelfde als de vorige uploadverandering: ;)
nieuws: BBned verhoogt uploadsnelheid ADSL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-08 12:31
Stel je nou eens het volgende scenario voor:

Bij het tekenen van een contract met BBned moeten alle ISPs een Non Disclosure Agreement (NDA) ter grootte van een half telefoonboek tekenen, waarin staat dat alles wat zij van BBned horen geheim is tot het moment dat de informatie via andere kanalen publiek is geworden. (Bij BaByXL weet ik zeker dat het zo werkt.)

BBned vertelt een (paar) ISP(s) in de wandelgangen dat ze aan het testen zijn met uncapped upstream, en laat daarbij in het midden of dit onder de NDA valt.

Eweka zet op haar website dat er een uncapped upstream wordt geboden in de veronderstelling dat wandelgangenpraat niet onder de NDA valt.

Na vragen van klanten over "Eweka wel en wij niet" post DtH in een nieuwsgroep dat BBned met uncapped upstream bezig is. Dat mag, de informatie is door het publiceren op de website van Eweka inmiddels publiek.

BBned schrikt een beetje, want het was niet de bedoeling dat er getallen/data werden genoemd voordat de tests zijn afgerond (zelfs 700 Kbps halen op grotere afstand van een centrale is niet makkeijk) en gaat alles ontkennen voordat ze zeker weten dat het kan en een tijdsplanning voor het omzetten van centrales hebben.

Andere ISPs ontkennen ook omdat zij of nog niet op de hoogte zijn van de BBned test of van mening zijn dat dit wel onder een NDA valt.

Het lijkt mij een hele logische verklaring voor alles wat er is voorgevallen.

Dit betekent dat met een beetje geluk er over een paar weekjes een gecoordineerde aankondiging van alle ISPs komt. En weer wat later komt de omzetting ook voor alle ISPs tegelijkertijd. Ik zou me er vooral niet te veel over opwinden, en ook zeker de keuze voor een bepaalde ISP er niet van laten afhangen. Ze krijgen het allemaal, of geen van allen.
En het lijkt me inderdaad niet onwaarschijknlijk dat de aankondiging van de Eweka website weer verdwijnt (hoewel het leed al geschiedt is).

En nog een paar kleine puntjes:

rally: betrouwbare bronnen hebben per definitie een NDA. Get used to it.

ruudjah: slecht vaktaal Engels komt waarschijnlijk rechtstreeks van BBned en Eweka is niet ongelimiteerd

rally: niet hopen op een verdubbeling, je mag blij zijn als je 60% meer haalt (als het al uncapped wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 14:19:
[...]

Wat ik hoorde is dat BBned momenteel aan het testen is met een eventuele uploadwijziging. Ik neem aan dat als er een productwijziging komt dat dat dan wel naar buiten gebracht zal worden door BBned middels een persbericht.
Hetzelfde als de vorige uploadverandering:
nieuws: BBned verhoogt uploadsnelheid ADSL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht dat BBned vandaag -of in elk geval op zeer korte termijn- met een officiele reactie komt op het 1M upstream verhaal. Degenen die een Eweka "wide open" product hebben besteld op basis van de "uncapped upstream" specificaties (of bij een andere ISP dit verkoopt) kan ik adviseren de BBned site in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil me binnenkort aanmelden bij Eweka, maar moet ik dan eerst de afsluiting van Mxstream met KPN regelen en me dan pas aanmelden bij Eweka? Of kan ik me al aanmelden terwijl ik nog Mxstream heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Kukerblabla, Beetje off toppic maar toch:

Je kunt je pas aanmelden bij een andere provider als je lijn teminste 48 "ADSL Vrij" is.
m.a.w. Je zult (helaas) eerst je KPN abonnement moeten opzeggen en pas zodra het ADSL signaal van je lijn is kun je overstappen naar een andere provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I
  • Laatst online: 13-07 22:51

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

rally schreef op 19 juni 2003 @ 17:19:
Kukerblabla, Beetje off toppic maar toch:

Je kunt je pas aanmelden bij een andere provider als je lijn teminste 48 "ADSL Vrij" is.
m.a.w. Je zult (helaas) eerst je KPN abonnement moeten opzeggen en pas zodra het ADSL signaal van je lijn is kun je overstappen naar een andere provider.
48 uren

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil maar 1 ding over Eweka zeggen : Niet doen. Wij gaan het contract verbreken.
Ik heb een hele map over Eweka. Diegene die interesse hebben in wat er nu allemaal speelt kan mij mailen.

Eweka (Dennis cq Wijnand) leest namelijk mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh eweka kan je net zo goed mailen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 18:04:
oh eweka kan je net zo goed mailen ;)
hehe, maar die hebben geen interesse.. die weten het toch wel, maar doen net of ze niet thuis zijn, dus daar verwacht ik niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 10:53:
Ik ben bang dat deze man Arthur niet helemaal op de hoogte is van wat er allemaal in zijn bedrijf afspeelt (Ik beweer nix maar het zou zo kunnen zijn).
Het zou niet de eerste keer zijn dat zoiets in een bedrijf gebeurt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf maar zo vrij geweest om het leven van mijn dierbare account manager niet verder op het spel te zetten en om de website te matigen.

Dan kan Publishnet rustig gaan slapen en tenminste denken dat ze de trein niet hebben gemist en denken dat de upload er niet zal komen.

Over een paar dagen zal dit zich wel voor eens en voor altijd uit de wereld helpen ? Ik heb namelijk niet zo een zin in gekissebis over wie er nou wel of niet gelijk heeft en ook geen zin om alles te gaan herhalen wat ik gezegd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Battle Of The ISP's

LoL :+

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2003 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

Zal BBNED contact hebben opgenomen met Eweka, misschien wel.
Ik heb het verhaal aan BBNED voorgelegd en op opheldering gevraagd waarom bij de een wel verhoging en bij de ander niet. Hun zouden het e.e.a. nakijken, misschien dat ze dit gedaan hebben.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitano
we_are_borg schreef op 19 juni 2003 @ 20:31:
Zal BBNED contact hebben opgenomen met Eweka, misschien wel.
Ik heb het verhaal aan BBNED voorgelegd en op opheldering gevraagd waarom bij de een wel verhoging en bij de ander niet. Hun zouden het e.e.a. nakijken, misschien dat ze dit gedaan hebben.
Lijkt er haast op dat ze inderdaad contact hebben opgenomen met Eweka..
ik keek net bij upstream en de pagina is inderdaad aangepast zoals PublishNET al schreef hier.

Er staat nu:
512 Kbit/s (Wide-Open wordt beschikbaar med. zomer '03 afhankelijk van testresultaten)

Dus wil dus niet zeggen dat het helemaal niet komt dus :+

ow edit: lees net dat wschouten het maar op eigen initiatief gedaan heeft ? in afwachting van officiele berichten ??? ;-)

[ Voor 10% gewijzigd door Gitano op 19-06-2003 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:32
Nadat ik dit gelezen heb vanmiddag was mijn interesse gewekt. Als (tevreden)gebruiker van het Cistron Maxx abo heb ik een mailtje naar de helpdesk gestuurd en zie hier het subtiele antwoord ;)

"De geruchten doen zich inderdaad de ronde. En ook in onze nieuwsgroepen
wordt er druk over gesproken (hint). Een andere bbned provider (eweka) heeft op
hun site staan 'zomer 03'. We wachten af....
--
Ik hoop u zo voldoende te hebben geinformeerd."

laten we dus even afwachten en blijven duimen _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door JohnnyV76 op 19-06-2003 23:04 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaaz Vaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 13:51
Dit begint meer op een soap te lijken, dan op een topic waar gediscussieerd wordt over onderbouwde informatie.
Niettemin toch zeer vermakelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-05 08:39
Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 19:17:
Ik ben zelf maar zo vrij geweest om het leven van mijn dierbare account manager niet verder op het spel te zetten en om de website te matigen.

Dan kan Publishnet rustig gaan slapen en tenminste denken dat ze de trein niet hebben gemist en denken dat de upload er niet zal komen.

Over een paar dagen zal dit zich wel voor eens en voor altijd uit de wereld helpen ? Ik heb namelijk niet zo een zin in gekissebis over wie er nou wel of niet gelijk heeft en ook geen zin om alles te gaan herhalen wat ik gezegd heb.
Met andere woorden: we hebben een abbo aangeboden dat we (misschien) helemaal niet waar kunnen maken (er wordt immers nog getest). BBned is hier niet zo blij mee en we hebben onder druk onze site moeten aanpassen....

Beetje te gretig eweka...........?

Do as I say, don't do as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mujo
  • Laatst online: 23-08-2021

Mujo

Nee hè?

Wat een cliffhanger! Moeten we zo het weekend in? Nee toch? :+

Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Ach, ik lig er niet echt wakker van.

Voor mn baas een Eweka premium lijntje besteld, en ik neem toch aan dat die upload wel omhoog gaat. Anders is het gewoon misleiding, en da's strafbaar ;)
En trouwens, ik neem niet aan dat Eweka "zomaar" begint te blaten, dus er zal wel een kern van waarheid in zitten.

Anyway: we zien wel hoe dat lijntje gaat lopen. Ondertussen ga ik mooi (via mn werkgever) een bak colo-en bij Eweka, ook onder het idee van: We zien wel.
Voor 15 eur/mnd voor 1 U kun je geen buil vallen lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitano
Klaaz Vaak schreef op 19 June 2003 @ 23:37:
Dit begint meer op een soap te lijken, dan op een topic waar gediscussieerd wordt over onderbouwde informatie.
Niettemin toch zeer vermakelijk. ;)
Ik ben ook niet de beroerdste om te lopen stoken :o

Maar meer duidelijkheid zou leuk zijn. 512 K up is best leuk maar als het hoger kan dan graag zeg maar ;-)

Ik heb zelf 1 maxx abbo van cistron en een 'maxx' van surfsneladsl.nl ( nee niet op 1 adres :+ ) maar hoe sneller de upload hoe sneller de verbinding tussen die 2 lokaties..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Topicstarter
Er is nu wel met danke aan eweka een groot storm van geruchten opgang gekomen over 1 Mbit upload. Gezien de reacties, lijkt me logisch dat de druk op BBned alleen maar groter is geworden om met 1Mbit upload te komen en hopelijk ook erg snel...

Maar we wachten af....
Trouwens die van PublishNet had toch een beetje gelijk. tijdens mijn gesprek met eweka, zeiden ze dat het of deze of volgende week komt. Zo te zien is het niet zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:15

Pubbert

random gestoord

Ik dacht dat de modems maar max. 832kbit konden uploaden, of heb ik het nu mis? :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dond3r schreef op 20 juni 2003 @ 10:35:
Ik dacht dat de modems maar max. 832kbit konden uploaden, of heb ik het nu mis? :)
Volgens mij heb je het mis, want ik heb ooit een wide open upload profiel (test) gezien en die liep af en toe met 92Kb/s, dit was op een copperjet 810 modem.
Nu moet ik er wel bij zeggen dat deze ongeveer 150 meter van de Dslam stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:08
Dond3r schreef op 20 June 2003 @ 10:35:
Je hebt helemaal gelijk. Dat is inderdaad het maximum van de ADSL standaard.
Het is echter wel mogelijk om buiten die specificaties te draaien (Zo blijkt :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Cutebritney schreef op 20 juni 2003 @ 12:39:
[...]

Je hebt helemaal gelijk. Dat is inderdaad het maximum van de ADSL standaard.
Het is echter wel mogelijk om buiten die specificaties te draaien (Zo blijkt :P )
Volgens mij is 832Kbit niet het max van de adsl standaard, maar van de gebruikte modulatie (G.DMT). Andere modulatie typen hebben toch andere max down/upstream snelheden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:07

Cybje

First Post!

Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 11:43:
[...]

Volgens mij heb je het mis, want ik heb ooit een wide open upload profiel (test) gezien en die liep af en toe met 92Kb/s, dit was op een copperjet 810 modem.
Nu moet ik er wel bij zeggen dat deze ongeveer 150 meter van de Dslam stond.
832 kbps is theoretisch gezien 104 kbyte/s, dus 92 kbyte/s kan best binnen de ADSL standaard.

Wat ruist er door het struikgewas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goshimaplonker298
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-05 11:45

Goshimaplonker298

BOFH Wannabee

Cistron Telecom had Vroeger ook de 8Mbit down 2Mbit up variant was voor de zakelijke markt. maar ja die zijn al weer een tijdje over de kop.

toen was het voor particulieren 8Mbit / 1Mbit. en haalde ik met mijn Lucent Cellpipe modem de 90KB a sec up. de 2Mbit variant heb ik nooit kunnen testen

zou heel leuk zijn als dat nu weer terug kwam.

de specificatie heeft een lagere snelheid. dan je in werkelijkheid kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
8 Mbit down en 2 Mbit up ADSL is er nooit geweest, ook niet bij Cistron Telecom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudjah

Ruudjah

2022

Jochemd: heb wel eens een download van 350GB gehad. Geen mail of bericht over gehoord, en ga er nog steeds vanuit dat ik ongelimiteerd kan downen/uppen.

TweakBlog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochemd
Ruudjah schreef op 20 June 2003 @ 15:57:
Jochemd: heb wel eens een download van 350GB gehad.
Voor of nadat Eweka de mogelijkheid kreeg om te meten wat individuele gebruikers precies consumeerden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de nacht van vrijdag naar zaterdag om 1 uur haalde ik speeds van 80kb/s met me cistron maxx account helaas was dit voor een duur van 15 min. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we_are_borg schreef op 18 June 2003 @ 17:55:
Ik heb geinformeert bij BBNED maar daar werd alles ontkent. Heb ik daarna even mijn eigen hoster opgebeld en die is er achteraan gegaan die zei het volgende;

[...]

Er wordt dus aan twee kanten ontkent en maar bij 1 provider gezegt dat het 1 mbit wordt.
ik weet zeker dat alle bbned isp zijn uploads verhoogt naar 1024\kbit
heb goede source zitten bij een isp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochemd
Verwijderd schreef op 21 June 2003 @ 22:54:

ik weet zeker dat alle bbned isp zijn uploads verhoogt naar 1024\kbit
heb goede source zitten bij een isp
Als jouw 'source' je dat vertelt dan vraag ik me af waarom je hem goed noemt...

Op zijn best wordt de upstream uncapped, die gaat geen 1024 kbps worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jochemd schreef op 21 June 2003 @ 23:08:
[...]

Als jouw 'source' je dat vertelt dan vraag ik me af waarom je hem goed noemt...

Op zijn best wordt de upstream uncapped, die gaat geen 1024 kbps worden.
ok wat jij wilt uncapped dan maar hij gaat zeker deze zomer uncapped of 1024\kbit worden hoe je het wil brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum

Zhadum

Folding & Einstein@home

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 June 2003 @ 23:35:
[...]

ok wat jij wilt uncapped dan maar hij gaat zeker deze zomer uncapped of 1024\kbit worden hoe je het wil brengen
Tuurlijk komt het. Aangezien dat KPN nu ook 512 upload gaat aanbieden, moet BBned wel 1024 aanbieden anders gaan ze weer markt positie kwijt raken aan derden.

Trouwens als je ziet hoeveel mensen zo'n snelheid willen, dan is het keus voor BBned meer uit tech. reden dan uit onwil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Zhadum schreef op 22 June 2003 @ 15:09:
[...]

Tuurlijk komt het. Aangezien dat KPN nu ook 512 upload gaat aanbieden, moet BBned wel 1024 aanbieden anders gaan ze weer markt positie kwijt raken aan derden.

Trouwens als je ziet hoeveel mensen zo'n snelheid willen, dan is het keus voor BBned meer uit tech. reden dan uit onwil.
Qua prijs zit BBNed beter in de markt als KPN. Alleen KPN heeft een 50% hogere download (768 t.ov. 512 en 1536 t.o.v. 1024). De "lite" en "Max" abonnementen buiten beschouwing gelaten. De "max" abonnementen word alleen een niche markt mee bedekt. Die uncapped upload is dus maar voor slechts een beperkt aantal personen beschikbaar TENZIJ dit in de toekomst ook word aangeboden op "lichtere" abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staafonline
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-09-2019
ik heb hier iets leuks gevonden voor studenenten en medewerkers van universiteiten heeft iemand hier ervaring mee
http://www.surfsneladsl.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudjah

Ruudjah

2022

Jochemd: ik heb geen idee... Is een maand of drie geleden.

TweakBlog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staafonline schreef op 22 June 2003 @ 15:31:
ik heb hier iets leuks gevonden voor studenenten en medewerkers van universiteiten heeft iemand hier ervaring mee
Ja, prima snelheden; het is gewoon een BBned 2-8Mbit 512Kbit verbinding met als ISP InterNLnet. :+
Wel een hele relaxte prijs! :P
Succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochemd
Probeer het eens in surfnet.adsl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum

Zhadum

Folding & Einstein@home

Topicstarter
Helaas geen Binaries nieuwsgroep, zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:02

Wimo.

Shake and Bake!

Zhadum schreef op 23 June 2003 @ 01:23:
[...]

Jawel, maar verwacht er niet veel van .. al moet je dat sowieso niet doen met nederlandse providers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitano
Yep heb ik ;-)

Ik haal op 1,3 km van de centrale met dit abbo 819 KB/sec download.. niet slecht >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Leuke reclame alleen gaat dit topic over de 1Mbit upload van bbned niet over wat je waar allemaal kan krijgen...

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochemd
Zhadum schreef op 23 June 2003 @ 01:23:
[SurfSnel ADSL]

Met SurfSnel ADSL heb je toegang tot de nieuwsservers van SURFnet. Daar moet toch het een en ander te vinden zijn denk ik zo. En anders ben je ook nog altijd student/medewerker van een instelling. Mogelijkheden genoeg dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:57

Appie

F1RST Racing

Ja heb ik ook. ADSL@UT. Werkt perfect. d/l ~800-900 kb/s, upload 70~100kb/s (ligt aan aantal files). Laatste tijd beetje last van verlies van connectie gehad, maar zijn ze al mee bezig(viel af en toe kort weg). Voor de prijs hoef je het niet te laten ;) (minder dan een kabelabo van @home)

edit: zie net dat dit toch net iets anders is. Ik heb dit via de UT geregeld, wat wel weer via het surfnet verloopt. Maar qua kosten valt het wat lager uit.

[ Voor 14% gewijzigd door Appie op 23-06-2003 11:43 ]

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum

Zhadum

Folding & Einstein@home

Topicstarter
[off topic]

Dat is wel jammer, want hij kost wel 70 euro, maar dan moet je bij supernews een betaald account nemen voor 30 euro en dan ziet je toch weer aan 100 euro ... :(

[ Voor 7% gewijzigd door Zhadum op 23-06-2003 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al andere nieuws over die 1mbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Zullen we het vanaf nu weer over de snelheidsverhoging van BBned gaan hebben? Nieuwsservers, studenten-adsl, etc. zijn allemaal héél interessant, maar in dit topic niet echt ontopic :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum

Zhadum

Folding & Einstein@home

Topicstarter
volgens Eweka, Wijnand dus, het volgonde:

BBNED doet nu de RFC ( request for change ) waarop het system wordt aangepast. Zodra dit is gebeurt gaan we upgraden. ( abbo voor abbo ).

Dus zoiezo afwachten. Ik heb verder geen nieuwe info kunnen vinden in Cistron's nieuwsgroep.

[ Voor 5% gewijzigd door Zhadum op 23-06-2003 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsja dat heeft ie op 12 juni gezegd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is al bijna herfst nog nieuws ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 14:30
Pannenkoek... het is net vanaf zondag zomer... LOL 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

ik kwam er vorige week achter toen ik "voor de lol" even de postcodecheck van eweka deed... Vanaf Augustus dus ook bij ons in't Friesche dorp bbned, ik was erg verbaasd, mxstream lag hier al een half jaar (sinds vorig jaar september meen ik), maar daar betaal je meer voor snelheid, dus heb ik 't tot nu toe maar bij Chello gehouden ;)

Hier gaat in Augustus dus mooi verandering in komen (als ik m'n pa zover krijg tenminste om de aansluitkosten te betalen (dat wat het meer kost als chello, vul ik zelf aan) :/ ) :Y)

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum

Zhadum

Folding & Einstein@home

Topicstarter
NoBody schreef op 26 June 2003 @ 01:42:
ik kwam er vorige week achter toen ik "voor de lol" even de postcodecheck van eweka deed... Vanaf Augustus dus ook bij ons in't Friesche dorp bbned, ik was erg verbaasd, mxstream lag hier al een half jaar (sinds vorig jaar september meen ik), maar daar betaal je meer voor snelheid, dus heb ik 't tot nu toe maar bij Chello gehouden ;)

Hier gaat in Augustus dus mooi verandering in komen (als ik m'n pa zover krijg tenminste om de aansluitkosten te betalen (dat wat het meer kost als chello, vul ik zelf aan) :/ ) :Y)
Ga maar vanuit dat Eweka niet de enige is met 1mbit Upload, als het komt dan zullen alle providers die BBned als hun netwerk hebben, het ondersteunen.

Kijk ook bij Demon, momenteel graties modem, gratis aansluitkosten.

[ Voor 3% gewijzigd door Zhadum op 26-06-2003 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murdock
  • Nu online
het is uitgesteld tot het 3de kwartaal geloof ik omdat de test niet goed was verlopen.

er schenen een paar lijnen te zijn gaan klapperen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:S:S:S:SS::SS:S:S:S:S:S
Wie is je bron ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

NoBody schreef op 26 June 2003 @ 01:42:

dat is waarschijnlijk een bitstream centrale en zover mij bekend worden de prijzen daarvan wat hoger dan normaal maar dat kan nog veranderen...

vraag me ook af of ze daar wel de 1mbit upload (en 8 down) kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochemd
WooK schreef op 26 June 2003 @ 22:39:

dat is waarschijnlijk een bitstream centrale en zover mij bekend worden de prijzen daarvan wat hoger dan normaal maar dat kan nog veranderen...

vraag me ook af of ze daar wel de 1mbit upload (en 8 down) kunnen leveren.
Ja hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ik kan nergens vinden dat ze die snelheden aankunnen. Enige waar over gesproken wordt zijn snelheden tot 2300kbit. In de rest van het document wordt telkens verwezen naar de huidige KPN ADSL mogelijkheden en welke kosten er gerekend gaan worden (dat wordt dus echt wel doorberekend naar de klant)

Heb je geen ongecensureerde versie btw? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochemd
WooK schreef op 27 June 2003 @ 12:24:

Ik kan nergens vinden dat ze die snelheden aankunnen. Enige waar over gesproken wordt zijn snelheden tot 2300kbit. In de rest van het document wordt telkens verwezen naar de huidige KPN ADSL mogelijkheden en welke kosten er gerekend gaan worden (dat wordt dus echt wel doorberekend naar de klant)
Er staat in dat het redelijk is dat Tiscali haar eigen productdefinitie bepaalt. Als dat redelijk is voor Tiscali, is dat ook redelijk voor BBned. Verder kan al die apparatuur het technisch allemaal wel aan, dus de conclusie luidt dat als BBned wil ze best 2-8 Mbps kunnen gaan leveren over BitStream.
Alleen dat doorberekenen kan nog weleens pijnlijk worden voor de klant, dus of CLECs het echt gaan doen is nog maar de vraag.
Heb je geen ongecensureerde versie btw? >:)
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

jochemd schreef op 27 June 2003 @ 13:12:
[...]
Er staat in dat het redelijk is dat Tiscali haar eigen productdefinitie bepaalt. Als dat redelijk is voor Tiscali, is dat ook redelijk voor BBned. Verder kan al die apparatuur het technisch allemaal wel aan, dus de conclusie luidt dat als BBned wil ze best 2-8 Mbps kunnen gaan leveren over BitStream.
Alleen dat doorberekenen kan nog weleens pijnlijk worden voor de klant, dus of CLECs het echt gaan doen is nog maar de vraag.
tja vrij vertaald zou je dat kunnen lezen, ik wacht af...
[...]
:X
Dat was niet echt serieus bedoeld hoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JF_
  • Laatst online: 10-09 20:26

JF_

Cybje schreef op 20 June 2003 @ 13:06:
[...]

832 kbps is theoretisch gezien 104 kbyte/s, dus 92 kbyte/s kan best binnen de ADSL standaard.
Nope, want je zit nog met ATM-overhead. 832k komt dan ongeveer overeen met 90kbyte, en 92 is dan heel erg op de buitenkant van het randje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehhhhhhhhhhhhhhhhh is er nog nieuws gaat het niet meer door ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
Volgens mij is er geen nieuws....'k zal eens met Eweka gaan bellen of ze al meer nieuws hebben over het 1Mbit upload verhaal )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

TheVisionMaster schreef op 01 juli 2003 @ 14:19:
Volgens mij is er geen nieuws....'k zal eens met Eweka gaan bellen of ze al meer nieuws hebben over het 1Mbit upload verhaal )
Ik heb een abonnement bij Eweka (8192/512) en ik volg het 1Mbit forum van Eweka. Wijnand post daar ook en ik heb al tijden geen reactie meer van hem gezien.
Wel stond er het volgende in het forum (quote van 16 juni 2003):

http://www.ewekagg.nl/for...10af&act=ST&f=2&t=410&hl=

-----------------------------------
Zoals gezegd is BBNED bezig met implementeren van de 1 mbit upload en het testen hiervan.

Er zijn wat problemen ontstaan met een aantal type modems die de snelheid toch niet helemaal aankunnen waardoor de lijn gaat klapperen.

Als gevolg hiervan wordt er wat nader getest moeten waardoor er wat vertraging zal ontstaan.

Zodrta wij meer nieuws hebben zullen wij dit aan u melden.

Excuses voor dit ongemak.

Groet ,

Wijnand
-----------------------------------

Ik denk persoonlijk dat het nog wel een paar weken ( :( ) kan duren voor de "Wide Open" variant beschikbaar komt. Zelfs op de website van BBNed is nog geen enkele informatie te vinden m.b.t. dit onderwerp.
Wellicht dat een telefoontje met Eweka wat meer opheldering verschaft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Niet online
Cistron nieuwsgroep :
Zojuist bereikte ons dit bericht van de directie van bbned:

"Er wordt veel gespeculeerd in de markt over de mogelijke aanpassing van
de upstream snelheid in de DSL Economy diensten. Hierbij laten wij u
weten dat bbned de upstream snelheden voor de Economy diensten 2Mb/512
en 2-8Mb/512 zal aanpassen naar 2Mb/1Mb en 2-8Mb/1Mb. De 1Mb upstream is
het theoretisch maximum en de daadwerkelijk behaalde snelheid zou kunnen
afwijken. Inmiddels hebben wij onze software leverancier van bbquick
opdracht gegeven de templates van Automatic Network Provisioning aan te
passen voor de genoemde diensten en snelheden. Wanneer wij hiervan een
opleverplanning hebben, laten we dat aan u weten middels deze nieuwsbrief."

Bij deze

Danny
Jammer dat dit neit voor de 1mbit abo's gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist uit Cistron.broadband nieuwsgroep:
Zojuist bereikte ons dit bericht van de directie van bbned:

"Er wordt veel gespeculeerd in de markt over de mogelijke aanpassing van
de upstream snelheid in de DSL Economy diensten. Hierbij laten wij u
weten dat bbned de upstream snelheden voor de Economy diensten 2Mb/512
en 2-8Mb/512 zal aanpassen naar 2Mb/1Mb en 2-8Mb/1Mb. De 1Mb upstream is
het theoretisch maximum en de daadwerkelijk behaalde snelheid zou kunnen
afwijken. Inmiddels hebben wij onze software leverancier van bbquick
opdracht gegeven de templates van Automatic Network Provisioning aan te
passen voor de genoemde diensten en snelheden. Wanneer wij hiervan een
opleverplanning hebben, laten we dat aan u weten middels deze nieuwsbrief."

Bij deze

Danny

Dit kwam uit een nieuwsbrief, helemaal top. :*)
Ik heb er al een tijdje mee getest en had een max upload (trained) van 992kbps. })
Toch mooi nieuws of niet? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Da's zeker goed nieuws! Afbeeldingslocatie: http://phoenix.interex-net.com/forum/html/emoticons/wub.gif

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum

Zhadum

Folding & Einstein@home

Topicstarter
Eindelijk, van zoiets kan ik echt blij worden. Het zat wel aan te komen dat 2 en 8 Mbit lijnen zou worden. Aangezien 2Mbit is het zelfde als 8, alleen wordt ie afgekenepen door BBned naar 2Mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 15:25
Whehe, stelletje aasgieren. Wel een beetje laat met dat bericht, en dan 2x tegelijk, knap hoor, stond om half 3 al in de nieuwsgroepen :)

Maar let goed op, er staat dus totaal niet bij wanneer het gaat gebeuren, staat alleen dat het gaat gebeuren. Het bericht komt ook idd uit de bbned nieuwsbrief.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, na eerst een jaar op MaXX gezeten te hebben, toen in februari gedowngrade naar 1024/512 en afgelopen maandag maar weer eens geupgraded naar 2048/512 ben ik nu na 4 dagen toch eindelijk aanbeland bij het voor mij ideale abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 10:37:

"Ik heb maandag middag een fax verstuurd met het verzoek om mijn abbo te verhogen van 1024/512 naar 8192/1024. Woensdag ochtend was deze wijziging al doorgevoord (de upstream is nog 512, maar die wordt binnenkort verhoogd)."

O wat is dit dan ?

Productnieuws Geplaatst: 10:44 uur

BBned verdubbelt uploadsnelheid dsl
Vrijdag, 4 juli 2003 - Dsl-leverancier BBned verhoogt binnenkort de upstreamsnelheden van zijn snelste pakketten van 512 kbps naar 1 Mbps. Ook voor particulieren.

Door Laurens Verhagen

Dit heeft BBned in een nieuwsbrief aan zijn klanten laten weten. Het gaat om de Economy-pakketten 2Mb/512 en 2-8Mb/512. Deze krijgen binnenkort in plaats van een uploadsnelheid van 512 kbps een uploadsnelheid van 1 Mbps als theoretisch maximum.

Wanneer het netwerk daadwerkelijk wordt aangepast, is nog niet bekend. In ieder geval BBned-afnemer Dutch Web Services heeft al aangekondigd zijn klanten zo snel mogelijk te laten profiteren van de nieuwe snelheden. Deze provider richt zich naar eigen zeggen zowel op het mkb als op de 'veeleisende particulier'.

In eerste instantie zal Dutch Web Services alleen nieuwe klanten laten profiteren van de upload van 1 Mb. Later kunnen ook de huidige klanten van deze snelheden gaan gebruikmaken. De prijs blijft overigens gelijk.

BRON: WEBWERELD

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Verwijderd schreef op 04 juli 2003 @ 14:17:
[...]

O wat is dit dan ?

Productnieuws Geplaatst: 10:44 uur

BBned verdubbelt uploadsnelheid dsl
Vrijdag, 4 juli 2003 - Dsl-leverancier BBned verhoogt binnenkort de upstreamsnelheden van zijn snelste pakketten van 512 kbps naar 1 Mbps. Ook voor particulieren.

Door Laurens Verhagen
***KNIP***
:O
Ermm.... mijn berichtje was van 19 juli 2003. Op die datum was er nog geen officieel bericht van BBNed over de verhoging. Destijds was mijn opmerking dus vokomen terecht. :)
Jouw quote is van 4 juli 2003. Als je maar lang genoeg wacht kan iedereen (achteraf) gelijk krijgen (het zogenaamde "Gullit Effect :+ ) (Uiteraard no Flame intended)

Desalniettemin... Sinds vandaag is het dus officieel dat BBNed de bepaalde abonnementen gaat "Uncappen". :Y) Nu kunnen we dus de discussie starten wanneer dat gaat gebeuren.
Ladies and gentlemen: Place your bet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er al iemand met http://www.speedxs.nl/ ervaring? ik heb gisteren een aanvraag gedaan. 73,20 euro per maand 8000/1024?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.