Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
hij lagt als de f*ck hoe kan ik dit voorkomen?
kazaa enzo staat allemaal uit
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Dan is de GF FX5600 geen DX9 kaart (so what else is new, ik las de reviews te laatVerwijderd schreef op 07 oktober 2003 @ 19:12:
Met een directx 9 kaart moet je -use20 achter de .exe zetten.
Ik moet hier verdorie gewoon -useff (fixed function, oftewel: geen shaders/textures) gebruiken wil het een beetje vlot draaien... Zodra ik shaders ga gebruiken (1.1, 1.4, 2.0 maakt niet uit) is het nog enigszins te doen op 640x480, maar ook niet echt je van het qua framerate, of ik moet continu naar de grond of de lucht kijken.
Heb het met andere recente games ook, overdreven framerate drops. Zelfs met Mercedes Benz World Racing, en da's een DX8.1 game (tenminste, die versie staat er op de cd bij). Ik had m'n Ti4200 nooit moeten vervangen met dit mormel. Morgen komt er een Radeon 9800 in, voor mij geen nVidia meer.
Verwijderd
Intussen kan ik je verzekeren dat dit spelletje toch redelijk vlotjes loopt op een ti4200.Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 22:24:
[...]
....Ik had m'n Ti4200 nooit moeten vervangen met dit mormel. .....
Verwijderd
Weet ikVerwijderd schreef op 08 October 2003 @ 22:29:
[...]Intussen kan ik je verzekeren dat dit spelletje toch redelijk vlotjes loopt op een ti4200.
Was gister bij een vriend van me waar ik de pc'tjes af en toe onderhoud. 1tje heeft een Ti4200/AMD XP2000+, de ander een Radeon 9700 Pro/P4 2.4. Zelfs dat eerste bakkie draait Halo (en andere games) beter dan mijn FX5600/P4 2.4. Grootste miskoop aller tijden voor mij, en ik klooi al zo'n 18 jaar aan met computers.
Ff van dat schip afgekomen en zit nu op Halo, ziet er wel gaaf uit die ring enzo.
Moet zeggen dat ik het wel een flex spelletje vindt, wel erug arcade achtig maar dat mag op z'n tijd wel weer eens!
Het enige nadeel alleen vind ik is de muis. Het lijkt net alsof je de muis aan een elastiekje beweegt ofzo, echt vaag...
Trouwens hij loopt prima hier
* McFlipp heeft ook een Ti4200 (@ Ti4600)
[ Voor 7% gewijzigd door McFlipp op 08-10-2003 22:56 ]
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Kijk eens aan, hij loopt dus toch goed op een Radeon 9700 ? Ik heb anders horen beweren.Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 22:40:
[...]
Weet ik
Was gister bij een vriend van me waar ik de pc'tjes af en toe onderhoud. 1tje heeft een Ti4200/AMD XP2000+, de ander een Radeon 9700 Pro/P4 2.4. Zelfs dat eerste bakkie draait Halo (en andere games) beter dan mijn FX5600/P4 2.4. Grootste miskoop aller tijden voor mij, en ik klooi al zo'n 18 jaar aan met computers.
En ja, dat de 5600 nou niet bepaald een succesnummer kan worden genoemd weet ik als regelmatig lezer van de videokaartafdeling van dit forum intussen ook wel. En dan te bedenken dat ik afgelopen voorjaar er bijna een heb gekocht. Gelukje dat ik er niet ingetuind ben.
Intussen veel succes gewenst met je 9800.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 22:58 ]
Verwijderd
Ik weet niet of non-pro en pro nog veel verschil uitmaakt met Halo in dit geval, maar hij draait iig op de pro soepeltjes hoor.Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 22:57:
[...]
Kijk eens aan, hij loopt dus toch goed op een Radeon 9700 ? Ik heb anders horen beweren.
1280x1024, alles op max, -use14 en de framerate kwam nauwelijks onder de 30 (met fraps getest). Cat 3.7 btw (las daarstraks dat 3.8 net vanavond uit is gekomen, gelijk maar even binnengehaald voor morgen, wat een timing).
Ach ja, ben af en toe een beetje te impulsief denk ik... En ik lees te weinig reviews/gebruikerservaringen, moet ik toch wat aan doenEn ja, dat de 5600 nou niet bepaald een succesnummer kan worden genoemd weet ik als regelmatig lezer van de videokaartafdeling van dit forum intussen ook wel. En dan te bedenken dat ik afgelopen voorjaar er bijna een heb gekocht. Gelukje dat ik er niet ingetuind ben.
Dat zal wel lukken, thxIntussen veel succes gewenst met je 9800.
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 23:38 . Reden: teveel smilies :) ]
150 fps met details hoog enzo @ 1024 op een g4ti4600

Alleen.... Alles ziet er een beeeetje vreemd uit
Maar de animaties zijn inene veel smoother!
Vreemd
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Dat zeg ik: hiermee schakel je de shaders uitOkyah schreef op 08 October 2003 @ 23:51:
Alleen.... Alles ziet er een beeeetje vreemd uit
Maar de animaties zijn inene veel smoother!
Vreemd
In de video setup heb je met -useff geen 'specular' en 'shadows' meer. Textures zijn er nog wel trouwens, toen ik aan het testen was had ik de instellingen van m'n GF op allerlaagste kwaliteit gezet, ziet er niet uit, vandaar.
Vond ik ook, maar het went...Het enige nadeel alleen vind ik is de muis. Het lijkt net alsof je de muis aan een elastiekje beweegt ofzo, echt vaag...
Overigens draai ik Halo in 1024x768 op onderstaand systeem zonder enige slowdown, enige concessie die ik moet doen zijn particles op low. Natuurlijk heb ik al die mooie effecten niet die de DX8 en 9 kaartbezitters wel hebben, maar als ik de verhalen hier hoor is dat niet zo'n gemis
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Whehe
Weet, ik, maar ik MOEST het gewoon even proberen
En het ziet er idd erg beroerd uit
Mhm... ja, dat muisgebeuren heb ik ook last van, extreem irritant, zeker voor snipenMcFlipp schreef op 08 October 2003 @ 22:55:Het enige nadeel alleen vind ik is de muis. Het lijkt net alsof je de muis aan een elastiekje beweegt ofzo, echt vaag...
Trouwens hij loopt prima hier(Ik heb btw v1.01)
* McFlipp heeft ook een Ti4200 (@ Ti4600)
Zijn er ook mensen met een radeon en dit probleem?
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
draait 1024*768 op 30 fps, alleen als echt teveel players/enemies in beeld zakt ie in
cat 3.7, -use 20 alles high
[ Voor 8% gewijzigd door bolleh op 09-10-2003 11:34 ]
ik kan 1 game spelen, daarna, na een map change ofzo, crash ik, blauw scherm.
dan moet ik hopen dat het spel vraagt voor safe game mode, anders blijft ie crashen met blauw scherm
Bla bla bla, wat interresantVerwijderd schreef op 09 oktober 2003 @ 13:25:
vaag . die -ff -11 enz werken bij mij niet . dan zegt hij . . Fatal error . a problem blabla direct3d blablabla

Verwijderd
Het is een opening ergens tussen veel bomen, maar je ziet het zelf wel, je moet daar ook een aardig gevecht leveren.
Ik sluit halo altijd gewoon af en dan weer op continue. Maar nou heb ik met mijn stomme kop dus nooit opgeslagen en toennet wat aan een vriend laten zien.
Met andere woorden, ik ben mijn save kwijt
Ik was namelijk voor de 2e keer in dat covenant ship, in de controlroom. Waar je die neuralimplants ff uit je kapitein rukt.
Heeft iemand een save en/of cheat (tjah, nood breekt wet) omdaar weer te komen ? Anders moet ik weer heeel erg ver.
301SQN
Verwijderd
Het klinkt mischien raar , maar deze loopt soepeler als de FLT.
Ik ga weer een stukje MPen , mzzl
Alone at last
Just nostalgia and I
Ik kom er ook niet op, is het ip wat ik eerder gaf inderdaad het juiste?Okyah schreef op 09 October 2003 @ 21:38:
De server is wel up, maar er is vreemd genoeg niemandEn dat op dit tijdstip (normaal het drukst zo ongeveer?
)
Verwijderd
Er zijn geen cheats voor Halo (volgens Bungie), wel trainers maar dan moet je nog steeds heeel erg vergeforceddq schreef op 09 oktober 2003 @ 16:07:
Heeft iemand een save en/of cheat (tjah, nood breekt wet) omdaar weer te komen ? Anders moet ik weer heeel erg ver.
Net ff gekeken bij "Load game" en daar stond aardig wat in, terwijl er geen echte save functie in zit. Ik denk dat ie er een aantal (zo niet alle) checkpoints in zet. Probeer het eens...
9800 draait toppie
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 02:10 . Reden: typo's ]
Ik weet het, van die savegames, maar die zijn juist niet meer goed, ik kan dus ook niet met continue verder zegmaar.Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 02:09:
[...]
Er zijn geen cheats voor Halo (volgens Bungie), wel trainers maar dan moet je nog steeds heeel erg ver
Net ff gekeken bij "Load game" en daar stond aardig wat in, terwijl er geen echte save functie in zit. Ik denk dat ie er een aantal (zo niet alle) checkpoints in zet. Probeer het eens...
offtopic:
9800 draait toppie
Een trainer, tjah dan zal ik dat eens proberen, want het was wel eeen beetje vervelend met die flood ed.
9700 Pro ook
[ Voor 5% gewijzigd door GeforceDDQ op 10-10-2003 07:29 ]
301SQN
Volgens mij is het 131.211.229.224ebborazor schreef op 09 October 2003 @ 21:55:
[...]
Ik kom er ook niet op, is het ip wat ik eerder gaf inderdaad het juiste?
En ik heb een ti4600 en euh...
Alone at last
Just nostalgia and I
Ik dacht gister even lekker te gaan spelen, ik was immers best ver (vond ik); namelijk dat je die drie generators ofzo moet uitschakelen.. Nou; dus ik doe Campaign, en dan 'continue', begin ik ineens bij dat stukje waar dat vliegende robotje dat kleine stukje schroot in de Halo control room (ofzo) wil doen en ineens boos wordt en je weer dat hele end trug moet..

Hehehe, ik ken het:Booth schreef op 10 October 2003 @ 08:47:
Bah, bah en nog eens bah!
Ik dacht gister even lekker te gaan spelen, ik was immers best ver (vond ik); namelijk dat je die drie generators ofzo moet uitschakelen.. Nou; dus ik doe Campaign, en dan 'continue', begin ik ineens bij dat stukje waar dat vliegende robotje dat kleine stukje schroot in de Halo control room (ofzo) wil doen en ineens boos wordt en je weer dat hele end trug moet..Blergh, als ik geen goeie savegame vind dan speel ik wel even verder zonder cheats. Maargoed, het heeft wel wat spelingsmotivatie weggenomen
Ik was dus al een stuk verder als jij bent en nu dus een heel erg groot stuk terug.geforceddq schreef op 09 October 2003 @ 16:07:
* GeforceDDQ slaat zichzelf behoorlijk hard met keyboard
Ik sluit halo altijd gewoon af en dan weer op continue. Maar nou heb ik met mijn stomme kop dus nooit opgeslagen en toennet wat aan een vriend laten zien.
Met andere woorden, ik ben mijn save kwijt. En dat terwijl ik zo lekker ver was.
Ik was namelijk voor de 2e keer in dat covenant ship, in de controlroom. Waar je die neuralimplants ff uit je kapitein rukt.
* GeforceDDQ kijkt erg treurig vooruit en start Jedi Acedemy maar
301SQN
de versie van deze server is volgens mij nog v1.01?Okyah schreef op 10 oktober 2003 @ 07:53:
[...]
Volgens mij is het 131.211.229.224
offtopic:
En ik heb een ti4600 en euh...Nja, de framerate is ieg hoog
Verwijderd
Lijkt me veder echt een vet spel, als het loopt op mijn gf dan ga ik het kopen
Ik heb net trouwens de orginele versie binnen gehad, denk ik eens lekker op de GoT server te gaan spelen is de server nog niet up gedate naar versie 1.02.
ik heb trouwens nog hele coole collectors items gevonden.

Verwijderd
echter als ik bij dxdiag ga kijken.....
iemand bekend met dit probleem?
Date / Time: 9-10-2003 14:04:05 (299350ms)
1800MHz, 512MB, 128M ATI Radeon 9500 (DeviceID=0x4144) Driver=6.14.10.6387 Shader=2.0
C:\Games\Halo\Halo.eXe -use20 -novideo -timedemo -console (Version=1.0.1.580)
Frames=4700
Total Time=153.56s
Average frame rate=30.61fps
Below 5fps= 13% (time) 0% (frames) (20.661s spent in 13 frames)
Below 10fps= 13% (time) 0% (frames)
Below 15fps= 14% (time) 0% (frames)
Below 20fps= 15% (time) 1% (frames)
Below 25fps= 22% (time) 6% (frames)
Below 30fps= 46% (time) 27% (frames)
Below 40fps= 72% (time) 56% (frames)
Below 50fps= 93% (time) 87% (frames)
Below 60fps= 98% (time) 96% (frames)
Memory used Max=158MB, Min=128MB, Ave=146MB
Date / Time: 10-10-2003 16:37:33 (23730722ms)
1800MHz, 512MB, 128M ATI Radeon 9500 (DeviceID=0x4144) Driver=6.14.10.6387 Shader=2.0
C:\Games\Halo\halo.exe -use20 -novideo -timedemo -console (Version=1.0.2.581)
Frames=4700
Total Time=125.63s
Average frame rate=37.41fps
Below 5fps= 13% (time) 0% (frames) (17.391s spent in 11 frames)
Below 10fps= 13% (time) 0% (frames)
Below 15fps= 14% (time) 0% (frames)
Below 20fps= 16% (time) 1% (frames)
Below 25fps= 25% (time) 6% (frames)
Below 30fps= 38% (time) 16% (frames)
Below 40fps= 55% (time) 32% (frames)
Below 50fps= 71% (time) 50% (frames)
Below 60fps= 86% (time) 73% (frames)
Zoals je kan zien is er toch een aardig goede preformance verbetering te zien. Of dat komt doordat ik nieuwe drivers heb geinstalleerd of de update weet ik niet.
Heb je recente drivers voor je videokaart geinstalleerd en heb je directx 9 geinstalleerd? Zet er misschien nieuwe 4 in 1 drivers op als dat van toepassing is.Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 16:30:
ik heb een probleem :
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 15% gewijzigd door GoddXX2 op 10-10-2003 16:44 ]
Je moet je refreshrate fix uitzettenVerwijderd schreef op 10 October 2003 @ 16:30:
ik heb een probleem :
[afbeelding]
[afbeelding]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
via 4in1 : 4.49V
update halo : 1.02
alles recent dus, en het werkt nog steeds niet.
Tampie z'n server is nu wel geupdate naar 1.02 als ik het goed hebGoddXX2 schreef op 10 October 2003 @ 14:57:
Ik heb net trouwens de orginele versie binnen gehad, denk ik eens lekker op de GoT server te gaan spelen is de server nog niet up gedate naar versie 1.02.
Die zijn inderdaad érg cool, weet je misschien of deze ooit te koop zullen zijn? Want die wagen wil ik eigenlijk wel hebben
Ik ben trouwens ook van plan om de twee boeken over/van Halo te gaan kopen. Het eerste boek is Halo: The Fall of Reach, welke volgens de meeste mensen het beste boek is van de twee. Het tweede boek is Halo: The Flood, welke in het begin ook leuk is, maar wat later in herhaling valt. Beide zijn voor zo'n 9 euro te koop bij Proxis.be en anders voor zo'n 11 euro bij Bol.com.
- [url=http://oas2000.proxis.be/gate/jabba.sg.stgti?p_link=A018769&p_mi=BK0345451325][img]http://www.proxis.be/IMG3/03/71/83/3718363M.jpg[/][/] [url=http://oas2000.proxis.be/gate/jabba.sg.stgti?p_link=A018769&p_mi=BK0345459210][img=116]http://www.proxis.be/IMG4/04/17/14/4171459M.jpg[/][/]
The devil is in the details.
Verwijderd
thanx voor de oplossing, maar is hier geen oplossing voor ?? (dat je de fix aan kan laten) want dit is niet zo mooi..........
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 17:04 ]
je kan in het spel gelukkig zelf de refresh rate opgeven...Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 17:01:
[...]
thanx voor de oplossing, maar is hier geen oplossing voor ?? (dat je de fix aan kan laten) want dit is niet zo mooi..........
Verwijderd
Op www.gamer.nl hebben ze net een review van de twee boeken gepost. Prijs bij bol.com is op het moment 8,95 euro per boek. Heb ze net besteld!Ik ben trouwens ook van plan om de twee boeken over/van Halo te gaan kopen. Het eerste boek is Halo: The Fall of Reach, welke volgens de meeste mensen het beste boek is van de twee. Het tweede boek is Halo: The Flood, welke in het begin ook leuk is, maar wat later in herhaling valt. Beide zijn voor zo'n 9 euro te koop bij Proxis.be en anders voor zo'n 11 euro bij Bol.com.Het zijn allebei engelse boeken met zo rond de 350 bladzijdes, dus het kan vrij pittig zijn, maar volgens sommige recenties zijn ze toch vrij makkelijk te lezen
- [url=http://oas2000.proxis.be/gate/jabba.sg.stgti?p_link=A018769&p_mi=BK0345451325][afbeelding][/] [url=http://oas2000.proxis.be/gate/jabba.sg.stgti?p_link=A018769&p_mi=BK0345459210][afbeelding][/]
Daar had ik het idee ook vandaan om ze te gaan bestellen, maar aftermath is niet zo'n fan van Gamer.nl, dus die had ik maar niet genoemdVerwijderd schreef op 10 October 2003 @ 17:45:
[...]
Op www.gamer.nl hebben ze net een review van de twee boeken gepost. Prijs bij bol.com is op het moment 8,95 euro per boek. Heb ze net besteld!
En Bol.com heeft ook nog verzendkosten bovenop de prijs van 8.95, dus uiteindelijk is Proxis.be net wat goedkoper
De mapcycle is nu:
- bloodgulch - oddball sidewinder -ctf icefields - ctf bloodgulch - ctf
Het is veels te leeg! Kom op jongens, spelen!
Dedicated server is running on map bloodgulch (5 / 16 players)
En het IP adres nog een keer: 131.211.229.224 Password: GoT (Let op de hoofdletters!)
[ Voor 12% gewijzigd door Switch op 10-10-2003 17:52 ]
Af en toe assault of juggernaut mode zou ook niet gek zijn. Lijken me allebei leuke speltypen.
Sorry, Timberland is een heel erg leuke map, maar laat veel computers crashen. Danger Canyon ken ik niet, dus zet ik er wel bij.Splash schreef op 10 October 2003 @ 18:53:
Ik zou graag de volgende maps toegevoegd zien: Timberland en Danger Canyon. Ice fields mag er wat mij betreft uit gekickt worden
Af en toe assault of juggernaut mode zou ook niet gek zijn. Lijken me allebei leuke speltypen.
19:30 ZAL DE SERVER GERESET WORDEN
Server was leeg, dus maar meteen gedaan
Als iemand nog suggesties heeft voor maps etc: Geven!
[ Voor 4% gewijzigd door Switch op 10-10-2003 19:10 ]
we staan 2-0 voor, ik jat flag, ga naar onze base, onze flag gejat, dus ik wacht daar in een ghost, gaan die teammates bij me staan...en daarna killed eentje mij, en gaat zelf in die ghost zitten...

overigens is oddball leuk, maar liever team oddball, das net wat leuker
overigens ik wist net niet dat je allen punten krijgt als je loopt met dat ding, dus niet in een buggy...en ik had iets van 2 minuten rondgereden met dat ding

naja toch nog 1 minuut 40 secs gehaald
trouwens performance idd omlaag met 1.02
is er trouwens al een fix voor dat je de chat stuff niet ziet? behoorlijk irritant
[ Voor 10% gewijzigd door bolleh op 10-10-2003 23:12 ]
1. je moet zo lang mogelijk een schedel vasthouden > how saai can it be?
2. je begint met een poepwapen en zonder granaten > @ THE GAAAYBAAR

3. iedereen begint meteen op je te schieten met dat poepwapen, terwijl ze eik op je zouden moeten schieten met dat poepwapen, proberende die keisaaie schedel uit de hel te vinden... Dat stuk met die schedel enzo vergeten ze nogal
Point made?
Alone at last
Just nostalgia and I
daarom, als je team oddball doet is het wat minder chaotisch denk ik, immers dan kun je ook je teammate beschermen die dat ding hepOkyah schreef op 10 oktober 2003 @ 23:17:
Ik vind oddball btw KEIsaai
3. iedereen begint meteen op je te schieten met dat poepwapen, terwijl ze eik op je zouden moeten schieten met dat poepwapen, proberende die keisaaie schedel uit de hel te vinden... Dat stuk met die schedel enzo vergeten ze nogal
Point made?
grrr haal aub die kut map met oddball eraf, net weer, de helft weet gvd niet eens wat ze motte doen

gaan ze een bietje op elkaar knallen in een hoekje terwijl een ander met de oddball wint en ik steeds gekilled wordt voor ik in zn buurt komt
stelletje koeien

[ Voor 18% gewijzigd door bolleh op 11-10-2003 00:04 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
ik weet het al

[ Voor 9% gewijzigd door El_Hefe op 11-10-2003 16:32 ]
ik heb nu eindelijk videokaart dus ik kan spel spellenOkyah schreef op 10 October 2003 @ 23:17:
Ik vind oddball btw KEIsaai
Point made?
best wel gaaf spel vooral die voortuigen, is ook wel grappig dat ze er een vliegtuigje bij gedaan hebben
10100111001
Verwijderd

Team oddball mag van mij wel... het 'gewone' oddball is geen zak aan... zijn gewoon téveel mensen die niet het idee van het spelleke snappen...Switch schreef op 11 October 2003 @ 19:11:
Moet ik oddball d'r uit halen? Jullie zeiken alleen maar namelijk, een beetje feedback zou geen kwaad kunnen.
Deze plek is te koop.
Switch schreef op 10 October 2003 @ 19:07:
[...]
Als iemand nog suggesties heeft voor maps etc: Geven!
Switch schreef op 11 October 2003 @ 19:11:
Moet ik oddball d'r uit halen? Jullie zeiken alleen maar namelijk, een beetje feedback zou geen kwaad kunnen.
Volgens mij zeg ik daar vrij duidelijk dat ik Oddball niet zo leuk vind, ergo, t kan er wel uit
Hoe wil je je feedback hebben, dan?
[ Voor 4% gewijzigd door Okyah op 11-10-2003 19:55 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Specs:
AMD 2600+
EP-8rda+
512mb ddr
9700pro
Gebruik de cat 3.8 drivers.
Kan iemand me helpen, want zelfs op default instellingen draait het spel op 1-10 fps
Allang, misschien niet in free record shop.
Maar heb net gelezen dat cat 3.7 en 3.8 problemen hebben met halo, weet iemand hoe je het kan oplossen?
Snap je?
ja 3.6 installerenHasib schreef op 11 October 2003 @ 20:40:
[...]
Maar heb net gelezen dat cat 3.7 en 3.8 problemen hebben met halo, weet iemand hoe je het kan oplossen?
Ik speel @ 1024x860 alles op high en vsync uit. Soms heb ik wel frame drops
en dat op een
2.8 + 512 + 9700 @ pro
Euh, tijdens het spelen van Oddball meldde practisch iedereen: "Wat is dit echt voor vage mode", "WTF moet ik doen" en "Dit stinkt :r"Switch schreef op 11 October 2003 @ 20:55:
Okyah. Nu let je alleen maar op jezelf, wat niet echt de bedoeling isMaargoed... oddball is d'r uit.. Maar je kan ook gewoon zeggen welke map je leuk vindt en er wél in moet.
Snap je?
Klet dus niet enkel op mezelf volgens mij
En ik zit vooral te wachten op nieuwe maps eik.. De maps die nu in Halo zitten, tja, we hebben de leukste bijna allemaal al in gebruik
Alone at last
Just nostalgia and I
bij team oddball zijn er altijd wel mensen die weten wat te motte doen, en dus meer fun en ook wat meer "strategie"
bij oddball is het alleen maar mayhem
Sinds ik de AGP snelheid heb teruggeschroeft naar 4x i.p.v. 8x en de AGP fast writes heb uitgezet heb ik geen textures meer in Halo ?.
Ik heb dit dus moeten doen omdat anders mohaa en bf1942 vastlopen/
P4 2.8GHz / Radeon 9800 pro / Cat 3.8 / Windows XP sp1
[ Voor 10% gewijzigd door KaMiKaZe op 11-10-2003 21:41 ]
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
En van Tampie mocht ik geen Team Oddball doen
En t is nu ook wel erg rustig, hoor..
Maar CTF is gewoon t leukst in Halo denk ik
Maar de mod-community laat een beetje op zich wachten
Alone at last
Just nostalgia and I
Stom.. wanneer is het voor PC uitgekomen?Hasib schreef op 11 October 2003 @ 20:40:
[...]
Ben je nou blind of wat?Denk je dat mensen die hier postten hem op de xbox hebben?Iedereen heeft hem al op pc.
Mijn prob is gefixed, gewoon aa/af uitgezet en alles draait relaxt op hoge instellingen.
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Nee, dat snap ik welHasib schreef op 11 October 2003 @ 23:10:
[...]
Ben je nou blind of wat?Denk je dat mensen die hier postten hem op de xbox hebben?Iedereen heeft hem al op pc.
Mijn prob is gefixed, gewoon aa/af uitgezet en alles draait relaxt op hoge instellingen.
Alone at last
Just nostalgia and I
10 Oktober was onze releasedateOkyah schreef op 12 October 2003 @ 10:38:
Hij ligt al in de winkelWat de releasedate was weet ik niet
Ik denk niet dat iedereen 'm legaal heeftDeRCT13 schreef op 12 October 2003 @ 10:37:
[...]
Nee, dat snap ik wel'k vroeg wat de releasedatum voor PC was (aangezien iedereen hem al heeft)
Verwijderd
In de loop van volgende week ga ik heb kopen.
Nu zit ik wel met een vraagje... als ik dat koop heb ik een serial om online te spelen, maar wat als m'n broer die CD ook gebruikt? Wordt onze key dan blacklisted ?
als je dan met zn 2en daarmee online gaat komt 1 erin, de ander niet
zo werkt het iig bij quake 3, maar ze zeggen niet voor niets dat je cd key aan niemand moet geven. maar als jullie niet tegelijk online spelen is er niets aan de hand
gebjesdjdsfs ofzo iets hele maffe naam was d8 ik de laatste map van de lijst
waarom is de server niet altijd up?
10100111001
Verwijderd
Maar het valt op zich mee, kleine gevechten en gewoon lopen gaat allemaal hardstikke goed, alleen in hevige acties met veel poppetjes en knallen gaat het zo rond de 8~10 fps in ene ...
Ik heb alles op highest settings ..
Specs:
3000+ , 1gb ram, FX 5900 @ core/mem 451/951
45.23 drivers
dan doe tie het als het goed is wel soepel
This space is occupied
Staan bij mij bij het control panel allebei aangevinkt als "application".TheEvilCuber schreef op 12 oktober 2003 @ 15:42:
Zet AA en FSA eens uit... verschil je toch niet. en helemaal niet tijdens het spelen
dan doe tie het als het goed is wel soepel
Nou heb ik aa op "off" gezet, maar af kan ik alleen op app, 2x, 4x, 8x zetten..
Ik zal het eens even testen of het beter gaat ..
pentium 750Mhz
256mb RAM
nvidia GeForce FX5200 (nog niet geupdate drivers
en ik speel ongeveer op medium met zo'n beetje alles aan op 1024x786 en alles draait perfect
10100111001
Verwijderd
je draait het op medium met alles aan ? dat kan niet . het klopt niet wat je zegt, je spreekt je zelf tegenDark Lord schreef op 12 October 2003 @ 15:51:
ik speel op een
pentium 750Mhz
256mb RAM
nvidia GeForce FX5200 (nog niet geupdate drivers)
en ik speel ongeveer op medium met zo'n beetje alles aan op 1024x786 en alles draait perfectbehalve met 32 spelers in 1 groot vuurgevecht
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2003 17:36 ]
Verwijderd
Ok ^^bolleh schreef op 12 oktober 2003 @ 13:51:
de cd is een license voor 1 persoon/pc.
zo werkt het iig bij quake 3, maar ze zeggen niet voor niets dat je cd key aan niemand moet geven. maar als jullie niet tegelijk online spelen is er niets aan de hand
Verwijderd
Heb ik ook gehad, bij mij leek het een hardware probleem... nieuwste drivers eroverheen gedonderd en sindsdien niet meer gezien.Hasib schreef op 12 October 2003 @ 17:57:
Heb nu een ander probleem met singelplayer, als klaar ben met 2e lvl waar een schip je komt ophalen krijg ik een error.Gathering exception data, kan onmogelijk verder, heb wat met google gezocht, er zijn een heleboel mensen met dit probleem maar niemand heeft een echte oplossing.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
en jij leest niet goed...Verwijderd schreef op 12 October 2003 @ 17:29:
[...]
je draait het op medium met alles aan ? dat kan niet . het klopt niet wat je zegt, je spreekt je zelf tegen
ik zei ook met zo'n beetje alles aan....
dus niet alles aan en de dingen die je kan instellen op low - medium - high heb ik op medium.
word dan eens wakker
en als je tijd heb kan je die map gebjerensv er mischien ff bijzetten
is er eigenlijk al iets van een GoT clan voor halo?
[ Voor 33% gewijzigd door Dark Lord op 13-10-2003 00:46 ]
10100111001
Verwijderd
leuk idee!Dark Lord schreef op 13 October 2003 @ 00:44:
[...]
[...]
................
is er eigenlijk al iets van een GoT clan voor halo?
Verwijderd
ik heb een:
2,8ghz @ 3,3ghz
hercules radeon 9800 PRO
1024mb ddr 466mhz
en het schokt alles op max...niet eens met enemy's in de buurt heb patch 1.02 er al op gezet...verder werken alle games top!
ruilen? bij mij loopt alles wel smoothVerwijderd schreef op 13 October 2003 @ 12:53:
heeft iemand tips om Halo een beetje smooth te runnen ?
ik heb een:
2,8ghz @ 3,3ghz
hercules radeon 9800 PRO
1024mb ddr 466mhz
en het schokt alles op max...niet eens met enemy's in de buurt heb patch 1.02 er al op gezet...verder werken alle games top!
nb ik heb een XP1700, Geforce2mx, 512 mb ram
Niet op 1600x1200 proberen, 1024x768 is het beste. start halo als volgt:Verwijderd schreef op 13 oktober 2003 @ 12:53:
heeft iemand tips om Halo een beetje smooth te runnen ?
ik heb een:
2,8ghz @ 3,3ghz
hercules radeon 9800 PRO
1024mb ddr 466mhz
halo.exe -use20
Dat zou veel performance moeten schelen bij jou. De engine is niet echt goed, dus verwacht geen superperformance, ik heb op mn Xp2600+/GF4600 combi op 800x600 ook veel slowdowns zelfs in kamertjes met nauwelijks polygonen.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Dat is absoluut niet waar, iig niet van quake3.bolleh schreef op 12 October 2003 @ 13:51:
de cd is een license voor 1 persoon/pc.
Ik kan quake3 met 1 key draaien op alle5 mijn pc's thuis, zonder problemen, en ook tegelijk. Ze zitten dan wel achter hetzelfde ip, maar dat is over het algemeen altijd wel als je thuis met meerdere pc's aan het net hangt.
Ook bf1942, hl en alle andere games die ik ken zijn met meerdere pc's via een shared internetverbinding te spelen, ik ben daarom van mening dat je een beetje onzin blaat. het zou trouwens ook totaal achterlijk zijn om een spel 2x te moeten kopen omdat je het ook met je broertje online wil spelen, 't moet niet veel gekker worden !
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
Idd, deze had wel een iets betere engine mogen gebruiken, bijvoorbeeld die van Unreal 2. Maar jah daz is niet het werk van Bungie en MicrosoftEfBe schreef op 13 October 2003 @ 15:52:
[...]
De engine is niet echt goed, dus verwacht geen superperformance, ik heb op mn Xp2600+/GF4600 combi op 800x600 ook veel slowdowns zelfs in kamertjes met nauwelijks polygonen.

Ik draai hier ook met een AMD 2600+ & Ti4200 @ 275/600Mhz ook niet echt alles soepel. Buiten locaties alles op high (1024x768x32) en soepel, maar binnen dan wordt het wel benauwd voor mijn videokaartje.
Helaas
I browse with Vivaldi
Dit topic is gesloten.