[PC] Halo

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.059 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ok, khad het kunnen raden..
T heeft weer te maken met de refresh rate :P

Maarja, ik maak dus gebruik van Refresh Force om de rr te forcen :P en draai Halo dan in compatibiliteits modus, omdat deze anders niet start.. Maar ik moet dus met RF de rrs weer op standaard zetten en dan Halo starten zonder CM en dan kan ik typen enzo :P
Lekker handig echt :X

Heb je dit probleem, schakel dan je refresh rate fix uit en zet ook je compatibiliteitsmodus uit en je kan naar lievelust chatten en ook zien wie je net door het hoofd schoot >:)

Maarja, dan kunnen jullie me zo verwachten en dan zal ik jullie de oortjes van t hoofd kletsen :+

[ Voor 21% gewijzigd door Okyah op 05-10-2003 12:57 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

eigenlijk voor het eerst dat ik van deze game kan genieten :D LOL @ Multiplayer :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me maar niet voorstellen dat dit spel game of the year is geworden...

Imo is dit spel helemaal niet zo bijzonder maar gewoon de zoveelste (sci-fi) shooter.. 13-in een dozijn..

- Saaie omgevingen, veel dezelfde kamers achterelkaar (like: lange gang --> open ruimte --> lange gang --> open ruimte en al die gangen en open ruimtes zijn identiek aan de vorige). Level design is dus echt beroerd.
- Het feit dat je 90% van de levels in de singleplayer 2x moet doen.. Eerst moet je naar een bepaalt punt toe, daarna moet je weer helemaal naar je beginpunt dus dezelfde route weer helemaal teruglopen. Imo een zeer makkelijke manier om het spel 2x zo te lang te maken.
- Je kan altijd maar 1 kant op.. hoezo lineair?
- Single player is kort, te kort. 8 uur heb ik erover gedaan @ normal.
- Die grote pijlen die overal staan, op het plafond, de muren, de vloeren zijn harstikke overbodig. Wat heb ik mij daar aan ge-ergerd.. Je kan toch maar 1 kant op waarom dan die supergrote pijlen all over the place? Laat me lekker zelf uitvogelen waar ik heen moet (voor zover dat mogelijk was :/).
- Waarom wordt dit spel vergeleken met Half-life? Qua gameplay lijkt het er niet eens op, nee, het lijkt meer op Quake/Serious Sam. Enige overeenkomst met HL is de story progress. Halo = een hersenloze shooter.
- Puzzels? Ik ben ze niet tegengekomen, jij wel? Het enige wat hierop leek is op een paar kratjes springen om zo op een hogere verdieping te komen.. Vrij standaard als je het mij vraagt :/
- Waar zijn die toffe eindbazen? Een van de coolste elementen in een game hebben ze weggelaten. Het gevoel van een overwinning na een gevecht tot de dood tegen een ultieme eindbaas is onbetaalbaar. Zeer jammer.
- Die crosshair... tjezus, die is HUGE!
- Het lopen en bewegen in het algemeen gaat traag. Ik had mijn muissnelheid op 10 speed gezet en nog ging het te langzaam. Laatste twee punten komen waarschijnlijk omdat het een port van de Xbox is. Is jammergenoeg duidelijk te zien :'(

Gelukkig zitten er ook goede kanten aan Halo, zo vordert het verhaal goed en lekker snel, de muziek is erg mooi en natuurlijk het buggy rijden, vijandelijke wapens/voertuigen gebruiken etc. Ook het maximum van twee wapens vond ik leuk bedacht ookal zie ik er het nut niet van in. Het kan niet bedoeld zijn om je in kogelnood te laten komen want er liggen overal wapens. Beetje overbodige optie als je het mij vraagt.

Ook kan ik mij een filmpje herinneren waarin Master Chief zo'n zwaard oppakt en dan zo'n Covenant te lijf gaat. Helaas ben ik dit nergens in het spel tegengekomen. Wel jammer want dat zag er ubertof uit.

Al met al is Halo geen slecht spel maar zeker geen materiaal voor een game of the year-award. Daarvoor ontbreekt er teveel, waarschijnlijk dacht de media daar anders over.. Ik had een spel verwacht waar je zo nu en dan ook tactisch inzicht voor nodig hebt maar hier is helemaal niks van waar. Als je lekker van knallen houdt dan zit je met Halo helemaal goed. Helaas is dit spel niet voor mij weggelegd.

Binnenkort nog ff de multiplayer testen, hopen dat die beter is dan de singleplayer :). Alles imo uiteraard enzo.. blaat :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Wat mij wel opvalt is dat een hoop mensen over de lage muissnelheid klagen. Ik heb een Logitech Dual Optical met MouseWare 9.75 en ik moest de snelheid helemaal omlaag zetten naar 2 voordat het spelbaar was, best raar als je aardig wat mensen over een lage snelheid hoort :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Jep, same here Rafe. Ik heb een mx500 en moest ook de snelheid op 2 zetten, anders ging het echt een beeeetje te snel.. Ik maak wel gebruik van de 9.75 drivers, maar heb mouseware er niet opstaan btw.

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:01
kom maar terug als je multiplayer hebt geprobeert @ bloodgulch met 12 players ;)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Of Death Island :D Das echt koel met veel mensen!! Level start, iedereen pakt meteen een Banshee of Scorpion en gaat aanvallen of klaarstaan en dan is het chaos alom! :D

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:43
kvind het zeker geen slechte game, maar idd zoals DS aangaf, het level design is echt beroerd(ik let daar meteen op bij elke game, zelf ook level designer :P), heeeeel erg veel copy paste gedaan, verder vind ik bepaalde textures erg low res, en dat is dan duidelijk te zien aan de slechte kwaliteit

verder vind ik het ook een beetje teveel "schiet alles wat beweegt"

en de stemmen van die covenant kleine smurf dingetjes...echt irritant, degene die dat heb ingesproken moeten ze echt afschieten

en het laatste is de AI, niet bijster slim
ik schiet enemy, ik verstop achter object, enemy denkt dan maar van "laat ik maar stil staan, strax zie ik hem nog als ik beweeg..."

maar verder wel een leuke game, lekker schieten, leuk(redelijk origineel) verhaal ook, maar khad wel iets meer tactiek verwacht, zoals op dat eiland als je naar de HALO kaart room moet, kom je daar op eiland aan met 10 man, krijg je een buggy en dan ga je met zn 3en weg...en als je dan gebouw ingaat blijven ze achter, beetje jammer want zo speel je groot deel alleen en dan heb je toch een beetje het "ultieme held" gevoel, terwijl dat imho niet hoort, want het is ras vs ras ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
M'n FAQ is af. Hij is ergg mooi geworden, en volgens mij staat zowat alles er wel in :Y) Ik zal morgen Terr/The Will/White Dust even aan z'n jasje trekken. Zodat de FAQ in het FAQ lijstje komt te staan ;).

Kan hem nu ook hier posten, maar denk niet dat dat wordt geappreciteerd hé? Aangezien hij nogal lang is, en dat veel scrollwerk is ;).

Ik heb trouwens nog mensen nodig die graag screenshots willen maken, dat is iig beter dan die screenshots die ik nu uti de startpost geripped heb ^_^.

[ Voor 21% gewijzigd door Switch op 05-10-2003 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 06:54
Ik heb een dedicated servertje aangezet op 512 kb upload, dus max 6 personen. Zoek gewoon in de internet lijst naar: Wolffje_CRKD

Als het niet te druk is, zit er geen password op, anders is het password: GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Net ff weer zitten spelen _/-\o_ Echt super game die AI is echt super en de levels zijn ook wel cool ( best vreemd binnen levels haal ik FPS van 20 of lager en buitenlevels 30+ )

Net ook nog ff multiplayer gedaan echt lachen met van die vliegtuigjes elkaar achterna zitten :*) :*)

Super game :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 12:32
de warthog is kewl :9~ waar ik dat allemaal niet geparkeerd heb :)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
kleinelievewolff schreef op 05 October 2003 @ 12:06:
Ik heb een dedicated servertje aangezet op 512 kb upload, dus max 6 personen. Zoek gewoon in de internet lijst naar: Wolffje_CRKD

Als het niet te druk is, zit er geen password op, anders is het password: GoT
Denk niet dat dat nodig is hoor? Iedereen speelt op Tampie's 100mbit server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
mensen ik merk dat er op de nogal wat mensen zijn die nooit een auto pakken, dit vind ik erg jammer

bijv van die mensen in bloodgulch die dan gewoon naar de andere basis gaan lopen, soort van kamikazewandeling ipv kamikazevliegtuigjes ofzo.

IMHO, is juist het samenwerken bij halo heel belangrijk, kijk dus om je heen of er lege voertuigen staan of dat er iemand naar je toe komt rijden waar je nog bij kan. Komt vaak zat voor dat iemand gewoon langsloopt als ik dan voor em ga sta staan met mijn buggy... :??? ik snap dat niet kan iemand misschien uitleggen waarom men dat doet?

Imho is de beste manier om te winnen als volgt:

je bent met z'n tweeën in jeep, rijdt naar vijandige basis, bestuurder stapt uit en pakt vlag, degene die aan het wapen op de jeep stond die moet proberen de omgeving schoon te houden van vijanden.

je bent met z'n drien in jeep, rijdt naar vijandige basis, bijrijder stapt uit en pakt vlag, verder zie hierboven, met uitzondering dat de bestuurder nog wat kan rondrijden om mannetje te overrijden ofzo, daarna moet de bestuurder de flagcarrier oppikken en snel naar eigen basis rijden.

Nog meer gameplay tips worden gewaardeert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
je beschrijft nu precies wat ik en Serial-X altijd doen :D
hij rijd, ik knal :P

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja vaak doe ik heel die speelwijze zelfs op mijn eentje
zeker op death island waar de bases bijna nooit gecovered zijn (echt treurig trouwens :| ).
wat me nogal teleurstelt is dat veel mensen maar wat aanklooien in de banshees terwijl wat air support best handig zou zijn als je net met je warthog terug naar de base sjeest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
ik moet eerlijk bekennen dat ik dit spel echt zwaar vond zuigen, singleplayer is echt een ramp, en ik had geen hoge verwachtingen van mulitplayer.

totdat ik het net even online speelde en OMFG dit spel is totale pwnage, ik ben weer addicted voor de komende weken :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Magic schreef op 05 October 2003 @ 18:12:
ik moet eerlijk bekennen dat ik dit spel echt zwaar vond zuigen, singleplayer is echt een ramp, en ik had geen hoge verwachtingen van mulitplayer.

totdat ik het net even online speelde en OMFG dit spel is totale pwnage, ik ben weer addicted voor de komende weken :)
Ja roels idd, zeker met een goeie ping, helaas hebben veel servers suckage ping maar ok. Ging op de GoT server wel lekker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:38
Idereen die de Halo singleplayer net als ik vind zuigen (kvond unreal II nog beter :P) moet echt ff de multyplyer spelen (draait beter mits goeie server..Tampie's bv)! ik ben helemaal hooked dikke chaos!! wat aleen wel minder is is die besturing van de Warthog.... kan je die ergens aanpassen (ik heb een setings geken maar misschein mot ik dat nog maar een keer doen)
verder een toppertje

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:26
Der net op Tampie z'n server (_o_) was het echt uberdruk, 16 man zat er gewoon constant op :D

Het begon naar mijn idee een beetje te laggen, maar dat kan ook zijn doordat m'n PC gewoon niet zoveel man aan kan. Verder was het erg chaotisch, maar mede daardoor was het echt lachen geblazen :P

16 man is iets te veel van het goede, rond de 10-12 man vind ik het leukst.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
MaRc0 schreef op 05 October 2003 @ 20:06:
Der net op Tampie z'n server (_o_) was het echt uberdruk, 16 man zat er gewoon constant op :D

Het begon naar mijn idee een beetje te laggen, maar dat kan ook zijn doordat m'n PC gewoon niet zoveel man aan kan. Verder was het erg chaotisch, maar mede daardoor was het echt lachen geblazen :P

16 man is iets te veel van het goede, rond de 10-12 man vind ik het leukst.
zat er net ook op..idd erg druk met een lag...ff pauze houden hiero en strax weer knalluh! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Server is even down, rebootje :) Maar zo weer verder spelen :D
Tis echt koel :D

Maar mensen > onthoud > tis een spelletje :P
;)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
k dan :) MP is wel kewl zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Khad net dat Halo gewoon niet meer reageerde, heeel vaag :?
Iemand dat al eerder gehad? Het duurde gewoon een lange tijd voordat ik weer iets kon doen.. Vreemd :P

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Zelf irriteer ik me echt máteloos aan die vervelende mensjes die idd, niet teamworken (*kuch*Darkie*kuch) maar gewoon gaan lopen. Jongens, stick together en wacht op ene warthog/defend een beetje. Teamworken! Want sommige van jullie lamen ontzettend :D.

Wel raar dat soms gewoon de Warthog's vet lang wegblijven, zal wel komen omdat de andere flagcarrier group (Op Ice Fields meestal 2/3 'hogjes volgepropt :9~) nog druk bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

couldn't agree with you more, Switch ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoddXX2
  • Laatst online: 04-06 11:11
Nouw sorry hoor maar ik ga ook lang niet altijd in een warthog mee, omdat je dan gewoon heel kwetsbaar bent en ik gewoon best wel goed(klopt af) ben met een pistool meestal. Niet alle mensen hebben de zelfde taak. ik doe liever beetje backup. Bijvoobeeld in sidewinder had ik net 2 keer gescoort door de telepoorters te lopen. Ik vind sidewinder wel minder leuk, omdat je nu helemaal tot in de basis kan telepoorten. Mja tis niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sidewinder suckt, death island en blood gulch heersen (die timberland of zo is ook wel goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 22:33
'k vind die warthogs echt super, vooral als ik zelf mag rijden 8) Echt relaxed om ff de basis binnen te rijden terwijl de gunner/passenger iedereen overhoop knallen :P

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
het enige wat jammer is is als je met domme mensen in die buggy zit ;)

sta je achter het wapen ben je druk bezig op de flagcarrier te schieten maar je bestuurder gaat er niet achteraan, neehoor die blijft lekker rechtdoor karren, ja en dan cap voor de tegenpartij

en andersom, rij je achter de flagcarrier van de tegenpartij aan zit het mannetje achterop heel de andere kant uit te schieten.......

dáár kan ik me wel heeeel erg aan ergeren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Tampie schreef op 05 October 2003 @ 23:37:
het enige wat jammer is is als je met domme mensen in die buggy zit ;)

sta je achter het wapen ben je druk bezig op de flagcarrier te schieten maar je bestuurder gaat er niet achteraan, neehoor die blijft lekker rechtdoor karren, ja en dan cap voor de tegenpartij

en andersom, rij je achter de flagcarrier van de tegenpartij aan zit het mannetje achterop heel de andere kant uit te schieten.......

dáár kan ik me wel heeeel erg aan ergeren :/
Namen? B)

Als iemand vervelend speelt kun je dat beter zeggen, anders kunnen we het niet veranderen :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 15:17

Smoonshine

Feyenoord!!

Zo, net mijn eerste online potje achter de rug. Ik ben nog niet zo'n ster, maar oefening baart kunst nietwaar :). Ik vond het echt wel meesterlijk om te doen, alleen waren er steeds maar 4 of 5 mensen op de server. Morgenmiddag nog maar eens proberen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Tis 's avonds tussen 8 en 10 het drukst prob :) Er waren er vanavond op een gegeven moment een stuk of 14 op :D
Dat is beeeeeest wel hectisch 8)7

Jammer dat er zo weinig levels zijn eik. Ik neem aan dat modders/leveldesignertjes bezig zijn met nieuwe maps (en voertuigen! >:) ) as we speak/type?

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoddXX2
Nog meer voertuigen hoeft niet zo persee van mij. Vind dat de bansee er eigenlijk nooit had in gehoeven. Hij is leuk voor eventjes maar het wordt soms gewoon te makkelijk met een banshee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Nja, wat me wel leuk lijkt zijn nog iets snellere (rijdende/zwevende) voertuigen met 2 turrets ofzo >:) En dan ook nog wat grotere maps. Ik bedoel > emer keuze kan toch geen kwaad! :)
Ik zie een soort blood gulch, maar dan veeel groter en met een stuk of 16 man en veel rijdende voertuigen >:)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

WOW, ik ben ech helemaal verslaafd geworden vandaag. Ik ben 'Darkie'....maar wel teamworker darkie, geen idee waar switch het over heeft :). Ben met kleine pauzes sinds s'middags 14:00 aan het spelen tot nu toe.

Wat ik wel jammer vind is dat je als bijrijder geen ene flikker kan raken tijdens het rijden, zien doe je niet veel. Blood Gluch is een rulerende map, Death island vinnik niet zo leuk. Maar d'er zijn er nog zat andere, dus misschien kan Tampie ze ook proberen :).

Alleen die fuel rod is een beetje overpowered, vooral omdat het 100 schoten heeft, terwijl de rocket launcher maar 4. Naja, ik ga slapen :z

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Het kan wel, hoor mensen raken, maar het is wel een beetje lastig afentoe :P Wat dat betreft kan je beter de turret nemen als die nog vrij is :+

En de fuel rod is juist leuk joh :P
Nja, het is wel gewoon koel om met dat ding een warthog met 3 figuren erin om te doen slaan (lees: te laten vliegen) :D

Ik ben zelf niet zo'n flamethrower-fan :P

[ Voor 7% gewijzigd door Okyah op 06-10-2003 00:37 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandermvdb
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 21:55

Sandermvdb

Regret is a wasted emotion...

Ik heb net Halo gestart met -use20. Het lijkt erop dat het spel nu Pixel Shader 2.0 gebruikt. ALs ik namelijk een timedemo doe met dit commando dan staat er namelijk in de timedemo.txt "Shader=2.0" ipv "Shader=1.4". De framerate is hierdoor ietsjes hoger. Ik zie verder geen verschillen.

Zou Pixel Shader 2.0 beter moeten zijn? Wel raar dat standaard dus 1.4 gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
net uitgespeeld, leuke game, maar het heeft toch niet dat speciale wat ik had toen de game nog alleen voor pc uit zo komen.

plus ik vind de wending in het verhaal met de flood een beetje gaar :(
beetje het rtcw gevoel met die zombies

ik had liever gewoon een gevecht tussen human en covenant gehad, waarbij de covenant de halo zouden willen gebruiken om de mens uit te roeien, en de mensen proberen de halo te mollen. mits ze dan wel meer verschillende covenant creatures hadden ontworpen want kvond het toch wel weinig

en dat laatste level slaat echt nergens op, alsof iemand ook maar een schip zo gaat ontwerpen :+
was waarschijnlijk gewoon een buggy test level van bungie die ze dan maar aangepast hebben zodat het gebruikt kan worden als laatste lvl

multiplayer boeit me niet zo(niet gespeeld dus :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Laatst online: 14-09 22:33
bolleh schreef op 06 October 2003 @ 01:51:
net uitgespeeld, leuke game, maar het heeft toch niet dat speciale wat ik had toen de game nog alleen voor pc uit zo komen.

plus ik vind de wending in het verhaal met de flood een beetje gaar :(
beetje het rtcw gevoel met die zombies

ik had liever gewoon een gevecht tussen human en covenant gehad(halo 2 :*)), waarbij de covenant de halo zouden willen gebruiken om de mens uit te roeien, en de mensen proberen de halo te mollen. mits ze dan wel meer verschillende covenant creatures hadden ontworpen want kvond het toch wel weinig

en dat laatste level slaat echt nergens op, alsof iemand ook maar een schip zo gaat ontwerpen :+
was waarschijnlijk gewoon een buggy test level van bungie die ze dan maar aangepast hebben zodat het gebruikt kan worden als laatste lvl

multiplayer boeit me niet zo(niet gespeeld dus :P)
^^^ Moet je zeker wel gaan doen! De multiplayer van Halo ruleert echt _O_

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Sandermvdb schreef op 06 October 2003 @ 00:54:
Ik heb net Halo gestart met -use20. Het lijkt erop dat het spel nu Pixel Shader 2.0 gebruikt. ALs ik namelijk een timedemo doe met dit commando dan staat er namelijk in de timedemo.txt "Shader=2.0" ipv "Shader=1.4". De framerate is hierdoor ietsjes hoger. Ik zie verder geen verschillen.

Zou Pixel Shader 2.0 beter moeten zijn? Wel raar dat standaard dus 1.4 gebruikt wordt.
Halo pakt soms idd de verkeerde Pixel Shaders, jouw Radeon 9700 kan met gemak PS2.0 aan. Als je framerate daardoor iets hoger ligt moet je het uiteraard gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ghehe de framerate ligt dan idd 'ietsje' hoger... ik heb met mn 9800pro nogsteeds last van flinke framedrops, ook al doe ik -use20 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

En als je -use11 doet?
Ik heb geen last van framedrops met m'n ti4600, wel van een mouselag :o

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Serial-X schreef op 06 October 2003 @ 07:32:
[...]
^^^ Moet je zeker wel gaan doen! De multiplayer van Halo ruleert echt _O_
mwah, kbennie zon multiplayer guy, geef mij maar lekker een vette sp campaign, kan tenminste doen wat ik wil, en op de snelheid dat ik wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 12:51

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

(jarig!)
Woet! Vanavond ben ik er ook op de 'GoT' server. Wil wel fff de multi mayhem meemaken :)

Vage is alleen dat als ik inzoom met de sniper rifle en dan nightvision aanzet, dat het hokje zwart wordt :? Tot nu toe alleen in mp gehad. Sp weet ik nog niet.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07 15:47

nzyme

terror

sp dus ook...

hoop echt dat al die graphic isues aangepakt worden in de volgende patch, en ik hoop dat die er voor vrijdag is, kan ik tenminste met goed beeld gamen op lanemmen dit weeeeeekend!

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoddXX2
Als je het topic had doorgelezen dan had je doorgehad dat dat kwam omdat je pixelshader 2.0 aan hebt staan. Ik hoop dat in de patch je de pingtijden enzo kan zien want daar zit ik wel op te wachten. Ik heb zelf nog niet echt problemen gehad dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
Maaruh is dit spel een beetje de moeite waard om te kopen alleen voor de multiplayer dan?
Ik hoorde dat de sp geen ruk aan was..

misschien iemand een turbo packed action screenshot ?

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Okyah schreef op 06 October 2003 @ 12:12:
En als je -use11 doet?
Ik heb geen last van framedrops met m'n ti4600, wel van een mouselag :o
Ik zou dan -use14 gebruiken, er staat me ergens iets vaag bij dat PS1.1 niet zo heel efficiënt te werk gaat.

Gewoon testen welke de hoogste framerate oplevert (FPS counter kan je aanzetten door op F12 te drukken dacht ik) en die gebruiken :)

edit:
GoddXX2 schreef op 06 oktober 2003 @ 00:21:
Nog meer voertuigen hoeft niet zo persee van mij. Vind dat de bansee er eigenlijk nooit had in gehoeven. Hij is leuk voor eventjes maar het wordt soms gewoon te makkelijk met een banshee.
De Banshee is wel cool op zich, die kan je makkelijk uit de lucht schieten met een goed gemikte raket. De tank is daarintegen imho een beetje overpowered.

[ Voor 35% gewijzigd door Rafe op 06-10-2003 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Laatst online: 30-01-2023
K zal vnaaf es effe kijken wat m'n arme systeempje voor FPS geeft =) Maar is tie al "Officieel" uit dan of is tie nog maar gold en zijn we hier allemaal een stel illegale mennekes? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
WOOT net ff multi gespeeld op de 'GoT' server. Damn das kicken. jmmr vindt ik wel dat er relavtief weinig maps zijn. Nu eens kiken hoe het is met een volle server vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
Hmmz toch maar es vanavond op die server van Tampie spelen want speel nu veel op gewone servers maar die laggen of je teammaten zuigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Laatst online: 16-09 18:55
Wat een heerlijk spel, het ziet er ook zo mooi uit (Final ziet er duidelijk mooier uit dan Beta), overigens wat een fenominaal geluid...

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Rafe schreef op 06 October 2003 @ 15:30:
[...]

Ik zou dan -use14 gebruiken, er staat me ergens iets vaag bij dat PS1.1 niet zo heel efficiënt te werk gaat.
Whehe :D

Nee, was een voorstel om ook even te proberen :)

Die mouselag heeft volgens mij niet met de PS te maken :)

Iemand die btw weet hoe je bij het benchen er voor kan zorgen dat het aantal fps boven de 30 mag? :+

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Die update (1.01 oid) fixt dat probleem met die shaders toch? Iig loopt hij sindsdien vloeiend bij mij :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
Simon schreef op 06 oktober 2003 @ 17:48:
Die update (1.01 oid) fixt dat probleem met die shaders toch? Iig loopt hij sindsdien vloeiend bij mij :)
Idd sinds die update loopt ie bij mij ook vloeiender :) Keb wel use14 erbij gezet bij de .exe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij loopt ie ook lekker soepel na patch 1.01 en toevoeging van de fix voor shader 2.0. Kom net uit een multipotje, was de eerste keer, erg leuk hoor, maar zijn er geen leukere modes dan CF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoddXX2
Nou ik vind ctf wel de leukste mode. Mayb is assault ook wel leuk maar dat heb ik nog nooit gespeel jammergenoeg

Oddball is geen drol aan. Op de xbox niet op de pc ook niet. en uhm slayer is kansloos. Voor de rest weet ik het ook niet psies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
Oeh het spel vond ik tot nu toe cool ... maar nu nog strakker met die tank in die sneeuwlevels :D:D:D Echt super die motortjes naar de klote knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djivo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2023
Bij mij loopt ie juist helemaal niet soepel. Kheb een radeon 9500NP @ 9700Pro, amd 2400+ en 512mb ddr geheugen. Bij loading checkpoint etc. gaat het heel schokkerig, en als m'n teamgenoten veel schieten en er zijn veel vijanden, draait het errug kut. Ik heb em draaien op 1024x768, en alle details op high, wat makkelijk moet kunnen volgens mij.
Misschien dat ik hier in dit topic meer info kan vinden, maar ik heb nu ff geen zin om al die 31 pagina's langs te gaan...

Ik hoop dat iemand me kan helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
Ivos schreef op 06 oktober 2003 @ 18:58:
Bij mij loopt ie juist helemaal niet soepel. Kheb een radeon 9500NP @ 9700Pro, amd 2400+ en 512mb ddr geheugen. Bij loading checkpoint etc. gaat het heel schokkerig, en als m'n teamgenoten veel schieten en er zijn veel vijanden, draait het errug kut. Ik heb em draaien op 1024x768, en alle details op high, wat makkelijk moet kunnen volgens mij.
Misschien dat ik hier in dit topic meer info kan vinden, maar ik heb nu ff geen zin om al die 31 pagina's langs te gaan...

Ik hoop dat iemand me kan helpen...
Het spel updaten en achter de .exe -use14 te zetten ( of een ander getal ik heb 14 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djivo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2023
Timocos schreef op 06 October 2003 @ 18:59:
[...]

Het spel updaten en achter de .exe -use14 te zetten ( of een ander getal ik heb 14 )
Hmm, kzie nog niet veel verschil..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Weet iemand wat ik moet doen in de Cartograph level, nadat ik de security uit heb gezet, en op dat gekke 'platform' ben gelopen, waar je niet verder kan...?

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Nou. Leuke potjes net ;). Maar Tampie had er dus Blood Gulch (RACE!) ingezet & Infinity. Zelf ben ik neit tevreden met Infinity, veels te groot en niet erg leuk. Blood gulch CTF vindt ik trouwens leuker ;).

Ik heb net als Tampie ook remote-acces tot de server, dus ik kan de mapcycle zo veranderen, maar ik kan nog niet kicken etc - er is een klein probleempje :+ Anyway..

Zeg welke maps jullie leuk vinden, en ik zal er naar kijken. En is er ook een map met het vehicle 'Wraith'? Ik zag op een fansite dat 'ie playable was, maar had hem nog niet gezien :). Ohja, mappen moeten niet al te groot zijn. Zoiets als Blood Gulch of Death Island is wmb goed :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
Simon schreef op 06 October 2003 @ 19:34:
Weet iemand wat ik moet doen in de Cartograph level, nadat ik de security uit heb gezet, en op dat gekke 'platform' ben gelopen, waar je niet verder kan...?
Weer het hele level terug lopen naar buiten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Timocos schreef op 06 October 2003 @ 19:37:
[...]

Weer het hele level terug lopen naar buiten :Y)
Dat heb ik ook ontdekt, maar eenmaal buiten is het overgrote deel van die beesten dood, en rijd ik een paar keer langs neergeknalde troepen, maar ik zie niets speciaals :?

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik vind dat racen maar vaag :X

Ik begon gewoon eerst iedereen dood te maken :+
Toen ging ik wat racen :P

Maar ik wacht een beetje op de mods en neiuwe maps, want er zitten niet veel koele mp maps bij imo.. Wel een paar, maar niet genoeg :P

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
Okyah schreef op 06 October 2003 @ 20:43:
Ik vind dat racen maar vaag :X

Ik begon gewoon eerst iedereen dood te maken :+
Toen ging ik wat racen :P

Maar ik wacht een beetje op de mods en neiuwe maps, want er zitten niet veel koele mp maps bij imo.. Wel een paar, maar niet genoeg :P
Racen is idd maf :P. Volgens mij was er ook net niemand die echt serieus aan het racen was ;) (ja misschien armageddon style :D)

Vindt het trouwens ook wel jmmr dat er geen coop zit voor mp. Had enorm leuk kunnen worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

co-op voor mp? :P
;)

Maar er schijnt een mod of patch aan te komen voor co-op in sp :)

//Ja, dan is het dus geen sp meer, maar mp, maar het is in sp 8)7
//Maar alle mensen die kunnen mappen > DOE iets! :D
We willen meer maps (grotere versie van Blood Gulch bitte :> ) en we willen eik ook extra voertuiggen, moddertjes :>

Nja, ik wil dat :+

[ Voor 66% gewijzigd door Okyah op 06-10-2003 20:51 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Zijn er eigenlijk ook nog walkthrough's? Ik wordt gek van stukken waar ik 20 keer over doe, voordat ik die ene switch oid vind :P

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Nou, net voor het eerst Halo gespeelt en ook direct maar online.
Maar ik vind er weinig aan om eerlijk te zijn. :/

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/11564/thumb.jpg
Het duurde ff voor ik door had dat ik de rode gasten moest afknallen maar daarna ging het wel lekker.
Wel dikke warp lag. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
er is niet voor niets een 'GoT servertje' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik het spel heb kan ik het dan een beetje normaal spelen met 256mb drr 2.8 ghz ati radeon 8500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Verwijderd schreef op 07 oktober 2003 @ 09:15:
als ik het spel heb kan ik het dan een beetje normaal spelen met 256mb drr 2.8 ghz ati radeon 8500?
Jahoor ik speel hem nu @ athlon xp 2200+ &radeon 8500 op 800*600............
Multiplayer gaat iig perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 16-09 20:49
loopt in elk geval prima op mijn systeem op 1024*768 (zie onder)
het doet me denken aan unreal2, ziet er ook allemaal high tech uit en die wapens hebben er ook wel wat van. Het ziet er niet echt bijzonder uit trouwens, gebruikt dat spel echt directx9 of installeert ie het alleen maar?
enneh, ik kreeg net "press delete to open door" of iets in die geest maar ik drukte op delete en er gebeurde niets (je moet de deur inbeuken ofzo)

[ Voor 3% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 07-10-2003 11:19 ]

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Laatst online: 30-01-2023
LUISTEREN... :D De voice in je hoofd zegt dan: You should be able to break the door open with the butt of your weapon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 16-09 20:49
ja ik weet ook wel dat je de deur open moet breken
ik nam aan door op delete te drukken als je ervoor staat maar dat doe ik dus en er gebeurt niets

edit: lamaar ik startte het spel net weer op en nu zei het ineens 'press F to open door' wat inderdaad een stuk beter werkte dan Q

[ Voor 32% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 07-10-2003 11:26 ]

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
Schaapje_BlaaT schreef op 07 oktober 2003 @ 11:21:
ja ik weet ook wel dat je de deur open moet breken
ik nam aan door op delete te drukken als je ervoor staat maar dat doe ik dus en er gebeurt niets
Gewoon ff bij je controls kijken wat er geassigned is voor weapon but ozid. Dan kan je de deur inrammen en natuurlijk de brains van de aliens :) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
spydoggie schreef op 07 October 2003 @ 11:05:
[...]

Jahoor ik speel hem nu @ athlon xp 2200+ &radeon 8500 op 800*600............
Multiplayer gaat iig perfect :)
Serieus ?

Ik heb een 2200+ en een GF4 4200 Ti (meer specs in sig) en speel 'm op 1280x1024 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

M@NIC schreef op 07 October 2003 @ 12:02:
[...]

Serieus ?

Ik heb een 2200+ en een GF4 4200 Ti (meer specs in sig) en speel 'm op 1280x1024 :?
Mwha ja multiplayer gaat ook nog goed op 1024*768 maar single player absoluut niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Laatst online: 22-01-2023
wat heeft het voor nut om -use14 achter je .exe te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan forceer je dat de game pixelshader 1.4 gebruikt.
Met een directx 9 kaart moet je -use20 achter de .exe zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Laatst online: 22-01-2023
Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 19:12:
Dan forceer je dat de game pixelshader 1.4 gebruikt.
Met een directx 9 kaart moet je -use20 achter de .exe zetten.
radeon8500 zal wel 1.4 zijn dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phant0m schreef op 07 oktober 2003 @ 19:17:
[...]

radeon8500 zal wel 1.4 zijn dan
Jep :)

Edit: had beter mijn vorige post kunnen editten :Z

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Schaapje_BlaaT schreef op 07 oktober 2003 @ 11:14:
loopt in elk geval prima op mijn systeem op 1024*768 (zie onder)
het doet me denken aan unreal2, ziet er ook allemaal high tech uit en die wapens hebben er ook wel wat van. Het ziet er niet echt bijzonder uit trouwens, gebruikt dat spel echt directx9 of installeert ie het alleen maar?
enneh, ik kreeg net "press delete to open door" of iets in die geest maar ik drukte op delete en er gebeurde niets (je moet de deur inbeuken ofzo)
de effecten zullen wel niet dx9 zijn, maar door de manier van aanspreken van 2.0 te gebruiken kan ik me voorstellen dat het beter gaat dan 1.1 of 1.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
woei halo online pwned wel, maar dan wel met volle server want net liep tie leeg en dan ist geen flikker aan

wel jammer dat er weinig maps zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
damn ik wou het spel gaan spelen maar vanwege problemen met mijn videokaart moest ik ee een oude inproppen, nu kon ik geeneens het main menu zien -_-'
dus dat is wel balen

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Ik heb het spel nu uitgespeeld, en moet zeggen dat het hele verhaal me toch een flinke partij tegen valt.. Het begint allemaal leuk met lekker overdag over die ring banjeren.. beetje snipen enzo maar vanaf the flood vind ik er geen kont meer aan.. dan wordt heel het spel ineens gespiegeld en mag je het hele kuteind weer terug lopen..

Van mij krijgt het net een 6sje.. misschien dat de multiplayer super is maar daar ga ik me nog niet aan wagen want kan nu effe geen extra verslaving gebruiken.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Ik zit weer eens vast, nu in de level waar je voor het eerst met die flood / non convenant beestjes komt. Dat is echt heel vervelend, ik kom er gewoon niet uit. Ik ben binnen in het gebouw, naar beneden gevallen, en zit vast. De deuren zijn of kapot, of willen niet open, en de andere leiden me nergens heen..

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb et topic snel doorgelezen maar benniet tegengekomen wat ik kan doen aan dit probleem. als ik halo opstart zie ik het erg flikkeren en kan ik niks doen behalve alt-tab en sluiten die handel. ik gebruik de versie 1.01. ook zegt die dat er conflicten zijn met mijn video kaart ati radeon 8500 pro zal het daar aan liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

heb je iets van antialiasing aan staan? want toen ik dat aanzette kreeg ik ook van die flauwekul..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Kom eens mp spelen, er is practisch niemand :o

irencus, wat bedoel je met erg flikkeren? Heb je de refreshrate soms heel laag ingesteld? Als je met 60hz speelt flikkert het wel behoorlijk bijv.

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik zou dolgraag MP willen spelen maar ik heb geen geldige CD-Key..
Speel jij het met de legale of ilegale versie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is weer een nieuwe patch uit . ga hem zo ff testen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
  • Laatst online: 14-03-2024
Vreemd, voordat ik update, ik join, ik speel, ik blij.

Na paar uur, ik wil joinen op een server, BOEM, blauw scherm.
Nu, server met de zelfde files als ik, en boem, blauw scherm! :/

Iemand zelfde ervaringen?

Nu met update geen veranderingen tho

Ok, update, zelf hosten werkt ook niet, spel is dus gaar of 1 of andere setting..

Safe mode doet ie wel

[ Voor 27% gewijzigd door AproK op 08-10-2003 21:32 ]

Check mijn knowledge base!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was reel relaxt aan et granaten gooien valt de jeep (correctie: banshee op mn hasses flikker ik heeeeeelemaal naar beneden :+

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/poehej86/Pics/foutje.JPG

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 21:47 . Reden: plaatje deed et niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oja ik heb geen pixel shaders dus ziet et er errug verneukt uit hopelijk binnenkort een ATI radeon 9600 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 23:42
bah waren we net lekker bezig en dan dit : "Game has shut down" :'(

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Euh, server is down :?

Maarja, wat zijn de verbeteringen in deze patch? Betere performance, ofzo? :P
Is toch weer 4 mb aan veranderingen..

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 23:42
jep hijs down :|

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.