[PC] Halo

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.051 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:11
Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/games/halo/IMG/topnav_r1_c1.gif

You are the last of your kind. Bred for combat, built for war, you are the master of any weapon, pilot of any vehicle and fear no enemy.

Game Info
Bent on Humankind's extermination, a powerful fellowship of alien races known as the Covenant is wiping out the Earth's fledgling interstellar empire. You and the other surviving defenders of a devastated colony-world make a desperate attempt to lure the alien fleet away from Earth. Shot down and marooned on the ancient ring-world Halo, you begin a guerilla-war against the Covenant. Fight for humanity against an alien onslaught as you race to uncover the mysteries of Halo.
Features:

• New to Halo for the PC: Halo allows you to take the battle online with gamers from all over the world in a variety of customizable individual and team based games. Experience the all new multiplayer with the addition of new maps, weapons and vehicles. Halo's been enhanced for play on the PC with the precision offered by the mouse and keyboard and the support of high-end hardware allowing up to 1600x1200 resolution!

• Rich sci-fi experience.: "Halo" transports gamers into a science fiction universe fresh out of a Hollywood movie. With a detailed, twisting storyline, complex characters and cunning enemies, "Halo" will fulfill every sci-fi enthusiast's dreams.

• Vehicle and foot-based action: Gamers can tackle missions any way they choose, be it storming an enemy base or taking the wheel or gunnery position in a variety of powerful vehicles. Vehicles range from stolen Covenant flyers to human tanks and more.

• Intense online multiplayer shootouts.: Take the battle online with gamers from all over the world in a variety of individual and team-based games such as King of the Hill, Capture the Flag, Race, Oddball, Death Match, and more

• Huge Weapon Variety.Enemies can be crushed with a vast array of human or Covenant weaponry, ranging from the stealthy semiautomatic pistols and needler guns to the fierce rocket launchers and fuel-rod gun.

• Incredible mission variety.Gamers can fight the Covenant in a variety of missions as they uncover the dark secrets of "Halo." Among the many objectives: to attack enemy outposts, raid underground labs for advanced technology, rescue fallen comrades, steal alien vehicles and weaponry, and snipe at enemy forces.

• Indoor and outdoor combatFights are seamless in "Halo's" ultrarealistic indoor and outdoor environments as gamers hunt the Covenant in a variety of single-player and multiplayer battles.

• Optimized for the PC.With the precision of mouse and keyboard support, playing "Halo" is like never before. Gamers can take advantage of their high-end graphic cards and see "Halo" in superhigh 1,600x1,200 resolution.

• Dolby® 5.1 compatible:Gamers will enjoy a complete surround-sound experience. Enemy troops yell out the front speakers, while friendly troops yell assistance from the right. Meanwhile, gamers hear bullets fired from behind and watch them strike the targets in front of them.

System Requirements
Nog niet bekend
Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://www.insidemacgames.com/images/halo_003_l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/e3/pc_halo/pc_halo_screen010.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/e3/0513/pc_halo/pc_halo1100_screen001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/e3/pc_halo/pc_halo_screen001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/e3/0513/pc_halo/pc_halo1100_screen008.jpg

Homepage

Release date: Deze zomer

Naam Video KaartAanbvolen Pixel Shader te gebruiken
Radeon 9500/9600/9700/9800/9800XT-Pixelshader 2.0 ( -use20 }
GeForce FX 5200/5600/5900/5950 -Pixelshader 2.0 ( -use20 } of 1.1*
Matrox Parhelia-Pixelshader 2.0 ( -use20 }
Radeon 8500-Pixelshader 1.4 ( -use1.4 }
GeForce 3/ti200/ti500 -Pixelshader 1.1 ( -use11 }
GeForce 4/ti4600/ti4400/ti4200 -Pixelshader 1.1 ( -use11 }**
GeForce 256/DDRGeen Pixelshader mogelijk ( -useff }
GeForce 2/GTS/Pro/Ultra/Ti/MXGeen Pixelshader mogelijk ( -useff }
GeForce 4 MX 440/460Geen Pixelshader mogelijk ( -useff }
Radeon (original)Geen Pixelshader mogelijk ( -useff }
Radeon 7500Geen Pixelshader mogelijk ( -useff }

* De Geforce FX serie kaarten lopen beter op pixelshader 1.1 als 2.0 dus wordt aanbevolen -use11 te gebruiken.
** De Geforce 4 Ti Series hebben niet de mogelijkheid om pixelshader 1.4 te gebruiken, ze gebruiken pixelshader 1.3 die niet ondersteund wordt door een spel.

arnout109's FAQ over Halo :

http://home.hccnet.nl/jjm.evers/halo/

[ Voor 29% gewijzigd door Ikkuh84 op 17-10-2003 12:27 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 23:57
toen het net bekend werd leek het mij een zeer gaaf spel, maar zo aan de screens te zien kan ik al gaan oefenen met C&C Renegade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die screenshots zien er ontzettend slecht uit. idd, het is net CC Renegades.... hopelijk is de gameplay wel stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Ik vind dat de screens er best wel goed uitzien.
Veel beter dan die van Renegade.

Halo speelt veel beter dan Renegade en dat vind toch wel belangrijk.

Hopelijk maken ze er nog wat moois van met veel extra's + verbeteringen dan de XBox versie

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
En als we de eerste berichten mogen geloven wordt het alles behalven een simpele port. Zo heeft men de render pipeline geport naar DirectX 9, waardoor men Pixel Shader 2.0 effecten kan gebruiken, wat er weer voor zorgt dat ook de nieuwste generatie videokaarten flink zal zweten tijdens Halo.
bron : Gamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 21:04
tja halo leek me echt fantastisch...2 jaar geleden ofzow, toen was het echt een supergame die uit zou komen, maar nu interresseert het me eigenlijk niet meer, denk dat er veel meer pc gamers zijn die deze game links laten liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een game beoordelen op slechte screenshots is niet goed ;).
Renegade komt kwa graphics (op de xbox) en kwa gameplay niet eens eens dichtbij Halo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

bolleh schreef op 04 juni 2003 @ 10:52:
tja halo leek me echt fantastisch...2 jaar geleden ofzow, toen was het echt een supergame die uit zou komen, maar nu interresseert het me eigenlijk niet meer, denk dat er veel meer pc gamers zijn die deze game links laten liggen
Idd, het is nu meer een actie om er meer geld uit te knijpen.. Maar ze hebben me al een tijdje geleden teleurgesteld en dat gaan zie niet goed maken met dit :/

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Nou ik heb het spel bij een vriend van me op de XboX gespeeld en toen vond ik het er super uitzien ... denk gewoon dat deze pics beetje brak zijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Laatst online: 14-09 08:25
Die bovenste pic vind ik anders zo slecht nog niet hoor :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Allang sufgespeeld op de Xbox, waarop deel 2 alweer bijna (overdreven, ik weet het, maar goed) verschijnt .. GTA: Vice City kwam laat uit, maar dit is wel heel erg ..
Een gemiste kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet dat mensen hier nog warm voor lopen 1,5 jaar na de release, en als deel 2 op de Xbox al bijna uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Laatst online: 14:57
@JanMaster Omdat het zo'n vet spel is ;)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een vet spel op de x-doos, op de pc komt het gewoon niet uit de verf, is het lang achterhaald en dat allemaal door dat kut-microsoft...
Bastards

Ik hoef het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
Ik ben bang dat hier hetzelfde gebeurt als met Metal Gear Solid. Eerst een superhit op andere platformen, vervolgens wordt exact dezelfde game alleen met betere graphics op de pc gereleased en wordt het een flop omdat toch iedereen de game allang heeft gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
IDD, het verhaal is in 1 woord grandioos. (al heb ik wel mijn best gedaan om zo min mogelijk te weten te komen voordat ik em heb gespeeld... moeilijk, moeilijk, moeilijk :) )

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
veeeeel te laat, net daikatana, duke4ever ;) gaat gewoon floppen imho.

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 05-06-2003 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 09:45:
Het is een vet spel op de x-doos, op de pc komt het gewoon niet uit de verf, is het lang achterhaald en dat allemaal door dat kut-microsoft...
Bastards

Ik hoef het niet meer.
Eeehm... Voor Halo ga ik geen X-box kopen. Al mag Halo dan wel erg gaaf zijn op de X-box, zou ik het toch zeker willen ervaren met een muis... In plaats van controller.
thacow schreef op 05 June 2003 @ 09:46:
Ik ben bang dat hier hetzelfde gebeurt als met Metal Gear Solid. Eerst een superhit op andere platformen, vervolgens wordt exact dezelfde game alleen met betere graphics op de pc gereleased en wordt het een flop omdat toch iedereen de game allang heeft gespeeld.
MGS was geen succes op de PC omdat het niet lekker speelde als op de PS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Laatst online: 27-02 16:10
unfor schreef op 05 June 2003 @ 09:47:
veeeeel te laat, net daikatana, duke4ever ;) gaat gewoon floppen imho.
Ik weet niet of je het met dakatana kan vergelijken, dat was gewoon een bout spel IMO ;)

Ik denk dat het eerder flopt omdat het op andere platformen al veel eerder uitgebracht is en dat dus iedereen het al lang en breed heeft uitgespeeld en de pc versie niets nieuws breng :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeX schreef op 05 juni 2003 @ 09:51:
[...]

Eeehm... Voor Halo ga ik geen X-box kopen. Al mag Halo dan wel erg gaaf zijn op de X-box, zou ik het toch zeker willen ervaren met een muis... In plaats van controller.

[...]

MGS was geen succes op de PC omdat het niet lekker speelde als op de PS.
En je ziet toevallig helemaal geen verband tussen deze twee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 10:03:
[...]

En je ziet toevallig helemaal geen verband tussen deze twee?
In mijn ogen hoort een FPS niet met een controller gespeeld te worden, maar met een muis.

MGS was geen FPS..

Dus nee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je met de PC versie van halo tegen mensen met een xbox spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:41

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 10:42:
kan je met de PC versie van halo tegen mensen met een xbox spelen?
Lijkt me van niet zit toch op een ander netwerk...... En dan zouden wij geen kosten hoeven te betalen voor xbox live... Dat zou een beetje erg ver gaan :P
En trouwens dan zou je rekening moeten gaan houden met (denk ik) een andere framerate en controller versus muis lijkt me een beetje oneerlijk (in favour van de muis)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik zou niet weten waarom dit een boutspel zou moeten worden :? Het heeft alles: de graphics, gameplay.. En ik denk niet dat Mircosoft dit spel laat floppen.

//ed:
Ik ga deze game halen, alleen al voor de multiplayer functie denk ik..

[ Voor 22% gewijzigd door Booth op 17-08-2003 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

DeX schreef op 05 June 2003 @ 10:07:
[...]

In mijn ogen hoort een FPS niet met een controller gespeeld te worden, maar met een muis.

MGS was geen FPS..

Dus nee..
Bij MGS2 lag het er gewoon aan dat het een slechte port is. Splinter Cell is net als MGS een 3rd person spel met een typische console control systeem, maar daar hebben ze het control systeem voor de PC totaal omgeschreven naar een toetsenbord/muis systeem dat prima werkt. Bij MGS2 hebben ze er alleen een venstertje voor gegooid waar je de playstation buttons naar gamepad buttons kunt mappen (of evt toetsenbord, maar dat is helemaal een ramp) en that's it. Niet eens ingame. Maar MGS was best wel naar muis te porten hoor, maar dat koste blijkbaar teveel moeite.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Ik denk dat het wel een leuk spel zal zijn, maar aan de andere kant heb ik het idee dat het weer een standaard shoot-em-up wordt. Maar dit idee krijg ik vaker bij spellen die worden aangekondigt. Ik had dit idee helaas niet bij Unreal 2, maar dat spel bleek achteraf ook echt een simpele, goed uitziende, shoot-em-up te zijn die niet veel nieuws te bieden had. Hopelijk is dit bij Halo anders. Ik ga hem in ieder geval proberen, want de screens zien er relaxed uit.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeX schreef op 05 June 2003 @ 10:07:
[...]

MGS was geen FPS..

Dus nee..
Maakt niet uit, je hebt alkleen verschillende soorten FPSers voor consoles en pc, deze twee moeten niet(NIET!) met elkaar verward worden. Ze zijn gewoon niet met elkaar compattible omdat ze beide met een ander uitgangspunt gemaakt worden.
En kijk eens naar de ports van console spellen naar de pc, en noem mij 5 spellen die echt goed geport zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:48
bolleh schreef op 04 juni 2003 @ 10:52:
Helemaal juist, ik kan me goed herinneren dat ik niet kon wachten tot ik dit spel in handen kreeg, de multiplayer zou een topper worden. Het duurde jammer genoeg zo lang. Nu hoeft het al niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 11:57:
[...]

Maakt niet uit, je hebt alkleen verschillende soorten FPSers voor consoles en pc, deze twee moeten niet(NIET!) met elkaar verward worden. Ze zijn gewoon niet met elkaar compattible omdat ze beide met een ander uitgangspunt gemaakt worden.
En kijk eens naar de ports van console spellen naar de pc, en noem mij 5 spellen die echt goed geport zijn?
Hmm, zit niet echt into consoles, maar Splinter Cell is toch een port waar iedereen voorbeeld aan kan nemen. Verder weet ik zo niet wat console ports zijn eigenlijk :) Games die tegelijk op console en PC uitgegeven worden vind ik geen ports nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah deze game vind ik nog steeds ruleren kwa gameplay. Ik ga hem dan ook zeker halen. Kheb heel wat fun met deze game gehad op de xbox :)

edit: De textures lijken minder scherp dan op de xbox (vooral grond textures) :/
het lang achterhaald en dat allemaal door dat kut-microsoft...
Bastards
:Z Kun je dat ook onderbouwen of kun je alleen slap uit je nek lullen :?

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me nog een heel erg vet spel.

Jammer dat het alleen zo lang heeft geduurt om het te "porten".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 11:57:
[...]

Wat is voor jou dan een echte "Console FPS"?

Toen ik Halo op de X-box speelde dacht ik gelijk: Dit zou 10 keer leuker zijn als ik een muis had (en Dolby 5.1).

Tot nu toe is James Bond: Goldeneye (n64) de enige FPS die ik Speelbaar vond op een console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:38
mwah ik vind halo echt verschrikkelijk goed op de xbox, de controls zijn heerlijk, het vereist helemaal niet veel oefening en het beste is nog wel dat je de draaisnelheid goed kan instellen, dit ontbreekt jammer genoeg bij medal of honor :(, daardoor wordt de multiplayer ook een stuk heftiger...

En ik weet wel dat halo op de xbox er beter (vooral meer polygonen voor mn gevoel) uitziet als op deze screens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze halo zou meer worden als een console poort had ik gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 12:04
Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 17:17:
Deze halo zou meer worden als een console poort had ik gehoord...
Dat wordt wel meer beloofd...
Maar ik heb toch wel redelijk hoge verwachtingen, vooral omdat ik het (even) op de Xbox gespeeld heb en het erg leuk was. Nu nog even afwachten :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

ALs die motherfuckers van microsoft bungie niet opgekocht hadden zaten we dit spel al lang te spelen.. in mn herinneringen zien de screenies er een stuk beter uit, deze zijn gewoon ronduit waardeloos..

Als de grafische kwaliteit niet omhoog gaat dan wordt het gewoon een dikke flop, en dat hoop ik eigelijk. Want eerst alle gebruikers lekker maken (MAC en PC) en daarna alleen op de X-Box uitbrengen is gewoon waardeloos.

De Hype is voorbij en die krijg je met zulke nieuwe features niet opnieuw opgestart.. jammer.. doei bungie :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 14:33

St@m

@ Your Service

Ik was 2 weken geleden naar de bios met een maat van mij en in de pauze zat hij de hele tijd Halo op de X-Box te spelen. (Bios in Zwolle heeft X-Boxen)
Ik vond de graphics idd op die van Renegade lijken.
Die vriend van mij woont in Amerika en daar zijn ze helemaal lyrisch over Halo, maar ik had het 2 jaar geleden al verwacht op de PC dus ik denk niet dat ik deze game ga spelen.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:32

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Afbeeldingslocatie: http://www.gamez.nl/grafx/screenshots/sc9409.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamez.nl/grafx/screenshots/sc9406.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamez.nl/grafx/screenshots/sc9400.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamez.nl/grafx/screenshots/sc9389.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamez.nl/grafx/screenshots/sc9383.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamez.nl/grafx/screenshots/sc9377.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamez.nl/grafx/screenshots/sc9376.jpg

zo lelijk is t nou toch ook weer niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
er was een tijd dat ik mezelf helemaal kapot kwijlde aan de graphics... nu is dat alweer een stuk minder.. gedateerd... Of Bungie moet met een leuke opgepoetste engine komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 13:31
Geweldig dat mensen hier eerst altijd zeggen dat grafics ondergeschikt zijn aan gameplay, en enigste wat je hier ziet is dat er gezeikt wordt dat het niet uitziet als Doom 3 / HL2.

Het ziet er naar mijn mening helemaal niet slecht uit, heb hem zelf al op XBOX en gameplay is gewoon stuk beter dan menig FPS.

Ben vandaag ook eens begonnen met System Shock 2, ziet er misschien niet echt uit, maar meeste games kunnen van die gameplay nog wat opsteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik kan me de teleurstelling nog herinneren toen bleek da HALO eigelijk alleen voor de xbox zou worden gebruikt als release hit. Nu blinkt HALO helemaal niet meer uit. Ik ga het zeker proberen maar denk dat ik het toch maar bij een aantal andere games hou.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 14-09 18:51

bAdmuTs

mAzE

Ik vind de omgevingen er op de screenies er een beetje kaaltjes uitzien, kan ook aan mij liggen maar volgens mij waren die oude screenies ook beter/mooier :?. Ik vind et echt jmmr dat ie 2 jaar te laat is uitgebracht en ik denk ook er drom aardig wat mensen zijn die halo links laten liggen, ik wel iig (wel ff uitproberen afcurse :))

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 14:33

St@m

@ Your Service

Albinoraptor schreef op 05 June 2003 @ 19:31:
Geweldig dat mensen hier eerst altijd zeggen dat grafics ondergeschikt zijn aan gameplay, en enigste wat je hier ziet is dat er gezeikt wordt dat het niet uitziet als Doom 3 / HL2.

Het ziet er naar mijn mening helemaal niet slecht uit, heb hem zelf al op XBOX en gameplay is gewoon stuk beter dan menig FPS.

Ben vandaag ook eens begonnen met System Shock 2, ziet er misschien niet echt uit, maar meeste games kunnen van die gameplay nog wat opsteken.
Ik weet niet of je hierbij ook op mijn post doelt maar het geeft als het spel er niet zo mooi uitziet, (het zal er bij mij ook niet uitzien; Geforce 2MX400) maar op dit moment zijn er gewoon andere spellen waar je naar hebt uitgekeken en die wel zijn uitgebracht, vandaar dat ik dus geen interesse meer heb in Halo

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John117
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-02 23:59
Ik ben blij met Halo voor de pc (valt niet op :D).
Een paar keer heb ik het gespeelt op de xbox (die ik zelf niet heb) en vond em daarop erg leuk vooral co op is zeer leuk om te doen, dat is eigenlijk het leukste aan het spel.

En iedereen heeft het over de grafics maar in de pc versie zitten veel meer coole dingen:

- Compleet nieuwe engine met grafiche toeters en bellen
- Verbeterde AI (ook tweaks aan single player omdat muis & keyb makkenlijker is)
- Compleet vernieuwde multieplayer (Inet)
- Nieuwe speltypen (Covenant vs humans, capture the flag, enz)
- Nieuwe wapens (plasma zwaard ding, fuel rod gun)
- En nieuwe (bestuurbare) voertuigen

En je kan nu ook dat coole vliegtuigie in multieplayer gebruiken.
Dat was het wel zo,n beetje maar voor mij is het genoeg bewijs om het spel niet van voren af te schilderen als slechte port.

Specs: AMD X2 4400, 2gb ddr400, X1900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verbeterde AI
Ik vind de AI van Halo op de xbox al veeel beter dan de meeste spellen, dat ze er nu nog meer aangesleuteld hebben puur omdat je nu een muis en keyboard, lijkt mij veel goeds te beloven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

Kmoet zeggen dat het me niets meer doet. Maar als ze het nu zo brak maken dat er nog komt te staan: press your start button dan sloop ik ze helemaal :P.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Even stiekem een offtopic vraagje, ik en een vriend maken ruzie over de uitspraak van Banshee, hij zegt dat je het uitspreekt als Bunjieh en ik zeg Bahnsheeh (vrij overdreven :P) maar wat is't nu?

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splasher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01-2012

Splasher

Met nieuw icon.

Volgens mij hoe jij het zegt :P

I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 14-09 19:07
tis bahnsheeh

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Tja zelfde verhaal als de meeste mensen, het spel komt gewoon veel te laat. Ik zit nu meer uit te kijken naar UT2004 wat erg op Halo lijkt maar me toch nu al meer aanspreekt.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

bènsjiee is volges mij de goeie uitspraak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 14-09 19:07
ThrillSeeka schreef op 05 juni 2003 @ 21:55:
Tja zelfde verhaal als de meeste mensen, het spel komt gewoon veel te laat. Ik zit nu meer uit te kijken naar UT2004 wat erg op Halo lijkt maar me toch nu al meer aanspreekt.
Alleen Halo heeft een verhaal en UT2k4 niet ;)
ik doe makkelijk, ik koop beide :)

bansheeh @ engels
bènsjiee @ nederlands ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Afbeeldingslocatie: http://halo.bungie.net/images/site/halo/screenshots/halopc/hpc_screenshot10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://halo.bungie.net/images/site/halo/screenshots/halopc/hpc_screenshot09.jpg
Afbeeldingslocatie: http://halo.bungie.net/images/site/halo/screenshots/halopc/hpc_screenshot07.jpg
Afbeeldingslocatie: http://halo.bungie.net/images/site/halo/screenshots/halopc/hpc_screenshot01.jpg

Deze plaatjes heb ik op bungee site gevonden zien er echt stoer en mooi uit :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Veranderd de verhaal lijn eigenlijk ook een beetje met de poort?

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Simon schreef op 06 June 2003 @ 09:07:
Veranderd de verhaal lijn eigenlijk ook een beetje met de poort?
Nee die blijft precies hetzelfde net als de missies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeX schreef op 05 June 2003 @ 14:14:
[...]

Wat is voor jou dan een echte "Console FPS"?

Toen ik Halo op de X-box speelde dacht ik gelijk: Dit zou 10 keer leuker zijn als ik een muis had (en Dolby 5.1).

Tot nu toe is James Bond: Goldeneye (n64) de enige FPS die ik Speelbaar vond op een console.
Halo, Metroid Prime en james bond.
Maar wellicht vinden ze er iets op waardoor halo wel aantrekkelijk wordt om op de pc te spelen.
Maar het spreekt mij allang niet meer aan.
maar dat zal wel aan mij liggen zie ik ;)

EDIT:
Albinoraptor schreef op 05 June 2003 @ 19:31:
Heb je de nieuwe high-res models al gedownload?
Kijk maar eens op gamers.nl(kan je helaas nu geen link geven) en verbaas en vermaak je ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 13:31
Verwijderd schreef op 06 juni 2003 @ 09:58:
[...]

Heb je de nieuwe high-res models al gedownload?
Kijk maar eens op gamers.nl(kan je helaas nu geen link geven) en verbaas en vermaak je ;)
Waarom denk je dat ik het weer ben gaan spellen ;)
Maar dan nog ziet er nog altijd stuk slechter uit als hedendaagse games :)
(Met stuk betere gameplay ook :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meeste mensen vergeten dat hier ook een online multiplay functie in zit :D. Dat is toch geweldig dan alleen een poort. En floppen??? Neuh ik denk het niet.

EN halo 2 die komt pas in 2004 uit hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProGo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 19:54
Timocos schreef op 06 June 2003 @ 09:07:
[...]

Nee die blijft precies hetzelfde net als de missies
Ik heb Halo al een paar keer uitgespeeld (op de xbox duh). Maar Afbeeldingslocatie: http://halo.bungie.net/images/site/halo/screenshots/halopc/hpc_screenshot10.jpg
Deze plek ken ik niet, dat wapen ook niet. En in ander screenshot zag ik ook plek die ik mij niet herrinner.
Dus aan de missies is zeker wel iets veranderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Hmm ik had gelezen dat ze niks aan het verhaal en de missies deden behalve moeilijkheids graad hoger maken en sniper moeilijker maken dan op de XboX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de nieuwe locaties die je in de screenshots ziet, dat die uit multiplayer maps komen.
En dat de campaign hetzelfde is gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John117
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-02 23:59
Klopt die screen zal wel van een van de 6 nieuwe multieplayer maps zijn.

Dat wapen is trouwens de fuel rod gun (Covenant rocket launcer) die gebruikt word door hunters in xbox singleplayer (die grote blauwe beesten die groene stuff naar je schieten).

Wel cool dat je die nu ook kan pakken :D

Specs: AMD X2 4400, 2gb ddr400, X1900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
John117 schreef op 06 June 2003 @ 13:56:
Klopt die screen zal wel van een van de 6 nieuwe multieplayer maps zijn.

Dat wapen is trouwens de fuel rod gun (Covenant rocket launcer) die gebruikt word door hunters in xbox singleplayer (die grote blauwe beesten die groene stuff naar je schieten).

Wel cool dat je die nu ook kan pakken :D
Hoezo kan je op de Xbox dan geen wapens van vijanden pakken ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 15:37
Timocos schreef op 06 June 2003 @ 14:20:
[...]

Hoezo kan je op de Xbox dan geen wapens van vijanden pakken ??
Hij bedoelt dat je alleen dat wapen niet kan op rapen en daar heeftie gelijk in. Voor de rest kan je bijna elk wapen op pakken in de Xbox versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
Heb je het ooit geprobeerd dan? HALO vind ik op de Xbox het beste spel dat er is en het ziet er in ieder geval mooier uit dan hier op de screens.
De besturing vond ik niet eens wennen, het was meteen makkelijk.

Dus je komt nogal over alsof je geen verstand hebt van zaken, want elke xbox'er (misschien ook wel PS2'er of Gamecube'r) hier op Got zal je vertellen dat het niet waar is wat je zegt.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

armageddon_2k1 schreef op 06 June 2003 @ 19:55:
[...]

Heb je het ooit geprobeerd dan? HALO vind ik op de Xbox het beste spel dat er is en het ziet er in ieder geval mooier uit dan hier op de screens.

Dus je komt nogal over alsof je geen verstand hebt van zaken, want elke xbox'er (misschien ook wel PS2'er of Gamecube'r) hier op Got zal je vertellen dat het niet waar is wat je zegt.
Console FPS en PC FPS kun je toch niet echt vergelijken. Feit is dat de moeilijkheidsgraad van Halo op de PC wat hoger ligt dan op de Xbox puur omdat het met een muis dan te makkelijk zou worden. Niks ten nadele van de Xbox versie, maar dat gaat nu eenmaal wat makkelijker.

Maar je moet niet vergeten dat Halo perfect te besturen is met een controller, en daar gaat het om. Kan best zijn dat het met een muis nóg beter kan, maar als je die optie niet hebt is het fijn om te weten dat je met een controller niks te klagen hebt. Zolang je het maar niet gaat vergelijken.

Iemand die Unreal Championship speelt via Live! heeft net zoveel plezier en mooie momenten als iemand met UT2K3 op de PC in Multiplayer, en daar draait het toch uiteindelijk toch om.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kunnen zie niet een programma laten ontwerpen dat je in staat stelt om via je computer nieuwe maps en wapens kan downen naar je xbox via xbc of iets dergelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

armageddon_2k1 schreef op 06 June 2003 @ 19:55:
[...]

Ik zelf heb Halo nog nooit gespeeld, en ik zal hem misschien wel op de pc gaan spelen, maar ik wil toch nog wel ff wat kwijt.

Ten eerste moet je niet vergeten dat Halo altijd al ontwikkeld was voor de Pc, en dat ze later pas voor de Xbox zijn verder gegaan.

Verder is het Muis/Gamepad verhaal helemaal naar iemands eigen smaak, als jij lekkerder speelt met een Gamepad, speel je daar mee! niks mis mee, en misschien wel veel leuker vanaf de bank, maar met een muis is het helaas wel makkelijk aimen..

Verder over de graphics, jij vergelijkt nu graphics van een Tv, met screenshots die geresized zijn (neem ik aan!) en graphics op een standaard tv hebben een resolutie van ronde de 640x500 dacht ik zo, alleen op een HDTV heb je hogere resoluties.

Dus eigenlijk is jou stelling dat het minder mooi is niet helemaal waar..
aangezien het bijna niet mogenlijk is, punt 1. Betere Hardware, en ondersteuning voor meer functies die de Xbox heeft, en punt 2. hogere resoluties..

Maar zoals AudiRS4 al zij, het is maar precies hoeveel fun iemand heeft! daar draait het uiteindelijk om!

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

STIMPPYYY schreef op 06 juni 2003 @ 14:27:
[...]

Hij bedoelt dat je alleen dat wapen niet kan op rapen en daar heeftie gelijk in. Voor de rest kan je bijna elk wapen op pakken in de Xbox versie.
Je vergeet het plasmazwaard. die kon je ook neit oppakken in de X-box versie

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
MaDLiVe schreef op 05 juni 2003 @ 19:38:
Ik kan me de teleurstelling nog herinneren toen bleek da HALO eigelijk alleen voor de xbox zou worden gebruikt als release hit. Nu blinkt HALO helemaal niet meer uit. Ik ga het zeker proberen maar denk dat ik het toch maar bij een aantal andere games hou.
Maar als 1,5 jaar geleden (of 2?) ook voor de PC was uitgekomen, was iedereen weer gaan zeiken dat het te schokkerig ging of te hoge systeemeisen zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Nee, dan had het spel geoptimaliseerd geweest voor PC (wat het eerst ook was tot ze bij Bungie het spul omlaag moesten schroeven omdat MS de boel eerst op de Xbox wilde laten verschijnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de xbox heeft toch wat goede hardware in huis die het goed kan weergeven aka gf 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 12:06:
de xbox heeft toch wat goede hardware in huis die het goed kan weergeven aka gf 3
Hmm, dat is nou een aardig kromme vergelijking, de Xbox mag dan redelijke graphics hebben, maar hij heeft echt redelijk wat tekortten, te weinig geheugen, een wat mindere processor... Het loopt allemaal zo goed op de xbox omdat de software die erop draait ervoor speciaal geoptimaliseerd is :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
nouja, ik ben happy met mijn xbox :) HALO doet het daar perfect op, ook met z'n 4'en. Overal mooie bumpmaps e.d. en specularitymaps die ik op deze screens minder duidelijk zie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Maarja op je Xbox draait het lang geen 60fps. ;)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04 09:35
Wiebbe schreef op 09 juni 2003 @ 23:15:
[...]

*cut*

Verder over de graphics, jij vergelijkt nu graphics van een Tv, met screenshots die geresized zijn (neem ik aan!) en graphics op een standaard tv hebben een resolutie van ronde de 640x500 dacht ik zo, alleen op een HDTV heb je hogere resoluties.
Je hebt alleen hogere res. op HDTV mits ondersteund door de game.
En volgens mij kan je die op 1 hand tellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04 09:35
/me Hier stond iets verkeerd

[ Voor 98% gewijzigd door DasHMauL op 10-06-2003 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
eh..nee, maar ik ben ook blij met 30 fps hoor....alsof ik 60fps merk ofzow....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Denk het wel. Verschil merk je wel. :) En op de Xbox dropt de framerate af en toe ook nog maar het is zeker een topspel. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
och, als je een aantal jaar aan 15fps bij Flight Simulator gewend bent geraakt is 20-25 fps al vloeiend genoeg voor je hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

I agree :)

een FS draait vaak veel slomer als een shooter, dus dna bne je al blij als het op 30+ fps draait. Halo is qua originaliteit niet echt een levensvatbare onderneming meer op de PC, maar kennelijk is er nog interesse anders zouden ze niet door gaan.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb echt nog nooit een zware framedrop gehad in de single player met zijn 2en in de zwaarste battles. en trouwens het speelt erg vloeiend vind ik zelf. gaat niet onder de pc games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 21:06:
ik heb echt nog nooit een zware framedrop gehad in de single player met zijn 2en in de zwaarste battles. en trouwens het speelt erg vloeiend vind ik zelf. gaat niet onder de pc games
Gaat niet onder de PC games ?? Als jij je games goed instelt moet dat geeen probleem opleveren IMO... en HALO heeft me nu inmiddels veel te lang geduurt... bungie had het eerst leuk kunnen maken, maar nu met games als battlefield en in mindere mate tribes2/renegade wordt het toch 13in-een-dozijn volgens mij... of het moet wel zo 'revolutionair' en bugfree zijn dat het toch echt speelbaar gaat worden... ook de 'massale' werelden zoals ze 2 jaar geleden beloofden lijken me niet meer haalbaar... maar dat zullen we nog wel zien dan... :/

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeeZ schreef op 10 June 2003 @ 22:12:
[...]

Gaat niet onder de PC games ?? Als jij je games goed instelt moet dat geeen probleem opleveren IMO... en HALO heeft me nu inmiddels veel te lang geduurt... bungie had het eerst leuk kunnen maken, maar nu met games als battlefield en in mindere mate tribes2/renegade wordt het toch 13in-een-dozijn volgens mij... of het moet wel zo 'revolutionair' en bugfree zijn dat het toch echt speelbaar gaat worden... ook de 'massale' werelden zoals ze 2 jaar geleden beloofden lijken me niet meer haalbaar... maar dat zullen we nog wel zien dan... :/
Zo massaal als ze toen in onze ogen waren, zo klein zijn ze dat nu. Jammer maar helaas, het is idd een beetje een Daikatana verhaal.
Als ze nou Halo 2 tegelijk op Xbox/PC releasen levert ze dat weer een grote bom duiten op maar ik geloof er niet in. Duur weer 2 jaar zeker, heeft de Xbox al Halo 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Hmm ik hoor eigelijk alleen maar negatieve dingen over het spel ... terwijl het in mijn ogen zeker een hit gaat worden deze game ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Op de Xbox was het inderdaad een hit, is het nog steeds trouwens. Fantastische geluidseffecten, meesterlijke besturing, mooie graphics en goed verhaal. Alleen voor de PC is de FPS-concurrentie zo enorm groot, dat er wel andere games zijn die waarschijnlijk beter zijn. HALO zou 2 jaar geleden voor de PC een grafisch prachtspel geweest zijn. Nu is het gewoon een spel met redelijke graphics.
Halo 2 is echter zo gigantisch mooi :p jammer dat ik daar nog zo lang op moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja. als ze het 2 jaar geleden hadden uitgebracht. zou die in het wa*** netwerk te vinden zijn geweest niemand had hem gekocht voor de xbox. geen inkomsten. ze hadden mischien minder energie in halo 2 gestopt omdat hij toch zoveel gedownload werd. en was halo2 geflopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
En jawel er komt een flamethrower in de game :9

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/JaapvanNes/200308/1060464699_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
armageddon_2k1 schreef op 11 June 2003 @ 13:56:
Op de Xbox was het inderdaad een hit, is het nog steeds trouwens. Fantastische geluidseffecten, meesterlijke besturing, mooie graphics en goed verhaal.
Nou poehee, ik had het laatst een xbox overgekocht van iemand en overal werd aangeraden dit baggerspel te kopen, 60 euro naar de testikels.

En hoezo mooi verhaal? Schip naar een alienring waar je alles moet kelen. Het is gewoon 'volg de hud en knal alles neer'. En die aliens zijn ook al niet om over naar huis te schrijven, zorg er dan in ieder geval voor dat ze eng zijn en niet janken als kinderen van 8 jaar oud.

(geen flame tegenover jou hoor of zo maar tis gewoon 60 euro over de balk)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op 21 June 2003 @ 20:18:
ja. als ze het 2 jaar geleden hadden uitgebracht. zou die in het wa*** netwerk te vinden zijn geweest niemand had hem gekocht voor de xbox. geen inkomsten. ze hadden mischien minder energie in halo 2 gestopt omdat hij toch zoveel gedownload werd. en was halo2 geflopt
downloaden heeft helemaal niks te maken met de verkoop van games... immers hij is nu ook te downloaden en halo2 zal dat ook zijn... so what... als halo2 een hit wordt komt halo3 er ook... its that simple...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 22:19

reapher

Z POWER

Marruk schreef op 10 August 2003 @ 11:36:
[...]

Nou poehee, ik had het laatst een xbox overgekocht van iemand en overal werd aangeraden dit baggerspel te kopen, 60 euro naar de testikels.

En hoezo mooi verhaal? Schip naar een alienring waar je alles moet kelen. Het is gewoon 'volg de hud en knal alles neer'. En die aliens zijn ook al niet om over naar huis te schrijven, zorg er dan in ieder geval voor dat ze eng zijn en niet janken als kinderen van 8 jaar oud.

(geen flame tegenover jou hoor of zo maar tis gewoon 60 euro over de balk)
Dat jij het nou een ruk game vind wil zeker niet zeggen dat het geen hit is :S in tegendeel het is gewoon een hit. Er zijn in america 2 miljoen nog wat verkocht en daar staat hij ook op nummer 1. En ga nou niet zeggen dat het de enige coole game is. De meeste mensen die ik ken vinden het een coole game. Er zullen altijd mensen zijn die het niks vinden, maar dat wil niet zeggen dat het geen hit is he.

Of het op de pc een hit word vraag ik me af. De kracht van halo is naar mijn meninge lekker lui achterover op de bank zitten op je xbox met je maat en lekker co-op spelen :D En tja op de pc is toch anders.

Dat het lang duurt kan ik iedereen gelijk geven, het duurt zelfs te lang. Als halo uitkomt voor de pc dan komt halo2 al uit voor de xbox. En dat kan niet de bedoeling zijn lijkt me? Dat er enige vertraging in zit ok maar dit slaat nergens op.

Click hier niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik neem aan dat de graphics ook verbeterd zijn/worden, omdat 't spel toch al wel een flinke tijd uit is op de xbox en daardoor deze best verouderd kunnen zijn :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op 10 August 2003 @ 13:37:
ik neem aan dat de graphics ook verbeterd zijn/worden, omdat 't spel toch al wel een flinke tijd uit is op de xbox en daardoor deze best verouderd kunnen zijn :z
Als je eens even wat gegraven had in het dev-log van de developers had je gezien dat ze eerst op PC ontwikkeld hebben, daarna naar x-box overgezet en nu wederom naar PC moeten...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeeZ schreef op 10 augustus 2003 @ 13:51:
[...]

Als je eens even wat gegraven had in het dev-log van de developers had je gezien dat ze eerst op PC ontwikkeld hebben, daarna naar x-box overgezet en nu wederom naar PC moeten...
zo'n simpele vraag kan hier wel even gesteld worden, want jullie hoeven daarvoor niet te "graven", maar weten dat gewoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal-Tweety
  • Laatst online: 13-09 12:04
.

[ Voor 100% gewijzigd door Royal-Tweety op 23-09-2003 05:00 ]

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al blijven de graphics hetzelfde als op de xbox is het nog mooier dan de meeste games die tegenwoording uitkomen. Halo op de xbox is iig mooier dan etm en red faction II en ut2003. Maar ut2003 komt dichtbij. Dus verouderde graphics is gewoon onzin want de meeste mensen spelen nog half life en zijn tevredn over de graphics...tenminste ik klaag er niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Verwijderd schreef op 11 August 2003 @ 04:16:
Ook al blijven de graphics hetzelfde als op de xbox is het nog mooier dan de meeste games die tegenwoording uitkomen. Halo op de xbox is iig mooier dan etm en red faction II en ut2003. Maar ut2003 komt dichtbij. Dus verouderde graphics is gewoon onzin want de meeste mensen spelen nog half life en zijn tevredn over de graphics...tenminste ik klaag er niet over.
Ik weet niet op welke settings jij ut2003 speelt, maar bij mij is ut2003 vaak mooier dan halo...

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om nog maar niet te spreken van Unreal II en HL2 die binnenkort uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
RoyalTweety schreef op 11 August 2003 @ 01:41:
[...]

Ik heb het spel nooit gespeeld noch gezien maar kan zo zien dat het pas in multiplayer goed uit de verf komt.
Vind ik niet goed genoeg. Een echt goed spel is zowel in multiplayer als single even goed.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Marruk schreef op 11 August 2003 @ 11:15:
[...]

Vind ik niet goed genoeg. Een echt goed spel is zowel in multiplayer als single even goed.
HALO was op de x-box echt super singleplayer en co-op ook... op de PC zullen ze toch veel werk hebben moeten doen aan de multiplayer omdat dit gewoon erg hoge verwachtingen schept (balanceren van wapens e.d.)

overigens, ik speel op het moment heel veel planetside en serieus, de gfx zijn echt niet super... maar de gameplay is meesterlijk :)

Deze plek is te koop.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.