[PC] Halo

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.052 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Als je key tenminste niet gebruikt word wel ja :+

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal mij nader verklaren, het grote probleem van halo single player is het op het einde suffe verhaal met een van de ergste velden ooit gemaakt en de continu terugkerende levels. het is een goed spel hoor, maar lang niet zo vlekkeloos als de meeste mensen blijven beweren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:00
Verwijderd schreef op 20 oktober 2003 @ 17:23:
ik zal mij nader verklaren, het grote probleem van halo single player is het op het einde suffe verhaal met een van de ergste velden ooit gemaakt en de continu terugkerende levels. het is een goed spel hoor, maar lang niet zo vlekkeloos als de meeste mensen blijven beweren
Mjah ieder zijn eigen mening he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohja absoluut, maar je kan toch niet ontkennen dat het leveldesign nogal suf is. Ze hadden gewoon een goeie game maar kregen te horen dat het langer moest zijn, nahja laat de speler dan amar door de zelfde levels terug gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Splash schreef op 20 October 2003 @ 12:20:
[...]

Het is in deze map wel erg makkelijk om te cappen. Laat ik mijn wijsheid s delen zodat mensen er mischien wat tegen gaan doen :), oftwel: Hoe de flag te cappen op death island in 6 stappen :+

1. Neem de teleport naar boven
2. Spring in een banshee
3. Crash neer voor de ingang van de andere basis, en spring eruit
4. Flikker wat granaten naar binnen, pak de vlag, spring in je banshee
5. Maak een duik naar beneden, scheer laag over het strand terug naar je eigen basis
6. Capture!!!

Werkt altijd! (Nu niet meer neem ik aan... ;))
als er bv een tank staat die zou jou dan natuurlijk neer raggen dus dan kan je ook nog teleport naar boven nemen nadat je vlag jat en dan daar banshee pakken, als die er nog is

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:34

ThaHandy

Discovery Channel

De_Bastaard schreef op 20 October 2003 @ 12:36:
Zelfde met dat ijs level ... je pakt in je eigen basis gewoon dat trapje naar het bovenste deel van je basis, dan pak je die teleport ... loop je relaxed naar de volgende teleport, enz ... na 2x teleporten ben je in de ander zijn basis, rip je de vlag, en dan loop je dezelfde route terug =]
en ondertussen heavy loaded met 10 raketten+RL en een sniper(inc. 10+ bullets :P ) :+ :7

[ Voor 3% gewijzigd door ThaHandy op 20-10-2003 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Server down ? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Hij zal wel naar bed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Uitgesppeld. Ik moet zeggen dat het voor het eerst in een lange tijd is dat ik een single-player game uitspeel Laatste was Warcraft 3 classic. Dus dat zegt nogal wat over de game. Helaas had ik wel wat moeite met grote gebieden. Lage framerate. Wat wel wat uit het spel haalde. Ik begon op Heroic maar dat was iets te. Het verschil tussen normal en heroic is dan ook best groot moet ik zeggen.

Na een goede PC upgrade ga ik ehm weer beleven :9

BTW: wanneer komt Halo 2 voor de PC? :D

[ Voor 5% gewijzigd door DeX op 21-10-2003 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
Goede pc? Ik vind dat ik een redelijk goede pc heb.

Ik heb niet alles gevolgd op dit forum maar ook net Halo geinstalleerd.

Ik heb een 2.23GHz AthlonXP (Thouroughbred) 256MB ram en een ATi Radeon 9700, DirectX 9.0b, Catalyst 3.8 (vers systeempje). Dus ik dacht, speel op 1024 met meeste detail maximaal. En het draait echt voor geen METER. Heb versie 1.02 gewoon van de officiele site.

Ik starte singleplayer dus met dat begin level dat je een captain moet vinden ofzo, overal explosies. En de framerate kwam volgens mij nieteens boven de 40 uit terwijl het er nou niet spectaculair uitziet. Unreal Tournament 2003 kan ik gewoon in 1600x1200 draaien, ziet er beter uit en draait beter.

Wat is dit voor ballezooi? Echt een prutsengine in ieder geval, de eye candy - framerate verhouding is echt belabberd.
Kijk eens aan, hij loopt dus toch goed op een Radeon 9700 ? Ik heb anders horen beweren.
Ik snap dat niet, ik heb een Radeon 9700 (overgeclocked) en het draait hier in 1024 met alles aan echt voor geen meter hoor. Ik dacht dat UT2003 een zwaar spel was, maar dat biedt veel betere graphics en draait beter dan Halo, stom vind ik het.

[ Voor 46% gewijzigd door Yokozuna op 21-10-2003 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 16:57

-db-

Hoi

Yokozuna schreef op 21 October 2003 @ 15:24:
Goede pc? Ik vind dat ik een redelijk goede pc heb.

Ik heb niet alles gevolgd op dit forum maar ook net Halo geinstalleerd.

Ik heb een 2.23GHz AthlonXP (Thouroughbred) 256MB ram en een ATi Radeon 9700. Dus ik dacht, speel op 1024 met meeste detail maximaal. En het draait echt voor geen METER.

Ik starte singleplayer dus met dat begin level dat je een captain moet vinden ofzo, overal explosies. En de framerate kwam volgens mij nieteens boven de 40 uit terwijl het er nou niet spectaculair uitziet. Unreal Tournament 2003 kan ik gewoon in 1600x1200 draaien, ziet er beter uit en draait beter.

Wat is dit voor ballezooi? Echt een prutsengine in ieder geval, de eye candy - framerate verhouding is echt belabberd.
Dat kan niet helemaal aan het spel liggen, ik speel ook op 1024 met max detail en het speelt gewoon lekker, geen schokje zolang er geen 20 tegenstanders in beeld zijn. Je moet wel AA en AF weglaten want dat trekt hij inderdaad niet goed :( .

Mijn specs: XP1800+(palomino :'( ), 512MB ram (PC2100), radeon 9700pro
alles standaard geklokt.

Het is natuurlijk wel waar dat het spel veel te slecht presteerd voor wat je op het scherm krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:39

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Yokozuna schreef op 21 oktober 2003 @ 15:24:

Blablablalbalbalbalbalbalbalblablabla
[...]

Hoe kan dat nou, wat doe ik dan fout??
Hij haalde 150 fps, omdat ie -use ff achter zijn command line had gezet. Dan is al het eyecandy uit enz. Ziet er niet uit, maar de framerate gaat dus met SPRONGEN omhoog. Is dus een beetje loos dat je jezelf daarmee vergelijkt :+

Edit:

Als je had gelzen, dan had je dit zelf ook wel ontdekt:
Woei! Net eens geprobeerd te spelen met -useff > framerate schoot omhoog
150 fps met details hoog enzo @ 1024 op een g4ti4600
-useff (fixed function, oftewel: geen shaders/textures)
offtopic:
Is het niet eens tijd voor deel 2???

[ Voor 52% gewijzigd door Notna op 21-10-2003 15:40 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
Dat kan niet helemaal aan het spel liggen, ik speel ook op 1024 met max detail en het speelt gewoon lekker, geen schokje zolang er geen 20 tegenstanders in beeld zijn. Je moet wel AA en AF weglaten want dat trekt hij inderdaad niet goed
Die heb ik altijd uit. Shit, in dat eerste level. Waar er 1 ventje (instructiekerel) in m'n scherm staat draait het al ruk in die ruimte, dat moet toch wel beter draaien zeker?

Wat doe ik fout / waar ligt het aan

-DirectX9.0b
-Catalyst 3.8
-Windows XP Pro
-Athlon XP 2.23GHz, Radeon9700, 256MB PC3200.
-AA/AF uit in Catalyst menu

Ik heb trouwens de versie met Fixed EXE, op welke servers kan ik dan wel komen?

[ Voor 31% gewijzigd door Yokozuna op 21-10-2003 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Heh, bij mij draait het spel goed op 1024x758 .... 1700+ palominotje, 512mb mem, gf3ti200 hehe... ik denk dat je probleem zit bij die pixelshaders enzo? ik zou eens wat settings nakijken, misschien andere driver proberen oid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
Dis een verse pc met van alle drivers het nieuwste zoals je zag, dus ik snap het niet. Ik zal eens wat aanprutsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt het draadje niet gelezen, dat is wel te merken, Halo is gewoon verrot gepoort.
Ik hoorde laatst een verhaal dat de engine een heleboel dingen meerdere keren moet berekenen(het moet een aantal pagina's terug staan.)

Ik ken iemand die heeft een p4 3 Ghz, 1 gig drr en een 9800 pro en zelfs daar draait het bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:39

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Yokozuna schreef op 21 October 2003 @ 15:44:
[...]

Die heb ik altijd uit. Shit, in dat eerste level. Waar er 1 ventje (instructiekerel) in m'n scherm staat draait het al ruk in die ruimte, en ik heb een 2.23GHz Thouroughbred met Radeon9700, dat moet toch wel beter draaien zeker?!

Wat doe ik fout / waar ligt het aan, AA/AF staan uit in Catalyst menu.
Genoeg geheugen?, Goede geheugen timings?, geen processen op de achtergrond?, schijf gedefragementeerd? enz.enz.

Ik snap al die problemen niet zo. Heb een Athlon 2000+ @ 1,80 Ghz met 512 mb ram en een Radeon 9800 pro 128 Mb, en het draait op 1024 met alles high met een framerate van 45+. Zelfs in multiplayer geen last van lag.

Heb je trouwens deze commands al geprobeerd:

-useff/ -use14, -use20 --. stelt zo de pixelshader versie in (ff is uit)
-no video --> Geen intro filmpje

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
Raar he, dat het bij mensen met een Radeon 9700/9800 pro en een goeie cpu slechter draait dan bij sommigen met een xp1700 (ofzo) en een GF3 ti500.

[ Voor 124% gewijzigd door Yokozuna op 21-10-2003 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het topic is alweer over de 1000 posts heen. Zou degene die een nieuw topic wil maken mij (of The_Will of White Dust) even willen contacten op ICQ of IRC? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
met single player werkt Halo ook bagger bij mij, tenminste buiten in open gebieden, maar online doet ie het harstikke goed bij mij, dus ik speel alleen maar online :P

btw het word tijd voor Halo deel2 lijkt me

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
Genoeg geheugen?, Goede geheugen timings?, geen processen op de achtergrond?, schijf gedefragementeerd? enz.enz.
-256MB lijkt me genoeg
-Geheugen timings hebben bijna geen invloed uit de uiteindelijke FPS maargoed, ze staan op 5-3-3-2 (Infenion PC2700 made in USA).
-Geen achtergrond processen.
-Schijf gedefragmenteerd? Ik draai op een vers systeempie. Er staat naast Halo alleen nog maar Winrar en Irfanview als applicatie op :)

zal die commands eens proberen

-use 20 invullen dus? (Radeon 9700)

[ Voor 11% gewijzigd door Yokozuna op 21-10-2003 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Jup,

-use20 gebruiken..

wel raar probleem though

-use en 20 aan elkaar he.

-use20

[ Voor 30% gewijzigd door De_Bastaard op 21-10-2003 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
Hm, blijkbaar niet
Ik ken iemand die heeft een p4 3 Ghz, 1 gig drr en een 9800 pro en zelfs daar draait het bagger.
edit: oh aan elkaar, komt voor elkaar :) De levels worden trouwens wel lekker snel geladen.

Trouwens, (Zal ook wel noob vraag zijn). De FOV staat standaard op 80 of 90 ofzo? ZO'n klein gezichtsveld vind ik irritant. Kan ik dat niet wijzigen? (bijv. 110/120 ofzo)

[ Voor 54% gewijzigd door Yokozuna op 21-10-2003 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dartbord
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-03 11:59
ik vind halo op zich wel grappig, maar het blijft een zwakke Xbox conversie...Nou heb ik het zoiezo niet zo op console's maar dat even daar gelaten. Hebben ze wel iets gedaan om die engine ook maar enigzins te optimaliseren voor pc? De crosshair dan...veel te groot, je hoeft niet eens echt te mikken en je schiet al raak ( weer die fake console invloeden ) Verder zitten de lvl's een beetje vaag in elkaar en is het een beetje recht-toe-recht-aan, kamer - gangetje - kamer - gangetjes werk... ( maarja das mijn mening ^^ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijd voor een slotje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
Hebben ze wel iets gedaan om die engine ook maar enigzins te optimaliseren voor pc?
Ik denk absoluut niet, de game heeft iets betere graphics dan Unreal Tournament, maar het draait letterlijk 2 tot 4 keer slechter. UT kan ik makkelijk in 1600x1200 draaien, dat draait nog beter dan Halo in 640x400 bij mij.

Ik heb trouwens nu deze command line: c:\games\halo\halo.exe -novideo -use20
Maar het draait nog steeds even slecht. Als ik in het 2e single player level (buiten) naar de grond kijk en strafe heb ik wel duidelijk 60fps+, verder 1024x768@100Hz met Vsync, maar verder is de framerate gewoon ver onder de maat.

Als je een stuk of 6 monstertjes tegelijk ziet daalt hij tot schatting 10fps, onspeelbaar gewoon.

Weet iemand hoe het met die FOV (Field of View in graden) zit, valt die niet te wijzigen?

[ Voor 43% gewijzigd door Yokozuna op 21-10-2003 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 16:57

-db-

Hoi

Yokozuna schreef op 21 October 2003 @ 15:44:
[...]

Die heb ik altijd uit. Shit, in dat eerste level. Waar er 1 ventje (instructiekerel) in m'n scherm staat draait het al ruk in die ruimte, dat moet toch wel beter draaien zeker?

Wat doe ik fout / waar ligt het aan

-DirectX9.0b
-Catalyst 3.8
-Windows XP Pro
-Athlon XP 2.23GHz, Radeon9700, 256MB PC3200.
-AA/AF uit in Catalyst menu

Ik heb trouwens de versie met Fixed EXE, op welke servers kan ik dan wel komen?
Ik weet niet of het helpt maar probeer eens catalyst 3.6, die stond er bij mij op de laatste keer dat ik speelde (ben ermee gestopt toen het te eentonig werd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoddXX2
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-06 11:11
de FOV valt niet te wijzigen, ze hadden het er ook al over op het gearboxforum. Het komt mayb in een patch maar is niet het belangrijkste waar ze aan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand Halo legaal kopen voor 29,95?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 18:39:
Iemand Halo legaal kopen voor 29,95?
haha, heb je dr genoeg van? :D
zo erg ist toch ook weer niet? Multiplayer blijft wel vetjes, alhoewel, tampie mag CTF af en toe afwisselen met gewoon DM/TDM (uiteraard ook in maps met zowel voertuigen als zonder) ALs dat kan natuurlijk...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:17

ErA

Splash schreef op 20 oktober 2003 @ 12:20:
[...]

Het is in deze map wel erg makkelijk om te cappen. Laat ik mijn wijsheid s delen zodat mensen er mischien wat tegen gaan doen :), oftwel: Hoe de flag te cappen op death island in 6 stappen :+

1. Neem de teleport naar boven
2. Spring in een banshee
3. Crash neer voor de ingang van de andere basis, en spring eruit
4. Flikker wat granaten naar binnen, pak de vlag, spring in je banshee
5. Maak een duik naar beneden, scheer laag over het strand terug naar je eigen basis
6. Capture!!!

Werkt altijd! (Nu niet meer neem ik aan... ;))
Juist en dan speel je tegen goede mensen lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Lekker dan... :/

"Kloink! Game has closed down."

Tampieeeee!!! :'( :'(

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja genoeg van ... mijn broertje kwam op het geweldige idee om hem ook te kopen. Ik zag dat pas na het weekend (was bij mijn vriendin hele weekend), dus inruilen kon ook al niet meer. Heb hem net nieuw gekocht voor 49,95 :'( Voor 29,95 mag iemand hem overkopen.

- werkende legale cd key
- krasvrije cd en dvd hoes
- boekje erbij

Ik zit nou vast bij dat punt waar die Warthog (als je hem voor het eerst krijgt) naar binnen gaat, een gang volgt, en dan op een gegeven moment bij een zeer diep ravijn komt. Die vrouwenstem zegt dan, dat ik een switch of controlpanel moet zoeken. Neem aan dat er dan een brug wordt gebouwd?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Joajoa het was weer gezellig @tampie's server :):):) Mijn dank is groot _/-\o_
maar even 1 vraagje of eigenlijk 2 :P :

- Kan de map blood glutch niet vaker op de map cycle? Ik denk dat iedereen het hier wel mee eens is (anders zeg je het maar).
- Iedereen begint te schreeuwen en te vloeken als die ene map komt..... Sjit ik ben de naam kwijt maja jullie weten wel welke ik bedoel :+ . Kan die map er niet vanaf?

offtopic:
Darkie ik own je :P

[ Voor 7% gewijzigd door Jay-v op 22-10-2003 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

spydoggie schreef op 22 October 2003 @ 00:34:
Joajoa het was weer gezellig @tampie's server :):):) Mijn dank is groot _/-\o_
maar even 1 vraagje of eigenlijk 2 :P :

- Kan de map blood glutch niet vaker op de map cycle? Ik denk dat iedereen het hier wel mee eens is (anders zeg je het maar).
Mee eens. Blood Gulch 0wn4tjs _/-\o_
- Iedereen begint te schreeuwen en te vloeken als die ene map komt..... Sjit ik ben de naam kwijt maja jullie weten wel welke ik bedoel :+ . Kan die map er niet vanaf?
Death Island....mee eens, maar hier is al eens uitspraak over gedaan. Lees maar een stukje hierboven. Zelf vind ik Danger Canyon best irritant. Als je niet met echt veel mensen bent (minimaal 10) is het echt bagger daarzo.

Darkie ik own je :P
jaja :P

[ Voor 9% gewijzigd door max op 22-10-2003 00:42 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Fire_escape schreef op 22 October 2003 @ 00:41:
[...]

Death Island....mee eens, maar hier is al eens uitspraak over gedaan. Lees maar een stukje hierboven. Zelf vind ik Danger Canyon best irritant. Als je niet met echt veel mensen bent (minimaal 10) is het echt bagger daarzo.

[...]
Nee ik bedoelde Gephyropia oid. echt een zware kut map.....

Maar death island is idd ook een kut map.

[ Voor 6% gewijzigd door Jay-v op 22-10-2003 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Jaaaaaaah meer Bloodgulch >:) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja idd, die Gephyropia is idd KL*T*, raak er inderdaad een beetje gestressed van :D
Is er trouwens geen mogelijkheid om mensen die met HELE nare ziektes schelden als je ze per ongeluk teamkilled (tijdelijk) te bannen? Af en toe word je er strond vervelend van als je weer voor weetik veel wat uitgemaakt wordt als je een team mate per ongeluk doodrijd/vliegt/grendariert :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 01:50:
Ja idd, die Gephyropia is idd KL*T*, raak er inderdaad een beetje gestressed van :D
Is er trouwens geen mogelijkheid om mensen die met HELE nare ziektes schelden als je ze per ongeluk teamkilled (tijdelijk) te bannen? Af en toe word je er strond vervelend van als je weer voor weetik veel wat uitgemaakt wordt als je een team mate per ongeluk doodrijd/vliegt/grendariert :'(
Ben ik met je eens, ik vind het echt belachelijk hoe sommige mensen zitten te schelden voor het minst geringste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
ja blood gulch is vet een gave map alleen daar moet je eigenlijk ook DM enzo hebben :)
maar Gephyropia vind ik eigenlijk wel geinig, waarom vinden jullie die dan niet leuk? ik vind eigenlijk alle maps waar voertuigen inzitten wel leuk

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
GoddXX2 schreef op 21 October 2003 @ 18:23:
de FOV valt niet te wijzigen, ze hadden het er ook al over op het gearboxforum. Het komt mayb in een patch maar is niet het belangrijkste waar ze aan werken.
In de patch mag ook meteen de mouselag weggehaalt worden. In Unreal Tournament 2003 had je ook een optie "Reduce mouse lag" wat erg goed werkte. Vooral als jein Halo achterop een Warthog zit met de machine gun, erg veel lag, ook in single player, dat was op de Xbox wel anders.

Ik zal eens Catalyst 3.6 installeren, maar ik heb weinig vertrouwen :)
Ben ik met je eens, ik vind het echt belachelijk hoe sommige mensen zitten te schelden voor het minst geringste.
Gefrustreerde nerds. Dacht dat die inmiddels niet meer bestonden / opgegroeid waren 8)7 Wij hebben Halo op verschillende Xbox lans (2 tv's 2 Xboxen, 6 mensen) gespeeld en het was lang geleden dat we zoveel fun hadden :) Net als jullie was Blood Glutch (ofzo) onze favoriete map, en als je met genoeg mensen was was die andere ctf map (2x zo lang ofzo) met dat ijs op de weg ook erg tof.

Hoe zit het met de toegevoegde maps, 2 nieuwe ctf maps toch? Zijn die beetje te doen?

[ Voor 47% gewijzigd door Yokozuna op 22-10-2003 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt het niet tijd voor deel 2 1040 posts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
Maak een deel 2 zouk zeggen :)
Het topic is alweer over de 1000 posts heen. Zou degene die een nieuw topic wil maken mij (of The_Will of White Dust) even willen contacten op ICQ of IRC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]Champy2004[/i] maakt ff snel deel2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
[b]Champy2004[/i] maakt ff snel deel2
Misschien kun je er ff wat links naar patches e.d. bij doen in de startpost.

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/e3/0513/pc_halo/pc_halo1100_screen008.jpg
Halo zou er ERG goed aan doen ATi's Truform te gebruiken :) Niet dat het nu al zo prettig draait, maar het zou erg echt stukken mooier uitzien als de polygonen wat mooier afgerond zouden zijn.

Ik vind het een waardeloze engine, dit spel zou ongeveer even goed moeten draaien als Unreal Tournament (1) vind ik.

[ Voor 34% gewijzigd door Yokozuna op 22-10-2003 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
ik vind eigenlijk alle maps waar voertuigen inzitten wel leuk
Mede door de toevoeging van (met-meer-personen-bestuurbare) voertuigen brak Halo door, toendertijd waren de graphics ook erg goed :) Alleen op de pc zie je de puntjes zo goed (die scherpe monitoren altijd :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[rml][ PC-CD ROM] Halo - deel 2[/rml] dus. Ook al heeft Champy zich niet op IRC/ICQ gemeld.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.