[PC] Halo

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.055 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:04
BaatZ schreef op 13 October 2003 @ 16:00:
[...]

Dat is absoluut niet waar, iig niet van quake3.
Ik kan quake3 met 1 key draaien op alle5 mijn pc's thuis, zonder problemen, en ook tegelijk. Ze zitten dan wel achter hetzelfde ip, maar dat is over het algemeen altijd wel als je thuis met meerdere pc's aan het net hangt.

Ook bf1942, hl en alle andere games die ik ken zijn met meerdere pc's via een shared internetverbinding te spelen, ik ben daarom van mening dat je een beetje onzin blaat. het zou trouwens ook totaal achterlijk zijn om een spel 2x te moeten kopen omdat je het ook met je broertje online wil spelen, 't moet niet veel gekker worden !
klopt ja, je hebt gelijk, ik dacht ff terug aan de tijd dat ik mn key kwijt was en die voor wars ff moest lenen van een vriend, maar wij konden dus niet gelijk online > zelfde ip's

verder is het natuurlijk volstrekt logisch dat je de game 2x moet kopen om samen met je broertje online te spelen, je koopt een licentie voor een game voor 1 pc. ik kan ook 100 mensen in mn huis halen en dan met zn 100en online gamen met 1 cd key, want tjah, ze wonen toch bij me in huis

en dat het je broertje is is geen argument, want dan kun je ook zeggen van "ach, hijs mn neef" "halfbroer van mn neef" "oom van neef" etc etc

niet dat ik zon heilige ben hoor maar zo werkt het nou eenmaal. overigens wel vreemd dat die games niet checken op meerdere clients met dezelfde cdkey en ip...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-08 11:40
Ik zag trouwens veel mensen met mouselag in dit topic; geen idee op het al gepost is, denk van niet, maar ik vond deze oplossing op het gearbox-forum.
I found this fix that really seems to help with mouse precision quite a bit, especially in low framerate circumstances:

1) In the Halo dir, open config.txt
2) Find your graphics card model. (if you want to be sure that you have the one that the game is recognizing/using, run a timedemo, and copy/paste search for the (DeviceID=0x4xxx) that the timedemo reports)
3) Make a new line under it and add this: (replace <tab> with tabs):

<tab>DisableBuffering
<tab>break

4) Save the file.
5) Add -console to your Halo shortcut and load Halo.
6) If you dislike mouse acceleration, bring down the console (tilde) and type mouse_acceleration 0

That should make your mouse respond much faster and more accurately.

Note: Console commands entered are not saved each time you exit the game, so if you want to permanently disable mouse_acceleration, than you need to create an init.txt file in your game directory, and put the mouse_acceration 0 line in there.

As far as knowing the current status of the mouse_acceration setting, open the console, and enter the command with no parameters, and the game will report the current setting.
Bij mij scheelt het in ieder geval een stukje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
af en toe is dit spel wel heel vaag hoor, terwijl jij langer op iemand ragt ga jij dood :-/ maarja zal wel aan mij liggen :P

alleen jammer dat er af en toe zo weinig mensen zijn of mischien moet ik niet vanaf 12 uur (toen ik me bed uit kwam) tot ik moet eten spelen :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Dark Lord schreef op 13 October 2003 @ 18:10:
af en toe is dit spel wel heel vaag hoor, terwijl jij langer op iemand ragt ga jij dood :-/ maarja zal wel aan mij liggen :P

alleen jammer dat er af en toe zo weinig mensen zijn of mischien moet ik niet vanaf 12 uur (toen ik me bed uit kwam) tot ik moet eten spelen :P
je hebt armor+life
als jij meer armor hebt maar minder leven zal je waarschijnlijk eerder het loodje leggen

ook kun je zon overall armor oid oppikken waardoor je veel sterker armor hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:40
ik heb t spel dalijk ook >:) ff kijken hehe >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TafkaT schreef op 13 October 2003 @ 16:42:
Ik zag trouwens veel mensen met mouselag in dit topic; geen idee op het al gepost is, denk van niet, maar ik vond deze oplossing op het gearbox-forum.

[...]

Bij mij scheelt het in ieder geval een stukje.
Ik heb er geen last van. Iedereen met een logitech muis kan in de settings van logitech de mouse-acceleration voor games standaard uitgezet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
bolleh schreef op 13 October 2003 @ 18:44:
[...]

je hebt armor+life
als jij meer armor hebt maar minder leven zal je waarschijnlijk eerder het loodje leggen

ook kun je zon overall armor oid oppikken waardoor je veel sterker armor hebt
ja dat snap ik :)

maar euhm kunnen er plz nog wat maps bijgezet worden want dit is echt saai als je de hele dag zit te spelen zijn het de hele tijd maar dezelfde maps zo snel achter elkaar zoals ik al zei zet die gebrenjesv map er ff bij die is ook wel geinig

was daarnet best wel cool op de server er waren iets van 12 mensen alleen er waren er een paar die de hele tijd op teammaten aan het schieten waren (best wel zielig) maarja afgezien van dat was het vet gaaf :) alleen toen in ene werd volgens mij de server uitgezet, dus tampie ging weer slapen :P (beetje vroeg hoor :D)

hoe heten jullie eigenlijk in het spel, want als ik jullie GoT namen bekijk zie ik niet echt namen die op de server zitten :?
ik gebruik gewoon me GoT naam Dark Lord :)

[ Voor 10% gewijzigd door Dark Lord op 14-10-2003 01:07 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zullen we een [GOT] clan gaan opzetten voor Halo, lijkt me wel een vet idee. Dan ownen we iedereen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Verwijderd schreef op 14 oktober 2003 @ 01:21:
zullen we een [GOT] clan gaan opzetten voor Halo, lijkt me wel een vet idee. Dan ownen we iedereen. :P
ja lijkt me wel een stoer id :)
Gathering of Halo'ers GoH (klinkt wel leuk die afkorting) of is dat een beetje afgezaagd :P

ow die ene map die ik er dus bij wou heet:
Gephyrophobia
en mischien ook nog wel leuk:
Timberland
Infinity mischien

[ Voor 20% gewijzigd door Dark Lord op 14-10-2003 01:27 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Timberland is te zwaar :( Érg leuke map, maar dan komen er allemaal whiners 'Mijn computer kan het niet :'(' :P

Infinity is wmb veels te groot :+ En Gryphnogiets ken ik niet :P Morgen maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Heb het spel, al tijdje op Xbox, SP is het leuk en goed uitgewerkt, MP vind ik de maps van belabberd niveau, de wapens slecht, en de gameplay verrot. Dat springen voel gaar aan, en het lopen is veel te traag, vooral als er wel dikke snipers liggen, maar je zelf als een eend door het landschap waggelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Lord schreef op 14 oktober 2003 @ 01:23:
[...]

ja lijkt me wel een stoer id :)
Gathering of Halo'ers GoH (klinkt wel leuk die afkorting) of is dat een beetje afgezaagd :P

ow die ene map die ik er dus bij wou heet:
Gephyrophobia
en mischien ook nog wel leuk:
Timberland
Infinity mischien
timberland is inderdaad wel wat zwaar (al die #$ bomen).
Infinity is _/-\o_
en die eerste map Gephyrophobia ken ik niet.

Gathering of Halo'ers is grappig bedacht, maar persoonlijk lijkt mij iets van [GOT] ofzo beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
ja en wou je dan ook actief mee gaan doen in ladders? zoja, dan zie ik het wel zitten om te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerCow schreef op 14 October 2003 @ 08:18:
ja en wou je dan ook actief mee gaan doen in ladders? zoja, dan zie ik het wel zitten om te joinen.
ja, dat had ik wel in gedachten.

edit:
Ik keek net efe op clanbase en ik zie dat er al wel ladders voor zijn. Dus het is al wel mogelijk om mee te gaan doen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2003 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
PowerCow schreef op 14 October 2003 @ 08:18:
ja precies ff clan aanmaken op clanbase inschrijven in een paar ladders ff NL kampioen worden ;)

maar die map Gephyrophobia die is niet zwaar en niet te groot (volgens mij) er zitten 4 banshee's in en 4 ghost en iets van 4 turrets en je hebt zo'n beetje alle wapens en ik vind de vorm van de level ook wel cool :)

en er zou natuurlijk ook nog 1 (en niet meer) map bij kunnen zonder voertuigen... die zijn soms ook wel leuk hoor, alleen dan maar 1 map zonder voertuigen want voertuigen ownen :)

[ Voor 17% gewijzigd door Dark Lord op 14-10-2003 12:56 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu in dat gebouw in het moeras (waar je de "flood" kan stoppen, die libary) Op een gegeven moment (volgens mij in het gedeelte na "But I don't want to ride the elevator") loop ik achteruit om voor de ontelbaarste keer van die klotebeestjes dood te schieten (wat je echt tot vervelends toe moet doen 8)7 ) En pleur ik in zo'n gat...DOOD :(
Allemaal mooi en aardig, denk: begin wel een stukje terug opnieuw, maar neeeeeeeeeeeeeeheeee, meneer HALO vond het nodig om een checkpoint te plaatsen, precies over de rand van die afgrond.
Als ik nu dus overnieuw begin, val ik direct naar beneden, daar is niets aan te doen, het enige wat ik dus nog kan is doodvallen...
Heeft iemand een savegame voor mij of een cheat of een manier om een checkpoint terug te weer verder te gaan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
eerst zaten alleen Jorrit en ik op een server dus d8en we gaan wel ff kloten en toen had ik een paar screenhots gemaakt, maar daarna d8 ik ik maak er nog wel een paar dus hier zijn ze :)

Afbeeldingslocatie: http://riksserver.no-ip.com/plaatjes/halo/001.jpg Afbeeldingslocatie: http://riksserver.no-ip.com/plaatjes/halo/002.jpg Afbeeldingslocatie: http://riksserver.no-ip.com/plaatjes/halo/003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://riksserver.no-ip.com/plaatjes/halo/004.jpg Afbeeldingslocatie: http://riksserver.no-ip.com/plaatjes/halo/005.jpg Afbeeldingslocatie: http://riksserver.no-ip.com/plaatjes/halo/006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://riksserver.no-ip.com/plaatjes/halo/007.jpg Afbeeldingslocatie: http://riksserver.no-ip.com/plaatjes/halo/008.jpg Afbeeldingslocatie: http://riksserver.no-ip.com/plaatjes/halo/009.jpg

Afbeeldingslocatie: http://riksserver.no-ip.com/plaatjes/halo/010.jpg Afbeeldingslocatie: http://riksserver.no-ip.com/plaatjes/halo/011.jpg Afbeeldingslocatie: http://riksserver.no-ip.com/plaatjes/halo/012.jpg

ik hoop dat jullie ze leuk vinden ;)

[ Voor 94% gewijzigd door Dark Lord op 14-10-2003 16:34 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Uhm wat zijn de server IPs waar jullie op spelen? Ik wel geprobeert het te vinden, maar het engiste wat ik vond was join IRC en omdat nu te installeren om achter een paar IPs te komen, nou nee ;)

Misschien een idee om zijn in de volgende startpost te zetten...

[ Voor 15% gewijzigd door [CSC]Outlaw op 14-10-2003 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:31
Jorrit is goed :)
Vond dat ik het niet slecht deed voor een 2e keer :)
Oh ja naam was FLUX ipv Albinoraptor. En mensen zeuren over Banshee en dan volgende map met zo'n plasma launcher (oid) bij een portal gaan staan :+

Ik wil ook wel eens racen, dat vind ik gewoon leukste van hele spel, op XBOX ook al :D

[ Voor 19% gewijzigd door Albinoraptor op 14-10-2003 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een website voor savegames? of iemand een savegame zo ver mogelijk in dat gebouw in moeras (waar je zo'n blauw verlicht vliegend metalen bolletje moet volgens, gebouw heet volgens mij library) Voor oorzaak, zie 4 berichten terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
je kunt ook 'restart level' doen. moet je wel die toko weer doorkachelen achter dat retarted licht aan (wat ik nog maar eens ga proberen ;) )

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
[CSC]Outlaw schreef op 14 October 2003 @ 16:57:
Uhm wat zijn de server IPs waar jullie op spelen? Ik wel geprobeert het te vinden, maar het engiste wat ik vond was join IRC en omdat nu te installeren om achter een paar IPs te komen, nou nee ;)

Misschien een idee om zijn in de volgende startpost te zetten...
Volgens mij is het IP van Tampie z'n server (Halo 1.02 server waar veel Tweakers op spelen) al meerdere keren genoemd, maar ok: 131.211.229.224 :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
MaRc0 schreef op 14 October 2003 @ 19:00:
[...]
Volgens mij is het IP van Tampie z'n server (Halo 1.02 server waar veel Tweakers op spelen) al meerdere keren genoemd, maar ok: 131.211.229.224 :)
ja en het password is GoT pas op de hoofdletters!

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Lord schreef op 14 oktober 2003 @ 16:25:
eerst zaten alleen Jorrit en ik op een server dus d8en we gaan wel ff kloten en toen had ik een paar screenhots gemaakt, maar daarna d8 ik ik maak er nog wel een paar dus hier zijn ze :)

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

ik hoop dat jullie ze leuk vinden ;)
Ik zou ze wel willen zien, maar de host doet er zolang over met al die enorm thumbnails (300kb voor zo'n klein plaatje? :P). Misschien handig om daar wat aan te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op 14 October 2003 @ 18:47:
je kunt ook 'restart level' doen. moet je wel die toko weer doorkachelen achter dat retarted licht aan (wat ik nog maar eens ga proberen ;) )
Ik snap het niet, welke game-maker verzint nou in godsnaam zo langdradig iets, alsmaar hetzelfde, oneindig veel vijanden, hele tijd zelfde omgeving... BAH!
Iemand tips om deze sneller te doorlopen (godmode ofzo, omdat ik hem overnieuw moet doen en daar GEEN zin in heb) of stiekeme sluiproutes? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaRc0 schreef op 14 oktober 2003 @ 19:00:
[...]
Is deze server ook speelbaar voor de mensen die het spel voor zichzelf hebben moeten kopieren en dus een fixed .exe gebruiken omdat de originele CD stuk is ;) >:) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Waarom kan ik niet op een LAN met twee dezelfde keys spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:41
wagenveld schreef op 14 October 2003 @ 20:20:
Omdat ze dan mssn tegen elkaar botsen die 2 ?? Koop dan gewoon origineel ... of vervang cd key voor ander ...

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 19:18:
[...]

Is deze server ook speelbaar voor de mensen die het spel voor zichzelf hebben moeten kopieren en dus een fixed .exe gebruiken omdat de originele CD stuk is ;) >:) :X
Het is een cracked server ja :)
wagenveld schreef op 14 October 2003 @ 20:20:
Misschien omdat je twee verschillende keys moet hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wagenveld schreef op 14 oktober 2003 @ 20:20:
Waarschijnlijk kan het wel als je er voor zorgt dat je netwerk geen internet verbinding heeft. Volgens mij loopt de CD-key controle via een algemene server die alleen via internet te bereiken is, dus als je b.v. je internet aansluiting uit je PC trekt moet het denkik wel lukken... :Y)

Weet het overigens niet zeker, kan ook dat hij binnen LAN de key's vergelijkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

MaRc0 schreef op 14 October 2003 @ 19:00:
[...]
Dank U _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 19:11:
[...]

Ik zou ze wel willen zien, maar de host doet er zolang over met al die enorm thumbnails (300kb voor zo'n klein plaatje? :P). Misschien handig om daar wat aan te doen :)
hmm ja ze staan op me eigen server en me internet verbinding was vandaag echt super traag, toen ik halo wou spelen echt super laggie dus was maar gestopt, maar de plaatjes zijn idd mischien een beetje groot zal ze wel ff verkleinen, ik had ze in adobe photoshop in 1024x786 met max kwaliteit :P zal morgen wel ff veranderen :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Mmm was wel weer ff leuk knallen met een man of 10 op Tampie's server.

Dit spelleke gaat zijn waarde volgens mij lang houden. :)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Fire_escape schreef op 14 October 2003 @ 22:35:
Mmm was wel weer ff leuk knallen met een man of 10 op Tampie's server.

Dit spelleke gaat zijn waarde volgens mij lang houden. :)
Jah, was idd erg tof :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 18:31
Argh soms is het echt super maar soms kan je je ook dood ergeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Albinoraptor schreef op 14 October 2003 @ 22:53:
Argh soms is het echt super maar soms kan je je ook dood ergeren :D
Waar ik me het meest aan erger zijn de mensen die echt gaan lopen schelden of helemaal uitflippen als je per ongeluk over ze heen rijd. Dingen als kankerlul ofzo zijn niet onbekend.

Op die momenten baal ik er echt van dat er niet een mod in elke game rond hangt die dit soort mensen kunnen kicken.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de grooste hekel heb ik nog aan team killers, dat kan soms echt ZWAAR irritant zijn.
maar er is wat tegen te doen:

gewoon met iedereen in die game afspreken dat ze alleen op die persoon gaan "jagen" }) , kapt hij er of gaat hij er snel genoeg vandoor.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2003 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
teamkillers zijn idd de meest irritante mensen, gelukkig nog niet op tampies server gezien

verder wel irri als er iemand op je buggy staat die op de flagcarrier/andere enemy schiet en vanalles raakt behalve...de enemy :+

of mensen die niet kunnen rijden...das echt erg :/

verder is de geen chat zien bug errrrrug irritant :( :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
hier ik heb de shots ff wat kleiner gemaakt, 800x600 rond de 50kb :) hopelijk duurt het nu niet meer te lang om ze te kijken

Afbeeldingslocatie: http://riksserver.no-ip.com/plaatjes/halo/001b.jpg Afbeeldingslocatie: http://riksserver.no-ip.com/plaatjes/halo/002b.jpg Afbeeldingslocatie: http://riksserver.no-ip.com/plaatjes/halo/003b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://riksserver.no-ip.com/plaatjes/halo/004b.jpg Afbeeldingslocatie: http://riksserver.no-ip.com/plaatjes/halo/005b.jpg Afbeeldingslocatie: http://riksserver.no-ip.com/plaatjes/halo/006b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://riksserver.no-ip.com/plaatjes/halo/007b.jpg Afbeeldingslocatie: http://riksserver.no-ip.com/plaatjes/halo/008b.jpg Afbeeldingslocatie: http://riksserver.no-ip.com/plaatjes/halo/009b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://riksserver.no-ip.com/plaatjes/halo/010b.jpg Afbeeldingslocatie: http://riksserver.no-ip.com/plaatjes/halo/011b.jpg Afbeeldingslocatie: http://riksserver.no-ip.com/plaatjes/halo/012b.jpg

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Iemand nog een Halo icon:
Afbeeldingslocatie: http://flameseeker.com/Halo/HALO.GIF

Morgen maak ik er meer..
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 19:11:
[...]
Ik snap het niet, welke game-maker verzint nou in godsnaam zo langdradig iets, alsmaar hetzelfde, oneindig veel vijanden, hele tijd zelfde omgeving... BAH!
Iemand tips om deze sneller te doorlopen (godmode ofzo, omdat ik hem overnieuw moet doen en daar GEEN zin in heb) of stiekeme sluiproutes? :P
DOORlopen of blijven staan en knallen. Ik heb dat level ook opnieuw moeten starten omdat ik pal na voor een checkpoint nog maar 1 streepje over had van mn power en spontaan een checkpoint had... Je moet veel wisselen tussen je machine-geweer en je handpistol. Die shotgun is niet goed, die laadt veel te traag. En veel circle strafing. Kun je dat mooi oefenen :)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
DeX schreef op 15 October 2003 @ 06:55:
Iemand nog een Halo icon:
[afbeelding]

Morgen maak ik er meer..
:)
leuk gedaan alleen hij is net ff iets te klein eigenlijk denk ik :) ik weet dat ie niet zo groot kan maar als je niet had vertelt dat het een Halo icon was had ik heb denk ik alleen geweten omdat dit het Halo topic is :)

maar wel leuk gedaan hoor ;)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op 15 oktober 2003 @ 09:47:
DOORlopen of blijven staan en knallen.
Da's inderdaad een goeie taktiek. Als je weinig ammo/health hebt, moet je goed zoeken naar de dichtstbijzijnde exit. Optioneel eerst een grenade in die richting, enemies vluchten dan of worden opgeblazen, daarna schiet je je een weg naar de exit. In de meeste gevallen komen ze niet achter je aan dus kun je je volgende stap(pen) even goed overdenken en/of ammo/health bijladen.
Je moet veel wisselen tussen je machine-geweer en je handpistol. Die shotgun is niet goed, die laadt veel te traag.
Nou, de shotgun is toch wel HET wapen tegen de Flood hoor... One shot, one kill :)
De andere wapens zijn goed voor die kleintjes, als ze in groepen zijn hoef je er maar een paar te raken. Doordat ze uit elkaar ploffen nemen ze gelijk de rest met zich mee. Maar voor de grotere moet je toch echt de shotgun hebben. Het is niet voor niets dat er zoveel zijn die zelf een shotgun bij zich hebben :)
Defeating Flood Types
Do not try to take out any Flood types with a sniper rifle. It will simply go through their bodies without killing them. The weapon of choice is the shotgun. You can take them down with one shot. Remember, the closer they are, the faster they fall. On the small crawling Flood, use your assault rifle in short controlled bursts. Once one pops, it will also pop the ones nearby. Save shotgun and pistol ammunition for the working class Flood to drop them fast. It is also a good idea to hit them with your gun after they fall to make sure they are dead. On the fat Flood, use the shotgun to pop them, then clean up with rifle. When you first meet the Flood, they will outnumber you in groups. For the large Flood, use a shotgun, rocket launcher, or most importantly, a fragmentation grenade. Do not use a plasma grenade because they will run towards you and kill you. When you get attacked by the Flood, after you make them fall down the first time, shoot their head off while they are on the ground. They will not get back up.
Bron: http://www.total-cheats.com/xbox/halo.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Ik heb Halo nu en tijdje (met goede cd-key) en het bevalt me prima. Toch zijn er een paar dingen die ik mis waarvan ik niet snap dat ze er niet zijn. En andere dingen die het spel (nog) iets leuker zouden kunnen maken.

Op het gebied van interface en communicatie mis ik twee belangrijke dingen.
Ten eerste zou ik graag willen weten wat mijn ping is, dit kan je makkelijk bij het huidige scoreboard implementeren. Ten tweede zou ik ook graag de optie teamsay willen zien. Het is namelijk al vaak genoeg voorgekomen dat een team mate bijvoorbeeld in de map Timberland (goed bedoelt maar toch) iets zei tegen de flagcarrier in de trend van: "Ga maar naar boven, ik cover je wel!". Waarna heel het andere team ook opeens naar boven wilde.
Misschien is het ook handig om de chat iets mooier en handiger te maken door middel van kleuren. (Team 1 rood, Team 2 blauw)

Ook op het gebied van gameplay zijn er mijn inziens nog een paar dingen te verbeteren. Zo zou de loopsnelheid van mij wel iets omhoog kunnen gaan. Of er zou een run mode bij moeten komen. (shift oid)
Ook vind ik het lastig om achter de naam van je medespelers te komen. Je moet nu volgens mij 5 seconden je crosshair op iemand gericht houden voordat je de naam te zien krijgt. Dit mag van mij ook wel iets sneller.

Als al deze dingen in de 1.03 patch toegevoegd zouden kunnen worden weet ik wat ik de komende tijd achter de computer doe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Dark Lord schreef op 15 October 2003 @ 09:59:
[...]

leuk gedaan alleen hij is net ff iets te klein eigenlijk denk ik :) ik weet dat ie niet zo groot kan maar als je niet had vertelt dat het een Halo icon was had ik heb denk ik alleen geweten omdat dit het Halo topic is :)

maar wel leuk gedaan hoor ;)
Ja hij is nogal wat donker idd
Maar ik probeer het straks nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ebborazor schreef op 15 oktober 2003 @ 14:53:
...Ten tweede zou ik ook graag de optie teamsay willen zien...
Bij mij druk je gewoon op y voor teamsay :)
Waarschijnlijk ook bij jou, als je iets in team say zegt staan er [] om je naam of om de andere zijn naam.
Anders moet je ff je opties checke :)

En voor alle mensen waarbij hun chatgebeuren niet te zien is, mot je ff msxmlenu.msi in je HALO map installeren :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2003 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
ebborazor schreef op 15 oktober 2003 @ 14:53:
Ik heb Halo nu en tijdje (met goede cd-key) en het bevalt me prima. Toch zijn er een paar dingen die ik mis waarvan ik niet snap dat ze er niet zijn. En andere dingen die het spel (nog) iets leuker zouden kunnen maken.

Op het gebied van interface en communicatie mis ik twee belangrijke dingen.
Ten eerste zou ik graag willen weten wat mijn ping is, dit kan je makkelijk bij het huidige scoreboard implementeren. Ten tweede zou ik ook graag de optie teamsay willen zien. Het is namelijk al vaak genoeg voorgekomen dat een team mate bijvoorbeeld in de map Timberland (goed bedoelt maar toch) iets zei tegen de flagcarrier in de trend van: "Ga maar naar boven, ik cover je wel!". Waarna heel het andere team ook opeens naar boven wilde.
Misschien is het ook handig om de chat iets mooier en handiger te maken door middel van kleuren. (Team 1 rood, Team 2 blauw)

Ook op het gebied van gameplay zijn er mijn inziens nog een paar dingen te verbeteren. Zo zou de loopsnelheid van mij wel iets omhoog kunnen gaan. Of er zou een run mode bij moeten komen. (shift oid)
Ook vind ik het lastig om achter de naam van je medespelers te komen. Je moet nu volgens mij 5 seconden je crosshair op iemand gericht houden voordat je de naam te zien krijgt. Dit mag van mij ook wel iets sneller.

Als al deze dingen in de 1.03 patch toegevoegd zouden kunnen worden weet ik wat ik de komende tijd achter de computer doe :)
sorry hoor maar ik weet echt niet waar je het allemaal over hebt...
T = talk to everyone
Y = talk to team
H = talk to vehicle
als er bv staat
[Dark Lord]: ik heb de vlag en ben boven
dan zal alleen mijn eigen team het kunnen lezen...
alleen precies dezelfde haken komen ook als je alleen tegen je vehicle praat.

naam van speler vind ik dat je wel gelijk in hebt.
loop snelheid vind ik eigenlijk wel goed, al zou je het weer hoger doen kan je beter lopen dan voertuig nemen (mischien beetje overdreven) en dat zou de pret ook weer bederven
Verwijderd schreef op 15 October 2003 @ 22:42:
En voor alle mensen waarbij hun chatgebeuren niet te zien is, mot je ff msxmlenu.msi in je HALO map installeren :)
hmm ja goed dat je het zegt want het komt af en toe weleens voor dat iemand helemaal niks zegt, vanmiddag was ik alleen met iemand en ik de hele tijd van "zeg nou wat" etc maar hij zei maar niks, ik nog uitleggen hoe je wat moest zeggen :P maar ik denk dat hij het gewoon niet zag, en ik denk dat door die bug sommige spelers ook flink worden uitgescholden ook al zien ze het niet :)
DeX schreef op 15 October 2003 @ 22:11:
[...]

Ja hij is nogal wat donker idd
Maar ik probeer het straks nog een keer.
ik ben benieuwd :)

[ Voor 18% gewijzigd door Dark Lord op 16-10-2003 01:00 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb efe een halo FAQ gemaakt:

http://home.hccnet.nl/jjm.evers/halo/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GOed, mijn game is dus door mr Halo himslef gesaved op een plek waar ik naar beneden donder. Kan dus niet meer verder, nou moet ik die hele library (ja, dat saaie gebouw waar de flood vijanden maar BLIJVEN komen, en je zo'n blauw verlicht neuriend ballentje moet volgen) over nieuw doen.
Ik probeerde het net, maar kan het geduld er niet meer voor opbrengen... :(

Nou vroeg ik me af, heeft iemand savegames op van een plek zo ver mogelijk IN die library of er vlak na?
Cheats voor god mode zijn ook welkom, dan kan je in 1 keer doorlopen :D

Alvast bedankt!

(saves kunnen gemaild worden naar: geert_bennenbroek@hotmail.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Licht Uit

Als je Campaign kiest kan je Load game doen, daar staan al je checkpoints die gesaved zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Weet iemand al of er nieuwe mp maps worden gemaakt? Er zijn er maar een met voertuigen (en die zijn t leukst ntrlk :) ) T zou wel tof zijn als daar wat meer van werden gefrot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoddXX2
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-06 11:11
Aangezien er nog al wat onduidelijkheid ontstaat welke pixelshader je nu moet gebruiken heb ik maar een tabelletje gemaakt.

Naam Video KaartAanbvolen Pixel Shader te gebruiken
Radeon 9500/9600/9700/9800/9800XT-Pixelshader 2.0 ( -use20 }
GeForce FX 5200/5600/5900/5950 -Pixelshader 2.0 ( -use20 } of 1.1*
Matrox Parhelia-Pixelshader 2.0 ( -use20 }
Radeon 8500-Pixelshader 1.4 ( -use1.4 }
GeForce 3/ti200/ti500 -Pixelshader 1.1 ( -use11 }
GeForce 4/ti4600/ti4400/ti4200 -Pixelshader 1.1 ( -use11 }**
GeForce 256/DDRGeen Pixelshader mogelijk ( -useff }
GeForce 2/GTS/Pro/Ultra/Ti/MXGeen Pixelshader mogelijk ( -useff }
GeForce 4 MX 440/460Geen Pixelshader mogelijk ( -useff }
Radeon (original)Geen Pixelshader mogelijk ( -useff }
Radeon 7500Geen Pixelshader mogelijk ( -useff }

* De Geforce FX serie kaarten lopen beter op pixelshader 1.1 als 2.0 dus wordt aanbevolen -use11 te gebruiken.
** De Geforce 4 Ti Series hebben niet de mogelijkheid om pixelshader 1.4 te gebruiken, ze gebruiken pixelshader 1.3 die niet ondersteund wordt door een spel.

[ Voor 11% gewijzigd door GoddXX2 op 16-10-2003 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Heel mooi GoddXX2 :)
Zullen we veel aan hebben. (misschien voor in de startpost? :))

Ik heb btw een probleem, nl. hij wil niet naar de GoT server connecten :/
Ik voer bij Direct Connect (ofzo) in: IP: 131.211.229.224 en bij Pass: GoT
Maar dan retried hij 5 keer met connecten, maar er gebeurt nix :(

Als ik het bij Gamespy invoer, dan zie ik de server niet tevoorschijn komen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoddXX2
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-06 11:11
Als je het nu net hebt geprobeerd kan het zijn dat de server nog niet online is, meestal komt hij in de loop van de middag online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 21:49
Ik moet eerlijk zeggen dat ik HALO op de PC echt stukken minder vind dan op de Xbox.

Dit komt denk ik ook omdat ik het spel al ken, maar ook omdat het voor geen drol loopt. Ik heb een 2.8 met een 9700 @ PRO en ik kan niet eens op 1024x768 draaien |:( . Voor de rest lijkt me MP wel heel cool, maar dat kan ik helaas niet doen ;(.

Ik vind het ook een beetje wel een erg hoog poort gehalte hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Erg grappig :)

www.redvsblue.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
zitten handige dingen in alleen bij "Hoe praat ik met anderen?" hoort er ook nog H = talk to vehicle (dus iedereen die bij je in de jeep zit etc)
en mischien nu ook handig om dat van GoddXX2 erbij te zetten van welke pixelshader je moet gebruiken want daar had je al wel wat over
bedankt GoddXX2 voor die lijst ik zal het morgen ff uitproberen of het wat uitmaakt :)

[CSC]Outlaw
ik zie wel allemaal filmpjes maar nu geen tijd om ze te downloaden :) zal het later nog eens doen

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k, heb het efe aangepast. :) thnx voor de tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Dark Lord schreef op 17 October 2003 @ 01:22:
[...]

[CSC]Outlaw
ik zie wel allemaal filmpjes maar nu geen tijd om ze te downloaden :) zal het later nog eens doen
Jup, dat is seizoen 1 van de serie, ik ben er super sponsor en zal ergens in November de DVD met seizoen 1 en alle extras krijgen... Ik weet niet zeker hoe lang seizoen 1 downloadbaar blijft voor non-sponsors, misschien wel voor zolang de site bestaat, maar misschien gaan ze wel weg als seizoen 2 begint.
Het is in iedergeval de moeite waard, erg veel humor en het speelt zich allemaal af in Bloodgulch btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb die red vs blue filmpjes ook wel eens gezien. Is wel lache. Leukste zin vond ik: "now hurry up and die you creep" (iets in die trend) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Verwijderd schreef op 17 oktober 2003 @ 01:45:
k, heb het efe aangepast. :) thnx voor de tips
ohja dat is mooi :) mischien is het een goed id om een link naar die FAQ in de startpost te zetten...

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 12:05:
@Licht Uit

Als je Campaign kiest kan je Load game doen, daar staan al je checkpoints die gesaved zijn
Dat weet ik, maar je kan dan alleen opnieuw beginnen met dat HELE level, helemaal onderaan die toren... Volgens mij niet 1 checkpoint terug toch? Want ik heb echt geen zin om weer knallend door die saaie toko te stiefelen... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 30-07 15:31
Als het goed is krijg ik morgen HALO van onze PR manager.
Even een reviewtje inelkaar pompen en dan lekker knallen, zie jullie wel online :)
BTW word het niet tijd voor een nieuwe startpost en dus topic? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*meet* Nee hoor, hier passen nog makkelijk 35 replies in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
GodXX2: Als je het niet erg vindt, ga ik je tabelletje gebruiken voor in de Halo faq (SPV), naast de uitleg van Rafe :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je mag mijne ook wel gebruiken:
http://home.hccnet.nl/jjm.evers/halo/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 22:28

edward2

Schieten op de beesten

Ik kan de demo nog niet eens draaien, ik krijg een fatal error, vreemd de beta liep wel ?

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Hoe knal je iemand eigenlijk uit een tank, want ik wordt ik gek van die tanks.Vooral in mp heb ik er last van, bazooka werkt niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Hasib schreef op 18 October 2003 @ 09:14:
Hoe knal je iemand eigenlijk uit een tank, want ik wordt ik gek van die tanks.Vooral in mp heb ik er last van, bazooka werkt niet zo goed.
Sniper/frags will kill the tank fags :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Laatst online: 23:25
je moet in de cockpit schieten, dat gaat het snelst

nog even een kleine discussie op gang brengen ;)

Over de mapkeuze op mijn server. En dan vooral Death Island. Omdat daar veel over gezeken wordt. Ik ben van mening dat Death Island een hele goede map is. De tanks en vliegtuigen maken de gameplay veel intenser, als je die weghaalt, zoals zoveel mensen willen, dan krijg je hele flauwe gameplay waar een kant geen kans meer heeft als de ander er met de vlag vandoor is. Dus, als het aan mij ligt blijft death island er gewoon in deze staat in. Mensen die zich eraan ergeren moeten maar leren om nieuwe dingen uit te proberen, je hebt namelijk zat kansen tegen tanks en vliegtuigen, je moet ze alleen leren benutten......

En die fuel rod gun, is inderdaad een veel te sterk wapen af en toe, maar vergeet niet dat je die zelf ook kan gebruiken.... net zoals tanks en vliegtuigen.

Elk nadeel heeft een voordeel...... gebruik hem!

Nog iets, je kan nu hier de status van mijn server zien zonder erin te hoeven gaan.

/end-of-message :Y)

[ Voor 98% gewijzigd door Ramon op 18-10-2003 13:30 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Ik haat juist snipers, is er geen manier om sniperrifles uit de game te halen? :P (en dan vooral in die canyon) Zo flauw is dat, snipen. Zeker als ze het met z'n 5en gaan zitten doen.

Mja meeste wat ik mis zijn vooral teamplayers, nauwelijks te vinden :(

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
shuogg schreef op 18 oktober 2003 @ 14:02:
Ik haat juist snipers, is er geen manier om sniperrifles uit de game te halen? :P (en dan vooral in die canyon) Zo flauw is dat, snipen. Zeker als ze het met z'n 5en gaan zitten doen.

Mja meeste wat ik mis zijn vooral teamplayers, nauwelijks te vinden :(
moet je maar denken... nou als zij met z'n vijven lopen te snipen dat ze dan nooit de flag kunnen pakken... ;)

en teamplayers zijn inderdaad schaars... erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snipen rulez _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer altijd wel zoveel mogelijk met het team mee te spelen. Bevoorbeeld in de auto wachten totdat ze andere player terugkomt met de vlag enzo en dat soort dingen. 8)

Verder blijft de warthog rulen vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: gevonden.

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2003 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op 18 October 2003 @ 17:16:
Ok en hoe gebruik je zo'n pixelshader dan? Moet je shortcut van de exe maken en die -use11 erachter zetten tussen die haakies?
Dat is nou al heel vaak uitgelegd. Ik heb het zo: E:\Halo\halo.exe -use20 -novideo -screenshot -console, ik hoop dat je dat wel kan vertalen naar je eigen Halo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Tampie schreef op 18 October 2003 @ 12:21:
je moet in de cockpit schieten, dat gaat het snelst

Over de mapkeuze op mijn server. En dan vooral Death Island. Omdat daar veel over gezeken wordt. Ik ben van mening dat Death Island een hele goede map is. De tanks en vliegtuigen maken de gameplay veel intenser, als je die weghaalt, zoals zoveel mensen willen, dan krijg je hele flauwe gameplay waar een kant geen kans meer heeft als de ander er met de vlag vandoor is. Dus, als het aan mij ligt blijft death island er gewoon in deze staat in. Mensen die zich eraan ergeren moeten maar leren om nieuwe dingen uit te proberen, je hebt namelijk zat kansen tegen tanks en vliegtuigen, je moet ze alleen leren benutten......

En die fuel rod gun, is inderdaad een veel te sterk wapen af en toe, maar vergeet niet dat je die zelf ook kan gebruiken.... net zoals tanks en vliegtuigen.

Elk nadeel heeft een voordeel...... gebruik hem!

Nog iets, je kan nu hier de status van mijn server zien zonder erin te hoeven gaan.

/end-of-message :Y)
ja die map erin zetten maar zet die gephrydnor (tenminste daar lijkt die naam op) er plz ff bij en mischien nog 1 map zonder voertuigen dan maar want je speelt nu veels te vaak dezelfde map vind ik :/

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Laatst online: 17:34

ThaHandy

Discovery Channel

yo tampie mogelijk om ander type games te gebruiken
ctf.. word nu wel boring.. vaak word er nu gezegt dat je niet de flag moet pakken :) TDM
ander mappen?
en @ je server.. disabled @ 2:00? ofozw? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Zal vast oud zijn, maar ik vond ehm wel humor hebben:
LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Bah server down :(
TAMPIE WAKE UP >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
:P draait

[ Voor 64% gewijzigd door Ramon op 19-10-2003 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
ThaHandy schreef op 19 oktober 2003 @ 07:40:
yo tampie mogelijk om ander type games te gebruiken
ctf.. word nu wel boring.. vaak word er nu gezegt dat je niet de flag moet pakken :) TDM
ander mappen?
en @ je server.. disabled @ 2:00? ofozw? :|
JA perfect id!!! andere game types!!!! bv team oddbal, deathmatch, slayer, team deathmatch euhm is race leuk? mwa niet echt geschikt is dat denk ik
maar doe plz iets anders

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Dark Lord schreef op 19 oktober 2003 @ 11:14:
[...]

JA perfect id!!! andere game types!!!! bv team oddbal, deathmatch, slayer, team deathmatch euhm is race leuk? mwa niet echt geschikt is dat denk ik
maar doe plz iets anders
ja kijk het probleem is dat iedereen weer iets anders wil.... race heb ik al eens geprobeert, moest ook meteen weg... :/ oddball ook al eens geprobeerd, ook weer gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen direct ip connect naar 131.211.229.224 pass GoT. Er is namelijk niemand! En ik wil online spelen.. hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 14:48
Hmm, ik kan geens erver draaien voor de trial... port 2302 doorgemapped naar de pc waar die op draait, ip ingesteld @ command line (-ip xx.xx.xx.xx) maar dan precies andersom... omdat halo em andersom pakt, maar niemand kan em joinen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:'( whee, ik wil een savegame van HALO na dat Libary gebouw! Ik heb het nu al 5x geprobeerd nadat mn savegame niet goed meer was bijna op het eind, maar het LUKT gewoon niet.
Die klote flood blijft komen, en ik kan zowat meeneurien met dat metalen balletje wat je moet volgen!
Is er op dit moment echt niemand die direct na/ bijna op het eind van dit gebouw is? Dan kannie mij zn savegame sturen!

geert_bennebroek@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Haal alsjeblieft die emailadressen weg :/ contactadvertenties doen we hier niet aan....

Bovendien wordt er al druk gemultiplayert op mijn servertje, dus als je wilt gamen dan ga je daarheen, je gaat niet aan andere mensen vragen of zij online willen gamen.... dat regelen ze zelf wel denk ik zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

weet iemand waarom ik een lage framerate heb in "open" gebieden?
Ik draai gewoon 640x480 allees een beetje op medium. "Binnen" gaat alless lekker.. maar buiten niet echt. En dit met een 2.4 ghtz en GF3 ti500...
Klopt voor geen hout..

Ff nieuwe detonators installleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JEZUS! (***Maybe spoiler for SP***)
Gaaf spel, maar vanaf dat je de flood moet gaan bestrijden tot aan dat je het allerlaatste "ontsnap" level moet doen, is het spel ronduit KL*T*! Echt, wat een gigantische domper voor de rest van het spel!
Die flood is te belachelijk voor woorden! Veel te veel, en ze komen in oneindige aantallen! Wat heb ik me dood lopen ergeren aan die beesten zeg.

Ik vind dat als ze die ongevingen en vijanderen afwisselender/boeiender/creativer/niet-zo-verschrikkelijk-eentonig/niet-zo-irritant hadden gemaakt, het spel echt super was geweest. Ik kan me er niets bij voorstellen dat dit spel zo'n succes was op de Xbox (behalve als je het flood gedeelte weglaat dan)
Het verhaal met de flood enzo is gaaf, maar het laten zien van wat hun inbreng is in het verhaal... Belachelijk gewoon.

Ik weiger na het spelen van de flood levels Halo nog met geweldig te bestempelen!
Multiplayer en alles voor de flood is wel gaaf trouwens :)

ZO, dit is mijn mening! Dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tampie schreef op 19 oktober 2003 @ 23:34:
Haal alsjeblieft die emailadressen weg :/ contactadvertenties doen we hier niet aan....

Bovendien wordt er al druk gemultiplayert op mijn servertje, dus als je wilt gamen dan ga je daarheen, je gaat niet aan andere mensen vragen of zij online willen gamen.... dat regelen ze zelf wel denk ik zo ;)
Goed, geen mail adressen meer :|
Speel trouwens altijd op jou server!

Enne, als je drie posts boven deze van jou leest, die je dat er wel degelijk gevraagd wordt om online te spelen... O-) Offe, was daar de tweede alinea van je post aan gericht? :X

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2003 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Verwijderd schreef op 20 oktober 2003 @ 01:04:
JEZUS! (***Maybe spoiler for SP***)
Gaaf spel, maar vanaf dat je de flood moet gaan bestrijden tot aan dat je het allerlaatste "ontsnap" level moet doen, is het spel ronduit KL*T*! Echt, wat een gigantische domper voor de rest van het spel!
Die flood is te belachelijk voor woorden! Veel te veel, en ze komen in oneindige aantallen! Wat heb ik me dood lopen ergeren aan die beesten zeg.

Ik vind dat als ze die ongevingen en vijanderen afwisselender/boeiender/creativer/niet-zo-verschrikkelijk-eentonig/niet-zo-irritant hadden gemaakt, het spel echt super was geweest. Ik kan me er niets bij voorstellen dat dit spel zo'n succes was op de Xbox (behalve als je het flood gedeelte weglaat dan)
Het verhaal met de flood enzo is gaaf, maar het laten zien van wat hun inbreng is in het verhaal... Belachelijk gewoon.

Ik weiger na het spelen van de flood levels Halo nog met geweldig te bestempelen!
Multiplayer en alles voor de flood is wel gaaf trouwens :)

ZO, dit is mijn mening! Dank u!
Even Doorbijten. Verhaal erachter is wel subliem.
Ik vond het ook een beetje teveel weer. Maar je kijkt er wel doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja 1 van de flaws in halo single player enzoals ik wel vaker heb gepost in ander topics wat een groot probleem is dat deze post geinspireerd is door het level design van halo,deze post geinspireerd is door het level design van halo,deze post geinspireerd is door het level design van halo,deze post geinspireerd is door het level design van halo,deze post geinspireerd is door het level design van halo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 09:49:
tja 1 van de flaws in halo single player enzoals ik wel vaker heb gepost in ander topics wat een groot probleem is dat deze post geinspireerd is door het level design van halo,deze post geinspireerd is door het level design van halo,deze post geinspireerd is door het level design van halo,deze post geinspireerd is door het level design van halo,deze post geinspireerd is door het level design van halo.
:? Huh?

Verklaar nader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
WTF :?

=edit=
te laat 8)7

ja vertel wat bedoel je :+

[ Voor 82% gewijzigd door Ramon op 20-10-2003 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik snap hem ook niet... :?
Verhaal erachter is idd gaaf, maar zo maak je geen succesvolle game (daarom is het goed dat dit er niet de hele game in zit :))

edit:

Smiley dut't nie

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2003 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:56
Tampie schreef op 18 oktober 2003 @ 12:21:

Het is in deze map wel erg makkelijk om te cappen. Laat ik mijn wijsheid s delen zodat mensen er mischien wat tegen gaan doen :), oftwel: Hoe de flag te cappen op death island in 6 stappen :+

1. Neem de teleport naar boven
2. Spring in een banshee
3. Crash neer voor de ingang van de andere basis, en spring eruit
4. Flikker wat granaten naar binnen, pak de vlag, spring in je banshee
5. Maak een duik naar beneden, scheer laag over het strand terug naar je eigen basis
6. Capture!!!

Werkt altijd! (Nu niet meer neem ik aan... ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Zelfde met dat ijs level ... je pakt in je eigen basis gewoon dat trapje naar het bovenste deel van je basis, dan pak je die teleport ... loop je relaxed naar de volgende teleport, enz ... na 2x teleporten ben je in de ander zijn basis, rip je de vlag, en dan loop je dezelfde route terug =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 22:28

edward2

Schieten op de beesten

Klopt dat er in de demo geen (ps2.0 specular?)bumpmapping zit? (-use20 staat aan + R9800)

Ik heb wel eens een beta gespeeld en die zag er beduidend "gebumpter" uit, een verschil van dag en nacht..

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splash schreef op 20 October 2003 @ 12:20:
[...]

Het is in deze map wel erg makkelijk om te cappen. Laat ik mijn wijsheid s delen zodat mensen er mischien wat tegen gaan doen :), oftwel: Hoe de flag te cappen op death island in 6 stappen :+

1. Neem de teleport naar boven
2. Spring in een banshee
3. Crash neer voor de ingang van de andere basis, en spring eruit
4. Flikker wat granaten naar binnen, pak de vlag, spring in je banshee
5. Maak een duik naar beneden, scheer laag over het strand terug naar je eigen basis
6. Capture!!!

Werkt altijd! (Nu niet meer neem ik aan... ;))
Dat doen al veel mensen, het is ook inderdaad een hele goeie tactic. Toch is het ook de meest logische, ik bedoel na een paar keer die map te hebben gespeeld ging ik dat ook automatisch doen. En idd terug over het strand, daar zijn namelijk bijna geen mensen, laat staan banshee's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het waar dat je met de illegale versie ook online kan spelen?
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.