hey, ik wil even weten, komt er iemand boven de 100 kb upload??
want we hebben het liefst nog een snellere server nodig
Hint hint, die is nu uit hint hintTimocos schreef op 30 September 2003 @ 20:21:
[...]
Via auto update in de directory ... alleen kan nu niet meer spelen want heb der nieuwe crack voor nodig( nee ik vraag er niet naar )
Ff daarop wachten en dan hopelijk een betere frame rate
ik heb rond de 100 kb/s totaal, en er was gisteren nog iemand die een server starte, hij had een 100mbit lijntjeCommanderKeen schreef op 01 October 2003 @ 13:05:
hey, ik wil even weten, komt er iemand boven de 100 kb upload??
je hebt helemaal gelijk... maar het laatste level vond ik wél weer heel tof...(nee ik ga nog ff niet verraden hoe dat heet en wat je moet doen...)DarkShadow schreef op 01 October 2003 @ 13:03:
yup, vooral de latere levels vond ik op de xbox ook niet geweldig, de ai was alleen wel erg lekker! vooral in the silent cartographer
dat eiland level, echt prachtig...
[ Voor 11% gewijzigd door Serial-X op 01-10-2003 15:06 ]
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Yups heb em al .. hij draait nu iets beter of lijkt dat maar ? Speel nu op 640x480 ... wel alles open maar dan trekt ie de gangen in dat allien ship nietNotna schreef op 01 October 2003 @ 13:43:
[...]
Hint hint, die is nu uit hint hint
Damn deze game is zo lekker. Ik snap niet dat er nog mensen zijn die zitten te zeuren of gedateerde graphics. Ik bedoel hij is nog steeds errig ,ooi![]()
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
hehe, het feit dat ik de naam van het level niet kon herinneren betekent nog niet dat ik het spel niet kenSerial-X schreef op 01 October 2003 @ 15:05:
[...]
je hebt helemaal gelijk... maar het laatste level vond ik wél weer heel tof...(nee ik ga nog ff niet verraden hoe dat heet en wat je moet doen...)
En trouwens, kijk eens naar de mp map Death Island, die heeft wel wat weg van silent cartographer...
Is nog niet in NL uitAurelium schreef op 01 October 2003 @ 16:07:
Is halo nu al echt uit in nederland of hebben jullie allemaal de full version van het inet geplukt?Als ie al uit is ga ik em toch ook eens heel snel halen!!!!
[ Voor 10% gewijzigd door console op 01-10-2003 17:33 ]
Verwijderd
Staat een pass opconsole schreef op 01 October 2003 @ 17:32:
IP: 212.187.100.184 4 player max
meestal savonds onlinenu dus ook
console schreef op 01 October 2003 @ 17:32:
IP: 212.187.100.184 4 player max
pass GoT
meestal savonds onlinenu dus ook
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Bier, Whiskey en Metal!!
[ Voor 4% gewijzigd door Ramon op 01-10-2003 23:37 ]
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Verwijderd
Is echt al 10 x keer langs geweestVerwijderd schreef op 02 October 2003 @ 13:30:
Ja het draait ook wel vloeiend bij mij behalve als er veel gebeurd zeg maar.
Weet iemand misschien het commando in console om FPS te laten zien ofzo?
[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 02-10-2003 13:32 ]
Gebruik FrapsVerwijderd schreef op 02 October 2003 @ 13:30:
Ja het draait ook wel vloeiend bij mij behalve als er veel gebeurd zeg maar.
Weet iemand misschien het commando in console om FPS te laten zien ofzo?
[ Voor 6% gewijzigd door Ikkuh84 op 02-10-2003 13:32 ]
Verwijderd
Thnx m8Notna schreef op 02 October 2003 @ 13:32:
[...]
Is echt al 10 x keer langs geweest
Maja:
Zet achter je Halo.exe -console. Dus "X:/Program Files/Microsoft Games/Halo.exe" -console.
Vervolgens ingame op de tilde : ` toets drukken en rasterizer_fps true intikken en voila
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2003 13:50 ]
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
The devil is in the details.
Verwijderd
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
Verwijderd
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Heel makkelijk gewoon na kale install DUS zonder die (**) CD crack er op .Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 16:21:
ahum, weet iemand hier hoe je op "onze" versie van Halo (die we zegmaar al hadden toen-ie nog niet in dewinkel lag) de patch kan installen?
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Lijkt me geen verkeerd planVerwijderd schreef op 02 October 2003 @ 16:28:
[...]
dit hele draadje loopt over van talk hierover! maargoed, ik weet genoeg, hou mn mond
Verwijderd
Metsada heeft een servertje: 130.89.225.220, maar ik raak er niet inVerwijderd schreef op 02 October 2003 @ 19:44:
Ik kan niet op het tweakers kanaal komen via mIRC?![]()
Maaruh, is er nog een servertje aan de gang deze avond?
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
machine gun blijven vuren en naar achter lopenVerwijderd schreef op 02 oktober 2003 @ 18:20:
hey,
ik het spel nu ook al een tijdje alleen zit ik vast ik ebn in zon ruimteschip met mosters die me slaan met een zwaart ofzo en dan ben ik in 1 keer dood he moet ik hun verslaanpleasse
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
no prob, om een crack heb ik gelukkig nooit gevraagdVerwijderd schreef op 02 October 2003 @ 19:08:
[...]
Lijkt me geen verkeerd plan
Ook al is hier wat losjes gemod, het is niet de bedoeling dat we elkaar hier met/aan cracks ed gaan helpen.
moet je een plasma op zon klein rood ventje gooienLord_Mithril schreef op 02 October 2003 @ 20:09:
[...]
machine gun blijven vuren en naar achter lopenwerkt perfect..
als je wilt lachen gooi je eerst nog ff een plasma grenade op em
Battle.net Spud#2543
hmmm dat vind ik wel vetjes, wrom op qnet?? wrom niet bij irc.tweakers.net?evilpin0 schreef op 03 October 2003 @ 00:18:
we zijn trouwens op qnet in #halogame bezig met een 2v2 tournament te "organizeren" als het wat word laat ik weten zodat jullie ook mee kunnen doen als jullie dat willen
[ Voor 6% gewijzigd door DarkShadow op 03-10-2003 00:36 ]
[ Voor 13% gewijzigd door rudyman85 op 03-10-2003 10:36 ]
Dedicated is toch dat je er zelf niet speelt? Daarom is het dedicatedTampie schreef op 03 October 2003 @ 09:34:
nou mensen de dedicated server is uit, ik heb alleen wat hulp nodig bij het opzetten daarvan; ik heb hier nu een bak staan die straks wellicht halo kan draaien, maar die is nog niet compleet, ondertussen wou ik vandaag gewoon ff kijken of ik erop kon komen als ik zelf de server draai, maar wat krijg je dan, ik start halo dedicated op, ik start halo gewoon op, krijg foutmelding dat er al een instantie van halo draait... schiet lekker op dus. .....
/me kloot nog ff verder.
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
AA uitzetten, of anders komt het omdat je een refreshrate fixe gebruikt hebtRudyyy schreef op 03 October 2003 @ 10:36:
hm ik krijg een kleine fout als ik HALO opstart
[afbeelding]
ik heb de nieuwste DX9.0b , snap hier niks van ..waar kan het aan liggen?
kheb hardware acc..heus niet op disable staan..vaag
[ Voor 11% gewijzigd door Maverick op 03-10-2003 11:44 ]
PSN: DutchTrickle PVoutput
[ Voor 13% gewijzigd door bAdmuTs op 03-10-2003 11:49 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
-- Altijd blijven prutsen --
[ Voor 20% gewijzigd door BruT@LysT op 03-10-2003 14:19 ]
Verwijderd
ander genre -> offtopic -> heeft er niets mee te maken.FoggyFreek schreef op 03 October 2003 @ 13:59:
Freedom Fighters ligt in de winkel, imho een veel beter verzorgd spel als HALO, ik vond het eind echt slaapverwekkend saai, steeds hetzelfde, steeds hetzelfde level-design ook.. beetje jammer. Freedom Fighers is dan echt 1000x beter, een van mijn gekochte titels dit jaar
Kijk trouwens in de readme voor meer opties die je achter je er achter kan zetten. bijvoorbeeld -novideo zorgt er voor dat je de introfilmjes niet ziet maar direct naar het hoofdmenu gaat.I've seen alot of people complaing it seems to me alot of you are useing the wrong shader paths for your cards.
if your useing an ATI card 9600 or higher or a FX 5900 & 5800 card run Halo with this command line
Halo.exe -use20
If your useing something below use
Halo.exe -use11 or -use14
That should dramticly improve your proformance, also note that your card has a fillrate how this works is every frame has how many pixels? in the example of a 1024x768 res that's how many square pixels? 786,432 pixels per frame. So if you turn on FSAA x4 then we need four frames for every frame rendered so that number jumps to 3,145,728 pixels per frame so as you can see FSAA will require a trendmendously higher Fillrate.
[ Voor 50% gewijzigd door GoddXX2 op 03-10-2003 19:43 ]
Verwijderd
TERING! van 15fps naar 60GoddXX2 schreef op 03 oktober 2003 @ 19:30:
Je kan alle commando's zien als je je console opent en dan op tab drukt als je nog niets hebt gertypt. je kan ook je framerate zien dmv CTRL+F12 dan zie je ook meteen dat er nog een hoop bugs inzitten. Je framerate die halveer bijna als je plasma gun/rifle of fuel rod gunn overhit is. Die dingen die moeten er wel uit te halen zijn. Je framerate dropt ook heel erg als je je zaklamp aanzet.
ZIjn denk nog wel wat bugs te fixen. Er komen volgens het gearbox forum nog een aantal patches uit die pingtijden toevoegen en al die dingen.
Zag nog een aantal dingen op de gearbox site:
[...]
Kijk trouwens in de readme voor meer opties die je achter je er achter kan zetten. bijvoorbeeld -novideo zorgt er voor dat je de introfilmjes niet ziet maar direct naar het hoofdmenu gaat.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 21:41 ]
Verwijderd
Tampie schreef op 03 oktober 2003 @ 21:39:
halo dedicated is gereed
131.211.229.224
pass: GoT << let op hoofdletters.
Nu wil ik nog graag weten wat jullie het liefst spelen, kan iemand daar even een poll over maken misschien? dat kan ik de maplist daarop aanpassen.
aangezien de bak trouwens bij mij op kamer staat, zal hij, totdat ik er eentje heb die stil genoeg is, slechts aanstaan wanneer ik wakker ben, reken op van 8 tot 12 ofzo gemiddeld.....
[ Voor 10% gewijzigd door Eeruku op 03-10-2003 22:44 ]
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Alone at last
Just nostalgia and I
GoddXX2 schreef op 03 October 2003 @ 19:30:
Zag nog een aantal dingen op de gearbox site:
[...]
Kijk trouwens in de readme voor meer opties die je achter je er achter kan zetten. bijvoorbeeld -novideo zorgt er voor dat je de introfilmjes niet ziet maar direct naar het hoofdmenu gaat.
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Switch op 03-10-2003 23:14 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Okyah op 04-10-2003 00:05 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Ik spreek hier over de verzorgdheid van een spel. HALO is naar het end toe ronduit saai qua leveldesign. Dus zeg ik op mijn beurt dat het Leveldesign van Freedom Fighters heel erg netjes is gedaan.InterXs schreef op 03 October 2003 @ 16:18:
[...]
ander genre -> offtopic -> heeft er niets mee te maken.
kan je net zo goed fifa met f-1 2003 vergelijken
kansloos.
[ Voor 3% gewijzigd door FoggyFreek op 04-10-2003 09:41 ]
-- Altijd blijven prutsen --
Een radeon 9700 met 512 mb. Die vindt ik knapVerwijderd schreef op 04 October 2003 @ 06:19:
Oke......heb nu een redelijk eind gespeeld.....en wat betreft die framerate.....
De framerate zelf is gewoon goed over het algemeen, het ziet er alleen niet vloeiend uit.....
Bv bij een framerate van 50 'zou' het allemaal d'r vloeiend moeten uitzien, maar dat doet het niet....'t ziet er nog steeds schokkerig uit.....vanalles geprobeerd maar ik krijg het niet gefixed....
Wat ik ook jammer vind is dat de framerate tijdens cut-scenes gelocked is op 30 (verklaart ook meteen waarom die -timedemo altijd rond de 30 geeft) en daarom zien die er over het algemeen ook niet vloeiend uit
Tijdens het spelen viel het bijna nooit onder de 30 dus het zou allemaal in orde moeten zijn....
Weet iemand wat dit dus kan zijn? Probleem was er trouwens ook met bv Mafia op mijn systeem en op veel andere sytemen ook trouwens (hoge framerate, maar toch schokkerig)
Heb een XP2600 met een Radeon 9700 pro 512 Mb....
[ Voor 41% gewijzigd door Zeus op 04-10-2003 11:03 . Reden: - ]
"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "
Offtopic: dat doe je zo:Althalus schreef op 04 oktober 2003 @ 10:34:
Dit spel is volgens mij helaas ongeschikt voor Geforce 2's en Geforce 4mx'en. Ik heb een GF4 mx 440 en het is echt lelijk! Toch wordt er veel gevraagd van mijn systeem. Best irritant, dat komt waarschijnlijk doordat het dx7 kaarten zijn (en AA niet aankunnen). Gewoonweg jammer want ik vind er nu niks aan. Moet ik weer wachten op een nieuwe pc voordat ik kan spelen :\
Screenshot @ 1280x 1024 met alles op high
[afbeelding]
Screenshot @ 640x 480 met alles op high
[afbeelding]
edit:
En hoe doe je die img + url? ik heb nu staan: [img=500,h,1]http://home.wanadoo.nl/famlagas/personal/sshots/halo_1280.jpg + http://home.wanadoo.nl/famlagas/personal/sshots/halo_1280.jpg[/img]
[ Voor 5% gewijzigd door Notna op 04-10-2003 10:53 ]
"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
mja ik zou niet weten hoe zoiets te organiseren maar als er zoiets komt doe ik iig wel mee samen met Serial-Xevilpin0 schreef op 03 October 2003 @ 14:38:
we kunnen ook een got tournament 2v2 doen als iemand het wil organiseren
Mouselag? Neuh. Alleen bij die turret @ Death Island, maar dat is normaal (Toch?Okyah schreef op 04 oktober 2003 @ 16:58:
Switch, heb jij met die resolutie dan niet last van mouselag? Of ben ik zo'n pietlut?
Heb je alle effecten verder uitstaan en detaillevels laag oid?
[ Voor 9% gewijzigd door Okyah op 04-10-2003 19:15 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
[ Voor 40% gewijzigd door DarkShadow op 04-10-2003 18:17 ]
Verwijderd
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Alone at last
Just nostalgia and I
[ Voor 38% gewijzigd door Okyah op 04-10-2003 22:20 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq