en jij denkt dat als je een emulator hebt je gelijk alle spellen met de juiste instellingen met muis en toetsenbord kunt spelen??? En idd, zoals AudiRS4 al zei, Gearbox heeft dus het hele spel omgezet, en er ook nog eens dingen aan toegevoegd (nieuwe MPmodes etc.)Verwijderd schreef op 23 September 2003 @ 12:22:
[...]
En dan ben je ook meteen van die $%^&-controllers af.
wanneer komt deze uit? zou toch ook 30 september zijn?
30 september voor zover ik weet
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Nah, wordt vast eind van het jaar
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
zou best kunnen, hij is al gold dus ach ik zie dat best gebeuren of iig een weekje of 2 later.
Volgens mij is ie "uit" . Hij is gereleased door FLT. Het is echter maar 1 cd tje ??
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Ja, idd... hij is uit. Toch ga ik em denk ik kopen, want ik het is het waard
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
* Ryceck ruikt een stel reacties van hypocriete chronische "ik ben braaf en download niets" brulkonijnen....Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 09:07:
Heb hem al gefxpednu zelf nog ff downen, maar dit wordt wel een kopertje denk ik!
Me issum zelf nu ook aan het binnenhalen en zal hem s ffkes testen om te zien oftie de moeite waard is
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Halo_Combat_Evolved-FLT

Maar tjah, Ryceck kan dan wel lame reageren op HTAS-DenniZ, maar ik ga hem ook gewoon kopen. Battlefield heb ik ook eerst gedownd. Die heb ik gewoon origineel gekocht, want dat spel respecteer ik, en geeft mijn gewoon voldoening, en dan vooral Multiplayer. Kan HALO dat ook met Multiplayer, dan koop ik die ook gewoon...
En gelukkig zijn er zoals mij meer mensen die dit doen...
Maar tjah, Ryceck kan dan wel lame reageren op HTAS-DenniZ, maar ik ga hem ook gewoon kopen. Battlefield heb ik ook eerst gedownd. Die heb ik gewoon origineel gekocht, want dat spel respecteer ik, en geeft mijn gewoon voldoening, en dan vooral Multiplayer. Kan HALO dat ook met Multiplayer, dan koop ik die ook gewoon...
En gelukkig zijn er zoals mij meer mensen die dit doen...
[ Voor 8% gewijzigd door Damian op 26-09-2003 09:25 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Is fairlight weer terug. Ik dacht dat een tijdje geleden gestopt waren
Neuh, niet echt weggeweestHenkus schreef op 26 September 2003 @ 09:25:
Is fairlight weer terug. Ik dacht dat een tijdje geleden gestopt waren
Verwijderd
Zullen we het on-topic te houden? We hebben weinig te maken met wel en wee van warez groepen. Misschien overbodig om te melden, maar downloadsnelheden/warez links zijn hier natuurlijk niet gewenst
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2003 10:04 ]
Eindelijk kan ik hem over een paar uurtjes spelen.
Het eerste spel in mijn grote verlang lijst.
Ik zal net als vele andere hier alles melden over spel als ik het dadelijk gespeeld heb.
Het eerste spel in mijn grote verlang lijst.
Ik zal net als vele andere hier alles melden over spel als ik het dadelijk gespeeld heb.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Hij stroomt nu ook bij mij binnen, ik ben erg benieuwd hoe die is...
Zo als wat .. niet alleen maar zeggen dat je wat gehoord heb maar ook vertellen.
Ander gewoon even

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Heeft ie gehoord, zegt ie toch?CyberTijn schreef op 26 September 2003 @ 11:50:
en waar baseer je dat op ?
Als ik de isonews forums moet geloven is het een lelijke, slecht speelbare x-box poort.
(en het zijn echt niet een paar mensen die dat zeggen maar bijna iedereen)
(en het zijn echt niet een paar mensen die dat zeggen maar bijna iedereen)
Verwijderd
Gamespy oordeelt toch wel even anders...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2003 12:46 ]
haha
En dna moet je dit lezen
http://66.201.243.169/for...450e3958b&threadid=108927
Wat is nu waar
Vaag ik denk gewoon zelf dat het ook een verouderd spel is maar verder wel een leuk spel om te spelen .
Maar zeker NU geen topper meer .
Neem nou Chrome eens.
Chrome *
die is een stuk mooier en ook een stukje beter .
[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 26-09-2003 12:55 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Heeft iemand al plaatjes ??
ben wel benieuwd of het er nog zo brak uit ziet als in de beta die ik toendertijd had..
ben wel benieuwd of het er nog zo brak uit ziet als in de beta die ik toendertijd had..
Zeker zo iemand die alleen plaatjes kijkt of 1 min van een demo bekijkt
Nee echt chrome is heel goed alleen je moet even door het eerste level heen daarna wordt hij echt spannend .
en ook het landschap is heel mooi afgewerkt .
samen met een goede verhaal lijn .
Ik vond die beta er juist mooi uitzien, op een paar foutjes na dan maar ach het was de betaDamian schreef op 26 September 2003 @ 13:02:
Heeft iemand al plaatjes ??
Dit is/word echt een supervet spel om op inet/LAN te spelen, heb de beta ook al op een LAN gespeeld met 8 man en das echt super lache
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Ik ben nu al bij pagina 3 en ik heb nog geen zinnig woord gelezen behalve geruchten en berichten zoals 'HOLD MY COCK'Blackhole schreef op 26 September 2003 @ 12:52:
[...]
haha
En dna moet je dit lezen![]()
http://66.201.243.169/for...450e3958b&threadid=108927
Je kan het ook omdraaien en zeggen dat je reacties ruikt van dezelfde pubertjes die iedere keer weer stoer komen verkondigen dat ze het spel al gedownload hebben. Ik download zelf ook, maar ik zie het nut er absoluut niet van in om dat op forums te gaan verkondigen.* Ryceck ruikt een stel reacties van hypocriete chronische "ik ben braaf en download niets" brulkonijnen....
ik heb hem zojuist ff een uurtje of twee gespeeld
eerste wat ik opmerkte: gebruik van AA vern##kt de hele game, het spel ondersteunt geen AA
de graphics zijn ondertussen een beetje achterhaald maar het totaal ziet er nog steeds goed uit
het spel speelt wel fijn, echter het lijkt heel zwaar te draaien
het aantal fps is niet echt heel hoog ondanks dat mijn systeem het toch makkelijk moet kunnen trekken op 1024*768*32 @ 85Hz
de Warhog is trouwens ook lekker wazig qua besturing
je moet sturen met de muis wat bij mij nogal eens resulteert in flinke crashes
verder: best leuke game
eerste wat ik opmerkte: gebruik van AA vern##kt de hele game, het spel ondersteunt geen AA
de graphics zijn ondertussen een beetje achterhaald maar het totaal ziet er nog steeds goed uit
het aantal fps is niet echt heel hoog ondanks dat mijn systeem het toch makkelijk moet kunnen trekken op 1024*768*32 @ 85Hz
Pic's!!!!Crash-Override schreef op 26 September 2003 @ 14:11:
ik heb hem zojuist ff een uurtje of twee gespeeld
En draait hij beter dan de beta, of heb je die nooit gespeeld
Uuhm... ik heb em (express) niet op de Xbox gespeelt, maar hij is echt wel de moeite waard hoor! Hij speelt heerlijk!!
hij speelt (qua fps) echt zo verschrikkelijk slecht op een 3200+ met radeon8500 .. echt onwijs irritant .. das best wel jammer (800x600, standaard vid settings, lagere vid settings helpen ook niet echt .. 640x480 niet geprobeerd)
verder wel geinig spel, maar het draait zo brak =\
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
beta nooit gespeeld, vind dat altijd een beetje een spel verpestenMasterJR schreef op 26 September 2003 @ 14:16:
[...]
Pic's!!!!![]()
En draait hij beter dan de beta, of heb je die nooit gespeeld

pics zal ik straks wel een paar maken als ik zin en tijd heb
slap kmoet w8en tot ik thuis ben van werk voordat ik bij mn 'leverancier' kan om em te lenen
heb ik hier ook met een XP2800+ en een Ti4600yamAUchi schreef op 26 September 2003 @ 14:23:
hij speelt (qua fps) echt zo verschrikkelijk slecht op een 3200+ met radeon8500 .. echt onwijs irritant .. das best wel jammer (800x600, standaard vid settings, lagere vid settings helpen ook niet echt .. 640x480 niet geprobeerd)
doet me een beetje aan Unreal 2 denken

Mikez schreef op 26 September 2003 @ 14:25:
slap kmoet w8en tot ik thuis ben van werk voordat ik bij mn 'leverancier' kan om em te lenen
"this whole bullshit is called: microsoft has fucked us over and after five years we get the leftovers."Raven- schreef op 26 september 2003 @ 14:06:
[...]
Ik ben nu al bij pagina 3 en ik heb nog geen zinnig woord gelezen behalve geruchten en berichten zoals 'HOLD MY COCK'Dit kan je dus niet echt serieus nemen.
spel draait hier ook niet echt soepel om te zeggen
Nee en eerder in dit topic stond al dat je niet moet vragen naar de grote ervan ...David2003 schreef op 26 september 2003 @ 14:28:
is die beta toevallig 160,189 kb groot?
Maar ikzelf denk dat hij erg cool is het spel ( heb de beta ook gespeeld ) ben nu de final aan het instaleren en zal zo wel plaatjes schieten van het spel zelf. Heb zelf erg lang op dit spel gewacht dus ga niet af op reviews ervan maar wat ik er zelf van vind
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
ga dat hier nu niet lopen vragen, dat heeft namelijk niks met het onderwerp te maken en gaat de illigale kant inDavid2003 schreef op 26 September 2003 @ 14:28:
is die beta toevallig 160,189 kb groot?
en om onnodige waarschuwingen of slotjes te voorkomen --> niet meer doen
Aaargh hij doet het niet
Heb net geinstalleerd ... start ik op zie ik alleen maar het begin scherm ervan,dus de Halo en de naam ... en ondertusse hoor ik wel de reclame van de makers enzo en dan hoor ik ook het hoofdmenu maar kan ik ook niks zien en doen
.Weet iemand hoe dit kan. Heb de laatste drivers van Nvidia en specs zie benede terwijl de beta het wel goed deed
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Hebben jullie al de review op Gamespy gelezen?
Je hebt een heel heftig systeem nodig om dit achterhaalde spel te spelen. Gearbox laat weer eens zijn stempel achter.
Je hebt een heel heftig systeem nodig om dit achterhaalde spel te spelen. Gearbox laat weer eens zijn stempel achter.
Ik heb het spel nog maar 5 minuten gespeeld maar Chrome is vele malen mooier en speelt veel soepeler. Chrome draait perfect op mijn systeem op 1600x1200 .
Halo ziet er veel minder mooi uit en loopt lang niet zo goed.
Ik weet niet of jullie dit al hebben gehad maar als ik de video settings verander en save blijven ze daarna toch hangen op 800x600
Edit : Videosettings save is opgelost door het spel opnieuw op te starten.
Maar ik nog even 2 minuten gespeeld en met een resolutie van 1024x1280 op mijn systeem heb ik in het 1e level framedrops naar 10 fps.
Dit is belachelijk laag en dus gewoon slechte programmering.
Halo ziet er veel minder mooi uit en loopt lang niet zo goed.
Ik weet niet of jullie dit al hebben gehad maar als ik de video settings verander en save blijven ze daarna toch hangen op 800x600
Edit : Videosettings save is opgelost door het spel opnieuw op te starten.
Maar ik nog even 2 minuten gespeeld en met een resolutie van 1024x1280 op mijn systeem heb ik in het 1e level framedrops naar 10 fps.
Dit is belachelijk laag en dus gewoon slechte programmering.
[ Voor 29% gewijzigd door Henkus op 26-09-2003 15:33 ]
Helemaal eens met Henkus. Net 45min gespeeld en er weer afgehaald..
Wat een crap port!
- De controls zijn niet echt lekker, in het menu veeel te snel ingame beetje
traag
- Ik krijg constant de foutmelding dat hij Dx9 niet kon initialiseren, eerst
moest ik DX9 opnieuw installeren, volgende keer hielp alleen rebooten en nu
weer niet
- ontsettend lage framerate. Ik heb een P4 3,1GHz met een Radeon 9700Pro en
moet op 1024 zonder specular highlighting en schaduw spelen wil het beetje
lopen. Als je dan zo'n plasma gun pakt en die moet herladen komt er heet gas
uit of zo, zie ik gewoon dat de framerate onder de 24 valt.
Daarnaast is het een ontsettend console spel, knallen knallen knallen zonder
quicksave. Ze hadden er wel een beeeetje een PC spel van mogen maken.
Hadden ze daar nou zo lang voor nodig? Beetje jammer.
Wat een crap port!
- De controls zijn niet echt lekker, in het menu veeel te snel ingame beetje
traag
- Ik krijg constant de foutmelding dat hij Dx9 niet kon initialiseren, eerst
moest ik DX9 opnieuw installeren, volgende keer hielp alleen rebooten en nu
weer niet
- ontsettend lage framerate. Ik heb een P4 3,1GHz met een Radeon 9700Pro en
moet op 1024 zonder specular highlighting en schaduw spelen wil het beetje
lopen. Als je dan zo'n plasma gun pakt en die moet herladen komt er heet gas
uit of zo, zie ik gewoon dat de framerate onder de 24 valt.
Daarnaast is het een ontsettend console spel, knallen knallen knallen zonder
quicksave. Ze hadden er wel een beeeetje een PC spel van mogen maken.
Hadden ze daar nou zo lang voor nodig? Beetje jammer.
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Ik ondersteun de meningen hierboven. Een kwartiertje gespeeld maar de performance is echt belabberd, en dat terwijl het er niet eens spectaculair uitziet. Andere games als UT2003 zijn mooier EN sneller.....wissen dus.
ik vind de graphics echt tegenvallen. Dit spel had 2 à 3 jaar geleden uit moeten komen, dan was het een waardig spel geweest.
Nou, als ik het zo hoor hoef ik hem geeneens te proberen dus! Wat een tegenvaller zeg.
Haha, is dat het Silent Cartographer level? Je kunt helemaal met die Warthog naar binnen rijden dacht ik (misschien in de PC versie niet meer)Illegal_Alien schreef op 19 September 2003 @ 22:03:
[afbeelding]
Kon het niet latenJa ik "werk" bij die site
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
aarggh wat een blunder is dit spel geworden, jammer genoeg.
Het lijkt wel of ze het totaal zijn vergeten om het een beetje te optimaliseren ofzo, op mijn bak moet ik bijna alles op off zetten qua effecten en dan 800x600 max.
p2 @ 2,7, Geforce 3, 1024MB ram
Het lijkt wel of ze het totaal zijn vergeten om het een beetje te optimaliseren ofzo, op mijn bak moet ik bijna alles op off zetten qua effecten en dan 800x600 max.
p2 @ 2,7, Geforce 3, 1024MB ram
39
gamespy: But the biggest problem with the graphics -- and the entire game, for that matter -- is that you'll need a pretty powerful PC to run Halo at a steady clip. My main machine is a P2.54 GHz P4 with a GeForce 4 and 1GB of RAM, and I've been running new releases like TRON 2.0, Jedi Academy and Call of Duty at 1024x768 without so much as a stutter - and that's with all the eye candy cranked up. But even at 800x600 with some of the details turned down, Halo still feels sluggish -- disappointing for a game that looked fantastic and ran fairly well on the Xbox two years ago.
Verwijderd
Damn...ik vraag me dan toch af wat voor games de PC blad reviewers spelen.
Daar was het een en al 'Wat een fantastische gameplay en GFX'
Om PC-Zone te kwooten:
"o,o,o, wat speelt dat lekker zeg!" -- "Geen ordianire port" -- "Ongekende schaal" -- Pak Unreal ll erbij, en je ziet dat Halo haar tijd nog steeds ver vooruit is" (Erm ok..) -- "Dit moet je spelen!" -- ...nog steeds een voorbeeld voor heel het genre"
Hmmm....wat voor NASA comp hebben ze daar zeg?
Zo te zien kan ik HALO afschrijven wat specs betreft.....

Daar was het een en al 'Wat een fantastische gameplay en GFX'
Om PC-Zone te kwooten:
"o,o,o, wat speelt dat lekker zeg!" -- "Geen ordianire port" -- "Ongekende schaal" -- Pak Unreal ll erbij, en je ziet dat Halo haar tijd nog steeds ver vooruit is" (Erm ok..) -- "Dit moet je spelen!" -- ...nog steeds een voorbeeld voor heel het genre"
Hmmm....wat voor NASA comp hebben ze daar zeg?
Zo te zien kan ik HALO afschrijven wat specs betreft.....

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2003 17:05 ]
Verwijderd
nou lekker dan, had gehoopt dat ze het nog zouden optimaliseren na die beta maar die apen bij gearbox doen dat dus niet. Na, dan maar geen halo.
hehehe, nu nog steedsD³ schreef op 26 september 2003 @ 16:51:
Nou, als ik het zo hoor hoef ik hem geeneens te proberen dus! Wat een tegenvaller zeg.
[...]
Haha, is dat het Silent Cartographer level? Je kunt helemaal met die Warthog naar binnen rijden dacht ik (misschien in de PC versie niet meer)
ik had er mijn Warhog ook ingepland, viel nog niet mee met die smalle gangetjes
binnenlevels zijn trouwens een drama
fps vallen terug naar bijna 20
[ Voor 9% gewijzigd door Crash op 26-09-2003 17:33 ]
Als ik me niet vergis was de beta ruim 2 jaar oud...Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 17:19:
nou lekker dan, had gehoopt dat ze het nog zouden optimaliseren na die beta maar die apen bij gearbox doen dat dus niet. Na, dan maar geen halo.
In mijn visie:
Gerushte game, met alle media hype maar 'even snel' afgemaakt, weinig tot geen nieuws erin gestopt, geen geld meer (wellicht
Weer een game die in het water dondert
Deze plek is te koop.
Ik heb em nu gespeeld op 1024x1280 met dynamic lightning en shadows en v-sync disabled.
Het spel is nu redelijk te spelen. Ik ben echter nog niet buiten geweest. Ik weet ook niet of dat een framedrop gaat veroorzaken.
Als dat het geval is en ik zou gedwongen zijn om terug naar bijv 800x600 te gaan dan flikker ik hem direct er af. Ik ga geen spellen op lage resolutie spelen.
Er zijn genoeg andere gave spellen die perfect op mijn pc draaien in hoge resoluties.
Het spel is nu redelijk te spelen. Ik ben echter nog niet buiten geweest. Ik weet ook niet of dat een framedrop gaat veroorzaken.
Als dat het geval is en ik zou gedwongen zijn om terug naar bijv 800x600 te gaan dan flikker ik hem direct er af. Ik ga geen spellen op lage resolutie spelen.
Er zijn genoeg andere gave spellen die perfect op mijn pc draaien in hoge resoluties.
V-sync haalt alleen je MAXIMALE framerate omlaag naar de reshreshrate van je monitor. En prestatieverlies is dus onmogelijk te zien. Het beeld ziet er juist beter uit omdat je geen tearing hebt tijdens draaien (je scherm wordt dan in schijven verdeeld) en ik heb ook minder last van geschok tijdens lopen/strafen.Henkus schreef op 26 september 2003 @ 17:35:
Ik heb em nu gespeeld op 1024x1280 met dynamic lightning en shadows en v-sync disabled.
Ik heb de Beta 1.5 gezien bij iemand anders, die ook een Xbox met Halo had. Hij had niet alles op high staan, maar ik vond het er simpelweg niet uit zien. Niet perse de pixels die je beter ziet omdat de monitor een scherper beeld geeft, maar vooral het gezichtsveld -> mist heel dichtbij. Op de Xbox had je die irritante mist amper... Nooit last van gehad. Het kan aan de settings liggen, weten jullie er meer van?
[ Voor 23% gewijzigd door Yokozuna op 26-09-2003 17:41 ]
Weet je dat helemaal zeker? Volgens mij probeert VSYNC altijd een veelvoud van je refresh rate te gebruiken. Dus bij 60Hz of 60fps of 120fps of 30fps (misschien ook 15 of 20fps?).
Het gaat erom dat de framebuffer op het moment dat de monitor deze uit wil lezen niet verandert wordt (om het nieuwe frame erin te proppen).
Correct me if I'm wrong!
Het gaat erom dat de framebuffer op het moment dat de monitor deze uit wil lezen niet verandert wordt (om het nieuwe frame erin te proppen).
Correct me if I'm wrong!
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
ehm nope, je zit er langsJayVee schreef op 26 september 2003 @ 18:43:
Weet je dat helemaal zeker? Volgens mij probeert VSYNC altijd een veelvoud van je refresh rate te gebruiken. Dus bij 60Hz of 60fps of 120fps of 30fps (misschien ook 15 of 20fps?).
Correct me if I'm wrong!
V-Sync zorgt ervoor dat je fps niet boven je Hz uitkomt
dus 60Hz met V-Sync enabled = max. 60 fps
Ja maar wat voor nut heeft dat dan eigenlijk?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Klopt (ongeveer)JayVee schreef op 26 September 2003 @ 18:43:
Correct me if I'm wrong!
Met vsync zal je fps nooit boven je refreshrate uit komen en dus gelocked zijn op bijv. 60hz. Maar als je pctje niet meer dan 40fps trekt zal hij em op 30fps gaan draaien zodat het nog wel in sync loopt met je monitor.
Verder vind ik Halo er nog best mooi uit zien. De level opbouw is een beetje vierkant, maar de emboss en lichteffecten maken veel goed. Pitty dat het zo brak draait
Dit is wel puur zo'n LAN game.
[ Voor 14% gewijzigd door xerix op 26-09-2003 19:10 ]
vtec just kicked in yo!
Verwijderd
een GERUSHTE game?KeeZ schreef op 26 September 2003 @ 17:35:
[...]
Als ik me niet vergis was de beta ruim 2 jaar oud...
In mijn visie:
Gerushte game, met alle media hype maar 'even snel' afgemaakt, weinig tot geen nieuws erin gestopt, geen geld meer (wellicht) in het spel gestopt omdat alles op halo 2 moest worden gezet... you name it !!
Weer een game die in het water dondert
als je Halo wil afkraken, noem het dan aub niet gerushed...dit spel is JAREN in ontwikkeling geweest, maar moest door toedoen van MS als xbox launch game dienen...normaal gezien had de pc versie nog voor de introductie van de xbox moeten zijn, kom dus niet zeggen dat ze het vlugvlug eventjes gemaakt hebben
Ik vind em best lekker spelen, maar hij draait wel instabiel... alstie even wat moet laden *hups* reboot
Ik kan niet eens voorbij het 1e level komen
Verwijderd
hoe kom ik uit die tube? er staat druk left button in nou ik druk op mn linkermuisknop en op links gebeurd helemaal niets!
laat maar ik dee ene beetje corky
laat maar ik dee ene beetje corky
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2003 20:22 ]
vind de effecten niet super en ook ge omgeving valt tegen, maar hij draait erg lekker op mijn pc op 1024 alles high/on, en hij speelt verder ook nog eens heerlijk
ben net dat stukje met die wartog voorbij en boys o boys wat was dat vet!
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Verwijderd
Ik hoop dat er iets is met ATI drivers/kaarten en dit spel, want dit schiet niet op.
Athlon 2400, 1 gig RAM, Radeon 9700 Pro en het ziet er zo uit
Framerate is bedroevend laag, terwijl de nieuwste games perfect draaien.
Athlon 2400, 1 gig RAM, Radeon 9700 Pro en het ziet er zo uit
Framerate is bedroevend laag, terwijl de nieuwste games perfect draaien.
dan heb je inderdaad een bugje, ik draai em vloeied 40 fps in battle op een 9800pr0 256mb ,xp300
Het beeld ziet er juist beter uit omdat je geen tearing hebt tijdens draaien (je scherm wordt dan in schijven verdeeld, vies) en ik heb ook minder last van geschok tijdens lopen/strafen. Met andere woorden het draait eigenlijk juist vloeiender.Captain Pervert schreef op 26 September 2003 @ 19:08:
Ja maar wat voor nut heeft dat dan eigenlijk?
Dat veelvoud klopt ook niet, ik heb vaak genoeg gewoon 60FPS en geen 37.5. Terwijl mijn refreshrate op 1600x1200 75Hz is.
Back ontopic, vinden jullie het spel er ook slechter uitzien dat op de Xbox? En dan heb ik het er niet over dat je pixels beter ziet door scherper scherm. Ik snap niet hoe het komt, is het gezichtsveld bij jullie ook zo klein? -> bij iemand gezien maar je kon maar 50 meter ver kijken ofzo. Op de Xbox had ik het idee zover te kunnen kijken als waar het terrein ophield.
En waarom draait Halo voor geen meter op een pc met de specs van de Xbox? De Xbox heeft ook pc hardware en een windows alike OS? Optimalisatie, maar scheelt dat ZOVEEL? En ik dacht dat de game in eerste plaats eigenlijk voor de pc was geschreven.
Het zal echt aan mij liggen, maar op de Xbox zag alles er gewoon erg goed uit.vind de effecten niet super en ook ge omgeving valt tegen
[ Voor 74% gewijzigd door Yokozuna op 26-09-2003 21:23 ]
Heb hetzelfde alleen kom 1 stap verder. Zie het menu maar kan daar niks doen / selecteren. AA staat uit.Timocos schreef op 26 September 2003 @ 14:44:
Aaargh hij doet het nietHeb net geinstalleerd ... start ik op zie ik alleen maar het begin scherm ervan,dus de Halo en de naam ... en ondertusse hoor ik wel de reclame van de makers enzo en dan hoor ik ook het hoofdmenu maar kan ik ook niks zien en doen
.Weet iemand hoe dit kan. Heb de laatste drivers van Nvidia en specs zie benede terwijl de beta het wel goed deed
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
Hierzo de resultaten van de timedemo
En wat helemaal leuk is, als ik nu "continue game" doe dan laadt het level waar de laatste time demo zich afspeelde (in het Covenant schip) en kan ik niet bewegen
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| Date / Time: 26-9-2003 21:22:29 (142609ms) 2000MHz, 1024MB, 128M ATI Radeon 9700 PRO (DeviceID=0x4e44) Driver=6.14.10.6378 Shader=1.4 c:\games\halo\halo.exe -timedemo (Version=1.0.0.564) Frames=4700 Total Time=178.66s Average frame rate=26.31fps Below 5fps= 19% (time) 0% (frames) (35.039s spent in 15 frames) Below 10fps= 20% (time) 0% (frames) Below 15fps= 20% (time) 0% (frames) Below 20fps= 25% (time) 3% (frames) Below 25fps= 45% (time) 21% (frames) Below 30fps= 59% (time) 35% (frames) Below 40fps= 79% (time) 61% (frames) Below 50fps= 94% (time) 86% (frames) Below 60fps= 98% (time) 94% (frames) Memory used Max=159MB, Min=128MB, Ave=147MB |
En wat helemaal leuk is, als ik nu "continue game" doe dan laadt het level waar de laatste time demo zich afspeelde (in het Covenant schip) en kan ik niet bewegen

Verwijderd
wat een verschrikkelijke klote egine dan, als je zelfs op een toch wel snel systeem zulke resultaten krijgt, is het toch wel erg. de Unreal engine is dan toch echt vele malen beter.
Ik heb nog iets leukers, kheb enkel het splashscreentje en dan krijg ik een mededeling (in een mooi grijs doosjeMuppet schreef op 26 september 2003 @ 21:23:
[...]
Heb hetzelfde alleen kom 1 stap verder. Zie het menu maar kan daar niks doen / selecteren. AA staat uit.
En de beta werkte ook hier wel gewoon..
Jammer, ik had wel even willen zien of het nu wat prettiger liep allemaal...
Als het straks vlekkenloos werkt ga ik Halo zeker halen, want als die co-op patch of mod komt... en dan met meer dan 2 players co-op spelen
Dat is extreem dolle pret imo
En gewone co-op is natuurlijk ook koel..
En mp..
Met als voordeel dat de framerate niet afentoe inzakt op co-op en dat het scherm niet kleiner wordt
[ Voor 10% gewijzigd door Okyah op 26-09-2003 21:54 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
ja dat het jaren in ontwikkeling is geweest dat weet ik ook wel... alleen de laatste puntjes op de I zijn gewoon gerusht (misschien afraid voor HL2 e.d.) daar doel ik op... en afkraken tsja... wie doet dat hier nietVerwijderd schreef op 26 September 2003 @ 19:13:
[...]
een GERUSHTE game?
als je Halo wil afkraken, noem het dan aub niet gerushed...dit spel is JAREN in ontwikkeling geweest, maar moest door toedoen van MS als xbox launch game dienen...normaal gezien had de pc versie nog voor de introductie van de xbox moeten zijn, kom dus niet zeggen dat ze het vlugvlug eventjes gemaakt hebben

Deze plek is te koop.
Verwijderd
hmm, vind et best een leuk spel 
de vijanden zijn best grappig imo, vooral die kleine rode
beetje met een tank rondrijden en alles opblazen
alleen sommige maps zijn langdradig, voorspelbaar en lijken op Serious Sam ( serieus
)
graphics boeien me niet, keb toch alles op uberlaag staan
, ook al zou ik alles hoog willen hebben kan dat niet
kan Shadows neit eens aanzetten
de vijanden zijn best grappig imo, vooral die kleine rode
beetje met een tank rondrijden en alles opblazen
alleen sommige maps zijn langdradig, voorspelbaar en lijken op Serious Sam ( serieus
graphics boeien me niet, keb toch alles op uberlaag staan

Verwijderd
Kreeg het vanmiddag binnen, na het eten 'even' gestart.
Kon er tot nu toe niet van afblijven
Wat een heerlijke feeling heeft dit spel. Vlotte controls, kewle wagens, fantastische AI, etc etc.
Beetje zwaar is het wel maar op me p4-2,4 en gf4-ti4400 draait ie op 1024x768 met alles open als een droom.
Ik ga maar snel weer verder spelen want zon warthog vol geladen met commandos kicks ass!
Dus niet zo negatief jongens, graphics is niet alles!
Kon er tot nu toe niet van afblijven
Wat een heerlijke feeling heeft dit spel. Vlotte controls, kewle wagens, fantastische AI, etc etc.
Beetje zwaar is het wel maar op me p4-2,4 en gf4-ti4400 draait ie op 1024x768 met alles open als een droom.
Ik ga maar snel weer verder spelen want zon warthog vol geladen met commandos kicks ass!
Dus niet zo negatief jongens, graphics is niet alles!
als game die hard
en als iemand die verveelt en verwent is
als iemand die teveel cs speelt
vind ik halo
een welkome afwisseling

ik heb een 2600+ radeon9700pro en de rest is ook goed
dus ik alles high ook fa en aa enzz enzz
maarja dat trekty niet
wat leren we hiervan? zet je aa op 2 en je fa op 4 en je hebt een hardstikke goeie fps
en ik vermaak me reuze
had dit wel nodig na dat nieuws van hl2
en als iemand die verveelt en verwent is
als iemand die teveel cs speelt
vind ik halo
een welkome afwisseling
ik heb een 2600+ radeon9700pro en de rest is ook goed
dus ik alles high ook fa en aa enzz enzz
maarja dat trekty niet
wat leren we hiervan? zet je aa op 2 en je fa op 4 en je hebt een hardstikke goeie fps
en ik vermaak me reuze
had dit wel nodig na dat nieuws van hl2
damn, wat hebben ze dit spel verkracht. ik vond de beta beter. die had tenminste niet die vage texture problemen die ik nu heb (zelfde drivers etc...)
en t ziet er gewoon niet meer uit.
gemiste kans...
en t ziet er gewoon niet meer uit.
gemiste kans...
Bedankt voor de uitleg.Yokozuna schreef op 26 September 2003 @ 21:16:
[...]
Het beeld ziet er juist beter uit omdat je geen tearing hebt tijdens draaien (je scherm wordt dan in schijven verdeeld, vies) en ik heb ook minder last van geschok tijdens lopen/strafen. Met andere woorden het draait eigenlijk juist vloeiender.
Dat veelvoud klopt ook niet, ik heb vaak genoeg gewoon 60FPS en geen 37.5. Terwijl mijn refreshrate op 1600x1200 75Hz is.
Back ontopic, vinden jullie het spel er ook slechter uitzien dat op de Xbox? En dan heb ik het er niet over dat je pixels beter ziet door scherper scherm. Ik snap niet hoe het komt, is het gezichtsveld bij jullie ook zo klein? -> bij iemand gezien maar je kon maar 50 meter ver kijken ofzo. Op de Xbox had ik het idee zover te kunnen kijken als waar het terrein ophield.
En waarom draait Halo voor geen meter op een pc met de specs van de Xbox? De Xbox heeft ook pc hardware en een windows alike OS? Optimalisatie, maar scheelt dat ZOVEEL? En ik dacht dat de game in eerste plaats eigenlijk voor de pc was geschreven.
[...]
Het zal echt aan mij liggen, maar op de Xbox zag alles er gewoon erg goed uit.
Het klinkt dan eigenlijk ideaal om het ingeschakeld te hebben, maar waarom is bij Counter-Strike het eerste wat je moet doen je v-sync uitzetten? Tenminste, dat wordt altijd gezegd...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
ehm ik beschouw mijzelf even als een pro cs'r
maar ik heb vsync altijd aan
net als bijna ieder1 die ik ken
hebben jullie btw de 30 fps of de vsync of de no-vsync mode?
Echt heel gaaf spel. Na een paar minuten weet je al dat het goed zit met verhaal en de "feel" is ook erg goed. En tja best zwaar maar ik vind 800 maal 600 en alles aan prima te doen. (xp1800 gf4 ti 4200)
mensen zijn een beetje verwend denk ik:)
Verwend allicht, maar ik denk meer dat het juist de hoge verwachtingen van deze game waren die ervoor zorgden dat het enthousiasme nu lichtelijk getemperd is....gladiool schreef op 26 september 2003 @ 23:38:
Echt heel gaaf spel. Na een paar minuten weet je al dat het goed zit met verhaal en de "feel" is ook erg goed. En tja best zwaar maar ik vind 800 maal 600 en alles aan prima te doen. (xp1800 gf4 ti 4200)
Deze plek is te koop.
Verwijderd
same here. ati 9800 pro, catalyst 3.7, DX 9.0b ... UT2k3, Vice City etc werken wel gewoon.Okyah schreef op 26 September 2003 @ 21:54:
Ik heb nog iets leukers, kheb enkel het splashscreentje en dan krijg ik een mededeling (in een mooi grijs doosje) met fatal error en dat er een probleem is met het initializeren van direct3d..

Ik heb ook een probleempje.. Ik heb in de SP dat hij af en toe (mn controls) vrij traag reageerd, dan beweeg (met muis of tobo) en dan voert hij dat pas een seconde later door, en ff later is het weer normaal, en komt het soms weer terug. Best irri. Waar kan dit aan liggen? Heb FSAA/Aniso uitgezet, Vsync uit. Controls veranderd, maar blijft hetzelfde.
MP nog niet geprobeerd.
het ligt NIET aan de fps, ook in lage reso's dit probleem
een enemy die beweegt gewoon vrolijk door terwijl mijn muis en tobo lijken te "laggen"
Ik mis btw via MP de coop mode

Dat was mijn reden om Halo voor de PC te halen. Helaas, geen centjes voor Microsoft dus (van mij portemenee)
MP nog niet geprobeerd.

een enemy die beweegt gewoon vrolijk door terwijl mijn muis en tobo lijken te "laggen"
Ik mis btw via MP de coop mode
Dat was mijn reden om Halo voor de PC te halen. Helaas, geen centjes voor Microsoft dus (van mij portemenee)
[ Voor 34% gewijzigd door Pubbert op 27-09-2003 00:53 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
vsync is een fps killer. doe die shit niet alleen in de opties van de game uit uit maar ook bij de opties van je videokaartCommanderKeen schreef op 26 september 2003 @ 23:23:
ehm ik beschouw mijzelf even als een pro cs'rmaar ik heb vsync altijd aan
Mhm... Das wel erg apart, ik heb een ti4600 met detonator 45.33.Verwijderd schreef op 27 September 2003 @ 00:40:
[...]
same here. ati 9800 pro, catalyst 3.7, DX 9.0b ... UT2k3, Vice City etc werken wel gewoon.
Wat zijn je specs verder?
Hier had ik al last van met de beta, met de volledige weet ik nog niet, want die werkt nog nietDond3r schreef op 27 September 2003 @ 00:50:
Ik heb ook een probleempje.. Ik heb in de SP dat hij af en toe (mn controls) vrij traag reageerd, dan beweeg (met muis of tobo) en dan voert hij dat pas een seconde later door, en ff later is het weer normaal, en komt het soms weer terug. Best irri. Waar kan dit aan liggen? Heb FSAA/Aniso uitgezet, Vsync uit. Controls veranderd, maar blijft hetzelfde.
MP nog niet geprobeerd.
Maar had jij dit ook met de beta? Het is idd erg storend, het reageert heel log. Ook in het menu is het een ramp om de knoppen aan de klikken, maar in het spel zelf is het natuurlijk helemaal vervelend.. En idd, soms werkt het gewoon wel
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
als er veel aktie doet het het spel een beetje sloom bij mij.
hier wat info van de time demo:
Date / Time: 27-9-2003 11:48:06 (10680015ms)
2900MHz, 512MB, 128M ATI Radeon 9800 PRO (DeviceID=0x4e48) Driver=6.14.10.6378 Shader=1.4
E:\Games\Halo\halo.exe -vidmode 1024,768,75 -timedemo (Version=1.0.0.564)
Frames=4700
Total Time=126.85s
Average frame rate=37.05fps
Below 5fps= 9% (time) 0% (frames) (11.695s spent in 11 frames)
Below 10fps= 9% (time) 0% (frames)
Below 15fps= 10% (time) 0% (frames)
Below 20fps= 11% (time) 1% (frames)
Below 25fps= 14% (time) 3% (frames)
Below 30fps= 29% (time) 14% (frames)
Below 40fps= 51% (time) 34% (frames)
Below 50fps= 77% (time) 65% (frames)
Below 60fps= 95% (time) 91% (frames)
Memory used Max=160MB, Min=130MB, Ave=149MB
system:
asus p4p800 deluxe
P4 2800 (FSB800)
kingston 2 x 256 ddr 500 mhz in dual channel
radeon 9800 pro cat 3.7
directx 9.b
winxp sp1
waar kan het aan liggen mn systeem moet toch snel genoeg zijn
hier wat info van de time demo:
Date / Time: 27-9-2003 11:48:06 (10680015ms)
2900MHz, 512MB, 128M ATI Radeon 9800 PRO (DeviceID=0x4e48) Driver=6.14.10.6378 Shader=1.4
E:\Games\Halo\halo.exe -vidmode 1024,768,75 -timedemo (Version=1.0.0.564)
Frames=4700
Total Time=126.85s
Average frame rate=37.05fps
Below 5fps= 9% (time) 0% (frames) (11.695s spent in 11 frames)
Below 10fps= 9% (time) 0% (frames)
Below 15fps= 10% (time) 0% (frames)
Below 20fps= 11% (time) 1% (frames)
Below 25fps= 14% (time) 3% (frames)
Below 30fps= 29% (time) 14% (frames)
Below 40fps= 51% (time) 34% (frames)
Below 50fps= 77% (time) 65% (frames)
Below 60fps= 95% (time) 91% (frames)
Memory used Max=160MB, Min=130MB, Ave=149MB
system:
asus p4p800 deluxe
P4 2800 (FSB800)
kingston 2 x 256 ddr 500 mhz in dual channel
radeon 9800 pro cat 3.7
directx 9.b
winxp sp1
waar kan het aan liggen mn systeem moet toch snel genoeg zijn
Het spel was oorspronkelijk ook gemaakt om op een Nvidia chip in de Xbox te runnen he

[ Voor 3% gewijzigd door ETzPliskin op 27-09-2003 11:58 ]
En oorspronkelijk was het spel in het begin alleen voor de pc bedoeld totdat Microsoft om de hoek kwam. Ik vind het nogal vaag dat het spel bij zoveel mensen zo slecht draait, je zou toch denken dat ze het wel goed getest hebben enzo. Wat zijn volgens hun eigenlijk de min reqs?-ETz-Memphis Z schreef op 27 September 2003 @ 11:58:
Het spel was oorspronkelijk ook gemaakt om op een Nvidia chip in de Xbox te runnen he
een reboot loste probleem opDond3r schreef op 27 September 2003 @ 00:50:
MP nog niet geprobeerd.
een uptime van 5 dagen is nooit grappig
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Ik had dit probleem ook en ben er gelukkig uitgekomen (na een paar keer nieuwe drivers te moeten proberenVerwijderd schreef op 27 September 2003 @ 00:40:
[...]
same here. ati 9800 pro, catalyst 3.7, DX 9.0b ... UT2k3, Vice City etc werken wel gewoon.
Het blijkt aan die refresh rate tooltjes te liggen die gebruikte ik altijd om in spellen meer dan 60hz te krijgen alleen halo vind dit niet leuk en kapt er dus mee.
Dus drivers van je videokaart uninstallen en weer eropgooien zonder die refresh tool te gebruiken en hij doet het gewoon.
Geen zorgen in het spel zelf bij video settings kan je ook de refresh rate instellen.
Ik vind het spel cool maar hij loopt wel gewoon slechter als de beta, en ik heb nu zo,n raar probleem dat hij na de zoveel tijd gewoon stil blijft hangen met een sound loop erbij en als ik alt tab naar windows en er weer in ga dan doet hij het weer
Ik heb wel mijn videokaart overgeklokt maar bij de beta maakte dat ook al niet uit dus......iemand hetzelfde probleem?
Specs: AMD X2 4400, 2gb ddr400, X1900XTX
oke wat je ook doet run NIET de timedemo het verneukt gewoon al je saves...gj again gearbox
Iemand anders hier ook last van?Kwartjuh schreef op 26 September 2003 @ 20:06:
Ik vind em best lekker spelen, maar hij draait wel instabiel... alstie even wat moet laden *hups* rebootIk kan niet eens voorbij het 1e level komen
RequirementsKoffiezuiper schreef op 27 September 2003 @ 12:24:
[...]
Wat zijn volgens hun eigenlijk de min reqs?
OS=Win98
CpuSpeed=733
CpuSpeedRecommended=1400
Memory=128
MemoryRecommended=256
VideoMemory=32
VideoMemoryRecommended=64
DirectX=4.9.0.902
DiskSpace=100
En toch draait het bij veel peepz niet lekker

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
En dat heb ik dus ook, DirectX 9.0b erop gezet, nVidia Detonator 45.23 WHQL erop, Geforce4 Ti4200 maar no-go hoorOkyah schreef op 26 september 2003 @ 21:54:
[...]
Ik heb nog iets leukers, kheb enkel het splashscreentje en dan krijg ik een mededeling (in een mooi grijs doosje) met fatal error en dat er een probleem is met het initializeren van direct3d..
En de beta werkte ook hier wel gewoon..
Jammer, ik had wel even willen zien of het nu wat prettiger liep allemaal...
Met Dxdiag doen de Direct3D tests het gewoon, zowel DirectX 7, 8 en 9.
Bij een vriend van me met een GF4 Ti4400 doet ie het weer wel
I love watercooling
Hij deed eerst raar bij mij omdat ik per ongeluk 4 keer AA aangezet had, na dat ik dat uitgezet had was alles prima, alleen inderdaad behoorlijk zwaar.
Dit topic is gesloten.