heb net getest, werkte wel goed zonder lag. maar eigenlijk mogen we er hier dus niet meer over praten.
mag ik hier wel een irc kanaal posten?
Wat denk je nou zelfMaxow schreef op 09 September 2003 @ 19:13:

Das dus net zo not-done als je een link naar warez plaatsen...
Nee, het mag dus niet.
Stop nou allemaal even met het bespreken van het downen of mp spelen van de Halo beta, mkae? Screens posten kan wel, ervaringen neerzetten volgens mij ook. Maar verder niet.
(Anders gaat het dicht en dat is niet leuk
[ Voor 5% gewijzigd door Okyah op 09-09-2003 19:29 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Zijn jullie nu zo dom of hoe zit het.Maxow schreef op 09 September 2003 @ 19:13:
Praat er gewoon over en plaats foto's van het spel.
Maar ga niet tof lopen doen dat je het aan het downloaden bent enzov....
Hou dat gewoon lekker voor je zelf.
Door dit soort kinderachtige dingen wordt het forum erg verziekt en dat is niet de bedoeling.
Waar zal je zijn zonder deze Forum.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
dit gaat niet over downloaden hoor 
maar iig, ik heb nu al zin in de final
maar iig, ik heb nu al zin in de final
hehe wie niet spel ziet er hier wel redelijk goed uit... vooral de multplayer lijkt me een sterk onderdeel van halo. Als gearbox/microsoft een btje slim is proberen ze de release te plaatsen voordat ut2004 uit is want dat word toch wel de grootste tegenstander van halo lijkt me.
Ik vraag me af... Zal halo op DVD uikomen aangezien Halo op de Xbox al 4.5 Gig was.
Heb Halo op de xbox helemaal scheel gedraaid(en nu nog steeds). Ik hoop niet dat ze die leuke bugs uit het spel halen(nouja bugs). In sommige levels kan je het level opkomen. Je kan dan hele gave stunts uitvoeren. Bijvoorbeeld met een warthog van het level afcrossen enzo.. IS gewoon heel cool!!!
Ik kan niet wachten
Heb Halo op de xbox helemaal scheel gedraaid(en nu nog steeds). Ik hoop niet dat ze die leuke bugs uit het spel halen(nouja bugs). In sommige levels kan je het level opkomen. Je kan dan hele gave stunts uitvoeren. Bijvoorbeeld met een warthog van het level afcrossen enzo.. IS gewoon heel cool!!!
Ik kan niet wachten
Kan niet anders zeggen deze game véél potentie heeft, ze kunnen iig reken op mijn €45
Niet op voorraad.
Veel potentie? Het is gewoon een erg goed speledward2 schreef op 09 September 2003 @ 20:16:
Kan niet anders zeggen deze game véél potentie heeft, ze kunnen iig reken op mijn €45
* Hahn wacht de volledige versie wel af
The devil is in the details.
Verwijderd
Ik heb hem net ook ff gespeeld, zeer leuk en tot nu toe nog leuk verhaal ook. Maar zit nu wel al vast
Het kan komen doordat ik bepaalde textures niet zie (nieuwste radeon drivers) maar ik kan de control console voor de brug niet vinden, alhoewel niet vinden volgens mij zit hij rechts boven op een helling, maar daar kom ik niet op
Idd hij is heel goed geport, met veel pixelshadereffecten en het geluid is ook waanzinnig, bij mij gaat hij er zo weer af, want er zijn nog wat performance probleempjes bij veel actie en deze game wil ik voor de rest pas ervaren als hij af is, dit is puur even een sneak preview.MaRc0 schreef op 09 September 2003 @ 20:18:
[...]
Of het goed 'gepoort' is naar de PC maak ik me ook niet zo'n zorgen over, wat ik erover heb gelezen zit dat allemaal helemaal goed.
* edward2 wacht de volledige versie wel af
Vind alleen de enemys een beetje te cartoonisch met die hoge piepstemmetjes.
Niet op voorraad.
Verwijderd
ja daar kwam ik net ook achter toen ik het nog een keer probeerd
ach ja ben nu die control room aan het zoeken
Toch bedankt he

Verwijderd
is het niet leuk om voor de mensen die de beta niet hebben wat screens te maken? Ik wil het best doen als er behoefte naar is
/me heeft Halo morgen misschien ook 
Screens zullen jullie zeker van me krijgen (natuurlijk alleen de goede pics
)
Screens zullen jullie zeker van me krijgen (natuurlijk alleen de goede pics
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Wow, juist even gespeeld, ben juist met dat schipje uit die vallij ontnapt en ga nu dat schip binnendringen.
Ik moet toegeven dat het prachtig gemaakt is al (is het net hetzelfde als het Xbox verhaal ?).
Mooie verhaallijn tot nu toe, mooie omgeving en leuke wapens.
Ik zal wel een wat nieuwere cpu moeten gaan kopen
(XP1900+ nu) want het gaat niet echt vlotjes als er actie is 
* DinX kreeg heel even weer het Unreal 1 gevoel qua sfeer en omgeving
Ik moet toegeven dat het prachtig gemaakt is al (is het net hetzelfde als het Xbox verhaal ?).
Mooie verhaallijn tot nu toe, mooie omgeving en leuke wapens.
Ik zal wel een wat nieuwere cpu moeten gaan kopen
* DinX kreeg heel even weer het Unreal 1 gevoel qua sfeer en omgeving
[ Voor 9% gewijzigd door DinX op 09-09-2003 22:45 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Verwijderd
hmmz kzit weer vast ik ben in mn eentje en moet nu de 2e brig kamer in maar daar zit zo'n goude droogkloot en die heeft mij in een slag dood
iemand een sugestie
Ik weet niet wat voor droogkloot jij bedoeld, maar als het zo een hele grote is, dan moet je achter hem lopen en dan hem in ze rug schieten. Op ze rug zit een oranje vlek, als je er met je pistool op schiet is hij in 1 keer dood.
Verwijderd
nee tis zo'n goude met een zwaard (mooi gemaakt btw)
en ja die grote jongens dat wist ik al gelukkig ben dr al 4 tegen gekomen
en ja die grote jongens dat wist ik al gelukkig ben dr al 4 tegen gekomen
Verwijderd
dat is een heel vervelend gasie die je niet kan zien alleen als ie aanvalt (meestal onzichtbaar) maar je moet hem gewoon maar beter een afstandje van hem houden en door blijven schieten.. of een sticky grenade op hem gooien hehe
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2003 23:09 ]
Verwijderd
kheb frag grenades en ik zit in de brig duz ik kan niet 8teruit en op hem schieten (loop dan tegen muren aan...) en die gast is sneller als mij...
kost ongeveer 4 clips om hem te mollen en hijs inderdaaat onzichtbaar
kost ongeveer 4 clips om hem te mollen en hijs inderdaaat onzichtbaar
Weet iemand waar de screenshots terecht komen als je PrtScn duwnt
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Verwijderd
heb je al gekeken in èèn van je halo mappen (neem aan van wel)?
en over die onzichtbare gast ik heb hem gewoon neergeknald vreemd als dat niet lukt
en over die onzichtbare gast ik heb hem gewoon neergeknald vreemd als dat niet lukt
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2003 23:24 ]
Ik vind hem op de xbox misschien wel even mooi (en gelukkig heb ik die al 3 keer uitgespeeld, dus deze demo was ik zo doorheen) als op de pc. wel via rgb op een sony trinitron 72 cm.
Het is te hopen dat ze die performance problemen op kunnen lossen. Ik zak met mijn systeem af en toe naar de 10-15 fps op een resolutie van 1024x1280edward2 schreef op 09 September 2003 @ 20:33:
[...]
Idd hij is heel goed geport, met veel pixelshadereffecten en het geluid is ook waanzinnig, bij mij gaat hij er zo weer af, want er zijn nog wat performance probleempjes bij veel actie en deze game wil ik voor de rest pas ervaren als hij af is, dit is puur even een sneak preview.
Vind alleen de enemys een beetje te cartoonisch met die hoge piepstemmetjes.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
als ik het spel opstart. krijg ik alleen een plaatje te zien van halo. de muziek start. en als ik op de pijltjes druk of enter hoor ik wel geluiden.
weet iemand wat ik hier aan moet doen ?
ik zal ff drivers updaten
waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !
DE beta is bijna volledig aan het echte spel, hier en daar paar bugs of onafgewerkte stukkies, maar voor de rest is het wel te doen. Het spel ziet er mooi uit, maar zeker niet mooier als op de xbox. Op de xbox is de resolutie misschien iets lager maar voor de rest exact hetzelfde. Jammer vind ik dat er geen extra levels of wat extra wapens/voertuigen zijn toegevoegd in singe player het lijkt net een complete kopie van singe player op de xbox.
Voor de rest draait draait de beta wel knaake als het om soepelheid gaat. Ik heb een :
p4 2.8 800 FSB
2 x 256 DDR pc 3200
Radeon 9700
en ik speel het spel op 800x600 en alles aan + resoluties high en nog hapert het spel af en toe. Vooral als je te dicht bij aliens komt of je flahslight gebruikt. Ook in zware gevechten. Ligt dit nou echt aan me videokaart of ligt het aan de beta ? anders ga ik deze mooi verkopen en koop ik een radeon 9800 pro.
Voor de rest draait draait de beta wel knaake als het om soepelheid gaat. Ik heb een :
p4 2.8 800 FSB
2 x 256 DDR pc 3200
Radeon 9700
en ik speel het spel op 800x600 en alles aan + resoluties high en nog hapert het spel af en toe. Vooral als je te dicht bij aliens komt of je flahslight gebruikt. Ook in zware gevechten. Ligt dit nou echt aan me videokaart of ligt het aan de beta ? anders ga ik deze mooi verkopen en koop ik een radeon 9800 pro.
Ieeee!!! Figuren > handjes af wat die beta betreft imo... Ik heb een xbox en ook Halo en dat speelt daar zooo veel lekkerder. Ik kan me neit voorstellen dat de final voor de pc ook maar lichtelijk speelt als de beta. Nu vrees ik dat veel mensen die de beta proberen toch deels hun wel of niet aankopen van het hele spel hierdoor laten beinvloeden... (Euh, lekkere zin
)
Maarja, probeer het dan liever niet en probeer de xbox versie en beslis dan
Leuk om te zien dat hij draait, maar ik wacht toch nog even totdat er een echte versie uit is, hier maak ik mijn handjes niet vuil aan
Maarja, probeer het dan liever niet en probeer de xbox versie en beslis dan
Leuk om te zien dat hij draait, maar ik wacht toch nog even totdat er een echte versie uit is, hier maak ik mijn handjes niet vuil aan
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
zal wel aan de Beta ligge ja, ik had dat bij de beta van SOF2 ook, die draaiden met alles op low en een reso van 800x600 op een amd duron 900 MHz nie lekkerSTIMPPYYY schreef op 10 September 2003 @ 13:58:
DE beta is bijna volledig aan het echte spel, hier en daar paar bugs of onafgewerkte stukkies, maar voor de rest is het wel te doen. Het spel ziet er mooi uit, maar zeker niet mooier als op de xbox. Op de xbox is de resolutie misschien iets lager maar voor de rest exact hetzelfde. Jammer vind ik dat er geen extra levels of wat extra wapens/voertuigen zijn toegevoegd in singe player het lijkt net een complete kopie van singe player op de xbox.
p4 2.8 800 FSB
2 x 256 DDR pc 3200
Radeon 9700
Thnx ik hou het daar maar op ja, aangezien ik bijna elk spel wel op zijn hoogste resolutie kan draaien en meestal ook nog 4 x AA aan heb
Trouwens ik heb Halo ook op de xbox hoor en al te vaak uitgespeeld op alle niveau's dus boeit me niet of ik beta speel op de pc is toch precies hetzelfde
Trouwens ik heb Halo ook op de xbox hoor en al te vaak uitgespeeld op alle niveau's dus boeit me niet of ik beta speel op de pc is toch precies hetzelfde
[ Voor 16% gewijzigd door STIMPPYYY op 10-09-2003 15:59 ]
hmmmm hoop dat die beta echt het tegenovergestelde is van de final.
Verhaal doet me niks, gameplay is saai, wapens zijn kut, graphics zien er niet uit (Unreal Tournament 1 niveau)
Kan iemand mij vertellen wat het aan deze game is dat het zo aantrekkelijk maakt?
Verhaal doet me niks, gameplay is saai, wapens zijn kut, graphics zien er niet uit (Unreal Tournament 1 niveau)
Kan iemand mij vertellen wat het aan deze game is dat het zo aantrekkelijk maakt?
Verhaal blijft zelfde in final ( d0h is logischshuogg schreef op 10 September 2003 @ 19:19:
De game is zo cool doordat het verhaal mooi is en de graphics op de XboX er cool uitzagen en de gameplay lekker was
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Het gebrek van goede spellen op de Xboxshuogg schreef op 10 september 2003 @ 19:19:
Nee nee, zonder dollen, het is echt wel een leuke game die alle leuke elementen ui shooters goed combineerd (voertuigen vrije grote werelden)
en de CO-OP is echt leuk, vijanden maken grappige geluiden (woot woot woot, HE's here!!!!!!1111
This space is occupied
nja ff doorbijten dan maar, kijken of het nog wat word. Betwijfel het echter

dat zelfde heb ik ook ....D1ON schreef op 10 September 2003 @ 13:18:
als ik het spel opstart. krijg ik alleen een plaatje te zien van halo. de muziek start. en als ik op de pijltjes druk of enter hoor ik wel geluiden.
IK draai hier met een Radeon 8500 (128mb) met Cat 3.7 drivers en windows Xp
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
zit co-op ook in de beta ? , kan je dan via netwerk met een maat de missies doen ?
want dat zou geweldig zijn
want dat zou geweldig zijn
Co-op zit helaas.... niet eens in de final PC-versie
Zo'n gemiste kans imo... Waarom toch!?
[ Voor 7% gewijzigd door Okyah op 10-09-2003 21:13 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Was één van de grote pluspunten aan Halo, de co-op mode. Schande dat dat er niet in zit. Maar ik heb zowiezo toch het idee dat de game meer op online multiplayer gericht is wat betreft de vernieuwingen.Okyah schreef op 10 September 2003 @ 21:13:
Co-op zit helaas.... niet eens in de final PC-versieZo'n gemiste kans imo... Waarom toch!?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Maar Co-op had ook online gekund, toch? Waarom het er uit halen? Het is volgens mij niet lastiger dan multiplayer-functionaliteit porten en dat deden ze toch al 
Het had volgens mij enorm kunnen helpen in de beoordelingen die zullen komen..
Ik denk dat veel reviewers zullen zeggen dat het een jaar geleden nog koel was, nu achterhaald is en dat het weinig speciale dingen biedt... Als er nu een ingebouwde co-op in zou zitten zou er denk ik in de meeste reviews een grote "MAAR" komen te staan! De single player is nl gewoon heel erg leuk en dit samen met iemand doen is nog veel leuker!
Ik denk btw wel dat er mensen voor een co-op mod zullen zorgen, zoals dat met HL gebeurd is
Ik denk dat veel reviewers zullen zeggen dat het een jaar geleden nog koel was, nu achterhaald is en dat het weinig speciale dingen biedt... Als er nu een ingebouwde co-op in zou zitten zou er denk ik in de meeste reviews een grote "MAAR" komen te staan! De single player is nl gewoon heel erg leuk en dit samen met iemand doen is nog veel leuker!
Ik denk btw wel dat er mensen voor een co-op mod zullen zorgen, zoals dat met HL gebeurd is
Alone at last
Just nostalgia and I
dat zou echt bruut zijn
Van zodra hij een campaign gaat laden (het eigenlijke spel dus) gaat mijn beeld zwart, krijg ik "gathering exception data" en even later crasht halo.exeD1ON schreef op 10 September 2003 @ 13:18:
aan aan de drivers + setiings geprutst, no dice. Heb nochtans een Ti4200...
Hoop dat de bugs er alleszins uit zijn in de final... wil hem echt wel spelen
edit: na een via 4in1 update kon ik ineens wel spelen! Jammer genoeg knalt het spel er ineens uit ergens in level 1
[ Voor 10% gewijzigd door WhiteDog op 10-09-2003 23:32 ]
ik had anti anialising uit gezet. en opeens werkte het menu.
maarja. ander probleem. ik zit nu in het 3e level volgesn mij, met een jeep op dat eiland. waar je in het midden zegmaar heel diep naar beneden kan op een soort "map" te halen.
is me allemaal gelukt en ben alweer boven. paar vijandjes nog. piew piew piew. dood.
komt mijn vliegtuig. spring erin. krijg filmpje te zien dat het schip naar het midden van het eiland vliegt en naar binnen gaat. dan word het beeld zwart en zit ik weer waar ik in dat schip sprong :S:S:S. heel vaag. heb eht al meerdere keren geprobeert. iemand mischien een safe daar iets voorbij ???
maarja. ander probleem. ik zit nu in het 3e level volgesn mij, met een jeep op dat eiland. waar je in het midden zegmaar heel diep naar beneden kan op een soort "map" te halen.
is me allemaal gelukt en ben alweer boven. paar vijandjes nog. piew piew piew. dood.
komt mijn vliegtuig. spring erin. krijg filmpje te zien dat het schip naar het midden van het eiland vliegt en naar binnen gaat. dan word het beeld zwart en zit ik weer waar ik in dat schip sprong :S:S:S. heel vaag. heb eht al meerdere keren geprobeert. iemand mischien een safe daar iets voorbij ???
Geen zorgen de Co op komt later nog.Okyah schreef op 10 september 2003 @ 21:29:
Maar Co-op had ook online gekund, toch? Waarom het er uit halen? Het is volgens mij niet lastiger dan multiplayer-functionaliteit porten en dat deden ze toch al
Ik kom best wel vaak bij de gearbox forums en daar hebben de gearbox gasten duidelijk gezegd dat ze later co op zullen toevoegen via een patch.
Het zit er nu niet in omdat het op de xbox gaat via 2 verschillende standpunten in een spel en op de pc moet dit via lan dus dat moet er allemaal bij gemaakt worden.
Het is eigenlijk best moeilijk want een klein beetje lag kan de SP gruwelijk verkloten vanwege de SP scripts die lopen, op de xbox was dit geen probleem omdat het splitscreen was.
En niemand zit te wachten op pc splitscreen denk ik
Ach we zien het vanzelf wel ik hoop iniedergeval dat het er nog van komt
Specs: AMD X2 4400, 2gb ddr400, X1900XTX
Verwijderd
Iemand toevallig een savegame (checkpoint) meteen na de missie op dat eiland waar je die map moest vinden?
Hij laad bij mij niet meer verder nadat je in vliegtuigding bent gestapt.
Woei, die beta ruuuult
De graphics zijn echt zwaar bruut! Die bumpmapping effecten zijn gewoon ongeëvenaard en de gameplay is echt superliev!
Ik heb alleen 1 probleem, en dat is dat ik met mijn Radeon 9700 Pro maar net op 1024x768 kan spelen en dat het geluid ontiegelijk stottert en hapert (NVIDIA SoundStorm). Naja, tis ook nog maar beta he
Ik heb alleen 1 probleem, en dat is dat ik met mijn Radeon 9700 Pro maar net op 1024x768 kan spelen en dat het geluid ontiegelijk stottert en hapert (NVIDIA SoundStorm). Naja, tis ook nog maar beta he
Tesla Model Y RWD (2024)
ik vind het spel echt super cool op de xbox. aleen jammer dat ie nu PAS op de pc komt stel dat ze hem op het zelfde moment als op de xbox op de pc hadden uitgebracht. dan was het echt revolutionair imho.
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Verwijderd
in de pc-zone staat dat Co-oP er wel in komt, maar alleen via netwerk, en maar 2 personen geloof ik......Okyah schreef op 10 September 2003 @ 21:13:
Co-op zit helaas.... niet eens in de final PC-versieZo'n gemiste kans imo... Waarom toch!?
Ik heb ook doorzichtige texture en zit ook vast in het spel. Ik dacht eerst dat hetVerwijderd schreef op 09 september 2003 @ 20:22:
Ik heb hem net ook ff gespeeld, zeer leuk en tot nu toe nog leuk verhaal ook. Maar zit nu wel al vastHet kan komen doordat ik bepaalde textures niet zie (nieuwste radeon drivers) maar ik kan de control console voor de brug niet vinden, alhoewel niet vinden volgens mij zit hij rechts boven op een helling, maar daar kom ik niet op
door de beta uitvoering kwam. Ik kom het eerste gedeelte waar je het schip moet verlaten niet uit.

[ Voor 7% gewijzigd door Henkus op 11-09-2003 14:06 ]
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Net even over internet gespeeld tegen een klasgenoot
Werkt perfect geen lag enzo
Je hebt er alleen wel een speciale MP launcher voor nodig en de gene die de game maakt moet eerst wat handelingen verrichten maar daarna werkt het perfect
Werkt perfect geen lag enzo
Je hebt er alleen wel een speciale MP launcher voor nodig en de gene die de game maakt moet eerst wat handelingen verrichten maar daarna werkt het perfect
Wel jammer dat je de pixels alleen beter ziet op de pc
Maar daar staat weer een wat scherper scherm tegenover... FSAA kost performance he.
Sorry, gameplay hetzelfde. Dus je loopt nog steeds even traag? Met de muis kun je 10x beter mikken dan een gamepad, en dus kun je players NOG makkelijker raken. Dan hadden ze de loopsnelheid wel wat op mogen voeren ofzo. Snelheid is gewoon cruciaal. Het lopen ging zoieso al te traag vond ik. Voor single player was het prima, maar gewoon irritant bij multiplayer.Verhaal blijft zelfde in final ( d0h is logisch ) gameplay idem ... zeer goeie gameplay vind ik het ... wapens zijn ook leuk ... veranderen ook niet in de final, Graphics tja geen oordeel over geven ...
[ Voor 73% gewijzigd door Yokozuna op 11-09-2003 18:09 ]
Ach het blijft een leuk speeltje 

Hopelijk is de Final versie zonder al die Textures fouten want het zijn er veel ..
allle gaten die ik oin dingen schiet worden grote witte vlakken
en ook sommige muren zie ik niet

Hopelijk is de Final versie zonder al die Textures fouten want het zijn er veel ..
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
ik heb psies hetzelfde probleem ik denk dat de beta hier jmr genoeg eindigdt (dit is toch als je onder de grond gaat mits ik het fout heb...)Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 10:58:
Iemand toevallig een savegame (checkpoint) meteen na de missie op dat eiland waar je die map moest vinden?
jep, als je de .nfo gelezen had dan had je kunnen lezen dat er maar 4sp maps speelbaar zijn.Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 23:14:
[...]
ik heb psies hetzelfde probleem ik denk dat de beta hier jmr genoeg eindigdt (dit is toch als je onder de grond gaat mits ik het fout heb...)
vraagie: heeft iemand al in een tank gereden ?
Verwijderd
Zeg kun je ook met die buggy IN dat dropship rijden? (om ff grote afstanden af te leggen.) En hoeveel zooi kan je kwijt in die dropships?Blackhole schreef op 11 September 2003 @ 21:23:
Ach het blijft een leuk speeltje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2003 23:51 ]
Jep met multiplayer custom meuk, best wel lacheGrijns schreef op 11 September 2003 @ 23:16:
[...]
jep, als je de .nfo gelezen had dan had je kunnen lezen dat er maar 4sp maps speelbaar zijn.
vraagie: heeft iemand al in een tank gereden ?
Nope kan er niet in, alleen jijzelf en je teamies kunnen erinVerwijderd schreef op 11 September 2003 @ 23:50:
[...]
Zeg kun je ook met die buggy IN dat dropship rijden? (om ff grote afstanden af te leggen.) En hoeveel zooi kan je kwijt in die dropships?
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Ja, hij is echt vet... maar waar hield de demo nu op? na 4 SP missies? Ik heb er geloof ik al wel meer gehad...
********SPOILERTJE***********
.
.
.
.
.
.
.
.
ik moet nu de Truth en Reconsiliation in....
********SPOILERTJE***********
.
.
.
.
.
.
.
.
ik moet nu de Truth en Reconsiliation in....
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Das is pas de 3e missie
There is no art to find the minds construction in the face
ik hed net de beta even lopen spelen, draait best klote op 1024 met 2xfsaa. Natuurlijk wel een beetje te verwachten, maar wel jammer
Ziet er overigens heel mooi uit.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Best vaag... ik moet dus dat schip in, maar hoe kom ik erin? Er blijven maar gozertjes spawnen, en mij healh is 10 ofsow 
Ik moet het dus hebben van mijn schild...

Ik moet het dus hebben van mijn schild...
Je schild is je beste vriend
Ben je flink geraakt, even achter een object springen om daar op te laden. Ondertussen afentoe even wegspringen om een paar rake schoten te lossen, moet lukken
Ohja, slaan is ook erg handig. Gewoon al schietend en dodgend op iemand afrennen en vervolgens je assault rifle tegen z'n kin zetten
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Eh?Maverick schreef op 12 september 2003 @ 13:37:
ik hed net de beta even lopen spelen, draait best klote op 1024 met 2xfsaa. Natuurlijk wel een beetje te verwachten, maar wel jammerZiet er overigens heel mooi uit.

*ICBM heeft bijna dezelfde specs*
Nou lekker dan....

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 14:18 ]
tis wel de beta he, misschien ligt de performance van de final wat hoger, en als je fsaa uit zet ziet het er nog steeds mooi uit hoor, dus niet getreurtVerwijderd schreef op 12 September 2003 @ 14:16:
[...]
Eh? [afbeelding] Dus zelfs met een 2500+ o/c 2800+ en een Radeon 9700 doet Halo het slecht met maar 2x AA??
*ICBM heeft bijna dezelfde specs*
Nou lekker dan....
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ik vond Halo altijd een beetje overhyped, maar nu ik de beta gespeeld heb moet ik toch toegeven dat het best een stoer spel is. Ik zit nu toch wel een beetje te wachten tot ie uit komt
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
hoe krijg ik voertuigen in MP? 
ik zie ze nergens
ik zie ze nergens
Ze hebben een voor deze tijd low poly game met lage resolutie textures proberen op te poetsen door bumpmapping toe te passen, ziet er niet uit zeg. Die cominatie kan gewoon niet, laat het dan gewoon orgineel.
het kan wel hoor! je moet ff een custum game type maken, en darin voertuigen instellen !
This space is occupied
Dom dom dom ...
[ Voor 92% gewijzigd door Bartjuh op 12-09-2003 18:40 . Reden: tsja .. ]
het is een gelekte beta bartjuh.........
verboden om dat hier te posten
enne bedankt TheEvilCuber
[ Voor 9% gewijzigd door shuogg op 12-09-2003 18:37 ]
Ksnap utshuogg schreef op 12 September 2003 @ 18:36:
het is een gelekte beta bartjuh.........

Ik dacht dat het een officieel uitgebrachte demo was

Dan ga ik wel op zoek
Maargoed, kan iemand me vertellen hoe ik dat schip binnenkom? Ik zie geen lift????
in het licht gaan staan en dan E drukken
This space is occupied
Eerst elke monster die uit het schip komt afknallen en dan wordt er vanzelf gezegt: "Area secure..."ofzoiets en dan wordt je naar boven geteleporteerd via die blauwe stralenKwartjuh schreef op 12 september 2003 @ 19:04:
Maargoed, kan iemand me vertellen hoe ik dat schip binnenkom? Ik zie geen lift????
(ik gok dat je bij dit stuk bent
Het beeld blijft bij haken op het Halo logo, als ik pijltjes gebruik hoor ik het menu wel maar zie het niet?!

kloot met je anti-anialising van 3dkaart. hielp voor mij
Hmmm net ook effe geprobeert, maar vind het 2x niets, het speelt en ziet er op beter uit op xbox, hopenlijk is dat verandert in de final.
Nou ja ik wacht wel op HALO2
Nou ja ik wacht wel op HALO2
ik heb het ook gespeeld.
maar ik vind het eigenlijk niet speciaal.
misschien de beste shooter ooit op de Xbox, maar op de PC heb ik beter gezien hoor
maar ik vind het eigenlijk niet speciaal.
misschien de beste shooter ooit op de Xbox, maar op de PC heb ik beter gezien hoor
ik ben het volledig eens met RocketKoen. Kan zo 20 shooters opnoemen voor PC die stuk voor stuk vele malen beter zijn........
Mja en graphics, als ze brak zijn probeer het spel eens op 1024x768 te draaien, ze zien er bij mij niet uit in elke reso behalve 1024x768........
Mja en graphics, als ze brak zijn probeer het spel eens op 1024x768 te draaien, ze zien er bij mij niet uit in elke reso behalve 1024x768........
Bedankt m8 heeft geholpen!D1ON schreef op 12 September 2003 @ 23:05:
kloot met je anti-anialising van 3dkaart. hielp voor mij
Verwijderd
wat als je een pc hebt met de zelfde specs als een xbox loopt hij dan net zo vet of toch iets minder?
ik heb een geforce 3 ti 200 een p3 933 mhz en 512 sdram op welke wordt hij dikker mijn pc of toch de x box?
ik heb een geforce 3 ti 200 een p3 933 mhz en 512 sdram op welke wordt hij dikker mijn pc of toch de x box?
Xbox, aangezien de Xbox altijd een vaste configuratie heeft en daar qua hardware nooit iets aan veranderd. Hierdoor kan je het daarop helemaal optimaliseren, wat bij PC's niet gaat omdat je duizenden verschillende systemen hebtVerwijderd schreef op 15 September 2003 @ 20:09:
wat als je een pc hebt met de zelfde specs als een xbox loopt hij dan net zo vet of toch iets minder?
The devil is in the details.
Plus de Xdoos heeft een sterk geoptimaliseert besturingssysteem.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
G.nl geeft hier een error, dus hier een linkie: Halo for PC - Gone Gold!
De master:

En nog een plaatje:
De master:

En nog een plaatje:

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
het voelt goed aan, maar het is nog te buggy om er een oordeel over te geven... vind het op de xbox toch iets fijner eruit zien, hier is het misschien allemaal wel wat beter grafisch, maar een groot beeld is gewoon wat relaxter...
ben zeer benieuwt naar de multiplayer
ben zeer benieuwt naar de multiplayer
Hmm...moet nu de Silent carocrapthor oid vinden, maar blijf maar rondjes lopen op dat eiland. is dat het einde al?
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Kon het niet laten
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
komt er eigenlijk nog een officiële (MP) demo uit voor de pc?
ff over co-op in multiplayer: volgens de laatste PU zit dat er niet in, omdat dan de hele code overhoop gehaald moest worden, en daar hadden de mensen bij Bungee/Gearbox/whatever geen zin in.
Verwijderd
Ik snap niet dat het zo lang heeft moeten duren aangezien een XBox niet meer is dan een aangepaste PC!!! Opnieuw compileren of zoiets hoeft niet want in een XBox zit volgens mij een gewone PentiumIII 733Mhz. Het enige vreemde dat er volgens mij in zit is een speciaal door NVidia ontworpen videochip.. Nog effe wachten op de XBox emulator voor de PC en je kunt alles meteen spelen.. En dan ben je ook meteen van die $%^&-controllers af.Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 09:39:
Ik snap niet dat mensen hier nog warm voor lopen 1,5 jaar na de release, en als deel 2 op de Xbox al bijna uit is.
Verwijderd
Ik heb halo al een tijdje op de pc (pre gold), maar het loopt niet echt lekker (nog erg veel bugs) maar voor de rest is het wel leuk maar qua graphics kan het nog wat beter
Verdiep je eerst eens in de architectuur van een Xbox voordat je met commentaar komt. Gearworks heeft echt niet voor niks 2 jaar gewerkt aan de PC versie.Verwijderd schreef op 23 September 2003 @ 12:22:
[...]
Ik snap niet dat het zo lang heeft moeten duren aangezien een XBox niet meer is dan een aangepaste PC!!! Opnieuw compileren of zoiets hoeft niet want in een XBox zit volgens mij een gewone PentiumIII 733Mhz. Het enige vreemde dat er volgens mij in zit is een speciaal door NVidia ontworpen videochip.. Nog effe wachten op de XBox emulator voor de PC en je kunt alles meteen spelen.. En dan ben je ook meteen van die $%^&-controllers af.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dit topic is gesloten.