MRwimlex, zou je iets meer info kunnen geven mbt de instellingen? 10fps waar? 120 kbs? Ben niet zo thuis in dit soort dingen :)thx
[ Voor 35% gewijzigd door Folki op 23-06-2003 16:40 ]
[ Voor 35% gewijzigd door Folki op 23-06-2003 16:40 ]
[ Voor 56% gewijzigd door cryofist op 23-06-2003 22:19 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
heb het net geprobeerd maar ik krijg hem niet aan de praat met gprs.Folki schreef op 21 June 2003 @ 11:56:
Wil een inbel acount aanmaken op mn p800. Heb een t-mobile 600 abbo... Zou prettig zijn als die minuten voor internetten dan daar vanaf gaan...
Heeft iemand SMS SEND 2.0 al aan de praat gekregen? (link http://www.unsekure.com.br/p800world/apps.html, download link http://www.unsekure.com.b...Apps/Other/SMSSendv20.zip)
Thx
Verwijderd
Hoeft niet bij een servicepoint hoor. Hij ging bij mij niet meer aan. Pas toen ik 'm in de oplader plaatste, startte het OS weer op, en werd me verteld dat de interne schijf corrupt was, en dat deze geformatteerd moest worden. Wat overigens direct na ja-drukken gebeurde.cryofist schreef op 24 June 2003 @ 11:05:
The Basz, jij hebt dus hetzelfde als ik, een te volle c:\-schijf (telefoongeheugen)
Ik hoop dat er iemand hier is die 'm nog wel aan de praat heeft gekregen, maar ik vrees dat we 'm bij een service point moeten laten formatteren...zoals Wace zegt...
lucky youVerwijderd schreef op 24 juni 2003 @ 10:02:
OK, nu heb ik een probleem(pje) ik hoop dat iemand hier iets op weet....
Mijn P800 verbond ik thuis aan mijn PC met een bluetooth dongle van Sitecom, dat werkte.. niet 100% naar mijn idee (de 2 connecten niet uit zich zelf, dat moest ikzelf initieren op de PC) maar het werkte iig.
Nu liep ik zaterdag door de Office Center en zag daar een heel mooi setje: een wireless keyboard en muis van Microsoft, daar zit ook een dongle bij om het keyboard en de muis aan te sturen. Probleem is dat 2 dongles tegelijk gebruiken kennelijk niet kan of in ieder geval niet ondersteund wordt.
Opzich is dat geen probleem, de PC 'ziet' de P800 en de P800 'ziet' de PC maar connecten... ho maar, die connectie is wel cruciaal natuurlijk om te surfen/syncen et cetera.
Dus ik heb nu het idee dat het moet kunnen maar het wil maar niet lukken... iemand een idee?
Ja maar toeh ik hem in de lader deed, deed tie ook niks meer.wace schreef op 24 June 2003 @ 12:55:
[...]
Hoeft niet bij een servicepoint hoor. Hij ging bij mij niet meer aan. Pas toen ik 'm in de oplader plaatste, startte het OS weer op, en werd me verteld dat de interne schijf corrupt was, en dat deze geformatteerd moest worden. Wat overigens direct na ja-drukken gebeurde.
[ Voor 9% gewijzigd door Tha BasZ op 24-06-2003 14:40 ]
-
Voor mijn update van een paar weekjes geleden heb ik een backup gemaakt die ik daarna direct teruggezet heb, dit ging allemaal zonder problemen en alles stond weer zoals het moet.Tha BasZ schreef op 24 juni 2003 @ 15:57:
Ja, you tell me...
Ik weet niet hoe het zit...
Ik weet of mensen al ge-update hebben die hun gegevens kwijt zijn / nog hebben.
Ik heb me voorgenomen om eeuwig te leven, tot nu toe gaat dat goed.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
[ Voor 13% gewijzigd door Tha BasZ op 25-06-2003 09:56 ]
Verwijderd
Ik ben benieuwd!! Oja, ik kan je vast melden dat dat BT setje heel fijn is!!DarkChylde schreef op 24 June 2003 @ 13:35:
[...]
lucky you
ik heb volgende week mijn nieuwe pc met.... een bt key en muis van ms
en ik heb ook een p800. dus ik ga dan kijken of het werkt. en anders ga
ik de msi bt dongle van een vriend van me lenen om te kijken of die combo wel werkt.
nog ff wachten, en dan heb je je antwoord...
Basz, heb je de batterij al geprobeerd te vervangen?
[ Voor 79% gewijzigd door cryofist op 25-06-2003 10:51 ]
eeeh, erwin, waar is dat service point?erwinversteeg schreef op 24 June 2003 @ 20:32:
Een aantal vragen die voorbij komen zal ik proberen te beantwoorden.
Zoals ik al eerder had aangegeven werk ik in een winkel met een SE service point.
Q: Kost een software update geld
A: Dat bepaalt een SP zelf, wij vragen er zelf niets voor.
Voor ons kost het 5 minuten (toestel aan de kabel, start, na een uurtje er weer af)
Q: Kan een SP een backup maken van mijn data
A: Nee, het is voor ons als service point niet mogelijk om een backup te maken van de data van een P800
ik ben zelf eigenlijk ook benieuwd of de p800 goed gaat werken met de bt van ms.Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 10:13:
[...]
Ik ben benieuwd!! Oja, ik kan je vast melden dat dat BT setje heel fijn is!!
P.S. Geen klepje.
Schopje, ik krijg het maar niet voor elkaar om de pc suite software aan de praat te krijgen zie post hierboven. Verschillende methodes van installeren mocht ook niet baten, insallation guide (home.wanadoo nog wat) was mij al duidelijk.OC-Addict schreef op 21 June 2003 @ 14:32:
Ik heb eindelijk de p800 in bezit, nu heb ik het volgend probleem :
Ik heb een laptop draaiend op Windows 98 Se, met een Conceptronic USB Bluetooth device. Software geinstaleerd, usb geval er in gestoken. En kan netjes verbinding opzetten tussen de telefoon en de laptop. Elkaar 'gepaired', kan inbellen via de telefoon. Dus verbinding werkt perfect.
Echter wil ik gebruik maken van de syncronisatie van outlook/agenda etc. Dit zat niet in de conceptronics software. Toen de nieuwste Versie geinstaleerd van PC Suite (5.1 dacht ik zo). Maar ik krijg maar geen verbinding met dit programma.
Geprobeerd :
Verschillende com poorts geprobeerd, allemaal aangeclickt mocht ook niet baten. Sommige com poorts zorgen voor een reactie op de telefoon (hij licht op). Maar ik krijg alsnog geen werkende syncronisatie.
Bluetooth mode naar aan,auto of trace. Via de telefoon zoeken naar de laptop werkt alleen als ik het conceptronic programma heb draaien. In my bluetooth places word hij dan ook netjes weergegeven.
Ik heb het toen maar opgegeven en infarood geprobeerd, dit werkt wel via pc suite. Echter kan ik alleen de bovenste optie syncroniseren (agenda dacht ik). Bovendien is het stukken langzamer.
Iemand een idee wat ik fout doe? Ik draai de nieuwste firmware.
Mijn desktop pc draaiend op Windows XP werkt wel perfect met beide programma's
De P800 neemt niet op als je het klepje openmaaktDj_Neo_Ziggy schreef op 25 June 2003 @ 10:46:
Ik zit zelf ook nog te dubben of ik het klepje eraf zal halen of niet. Ik ben er redelijk gewend aan met mijn T20e. Zodra ik telefoon krijg, klep open, en je hebt verbinding.
-
Ja minder prettig zeg maar...cryofist schreef op 25 June 2003 @ 13:41:
Ok,
ben net naar de phoneshop in Den Haag geweest om 'm toch maar te laten upgraden. Die man zei, als we 'm opsturen ben je je data kwijt en als we 'm upgraden, ook. Dus Tha Basz, voorlopig nog geen oplossing...
Ik kan 'm om 5 uur ophalen.
[ Voor 3% gewijzigd door Tha BasZ op 25-06-2003 14:14 ]
Je kan je contacts makkelijk backuppen... als je in je adresboek rechtsboven even all selecteerd, en vervolgens in het menu "Contacts -> Send this folder" doet. En hem dan bijvoorbeeld naar jezelf mailt gaat dat heel makkelijk.Tha BasZ schreef op 25 June 2003 @ 14:13:
[...]
Ja minder prettig zeg maar...
Me smsjes zijn niet echt van belang maar me contacts wel.
Heb er nu best veel en ook best veel werk gehad om ze er allemaal goed in te zetten.
Maar ja, ik zal wel moeten denk ik(zit nu met een Neukia 7250 te werken, wat ook niet super werkt in vergelijking met die P800).
Verwijderd
Van te voren een back up maken...Martijn02 schreef op 25 June 2003 @ 20:28:
[...]
Je kan je contacts makkelijk backuppen... als je in je adresboek rechtsboven even all selecteerd, en vervolgens in het menu "Contacts -> Send this folder" doet. En hem dan bijvoorbeeld naar jezelf mailt gaat dat heel makkelijk.
Terugzetten ging bij mij perfect. Zelfs de foto's kwamen weer terug... je bent alleen je speeddail dingen kwijt in het telefoonscherm (die 9 hoofden) en je voice-tags, dus die moet je even opnieuw inspreken.
Verder is het backuppen en het terugzetten van je smsjes ook best te doen, moet je van te voren een backup maken, en later via de pc-file-manager (of een andere tool) een bepaalde folder terugzetten. Weet niet precies welke, maar staat vast wel ergens in een faq, en anders in my-symbian op het forum
Ik heb me voorgenomen om eeuwig te leven, tot nu toe gaat dat goed.
Verwijderd
Verwijderd
Via een kennis heb ik een adres gekregen waar de 128Mb duo's vanaf volgende week te leveren zijn. Ik heb er vorige week 2 stuks via email besteld. Ze adverteren ook met andere p800 spullen en GPS. Mail-adres memory_nl@msn.comTha BasZ schreef op 23 June 2003 @ 09:04:
Ja, ik was hier ook benieuwd naar...
Binnenkort ga ik ook maar een die 128mb duotje halen en dan wil ik toch wel meer dan 1 min. filmpje
Heeft iemand nog een idee waar ik het best hem kan bestallen? brando? p800er?
Ff mee offtopic, kheb de mijne ook verkocht, zelfde bedrag voor gekregen, nu ook een t610, wel een ipaq h3970 er bij, bevalt primaGinz schreef op 23 June 2003 @ 22:21:
offtopic:
Woei...
Ginz heeft zijn P800 voor € 575.-- verkocht
Ik gaf mijn P800 te weinig aandacht, nadat ik de T610 had gekocht.
Dus Ginz is opzoek gegaan naar een nieuw baasje, en die heb ik dus nu gevonden
het eerste dat ik deed... klepje er aferwinversteeg schreef op 25 juni 2003 @ 23:24:
En als gebruiker zeg ik, klepje er op.
Anders beschadigd je display zosnel
Que?Folki schreef op 26 juni 2003 @ 01:28:
h0000000000m000000000000
Is het een nederlands bedrijf? Of heb je een home-page of zo?Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 23:56:
[...]
Via een kennis heb ik een adres gekregen waar de 128Mb duo's vanaf volgende week te leveren zijn. Ik heb er vorige week 2 stuks via email besteld. Ze adverteren ook met andere p800 spullen en GPS. Mail-adres memory_nl@msn.com
Pardon? Check je mail maar evenFolki schreef op 26 June 2003 @ 01:28:
h0000000000m000000000000
excuses was ik niet... lang leve je huisgenoten!Folki schreef op 26 juni 2003 @ 01:28:
h0000000000m000000000000
uhm, heb je misschien iets meer info?Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 23:56:
[...]
Via een kennis heb ik een adres gekregen waar de 128Mb duo's vanaf volgende week te leveren zijn. Ik heb er vorige week 2 stuks via email besteld. Ze adverteren ook met andere p800 spullen en GPS. Mail-adres memory_nl@msn.com
Verwijderd
Betreffende de memorysticks 128 Mb duo:DarkChylde schreef op 27 June 2003 @ 12:31:
[...]
uhm, heb je misschien iets meer info?
prijs/voorraad/websiteadress?
thx, net een mailtje gestuurd...Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 14:52:
[...]
Betreffende de memorysticks 128 Mb duo:
Ik heb de bestelling gedaan op het email-adres memory_nl@msn.com , daarna heb ik de info van uitleveren van hun retour gekregen per email. Ik heb er 2 gekregen voor euro 110,00 p/s.
groet,
Peter800
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Jip, dat heb je vaak niet in de gaten maar dr zijn veel programma's die stroom vreten zonder dat je ze gebruikt.2bORnot2b schreef op 01 July 2003 @ 12:14:
heeft het te maken met het aantal programma's dat op de achtergrond draait??
Verwijderd
Verwijderd
Ik zocht naar die optie maar kon m niet vinden. Waar staat het precies?Brimme schreef op 01 juli 2003 @ 15:48:
Gebruik Sman 1.1 hier kan je instellen dat als je je flip sluit dat hij dan automatisch alle draaiende programmas afsluit.
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Folki op 01-07-2003 20:48 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Lijkt mij ook dat het niet veel procenten uit maakt, aangezien je niet op kan laden via de cradleVerwijderd schreef op 01 July 2003 @ 19:21:
mij viel het batterij verbruik met bluetooth aan nog best mee. Ik laad hem wel elke dag op, omdat ik als ik thuis kom de telefoon gewoon in de standaard zet, zodat die gelijk kan synchroniseren, maar veel procent maakte het bij mijn weten niet uit.
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Je kan wel opladen via de cradle. Kijk maar is goed aan de onderkant, gewoon een lader inpluggenreuzekind schreef op 02 July 2003 @ 11:42:
[...]
Lijkt mij ook dat het niet veel procenten uit maakt, aangezien je niet op kan laden via de cradle
Verwijderd
Als je had gelezen had je gezien dat deze vraag al eerder is gesteld.... en ja het is een probleem... ik denk dat het wachten wordt op een software release van ms.Verwijderd schreef op 02 juli 2003 @ 11:28:
Ik heb pas geleden een Microsoft wireless desktop pro bluetooth gekocht en dacht via de bijgeleverde BT dongle ook m'n p800 even aan te sluiten. Maar dat lukt dus niet!
Nu kan ik wel pairen, maar synchroniseren ho maar! Heeft het iets te maken met het feit dat er geen service voor is aangemaakt? Zo ja, hoe doe ik dat??? (Ik krijg bijvoorbeeld nergens die "My bluetooth places" zoals jeroen brinkers die beschrijft in hoe je een internet connectie opzet over BT.)
Iemand een idee?
[ Voor 50% gewijzigd door |sWORDs| op 03-07-2003 10:37 ]
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Verwijderd
Dat is denk ik op dit moment nog te hoog gegrepen voor miniGPS.Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 11:46:
Ik probeer m'n P800 zo in te stellen dat ie als ie buiten huis is automatisch m'n mail checkt. Hiervoor maak ik gebruik van miniGPS. Hierin kun je leuk aangeven dat een applicatie gestart moet worden (event).
Iemand een idee over de volgende problemen:
- hoe zorg ik ervoor dat ie begint met het checken van mail, kan dit met de standaard QMapp applicatie? Kan ik deze dus zo starten dat ie mail begint te checken (en dit in huis dus niet doet)? Of zal ik daar een ander progje voor moeten gebruiken?
- kan ik een applicatie automatisch sluiten, een event kan een applicatie starten maar niet sluiten, kan ik wellicht een applicatie starten die een andere app sluit?
Iemand die iets dergelijks al werkend heeft?
nog maar twee bladzijden in het forum terug had je al een adres kunnen vinden....sWORDs schreef op 03 July 2003 @ 10:36:
Heeft iemand een adres waar ik mijn p800 kan laten flashen?
Kan na heel veel pagina's lezen geen adres vinden waarvan later niet wordt gezegd dat het niet meer kosteloos is.
erwinversteeg schreef op 25 juni 2003 @ 23:24:
Om ff een aantal vragen te beantworden.
Q: waar zit dat service point dan
A: Nieuwendijk 205 Amsterdam (BelCompany)
Q: Kunnen wij ook repareren.
A: Nee, Sony Ericsson stelt dermate hoge eisen, zonder zelf enige support te geven.
Daarom doen wij voorlopig nog alleen software updates
Komt allen, de koffie staat klaar en het updaten is GRATIS.
En kun je live meemaken hoe het werkt (software update)
[ Voor 31% gewijzigd door Monalisa op 03-07-2003 13:49 ]
nope nog niet. maar heb volgende week ook zo'n ding, dus als achter een oplossing komt, dan hou ik me aanbevolenVerwijderd schreef op 02 July 2003 @ 11:28:
Ik heb pas geleden een Microsoft wireless desktop pro bluetooth gekocht en dacht via de bijgeleverde BT dongle ook m'n p800 even aan te sluiten. Maar dat lukt dus niet!
Nu kan ik wel pairen, maar synchroniseren ho maar! Heeft het iets te maken met het feit dat er geen service voor is aangemaakt? Zo ja, hoe doe ik dat??? (Ik krijg bijvoorbeeld nergens die "My bluetooth places" zoals jeroen brinkers die beschrijft in hoe je een internet connectie opzet over BT.)
Iemand een idee?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ligt ook deels aan hoe groot dat filmpje is qua kb/mbs en aan de manier hoe die encode is en hoeveel geheugen je nog vrij hebt.Danielson schreef op 03 July 2003 @ 18:44:
Ik krijg vanavond mijn laser voor de p800whahahh zou morgen wel even foto's posten
Ennuhh vraagje he.... Ik heb mijn software up laten daten naar R2D maar dat full screen video is dat nou echt zo bagger of ligt dat aan mij....? Ik haal hooguit 2 fpsKan iemand mij vertellen waar dat aan ligt
Joh, hmm dat wist ik dus echt niet!Flint123 schreef op 02 July 2003 @ 16:14:
Dr zijn echt mensen die dat niet weten
Gewoon kabeltje in de cradle duwen
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Verwijderd
dat kan pas nadat je je telefoon geupdate hebt.Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 14:30:
Weet iemand hoe je sms ontvangstbericht aanzet?
[ Voor 15% gewijzigd door Gulli op 04-07-2003 15:52 ]
Connaisseur des femmes
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq