Hmm weird, de telefoon zat te zeuren dat ie weinig geheugencapaciteit had en vraagt of die moet gaan opruimen. Dus ik druk op OK. gaat ie een paar dingen verwijderen en is klaar. Ik ga naar configuratie om de bluetooth aan te zetten loopt ie helemaal vast. Ik kon hem niet meer uitzetten (ook niet 10s power knop indrukken) dus de batterij er maar uit.
na veel gepruts wil die eindelijk weer opstarten maar geeft ie een error: unexpected end of file.
Wat moet ik hier nou mee, ik kan op contunue drukken en dan gaat ie naar het scherm phone on/flightmode/phone off. Klik ik daar op phone on reboot ie steeds weer
Ik heb van de meeste dingen wel een backup alleen de laatste paar foto's niet.
Wat moet ik hier nou mee? Laten flashen? kan ik hem zelf eventueel zelf flashen?
wie helpt me?
na veel gepruts wil die eindelijk weer opstarten maar geeft ie een error: unexpected end of file.
Wat moet ik hier nou mee, ik kan op contunue drukken en dan gaat ie naar het scherm phone on/flightmode/phone off. Klik ik daar op phone on reboot ie steeds weer

Ik heb van de meeste dingen wel een backup alleen de laatste paar foto's niet.
Wat moet ik hier nou mee? Laten flashen? kan ik hem zelf eventueel zelf flashen?
wie helpt me?
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."