Het grote Sony Ericsson P800 topic - Deel 5

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.881 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
ik zat vandaag met mijn orangeworld lekker door wap portal te spelen en ik wist dat hij ook sommige adressen van pda oppakte zoals pda.tweakers.net met shared.
Ik klikte toen op externe link en warempel hij deed het. Daar ging ik www adressen invoeren en dat ging ook wat eerder niet met share lukte. Toen moest ik namelijk inloggen met internet acces en opera gebruiken

mijn instellingen zijn nagekeken wapaccount world gebruikt Orange world internet account en internet acces gebruikt gewoon internet acces internetaccount
mijn telefoon is sinds een week geupdate en heb mijzelf opnieuw de instellingen van orange laten opsturen via sms. (vroeger was het 1 sms en nu sturen ze afzonder een world sms en een internet acces sms wat vroeger in 1 keer gebeurde)

mijn telefoon update is: cx162002 r2f

Hopelijk kunnen jullie het allemaal. Go nuts onbeperkt internetten met je p800 voor slechts 6 euro })

[ Voor 12% gewijzigd door pang op 07-02-2004 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar heb je bij orange abbo dan?
k heb namelijk vodafone - debitel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
ik heb inderdaad een orange abbo ja. In eerste instantie wilde heel veel mensen die orange shared hadden internetten met www en moesten dat doen via internet acces met opera.

maar nu kunnen ze gewoon via de standaard browser het www opgaan zonder dat het van de 2mb internet acces afgaat.

er zijn hier hele topics over gehouden maar dat was algemeen en ik weet ook niet of het op andere telefoons ook kan, want de p800 is de enige telefoon die ik heb die het www op kan.

misschien dat ik het op de verkeerde forum heb gepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-08 20:06

Gulli

100% Unwiderstehlich

Hebben meer mensen het probleem dat de klok van de telefoon tijdens wintertijd continu een uur vooruit springt? Ik heb alles al geprobeerd, gewoon een uur verzett hielp niet want na een tijdje was hij weer terug. Een uur verzetten en dan op zomertijd klikken voor je op ok klikt helpt ook niet. En niet verzetten en dan op zomertijd klikken schijnt ook niet te helpen :(

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:14

The Deaken

Nexus

Hmm weird, de telefoon zat te zeuren dat ie weinig geheugencapaciteit had en vraagt of die moet gaan opruimen. Dus ik druk op OK. gaat ie een paar dingen verwijderen en is klaar. Ik ga naar configuratie om de bluetooth aan te zetten loopt ie helemaal vast. Ik kon hem niet meer uitzetten (ook niet 10s power knop indrukken) dus de batterij er maar uit.
na veel gepruts wil die eindelijk weer opstarten maar geeft ie een error: unexpected end of file.
Wat moet ik hier nou mee, ik kan op contunue drukken en dan gaat ie naar het scherm phone on/flightmode/phone off. Klik ik daar op phone on reboot ie steeds weer :/
Ik heb van de meeste dingen wel een backup alleen de laatste paar foto's niet.
Wat moet ik hier nou mee? Laten flashen? kan ik hem zelf eventueel zelf flashen?
wie helpt me?

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

The Deaken schreef op 09 februari 2004 @ 13:07:
Hmm weird, de telefoon zat te zeuren dat ie weinig geheugencapaciteit had en vraagt of die moet gaan opruimen. Dus ik druk op OK. gaat ie een paar dingen verwijderen en is klaar. Ik ga naar configuratie om de bluetooth aan te zetten loopt ie helemaal vast. Ik kon hem niet meer uitzetten (ook niet 10s power knop indrukken) dus de batterij er maar uit.
na veel gepruts wil die eindelijk weer opstarten maar geeft ie een error: unexpected end of file.
Wat moet ik hier nou mee, ik kan op contunue drukken en dan gaat ie naar het scherm phone on/flightmode/phone off. Klik ik daar op phone on reboot ie steeds weer :/
Wat moet ik hier nou mee? Laten flashen? kan ik hem zelf eventueel zelf flashen?
wie helpt me?
een P800 kan je volgens mij nog niet zelf flashen (P900 wel volgens mij).
ik heb zelf een soort gelijkend probleem gehad en hem toen gewoon opnieuw laten flashen bij een winkel (paar uurtjes werk voor hun en ondertussen even geshopt bij andere winkels)
Gulli schreef op 09 februari 2004 @ 12:36:
Hebben meer mensen het probleem dat de klok van de telefoon tijdens wintertijd continu een uur vooruit springt? Ik heb alles al geprobeerd, gewoon een uur verzett hielp niet want na een tijdje was hij weer terug. Een uur verzetten en dan op zomertijd klikken voor je op ok klikt helpt ook niet. En niet verzetten en dan op zomertijd klikken schijnt ook niet te helpen :(
Je moet gewoon niet dat hokje aanklikken en dan gewoon de goede tijd invullen dan verspringt tie ook niet...
In ieder geval dat heb ik gedaan (had ook hetzelfde "probleem").

[ Voor 48% gewijzigd door Tha BasZ op 09-02-2004 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken

The Deaken

Nexus

Tha BasZ schreef op 09 februari 2004 @ 14:00:
[...]

een P800 kan je volgens mij nog niet zelf flashen (P900 wel volgens mij).
ik heb zelf een soort gelijkend probleem gehad en hem toen gewoon opnieuw laten flashen bij een winkel (paar uurtjes werk voor hun en ondertussen even geshopt bij andere winkels)
Hmm dan moet ik hem maar laten flashen, wie weet waar dat kan in Enschede?

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je met je pc via je p800 wil internetten gaat dat dan altijd via gprs?
of kun je ook gewoon een inbelverbinding van bijvoorbeeld tiscali gebruiken :D internet gaat er namelijk zo af omdat me ouders zitten te bokken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:02
The Deaken schreef op 09 februari 2004 @ 13:07:
wie helpt me?
Heb je al geprobeert een master reset uit te voeren? Misschien dat het helpt!
Tevens om alles recht te zetten, p800 kan je niet flashen en p900 wel.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 18:33:
als je met je pc via je p800 wil internetten gaat dat dan altijd via gprs?
of kun je ook gewoon een inbelverbinding van bijvoorbeeld tiscali gebruiken :D internet gaat er namelijk zo af omdat me ouders zitten te bokken >:)
Als je een orange abbo heb zie mijn vorige post. Zoniet je kan inderdaad gewoon inbellen zonder gprs te gebruiken. Het is gewoon de instelling met een gewone inbelvoorziening met modem van computer, maar nu kies je de modem van de p800 en dan belt hij gewoon in.

je kan je p800 in de cradle laten(wel ff de inbel wizard gebruiken) of je maakt gebruik van BT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Dj_Neo_Ziggy schreef op 09 februari 2004 @ 18:41:
[...]

Ik heb toch echt me P800 opnieuw laten flashen bij een zaak in Utrecht...
Trouwens ff wat anders, wat gebruiken jullie voor mp4tjes af te spelen? gewoon die standaard video player die built-in, of een andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
ik gebruik gewoon de standaard viewer, maar dat is denk ik omdat ik nog niet echt heel veel gebruil maak van mp4. Heb hem al meer dan een jaar, maar erg weinig gebruik van gemaakt omdat het een koelkast is, maar ach nu kaan ik er mee in de trein al die forums lezen :)

Welke freeware :) of shareware programma kunnen jullie me aanraden om xvid te converten naar mp4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken

The Deaken

Nexus

Dj_Neo_Ziggy schreef op 09 februari 2004 @ 18:41:
[...]

En hoe kan ik een master reset doen als mijn telefoon niet aan wil :?
Tha BasZ schreef op 09 februari 2004 @ 20:17:
[...]
Ik heb toch echt me P800 opnieuw laten flashen bij een zaak in Enschede...
Trouwens ff wat anders, wat gebruiken jullie voor mp4tjes af te spelen? gewoon die standaard video player die built-in, of een andere?
En waar was dat in Enschede als ik vragen mag :? :P

[ Voor 32% gewijzigd door The Deaken op 10-02-2004 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

The Deaken schreef op 10 februari 2004 @ 11:58:
[...]

En hoe kan ik een master reset doen als mijn telefoon niet aan wil :?

[...]

En waar was dat in Enschede als ik vragen mag :? :P
Het was in Utrecht sorry...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
ik zelf had hem gewoon teruggebracht naar de winkel en heb hem laten opsturen. Het duurde wel 2 weken voordat ik hem terug kreeg, maar dat was voor mij geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken

The Deaken

Nexus

pang schreef op 10 februari 2004 @ 16:26:
ik zelf had hem gewoon teruggebracht naar de winkel en heb hem laten opsturen. Het duurde wel 2 weken voordat ik hem terug kreeg, maar dat was voor mij geen probleem
Tja, die keus heb ik ook maar ik ben hem liever niet 2 weken kwijt.

Dus weet iemand een service point in Enschede waar ik hem (gratiz ;) ) kan laten flashen?
Ik heb wel een andere toko gevonden maar die gast vroeg €25 om hem te laten flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

The Deaken schreef op 10 februari 2004 @ 16:49:
[...]

Tja, die keus heb ik ook maar ik ben hem liever niet 2 weken kwijt.

Dus weet iemand een service point in Enschede waar ik hem (gratiz ;) ) kan laten flashen?
Ik heb wel een andere toko gevonden maar die gast vroeg €25 om hem te laten flashen.
Zoals al eerder vermeld heb ik hem toentertijd in Utrecht laten flashen (gratiz toen).
Vroeger stond op de Sony Ericsson site een optie om te zoeken op SE service points, maar die optie is weggehaald zie ik...

Op http://groups.msn.com/clubp800/seservicepoints.msnw staan er een paar, maar voor de rest weet ik niet hoe het in Enschede zelf is?
Je kan volgens mijn altijd wel de klantenservice wel bellen denk ik en vragen :)
(heb ze net een mailtje ook gestuurd met de vraag waar de Service Points allemaal zitten in NL).

[ Voor 6% gewijzigd door Tha BasZ op 11-02-2004 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

/update...
Ik heb voor de belangstellenden een lijst gekregen van Sony Ericsson met de SE Service Points erop staan...
Mocht iemand interesse hebben, gooi dan een mailtje naar me toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken

The Deaken

Nexus

Tha BasZ schreef op 11 februari 2004 @ 12:56:
/update...
Ik heb voor de belangstellenden een lijst gekregen van Sony Ericsson met de SE Service Points erop staan...
Mocht je interesse hebben gooi dan een mailtje naar me toe...
dank je Tha BasZ _/-\o_

• cryofist
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11-2023
Hebben wij niet de mogelijkheid om de nieuwe versie van symbian (die op de P900 zit ) op onze P800 te (laten) zetten? En zo nee, waarom niet? ;p

lijkt me wel lekker om wat van de verbeteringen van de P900 op de P800 te hebben. Er zijn zat kinderziektes die in ons topic besproken worden die vast niet op de P900 zijn meegenomen.
Iemand een idee? Of boeit de P800 niet meer bij SE?

greetz

http://www.rootsaert.nl/jumpani.html

• Dj Neo Ziggy
Nou geloof me, er zijn gewoon nog wat bugs, in de p900, die ook in de p800 zijn. Alleen du UI heeft een update gekregen.
Moet je maar eens kijken maar naar den haag. Dat staat daar als The hague.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philips heeft nu officeel hun progje uitgebracht om met je P800 videos met geluid op te nemen :)
Ook is er een Pro versie waarmee je filmpjes kan maken met oneindige lengte .. je zult wel denke :) maar er is iets erg vervelends aan de hand :(

Volgens roddels op een andere site bestaat er helemaal geen Pro versie voor de P800 dat terwijl je het progje wel moet kopen, waarna lijkt dat je die functies wel krijgt maar nee.. :'(
Volgens die andere site is wil SE de positie van de P900 beschermen of zoiets.. maarja nu zit je wel met een half video-progje.. :( naja genoeg gezeik url:
http://my-symbian.com/uiq...ons.php?fldAuto=594&faq=4

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2004 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop dan ook gewoon 'n goede telefoon >:) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha jij hebt zeker een P900?
anders kan ik niet veel betere telefoons voorstelle qwa functies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Ik heb sinds vrijdag ook een P800... _/-\o_

Overgekocht van Tha_Basz, postte hier ook regelmatig maar hij heeft nu de P900 gekocht, en mij blij gemaakt met de P800... :)

Wil er denk ik wel een kaartje van 128 mb inproppen, want 16 + 12 mb is wel een beetje weinig. Zag op de pricewatch dat een zaak memorystick duo's 128 mb van sandisk verkocht, voor maar 51 euro! Dat terwijl de op 1 na goedkoopste ze voor 70 verkoopt :?

Iemand die bij deze zaak toevallig al een duo heeft gekocht? Want de prijs is erg aantrekkelijk... :D

En nog een vraag, Tha_Basz heeft het voor elkaar gekregen om 3 van de 4 styli kwijt te raken, dus ik wil er wat extra bijkopen. Waar kan je ze krijgen, en hoe duur zijn ze ongeveer? (kon het nergens vinden verder, en 5 topics van 40 pagina's doorlezen was al zoveel werk... :/)

[ Voor 20% gewijzigd door Chi3F op 16-02-2004 23:04 ]

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfuis
  • Laatst online: 11-01 22:02
volgens mij is dat de prijs van de 64MB :)

Sony MSH-M 128 A Memory Stick Duo 128 MB € 74.49

"I don't have a computer at home. Is the Internet available in book form?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey

ben sterk aant twijfelen tussen nokia 6600 ,7600 siemens sx1 of deze p800. wat zouden jullie doen? hoeveel kost de p800 nu nog ? en zit de mp3 speler er standaard op en is deze in stereo?

toffe aan deze gsm vindek touchscreen nadeeel slechts 4000 kleuren en zo groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Chi3F schreef op 16 februari 2004 @ 23:02:
Héél goed! >:)
En nog een vraag, Tha_Basz heeft het voor elkaar gekregen om 3 van de 4 styli kwijt te raken, dus ik wil er wat extra bijkopen. Waar kan je ze krijgen, en hoe duur zijn ze ongeveer? (kon het nergens vinden verder, en 5 topics van 40 pagina's doorlezen was al zoveel werk... :/)
Kijk eens aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 23:58:

hoeveel kost de p800 nu nog ?
Check die prijs: 395 Euro!!
Ik sta dr zelf ook van te kijken... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flint schreef op 17 februari 2004 @ 01:34:
[...]

Check die prijs: 395 Euro!!
Ik sta dr zelf ook van te kijken... :X
Krijg het heen en weer!!!!!!!
WAUW!

Ik heb m al een tijd hoor maar toch!

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey

ben sterk aant twijfelen tussen nokia 6600 ,7600 siemens sx1 of deze p800. wat zouden jullie doen? hoeveel kost de p800 nu nog ? en zit de mp3 speler er standaard op en is deze in stereo?

In tegenstelling tot de 6600 en 7600 van Nokia is de P800 inderdaad stereo en heeft een headset van erg goede kwaliteit (direct afkomstig van Sony).
Verder kan je met de P800 erg snel werken door het touchscreen, met name handschrift-herkenning en een virtueel toetsenbord zijn uit de kunst.

Games doe je bijna altijd in fullscreen en dat is GROOT! 320*240!

Video bekijk je in breedbeeld en tevens fullscreen

Internetten (HTML!!) doe je eveneens fullscreen en in fullcolor (met opera)

MP3 afspelen doe je het best met ultramp3 player (ook met gesloten klep) of met mp3GO

Video streamen doe je met vicsplayer.....

Videos maken doe je met Camcoder 1.02 van Philips (in mpeg4 of h263 codec)

Need I go on????????? Ik heb tevens een windows XP layout (met Tracker) of een windows pocket pc layout........

ZUCHT O+ , wat een superapparaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!! _/-\o_

Vragen???? MAIL MIJ MAAR! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Flint schreef op 17 februari 2004 @ 01:30:
[...]
Héél goed! >:)
[...]

Kijk eens aan :)
Zijn ze nergens in Nederland te krijgen, 't liefst gewoon bij een echte winkel (ik vind het een beetje zonde om verzendkosten te betalen voor zoiets goedkoops...)?

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Chi3F schreef op 16 februari 2004 @ 23:02:

Overgekocht van Tha_Basz, postte hier ook regelmatig maar hij heeft nu de P900 gekocht, en mij blij gemaakt met de P800... :)

En nog een vraag, Tha_Basz heeft het voor elkaar gekregen om 3 van de 4 styli kwijt te raken...,
Gefeliciteerd Chi3F en succes ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toesttel zelf is wel vrij lomp vindek :( en kleur is nçi echt men genre :s p900 is mooer :)
denk dak maar voor de 7600 ga gaan, is geen symbian maarja, kan iemand anders fotos nemen van zen p800 zodat ik de photocall fucntie kan zien, en menus enzo.. vooral die foto als ge gebeld word wil ik zien!!!
mp3s kunnen als beltoon gebruikt worden he? en hoeveel gaan er ong. op op standaard geheugen?
en die video? kun je dan kleine films downloaden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mp3 als beltoon weet ik niet hoor, ik kon dat niet toen hij nog deed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Mp3 als ringtone doet alleen de p900. de p800 doet het met wav, midi, en nog wat andere formaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

Dj_Neo_Ziggy schreef op 17 februari 2004 @ 20:50:
Mp3 als ringtone doet alleen de p900. de p800 doet het met wav, midi, en nog wat andere formaten!
Ja, het is wel jammer dat de ringtones niet op MP3 werken bij de P800.
Ik zit nu de hele tijd met een wav als ringtone van ~7MB :P
Gelukkig heb ik wel een 128 Mb kaartje anders werdt het een beetje krap ;)

BTW, als ik wil internetten op mijn telefoon via bluetooth (PC heeft internet), is het dan ook mogelijk als mij pc een proxy heeft, want ik krijg dat niet echt aan de praat :?

[ Voor 18% gewijzigd door Elroy op 17-02-2004 21:06 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Elroy schreef op 17 februari 2004 @ 20:57:
[...]

Ja, het is wel jammer dat de ringtones niet op MP3 werken bij de P800.
Ik zit nu de hele tijd met een wav als ringtone van ~7MB :P
Gelukkig heb ik wel een 128 Mb kaartje anders werdt het een beetje krap ;)

BTW, als ik wil internetten op mijn telefoon via bluetooth (PC heeft internet), is het dan ook mogelijk als mij pc een proxy heeft, want ik krijg dat niet echt aan de praat :?
Als je slim bent kijk je even op http://home.wanadoo.nl/je...0Bluetooth%20internet.htm daar staat alles uitgelegd e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 16:10
Ae jongens, ik heb de laatste tijd een beetje last van storing met me p800.

Het is net zoiets als een tijdje geleden met al die T68i's, ik zie wel dat ik vol bereik heb, maar als iemand me probeert te bellen, dan krijgen ze niet eens mn voicemail maar lijkt het net alsof mn sim niet op het netwerk zit. Toch zie ik op mn p800 vol bereik staan?

Heb een abo bij t-mobiel. Zou de combinatie daarvan nie goed zijn, is me sim kaart naar de gallemiese of kan ik mn p800 alleen nog maar gebruiken om te gamen :P

Iemand zelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 23:59
Mijn P800 gaat opeens zonder reden uit. Dus dan ik goh, al een tijd geen telefoon gehad, blijkt de P800 uit te zijn. Batterij is natuurlijk nog vol genoeg.
Heeft iemand anders dat ook wel eens meegemaakt? En weet misschien de reden cq. oplossing?

Tot nu toe nog geen master-reset etc. gedaan omdat ik dan ook de applicaties één voor één terug moet gaan zetten. Bij een restore van de telefoon kan ik natuurlijk het verschijnsel weer terug krijgen als het ergens in de software zit.

Volgens mij is het gekomen na de installatie van Handy Day 4.0, kan die er misschien nog iets mee te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryofist
D_machine schreef: Games doe je bijna altijd in fullscreen en dat is GROOT! 320*240!

das 320x208, of heb jij de extended version ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

eerdepeer schreef op 18 februari 2004 @ 15:15:
Ae jongens, ik heb de laatste tijd een beetje last van storing met me p800.

Het is net zoiets als een tijdje geleden met al die T68i's, ik zie wel dat ik vol bereik heb, maar als iemand me probeert te bellen, dan krijgen ze niet eens mn voicemail maar lijkt het net alsof mn sim niet op het netwerk zit. Toch zie ik op mn p800 vol bereik staan?

Heb een abo bij t-mobiel. Zou de combinatie daarvan nie goed zijn, is me sim kaart naar de gallemiese of kan ik mn p800 alleen nog maar gebruiken om te gamen :P

Iemand zelfde ervaring?
Ik heb dat van de week ook gehad met me P900 (en T-Mobile / Gouda), toen had ik totaal geen bereik voor 2 uur lang of zo...
Andere mensen (met T-Mobile) hadden wel gewoon bereik e.d.
Raar, maar ja is ook enigste keer dat ik zoiets gehad heb eigenlijk, ook nooit met me P800 gehad of zo... Lukt dus duidelijk aan T-Mobile zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flint reageerde op een vraag van iemand i.v.m de prijs dat hij maar eens moest gaan kijken op www.gsmforsale.nl , maar ikzelf ben van België en kan dus niet betalen aan de post bij levering... ;(
Daarom moet ik dus vooruitbetalen als ik me een P800 wil bestellen, maar heb nog niet zo een goede ervaringen met online kopen met vooruitbetalingen...
Heeft hier al iemand ervaring met de verkopers van gsmforsale, en zo ja, is het te vertrouwen om mijn toestelletje daar te bestellen?
Ik hunker namelijk al erg lang om eens zo een toestelletje in mijn eigen handen te hebben, maar door de relatief hoge prijs (nog steeds) bij ons hier in België ben ik daar nog steeds niet toe gekomen, en 350 Euro betalen voor een tweedehandse als je voor 395 Euro een nieuwe hebt is maar wat belachelijk. Niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey

Ik heb ook ongeveer dezelfde twijfels. Ondanks het feit dat het scherm van de p800 minder kleuren weergeeft lijkt me dit echt mijn mobiel. Een paar zaken maken mij echter ongerust. Het apparaat is nog steeds niet goedkoop maar ik hoorde wel dat het scherm makkelijk breekt. Ik ben gewend mijn telefoon in mijn (spijker)broek te hebben, is dat ook met deze gsm goed te doen? Verder vind ik het belangrijk dat de batterij een poosje meegaat maar ik hoorde dat deze in een dag leeg is. Wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 23:47:
[...]

Ik heb ook ongeveer dezelfde twijfels. Ondanks het feit dat het scherm van de p800 minder kleuren weergeeft lijkt me dit echt mijn mobiel. Een paar zaken maken mij echter ongerust. Het apparaat is nog steeds niet goedkoop maar ik hoorde wel dat het scherm makkelijk breekt. Ik ben gewend mijn telefoon in mijn (spijker)broek te hebben, is dat ook met deze gsm goed te doen? Verder vind ik het belangrijk dat de batterij een poosje meegaat maar ik hoorde dat deze in een dag leeg is. Wat zijn jullie ervaringen?
Je moet inderdaad best wel voorzichtig doen met het toestel, voor zowel het scherm als het klepje (als je die erop laat) want ze zijn alle2 gevoelig voor krassen/breken.
Ik had zelf ook altijd me P800 (nu P900) in me zak zitten en merkte toch wel dat die daardoor minder werd (krasjes @ scherm en "krak" in klepje).
Het kan wel, maar is niet aan te raden. En natuurlijk blijft het een relatief groot toestel ivm andere toestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfuis
  • Laatst online: 11-01 22:02
Het scherm kan je natuurlijk makkelijk tegen krassen beschermen d.m.v een screenprotector.

"I don't have a computer at home. Is the Internet available in book form?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryofist
ik heb 'm nu een jaar en sinds dat mijn klepje het heeft begeven, gebruik ik 'm met 't scherm 'bloot' (zonder screenprotector) en je wil niet weten wat ik er allemaal mee doe :)
Ik bedoel dat ik 'm behoorlijk gemolesteerd heb (geregeld sleutels erbij in broekzak, geregeld laten vallen, tijdens noeste arbeid in broekzak) en hij ziet er nog steeds goed uit. Verdiend geen schoonheidsprijs, maar geen krassen of scheuren oid, beetje slijtage sporen.

En ik steek 'm altijd in mijn broekzak, ik vind 'm niet te groot. Maar dat mag iedereen voor zichzelf bepalen. Als je eerst een maandje met een baksteen in je broekzak loopt en daarna met de P800, dan valt het allemaal best mee >:)

[ Voor 30% gewijzigd door cryofist op 25-02-2004 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Vraagje tussendoor: Wat is een redelijke prijs om een p800 te verkopen (2e hands dus)? Ik heb al wel op marktplaats rondgekeken, daar ligt het rond de 300 euro ongeveer, maar goed daar zie je wel vaker vreemde prijzen :)

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Thunder schreef op 25 februari 2004 @ 23:14:
Vraagje tussendoor: Wat is een redelijke prijs om een p800 te verkopen (2e hands dus)? Ik heb al wel op marktplaats rondgekeken, daar ligt het rond de 300 euro ongeveer, maar goed daar zie je wel vaker vreemde prijzen :)
Ik heb me oude P800 zelf voor 250 euro verkocht (was toen 3 maanden oud of zo)...
Is niet te duur, maar ook nie te goedkoop...

• Flint
Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 15:22:
Flint reageerde op een vraag van iemand i.v.m de prijs dat hij maar eens moest gaan kijken op www.gsmforsale.nl , maar ikzelf ben van België en kan dus niet betalen aan de post bij levering... ;(
Daarom moet ik dus vooruitbetalen als ik me een P800 wil bestellen, maar heb nog niet zo een goede ervaringen met online kopen met vooruitbetalingen...
Heeft hier al iemand ervaring met de verkopers van gsmforsale, en zo ja, is het te vertrouwen om mijn toestelletje daar te bestellen?
Ik hunker namelijk al erg lang om eens zo een toestelletje in mijn eigen handen te hebben, maar door de relatief hoge prijs (nog steeds) bij ons hier in België ben ik daar nog steeds niet toe gekomen, en 350 Euro betalen voor een tweedehandse als je voor 395 Euro een nieuwe hebt is maar wat belachelijk. Niet?
Hij is nu zelfs nóg goedkoper... :X
350 Euro
Hij zakt nu ineens wel heel erg snel in prijs :?

Ik ken 't bedrijf niet, dus daar kan ik je verder helaas niet mee helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
is er trouwens een manier om vanuit de p800 een command te geven zodat ik verbinding krijg met de BT serial?

Nu moet als ik op mijn p800 wil internetten via BT op mijn computer verbinden met BT serial van de p800. A s de verbinding verbreekt moet ik weer naar mijn computer lopen om te connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ik heb dit topic al een tijdje niet meer consequent gevolgt, dus mocht het al vermeld zijn? Dan ben ik eindelijk weer een keer een spuit 11.

Gratis SonyEricsson P800 Bij Vodafone 120 2jr.

Waar?
Belcompany

Provider?
Vodafone

Bundel?
120 minuten

Duur?
2 jaar

Actie?
Geen aansluitkosten, eerste 2 maanden gratis bundel

En natuurlijk het bekende trucje, om je bundel na 4 maande te verlagen naar 60 minuten

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je ook gewoon met een inbelnummer internette op de P800?
want die gprs-rekening heeft me laast onaangenaamt verrast :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 28 februari 2004 @ 11:19:
Ik heb dit topic al een tijdje niet meer consequent gevolgt, dus mocht het al vermeld zijn? Dan ben ik eindelijk weer een keer een spuit 11.

Gratis SonyEricsson P800 Bij Vodafone 120 2jr.

Waar?
Belcompany

Provider?
Vodafone

Bundel?
120 minuten

Duur?
2 jaar

Actie?
Geen aansluitkosten, eerste 2 maanden gratis bundel

En natuurlijk het bekende trucje, om je bundel na 4 maande te verlagen naar 60 minuten
2 jaar Orange 30 ook gratis...

Zit alleen te dubben tussen tel en losse pda of zo'n p800 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 17:09:
[...]

Zit alleen te dubben tussen tel en losse pda of zo'n p800 :S

Zit alleen te dubben tussen tel en losse pda of zo'n p800 :S[/quote]

Jah maar bij die vodafone is ie een stuk goedkoper, voorbeeldje...

Orange in gunstigste situatie: 6x30euro + 18x20euro= 540euro

En bij vodafone als je ook terug zou zetten na 4 maanden: 2x23,50euro +20x16,50euro= 377euro

Maar je hebt je telefoon dus best cheap en ben je na een jaar je vodafone zat dan koop je je resterende maanden gewoon af....

PS: Bij deze actie ook nog gratis weekendje Hasselt/Antwerpen in belgie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een beetje offtopic maar het gaat over een progje op de p800:
weet iemand wat het ipadres van je Remote Control-server is als je achter een router zit?
Ik zit gewoon op internet via een router bij @home, maar welk ipadres moet ik dan invullen bij dat Remote Control programma op mijn P800?
Als ik ons gewone @home adres doe werkt hij niet, en ook als ik het ipadres van mij in het netwerk intyp doet ie het niet 8)7 maarja das waarschijnlijk logisch omdat elke router het zelfde ip heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
* Ginz heeft weer eens een P800 weten te bemachtigen

Zo, is mijn verzameling weer uitgebreid. (zie sig)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Ginz schreef op 29 februari 2004 @ 18:06:

Had je dr niet eerst al een?
Gekocht, verkocht en nu dus weer gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ginz schreef op 29 februari 2004 @ 18:06:

En waarom dan??? En waarom geen P900 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 15:43:
kun je ook gewoon met een inbelnummer internette op de P800?
want die gprs-rekening heeft me laast onaangenaamt verrast :7
Ja dat kan, maar dan kom je voor nog veel onaangenamere verrassingen te staan :D
Ik heb in de tijd dat ik geen GPRS ( _/-\o_ ) had met m'n oude zonnet inbel account gewerkt, resultaat;
Vakantie Turkije, rekening 400 euro
en twee maanden daarna ieder 200 euro
waarvan dus het meeste aan internetten opging.
Daarna heb ik GPRS met beide handen aangegrepen, resultaat;
m'n rekeningen liggen nu rond de 70 euro _/-\o_

conclusie, inbellen = afrader
(dit is met een Debitell/Vodafone 210 -35 euro- Live5 -15euro- abbo)
Tha BasZ schreef op 29 februari 2004 @ 20:56:
[...]
En waarom dan??? En waarom geen P900 dan?
Kijk maar naar z'n sig :D
Hij heeft de P800 voor een prikkie overgenomen :P

[ Voor 15% gewijzigd door Fear-factoR op 01-03-2004 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 15:49:
een beetje offtopic maar het gaat over een progje op de p800:
weet iemand wat het ipadres van je Remote Control-server is als je achter een router zit?
Ik zit gewoon op internet via een router bij @home, maar welk ipadres moet ik dan invullen bij dat Remote Control programma op mijn P800?
Als ik ons gewone @home adres doe werkt hij niet, en ook als ik het ipadres van mij in het netwerk intyp doet ie het niet 8)7 maarja das waarschijnlijk logisch omdat elke router het zelfde ip heeft?
Dat ip adres is goed. Je moet nog ff een poort forwarden. Gewoon iets pakken "9876" ofzo. En bij de serversoftware op jouw pc moet je dan ook ff instellen dat ie dezelfde poort gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
Ok... het is gebeurd. Iets wat ik bij de aanschaf van de P800 al bang voor was. Mijn fijne heerlijke P800 is van de trap gevallen (2x stenen trap, +- 10 meter) |:( ... nadat ik alle onderdelen bij elkaar had geraapt (stylus\batterij\gsm + extra simcard) de schade opnemen :'(
Schade.. alleen het scherm kapot, maar werkt nog wel. Touchscreen werkt en weergave van het scherm ook, er zit alleen een hele grote barst in. Verder lijkt de P800 het te doen (weergave MP3\bellen\handsfree etc).

Dus.... wie heeft ervaringen met het repareren van het scherm?
Hoe duur? Bij SE ? of zijn er nog andere mogelijkheden?
Zelf doen? (ben best handig) Wat voor scherm zit er in, en is deze voor een beetje schappelijke prijs te krijgen?

Of... zoals iets verder naar boven in de thread staat gelijk maar een P800 bestellen bij gsm4sal.nl €350 ?

Of een nieuwe P900? Eigenlijk dan nog liever dan de opvolger daarvan (P1000?), daar mijn P800 nu nog wel functioneel lijkt. Maar ja, wanneer kunnen we die verwachten? Q3-Q4 2004?

Wie heeft ervaringen met kapotte schermen?

Mocht iemand nog zijn P800 willen verkopen voor een redelijke prijs.. reageer dan even op http://www.tweakers.net/aanbod/129591

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

RedHead schreef op 01 maart 2004 @ 17:12:
Ok... het is gebeurd. Iets wat ik bij de aanschaf van de P800 al bang voor was. Mijn fijne heerlijke P800 is van de trap gevallen (2x stenen trap, +- 10 meter) |:( ... nadat ik alle onderdelen bij elkaar had geraapt (stylus\batterij\gsm + extra simcard) de schade opnemen :'(
Schade.. alleen het scherm kapot, maar werkt nog wel. Touchscreen werkt en weergave van het scherm ook, er zit alleen een hele grote barst in. Verder lijkt de P800 het te doen (weergave MP3\bellen\handsfree etc).

Dus.... wie heeft ervaringen met het repareren van het scherm?
Hoe duur? Bij SE ? of zijn er nog andere mogelijkheden?
Zelf doen? (ben best handig) Wat voor scherm zit er in, en is deze voor een beetje schappelijke prijs te krijgen?

Of... zoals iets verder naar boven in de thread staat gelijk maar een P800 bestellen bij gsm4sal.nl €350 ?

Of een nieuwe P900? Eigenlijk dan nog liever dan de opvolger daarvan (P1000?), daar mijn P800 nu nog wel functioneel lijkt. Maar ja, wanneer kunnen we die verwachten? Q3-Q4 2004?

Wie heeft ervaringen met kapotte schermen?

Mocht iemand nog zijn P800 willen verkopen voor een redelijke prijs.. reageer dan even op http://www.tweakers.net/aanbod/129591
Ik geloof dat Brimme daar ervaring mee heeft :D alleen die heeft zich lang niet laten zien.
Ik geloof dat het ongeveer 200 euro kost om een nieuw scherm te plaatsen, aangenomen dat je niet verzekerd bent.
Die P1000 laat nog wel ff op zich wachten, dan kun je beter voor de P900 gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Fear-factoR schreef op 01 maart 2004 @ 22:27:
[...]

Ik geloof dat Brimme daar ervaring mee heeft :D alleen die heeft zich lang niet laten zien.
Ik geloof dat het ongeveer 200 euro kost om een nieuw scherm te plaatsen, aangenomen dat je niet verzekerd bent.
Die P1000 laat nog wel ff op zich wachten, dan kun je beter voor de P900 gaan ;)
Denk dat het inderdaad nog wel even duurt... Kan ten stengste de P900 aanbevelen overigens, ook als ex-p800-gebruiker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:49

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
en toch heb ik vandaag nog een p800 gehaald ;)

Waarom? omdat die gratis is bij een vodafone 120 abo, en de p900 koste minimaal 450 euro bij datzelfde abo..

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij zeggen hoe ik ringtones via bluetooth kan overzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 08:05:
kan iemand mij zeggen hoe ik ringtones via bluetooth kan overzenden?
ringtones zijn toch gewoon files, en files kan je toch gewoon via filemanager of zo overzenden via blauwe tand? (filemanager op je phone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Laatst online: 16-08-2020
he mensen,

ben van plan binnenkort een nieuwe mobiel aan te gaan schaffen.

ik heb momenteel de P800 in het oog. Ik heb de p800 nog niet in real life gezien maar via de esato site heb ik de p800 met mijn nokia 8310 vergeleken. kloppen die verhoudingen? en kan je dat ding uperhaupt in je broekzak doen of is die daarvoor te groot?

zijn er hier mensen die hem te groot vinden enzo?
ook heb ik een vraagje over de kleuren die de p800 kan produceren (number of colours 4096). is dat niet een beetje weinig? ik bedoel de meeste telefoonsl hebben 60000 number of colours.

ik twijfel dus vooral om de grootte en de number of colours. Is er eventueel een andere telefoon die met de p800 (niet de p900) te vergelijken is?

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryofist
Nope,

wil je meer kleuren dan neem je de P900 (je ziet het verschil, maar 4000 is echt niet te weinig) en wil je een kleinere telefoon dan lever je in op functionaliteit...

koop 'm dus maar gewoon voor een leuk prijsje, of gratis bij een van die abo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

cryofist schreef op 04 maart 2004 @ 22:28:
Nope,

wil je meer kleuren dan neem je de P900 (je ziet het verschil, maar 4000 is echt niet te weinig) en wil je een kleinere telefoon dan lever je in op functionaliteit...

koop 'm dus maar gewoon voor een leuk prijsje, of gratis bij een van die abo's
Waarom niet de P900 dan? dat is echt een goede "vervanger" voor de P800. Stukje kleiner en gewoon beter.
Ik vond de P800 vrij groot, in vergelijking met me oude phone. Maar ja dan heb je ook wat... Had hem overigens wel gewoon in me broekzak zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Klik hier voor een vergelijking tussen het scherm van de P800 en de P900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Laatst online: 16-08-2020
Flint schreef op 05 maart 2004 @ 19:23:
Klik hier voor een vergelijking tussen het scherm van de P800 en de P900.
holy shit damnz wat een verschil. maar ja voor die prijs mag het ook wel:D

ik zoek naar een abbo waar je de toestel voor een vrienden prijsje mee kan nemen. heeft er iemand hier nog een tip?

of zoals ik eerder al zei of zijn er andere toestellen die beter is dan de p800/p900?

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

b schreef op 05 maart 2004 @ 20:48:
[...]

holy shit damnz wat een verschil. maar ja voor die prijs mag het ook wel:D

ik zoek naar een abbo waar je de toestel voor een vrienden prijsje mee kan nemen. heeft er iemand hier nog een tip?

of zoals ik eerder al zei of zijn er andere toestellen die beter is dan de p800/p900?

greetz
Ik denk het niet :P
Er zijn wel een paar P800/P900-wannabees, denkend aan de Nokia 6600 en de Communicator. Veel toestellen komen nu uit met meer pda-functies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
  • Laatst online: 19:20
Ik heb in alle 5 de topics gezocht, maar ik kon de volgende drie vragen niet vinden:

1. Als ik een alarm bij een taak instel, dan is het geluid erg zacht als ie afgaat. Ik kan alleen nergens vinden hoe ik dat geluidje harder zet. Het multimediavolume is het niet, en die van de ringtones ook niet.

2. Heeft er iemand ervaring met het programma SCap?

3. Is het mogelijk om door software te installeren de P800 onbruikbaar te maken? Of is het altijd mogelijk een reset uit te voeren?

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
DrJamez schreef op 08 maart 2004 @ 22:18:
3. Is het mogelijk om door software te installeren de P800 onbruikbaar te maken? Of is het altijd mogelijk een reset uit te voeren?
Ja, dat kan. Je kunt alleen een master reset uitvoeren als de telefoon nog kan starten.
Misschien dat je 'm toch aan de praat kunt krijgen door een backup terug te zetten.
Help dat ook niet dan moet ie naar een SE servicepoint, aangezien je 'm thuis niet kunt flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

DrJamez schreef op 08 maart 2004 @ 22:18:
Ik heb in alle 5 de topics gezocht, maar ik kon de volgende drie vragen niet vinden:

1. Als ik een alarm bij een taak instel, dan is het geluid erg zacht als ie afgaat. Ik kan alleen nergens vinden hoe ik dat geluidje harder zet. Het multimediavolume is het niet, en die van de ringtones ook niet.

geen idee hoe het moet... volgens mij kan het niet... is het ook niet de master-volume zeg maar?? Ik kan nu niet kijken, want ik heb geen P800 meer...

2. Heeft er iemand ervaring met het programma SCap?

Wat wil je weten?

ik heb zelf nog nooit door software te installen dat me P800 vastliep of zo. Wel kan ik het me voorstellen dat het kan gebeuren en je kan dan ook (volgens mij) altijd wel een master reset doen en dan weer je backup erop gooien.
En als dat dan echt niet meer lukt dan kan je inderdaad nog naar een SE service punt gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
  • Laatst online: 19:20
Werkt het programma? Brengt het geen schade toe aan je P800 (zie vraag 3 :Y))?

En het volume bij taken verhogen was als volgt te doen:
- Tik op de telefoon bovenin
- Tik in het menu op bewerken > voorkeuren
- Tik op geluiden en waarschuwingen
- Stel het volume van handheld in
Het was dus toch die optie. Blijkbaar iets niet goed ingesteld ofzo :P

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

DrJamez schreef op 09 maart 2004 @ 18:46:
[...]

Werkt het programma? Brengt het geen schade toe aan je P800 (zie vraag 3 :Y))?

En het volume bij taken verhogen was als volgt te doen:
- Tik op de telefoon bovenin
- Tik in het menu op bewerken > voorkeuren
- Tik op geluiden en waarschuwingen
- Stel het volume van handheld in
Het was dus toch die optie. Blijkbaar iets niet goed ingesteld ofzo :P
Voor zo ver ik het weet brengt het geen schade toe of zo. Heb het zelf ook gewoon gebruikt (toen ik nog een P800 had) om dingen uit te leggen aan iemand...
Het werkt gewoon goed hoor, maar ik heb nu Remote P900 en daarmee kan je ook gewoon captures maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand ook of het mogelijk is een Master Reset te doen, zonder dat de smsjes en het telefoonboek naar de eeuwige jachtvelden gaan?
Of een backup maken van ALLEEN de smsjes en het telefoonboek? dat kan tog met dat SE progje niet omdat hij gewoon het hele geheugen van de telefoon opslaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 13:22:
weet iemand ook of het mogelijk is een Master Reset te doen, zonder dat de smsjes en het telefoonboek naar de eeuwige jachtvelden gaan?
Of een backup maken van ALLEEN de smsjes en het telefoonboek? dat kan tog met dat SE progje niet omdat hij gewoon het hele geheugen van de telefoon opslaat?
Je telefoonboek kan je volgens mij wel bewaren, want die kan je gewoon oversturen naar bijv. een andere telefoon (dat heb ik gedaan in ieder geval.
Alleen je smsjes kan je volgens mij niet bewaren... als iemand het wel weet dan hoor ik het graag!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, het telefoonboek heb ik even tijdelijk met Outlook gesynconiseerd 8)7 maar heeft iemand nog een oplossing voor die smsjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haso2000
  • Laatst online: 22-06 18:24
offtopic:
hmm, ik zie nu pas dat ik mijn vorige post in de verkeerde topic heb geplaatst. Hopen dat ik hier wel de juiste mensen tref die antwoord hebben op mijn vraag

Ik heb zelf wel mijn internet werkend gekregen, maar mijn MMS werkt helaas nog niet. Zodra ik een MMS verzend, dan gaat de teller tot 94% en blijft ie daar een minuutje (ongeveer) op staan. Vervolgens krijg ik een
Geen Reactie
Geen reactie van MMS-servicecentrum. Probeer later opnieuw
Op de site van debitel (netwerk: Vodafone) staat dat ik het volgende moet invoeren bij mijn MMSC-adres:
http://mmsc.mms.vodafone.nl

Alleen weet ik niet waar ik mijn MMSC-adres moet invoeren. Iemand enig idee? (het staat ook niet in 1 van de 5 P800 topics).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Hij is bijna vol
Ik neem dit topic van Ginz over.
Ook 't P800 topic krijg de SE huisstijl :)
Maak 'm vandaag niet meteen helemaal vol, want ik heb dr ff werk aan.

Edit: (Als niemand daar bezwaar tegen heeft)

[ Voor 49% gewijzigd door Flint op 12-03-2004 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Flint schreef op 12 maart 2004 @ 00:30:
Hij is bijna vol
Ik neem dit topic van Ginz over.
Ook 't P800 topic krijg de SE huisstijl :)
Maak 'm vandaag niet meteen helemaal vol, want ik heb dr ff werk aan.

Edit: (Als niemand daar bezwaar tegen heeft)
offtopic:
Wij gaan namelijk ÉÉN SonyEricsson 'Grote Topic' template maken.
Ik maakte ze namelijk altijd met HTML. Maar aangezien ik, nadat een modje mij een HTML jasje had gegeven, mijn eigen post niet meer kon wijzigen, ben ik gaan kijken naar een andere manier.

Daarom ga ik over naar Flint zijn template. En aangezien Flint ook Het Grote SonyEricsson P900 topic - Deel 3 heeft gemaakt, wat natuurlijk zeer gerelateerd is aan de SonyEricsson P900, gaat Flint het P800 topic een mooie startpost geven.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ginz schreef op 12 maart 2004 @ 00:45:
[...]

offtopic:
Wij gaan namelijk ÉÉN SonyEricsson 'Grote Topic' template maken.
Ik maakte ze namelijk altijd met HTML. Maar aangezien ik, nadat een modje mij een HTML jasje had gegeven, mijn eigen post niet meer kon wijzigen, ben ik gaan kijken naar een andere manier.

Daarom ga ik over naar Flint zijn template. En aangezien Flint ook Het Grote SonyEricsson P900 topic - Deel 3 heeft gemaakt, wat natuurlijk zeer gerelateerd is aan de SonyEricsson P900, gaat Flint het P800 topic een mooie startpost geven.
We voegen toch niet alle2 de topics bij elkaar? Of begrijp ik het gewoon verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Nee, ze blijven natuurlijk wel apart, maar de P800 verdient ook een mooie startpost.
Het is de bedoeling dat alle "Grote SE topics" een zelfde stijl krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Flint schreef op 12 maart 2004 @ 12:06:
Nee, ze blijven natuurlijk wel apart, maar de P800 verdient ook een mooie startpost.
Het is de bedoeling dat alle "Grote SE topics" een zelfde stijl krijgen.
Aha, nu ik snap :P Maar dat inderdaad wel mooier...
Je hebt er even werk aan, maar dan heb je ook wat...
Succes, als nog hulp nodig hebt dan hoor ik het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Hulp is altijd welkom :)
De Z1010 en Z600 kunnen bijvoorbeeld ook gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Volgende deel staat klaar, deze mag vol gepost worden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Laatst online: 14-09 17:44
Ik heb sinds vandaag ook een P800 ... Had na 1 jaar genoeg van mn SPV 1 met zijn crashes en onaardigheden...

Ik heb ook problemen met de USB synchronisatie...de 1e keer werkte ie, maar zoals hierboven ook al een keer voorbijkwam, daarna niet meer. 2.3.1 PC Suite helpt niet...

Gelukkig heb ik Bluetooth :*) en een goede kaartlezer dus al te kritisch is het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Flint schreef op 12 maart 2004 @ 20:37:
Volgende deel staat klaar, deze mag vol gepost worden :Y)
Hoeveel posts moeten we nog dan :P
En ik wil je best helpen hoor, let me know what and when...

(nog 10 te gaan dus :P)

[ Voor 6% gewijzigd door Tha BasZ op 13-03-2004 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Explore
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-04-2011

Explore

Op zoek naar werk

't Zal vast eerder gevraagd zijn, maar ik waag het er op om deze 'domme' vraag te stellen: kan je P800 ook een Memory Stick Duo van 128Mb, 256Mb of zelfs 512Mb aan? Maakt het merk uit (aangezien die van Sony vrij duur zijn)? Ik zag dat er ook al MS' zijn van 2Gb. Gaat dat ook? :9

[ specs ] [ Tweaker gallery ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
yep, 'domme' vraag.
max. geheugen ms duo die P800 ondersteund is 128 MB

(nog 8 )

[ Voor 9% gewijzigd door RedHead op 14-03-2004 02:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

LosserNL schreef op 12 maart 2004 @ 23:58:
Ik heb ook problemen met de USB synchronisatie...de 1e keer werkte ie, maar zoals hierboven ook al een keer voorbijkwam, daarna niet meer. 2.3.1 PC Suite helpt niet...
Misschien kun je het probleem iets beter verwoorden zodat we je misschien wel kunnen helpen, bv
• wat voor OS heb je
• welk probleem heb je dan precies, wat gaat er fout
• [...]de 1e keer werkte ie, maar zoals hierboven ook al een keer voorbijkwam[...] wat kwam dan al eerder voorbij? url graag

Misschien dat syncen wel goed gaat via BT maar een backup maken gaat niet via BT, en dat is wel belangrijk dus ik zou het toch nog maar eens proberen beter te verwoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik heb hem ook net nieuw. voda 120 2j :)

Ik heb alleen een probleempje met de handsfree speakerfunctie.
Als ik die inschakel hoort de persoon aan de andere lijn zichzelf dubbel (echo).
Als ik volume lager zet neemt het wel iets af, maar dan hoor ik zelf ook bijna niks meer.

Heeft iemand anders ook dit probleem? Is er iets aan te doen, of word het zoals ik verwacht even terug gaan naar de shop?

Daarnaast heb ik net als een aantal posts terug ook problemen met het versturen van mmsjes bij t-mobile.
Hij probeert te versturen, maar blijft hangen op 94%

Instellingen meerdere malen via t-mobile laten versturen , maar lukt nog steeds niet. :/ heel vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Hmm, gisteren heeft m;n nichtje leuk foto's zitten maken met m'n p800, maar denk dat m'n interne schijf nu een beetje te vol zit, krijg hem niet meer compleet opgestart, voordat ik bij het gedeelte ben om m'n pincode in te voeren duurt als vreselijk lang. Wat kan ik er nu nog aan doen?

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

reuzekind schreef op 14 maart 2004 @ 17:23:
Hmm, gisteren heeft m;n nichtje leuk foto's zitten maken met m'n p800, maar denk dat m'n interne schijf nu een beetje te vol zit, krijg hem niet meer compleet opgestart, voordat ik bij het gedeelte ben om m'n pincode in te voeren duurt als vreselijk lang. Wat kan ik er nu nog aan doen?
Dat is hier wel vaker voorbij gekomen, en het is mij ook wel eens gebeurt.
Als het lukt om 'm toch op te laten starten zal de software vanzelf met de melding komen dat de schijf te vol is, vervolgens zal deze de mogelijkheid geven om bestanden één voor één weg te gooien net zolang todat er weer genoeg ruimte is.
Maak dan vervolgens een backup en gooi vervolgens zo veel mogelijk data van de C schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Hou altijd 1MB ruimte vrij in 't interne geheugen. Doe je dat niet, dan kan 't voorkomen dat je 'm niet meer kunt starten en dan heb je een probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Flint schreef op 14 maart 2004 @ 18:13:
Hou altijd 1MB ruimte vrij in 't interne geheugen. Doe je dat niet, dan kan 't voorkomen dat je 'm niet meer kunt starten en dan heb je een probleem :)
Ik houd het liever op 3MB, en af en toe checken of dat ook nog zo is.
Bovendien koop een grotere memorystick, zodat je daar programma's op kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Ja okay, maar 1MB is toch wel de grens. Maar da's gewoon een bug. Jammer dat die er nog altijd inzit.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.