Het grote Sony Ericsson P800 topic - Deel 5

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.875 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Flint schreef op 14 maart 2004 @ 18:31:
Ja okay, maar 1MB is toch wel de grens. Maar da's gewoon een bug. Jammer dat die er nog altijd inzit.
Ik zou het geen bug willen noemen, als je met je huis tuin en keuken pctje aan het werken bent en de HD komt vol te zitten dan loopt de boel ook 9 van de 10 keer vast.
Je zou kunnen zeggen dat het handig zou kunnen zijn dat SE een protection in zou bouwen (geldt trouwens voor al dit soort phone's die op symbian draaien), maar dat zou imho gewoon een extra feature zijn :)

edit: whoei #1000 :D

[ Voor 4% gewijzigd door Fear-factoR op 14-03-2004 18:47 . Reden: whoei #1000 :D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Fear-factoR schreef op 14 maart 2004 @ 18:24:
[...]

Ik houd het liever op 3MB, en af en toe checken of dat ook nog zo is.
Bovendien koop een grotere memorystick, zodat je daar programma's op kan zetten.
Ja ik heb er een 128mb memorystick inzitten, maar op de een of andere manier hebben ze het voor elkaar gekregen om de fotos op het interne geheugen te storen.
Het is iig al zo ver dat ik hem alleen nog maar voel trillen als ik hem aanzet, het beeldscherm gaat ook niet meer aan. Naja, zet hem maar een nachtje in de lader, en kijk morgen wel weer verder :)

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

reuzekind schreef op 14 maart 2004 @ 18:48:
[...]

Ja ik heb er een 128mb memorystick inzitten, maar op de een of andere manier hebben ze het voor elkaar gekregen om de fotos op het interne geheugen te storen.
Klopt je kan rechts bovenin aanvinken waar je de foto's kan saven.
Het is iig al zo ver dat ik hem alleen nog maar voel trillen als ik hem aanzet, het beeldscherm gaat ook niet meer aan. Naja, zet hem maar een nachtje in de lader, en kijk morgen wel weer verder :)
Heb ik ook gehad, na een aantal keer proberen ging ie toch aan... :)
suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.