"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Sinds gisteren start mn P800 niet meer op. Ik krijg alleen nog het SE-logo+Sony Ericsson+P800 in beeld (normale boot plaatjes). Daarna doet ie niks meer.
Nou was gisteren wel mn hele geheugen vol van mn telefoon, maar dat zou eigenlijk toch geen invloed moeten hebben op het opstarten. Heeft iemand dit al een keer meegemaakt? Mn SIM-kaart heb ik al getest in een andere telefoon. Die werkt nog.
je moet altijd zorgen dat je harde schijf nog 0.5 tot 1 mb vrij heeft anders ben je goed genaaid als je ineens een mms binnen krijgt...
ik heb hetzelfde gehad en moest hem laten flashen in amsterdam bij RAF. je bent zowiezo alles kwijt...
Verwijderd
Nu ben ik naar 5 zaken geweest, en iedereen zegt wat anders.
Ben nu bij Vodophone geweest en daar zeggen dat ze het goedkoopst zijn. Vodophone €35,- de maand voor 2 jaar en het toestel €317,99.
Hebben jullie nog iedeen, KPn wordt het zowiezo niet, want die hadden het over een abbo van €80,- en het toestel nog iets van €600,-
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Verwijderd
Mischien kan hij dan nog wel in de backup-mode komen. (hij kan blijkbaar ook in een of andere flash mode komen, dus wie weet)
ps: Een beetje programmeur checkt bij het weer aanzetten van de telefoon natuurlijk of dezelfde telefoon er nog staat, maar ik kan me heel goed voorstellen dat ze dat checkje vergeten zijn (er zitten wel meer losse schroefjes in die software dus...)
Verwijderd
Ik heb alleen met Orange Free 40 voor 262 euro gezien. Kijk anders even op www.telecomvergelijker.nl.Dj_Neo_Ziggy schreef op 30 May 2003 @ 14:12:
Hebben jullie nog iedeen, KPn wordt het zowiezo niet, want die hadden het over een abbo van €80,- en het toestel nog iets van €600,-
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Verwijderd
Moet je denk ff beter kijken hoor.....Ze staan er echt wel voor minder...Dj_Neo_Ziggy schreef op 30 May 2003 @ 19:48:
Die telecomvergelijker.nl is niet zo tof, heeft ze alleen maar duurder dan €750,-
Wel balen voor degene die nu de phone wil hebben dat ie zo duur is.
[ Voor 4% gewijzigd door Darklance op 30-05-2003 21:49 ]
Toestel / Abonnement / Aantal mnd / Totale kosten / Eff. kosten per mnd / Shop
SonyEricsson P800 / KPN Flexibel Economy / 24.0 / € 792.00 / € 33.00 / 2call.nl
of deze
SonyEricsson P800 O2 Zuiver + 500 minuten 24.0 € 880.00 € 36.67 gsmeasy.nl
bij de laatste kun je dan toch 500 minuten per maand bellen?
dan is 37 Euro p/m nog niet zo slecht icm zo'n toestel?
die debitel aanbieding is effectief over 2 jaar totaal 980 Euro en dus een stuk duurder.
of begrijp ik het niet helemaal?
Surface Pro 4 (Core m3, 4GB, 128GB) + Lumia 640XL Dual Sim (Verkocht ; PCH-DL, 2x Xeon 2.4 D1 SL6VL (@18x133), CM Heatpipes, 4x 512MB Adata Vitesta DDR500, Windowed Stacker, TSP 500W EPS, BroadCom 8prt SATA RAID, 36GB Raptor + 4x 200GB Seagate RAID5)
Als er mensen zijn die de P800 met een T-Mobile abo willen afsluiten, en heel veel bellen.
Dan kunnen ze beter een SIM-Only abo nemen....
Stel:
SonyEricsson P800 los: € 800.00
Als je een T-Mobile SIM-Only 1200 neem dan zijn de vaste maand kosten nog maar € 60.00 i.p.v € 120.00.
Een besparing van € 60.00 per maand.
Op 2-jarige basis is dat dus € 1440.00 (oftewel een P800 + 128 MSD + T610)
Terwijl een P800 i.c.m T-Mobile 1200 2jr. gewoon nog ca. € 350.00 kost.
Bij een gewoon abonnement krijg je dus maar een korting van ca. € 450.00 terwijl je bij een SIM-Only € 1440.00 korting krijg.
Strange

Het enige wat jammer is, dat je dan wel een P800 meteen los moet betalen.
[ Voor 7% gewijzigd door Ginz op 31-05-2003 18:43 ]
-
IkkeVerwijderd schreef op 01 June 2003 @ 14:13:
Wie heeft er hier al de ms duo 128 stick?
Ik mail een word bestand (of powerpoint) naar iemand als bijlage van een mailtje.
Via zijn P800 checkt hij z'n mail.
Dan kan 'ie de bijlage opslaan en eventueel bewerken oip z'n P800.
Kan iemand hier uitleggen hoe dat werkt?
Ik zag in de online handleiding dat het kan, maar zonder telefoon zoekt het een beetje lastig uit hoe het precies moet.
Ik heb 't zelf nog niet getest, maar ik d8 wel dat je eerst wat software moet installeren voordat ie word/pdf e.d. herkend. Maja, dat weet ik dus niet zeker, kan ook direct werken.
Ik ook, en inmiddels al flink gevuld met ongeveer 50 songs in Ogg Vorbis formaatVerwijderd schreef op 01 June 2003 @ 14:13:
Wie heeft er hier al de ms duo 128 stick?
(64kbit stereo) die ik afluister met OggPlay 0.6. Dit is erg aan te raden!
werkt directFlint123 schreef op 01 June 2003 @ 17:24:
Hij kan met dat bestandsformaat omgaan, net zoals hij met Mp3 om kan gaan.
Ik heb 't zelf nog niet getest, maar ik d8 wel dat je eerst wat software moet installeren voordat ie word/pdf e.d. herkend. Maja, dat weet ik dus niet zeker, kan ook direct werken.
"I don't have a computer at home. Is the Internet available in book form?"
Hoe groot zijn die bestanden? en hoeveel minuten dan?DOOMer schreef op 01 June 2003 @ 18:51:
[...]
Ik ook, en inmiddels al flink gevuld met ongeveer 50 songs in Ogg Vorbis formaat
(64kbit stereo) die ik afluister met OggPlay 0.6. Dit is erg aan te raden!
Zeker een heel stuk kleiner als "normale" mp3z?
veel gelezen op GoT, toch wel twijfels hij is niet goedkoop, maar uiteindelijk toch gedaan en ik vind em echt wijs!
alleen, vanmorgen verslapen

nu de P800.... als die op stil staat... echt helemaal geen geluid???? en als je dan het geluid aan laat staan en hem op "flight mode" zet (kan je niet uit je nest gebeld worden) dan is het alarm zo zacht dat ik er dus niet wakker van wordt ook is de tijd van het alrm niet lang genoeg.
heeft iemand een advies?? en nee ik wil geen wekker kopen, moet toch ook met de P800 kunnen!!
[ Voor 4% gewijzigd door -SpaceMaker- op 02-06-2003 10:31 ]
-Think Progressive-

De kwaliteit is voor de rest vergelijkbaar, dus voor de P800 is Ogg Vorbis perfect.
Je kunt de alarmtoon wijzigen, dus zet er een geluid in waar je wel wakker van wordt. (hoge pieptoon?)
Ik zie eigenlijk niet waar je naartoe wil, geluid staat aan of uit.2bORnot2b schreef op 02 June 2003 @ 11:41:
maar ik kan dus niet het geluid uit zetten maar toch wel een alarm af laten gaan met veel geluid?! beetje jammer! moet ik elke keer de telefoon uit zetten? nou ja dan ga ik maar proberen een geluidje te vinden wat me wel wakker kan maken en elke keer overschakelen naar "flight mode" . . . . .
Waarom wil je het geluid wel en niet aan
Bovendien zit er echt geen verschil in volume tussen "flight mode" en "phone on", je moet 'm gewoon op maximum volume zetten... ik wordt er goed wakker van, en als jij er niet wakker van wordt dan moet je toch maar een wekker kopen
[ Voor 57% gewijzigd door Fear-factoR op 02-06-2003 13:10 ]
Ik snap ook wel dat er geen verschil is tussen het volume "Flight mode" en "Phone on" maar als hij op "Flight mode" staat wordt ik niet wakker gebeld snachts, ik moet tenslotte het volume van de P800 helemaal open zetten en als hij dan snachts over gaat zal je zien... daar wordt ik wel wakker van
Nu ik het zo zeg/type zal ik eens proberen mn beltoon als alarmtoon in te stellen... kijken of deze lang genoeg blijft ringelen om wakker te worden......
Verwijderd
En wie heeft de nieuwste firmware?
Phone: CXC162002 R2F
Bluetooth: CXC12529 R5A
Organiser: CXC162001 R2B03
CDA: CDA162001/1 R4A02
Ik heb vrij regelmatig dat m'n P800 spontaan vastloopt. Dan haal ik hem uit m'n zak om iemand te bellen, is hij vastgelopen (Gele driehoek met rood kruis en dan 10sec uitknop indrukken). En dat terwijl ik dus echt niets doe, en toetsenbordblokkering staat ook gewoon aan.
Waar kan dit aan liggen?
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
-
Dus als ik hem opnieuw zou laten flashen moet het niet meer gebeuren...?Ginz schreef op 02 juni 2003 @ 18:00:
Software.....
En ik heb wel de nieuwste software, die met full-screen video/plaatjes, en nachtcamera etc. Ben ik de enigste met dit probleem? Of hebben meer mensen hier last van?
Firmware laten flashen met precies dezelfde heeft waarschijnlijk weinig nut...
Hoeveel werkgeheugen en C-schijf(telefoon) ruimte heb je nog over?reuzekind schreef op 02 June 2003 @ 18:07:
[...]
Dus als ik hem opnieuw zou laten flashen moet het niet meer gebeuren...?
En ik heb wel de nieuwste software, die met full-screen video/plaatjes, en nachtcamera etc. Ben ik de enigste met dit probleem? Of hebben meer mensen hier last van?
Ik heb hier ook de laatste firmware versie, nooit problemen mee gehad... ik heb sowieso nooit die melding gehad, altijd vlekkeloze prestaties van m'n P800
Hum....reuzekind schreef op 02 juni 2003 @ 18:07:
[...]
Dus als ik hem opnieuw zou laten flashen moet het niet meer gebeuren...?
Tja.....
Doe eens wat DoubleDuh zegt
-
Gebruikt: 7588 KB Vrij: 8792Kb (hmm, op het moment dat ik ernaar kijk verschilt het steeds een paar kb
En werkgeheugen, hoe kan ik dat zien?
En als ik mijn c-schijf formateer, ben ik dan niet m'n nieuwe software kwijt: Full-screen player etc?
[ Voor 24% gewijzigd door reuzekind op 02-06-2003 18:15 ]
c-schijf met de filemanager
Verwijderd
hier is een link naar fragmentje dat is opgenomen met de p800. Als je goed kijkt dan kun je de reflectie van de p800 zien in de andere p800. Je kunt dus mp4 bestanden opnemen. hierbij ook nog een link naar het esato forum waar hij wordt besproken.
esato forum link & bestandje
Als je hem formatteert zou de nieuwe software er nog gewoon op moeten staan, was bij mij wel iig.
---
Ik heb trouwens nog iets handigs bed8, ik heb mijn hele harddisk (van me pc
[ Voor 5% gewijzigd door doubleduh op 02-06-2003 19:54 ]
Oh en nog wat.. Kan ik de standaardbeltoon veranderen in iets anders zonder voor elk contactpersoon apart een beltoon in te stellen??
[ Voor 18% gewijzigd door Iejoor op 02-06-2003 21:08 ]
Hmm, ja blijkbaar kan ie de link niet direct leggen. Het moet wel werken als je nieuwe berichten krijgt. Als 't dan nog niet werk doe je iets fout.Iejoor schreef op 02 June 2003 @ 21:04:
Ok ff een vraagje tussendoor.. (Hoop niet dat het al een keer geweest is, heb nl. niet alle 4 topics gelezen) Ik heb net de P800 gekocht![]()
maar vroeg me 1 ding af: Ik heb m'n oude simkaart erin gedaan en bij SMS Postvak In staan nu gewoon de telefoonnummers als afzenders van de berichten terwijl die mensen wel in m'n contactlijst staan.. Heeft iemand enig idee hoe dit komt?
Oh en nog wat.. Kan ik de standaardbeltoon veranderen in iets anders zonder voor elk contactpersoon apart een beltoon in te stellen??
Uhm, ja je kunt de standaardbeltoon veranderen en ja er zit standaard een handleiding bij de telefoon waar dat instaat.
Verwijderd

Hier staat wel een voorbeeld (onderaan):Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 21:51:
heeft er iemand al foto's gemaakt met de nightview want ik heb de nieuwe sw nog niet maar wil hem wel hebben en ik wil alvast een voorproefje zien als dat zou kunnen
http://sep800.mine.nu/files/Update/Update.html
Naar mijn idee lag het aan het aantal vrij mb's...2bORnot2b schreef op 03 June 2003 @ 15:31:
over foto's gesproken, ik heb nou al een paar keer gehad dat ik de CommuniCam aanklik en dat het scherm dan wit blijft met tekst van SE?? het enige dat dan nog helpt is de telefoon uit en aan zetten en dan toet hij het weer??? is er een simpelere manier om hem weer te laten werken, of doe ik iets fout met het opstarten?
Moet je anders ff via bijv. switcher kijken hoeveel mb je nog vrij hebt...
Maar goed... Weet iemand of de service points in Apeldoorn of Emmen al de R2F software hebben........
het is me wel gelukt om ringones te maken van mp3 naar wav files, met een programma cooledit. alleen heb ik voor 30 sec nog een behoorlijk grote ringtone. (2.3 MB) heeft iemand hier iets op gevonden? ik heb em al op 22050 Khz (dank je MNis) en op law .wav
Kan je ook gewoon winamp voor gebruiken....-Utopist- schreef op 03 June 2003 @ 19:27:
[knip]
het is me wel gelukt om ringones te maken van mp3 naar wav files, met een programma cooledit. alleen heb ik voor 30 sec nog een behoorlijk grote ringtone. (2.3 MB) heeft iemand hier iets op gevonden? ik heb em al op 22050 Khz (dank je MNis) en op law .wav
-
ik weet het, maar ik vond het super fijn in cooledit dat je de muziek kunt "zien" ook in pieken die de muziek heeft, kun je dus erg precies het begin en einde selecteren voor een ringtone. dat je niet eerst een aantal seconden stiltes hebt oid.
maar met winamp, heeft dat verder nog voordelen? de grootte speelt nu wel parten, maar als ik dadelijk een 128 mb mem stick heb, maakt dat allemaal niet zo heel veel meer uit.
Interessante website over hoe die Memory Stick adapter werkt, eerder besproken in topic 4.
Verwijderd
net zoals ik voorspeld hadwace schreef op 03 June 2003 @ 21:45:
http://www.i-tnet.com/article/jacket/
Interessante website over hoe die Memory Stick adapter werkt, eerder besproken in topic 4.
Wij

-
Verwijderd
Ik weet niet wat voor probleem je precies hebt, maar als ik MP3's met de bijgeleverde P800 HeadSet probeer af te spelen, wordt het geluid helemaal vervormd. Alsof je naar een MP3 zit te luisteren met een megavage compressie. Heb jij dit ook, en weet iemand anders een oplossing?Folki schreef op 04 June 2003 @ 14:58:
Ola, ik heb zo'n radio/handsfree dingetje voor o.a de P800. Het jammere is dat audio files niet daardoor worden afgespeeld. Ik heb vernomen dat ook met een bluetooth headsetje je geen mp3z e.d kan afspelen. Is er misschien al een progje voor dat dit wel kan? thX Folki
Hoe kan je die foto's nou op pc bekijken. (het zijn jpg bestanden)
Overknallen op je PCmiles schreef op 04 juni 2003 @ 20:04:
Als de P800 in de craddle staat kan je via de verkenner zien wat er op de memorystick staat. In de map Pictures staan de foto's, gemaakt met het toestel (in deze map staan ook de screensavers). Als je nu via de verkenner (dus op de pc) de foto's aanklikt openen ze niet automatisch. Je kan ook niet kiezen voor "openen met" (dmv rechtsklikken.)
Hoe kan je die foto's nou op pc bekijken. (het zijn jpg bestanden)
-
Ja, als je ze maar eerst overknal naar je PCVerwijderd schreef op 04 juni 2003 @ 22:19:
kun je ze ook niet openen met paint of zo ?
-
Dat is gek, wordt die MemoryStick dan niet als een soort extra harde schijf gezien?[b][message=17971100,noline]Ginz schreef op 04 June 2003 @ 21:28[/
Overknallen op je PC
Zowel via me cradle als via me reader.
(reader is aanzienlijk sneller dan cradle)
En ja als je 128mb via je cradle moet volgooien dan ben je idd ERRUG lang bezig.
Met die reader ben je denk ik dan eebn seconde of 20 of zo bezig, of nog minder.
Gebruik hem ook voor me cam (Canon S400).
De cradle is inderdaad wel verbonden via usb, maar ze hadden een fout gemaakt, en daardoor had het maar de snelheid van een seriële poort.Folki schreef op 05 juni 2003 @ 12:00:
Reader? Je bodoelt een apart apparaatje waar je je mem. stick in pleurt? Stop m hier in een digitale camera....gaat wel 20 keer zo snel...Snap het niet, want cradle zit toch ook via usb verbonden? als ik mn 128 mb vol gooi met mp3tjes via cradle is die echt heel lang bezig...

Connaisseur des femmes
Tja, als je hem nú wil hebben moet je uitwijken naar ebay.com of desnoods ebay.de. Ik heb de mijne op eBay.com gehaald, voor ongeveer 100 euro omgerekend. Dat is dus altijd goedkoper dan over een maand in Nederland kopen.Gulli schreef op 05 June 2003 @ 18:46:
ik ben de draad in 4 een beetje kwijtgeraakt, maar waar is die memstick 128 nou te krijgen? in elke electroncazaak in rotterdam zeggen ze hem wel een keer te krijgen maar als ik die blikken in hun ogen zie kan dat net zo goed volgend jaar zijn
[quote]Ja, als je ze maar eerst overknal naar je PC
Ja, bij mij idd wel zo...
[quote]
Betekend dit nu dat Ginz plaatjes eerst overzet naar PC en dat Tha BasZ ze via met de phone in de cradle via de verkenner kan bekijken?
Ja, als je ze maar eerst overknal naar je PC
Betekend dit nu dat Ginz plaatjes eerst overzet naar PC en dat Tha BasZ ze via met de phone in de cradle via de verkenner kan bekijken zonder ze over te halen?Ja, bij mij idd wel zo...
Oeps, twee keer, sorry....
[ Voor 5% gewijzigd door miles op 05-06-2003 21:47 ]
Hmm... Koop je een telefoon van 700 pleuro, loopt nog heel Nederland ermee...Folki schreef op 05 June 2003 @ 22:03:
Gulli, was je toevallig vandaag (donderdag) in de MyCom winkel in R'dam? Ik ging daar een bluetooth ding halen, liet mn foon zien, had ie verkoper net voor mij ook al iemand met zo'n "turbo apparaat" gezien, hehe
Wat bedoel je?miles schreef op 05 June 2003 @ 21:46:
[...]
[...]
Betekend dit nu dat Ginz plaatjes eerst overzet naar PC en dat Tha BasZ ze via met de phone in de cradle via de verkenner kan bekijken zonder ze over te halen?
Oeps, twee keer, sorry....
Ik heb nooit gezegd dat ik via me cradle me plaatjes bekijk.
Ik zei alleen dat via je me reader de data veel sneller overgezet is dan via me cradle...
Hij is gelukkig wel duurder geworden icm abowace schreef op 05 juni 2003 @ 22:43:
[...]
Hmm... Koop je een telefoon van 700 pleuro, loopt nog heel Nederland ermee...![]()
Verwijderd
Oh wat een stoere telefoon.
Wow je kan er nog op tekenen ook.
En wat een leuke foto´s.
Kan je echt internetten erop?
Leuke spelletjes he!
Speel je nou mp3-tjes op je telefoon af?
En hij ziet er nog leuk uit ook.
Hoeveel kost die telefoon?
>Ongeveer 700 Euro.
Zo duur? Ik koop wel een ander telefoon.
En ja hij is idd duurder geworden.
Vind het een beetje vaag...
Maar ja, ik heb hem in ieder geval
Draai je toevallig handyday 2.0? Deze had dit namelijk als bugje er inzitten, is in de nieuwere versies opgelost!2bORnot2b schreef op 03 juni 2003 @ 15:31:
over foto's gesproken, ik heb nou al een paar keer gehad dat ik de CommuniCam aanklik en dat het scherm dan wit blijft met tekst van SE?? het enige dat dan nog helpt is de telefoon uit en aan zetten en dan toet hij het weer??? is er een simpelere manier om hem weer te laten werken, of doe ik iets fout met het opstarten?
Had ik pas ook een tijd, kwam er later pas achter en het bleek m'n eigen stomme schuld te zijn: check je configuratiescherm->kabel, daar moet ie neit op modem maar op de andere staan, ik had met m'n p800 zitten spelen als modem, vergeten terug te zetten en toen kreeg ik dus het probleem wat jij omschreef, kijk dar dus ff naar!Door -Utopist- - 03-06-2003 19:27 quote
ik heb tegenwoordig vaker een probleem met de cradle/p800, dan staat in mijn taakbalk het icoontje als verbinding aan het maken, maar dat blijft hij doe, terwijl hij gewoon in de cradle zit. en krijg dus geen connected icoontje en kan ook niet in mijn telefoon. iemand hier ervaringen mee?
Ik wordt het ook zat .. dat wachten op Debitel met Vodaphone GPRS.. toen ik belde hadden ze het over na de zomer.. ai .. ai ergens in september dus pas..Danielson schreef op 03 June 2003 @ 17:16:
Debitel heeft vedomme nog steeds geen GPRS op het vodafone netwerksteeds als ik bel stellen ze het weer een maandje uit
Maar goed... Weet iemand of de service points in Apeldoorn of Emmen al de R2F software hebben........
waardeloos..
toen ik nog niet over was met abo met Orange GPRS gespeeld en dat is echt super.
Verwijderd
Een vraagje over de orange share.. in "het grote se p800 topic deel 4" werd gezegd dat met de p800 je over Share html pagina's kon openen zonder dat deze van je 2 mb GPRS gaat. Is dit nog steeds zo?..of heeft orange deze lek gedicht ?.. wil nml binnenkort ook maar de share gaan gebruiken...
grtzzzz,
Shao
ik heb hem bij www.P800er.com besteld en ben er echt super tevreden mee. alles werkt prima en heb me hele telefoon vol staan met oggs.
Verwijderd
En wat zijn de bestelkosten? (gelijk ff een screen protector plus HPR-20 erbij bestellen).
Is die bluetooth ding voor je pc wat?
En welke screenprotector is beter?
Verwijderd
Als dit niet zo was geweest dan had je dit al wel gelezen.Verwijderd schreef op 08 juni 2003 @ 00:34:
Hoi,..
Een vraagje over de orange share.. in "het grote se p800 topic deel 4" werd gezegd dat met de p800 je over Share html pagina's kon openen zonder dat deze van je 2 mb GPRS gaat. Is dit nog steeds zo?..of heeft orange deze lek gedicht ?.. wil nml binnenkort ook maar de share gaan gebruiken...
grtzzzz,
Shao
Orange kan dat lek niet fixen. Ze zouden om ons te pesten, de maximale bestands grootte naar beneden kunnen halen. Als ik mijn totaal bekijk dan heb ik op de p800, in die 4 maanden dat ik hem nu heb, 90 mb gedownload en 12 mb geupload(alleen via wap)
als je al orange hebt dan kun je het gewoon aan het begin van de maand activeren. Bevalt het niet, dan kun je het aan het einde van de maand gewoon weer deactiveren. het kost je dan 6 euro, maar dan weet je wel of het wat voor je is.
Ik weet zeker, zodra je share op je p800 geactiveerd hebt, dat je het niet meer stop wil zetten.
Het meeste bekijk ik mail en nieuws via share. De pagina's van nu.nl zijn goed leesbaar op de p800. De pagina's van fok doen veel te lang over het laden, door al die reacties. Maar als je toch zit te w88 dan maakt dat niet uit. Mail lees ik via www.mail2web.com/hier_jouw_naam. Op die manier hoef ik alleen nog maar het password in te vullen en ik heb mijn mailbox geopend.
Het is me nog niet gelukt om attachments te versturen via een webdienst. Je kan icm nowmms ook gratis van en naar je telefoon mail versturen. Dit werkt tot 300 kb per bericht(versturen vanaf de p800) en ondersteund alleen foto's, geluid en text. Overige attachments komen niet door of heb ik nog niet geprobeerd. misschien dat .mp4 files ook door kunnen komen.
De download snelhied van share is na februari omhoog gegaan van 1.5 kb/s naar 3.5 kb/s(dacht ik te merken). Dit is altijd nog langzamer dan bij kpn en vodaphone. Als ik een bestand download dan is het uiteindelijke gemiddelde zo'n 2.8 kb/s (bestandsgrootte 290 kb). Bij kleine bestanden lijkt het sneller te gaan.
Nogmaals, al het bovenstaande is dus voor de 6 euro in de maand.
succes met share!
Misschien weet iemand hier ook nog een site waar je een route kan plannen. Al die sites werken allemaal met javascript, en dat kan de p800 niet laten zien. Ik zoek deze functionaliteit: www.vananaarb.nl
Ze zijn al bezig met pesten, ze hebben de poort veranderd. Als je de instellingen opvraagd van de T68i hebben ze een andere poort ingesteld, die alleen werkt voor wap pagina's, die moet je veranderen naar poort 9201 en alles werkt weer als een zonnetje danVerwijderd schreef op 09 June 2003 @ 09:45:
[...]
Als dit niet zo was geweest dan had je dit al wel gelezen.![]()
Orange kan dat lek niet fixen. Ze zouden om ons te pesten, de maximale bestands grootte naar beneden kunnen halen. Als ik mijn totaal bekijk dan heb ik op de p800, in die 4 maanden dat ik hem nu heb, 90 mb gedownload en 12 mb geupload(alleen via wap)
Verwijderd
Ik ga maar eens de share aanvragen, voorheen belde ik altijd in bij Zonnet en via daar internetten naar html pagina's. Schrok wel van de rekening ..

Kan ik eindelijke fantsoenlijk snel nu.nl lezen.. en bereikbaar zijn door gebruik te maken van GPRS.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2003 12:09 ]
Ik heb er een gevonden, het is niet precies wat je zoekt maar je kan wel kaartjes opvragen, en routes plannen in de vorm van "1e straat rechts, 500 m recht door".Verwijderd schreef op 09 June 2003 @ 09:45:
[...]
Misschien weet iemand hier ook nog een site waar je een route kan plannen. Al die sites werken allemaal met javascript, en dat kan de p800 niet laten zien. Ik zoek deze functionaliteit: www.vananaarb.nl
http://pda.maporama.com/share/
"I don't have a computer at home. Is the Internet available in book form?"
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2003 13:50 ]
Verwijderd
Klopt, de Opera browser accepteert het alleen als je de instellingen verandert in internet-wap, waarbij dus de 1e 2mb gratis zijn en voor de rest moet betalen. Dit kan je veranderen bij je instellingen, nu staat er wap, en dat moet je veranderen in internet.Verwijderd schreef op 09 June 2003 @ 14:06:
Net even de share geactiveerd (waarbij ik de installatie sms van t68i heb gebruikt en de poort op 9201 gezet)... uhm..klopt het dat opera niet doet? Browsen jullie met de built in explorer (va de p800)?
Maar de build-in browser werkt perfect hoor!
Dit topic is gesloten.