Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah... wat ik wel merk is dat de build-in browser java frames niet laat zien. Als ik bijv. www.ta.nl bekijk dan mis ik een heel lap informatie (bij opera zie ik alles) Of is dit opgelost is de nieuwe firmware van p800?

Je kan ook geen https verbindingen opzetten zie ik (melding 777) :'(
Kan ik geen gebruik maken van Outlook web access ...

Blijkbaar kan ik geen certificaten installeren... kan de interne browser niet omschakelen naar internet ipv wap zodat de cert geinstalleerd kan worden? en dan weer terug naar wap...

of is het zo dan je gewoonweg via wap geen https kan opzetten.....

Heeft iemand ideeen? :|

jammer

[ Voor 159% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2003 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het probleem ligt hier in de beperking van de browser van de p800. Deze kan geen frames en blijkbaar niet goed/ geen secure connections maken.

Het maakt niet uit of je via wap stack of via de http stack je informatie binnen haalt. De informatie blijft het zelfde. alleen de manier is anders.

je lkunt via de wap proxy van google de pagina opvragen(in jouw geval ta.nl) google produceerd deze pagina's in wap formaat en laat ook nog de frames zien. je kunt de naam van een frame pakken en deze achter ta.nl plakken dus www.ta.nl/framenaam.html

Op deze manier kun je misschien toch krijgen wat je wil. Als je deze pagina veel bezoekt dan bookmark je 'm en je dan hoef je hem niet continu meer in te tikken.

Wat ik me kan herinneren van outlook webmail. Is het nogal hevig rust op javascript. Ik heb het zelf nooit gebruikt maar de keren dat ik het zag leek het net echt outlook. Misschien heb je een andere versie(alleen html) maar als het de js versie is dan kun je sowieso weinig doen op je p800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps.. Niet op f5 drukken bij een 404 error tijdens het posten..

nog bedankt voor die link van die routeplanner!

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2003 16:57 . Reden: dubbelpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil er ook eentje alleen welk obbo is nou voordelig met dit toestel daar kan ik nog niet wijs uit worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Als je veel gebruik wilt gaan maken van GPRS kun je het beste Orange nemen, zoals je leest in het topic is GPRS voor het internetten zeer voordelig (onbeperkt voor 6 euro de maand) voor die 6 euro krijg je dan ook nog eens 2MB om te mailen/MSN/etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-03 13:09
wie heeft er een lijstje met p800 vriendelijk internetsites---> die je dus op je foon kan bezoeken zonder al te veel kb's te verbruiken?!

[ Voor 5% gewijzigd door Folki op 10-06-2003 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Folki schreef op 10 June 2003 @ 08:47:
wie heeft er een lijstje met p800 vriendelijk internetsites---> die je dus op je foon kan bezoeken zonder al te veel kb's te verbruiken?!
In mijn bookmarks staan:

www.nu.nl
wap.klassieketalen.com (tsja, ik vertaal echt niet alle teksten zelf hoor :+ )
www.ampland.com/mmpage.html (voor onder de saaie les >:) )
pda.tweakers.net

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iejoor
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 12:13
Weet iemand toevallig of je ook een soort nep-GPRS verbinding kunt aanmaken zodat de P800 ook mail kan ophalen via de cradle? Want via synchroniseren wil ie mn imap account maar niet vullen met mailtjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kutzooi!
sta ik op pinkpop pak ik mn p800 uit mn broekzak
zie ik een geel driehoekig bord,zegt ie dat ik 10 sec. lang mn aan/uit knop in moet drukken.(is al vaker gebeurd) dus ik dacht geen probleem. doe em weer aan.
als ik dat gedaan heb zegt ie dat ie mn interne schijf moet formateren!!
alles eraf, smsjes,tel.nummers en zelfs de nederlandse taal!!!

wie heeft dit ook weleens gehad??
en weet misschien iemand hoe het komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folki
niet naar pinkpop gaan he ... god straft... DaNcEvAlLeY !!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Nee ik heb dat nog nooit gehad...
Wel strange!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:05
Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 19:04:
kutzooi!
zie ik een geel driehoekig bord,zegt ie dat ik 10 sec. lang mn aan/uit knop in moet drukken.(is al vaker gebeurd) dus ik dacht geen probleem. doe em weer aan.

Ik heb het gehad maar dat kwam omdat ik een back-up terugzette na een softwareupdate :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kutzooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kutzooi!

IK had er vorige week nog last van. Ik maak elke dag een backup in het geval dat. En gelukkig had ik ook van de vorige dag een backup. '

Dit doe ik omdat ik het wel eens vaker heb mee gemaakt dat ik te veel geheugen gebruik bijv bij het maken van te veel foto's op een gegeven moment dan hangt je phone gewoon. Dit heeft te maken met een schrijf/lees actie naar het geheugen als het helemaal vol zit of als het misgaat. Daarnaast was ook mijn accu helemaal leeg en bij het uitzetten van mijn gprs verbindingen kreeg ik zo'n gele driehoek. en mijn phone ging uit, uit zich zelf. Bij het aanzetten deed hij niets meer dan een tril geven.

Bij thuiskomst zette ik hem in de lader en hij deed het gelukkig nog. hij ging weer aan. En hij ging ook maar gelijk mijn phone formatteren. backupje terug gezet, en ik was alleen wat foto's kwijt die toch onscherp/mislukt waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al bluetooth pong geprobeerd? Lijkt me wel tof zit je in de klas tien meter van elkaar vandaan te pongen, goed bedacht hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folki
is pong leuk?
wat zijn de leukste spellen?

ik heb karten, das wel grappig...voor de rest motoracer...maar das meer mooi dan leuk...
er komt een voetbal spelletje aan! :P

[ Voor 87% gewijzigd door Folki op 11-06-2003 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastichelaar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 21:12
pong rulez...

ik werk zelf bij vodafone, en het is erg gaaf. Werkt ook heel verslavend, het is gewoon old-school Pong via BT.

[ Voor 82% gewijzigd door bastichelaar op 11-06-2003 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Is die ergens officieel te krijgen of zo, of moet je die via zon betaalsite krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Tha BasZ schreef op 11 June 2003 @ 23:52:
Is die ergens officieel te krijgen of zo, of moet je die via zon betaalsite krijgen?
Hij heeft op My-Symbian gestaan. Moet je ff kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan via de p800 niet inloggen op het forum heeft iemand een idee waar dat aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
help. mijn p800 wil niet sync'n met outlook...
als ik begin met syncen dan zeg ie sync error, syncronization failed. en dan kapt ie er verder mee. verder geen andere foutmelding...

iemand een idee?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryofist
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11-2023
toevallig laatst je P800 gereset naar Factory Settings?

http://www.rootsaert.nl/jumpani.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
uh, heb een master reset gedaan. en hij zit nu in engels ipv nederlands... dus ja
(heb ook de laaste versie van de pc suite 1.5.1)
maar jij weet vast de oplossing voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryofist
Een oplossing is het laten update van de firmware. Ik heb het probleem ook, maar ben nog niet in de gelegenheid gekomen te laten updaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
hmm, dat is best irritant. wil namelijk mijn contacts syncen, omdat ik de firmware wil update.
was al aan het kloten met de handmatige backup, maar was daar niet helemaal tevreden mee.
nou, ja. krijg volgende week mijn nieuwe pc, met xp. misschien dat het daar wel mee lukt:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryofist
Bij mij werkt het ook onder XP niet. (ik ben vandaag wel de boodschapper van het mooie nieuws...)
En ook ik wil mijn contacts synchen alvorens up te daten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryofist
2x

[ Voor 100% gewijzigd door cryofist op 12-06-2003 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 June 2003 @ 09:45:
[...]
Nogmaals, al het bovenstaande is dus voor de 6 euro in de maand.

succes met share!

Misschien weet iemand hier ook nog een site waar je een route kan plannen. Al die sites werken allemaal met javascript, en dat kan de p800 niet laten zien. Ik zoek deze functionaliteit: www.vananaarb.nl
www.map24.nl doet het ook, met heel veel foto's dus kost wel al snel 100kb, maar met orange is dat geen probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 16:52:
[...]

www.map24.nl doet het ook, met heel veel foto's dus kost wel al snel 100kb, maar met orange is dat geen probleem ;)
Daar bestaal je toch ook 3 euro per mb voor? als die 2mb op zijn? Of heb ik iets niet door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
cryofist schreef op 12 June 2003 @ 15:27:
Bij mij werkt het ook onder XP niet. (ik ben vandaag wel de boodschapper van het mooie nieuws...)
En ook ik wil mijn contacts synchen alvorens up te daten...
ik hoop dat het mij wel lukt onder xp :P
en mocht niets werken, dan full backup maken, en selectief files restoren..
ik ga ervan uit dat dit probleem zich in de toekomst niet meer zal voordoen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Laatst online: 14-09 13:19
Ja mensen het is eindelijk zo ver! Ik heb vanmiddag mijn p800 besteld. Krijg hem over 4 weken. met behoud van nummer

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zugzug
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 13:57
4(!) weken? Mag ik vragen waar je 'm besteld hebt?

Overigens geveliciteerd met je aankoop :)

Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Laatst online: 14-09 13:19
Ik heb gekocht bij vodaphone, daar was ie met een €40 abbo, iets van 279,-
eerste 6 maanden helft abbo, en 4 maanden daarna 1 stap omlaag naar €32.50

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waar ik de externe radio voor de p800 kan bestellen/kopen.
het liefst in nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oja :P
nog even iets
ik wil mn p800 gaan upgraden met die newe firmware
ik wil dit laten doen bij
Teleworld in Amsterdam op de Kinkerstraat
heeft iemand dit daar al laten doen? of heeft iemand dit uberhaubt al gedaan?
can i get some info? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 16:07:
weet iemand waar ik de externe radio voor de p800 kan bestellen/kopen.
het liefst in nederland
Ze lagen een maand geleden volop op voorraad bij de mediamarkt in Rotterdam. Misschien hebben ze hem ook in andere vestigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
Belcompany heeft de radio ook hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
zag hem ook liggen in de mediamarkt a'dam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem in rotterdam laten updaten:
- het kost je niks (als je het bij de zelfde dealer doet als waar je hem kocht??? (werd bij mij namelijk wel naar gevraagd, maar misschien was dit om andere info van de telefoon makkelijk op te vragen, maar ik had hem in iedergeval bij dezelfde keten gekocht, dus het was voor mij geen probleem)).
- Het duurt ongeveer een uur, dus maak wat plannen wat je in die tussentijd gaat doen, want een uur naar allemaal telefoontjes kijken wordt heel snel suf.
- Al je data ben je na de update wel kwijt, maar die kan je via de backup weer terug zetten. Misschien is het wel een tip om ook wat nummers op je SIM te zetten als je dat niet meer hebt, dan kan je in iedergeval nog mensen bellen als je net geupdate hebt.

en de errors houden aan, binnen 2 uur had ik alweer mijn eerste crash. Maar er zitten wel wat verbeteringen in, zoals het fullscreen internetten en plaatjes bekijken.
NightShot is niet echt een verbetering, de sluiter blijft langer open, zodat al je plaatjes bewogen worden en de lichtopvangst wordt er niet eens heel veel beter op.

Ik denk wel dat ik hem binnenkort weer laat updaten want die errors moeten er toch een keer uitgaan... En ook werkt mijn bluetooth-headset niet meer zoals die voor de update gedaan heeft, ik kan namelijk als ik een gesprek beantwoord heb via mijn telefoon, die niet meer overzetten naar mijn headset.

ik heb mijn update inmiddels wel al meer dan een maand geleden gedaan, dus er zal intussen wel weer wat veranderd zijn.

Ps. weet iemand waar je een changelog of iets dergelijks kunt vinden met info wat er per update-versie verbeterd is.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2003 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folki
breedbeeld internet? Bedoel je niet breedbeeld foto's en filmpies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Folki schreef op 14 juni 2003 @ 15:27:
breedbeeld internet? Bedoel je niet breedbeeld foto's en filmpies?
Nee, je kan "breedbeel" internetten, alleen is het niet breedbeeld, maar grootbeeld, de balk onder en boven verdwijnt en je hebt de pagina over je hele beeldscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het hele woord breedbeeld niet genoemd... maar het komt allemaal op het zelfde neer, na de update kan je dus niet alleen filmpjes en plaatjes over het volledige scherm bewonderen, maar ook internet pagina's zijn in een volledig scherm te zien.

Ik had vandaag ook wat tijd over en heb mijn telefoon gereset en vervolgens de backup niet hersteld. Mijn smsjes had ik op de sim gezet en mijn contacten en afspraken heb ik via outlook weer terug gezet. En nu doet in iedergeval mijn bluetooth headset het wel weer zoals bedoeld was, en ik kan ook gprs-internetten en gebeld worden tegelijk, dit kon ik voorheen ook niet (zoals ook in het boekje staat).

Het enige nadeel hiervan is dat al je foto's niet meer gekoppeld zijn aan je contactpersonen, dus die zal je wel weer opnieuw moeten doen, maar dat is lijkt me goed te doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 June 2003 @ 13:20:
ik heb hem in rotterdam laten updaten:
Wat is het adres van de se service point in rotterdam? De enige die ik ken in buurt van R'dam is in Spijkenisse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Verwijderd schreef op 14 juni 2003 @ 18:53:
[...]
Wat is het adres van de se service point in rotterdam? De enige die ik ken in buurt van R'dam is in Spijkenisse.
Sony Ericsson-dealers in de buurt van:

ROTTERDAM (met Service Point)

1. The Phone House The Phone House "
Nieuwe binnenweg 318d
3021 GV ROTTERDAM 1.9 kilometers
Telefoon: 010-4766800 Fax: 010-4766825

[ Voor 71% gewijzigd door reuzekind op 14-06-2003 20:26 . Reden: Hmm, den haag is niet echt rotterdam. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09-2024
Beste mensen,

Aangezien we dealer zijn met een service point van Sony Ericsson kan ik jullie op de hoogte houden van firmware updates

Dit halen wij van de dealer site af.
Zo kunnen jullie ook op de hoogte worden gehouden

Volgend is de laatse firmware

SI ? P800 SW (M2) on EMMA II
Affected products:
P800

Description:
New and improved software is available on EMMA II.

Phone SW load module version: CXC162002 R2F (new)
Phone SW load module version: CXC162002 R2D (not updated for P800 [AE/XL/CF])
Bluetooth SW load module:CXC12529 R5A (not updated)
PDA load module version: CXC162001 R2B03 (new)
CDA load module version: CDA162001/x R4A02 (new see listed below)
TAC: 350443
Symbian OS: 7.08

Language code - CDA version (English is available in all models).

P800 [SV/DA/FI/NO] - CDA162001/1
P800 [IT/DE/FR] - CDA162001/2
P800 [NL/DE/FR] - CDA162001/3
P800 [ES/EL/PT/TR] - CDA162001/4
P800 [UK] - CDA162001/5
P800 [AE/XL/CF] - CDA162001/6
P800 [AE/XL/BP] - CDA162001/7
P800 [EN] (APAC 4) - CDA162001/8
P800 [HU/RO] - CDA162001/9

Programming requirements:
P800 programming will be best performed by using a DSS-20 USB desk stand (KRY 105 189) or a RS232 serial interface. Separate DSS-20 is orderable on the Web Shop. Driver for DSS-20 is available on the Consumer Web site and on PC-SW CD (LZY 213 1265/1 R3A) and later.

Programming with the USB interface (LTN 214 357) may not be 100% successful, the fault message 'Error in sequence disconnect phone and try again' may occur during the BT (CXC12529) programming. Keep trying and you will succeed. It is VERY important to use a fully charged battery.

The USB Phone Connection Link for e.g. synchronization must be disabled, if the DSS-20 is used for both synchronization and programming. Use EMMA System Analyzer to check that the DSS-20 is available.

PC-SW requirements:
It is recommended to use the latest PC - SW version 1.5.1 together with this software release. The 1.5.1 version is e.g. improved for Lotus Notes users. The PC-SW will be available on the consumer website during week 320.

Ik heb me voorgenomen om eeuwig te leven, tot nu toe gaat dat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folki
Tja als het internetten op volledig scherm het enige nieuwe is dan wacht ik nog wel ff tot er weer wat nwe dingen bij komen...
T enige wat ik nu echt graag wil, is dat ik met mn radio headset ook de telefoon geluiden kan horen, als mp3tjes/wavjes/spelletjes e.d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Folki schreef op 15 June 2003 @ 02:08:
Tja als het internetten op volledig scherm het enige nieuwe is dan wacht ik nog wel ff tot er weer wat nwe dingen bij komen...
T enige wat ik nu echt graag wil, is dat ik met mn radio headset ook de telefoon geluiden kan horen, als mp3tjes/wavjes/spelletjes e.d
Internetten op volledig scherm is nieuw, maar ook video op volledig scherm en foto's op volledig scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
Ik wil mijn p800 verkopen, hij is 3 maanden oud, kheb de bon dus er zit nog 9 maanden garantie op, wat is deze ongeveer waard?

(Reden is dat ik de grootte er van storend begin te vinden, en de t610 wel erg cool is, en ik ben gewoon een gekke gadgetfreek :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folki
Reuzekind, die update heb ik al lang gehaald (breedbeeld fotoz + filmpies, nightvision e.d) maar ik ken echt niet mn browser full screen krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folki
uhm:
"Ares
Proud owner of a p800"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Folki schreef op 15 June 2003 @ 14:09:
Reuzekind, die update heb ik al lang gehaald (breedbeeld fotoz + filmpies, nightvision e.d) maar ik ken echt niet mn browser full screen krijgen...
Das vreemd. als ik op mijn blauwe knop druk dan krijg ik internet druk ik nog 1 keer dan issi fullscreen.

het zat er bij mij al in sinds versie 1f. Het lijkt me sterk dat ze het eruit gehaald hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Folki het lijkt me dat als je ook je browser full screen wilt krijgen, je "al lang" weer terug had moeten gaan voor een nieuwe update, want zoals je hier kunt zien http://www.p800.info/~rog/new_fw/pages/screen-7.htm kan het inmiddels echt.
edit:
En via de internet knop kan je inderdaad schakelen tussen fullscreen en gewoon

Dit, http://www.p800.info/~rog/new_fw/pages/screen-6.htm, is ook wel een mooie nieuwe optie, ook al is het met de gratis ogg-player, http://www.geocities.com/p800tools, niet meer nodig.

Het enige wat ik nu eigenlijk nog mis is dat het delivery report standaard altijd al aan moet kunnen staan en T9, want een smsje schrijven terwijl je loopt is nu wel lastig.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
Folki schreef op 15 June 2003 @ 14:09:
uhm:
"Ares
Proud owner of a p800"
Hoezo 'uhm' ik heb hem nog steeds, so what's your point, blijft een mooi toestel, dus trots ben ik er zeker ook nog wel op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had zelf een idee: omdat ik een hoop gekloot heb met filmpjes om ze om te zetten in een formaat dat mijn P800 goed uit kan lezen, is het misschien een verstandig idee om je (legale) filmpjes op kazaa of een ander p2p programma te zetten met als artist P800 de naam P800? Lijkt me wel een handig plan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja cool idee, ik zal ze gelijk renamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folki
Was maar grapje Ares... Ik zie net dat ik wel mn internet full screen kan krijgen, maar ik gebruik eigenlijk alleen opera... iig bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erwinversteeg schreef op 14 juni 2003 @ 20:35:

Programming requirements:
P800 programming will be best performed by using a DSS-20 USB desk stand (KRY 105 189) or a RS232 serial interface. Separate DSS-20 is orderable on the Web Shop. Driver for DSS-20 is available on the Consumer Web site and on PC-SW CD (LZY 213 1265/1 R3A) and later.

Programming with the USB interface (LTN 214 357) may not be 100% successful, the fault message 'Error in sequence disconnect phone and try again' may occur during the BT (CXC12529) programming. Keep trying and you will succeed. It is VERY important to use a fully charged battery.

The USB Phone Connection Link for e.g. synchronization must be disabled, if the DSS-20 is used for both synchronization and programming. Use EMMA System Analyzer to check that the DSS-20 is available.
Betekent dit dat je met de DSS-20 deskstand de firmware lekker thuis kunt upgraden? Ik wist dat het in de toekomst mogelijk was, maar niet dat het nu al kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
Folki schreef op 16 juni 2003 @ 16:14:
Was maar grapje Ares... Ik zie net dat ik wel mn internet full screen kan krijgen, maar ik gebruik eigenlijk alleen opera... iig bedankt!
Ok :> :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een vraagje wat is het beste gratis msn proggie voor op de P800 en waarom lukt het me niet om in te loggen op sites? bij Got niet en ook niet bij Hotmail. En weet er iemand hoe je een planet mail account in kan stellen op je telefoon?

Phone Flash™ MPF-10
4-3-2003

Een beter belichting geeft een beter resultaat voor je foto's. De MPF-10 is een snap-on flitser voor de T610. Wanneer je net dat beetje meer licht nodig hebt, klik je de Phone Flash™ MPF-10 aan je mobiele telefoon, druk de toets in en leg het mooiste moment vast in je telefoon.

Heeft iemand deze al gezien? en weet iemand of deze flitser ook werkt op de P800?

offtopic:
Iemand al in de spanning voor de z1010? lijkt me ook wel een leuk toestel

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2003 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
Binnenkort loopt mijn contract met KPN I-mode af, en ik kan meedoen aan een leuke actie waarmee ik mijn oude Imode toestel voor 250 euro kan inwisselen tegen een spiksplinternieuw toestel welke in september uitkomt. Echter, dan moet ik wel mijn abo met nog een jaar verlengen. Mijn abbonnement is op dit moment €50 per maand, en ik vraag me af of dat minder kan worden als ik overstap op Orange Share met een Orange abo.

Is er een kans dat Orange die mogelijkheid van €6,- all-inclusive afschaft? Ik ga er vanuit dat Orange Share sowieso goedkoper is dan KPN I-mode, voor i-mode alleen al betaal ik 17,50 (ik gebruik toch alleen de GPRS verbinding, menu's kan ik toch niet in)

[ Voor 7% gewijzigd door wace op 17-06-2003 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindfluX
  • Laatst online: 01-12-2024
Ik heb de P800 berichten door geworsteld. Toch blijf ik met de vraag zitten:

Is het iemand gelukt met een laptop te internetten via de P800 bluetooth verbinding.
Ik heb hier een combinatie staan van Compaq 2.4Ghz + Bluetooth mulitport en P800.

Beide lampjes branden blauw. Bij het raadplegen van de P800 gaat het ledje van de mobiel sneller knipperen.
Ze vinden elkaar. Laptop vind de opties. Maar als ik ga inbellen met de P800, dan kapt het dialupnetworking ermee en geeft aan dat er een of andere reden geen verbinding gemaakt kan worden.

Omdat de combo zo nieuw voor me is en voor meerdere op het Internet, zoek ik eigenlijk iemand die eenzelfde setup heeft. Uiteindelijke doel is zelfs, zij het extreem traag, een VPN van de laptop te maken met de zaak, en dat via de P800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
voor browsen via bt moet je opera gebruiken. i.c.m. met de pcsuite.
(kan je nog niet verder helpen. heb nog geen bt dongle)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindfluX
  • Laatst online: 01-12-2024
Jammer dat je de BT dongle nog niet hebt... In ieder geval wil ik VPN-n. Dat wordt dus nog een ander verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Op 't My-symbian forum heeft iemand een erg mooi startup/shutdown filmpje gemaakt ter vervanging van het normale SE filmpje.
Werkt perfect en ziet stoer uit! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Flint123 schreef op 17 juni 2003 @ 21:15:
Op 't My-symbian forum heeft iemand een erg mooi startup/shutdown filmpje gemaakt ter vervanging van het normale SE filmpje.
Werkt perfect en ziet stoer uit! :D
Ik heb het forum ff doorgekeken en zie niks staan eigenlijk. Mag je een link plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het een filmpje van the matrix reloaded. Ik heb het er nu ook op staan het is eens wat anders. f i l m p j e
Je moet wel ingelogd zijn bij my-symbian.com om hem te kunnen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklance
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 09:46
Verwijderd schreef op 18 juni 2003 @ 08:19:
Het een filmpje van the matrix reloaded. Ik heb het er nu ook op staan het is eens wat anders. f i l m p j e
Je moet wel ingelogd zijn bij my-symbian.com om hem te kunnen downloaden.
Hoe te gebruiken:
- extract it from the zip, name it "startup.mp4" or "shutdown.mp4", depending on when you want it displayed, and stick it in the folder: "C:\sysdata". Create it if it doesn't currently exist.
(quotje van my-symbian forum: http://www.my-symbian.com/forum/viewtopic.php?t=7729)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeg eens mede-p800'ers..

Vanmorgen wou ik mijn p800 gaan upgraden naar de nieuwste firmware bij Teleword in amsterdam. Sta ik daar..zegd de verkoper doodleuk "..ja dat kost nu geld ,36 Euro...tenzij je aantoonbare problemen heb welke door de firmware upgrade opgelost kan worden, dan is het gratis"...

Klopt dit???...volgens hem is dit sinds kort?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Uhm, zeg dat ie 't licht uitmaakt en dan een foto maken zonder dat "nightshot" :D
Da's opgelost in de nieuwe firmware :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryofist
36 euro?!!!!!

zet je P800 terug naar factory settings en zeg dat ie niet meer synchroniseert met je PC. Misschien een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 18 juni 2003 @ 11:31:
zeg eens mede-p800'ers..

Vanmorgen wou ik mijn p800 gaan upgraden naar de nieuwste firmware bij Teleword in amsterdam. Sta ik daar..zegd de verkoper doodleuk "..ja dat kost nu geld ,36 Euro...tenzij je aantoonbare problemen heb welke door de firmware upgrade opgelost kan worden, dan is het gratis"...
Klopt dit???...
*knipperdeknip
In één woord onzin, zolang je nog garantie hebt heb jij recht op je firmware upgrade.
Dit geld dus voor alle mensen die hun P800 laten upgraden, laat je niks aansmeren (als ze om geld vragen, loop de winkel uit en ga naar een ander service-point).
Advies; ga naar RAF (oa te vinden in A'dam, R'dam, Utrecht, enz.), daar maken ze nergens een probleem van.
Bovendien kom je niet in een wachtrij, wat bij sommige service-points nog al eens het geval is (RAF wordt niet als service-point vermeld op de site van SE, maar ze zijn het wel)

*tip: zorg wel voordat je de upgrade laat doen een backup maakt, eveneens na het upgraden is het handig om eerst een backup te maken van de "schone" P800.

suc6 ;)
volgens hem is dit sinds kort?...
Ook onzin, ik heb er al eerder over gehoord dat teleworld geld vraagt voor z'n upgrades (een paar maanden geleden dus al).

[ Voor 12% gewijzigd door Fear-factoR op 18-06-2003 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat dacht ik al... vondt het al onzin..

Wat een geldklopperij zeg!!!...van Teleword.
Ga ik even binnekort bij RAF even langs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folki
Wel leuker zo met die matrix, maar is er ook een manier dat je een ander geluidje krijgt bij het opstarten...of afsluiten?
Ik heb die matrix nu ook bij het opstarten alleen lijkt het langer te duren, en zie een zwarte achtergrond...

[ Voor 40% gewijzigd door Folki op 18-06-2003 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Nope geen geluid. Maar daar zijn ze nog mee bezig :P

Het is nu ook mogelijk om Flash af te spelen op de P800!
Ik heb 't ff getest en het werkt prima. Alleen nog ff geen geluid bij de flash :(

Zie:
http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?t=7842

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 11:31:
zeg eens mede-p800'ers..

Klopt dit???...volgens hem is dit sinds kort?...
das ook toevallig :P
ik ook! en bij mij zeiden ze precies hetzelfde.
naaierij ik heb wel mn p800 afgegeven en ik kan em morgen ophalen, ik had wel wat klachten dus maybe geen kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• circumsonus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-08 17:21
ook raf vraagt tegenwoordig geld voor upgrade...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad ,..ze vragen om 25 E ,... hmmm is het dan daadwerkelijk zo dat je er nu voor moet betalen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryofist
Dat vind ik wel erg veel geld 10 E is al veel, laat staan 36
Waarschijnlijk doen ze het niet zo graag en zo gaan wij naar degene die er het minst voor vraagt.
Eigenlijk moet Sony Ericsson de uren van de werknemers van het service point dokken, lijkt me. Op deze manier lijkt me dat de filialen zelf en tarief bedenken en rekenen. Ipv dat SE dat oplegd.

Fishy....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
Ik heb gister om 16:00 T-mobile maar eens gebeld om een gprs Actief abbo aftesluiten zodat ik een beetje behoorlijk kan internetten op me P800 en me mail kan ophalen.dus een ik krijg een vrouw aan de lijn en die zou het allemaal voor mij regelen, die zou mijn gprs abbo activeren. Ik moest alleen even mijn telfoon 15min uitzetten zodat ze de instellingen op het netwerk konden wijzigen.Dus dat deed ik maar na een uur stond er nog steeds op mijn telfoon Gprs niet toegestaan terwijl ik normaal wel Gprs ontvangst had.Dus Ik bel ze om 19:00 weer terug en ze vertellen me nu dat het niet helemaal goed is gegaan en dat ze het weer zullen gaan activeren en dat ik gegarandeerd voor 21:00 weer kan gprsen.Je raadt het al om 21:00 nog steeds geen Gprs :s. Dus ik besluit om om 23:00 maar weer eens terug te bellen krijg ik te horen dat hun computer systemen zijn uitgevallen en dat ze me nu helaas niet unnen helpen! het zal morgen ochtend wel werken zeggen ze, Mocht het nog niet werken dan moet ik weer terug bellen.
Ik zet vanmorgen me telefoon aan en jahoor nog steeds geen GPRS. Dus ik bel ze weer en krijg nu te horen dat iemand iets in de verkeerde volgorde heeft ingesteld en dat ze dat eerst uit het netwerk moeten halen maar dat kunnne zij zelf niet nee dat moet iemand doen van de afdeling IT. Maar dit duurt Minimaal een week !
Ik voel me dus weer flink genaait over T-mobile.
Heeft iemand anders zulke ervaringen met de activatie van Gprs Actief ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ik heb wel ervaringen met T-Mobile GRPS abbo aanmelden (maar dan intensief).
Bij mij ging alles op zich wel goed, alleen dat instellen van gprs en mail was nog een beetje een gedoe maar werkte wel perfect nu!
Eerst had ik nog inet via inbellen, maar dat had ik pas later door }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi man!

ik heb de newe firmware!
en geen kosten! :D
bij tele-world

echt super

fullscreen pics,movies
nachtmodus cam
en heel veel nuttige dingen aangepast echt beters..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Tele-word?
Waar zit tie ergens?

Hoe zit het trouwens met je contacts enzo? blijven die bewaart of moet je die ff weer opnieuw erin syncen of zo.
Hoe zit het als je nooit die sync gebruikt (zoals ik).

[ Voor 75% gewijzigd door Tha BasZ op 19-06-2003 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
@Tha BasZ
kan je nu gewoon mail versturen en ontvangen via je pop account ?

tleworld is op de kinkerstraat in Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Brimme schreef op 19 June 2003 @ 18:12:
@Tha BasZ
kan je nu gewoon mail versturen en ontvangen via je pop account ?

tleworld is op de kinkerstraat in Amsterdam
Via je p800 of via je pc?
Ik kan het alle2...
Gewoon mailtje schrijven en dan sturen via planet (daar heb ik me p800-mail-adres aangevraagd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folki
Brimme:
Ik heb hetzelfde gehad met gprs aanmelden!
Ze hadden iets gedaan waardoor de aanvraag was blijven hangen in het syteem. Alleen de technische dienst kon dit oplossen, duurde bijna 3 (!) weken bij mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
Op Symbian.info staat dat er voor de P800 snel een player komt om gebruik te maken van de dienst van Vodafone waarmee je het RTL Nieuws, NOS Journaal en filmtrailers op je phone kunt kijken. Overigens zou deze dienst ook snel voor Orange gebruikers beschikbaar komen, zelfs KPN zou er mee bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
BasZ bedankt voor je mailtje.
Ik vind het wel echt heel erg slecht van T-mobile dat dit zo vaak fout gaat.
Ik heb sinds vandaag wel weer gprs ontvangst maar als ik dan bijvoorbeeld mms probeer binnen te halen dan krijg ik een foutmeldeing "aanmeling mislukt"
was dit bij jou ook Folki ? of had jij gedurende de 3 weken geen gprs ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folki
Ik had totaal geen ontvangst... daarna werkte alles prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folki
hehe Wace mn topic gelezen ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• circumsonus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-08 17:21
Tha BasZ schreef op 19 June 2003 @ 18:16:
[...]
Via je p800 of via je pc?
Ik kan het alle2...
Gewoon mailtje schrijven en dan sturen via planet (daar heb ik me p800-mail-adres aangevraagd).
toch knap dat jullie dat voor mekaar krijgen, ik heb orange met share en kan alleen mailen via orange share, gewone pop mailboxen krijg ik niet voor mekaar, ook niet via xs4all. xs4all gprs krijg ik ook niet aan de praat...
kan het gewoon niet via orange of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
FYI
ik heb bij http://www.m5000.de/shop.html een screen protector besteld.
(staat onder diverse) voor 4 euro per 2 stk.
laat wel weten hoe ie bevalt...

heeft iemand de duo's al in het wild gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryofist
Ik hoop 'm binnenkort hier bij mij thuis te spotten, besteld via p800er.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

circumsonus schreef op 20 June 2003 @ 07:56:
[...]

toch knap dat jullie dat voor mekaar krijgen, ik heb orange met share en kan alleen mailen via orange share, gewone pop mailboxen krijg ik niet voor mekaar, ook niet via xs4all. xs4all gprs krijg ik ook niet aan de praat...
kan het gewoon niet via orange of doe ik iets verkeerd?
Je moet je Share Internet account ff kopieren en de woorden 'Wap' vervangen in 'Internet' onder de geavanceerde instellingen van het gekopieerde Internet Account. Dan krijg je een open GPRS verbinding die je kan gebruiken voor email etc. Hou er wel rekening mee dat dit van je gratis 2 Mb afgaat per maand en per extra Mb een euro of 3 kost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folki
Wil een inbel acount aanmaken op mn p800. Heb een t-mobile 600 abbo... Zou prettig zijn als die minuten voor internetten dan daar vanaf gaan...

Heeft iemand SMS SEND 2.0 al aan de praat gekregen? (link http://www.unsekure.com.br/p800world/apps.html, download link http://www.unsekure.com.b...Apps/Other/SMSSendv20.zip)

Thx :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik heb eindelijk de p800 in bezit, nu heb ik het volgend probleem :

Ik heb een laptop draaiend op Windows 98 Se, met een Conceptronic USB Bluetooth device. Software geinstaleerd, usb geval er in gestoken. En kan netjes verbinding opzetten tussen de telefoon en de laptop. Elkaar 'gepaired', kan inbellen via de telefoon. Dus verbinding werkt perfect.

Echter wil ik gebruik maken van de syncronisatie van outlook/agenda etc. Dit zat niet in de conceptronics software. Toen de nieuwste Versie geinstaleerd van PC Suite (5.1 dacht ik zo). Maar ik krijg maar geen verbinding met dit programma.

Geprobeerd :

Verschillende com poorts geprobeerd, allemaal aangeclickt mocht ook niet baten. Sommige com poorts zorgen voor een reactie op de telefoon (hij licht op). Maar ik krijg alsnog geen werkende syncronisatie.

Bluetooth mode naar aan,auto of trace. Via de telefoon zoeken naar de laptop werkt alleen als ik het conceptronic programma heb draaien. In my bluetooth places word hij dan ook netjes weergegeven.

Ik heb het toen maar opgegeven en infarood geprobeerd, dit werkt wel via pc suite. Echter kan ik alleen de bovenste optie syncroniseren (agenda dacht ik). Bovendien is het stukken langzamer.

Iemand een idee wat ik fout doe? Ik draai de nieuwste firmware.

Mijn desktop pc draaiend op Windows XP werkt wel perfect met beide programma's

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraag
ik krijg audio niet goed bij het overzeten van mpeg 4 files van avi naar mpeg
met het prg mpegable video is okee maar geluid loopt met de halve snelheid
heef iemad het voor elkaar????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OC-Addict schreef op 21 June 2003 @ 14:32:Ik heb eindelijk de p800 in bezit, nu heb ik het volgend probleem...
Hoi OC-Addict, ik weet niet of je hier wat aan hebt en of je deze zelf site zelf al gevonden hebt, maar hier staat precies hoe je de koppeling tussen je P800 en de sync-software kunt instellen:
http://home.wanadoo.nl/je...0Bluetooth%20internet.htm

Ik heb zelf wel het idee dat je eerst je bluetooth software moet installeren en daarna pas de sync software, maar dat moet ik nog een keer precies uitzoeken, het kan ook zijn dat ik een conflict heb met andere draaiende programma's/hardware op een van mijn pc's want bij mij werkt het op 2 van de 3 pc's. Op de niet werkende pc krijg ik heel even verbinding, waarna de verbinding opeens weer verbroken wordt.

Het enige wat ik me bij jouw probleem kan voorstellen is dat je dit niet goed gedaan hebt: http://home.wanadoo.nl/je...et_bestanden/image012.jpg maar waarschijnlijk bedoel je dit met "Verschillende com poorts geprobeerd, allemaal aangeclickt mocht ook niet baten". Misschien dat er dan nog wat anders bij staat wat je verder kan helpen.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folki
heeft iemand een progje/instellingen waarmee je mp4tjes zo krijgt dat ze ook wat soepeler lopen in breedbeeld. Heb 128 mb dus als ze wat groter worden maakt dat me niet zoveel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schijnt dat sorenson mp4 squeezer het goed kan. Sorenson link .

Ik heb het zelf nog niet uit kunnen proberen met wide screen maar ik heb gelezen dat als je 10 fps instelt en max 120 kb/s dat i het nog goed doet.

Het encoden duurt wel veel langer als met megable of pvauthor. Maar het lijkt alsof je veel meer kan instellen en de kleuren zijn veel beter als bij pvauthor.

Laat het ons ff weten of het echt goed werkt en welke instellingen jij gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ja, ik was hier ook benieuwd naar...
Binnenkort ga ik ook maar een die 128mb duotje halen en dan wil ik toch wel meer dan 1 min. filmpje :)
Heeft iemand nog een idee waar ik het best hem kan bestallen? brando? p800er?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.