Het grote Sony Ericsson P800 topic - Deel 3

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.527 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:04
En we gaan verder met de serie:

_/-\o_ _/-\o_ Het grote Ericsson P800 topic - Deel 3 _/-\o_ _/-\o_

Om na te lezen:
Het grote Sony Ericsson P800 topic - Deel 2
Het grote Ericsson P800 topic

Linkjes kan ik wel gaan posten hier, maar waarom moeilijk doen als het makkelijk kan ;)
Zie voor info, linkjes & reviews dus deze site.

Veel postplezier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
Ik heb um!!!!! Tot over een paar weken, en die tentamens.. Ach, in augustus weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Door itsontoday - Wednesday 05 February 2003 16:17

- Films is nu ook allemaal gelukt. De meeste doen het goed, sommige haperen een beetje.
probeer het anders nog eens met de instellingen die hier genoemd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Heeft iemand hem al binnen via Telecom4u? Daar heb ik 'm een tijd terug besteld, maar ze hadden nogal een wachtlijst :{.

[ Voor 7% gewijzigd door Wouter Tinus op 05-02-2003 18:48 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Ik heb 'm in m'n handen gehad :D Helaas was die al verkocht :(
Extreem vette phone. Ik vind alleen het klepje 'n beetje lastig open gaan. (met 2 handen)

Iemand die nog antwoord kan geven op m'n vraag:
Gaat de tril functie uit zodra hij op het synce station staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-08 22:15
Dit ziet er niet gefotosoept uit: Afbeeldingslocatie: http://www.ilya.ch/p800/DSC140271.jpg
én
Afbeeldingslocatie: http://www.ilya.ch/p800/DSC140273.jpg
meer op http://www.ilya.ch/p800/

zou de grijze echt komen? _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door wrcveen op 06-02-2003 13:27 . Reden: img=500 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

In topic 2 schreef Fear-factoR:
daar ben ik het dus niet helemaal mee eens, mijn Ericsson t28s heeft een Li-polymer bat... en na 3 jaar intensief gebruik haalt ie toch echt niet meer de prestaties van voorheen, de batterijen zijn wel eens stuk beter geworden maar op een gegeven moment geven ze toch echt de geest.
Ik ben benieuwd wat het resultaat is als je je 6310 nog eens twee jaar langer gebruikt
Tuurlijk worden alle accu's moe na verloop van tijd... zou leuk zijn, een soort van perpetuum mobile op supergeleiders :) Helaas zou je daarvoor je telefoon in een portable stikstof-vrieskist mee moeten nemen. Punt was dat je zonder Li-Polymeer batterij maar met bijv. een NiCad of vergelijkbare batterij na een jaar intensief gebruik nog maar de helft van de maximale levensduur over hebt.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Ik heb op een grote amerikaanse site gezien, dat de Grey Cover binnenkort verkocht gaat worden. Hij had geloof ik een prijs van $55,-. URL heb ik niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik haal hem morgen bij belcompany op , ik heb zo zin om me nieuwe vriendinnetje te zien !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Synchroniseren met Outlook gaat in principe goed, maar telkens als ik dat wil doen vraagt Outlook of ik dat programma wel wil laten syncen.. Hoe zou ik dit uit kunnen krijgen?

Andere vraag: Is er een mogelijkheid smesjes te lezen op de PC? Met de standaard software wil dat (volgens mij) niet.. En dát zou nou juist wel makkelijk zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HOi ,

Ik krijg hem maandag bij Debitel in Amstelveen.
De p800 komt vrijdag bij de dealer binnen en maandag in de winkel.

Hopelijk kan ik bij die dealer die telefoon ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

wrcveen schreef op 05 February 2003 @ 18:52:
Dit ziet er niet gefotosoept uit: [afbeelding] én [afbeelding]
meer op http://www.ilya.ch/p800/

zou de grijze echt komen? _/-\o_
die had ik in deel 2 dus ook al neer gezet |:(
kun je er iig ff [img=500] van maken, het plaatje verneukt de layout

en om zo'n GREY COVER te bestellen kijk ff hier, naar het onderste deel van de pagina scrollen

[ Voor 15% gewijzigd door Fear-factoR op 05-02-2003 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Losse toestel prijs:

PhoneHouse: € 879.99 8)7
Belcompany: € 829.95 :*)
T For Telecom: € 804.95 _/-\o_

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Op zich wel cool dat er nu al een derde draad loopt voor een toestel dat nog steeds niet al te best leverbaar is... :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Maar WAT voor een toestel!!! wOw.. Ik wordt dur stil van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
epoman schreef op 05 februari 2003 @ 19:55:
Op zich wel cool dat er nu al een derde draad loopt voor een toestel dat nog steeds niet al te best leverbaar is... :).
Dat zegt toch genoeg over de telefoon >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK heb hem ook eindelijk! Ik ben ERG Happy! Beetje jammer dat het scherm behoorlijk wat stof aantrekt alleen! verder niks dan lof! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 05 February 2003 @ 19:49:
Losse toestel prijs:

Hoe kom je aan deze prijzen en dan vooral die van t for telecom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 20:32:
[...]
Gevraagd natuurlijk 8)7

edit:
Werk jij bij T4T ofzo, en wist je het zelf nog niet?
Ze haalde het gewoon uit de computer. (weet zelfs de inkoopsprijs)

[ Voor 26% gewijzigd door Ginz op 05-02-2003 20:37 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm. Nou heb ik eerder vandaag de 'laatste versienummers' (R1F) van de SE website gehaald. Krijg ik te horen dat mijn P800 ligt te wachten, vraag ik om de fw versie, zegtie "R3A" ...

Kunnen de mensen die het toestel al hebben even de versienummers posten? Rechts boven op de sticker die op de doos zit ... alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 05 February 2003 @ 20:35:
[...]

Gevraagd natuurlijk 8)7

edit:
Toen ik het daar vroeg kreeg ik te horen dat ze hem nog lang niet kregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mph_rbi
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

mph_rbi

dus ...

Hoe zit dat nu bij telecom4u ?! Kan ik die lui vertrouwen? Ik hoor namelijk goede en slechte dingen van deze zaak .. Hier is de P800 relatief goedkoop (EUR 752)

dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 20:47:

Toen ik het daar vroeg kreeg ik te horen dat ze hem nog lang niet kregen
Tegen mij zeiden ze dat ze hem waarschijnlijk deze week niet krijgen.
Maar, dat hij er toch volgende week wel zou zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door Ginz op 05-02-2003 20:51 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die filmpjes worden nu wel echt vervelend. Ik krijg ze gewoon niet normaal vloeiend, ze blijven haperen. Erg irritant. Wie weet er meer over. Bijv. ik heb een mpeg filmpje en die wil ik omzetten naar mp4, ik moet sowiezo het formaat (192x144) wijzigen anders wil ie het niet eens laten zien. Ik gebruik nu mpegable maar dit wil allemaal niet echt, want het blijft haperen en mpegable kan het formaat niet wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Iemand al andere schermbeveiligingen gedownload? Ik heb de achtergrond kunnen wijzigen.. Die zie ik alleen als ik de klep dicht doe, niet over het hele scherm helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem inmiddels ook.

Ook bij de phonehouse vandaan, de nerderlandse versie...
Toen ik hem (in Rotterdam Zuidplein) had gevonden werd die ook nog telefonisch besteld, ware het niet dat ik net het enige model had.

Ik wou hem eigenlijk eerst bij de belcompany in dordt halen, maar ik moest werken, kwam dat even mooi uit, anders had ik ruzie met Chief :)

De instellingen kan je laten sms-en op de sony site. Ideaal.

Helaas doet dutchtone extended het nog niet met de P800, dus daarmee moet ik nog even wachten....

als jullie vragen hebben stel ze.

Ps. bij mij werkt opladen ook gewoon als ik hem in de cradle zet, zou ik ook stom vinden als dat niet zou werken, wat is dan in hemelsnaam het nut ervan. (misschien domme opmerking, maar heb je wel de oplader in de cradle gestoken (naast de andere (usb)kabel)?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Laatst online: 08-11-2024
elviver schreef op 05 February 2003 @ 21:12:
Iemand al andere schermbeveiligingen gedownload? Ik heb de achtergrond kunnen wijzigen.. Die zie ik alleen als ik de klep dicht doe, niet over het hele scherm helaas..
Kijk even op www.my-symbian.com daar staat een proggie om je plaatje over heel het scherm te zien, ik meen at het alleen is voor het opengeklapte display, maar omdat ik nog een paar weekjes op m'n p800 moet wachten heb ik het nog niet kunnen testen :'(
Op die site staan sowieso een aantal goede proggies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Je kan gewoon plaatjes als schermbeveiliging instellen.. Best leuk :)

Die filebrowser.. Hoe selecteer je bestanden? Als ik op een klik, opent ie um direct!

Skip that :) Gewoon op het icoontje LINKS van het bestand klikken :P

[ Voor 19% gewijzigd door DRvDijk op 05-02-2003 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kom ook even langs bij www.powerforum.nl waar je software kunt vinden ringtones enz! registreer je even! :) dat helpt de community!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 05 februari 2003 @ 20:39:
Hm. Nou heb ik eerder vandaag de 'laatste versienummers' (R1F) van de SE website gehaald. Krijg ik te horen dat mijn P800 ligt te wachten, vraag ik om de fw versie, zegtie "R3A" ...

Kunnen de mensen die het toestel al hebben even de versienummers posten? Rechts boven op de sticker die op de doos zit ... alvast bedankt!
Dat is niet de officiële SE site, maar een site van Spaanse hobbyisten.
De info die ze daar brengen is niet altijd 100% betrouwbaar.
De firmware versie die je noemt (R3A) is alleen de software voor bluetooth, je had moeten vragen om alle nummers.
Ik d8 trouwens dat de firmware voor de telefoon net pas bij versie R1D was aangeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
flexje schreef op 05 February 2003 @ 22:37:
waarom geeft niemand antwoord op de telecom 4 u vragen :/ , waarom koopt niemand em daar? hij is daar 750 euro....
Ik stond nummer 20 in de wachtrij daar.. En ik heb even lopen rekenen: met dat Ben Extra abbo van de BC ben ik sowiezo goedkoper uit :) Volgens mij is dat geen slechte zaak hoor: over de telefoon klonk het écht vertrouwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 20:39:

ik weet niet of je het nog nodig hebt, maar ik zal even mijn versie nummer geven (stond niks op de doos bij mijn weten, maar in de telefoon stond dit):
Tel: R1D
Blue: R2C
Organiser: R1F01
CDA: R1F04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Master P heeft weer geluk
Loopt even langs bij de BC Utrecht en ja hoor net een doos binnen gekomen. Van de 5 nog 1 die niet besteld was die is dus nu van mij })
Ik heb er een BEN abo bij genomen, nu heb ik alleen een probleem met het mmsen kan ze wel ontvangen maar niet versturen bij 94 % geeft hij een eror heeft iemand hier ervaring mee. (T68I instellingen)

oja ik werd nog gebeld dat ze hem in amersfoort ( BC ) ook hadden binnen gekregen, maar toen had ik deze al dus als het goed is ligt er daar nog 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 23:55:
Master P heeft weer geluk
Loopt even langs bij de BC Utrecht en ja hoor net een doos binnen gekomen. Van de 5 nog 1 die niet besteld was die is dus nu van mij })
Ik heb er een BEN abo bij genomen, nu heb ik alleen een probleem met het mmsen kan ze wel ontvangen maar niet versturen bij 94 % geeft hij een eror heeft iemand hier ervaring mee. (T68I instellingen)

oja ik werd nog gebeld dat ze hem in amersfoort ( BC ) ook hadden binnen gekregen, maar toen had ik deze al dus als het goed is ligt er daar nog 1
Homepage: http://benmms
Sessie: Doorlopend
Drager gegevens: GPRS
GPRS toegang: mms
IP: 10.10.10.11
Verbinding: Normaal
Gebruikersnaam: benmms
Wachtwoord: geen
Beveiliging verbinding: geen

Hier genoeg aan?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joh dank je als ik hem nergens kan vinden dan ga ik hem in amersfoort halen, dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We gaam snel vandaag!, maar ik heb een complete site net gebouwd.. portal enz!!! ben hard bezig met fillen en heb jullie hulp nodig

bereikbaar onder: http://www.webwatcher.info/se/ en morgen onder www.p800area.info

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is natuurlijk niet om te spammen, zelf verdien ik er niets mee.. maar is wel handig voor jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

elviver schreef op 05 februari 2003 @ 22:46:
Ik stond nummer 20 in de wachtrij daar.. En ik heb even lopen rekenen: met dat Ben Extra abbo van de BC ben ik sowiezo goedkoper uit :) Volgens mij is dat geen slechte zaak hoor: over de telefoon klonk het écht vertrouwd..

Bij mij zijn ze ook snel met het antwoorden van mail. Ik sta/stond geloof ik op de 18e plaats toen ik bestelde, moet toch nog eens gaan informeren hoe snel het gaat ;). Ik wil 'm overigens zonder abonnement whatsoever, en dan scheelt het toch wel 40 tot 120(!) euro in verhouding tot de bekende "irl"-shops.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:30
Ik wil hem met een abbonementverlening halen ik heb nu 3 jaar een Abbo bij Debitel van 20 euro in de maand hoeveel zou ik ongeveer voor de P800 moeten betalen met een abbonementverlenging van nog 1 jaar weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Ik betaal met een KPN verlenging circa 400 euro, damn wat is het af en toe fijn om in een winkel te werken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 februari 2003 @ 20:32:
[...]
Heb zojuist Phonehouse Amsterdam aan de lijn gehad. Mijn telefoon is er, alleen de software versie is dus (zie eerdere posts) niet duidelijk. Ik ga hem vanavond ophalen, dan zien we wel verder. All excited! 8)7 Nu moet ik dus nog een hele kantoordag uit mijn raampje gaan zitten turen, dromen over mijn nieuwe speeltje ...

T for Telecom op het Rokin aan de lijn gehad. Zij wisten niet wanneer ze hem zouden krijgen, wisten ook niet wat de prijs uiteindelijk zou worden, maar op dit moment kwam hij met abo op dezelfde prijzen als Phonehouse uit. En die zijn dan welliswaar 35 euro hoger dan BelCompany, maar ach ...

Nu alleen nog even bedenken of ik 1 of 2 jarig abo neem, scheelt 130 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.p800area.info is nu ook beschikbaar, ik zoek enkel nog wat ruimte om mijn files op te zetten iemand?? wat clips enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Een paar vraagjes :)

* Welke software-versies zijn nou de nieuwste? Ik heb (tel/blue/org/cda R1D/R2C/R1F01/R1F04)..
* Die MMS-instellingen (van Ginz).. Dat zijn de T68i instellingen right? Hoe stel je dat precies in op de P800? (ik ga zo Ben klantenservice ff buggen hoor ;))
* SMS.. Op me ouwe telefoon had ik afleverrapporten.. Dat kan ik in deze niet echt terugvinden?
* Outlook syncroniseren: Outlook vraagt of dat programma wel bij de mappen mag. Hoe kan ik dit altijd met Ja beantwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 11:13:
www.p800area.info is nu ook beschikbaar, ik zoek enkel nog wat ruimte om mijn files op te zetten iemand?? wat clips enz
Het is allemaal wel erg leuk, maar waar vind ik de heftige programma's? We hebben hier toch al een forum. Verbeter me als ik het allemaal niet goed begrijp hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 11:28:
[...]

Het is allemaal wel erg leuk, maar waar vind ik de heftige programma's? We hebben hier toch al een forum. Verbeter me als ik het allemaal niet goed begrijp hoor.
kijk eens goed rond! dan vind je ringtones en software je moet je wel eerst reggen. hier op het forum vind je dat niet bij ons word het ingedeeld. Niet dat got nie goed is absoluut niet wat ik zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

webwatcher: gisteren iemand vodafone live! gesproken, over die dienst. hij wist me te verzekeren dat wat ik wou niet kon met live! ...

* mijn eigen al bestaande bij een isp ondergebracht email adres gebruiken voor ontvangen en versturen van email via gprs
* alle website die ik maar kan bedenken kunnen bezoeken, via gprs
* overige internet enabled applicaties die ik op een P800 installeer (zoals putty) gebruiken, via gprs

ik begreep uit eerder commentaar dat jij dit wel kan met live! ... klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 februari 2003 @ 12:10:
webwatcher: gisteren iemand vodafone live! gesproken, over die dienst. hij wist me te verzekeren dat wat ik wou niet kon met live! ...

* mijn eigen al bestaande bij een isp ondergebracht email adres gebruiken voor ontvangen en versturen van email via gprs
* overige internet enabled applicaties die ik op een P800 installeer (zoals putty) gebruiken, via gprs

huh? nu raak ik er ook van in de war. en ik zat te denken he..als ik even wacht tot vodaphone deze ook gaat aanbieden, gaan ze dan hun eigen software erop dumpen? zodat dus bepaalde functies niet meer toegankelijk zijn?..en oja..webwatcher; ik ga me zeker registreren. it better be good want dat doe ik bijna nooit...behalve bij dit toppie forum dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou inderdaad best kunnen dat Vodafone er eigen software opzet en al haar instellingen al voor je doet. Vodafone is tenslotte de grootste mobiele provider van de wereld, SE wil daarvoor vast een aparte firmware uitbrengen :-) Ik vind het simpelweg te lang duren om te wachten tot de Citypoint winkels ze hebben ... dat kan nog 2 maanden duren. Ik wil nieuw speelgoed, en wel nu! :-)

Nou okay, vanavond dan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Laatst online: 15-08 22:15
Fear-factoR schreef op 05 februari 2003 @ 19:37:
[...]

en om zo'n GREY COVER te bestellen kijk ff hier, naar het onderste deel van de pagina scrollen
Maar aan de foto te zien is het een hele P800 die grijs is, kijk maar naar de tekst boven het serienumer, je krijgt echt geen cover met een serienummer er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
Ginz schreef op 05 februari 2003 @ 19:49:
Losse toestel prijs:

GSMWeb.nl

GSMWEB aktieprijs: van € 793,=
Eenmalige rembourskosten: € 10,=
Totaal te betalen aan postbode € 803,= O+

scheelt 1,95 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Nog een mooie vraag :) Hoe zet je nummerherkennig uit? Kan da ook alweer niet vinden in de menu's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het ook niet vinden, maar je kan het natuurlijk ook bij je provider instellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Hoe? Eenmalig is #31#<nummer> draaien, maar om dat telkens in te tikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 13:23:
Zou inderdaad best kunnen dat Vodafone er eigen software opzet en al haar instellingen al voor je doet. Vodafone is tenslotte de grootste mobiele provider van de wereld, SE wil daarvoor vast een aparte firmware uitbrengen :-) Ik vind het simpelweg te lang duren om te wachten tot de Citypoint winkels ze hebben ... dat kan nog 2 maanden duren. Ik wil nieuw speelgoed, en wel nu! :-)

Nou okay, vanavond dan ...
Ik heb gisteren nog met Vodafone gebeld, de gozer die ik aan de lijn kreeg melde dat er geen apart Vodafone menu voor de P800 gemaakt wordt.
Hij verwachte verder dat ie over een maand bij de VCP's zal liggen...
Maar Vodafone kennende kun je wanneer je vandaag weer zou bellen waarschijnlijk een ander antwoord verwachten.
wrcveen schreef op 06 February 2003 @ 13:29:
Maar aan de foto te zien is het een hele P800 die grijs is, kijk maar naar de tekst boven het serienummer, je krijgt echt geen cover met een serienummer er in.
ik twijfel eigenlijk aan de echtheid van die foto's, die tekst (mineral grey) lijkt een ander lettertype te hebben dan de rest van de info (serienummer enzo)... ofwel gephotoshopt.

[ Voor 22% gewijzigd door Fear-factoR op 06-02-2003 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Dutchtone en Vodaphone kan je het beiden dacht ik bij de klantenservice regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze week (alleen morgen nog mogelijk) of volgende week krijg ik er 1tje in de shop... T4T..en ik kan er niet op wachten......!@!@!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er al mensen die mmsjes via BEN hebben verstuurd ik krijg bij 94% een ombekende fout :'( . Heel vreemd want ik kan ze wel ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 12:10:

Hallo,

Ik kan heel kort zijn, al deze dingen doe ik met mijn vodafone live, ik login op mijn isp zijn mail, ik verstuur via zijn smtp omdat ik daar account heb, ik bezoek alle site's die ik maar wil, putty, tipic, msn icq werkt prima. Hij poept onzin...

Maar voeg me even toe op msn of icq. :) dan kun je me alles detaileerd vragen
of maak een topic aan op www.powerforum.nl daar zitten er nog meer van NL

succuess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Jaaaaaa, Webwatcher, we weten de URL van je site nou wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:58
Zouden ze in nog meer kleuren uitkomen dan Mineral Grey en dat Artic Silver.

Mineral Grey vond ik wel mooi bij mijn vroegere T68i, en dat artic Silver afgrijselijk!
Misschien komt er dan ook een Gold versie, maar dat lijkt me net te opzichtig, opzich kan dat voor de T68i wel weer wel!

Ik wacht nog even totdat de prijzen dalen, ik schat dat die na de hausse wel zo'n 675 a 650 kan gaan kosten.

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Is het trouwens mogelijk om full screen films te kijken? Of denken jullie dat daar nog software voor komt?

Kun je trouwens ook zelf films comprimeren om af te spelen op de P800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:32

Korakal

Up up up!

* Korakal heeft 'm vandaag ook een tijdje uitgeprobeerd. Leuk toestel; echter ik mis het intuïtieve. De bediening is niet zó logisch dat je in 1x alles weet te vinden. Niet slecht ofzo hoor, 't was wel redelijk duidelijk.
Mooi scherm! Ik vraag me af of die pinnetjes van het toetsenbord op den duur 'slijt'plekken zullen geven op het touchscreen, net zoals bij de R380...

Ik zou 'm wel eens een tijdje in gebruik willen ervaren, kijken hoe 'ie dan zou bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 05 February 2003 @ 20:35:
[...]

edit:
Daar ben ik wel benieuwd naar (de inkoopsprijs). Zou je dat kunnen verklappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danielson schreef op 06 February 2003 @ 20:52:
Is het trouwens mogelijk om full screen films te kijken? Of denken jullie dat daar nog software voor komt?

Kun je trouwens ook zelf films comprimeren om af te spelen op de P800?
Ja met mpegable kun je films comprimeren, dan raad ik je aan om met een ander programma het formaat te wijzigen in 192 x 166, ik heb er nu 6 videoclips van minuten op staan en dat is in totaal 17 mb, moet je voorstellen hoeveel erop kunnen met 64, of 128! Ik wacht nog op de software om films fullscreen te bekijken, dat zou helemaal ok zijn. Ik vraag me alleen af of de p800 dat aan kan ivm kracht, soms lijkt ie het een beetje zwaar te hebben, maar dat kan ook aan de films liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit een ARM 9 processor in, een ARM 7 haalt een clocksnelheid van 133mhz, dus wat haalt de 9....?

O trouwens, er ligt er eentje bij de BC Amsterdam, Ferd. Bolstraat, was vandaag om 17:00 binnen gekomen, maar ja ik heb er al eentje....

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2003 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Laatst online: 08-11-2024
Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 21:32:
Er zit een ARM 9 processor in, een ARM 7 haalt een clocksnelheid van 133mhz, dus wat haalt de 9....?

O trouwens, er ligt er eentje bij de BC Amsterdam, Ferd. Bolstraat, was vandaag om 17:00 binnen gekomen, maar ja ik heb er al eentje....
Ik meen dat ie 203 mhz was, op het my-symbian forum was er een gast bezig met het maken van zo'n alternatief videoproggie, hij beweerde er zelfs div'x mee af te kunnen spelen, zou binnenkort uitkomen, check dat forum dus even!

BTW: kijk hier om ons schatje opengeschroefd te zien: http://62.23.42.134/forum...e8999be488550404143c832f7
Tis frans, maar die gast heeft wel lef, ff ding van 800 euro openschroeven 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Ares op 06-02-2003 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 21:19:

Daar ben ik wel benieuwd naar (de inkoopsprijs). Zou je dat kunnen verklappen?
offtopic:
Ja, dat zou ik kunnen doen

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Ginz schreef op 06 February 2003 @ 22:13:
[...]

offtopic:
Ja, dat zou ik kunnen doen
offtopic:
ik kan ook wel vertellen dat een los toestel (1 stuk tegelijk besteld) 625 pleuro netto (dus inkoop ex. btw) kost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Alfisti schreef op 06 februari 2003 @ 22:33:
[...]

offtopic:
ik kan ook wel vertellen dat een los toestel (1 stuk tegelijk besteld) 625 pleuro netto (dus inkoop ex. btw) kost
Natuurlijk afhankelijk van waar je bij welke leverancier je hem inkoop!

Maarja, rond dat bedrag!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien kennen jullie deze site al.

Maar hier staan ook screensavers op http://sep800.mine.nu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Niet online
michal schreef op 06 februari 2003 @ 23:25:
Ik dacht dat debitel in amstelveen vlug was !
Ondertussen hebben meer mensen de p800 gekocht.
En ik heb em nog steeds niet.

GGGGGGGGGG >:(
debitel, de zekerheid van de juiste keuze :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

koen schreef op 06 February 2003 @ 23:27:
[...]

debitel, de zekerheid van de juiste verkeerde keuze :P

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:41
bij de phoneshop kost die los 789 euro, en ik ga morgen in rotterdam op zoek dus wees gewaarschuwd ik wil niet net dat de laatste voor mn neus is weggekaapt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Debitel is ellende voor grootverbruikers zoals ik ... zijn ze simpelweg te duur voor.

Maar! Ik heb hem hoor :-) Met de nieuwste firmware (R1D) erop ...
One happy boy :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je nu precies zien welke software versie je hebt? Ik had gisteren al mijn eerste "systeemfout" (volgens de handleiding) en zag het volgende knipperen:

http://members.chello.nl/j.j.reitsma/P800.mpg

Heeft iemand dit ook al eens gehad?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Tieleke schreef op 07 February 2003 @ 01:05:
FF een hele stomme vraag waarschijnlijk maar moet je een beetje kunnen programeren om msn en zo te kunnen krijgen op je P800.
En die frimware? of wat het ook is waar jullie het allemaal over hebben. wat is dat en hoe vernieuw je die?

Of ben ik gewoon lui en moet ik dat boekje eens lezen??

ow grote leiders _/-\o_ help mij
nope niet het boekje het topic 8) :P staat in deel 2 geloof ik uitgelegd, icq schijnt beter te zijn omdat het minder kb's verbruikt en dus minder in €€€ kost.

Heeft iemand het bereik van bluetooth al getest? t68 had 10 mtr ik hoop dat de p800 de 100 mtr versie heeft dat kan leuk worden met een bt dongle :*) denk dat je dan je hele pc kan bedienen op afstand (huiskamer ofzo) en chatten, scheelt ook weer hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

kheb me totnutoe een beetje afzijdig gehouden, maar vind het leuk dat iedereen na zolang wachten er gelijk weer zo enthousiast opspringt...stelletje fanatieke nerds :p

voor mij voorlopig nog geen P800, nog iets te duur...misschien als ik over een paar maanden abo-verlenging neem dat het wat aantrekkelijker wordt. :)

"You're only as good, as what you did last week."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

6killer schreef op 07 februari 2003 @ 01:11:
nope niet het boekje het topic 8) :P staat in deel 2 geloof ik uitgelegd, icq schijnt beter te zijn omdat het minder kb's verbruikt en dus minder in €€€ kost.
Dat is normaliter zo, maar ik heb wat verdere research gedaan en de meeste portable chat-proggels werken via een proxy en hebben een ultra-thin protocol naar die proxy. De proxy houdt vervolgens de 'echte' connectie bij. Dan zou het dus weinig tot niets schelen.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 00:39:
hoe kan je nu precies zien welke software versie je hebt? Ik had gisteren al mijn eerste "systeemfout" (volgens de handleiding) en zag het volgende knipperen:

http://members.chello.nl/j.j.reitsma/P800.mpg

Heeft iemand dit ook al eens gehad?
Ja, al twee keer.. Toen ik op het keyboard-icoontje klikte in het hoofdmenu nadat ie net een masterreset had gehad.. En toen in dat programma GoBoy800 afsloot zonder maar 1 spelletje gespeeld te hebben..
6killer schreef op 07 februari 2003 @ 01:11:
[...]
Heeft iemand het bereik van bluetooth al getest? t68 had 10 mtr ik hoop dat de p800 de 100 mtr versie heeft dat kan leuk worden met een bt dongle :*) denk dat je dan je hele pc kan bedienen op afstand (huiskamer ofzo) en chatten, scheelt ook weer hehe
Ik vrees het niet :| Maar dat kan ook aan de Jabra BT200 liggen natuurlijk. Ik had de telefoon op mijn kamer liggen, de headset op mijn hoofd, twee meter ervandaan ongeveer, en hij had bijna geen ontvangst. Oke, er zat een stalen muur tussen onderbroken door een houden deur B) Als ik de telefoon in dezelfde kamer leg kan ik wél gewoon de hele kamer door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Sinds gisteren heb ik ook 'n P800 :D
Wat is nu eigenlijk de nieuwste Firmware versie? De mijne heeft namelijk R1F.
Firmwares zullen via i-net gewoon te updaten zijn.

Heb 'm ook al laten crashen :( Taakbalk boven in beeld was compleet verdwenen, en was ook met geen mogelijkheid terug te krijgen.

Ben zeer tevreden over de telefoon.
Ik vind alleen dat ie af en toe wat traag is. Maargoed, het is dan ook wel 'n halve pc he :)

Edit:
Ik heb nog wat problemen met het aansluiten op de PC. ik krijg af en toe 'n foutmelding dat de telefoon niet gevonden kan worden. Ik gebruik win2000.
En het lukt me niet om te syncen. of ik heb te weinig gedult :D Hoelang is ie bezig om alles over te copieren naar je pc?

[ Voor 26% gewijzigd door Flint op 07-02-2003 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond ff op de autorai geweest, daar had ik echt wat aan mijn p800, 140 foto's gemaakt, gemiddelde kwaliteit. Hier een voorbeeldje, toen hield ik hem niet echt stil, want ik hoorde niet in deze auto te zitten.
http://home.wanadoo.nl/rijkstudios/autorai2003.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben vandaag maar es even langs de Citypoint van Vodafone gelopen en heb mezelf verblijd met een 5mb GPRS bundel. Dus geen 'Live' maar gewoon WirelessWeb.

Zou morgenochtend moeten werken... ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om te kijken welke firmware versie er op de telefoon staat, doe het volgende:

* Zet de telefoon aan (duh)
* Ga naar de applications list (rechter icoon van 4 bolletjes bovenin het scherm)
* Kies uit het 'View' menu 'System information' (of de nederlandse vertaling ervan)
* Pijltje naar rechts voor verschillende software soorten

Ik liep er toevallig na 2 minuten tegenaan ... je moet het maar weten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chief: laat je even weten hoe goed het werkt? Ik heb geen idee of ik veel online ga met mijn telefoon, doe het dus op dit moment nog maar even met CSD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal mijn bevindingen hier (morgen) posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solstice
  • Laatst online: 14-12-2018
Ik heb trouwens een vraagje.
Zelf heb ik de P800 sinds 6 jan :-)
Ik ben echter wel doof, dus heb ik de tril functie nodig. Echter ik krijg het trillen alleen bij inkomende data event (SMS etc of e-mail etc). Of bij telefoon incoming.
Maar als ik een alarm van de calendar wil gebruiken, werkt het alleen met geluid en trilt niet!

Heeft een van jullie WEL agenda notificaties trillend gekregen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Hier ook software versie R1D en Blauwtand R2C

offtopic:
mooi he, die Alfa Brera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Owkee, dan heb ik fout gekeken. Ik dacht dat de geleverde firmware onder de batterij te vinden was.
Ik heb ook R1D en R2C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tieleke schreef op 07 februari 2003 @ 01:05:
FF een hele stomme vraag waarschijnlijk maar moet je een beetje kunnen programeren om msn en zo te kunnen krijgen op je P800.
En die frimware? of wat het ook is waar jullie het allemaal over hebben. wat is dat en hoe vernieuw je die?

Of ben ik gewoon lui en moet ik dat boekje eens lezen??

ow grote leiders _/-\o_ help mij
De firmware is de software die in de telefoon staat, zeg maar het 'operating system'... dat kan je niet zoals bij een pc zelf vervangen, omdat het opgeslagen is in flash geheugen. Wil je dat vernieuwen, dan moet je naar een SE service balie om het daar te laten doen. Sommige firmware updates geven je telefoon eng veel meer mogelijkheden, de meeste zijn bugfixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B@rt_d@_M@n
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:13

B@rt_d@_M@n

Happy Landing!

In de auto heb ik het headsetje ingeplugd, maar ik merk dat ie dan niet "rinkelt" of althans niet via de speaker maar alleen op de headset. En die heb ik niet de hele tijd in m'n oor, maar die ligt naast me op de stoel. Doe ik alleen in als ik wil bellen.

Iemand enig idee hoe ik ook de normale speaker kan laten rinkelen?

[ Voor 4% gewijzigd door B@rt_d@_M@n op 07-02-2003 13:20 . Reden: Typvoud ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kan dit wel met de browser, als url geef je dan file:///c:/bla/die/bla in ... kijk even de whitepaper, volgens mij heb ik het daar in zien staan. En laat even weten of je eruit bent gekomen.

Ik wil namelijk het volgende gaan doen: op mijn pc om 7 uur 's ochtends een aantal verschillende pages downloaden en die vervolgens kopieren naar mijn P800. Resultaat: in de metro lekker mijn eigen nieuws lezen, zonder online te hoeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok veel mensen hebben de P800 al. Kan iemand hier een aantal foto's maken MET de P800 en uploaden. Ik wil kijken hoe de kwaliteit van de camera is. Als het kan gewoon overdag in een kamer maar ook een shot van een donkere hoekje... bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
elviver schreef op 07 February 2003 @ 07:44:
[...]

...

[...]

Ik vrees het niet :| Maar dat kan ook aan de Jabra BT200 liggen natuurlijk. Ik had de telefoon op mijn kamer liggen, de headset op mijn hoofd, twee meter ervandaan ongeveer, en hij had bijna geen ontvangst. Oke, er zat een stalen muur tussen onderbroken door een houden deur B) Als ik de telefoon in dezelfde kamer leg kan ik wél gewoon de hele kamer door.
aha stalen muur :? zit je in de gevangenis haha :P maar staal stoort idd heel erg dat kan dat dan zijn, alleen wat bedoel je met JabraBT200? is dat het BT protocol van de p800? je hebt er 1 van 2 mtr 10 mtr en 100 mtr misschien iemand die dar weer meer over kan vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Jabra is een merk voor headsets. Ik denk dat BT200 de modelaanduiding is.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zero00: zou je graag helpen, *ik* kan het op het moment niet doen voor je ... sorry. Maar ... zoek even door de afgelopen 1000 berichten heen *chuckle* en hier en daar zul je wat urls vinden waarop foto's genomen met de P800 te vinden zijn. De kwaliteit van de camera is laag, voor mij was de aanwezigheid van de camera wel een reden hem te kopen maar ik had lage verwachtingen ervan. Als jij hoge verwachtingen hebt, vergelijkbaar met losse digicams, dan zal het toestel je teleurstellen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danielson schreef op 06 February 2003 @ 21:30:
Ik ben benieuwd ja!!! hoesnel is de processor eigenlijk die erin zit? Ik wil hem zo graag hebben :) maar ik moet nog tot mei wachten :(
In mei!!!!!!!!!!
Bij BC kun je hem vandaag al krijgen.
En voor die andere winkels volgens week.

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Verwijderd schreef op 07 februari 2003 @ 16:22:
[...]

In mei!!!!!!!!!!
Bij BC kun je hem vandaag al krijgen.
En voor die andere winkels volgens week.

:o
Meen je het echt, je maakt een grapje ;) Het probleem is dat ik mijn abbonement pas kan verlengen in mei en 750 euro kan ik zo niet makkelijk bij elkaar krijgen als student :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danielson schreef op 07 February 2003 @ 16:27:
[...]

Meen je het echt, je maakt een grapje ;) Het probleem is dat ik mijn abbonement pas kan verlengen in mei en 750 euro kan ik zo niet makkelijk bij elkaar krijgen als student :(
OH ,misschien kan je ergens anders een nieuw account aanvragen met korting.
En gelijkertijd meld je je account af.

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 16:37:
[...]

OH ,misschien kan je ergens anders een nieuw account aanvragen met korting.
En gelijkertijd meld je je account af.

:/
Dat doe ik ook wel in augustus is mijn abbo afgelopen en in mei kan ik hem verlengen ik ga nu even een beetje sparen en als ik genoeg geld heb dan haal ik hem met een nieuw abbonement en dan laat ik mijn moeder mijn abbo wel overnemen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Danielson op 07-02-2003 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 10-09 23:04
Ik heb meerdere reply's moeten trashen. Jammer...

Mensen, houd het aub ontopic ! En zoek aub eerst even voordat je weer een vraag stelt. Want het grootste deel van de vragen die nu langs komen zijn al in deel 2 of deel 1 langs gekomen.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.