Het grote Sony Ericsson P800 topic - Deel 3

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.531 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

FF een klein vraagje: vanaf wanneer was dit ding leverbaar in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
zimbab schreef op 16 maart 2003 @ 14:52:
Gewoon even deze draad nalopen. Kan je precies zien wanneer hij verkrijgbaar werd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Klopt het dat je tijdens het internetten via GPRS telefonisch niet bereikbaar bent?

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand met werkende instellingen voor d* extended op de p800, deze even kunnen posten? Tot vanochtend kon ik gewoon wappen/internetten/mailen etc....maar niks werkt nu meer, heb al geprobeerd om de instellingen van d*.nl te gebruiken maar ook die werken niet meer :'( ...........

tnx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Timmey schreef op 16 maart 2003 @ 14:54:
[...]

Gewoon even deze draad nalopen. Kan je precies zien wanneer hij verkrijgbaar werd. :)
Dat ik eerst zelf moet zoeken weet ik ook wel, daar hoef je niet extra voor te tikken. Ik ga echter niet 3 uur van mijn leven opofferen om 3 delen van dit topic door te lopen.....ik heb ook nog een normaal leven buiten het achter de computer hangen. Ik heb bij de beginposts van de 3 delen gekeken, daar staat meestal beknopt de belangrijkste info uit de vorige topics maar hier dus blijkaar niet. Mocht er nu toevallig iemand zijn die uit zijn hoofd weet wanneer ie leverbaar werd in Nederland dan zou diegene mij kunnen helpen zodat ik niet eindeloos hoef te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfuis
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-01 22:02
zimbab schreef op 16 maart 2003 @ 15:14:
[...]

Dat ik eerst zelf moet zoeken weet ik ook wel, daar hoef je niet extra voor te tikken. Ik ga echter niet 3 uur van mijn leven opofferen om 3 delen van dit topic door te lopen.....ik heb ook nog een normaal leven buiten het achter de computer hangen. Ik heb bij de beginposts van de 3 delen gekeken, daar staat meestal beknopt de belangrijkste info uit de vorige topics maar hier dus blijkaar niet. Mocht er nu toevallig iemand zijn die uit zijn hoofd weet wanneer ie leverbaar werd in Nederland dan zou diegene mij kunnen helpen zodat ik niet eindeloos hoef te zoeken.
Begin februari ergens d8t ik

"I don't have a computer at home. Is the Internet available in book form?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Orfuis schreef op 16 March 2003 @ 15:27:
[...]

Begin februari ergens d8t ik
Dank U!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
4 februari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
zimbab schreef op 16 March 2003 @ 15:14:
[...]

ik heb ook nog een normaal leven buiten het achter de computer hangen.
Ik weet niet wat je hiermee probeert te suggereren, maar het komt niet echt charmant over. Als je een concreet antwoord wilt, kun je dat op een andere manier kenbaar maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

wace schreef op 16 March 2003 @ 18:07:
[...]

Ik weet niet wat je hiermee probeert te suggereren, maar het komt niet echt charmant over. Als je een concreet antwoord wilt, kun je dat op een andere manier kenbaar maken.
Het was ook niet de bedoeling om charmant te zijn. Ik postte daarboven dit:
zimbab schreef op 16 maart 2003 @ 14:52:
Als ik dan een antwoord krijg van 'ga maar eens 3.000 posts nalezen' dan zeg ik dat ik wel wat beters te doen heb. Ik weet wel dat ik eerst zelf moet zoeken en heb het dan een klein beetje gericht gedaan in de openingsposts van de diverse delen; daar staat meestal de noodzakelijke info in, maar hier niet, dusssss.... hier heb je een voorbeeldja van een openingspost zoals ik hem bedoel. Wat ik dus duidelijk wilde maken is dat er hier zat mensen zijn die het uit hun blote hoofd weten en het binnen een paar seconden kunnen melden. Gezien het feit het lastig opzoeken is is dat wel zo fijn. Want dan hoef ik niet een half uur te besteden (of meer) aan het zoeken van het ene zinnetje in dit gigantische topic. Klein vraagje kan met een klein antwoordje af, zoals een aantal mensen daarna mij voorzagen van dit kleine antwoordje. Die krijgen dan ook een bedankje. Maar het staat niet charmant inderdaad, maar ik heb ook wel eens een frustratie die ik van me af wil schrijven. ;) Als er mensen zijn die een groot topic nauwelijks gevolgd hebben en ik wel (zoals die van bovenstaande link) en ik weet het antwoord op hun kleine vraagje post ik het ook gewoon; dat moraliserende gedoe kun je niet overal toepassen in mijn ogen.

[ Voor 9% gewijzigd door zimbab op 16-03-2003 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik dit lees.. dan zeg ik tijd voor een nieuw topic!!! ander open ik hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:04
zimbab schreef op 16 March 2003 @ 15:14:
[...]

Pardon?
Ik kan best snappen dat jij er geen zin in hebt, maar dat is gewoon luiheid. En opzich is het zelfs nieteens zo'n groot probleem als je het dan toch vraagt dmv een nieuwe reply; maar als iemand er wat van zegt: reageer dan normaal zeg :/

"ik heb ook nog een normaal leven buiten het achter de computer hangen." Daarmee wil je zeggen dat wij dat niet hebben?
En als jij zo sociaal bent...loop dan eens naar een telefoonshop, en vraag het daar. Hoef je ons er niet voor te storen :Z
Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 19:16:
als ik dit lees.. dan zeg ik tijd voor een nieuw topic!!! ander open ik hem wel
Pardon?
www.phpbb.com

Neem daar eens een kijkje. Kun je je eigen forum starten, en alles doen en laten wat je maar wilt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mph_rbi
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

mph_rbi

dus ...

en toch heeft webwatcher misschien wel gelijk.. het topic is nu 37 pagina's, wat toch lastig is om te zoeken. Gewoon een ideetje

dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:04
mph_rbi schreef op 16 maart 2003 @ 20:24:
en toch heeft webwatcher misschien wel gelijk.. het topic is nu 37 pagina's, wat toch lastig is om te zoeken. Gewoon een ideetje

Als we op de 1000 reply's zitten komt er een vervolg. Dat is de regel, zo gaat het altijd. En dat is nog nooit een probleem geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

Goed nieuws, iemand die op CeBit is meld op my-symbian.com dat er een firmware upgrade aan zit te komen, met zeer verbeterde cam optie's.
En dat de standaard player dan ook fullscreen kan maar voor meer info moet je maar ff zoeken in my-symbian.com forum.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfuis
http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?t=3940

Dat is de link :)

[ Voor 22% gewijzigd door Orfuis op 16-03-2003 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

het zal tijd worden, dan keurt Vodafone 'm misschien eindelijk goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfuis
Fear-factoR schreef op 16 March 2003 @ 21:57:
het zal tijd worden, dan keurt Vodafone 'm misschien eindelijk goed
En dutchtone ook. Dan kan ik eindelijk hun portal is bekijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Orfuis schreef op 16 March 2003 @ 22:07:
[...]

En dutchtone ook. Dan kan ik eindelijk hun portal is bekijken ;)
kan ik eindelijk m'n foon ophalen :)

oh ja, om nog maar weer ff te wijzen op het belang van screenprotectors; lees hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal het nog maar een keer proberen:

Kan iemande die de D* extended aan de praat heeft gekregen met de p800, en dus kan mailen/internetten met de opera browser en de p800 browser en wappen, misschien even uileggen hoe hij/zij dat heeft gedaan. Bij mij werkt niks meer sinds vanochtend, en ik heb vorige posts gelezen maar ik kom er gewoon niet uit. Ook niet als ik de instellingen gebruik voor de t68i........ :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 23:13:
Ik zal het nog maar een keer proberen:

..... :'(
Het is niet de bedoeling om de zelfde vraag in meerdere draadjes te posten maar je vraag is beantwoord in d*e thread. En gewoon ff het topic doorlezen/bijhouden. gewoon in je profile tijdelijk 999 post perpage zetten en dan ff rustig doorlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 23:13:

Kan iemande die de D* extended aan de praat heeft gekregen met de p800, en dus kan mailen/internetten met de opera browser en de p800 browser en wappen, misschien even uileggen hoe hij/zij dat heeft gedaan. Bij mij werkt niks meer sinds vanochtend, en ik heb vorige posts gelezen maar ik kom er gewoon niet uit. Ook niet als ik de instellingen gebruik voor de t68i........ :'(
Gewoon ff terug kijken ja of naar de dutchtone website gaan inloggen op extended site en daar de email instellingen(t68i) gebruiken voor extended acces. Daarna zorgen dat wanneer je gaat connecten dat opera en je email(je moet well een email account hebben aangemaakt) die instelllingen gebruik voor connecten(dus niet extend-gprs, maar internet-gprs)

Mensen wees niet cheap en denk dat je met dat apparaat voor 6 euro onbeperkt kan internetten. Je kan onbeperkt wappen ermee ja. Internetten kost je gewoon na die 2 mb geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Zoals ik al eerder zei ben ik even informatie aan het inwinnen geweest over de P800 met abbo.
Ik wil graag samen met T-Mobile 150 (want dat heb ik nu ook en dat gaat nu goed).
En er zitten toch onwijse prijsverschillen tussen!!
Bij de ene winkel is het bijv. 491 euro voor 2 jaar en bij de andere 390 euro (ook voor 2 jaar en dan ook nog geen aansluitkosten!)
Dus dat scheelt nog al!!
Ik blijf verder kijken / informeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 21:02
Jongs... Helppp...

De explorer werkt niet sinds ik em heb geinstalleerd, de p800 is wel verbonden en dat geeft het icoontje naast de klok aan, maar als ik naar de explorer ga dan zie ik alleen maar een blanke pagina... !!! :S :(

Ik heb filemanager voor een week gebruikt, de demo is afgelopen... dus ik kom nu niet meer in mijn P800 and that pisses me off !!! >:(

Wat kan ik er aan doen? ik heb effe in de register van Xp gekeken en ik heb de register van Epocware (filemanager) verwijdert, en als ik em opnieuw installeer geeft ie aan dat de trial versie is afgelopen en dat je www.epocware.com maar moet bezoeken voor verdere instructies... jah ben nie gek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Nou, tis al opgelost...

En hier heb ik een kort verhaaltje voor jullie;

vanmorgen om 8 uur liep ik langs de parkeerplaats van het ziekenhuis, was op weg naar school.. Iets viel me op... ik weet ook niet wat... er stond een auto met een duits kenteken... Ik keek effe nog een keer, ik zag iets hangen aan de kenteken... ik keek nog een keer... Ik schrok en vond het grappig tegelijkertijd !!! Eerste wat bij me opkwam was...
"Shit, als ik nou een digitale camera bij me had..."
Wat erg dom is, mijn tweede gedachte:
"Waarom doe ik zo moeilijk, ik heb me SE P800 bij me !!! :D "

Nou hier is het:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/TURKISH_WAREZ/p800/dead%20bird3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/TURKISH_WAREZ/p800/dead%20bird2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/TURKISH_WAREZ/p800/dead%20bird.jpg

What is it?
Is it a Plane?
Is it Superman?
Is it a BIRD?
NO, it is a Dead Bird! 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door EN-IS op 17-03-2003 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

:'(

/me Fear-factoR is natuurliefhebber, maar het bewijst wel het praktisch nut van de P800

[ Voor 97% gewijzigd door Fear-factoR op 17-03-2003 14:24 . Reden: xtra ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

Hehe, waar die telefoontjes al niet handig voor zijn :)

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Jah, :)

Maar zoals FearFactor al zei; ik ben een natuurliefhebber... en als je zoiets tegen komt... :S

Tis wel hard... Vogeltje hangt net nog met een nageltje aan het kenteken... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel scherpe foto's trouwens.

Heeft er iemand toevallig al screenprotectors kunnen vinden voor de p800 ergens in nederland bij een zaak waar je niet hoeft te betalen met een creditcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een rare probleem met mijn p800, soms als ik aan het telefoneren ben dan hoor ik zo'n misvormd achtergrond geluid (echo van achtergrond geluid danwel mijn eigen stem) en soms ook een echo van mijn stem.

iemand enig idee of dezelfde ervaring ???

trouwens ik hoor dat er een firmware upgrade is van r1d..

Shao

/edit de persoon met wie ik belde had ook een p800 :/

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die echo daar hebben we het een paar post geleden al over gehad maar dat ligt naar mijn weten aan het toestel van degene naar wie je belt. Ik heb het ook weleens maar alleen als ik naar mensen bel die een oude/slecht telefoon hebben (dat weet ik dan van die personen). Dus het is niets met je toestel maak je geen zorgen. Wat volgens mij wel een beetje helpt is bellen met je headset. dat scheelt volgens mij wel een stuk(je)

Ow dan weet ik het ook niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat de speakerphone functie zorgt voor de echo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

m'n T28s heeft er ook wel eens last van, dus het zal wel niet aan de foon liggen... eerder aan het netwerk, ik zweer jullie dat ik ook wel eens een ander gesprek heb kunnen volgen tijdens m'n eigen gesprek :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordswires
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06 16:42
Hoewel de speakerphone wel zorgt voor een echo, gebeurt het ook vaak als je de speakerphone niet gebruikt. Ik blijf er ook bij dat het aan het netwerk ligt. Ik heb er met verschillende telefoons namelijk last van gehad, ook met het bellen naar het vaste net. Als ik mijn Ben abbo gebruik, heb ik nergens last van. Met Dutchtone treedt het probleem juist vrij vaak op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Laatst online: 04-09 19:14
ik heb laats een BT muis gekocht van microsof en daar zat ook zo een bluetooth adaper bij. Ik kan wel mijn telefoon als modem gebruiken, maar ik kan niet synchroniseren ermee. Het bluetooth optie wil niet verschijnen in mijn phone connection link.
kabel com1
kabel com2
usb com4
infrarood

enig idee hoe ik dit kan oplossen?

En hoe moet ik een compoort aanmaken met mijn BT-adapter

[ Voor 9% gewijzigd door pang op 18-03-2003 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:04

Martijn02

/* No Comment */

Als het goed is is er ook een com-poort aangemaakt voor je bluetooth adapter. Als dat niet gebeurt is dan gaat het niet lukken. Je moet namelijk eerst de verbinding van die com-poort naar je telefoon maken en dan kan de software de telefoon op die com-poort vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

van de bluetooth website
Wirelessly. Powerfully. Efficiently. Bluetooth wireless
technology works however you work. It works whenever
you work, seamlessly connectiong all of your mobile devices
creating unprecedented productivity
niet dus :X

[ Voor 6% gewijzigd door Fear-factoR op 18-03-2003 10:34 . Reden: url ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vraagje

kan je ook een gesprek accepteren door het klepje te openen?

en zoja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Bij Nokia en MS niet, nee.

Bij de rest wel.

[ Voor 5% gewijzigd door Ginz op 18-03-2003 12:37 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik me afvraag is of zo'n 128 mb memory stick niet teveel uitsteekt bij de p800... de lengte van zo'n 128 mb is dubbel dan die van 16 mb.

/edit:
als ik kijk naar de link http://shop.brando.com.hk/memorystickduo.php
dan zie ik dat de lengte verschillen..

Maarre zijn de lengte van een 128 mb en 16 mb gelijk?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2003 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:49
Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 20:42:
wat ik me afvraag is of zo'n 128 mb memory stick niet teveel uitsteekt bij de p800... de lengte van zo'n 128 mb is dubbel dan die van 16 mb.
Volgens mij ben jij in de war met de gewone memory sticks in de p800 gaan duo's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 18 March 2003 @ 12:36:
[...]

Bij Nokia en MS niet, nee.

Bij de rest wel.
Way to go... dit had ik ook maar ff kenbaar gemaakt op de Cebit bij de nokia hal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 20:42:

/edit:
als ik kijk naar de link http://shop.brando.com.hk/memorystickduo.php
dan zie ik dat de lengte verschillen..

Maarre zijn de lengte van een 128 mb en 16 mb gelijk?
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/3287/full.jpg

edit:
Fotoalbum is leuk

[ Voor 27% gewijzigd door Ginz op 18-03-2003 21:07 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryofist
  • Laatst online: 18-11-2023
Coole tuner stick, alleen weet ik niet of ik mijn p800 in juni 2008 nog heb ;p

http://www.rootsaert.nl/jumpani.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haso2000
  • Laatst online: 22-06 18:24
Is er iemand (die naar CeBIT is gegaan) die weet hoeveel zoiets zou kosten en wanneer ie uit komt?
.. ik ga er zelfs niet van uit dat de memorysticks in 2008 nog bestaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zimbab schreef op 16 maart 2003 @ 15:14:
[...]

Misschien is het een Spuit-11 opmerking (en ook een beetje laat) maar als je een groot topic wil doorzoeken, dan ga je toch naar pagina 1, druk je op Ctl + F en tik je je zoekwoord in? FF herhalen en zo ben je binnen 10 minuten door 3 topics heen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry, dubbel :(

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Haso2000 schreef op 19 maart 2003 @ 13:34:
Is er iemand (die naar CeBIT is gegaan) die weet hoeveel zoiets zou kosten en wanneer ie uit komt?
.. ik ga er zelfs niet van uit dat de memorysticks in 2008 nog bestaan ;)
Slecht nieuws:

http://www.palminfocenter.com/view_story.asp?ID=5122
and there's a large thread on http://www.cliesource.com, the most interesting post is:
I have been to CeBIT on saturday and I saw the MS TV tuner. I spoke to the Sony rap. He told me that this is a conceptual model. Sony has made the chip for the TV tuner so small that can fit a MS. This chip was displayed near the MS TV Tuner. They plan to sell the chip to any company that want's to build a TV tuner but they not plan to make a MS TV tuner at least for now:-(

Dus het is og niet geheel bekend... maar hij zal komen, en dat gaat een tidje duren... we hebben het volgehouden tot de P800 kwam, dus dit kunnen we ook wel aan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tools
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-02 07:28

tools

Het is altijd motorweer.

ik wou even zeggen, ik heb eindelijk ook m'n P800 :) :) :)
Na lang wachten toch gekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

tools schreef op 19 March 2003 @ 17:54:
ik wou even zeggen, ik heb eindelijk ook m'n P800 :) :) :)
Na lang wachten toch gekomen!
Hoezo lang wachten? En hoe bevalt tie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haso2000
-SWEET-HEART- schreef op 19 maart 2003 @ 16:15:
[...]

Slecht nieuws:

http://www.palminfocenter.com/view_story.asp?ID=5122
and there's a large thread on http://www.cliesource.com, the most interesting post is:
I have been to CeBIT on saturday and I saw the MS TV tuner. I spoke to the Sony rap. He told me that this is a conceptual model. Sony has made the chip for the TV tuner so small that can fit a MS. This chip was displayed near the MS TV Tuner. They plan to sell the chip to any company that want's to build a TV tuner but they not plan to make a MS TV tuner at least for now:-(

Dus het is og niet geheel bekend... maar hij zal komen, en dat gaat een tidje duren... we hebben het volgehouden tot de P800 kwam, dus dit kunnen we ook wel aan 8)
hmm, balen..

@ webwatcher: jij hebt de developers-kit gekocht voor een pittig prijsje... al wat ge-developed? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Ik ben in de war...

Very weird problem, maar misschien hoort dit wel zo...

Ik zat wat te spelen met mijn p800, toen heb de screensaver aangezet... en dacht van ik ga effe meekijken of ie het wel goed laat zien...

Tot mijn grote verrassing kwam de 208x320 plaatje van Jennifer Love Hewitt niet op het gehele scherm want mijn sh*t virtual keyboard stond ervoor ... !!! ??? :S ??? :? :S :?

Hoort dat zo of is het zo dat ik iets verkeerds heb gedaan ?

Want ik dacht dat virtual keyboard gewoon van zichzelf uitging, maar dat was niet het geval en het blokeerde mijn mooie uitzicht !!!

Afbeeldingslocatie: http://p800.reallyrules.com/p800/image/wallpaper/jenniferlovehewitt3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
Ja! Dat heb ik ook. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
da's gek.... ik niet !?
fullscreen werkt gewoon. Gisteren volgens manual het toetsenbord erafgehaald, virtual toetsenbord ingesteld en vandaag gewoon de fullscreen screensaver gezien.

8)7 Liegbeest dat ik ben nu ik nog eens kijk zie ik dat het niet zo is :(

sorry ! :X

[ Voor 22% gewijzigd door Monalisa op 19-03-2003 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Hoe kan dat dan ?... waarom zie ik niet een screensaver van 208x320 fullscreen zonder de toetsenbord en met de virtual keyboard aan ? :? :? :S :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Hmm, ik voel me best wel klote nu. Gisteren op school sprong er een gozer op m'n rug, en ik liet dus m'n p800, die ik m;n hand had, vallen...Hij is nu aan de achterkant helemaal beschadigt, en m'n jog-dial is helemaal naar de ****....:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Strong er een gozer op je rug?
Op een rare school zit je....
Maar pics ervan?

[ Voor 19% gewijzigd door Tha BasZ op 20-03-2003 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haso2000
reuzekind schreef op 20 March 2003 @ 08:08:
Hmm, ik voel me best wel klote nu. Gisteren op school sprong er een gozer op m'n rug, en ik liet dus m'n p800, die ik m;n hand had, vallen...Hij is nu aan de achterkant helemaal beschadigt, en m'n jog-dial is helemaal naar de ****....:(
Ik hoop voor je dat je 'm hebt verzekerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haso2000
-SWEET-HEART- schreef op 19 March 2003 @ 22:04:
Ik ben in de war...

Very weird problem, maar misschien hoort dit wel zo...

Ik zat wat te spelen met mijn p800, toen heb de screensaver aangezet... en dacht van ik ga effe meekijken of ie het wel goed laat zien...

Tot mijn grote verrassing kwam de 208x320 plaatje van Jennifer Love Hewitt niet op het gehele scherm want mijn sh*t virtual keyboard stond ervoor ... !!! ??? :S ??? :? :S :?

Hoort dat zo of is het zo dat ik iets verkeerds heb gedaan ?

Want ik dacht dat virtual keyboard gewoon van zichzelf uitging, maar dat was niet het geval en het blokeerde mijn mooie uitzicht !!!

[afbeelding]
dat hoort zo...
Als je in je menu zit (je weet wel; lijst met alle programma's en spelletjes e.d.) en de screensaver gaat aan dan krijg je 'm full screen te zien.
Als je de virtuele klep aan hebt staan en de screensaver gaat aan, dan blijft de virtuele klep staan. het is gewoon met hetzelfde als met de normale klep: die blijft er ook gewoon voor staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mijn polisvoorwaarden staat dat ik hem gewoon om kan komen ruilen, ik heb de BC comfort verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B@rt_d@_M@n
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:13

B@rt_d@_M@n

Happy Landing!

reuzekind schreef op 20 maart 2003 @ 08:08:
Ik zou die gozer aansprakelijk stellen.... hij (of z'n ouders) zijn WA verzekerd voor juist dit soort grapjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:58
B@rt_d@_M@n schreef op 20 March 2003 @ 12:41:
[...]

Ik zou die gozer aansprakelijk stellen.... hij (of z'n ouders) zijn WA verzekerd voor juist dit soort grapjes.
Goed voorstel, jouw verzekering hoeft daar niet de dupe van te worden.
Laat jouw verzekering weten dat het mankement aan iemand anders te wijten is, mogelijk verhalen ze het dan op hem ( buiten jouw om ).

Maar lijkt met verzekeringtechnisch wel moeilijk, want jij had hem immers in je hand.

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Ik wilde eigenlijk ook graag 'n full screen plaatje, maar dan zijn de toetsen niet geblokkeerd.

Maar ik heb dr 'n oplossing voor :)
Ik heb sowieso geen toetsenbord meer, dus moet ik er altijd voor zorgen dat ie gelockt is.
Als je bij de instellingen van de accu rechtsonder aangeeft dat ie het toestel lock na 'n bepaalde tijd dan krijg je altijd 'n fullscreen plaatje.
Nadeel is dat je elke keer de code moet invoeren en dat is 'n kleine moeite.
Maarja, als je 'm kwijtraakt is 't voor de vinder zo goed als onmogelijk om iets met de telefoon te doen, en da's ook wel 'n fijn gevoel.

Je kunt die code zo vaak fout intoetsen als je wilt, dus als ie in je jas/broek zit hoef je je daar geen zorgen over te maken. (nadeel is wel dat ie steeds 'n "beep" geluidje maakt)

Als je de telefoon wilt locken (screensaver aanzetten) dan klik je rechtonder op de accu, en vervolgens op vergrendelen linksonder. (optie licht alleen op als je het vinkje van toestel vergrendelen aan het staan.

Nog ff wat anders, ben gisteren ook op de CeBIT geweest.
Nog wat gekletst met de mensen van SE.
Ik vroeg of je de cover kon vervangen door de Mineral Grey uitvoering, maar dat was niet mogelijk.
'n Firmware update werd pas in Juni verwacht (dat kwam dr trouwens niet heel erg overtuigend uit, dus of dat klopt weet ik niet)
Als laatste vroeg ik nog waarom m'n telefoon zovaak crashte bij het maken van foto's (dan blijft de "zoeker" gewoon stilstaan en kun je geen foto's maken)
Volgens die jongen lag 't aan de software.
Toen heeft ie ff naar m'n software versie gekeken, bleek dat ik 'n iets oudere versie had van de PDA software. (vergeleken met zijn Electric Blue uitvoering)
Daarna paktie ie ook nog 'n Mineral grey uitvoering erbij en die bleek 'n hele andere software versie in te zitten voor de telefoon zelf.
Ik kan 't niet met zekerheid zeggen, maar volgens mij zat daar versie R2.0a in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Is er ergens een site dan met firmware, zodat je hem kan updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
Nee moet je naar een sony ericsson service point gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mailman|IA
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-09 11:09
Ik had het al in een ander topic gemeld, maar de P800 wordt door Vadafone nog niet geleverd, omdat ze deze nog aan het testen zijn. Ze weten nog niet hoe lang dit gaat duren. Nou heb ik geen zin om elke dag te bellen naar Vodafone, dus zijn er meer met dit probleem? Zo ja; als iemand er lucht van krijgt dat Vodafone hem gaat uitbrengen, kan die dat hier dan posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B@rt_d@_M@n

B@rt_d@_M@n

Happy Landing!

Bij mij werkt de SE dealer locator niet; ik krijg een rood kruis te zien ipv een kaartje. Is er een "normaal" overzicht van dealers die een firmware kunnen flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B@rt_d@_M@n schreef op 20 March 2003 @ 17:16:
Bij mij werkt de SE dealer locator niet; ik krijg een rood kruis te zien ipv een kaartje. Is er een "normaal" overzicht van dealers die een firmware kunnen flashen?
Is al eerder voorbij gekomen in deel 3.
Je moet ff bellen met SE op hun service nummer:0900-8998318

linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

mailman schreef op 20 March 2003 @ 16:31:
Ik had het al in een ander topic gemeld, maar de P800 wordt door Vadafone nog niet geleverd, omdat ze deze nog aan het testen zijn. Ze weten nog niet hoe lang dit gaat duren. Nou heb ik geen zin om elke dag te bellen naar Vodafone, dus zijn er meer met dit probleem? Zo ja; als iemand er lucht van krijgt dat Vodafone hem gaat uitbrengen, kan die dat hier dan posten?
/me Fear-factoR is expert in w88 bij Vodafone (inmiddels 249 dagen)
Ik bel elke week naar de klantenservice/verkoopafdeling, en ik loop elke week binnen bij het Vodafone Citypoint Utrecht.
Eigenlijk is bellen volstrekt zinloos, elke keer krijg ik weer iets anders te horen.
De ene keer weet een vriendelijke dame/heer mij te vertellen dat het nog 1 á 2 weken duurt tot ie in de winkel ligt, de andere keer wordt mij gemeld dat het nog 2 á 3 maanden in beslag neemt tot ze klaar zijn met testen (en dan moet ie nog besteld worden).
Zodra ik er lucht van krijg lig ik met een slaapzak voor de winkel. :+

'k zie net dat je mede Utrechter bent, de eerste P800 die bij het Citypoint binnen komt is dus voor mij >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Fear-factoR op 20-03-2003 19:49 . Reden: xtra ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

B@rt_d@_M@n schreef op 20 maart 2003 @ 12:41:
[...]

ja ik ga morgen terug naar de winkel, en dan even kijken wat ze eraan kunnen doen. Die jongen is wel bereid de kosten te betalen.

En ik heb hem nog niet verzekerd. Maar ben het wel van plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ik heb de P800 vandaag besteld @ 2Call...
Dus ben beniewd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Over het fullscreen screensaver probleem, download van my-symbian de trial van handy day 2.0 daar zit een knopje in verwerkt die je schermt lockt, als het goed is komt dan na een tijdje het toestel met rust laten je mooie screensaver te voorschijn :)
Ik heb zelf geen screensaver en heb het toestel op energie-spaarstand na 1 minuut staan, scheelt een hoop stroom (de accu van mijn p800 gaat nu max. 3 dagen mee, dag en nacht aan, 's nachts in flymode).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alle drie de fora weer maar eens doorgenomen om te zoeken of er iets in stond over het bewerken van je telefoon met windows 98. Die vraag zelf stond er wel in maar het antwoord erop kon ik niet vinden en is volgens mij dus ook niet gegeven. Maar weet iemand ofdat er ergens zo'n versie te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B@rt_d@_M@n

B@rt_d@_M@n

Happy Landing!

Ares schreef op 20 maart 2003 @ 22:09:
Over het fullscreen screensaver probleem, download van my-symbian de trial van handy day 2.0 daar zit een knopje in verwerkt die je schermt lockt, als het goed is komt dan na een tijdje het toestel met rust laten je mooie screensaver te voorschijn :)
Ik heb zelf geen screensaver en heb het toestel op energie-spaarstand na 1 minuut staan, scheelt een hoop stroom (de accu van mijn p800 gaat nu max. 3 dagen mee, dag en nacht aan, 's nachts in flymode).
Grapjas, je kunt helemaal niet een energie-spaarstand van 1 minuut kiezen... Minimaal 2 minuten, tenminste, in mijn foon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:14

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik twijfel nu wel erg. Een SE p800 of een Ipaq 3970. Khep al een s55 maar die p800 is wel erg mooi zeg.
Alleen hoe duur zijn die duo sticks eigelijk? Want voor 109 euro heb je al 256 sd mem.

[ Voor 31% gewijzigd door MaDLiVe op 20-03-2003 23:21 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 22:43:
Ik heb alle drie de fora weer maar eens doorgenomen om te zoeken of er iets in stond over het bewerken van je telefoon met windows 98. Die vraag zelf stond er wel in maar het antwoord erop kon ik niet vinden en is volgens mij dus ook niet gegeven. Maar weet iemand ofdat er ergens zo'n versie te vinden is?
/me uhm
Fear-factoR in "Het grote Sony Ericsson P800 topic - Dee"

oh ja ook deze nog
koornee in "Het grote Sony Ericsson P800 topic - Dee"
koornee in "Het grote Sony Ericsson P800 topic - Dee"

[ Voor 16% gewijzigd door Fear-factoR op 21-03-2003 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
[b]Grapjas, je kunt helemaal niet een energie-spaarstand van 1 minuut kiezen... Minimaal 2 minuten, tenminste, in mijn foon.
Whoops, je hebt gelijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Heeft iemand nog goede links met Symbian dingetjes erop voor de P800...
En nog andere leuke links omtrent de P800...
(dus niet alleen die links die aan het begin van het topic staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruk
  • Laatst online: 07-04-2021
Site van fear-factor -> http://home.wanadoo.nl/jeroen_brinkers/

Heb ik net een beetje op rondgekeken, heeft een enorme hoeveelheid links, erg nuttig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Bruk schreef op 21 March 2003 @ 12:20:
Site van fear-factor -> http://home.wanadoo.nl/jeroen_brinkers/

Heb ik net een beetje op rondgekeken, heeft een enorme hoeveelheid links, erg nuttig...
Ja die had ik al en daar had ik ook al veel info vandaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
Ik heb afgelopen maandag via brando (hongkong) een screenprotector gekocht en had hem nu al. Lekker snel en goed :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlap
  • Laatst online: 15-09-2024

FlipFlap

Tweakeroid sinds 28_01_2001

Fear-factoR schreef op 20 March 2003 @ 19:46:
[...]

/me Fear-factoR is expert in w88 bij Vodafone (inmiddels 249 dagen)
Ik bel elke week naar de klantenservice/verkoopafdeling, en ik loop elke week binnen bij het Vodafone Citypoint Utrecht.
Eigenlijk is bellen volstrekt zinloos, elke keer krijg ik weer iets anders te horen.
De ene keer weet een vriendelijke dame/heer mij te vertellen dat het nog 1 á 2 weken duurt tot ie in de winkel ligt, de andere keer wordt mij gemeld dat het nog 2 á 3 maanden in beslag neemt tot ze klaar zijn met testen (en dan moet ie nog besteld worden).
Zodra ik er lucht van krijg lig ik met een slaapzak voor de winkel. :+

'k zie net dat je mede Utrechter bent, de eerste P800 die bij het Citypoint binnen komt is dus voor mij >:)
Waarom koop je er niet gewoon één ergens anders?

Wij hebben ze en ze doen het met een Vodafone abo.

Wel krijg je zo'n € 50,- extra korting op het toestel met een T-Mobile abo los van de korting die je krijgt via het abonnement zelf. T-Mobile was zo lief hun toestellen niet te sim-locken en palletje bij ons naar binnen te schuiven.

ff niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke sorry Fear-Factor dan heb ik waarschijnlijk naar de verkeerde woorden gezocht. Maar nu heb ik dat programmatje nog steeds niet. Weet jij daar een oplossing voor?? Misschien via de mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tools
  • Laatst online: 10-02 07:28

tools

Het is altijd motorweer.

Ik had hem besteld bij Tell-Me in barneveld, ergens eind november omdat ik mijn oude abbo op moest zeggen ( KPN opzegtijd 3 maanden ), dus ik hoopte dat de P800 voor het verstrijken van de 3 maanden wel binnen zou zijn. Ik dus begin feb. naar de winkel, geen P800, maar is een vriend van me die daar werkt, en hij was er mee bezig. Om een lang verhaal in te korten, na een maand had ik hem dus nog niet, en nu heb ik hem eindelijk. Waar ze hem besteld hadden was hij nog steeds niet binnen, maar vorige maandag ( 17e ) was ie dus ook bij T-Mobile te bestellen en die was in 2 dagen binnen.

Ik 400,- armer, maar wel een P800 rijker, en ik ben erg tevreden. Hij doet precies wat ik ervan verwacht had, en op sommige punten zelfs wat meer. Opera/Putty/ICQ allemaal werkend, maar ik moet echt een zwaar GPRS abbo nemen als ik zo door blijf gaan. :)

Nu alleen nog een 128mb memstick duo, maar das nog ff wachten helaas.

:*) Mijn vriendin vind hem ook geweldig, ze kon zich niet meer herinneren waneer ze zo jaloers op een speeltje van iemand anders was. Zij heeft nog een abbo lopen maar in de zomer neemt ze waarschijnlijk ook een P800.

Maar voor de rest _/-\o_ aan SE voor dit geweldige phonetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ik krijg als het goed is morgen of maandag me P800 :)

Is trouwens MMS / GPRS moeilijk te installen of gaat dat wel redelijk goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
Inmiddels komen er langzaam DUO 128 mb sticks op de markt zo te zien. De eerste zouden vandaag uitgeleverd worden. Vanaf begin april zouden er veel meer op de markt komen. (Waar moet je niet vragen, maar op ebay.com staan er al wat).
Inkoopactie? :*)

Nog een vraagje: Ik zit te denken aan een screenprotector voor mijn P800 aangezien een bekende pipo van mij ervoor gezorgd heeft dat er een flinke ster in de ruit zat, gelukkig bestaat er zoiets als de WA wet, en is de telefoon inmiddels in de maak. Maar iemand enig inzicht welk merk screenprotector voor de P800 'goed' en welke 'slecht' is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfuis
Tha BasZ schreef op 21 March 2003 @ 15:17:
Ik krijg als het goed is morgen of maandag me P800 :)

Is trouwens MMS / GPRS moeilijk te installen of gaat dat wel redelijk goed?
Meestal krijg je een auto install smsje dan is het dus alleen een kwestie van ok drukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

ik moet ff kwijt;

/me JEEJ, JOEPIE, AAAAHHAAAAA, YES, YES!!!!!!!!!! al springend door de kamer.
:*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*)
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+

Fear-factoR heeft na 250 dagen w88 eindelijk z'n P800!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:49
Fear-factoR schreef op 21 March 2003 @ 18:47:
ik moet ff kwijt;

/me JEEJ, JOEPIE, AAAAHHAAAAA, YES, YES!!!!!!!!!! al springend door de kamer.
:*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*)
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+

Fear-factoR heeft na 250 dagen w88 eindelijk z'n P800!!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd 8) veel speel plezier ermee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 14:36:
Oke sorry Fear-Factor dan heb ik waarschijnlijk naar de verkeerde woorden gezocht. Maar nu heb ik dat programmatje nog steeds niet. Weet jij daar een oplossing voor?? Misschien via de mail?
maakt niet uit toch...
Zoek ff contact via msn, dan regelen we wel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

FlipFlap schreef op 21 March 2003 @ 13:20:
[...]
Waarom koop je er niet gewoon één ergens anders?

Wij hebben ze en ze doen het met een Vodafone abo.

Wel krijg je zo'n € 50,- extra korting op het toestel met een T-Mobile abo los van de korting die je krijgt via het abonnement zelf. T-Mobile was zo lief hun toestellen niet te sim-locken en palletje bij ons naar binnen te schuiven.
heb ik gedaan dus, Vodafone heeft z'n tarieven aangepast... wat mij het recht geeft m'n abbo op te zeggen (met als bonus dat ik nog een extra telefoon mag uitkiezen >:) )
En vervolgens heb ik 'm om 16:45 mee mogen nemen bij Debitel (het abbo was in 20 min gefixed) voor 199 euro :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Tha BasZ schreef op 21 maart 2003 @ 12:10:
Heeft iemand nog goede links met Symbian dingetjes erop voor de P800...
En nog andere leuke links omtrent de P800...
(dus niet alleen die links die aan het begin van het topic staan).
Tha BasZ schreef op 21 maart 2003 @ 12:45:
[...]
Ja die had ik al en daar had ik ook al veel info vandaan :)
meer is er niet te krijgen, die site is het resultaat van 8 maanden surfwerk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Orfuis schreef op 21 March 2003 @ 18:23:
[...]

Meestal krijg je een auto install smsje dan is het dus alleen een kwestie van ok drukken :)
Van wie moet je die krijgen / hoe kom je aan zo'n sms-je.

trouwens ik ben wel voor een inkoopactie voor duo memory-sticks / screen protectors...
Fear-factoR schreef op 21 March 2003 @ 19:25:
[...]

[...]

meer is er niet te krijgen, die site is het resultaat van 8 maanden surfwerk :)
Ik heb ook veel aan die site gehad en kijk er ook wel veel op! goede urlz!!

[ Voor 30% gewijzigd door Tha BasZ op 21-03-2003 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfuis
Van wie moet je die krijgen / hoe kom je aan zo'n sms-je.
Meestal via de site van je provider of via de klantenservice
trouwens ik ben wel voor een inkoopactie voor duo memory-sticks / screen protectors...
Orfuis is ook voor :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryofist
  • Laatst online: 18-11-2023
Voor inkoopactie's gelden bepaalde regels, dus lees eerst even de FAQ's van Internet & Telefonie of van heel GoT, voordat dit Topic weer dicht gaat...

http://www.rootsaert.nl/jumpani.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

cryofist schreef op 21 March 2003 @ 21:25:
...voordat dit Topic weer dicht gaat...
Hoe raad je het zo :+

Hier graag verder allemaal, deze is al over de 1k:
Het grote Sony Ericsson P800 topic - Deel 4
:)

[ Voor 4% gewijzigd door intoxicated op 21-03-2003 22:08 ]

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.