Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien is deze vraag al geweest maar ik ga echt geen duizend berichtjes teruglezen als ik zo snel ff iets wil weten.

maar idd terug naar het topic;

Ik heb vanmiddag maan 'schatje' vol gezet met mp3tjes maar vind het wel een beetje weinig die 16 mb, weet er misschien iemand waar je tegen een redelijke prijs, een redelijk aantal extra mb's kunt aanschaffen? of ben ik nu echt lui?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

ja

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik vannacht om 00.30u naar bed ging zag ik tot mijn grote vreugde het GPRS icoontje branden! Mijn wirelessweb was aangesloten en nu mag ik proberen 5mb op te snoepen iedere maand. Het klinkt niet veel, het zal me dan ook benieuwen.

Maar goed, vanmorgen dus gelijk prutsen met dat spul en ik moet zeggen dat een ringtone downen veel leuker is met deze snelheid, zeker als je bedenkt dat het flatfee is, met gewoon wappen zit ik toch steeds aan de kosten te denken die iedere minuut oplopen. En dan gaat dat ook nog tergend traag.

ICQ of 'MyBuddies' staat er inmiddels ook op! Echt heel vet. Wachten is op de trillian voor de P800 :9~

Qua bandbreedte verbruik denk ik dat het wel los zal lopen zolang je die echt alleen gebruikt voor communicatie: email, sms, mms en natuurlijk instant messaging. Mja... wat weet je eigenlijk na 1 ochtend... ik hou het in de gaten en zal mijn bevindingen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:58
Ik opperde het enige tijd geleden ook al in een ander topic, maar misschien moeten we eens gaan kijken naar een gezamelijke Co-buy voor geheugen!?

Ik denk het vooralsnog duur en slecht verkrijgbaar is, des te interessanter word het dan als we het gezamelijk een beetje aanpakken.

Wie heeft er interesse in zo iets, nu dat ding beschikbaar is. Ik zit te denken om zo iets een maand te laten rusten ( dus medio maart ), en dan wat te ondernemen?
Het liefst vind ik een bedrijf dat individueel leverd.

Interesse scan:
1. stinger_ventura
2.
3.
4.
5.
.......

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:14
Stinger, ik denk wel dat ik ook wat extra geheugen wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Is iemand al een progje tegengekomen met de kaart van NL/benelux, locatiebepaling adhv de P800 en route mogelijkheden erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stinger_ventura...

ik lust ook wel een 128mb Memorystick duo. Ik heb hier in de stad (Dordrecht) al gezocht maar niets kunnen vinden, men keek mij zelfs glazig aan... hehehehe (motdiegozah?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Wat is de snelste manier om bestanden over te copieren? Via USB of Bluetooth?

Ik vind het over copieren van 16MB Mp3 eigenlijk best traag gaan via USB :(
Daar word je niet vorlijk van als je 128 MB gaat copieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik heb eens geinformeerd bij BC. als ik de p800 in combinatie met een vodaphone 60 abbo neem, ben ik 744 voor de phone en abbo kwijt. dan komt er natuurlijk nog wel het live gedeelte bij...wisten jullie dit al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
128mb is iig (internationaal) nog niet verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren (vrijdag) mijn P800 :D, bij de BC gehaald in Drachten.

Heb alleen 1 probleem. Ik kan mijn E-mail (xs4all) alleen binnenhalen/versturen als mijn telefoon in de cradle staat en Bluetooth aanstaat. Ik heb een Dutchtone abonnement. Zodra ik bluetooth uitzet, wil het niet meer. Ook als ik de telefoon uit de cradle pak en bluetooth aanheb doet hij het niet.

Hij geeft de volgende foutmelding "Geen record gevonden van gewenst(e) DNS-type en -klasse

Verder werkt wap-gprs prima, alleen e-mail binnenhalen/versturen wil niet.

Iemand een idee?

Edit * Kan overigens wel via de "Externe E-mail" op de "Dutchtone" pagina mijn e-mail binnenhalen/versturen, maar niet via de ingebouwde postvakjes........

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2003 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
Interesse scan geheugen:
1. stinger_ventura
2. Heron
3. Chief
4.
5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flint123 schreef op 08 February 2003 @ 14:02:
Ik vind het over copieren van 16MB Mp3 eigenlijk best traag gaan via USB :(
Daar word je niet vorlijk van als je 128 MB gaat copieren.
Valt opzich best mee vind ik... moet je eens een paar gemaakte foto's via USB naar je pc kopieren! 2 plaatjes van 100kb doet hij dan 5 min. ofzo over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
Verwijderd schreef op 08 February 2003 @ 15:48:
[...]

Valt opzich best mee vind ik... moet je eens een paar gemaakte foto's via USB naar je pc kopieren! 2 plaatjes van 100kb doet hij dan 5 min. ofzo over!
5 minuten over 200K?

Dat is toch belachelijk traag.
Dat ging zelfs sneller met mijn SL45 over een serieele verbinding!

Meteen een bluetooth dongle dus kopen bij de mycom voor 39 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:04
Verwijderd schreef op 07 februari 2003 @ 23:24:
misschien is deze vraag al geweest maar ik ga echt geen duizend berichtjes teruglezen als ik zo snel ff iets wil weten.

maar idd terug naar het topic;

Ik heb vanmiddag maan 'schatje' vol gezet met mp3tjes maar vind het wel een beetje weinig die 16 mb, weet er misschien iemand waar je tegen een redelijke prijs, een redelijk aantal extra mb's kunt aanschaffen? of ben ik nu echt lui?

Cutebritney schreef op 07 February 2003 @ 21:22:
Ik heb meerdere reply's moeten trashen. Jammer...

Mensen, houd het aub ontopic ! En zoek aub eerst even voordat je weer een vraag stelt. Want het grootste deel van de vragen die nu langs komen zijn al in deel 2 of deel 1 langs gekomen.

Waarom denk jij dat jij niet hoeft te zoeken?
Komop zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stinger_Ventura schreef op 08 February 2003 @ 15:50:
[...]
5 minuten over 200K?

Dat is toch belachelijk traag.
Dat ging zelfs sneller met mijn SL45 over een serieele verbinding!

Meteen een bluetooth dongle dus kopen bij de mycom voor 39 euro!
Maar dat is alleen met de foto's die met de cam gemaakt zijn... mp3's gaamn VEEEEL sneller, dan heb je binnen 5 min. wel 3 mp3tjes van 5 mb per stuk erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
  • Laatst online: 08-09 12:23
waar ik wel benieuwd naar ben is hoe die handschrift herkenning het doet? maakt ie veel fouten is er op te vertrouwen of moet ik een toetsenbordje gebruiken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Laatst online: 17:05

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Stinger, ik heb ook wel interesse.

offtopic:
ben jij trouwens ook de SV van flitsservice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:41
rikgoodhart schreef op 08 February 2003 @ 15:00:
ik heb eens geinformeerd bij BC. als ik de p800 in combinatie met een vodaphone 60 abbo neem, ben ik 744 voor de phone en abbo kwijt. dan komt er natuurlijk nog wel het live gedeelte bij...wisten jullie dit al?
ik wil precies hetzelfde maar de %$%*& is dat ze voor live geen korting geven, tenminste bij mij niet :/ Iemand die een zaak gevonden heeft waar dat wel gebeurt?

ik heb nog wel bij een hele hoop andere zaken geprobeert (als iemand in r'dam er nog 1 wil, bij het chinese zaakje op het kruisplein naast gsmshop zijn nog 2 engelse versies) maar enige korting die je krijgt is die flutkorting op je abonnement zelf

helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryofist
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11-2023
Ik ben ook wel geinteresseerd in meer (minstens 64mb) geheugen DUO stickjes, Stinger_Ventura.

http://www.rootsaert.nl/jumpani.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook geintereseerd groetjes tonny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
Interesse scan geheugen:
1. stinger_ventura ( 64 of meer )
2. Heron
3. Chief
4. Alfisti
5. Cryofist ( 64 of meer )
6. GSM-Tweaker
7. Ares
8.
9.
.......

Het is dus de bedoeling dat iedereen zijn eigen naam toevoegt ;)
Zet er gelijk even bij hoeveel geheugen je wilt?!
128mb is voorals nog niet verkrijgbaar, en misschien willen sommige gewoon minder geheugen. Lijkt mij niet zo'n probleem.

Mijn plan is om gewoon wat te gaan onderhandelen met geheugen shops, ik ben dus niet van plan om de distributie op mij te nemen, alleen een bemiddelende rol.
Ik kan dan aan een shop laten zien dat er 100 gegadigde zijn voor verschillende grote's van hetzelfde geheugen.
Daar valt altijd wel 40% van af die opeens geen geld meer hebben, of geen telefoon of een ander excuse.
Ik schat zelf dat zoiets pas kan plaats vinden over 1 maand, als de P800 en het daarbij horende geheugen wat normaler zijn geworden (lees: goedkoper )
Iedereen is natuurlijk vrij om zelf een shop aan te schrijven om te kijken of ze het tegen een redelijke prijs kunnen leveren. Laat dat wel even weten, zodat er geen zaken dubbel gedaan worden.

Input is altijd welkom.

Alfisti : Ik heb ook wel eens op het forum van FS gepost, maar verder niets.

[ Voor 79% gewijzigd door Stinger_Ventura op 08-02-2003 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Stinger_Ventura schreef op 08 February 2003 @ 18:50:
Interesse scan geheugen:
1. stinger_ventura
2. Heron
3. Chief
4. Alfisti
5. Cryofist
6. Ares
7.

Het is dus de bedoeling dat iedereen zijn eigen naam toevoegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel intresse in .

Naam : Michal Bradwolff
Geheugen: 64 mb duo , maar liefst 128 mb

Als je meer informatie nodig heb dan hoor ik het wel.

Ik hoop dat het je lukt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Ik heb zeer veel probleem met de communicatie tussen P800 en PC. Ik word dr gek van...

Als ik bijvoorbeeld "back-up en restore" start en dan links boven op "back-up" klik dan gaat het fout... na 'n paar tellen krijg ik de foutmelding: "er is onvoldoende ruimte op de telefoon om 'n back-up te maken" Maar dat is gek wat bij 'n back-up van de telefoon hoeft ie toch geen geheugen op de telefoon te hebben? (en er is zowiezo 'n paar MB vrij)

Bij de foutmelding heb ik wel de mogelijkheid om toch door te gaan en dan start de telefoon zich opnieuw op en dan komt op de telefoon de melding "bezig met het maken van back-up" en dat blijft ongeveer 'n minuutje in beeld, en daarna krijg ik op de computer de foutmelding "kan geen back-up maken, zorg ervoor dat de telefoon juist is aangesloten" Ik neem aan dat ik nix fout heb aangesloten??? Veel kun je niet fout doen lijkt me?

Uitwisselen van bestanden gaan ook ineens niet meer... :( Dat ging eerst wel, maar nu krijg ik de foutmelding dat ik niet naar de telefoon mag copieren... waarom dat het niet mag is me 'n raadsel.

Ik ga eens proberen of ik nog wel software kan installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

offtopic:
Ik heb hem eindelijk, na 9 maanden wachten

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
  • Laatst online: 19-08 23:16
Ik had em binnen een dag :) Ze hadden er toevallig eentje liggen bij BC in Beverwijk. Ik ben trouwens ook geinteresseerd in 64mb of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Interesse scan geheugen:
1. stinger_ventura
2. Heron
3. Chief
4. Alfisti
5. Cryofist
6. Ares
7. Ginz
8.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stinger_Ventura schreef op 08 February 2003 @ 15:23:
Interesse scan geheugen:
1. stinger_ventura
2. Heron
3. Chief
4. Tieleke
5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-09 21:27

Allardie

AT..

Kan iemand mij zeggen hoe een goed abonnement er uitziet voor de P800? Ik zag al een advertentie waarin hij voor nul euro te koop was in combinatie met een bepaald abonnement. Dat betekent dat het apparaat in het gebruik nogal wat gaat kosten? Of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Allardie schreef op 08 February 2003 @ 21:02:
Kan iemand mij zeggen hoe een goed abonnement er uitziet voor de P800? Ik zag al een advertentie waarin hij voor nul euro te koop was in combinatie met een bepaald abonnement. Dat betekent dat het apparaat in het gebruik nogal wat gaat kosten? Of zie ik dat verkeerd?
Reken maar niet dat je die nu al ergens gratis bij kan krijgen.

Het losse toestel kost 'slecht' € 800+

En BEN is momenteel de gene die het meeste korting geeft: € 500+

Het lijkt mij dus niet mogelijk dat je die bij een abo gratis krijg

edit:
Tja, misschien een abo van €100 p/m voor 4 à 5 jaar.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Interesse scan geheugen:
1. stinger_ventura
2. Heron
3. Chief
4. Alfisti
5. Cryofist
6. Ares
7. Ginz
8. Tieleke (64mb of meer)
9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Interesse scan geheugen:
1. stinger_ventura
2. Heron
3. Chief
4. Alfisti (64mb of meer)
5. Cryofist
6. Ares
7. Ginz
8. Tieleke (64mb of meer)
9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
jongens, ik heb ook een p800 gekocht.. met 1 mb gprs bundel. ik snap alleen niet hoe ik deze moet activeren..iemand? webwatcher?...kun je die instellingen trouwens ook niet op je site zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil 'em ook! Ik heb er alleen geen geld voor |:( Maar de gedachte aan het feit dat hij sowieso nog wat in prijs gaat dalen troost me enigzins. Hoe denken jullie dat de prijs zich ongeveer zal gaan ontwikkelen de komende maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
Nu doet die 750 a 825 los.

Ik schat dat die over een maand zo'n 700 a 650 gaat kosten.

Verder verwacht ik wel wat bugs en hardware revisie's, maar dit is puur speculatief en op geen enkele informatie gebaseerd.
Behalve dan dat ze er al 1 jaar mee bezig zijn, en nu wel op de markt moesten brengen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Postbode sucks! Postbode sucks! Postbode sucks! Postbode sucks! Postbode sucks!

Ik heb donderdag speciaal een spoedoverboeking gedaan, vrijdag heeft leverancier 'm opgestuurd, en inderdaad vandaag had ik mijn P800 kunnen hebben. Maar die k***e-postbode heeft niet de moeite genomen aan te bellen! Ik was de hele ochtend thuis, bel werkte perfect (heb ik getest), en toch had ik een briefje in de bus zitten dat men mij niet thuis had aangetroffen en dat ik het vanaf maandag op kan halen op het postkantoor. :r

Hij heeft dus echt niet aangebeld, of hij kon de deurbellen 2 meter naast de brievenbussen niet vinden of zo. Ik heb PTT klantenservice nog gebeld, en er is een officiele klacht over geregistreerd, maar ze konden de postbode in kwestie niet even opbellen om 'm te dwingen alsnog langs te komen :(

Grrrr.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Flint123 schreef op 08 February 2003 @ 19:59:
Ik heb zeer veel probleem met de communicatie tussen P800 en PC. Ik word dr gek van...

Als ik bijvoorbeeld "back-up en restore" start en dan links boven op "back-up" klik dan gaat het fout... na 'n paar tellen krijg ik de foutmelding: "er is onvoldoende ruimte op de telefoon om 'n back-up te maken" Maar dat is gek wat bij 'n back-up van de telefoon hoeft ie toch geen geheugen op de telefoon te hebben? (en er is zowiezo 'n paar MB vrij)

Bij de foutmelding heb ik wel de mogelijkheid om toch door te gaan en dan start de telefoon zich opnieuw op en dan komt op de telefoon de melding "bezig met het maken van back-up" en dat blijft ongeveer 'n minuutje in beeld, en daarna krijg ik op de computer de foutmelding "kan geen back-up maken, zorg ervoor dat de telefoon juist is aangesloten" Ik neem aan dat ik nix fout heb aangesloten??? Veel kun je niet fout doen lijkt me?

Uitwisselen van bestanden gaan ook ineens niet meer... :( Dat ging eerst wel, maar nu krijg ik de foutmelding dat ik niet naar de telefoon mag copieren... waarom dat het niet mag is me 'n raadsel.

Ik ga eens proberen of ik nog wel software kan installeren.
Met welke firmware werk je, en welke versie van de PCSuite heb je op je computer staan.
Dit kan namelijk een wereld van verschil maken.

Dit is de laatste versie die op de SE site te downloaden valt;
PCSuiteForP800_rel_1.1.1_EN.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Inkoopacties gelieve niet in dit topic te voeren.

Voor elke inkoopactie moet toestemming gevraagt worden bij de desbetreffende mod. Dat is hier niet gebeurd.
Tot dan is er dus van een inkoopactie geen sprake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

curry684 schreef op 09 februari 2003 @ 00:01:
Postbode sucks! Postbode sucks! Postbode sucks! Postbode sucks! Postbode sucks!
[knip]
Grrrr.
Dat komt vaker voor. Ik weet nog dat ik een jaar geleden zat te wachten op mijn bestelde telefoon, speciaal geregeld dat ik op DE dag vrij was. Op mijn vrije dag niet eens uitgeslapen, maar om 9 uur fris gedoucht op de bank zonder muziek aan. Ligt er 's middags een briefje dat de postbode mij niet thuis heeft aangetroffen 8)7 . Na nog wat van dit soort ervaringen neem ik mijn vrije dag gewoon een dag later, zodat ik om 10 uur de eerste ben bij het postkantoor met mijn blije briefje.
Ik (en de medewerker klachtenafhandeling van TPG post) denk dat de postbode de pakketjes soms/vaak niet eens op zijn ronde meeneemt, maar vooraf alvast de briefjes schrijft. Ik ga nog een keer de deurbel onzichtbaar markeren, zodat ik kan zien of er inderdaad is aangebeld. Moet ik alleen even vooraf de huis-aan-huis-dekbed-verkopende junk inlichten, die op zulke dagen altijd kan rekenen op een overmatig enthousiaste snelle reactie gevolgd door een net zo snel weer voor zijn neus dichtgegooide deur.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Haso2000 schreef op 09 February 2003 @ 01:05:
[...]

hehe, ehm..ok.. bij deze dan...
mag 't?
/me zucht
De inkoopacties: aangepaste regels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na alle reacties ben ik toch wel geinteresseerd in deze telefoon. Wat ik mis in alle reacties is de draagbaarheid van dit toestel. Voor de mensen die al in het bezit zijn van de P800, waar laten jullie je P800. In je broekzak (of is ie daar echt te groot voor) of op een andere plek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Synchronisatie met Outlook werkt goed. Installatie van de software verliep netjes. Er komen af en toe wat duplicates van Contacts, hoe dat komt weet ik niet precies. Waar ik me meer druk om maak is het volgende: recurring events synchroniseren niet!!!! Weet iemand hoe dit komt? En hebben jullie dit probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

Hm. Ik ga als het ff mee zit eind van de maand ook een P800 halen. Nu heb ik vraagjes voor de mensen die hem al hebben. :)

1: Is hij echt zo cool als ik denk/jullie dachten ? :)
2: Ziet en speelt Stunt run ook echt zoals ik in zo'n filmpje heb gezien ?
3: Zijn er verder nog leuke games ?
4: Heeft iemand al Putty werkend gekregen ?
5: Misschien heel stomme vraag.. maar zou het mogelijk zijn dat er een GBA Emulator voor de P800 komt ? Lijkt me wel dat ie GBA games zou moeten kunnen draaien.. :)

Thanks in ieder geval ;)

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruk
  • Laatst online: 07-04-2021
Vraag aan een P800 bezitter:
Ik las op een ander forum dat de huidige R1C versies wel over T9 beschikken, klopt dit?? Vind ik namelijk wel een cruciaal onderdeel van de telefoon functies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Weet iemand hoe je Outlook kan vertellen dat tie de P800 altijd toestemming mag geven om bij zijn gegevens te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09-2024
webwatcher, kun je mij de instellingen geven van vodafone life.
Ik krijg het niet werkend.

Op de 7650 was het geen probleem

Ik heb me voorgenomen om eeuwig te leven, tot nu toe gaat dat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem _/-\o_

2 vragen
heb win98 kon software niet instaleren wil niet naar andere os weet iemand een oplossing.

heb via ir mp3 naar tel verzonden werkt (13 min voor liedje van 4 min)

maar hoe kan ik instellen dat mp3 files naar mem stick duo gaan en niet naar tel geheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
Cutebritney schreef op 09 februari 2003 @ 00:45:
Inkoopacties gelieve niet in dit topic te voeren.

Voor elke inkoopactie moet toestemming gevraagt worden bij de desbetreffende mod. Dat is hier niet gebeurd.
Tot dan is er dus van een inkoopactie geen sprake.
Ik gaf ook al in het bijgeleidend schrijven aan dat ik niet van plan was om een eigen inkoopactie op te starten.
De aniomo check is alleen om te kijken of een shop goed en groot kan inkopen omdat hij weet dat er een markt voor is.
Ik ben in geen enkel geval van plan om zelf in te kopen en zelf te distribueren.

Ik verwacht nl. dat de Sony Duo stick zeer slecht leverbaar is het komende half jaar.
Het is een nieuw product, dat eigenlijk alleen maar op de P800 past, kortom: lage verkoop aantallen en dus ook hoge prijzen.

Als je dan als consument kan zeggen "ik heb +- 100 gegadigde voor het zelfde soort geheugen en verschillende grote's" Dan wordt het voor een shop interessant om te zeggen "Okay, ik koop groot in omdat ik weet dat er een markt is en verlaag daarbij de prijs"
Dit om een beetje economische achtergrond aan te geven voor de personen die niet zo onderlegt zijn daar in.

Aangezien ik dit dus niet als inkoop aktie beschouw, zou ik ook geen betere plek weten dan hier de animo te pijlen in het belang van alle P800 bezitters.

Just my 0,02 eurocents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Fear-factoR schreef op 09 February 2003 @ 00:26:
[...]

Met welke firmware werk je, en welke versie van de PCSuite heb je op je computer staan.
Dit kan namelijk een wereld van verschil maken.

Dit is de laatste versie die op de SE site te downloaden valt;
PCSuiteForP800_rel_1.1.1_EN.exe
Ik heb R1D en de laatste PC Suite.
Ik krijg heel vaak de fout melding: " SCRFS.exe has generated errors and will be closed by windows. You will need to restart the program."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_schimmel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 12:26
heb ik net 2 maand geleden de 7650 gekocht omdat de p800 er nog niet was *zucht*

Vraagje, de p800 draait symbian en java2ee hetzelfde als op de 7650. kan ik software en spelletjes voor de p800 dan ook op mijn 7650 draaien of moet ik dan eerst de boel weer gaan omzetten met de developers kit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Laatst online: 15:11
s_schimmel schreef op 09 February 2003 @ 13:36:
heb ik net 2 maand geleden de 7650 gekocht omdat de p800 er nog niet was *zucht*
Ik ook, gelukkig.... ;) (anders had ik al in een of andere inrichting gezeten waarschijnlijk als ik nog zo lang had moeten wachten)

Eerst maar eens wachten tot m'n abbo weer afloopt, waarschijnlijk zijn er dan toch al weer nieuwere/betere toestellen.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Ik heb het MMS aan de praat gekregen door bij ben-online de T68 als telefoon te selecteren. Werk prima bij mij.

Is het MMS-en naar e-mail adressen voor de rest van de maand dus gratis?
Enne, ik heb helemaal nix van GPRS abbo afgesloten ofzo. Is dat voor MMS soms niet nodig? (hij maakt wel verbinding via GPRS zie ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bruk schreef op 09 februari 2003 @ 10:32:
Vraag aan een P800 bezitter:
Ik las op een ander forum dat de huidige R1C versies wel over T9 beschikken, klopt dit?? Vind ik namelijk wel een cruciaal onderdeel van de telefoon functies...
Nee.
Scrummie schreef op 09 February 2003 @ 03:43:
Hm. Ik ga als het ff mee zit eind van de maand ook een P800 halen. Nu heb ik vraagjes voor de mensen die hem al hebben. :)

1: Is hij echt zo cool als ik denk/jullie dachten ? :)
2: Ziet en speelt Stunt run ook echt zoals ik in zo'n filmpje heb gezien ?
3: Zijn er verder nog leuke games ?
4: Heeft iemand al Putty werkend gekregen ?
5: Misschien heel stomme vraag.. maar zou het mogelijk zijn dat er een GBA Emulator voor de P800 komt ? Lijkt me wel dat ie GBA games zou moeten kunnen draaien.. :)

Thanks in ieder geval ;)
1. Veel cooler, eigenlijk. Er zijn wel wat dingen die ik als kritiek heb, daarover volgt over een tijdje wel een rapportje. Maar in general is hij een stuk cooler dan ik verwacht had. En het formaat is veel kleiner dan ik verwacht had!
2. Ik ken het filmpje niet, ben niet zo'n games freak, maar het ziet er wel leuk uit.
3. Teveel om op te noemen ...
4. Yup. Zowel vanuit de cradle als via dialup. GPRS heb ik nog niet, dus ook niet kunnen proberen.
5. Gewone gameboy emulator is er wel ... advanced weet ik niet offie dat zou kunnen.
s_schimmel schreef op 09 February 2003 @ 13:36:

Vraagje, de p800 draait symbian en java2ee hetzelfde als op de 7650. kan ik software en spelletjes voor de p800 dan ook op mijn 7650 draaien of moet ik dan eerst de boel weer gaan omzetten met de developers kit?
Vervelend voor je ... en dominator ... ik hoor alleen maar geklaag over de 7650, ben erg blij dat ik heb gewacht tot dit toestel. Far superior. Applicaties zouden in theorie ook op de 7650 moeten draaien, maar hoe dat in de praktijk is zou ik niet durven zeggen. Wel benieuwd naar eigenlijk ... als jullie iets hebben gevonden, laat het hier dan even weten ... of ben je nu boos omdat ik je telefoon afkraak? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mph_rbi
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

mph_rbi

dus ...

hmm .. misschien ben ik niet helemaal wijs ofzo, maar waar moet in GODSNAAM dat koordje aan vastgemaakt worden wat erbij zit?! Ik kan het echt niet vinden :-)

dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mph_rbi schreef op 09 February 2003 @ 14:26:
hmm .. misschien ben ik niet helemaal wijs ofzo, maar waar moet in GODSNAAM dat koordje aan vastgemaakt worden wat erbij zit?! Ik kan het echt niet vinden :-)
Het klepje dat je eraf kan halen om de flip erop/af te doen ... daaronder schijn je het koordje vast te kunnen maken ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

itsontoday schreef op 09 February 2003 @ 14:29:
Interesse scan geheugen:
1. stinger_ventura ( 64 of meer )
2. Heron
3. Chief
4. Alfisti
5. Cryofist ( 64 of meer )
6. GSM-Tweaker
7. Ares
8. Itsontoday
9.
.......
Gewoon stug doorgaan, ondanks dat de inkoopactie niet toegestaan is! ;-) Ik heb ook wel interesse ... voor 64MB of meer.

64MB kan welliswaar maar een klein uur muziek op (128kbps, meer kan de mp3 speler niet aan volgens spec) ... beetje weinig, maar ach ... doen we het maar mee dan. Nu kan ik 4 tracks op mijn 16MB kaartje kwijt, das wel heel weinig :-) 128MB schijnt namelijk pas in Q3 te komen, kan iemand dat bevestigen/ontkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 09 February 2003 @ 14:34:
[...]

Het klepje dat je eraf kan halen om de flip erop/af te doen ... daaronder schijn je het koordje vast te kunnen maken ergens.
Nee, gewoon onder de batterij tussen de 2 schroefjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mph_rbi
  • Niet online

mph_rbi

dus ...

Thanx!! Dit hadden ze ook wel even in de handleiding mogen zetten :(

dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meer info over de ms duo: http://shop.brando.com.hk/memorystickduo.php
64 mb ( us $70 ) -> maart 2003
128 mb ( us $120 ) -> april 2003

In Zwitserland al te verkrijgen (64mb): http://www.swissmegabyte....eldetail.php?idx=2020085H

64 mb Memory Stick Duo, artikelnummer Sony: MSG-M64A
Als de kaart in Zwitserland al te verkrijgen is, is hij als het goed is met bovenstaand nummer bij Sony Nederland te bestellen.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2003 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Verwijderd schreef op 09 February 2003 @ 14:39:
[...]

Gewoon stug doorgaan, ondanks dat de inkoopactie niet toegestaan is! ;-) Ik heb ook wel interesse ... voor 64MB of meer.

64MB kan welliswaar maar een klein uur muziek op (128kbps, meer kan de mp3 speler niet aan volgens spec) ... beetje weinig, maar ach ... doen we het maar mee dan. Nu kan ik 4 tracks op mijn 16MB kaartje kwijt, das wel heel weinig :-) 128MB schijnt namelijk pas in Q3 te komen, kan iemand dat bevestigen/ontkennen?
zei ericsson dat, dan kan je nog wel ff wachten denk ik zo ;) (ik zeg p800)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Flint123 schreef op 09 February 2003 @ 13:20:
[...]

Ik heb R1D en de laatste PC Suite.
Ik krijg heel vaak de fout melding: " SCRFS.exe has generated errors and will be closed by windows. You will need to restart the program."
misschien moet je gewoon nog wat rommelen met je instellingen.
In de Manual;
lees bladzijde 123 & 128: Connection via Syncstation
lees bladzijde 142: Cable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

mph_rbi schreef op 09 februari 2003 @ 14:59:
Thanx!! Dit hadden ze ook wel even in de handleiding mogen zetten :(
pagina 28 in de manual... duh |:(

en als je er dan nog niet uit komt, kijk dan hier Install the P800 Lanyard "Wrist Strap"

[ Voor 32% gewijzigd door Fear-factoR op 09-02-2003 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

s_schimmel schreef op 09 februari 2003 @ 13:36:

7650--> symbian OS 6.1
P800--> symbian OS 7
nee dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

erwinversteeg schreef op 09 februari 2003 @ 11:37:
webwatcher, kun je mij de instellingen geven van vodafone life.
Ik krijg het niet werkend.

Op de 7650 was het geen probleem
ga naar SE site
en klik op Telefoonconfigurators, de rest wijst zich vanzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Ik heb net even op de dealersite (verkoop en orderinvoer) van Sony nederland gekeken maar de memory stick duo is niet te bestellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 09 February 2003 @ 11:43:
ik heb hem _/-\o_

2 vragen
heb win98 kon software niet instaleren wil niet naar andere os weet iemand een oplossing.

heb via ir mp3 naar tel verzonden werkt (13 min voor liedje van 4 min)

maar hoe kan ik instellen dat mp3 files naar mem stick duo gaan en niet naar tel geheugen
vraag 1; download deze software, maar dit geeft niet dezelfde functionaliteit als de P800 suite...
P800 Symbian Connect software
het is beter om over te stappen naar WIN2K of WINXP

vraag 2; lees bladzijde 138 in de manual; Storage manager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
Mijn vraag over de handschrift herkenning goed werkt is nog steeds niet beantwoord. Het lijkt me wel een belangrijk punt van deze telefoon aangezien dat eigenlijk de hele navigatie omvat. Graag antwoorden van p800 bezitters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Orcie schreef op 09 February 2003 @ 16:52:
Mijn vraag over de handschrift herkenning goed werkt is nog steeds niet beantwoord. Het lijkt me wel een belangrijk punt van deze telefoon aangezien dat eigenlijk de hele navigatie omvat. Graag antwoorden van p800 bezitters.
even wennen maar werkt prima!!
Ik vind de herkenning beter werken dan op mijn Palm m105

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
Alfisti schreef op 09 February 2003 @ 16:55:
[...]

even wennen maar werkt prima!!
Ik vind de herkenning beter werken dan op mijn Palm m105
werkt het net zoals een palm dat je zelf bepaalde tekens moet schrijven om een bepaalde letter te krijgen of kan je er gewoon op schrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haso2000
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-06 18:24
shadax schreef op 09 februari 2003 @ 16:57:
ik heb de P900 gister gehaald uit Japen!! (Ik kom net terug uit Japan)!! Gaaf toestel!! Hij is iets kleiner dan de p800 en heeft meer kleuren en scherper beeld!! Voor de rest isie hetzelfde. Oja hij heeft ook nog videocapturing mogelijkheden!!
heb je foto's (eerst zien, dan geloven ;))?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de handschrift herkenning is super goed je moet het alleen ff doorhebben je kunt er gewoon je aantekeningen op maken tijdens je college's. Pas daar dan wel mee op want ze zouden zomaar kunnen denken dat je aan het spelen bent of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Laatst online: 09-09 18:17

SG

SG surft naar info hardewaren

P802
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?page=GIS
quote:
The Sony Ericsson P802 has a complete Chinese interface for messaging and contacts and the input methods are Pinyin and Stroke. It also supports Chinese handwriting recognition.

voor de rest zie ik geen verschil op het eerste gezicht.

D'r bestaan dus ook
T202
T602
met chinese interface dus this volgens mij gewoon 'n aziatische uitvoering.

[ Voor 84% gewijzigd door SG op 09-02-2003 17:46 ]

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios

Jij hebt iets aan je ogen?

Verwijderd schreef op 09 February 2003 @ 15:28:
meer info over de ms duo: http://shop.brando.com.hk/memorystickduo.php
64 mb ( us $70 ) -> maart 2003
128 mb ( us $120 ) -> april 2003

In Zwitserland al te verkrijgen (64mb): http://www.swissmegabyte....eldetail.php?idx=2020085H

64 mb Memory Stick Duo, artikelnummer Sony: MSG-M64A
Als de kaart in Zwitserland al te verkrijgen is, is hij als het goed is met bovenstaand nummer bij Sony Nederland te bestellen.

Zelfs nadat iemand je erop wijst gewoon lekker doorgaan....tjonge jonge

Check zo je mail maar even.

Stinger_Ventura schreef op 09 February 2003 @ 11:55:
[...]

Ik gaf ook al in het bijgeleidend schrijven aan dat ik niet van plan was om een eigen inkoopactie op te starten.
De aniomo check is alleen om te kijken of een shop goed en groot kan inkopen omdat hij weet dat er een markt voor is.
Ik ben in geen enkel geval van plan om zelf in te kopen en zelf te distribueren.

Ik verwacht nl. dat de Sony Duo stick zeer slecht leverbaar is het komende half jaar.
Het is een nieuw product, dat eigenlijk alleen maar op de P800 past, kortom: lage verkoop aantallen en dus ook hoge prijzen.

Als je dan als consument kan zeggen "ik heb +- 100 gegadigde voor het zelfde soort geheugen en verschillende grote's" Dan wordt het voor een shop interessant om te zeggen "Okay, ik koop groot in omdat ik weet dat er een markt is en verlaag daarbij de prijs"
Dit om een beetje economische achtergrond aan te geven voor de personen die niet zo onderlegt zijn daar in.

Aangezien ik dit dus niet als inkoop aktie beschouw, zou ik ook geen betere plek weten dan hier de animo te pijlen in het belang van alle P800 bezitters.

Just my 0,02 eurocents

Ik weet wat een inkoopactie inhoud hoor.
En ja, een animocheck valt ook onder een inkoopactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Orcie schreef op 09 February 2003 @ 17:04:
[...]

werkt het net zoals een palm dat je zelf bepaalde tekens moet schrijven om een bepaalde letter te krijgen of kan je er gewoon op schrijven
Werkt inderdaad op dezelfde manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Bij nader inzien; dit topic gaat op slot. Mischien dat hij vanavond wel weer open kan; dat moeten we maar even bekijken.

Als ik straks tijd heb ga ik met de trashknop langs de verschillende bullshitreply's. Want zoals het nu loopt, gaat het in ieder geval NIET goed.

[edit]
Wegens de grote hoeveelheid crap, en de kleine hoeveelheid tijd die ik heb; kan het iets langer duren....

[ Voor 18% gewijzigd door Xandrios op 11-02-2003 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Na het verwijderen van 23 crap reply's (das bijna 14%!) kan de draad weer open.

De inkoopactie reply's die geplaatst waren voor mijn waarschuwing heb ik nog laten staan, maar moge het duidelijk zijn dat hij NIET doorgaat zonder toestemming.
(Begrijp me niet verkeerd; met een offifciele aanvraag zou het mischien best wel mogelijk zijn om een inkoopactie te starten...want het idee, daar is niets mis mee.)

En verder wil ik jullie toch echt verzoeken om het ontopic te houden; geen onnodige berichten te plaatsen ed.

Veel plezier dan maar weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk kunnen we weer verder kletsen. Ik heb gister met Ir en Bt gewerkt. USB gaat het snelst maar IR is makkelijker want dan heb je verder niets nodig. Het jammere van Bt is dat er verder niet zo veel apparaten mee werken, maar het gaat wel vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Maandag komt de Opera Browser voor de P800 uit, gratis. Verkrijgbaar via de site van SE.
http://www.esato.com/news/article.php?id=33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Voor de lucky bastaards die gewoon Vodafone LIVE! hebben kunnen aansluiten met hun SonyEricsson P800

Op de site van SE kan je bij telefoon configurators gewoon de instellingen per SMS krijgen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag ook mijn p800 binnen gehaald, maar ik vind de overdr8 heel erg traag gaan.
het is zeker geen 11mbit. zo kon ik bij mijn vorige telefoon in 3 minuten 128 mb overzetten, nu doe ik er 3 minuten over voor 1 mp3tje (4mb). Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Orcie schreef op 09 February 2003 @ 17:04:
[...]

Dit is dus OOK eerder besproken, zie; Fear-factoR in "Het grote Sony Ericsson P800 topic - Dee"

De palm werkt met "Palm's Graffiti handwriting recognition system" (Graffiti dus)
Dit systeem moet je leren je handschrift te herkenen.

De P800 werkt met Jot (jotter), en werkt zoals in de bovenstaande post te zien is...
Voor elke letter zijn er verschillende manieren om die te schrijven, dus in principe makkelijker om te leren.

Wil je cijfers, schrijf dan boven de driehoek (aan de rechter kant in het midden van het scherm)
Wil je kleine letters, schrijf dan onder de driehoek
Wil je hoofd letters, schrijf dan ter hoogte van de driehoek

hier valt meer te lezen over de verschillende systemen, oa dat Graffiti2 nu als basis Jot gebruikt.
http://infosync.no/news/2002/n/2884.html
http://www.palmpower.com/issues/issue199809/tjot001.html
of zoek verder met google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfuis
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-01 22:02
Kan je ook een filmpje bekijken in de breedte van het scherm?

"I don't have a computer at home. Is the Internet available in book form?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 22:58:
Ik heb vandaag ook mijn p800 binnen gehaald, maar ik vind de overdr8 heel erg traag gaan.
het is zeker geen 11mbit. zo kon ik bij mijn vorige telefoon in 3 minuten 128 mb overzetten, nu doe ik er 3 minuten over voor 1 mp3tje (4mb). Hebben jullie dat ook?
lees dit nog eens, de instellingen in je telefoon zijn erg belangrijk voor een goede overdracht... misschien moet je hier nog wat mee rommelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Ik zie nog wel eens de vraag hoe het zit met de handschriftherkenning. Nou, na 'n paar dagen proberen ben ik tot de conclusie gekomen dat het nix voor mij is. Het is wel leuk dat ie de meeste letter makkelijk herkend, maar dr zijn dr altijd 'n paar waar ik in iedergeval moeite mee heb. bijvoorbeeld de "l" en "i". Via het ingebouwde qwerty toetsbord kan ik wel razendsnel berichten maken. En dan heb je dus niet eens meer T9 nodig. (T9 zaten ook altijd wel fouten in)

Ik moet wel zeggen dat de accu echt snel leeg gaat :( Maarja, hij staat toch heel veel op het Syncstation dus zo erg is 't niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Korakal schreef op 06 February 2003 @ 21:04:
* Korakal heeft 'm vandaag ook een tijdje uitgeprobeerd.
Mooi scherm! Ik vraag me af of die pinnetjes van het toetsenbord op den duur 'slijt'plekken zullen geven op het touchscreen, net zoals bij de R380...
Deze post is al van een paar dagen geleden, maar wel een antwoord waard

Op my-symbian.com is een interessant topic te vinden over screenprotectors.
Iedereen moet voor zichzelf weten wat ie er mee doet, maar ik ga ze iig wel aanschaffen.

[ Voor 4% gewijzigd door Fear-factoR op 11-02-2003 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solstice
  • Laatst online: 14-12-2018
Ik vraag deze vraag ook nogmaals sinds het kennelijk niet is gezien 2 miljoen messages geleden. :-)
Heeft een van jullie de alarm/agenda notificatie met trillen/vibreren voor elkaar gekregen?
Mijn P800 trilt alleen bij incoming telefoon of data. Maar trilt niet als ie een afspraak moet herinneren/waarschuwen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fear-factoR schreef op 11 februari 2003 @ 23:04:
[...]

lees dit nog eens, de instellingen in je telefoon zijn erg belangrijk voor een goede overdracht... misschien moet je hier nog wat mee rommelen
Er valt weinig mee te rommelen het enige wat je kunt instellen in de pc is de verbinding (cable/usb/bt/irda) maar verder geen andere dingen. hoelang duurt het volzetten van die 16 mb dan bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
over typen op de p800 gesproken, misschien werkt easytext ook met de p800, helaas heb ik m nog steeds niet :( dus zelf kan ik het nog niet uittesten, maar veel gevaar zal er denk ik toch niet in het programmaatje zitten dus kan een van jullie het misschien proberen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

DeGodefroi schreef op 11 February 2003 @ 23:39:
Ik vraag deze vraag ook nogmaals sinds het kennelijk niet is gezien 2 miljoen messages geleden. :-)
Heeft een van jullie de alarm/agenda notificatie met trillen/vibreren voor elkaar gekregen?
Mijn P800 trilt alleen bij incoming telefoon of data. Maar trilt niet als ie een afspraak moet herinneren/waarschuwen.

Alvast bedankt!
pagina 98 & 100 in de manual, leveren die geen oplossing :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flint123 schreef op 11 February 2003 @ 23:09:
Ik moet wel zeggen dat de accu echt snel leeg gaat :( Maarja, hij staat toch heel veel op het Syncstation dus zo erg is 't niet.
Ik vind dat echt behoorlijk meevallen! Ik ben een Nokia 7650 gewend en die gaat NOG sneller leeg! ;) nee ik vind het best wel netjes dat hij het bij mij ongeveer 1,5 dag uit houd! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 23:41:
[...]

Er valt weinig mee te rommelen het enige wat je kunt instellen in de pc is de verbinding (cable/usb/bt/irda) maar verder geen andere dingen. hoelang duurt het volzetten van die 16 mb dan bij jullie?
Veel te lang. Ik vraag me af wat het zo traag maakt. USB is toch snel genoeg lijkt me? Is die Memorystick Duo soms zo traag?

16MB is ie toch wel 10 minuten mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flint123 schreef op 12 February 2003 @ 12:16:
[...]

Veel te lang. Ik vraag me af wat het zo traag maakt. USB is toch snel genoeg lijkt me? Is die Memorystick Duo soms zo traag?

16MB is ie toch wel 10 minuten mee bezig.
Ik denk dat singaal intern in de usb cradle wordt omgevormd naar een serieel singnaal voor de telefoon. Als je alleen de cradle in de pc stopt(zonder p800 erop), zegt i ook al dat i iets gevonden heeft. Als het alleen een doorgeef luik is van de telefoon dan zegt i dat niet (dus draadjes 1 op 1 doorverbonden).

De enige oplossing die dan handig zou kunnen zijn is het kopen van een losse usb memory stick lezer die ook usb is. Maar zal ik pas doen als ik een msd 64 of msd 128 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeGodefroi schreef op 11 februari 2003 @ 23:39:

Alvast bedankt!
Wat je kan doen is in je i-melody melody trilfunctie inzetten werkt bij t68
heb bij p800 nog niet geprobeert
software bij http://www.christersson.org/software_composer.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Ik heb een (klein)probleempje met de e-mail functie.
De SMTP server die ik normaal gebruik (smtp server van wanadoo)om mijn e-mail te verzenden accepteert geen connectie's van buitenaf (buitenaf is KPN GPRS in mijn geval, geen i-mode). Ik zou dus eigenlijk analoog in moeten bellen naar Wanadoo om mijn mail te kunnen verzenden. Het ontvangen van e-mail is geen probleem. Hoe hebben jullie dit opgelost? is er een gratis ISP die wel verbindingen accepteert die via KPN GPRS gelegd worden?

[ Voor 13% gewijzigd door Alfisti op 12-02-2003 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe met een visuele flip aan vanuit flip open naar flip gesloten menu kan komen via jog dail let op niet de menu met 9 vaforieten maar de echte menu van flip gesloten waarvan je tel nr kan intoetsen

klopt het dat auto toets vergrendeling niet met flip open mogelijk is (virtuele)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vandaag weer een hoop logo's en wavs geupload :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
ik krijg het toestel waarschijnlijk vrijdag/zaterdag binnen :)
m'n tweede d* abo is al goedgekeurd, ik zie het als koop op afbetaling....

maaruhm heeft iemand het toestel al werkend gekregen met Dutchtone Extended :?
en zo jah kan hij hier dan even de instellingen posten, zou ik erg dankbaar om zijn, want onbeperkt gratis e-mailen voor € 6,- lijkt me erg handig met dit apparaatje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is hier iemand die nou een aantal foto's kan maken met de P800?! Wil weleens de kwaliteit weten... als het kan ook een shot van een donker gebied. Had namelijk laatste de vodafone panasonic GD87 laatst bekeken en die deed het in het donker bijzonder goed!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2003 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 14:03:
Is hier iemand die nou een aantal foto's kan maken met de P800?! Wil weleens de kwaliteit weten... als het kan ook een shot van een donker gebied. Had namelijk laatste de vodafone panasonic GD87 laatst bekeken en die deed het in het donker bijzonder goed!
aaaaaaahhh zoeckuh |:( |:( |:( als je nou gewoon ff zoekt, er zijn meer dan genoeg foto's te krijgen...
zoals hier
Verwijderd in "Het grote Sony Ericsson P800 topic - Dee"

en hier zitten ze ook tussen
http://www.pbase.com/bengalboy/sonyericsson_p800
en hier
http://www.pbase.com/pc_rulez1/p800_pics
en hier zijn er zeker ook nog wel wat te vinden

http://www.howardforums.c...id=86564&highlight=camera

/me zo dat was 3 min werk
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.