curry684 schreef op 13 februari 2003 @ 14:01:
Kapitein Prozac vroeg:
[...]
Waarop Fear-factoR antwoordde:
[...]
Well *DUH* voordat je mensen af gaat zeiken moet je eerst hun vraag lezen. Hij vraagt een plaats in Nederland, want als je bij die resellers pagina kijkt staan daar alleen bedrijven in Engeland en Denemarken, waardoor de verzendkosten 17,5 pond zijn bovenop 8,5 pond voor het setje zelf. Dat gaat mij ook een stukje te ver. En in Nederland kan ik zelf ook niets vinden (alle pda.pagina.nl links al uitgespit), dus ik sluit me aan bij de vraag van Captain Prozac:
Kun je in Nederland ergens betaalbaar screen protectors voor de P800 krijgen?
om maar met je eigen woorden te spreken, Well *DUH*...
voordat je mensen af gaat zeiken moet je eerst hun vraag lezen
dat had ik dus wel gezien.
De subtiele ondertoon was dus dat ze idd niet in een winkel in Nederland te krijgen
zijn, en niet als een lullige reactie richting Kapitein Prozac hij is verder slim genoeg om dat feit zelf uit te vinden.
Helaas zijn dit de enige screenprotectors (tot nu toe) die speciaal voor de P800 te krijgen zijn, anders wordt het dus knippen en plakken (dat is dus erg rommelig).
Mijn idee ging dus eigenlijk uit naar een gezamenlijke inkoop actie, een pakket van memorystick DUO, screenprotectors, en eventueel een BT headset.
Het is dus NIET de bedoeling dat iedereen gaat roepen, DAT WIL IK OOK!!!.
Er zal dus eerst een mail richting Cutebritney moeten gaan, helaas kan ik het niet organiseren omdat ik niet in het bezit ben van een creditcard. (dus alleen reacties van mensen die dit willen organiseren, geen lijstjes met deelnemers)
Jammer dat jij dus wel een lullige reply moet neer zetten, ik was er namelijk nog niet aan toe gekomen om dit voorstel te doen.
Maar ik hoop dat we het gezellig kunnen houden, dat is het in de delen 1 en 2 altijd geweest.
friends