Het grote Sony Ericsson P800 topic - Deel 3

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.532 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:49
Ik dacht vandaag laat ik hier eens in het dorp gaan kijken of ze de P800 al hebben ik naar Tell me wat voorheen Primafoon was, Ja ze hebben hem al :) koel dacht ik.
Even de prijzen navragen: los toestel 1089 euro 8)7 en met een abbonement vanaf 549 euro 8)7 (BEN enorm 2 jarig) is dat volk daar niet goed wijs ofzow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koen schreef op 12 February 2003 @ 13:44:
ik krijg het toestel waarschijnlijk vrijdag/zaterdag binnen :)
m'n tweede d* abo is al goedgekeurd, ik zie het als koop op afbetaling....

maaruhm heeft iemand het toestel al werkend gekregen met Dutchtone Extended :?
en zo jah kan hij hier dan even de instellingen posten, zou ik erg dankbaar om zijn, want onbeperkt gratis e-mailen voor € 6,- lijkt me erg handig met dit apparaatje...
Officieel ondersteunt d* de p800 nog niet. Maar het werkt als een trein! via wap.google.com kun je HEEL het internet gratis afzoeken. (google werkt dan als proxy server en genereerd de wap pagina's van normale sites maar zonder plaatjes. Bijvoorbeeld pda.tweakers.net is goed te lezen en www.nu.nl ook wel)

Moet je ff met de help desk aan de lijn hangen die sturen een configuratie smsje naar je telefoon, hierin staan alle instellingen die je nodig hebt. je moet dat smsje openen en op yes,ok,next en finish drukken en je toestel is gprs over wap ready. M A A R gratis email is alleen via extended. Dus N I E T op je phone zelf maar in je browser. Op je telefoon gaat het BUITEN extended om.

Als je ze moeilijk gaan doen bij helpdesk, gewoon zeggen : Maak maar een aantekening dat het 100% voor eigen risico is(exented instellen). Je moet vragen of ze de instellingen van de T 6 8 i opsturen En als je boven de 2 mb zit tellen ze dat op BIJ je abbo kosten dus als je 3 mb buiten exended genereerd dan ben je in die maand dus 33 euro kwijt(bij d* allin 30 en 24 euro bel/smskosten: dit vertelde dus zo'n helpdesk mevrouw. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 februari 2003 @ 16:25:
[...]

heel verhaal, thnx daarvoor :P
jah dat smsje kun je ook via mijn services op www.dutchtone.nl naar jezelf sturen, ik moet dus dan blijkbaar de instellingen voor t68i selecteren :?

en van dat e-mailen wist ik, 2MB mag met je e-mail client daarna betaal je extra. en doe je het via de wapsite van dutchtone dan is het onbeperkt mailen.

en als ik bel om me aan te melden zeg ik wel dat ik een t300 heb ofsow, die worden wel ondesteund en dat kan toch geen hond checkuh :+

[ Voor 1% gewijzigd door koen op 12-02-2003 16:44 . Reden: / ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-08 22:15
Ginz schreef op 11 februari 2003 @ 22:41:
Voor de lucky bastaards die gewoon Vodafone LIVE! hebben kunnen aansluiten met hun SonyEricsson P800

Op de site van SE kan je bij telefoon configurators gewoon de instellingen per SMS krijgen.
Bedoel je nu hiermee dat er mensen zijn die ook die Live pagina's kunnen bekijken? Met een Live abbo? en jouw is het niet gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tools
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-02 07:28

tools

Het is altijd motorweer.

Hmm, vreemd, ik ben bij Tell-Me in barneveld geweest en daar is hij met een Ben Vaak 2jr abbo 500,- pleuro.
Hij zou deze week binnenkomen, ik loop met smart te wachten op een telefoontje dat ie klaar ligt. Vrijdagochtend ga ik ze weer een keertje lastig vallen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Ik haal hem dan liever met een een jarig D* 30 abbonement voor € 368,90!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Ik heb ooit ergens gelezen over themes op de P800. Ik ben dat blauw eigenlijk wel een beetje zat. Weet iemand of dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Kijk eens :)

Custom color schemes for P800!

http://www.my-symbian.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat werken met d* extended wat moet je dan allemaal veranderen?? Ik heb dat smsje ontvangen maar kan nog steeds niet ol wie kan mij helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

wrcveen schreef op 12 februari 2003 @ 17:15:
[...]

Bedoel je nu hiermee dat er mensen zijn die ook die Live pagina's kunnen bekijken? Met een Live abbo? en jouw is het niet gelukt?
Nee, Ja, Nee.....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor een hoop talk over de P800 icm met Vodafone Live en D* Extended... maar ik was eigenlijk van plan een Ben abbonnement te nemen. Betekent dit dat ik een hoop functionaliteit niet zal kunnen gebruiken, of komt Ben ook met iets als een imode/GPRS abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Danielson schreef op 12 February 2003 @ 17:52:
Ik haal hem dan liever met een een jarig D* 30 abbonement voor € 368,90!
en waar is dat precies? dat is namelijk wel een heel aantrekkelijk aanbod

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:31
Homedisc schreef op 12 February 2003 @ 19:36:
[...]

en waar is dat precies? dat is namelijk wel een heel aantrekkelijk aanbod
www.telecomvergelijker.nl voor al je feesten en partijen.

Daar kan je precies zien waar die het goedkoopst is met welk abbo.

Laat dat nu voor een keer bekend zijn! ;)

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag de P800 in me handen gehad, vind'm echt zwaar, zwaar tegenvallen, de kwaliteit van de camera is om te janken en de stylus is zeer lastig in de hand te houden. Het enige wat ik goed vond was de letterherkenning. vind'm persoonlijk ook te groot, maar goed daar is over te discuseeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
  • Laatst online: 19-08 23:16
Weet iemand een shop in Nederland waar je screen protectors voor de P800 kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mph_rbi
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

mph_rbi

dus ...

Kan iemand mij vertellen waar ik het serienummer (dus niet IMEI) van de P800 kan vinden? Op de eerder geposte picta van die doos staat netjes S/N xxxx, maar op mijn doos staat dit niet op sticker. In de telefoon zelf staan ook weer een zut nummers, maar ik kan er geen wijs uit.
Ik moet dit aan de verzekering opgeven.

dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Wat kost zo'n verzekering trouwens ongeveer per maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mph_rbi
  • Niet online

mph_rbi

dus ...

bij mobileplaza.nl heb ik de platinum voor EUR 7,50 per maand afgesloten.. maar je kan hem verzekeren vanaf EUR 4, maar dan is dat alleen schade. Dit moet wel binnen 7 dagen na aanschaf.

mareh .. waar staat nou dat serienummer :D

dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

Wat is nou de goedkoopste mogelijkheid om em te krijgen ? Heb al zaken als Phonehouse en Belcompany bekeken maar die vind ik nog ff iets te duur om eerlijk te zijn.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet naar een internetshop zoeken zoals vivacom of zoiets daar scheelt het waarschijnlijk nog wel een euro of 50 tot 100. Ik heb hem zelf bij BC gekocht en daar heb ik zeker geen spijt van want de service is daar natuurlijk wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm besteld bij GSMweb.nl, die is wel goedkoop _/-\o_

Effe een vraag: Hoe kan ik handmatig mijn toetsvergrendeling instellen?
Ik heb het nu zo ingesteld dat hij na een tijdje inactiviteit op toetsvergrendeling gaat, maar ik wil het zelf kunnen doen, als ik 'm in m'n zak stop :X

En waar kan ik m'n toestel het beste verzekeren? Ik heb de aanschaf al gedaan en bij Mobileplaza moet je geloof ik het toestel daar ook hebben gekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toetsvergrendelen zit onder het knopje rechts boven in de hoek op het toetsenbord zowel bij het echte als bij het onscreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koopt die telefoon overal en nergens MAAR niet bij debitel.

De zekerheid van de !verkeerde! keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 22:40:
koopt die telefoon overal en nergens MAAR niet bij debitel.

De zekerheid van de !verkeerde! keus.
Zo te horen ook niet bij de Primafoon/Tell Me € 1089.00 8)7 8)7 8)7

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

twee screenshots van opera

Afbeeldingslocatie: http://www.howardforums.com/attachment.php?s=&postid=768492 Afbeeldingslocatie: http://www.howardforums.com/attachment.php?s=&postid=768495

persbericht

en de 17de gratis van de SE site te downloaden :9~

[ Voor 16% gewijzigd door Fear-factoR op 12-02-2003 22:57 . Reden: url ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 20:20:
Heb vandaag de P800 in me handen gehad, vind'm echt zwaar, zwaar tegenvallen, de kwaliteit van de camera is om te janken en de stylus is zeer lastig in de hand te houden. Het enige wat ik goed vond was de letterherkenning. vind'm persoonlijk ook te groot, maar goed daar is over te discuseeren
is het dan mogelijk om met jouw digitale camera, te bellen, je agenda bij te houden, spelletjes te doen, enz... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Kapitein Prozac schreef op 12 February 2003 @ 20:23:
Weet iemand een shop in Nederland waar je screen protectors voor de P800 kan kopen?
|:( :X Fear-factoR in "Het grote Sony Ericsson P800 topic - Dee"

* Fear-factoR zoeckt met google...
Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpctechs.com/images/PPC/ws_kits_02a.jpg

ppc techs
resellers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johanc denkt dat alles kan!!!
maar nog geen reactie van zijn camera :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alfisti schreef op 12 February 2003 @ 12:52:
Ik heb een (klein)probleempje met de e-mail functie.
De SMTP server die ik normaal gebruik (smtp server van wanadoo)om mijn e-mail te verzenden accepteert geen connectie's van buitenaf (buitenaf is KPN GPRS in mijn geval, geen i-mode). Ik zou dus eigenlijk analoog in moeten bellen naar Wanadoo om mijn mail te kunnen verzenden. Het ontvangen van e-mail is geen probleem. Hoe hebben jullie dit opgelost? is er een gratis ISP die wel verbindingen accepteert die via KPN GPRS gelegd worden?
Voor mij was dit een van de redenen om naar Vodafone over te stappen, zeker gezien de manier waarop de klantenservice van beide providers met mijn vragen omging. Maargoed. Dit kan ook inderdaad niet bij KPN. Het punt is dat alle ISP's hun SMTP server afsluiten voor gebruikers die buiten hun netwerk zijn, zoals je al hebt kunnen merken. Logisch, ivm spam problematiek enzo. Vodafone heeft een SMTP server beschikbaar op haar GPRS dienst (WirelessWeb) en daar kan je dus wel mail versturen. Vervelend voor jou dus >:)

Twee mogelijke oplossingen voor jou zijn: een abonnement bij XS4ALL hebben (zie http://www.xs4all.nl/diensten/gprs/) of hopen dat je ISP authenticated SMTP support, zodat je in kan loggen op de SMTP server.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2003 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig programma's als MyBuddies, SymIRC en TipicMe aan de praat gekregen via Extended van Dutchtone? Ik kan via de internet accounts "Extended Instellen" en "Wap Instellen" dit niet namelijk....... :?

• Kapitein Prozac
  • Laatst online: 19-08 23:16
Bedankt Fear-factoR, ik weet nu in ieder geval wat ik moet zoeken ;). Helaas staat er geen shop in Nederland bij en aangezien ik geen creditcard heb, ben ik dus nog steeds op zoek naar een adresje in Nederland. Dan kan het onder rembours verzonden worden en da's voor mij wat makkelijker.

• doubleduh
  • Niet online
gadg schreef op 12 February 2003: blablabla
Sterker nog, de Vodafone SMTP-server (authsmtp.vizzavi.nl) werkt ook buiten het GPRS netwerk, je moet alleen wel een account bij Vizzazi hebben (en dus een Vodafone-nummer)...

En das handig, hoef ik tenminste nog maar 1 SMTP server op mijn laptop te gebruiken, voor thuis, op de TU en in de trein dezelfde :)

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Ik heb 'm P800 nog steeds niet. en ik denk dat ik nog ff ga wachten wat deze is ook wel erg leuk _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://www.digitalcurse.com/various/sonyericcson.jpg

Verwijderd

Heeft iemand doom ook aan de praat gekregen, het enige wat ik zie is dat die aan het laden/starten is, en ik kan op resume en op stop duwen.
Verder wachten tot de screensaver aangaat, en dan is het einde oefening, want die gaat niet meer van het scherm af, zelfs niet als ik de klep sluit (ondanks dat het virtuele toetsenbord er wel overheen geplaatst wordt...)

Ook nog een vraagje aan de dutchtone "extended" gebruikers. Ik had ook al met de klantenservice gebeld, en die vertelde me dat ze nog aan het testen zijn. Nou had ik zelf al eens (volgens mij via de s/e site, maar ik zie het nu niet meer staan) extended instellingen laten sms-en. En toen kwam ik op de extended site (weet de url niet meer), maar toen kwam telkens in het beeld, dat "mijn telefoon" nog niet ondersteund werd door extended. Op wap.dutchtone.nl ofzo kan ik via gprs ook komen, maar is dit wel extended vraag ik me af. Anders hebben jullie dadelijk een redelijk "probleem" aangezien je dan wel voor de kb/mb-tjes mag betalen, lijkt me...
Dus is er iemand zeker van dat wap.dutchtone.nl extended is (want volgens mij heb ik extended nog niet eens geactiveerd en kan ik er al komen).
Of is extended al geactiveerd, zodra je "GRPS: Aangesloten" kunt lezen en zien bij je verbindingen?

Verder ben ik echt zeer tevreden over het dingegie.

Verwijderd

Fear-factoR schreef op 13 February 2003 @ 00:08:
Ik heb 'm P800 nog steeds niet. en ik denk dat ik nog ff ga wachten wat deze is ook wel erg leuk _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
[afbeelding]
Gimme a H gimme a O gimme a A gimme a X

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Ik denk meer van: release date: 2004, real release date: 2006 :D

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 13 februari 2003 @ 09:27:
[...]

Gimme a H gimme a O gimme a A gimme a X
maar wel een mooie

Verwijderd

Ik heb er gisteren voor het eerst mee mogen spelen, ERG leuk dingetje. Nou hoorde ik alleen iets over software verschillen, weet iemand daar iets over ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 februari 2003 @ 10:52:
Ik heb er gisteren voor het eerst mee mogen spelen, ERG leuk dingetje. Nou hoorde ik alleen iets over software verschillen, weet iemand daar iets over ?
Verschillen ken ik niet, maar ik weet wel wat de laatste versies zijn:

Phone: R1D
Bluetooth: R2C
Organiser: R1F01
CDA: R1F04 (wat is CDA eigenlijk? *grin* :?)

Verwijderd

mph_rbi schreef op 12 februari 2003 @ 21:24:
Kan iemand mij vertellen waar ik het serienummer (dus niet IMEI) van de P800 kan vinden?
Wellicht dat het ook ergens anders staat, maar je kan het in ieder geval vinden in het 'hidden service menu' .... :

turn jog dial up * jog dial down jog dial down * jog dial down *

• Alfisti
  • Laatst online: 22:26

Alfisti

So macht Reisen Spaß

doubleduh schreef op 13 February 2003 @ 00:06:
[...]

Sterker nog, de Vodafone SMTP-server (authsmtp.vizzavi.nl) werkt ook buiten het GPRS netwerk, je moet alleen wel een account bij Vizzazi hebben (en dus een Vodafone-nummer)...
Buiten GPRS netwerk om? dus als ik het goed begrijp kan ik een prepaid kaart kopen van Vodafone > registreren bij Vizzavi > via mijn KPN GPRS verbinding maken met Vizzavi SMTP server na ingeven username en password waarmee ik bij Vizzavi ben geregistreerd?

Verwijderd

Fear-factoR schreef op 13 February 2003 @ 00:08:
[afbeelding]
Holy Macaroni!! Dat ziet er echt geweldig uit! Is dit een prototype of gaat ie echt gelanceerd worden?

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09 18:44
ik weer 99% zeker dat het of een proefontwerpje model is van se, of een leuke tekening van een goede photoshopper....
verwacht 'm de komende 5 jaar iig niet :9

Verwijderd

DarkChylde schreef op 13 February 2003 @ 13:13:
ik weer 99% zeker dat het of een proefontwerpje model is van se, of een leuke tekening van een goede photoshopper....
verwacht 'm de komende 5 jaar iig niet :9
Het moet dan wel een heeeeeeeele creatieve designer zijn geweest! Ik hoop in ieder geval dat hij ter inspiratie zal dienen voor de echte SE designers. Hij is echt geweldig mooi.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Kapitein Prozac vroeg:
Waarop Fear-factoR antwoordde:
* Fear-factoR zoeckt met google...
[afbeelding]
ppc techs
resellers
[/quote]
Well *DUH* voordat je mensen af gaat zeiken moet je eerst hun vraag lezen. Hij vraagt een plaats in Nederland, want als je bij die resellers pagina kijkt staan daar alleen bedrijven in Engeland en Denemarken, waardoor de verzendkosten 17,5 pond zijn bovenop 8,5 pond voor het setje zelf. Dat gaat mij ook een stukje te ver. En in Nederland kan ik zelf ook niets vinden (alle pda.pagina.nl links al uitgespit), dus ik sluit me aan bij de vraag van Captain Prozac:

Kun je in Nederland ergens betaalbaar screen protectors voor de P800 krijgen?

Professionele website nodig?

• mph_rbi
  • Niet online

mph_rbi

dus ...

hmm .. ik heb doom geprobeerd te installeren, doom1.wad erop gezet (doom3.wad zit helemaal niet in Doom Shareware 1.9), maar het doet helemaal niets.. hij blijft laden. Heeft iemand hier ervaringen mee op de p800?

dus ...

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op 13 February 2003 @ 11:32:
Wellicht dat het ook ergens anders staat, maar je kan het in ieder geval vinden in het 'hidden service menu' .... :

turn jog dial up * jog dial down jog dial down * jog dial down *
Ik krijg dit niet voor mekaar. Wat bedoel je exact met down, is dat naar achter drukken of naar beneden? :?

Professionele website nodig?

Verwijderd

Beneden :D

• mph_rbi
  • Niet online

mph_rbi

dus ...

naar beneden.. werkt prima joh.. klepje sluiten

dus ...

• Solstice
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-12-2018
Nou mij lukt het ook niet
Dial up dan * indrukken of tegelijkertijd? Of ik doe iets verkeerd denk ik.

Verwijderd

wieletje omlaag draaien (alsof je in een menu naar beneden rolt, niet alsof je selecteert) ... en dat afwisselen met de * indrukken ... dus niet tegelijkertijd.

stug volhouden! t68i had ook zo'n feature en het heeft mij ook een paar keer gekost voor ik doorhad wat ik moest doen :-)

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

curry684 schreef op 13 februari 2003 @ 14:01:
Kapitein Prozac vroeg:

[...]

Waarop Fear-factoR antwoordde:

[...]

Well *DUH* voordat je mensen af gaat zeiken moet je eerst hun vraag lezen. Hij vraagt een plaats in Nederland, want als je bij die resellers pagina kijkt staan daar alleen bedrijven in Engeland en Denemarken, waardoor de verzendkosten 17,5 pond zijn bovenop 8,5 pond voor het setje zelf. Dat gaat mij ook een stukje te ver. En in Nederland kan ik zelf ook niets vinden (alle pda.pagina.nl links al uitgespit), dus ik sluit me aan bij de vraag van Captain Prozac:

Kun je in Nederland ergens betaalbaar screen protectors voor de P800 krijgen?
om maar met je eigen woorden te spreken, Well *DUH*...
voordat je mensen af gaat zeiken moet je eerst hun vraag lezen
dat had ik dus wel gezien.

De subtiele ondertoon was dus dat ze idd niet in een winkel in Nederland te krijgen
zijn, en niet als een lullige reactie richting Kapitein Prozac hij is verder slim genoeg om dat feit zelf uit te vinden.
Helaas zijn dit de enige screenprotectors (tot nu toe) die speciaal voor de P800 te krijgen zijn, anders wordt het dus knippen en plakken (dat is dus erg rommelig).

Mijn idee ging dus eigenlijk uit naar een gezamenlijke inkoop actie, een pakket van memorystick DUO, screenprotectors, en eventueel een BT headset.
Het is dus NIET de bedoeling dat iedereen gaat roepen, DAT WIL IK OOK!!!.
Er zal dus eerst een mail richting Cutebritney moeten gaan, helaas kan ik het niet organiseren omdat ik niet in het bezit ben van een creditcard. (dus alleen reacties van mensen die dit willen organiseren, geen lijstjes met deelnemers)

Jammer dat jij dus wel een lullige reply moet neer zetten, ik was er namelijk nog niet aan toe gekomen om dit voorstel te doen.
Maar ik hoop dat we het gezellig kunnen houden, dat is het in de delen 1 en 2 altijd geweest.

friends :)

• Solstice
Kennelijk ben ik de missing Stooge ofzoiets. :)
Het lukt mij gewoon niet. Misschien draai ik tever? Of niet ver genoeg.
Of is de methode verkeerd?
jog dial up * dan down en dan nogmaals down * down *
3 sterretjes?
Is er een andere manier om die <beep> hidden menu op te roepen?
Verwijderd schreef op 13 februari 2003 @ 15:08:
wieletje omlaag draaien (alsof je in een menu naar beneden rolt, niet alsof je selecteert) ... en dat afwisselen met de * indrukken ... dus niet tegelijkertijd.

stug volhouden! t68i had ook zo'n feature en het heeft mij ook een paar keer gekost voor ik doorhad wat ik moest doen :-)

• Flint
  • Laatst online: 24-07 12:56
Na ff proberen is het me ook gelukt om erin te komen. Kun je met dat service menu ook per ongeluk iets "kapot" maken?

Verwijderd

DeGodefroi schreef op 13 February 2003 @ 15:45:
Kennelijk ben ik de missing Stooge ofzoiets. :)
Het lukt mij gewoon niet. Misschien draai ik tever? Of niet ver genoeg.
Of is de methode verkeerd?
jog dial up * dan down en dan nogmaals down * down *
3 sterretjes?
Is er een andere manier om die <beep> hidden menu op te roepen?

[...]
Haha :+ ... nee, volgens mij is dat de enige manier ... als je aan het wieltje draait, voel je de trapjes als het goed is. Als er staat 'jog dial up' of -down dan bedoel ik dus 1 trapje up of down ... niet gewoon maar wat in het wilde weg draaien >:)

Lukt het nu? :-)

Verwijderd

Fear-factoR schreef op 13 February 2003 @ 15:41:
[...]

Helaas zijn dit de enige screenprotectors (tot nu toe) die speciaal voor de P800 te krijgen zijn, anders wordt het dus knippen en plakken (dat is dus erg rommelig).

[....]
Brando's Workshop (Hong Kong) heeft nu ook een model speciaal voor de p800. Ik ga ze zeer binnenkort hier bestellen. Ze zijn reusable en washable etc. Ze kosten $12 per stuk incl verzendkosten. Ze worden gewoon als brief opgestuurd geloof ik dus geen extra import kosten enzo. Ze schijnen erg goed te zijn.

http://shop.brando.com.hk/screenprotector.php

***Edit*** Staan links van reviews van dit product op dezelfde pagina

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2003 17:50 ]

• Danielson
Ik las ook ergens dat de P800 barste van de softwarefouten :S en dat in juli/july de P800i uitkomt :S is dit nu bull shit of hoe zit het?

Verwijderd

Voor het eerst dat *ik* het hoor ... die software fouten valt in ieder geval wel mee, voor zover ik dat kan beoordelen ...

• Haso2000
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-06 18:24
Na wat zoektocht kwam ik er achter dat GSMplaza het goedkoopste was.

Dus ik meteen besteld... alleen... wat ik me nu afvraag... is ie niet TE goedkoop?
(met een 2-jarig (Debitel)Vodafone 90 (€20,- pm) kost ie €369,-)
Ik had vanmiddag nog gebeld om te vragen of t wel de NL versie was en niet een 1 of andere import versie. 't Bleek gewoon om de gereleasede ( :?) versie te gaan.

Weten jullie misschien iets over (de betrouwbaarheid van) GSMplaza?

(P.S. niet m'n bedoeling om te spammen, k voel me er nu ik het besteld heb niet zo mee op mn gemak)

• cryofist
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11-2023
Haso2000: Is wel goedkoop, maar klinkt voor mij niet verontrustend, hoor

http://www.rootsaert.nl/jumpani.html

• Haso2000
k was van plan om m bij T for Telecom te kopen:
2 jarig vodafone 180 (€29,50 pm) -> €525,-

vandaar mn twijfels...

• Flint
Danielson schreef op 13 februari 2003 @ 18:09:
Ik las ook ergens dat de P800 barste van de softwarefouten :S en dat in juli/july de P800i uitkomt :S is dit nu bull shit of hoe zit het?
Nou, barsten niet, maar je merkt wel goed dat er nog wat foutjes in zitten.

Verwijderd

Haso2000 schreef op 13 February 2003 @ 18:34:

Dus ik meteen besteld... alleen... wat ik me nu afvraag... is ie niet TE goedkoop?
Ik had vanmiddag nog gebeld om te vragen of t wel de NL versie was en niet een 1 of andere import versie. 't Bleek gewoon om de gereleasede ( :?) versie te gaan.

(P.S. niet m'n bedoeling om te spammen, k voel me er nu ik het besteld heb niet zo mee op mn gemak)
Service is goed. Vodafone geeft de meeste vergoeding dus vandaar dat het goedkoper is dan andere abbonomenten.
Vind het alleen een nadeel is dat die dingen lastig te leveren zijn :'(

Ik wacht nog even met bestellen, Ben word binnenkort T-mobile en zullen dan wel gaan stunten, andere zullen mee willen stunten om niet achter te blijven, dus misschien dat er nog iets afgaat :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2003 19:33 . Reden: toevoeging ]

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024

• Haso2000
als je trouwens met vodafone GEEN Live! voorraad neemt (dus gewoon plain vodafone abbo) dan kan je toch alsnog wel gebruik maken van Live! (voor €25,- per mb)?

• Danielson
Haso2000 schreef op 13 February 2003 @ 18:34:

Ik vind het nog reuze mevallen hoe goedkoop het is, met een d* 30 betaal je rond de 380 euro met een 1 jarig abbonement.
Ik ga morgen even kijken wat ik met een contractverlening voor de P800 moet betalen. Ik heb al 3 jaar een abbo bij Debitel lopen hopelijk krijg ik dan nog extra korting _/-\o_ _/-\o_

• Solstice
Yesssss!
Dank je wel. Ik zat inderdaad te ver te draaien. _/-\o_
Leuk menu...
Verwijderd schreef op 13 February 2003 @ 17:08:
[...]

Haha :+ ... nee, volgens mij is dat de enige manier ... als je aan het wieltje draait, voel je de trapjes als het goed is. Als er staat 'jog dial up' of -down dan bedoel ik dus 1 trapje up of down ... niet gewoon maar wat in het wilde weg draaien >:)

Lukt het nu? :-)

• Solstice
Great.
Heeft een van jullie toevallig KPN? Want ik heb alleen de accesspoint voor WAP. En niet direct voor internet.

Wat zijn de instellingen?

thanx

Verwijderd

Het is bij mij wel gelukt om doom te spelen. Wat je moet doen is in de documents directory een folder maken die DOOM heet en daarin de files doom1.wad en de file doom3.wad kopieren en dan doom opstarten. hij zal ze dan vanzelf vinden. het spel is wel tof alleen de besturing is rot

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Danielson schreef op 13 February 2003 @ 18:09:
Hallo, hallo

SonyEricsson is Nokia niet.

-

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 13 februari 2003 @ 22:45:
Het is bij mij wel gelukt om doom te spelen. Wat je moet doen is in de documents directory een folder maken die DOOM heet en daarin de files doom1.wad en de file doom3.wad kopieren en dan doom opstarten. hij zal ze dan vanzelf vinden. het spel is wel tof alleen de besturing is rot
Zou jij misschien die 2 doom.wad files kunnen share-en met ons?

Ik kan namelijk geen doom1.wad en doom3.wad versie 1.9 vinden.

-

• Scrummie

Scrummie

Think different

Hm.. hoe werkt die besturing eigenlijk van Doom ? Hoor van meer mensen dat ie kut is.. en hoe loopt ie ? Ik wil wel eens weten hoe dat met die GoBoy (gameboy emu) gaat.. de besturing enzo.. Ik heb btw al wel gehoord dat Snails (worms clone) naar de P800 word geport :). Dat is dus wel goed nieuws..

Oja.. degene die hoorde dat het vol software bugs zat enzo.. geef eens een bron, want ik lees alleen maar positieve reviews :{

• Flint
Scrummie schreef op 13 February 2003 @ 22:54:
Oja.. degene die hoorde dat het vol software bugs zat enzo.. geef eens een bron, want ik lees alleen maar positieve reviews :{
Horen niet, gewoon ervaren.
'n systeem dat regelmatig crashed daar zitten toch bugs in...?
Maar zeker omdat de telefoon nog helemaal nieuw is moet je daar ff mee leven, dr komen vanzelf wel updates.

Voor de duidelijkheid, in 1 week tijd heb ik tot nu toe 3 keer 'n "systeemfout" gehad. Hierbij moet je de powerknop 10 sec. indrukken om het helemaal uit te schakelen.

Dus het valt nog mee ;)

Misschien nog 'n kleine tip voor mensen die 't nog niet wisten:
Zet bluetooth aan/traceerbaar, dan krijg je 'n kewl blauw ledje :9~ :9~ :9~

• Scrummie

Scrummie

Think different

Flint123 schreef op 13 February 2003 @ 23:20:
[...]

Horen niet, gewoon ervaren.
'n systeem dat regelmatig crashed daar zitten toch bugs in...?
Maar zeker omdat de telefoon nog helemaal nieuw is moet je daar ff mee leven, dr komen vanzelf wel updates.

Voor de duidelijkheid, in 1 week tijd heb ik tot nu toe 3 keer 'n "systeemfout" gehad. Hierbij moet je de powerknop 10 sec. indrukken om het helemaal uit te schakelen.

Dus het valt nog mee ;)

Oow :) Najah, zoals je zelf al zegt, komen wel updates voor inderdaad.. alleen nog benieuwd hoe die updates dan gaan.. moet ik dan naar service point of kan ik dat gewoon downloaden.. Najah, we'll see :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
Flint123 schreef op 13 February 2003 @ 23:20:
[...]
volgens mij kost je dat wel behoorlijk in de batterijen he! ding zit almaar te scannen naar apparatuur..of geeft een bepaald signaal af |:(

oja heb het ding laten vallen! :*) :P . hij bleef nog wel mooi werken. alles wel een uur getest joh! ding geschud, en niets rammelt gelukkig _/-\o_ _/-\o_ :Y)
ik heb best wel geluk gehad!!!

ik zit nu trouwens ook wel overal te kijken voor die screenprotectors..zou eigenlijk best rot zijn als je scherm zo snel lelijk is...:( oja..en wie heeft ook het probleem dat de Jog Dail steeds soepeler gaat lopen?... niet fijn! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:39
Scrummie schreef op 13 February 2003 @ 23:36:
[...]

Oow :) Najah, zoals je zelf al zegt, komen wel updates voor inderdaad.. alleen nog benieuwd hoe die updates dan gaan.. moet ik dan naar service point of kan ik dat gewoon downloaden.. Najah, we'll see :)
ja hoe zal dat gaan? Zou dat kunnen met het syncstation? of is dt echt alleen maar om op te laden en te synchen?

Nou iig ga ik er morgen achteraan en hoop m te kopen :*) (Ligt aan de korting voor Live! ik kreeg dit nl als antwoord: Het toestel wordt nog niet ondersteund door Vodafone Live. We kunnen het
wel activeren (voor de GPRS) maar er is dan geen extra korting mogelijk
En er zijn hier toch mensen die wel alles kunnen met live!? Scheelt me nl 100 € korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mph_rbi
  • Niet online

mph_rbi

dus ...

ik heb op mobileplaza.nl gewoon Compaq iPaq screenprotectors besteld. Ik snij ze zelf wel op maat. Ben gisteren heel de stad afgelopen op zoek naar screenprotectors, maar nobody :( dan maar op internet

dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mph_rbi
  • Niet online

mph_rbi

dus ...

trouwens, Opera functioneert echt lekker op mijn P800. De interface is in ieder geval iets intuitiever dan de standaard (html 3.2) browser. Er wordt alleen nergens gezegd wat Opera ondersteund. In ieder geval HTML 4

dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mph_rbi schreef op 14 februari 2003 @ 09:40:
trouwens, Opera functioneert echt lekker op mijn P800. De interface is in ieder geval iets intuitiever dan de standaard (html 3.2) browser. Er wordt alleen nergens gezegd wat Opera ondersteund. In ieder geval HTML 4
Ik vind de ondersteuning voor frames bij opera waardeloos. je kunt geen frame selecteren die je vergroot wil zien. Zo kun je als een site niet goed inelkaar is gezet, niet goed lezen. Maar voor de rest werkt i wel goed. Hij communiceert ook standaard via je het p800 programma op je pc van SE. Bijvoorbeeld via Bleutooth kun je in je bed surfen op die opera browser(of via je cradle als je geen BT hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Ik moet zelf ook ff kijken hoe het gaat met het energie verbruik bij Bluetooth op "traceerbaar". Zolang de telefoon 'n dag zonder op te laden kan werken is het goed voor mij :p

Ze hebben mij bij de Belcompany verteld dat de Firmware alleen bij 'n SE service center geupdate kan worden, dus niet thuis via i-net.

De Opera webbrowser heeft ondersteuning voor:
Opera supports the latest standards including HTML 4.01, ECMA-252 2nd and 3rd ed., JavaScript 1.5, XHTML 1.0/1.1, XHTML Basic, XHTML MP, CSS 1 and 2, CSS MP, WML 1.3, WCSS, cHTML, HTTP 1.0 and 1.1, SSL 3/TLS 1.0 and Unicode (UTF-16).

Ik heb 'm zelf nog niet erop staan, maar ik heb gelezen dat hij regelmatig hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem er net op gehad maar bij mij werkte het ook nog niet, was wel met wap. misschien dat je er echt gprs voor nodig hebt. Jammer want D* extended ondersteund de p800 nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de battery life echt dramatisch slecht, een van de grootste kritiekpunten op de telefoon wat mij betreft. Ik hoop dus ook (heb er nog niet naar gekeken) dat er betere batterijen te koop zijn of komen.

Ik gebruik de telefoon ook als mp3 walkman, wat 'redelijke kwaliteit' heeft, voor het van en naar werk reizen. Dat samen met wat bellen en op kantoor gebruik maken van de pda functionaliteit, red ik de dag 'net aan' ... blijf ik een nacht ergens slapen, dan heb ik dus een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<rumour>Ik las ergens, volgens mij op my-symbian.com, dat de 128MB kaartjes in april komen. </rumour>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
tieleke, lees de dutchtone extended draad door. het werkt officieus wel met de instellingen van t68i
gadg, een ipaq oid heeft nog veel minder gebruikstijd. en je gebruikt het nu waar je normaal 3 losse apparaten voor zou gebruiken, mp3, tel, pda... dus ook 3 x zo snel leeg :P
ik zou zeggen koop anders de reislader van se erbij (is best een gaaf ding). maar ik begrijp wel wat je bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:22
Heeft iemand al geexperimenteerd met het verschil tussen usb-kabel en bluetooth aansluiting? Het zou toch mooi zijn als BT een stukje sneller was dan mijn USB kabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
DarkChylde schreef op 14 February 2003 @ 13:28:
tieleke, lees de dutchtone extended draad door. het werkt officieus wel met de instellingen van t68i
gadg, een ipaq oid heeft nog veel minder gebruikstijd. en je gebruikt het nu waar je normaal 3 losse apparaten voor zou gebruiken, mp3, tel, pda... dus ook 3 x zo snel leeg :P
ik zou zeggen koop anders de reislader van se erbij (is best een gaaf ding). maar ik begrijp wel wat je bedoeld.
dat werkt dan zeker ook met vodafone live met de instellingen van de t68? Dat hoop ik nl wel ga vanmiddag abbo afsluiten hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Ik ga hem volgende week ophalen :) :) :) ik ben zo blij blij blij :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heron schreef op 14 februari 2003 @ 13:56:
Heeft iemand al geexperimenteerd met het verschil tussen usb-kabel en bluetooth aansluiting? Het zou toch mooi zijn als BT een stukje sneller was dan mijn USB kabeltje.
Helaas is BT nog langzamer dan de usb verbinding. Maarja wat wil je: BT = max 1 mbit, usb =max 11 mbit. Maar het voordeel van BT is dat je met de opera browser makkelijk kunt surfen op je telefoon. Ik kan door heel het huis lopen en beneden op de bank gaan zitten en dan werkt het nog steeds. Als internet via BT. Dan zie je dus geen grps icoontje(wereldbolletje).

Wat wel onwijs gaaf is is dat je zelf videos kan maken en afspelen in op je p800. Ik houd wel van oude tekenfilms (mask ,thundercats, ducktales enz) en die passen precies op de 16 mb kaart(1 aflevering). zo kan ik elke ochend in de trein een aflevering kijken (85-90 kbit/s video 24 kbit/s audio is goed voor 21-22 minuten video). Het maken kost mij maar 7 minuten maar het kopieren naar die 16 mb kaart gaat zoooooo traaaag (minuutje of 10).

Edit:
6killer : wat ik schreef was fout het moet zijn mega bit.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2003 14:58 . Reden: 6killer: het is mbit... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Verwijderd schreef op 14 February 2003 @ 14:42:
[...]
Helaas is BT nog langzamer dan de usb verbinding. Maarja wat wil je: BT = max 1 bit, usb =max 11 bit. Maar het voordeel van BT is dat je met de opera browser makkelijk kunt surfen op je telefoon. Ik kan door heel het huis lopen en beneden op de bank gaan zitten en dan werkt het nog steeds. Als internet via BT. Dan zie je dus geen grps icoontje(wereldbolletje).

Wat wel onwijs gaaf is is dat je zelf videos kan maken en afspelen in op je p800. Ik houd wel van oude tekenfilms (mask ,thundercats, ducktales enz) en die passen precies op de 16 mb kaart(1 aflevering). zo kan ik elke ochend in de trein een aflevering kijken (85-90 kbit/s video 24 kbit/s audio is goed voor 21-22 minuten video). Het maken kost mij maar 7 minuten maar het kopieren naar die 16 mb kaart gaat zoooooo traaaag (minuutje of 10).
Is BT maar 1 bit? ik dacht het nl 11 kilobit was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Hm.. het is dus ook mogelijk om bijvoorbeeld Friends te kijken ? Waarmee pas je die settings van een filmpje eigenlijk aan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 February 2003 @ 14:42:
[...]
Helaas is BT nog langzamer dan de usb verbinding. Maarja wat wil je: BT = max 1 mbit, usb =max 11 mbit. Maar het voordeel van BT is dat je met de opera browser makkelijk kunt surfen op je telefoon. Ik kan door heel het huis lopen en beneden op de bank gaan zitten en dan werkt het nog steeds. Als internet via BT. Dan zie je dus geen grps icoontje(wereldbolletje).
Hoe bedoel je? internetten via bt? heb je dan een bt adapter op je computer of wat precies? Of ben ik gewoon zo dom dat ik het niet snap? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrummie schreef op 14 February 2003 @ 15:24:
Hm.. het is dus ook mogelijk om bijvoorbeeld Friends te kijken ? Waarmee pas je die settings van een filmpje eigenlijk aan :S
Yup allleen weet ik niet of dat een aanrader is want je zit wel met fijne gezichtuitdrukkingen. Ik weet niet hoe dat eruit ziet. Maar je kan het zo zelf doen met mpegable4 . De link weet ik niet meer maar hij is hier ergens voorbij gekomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 February 2003 @ 15:29:
[...]

Hoe bedoel je? internetten via bt? heb je dan een bt adapter op je computer of wat precies? Of ben ik gewoon zo dom dat ik het niet snap? 8)7
Het programma dat zorgt voor de connectie tussen je pc en de p800 van SE zorgt blijkbaar ook voor de internet connectie. Dus als je in de instellingen ipv com14(usb) com4 (BT) aanklikt dan zal hij verbinding maken via BT. Je moet dan wel een bluetooth adapter hebben. (net zo als dat je een usb poort moet hebben voor de usb connectie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
ik denk dat ik 'm morgen bij the phonehouse ga halen... als ze 'm hebben...
ik kan niet langer wachten. dan betaal ik maar een beetje mee
* DarkChylde wil p800 NU :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
6killer schreef op 14 February 2003 @ 14:47:
[...]

Is BT maar 1 bit? ik dacht het nl 11 kilobit was.
Dat is draadloze lan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Komt bluetooth nou nog door muren en zo heen dan? Ik bedoel mijn pc staat boven en als ik bv beneden ben is de ontvangst dan nog wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een goede Bluetooth Dongle komt wel redelijk door muren heen. Ik gebruik zelf de BT3030 van Tecom en bevalt me prima. Ik kan door het hele huis heenlopen met Bluetooth connectie en zelfs in mijn tuin ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
Ik heb net opera ook geinstalleerd, en maak mij toch wel een beetje zorgen.
wanneer ik opera op de docking station heb, en opera run...zie ik geen GPRS icoontje.. betekend dat dat die de internet verbinding van mijn computer gebruikt? ( anders heb ik nu een groot probleem ). en dus in dat geval vind hij het dus automatisch he? bleutooth / docking station of anders GPRS detecteerd die automatisch wat het beste is om te gebruiken voor de internet verbinding toch?

nu een andere vraag. ik wil een bluetooth USB adapter kopen.. maar zou ik helemaal van zolder naar beneden kunnen communiceren? waar ligt het aan? aan de bleutooth USB adapter, of de Bleutooth adapter in de telefoon? volgens mij kan die maar 10 meter aan of niet?

en dan...dan heb je een internet verbinding. dan kun je TipicMe er niet door bleutooth laten lopen he?

klopt het trouwens dat opera je WAP account niet gebruikt en de standaard browser wel???

nou..dat waren weer heel wat vragen voor jullie!

[ Voor 5% gewijzigd door rikgoodhart op 14-02-2003 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
het totale bereik van je bleutooth verbinding hangt af van je telefoon en je bt op je pc.
ze sturen en ontvangen nl allebei informatie.
als het goed is komt bt goed door muren. het zit op 2.2 ghz (?) en ik heb een marmitek set wat op 2.4 GHz werkt en die heeft weinig last van muren. (ja is anders maar wel een beetje vergelijkbaar :P)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.