Het grote Sony Ericsson P800 topic - Deel 4

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.654 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Topicstarter
Zo, hier alweer het vierde Grote Ericsson P800-topic :)

_/-\o_ _/-\o_ Het grote Ericsson P800 topic - Deel 4 _/-\o_ _/-\o_

Hier de voorgaande topics:
Het grote Ericsson P800 topic
Het grote Sony Ericsson P800 topic - Deel 2
Het grote Sony Ericsson P800 topic - Deel 3

Info, linkjes en reviews vind je op deze site.

En ook hier natuurlijk weer veel postplezier toegewenst :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou word deze niet gesloten? ben benieuwd dan maar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

@ Tha BasZ
Ik heb ook veel aan die site gehad en kijk er ook wel veel op! goede urlz!!
als je nog urlz weet die ik niet heb, stuur ze maar op per mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Ik vraag me toch echt af wat het verschil is tussen de duurdere en minder dure screenprotectors.
De gozer achter deze veiling http://cgi.ebay.com/ws/eB...3014016474&category=20348 biedt bijvoorbeeld alleen 3 van die folietjes aan, terwijl andere duurdere merken er ook spray e.d. bij doen...
Goedkoop is duurkoop, of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:04

Martijn02

/* No Comment */

Ik heb een brando-screenprotector gekocht. Ging perfect. Best snel geleverd, en het ding voelt erg stevig aan. Hij past precies, en heeft een beetje relief. Waardoor je iets lekkerder schrijft. Enige nadeel is dat het een klein beetje stug is (ook een voordeel) en daardoor moet je iets harder drukken met schrijven. Maar dat went snel.

Aanbrengen is even pielen, schermpje goed schoonpoetsen, ieder stofje zie je achteraf. Er wordt maar een protector geleverd, maar hij is best stevig, en je schijnt hem te kunnen wassen (gewoon schoonmaken met water) daarna kan je hem er gewoon weer opplakken.

Al met al: Ik ben er erg tevreden mee. Was voor mij het geld dik waard.

/edit:
Ooh enneuh.. inkoopactie voor DUO's... ik ben voor, maar dat wist je natuurlijk al ;) maar het is natuurlijk niet toegestaan om er zonder toestemming van een modje over te beginnen

[ Voor 13% gewijzigd door Martijn02 op 22-03-2003 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:48

oZy

hey hoe zit dat nou met t-mobile? ik heb dus zo'n p800 nu, en via de site kan je dan zo'n config bestandje opvragen, en daar staat nog geen p800 bij, dus doe ik mms/wap instellingen van t68i.. maar krijg nu dus steeds "oproep wordt niet beantwoord" bij alle verbindingen die ik nu heb ("benmms", "T-Mobile WAP", "T-Mobile GPRS").

Waar en hoe stel je dit nou goed in? Bij mn 7210 werkte het prima.

verder niets dan lof over deze phone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Martijn02 schreef op 22 March 2003 @ 02:07:
Enige nadeel is dat het een klein beetje stug is (ook een voordeel) en daardoor moet je iets harder drukken met schrijven.
/me knip
die van [url=expansys]http://www.expansys.com/product.asp?code=WSP800_1PK&asource=P800[/url] schijnen wat minder stug te zijn (wat ik er over gelezen heb), dus die ga ik ook kopen.
/edit:
Ooh enneuh.. inkoopactie voor DUO's... ik ben voor, maar dat wist je natuurlijk al ;) maar het is natuurlijk niet toegestaan om er zonder toestemming van een modje over te beginnen
ik heb in het vorige topic opnieuw een voorstel voor een actie gedaan, het enige is dat iemand zich moet melden in het bezit van een creditcard (die heb je nodig om die screenprotectors te kopen). Deze persoon kan dan contact opnemen met Cutebritney om de actie op te zetten.

/me Fear-factoR kijkt naar het foontje dat voor 'm ligt, en kan nog steeds niet helemaal geloven dat ie 'm eindelijk heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

inmiddels is de nieuwe  PC Suite for P800 release 1.3.1 American English version te krijgen... nog niet in het nederlands dus, maar er zijn vast mensen die alleen de engelse versie gebruiken.
(hij is iig te vinden onder "Drivers, scripts and patches" niet onder " Synchronization")

update; alleen de Franse is te krijgen, de engelse link stuurt je nog steeds naar de 1.1.1 versie :(

[ Voor 17% gewijzigd door Fear-factoR op 22-03-2003 09:39 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

oZy schreef op 22 March 2003 @ 02:14:
hey hoe zit dat nou met t-mobile? ik heb dus zo'n p800 nu, en via de site kan je dan zo'n config bestandje opvragen, en daar staat nog geen p800 bij, dus doe ik mms/wap instellingen van t68i.. maar krijg nu dus steeds "oproep wordt niet beantwoord" bij alle verbindingen die ik nu heb ("benmms", "T-Mobile WAP", "T-Mobile GPRS").

/me rephrase the question please
ik snap niet wat je nou precies wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy

oZy

Fear-factoR schreef op 22 March 2003 @ 09:51:
/me rephrase the question please
ik snap niet wat je nou precies wil.
Ik wil GPRS'en via mn T-Mobile abbo. Wat moet ik hiervoor doen? (zo wel duidelijk? :Y))

Nee, geintje, ik log dus in bij My T-Mobile, klik op WAP instellingen, kies het auto config bestandje van de SonyEricsson T68 GPRS uit en dan krijg ik zo'n sms. Als ik vervolgens overal OK, OK, OK doe en ik wil gaan internetten krijg ik steeds "piep, bezig met verbinden (wereld bolletje onderin)...... klik, verbinding weg.......melding: Oproep wordt niet beantwoord"

Waar en hoe krijg ik de juiste instellingen aan de praat dus.

Ik kan in ieder geval wel GPRS'en, want op mn 7210 werkt het prima met dezelfde SIM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oZy schreef op 22 maart 2003 @ 02:14:

Uh shit zoek ff ergens in de P800 topics: ik heb het aan de gang door een SMS'je te sturen met een ander toestel type, maar dat werkt dus gewoon. Heb de volgende zaken:

BenWap GPRS
T-Mobile GPRS
T-Mobile MMS
T-Mobile NL

Allemaal met een simpel SMS'je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Zijn die screenprotectors groter dan de schermpje zelf?
Zodat ze dus onder de rand behuizing te klemmen zijn?
Of "plak" je ze gewoon op het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Flint123 schreef op 22 maart 2003 @ 12:42:
Zijn die screenprotectors groter dan de schermpje zelf?
Zodat ze dus onder de rand behuizing te klemmen zijn?
Of "plak" je ze gewoon op het scherm?
de screenprotectors van brando en WriteSHIELD zijn precies voor de P800 gemaakt. van afknippen is dus geen sprake, ze zitten op het scherm door het principe "Static-Cling" (ze plakken dus vast door statische electriciteit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

oZy schreef op 22 March 2003 @ 10:33:
[...]

Ik wil GPRS'en via mn T-Mobile abbo. Wat moet ik hiervoor doen? (zo wel duidelijk? :Y))

Nee, geintje, ik log dus in bij My T-Mobile, klik op WAP instellingen, kies het auto config bestandje van de SonyEricsson T68 GPRS uit en dan krijg ik zo'n sms. Als ik vervolgens overal OK, OK, OK doe en ik wil gaan internetten krijg ik steeds "piep, bezig met verbinden (wereld bolletje onderin)...... klik, verbinding weg.......melding: Oproep wordt niet beantwoord"

Waar en hoe krijg ik de juiste instellingen aan de praat dus.

Ik kan in ieder geval wel GPRS'en, want op mn 7210 werkt het prima met dezelfde SIM.
waar haal je je instellingen vandaan; bij T-Mobile of bij Sony Ericsson
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy

oZy

Fear-factoR schreef op 22 March 2003 @ 14:00:
waar haal je je instellingen vandaan; bij T-Mobile of bij Sony Ericsson
:?
T-Mobile of course
Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 12:33:
Uh shit zoek ff ergens in de P800 topics: ik heb het aan de gang door een SMS'je te sturen met een ander toestel type, maar dat werkt dus gewoon. Heb de volgende zaken:

BenWap GPRS
T-Mobile GPRS
T-Mobile MMS
T-Mobile NL

Allemaal met een simpel SMS'je
OK, je weet niet toevallig wel type telefoon je gebruikte? En welke van deze verbindingen gebruik je voor GPRS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

oZy schreef op 22 maart 2003 @ 15:15:
[...]
T-Mobile of course

[...]

OK, je weet niet toevallig wel type telefoon je gebruikte? En welke van deze verbindingen gebruik je voor GPRS?
ga eens naar www.sonyericsson.com/nl/ en zoek naar telefoonconfigurators (2de regel urlz van boven derde woord), daar kun je de instellingen voor BEN ophalen, hier kun je wel kiezen voor de P800... probeer het daar eens mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Wat is nou het goeiekoopste adres waar dit ding te koop is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

MVC schreef op 22 March 2003 @ 15:46:
Wat is nou het goeiekoopste adres waar dit ding te koop is ?
het vriendelijke verzoek eerst te lezen voordat je post, het antwoord is namelijk op de laatste pagina van het vorige deel te vinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de p800 al meer dan een maand alleen ik begrijp niet dat jullie er zoveel mee kunnen doen enzo.. Ik gebruik hem alleen maar om mee te bellen! Wat doen jullie er dan mee??? En ik las ergens dat je gratis kon internetten met je pc ofzo??? hoe kan dat dan?? Sorry ik klink zeker heel debiel, maar ik heb toch jullie dreamphone gesupported door om te kopen, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om mij te vertellen wat ik er allemaal mee kan??? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

je kan bv internetten met de P800.
dit is mijn eerste bericht vanaf de P800 :p
zou je eerst wat onderzoek willen doen voordat je hier post, en de FAQ willen lezen.
verder welkom op GOT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk weet ik dat je ermee kan internetten! Dat kan een andere telefoon toch ook! En spelletjes, maar tis allemaal niet zo denderend zoals sommige beweren. ik wil gewoon weten waarom ik nog geen superfans ben geworden van de p800! Is er iets wat ik over het hoofd heb gezien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens ik kan dus nog steeds niet vinden hoe ik de p800 kan gebruiken als mp3 speler met klepje dicht! Want als ik het klepje dicht doe dan gaat ie uit! En die 5 snelkoppelingen als het klepje dicht is kan je ook niet naar audiospeler linken toch?
En zeg niet dat ik zelf al die andere berichten moet lezen, want ik heb al tig paginas gelezen en het duurt me te lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Martijn02 schreef op 22 March 2003 @ 02:07:

/edit:
Klopt, er mogen uberhaupt geen IA's meer gehouden worden op GOT, vandaar een kleine verwijzing naar LauPro:
http://laupro.nl/ia/ia.asp?id=215 -> Inkoop actie bij Brando, gadgets voor P800 zoals memsticks en screenprotects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roberts
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 10:04
Heb ik ook net een p800 gekocht zie ik dat er ook al een p802 is, weet iemand zo de verschillen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

roberts schreef op 22 March 2003 @ 19:53:
Heb ik ook net een p800 gekocht zie ik dat er ook al een p802 is, weet iemand zo de verschillen ?
De P802 is de Aziatische versie, met chinese taal

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

ik heb het gevoel dat we een FAQ voor de P800 inelkaar moeten gaan zetten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Fear-factoR schreef op 22 March 2003 @ 20:02:
ik heb het gevoel dat we een FAQ voor de P800 inelkaar moeten gaan zetten... :)
Lijkt mij een top plan, als nodig en goedgekeurd wil ik ook wel helpen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 18:14:
Trouwens ik kan dus nog steeds niet vinden hoe ik de p800 kan gebruiken als mp3 speler met klepje dicht! Want als ik het klepje dicht doe dan gaat ie uit! En die 5 snelkoppelingen als het klepje dicht is kan je ook niet naar audiospeler linken toch?
En zeg niet dat ik zelf al die andere berichten moet lezen, want ik heb al tig paginas gelezen en het duurt me te lang...
:? Ik weet niet wat je bedoelt want bij mij werkt ie gewoon als ik hem aanzet en het klepje dicht doe
Gewoon standaard instellingen, want ik heb nog niet zoveel aan m'n p800 zitten prutsen ;)

goed idee trouwens een faq!

[ Voor 4% gewijzigd door Monalisa op 22-03-2003 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Bruk schreef op 22 March 2003 @ 19:49:
[...]

Klopt, er mogen uberhaupt geen IA's meer gehouden worden op GOT, vandaar een kleine verwijzing naar LauPro:
http://laupro.nl/ia/ia.asp?id=215 -> Inkoop actie bij Brando, gadgets voor P800 zoals memsticks en screenprotects.
Is deze site een beetje te vertrouwen / iemand daar ervaringen mee?
Ik ben wel in voor een protectorretje en een 128mb duo-tje.
Trouwens ik krijg me P800 maandag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:14

MaDLiVe

.-Observer-.

Tha BasZ schreef op 23 March 2003 @ 01:07:
[...]
Is deze site een beetje te vertrouwen / iemand daar ervaringen mee?
Ik ben wel in voor een protectorretje en een 128mb duo-tje.
Trouwens ik krijg me P800 maandag...
Laupro te vertrouwen ;) Ik hoop niet dat je ene laupro nu beledigd :P Het hangt natuurlijk van degene af die inkoopt. De meeste inkoopacties zijn volgens mij allemaal zonder problemen verlopen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

MaDLiVe schreef op 23 maart 2003 @ 01:27:
[...]

Laupro te vertrouwen ;) Ik hoop niet dat je ene laupro nu beledigd :P Het hangt natuurlijk van degene af die inkoopt. De meeste inkoopacties zijn volgens mij allemaal zonder problemen verlopen.
Dan ga ik er eens een kijkje nemen :)
Al iemand leuke dingen ontdekt op zijn P800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
warez-link weg

[ Voor 83% gewijzigd door intoxicated op 23-03-2003 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruk
Ik ben degene die de IA op laupro regelt, enige irritante is dat er staat dat er al mensen betaald hebben, terwijl er toch vrij duidelijk staat dat dat nog niet de bedoeling is omdat de prijzen nog een pietsie kunnen veranderen, afhankelijk van de offerte en verzendkosten van Brando.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Bruk schreef op 23 March 2003 @ 17:50:
Ik ben degene die de IA op laupro regelt, enige irritante is dat er staat dat er al mensen betaald hebben, terwijl er toch vrij duidelijk staat dat dat nog niet de bedoeling is omdat de prijzen nog een pietsie kunnen veranderen, afhankelijk van de offerte en verzendkosten van Brando.
maar betekent de status; "Betaald" ook echt dat ze het geld over gemaakt hebben, of niet?

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfuis
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-01 22:02
Ze moeten toch echt op: "Klik hier als je het bedrag overgemaakt/betaald hebt" geklikt hebben dus ik denk het wel. anders ga je er niet op klikken 8)7

"I don't have a computer at home. Is the Internet available in book form?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oZy schreef op 22 March 2003 @ 15:15:
[...]
T-Mobile of course

[...]

Ahum ik weet het echt niet meer :? Nu twijfel ik maar ik geloof dat ik het misschien via de P800 site van Ericsson heb gedaan en inderdaad BEN als operator heb gekozen... Hmmmm... Maar ik weet wel dat het absoluut ergens in een topic stond van de afgelopen delen van deze topic...

Sorry: 'k ben niet veel behulpzamer zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 18:14:
Ahum ik zeg niet dat je die andere berichten moet lezen, maar ik heb maar 1 tip voor je: RTFM.

Oftwel dat dikke boek dat je kreeg en waar HANDLEIDING op staat...

En dat is *niet* lullig bedoeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ja, sorry.
Ik (BasZ) heb dus op die knop gedrukt omdat ik dacht dat je daarmee de "bestelling" zou plaatsen.
Ik heb nog niet betaald omdat ik wel wist dat de prijzen nog gingen veranderen.
Dus ik weet niet of je mijn status nog kan veranderen, want ik heb het verkeerd gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even vraagje??

Weet iemand of de P800 goed samen werkt met APPLE?

Ik wil er 1 gaan kopen, en binnenkort een powerbook of imac gaan kopen.

TNX alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 March 2003 @ 21:41:
Even vraagje??

TNX alvast
Hoi, ik heb een Powerbook Titanium G4 en helaas: geen van de applicaties werken met Apple: iSync werkt niet P800 :'(

Enige dat werkt is het beamen van files naar de PC via Bluetooth (als je een adapter hebt). Van de PC naar de P800 gaat ook niet.

Geen idee wanneer iSync de P800 ondersteunt: het schijnt heel anders te gaan dan met andere telefoons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier gaan we echt niet over doorzeuren

[ Voor 12% gewijzigd door intoxicated op 23-03-2003 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dit is dus een verkapte poging tot het aanbieden van warez, ik weet het, maar het beste is toch als je je post even edit :)

Volgens veel mensen is de P800 eigenlijk net ietsje te groot en te zwaar om hem daadwerkelijk overal mee toe nemen, of valt dat wel allemaal mee en is het een kwestie van eventjes wennen?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij is eigenlijk ook iets te groot om echt overal mee naar toe te nemen (uitgaan en zo). Het is verder gewoon een questie van wennen want ik neem hem verder overal mee naar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ja, daarom hou ik me 8850 Gold Edition nog gewoon voor dingen zoals uitgaan e.d.
Dan ga ik me P800 niet mee"slepen" ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Laatst online: 24-07 12:56
Verwijderd schreef op 23 March 2003 @ 22:29:
[...]

Hoi, ik heb een Powerbook Titanium G4 en helaas: geen van de applicaties werken met Apple: iSync werkt niet P800 :'(

Enige dat werkt is het beamen van files naar de PC via Bluetooth (als je een adapter hebt). Van de PC naar de P800 gaat ook niet.

Geen idee wanneer iSync de P800 ondersteunt: het schijnt heel anders te gaan dan met andere telefoons...
Beetje vreemd dat het niet werkt, want bij de reclame boekjes van SE zie je altijd dat ze gebruik maken van Apple... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 23 maart 2003 @ 21:41:
Even vraagje??

TNX alvast
hier is nog een topic over dit probleem, misschien dat je er wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

ik vind dit toch echt twijfelachtig

Verzending in enveloppe
Kosten postzegel: € 0,39
Enveloppe: € 0,50 ?
je gaat toch niet al die dure spullen onverzekerd en in een gewone envelope versturen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Fear-factoR schreef op 24 maart 2003 @ 10:06:
[...]

ik vind dit toch echt twijfelachtig

Verzending in enveloppe
Kosten postzegel: € 0,39
Enveloppe: € 0,50 ?
je gaat toch niet al die dure spullen onverzekerd en in een gewone envelope versturen :?
Dat vond ik ook al een beetje twijfel-achtig...
Misschien iets andere manier van verzenden? (word ook dan duurder neem ik aan)

Heeft iemand trouwens ervaring met T-Mobile GPRS?
Want ik zit nog een beetje te twijfelen of welke abbo (GPRS Actief / GPRS Intensief) ik moet nemen.

[ Voor 15% gewijzigd door Tha BasZ op 24-03-2003 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruk
Ik wil de boel ook best anders verzenden, noem het maar, dan zet ik het in het lijstje erbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruk
Wat misschien wel interessant is om te delen:

Hoe delen jullie je geheugen in? Welke software heb je op je telefoon opgeslagen en welke software sla je op de memstick op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Bruk schreef op 24 March 2003 @ 11:04:
Ik wil de boel ook best anders verzenden, noem het maar, dan zet ik het in het lijstje erbij...
Misschien moet je ff kijken hoe verzekerd te versturen / bubbeltjefolie in envelop e.d.
Ik weet niet wat de kosten daarvan zijn, zal eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Bruk schreef op 24 March 2003 @ 11:38:
Wat misschien wel interessant is om te delen:

Hoe delen jullie je geheugen in? Welke software heb je op je telefoon opgeslagen en welke software sla je op de memstick op?
Bij voorkeur zet ik m'n contacten, foto's & ringtones op m'n foon.
Filmpjes & nieuwe programma's op m'n memstick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Fear-factoR schreef op 24 March 2003 @ 12:21:
[...]

Bij voorkeur zet ik m'n contacten, foto's & ringtones op m'n foon.
Filmpjes & nieuwe programma's op m'n memstick.
Ik zou denk ik (phone komt denk ik morgen) me fotoz en filmpjes enzo op me memorystick gooien (binnenkort 128 mb mem.) en me programmaz op me phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha BasZ schreef op 24 maart 2003 @ 12:50:
[...]
me fotoz en filmpjes
me memorystick gooien
me programmaz
me phone
Bas je bent toch geen achterbuurt kind dat geen nederlands kan? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

O ja sorry, dat doe ik dus al automatisch :) (klote msn :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien is het al eerder gemeld... er is een IA gaande op Laupro voor de spullen voor de P800

http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier is nog een topic over dit probleem, misschien dat je er wat aan hebt.
Thanks Fear-factor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 14:23:
misschien is het al eerder gemeld... er is een IA gaande op Laupro voor de spullen voor de P800

http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=215
Het bedrag zit ondertussen al op € 1.219,79.
Dus ik weet niet wanneer we meer info over de prijzen kunnen verwachten?
Trouwens duurt het echt nog 22 dagen, voordat er mee actie wordt ondernomen qua echte bestelling / levering e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfuis
voor de mensen die het nog niet wisten: MSN
http://www.tipic.com/

Nog wel een beta maar werkt al erg goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje ik kan bepaalde contactpersonen niet uit het geheugen verwijderen. Ik kan de optie selecteren maar dan gebeurt er niks.

Ik kan deze nummers ook niet toevoegen aan het snelkies menu

Iemand ervaring mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt dat msn een beetje met op de p800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordswires
  • Laatst online: 10-06 16:42
Werkt MMS met WAP of moet je per se een GPRS account hebben?

Ik heb via sonyericsson.com de configurator gestart, en eerst WAP instellingen laten toezenden en toen nog de MMS instellingen. Bij het eerste config SMSje heb ik alle instellingen zo overgenomen, de MMS kwam met een GPRS en een WAP account waarvan ik alleen de WAP geinstalleerd heb.

Nu lukt het me wel om te internetten (leuk wereldbolletje onderin), maar niet om te MMSen, ik krijg dan de melding "Bezig met maken netwerkverbinding" en zie niets meer gebeuren...

E-mail heb ik nog maar niet geprobeerd :(

Overigens: ik heb BEN/T-mobile. Als iemand me alle precieze instellingen kan toesturen zou dat ook tof zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door cordswires op 24-03-2003 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B@rt_d@_M@n
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:13

B@rt_d@_M@n

Happy Landing!

Je moet op www.t-mobile.nl zijn. Inloggen (eerst registreren), dan naar Persoonlijk Gebruik, My T-Mobile, bij Persoonlijke instellingen kiezen voor Ericsson T68I (bij gebrek aan keuze voor de P800) en dan MMS aanmelden. Voila, krijg je een SMSje met de juiste instellingen.

Oh ja, ik heb ook T_Mobile. En e-mail werkt! Via internet GPRS naar m'n normale pop3 server. Het heeft even geduurd voor ik erachter was, conclusie is dat je minimaal het GPRS actief abbonnement nodig hebt (EUR 5/mnd extra). Alleen dan (en natuurlijk ook met het Intensief abbo ;) ) kun je rechtstreeks inbellen naar een pop3 server.

[ Voor 39% gewijzigd door B@rt_d@_M@n op 25-03-2003 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 23:59
ALERT flikkering o.i.d.

Ik had trouwens wat raars vanochtend..

Was aan het winkelen (dagje vrij) , kijk ik op een bep. moment op mijn telefoon (p800 natuurlijk).
Staat er een geel uitroepteken welke afgewisseld werd door een klokje met iets van 10 erin... en dan weer geel uitroepteken.. steeds om-en-om knipperend. :?

Ik dacht.. eh.. is de batterij op.. maar die had ik 's-nachts opgeladen.. dus vreemd.. 8)7

Maar de telefoon deed helemaal niks meer anders behalve dat. :(

Batterij uit-in.. Daarna deed die weer normaal, en iets van 88% batterij.

Weet iemand wat dit was? Iemand ook al eens zoiets gehad?

[ Voor 5% gewijzigd door RedHead op 25-03-2003 00:56 . Reden: telefoon natuurlijk P800 ! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B@rt_d@_M@n
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:13

B@rt_d@_M@n

Happy Landing!

Ah, je eerste P800 crash! Het betekent dat je 10 seconden de aan/uit knop ingedrukt moet houden (pijltje, stopwatch, eigenlijk wel duidelijk toch?). Zal wel worden opgelost (of tenminste verbeteren) met de volgende firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

B@rt_d@_M@n schreef op 25 maart 2003 @ 01:00:
Ah, je eerste P800 crash! Het betekent dat je 10 seconden de aan/uit knop ingedrukt moet houden (pijltje, stopwatch, eigenlijk wel duidelijk toch?). Zal wel worden opgelost (of tenminste verbeteren) met de volgende firmware.
En waarneer komt die firmware ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfuis
Verwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 22:21:
Werkt dat msn een beetje met op de p800
Jewel het werkt vrij goed maar hij geeft niet altijd weer wie er online zijn en wie niet maar het is nog een beta dus dat verandert vast wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Welke abbo voor GPRS heeft iedereen eigenlijk (voor diegene die GPRS heeft ;))?

[ Voor 7% gewijzigd door Tha BasZ op 25-03-2003 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
Je kun dus eigenlijk alleen e-mailen (pop3) als je een gprs abbo heb als ik het goed begrijp?
Of weet iemand of het ook zonder gprs abbo kan. (inbellen via provider zon/freeler werkt niet :( Ik ben al aan het proberen geweest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

met een gprs abbo kan je neem ik aan ook gewoon server e.d. of ben ik nu abuis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ben nog geen P800 bezitter :'( maar vandaag moet het eindelijk zo ver zijn.....
..today is the day ive been waiting for my whole life... TPG moet hem vandaag aan mijn huisje bezorgen....
Over GPRS abbo, ik had hiervoor de N7650 en daar deed ik zat ik veel online mee, en heb zelf T-Mobile maar zodra ik GPRS gebruikte wissel ik ff van Sim kaart en gooide ik de O2 sim erin... Die is per 1MB maar 1.50€ en ik ga niet die absurde prijs van 29€ per MB betalen die T-Mobile/ben hanteert... belachelijk...
Anyway, voor 7.50€ (zoveel kost het O2 abbo) mag je dus 1.50 per MB gprs-en ik ben er erg tevreden over... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu nog niet kunnen uitvinden hoe ik anoniem kan bellen..heel irri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Je hebt toch bij T-Mobile ook een goed GPRS abbo -> T-Mobile GPRS Intensief -> € 15,- maandelijkse kosten en € 1,- per MB. Dat lijkt mij ook wel redelijk, alhoewel € 15,- nog wel redelijk is maar ja die € 1,- per MB maakt het dan weer goed.
(andere gprs abbo is T-Mobile GPRS Actief, waarbij je € 5,- maandelijkse kosten betaald en € 5,- per MB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 11:21:
ik heb nu nog niet kunnen uitvinden hoe ik anoniem kan bellen..heel irri
Was best simpel: IN FC mode: Druk een nummer in, trek je scrollwieltje naar je toe, selecteer "Hide my number" en voila!

Als je naar een nummer altijd anoniem wilt bellen kan je er ook #31# voor zetten in het adresboek. definitief aan en uit zetten zou ik niet weten... volgens mij is er ook wel zo'n code voor die je kan draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Tha BasZ schreef op 25 March 2003 @ 11:23:
Je hebt toch bij T-Mobile ook een goed GPRS abbo -> T-Mobile GPRS Intensief -> € 15,- maandelijkse kosten en € 1,- per MB. Dat lijkt mij ook wel redelijk, alhoewel € 15,- nog wel redelijk is maar ja die € 1,- per MB maakt het dan weer goed.
(andere gprs abbo is T-Mobile GPRS Actief, waarbij je € 5,- maandelijkse kosten betaald en € 5,- per MB).
Nee ik vind 15€ echt te veel, want voor die 15€ krijg je helemaal niets... Bij O2 betaal ik 12.50€ daarvoor mag ik voor 15cent sms-en voor 15cent bellen en voor 45cent mms-en(1-100KB) en daarboven op mag ik nog 500 Minuten bellen naar vaste en O2(abbo en prepaid) nummers... En daarnaast kost elke MB 1.50 dus dat is niet duur, vergeleken bij alle andere GPRS aanbieders...
De T-Mobile variant is pas goedkoper als je ook daadwerkelijk elke maand zeker bent dat je meer als 30MB! gaat gebruiken... Pas dan is het goedkoper, maar het is zeker dus wel een optie voor de Mobiele downloaders onder ons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb appl voor remote cont met p800 via e-mail ontvangen
zal kijken of het werkt die gene die het heeft verzonden zegt dat het met philps tv werkt
o ja heeft tweakers een upload server ??? voor files

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Nee dat is idd niet duur zie ik... Mmmm beter O2 moeten nemen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:49
Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 13:02:
zal kijken of het werkt die gene die het heeft verzonden zegt dat het met philps tv werkt
Ik heb die remote contole ook maar bij mij werkt hij niet :? of ik doe ik verkeerd ik selecteer het merk tv en daarna zou hij het toch moeten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

[knip]
Ja, Tweakers abonnementen

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfuis
Danielson schreef op 25 March 2003 @ 13:22:
[...]

Ik heb die remote contole ook maar bij mij werkt hij niet :? of ik doe ik verkeerd ik selecteer het merk tv en daarna zou hij het toch moeten doen?
Bij mij werkt de rc wel. Zowel op mijn video als op mijn TV maar het is nog een beta dus hij zal nog niet alle tv's van b.v sony ondersteunen.
edit: ja dan zou die het moeten doen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Orfuis op 25-03-2003 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Orfuis schreef op 25 March 2003 @ 15:15:
[...]

Bij mij werkt de rc wel. Zowel op mijn video als op mijn TV maar het is nog een beta dus hij zal nog niet alle tv's van b.v sony ondersteunen.
edit: ja dan zou die het moeten doen :)
Misschien een "domme" vraag, maar waar heb je dat proggie vandaan? Of is dit een verkapte vraag naar warez? Zo ja, dan heb ik niks gevraagd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

Programmatje is nog in beta, en gereleased naar een selecte groep beta-testers. Die mogen het niet verder versprijden. dus ik denk dat er om vragen ook niet mag.

Ik begreep overgens dat het nog zwaar instabiel draaide, en de P800 steeds crashte, dus echt gaaf is het nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ok, dan w8 ik nog wel even. En ik heb de vraag dan ook niet gesteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Weet iemand van jullie hoe lang die dingen leverbaar blijven? Ik wil er namelijk een kopen maar pas in November. Dit komt omdat mijn fuckin dure abbo bij kpn dan pas afloopt.
Neem natuurlijk wel aan dat ze tegen die tijd goedkoper worden, en de software alleen maar beter

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
De P800 zal zeker nog heeel lang leverbaar zijn,.....
Zeker in november nog wel,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het werkt als de nete

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk het ook wel, alleen niet meer tegen deze hoge prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey p800,

zou je mij aub. die rc kunnen sturen, zou er echt heel blij meej zijn, want ik kijk echt om het uur op http://www.psiloc.com/nokia/eng/irremote7/index.html of de remote control al; beschikbaar is...

stefanw@xs4all.nl,

greetz staafoz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 17:20:
Hey p800,

zou je mij aub. die rc kunnen sturen, zou er echt heel blij meej zijn, want ik kijk echt om het uur op http://www.psiloc.com/nokia/eng/irremote7/index.html of de remote control al; beschikbaar is...

stefanw@xs4all.nl,

greetz staafoz

[...]
http://ukflatland.com/upload/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanx dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tools
  • Laatst online: 10-02 07:28

tools

Het is altijd motorweer.

Ik draai momenteel T-Mobile Actief, maar als m'n dataverkeer zo blijf zal het toch uiteindelijkwel intensief moeten worden, hoewel ik wel ergens heb gelezen dat de GPRS prijzen gingen dalen. Weet alleen de link niet meer, dus kan netzogoed een gerucht zijn.
Wap/PDA sites valt wel mee, ICQ en Putty ook wel, en zelfs mail tikt niet enorm aan, maar zodra je een keer een normale website opent, zeg maar dag tegen 100kb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
  • Laatst online: 10-06-2024
Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 17:20:
Hey p800,

stefanw@xs4all.nl,

greetz staafoz

[...]
Vragen om moeilijkheden dit... :X
Als je het dan toch zonodig wilt hebben, doe het dan via email...

[ Voor 65% gewijzigd door wace op 25-03-2003 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mister p800,

werkt die remote bij jou? Want hoe werkt ie dan?ik selecteer allereerst mijn tv, samsung/ philips, en dan verw8 ik een soort lijst met nr's 1 tot en met 9 maar, die krijg ik niet, ik zie alleen:

vol+
vol-
channel+
channel-
power
mute,

maar als ik op die druk gebeurd er nix...

tevens druk ik op view, en dan param of codes, dan doettie ook nix....

heb jij datzelfde probleem?!

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 17:41:
mister p800,

werkt die remote bij jou? Want hoe werkt ie dan?ik selecteer allereerst mijn tv, samsung/ philips, en dan verw8 ik een soort lijst met nr's 1 tot en met 9 maar, die krijg ik niet, ik zie alleen:

vol+
vol-
channel+
channel-
power
mute,

maar als ik op die druk gebeurd er nix...

tevens druk ik op view, en dan param of codes, dan doettie ook nix....

heb jij datzelfde probleem?!

alvast bedankt
je moet op de jog dial drukken
dan werkt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( ir remote niet werke...

jammer, vandaar ook dat het een beta is, dan maar weer eeuwen w8ten op een goede versie... (nog 2 weken volgens de site, maar helaas staat dit er al 4 weken)

thanx anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Je moet wel goed richten.....

Er zitten natuurlijk niet zulke krachtige LED`s in als in je orginele AB.

- Selecteer TV/MD/CD/Tuner/VCD
- Selecteer Merk van apparaat
- Goed richten
- Jogdail Klikken

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfuis
Bij mij werkt die ir remote als een trein ik kan de video bedienen, mijn tv en mijn cd speler.
En als ik gewoon klik met het pennetje werkt het ook! Denk dat ik gewoon geluk heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:49
Orfuis schreef op 25 March 2003 @ 19:23:
Bij mij werkt die ir remote als een trein ik kan de video bedienen, mijn tv en mijn cd speler.
En als ik gewoon klik met het pennetje werkt het ook! Denk dat ik gewoon geluk heb :P
Rotjong ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Hier doet tie het ook gewoon...
Je moet idd goed richten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruk
Kheb hem net een paar uurtje, zit alleen met een paar vraagjes:

Waarom kan je programma's niet "afsluiten"? Ik zie nergens een optie exit op de software die je opstart. Dit is wel zo bij third party software. Kheb nu een prog "switcher" waarmee ik wel alles kan terminaten...

Bij de file manager te downloaden op my-symbian kan ik geen files selecteren, ook niet met de jog dial, iemand hier een oplossing voor? Doordat ik niet kan selecteren kan ik ook niets verplaatsen/verwijderen...

[ Voor 4% gewijzigd door bruk op 26-03-2003 02:28 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.