Iemand die met z'n knieen in z'n schoenen zit en door de hoek vd foto zie je de onderkant van z'n benen niet?
of iemand die net z'n onderbenen heeft laten amputeren in het ziekenhuis
Dit is denk ik de meest logische "oplossing".Ares schreef op 24 mei 2003 @ 13:45:
Iemand die met z'n knieen in z'n schoenen zit en door de hoek vd foto zie je de onderkant van z'n benen niet?
Verwijderd
Volg nu al een tijdje deze thread(s) en weet het nu zeker:
Ik wil deze phone!
Heb alle post gelezen, maar vergeef me als ik soms nog iets vraag dat toch al reeds gevraagt is.
Vooral de site van Fear Factor is erg goed en handig.. Vroeg me alleen af of het mogenlijk is om een soort van top 10 (of 25, 50 enz) van beste software proggies te maken. Welke proggies vinden jullie nou echt onmisbaar? En zou volgens jullie op iedere P800 moeten staan?.. Weet niet of het mogenlijk is, maar lijkt mij erg handig..(Misschien een lijstemet eventuele download links in het geval van Free / Shareware.
BTW deze Avatar is niet erg orgineel, maar ben bezig met een betere...
Ik wil deze phone!
Heb alle post gelezen, maar vergeef me als ik soms nog iets vraag dat toch al reeds gevraagt is.
Vooral de site van Fear Factor is erg goed en handig.. Vroeg me alleen af of het mogenlijk is om een soort van top 10 (of 25, 50 enz) van beste software proggies te maken. Welke proggies vinden jullie nou echt onmisbaar? En zou volgens jullie op iedere P800 moeten staan?.. Weet niet of het mogenlijk is, maar lijkt mij erg handig..(Misschien een lijstemet eventuele download links in het geval van Free / Shareware.
BTW deze Avatar is niet erg orgineel, maar ben bezig met een betere...
Handyday is mijn meest gebruikte programma, perfect overzichtje van je komende afspraken etc. De browser die er standaard op zit vind ik ook een prima proggie, dankzij die browser kan ik onbeperkt icm Share over het web surfen. ScummVM is ook leuk, emulator om oude adventures mee te spelen zoals Monkey Island en Day of the Tentacle, maar gebruik ik toch minder dan verwacht. Als laatste wil ik qfileman nog even noemen prima tooltje om je bestanden te beheren, owja remote p800 is ook erg handig om vanaf je pc je p800 te besturen, nu houdt ik echt op
Van al deze programma's is wel een demo te vinden op http://my-symbian.com
Hahahaha, |o|Fear-factoR schreef op 24 mei 2003 @ 18:06:
of iemand die net z'n onderbenen heeft laten amputeren in het ziekenhuis
YepAres schreef op 24 mei 2003 @ 13:45:
kunnen we samen misschien een startpagina, p800.pagina.nl opstarten?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Klopt, als je namelijk net onder zijn kruis kijk, dan zie je daar een andere kleur van de broek. (lichtere)Ares schreef op 24 May 2003 @ 13:45:
Dat is 1 van zijn onderbenen.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Anderhalve week geleden bij Brando een screenprotector en P800-tas (met belt clip) besteld, afgelopen vrijdag al in de bus... nice!!!
Die screenprotector raad ik overigens iedereen aan; het oppervlak is een stuk stugger dus je voelt VEEL beter wat je schrijft, en daarnaast hoef je niet meer bang te zijn voor krassen op je beeldscherm.
Die screenprotector raad ik overigens iedereen aan; het oppervlak is een stuk stugger dus je voelt VEEL beter wat je schrijft, en daarnaast hoef je niet meer bang te zijn voor krassen op je beeldscherm.
Dat is idd ook mijn "probleem" dat ik bang ben voor krassen op me beeldscherm.
Maar om nou helemaal uit Japan 1 zo'n screen protector te halen. Ik had nog een stil hoopje dat die inkoopactie toen nog doorging maar die ging ineens niet meer door omdat er een zaak goedkoper was dan Brando. (wat achteraf naar mijn idee helemaal niet zo was).
Maar om nou helemaal uit Japan 1 zo'n screen protector te halen. Ik had nog een stil hoopje dat die inkoopactie toen nog doorging maar die ging ineens niet meer door omdat er een zaak goedkoper was dan Brando. (wat achteraf naar mijn idee helemaal niet zo was).
ik denk dat die screenprotector uit japan halen miscchien wel goedkoper is dan te wachten tot ze hier misschien ooit eens te koop zijn. Bovendien is de dollar goedkoop dus is het prijstechnisch misschien ook wel interessant.
Ik heb hem ook bij Brando vandaan en kreeg hem binnen een week in een envelopje thuis
Ik heb hem ook bij Brando vandaan en kreeg hem binnen een week in een envelopje thuis
Verwijderd
Ik wil ook zo'n screenprotector en een handige beltclip maar ik heb geen creditcard. Weet iemand hoe ik er toch aan kan komen?
Ik heb weer eens een klein probleempje met mijn P800, ben benieuwd of meer mesen hier last van hebben. Tijdens een gesprek gaat spontaan de microfoon enorm hard rondzingen, is echt gruwelijk irritant!
Zijn er meer die hier last van hebben?
Trouwens vorige week de HCB30 bluetooth carkit geinstaleerd en dat is echt helemaal geweldig! installatie is eenvoudig en werking is super! gewoon instappen > starten en je carkit werkt volledig!
Zijn er meer die hier last van hebben?
Trouwens vorige week de HCB30 bluetooth carkit geinstaleerd en dat is echt helemaal geweldig! installatie is eenvoudig en werking is super! gewoon instappen > starten en je carkit werkt volledig!
Ik test de software voor Epocware, en morgen komt versie 3.0 van Handy Day uit. Deze bevat een wallpaper functie achter het todayscreen. Ik heb de beta nu op m'n P800 staan, en het ziet er stoer uit, een beetje like Pocket PC, compleet met groen Windows-landschap.
Ik heb ook net me screenprotector binnen van brando en ben er heel erg blij mee is echt iedereen aan te raden het geeft je gewoon een veel veiliger gevoel.
het duurde ongeveer een week voor ik ze binnen had.
Ik heb op 14 mei 2 ms duo 128mb sticks besteld bij P800er maar heb ze helaas nog steeds niet binnen terwijl ze volgens hte tracking nummer wel al naar amsterdam zijn verstuurd ? andere mensen uit andere landen hadden ze binen 1 week al binnen. zijn er hier mensen die ze ook bij P800er hebben besteld ? en hoe lang duurde het bij jullie ?
het duurde ongeveer een week voor ik ze binnen had.
Ik heb op 14 mei 2 ms duo 128mb sticks besteld bij P800er maar heb ze helaas nog steeds niet binnen terwijl ze volgens hte tracking nummer wel al naar amsterdam zijn verstuurd ? andere mensen uit andere landen hadden ze binen 1 week al binnen. zijn er hier mensen die ze ook bij P800er hebben besteld ? en hoe lang duurde het bij jullie ?
Grappig, ik ook. En bovendien heb ik net de Nederlandse vertaling klaar en naar Epocware gemailed.wace schreef op 26 May 2003 @ 20:32:
Ik test de software voor Epocware, en morgen komt versie 3.0 van Handy Day uit. Deze bevat een wallpaper functie achter het todayscreen. Ik heb de beta nu op m'n P800 staan, en het ziet er stoer uit, een beetje like Pocket PC, compleet met groen Windows-landschap.
Post hier maar opmerkingen als je bepaalde dingen beter vertaald wil zien.
Hoe wordt je nederlandse beta tester voor Epocware?B@rt_d@_M@n schreef op 27 mei 2003 @ 01:42:
[...]
Grappig, ik ook. En bovendien heb ik net de Nederlandse vertaling klaar en naar Epocware gemailed.
Post hier maar opmerkingen als je bepaalde dingen beter vertaald wil zien.
Ten eerste door hun software eerst aan te schaffen (net als alle andere gebruikers doen
Ten tweede door opbouwende kritiek en suggesties ter verbetering naar de auteur te mailen.
Daarna kwam er een soort dialoog op gang en stuurde hij mij steeds nieuwe beta versies.
Heb trouwens gisteravond de vertaling gemailed, vanochtend al heeft ie de nieuwste beta (v3.0) gestuurd incl. de nieuwe NL vertaling. Leuk om je eigen woordkeuzes terug te zien
Die nieuwe mogelijkheid om je eigen achtergrond (wallpaper) te kiezen is leuk, maar daardoor worden veel letters/teksten onleesbaar... Dat is dus een voorbeeld van een opbouwend punt van kritiek
Die moet ik hebben!!Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 13:37:
Die Goede Oude Tijden ...
http://www.vintagecalculators.com/html/p800.html
Voor wie het nog niet wist: HandyDay 3.0 is inmiddels uit!:
http://se-p800-software.epocware.com/Handy_Day.html
[ Voor 52% gewijzigd door Darklance op 27-05-2003 14:28 ]
Let vooral op de sterk verbeterde vertaling.....Darklance schreef op 27 mei 2003 @ 14:21:
Voor wie het nog niet wist: HandyDay 3.0 is inmiddels uit!:![]()
En ja, er zijn nog wat slippertjes (bijv. bij Bewerken/Voorkeuren/Opmaak staat Dag overzicht ipv. Dagoverzicht en Week view ipv. Weekoverzicht.
Maar de andere slippertjes hoor ik graag van jullie!
Heeft iemand al gemeld dat Budgetfoto een Memorystick Duo 256MB heeft voor 127 pleuro maar die niet geschikt is voor de P800? Hoe kan dat
lijkt mij een beetje vreemd
en jammer!
Connaisseur des femmes
Omdat de in de P800 ms duos moeten en niet normale memory sticks.Gulli schreef op 28 mei 2003 @ 18:09:
Heeft iemand al gemeld dat Budgetfoto een Memorystick Duo 256MB heeft voor 127 pleuro maar die niet geschikt is voor de P800? Hoe kan datlijkt mij een beetje vreemd
en jammer!
Ik heb vandaag me 128mb duo binnen gekregen van P800er en ben er super blij mee heb er een aantal films opstaan en veel oggg files.
Hij bedoelt de Lexar Memory Stick Duo (256MB)Brimme schreef op 28 mei 2003 @ 20:01:
[...]
Omdat de in de P800 ms duos moeten en niet normale memory sticks.
Ik heb me vorige week laten vertellen dat deze Lexar Memory Stick Duo's replica's zijn van de Sony Duo's. En dus ook op de p800 kunnen (verkoper heeft het voor mij uitgezocht)
Iemand al toevallig al geprobeerd ?
"I don't have a computer at home. Is the Internet available in book form?"
Als die verkoper zo vriendelijk is om voor je uit te zoeken of het zo is, misschien dat je het een x kan proberen in de winkel?
Hmm, kut zeg...:( even gezocht met google leverde dit resultaat op:
Terinfo voor de gene zoeken naar duo memory stick deze mail kreeg ik net toegezonden van Budgetfoto.nl met als mededeling Hierbij willen wij u, wellicht ten overvloede, informeren dat de door u bestelde Lexar Memory Stick Duo niet uitwisselbaar is met (kortere) Sony Duo Memory Stick's, maar met de Sony MSA-128S2 (2x 128MB). De door u bestelde Lexar Memory Stick is dus niet geschikt voor Sony Ericson telefoons. Met vriendelijke groeten, Budgetfoto.nl
jammer, wordt toch maar afwachten op de 128mb duo van sony.
Terinfo voor de gene zoeken naar duo memory stick deze mail kreeg ik net toegezonden van Budgetfoto.nl met als mededeling Hierbij willen wij u, wellicht ten overvloede, informeren dat de door u bestelde Lexar Memory Stick Duo niet uitwisselbaar is met (kortere) Sony Duo Memory Stick's, maar met de Sony MSA-128S2 (2x 128MB). De door u bestelde Lexar Memory Stick is dus niet geschikt voor Sony Ericson telefoons. Met vriendelijke groeten, Budgetfoto.nl
jammer, wordt toch maar afwachten op de 128mb duo van sony.
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
die hadden ze toen niet op voorraad, anders had ik het mogen proberen.Hennie-M schreef op 28 May 2003 @ 20:27:
Als die verkoper zo vriendelijk is om voor je uit te zoeken of het zo is, misschien dat je het een x kan proberen in de winkel?
Maar blijkbaar kan het toch niet
dubbel
[ Voor 96% gewijzigd door Orfuis op 28-05-2003 20:49 ]
Verwijderd
dan stel ik mijn vraag gewoon nog een keer weet iemand misschien een manier om zonder creditcard aan die screenprotectors te komen? Heeft er toevallig iemand 3 gekocht en heeft maar 1 P800?
Wil je hem verkopen dan?Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 23:49:
Wat is een memstick duo 128 mb waard
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Dit topic is gesloten.