Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfuis
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-01 22:02
Is het mogelijk om drivers voor een printer op je p800 te zetten? dus dat je kan printen via IR want de standaart drivers werken niet bij alle printers.

"I don't have a computer at home. Is the Internet available in book form?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Hmm, ik heb nu een weekje m'n telefoon weer terug, maar wat me opvalt is dat de nieuwe software niet helemaal goed werkt. Ik heb nu al een paar keer, vandaag zelfs 2x!, gehad dat m'n telefoon vastliep, zonder dat ik er wat mee deed! Ik haalde hem vandaag uit m'n broekzak, en zag opeens een uitroepteken in een gele driehoek en dat ik 10sec de aan-/uitknop in moest drukken, en dat had ik dus tot 2x toe!

Weet iemand waar dat aan kan liggen?

Ik deed er dus niks mee! Hij stond beide keren gewoon Toetsenvergrendeling aan.

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Verwijderd schreef op 14 May 2003 @ 15:01:
[...]

Geld dit ook voor MMS enz, want ik krijg het maar niet aan de gang met share.. bij 94% hangt ie
Ik weet niet met welke dienst je MMS'd, ik gebruik NowMMS, daar gebruik ik het gewone Share (wap) account voor, gaat prima. Misschien zit er iets fout in je MMS instellingen? Houd er ook rekening mee dat je via de wap-account maximaal bestanden van 300kb groot kunt ontvangen, misschien is je MMS te groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met dutchtone kun je nog niet mms'n dat is pas vanaf begin juli mogelijk omdat er nog geen servivenummer/center is dat die mmsjes verwerkt. Daarom denk ik dat het fout gaat. Dat je met share wel kunt mms'n komt doordat je dan via de Gprs zit en niet via de telefoonlijn zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor nummer hebben jullie trouwens in je tel staan om die berichten te ontvangen?

Ik snap het al je moet wel wap hebben natuurlijk |:( |:( |:( Duhh, dan toch maar share aanvragen.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ares schreef op 14 May 2003 @ 21:56:
[...]

Ik weet niet met welke dienst je MMS'd, ik gebruik NowMMS, daar gebruik ik het gewone Share (wap) account voor, gaat prima. Misschien zit er iets fout in je MMS instellingen? Houd er ook rekening mee dat je via de wap-account maximaal bestanden van 300kb groot kunt ontvangen, misschien is je MMS te groot?
begrijp het zelf ook niet zo goed, ik ga nog es alles checken heb je misschien msn of icq, dan kunnen we ff indien je tijd hebt setting doorlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en is het nou wap.vodafone.nl of live.vodafone.com dat je moet gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog steeds zwaar te twijfelen tussen verschillende nieuwe phone's. De p800 heeft toch echt wel mijn voorkeur. Hoe is het 4096 kleuren scherm? Genoeg kleuren om fatsoenlijk een filmpie te kunnen kijken? Of moet je dan toch echt 16k kleuren hebben?

Prijs is toch ook nog tamelijk hoog al vergelijk je het met een ander toestel. Goedkoper als 282 euro voor een Orange 40 of 364 euro voor een Orange 30 abo vindt ik hem toch niet. En nee ik wil geen debitel abo. Nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Kleurenscherm is matig. Niet te vergelijken met andere 4096 kleuren gsm's. Een Nokia 7650 of Samsung T100 heeft vele mooiere kleuren.
Maar je koopt deze telefoon voor de mogelijkheden, die zijn eindeloos.

Filmpjes kijken gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus filmpjes kijken op 4096 kleuren is voldoende? Dan zit je niet naar blokkerige kleurtjes te kijken?

Zal toch eens even naar een winkel gaan en om een demonstratie vragen. Mogelijkheden zijn inderdaad eindeloos als ik het allemaal zo lees. Nu nog iets goedkoper en dan eentje halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Bij wallpapers is het veel duidelijker te zien dat je maar 4096 kleuren hebt. Bij filmpjes maakt 't niet veel uit.
Filmpjes zijn trouwens niet full-screen.
Er is wel al wat beta software om full-screen te kijken, maar dat om de zoveel tijd vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 May 2003 @ 15:49:
die films , friends voor op je p800 bedoel ik !
KAZAA en opgenomen met mn tv kaart
kan alles opnemen en omzetten naar mp4 :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 weken geleden stond ik bij een of andere gsm shop en daar was net iemand van SE om een demo te geven aan het personeel. Hij had een heel kort filmpie bij van 15 sec en dat liet ie Full Screen zien! Moest dan wel de laatste firmware hebben vertelde die. Dus neem aan dat je dus gewoon full screen kan kijken. Damn, was ie maar wat goedkoper. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flint123 schreef op 15 mei 2003 @ 12:17:
Bij wallpapers is het veel duidelijker te zien dat je maar 4096 kleuren hebt. Bij filmpjes maakt 't niet veel uit.
Filmpjes zijn trouwens niet full-screen.
Er is wel al wat beta software om full-screen te kijken, maar dat om de zoveel tijd vast.
FIRMWARE R1D

Filmpje starten, met je vetvingers op het filmpje klikken envoila

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 13:36:
[...]

FIRMWARE R1D

Er zit ook zo'n stylus rechts op het toestel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
owja, okay, ik heb die nieuwste firmware niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryofist
  • Laatst online: 18-11-2023
Flint123 schreef op 15 May 2003 @ 13:43:
owja, okay, ik heb die nieuwste firmware niet :+
Ook de oude versie van de firmware ondersteunt de stylus, hoor ;)

http://www.rootsaert.nl/jumpani.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 13:36:
[...]

FIRMWARE R1D

Jeb bedoelt R2D neem ik aan :D

[ Voor 9% gewijzigd door Brimme op 15-05-2003 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brimme schreef op 15 May 2003 @ 16:44:
[...]

Jeb bedoelt R2D neem ik aan :D
MSN me ff je module ligt hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het bekent of er WLAN - Memory Stick Duo kaartjes komen? Of is het op een andere manier mogelijk om met deze P800 op het draadloze netwerk te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
[url] http://www.sonyericsson.c...start%3D0%26FileCatID%3D9 [url] link naar nieuwe pc suite 1.5.1 ook in het nederlands. (dan op syncronization klikken.

hoe vaak 'hangt' jullie p800 eigenlijk. ik had er vrij weinig last van. maar de afgelopen week lijkt het alsof ie wel zeker 1 maal per dag hangt (zit nog steeds op r1d, en heb wel genoeg mem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraaggie.. :?

Is de snelheid via een dialup naar een isp (zonnet) beperkt tot 9.6 bps?
Hen nml een internet account aangemaakt en in advanced options de snelheid op 28.8 kps gezet (analoge verbinding met compressie). Als ik inbel dan zie ik dat met 9.6 bps ipv 28.8 verbonden ben?

Ligt het aan ORange? of aan Zonnet of aan de instellingen?
Nu hoorde ik dat met hscsd de snelheid omhoog kan,..belde naar Orange om hierover te vragen. Zij waren niet bekend met de kreet hscsd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 16 mei 2003 @ 22:19:
Een vraaggie.. :?

Is de snelheid via een dialup naar een isp (zonnet) beperkt tot 9.6 bps?
Hen nml een internet account aangemaakt en in advanced options de snelheid op 28.8 kps gezet (analoge verbinding met compressie). Als ik inbel dan zie ik dat met 9.6 bps ipv 28.8 verbonden ben?

Ligt het aan ORange? of aan Zonnet of aan de instellingen?
Nu hoorde ik dat met hscsd de snelheid omhoog kan,..belde naar Orange om hierover te vragen. Zij waren niet bekend met de kreet hscsd.
HSCSD = High Speed Circuit Switched Data.

Wordt niet ondersteund in Nederland!!

Heb je dus niks aan.

[ Voor 80% gewijzigd door Ginz op 16-05-2003 22:25 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje over die stylus, er zitten er 3 extra bij maar heeft er al iemand eentje kapot heeft gekregen? bij mij is alleen het zwarte puntje er vanaf omdat ik er mijn klepje mee vanaf heb gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 16 mei 2003 @ 22:40:
ff een vraagje over die stylus, er zitten er 3 extra bij maar heeft er al iemand eentje kapot heeft gekregen? bij mij is alleen het zwarte puntje er vanaf omdat ik er mijn klepje mee vanaf heb gehaald.
Je klepje moet je met de andere kant van je stylus eraf halen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Zo'n stylus gaat niet kapot :D
Die zitten erbij voor als je dr een kwijt raakt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

DarkChylde schreef op 16 May 2003 @ 16:09:
[url] http://www.sonyericsson.c...start%3D0%26FileCatID%3D9 [url] link naar nieuwe pc suite 1.5.1 ook in het nederlands. (dan op syncronization klikken.

hoe vaak 'hangt' jullie p800 eigenlijk. ik had er vrij weinig last van. maar de afgelopen week lijkt het alsof ie wel zeker 1 maal per dag hangt (zit nog steeds op r1d, en heb wel genoeg mem).
Hier ook, alleen heb ik de nieuwe firmware erop zitten, ik ga er denk ik maar mee terug vandaag. Hij hangt zelf als ik er niks mee doen, als hij b.v. in m'n broekzak zit of op m'n cradle staat 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door reuzekind op 17-05-2003 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Ik zit er aan te denken om een bluetooth headset te kopen, maarrrr... Ik wil 'm zo wel op de fiets bijvoorbeeld als draadloze mp3speler kunnen gebruiken. Kun je mp3-tjes eigenlijk wel afspelen met zo'n draadloze headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Nee, volgens mij werkt dat niet. Zover ik weet kun je ze alleen gebruiken om te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
misschien is het in de toekomst mogenlijk als er een prograamtje voor geschreven wordt. je kan namelijk wel je headset aan de pc koppellen en dan muziek luisteren dus in theorie moet het ook via je P800 kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 20:14

Martijn02

/* No Comment */

Ik had nog een vraagje: Ik heb vandaag mijn sync-charge kabel van brando binnengekregen (die lui zijn trouwens echt snel, dinsdag besteld, zaterdag binnen, daar kunnen sommige leveranciers in nl nog een puntje aan zuigen, en dit komt uit hong-kong!)

Anyway, het werkt wel handig enzo, nu zat ik te denken of het ook mogelijk zou zijn om de desktop cradle via USB te laten laden, dan kan ik de lader voor andere dingen gebruiken (op mijn werk ofzo) Dus ik heb de cradle eens open gesloopt om te kijken hoe dat zit:

Afbeeldingslocatie: http://martijn.brothersinart.net/images/p800_cradle_opening.jpg
Rubber dingetjes weg, voila, 3 schroefjes (wie had dat nou gedacht?)

Afbeeldingslocatie: http://martijn.brothersinart.net/images/p800_cradle_inside.jpg
Binnenkant.. grappig dat die USB kabel helemaal rondom loopt

Afbeeldingslocatie: http://martijn.brothersinart.net/images/p800_cradle_print.jpg
Het printje ziet er vrij simpel uit, (die voeding dan) Volgens mij is het niet meer dan een connectie maken tussen het rode- en zwarte draadje van de usb kabel, en de aansluitpuntjes van de lader (wel eerst even uitvogelen welke + en welke - is)

Heeft iemand dit al geprobeerd toevallig? De later zegt 5.1 volt te geven volgens het etiket, USB geeft volgens mij 5.0 volt. Dat zal wel lukken, die kabel van brando doet het ook dus... Of zou daar nog speciale electronica in zitten (tegen overladen, of om te snelladen oid)?

Vanzelfsprekend haal je dan natuurlijk de origionele aansluiting van de lader weg, anders is er een keer iemand die ze allebei aansluit en dan pats-boem, kan je je p800 gedag zeggen ben ik bang. Wel wil ik er een schakelaartje in maken dat het laden aan of uit gezet kan worden (kan mooi op de plek van de origionele-laad-aansluiting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om STunnel te gebruiken op de P800? Ik wil vnc client door een STunnel gebruiken.

De vnc client heb ik, en die werkt. Nu zou het alleen erg mooi zijn als het ook secure kan... (daarnaast Putty en ik kan via m'n telefoon m'n servers beheren :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Wat is nou precies het voordeel van die sync-charge kabel van Brando?
Ik bedoel je hebt die cradle toch al?
Of is het nu gewoon 1 kabeltje ipv 2 uit-in die cradle...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 12-09 10:57
reuzekind schreef op 17 mei 2003 @ 10:43:
[...]
Hier ook, alleen heb ik de nieuwe firmware erop zitten, ik ga er denk ik maar mee terug vandaag. Hij hangt zelf als ik er niks mee doen, als hij b.v. in m'n broekzak zit of op m'n cradle staat 8)7
ik wacht nog op een volgende versie van de firmware, en kijk dan wel wat het wordt. gaan nu alweer ff goed.

het sync/charge kabeltje van brando is ipv de deskstand & oplader.
maar martijn wil dus zijn p800 met deskstand zonder oplader gebruiken (en dan moet ie wel opladen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 20:14

Martijn02

/* No Comment */

DarkChylde schreef op 19 May 2003 @ 09:49:
het sync/charge kabeltje van brando is ipv de deskstand & oplader.
maar martijn wil dus zijn p800 met deskstand zonder oplader gebruiken (en dan moet ie wel opladen).
Precies! en dan kan ik mijn oplader lekker naast mijn bed laten zitten, nu verplaats ik hem steeds...

En die synccharge kabel heb ik voor op mijn werk gekocht.

Ik heb deze vraag ook op my-symbian gepost, daar was iemand die het al had gedaan, er schijnt alleen een probleempje te zijn, want USB geeft in de regel niet meer dan 500mA, en de P800 lader geeft 800mA. Maar het wordt nog even uitgezocht wat voor gevolgen dat heeft. Zou kunnen dat je batterij dan niet helemaal vol wordt ofzo, het laad in iedergeval wat langzamer (Maar dat geeft voor mij niet echt, het gaat er meer om dat ik hem kan blijven gebruiken als de batterij bijna leeg is, daarna leg ik hem wel op de echte lader om snel vol te worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Zijn er dan ook nog andere accu's voor dat ding dan? 800mA lijkt me erg weinig. Tevens zijn ze bij Debitel weer duurder geworden, nu voor €315,- met abbo. En over 2 weken weer in de aanbieding voor € 250,- ook bij debitel

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

De standaard accu van de P800 is toch 1000mA?
Of in ieder geval dat staat bij mij achterop de accu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Laatst online: 08:06

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Is er iemand die de P800 bij Primafoon heeft gekocht met 'n KPN flexibel abo.
Er zit nl. 'n gratis xs4all i-net account bij.
Nu heb ik waarschijnlijk door een 'Master reset' dit account om zeep geholpen.
Een email naar xs4all is onder weg maar miscchien heeft iemand de instellingen nog wel goed staan en kan mij helpen.
Op de site van xs4all staan vele instellingen maar die van de P800 helaas nog niet.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfuis
  • Laatst online: 11-01 22:02
KroontjesPen schreef op 19 May 2003 @ 17:22:
Is er iemand die de P800 bij Primafoon heeft gekocht met 'n KPN flexibel abo.
Er zit nl. 'n gratis xs4all i-net account bij.
Nu heb ik waarschijnlijk door een 'Master reset' dit account om zeep geholpen.
Een email naar xs4all is onder weg maar miscchien heeft iemand de instellingen nog wel goed staan en kan mij helpen.
Op de site van xs4all staan vele instellingen maar die van de P800 helaas nog niet.
Bedoel je de e-mail instellingen? :?
pop-server: pop.xs4all.nl
smtp-server: smtp.xs4all.nl

en anders moet je gewoon even op de kpn site kijken ik denk dat ze daar wel staan

[ Voor 3% gewijzigd door Orfuis op 19-05-2003 18:19 ]

"I don't have a computer at home. Is the Internet available in book form?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:15
Nou...

Vandaag druk bezig geweest met tracker :9 Zo ziet het er dus uit (Scap van Brimme)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/enisfirat/p800/tracker/Happy.jpg

Origineel achtergrond:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/enisfirat/p800/tracker/tracker208x256-8.jpg

Hier een paar achtergronden:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/enisfirat/p800/tracker/Tracker%20a_N_By%20M.jpg.....Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/enisfirat/p800/tracker/Tracker%20b_N_By%20M.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/enisfirat/p800/tracker/Tracker%20_N_By%20M.jpg

Dit is een idee, text en applicaties, achtergrond kan verandert worden...
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/enisfirat/p800/tracker/tracker_12.jpg

Achtergrond voor tracker gemaakt door mij voor Brimme
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/enisfirat/p800/tracker/Tracker%20_Brimme_By%20M.jpg

Een screensaver gemaakt door mij voor mijn goede vriend Brimme
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/enisfirat/p800/tracker/Brimme_f_n_letter%20drops_2.jpg

En een ander idee door Brimme gebruik maken van Active Desk en Tracker
(Filmpje 1.5mb)

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er leuk uit , wanneer kunnen we het downloaden .?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
Goed idee man! Maar gelukkig komt Tracker binnen een week met een Todayscreen toevoeging voor de Trackersoftware, dus dan heb je ActiveDesk niet nodig. Maar dit ziet er iig heel cool uit... Alleen heb je een beetje vage batterij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Jah sommige zijn klaar, sommige niet... je kunt de bovenste tracker achtergronden gebruiken voor "own use"
wace schreef op 19 May 2003 @ 20:26:
Alleen heb je een beetje vage batterij :+
Hoe bedoel je vage batterij ?

zijn er nog verdereideeen jongens, aanpassingen van achtergronden, kleueren?

[ Voor 50% gewijzigd door EN-IS op 19-05-2003 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
...uhm vaag niet, maar op foto 1 wel praktisch leeg. Ik neem aan dat Wace het daarover heeft.

Iig goed gedaan -SWEET-HEART-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Ohhh. dat bedoelt hij :)

Jah screenshot (scap) komt van Brimme :)

Dank je Flint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
-SWEET-HEART- schreef op 19 mei 2003 @ 20:28:
Hoe bedoel je vage batterij ?
Moet je het filmpje eens kijken. In 30 seconden gaat ie wel erg snel heen en weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen

KroontjesPen

Orfuis schreef op 19 mei 2003 @ 18:18:
[...]

Bedoel je de e-mail instellingen? :?
pop-server: pop.xs4all.nl
smtp-server: smtp.xs4all.nl

en anders moet je gewoon even op de kpn site kijken ik denk dat ze daar wel staan
Deze had ik al gevonden omdat ze voor iedereen hetzelfde is. ;)

In de bijgaande brief geven ze aan hoe je gelijk een foto kan versturen.
Daarbij staat: "Sent as": "Email".
Dat E-mail profiel ben ik kwijt geraakt door die Master reset.
Heb dus een nieuw aangemaakt en met de gevens dit ik heb gevonden geprobeerd eea in te vullen, helaas zonder resultaat.

Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
wace schreef op 19 May 2003 @ 22:36:
[...]

Moet je het filmpje eens kijken. In 30 seconden gaat ie wel erg snel heen en weer.
:O Ben zo moe he ....

>:) Hahhaahaha, hij is aan het opladen :D ... hahahahahaa

! |o| !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
whaha, die is goed! :D
Ik had het filmpje nog niet bekeken ;)
Maak je die filmpjes met Remote P800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Yep, met de full version, remote p800 is gemakkelijk en leuk om te gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
is lekker makkelijk om zo via je pc smsjes te schrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat programma om de P800 als videocamera te gebruiken al geschreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Volgens mij is er al iets ge-released (verhalen gehoord) maar ik heb zelf nog niks gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraag als ik bij kpn gprs neem kan ik dan gewoon msn en internet voor die mb's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ja ik neem aan van wel...
Heb zelf T Mobile en daar is het zo in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Help nodig hiero,

vandaag wou ik effe vanuit school effe replyen op Tieleke

Toen ik probeerde te inloggen met IE kreeg ik deze melding:

Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.

This account has not been activated yet
(Interne identificatie: user::validate_login::account_inactive)

Dit gebeurt ook met mijn IE thuis, dus zal wel niet aan IE liggen, maar met opera kan ik wel inloggen en posten...

Wie o Wie moet ik deze probleem vertellen? Intoxicated?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Niemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Ik weet niet wat de remedy ervoor is, maar ik heb hetzelfde probleem een maandje terug gehad met Mozilla. Hierbij lag het wél aan de browser (icm met die computer).

Het vreemde is dat het sinds kort weer spontaan werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Voor de mensen die tot 2 keer toe de USB Kaartlezer mis hebben gelopen (bij Aldi en Lidl). Lidl heeft ze vanaf vandaag weer in de aanbieding voor wederom €9,99. Dus doe er je voordeel mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
Ik ziet net dat filmpje van -sweet-heart-, maar is de schermopbouw altijd zo traag als in dat filmpje, of ligt dat aan de app die je draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
@ Epoman,

Jah dat ligt aan de applicatie die je op de pc draait, als je een filmpje wilt maken, kun je dat in alle formaten en kwaliteiten doen, frams per seconde kun je ook instellen, dus de ene filmpje zal dan sneller zijn dan de ander...

Afbeeldingslocatie: http://dunya-adviesgroep.com/MNis/p800/Got/remotep800.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door EN-IS op 22-05-2003 10:26 . Reden: Img ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was een topic begonnen met de TOP 5 Software voor de P800.
maar die is zoals gewoonlijk gesloten.omdat je geen opsommingen mag doen in tech fora :S
naja ik probeer het gewoon nog een keertje...

[knipperdeknipknip]

Dan probeer ik het gewoon ook nog een keertje: We willen hier geen onzinnige opsommingen. Maar, in tegenstelling tot jouw post, die niet veel is veranderd sinds je het de vorige keer postte, heb ik de tweede keer wèl een leuk extraatje! En dat kun je over vijf minuten in je mailbox vinden :>

[ Voor 59% gewijzigd door intoxicated op 22-05-2003 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
reuzekind schreef op 22 mei 2003 @ 08:06:
Voor de mensen die tot 2 keer toe de USB Kaartlezer mis hebben gelopen (bij Aldi en Lidl). Lidl heeft ze vanaf vandaag weer in de aanbieding voor wederom €9,99. Dus doe er je voordeel mee ;)
_/-\o_

Is dat misschien deze?
http://www.netonnet.de/?lr=pangora&iid=092219

Jammer genoeg hebben we geen Lidl in Enschede :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Op de belcompany website staat ook vermeld dat ie T9 heeft, daar snappen ze het ook nog niet helemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Jongens, kan iemand me misschien vertellen hoe de "Call Meter" - "Gespreks Meter" werkt?

Hoe stel je dat in eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 23:59
Vraagje, heeft iemand de P800 synchronisatie software al aan de gang met Windows Server 2003? Deze gebruik ik nu als desktop (wat services disabled en NTSwitch gedraaid) en draait heerlijk.

Alleen de P800 wordt niet herkend. Unknown USB device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
@ Redhead

Jah dat heb ik gehoord, het werkt niet, ik had ergens gelezen dat er wel een oplossing was.

Zal effe voor je zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklance
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 09:46
-SWEET-HEART- schreef op 22 mei 2003 @ 12:38:
Jongens, kan iemand me misschien vertellen hoe de "Call Meter" - "Gespreks Meter" werkt?

Hoe stel je dat in eigenlijk?
Waar kan je die optie vinden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
@ Darklance

Dat zit onder:

Phone - Edit - Prefences - Call Meter

Afbeeldingslocatie: http://dunya-adviesgroep.com/MNis/p800/Got/callm.JPG.....Afbeeldingslocatie: http://dunya-adviesgroep.com/MNis/p800/Got/callm2.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpcminds.com/gallery/data/media/6/duo_tv_tuner.jpg
Added by: Tsamoudakis
Date: 22.04.2003 12:56
Hits: 31167
Downloads: 290
File size: 117.2 KB Description:
Take a look at a this little fellow here :D
They say that this would turn the Sony Ericsson P800 into a TV! I'd love to see that on my cell phone :D

dit krijg ik net via msn bestaad dit echt

meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklance
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 09:46
-SWEET-HEART- schreef op 22 mei 2003 @ 16:10:
@ Darklance

Dat zit onder:

Phone - Edit - Prefences - Call Meter

[afbeelding].....[afbeelding]
Hmm raar. Die optie heb ik helemaal niet :?
Heb mijn phone dan wel in het NLs staan met firmware R2D...
Geen gespreksmeter te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ik heb ook ff gekeken maar ik heb idd ook geen gespreksmeter staan (wel oude firmware nog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Darklance schreef op 22 May 2003 @ 16:33:
[...]

Hmm raar. Die optie heb ik helemaal niet :?
Heb mijn phone dan wel in het NLs staan met firmware R2D...
Geen gespreksmeter te bekennen.
Dat is erg raar :?

Of dan zit ie bij jullie ergens anders die optie, maar dat is dan ook niet mogelijk :S
Tha BasZ schreef op 22 May 2003 @ 16:48:
Ik heb ook ff gekeken maar ik heb idd ook geen gespreksmeter staan (wel oude firmware nog).
Ook bij het oude firmware (r1d) had ik het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 16:15:
[afbeelding]
Added by: Tsamoudakis
Date: 22.04.2003 12:56
Hits: 31167
Downloads: 290
File size: 117.2 KB Description:
Take a look at a this little fellow here :D
They say that this would turn the Sony Ericsson P800 into a TV! I'd love to see that on my cell phone :D

dit krijg ik net via msn bestaad dit echt

meer info
Sorry maar dat heb je verkeerd doorgekregen, hierover hebben ze heel lang gediscussieerd!
It turns out that what appeared to be a TV Tuner was really a concept design and not a real Memory Stick Tuner. Sony has no immediate plans to create such as device.
Zoals te lezen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 02:49

danplo

The Force is strong with me

Vraagje,

Ik wil deze foon met een abonnement van O2 nemen.
Werkt die GPRS wel goed met deze P800 ????
Want ik weet dat orange dit nog steeds niet goed heeft draaien.
Kreeg vandaag zelfs te horen aan de telefoon dat ze nog steeds druk mee bezig zijn, maar er bestaat nu een grote kans dat ze deze telefoon gaan afblazen voor de orange abonnementen !!!
Omdat het waarschijnlijk niet gaat lukken.
Maar goed ik wil dus weten of dit wel goed werkt bij O2

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb share gebruikt voor 3 weken maar ik gebruikte het niet frequent genoeg om mijn 6 € eruit te halen (ik blijf natuurlijk wel een hollander) en heb het er dus ook weer uit gegooid maar het werkte bij mij als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Ik heb vandaag de typhoon gekocht :)

Afbeeldingslocatie: http://dunya-adviesgroep.com/MNis/p800/Got/typhoon.jpg

Big size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Ik heb hem vandaag ook gehaald, tenminste ik heb €10,- aan een straatnieuwsverkoopster gegeven en lief gevraagd of ze er eentje wilde gaan halen voor me om 9 uur 's ochtends :D En ja ik heb haar ook wat gegeven :P Zij blij ik blij :o

[ Voor 7% gewijzigd door reuzekind op 22-05-2003 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

-SWEET-HEART- misschien kun je ff img=600 doen, de layout wordt zo verknalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
reuzekind schreef op 22 mei 2003 @ 21:33:
Ik heb hem vandaag ook gehaald, tenminste ik heb €10,- aan een straatnieuwsverkoopster gegeven en lief gevraagd of ze er eentje wilde gaan halen voor me om 9 uur 's ochtends :D En ja ik heb haar ook wat gegeven :P Zij blij ik blij :o
Dit is pas een goede tip, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb.
Bij mij staat de straatnieuwsverkoper altijd bij de Hoogvliet, en dat is ...
tegenover de ALDI !

Misschien lukt het me dan eens om een ALDI aanbieding te bemachtigen.

De LIDL cardlezer zal nu iemand anders voor me meenemen. Ik hoop dat het gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
-SWEET-HEART- schreef op 22 mei 2003 @ 14:40:
@ Redhead

Jah dat heb ik gehoord, het werkt niet, ik had ergens gelezen dat er wel een oplossing was.

Zal effe voor je zoeken.
Ben benieuwd, op my-symbian niks kunnen vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
@ Redhead

Jah sorry, ik heb vanmiddag nog gezocht... Volgens mij was het op esato.com en howardforums.com, daar vroegen ze of het iemand al was gelukt om het werkend te krijgen.

Redhead, ik heb niet gezocht op howardforums.com misschien dat je daar effe kijkt...

Suc6 ermee
Fearfactor:
misschien kun je ff img=600 doen, de layout wordt zo verknalt
Jah, zal het meteen doen, niet aan gedacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B@rt_d@_M@n
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:28

B@rt_d@_M@n

Happy Landing!

Tha BasZ schreef op 22 mei 2003 @ 16:48:
Mijn firmware R1D heeft 'm wel degelijk...

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/bart.mol/B@rt_d@_M@n/Gespreksteller.jpg

En dit is de bijbehorende helptekst:

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/bart.mol/B@rt_d@_M@n/GesprekstellerHelp1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/bart.mol/B@rt_d@_M@n/GesprekstellerHelp2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/bart.mol/B@rt_d@_M@n/GesprekstellerHelp3.jpg

Volgens mij kun je jezelf (of als bedrijf je medewerkers) een gesprekskostenlimiet invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B@rt_d@_M@n

B@rt_d@_M@n

Happy Landing!

Zeg me alsjeblieft dat die foto niet gemaakt is met je P800....

Want anders maakt de mijne wel heeeeel beroerde foto's....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat enorm raar met die opties, ik heb (ook met de oude firmware) de optie niet, daarnaast is TTY accessory iets wat mij ook onbekend is (en wat hierboven er volgens mij ook niet bij staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

B@rt_d@_M@n schreef op 23 May 2003 @ 00:11:
[...]

Resolutie: 1600 x 1200

Nee dus, de P800 kan maximaal 640 x 480 maken!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B@rt_d@_M@n

B@rt_d@_M@n

Happy Landing!

Verwijderd schreef op 23 mei 2003 @ 00:15:
Wat is dat enorm raar met die opties, ik heb (ook met de oude firmware) de optie niet, daarnaast is TTY accessory iets wat mij ook onbekend is (en wat hierboven er volgens mij ook niet bij staat...
Dit effe gevonden:

TTY stands for Text Telephone. It is also sometimes called a TDD, or Telecommunication Device for the Deaf. TTY is the more widely accepted term, however, as TTYs are used by many people, not just people who are deaf.

A TTY is a special device that lets people who are deaf, hard of hearing, or speech-impaired use the telephone to communicate, by allowing them to type messages back and forth to one another instead of talking and listening. A TTY is required at both ends of the conversation in order to communicate.

To use a TTY, you set a telephone handset onto special acoustic cups built into the TTY (some TTY models can be plugged directly into a telephone line). Then, type the message you want to send on the TTY's keyboard. As you type, the message is sent over the phone line, just like your voice would be sent over the phone line if you talked. You can read the other person's response on the TTY's text display.

If you don't have a TTY, you can still call a person who is deaf, hard of hearing, or speech-impaired by using the Telecommunications Relay Service (TRS). With TRS, a special operator types whatever you say so that the person you are calling can read your words on his or her TTY display. He or she will type back a response, which the TRS operator will read aloud for you to hear over the phone. Toll free TRS services are available 24 hours a day, 365 days a year.

Waarschijnlijk wordt het niet ondersteund door de Nederlandse GDM providers en is het uit de Nederlandse firmware gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B@rt_d@_M@n

B@rt_d@_M@n

Happy Landing!

Ginz schreef op 23 May 2003 @ 00:25:
[...]

Resolutie: 1600 x 1200

Nee dus, de P800 kan maximaal 640 x 480 maken!
Pfew.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen

KroontjesPen

Het email/i-net probleem dat ik had is opgelost. :)
Via via kwam ik op deze link. (Je weet hoe dat gaat) 8)
http://www.sonyericsson.c...%26PID%3D9940%26LM%3DSB_V

Hij is niet alleen voor de P800 dus misschien iets voor de algemeene faq. ;)

Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt me op dat ik hier weinig tot geen informatie tegenkom over interessante aanbiedingen van de p800. Ik wil het ding ook hebben, maar heb het idee dat 'ie alleen maar duurder wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed gedacht, dit is een typisch gevalletje van wie het eerst komt die het eerst best maalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker weer zo'n "early adapter" strategietje van SE. Dapper in zo'n markt...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2003 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
-SWEET-HEART- schreef op 22 mei 2003 @ 23:36:
@ Redhead

Jah sorry, ik heb vanmiddag nog gezocht... Volgens mij was het op esato.com en howardforums.com, daar vroegen ze of het iemand al was gelukt om het werkend te krijgen.

Redhead, ik heb niet gezocht op howardforums.com misschien dat je daar effe kijkt...

Suc6 ermee

[...]

Jah, zal het meteen doen, niet aan gedacht :)
Op howardforums gebruikt iemand het wel met Windows Server 2003, maar er staan geen bijzonderheden betreffende de installatie. Ik ga nog wel ff verder zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had nog een vraagje: ligt het nou aan mij of zijn alle 128MB memstick duo uitverkocht? Op P800er.com sta ik ook al in de wachtrij en ik moet er gewoon een hebben :(
Ik snap niet dat sony een product released op het moment dat de productiefaciliteit nog niet op orde is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
B@rt_d@_M@n schreef op 23 May 2003 @ 00:11:
[...]

Was het maar waar !!! |o| :D :9~

Met mijn baby gemaakte foto's www.wijzijnde.tk

[ Voor 11% gewijzigd door EN-IS op 23-05-2003 16:09 . Reden: Link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 15:16:
ik had nog een vraagje: ligt het nou aan mij of zijn alle 128MB memstick duo uitverkocht? Op P800er.com sta ik ook al in de wachtrij en ik moet er gewoon een hebben :(
Ik snap niet dat sony een product released op het moment dat de productiefaciliteit nog niet op orde is :/
Ik zal het je nog erger vertellen, ik had er 1 besteld (128MB dus) bij een winkel in Utrecht.
De man van die winkel is van de week weer gaan bellen met Sony, en daar wisten ze te vertellen dat de 128MB stick pas in September in Nederland verschijnt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

sterker nog: Sony levert op dit moment helemaal niets! Ze zijn over gestapt naar 1 centraal europees magazijn en SAP maar dat wil niet helemaal lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

In September...
Dat zo helemaal niet grappig zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://school.dunya-adviesgroep.com/images/wth6.jpg ????
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.