Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfuis
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-01 22:02
Bruk schreef op 26 March 2003 @ 02:12:
Kheb hem net een paar uurtje, zit alleen met een paar vraagjes:

Waarom kan je programma's niet "afsluiten"? Ik zie nergens een optie exit op de software die je opstart. Dit is wel zo bij third party software. Kheb nu een prog "switcher" waarmee ik wel alles kan terminaten...

Bij de file manager te downloaden op my-symbian kan ik geen files selecteren, ook niet met de jog dial, iemand hier een oplossing voor? Doordat ik niet kan selecteren kan ik ook niets verplaatsen/verwijderen...
volgens mij moet je op het icoontje klikken i.p.v op de bestands naam

"I don't have a computer at home. Is the Internet available in book form?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

je kan gewoon bij toepassingen in de telefoon zelf toch de dingen verwijderen e.d.
En volgens mij hoef je niet af te sluiten, volgens mij als je iets anders kiest dan sluit tie vanzelf af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Orfuis schreef op 26 March 2003 @ 07:17:
[...]

volgens mij moet je op het icoontje klikken i.p.v op de bestands naam
Thnx! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Tha BasZ schreef op 26 March 2003 @ 10:34:
je kan gewoon bij toepassingen in de telefoon zelf toch de dingen verwijderen e.d.
En volgens mij hoef je niet af te sluiten, volgens mij als je iets anders kiest dan sluit tie vanzelf af.
Nee, de programma's blijven gewoon op de achtergrond draaien.
Ik vind 't niet de fijnste optie want het geheugen raakt uiteindelijk vol...
Jammer dat je niet gemakkelijk 'n programma kan afsluiten.

Ik gebruik de Qfileman om programma's te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn02 schreef op 25 maart 2003 @ 11:37:
[...]

Was best simpel: IN FC mode: Druk een nummer in, trek je scrollwieltje naar je toe, selecteer "Hide my number" en voila!

Als je naar een nummer altijd anoniem wilt bellen kan je er ook #31# voor zetten in het adresboek. definitief aan en uit zetten zou ik niet weten... volgens mij is er ook wel zo'n code voor die je kan draaien
had ik moeten weten he, thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Yes yes praise this day :9 .... My life is finally complete...
Heb hem yes yes... de postman kwam hem toenet brengen... samen met bluetooth headsetje.. die ga ik zo ff testen... Ohw god life can be great sometimes :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Sur_G op 26-03-2003 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 12-09 10:57
hoe is de beschikbaarheid op het moment...?
(maw als ik zaterdag naar de phonehouse loop, kan ik er dan eentje mee naar huis nemen ;P)

en had iemand nog uitgezocht wat de beste verzekering was? (ik ben zover gekomen dat phonehouse een zakkerol dekking bij hun verzekering heeft.. dus vandaar dat ik 'm daar wilk kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
de uitgebreide dekking (incl diefstal) is volgens mij bij meerdere winkels te krijgen. In ieder geval ook via dixons (daar heb ik hem vandaan, met verzekering)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de ir remote doet het idd bij slechts enkele tv's...

ik probeerde het bij een philips, daar werkte die zonder problemen, maar als ik het bij een samsung probeer dan werkt het niej...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordswires
  • Laatst online: 10-06 16:42
Die remote control is gevaarlijk! Nadat ik het geinstalleerd had, begon mijn P800 opeens battery life op te vreten - volgeladen accu was in een halve dag leeg terwijl volgens Switcher geen applicaties openstonden.

Ook kon ik opeens de telefoon niet meer via USB syncen, USB zei doodleuk 'connecting...' en daar bleef het bij. Heb dus maar een master reset uitgevoerd, en toen de backup van een dag voor het installeren van dat infrarood tooltje gerestored, en nu is alles weer in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Candice: ik zou als ik jou was de P800 verkopen en een budgetphone kopen. Bellen kunnen ze allemaal. Als de P800 toch niet veel kan, why the hell geef je er zo veel geld aan uit? Ennuhh, iedere telefoon kan internetten? Noem je WAP internet?

Binnenkort misschien i-mode op de P800 (KPN gaat de i-mode toestellen enorm uitbreiden, en het toestel ondersteunt het), een kit voor de auto waardoor het een navi wordt... Komt nog genoeg aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordswires
  • Laatst online: 10-06 16:42
Probleempje:

Ik kan MMSen en met de standaardbrowser internetten via WAP (T-Mobile), maar krijg Opera niet aan de gang. Zodra ik een pagina intyp belt 'ie via het voorkeursaccount in en dan blijft er -geloof ik- 'Connected' in de Opera statusbalk staan, maar er wordt op het scherm niets geopend. Iemand tips?

[ Voor 8% gewijzigd door cordswires op 26-03-2003 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er geen last meej, x5ander... Ir control werkt prima bij mij, alleen niet op alle tv's...
Haast nooit foutmeldingen op mij p800... (gelukkig)...

ciao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iejoor
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 12:13
Nog ff een vraagje, als het al een keer langs is gekomen sorry.... Maar wat voor soort tekstherkenning gebruikt de P800? Lijkt het bijv op graffiti van palm of is het heel iets anders? Had al wel gezien dat je klein/hoofdletters/cijfers bepaalt door hoe hoog je op het scherm schrijft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2000,

ik dacht dat ik van de p800 een navigatiesysteem kon maken, maar dat kan nu dus niet. Maar later kan het dus wel??? beter! toch nog bedankt voor je informatie.. en ik had er echt over nagedacht om dat ding te verkopen, maar ik dacht niemand wil het hebben. Maar ja ik heb er denk ik het minst voor betaald.... was gratis bij mijn abo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 23:59
Vraagje.. weet iemand of het mogelijk is (of gaat worden) om met je P800 naar een
Microsoft Exchange server te connecten (over GPRS, de exchange server moet natuurlijk wel toegankelijk zijn over internet). Dus niet POP/IMAP maar als een Outlook Client. Evt. doormiddel van server-site uitbreidingen?

Zodat bijvoorbeeld ook je agenda/public folders etc. kan updaten?

Kan een BlackBerry dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
Heb ik weer:
Stel ik een vraag.. vind ik daarna gelijk weer het antwoord:

Extended Systems to Sync Sony Ericsson P800

Extended Systems' data synchronization and management software, XTNDConnect Server, will support the Sony Ericsson Symbian-based P800 smartphone.

Extended Systems' support for the P800 will give enterprise users access to corporate data, including email, calendar, contacts and tasks from MS Exchange and Lotus Notes environments. Users can email pictures, share contacts and manage their calendar wirelessly or through a cable connection.

van: http://www.psionplace.com...-Extended-Systems-to.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Laatst online: 16:18

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Heee.....ik zie net in het dealerbestel systeem dat de Memory Stick Duo in 128mb al leverbaar moet zijn!!!!!

edit: gebeld naar Sony, blijkt het toch de gewone te zijn :'(
128MB stick word in mei verwacht.

[ Voor 29% gewijzigd door Alfisti op 27-03-2003 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
RedHead schreef op 27 March 2003 @ 09:25:
Heb ik weer:
Stel ik een vraag.. vind ik daarna gelijk weer het antwoord:

Extended Systems to Sync Sony Ericsson P800

Extended Systems' data synchronization and management software, XTNDConnect Server, will support the Sony Ericsson Symbian-based P800 smartphone.

Extended Systems' support for the P800 will give enterprise users access to corporate data, including email, calendar, contacts and tasks from MS Exchange and Lotus Notes environments. Users can email pictures, share contacts and manage their calendar wirelessly or through a cable connection.

van: http://www.psionplace.com...-Extended-Systems-to.html
maar om mezelf te quoten.. een oplossing zonder een server-based uitbreiding zou natuurlijk nog mooier zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
Iejoor schreef op 26 maart 2003 @ 23:57:
Nog ff een vraagje, als het al een keer langs is gekomen sorry.... Maar wat voor soort tekstherkenning gebruikt de P800? Lijkt het bijv op graffiti van palm of is het heel iets anders? Had al wel gezien dat je klein/hoofdletters/cijfers bepaalt door hoe hoog je op het scherm schrijft...
Jotter (zo heet het toch?) wordt gebruikt.
De graffiti lijkt op de palm. Alleen de "a" gaat niet als door een soort dakje (op de palm) te schrijven, maar door een "a" te schrijven. Dus een normale "a".

En de i gaat geloof ik ook iets anders.. maar het gaat heel gemakkelijk. Vind de leercurve lager als toendertijd met de Palm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

Gisteren heb ik ook eindelijk mijn P800 toestel gekregen (N7650 teug gegeven), geweldig apparaat!

Maar ik zit met een probleem... :(

Ik heb DutchTone Extended (aangevraagd nog met Nokia 7650) en ik dacht dat werkt perfect kan alles nu. Gisteren avaond en vanmorgen lekker zitten surfen E-mail enz enz

Maar wat blijkt?!?! Dit werkt alleen als ie in de houder zit, volgens mij heb ik dus zitten internetten via mijn eigen lokale netwerk :(
(is aangesloten op pc die aan netwerk met internet hangt)

Zodra ik dus de gsm uit de houder haal werkt er niks meer wat internetten betrefd, kan geen enkele pagina op vragen (errors) en ook geen e-mail sturen/ontvangen.

Ik dus bellen naar DutchTone, je raad het al..... Helaas de P800 wordt (nog) niet ondersteund door DutchTone wij kunnen U (nog) niet helpen.

Ik dus zoeken en zoeken zelf maar kom er niet uit.. :(

Kan me iemand vertellen die ook de P800 heeft met Extended wat de juiste settings zijn en wat je nu wel en niet kunt dan, want ik heb begrepen dat je dus wel kan internetten met Extended en de P800.
Kun je me ook zeggen waar ik dit in moet stellen, want ik krijg de settings niet gevonden(er zit zoveel op)...

Alvast bedankt.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Op de site van dutchtone kan je de instellingen aanvragen voor D* Extended, dan moet je een telefoon uitkiezen en dan krijg je een instellings-smsje. Nu is het probleem dat de P800 daar niet bij staat, maar wat hebben we een geluk dat de T68i precies dezelfde instellingen nodig heeft, en dat die er wel bij staat!

Dus gewoon de instellingen voor de SE T68i aanvragen en internetten met die hap!

En via het Wap-Wap profiel, dus het flatfree gedeelte van extended, kan je (voorlopig nog wel) met de p800 het hele internet afsurfen! Alleen pagina's met frames heeft hij moeite mee, maar die kan je openen als je er met www.google.nl naar zoekt, omdat die de sites automatisch omzet naar wap.

Alleen de Opera browser werkt (nog) niet met het wap-wap profiel, alleen met het internet-wap profiel, dus wil je met de opera browser internetten zijn de eerste 2 mb gratis, en daarna moet je betalen.

Succes ;)

[ Voor 36% gewijzigd door reuzekind op 27-03-2003 12:51 . Reden: Nog maar een vraag beantwoord. ]

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alfisti schreef op 27 March 2003 @ 10:02:
128MB stick word in mei verwacht.
SERIEUS IN MEI PAS!!!?? AAAAHHHHH ik zat eind februari (want toen waren die al te krijgen) al te denken, zal ik een 64 MB MS DUO bestellen? toen dacht ik, ik wacht nog wel een maandje, maar ik ga dus echt niet NOG een maand wachten he! DOOD aan SONY!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 12:59:
[...]

SERIEUS IN MEI PAS!!!?? AAAAHHHHH ik zat eind februari (want toen waren die al te krijgen) al te denken, zal ik een 64 MB MS DUO bestellen? toen dacht ik, ik wacht nog wel een maandje, maar ik ga dus echt niet NOG een maand wachten he! DOOD aan SONY!
Doe anders mee aan de IA via laupro http://laupro.nl/ia/ia.asp?id=215

Dan heb je ze iig goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ik heb nu ook eindelijk me P800 en zit er een beetje me te kloten met wat tie allemaal kan e.d.
Heb nu inet aan de praat gekregen maar vind het een beetje langzaam gaan (9-10 kbps) of ben ik nou een beetje spoiled met me dsl verbinding?
Iemand anders nog meer met een T Mobile GPRS abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Laatst online: 16:18

Alfisti

So macht Reisen Spaß

screenie van Sony Dealernet site, datum die erbij staat is alleen maar een indicatie! (en klopt dus niet)

http://home.wanadoo.nl/r.immikhuizen/sony.jpg

edit: layout verkloot :(

[ Voor 16% gewijzigd door Alfisti op 27-03-2003 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Mijn oog viel op dit topic: http://www.symbian.info/f...2433a166d53&threadid=4085

Weet iemand hier meer van? Ik ben namelijk heel benieuwd hoe ik kan i-moden (het i-menu wel te verstaan) op de P800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imode is gewoon mogelijk op de p800. De p800 ondersteund gewoon cHTML(=imode). Let wel op dat je niet op de specifieke kpn gebieden kan komen. Zoals de 9292ov routeplanner, weerbericht ed. Dit is alleen voorbehouden aan de mensen die een kpn abbo hebben.

Dus het echte I menu kan dus niet. ik geloof dat startpagina (imode.startpagina.nl) een site had die voor iedereen toegankelijk was. Lijkt op het imenu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
Dat weet ik ook wel, ik heb het over het officiele i-menu met al haar (betaalde) diensten. Ook de datacheck van de huidige maand is erg handig om te zien hoe ik sta met mijn bundel van 5mb.
Maar er wordt gesuggereerd dat je met een omweg het menu kunt bereiken... Iemand? (iemand die lid is van symbian.info ofzo, en die dat bestand kan openen?)

[ Voor 12% gewijzigd door wace op 27-03-2003 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

wace schreef op 27 March 2003 @ 17:30:
Dat weet ik ook wel, ik heb het over het officiele i-menu met al haar (betaalde) diensten. Ook de datacheck van de huidige maand is erg handig om te zien hoe ik sta met mijn bundel van 5mb.
Maar er wordt gesuggereerd dat je met een omweg het menu kunt bereiken... Iemand? (iemand die lid is van symbian.info ofzo, en die dat bestand kan openen?)
nog ff geduld in april ben ik lid, dan wil ik wel ff kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF een vraag voor degene die het debitel abonnement afgesloten hebben. Kost die foon 199 euro bij een 1 of 2 jarig abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 22:22:
FF een vraag voor degene die het debitel abonnement afgesloten hebben. Kost die foon 199 euro bij een 1 of 2 jarig abonnement?
2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
  • Laatst online: 11-09 11:48
En Waar is het het meest interresant(goedkoop) om hem te kopen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

ik heb hem zelf na grondige studie bij www.2call.nl gehaald (en nee geen reclame).
Daar was tie voor mij het goedkoopst (T-Mobile).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

er is zelfs een tournament over welke foon de beste is, deze gaat tussen de P800 & 7210, dus iedereen ff z'n stem uitbrengen :P

Afbeeldingslocatie: http://electronics.cnet.com/i/ce/mmad03/sub_cellmatch.gif

dit is de tussenstand in het tournament

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook een P800 sinds een paar dagen en hij bevalt me uitstekend. Ik zit alleen nog met een paar kleine vraagjes die ik zo snel niet in het manual kan vinden:

1. Is er een mogelijkheid om de phone automatisch in speakerphone te zetten wanneer hij in de syncstation zit?
2. Hoe lock je the phone automatisch wanneer de flip cover weg is? Ik krijg alleen de screensaver of the manual lock met 4 cijfer code, niet de standaard OK+* lock.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
1. Geen id, maar je kunt wel 'n bureaulader kopen met ingebouwde speaker. Of die verder dezelfde functie heeft als het syncestation weet ik niet.
2. Gaat volgens mij niet. Je kunt wel het vituele toetsenbord aanzetten en dan werkt het het zelfde als de flip. Eigenlijk het je de normale lock niet nodig, want 't lock met 4 cijfers is 'n stuk veiliger en het is maar 'n kleine moeite om die in te toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks Flint123 voor de reply. Ik ga gewoon ff door met zoeken naar die syncstation <-> speakerphone settings en heb inderdaad gewoon die 4 digit lock aangezet hetgeen prima werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fear-factoR schreef op 28 March 2003 @ 11:58:
er is zelfs een tournament over welke foon de beste is, deze gaat tussen de P800 & 7210, dus iedereen ff z'n stem uitbrengen :P
Die wedstrijd is binnen voor de P800 als je de andere telefoons ziet dan is er nog geen die zo, ja wat isie eigenlijk, goed is als de P800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 13:29:
en heb inderdaad gewoon die 4 digit lock aangezet hetgeen prima werkt.
En je hoeft je niet druk te maken dat je 'n aantal pogingen hebt om de code in te toetsen. die code kun je zovaak fout intoetsen als je wilt. (handig voor als ie in je broek/jas zit)
Helaas maakt ie wel altijd 'n "bleep" geluidje als je de beltoon aanhebt. dan gaat vervelen als je die om de paar minuten hoord. Het 't vanmorgen in de trein... mensen om me heen vonden het maar vreemd dat m'n jas de heletijd geluid maakte :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haso2000
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-06 18:24
Ik heb een Debitel (Vodafone) abbo en probeer nu via Jamba te wappen.
Dit is wat ik heb gedaan:

Als eerst een nieuwe internet account aangemaakt.
- Accountnaam: Jamba!
- Verbindingstype: inbellen (aangezien GPRS nog niet werkt)
- Gebruikersnaam: debitel
- Wachtwoord: wap
- Telefoonnummer: +31204685299

Bij geavanceerd:
bij de tab "aanmelden"
- Automatisch IP adres ophalen: staat aangevinkt
- Automatisch DNS adres ophalen: staat aangevinkt

bij de tab "Script"
- Authenticatie platte tekst: staat aangevinkt

bij de tab "Proxy"
- staat niks aangevinkt

bij de tab "snelheid"
- Verbindingstype: ISDN

bij de tab "beveiligd"
- staat niks aangevinkt

bij de tab "overige"
- PPP-extensies inschakelen: staat aangevinkt

Na het maken van een internetaccount heb ik een WAP-account aangemaakt.
Accountnaam: Jamba! WAP
Internet-account: Jamba!
Proxy gebruiken: staat aangevinkt
Adres: 193.168.128.127
Poort: 9201
Gebruikersnaam: debitel
Wachtwoord: wap

Als ik nu naar Internet ga en de pagina http://wap.jamba.nl/ open dan krijg ik na een aantal seconden de volgende error message:
Programma afgesloten
Programma: Main
Oorzaak Code: KERN-EXEC
Oorzaaknummer: 3
Wie-o-wie kan mij vertellen wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Dit heeft volgens mij niets met je wap instellingen te maken, maar met de telefoon zelf! volgens mij crasht je "internet-explorer" gewoon als je probeert te wappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

de nieuwe Engelse (UK) PC Suite is nu wel beschikbaar bij SE, en is hier te downloaden;
PC Suite for P800 release 1.3.1 UK English version

Op de Nederlandse versie moet nog ff gew88 worden, iig voor de mensen die de Nederlandse PC Suite gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
Krijg net een mailtje over de laupro inkoopactie:
Beste deelnemers,

Het blijkt dat de prijzen van brando te hoog liggen, ik ben al diverse plekken op internet tegengekomen waar ze stukken goedkoper worden
aangeboden:

$ 68,43 http://www.ez2buy.com/pro...SON%2D2560458&e=y&mscsid=
MFT37FL1AHHJ8JWBXQ71WQ5WRKPFEP96

$ 89,95
128MB MagicGate Memory Stick Duo http://www.mobileplanet.c...106&cat%5Fname=Memory+%26
+Storage&dept%5Fid=1447&pf%5Fid=MP240091&listing=1&mscssid=GS5QEXG4W46M8
+J2
EFHG39FDDSCV64VB0

De inkoopactie heeft dus geen zin meer. Excuses voor dit ongemak.

Jop Brocker

[ Voor 5% gewijzigd door wace op 28-03-2003 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

( ben nieuw ;) )

Ik wil de p800 kopen ( mineral grey version als die uitkomt ) maar hij is duurder geworden, want eerst kostte hij mete en 2 jarig abbo van t-mobile 300 ( 35 euro per maand ) 243 euro en nu 400 ( sitel.nl )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een verbindingsprobleem met mijn (jaajaajaa :P ) SE P800.
Ik heb T-mobile, en via de SE site heb ik een data-account toe laten sms'sen.
Ook het installeren gaat goed; hij vraagt of je hem wilt installen, ja dus. Ik kan vervolgens op beperkte sites komen maar als ik www.tweakers.net intik duurt het een hele tijd, vervolgens zegt hij: de server kan niet gevonden worden. Misschien ligt de site plat :X
Als ik dan mijn gmx account wil checken (pop.gmx.net) krijg ik na lang wachten ook een foutmelding: DNS kan niet gevonden worden. Maar de DNS ontvang ik automatisch (DNS-adres automatisch ophalen aangevinkt) dus dat kan het niet zijn. Als ik dan het programma probeer dat Orfuis gaf, zegt deze ook: connection failure. Er is dus iets fout maar ik snap niet wat :/
Alles staat toch goed ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
Ik wil mijn P800 op kantoor ook kunnen synchroniseren. Echter daar gebruiken ze Windows NT en kan dus geen USB gebruiken.

Op de site van SE staat wel de RS-232 Cable DRS-11, maar staat niet als compatible met de P800. Weet iemand of deze werkt? Of andere opties?

Het mooist is natuurlijk een SyncStation met een RS232 maar die heb ik nog niet gezien. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHead schreef op 29 March 2003 @ 15:03:
Ik wil mijn P800 op kantoor ook kunnen synchroniseren. Echter daar gebruiken ze Windows NT en kan dus geen USB gebruiken... :(
Windows NT wordt niet ondersteund door de software van SE. Het zal daarom niet makkelijk zijn om verbinding te krijgen met de p800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort een software update ?

Ik heb even gezocht en dit gevonden:

http://www.symbian.com/technology/symbos-v7x-det.html

De versie v7.0 van Symbian OS zal binnenkort worden gelanceerd (eind April 2003).

In de white-paper wordt ook gesproken over CDMA. Bij mijn weten is dit het netwerk wat bv. in Noord-Amerika gebruikt wordt. Zou dit betekenen dat de P800 een Quad-Band wordt? Dus nog completer?

Misschien zit ik er naast; maar kijk eens op de genoemde site.

Gr! E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 18:45:

De versie v7.0 van Symbian OS zal binnenkort worden gelanceerd (eind April 2003).

In de white-paper wordt ook gesproken over CDMA. Bij mijn weten is dit het netwerk wat bv. in Noord-Amerika gebruikt wordt. Zou dit betekenen dat de P800 een Quad-Band wordt? Dus nog completer?

Gr! E.
Hum....

- CDMA is niet het netwerk wat in bijv. de USA gebruikt wordt.
- USA zit op het 1900Mhz GSM netwerk
- Gaan binnenkort mogelijk naar 850Mhz.
- Quad-band, nee, dat is een hardware-matige aanpassing

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 18:45:

Gr! E.
hier kun je alles vinden over wat CDMA inhoud
CDMA2000 1X was the world's first IMT-2000 (3G) network commercially deployed in October 2000.
Today, there are 39 CDMA2000 1X and 3 1xEV-DO commercial networks across Asia, the Americas and Europe. 20 1X and 4 1xEV-DO networks are scheduled to be deployed in the next year.
More than 275 devices are available on the market with color displays, cameras and GPS capabilities.
Als je gaat kijken wat voor devices CDMA ondersteunen zit de P800 daar niet tussen, het betekend dus alleen dat CDMA ondersteund word door symbian.
En als klapper op de vuurpijl, Symbian OS v7.0 is de versie die op die op de P800 draait.
Dit artikel geeft alleen een overzicht van de mogelijkheden die Symbian OS v7.0 met zich mee brengt, dus het is geen update).
offtopic:
lees ff de FAQ voordat je post, groeten doen we al genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:14
CDMA is de standaard die een of andere *** uit de VS graag in Irak wil invoeren na "de oorlog".
Het is door de VS ontwikkeld, en op een of andere manier heeft bovenstaande *** het idee dat GSM Frans is, en dus geboycot moet worden.

Zie verder http://www.webwereld.nl/nieuws/14603.phtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
yeah.. ik heb er ook eenm :D
eindelijk... een p800...
heb 'm bij belco met een d*40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nou hoe het zit met de eventuele uitvoering in Mineral Grey van de P800? Ik heb eerder een foto in deel 3 van dit topic gezien, die er goed en echt uitzag. En natuurlijk was er ook een zilverkleurige P800 in James Bond. Ik heb m echter nog nergens te koop gezien.
En als ik deze site zo even bekijk... oordeel zelf maar zou ik zeggen... http://mobile.burn.com/document.jsp?Id=228

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfuis
Was de Mineral Grey dan niet de zivelkleurige p800 uit de james bond film? :?
Sony Ericsson Hater
Maar je wil wel een p800 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iejoor
ff een vraagje:
Weet iemand een winkel in de omgeving Leiden waar ze de P800 verkopen? Hij hoeft niet perse in voorraad te zijn want ik koop hem waarschijnlijk online, maar ik wil hem toch wel graag eerst ff in het echt zien voordat ik hem bestel....

| Edit: typo |

[ Voor 5% gewijzigd door Iejoor op 30-03-2003 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
wace schreef op 28 maart 2003 @ 22:53:
Krijg net een mailtje over de laupro inkoopactie:

[...]
hmm, ik wilde me net inschrijven voor de inkoopactie :(

zijn er al mensen op zoek gegaan naar beste/goedkoopste plaats voor 128mb duo stick???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iejoor schreef op 30 maart 2003 @ 17:45:
ff een vraagje:
Weet iemand een winkel in de omgeving Leiden waar ze de P800 verkopen? Hij hoeft niet perse in voorraad te zijn want ik koop hem waarschijnlijk online, maar ik wil hem toch wel graag eerst ff in het echt zien voordat ik hem bestel....
| Edit: typo |
Stap bij een belco binnen, als ze hem daar hebben en je hebt mazzel dat degene die je helpt er een beetje verstand van heeft ben je meteen verkocht. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fear-factoR schreef op 28 March 2003 @ 11:58:

[afbeelding]

\
ik vind het geen eerlijke vergelijking, de p800 is een pda gsm en de 7210 een trendy nokia toestel waar niet eens bluetooth op zit , tis logisch dat de p800 dit wint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

DarkChylde schreef op 30 March 2003 @ 18:22:
[...]

zijn er al mensen op zoek gegaan naar beste/goedkoopste plaats voor 128mb duo stick???
Ik zit idd ook ff te kijken ervoor... maar kan niet echt een aanbieder vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

DarkChylde schreef op 30 maart 2003 @ 16:39:
yeah.. ik heb er ook eenm :D
eindelijk... een p800...
heb 'm bij belco met een d*40.
welcome to the club :*) ('t werd wel tijd :P )
edit: vergeet je "Ondertitel" niet te veranderen!!! ;)
Orfuis schreef op 30 maart 2003 @ 17:20:
Was de Mineral Grey dan niet de zivelkleurige p800 uit de james bond film? :?

[...]

Maar je wil wel een p800 :?
Dat heeft een lange geschiedenis, lees deel 1 nog maar eens door dan kom je wel achter de reden.

[ Voor 6% gewijzigd door Fear-factoR op 30-03-2003 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 30 maart 2003 @ 20:08:
[...]

\
ik vind het geen eerlijke vergelijking, de p800 is een pda gsm en de 7210 een trendy nokia toestel waar niet eens bluetooth op zit , tis logisch dat de p800 dit wint
het is logisch dat de P800 het hele deelnemers veld verslaat >:)
Ze hoeven dat hele tournament eigenlijk niet meer te doen, de winnaar is al bekent.
Maar ik ga toch elke keer lekker stemmen.
DarkChylde schreef op 30 March 2003 @ 18:22:
[...]

Ik heb de mijne voor 89 euro bij de eerste de beste fotozaak in Utrecht besteld, ik moet wel tot eind Mei w88 tot dat ik 'm heb (maar dat moet iedereen).

[ Voor 31% gewijzigd door Fear-factoR op 30-03-2003 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
wat is de eerste de beste fotozaak in Utrecht dan? ;) kan ik em ook gaan bestellen (prijs lijkt me aardig)

[ Voor 20% gewijzigd door Monalisa op 30-03-2003 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Monalisa schreef op 30 maart 2003 @ 20:44:
wat is de eerste de beste fotozaak in Utrecht dan? ;) kan ik em ook gaan bestellen (prijs lijkt me aardig)
Combi Broekhorst, Lijnmarkt 7
/me But remember that I was first ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je plaatjes kan opslaan die je via de opera browser bekijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
thanks 'fear factor' I'm second >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fear-factoR schreef op 30 maart 2003 @ 20:27:
Dat heeft een lange geschiedenis, lees deel 1 nog maar eens door dan kom je wel achter de reden.
Heel goed! ;)

En de zilverkleurige uit James Bond is natuurlijk iddd de Mineral Grey waar ik op doel. Maar bestaat die echt en komt die echt?
Want zoals je bij deze link kan zien http://mobile.burn.com/document.jsp?Id=228 , is het dus helemaal niet zo moeilijk om een mooi kleurtje te fotosoeppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap er niks meer van......
Ik heb dus nu die P800 + extended.

Tot voor een dag of 2 geleden kon ik alles ermee (over internetten)
Maar nu kan ik bijna niks meer, de helpft van de websites doen het niet meer en E-mails versturen en ontvangen lukt ook al niet meer.
Ik krijg steeds een melding bij versturen en controleren van mails:
Kan geen DNS-server vinden.
Controleer DNS-adres in onderdeel Internet van Configuratie scherm

Kijk ik daar staat aangevinkt: Automatisch DNS-adres ophalen
Wat doe ik nu verkeerd?!?! Dit werkte een paar dagen geleden wel.
Ik heb het T68 configuratie smsje gebruikt en net alles eerst verwidjerd en opnieuw geconfigureerd, het werkt nog steeds niet. :(

Heeft iemand hier ook een P800 met extended en werkt dat wel bij jou?
Kan het soms niet meer nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
http://www.provantage.com/pr_79082.htm wordt op mysymbian veel genoemd voor de MS Duo's. Erg goedkoop, maar de verzendkosten zijn belachelijk duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfuis
Verwijderd schreef op 30 maart 2003 @ 21:27:
[...]

Heel goed! ;)

En de zilverkleurige uit James Bond is natuurlijk iddd de Mineral Grey waar ik op doel. Maar bestaat die echt en komt die echt?
Want zoals je bij deze link kan zien http://mobile.burn.com/document.jsp?Id=228 , is het dus helemaal niet zo moeilijk om een mooi kleurtje te fotosoeppen.
In deel 2 staat ergens een link waar je een Mineral Grey cover kan bestellen :Y)

offtopic:
ga jij deel 2 doorspitten en ik deel 1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 30 March 2003 @ 21:27:
[...]

Heel goed! ;)

Ja, hij komt echt. Heb 'm namelijk op de CeBIT in m'n handen gehad :)
Ik weet alleen niet zeker of ie nu ook hier komt, want ik dacht dat ie alleen voor Azië was...

De Covers zijn trouwens niet removable dus ik vraag me af waarom je 'n mineral grey cover kan bestellen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Verwijderd schreef op 30 March 2003 @ 21:16:
weet iemand hoe je plaatjes kan opslaan die je via de opera browser bekijkt?
Kan maar op een lastige maniet, door heel de pagina op te slaan, je kan er dan het plaatje uit plukken en de rest verwijderen, is een van de nadelen van Opera.

Mijn Extended werkt gewoon met de browser (Extended draait dus nog prima!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flint123 schreef op 30 March 2003 @ 21:52:
[...]

Ja, hij komt echt. Heb 'm namelijk op de CeBIT in m'n handen gehad :)
Ik weet alleen niet zeker of ie nu ook hier komt, want ik dacht dat ie alleen voor Azië was...

De Covers zijn trouwens niet removable dus ik vraag me af waarom je 'n mineral grey cover kan bestellen :?
Alleen de bovenkant is volgens mij niet removable, de rest wel!

De P800 uit James Bond is gewoon een speciale versie voor de film hoor en geen Mineral Grey! de versie uit James Bond is namelijk HELEMAAL zilver en de Mineral Gray is grijs met wit (ipv blauw met wit) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
de sony-ericsson site (nl) geeft ook aan dat ie in het mineral grey verkrijgbaar is :P , maar als ik ze mail dan kunnen ze niet zeggen wanneer :( , en moet ik een servicecenter gaan bellen of op www.xantel.nl :? kijken. Het servicecenter heb ik nog niet gebeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
wace schreef op 30 March 2003 @ 21:31:
http://www.provantage.com/pr_79082.htm wordt op mysymbian veel genoemd voor de MS Duo's. Erg goedkoop, maar de verzendkosten zijn belachelijk duur.
:z $60 aan verzendkosten....
denk dat ik nog 2 weekkies wacht.. misschien is ie dan ook al in NL redelijk beschikbaar
of een IA via laupro met zijn 10'n... zit je alleen met garanties en zo...
hmm... nog maar ff over nadenken

en meteen maar mijn ondertitel veranderd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Orfuis schreef op 30 March 2003 @ 21:35:
[...]

In deel 2 staat ergens een link waar je een Mineral Grey cover kan bestellen :Y)
die is alweer verdwenen
DarkChylde schreef op 30 maart 2003 @ 22:42:
[...]

en meteen maar mijn ondertitel veranderd :P
dat zei ik twee uur geleden al :*)

[ Voor 32% gewijzigd door Fear-factoR op 30-03-2003 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Ares schreef op 30 March 2003 @ 21:57:
[...]

Kan maar op een lastige maniet, door heel de pagina op te slaan, je kan er dan het plaatje uit plukken en de rest verwijderen, is een van de nadelen van Opera.

Mijn Extended werkt gewoon met de browser (Extended draait dus nog prima!)
ter aanvulling;
dat is dus via de filemanager c:\Web\Saved Pages

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Fear-factoR schreef op 30 March 2003 @ 23:22:
[...]

die is alweer verdwenen

[...]

dat zei ik twee uur geleden al :*)
heb 'm oook meteen veranderd toen ik jouw bericht las :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monalisa schreef op 30 maart 2003 @ 22:21:
de sony-ericsson site (nl) geeft ook aan dat ie in het mineral grey verkrijgbaar is :P , maar als ik ze mail dan kunnen ze niet zeggen wanneer :( , en moet ik een servicecenter gaan bellen of op www.xantel.nl :? kijken. Het servicecenter heb ik nog niet gebeld
BETER!!! Ik moest even zoeken op de site van sonyericsson, maar ik heb het inderdaad ook gevonden dat die leverbaar is (zal zijn)!!! Dan wacht ik ZEKER nog even totdat die er daadwerkelijk is! Vette kleur! :9 :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

DarkChylde schreef op 31 March 2003 @ 01:10:
[...]

heb 'm oook meteen veranderd toen ik jouw bericht las :o
da's nou typisch Fear-factoR; denkt dat anderen niet opletten, maar hij zit gewoon zelf niet op te letten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje;

Met synchronisatie gaat er iets mis, ik denk de Severdatabase?
Wat moet ik daar invullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 10:26:
ff een vraagje;

Met synchronisatie gaat er iets mis, ik denk de Severdatabase?
Wat moet ik daar invullen
iets duidelijker aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 30 March 2003 @ 22:03:
[...]

Alleen de bovenkant is volgens mij niet removable, de rest wel!

De P800 uit James Bond is gewoon een speciale versie voor de film hoor en geen Mineral Grey! de versie uit James Bond is namelijk HELEMAAL zilver en de Mineral Gray is grijs met wit (ipv blauw met wit) ;)
Dus jij zegt dat je de zijkant eraf kunt slopen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Flint123 schreef op 31 March 2003 @ 11:23:
[...]

Dus jij zegt dat je de zijkant eraf kunt slopen??
de rechter zijkant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
nou, je kan 'm volgens mij volledig uitelkaar halen... en dus alles vervangen..
alleen wil je een toestel van 800 euro uitelkaar halen voor een ander kleurtje ?!?
ikke niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iejoor
Mensen weet iemand van jullie of er toevallig een prijsverhoging van de P800 is geweest i.c.m. een T-Mobile abbo? Want bijv. op sitel.nl is ie ten op zichte van vorige maand ruim 200 euro duurder geworden!! De meeste sites staan echter nog de prijzen van Maart op dus daar valt nog niet veel aan te zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iejoor schreef op 31 maart 2003 @ 13:33:
Mensen weet iemand van jullie of er toevallig een prijsverhoging van de P800 is geweest i.c.m. een T-Mobile abbo? Want bijv. op sitel.nl is ie ten op zichte van vorige maand ruim 200 euro duurder geworden!! De meeste sites staan echter nog de prijzen van Maart op dus daar valt nog niet veel aan te zien....
t-mobile heeft de bonus aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Iejoor schreef op 31 March 2003 @ 13:33:
De prijzen zijn idd veranderd. De oude (goedkopere prijs) was tot 27 maart... (daarom heb ik hem ook daarvoor besteld ;)
Heeft iemand trouwens de P800 met T-Mobile en GRPS/MMS en mail goed werkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn dat T-mobile.. meteen korten op de bonussen! grrrrr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iejoor
Tja, dan wordt het misschien maar Orange want daarmee kun je wel lekker cheap GPRS-en.... Hopen dat dat ding bij Orange nog een beetje betaalbaar blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Wazig, Wat voor een memory stick gebruikt dat ding nou? Memory stick of Duo. Ik zit namelijk die white paper van dat ding te lezen.
En als je Duo wilt gebruiken heb je een converter nodig?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
een duo!, de converter kun je gebruiken om de duo in een gewone stickreader te lezen of schrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Okay, ik begreep het namelijk verkeerd.
Is het nou ook mogelijk om gewone memory sticks in dat ding te prakken. Er blijft dan wel een stukje buiten steken? toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Denk niet dat het kan...
Qua breedte wel en hij past er ook wel in...
Maar ten eerste is het andere qua geheugen normaal <-> duo
en ten tweede kan je je stylus dan niet meer kwijt (zit op de duo zeg maar)
en ten derde dondert tie er telkens uit denk ik omdat tie dan niet "gelockt" zit zoals de duo wel zit.
en ten vierde zit het er niet uit... en telefoon met uitsteeksel van een mem. stick...

[ Voor 16% gewijzigd door Tha BasZ op 31-03-2003 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
als ik me niet vergis is een duo ook dunner, dus dan past een gewone er helemaal niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Okay, het mindere namelijk is, dat de p800 maar max 128mb kan aanspreken. Althans dat stond in de white paper. Met mp3 zit je er zo aan natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Tha BasZ schreef op 31 March 2003 @ 16:39:
Denk niet dat het kan...
Qua breedte wel en hij past er ook wel in...
Maar ten eerste is het andere qua geheugen normaal <-> duo
en ten tweede kan je je stylus dan niet meer kwijt (zit op de duo zeg maar)
en ten derde dondert tie er telkens uit denk ik omdat tie dan niet "gelockt" zit zoals de duo wel zit.
en ten vierde zit het er niet uit... en telefoon met uitsteeksel van een mem. stick...
moet je eens kijken of die adapter in de P800 past..... NOT |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj_Neo_Ziggy schreef op 31 March 2003 @ 16:47:
Okay, het mindere namelijk is, dat de p800 maar max 128mb kan aanspreken. Althans dat stond in de white paper. Met mp3 zit je er zo aan natuurlijk!
De telefoon heeft een OPTIE als mp3speler! 128 MB is dan nog aardig wat vind ik, ik kan er nu op de 16 MB die erbij zit maar 3 nummers opzetten.. als je je halve mp3 collectie erop wilt zetten moet je gewoon een iPOD kopen, dit is gewoon meer voor een paar nummertjes onderweg...
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.