nah SLOPEN kan natuurlijk altijd!
Verwijderd
Met 128 mb kun je met een snel sommetje 128:4 is ongeveer 30 nummers = 2 uur muziek ongeveer (ruim gerekend). Dus het valt wel mee met de capaciteitDj_Neo_Ziggy schreef op 31 March 2003 @ 16:47:
Okay, het mindere namelijk is, dat de p800 maar max 128mb kan aanspreken. Althans dat stond in de white paper. Met mp3 zit je er zo aan natuurlijk!
Ik heb aan de kant van de powerknop 'n blauw deel. Zover ik weet kan dat niet los....Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 17:11:
[...]
nah SLOPEN kan natuurlijk altijd!Maar ik bedoelde meer van de blauwe gedeeltes zit alleen de bovenkant vast, de rest kan er gewoon afgehaald worden!
Verwijderd
En je kunt natuurlijk altijd nog 1 of meerdere losse module meenemen met elk nog eens 30 nummers, die zijn zo klein dat je ze makkelijk ergens kwijt kunt..(portomenee enz)Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 17:27:
[...]
Met 128 mb kun je met een snel sommetje 128:4 is ongeveer 30 nummers = 2 uur muziek ongeveer (ruim gerekend). Dus het valt wel mee met de capaciteit
Kijk naar de Nokia 7650, die heeft maar 4mb en is niet eens uit te breiden.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 17:48 ]
je kan hem ook netjes uit elkaar halen (en nee ik zou het zelf niet doen hehe
, ben ik iets te onhandig voor) en een mooi kleurtje uitzoeken en hem zelf spuiten, of als je het materiaal heb airbrushen. Dan heb je wel een bijzonder exemplaar
Verwijderd
Haha, klopt idd, die kant had ik even niet aan gedacht!Flint123 schreef op 31 maart 2003 @ 17:42:
[...]
Ik heb aan de kant van de powerknop 'n blauw deel. Zover ik weet kan dat niet los....
Even een vraagje trouwens, telkens als ik mijn MS DUO uit mijn telefoon wil halen (omdat ik hem altijd in een MS reader lees) zet ik eerst mijn telefoon uit en haal hem er dan netjes uit... doen jullie dit ook? of kan je hem er ook gewoon uithalen als de telefoon aanstaat, en kan dit dan geen kwaad voor de telefoon en of files die op de MS staan?...
Je kan toch ook gewoon met die "cradle" die je erbij hebt gekregen info uitwisselen??Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 18:14:
[...]
Haha, klopt idd, die kant had ik even niet aan gedacht!
Even een vraagje trouwens, telkens als ik mijn MS DUO uit mijn telefoon wil halen (omdat ik hem altijd in een MS reader lees) zet ik eerst mijn telefoon uit en haal hem er dan netjes uit... doen jullie dit ook? of kan je hem er ook gewoon uithalen als de telefoon aanstaat, en kan dit dan geen kwaad voor de telefoon en of files die op de MS staan?...
Waarom al die moeite met eruit halen e.d.
Verwijderd
het kopieren van mp3's enz. gaat vele male sneller via zo'n reader! vind ik dan tenminste!
Misschien kun je het eens timen? Ik ben wel benieuwd naar het verschil (en misschien met bluetooth)Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 19:22:
het kopieren van mp3's enz. gaat vele male sneller via zo'n reader! vind ik dan tenminste!
Ik heb zelf ook data op de duo gezet met een pcmcia Reader(4in1) deze was van een vriend van me... Ik ging hem pas proberen nadat ik echt ziek werd van de bluetooth verbinding... duurde gewoon paar minuten voor 1 nummer... En met de reader duurde het ongeveer 1MB per seconde, dus mptje stond er in 4 seconden op, video van 6MB iets van 7/8 sec....wace schreef op 31 March 2003 @ 19:23:
[...]
Misschien kun je het eens timen? Ik ben wel benieuwd naar het verschil (en misschien met bluetooth)
Dus ik MOET nu ook een readertje hebben, is ook handig voor mn smartmedia kaartjes die in mn camera zitten, hoef ik de camera niet telkens aan te sluiten op mn computer...
Ja, ikTha BasZ schreef op 31 maart 2003 @ 14:31:
[...]
...
Heeft iemand trouwens de P800 met T-Mobile en GRPS/MMS en mail goed werkend?
En inderdaad, ik heb lang lopen klooien voordat alles werkte, maar nu werkt MMS/E-mail en Opera (die moet een directe internet toegang hebben, dus niet via de Ben/T-Moble WAP server).
Mag ik je mail adres om je ff te adden in msn (of @ mij)B@rt_d@_M@n schreef op 31 March 2003 @ 21:09:
[...]
Ja, ikEen T-Mobile 150 (Ben Vaak). Met GPRS Actief (EUR 5,= per maand extra), dat MOET je erbij nemen anders heb je geen toegang via internet tot een pop3 server.
En inderdaad, ik heb lang lopen klooien voordat alles werkte, maar nu werkt MMS/E-mail en Opera (die moet een directe internet toegang hebben, dus niet via de Ben/T-Moble WAP server).
thanks b@rt, daar zat ik al een tijdje op te wachten, toch maar een gprs abbo dan als je niet zonder gprs
je pop3 mail kan benaderen.
of is het iemand wel gelukt?
yep ouwe koe... zit op alle ericssonsB@rt_d@_M@n schreef op 31 March 2003 @ 21:11:
En trouwens (excuses als dit een ouwe koe is) kennen jullie deze tip al:
If you just press and hold "C" the Silent mode will turn On and/or Off
Verwijderd
ben wel een beetje teleurgesteld over de beeldkwaliteit van de cam... das wel jammer.
Maarre ik lees bij symbian (http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?t=4606) dat er een nieuwe firmware is.... enige idee wanneer deze in nederland te krijgen is (is ergens een site waar je dit soort dingen kan lezen)?
Verder is de p800 een kei-goed apparaat
grtz,
Shao
Maarre ik lees bij symbian (http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?t=4606) dat er een nieuwe firmware is.... enige idee wanneer deze in nederland te krijgen is (is ergens een site waar je dit soort dingen kan lezen)?
grtz,
Shao
Je hoeft niet te groeten hoor, Shao. We groeten elkaar op GoT continueVerwijderd schreef op 31 March 2003 @ 22:01:
ben wel een beetje teleurgesteld over de beeldkwaliteit van de cam... das wel jammer.
grtz,
Shao
Er wordt inderdaad al een tijdje gesproken over een nieuwe firmwareversie, versie R2D. Hierin zou een verbeterde camera functie en zoom zitten. Het zou echter nog even duren voordat deze beschikbaar is. Speculaties hangen ergens in April, maar je kent SE. Wat wel zeker is, is dat ze deze firmwareversie al op de CeBIT op je P800 konden zetten, dus hij is al af. Nu is het wachten op de SE Service Points.
Verwijderd
Hmmn, beetje jammer dat ik dat niet wist toen ik op CeBIT was....wace schreef op 31 March 2003 @ 22:06:
[...]
Wat wel zeker is, is dat ze deze firmwareversie al op de CeBIT op je P800 konden zetten, dus hij is al af.
Tja, als je SE goed ken, dan weet je dat ze meestal vrij snel met een nieuw product komen nadat ze het officieel gereleased hebben.
(Natuurlijk m.u.v. de P800, maar daar hadden ze goeie redenen voor)
[ Voor 7% gewijzigd door Ginz op 31-03-2003 22:40 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Moet je die perse bij zo'n SE SP upgraden?
Kan je die firmware er zelf niet opgooien?
Kan je die firmware er zelf niet opgooien?
Verwijderd
Nee basz, voor de 804e keer, die Frimware moet er bij een Se service point, te vinden op de site bij de SE SP locator, op worden gezet.
Misschien was ik ietwat gefrustreerd.Ginz schreef op 31 maart 2003 @ 22:38:
[...]
Tja, als je SE goed ken, dan weet je dat ze meestal vrij snel met een nieuw product komen nadat ze het officieel gereleased hebben.
(Natuurlijk m.u.v. de P800, maar daar hadden ze goeie redenen voor)
Verwijderd
Ik heb nu mijn P800 3 dagen, ben er wel blij mee maar ik heb een paar ergenissen:
- een mp3tje is niet door te draaien tot een bepaald moment
- hij is eigenlijk te traag om filmpjes af te spelen, ik heb nu een filmpje van 30 seconden op kleiner dan postzegel formaat en hij blijft haperen (buffer vergroten helpt niets)
- De telefoon functie is van ondergeschikt belang. Als je wilt bellen ben je 10x sneller uit als je het klepje dicht houd.
- Ik heb op de CeBit gezien dat je foto's kan stretchen, maar mij lukt het dus niet
- Heb T-mobile abbo, bel de klantenservice dat ik geen POP servers kan checken want ik krijg een DNS error. Dus ik bellen: "jaa dan geef ik u wel handmatig de DNS". Werkt nog steeds niet dus ik bellen: jaa zo moet het goed staan, goeiemiddag.
EN dan lees ik hier dat die hoeren POP servers geblokkeerd zijn! Waarom? Dat is echt een n**istreek van T-mobile. Zodra mijn aboo afloopt ben ik weg bij ze
Verder niets dan lof over de P800, het is echt een nieuwe generatie telefoon. Het heeft echt een heel hoog gadget gehalte, ik was op een verjaardag en een meid had op het schrijfblok haar MSN adres neergeschreven plus mobiel nummer
Tja zo maakt de moderne mens contact he
- een mp3tje is niet door te draaien tot een bepaald moment
- hij is eigenlijk te traag om filmpjes af te spelen, ik heb nu een filmpje van 30 seconden op kleiner dan postzegel formaat en hij blijft haperen (buffer vergroten helpt niets)
- De telefoon functie is van ondergeschikt belang. Als je wilt bellen ben je 10x sneller uit als je het klepje dicht houd.
- Ik heb op de CeBit gezien dat je foto's kan stretchen, maar mij lukt het dus niet

- Heb T-mobile abbo, bel de klantenservice dat ik geen POP servers kan checken want ik krijg een DNS error. Dus ik bellen: "jaa dan geef ik u wel handmatig de DNS". Werkt nog steeds niet dus ik bellen: jaa zo moet het goed staan, goeiemiddag.
EN dan lees ik hier dat die hoeren POP servers geblokkeerd zijn! Waarom? Dat is echt een n**istreek van T-mobile. Zodra mijn aboo afloopt ben ik weg bij ze

Verder niets dan lof over de P800, het is echt een nieuwe generatie telefoon. Het heeft echt een heel hoog gadget gehalte, ik was op een verjaardag en een meid had op het schrijfblok haar MSN adres neergeschreven plus mobiel nummer
Tja zo maakt de moderne mens contact he
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 23:35 ]
sorry... ik heb dat niet eerder gelezen...Verwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 23:14:
Nee basz, voor de 804e keer, die Frimware moet er bij een Se service point, te vinden op de site bij de SE SP locator, op worden gezet.
Nope, trust me, heb wel tig keer aan de T-Mobile helpdesklijn gehangen (die wel goed bereikbaar is trouwens. In tegenstelling tot Debitel, maar dat is een ander verhaal....Monalisa schreef op 31 maart 2003 @ 21:38:
thanks b@rt, daar zat ik al een tijdje op te wachten, toch maar een gprs abbo dan als je niet zonder gprsje pop3 mail kan benaderen.
En het is echt waar, toegang tot pop3 servers is geblokkeerd, tenzij je een Actief of Intensief abbo neemt.
Hihi, maar dit is m'n eerste SE... tot nu toe altijd Nokia gehad. En daar zit geen "C" toets op....
[ Voor 5% gewijzigd door B@rt_d@_M@n op 01-04-2003 00:30 . Reden: teipoo ]
Wat bedoel je... wil je rechtstreeks meelen of chatten of wat?Tha BasZ schreef op 31 March 2003 @ 21:36:
[...]
Mag ik je mail adres om je ff te adden in msn (of @ mij)
Ok, even wat dingen samenvatten.. en graag commentaar als je het er niet mee eens bent:
• GPRS via T-Mobile stel je in via de SonyEricsson site
• GPRS via T-Mobile blocked alle poorten (incl. POP, IRC etc) tenzij je GPRS abbo neemt
• GPRS via T-Mobile kost je €27 per Mb zonder GPRS abbo, €5 per Mb met GPRS Actief (€5 per maand) en €1 per Mb met GPRS Intensief (€15 per maand)
Conclusie....... ik ga even een O2 sim kopen want dit is echt té duur. Hoe zit het met het gebruik van andere poorten dan 80 bij O2? En kan je uberhaupt ergens IRC, MSN'en via GPRS?
Hoe zit het trouwens met fullscreen video afspelen? Dit kan de P800 niet aan qua performance he? Too bad
• GPRS via T-Mobile blocked alle poorten (incl. POP, IRC etc) tenzij je GPRS abbo neemt
• GPRS via T-Mobile kost je €27 per Mb zonder GPRS abbo, €5 per Mb met GPRS Actief (€5 per maand) en €1 per Mb met GPRS Intensief (€15 per maand)
Conclusie....... ik ga even een O2 sim kopen want dit is echt té duur. Hoe zit het met het gebruik van andere poorten dan 80 bij O2? En kan je uberhaupt ergens IRC, MSN'en via GPRS?
Hoe zit het trouwens met fullscreen video afspelen? Dit kan de P800 niet aan qua performance he? Too bad
Verwijderd
ik wist het ok nog niet, heb hiervoor ook nog nooit eerder een SE gehad, maar wel een Nokia 7650 en daar zit OOK een "c" toets op!B@rt_d@_M@n schreef op 01 april 2003 @ 00:29:
[...]
Hihi, maar dit is m'n eerste SE... tot nu toe altijd Nokia gehad. En daar zit geen "C" toets op....
Verwijderd
Waarom kan ik via mijn P800 geen E-mail van Orange zelf lezen?
Ik krijg als ik een E-mail wil lezen een hoop onzin om mijn scherm en dan een error:
HTTP status 404
Dit is dus VIA orange(orange menu E-mail), dus geen extern e-mail client.
Als ik inlog via de Orange website kan ik de E-mail wel normaal lezen.....
Bij Orange hadden ze geen idee wat het was.
Ook pop3 accounts werkt sinds de vrijdag met orange "share" niet meer
Ik krijg als ik een E-mail wil lezen een hoop onzin om mijn scherm en dan een error:
HTTP status 404
Dit is dus VIA orange(orange menu E-mail), dus geen extern e-mail client.
Als ik inlog via de Orange website kan ik de E-mail wel normaal lezen.....
Bij Orange hadden ze geen idee wat het was.
Ook pop3 accounts werkt sinds de vrijdag met orange "share" niet meer
Het is nog erger:oZy schreef op 01 April 2003 @ 00:43:
Ok, even wat dingen samenvatten.. en graag commentaar als je het er niet mee eens bent:
...
GPRS (toegang tot het WAP-portaal, zonder maandelijkse vaste kosten) € 30,- per MB / € 0,029 per KB
GPRS Actief (toegang tot het WAP-portaal en internet access, met maandelijkse vaste kosten) € 5,- per maand + € 5,- per MB
GPRS Intensief (toegang tot het WAP-portaal en internet access, met maandelijkse vaste kosten) € 15,- per maand + € 1,- per MB
Maar wat kost het bij O2 dan? En heb je geen abbo waar je aan vast zit?
En oh ja, GPRS via T-Mobile heb ik via de T-Mobile site ingesteld (kiezen voor een T68 GPRS)
[ Voor 6% gewijzigd door B@rt_d@_M@n op 01-04-2003 01:12 ]
meelen / chatten maakt mij niet uit... maar gaat om de p800 en t-mobile - grps - mail...B@rt_d@_M@n schreef op 01 april 2003 @ 00:33:
[...]
Wat bedoel je... wil je rechtstreeks meelen of chatten of wat?
(want ik snap er nie echt veel van...)
[ Voor 8% gewijzigd door Tha BasZ op 01-04-2003 09:20 ]
that s..cks 
nu maar wachten op de prijsverlaging.....
nu maar wachten op de prijsverlaging.....
[ Voor 61% gewijzigd door Monalisa op 01-04-2003 11:38 ]
Weet iemand dit? Ik kan me herinneren dat ik ergens gezien heb dat er een breedbeeld filmpje wordt afgespeeld op de P800 full-screenoZy schreef op 01 april 2003 @ 00:43:
<cut>
Ben ik nu net ook naar op zoek
Ik heb de beta versie van dat full-screen video programma draaien en dat ziet dr best leuk uit. Het crashed alleen erg vaak.
Wanneer 't beschikbaar is weet ik niet, maar 't komt er zeker aan.
Misschien dat Sony Ericsson in de nieuwe firmware ook zelf ondersteuning voor full-screen video toevoegd.
Wanneer 't beschikbaar is weet ik niet, maar 't komt er zeker aan.
Misschien dat Sony Ericsson in de nieuwe firmware ook zelf ondersteuning voor full-screen video toevoegd.
In de nieuwste firmware komt als het goed is fullscreenvideoondersteuning van SE zelf.
Met mijn Orange Extended kan ik nog steeds gewoon op mijn GMX account inloggen, geen enkel probleem. Het is wel zo dat ik niet op de portal kan omdat de p800 nog niet wordt ondersteunt door hen, ik 'Extend' dus op eigen risico, maar werkt verder prima!
Met mijn Orange Extended kan ik nog steeds gewoon op mijn GMX account inloggen, geen enkel probleem. Het is wel zo dat ik niet op de portal kan omdat de p800 nog niet wordt ondersteunt door hen, ik 'Extend' dus op eigen risico, maar werkt verder prima!
Verwijderd
Is het geen idee om dat matte stukje plastic voor de leds glad te maken of weg te halen zodat je irremote een verdere bereik heeft???Ginz schreef op 25 March 2003 @ 18:16:
Je moet wel goed richten.....
Er zitten natuurlijk niet zulke krachtige LED`s in als in je orginele AB.
- Selecteer TV/MD/CD/Tuner/VCD
- Selecteer Merk van apparaat
- Goed richten
- Jogdail Klikken
Zit je op de bank moet je als nog naar de televisie lopen.
Verwijderd
jongens even over die ir remote he, nou kan ik me vergissen natuurlijk maar waar heb je dat ding in godsnaam voor nodig als je thuis op de bank zit? Dan heb je zoiezo al een remote bij je tv (normaal gesproken dan) en als je voor gemiddeld € 400 een 'telefoon' koopt dan kun je voor € 8,95 wel een universele remote kopen toch? Begrijp me niet verkeerd ik vind het ook leuk om ermee te spelen maar als ik na twee dagen iets nog niet aan de praat heb dan flikker ik het er gewoon af. maar dat is mijn mening
Verwijderd
Het is gewoon grappig. Iedereen wil die functionaliteit gewoon ff testen. iedereen weet dat het een beta is. Maar als het werkt dan is het gewoon 'leuk' niets meer en niets minder. Het is pas nuttig als de p800 ook commando's kan leren, dan is het wel nuttig ipv leuk(all in 1 remote)Verwijderd schreef op 01 april 2003 @ 15:13:
jongens even over die ir remote he, nou kan ik me vergissen natuurlijk maar waar heb je dat ding in godsnaam voor nodig als je thuis op de bank zit? Dan heb je zoiezo al een remote bij je tv (normaal gesproken dan) en als je voor gemiddeld € 400 een 'telefoon' koopt dan kun je voor € 8,95 wel een universele remote kopen toch? Begrijp me niet verkeerd ik vind het ook leuk om ermee te spelen maar als ik na twee dagen iets nog niet aan de praat heb dan flikker ik het er gewoon af. maar dat is mijn mening
Bij sommige werkt i wel (zoals bij mij en zonder problemen) en bij sommige niet, maar het is natuurlijk ook nog maar een beta en niet elk tv toestel wordt ondersteund.
Misschien kunnen ze dmv van software de p800 wel omtoveren in:
http://www.pronto.philips.com/
Even over die softwareupdate naar R2a he dat is toch UIQ 2.1?
En als je bv een softwareupdate van R1d naar R1e doet ben je dan alles kwijt? Ik las ergens dat dat alleen zo was als je bv naar van R1x naar R2x gaat was.
Ik heb een service point gebeld het zei dat ik na de softwareupdate alles kwijt was maar hij zei dat het wel de nieuwste software was.
Hij kon me helaas niet vertellen welke versie maar dat zie ik morgen wel
Ik hoop echt dat het R2A is
mooi full screen films kijken
En als je bv een softwareupdate van R1d naar R1e doet ben je dan alles kwijt? Ik las ergens dat dat alleen zo was als je bv naar van R1x naar R2x gaat was.
Ik heb een service point gebeld het zei dat ik na de softwareupdate alles kwijt was maar hij zei dat het wel de nieuwste software was.
Ik hoop echt dat het R2A is
R2D is NIET UIQ 2.1. Zolang SE dit niet aankondigt geloof ik er geen bal van dat deze er is, want anders zouden ze dit allang met veel marketingophef aangekondigd hebben.Danielson schreef op 01 April 2003 @ 17:09:
Even over die softwareupdate naar R2a he dat is toch UIQ 2.1?
Ik hoop echt dat het R2A ismooi full screen films kijken
Verder is het het mij niet duidelijk of R2D wel die extra functies als zooming, fullsreen mogelijkheden, e.d. in zich heeft, en deze zou nog niet via de SE Servicepoints beschikbaar zijn.
Dat is wat ik weet...
Zolang er geen verbluffende nieuwe features in die firmware updates zitten, ga ik echt niet de moeite doen om te updaten
maak me maar wakker als er iets nieuws onder de zon is!
Misschien tijd voor een roundup van must-have apps? Ik heb in ieder geval Switcher, File Manager, (fullscreen) Images, en irRemote installed (en gebruik ze vaak). Zal vannavond even een lijstje maken met beschrijving en link.
Oh PS, uit ervaring is gebleken dat je met irRemote mensen heel gek kunt maken
Op pagina 1 kun je lezen dat je bij O2 (goedkoopste abbo is € 7,50 per maand) € 1,50 per Mb betaald, zonder een speciaal GPRS abbo.Maar wat kost het bij O2 dan? En heb je geen abbo waar je aan vast zit?
Misschien tijd voor een roundup van must-have apps? Ik heb in ieder geval Switcher, File Manager, (fullscreen) Images, en irRemote installed (en gebruik ze vaak). Zal vannavond even een lijstje maken met beschrijving en link.
Oh PS, uit ervaring is gebleken dat je met irRemote mensen heel gek kunt maken
Sony Ericsson heeft op Cebit gezegd dat de volgende "grote" softwareupdate inclusief full screen video enz was dus ik zie het morgen welwace schreef op 01 april 2003 @ 17:22:
[...]
R2D is NIET UIQ 2.1. Zolang SE dit niet aankondigt geloof ik er geen bal van dat deze er is, want anders zouden ze dit allang met veel marketingophef aangekondigd hebben.
Verder is het het mij niet duidelijk of R2D wel die extra functies als zooming, fullsreen mogelijkheden, e.d. in zich heeft, en deze zou nog niet via de SE Servicepoints beschikbaar zijn.
Dat is wat ik weet...
Jullie horen het morgen wel.
Ja, ik ook
(ff alvast zoeken waar een service punt is
)
Hmm, die readers zijn zeer snel, las net op my-symbian forum;
Damn! dat is even wat anders als met de cradle..:DTo fill the 16mb Memory Stick Duo (in the adapter) with 15mb of songs, it took about 3 seconds
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Hij had het over $40Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 19:26:
ja maar wat kost zo'n adapter?
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Kan nog een stuk goedkoper... Check deze link maar ffies
Een 6-in-1 cardreader kost daar 29,95
Heeft iemand trouwens al grote Memory Sticks duo's gezien?
Ik heb sinds vand aag een HBH-60 bluetooth headsetje en dat werkt echt super met me P800 en hij is veel kleiner dan ik dacht. zeker een aanrader dus
die 6 in 1 readers zijn idd heel cheap.. je kan ze bij steeds meer pc shops kopen.(mycom was 27 euro)
[muggezift mode]
Cheap, cheap, nou, omgerekend toch nog altijd 60 gulden. Tis wel veel duurder geweest, maar bij cheap heb ik toch andere prijzen in gedachten.
[/muggezift mode]
Cheap, cheap, nou, omgerekend toch nog altijd 60 gulden. Tis wel veel duurder geweest, maar bij cheap heb ik toch andere prijzen in gedachten.
[/muggezift mode]
[ Voor 3% gewijzigd door B@rt_d@_M@n op 01-04-2003 22:43 . Reden: teipoo ]
[terug_muggezift mode]B@rt_d@_M@n schreef op 01 April 2003 @ 22:42:
[muggezift mode]
[/muggezift mode]
€ 26.95 * 2.20371 = € 59,3899845
[/terug_muggezift mode]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Hehehe...Ginz schreef op 01 April 2003 @ 22:58:
[...]
[terug_muggezift mode]
€ 26.95 * 2.20371 = € 59,3899845
[/terug_muggezift mode]
ja, maar er nog guldens waren geweest... dan had ik de p800 ook nooit gekocht
Verwijderd
daar heb je een heel goed punt want wie gaat er nou 1000 gulden uitgeven aan een telefoon???
Als je het omrekent heb ik dat wel gedaan maar het lijkt en voelt minder. Maar ik heb er geen moment spijt van en ik denk dat als ik er een beetje zuinig op ben dat ik hem wel voor een mooi prijsje weg kan doen aan het eind van mijn contract.
Als je het omrekent heb ik dat wel gedaan maar het lijkt en voelt minder. Maar ik heb er geen moment spijt van en ik denk dat als ik er een beetje zuinig op ben dat ik hem wel voor een mooi prijsje weg kan doen aan het eind van mijn contract.
2000 gulden komt meer in de buurt.Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 08:31:
daar heb je een heel goed punt want wie gaat er nou 1000 gulden uitgeven aan een telefoon???
Beetje duur ja...
Verwijderd
couldn't agree moreVerwijderd schreef op 02 April 2003 @ 08:31:
Ik denk dat als ik hem koop, dat ik hem gewoon helemaal op gebruik. Tegen de tijd dat je hem wilt verkopen, zijn er zo geavanceerde mobjes op de markt.
De P800 is wel een mijlpaal in smartphone geschiedenis.
En kut ik moet nog steeds wachten tot november GRGRG. Kutabbo van de kpn.
De P800 is wel een mijlpaal in smartphone geschiedenis.
En kut ik moet nog steeds wachten tot november GRGRG. Kutabbo van de kpn.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Maar toch hebben we er allemaal een 
en we zijn er superblij mee
voor waren de belangrijkste redenen:
-een apparaat (pda +gsm)
-agenda
-touchscreen (met handschrift herkenning)
ben eindelijk weer up to date wat betreft mijn afspraken.
maar ff weer on-topic.... heeft er iemand een officiele release date voor de duo's gezien in nederland??
en we zijn er superblij mee
voor waren de belangrijkste redenen:
-een apparaat (pda +gsm)
-agenda
-touchscreen (met handschrift herkenning)
ben eindelijk weer up to date wat betreft mijn afspraken.
maar ff weer on-topic.... heeft er iemand een officiele release date voor de duo's gezien in nederland??
Heeft iemand van jullie EDoom aan de praat gekregen?
Ik krijg het niet voor elkaar om de juiste doom1.wad en doom3.wad te vinden.
Ik heb wel van die bestanden, maar krijg iedere keer de melding dat ik de verkeerde doom3.wad heb.
Kan iemand me vertellen hoe groot deze bestanden moeten zijn, zodat ik wat makkelijker kan zoeken ? Ik weet wel dat ik versie 1.9 moet hebben.
tnx
Ik krijg het niet voor elkaar om de juiste doom1.wad en doom3.wad te vinden.
Ik heb wel van die bestanden, maar krijg iedere keer de melding dat ik de verkeerde doom3.wad heb.
Kan iemand me vertellen hoe groot deze bestanden moeten zijn, zodat ik wat makkelijker kan zoeken ? Ik weet wel dat ik versie 1.9 moet hebben.
tnx
Die 2 doom bestanden zijn totaal iets van 6MB, maar precies weet ik `t niet.
Let op dat de bestandsnamen precies kloppen, want dat was de reden dat het bij mij eerst niet werkte.
Let op dat de bestandsnamen precies kloppen, want dat was de reden dat het bij mij eerst niet werkte.
Is het ook nog hoofdlettergevoelig ?
Ik denk wel dat het programma de wad-files vind, omdat ik de melding krijg dat ik een verkeerde versie geïnstalleerd heb.
Zijn het overigens de wad-files uit doom1, doom2 of doom3 ?
Ik denk wel dat het programma de wad-files vind, omdat ik de melding krijg dat ik een verkeerde versie geïnstalleerd heb.
Uhm, geen id, maar ik heb alles met kleine letters.roush schreef op 02 April 2003 @ 11:14:
Is het ook nog hoofdlettergevoelig ?
Wad-files zijn van doom1.
Doom 3?
* roush is net wakker 
Bij mijn verise van doom1 zit alleen doom1wad, en geen doom3.wad...
Misschien een vaute vraag hier, maar zou je ze kunnen mailen ?
Bij mijn verise van doom1 zit alleen doom1wad, en geen doom3.wad...
Misschien een vaute vraag hier, maar zou je ze kunnen mailen ?
[ Voor 71% gewijzigd door roush op 02-04-2003 11:21 ]
Heeft iemand ook de P800 i.c.m. met Vodafone wireless web (gprs van vodafone, dus geen live) en werkt dit goed? Mijn KPN abo loopt af en ik wil eigenlijk wel weer naar Vodafone terug
Voor de mensen die doom wel al werkt hebben: Lukt t jullie om naar level-2 te gaan? Bij mij gaat ie namelijk niet verder bij het scorebord. 
Edit: Ja idd n vaute vraag
Ik mag maar max 3MB mailen met mn yahoo account, dus dat gaat niet lukken...
Ben je lid van Yahoo? Op yahoo groups kun je ze downloaden.
Edit: Ja idd n vaute vraag
[ Voor 38% gewijzigd door Flint op 02-04-2003 11:26 ]
En van welke groep zou ik dan lid moeten zijn ?Flint123 schreef op 02 april 2003 @ 11:24:
http://groups.yahoo.com/group/P800group/
Edit: Ik zie dat doom3.wad eigenlijk helemaal niet zo groot is. Als je niet erin komt kan ik m je ook mailen.
Edit2: Je hebt mail terug
Edit: Ik zie dat doom3.wad eigenlijk helemaal niet zo groot is. Als je niet erin komt kan ik m je ook mailen.
Edit2: Je hebt mail terug
[ Voor 69% gewijzigd door Flint op 02-04-2003 11:52 ]
Probleem met aanmelden, ik ga vast geen creditcard gegevens invullen ! Die krijgen ze van mij niet, omdat ik geen creditcard heb 
Dus kanme niet aanmelden, schrale yahoo
doom1.wad is bij mij overigens 3.947kb
Ik heb je een mailtje gestuurd naar je yahoo-adres
* roush bows towards you
Dus kanme niet aanmelden, schrale yahoo
doom1.wad is bij mij overigens 3.947kb
Ik heb je een mailtje gestuurd naar je yahoo-adres
* roush bows towards you
[ Voor 32% gewijzigd door roush op 02-04-2003 11:58 ]
Trouwens...
Ik wilde net als met de Palm een applicatie naar een andere P800 gebruiker beamen.
Maar ik kon geen mogelijkheid vinden om applicaties te beamen.
Weet iemand of het kan? Of misschien een third-party progje?
(had natuurlijk wel blue-tooth connectie met de andere phone)
Ik wilde net als met de Palm een applicatie naar een andere P800 gebruiker beamen.
Maar ik kon geen mogelijkheid vinden om applicaties te beamen.
Weet iemand of het kan? Of misschien een third-party progje?
(had natuurlijk wel blue-tooth connectie met de andere phone)
Verder had ik twee rare ervaringen met mijn phone.
a) ik bel een vast nummer, nummer gaat niet over maar ik krijg een continue toon. De andere kant hoorde mij wel. Is dit een phone of netwerk probleem (dutchtone/orange)
b) phone ging niet over, en hij stond natuurlijk niet in de 'stil' mode. Verandering in sound mode maakte niks uit. Daarvoor had ik wel een een of ander error gezien van een programma (iets met Kernel?). Misschien dat het probleem was? Batterij uit-in en hij deed weer normaal
a) ik bel een vast nummer, nummer gaat niet over maar ik krijg een continue toon. De andere kant hoorde mij wel. Is dit een phone of netwerk probleem (dutchtone/orange)
b) phone ging niet over, en hij stond natuurlijk niet in de 'stil' mode. Verandering in sound mode maakte niks uit. Daarvoor had ik wel een een of ander error gezien van een programma (iets met Kernel?). Misschien dat het probleem was? Batterij uit-in en hij deed weer normaal
Bedoel je het geluid dat je krijgt te horen als je een cijfer indrukt tijdens het bellen? Dat geluid hoorde ik vanochtend namelijk. De ander kon mij wel gewoon horen.RedHead schreef op 02 April 2003 @ 13:03:
Verder had ik twee rare ervaringen met mijn phone.
hoe lang doen jullie trouwens met een vol geladen batterij (met minimaal pda gebruik en geen magic word)....?
ik kom volgens mij niet verder dan een dag (heb 'm nu een paar dagen)
ik kom volgens mij niet verder dan een dag (heb 'm nu een paar dagen)
Verwijderd
De eerste week kon ik volgens mij nog niet eens een dag met een volle batterij. Nu met wat geluk 3 dagen. Zit er nu denk ik wat minder mee te spelen
. Gestaag is de levensduur met een volle batterij omhoog gegaan.
pakweg 3 dagen geloof ik, als ik er een beetje mee telefoneer en agenda gebruik, valt me nog mee
Verwijderd
ik doe er, na bijna twee maanden, ongeveer 3 dagen mee. Dat is denk ik wel de normale tijd dat je er mee kunt doen. Wat wel vreemd is dat ik hem gister opgeladen had en na een half uurtje wasie weer leeg dus dat viel ff tegen. Nu zit het weer goed maar ik weet niet hoe het kwam datie zosnel weer leeg was.
muziek aan laten staan waarschijnlijk?Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 17:02:
ik doe er, na bijna twee maanden, ongeveer 3 dagen mee. Dat is denk ik wel de normale tijd dat je er mee kunt doen. Wat wel vreemd is dat ik hem gister opgeladen had en na een half uurtje wasie weer leeg dus dat viel ff tegen. Nu zit het weer goed maar ik weet niet hoe het kwam datie zosnel weer leeg was.
heb ik nl ook wel eens last van
Bij mij ook +/- 3 dagen, ik heb de lader gewoon naast Bed liggen, dus elke ochtend zit hij vol. Mocht de batterij afzwakken dan haal ik wel een nieuwe. ( Of het moet echt slecht worden binnen een jaar, dan ga ik klagen, maar lijkt me niet )
T-Mobile is een kwestie van Actief of Intensief laten activeren, en dan naar 1202 een sms sturen met 'mms p800' en volgens mij 'gprs p800', config moet alleen even nagelopen worden, want DNS moet handmatig ingesteld worden op 193.79.251.39 en de naam op internet-act of internet-int ( respectiefelijk Actief of Intensief )
Werkt als een trein...hoewel de abbo kosten van intensief wel wat omlaag mogen, of een bundel zou ook leuk wezen, 15 Euro inclusief een mb of 5 zou ik een stuk beter vinden.
Hij staat nu op Actief totdat ik zeker weet dat m'n verbruik hoog genoeg is voor intensief.
T-Mobile is een kwestie van Actief of Intensief laten activeren, en dan naar 1202 een sms sturen met 'mms p800' en volgens mij 'gprs p800', config moet alleen even nagelopen worden, want DNS moet handmatig ingesteld worden op 193.79.251.39 en de naam op internet-act of internet-int ( respectiefelijk Actief of Intensief )
Werkt als een trein...hoewel de abbo kosten van intensief wel wat omlaag mogen, of een bundel zou ook leuk wezen, 15 Euro inclusief een mb of 5 zou ik een stuk beter vinden.
Hij staat nu op Actief totdat ik zeker weet dat m'n verbruik hoog genoeg is voor intensief.
[ Voor 3% gewijzigd door tools op 02-04-2003 17:29 ]
GVD ik heb vandaag dus die softwareupdate gedaan, die gast wist niet welke software het was ik gokte het er maar op dat hij nieuwer was als mijn oude R1D.
Toen ik na de update mijn back-up weer terugzette begon hij helemaal te flippen en hij moest geformateerd worden
Dat is nog niet het probleem maar als ik nu bij die softwareversies kijk staat er bij CDS niets meer en ik kan de Nederlandse taal niet meer instaleren
Wie weet wat ik nu moet doen
Toen ik na de update mijn back-up weer terugzette begon hij helemaal te flippen en hij moest geformateerd worden
Dat is nog niet het probleem maar als ik nu bij die softwareversies kijk staat er bij CDS niets meer en ik kan de Nederlandse taal niet meer instaleren
Wie weet wat ik nu moet doen
Omdat ik nog zit te wachten op nummerportering gebruik ik de P800 alleen met de PDA functies in flight mode. Dat is te merken ook: ik heb 'm vorige vrijdag opgeladen en hij is nu net iets meer dan half leeg. Die 400 uur standby tijd lijkt me dus wel realistisch.
Verwijderd
ow natuurlijk ik geloof Se ook wel als ze zeggen datie 16 dagen sb kan blijven, zeker wel maar dan moet je hem echt naast je bed laten liggen
. Als je er wel iets mee doet isie echt zo leeg.
Nee hoor haso ik heb er niet eens muziek opstaan omdat we hier nog met win98 werken en het Symbian Connect proggie dat ik heb niet werkt. Ik heb er wel wat dingetjes opstaan hoor dus heb geen meelij

Nee hoor haso ik heb er niet eens muziek opstaan omdat we hier nog met win98 werken en het Symbian Connect proggie dat ik heb niet werkt. Ik heb er wel wat dingetjes opstaan hoor dus heb geen meelij
Verwijderd
nou reuze... handig die PDA functies op zo'n klein schermpje!! NOT!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 18:53 ]
Verwijderd
Heeft er iemand ervaring met een BlueTooth Carkit van Sony Ericsson???
Ik wil er een aanschaffen, maar ik weet niet of het goed werkt. En ook
de battery zal wel snel leeg gaan als je BlueTooth de hele tijd aan hebt
staan??
staan??
Verwijderd
ik heb die specs nog eens bekeken van die neonode. Maar het touchscreen is niet pixel gevoelig. het gaat bij de neonode om grote oppervakken. Dit heel nadelig als je hem wilt gebruiken als organiser en als webbrowser. Het voordeel van het scherm is dat de N1 wel van alle plekken op het scherm kan zeggen of ze zijn aangeraakt. De p800 kan het maar op 1 punt bepalen.
En de software is niet standaard, ze draaien een eigengemaakte windows ce shell waar waarschijnlijk geen standaard wince programma's op draaien. Als het al uberhaupt mogelijk is om eigengemaakte programma's te draaien.
En de software is niet standaard, ze draaien een eigengemaakte windows ce shell waar waarschijnlijk geen standaard wince programma's op draaien. Als het al uberhaupt mogelijk is om eigengemaakte programma's te draaien.
Heb zelf geen van Sony Ericsson, maar van Parrot, de CK3000. Werkte beter dan verwachtVerwijderd schreef op 02 April 2003 @ 19:04:
Heeft er iemand ervaring met een BlueTooth Carkit van Sony Ericsson???
staan??
Bij deze combinatie moet je wel de t68i en de ck3000 upgrade'n met de nieuwste firmware, dat heb je met die kinderziektes
Dat zal met de orginele carkit beter geregeld zijn.
De stand-by tijd gaat inderdaad veel sneller leeg, maar kan niet zeggen hoeveel sneller.
mag ik jullie ff wijzen op de volgende ronde van

waarin de P800 het op neemt tegen de 3650 van nokia
zie hier... iig als je je favo foon wil steunen

waarin de P800 het op neemt tegen de 3650 van nokia

zie hier... iig als je je favo foon wil steunen
heb je het verschil in interesse gezien voor de P800 en de Neonode... alleen al hier op GoT.Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 18:27:
neonode n1 wordt echt een grote concurrentie voor de p800
SE P800 bezig aan deel 4 (meer dan 3000 posts), Neonode net 4 pagina's in deel 1... terwijl van beide telefoons even lang bekend is dat ie er is/nog moet komen.
Bovendien gaat elke vergelijking mank.
/me I rest my case
Weet iemand waar ik de nederlandse taal voor voor de organiser versie: "R1G05" kan downloaden? Ik heb hem alleen maar voor R1F001 daar heb ik dus niets aan en wat houd dat CDA nou in
want daar staat bij mij niets
Verwijderd
Ja, maar hij is nog niet uit en niet alle mensen in nederland of in de wereld komen naar gotFear-factoR schreef op 02 april 2003 @ 19:48:
[...]
heb je het verschil in interesse gezien voor de P800 en de Neonode... alleen al hier op GoT.
SE P800 bezig aan deel 4 (meer dan 3000 posts), Neonode net 4 pagina's in deel 1... terwijl van beide telefoons even lang bekend is dat ie er is/nog moet komen.
Bovendien gaat elke vergelijking mank.
/me I rest my case
Maar ik ga wel de neonode halen!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 21:12 ]
Als je hem kan krijgen
, er komen er maar weinig binnen toch...
Stond er op my-symbian niet iets over, ik meen me te herinneren dat je daar ook had gepost? Zoek daar even rond, ik kan me een post herinneren van iemand die ook een nieuwere firmware had waarmee die ook niet al de talen kon kiezen.Danielson schreef op 02 april 2003 @ 20:45:
Weet iemand waar ik de nederlandse taal voor voor de organiser versie: "R1G05" kan downloaden? Ik heb hem alleen maar voor R1F001 daar heb ik dus niets aan en wat houd dat CDA nou inwant daar staat bij mij niets
Heb je wel nightmode op je camera zitten en fullscreenvideo etc.?
Plz let us know
Ik geloof dat je via de software die op je pc geinstalled is, je de taal opnieuw kan insterten. kan dit helaas niet nakijken..... ik heb mijn laptop uitgeleend en mijn thuis pc heeft geen usb.. dus nog geen software geinstalled..Danielson schreef op 02 April 2003 @ 20:45:
Weet iemand waar ik de nederlandse taal voor voor de organiser versie: "R1G05" kan downloaden? Ik heb hem alleen maar voor R1F001 daar heb ik dus niets aan en wat houd dat CDA nou inwant daar staat bij mij niets
ben wel blij om te horen dat de batterijduur verbeterd. ging ook uit van een dag of 2 met normaal gebruik.
zit nu alleen te kutten met dutchtone /orange extended. werk nog niet. vermoed dat ze het nog niet aan hebben gezet. hoewel ik het wel op de aanvraag had laten zetten

en daarboven op komt nog eens dat mijn aanvraag zaterdag nacht goedgekeurd is... en vanaf maandag zijn ze orange en krijg je 35 euro extra belbundel..
maar iig heb ik mijn liefje
Verwijderd
Ja, als je hem preorderd krijg je hem in April. In Zweden ( 'geboorte' plaats ) komt hij in Mei uit en in Europa rond JuniMonalisa schreef op 02 April 2003 @ 21:21:
Als je hem kan krijgen, er komen er maar weinig binnen toch...
Dit topic is gesloten.