Het grote Sony Ericsson P800 topic - Deel 4

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.658 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 18:27:
neonode n1 wordt echt een grote concurrentie voor de p800
een grote concurent??? dacht het niet. Ik zat er ook over te dubben om een neonode te halen maar dan moet je en nog extra wachten en je hebt een schermpje wat de ½ keer zo groot is dus daar zou ik het niet voor doen verder zijn er natuurlijk veel meer mogelijkheden bijde p800 dan bij de N1. Maar dat is mijn mening :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 02 april 2003 @ 21:12:
[...]

Ja, maar hij is nog niet uit en niet alle mensen in nederland of in de wereld komen naar got :+

Maar ik ga wel de neonode halen! _/-\o_
Misschien heb je me niet helemaal begrepen, ik zei dus; "alleen al hier op GoT".
Dit was dus even een voorbeeld, ik kom zo ongeveer op 10 verschillende fora waar gesproken wordt over mobieltjes... ik heb dus een redelijk (geen expert dus) zicht op wat er speelt.
Van de P800 was begin vorig jaar (Januari ongeveer) bekent dat ie zou komen, van de Neonode verschenen de eerste berichten rond Maart.
Beide foons kennen dus al een lang voortraject, maar uiteindelijk is wereldwijd de animo voor de P800 veel groter dan de Neonode (iig de hype is groter).
Het zou fijn zijn als je eerst de thread('s) eens door leest en dan met iets meer gefundeerde opmerkingen komt dan
Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 18:27:
neonode n1 wordt echt een grote concurrentie voor de p800
Opmerkingen zoals "Maar ik ga wel de neonode halen!" komen dan imho nog al flamerig over.

[ Voor 5% gewijzigd door Fear-factoR op 02-04-2003 23:11 . Reden: wrong quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzet
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03-2019
Ik heb een jabra headset bij m'n p800 gekocht en vroeg me af of er ook software was om de headset met m'n pc/modem te combineren...

Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

edzet schreef op 02 April 2003 @ 23:16:
Ik heb een jabra headset bij m'n p800 gekocht en vroeg me af of er ook software was om de headset met m'n pc/modem te combineren...

Iemand een suggestie?
Aangenomen dat het een Bluetooth versie is, lijkt het mij dat je een USB Bluetooth dongle kan kopen voor je PC zodat je headset kan communiceren met je PC.
Dit is geen garantie dat het ook werkt, aangezien de Bluetooth technologie (nog) niet naadloos/probleemloos werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 20:16:
[...]

en vanwaar deze smilie!? beetje overdreven naar mijn mening! :+
hey dit blijft het P800 thread, dus hier kan zo'n opmerking wel :+
en het moest bovendien duidelijk zijn dat ik de P800 steun (idd eigenlijk overbodig) en niet de 3650 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

/me Ginz heeft vandaag te horen gekregen dat de Memory Stick Duo 128MB gewoon bij Sony verkrijgbaar is

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 02-04-2003 23:44 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
Fear-factoR schreef op 02 April 2003 @ 23:22:
[...]

Aangenomen dat het een Bluetooth versie is, lijkt het mij dat je een USB Bluetooth dongle kan kopen voor je PC zodat je headset kan communiceren met je PC.
Dit is geen garantie dat het ook werkt, aangezien de Bluetooth technologie (nog) niet naadloos/probleemloos werkt.
en hou hierbij rekening dat je voor spraak bt 1.1 nodig hebt...
vraag me of af de dongles dat wel hebben... maar laten weten als het lukt ;)

* DarkChylde vraag zich af waar ginz ze gaat halen... dan loop ik ook langs :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzet
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03-2019
Ik gebruik een Acer BT510 dongle, twee vraagjes hierover...
Ik heb een probleem bij het maken van een connectie.
De enige bruikbare url die ik gevonden heb is http://www.gnegg.ch/archives/000030.html
De oplossing die daar wordt gegeven om de comport aan en uit te zetten werkt soms wel soms niet.
Zijn er meer mensen die deze probs hebben (Acer BT510(meest recente drivers)/W2k/P800 Bluetooth R2C)?
Welke dongle gebruiken anderen, zijn die wel probleemloos?

Tweede vraagje is een vervolg op de vraag in een post hierboven.
Mijn dongle vind de headset niet...:-(
en ik vroeg me daarnaast af of iemand een suggestie heeft voor een 'softphone' die een BT-headset gebruikt als audio in-/output device?

Tnx bijvoorbaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

DarkChylde schreef op 03 april 2003 @ 00:00:
[...]
* DarkChylde vraag zich af waar ginz ze gaat halen... dan loop ik ook langs :9
Ik ergens een mannetje, en die werkt bij een garage in de 'neus' van Noord-Holland.
Dat mannetje heeft hem gewoon bij Sony besteld.
Maar wel bij een speciale afdeling. nl. 'spare parts'....

Ca. € 100

[ Voor 6% gewijzigd door Ginz op 03-04-2003 00:20 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 23:59
Flint123 schreef op 02 april 2003 @ 13:07:
[...]

Bedoel je het geluid dat je krijgt te horen als je een cijfer indrukt tijdens het bellen? Dat geluid hoorde ik vanochtend namelijk. De ander kon mij wel gewoon horen.
nope... het was meer het begin geluid van het overgaan van de telefoon. Alleen ging die niet over.

Trouwens.. als ik geen netwerk heb, staat er nog wel :"alleen noodnummers" in mijn display. Of dat wel gaat als je geen netwerkontvangst heb :? Buggie?

Het is denk ik zo-ie-zo een goed idee om alle bug's eens te verzamelen. Dan weet je dat een ander dat probleem ook heeft. En het misschien in een volgende firmware update gefixed (kan worden).

Ik zou wil graag een firmware update willen... maar eigenlijk het liefst met de UIQ 2.1 update. Of zou je die ook zelf via het internet kunnen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Laatst online: 18:26

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Ginz schreef op 03 April 2003 @ 00:18:
[...]

Ik ergens een mannetje, en die werkt bij een garage in de 'neus' van Noord-Holland.
Dat mannetje heeft hem gewoon bij Sony besteld.
Maar wel bij een speciale afdeling. nl. 'spare parts'....

Ca. € 100
Bestellen kan wel maar ze hebben ze nog niet op voorraad, ook niet bij de afdeling onderdelen Ik heb van de week nog naar sony gebeld (ik werk bij een sony dealer), maar mei is de planning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik heb een Concepronic bluetooth dongle van de Belcompany (ik kon hem van een vriend met korting krijgen die daar werkt) kost normaal 40 euro, helaas maar een bereik van 10 meter, maarja de p800 kan toch niet verder dan 10 meter. Werkt redelijk, ik heb de drivers geinstalleerd, gepaird, als ik nu een verbinding wil hebben om met Opera te internetten zorg ik BT aan staat op de p800 (duh) m'n pc vind hem dan, ik dubbelklik dan in bluetooth networkneighbourhood op serial connection bij de p800, ik krijg dan een foutmelding, klik ik weg en dan zie ik de phone connection link bezig, paar seconden later knippert het blueooth lampje op de p800 extra snel en staat er bij het icoontje een dubbelpijltje (serial connection), werkt dan verder prima, via m'n @home gewoon het inet op.
Nog niet probleemloos dus, maar het gaat, kijk anders eens op http://my-symbian.com op het forum, daar staat een heleboel nuttige informatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

RedHead schreef op 03 April 2003 @ 08:52:
[...]
Trouwens.. als ik geen netwerk heb, staat er nog wel :"alleen noodnummers" in mijn display. Of dat wel gaat als je geen netwerkontvangst heb :? Buggie?
sorry maar dit is wel heel erg basic, dat gebeurt dus bij ALLE telefoons.
Voor 112 is altijd een netwerk beschikbaar... |:(
Ik zou wil graag een firmware update willen... maar eigenlijk het liefst met de UIQ 2.1 update. Of zou je die ook zelf via het internet kunnen halen?
voor de zoveelste keer, NEEJ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Voor degene die nog niet gestemd heeft, het kan nog steeds klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had niet verwacht dat de 3650 zoveel stemmen zou krijgen. Maar de p800 staat nogsteeds voor dus das geen punt. En als de p800 dan dadelijk tegen de Lg vx4400 moet is het nattuurlijk helemaal een stukje taart.

offtopic:
een beetje Nederland - Moldavië eigenlijk

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Ik heb van B@rt_d@_M@n allemaal screen gekregen (nog bedankt overigens!) maar ik zag daar zag ik een T-Mobile Internet tabje staan (bij Internet-accounts). Hoe kom je hieraan (in ieder geval volgens mij niet via T-Mobile site).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Fear-factoR schreef op 03 April 2003 @ 10:42:
Voor degene die nog niet gestemd heeft, het kan nog steeds klik
hey, wel allemaal ff stemmen. hij staat nu op 54%...
maar volgens mij mag je meerdere malen stemmen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

DarkChylde schreef op 03 April 2003 @ 11:24:
[...]

hey, wel allemaal ff stemmen. hij staat nu op 54%...
maar volgens mij mag je meerdere malen stemmen :?
idd nu je het zegt, normaal loggen ze je IP bij dit soort dingen... het wordt anders een beetje een oneerlijke strijd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dit echt? gaat over de P900:

http://www.palmspirit.com/mini_news.php3?news=7

vertalen met:

http://world.altavista.com/

(sorry weet niet hoe ik naar de vertaling kan linken)

mei? MEI?

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 12:45:

vertalen met:

mei? MEI?

ooit gehoord van 1 april :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 april 2003 @ 12:45:

vertalen met:

mei? MEI?

SonyEricsson repeats in the smartphone with new P900 fontionnant under an altered version of SymbianOS 7.2. Sony exploits its experiment of the PDA Clié in the smartphonie. P900 firmly announces its position like future leader of the category: - GSM tribandes (900, 1800 and 1900 MHz) - GPRS classifies 10 (4+1) - Bluetooth 1.1 and Wifi 802.11b integrated (inherited Sony Clié) - Storage internal 32 Mo + ms Duet 64Mo (delivered series) - Communicam integrated with sensor CMOS 1.3 Mpixels (that of U10) - tactile Screen Transflectif 208x320 - SMS, EMS, MMS, pop email and smtp - Player MP3, ATRAC3, MPG4 - SE Messenger (compatible MSN, Yahoo and ICQ) - 6 integrated plays - interchangeable Hulls for personalization - Battery Lithium-Ion Announced Price: approximately 1000? Availability: May 2003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja goed zo kan het ook, sorry. doe dit niet zo vaak :)

1 april eh? zou goed kunnen neem ik aan...

they sure fooled me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

o ja, ik kwam een site tegen waar de firmware versies van de verschillende SE phones kan vinden (overzicht van de laatste versies dus, geen download)...
zie hier (alhoewel ik het gevoel heb dat ik deze link al eens eerder heb gepost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 12:52:
ja goed zo kan het ook, sorry. doe dit niet zo vaak :)

1 april eh? zou goed kunnen neem ik aan...

they sure fooled me!
alleen al het plaatje dat erbij staat Afbeeldingslocatie: http://perso.wanadoo.fr/t.ung/images/news/p900.jpg
en op het forum is een zogenaamde echte foto te vinden, maar daar zie je nog wel de oude Symbian versie op staan...

bovendien zou het wereld nieuws geweest zijn, ofwel SE zou het zelf aangekondigd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had plaatje niet gezien.

ok, ok, ik zit er helemaal naast.

*pakt jas*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fear-factoR schreef op 02 April 2003 @ 23:09:
[...]

Misschien heb je me niet helemaal begrepen, ik zei dus; "alleen al hier op GoT".
Dit was dus even een voorbeeld, ik kom zo ongeveer op 10 verschillende fora waar gesproken wordt over mobieltjes... ik heb dus een redelijk (geen expert dus) zicht op wat er speelt.
Van de P800 was begin vorig jaar (Januari ongeveer) bekent dat ie zou komen, van de Neonode verschenen de eerste berichten rond Maart.
Beide foons kennen dus al een lang voortraject, maar uiteindelijk is wereldwijd de animo voor de P800 veel groter dan de Neonode (iig de hype is groter).
Het zou fijn zijn als je eerst de thread('s) eens door leest en dan met iets meer gefundeerde opmerkingen komt dan

[...]

Opmerkingen zoals "Maar ik ga wel de neonode halen!" komen dan imho nog al flamerig over.
:o :) , ik wou de p800 kopen, ja echt, maar hij is duurder geworden!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 15:28:
[...]

:o :) , ik wou de p800 kopen, ja echt, maar hij is duurder geworden!
Ja, ik keek ook nog ff terug naar de winkel waar ik hem gekocht had en scheelt nu 90 euro... is toch 200+ gulden! best veel voor die paar daagjes verschil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou op sitel.nl was die met een 30 euro abbo 253 euro en nu 400. En ja echt ik heb goed gekeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Da's juist goed nieuws voor wie 'm al heeft :P
Blijft ie tenminste een beetje zeldzaam :)
Ik hou niet zo van een telefoon die iedereen heeft... Daarom hoef ik ook geen Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ram ff op voteknop op cnet site.. de 3650 is aan het winnen..
We doen hier niet aan pollverneukerij.

[ Voor 45% gewijzigd door intoxicated op 03-04-2003 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flint123 schreef op 03 april 2003 @ 20:36:
Ik hou niet zo van een telefoon die iedereen heeft... Daarom hoef ik ook geen Nokia.
Ik haat nokia, dat is zo een telefoon die ik nooit zou halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Alfisti schreef op 03 April 2003 @ 09:19:
[...]

Bestellen kan wel maar ze hebben ze nog niet op voorraad, ook niet bij de afdeling onderdelen Ik heb van de week nog naar sony gebeld (ik werk bij een sony dealer), maar mei is de planning!
Ik heb `m al gezien....en in mijn handen gehad.

Een echte....100% sure

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flint123 schreef op 03 april 2003 @ 20:36:
Nee als je een T300 of een T68i koopt heb je natuurlijk geen telefoon die iedereen heeft!

oh en Ginz, als jij nou even een paar DUOtjes voor ons regelt zullen we je daar rijkelijk voor belonen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B@rt_d@_M@n
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:28

B@rt_d@_M@n

Happy Landing!

Tha BasZ schreef op 03 April 2003 @ 11:09:
Ik heb van B@rt_d@_M@n allemaal screen gekregen (nog bedankt overigens!) maar ik zag daar zag ik een T-Mobile Internet tabje staan (bij Internet-accounts). Hoe kom je hieraan (in ieder geval volgens mij niet via T-Mobile site).
Oh ja, nou weet ik het weer... Was ik effe vergeten, ben ook zo lang aan het pielen geweest.... |:(

Je moet nog een 2e keer T-Mobile GPRS installeren (nog een keer dat sms-je openen dat je van T-Mobile hebt gekregen (te vinden is bij Berichten, Automatische installatie). Uiteraard bestaat de GPRS account al, dus er wordt je gevraagd of je die wilt vervangen of een nieuwe wilt toevoegen. Kies nieuwe toevoegen.
Dan bij de dialoog T-Mobile NL toevoegen; kies hier Nee (anders heb je die ook dubbel). Idem beide T-Mobile WAP accounts (T-Mobile GPRS en T-Mobile NL) en 2x Nieuwe bladwijzer, bij alles Nee kiezen.

Als het goed is heb je nu 2 dezelfde T-Mobile GPRS accounts. Eentje openen en accountnaam veranderen in T-Mobile Internet (or whatever...). En dan bij Geavanceerd onder Adres "wap" veranderen in "internet-act" (in jouw geval "internet-int" of zoiets denk ik, omdat je een Intensief abbo hebt) en..... _/-\o_ Hail to the P800!

P.S. Dit werkt ALLEEN als je een GPRS Actief of Intensief abbo hebt. En je moet bij de T-Mobile helpdeks "de knop laten omzetten" (dan gaat de kostenteller trouwens ook lopen :( )

Joh, Bas, dat je dat niet gelijk door had... valt me wel vies tegen van je.... je studeert toch Informatiemanagement >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Bedankt B@rt ik ben al een heel deel verder!
Ik kan nu me mail checken!! Alleen nu doet me internet het niet meer :(
Heb je/ heeft iemand een oplossing?

/EDIT het is opgelost... (gewoon browsen met Opera)

Nu is alleen nog de vraag of je die standaard browser er helemaal kan uitslopen...
dat je dus ook als je op het inet knopje drukt aan de zijkant dat tie dan Opera opstart ipv die standaard ding...

[ Voor 32% gewijzigd door Tha BasZ op 04-04-2003 04:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 00:14:
[...]

oh en Ginz, als jij nou even een paar DUOtjes voor ons regelt zullen we je daar rijkelijk voor belonen! ;)
Ze kunnen maar mondje-maat besteld worden, komen namelijk uit frankrijk oid.
Maar ik zal kijken.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ginz schreef op 04 April 2003 @ 01:41:
[...]

Ze kunnen maar mondje-maat besteld worden, komen namelijk uit frankrijk oid.
Maar ik zal kijken.
Ff een inkoopactie opzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 11:37
ik heb hem ook sinds gisteren, de P800.

eindelijk van de nokia af (was niet zó erg, maar dit is veel beter :) )
vanaf nu voorlopig (nooit) meer een nokia.

alleen ik had gisteren mijn cradle aangesloten, pc software geinstalleerd, en hij kan geen verbinding maken met de telefoon :(

dat vind ik wel belangrijk, iemand nog een oplossing? ik ga ASAP winXP er opnieuw opzetten, en als hij het dan nog niet doet koop ik een nieuw MoBo. ik ben het zat.

maar ik heb em nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

-Utopist- schreef op 04 april 2003 @ 09:39:
ik heb hem ook sinds gisteren, de P800.

eindelijk van de nokia af (was niet zó erg, maar dit is veel beter :) )
vanaf nu voorlopig (nooit) meer een nokia.

alleen ik had gisteren mijn cradle aangesloten, pc software geinstalleerd, en hij kan geen verbinding maken met de telefoon :(

dat vind ik wel belangrijk, iemand nog een oplossing? ik ga ASAP winXP er opnieuw opzetten, en als hij het dan nog niet doet koop ik een nieuw MoBo. ik ben het zat.

maar ik heb em nu :D
gefelli, veel plezier er mee :)
Aangenomen dat je of winME of win2K of winXP op je pc hebt staan... het beste is de software en de cradle weer te verwijderen, en vervolgens eerst de software te installeren en dan pas de cradle aan te sluiten. Op deze manier zou de cradle het probleemloos moeten doen, dit geld trouwens voor bijna alle usb apparaten die je aansluit.
O ja, en als je een beetje een snelle i-net verbinding hebt download dan ff de nieuwe Suite (+/- 35MB) bij SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Afbeeldingslocatie: http://electronics.cnet.com/i/ce/mmad03/sub_cellmatch.gif
De grootste giller :D :D :D , zoals ik al zei is het tournament helemaal in het honderd gelopen... gister avond was het aantal "stemmen" gestegen naar iets van 56891 om 84657 voor respectievelijk de 3650 en de P800 (bij een normale stemming komt het aantal stemmen niet hoger dan 3000 of zo).
Beide zijden waren er in geslaagd om, of een script te schrijven of hun brouwser zo in te stellen dat ie om de seconde een vote uitbracht.
C|net is er dus eindelijk achter en heeft een nog debielere manier gevonden om ons te laten STEMMEN, gewoon via e-mail lees de quote van hieronder maar;

[q]Sorry, folks, but it's Election 2000 all over again. Both of our remaining Elite Eight games were very tight until one of the fans got a little overzealous and diddled with the voting machine, forcing us to call a flagrant foul and sending each game into a mandatory overtime period, during which all votes will be counted by hand.
To vote, simply write which phone you favor in the comments box.[q]

/me ofwel iedereen opnieuw z'n stem uitbrengen, zodat de P800 op een eerlijke manier kan winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Laatst online: 18:26

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Ginz schreef op 03 April 2003 @ 23:09:
[...]

Ik heb `m al gezien....en in mijn handen gehad.

Een echte....100% sure
geef nog eens het type nummer van die Memory stick als je wil, ga ik nog ff kijken op de dealersite (heb het nummer hier niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist

Zal dit straks nog even proberen, met de nieuwe pc suite. want ik heb ditzelfde gisteren ook al geprobeerd op deze manier, maar dat ook zonder succes! :(

Ik heb ook een bluetooth MSI adapter, die heb ik nog niet geprobeerd ICM mn P800. zal ik ook eens proberen, hopenlijk heb ik vanavond meer succes ...

Verder ben ik nog op zoek naar de GPRS instellingen voor T-mobile. Ik heb gebeld ze vertelden mij dat het nog niet mogelijk was om GPRS te gebruiken of te wappen :?

ik heb ook gehoord dat de instellingen van de t300 ook te gebruiken zijn...

[ Voor 14% gewijzigd door Utopist op 04-04-2003 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
weet iemand of je via je pc je contact's kan beheren (dus niet via outlook, maar meer á la logomanager)..?

en mijn batterij levensduur is ook vooruit gegaan :p

nog iets raars... hab MIB:II geinstallen op mijn stick, met nog een zooi andere zaken. gaat ie klagen dat ie te weinig memory heeft. terwijl ik juist mijn foon mem leeg probeer te houden.
bleek dat ie op de stick meer mem nodig had om 'm op starten.. best vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

-Utopist- schreef op 04 April 2003 @ 14:00:
[...]
Verder ben ik nog op zoek naar de GPRS instellingen voor T-mobile. Ik heb gebeld ze vertelden mij dat het nog niet mogelijk was om GPRS te gebruiken of te wappen :?

zoek de laatste 10 pagina's nog eens door, het antwoord is vast voorbij gekomen.

Ik heb gisteren een Sitecom Bluetooth dongel gekocht, en ik ben niet echt tevreden.
De "signal strenght" is echt bedroevend, als ik 1 meter van m'n pc afstap dan knalt de verbinding er al bijna uit...
Kunnen jullie ff aangeven hoe de "signal strenght" van andere (3com, Acer, MSI, sitecom & enz.) dongels is op een afstand van 1 of 10 meter?
Ik denk dat ik de mijne iig weer terug ga brengen en een andere (merk dus) ga halen :(
Bovendien als de verbinding verbroken wordt, moet je handmatig de verbinding gaan herstellen op je PC.
Andersom gaat dus niet, /me so much for easy connectivity

Voor degene die gelezen heeft dat je Internet sharing op je PC aan moet zetten om te kunnen internetten vanaf je P800, dat is dus niet nodig.
Ik heb het zelf niet aan staan, op het moment dat je daar naar overschakelt wordt het IP van de netwerk adapter omgezet naar 192.168.0.1.
Je kan dus niet kiezen voor een ander IP adres, en aangezien ik een router heb die hetzelfde IP adres gebruikt knalt gelijk m'n netwerk eruit |:( (ooit zo iets stoms gehoord)
Het enige dat je moet doen om een verbinding te maken, is een Bluetooth Serial Port connection maken.
Mijn mening over Bluetooth tot nu toe, /me it sucks.

Ik heb gisteren ook een Apacer "Mega steno" USB 6-in-1 Reader + Flash drive gekocht, dat is zeker een aanrader.
Ff een filmpje of wat mp3-tjes op je MS-Duo zetten is nu een fluitje van een cent.
Het enige waar je op moet letten dat als je programma?s geïnstalleerd hebt op de MS-Duo, je er voor moet zorgen dat deze wel uitstaan (bv met Switcher).
Bij het verwijderen en later weer terug zetten van de MS-Duo kan het zijn dat deze programma?s raar gaan doen of dat zelfs je hele P800 vast loopt.

[ Voor 3% gewijzigd door Fear-factoR op 04-04-2003 23:12 . Reden: duidelijkheid ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
fear, nu ik het laatste gedeelte van jou post lees, krijg toch echt het vermoeden dat de p800 het geheugen van zijn duo ziet als intern geheugen. en er dus ook echt applicaties in draait...

of mis ik nu iets :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

DarkChylde schreef op 04 april 2003 @ 17:45:
fear, nu ik het laatste gedeelte van jou post lees, krijg toch echt het vermoeden dat de p800 het geheugen van zijn duo ziet als intern geheugen. en er dus ook echt applicaties in draait...

of mis ik nu iets :?
neej het is geen RAM, de programma's staan alleen opgeslagen op de MS als of het een harde schijf is.
Ik heb zelf Opera, fullscreen imageviewer, filemanager en Switcher er op staan.
Maar in de toekomst (als ik de 128MB MS-Duo heb) zet ik m'n apps toch op m'n P800, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
okay het is me gelukt!mijn systeem herkend nu mijn telefoon! :D :D :D

ik heb geen idee hoe het heeft moge geschieden, maar ik zette mijn telefoon erin, en opeens kreeg ik een pop up van pc suite! en nu ben ik weer blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B@rt_d@_M@n

B@rt_d@_M@n

Happy Landing!

Tha BasZ schreef op 04 April 2003 @ 01:27:
[...]
Bedankt B@rt ik ben al een heel deel verder!
Ik kan nu me mail checken!! Alleen nu doet me internet het niet meer :(
Heb je/ heeft iemand een oplossing?

/EDIT het is opgelost... (gewoon browsen met Opera)

Nu is alleen nog de vraag of je die standaard browser er helemaal kan uitslopen...
dat je dus ook als je op het inet knopje drukt aan de zijkant dat tie dan Opera opstart ipv die standaard ding...
Kijk, dat zijn goede berichten. Geen dank.

Wat me nou eigenlijk het meest stoort dat je zelf moet klooien en op fora moet speuren om al die zooi goed in te stellen 8)7 . Kan dat nou niet makkelijker....

Bas, hoe lang ben je al met al bezig geweest het voor elkaar te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B@rt_d@_M@n

B@rt_d@_M@n

Happy Landing!

-Utopist- schreef op 04 April 2003 @ 14:00:
[...]

Sjees... als je te beroerd bent om te zoeken in dit topic (slechts zo'n 8 postings boven die van jou... :( ) vraag het dan maar aan Tha Basz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

B@rt_d@_M@n schreef op 04 April 2003 @ 22:00:
[...]

Sjees... als je te beroerd bent om te zoeken in dit topic (slechts zo'n 8 postings boven die van jou... :( ) vraag het dan maar aan Tha Basz.
rustig aan :)
5 posts boven je heb ik 'm ook al terug verwezen.

Tussenstand in het C|net Cellphone tournament, de polls zijn gesloten het wordt nu echt spannend!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B@rt_d@_M@n

B@rt_d@_M@n

Happy Landing!

Ja, sorry... had nog last van ontvelde vingertoppen van alle uitleg typen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

/me Fear-factoR voelt zich misselijk en gaat nu overgeven op het toilet
het lijkt er op dat de 3650 gewonnen heeft, alhoewel de resultaten er nog niet staan.
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jeroen_brinkers/cnet.jpg
edit: zow ik ben over m'n tweede woede golf heen, dus heb ik het plaatje ook maar aangepast

[ Voor 17% gewijzigd door Fear-factoR op 05-04-2003 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Trouwens nog bedankt B@rt_d@_M@n... alles werkt nu naar behoren dat ik weet...
Alleen nog 1 vraagje... kan je eigenlijk je hotmail-mail via je p800 bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B@rt_d@_M@n

B@rt_d@_M@n

Happy Landing!

Tha BasZ schreef op 05 April 2003 @ 00:43:
Trouwens nog bedankt B@rt_d@_M@n... alles werkt nu naar behoren dat ik weet...
Alleen nog 1 vraagje... kan je eigenlijk je hotmail-mail via je p800 bekijken?
:? Kweenie. Tis toch een website waar je heen kunt surfen met Opera? Tis wel veel info om steeds te laden via GPRS. Dan is alleen de headers van je meel ophalen op een pop3 server veel efficienter. Denk ik.

Slaap ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fear-factoR schreef op 04 April 2003 @ 23:08:
het lijkt er op dat de 3650 :r :r :r gewonnen heeft, alhoewel de resultaten er nog niet staan
Je kan ook gewoon zeggen, damn balen dat de P800 niet gewonnen heeft, ik vond dat die had moeten winnen! maar neehoor, altijd weer die dieptrieste kots smilie, daar :r ik nou van! :X |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 01:51:
[...]

Je kan ook gewoon zeggen, damn balen dat de P800 niet gewonnen heeft, ik vond dat die had moeten winnen! maar neehoor, altijd weer die dieptrieste kots smilie, daar :r ik nou van! :X |:(
Mja sorry maar zou jij niet het zelfde hebben als jouw favoriet verliest, mijn excuses als ik je beledigd heb... ik heb er alleen ff de pest in.
(ik zal de k***smilies verwijderen) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
ik vind ook dat de P800 had moeten winnen, helaas is nokia nog marktleider en hoef je het tostel niet te hebben om te stemmen... dus ik denk dat er nog steeds veel stemmen zijn binnengekomen van mensen met idee "nokia is het beste merk" (dat hoor ik ook vaker van mensen :X

verder bedankt Fear en B@rt, ik had ook al terug gezocht, en ik heb ook geprobeerd die instellingen van de sonyericsson site te halen, maar die verstuurd me niets, geen instellingen, verder heb ik het vanuit T-mobile ook met instellingen van de T68i geprobeerd, helaas zonder succes. vandaar. Ik heb ook alle topics gevolgd en gelezen, ik snap ook niet hoe die post van B@rt langs me heen heeft kunnen gaan :? ik zal het zo nog eens proberen, want de manier die B@rt beschrijft is een stukje anders als in het begin wordt uitgelegd. dus ik hoop dat die manier werkt. Ik heb ook al t-mobile gebeld, en die hebben me veel opgesmst, en verteld dat ik de APN moet veranderen, in WAP-ACT, maar thanks to the post van B@rt weet ik ook weer wat nou precies die APN is.

verder ben ik ook net als jullie ook op 128 MB aan het wachten, ik heb em 2 dagen, maar 2 mp3s en mijn geheugen is vol, das jammer, ik wil ook wel wat meer ruimte hebben om applicaties op opteslaan. als die cradle het niet had gedaan had het me weinig uitgemaakt hoor, dan had ik lang kunnen wachten op 128 xtra mb.

[ Voor 16% gewijzigd door Utopist op 05-04-2003 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Utopist- schreef op 05 April 2003 @ 08:32:
ik vind ook dat de P800 had moeten winnen, helaas is nokia nog marktleider en hoef je het tostel niet te hebben om te stemmen... dus ik denk dat er nog steeds veel stemmen zijn binnengekomen van mensen met idee "nokia is het beste merk" (dat hoor ik ook vaker van mensen :X

verder bedankt Fear en B@rt, ik had ook al terug gezocht, en ik heb ook geprobeerd die instellingen van de sonyericsson site te halen, maar die verstuurd me niets, geen instellingen, verder heb ik het vanuit T-mobile ook met instellingen van de T68i geprobeerd, helaas zonder succes. vandaar. Ik heb ook alle topics gevolgd en gelezen, ik snap ook niet hoe die post van B@rt langs me heen heeft kunnen gaan :? ik zal het zo nog eens proberen, want de manier die B@rt beschrijft is een stukje anders als in het begin wordt uitgelegd. dus ik hoop dat die manier werkt. Ik heb ook al t-mobile gebeld, en die hebben me veel opgesmst, en verteld dat ik de APN moet veranderen, in WAP-ACT, maar thanks to the post van B@rt weet ik ook weer wat nou precies die APN is.

verder ben ik ook net als jullie ook op 128 MB aan het wachten, ik heb em 2 dagen, maar 2 mp3s en mijn geheugen is vol, das jammer, ik wil ook wel wat meer ruimte hebben om applicaties op opteslaan. als die cradle het niet had gedaan had het me weinig uitgemaakt hoor, dan had ik lang kunnen wachten op 128 xtra mb.
Kunnen we niets aan doen, dit zijn toch de pubers die gteen verstand hebben van techniek en al bij het woord neukia een harde krijgen :) ... wij zijn de echte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Sommige mensen zijn wel heel erg desperate om nu al een 128MB MStick te hebben, dus word er over gegaan op echt tweaken... :Y) lees maar

en hier een plaatje van het id in uitvoering, een alvast gesloopte MS.
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jeroen_brinkers/MS.jpg

edit: grmbl :X ik kan 'm wel zien, komt natuurlijk doordat ik ingelogd ben bij My-symbian... iig gefixed

[ Voor 25% gewijzigd door Fear-factoR op 05-04-2003 13:05 . Reden: fix ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Rood kruisje in wit vakje?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia is geen marktleider, en helemaal niet eens in japan, china enz.
Nokia sucks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
uhm, help..
heb opera geïnstalled, maar kan helemaal geen pagina's browsen?!? de standaard interne browser werk wel gewoon... moet ik nog iets instellen :?
heb orange share (d*extended)

iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

DarkChylde schreef op 05 april 2003 @ 17:29:
uhm, help..
heb opera geïnstalled, maar kan helemaal geen pagina's browsen?!? de standaard interne browser werk wel gewoon... moet ik nog iets instellen :?
heb orange share (d*extended)

iemand een idee??
uhm, een iets uitgebeidere uitleg mag wel, wat zijn je instellingen... wat gebeurt er... wat gebeurt er niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
had de sms van t68i gebruikt op het share/wap profiel aan te maken.
maar het blijkt dat opera niet via share(extended)/wap kan internetten.
het lukt wel gewoon als een extra profiel internet aanmaak... maar dan gaat het
weer van je databundel af. dus jammer. moet gewoon de standaard browser gebruiken.
(maar ga stiekum toch doorzoeken of opera niet toch op een of andere manier via
het wap-profiel kan gebruiken :0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Klopt, heb ook D*extended en dit werkt niet, op my-symbian staat er meer over uitgelegd, komt er op neer dat ie de wapstack ofzo niet uit kan lezen, daarom moet je het internet profiel gebruiken, zelfde geld voor email en bv. IM.
Hopen dat de volgende versie van opera het wel ondersteund!

Edit: Hebben jullie ook dat als je aan het surfen bent geweest de ene dag, de volgende dag de p800-browser de website gewoon uit de cache haalt?
Geen probleem zou je zeggen, maar het is wel irritant als deze website een nieuws-site is, bv. pda.tweakers.net, je krijgt dan gewoon het oude nieuws te zien. Ik heb m'n cachegrootte al op de kleinste grootte gezet (60kb) maar dit helpt niet, ik moet iedere keer m'n cache via het voorkeuren menu leeggooien om de nieuwste versie van de website te krijgen :( Errug irritant.

[ Voor 48% gewijzigd door Ares op 05-04-2003 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
nu je het zegt wel. zat naar tweakers te kijken en deed pagina verversen en er kwamen geen nieuwe berichten :(
ach ja, wie bleeding edge apparatuur heeft moet een beetje willen bloeden :P
(begint bij de aanschaf... die is al een hele aderlating :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B@rt_d@_M@n

B@rt_d@_M@n

Happy Landing!

Heee? Bij mij laadt ie gewoon een verse pagina. Tenminste, op de cradle dan. Zal nog effe testen met GPRS.

Hmmmm, inderdaad, hij haalt 'm uit de cache. Maar als ik dan op refresh druk (3e knop van link onderste balk) maakt ie 'n GPRS verbinding en ververst de pagina.

[ Voor 44% gewijzigd door B@rt_d@_M@n op 06-04-2003 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 12:59:
Nokia is geen marktleider, en helemaal niet eens in japan, china enz.
Nokia sucks!
idd, iemand zei gister tegen mij: als er nokia op had gestaan dan had ik em gekocht (dat ging dus over mijn t68i) |:(

Nokia is wel marktleider in europa maar dat mag wat mij betreft snel veranderen....

Wat is de groote MS DUO dan? 128 toch? en die MS die meer aan kunnen zijn dus niet compatible met een oudere sony camera en de p800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fear-factoR schreef op 04 april 2003 @ 23:08:
het lijkt er op dat de 3650 gewonnen heeft, alhoewel de resultaten er nog niet staan.
[afbeelding]
edit: zow ik ben over m'n tweede woede golf heen, dus heb ik het plaatje ook maar aangepast
Belachelijk je kunt toch zelf wel na gaan dat de 3650 niet eens in de buurt komt van de P800, zijn gewoon van die iritante nokia users die de poll vern##ken.

Slaat echt helamaal nergens op dat de 3650 heeft gewonnen, die test is gewoon ###

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
okay de instellingen van B@rt zijn gelukt en nu dus ook GPRS erop :)

dus Thanks B@RT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 12:54:
[...]

idd, iemand zei gister tegen mij: als er nokia op had gestaan dan had ik em gekocht (dat ging dus over mijn t68i) |:(

Nokia is wel marktleider in europa maar dat mag wat mij betreft snel veranderen....

Wat is de groote MS DUO dan? 128 toch? en die MS die meer aan kunnen zijn dus niet compatible met een oudere sony camera en de p800?
Nou, er leven zoveel miljoen mensen in Europa, dat die ene gozer tegen jouw zei is een van die miljoen/miljard mensen in europe. In japan schijnt nokia een flop te zijn. Dat zij een japanse vriend van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn p800 via het usb basisstation aangesloten met mijn pc (winxp) en pcsuite geinstalleerd. Opzich werkt alles (synchronizeren, sis files versturen enz) echter ik snap 2 dingen niet:

1. Hoe stuur ik "gewone" files (dus niet .sis) naar de p800? Ik krijg dit niet voor elkaar. En waar zet je die dan neer?

2. Waarom kun je de P800 niet gewoon in het basis station klikken en dat XP ziet dat ie erop staat? Als de PC aanstaat en je zet hem dan in het basis station ziet XP niet dat de gsm aanwezig is, herstart je de pc met de gsm in de houder doet ie het wel. Mijn pc staat altijd aan dus moet ik elke keer de pc reboten alleen om te connecten met de P800, dit is ZEER lastig.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 20:37:
Heb mijn p800 via het usb basisstation aangesloten met mijn pc (winxp) en pcsuite geinstalleerd. Opzich werkt alles (synchronizeren, sis files versturen enz) echter ik snap 2 dingen niet:

1. Hoe stuur ik "gewone" files (dus niet .sis) naar de p800? Ik krijg dit niet voor elkaar. En waar zet je die dan neer?

2. Waarom kun je de P800 niet gewoon in het basis station klikken en dat XP ziet dat ie erop staat? Als de PC aanstaat en je zet hem dan in het basis station ziet XP niet dat de gsm aanwezig is, herstart je de pc met de gsm in de houder doet ie het wel. Mijn pc staat altijd aan dus moet ik elke keer de pc reboten alleen om te connecten met de P800, dit is ZEER lastig.

Iemand tips?
1. RTFM

2. Aangenomen dat je eerst de software geïnstalleerd hebt en daarna het syncstation pas hebt aangesloten, zou ik zeggen kijk eens naar mRouter (ofwel Phone Connection link).
Hier moet alleen USB op com3 aangevinkt staan, op deze manier moet alles gewoon werken.
En als je de laatste pagina's van het topic had gelezen dan was je dit opgevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De settings van dat basis station staan goed, maar dan nog werkt het niet.

Het zal ook wel aan mij liggen maar ik kan ook nergens die nieuwe PC suite vinden die uit zou zijn voor de P800.
Heb de hele sonyericccon site af gebrowsed maar nergens te vinden.
Iemand een link?

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2003 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
die nieuwe suite is er nog niet in het nederlands.. dus nog een keer kijken..
en B3rt had je dat icoontje van de p800 op je desktop gezien??
klik daar maar eens op :P

nu een vraagje van mij... weet iemand of je de contacts op je p800 rechtstreeks kan editen?
(wil 'm namelijk nog niet koppelen aan outlook, omdat mijn eigen pc te oud is en mijn werk pc wil geen prive contacten op)

en.. heeft er iemand een goed task switch proggie??? ik gebruik nu qfilemanger, maar dan moet ook 3 keer klikken voor ik daar ben :Z
wil eentje waarmee ik een actieve app kan selecteer en kan killen. en die (bijna) altijd op het scherm aan te klikken. had ook zoiets voor mijn ipaq.. dat soort tooltjes zouden standaard op elke pda moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B@rt_d@_M@n

B@rt_d@_M@n

Happy Landing!

-Utopist- schreef op 06 April 2003 @ 17:59:
okay de instellingen van B@rt zijn gelukt en nu dus ook GPRS erop :)

dus Thanks B@RT!
Ik ga bijna blozen :o

Toch handig zo'n forum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkChylde schreef op 06 april 2003 @ 23:34:
.
En de Engelse versie dan? kan namelijk helemaal geen enkele pcsuite update vinden op die sony/ericsson site.
Ja dat icoontje heb ik gezien maar als je daar op klikt geeft ie aan: not connected.
Alleen als ik de pc herstart doet dat icoontje het, of ik haal de usb kabel uit de pc en duw hem in een andere usb poort(dan vind ie device weer) dan doet ie het.
Als ie eenmaal werkt en ik haal de P800 uit het basis station en ik stop hem na een paar uur weer terug wordt ie dus niet meer herkend.
(en ik heb nog steeds niets gevonden in de gebruiksaanwijzing hoe je niet sis files upload)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
B@rt_d@_M@n schreef op 06 april 2003 @ 23:53:
[...]

Ik ga bijna blozen :o

Toch handig zo'n forum...
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

DarkChylde schreef op 06 april 2003 @ 23:34:

nu een vraagje van mij... weet iemand of je de contacts op je p800 rechtstreeks kan editen?
(wil 'm namelijk nog niet koppelen aan outlook, omdat mijn eigen pc te oud is en mijn werk pc wil geen prive contacten op)

en.. heeft er iemand een goed task switch proggie??? ik gebruik nu qfilemanger, maar dan moet ook 3 keer klikken voor ik daar ben :Z
wil eentje waarmee ik een actieve app kan selecteer en kan killen. en die (bijna) altijd op het scherm aan te klikken. had ook zoiets voor mijn ipaq.. dat soort tooltjes zouden standaard op elke pda moeten zitten.
1. je kan ook proberen te syncen met het "Windows Address Book", dan kun je ze editen en vervolgens weer syncen met je P800 (dat lijkt mij de enige manier).

2. hebben we het al vaker gehad, het programma dat iedereen op z'n P800 MOET hebben is Switcher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
1. goed idee.. ga ik proberen..

2 idem :P

uhm, b3rt, ik heb 'm ook gedownd van SE, maar kan nu de link niet meer vinden :?
snap er niks van.. had 'm de eerste keer in een keer. en heb nu al 5 min gezocht, maar
kan 'm niet vinden.

als je hem helemaal niet kan vinden laat het weten. dan kan ik 'm wel vanavond of morgen avond ftp'n ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BIj p800.it kun je een gratis programma afhalen om je camara knop en je browser knop een ander functie te geven.

Het heet sal.sis (45Kb)

Cool toen ik sal installeerde.
Ondekte ik twee verborgen programmas.
Nee eigenlijk wel 5 maar 2 nuttige programmas.

Uitgebreide editor (XIEditor)
afbeeldings editor (ieditor)
beschadige schijf-uiq
schrijven
detectie verborgen IpSec-in

p.s.

Als je met de qfileman kijkt zie je nog meer programmas maar die kan je niet starten.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 12:02:
BIj p800.it kun je een gratis programma afhalen om je camara knop en je browser knop een ander functie te geven.

Het heet sal.sis (45Kb)

Cool toen ik sal installeerde.
Ondekte ik twee verborgen programmas.
Nee eigenlijk wel 5 maar 2 nuttige programmas.

Uitgebreide editor (XIEditor)
afbeeldings editor (ieditor)
beschadige schijf-uiq
schrijven
detectie verborgen IpSec-in

p.s.

Als je met de qfileman kijkt zie je nog meer programmas maar die kan je niet starten.
Ik zal hier vanavond ff naar kijken (nu @ werk), maar lijkt me erg handig. Dat je bijv. als je je browser knopje indrukt dat tie dan naar Opera gaat ipv die interne browser-ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 14:35:
Fijn dat T-mobile.. meteen korten op de bonussen! grrrrr!
hey newsradio.... sinds wanneer ben jij een SE hater? (zie je nieuwe ondertitel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

DarkChylde schreef op 07 april 2003 @ 14:14:
[...]

hey newsradio.... sinds wanneer ben jij een SE hater? (zie je nieuwe ondertitel)
uhm dat is al een maand of 3 á 4 z'n ondertitel, een flink aantal pagina's terug werd daar ook al naar gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey Basz zou je ff de link kunnen plaatsen want mijn italiaans is niet om te zeggen, je van het. Ik kan het dus gewoon niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 18:32:
hey Basz zou je ff de link kunnen plaatsen want mijn italiaans is niet om te zeggen, je van het. Ik kan het dus gewoon niet vinden.
hier
Het is alleen een onhandig prog vind ik zelf, 'k heb het er gelijk weer afgekicked.

Wie gaat 12 april naar de Symbian.info gebruikers dag in Utrecht?
Ik wel iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Waarom vind je hem onhandig? Ik vind het wel handig als ik me inet knopje indruk dat tie dan Opera opstart ipv van die interne browser... Voor de rest hoef ik niks te veranderen eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Tha BasZ schreef op 07 april 2003 @ 19:07:
Waarom vind je hem onhandig? Ik vind het wel handig als ik me inet knopje indruk dat tie dan Opera opstart ipv van die interne browser... Voor de rest hoef ik niks te veranderen eigenlijk :)
idd had ik ook (Opera dus), en probeer 'm nu eens uit te zetten (je P800 dus). :(

[ Voor 3% gewijzigd door Fear-factoR op 07-04-2003 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Fear-factoR schreef op 07 april 2003 @ 19:09:
[...]

idd had ik ook (Opera dus), en probeer 'm nu eens uit te zetten (je P800 dus). :(
Dat probeer ik nu ook uit te vogelen hoe dat moet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha lukt dat niet meer met die ap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ik heb het nog niet gevonden in ieder geval...
Leek een leuk programma, maar blijkt achteraf niks te zijn...
-> afgedonderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Tha BasZ schreef op 07 April 2003 @ 20:09:
Ik heb het nog niet gevonden in ieder geval...
Leek een leuk programma, maar blijkt achteraf niks te zijn...
-> afgedonderd...
zei ik toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
Okay beste mensen, we hebben dus een online web cam opgezet, die in java of flash kan lopen, alleen wordt dat nog niet ondersteund op de P800 (of wel?)

Weet iemand hier iets meer van? Moeten er plugins gedownload worden? Moet er iets in de instellingen veranderd worden?

Het laatste dat ik van flash tegenkwam in alle posts is: Verwijderd in "Het grote Sony Ericsson P800 topic - Dee" dus vandaar dat ik het nog maar eens vraag..

hoop dat jullie iets meer weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

-Utopist- schreef op 07 april 2003 @ 20:19:
Okay beste mensen, we hebben dus een online web cam opgezet, die in java of flash kan lopen, alleen wordt dat nog niet ondersteund op de P800 (of wel?)

Weet iemand hier iets meer van? Moeten er plugins gedownload worden? Moet er iets in de instellingen veranderd worden?

Het laatste dat ik van flash tegenkwam in alle posts is: Verwijderd in "Het grote Sony Ericsson P800 topic - Dee" dus vandaar dat ik het nog maar eens vraag..

hoop dat jullie iets meer weten :)
Volgens mij lukt dat nog niet hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
het moet mogelijk zijn, want er zijn ook standaard links in de p800 naar webcams op times square en in Paris. dus, die moeten ze toch ook op de een of andere manier aan de praat hebben gekregen?

[ Voor 4% gewijzigd door Utopist op 07-04-2003 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

-Utopist- schreef op 07 April 2003 @ 21:50:
het moet mogelijk zijn, want er zijn ook standaard links in de p800 naar webcams op times square en in Paris. dus, die moeten ze toch ook op de een of andere manier aan de praat hebben gekregen?
Misschien moet je hier eens rond kijken :)
Ben benieuwd B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bij deze telefoon zo bang dat 1 keer vallen gewoon fataal zal zijn. Mensen wat zijn uw ervaringen met de robuustheid van dit foontje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja, je moet hem niet laten vallen nee....

Hij doet het nog wel redelijk denk ik dan, maar of je er nog meer rond wilt lopen!? :'(

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B@rt_d@_M@n

B@rt_d@_M@n

Happy Landing!

Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 00:13:
Ik ben bij deze telefoon zo bang dat 1 keer vallen gewoon fataal zal zijn. Mensen wat zijn uw ervaringen met de robuustheid van dit foontje?
Heb 'm al 3 maal laten vallen, waarvan 1x echt hard op plavuizen... :(
Ja, ik ben minder slim dan ik er uit zie...

Maar goed, Da Fone heeft geen schrammetje, geen losse electronica die eruit valt, niks, nada. Gewoon perfect dus.

En het mooiste (uiteraard onbedoelde) neveneffect is dat de 3 stofjes die ik onder/achter het scherm had, nu dus mooi weg zijn B)
Je zou 'm bijna expres op de grond gaan gooien... >:)

Edit: en oh ja, zoals jullie aan mijn Icon wel zien heb ik nog een hobby... en heb ik de P800 dus al meerdere malen meegenomen naar 4 km hoogte, om vervolgens in 60 sec. te vallen naar 1 km hoogte. Ook daar kan ie heel goed tegen! OK, ok, dat is niet het soort vallen dat Tongzoen bedoelt, maar toch...

Voor een voorbeeldje (niet schrikken):
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/bart.mol/B@rt_d@_M@n/Bart_para1.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door B@rt_d@_M@n op 08-04-2003 01:11 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.