B@rt_d@_M@n erg leuke reply
Heheheh !!
dit is de andere zijde van de medailleVerwijderd schreef op 08 April 2003 @ 00:13:
Ik ben bij deze telefoon zo bang dat 1 keer vallen gewoon fataal zal zijn. Mensen wat zijn uw ervaringen met de robuustheid van dit foontje?

Kijk nog effe naar m'n vorige reply voor een P800-fotootje van een van sprongetjes.....
[ Voor 18% gewijzigd door B@rt_d@_M@n op 08-04-2003 01:15 ]
Als die stuk gaat, ben je niet echt blij denk ik
ik denk dat je zelfs redelijk suïcidaal wordt..
Verwijderd
Damn wat zijn jullie dom.Tha BasZ schreef op 07 april 2003 @ 20:09:
Ik heb het nog niet gevonden in ieder geval...
Leek een leuk programma, maar blijkt achteraf niks te zijn...
-> afgedonderd...

Sal is eigenlijk een soort service als je het START dan heb je drie aparte functies(inclusief de verborgen) STOP je het weer dan krijg je je oude functies weer terug.
(inclusief de aan en uit knop functie).
Zo kan je dus kiezen of je de aparte functies wil gebruiken of alleen af en toe.
Ja maar ik dacht om het gewoon constant te gebruiken...Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 11:35:
[...]
Damn wat zijn jullie dom.![]()
Sal is eigenlijk een soort service als je het START dan heb je drie aparte functies(inclusief de verborgen) STOP je het weer dan krijg je je oude functies weer terug.
(inclusief de aan en uit knop functie).
Zo kan je dus kiezen of je de aparte functies wil gebruiken of alleen af en toe.
Dat ik dan me inet knopje naar Opera gooi enzo.
Voor de rest heb ik dat hele Sal niet nodig meer...
Mwâh het valt wel mee...ik had hem in m'n handen en toen sprong er een jongen op me rug met een vaart en toen schoot m'n p800 uit m'n handen, iets van 4 meter over de stenen...maar hij werkt nog steeds, alleen m'n jogdial was een beetje kapot, omdat hij daar bovenop viel, gelukkig was die jongen bereid te betalenVerwijderd schreef op 08 April 2003 @ 00:13:
Ik ben bij deze telefoon zo bang dat 1 keer vallen gewoon fataal zal zijn. Mensen wat zijn uw ervaringen met de robuustheid van dit foontje?
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Verwijderd
Als je hem gewoon goed verzekerd is er niks aan het handje als je hem laat vallen. En verzekerd isie al tegen vallen voor €4,50 per maand dus dat is het wel waardVerwijderd schreef op 08 april 2003 @ 00:13:
Verwijderd
ik had ff wat vraagjes is het al mogelijk om in full screen films te kijken ???
En hoe kan ik het belsignaal van de sms veranderen ?
Zijn er al themes voor (want dat blauwe word erg saai)
Is het al mogelijk om kleine filmpjes te maken met je camera ?
Hoe kan ik een mp3 tje doorspoelen ?
En hoe kan ik het belsignaal van de sms veranderen ?
Zijn er al themes voor (want dat blauwe word erg saai)
Is het al mogelijk om kleine filmpjes te maken met je camera ?
Hoe kan ik een mp3 tje doorspoelen ?
Iets van (doe het uit m'n hoofd) Configuratiescherm->Berichtenaccounts->Alarmen
Ja, zie My-Symbian
Nee
Kan (nog?) niet, volgens mij wordt er druk aan gewerkt om een echte speler te maken met Ogg en wellicht ook Mp3 ondersteuning.
Ja, zie My-Symbian
Nee
Kan (nog?) niet, volgens mij wordt er druk aan gewerkt om een echte speler te maken met Ogg en wellicht ook Mp3 ondersteuning.
[ Voor 4% gewijzigd door B@rt_d@_M@n op 08-04-2003 20:17 ]
1. Er is ooit bèta software vrijgekomen waarmee dit kan, deze is echter niet meer te downloaden. Deze software zou officieel op de CeBIT aangekondigd worden, ik heb er echter niets meer van gehoord. Misschien komt het nog.Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 20:08:
1. ik had ff wat vraagjes is het al mogelijk om in full screen films te kijken ???
2. Zijn er al themes voor (want dat blauwe word erg saai)
2. Wanneer je Handy Day (beste programma voor op P800 tot nu toe) download kun je kleuren van je P800 instellen. Werkt perfect.
Verwijderd
Ik ben er weer om jullie dag te verpesten 
Ik heb dus die P800 van me, en op elke foto die ik maak staat een witte pixel precies in het midden van de foto. Ik heb een aantal foto's hier staan: http://212.187.19.227/P800-imagemap/
Wat vinden jullie ervan? Garantiegeval of....?
Ik heb dus die P800 van me, en op elke foto die ik maak staat een witte pixel precies in het midden van de foto. Ik heb een aantal foto's hier staan: http://212.187.19.227/P800-imagemap/
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 21:58 ]
Op sommige foto's zie je er zelfs 4, 2 witte en 2 zwarte, als je kunt hem hier gewoon op inwisselen!
Lekker teruggaan naar de winkel, valt gewoon onder de garantie.Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 21:40:
Verwijderd
zou ik ook doen gewoon terug gaan. Is gewoon een fabrieksfout volgens mij, dus valt onder de garantie. of heb je hem per ongeluk laten vallen? 
Nog ff over die wedstrijd he, je moet eens kijken welke telefoon er gewonnen heeft. jezus das
die telefoon was twee jaar geleden misschien leuk geweest maar het is echt ongeloofelijk dat die gewonnen heeft ik moet er van
Nog ff over die wedstrijd he, je moet eens kijken welke telefoon er gewonnen heeft. jezus das

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 23:04 ]
Ik heb die site al in me ban-list gezet van IEVerwijderd schreef op 08 April 2003 @ 22:40:
zou ik ook doen gewoon terug gaan. Is gewoon een fabrieksfout volgens mij, dus valt onder de garantie. of heb je hem per ongeluk laten vallen?
Nog ff over die wedstrijd he, je moet eens kijken welke telefoon er gewonnen heeft. jezus das![]()
![]()
![]()
die telefoon was twee jaar geleden misschien leuk geweest maar het is echt ongeloofelijk dat die gewonnen heeft ik moet er van
héé héé rustig aan, dit is flamerig gedrag en dat wordt op dit forum niet gewaardeerd/getolereerd... (bovendien jammer dat je de opmerking van Tha BasZ niet begreep

Sal heeft dus als euvel dat de knoppen niet meer als de originele functie kunnen fungeren, in een nieuwe versie is dit opgelost door de "null" functie toe te voegen.
De nieuwe versie is nog niet te downloaden bij P800.it, maar wel bij Symbian.info (als je lid bent helaas
Verwijderd
Simpel garantie kwestie als je het mij vraagt!!Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 21:40:
SAL 1.1Sal heeft dus als euvel dat de knoppen niet meer als de originele functie kunnen fungeren, in een nieuwe versie is dit opgelost door de "null" functie toe te voegen.
De nieuwe versie is nog niet te downloaden bij P800.it, maar wel bij Symbian.info (als je lid bent helaas )
http://my-symbian.com/uiq...ons.php?fldAuto=187&faq=2
[ Voor 82% gewijzigd door RedHead op 09-04-2003 05:49 . Reden: SAL 1.1. link ]
http://o000o.org/projects/symbian/audiomagic/index.phpB@rt_d@_M@n schreef op 08 April 2003 @ 20:17:
Iets van (doe het uit m'n hoofd) Configuratiescherm->Berichtenaccounts->Alarmen
Ja, zie My-Symbian
Nee
Jammer genoeg nog geen mp3 support...
Als dat komt dan word het wel weer een leuk programma-atje
Winamp moet eens komen met een P800-versie
Verwijderd
check dit op my-symbian.com
mirror.sis
http://my-symbian.com/uiq/download/search.php?name=Mirror
Hij maakt je p800 helemaal zwart om het als spiegel te gebruiken.
Of helemaal wit om het als zaklamp te gebruiken.
(of om te kijken of er geen dead pixel in je scherm zit. LOL)
mirror.sis
Ik heb hem ff geprobeerd en hij is idd lolVerwijderd schreef op 09 april 2003 @ 11:47:
check dit op my-symbian.com
mirror.sis
Trouwens die nieuwe SAL werkt goed... Weet iemand hoe je SAL standaard op laat starten als ik me phone "opstart".
Dus dat ik niet apart naar SAL elke keer moet gaan om hem op te starten.
[ Voor 18% gewijzigd door Tha BasZ op 09-04-2003 18:44 ]
Heeft iemand al de 128 memory stick?
Groeten, en vergeet niet te kijken op: Weg!....check over 5 min je mail
[ Voor 35% gewijzigd door Xandrios op 09-04-2003 23:15 ]
Verwijderd
oeps?-SWEET-HEART- schreef op 09 april 2003 @ 20:40:
Heeft iemand al de 128 memory stick?
[ Voor 8% gewijzigd door Xandrios op 09-04-2003 23:15 ]
Mja...warez. En dat is gewoon een OW, of als het vaker voorkomt een temp ban
Hee, wie is die nieuwe Cute lady?? Is dat ook Britney?!
Heeft er iemand een ban aan zijn broek 
Maar ik heb nog geen 128 mb MS... Ik zoek er nog wel eentje...
Ben misschien van plan om ff bij Brando te bestellen (samen met nog meer zooi).
Maar ik heb nog geen 128 mb MS... Ik zoek er nog wel eentje...
Ben misschien van plan om ff bij Brando te bestellen (samen met nog meer zooi).
Hee Bas! Ik wil er ook eentje!
Oh ja en trouwens, zag net in het Lidl krantje een 6 in 1 USB reader/writer voor 20 euro. Das geen geld om zo'n mooi 128 MB duo-stikkie mee te lezen en beschrijven.
Oh ja en trouwens, zag net in het Lidl krantje een 6 in 1 USB reader/writer voor 20 euro. Das geen geld om zo'n mooi 128 MB duo-stikkie mee te lezen en beschrijven.
[ Voor 74% gewijzigd door B@rt_d@_M@n op 10-04-2003 00:22 ]
Ik snap niet want er was een inkoopactie ergens maar die is ineens afgelopen, omdat ergens anders ietsje goedkoper was.
Maar toen je keek van waar, toen zag je 1. op die site een hele andere prijs en 2. dat tie niet leverbaar was. Dus wat schiet je er dan mee op dat je die inkoopactie gelijk canceld?
Misschien kunnen we wel wat regelen omtrent MS (ik werk in Utrecht jij woont in Amersfoort, maar ik wil niet voor 20 mensen of zo inkopen (vanwege betaling e.d)
/edit Misschien w8 ik ook wel gewoon op Nederlandse winkel die ze gaat vekopen...
Maar toen je keek van waar, toen zag je 1. op die site een hele andere prijs en 2. dat tie niet leverbaar was. Dus wat schiet je er dan mee op dat je die inkoopactie gelijk canceld?
Misschien kunnen we wel wat regelen omtrent MS (ik werk in Utrecht jij woont in Amersfoort, maar ik wil niet voor 20 mensen of zo inkopen (vanwege betaling e.d)
/edit Misschien w8 ik ook wel gewoon op Nederlandse winkel die ze gaat vekopen...
[ Voor 9% gewijzigd door Tha BasZ op 10-04-2003 18:58 ]
Verwijderd
die inkoopactie die jij bedoeld is waarschijnlijk die op laupro. Die is gecanceld omdat er iets met de belasting of de invoering van die dingen was.
Hmm... ze zeiden iets anders, omdat het goedkoper zou zijn op andere plekken, onder andere op Ebay. Er staan er wel wat op ebay, maar die zijn stervens duur... De prijs zou rond de $60 - 70 gaan liggen...
Verder nieuws: Op het forum van http://my-symbian.com zijn screenshots verschenen van de volgende firmware versie. Met camera met nightshot, en de mogelijkheid tot widescreen video... Veel belovend.
Verder nieuws: Op het forum van http://my-symbian.com zijn screenshots verschenen van de volgende firmware versie. Met camera met nightshot, en de mogelijkheid tot widescreen video... Veel belovend.
[ Voor 3% gewijzigd door wace op 10-04-2003 22:36 . Reden: url veranderd ]
Verwijderd
link? http://www.mysymbian.com/ doet het namelijk nog niet
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2003 20:54 ]
Derde, nu de goede poging: http://my-symbian.com dan bovenin op forum klikken, ff registreren, gaan met de banaan
Ja, ik had idd die screens gezien en is veel belovend 
Alleen waar kan je zoiets upgraden? Bij een Service Point hoorde ik, maar op de site van Sony Ericsson doet dat deel van Service Point het niet (in ieder geval ik heb geen idee waar ze hier in Nederland zitten)
Alleen waar kan je zoiets upgraden? Bij een Service Point hoorde ik, maar op de site van Sony Ericsson doet dat deel van Service Point het niet (in ieder geval ik heb geen idee waar ze hier in Nederland zitten)
Verwijderd
hmmn.. kan ze toch niet helemaal vinden.... als ik bv in het UIQ-P800 gedeelte klik staat er allerlei info over nieuwe prgramma's maar geen info over nieuwe firmware ofzo, alleen iets over een nieuwe camera en vibra api.. is dat het? nee toch?
Je moet ook niet op het UIQ-P800 gedeelte klikken...Verwijderd schreef op 10 april 2003 @ 23:48:
hmmn.. kan ze toch niet helemaal vinden.... als ik bv in het UIQ-P800 gedeelte klik staat er allerlei info over nieuwe prgramma's maar geen info over nieuwe firmware ofzo, alleen iets over een nieuwe camera en vibra api.. is dat het? nee toch?
Je moet op het Forum knoppie klikken, en daarna op het UIQ-P800 knoppie
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
of een directe link neer donderen (eerst krijg je een inlog scherm, daarna het topic)
Verwijderd
TOP! jongens bedankt voor de hulp!!
"is tis for real?!" is een quote uit het forum die ook bij mij door mijn hoofd schoot toen ik de pics net voor het eerst zag! OMG zeg! ff die firmware upgrade scoren, 128MB duotje erbij en ik doe die P800 nooit meer weg! jongens, jongens.....
maar wat denken jullie "is tis for real?!"

EDIT: een toevoeging voor de "nieuwe firmware" is smsafleverrapporten, eindelijk denk je dan! nu las ik net het volgende:
"SMS delivery notification. I didn't realise this but you must manually set it for each message, you can't turn it on for ALL outgoing texts"
Handig man! NOT!
"is tis for real?!" is een quote uit het forum die ook bij mij door mijn hoofd schoot toen ik de pics net voor het eerst zag! OMG zeg! ff die firmware upgrade scoren, 128MB duotje erbij en ik doe die P800 nooit meer weg! jongens, jongens.....
maar wat denken jullie "is tis for real?!"
EDIT: een toevoeging voor de "nieuwe firmware" is smsafleverrapporten, eindelijk denk je dan! nu las ik net het volgende:
"SMS delivery notification. I didn't realise this but you must manually set it for each message, you can't turn it on for ALL outgoing texts"
Handig man! NOT!

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2003 01:42 ]
Jazeker is het for real. Op de Cebit liepen de SE mannen al rond met de final beta versie.
[filosofische mode]
Maar zoals met vele lekkere dingen in het leven.... heb geduld mijn vriend.
[/filosofische mode]
Trouwens, tijd om je logo aan te passen...?
[filosofische mode]
Maar zoals met vele lekkere dingen in het leven.... heb geduld mijn vriend.
[/filosofische mode]
Trouwens, tijd om je logo aan te passen...?
Effe wat anders... heb vandaag bij de Lidl een 6-in-1 card reader/writer gehaald (maar 20 pleuros) en met de tip van Betatester (ook een Nederlander!) (zie Sony is stealing memory) zomaar gratis en voor niks 4,6 MB geheugen erbij!!
Betatester :
Betatester :
Ik neem aan dat die upgrade for real is...
Heb je dat verschil gezien tussen night en day settings met die cam, is toch wel erg flex.
Maar me vraag blijft nog steeds, waar kan ik (indien die firmware uit is) hem "upgraden".
Heb je dat verschil gezien tussen night en day settings met die cam, is toch wel erg flex.
Maar me vraag blijft nog steeds, waar kan ik (indien die firmware uit is) hem "upgraden".
phonehouse is volgens mij een se service point... dus daar zou het moeten kunnen. weet alleen niet of het geld kost..
uhm, 4,6 mb??? hoe groot is jou stick danB@rt_d@_M@n schreef op 11 April 2003 @ 01:50:
Effe wat anders... heb vandaag bij de Lidl een 6-in-1 card reader/writer gehaald (maar 20 pleuros) en met de tip van Betatester (ook een Nederlander!) (zie Sony is stealing memory) zomaar gratis en voor niks 4,6 MB geheugen erbij!!![]()
Betatester :![]()
![]()
en hier heb je alleen iets aan als je veel kleine file's op je stick hebt.
dus voor een stick met applicaties etc, is een kleinere clustergrootte wenselijk.
voor stick met mp3's en video is een grotere clustergrootte wenselijk.
Ik vind het verschil van de cam eigenlijk wel meevallen. Maargoed het is dan ook alleen maar een software aanpassing dus een wereld van verschil had ik ook niet verwacht. Het is leuk dat het dr nu op komt, dat wel.Tha BasZ schreef op 11 april 2003 @ 13:28:
Ik neem aan dat die upgrade for real is...
De upgrade kun je alleen laten doen bij een service point. Of dat geld kost vraag ik me eigenlijk af. Op my-symbian.com is daar iig een hele discussie over.
In mijn geval kan ik in Geleen of Maastricht (vliegveld) gaan. Volgens mij kun je op de site van SE een lijst vinden met service points.
tja, dat vraag je nu aan hem... maar ik ben nu al geruime tijd bezig om mijn orange/extended in te stellen, helpdesk ondersteund dit veels te geavanceerde toestel nog niet :-)
maar ik pruts nog wel even door, met behulp van fora en alle mogelijke bronnen.
dial uppen met xs4all lukt wel maar dat is een eitje, gprs is geactiveerd en attachted, maar ik kom niet verder dan wappen.
wel jammer want voor 6 euro flatfree kan je toch een hoop surfen en mailen.
alle input is welkom
gr. een heel tevreden ex 9210 gebruiker
dial uppen met xs4all lukt wel maar dat is een eitje, gprs is geactiveerd en attachted, maar ik kom niet verder dan wappen.
alle input is welkom
Als jij die lijst voor mij kan vinden/mailen dan zou ik erg blij zijn. Want ik kan het namelijk NIET vinden... (kan het wel vinden maar doet het niet...)Flint123 schreef op 11 April 2003 @ 14:08:
[...]
Ik vind het verschil van de cam eigenlijk wel meevallen. Maargoed het is dan ook alleen maar een software aanpassing dus een wereld van verschil had ik ook niet verwacht. Het is leuk dat het dr nu op komt, dat wel.
De upgrade kun je alleen laten doen bij een service point. Of dat geld kost vraag ik me eigenlijk af. Op my-symbian.com is daar iig een hele discussie over.
In mijn geval kan ik in Geleen of Maastricht (vliegveld) gaan. Volgens mij kun je op de site van SE een lijst vinden met service points.
als je kan wappen, dan kan je ook internettencircumsonus schreef op 11 April 2003 @ 14:34:
tja, dat vraag je nu aan hem... maar ik ben nu al geruime tijd bezig om mijn orange/extended in te stellen, helpdesk ondersteund dit veels te geavanceerde toestel nog niet :-)
alle input is welkom
kopier de wap verbinding, en noem die internet. vervang in de internet verbinding
"WAP" voor "INTERNET". voilá, alles werkt.
gebruik wap account om via de interne browser te surfen. dit werk voor wap pagina's en sommige internet pagina's. met opera kan je niet surfen via het wap profiel.
gebruik het internet profiel om met opera echt te surfen.
(internet account gaat van je databundel af, en wap account niet)
suc6!
Als je SE even belt kunnen ze je meteen vertellen waar de servicepoints zitten.Tha BasZ schreef op 11 april 2003 @ 14:55:
[...]
Als jij die lijst voor mij kan vinden/mailen dan zou ik erg blij zijn. Want ik kan het namelijk NIET vinden... (kan het wel vinden maar doet het niet...)
Ja maar waarom hebben ze dan een inet pagina waar het opstaat (maar die het niet doetwace schreef op 11 April 2003 @ 15:49:
[...]
Als je SE even belt kunnen ze je meteen vertellen waar de servicepoints zitten.

Gewoon, 16 Mb. Te klein voor MP3's en video's, dus ik heb d'r alle applicaties en fototjes op staan. Dus inderdaad veel kleine files (anders klopte die 4,6 Mb ook niet).DarkChylde schreef op 11 april 2003 @ 13:39:
[...]
uhm, 4,6 mb??? hoe groot is jou stick dan
en hier heb je alleen iets aan als je veel kleine file's op je stick hebt.
dus voor een stick met applicaties etc, is een kleinere clustergrootte wenselijk.
voor stick met mp3's en video is een grotere clustergrootte wenselijk.
Tja.. ik had het bij mijn Nokia nog nooit eerder gezien.Fear-factoR schreef op 03 April 2003 @ 10:05:
[...]
sorry maar dit is wel heel erg basic, dat gebeurt dus bij ALLE telefoons.
Voor 112 is altijd een netwerk beschikbaar...
[...]
Dit upgraden over het internet komt niet zomaar uit de lucht vallen hoor.voor de zoveelste keer, NEEJ...
Lees de P800/P802 White Paper maar, January 2003. Bladzijde 19 net boven "User Storage":
"When a P800 is updated at a Sony Ericsson Service Point, or over the internet using the Sony Ericsson Update Service , all three banks of flash memory will be rewritten."
Dus dat het nu niet gaat is misschien een keuze. Technisch kan het lijkt me wel, anders staat het ook niet in een White Paper. En daar wij juist tweakers zijn, is dat ook gelijk de uitdaging toch?
En FearFactor.. niet zo neerbuigend doen.. is niet leuk
http://p800er.com/product.asp?id=48
Apart ding! Maar áls dit echt kan, is er misschien ook een mogelijkheid tot GPS in de P800 ingebouwd, of andere merken memorysticks, of...
Apart ding! Maar áls dit echt kan, is er misschien ook een mogelijkheid tot GPS in de P800 ingebouwd, of andere merken memorysticks, of...
Het klopt idd dat het in de White Paper staat, maar helaas;RedHead schreef op 12 april 2003 @ 14:15:
Dit upgraden over het internet komt niet zomaar uit de lucht vallen hoor.
Lees de P800/P802 White Paper maar, January 2003. Bladzijde 19 net boven "User Storage":
"When a P800 is updated at a Sony Ericsson Service Point, or over the internet using the Sony Ericsson Update Service , all three banks of flash memory will be rewritten."
Dus dat het nu niet gaat is misschien een keuze. Technisch kan het lijkt me wel, anders staat het ook niet in een White Paper. En daar wij juist tweakers zijn, is dat ook gelijk de uitdaging toch?
Ik kom namelijk net terug van de Symbianvereniging Benelux gebruikersdag, en hier is nog eens bevestigt dat dit niet mogelijk is (op het prototype was het wel mogelijk).
Sony Ericsson wil namelijk niet het risico lopen dat mensen hun P800 onbruikbaar maken, heel misschien dat het in de toekomst wel weer mogelijk wordt als de procedure betrouwbaarder/sneller wordt (het duurt nu nog 45 min om de firmware te uprgraden).
[schaammodus]Mijn welgemeende excuses, iedereen heeft zo z'n momentenEn FearFactor.. niet zo neerbuigend doen.. is niet leuk
Het was niet zo zeer tegen jou persoonlijk gericht, maar ik had deze vraag al zo vaak gehoord dat ik het in één keer uit de wereld wilde helpen (maar een nette uitleg is natuurlijk wat beschaafder)[/schaammodus]
Je zou bijna denken dat het een grap is, maar ik ben benieuwd...wace schreef op 12 April 2003 @ 15:21:
http://p800er.com/product.asp?id=48
Is ie ook geschikt voor de MS-PRO??? je zou het wel denken, aangezien de transfersnelheid voor 128MB 5 seconden moet zijn.
Heb je er al één besteld?
offtopic:
over je vraagje, ik had al een berichtje voor je achtergelaten bij ICQ
Hoe koppelen ze die memory stick jacket dan aan je p800?
Een dikker achterkantje maken is niet zo moeilijk, maar het voor de grijze massa mogelijk maken om zo'n upgrade uit te voeren is een ander verhaal
Een dikker achterkantje maken is niet zo moeilijk, maar het voor de grijze massa mogelijk maken om zo'n upgrade uit te voeren is een ander verhaal
[ Voor 3% gewijzigd door Ares op 12-04-2003 18:30 ]
Verwijderd
in het donker maak ik altijd zeer slechte foto's .
toen ik me 7650 had , kon ik hem op nachtstand zetten kan dat ook bij de p800 ?
Nou, het punt is dat ik het ding al eerder op een ander forum had gezien. Ik ga er dus maar van uit dat het echt is, hoewel ik het een lelijk ding vind. De kleur van de vergrote backcover matcht niet eens met de rest van de telefoon.Fear-factoR schreef op 12 April 2003 @ 16:42:
[...]
Je zou bijna denken dat het een grap is, maar ik ben benieuwd...
Is ie ook geschikt voor de MS-PRO??? je zou het wel denken, aangezien de transfersnelheid voor 128MB 5 seconden moet zijn.
offtopic:
Er zouden nog meer van dit soort accessoires in de maak zijn, waarbij geen vergroting van de cover nodig is. Hoe ze dat echter willen gaan doen vraag ik me af.
offtopic:
Ik heb niets gehad, zou je me dit via mail nog een keer kunnen sturen? Thanks!
Verwijderd
nog niet maar in de nieuwe frimware zit de nachtstand wel. Je moet ff naar page 17 gaan, daar hebben ze het er over. Daar staat ook een link naar screenshot's van de nieuwe frimware, nachtschot included.Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 19:07:
in het donker maak ik altijd zeer slechte foto's .
Lijkt mij dat ie dan niet meer past in zo'n carkit houder?Fear-factoR schreef op 12 April 2003 @ 16:42:
[...]
Je zou bijna denken dat het een grap is, maar ik ben benieuwd...
offtopic:
Dan maar BT CarKit
En als ie geschikt voor MSPro dan is 256MB ook mogelijk toch.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Verwijderd
het scheelt maar 5 mm natuurlijk ik weet niet of je carkit adjustable is? Ik neem aan dat deze idd geschikt is voor de 'gewone' Sony ms
een halfuurtje na m'n laatste post bedacht ik mij opeens dat we het er al eens eerder over gehad hebben... Als ik me niet vergis tenminste, ergens in dl 2 of 3.wace schreef op 12 April 2003 @ 19:15:
[...]
Nou, het punt is dat ik het ding al eerder op een ander forum had gezien. Ik ga er dus maar van uit dat het echt is, hoewel ik het een lelijk ding vind. De kleur van de vergrote backcover matcht niet eens met de rest van de telefoon.
Er zouden nog meer van dit soort accessoires in de maak zijn, waarbij geen vergroting van de cover nodig is. Hoe ze dat echter willen gaan doen vraag ik me af.
offtopic:
Toch komt het geheel erg hoaxerig over, ik vraag mij namelijk af hoe ze de verbinding met het ms slot bewerkstelligen (ik heb wel een idee, maar dat wordt zo rommelig)
Volgens mij moet die verbinding niet zo heel moeilijk te reäliseren zijn.Fear-factoR schreef op 13 april 2003 @ 16:53:
[...]
een halfuurtje na m'n laatste post bedacht ik mij opeens dat we het er al eens eerder over gehad hebben... Als ik me niet vergis tenminste, ergens in dl 2 of 3.
Toch komt het geheel erg hoaxerig over, ik vraag mij namelijk af hoe ze de verbinding met het ms slot bewerkstelligen (ik heb wel een idee, maar dat wordt zo rommelig)
Je heb tegenwoordig ook van die flash-lampjes die je bijvoorbeeld op de voorkant van je 8310 kan plakken. Dan gaat er een plat en flexibel stukkie printplaat (hoe noem je dat?) naar de achterkant waar hij wordt verbonden met de accu.
Dus ik ga er vanuit dat het iig wel mogelijk is.
-
Heeft iemand enig idee, wanneer de Memory Stick Duo (128 mb dan) in NL komt?
Want ik heb het niet zo op buitenlandse leveringen met verzendkosten en eventuele douane-kosten.
Ik heb niet echt haast dus kan op zich wel nog even wachten.
Want ik heb het niet zo op buitenlandse leveringen met verzendkosten en eventuele douane-kosten.
geen nieuws over de 128MB versie, de 64MB (typenummer MSGM64A?) staat op levering 23 april.
heeft iemand de 128MB versie al in het buitenland besteld en daadwerkelijk ook ontvangen? en zo ja, URL graag
heeft iemand de 128MB versie al in het buitenland besteld en daadwerkelijk ook ontvangen? en zo ja, URL graag
Volgens mij zijn er wel verschillende mensen die hem bij brando of p800er hebben besteld en ook binnengekregen. Maar ik weet niet in hoeverre ze veel moesten betalen voor vervoers- /douane- / bezorgkosten.
het is mijn vriendin gisteren opgevallen dat er altijd staat "drup op OK en daarna op *" als de toetsen zijn vergrendeld. erg vreemd...
Verwijderd
haha idd ja.. was me nog nooit eerder opgevallen... spellingsfoutje in de nederlandse software
Wanneer zie je dat dan? Want bij mij staat gewoon bovenaan toetsen ontgrendelen en dan staat er zo'n sleuteltje en daaronder Druk op *
Verwijderd
je moet niet gelijk op "OK" drukken (deed ik eerst ook toen ik -utopist-'s post zag) je moet gewoon als je toetsen gelockt zijn op bv het cijfer 2 op je keypad drukken en dan komt er "drup op OK en daarna op*" als je dan op "OK" drukt dan komt pas er "druk op * te staan! snap je het nog!?Tha BasZ schreef op 14 April 2003 @ 21:59:
Wanneer zie je dat dan? Want bij mij staat gewoon bovenaan toetsen ontgrendelen en dan staat er zo'n sleuteltje en daaronder Druk op *
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2003 22:04 ]
Vandaag werd er op de SonyEricsson stand vertelt dat de 128 MB MSD stick waarschijnlijk binnen 2 weken officieel op de markt komt.Tha BasZ schreef op 14 april 2003 @ 15:06:
Heeft iemand enig idee, wanneer de Memory Stick Duo (128 mb dan) in NL komt?
-
In het buitenland waarschijnlijk. Maar toch niet in Nederland?Ginz schreef op 14 April 2003 @ 22:17:
[...]
Vandaag werd er op de SonyEricsson stand vertelt dat de 128 MB MSD stick waarschijnlijk binnen 2 weken officieel op de markt komt.
"I don't have a computer at home. Is the Internet available in book form?"
Jawel, dat werd gezegd.Orfuis schreef op 14 April 2003 @ 22:27:
[...]
In het buitenland waarschijnlijk. Maar toch niet in Nederland?
En eind volgende week schijnt de UIQ 2.1 officieel uit te komen
-
Verwijderd
vaag dat de 64MB DUO ook nog steeds niet te koop is in NL dan!?
Maargoed, Liever 128 MB dan 64!
Ik zie idd nu ook van dat Drup
Is wel lol! (een soort van easter-egg
)
Ik hoop wel dat die 128 mb een beetje snel in Nederland uitkomt
Ik hoop wel dat die 128 mb een beetje snel in Nederland uitkomt
Whaaat? De nieuwe UIQ?? Dat zou mooi zijn, maar kan me niet voorstellen.Ginz schreef op 14 April 2003 @ 22:38:
[...]
Jawel, dat werd gezegd.
En eind volgende week schijnt de UIQ 2.1 officieel uit te komen
Heb je het niet gewoon over een nieuwe firmware versie met verbeterde camera en full-screen videoplayer?
Echt UIQ 2.1?
JAHAHAHAHA............wace schreef op 15 april 2003 @ 09:43:
[...]
Whaaat? De nieuwe UIQ?? Dat zou mooi zijn, maar kan me niet voorstellen.
Heb je het niet gewoon over een nieuwe firmware versie met verbeterde camera en full-screen videoplayer?
Echt UIQ 2.1?
Dat werd gezegt....
Of het echt waar is weet ik toch ook niet, maar als SE medewerkers het zeggen, dan kan je er toch een beetje vanuit gaan..
Nogmaals: UIQ 2.1 en 128 MB MSD binnen 2 weken. (gerucht uit redelijk betrouwbare bron)
-
redelijk betrouwbare bron... Kijk daar hebben we wat aan 
Is weer iets om naar uit te kijken
Is weer iets om naar uit te kijken
* Alfisti gaat sony even bellen....Ginz schreef op 15 april 2003 @ 09:56:
[...]
Nogmaals: UIQ 2.1 en 128 MB MSD binnen 2 weken. (gerucht uit redelijk betrouwbare bron)
verwachte levering: eind april/begin mei, ik heb er meteen maar een in bestelling gezet.
[ Voor 19% gewijzigd door Alfisti op 15-04-2003 10:10 ]
sounds to good to be true...
hoop het wel maar, ik denk dat het eind mei wordt voor 128 duo's er zijn, same voor de uiq 2.1 (maar hoop het tegendeel
)
hoop het wel maar, ik denk dat het eind mei wordt voor 128 duo's er zijn, same voor de uiq 2.1 (maar hoop het tegendeel
Fear-factoR, excuse aanvaardFear-factoR schreef op 12 April 2003 @ 16:36:
[...]
Het klopt idd dat het in de White Paper staat, maar helaas;
Ik kom namelijk net terug van de Symbianvereniging Benelux gebruikersdag, en hier is nog eens bevestigt dat dit niet mogelijk is (op het prototype was het wel mogelijk).
Sony Ericsson wil namelijk niet het risico lopen dat mensen hun P800 onbruikbaar maken, heel misschien dat het in de toekomst wel weer mogelijk wordt als de procedure betrouwbaarder/sneller wordt (het duurt nu nog 45 min om de firmware te uprgraden).
[...]
[schaammodus]Mijn welgemeende excuses, iedereen heeft zo z'n momentenfriends.
Het was niet zo zeer tegen jou persoonlijk gericht, maar ik had deze vraag al zo vaak gehoord dat ik het in één keer uit de wereld wilde helpen (maar een nette uitleg is natuurlijk wat beschaafder)[/schaammodus]
Ik kwam dit nog tegen over het upgraden over het internet:
"Finally, the data team stated that there will be a facility to install upgrades via downloads from their website, but it will be about six months away. In the meantime they said to use the service centres. "
van: http://www.esato.com/boar...um=35&start=20#post336880
Misschien dat het toch nog een keer gaat komen?
Waar ergens dan in bestelling? Hier in NL?Alfisti schreef op 15 April 2003 @ 10:04:
[...]
* Alfisti gaat sony even bellen....
verwachte levering: eind april/begin mei, ik heb er meteen maar een in bestelling gezet.
Ja, gewoon bij sony nederland (in backorder gezet)
Voor hoeveel euro's?
[ Voor 22% gewijzigd door wace op 15-04-2003 13:26 ]
Ik zie het ff niet staan op de Sony site (of ik ben gewoon blind
)
(of moet ik niet op DE Sony site kijken).
Verwijderd
ff een vraagje over de kosten van een UIQ update en de frimware, zijn daar kosten mee verbonden en zo ja, wat zijn die ongeveer?
Aan een firmware update zijn geen kosten verbonden, dus ik denk aan een UIQ update ook nietVerwijderd schreef op 15 april 2003 @ 17:27:
ff een vraagje over de kosten van een UIQ update en de frimware, zijn daar kosten mee verbonden en zo ja, wat zijn die ongeveer?
"I don't have a computer at home. Is the Internet available in book form?"
Nu alleen nog ff uitvogelen wanneer PRECIES alles uit is en waar je dat kan laten doen...
Zijn al je gegevens ook weg trouwens, na zo'n update?
Zijn al je gegevens ook weg trouwens, na zo'n update?
Hah, niet als je eerst een back-up hebt gemaakt.
heeft er iemand al een flash oplossing?
ik kan wel die normale webcams zien maar die lopen via Packetvideo en niet via flash. ik kan wel gewoon flash web paginas openen, maar die cam pakt hij niet. iemand een oplossing toevallig?
ik kan wel die normale webcams zien maar die lopen via Packetvideo en niet via flash. ik kan wel gewoon flash web paginas openen, maar die cam pakt hij niet. iemand een oplossing toevallig?
geen idee nog, ik werk bij een Sony dealer dus het kost me altijd minder als dat ik het in de winkel koop.wace schreef op 15 April 2003 @ 13:26:
Voor hoeveel euro's?
afgeschermd dealer gedeelte dus nee, je bent niet blind [:)]Tha BasZ schreef op 15 April 2003 @ 15:55:
Ik zie het ff niet staan op de Sony site (of ik ben gewoon blind)
Ik heb vandaag me P800 laten Upgraden naar R2D en heb nu:
Full screen video
Full screen afbeeldingen
Night mode camera.
Audio player bedienbaar ook als de klep gesloten is.
Afleverrapport.
etc.
Heb alleen gemerkt dat je na deze upgrade NIET je backup moet restoren want dan verwijderd hij wat belangrijke files van de nieuwe upgrade.
Ik ben nu dus ook opzoek naar een nederlandse Taal file voor R2D.
Full screen video
Full screen afbeeldingen
Night mode camera.
Audio player bedienbaar ook als de klep gesloten is.
Afleverrapport.
etc.
Heb alleen gemerkt dat je na deze upgrade NIET je backup moet restoren want dan verwijderd hij wat belangrijke files van de nieuwe upgrade.
Ik ben nu dus ook opzoek naar een nederlandse Taal file voor R2D.
Dit topic is gesloten.