Het grote Sony Ericsson P800 topic - Deel 4

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.663 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
Bij RAF telecom in amsterdam.
maar sinds vandaag staat de upgrade op der server (emma2) dus kan ieder service point het in nederland doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Heeft iemand al een lijstje gezien met alle service points? Of weet iemand eentje in de buurt van Gouda of Utrecht... (kostte het geld trouwens en zijn je instellingen weg e.d.???)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brimme schreef op 15 April 2003 @ 22:54:
Heb alleen gemerkt dat je na deze upgrade NIET je backup moet restoren want dan verwijderd hij wat belangrijke files van de nieuwe upgrade.
Ik ben nu dus ook opzoek naar een nederlandse Taal file voor R2D. :(
kan het dan niet zo zijn dat je door een aantal files te vervangen van bijvoorbeeld de video speler(voor fullscreen video) ook die functionaliteit kunnen krijgen.(kweet niet waar de video player staat maar je zal vast wel iets kunnen kopieren van de rom of ram drive en dat kunnen zetten op je eigen niet geflashte p800)

Of als iemand een backup van zijn p800 met de nieuwe versie zou sturen naar iemand die nog niet geflashed heeft. dat i dan bijvoorbeeld toch al full screen video kan kijken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF een vraagje over Bluetooth...

Klopt het dat het niet mogelijk is om grote bestanden, zoals bijv. MP3'z van de P800 naar een laptop te verzenden? Ik heb het dan over de volgende optie van de P800: 'verzenden als Bluetooth'. Uiteindelijk geeft hij dan een melding dat het bestand niet kan worden verstuurd.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik kan nu ook geen Bluetooth Serial Connection meer opzetten.

Telkens als ik dit probeer vanaf m'n laptop, dan krijg ik de melding 'The Bluetooth Serial Port connection failed: The remote device closed the connection' te zien.

Hopelijk heeft iemand een oplossing.

Ik heb trouwens de MSI Bluetooth dongle.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 00:32:
En ik kan nu ook geen Bluetooth Serial Connection meer opzetten.

Telkens als ik dit probeer vanaf m'n laptop, dan krijg ik de melding 'The Bluetooth Serial Port connection failed: The remote device closed the connection' te zien.

Hopelijk heeft iemand een oplossing.

Ik heb trouwens de MSI Bluetooth dongle.
Dat heb ik ook
(sitecom dongle), heb ook nog niet kunnen vinden ergens hoe ik dit kan oplossen, hij ziet em wel, dial up networking doe het ook alleen die serial port connection wil niet :(
wie weet iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
@ MRwimlex

Je moet een volledige sw update doen om alles te kunnne laten draaien.
je kan niet zomaar de bestanden kopieren omdat ze ook in je ROM staan.
Ik zou gewoon even naar een service Point gaan en je phone laten FLashen.
maar onthoud NIET een BACK UP RESTOREN. je kan wel alleen de file contacts.cdb en de mappen agenda en mail terug zetten en vergeet de file cd_version.txt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brimme schreef op 16 april 2003 @ 08:44:
@ MRwimlex

maar onthoud NIET een BACK UP RESTOREN. je kan wel alleen de file contacts.cdb en de mappen agenda en mail terug zetten en vergeet de file cd_version.txt niet.
Ik ga vanmiddag nog naar de RAF toe in de hoop dat ze daar me telefoon kunnen upgraden , bij teleworld in amsterdam weten ze nog van niks over upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
skillz/monalisa, als je op het connectie icoontje in de systray klikt (lijkt op dubbel pijl).
dan kan je aangeven op welke manier de p800 zich met je compu verbind. misschien als daar bt aanvinkt en usb uitvinkt, dat het wel werkt. (heb zelf nog geen dongle dus kan het niet proberen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkChylde schreef op 16 April 2003 @ 11:33:
skillz/monalisa, als je op het connectie icoontje in de systray klikt (lijkt op dubbel pijl).
dan kan je aangeven op welke manier de p800 zich met je compu verbind. misschien als daar bt aanvinkt en usb uitvinkt, dat het wel werkt. (heb zelf nog geen dongle dus kan het niet proberen)
Dit heb ik idd gedaan; bij mij werd de verbinding opgezet via COM poort 6. Bij het begin werkte dit een paar keer, zowel serial bluetooth connection als gewoon bestanden versturen, maar nu dus niet meer. Hij geeft ook telkens aan dat hij een verbinding via COM poort 0 op wil zetten, maar op een of andere manier kan ik die niet instellen.

En m'n P800 vindt net zoals bij Monalisa m'n laptop wel, maar de connectie wordt op een of andere manier telkens geweigerd. M'n P800 staat uiteraard gewoon op 'Bluetooth traceerbaar'.

Hopelijk heeft iemand suggesties...

ps. monalisa, welke Windows-versie gebruik je?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"maar onthoud NIET een BACK UP RESTOREN. je kan wel alleen de file contacts.cdb en de mappen agenda en mail terug zetten en vergeet de file cd_version.txt niet."

Uhm.. zit net even het restore and backup tool te bekijken maar ik kan niet selectief iets terug zetten. Via explorer zie de bestanden niet? hoe doe ik dat dan?

thanks in advance...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja het klopt je kan bij RAF in amsterdam(Rijnstraat) je p800 GRATIS laten upgraden.

Omdat het nog niet officieel bevestigt is kan je het nog niet bij Telecom doen.

Telefoon R1D >> R2D
Bluetooth R2C >> R5A
Organ R1F01 >> R2A16
PDA R2F04 >> R3A12

SUCCES!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht dat mn P800 vandaag afgeleverd wordt, maar waar staat UIQ voor en worden deze nieuwe software versies al standaard met de nieuwe telefoons meegeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 02:49

danplo

The Force is strong with me

Ik heb even een vraagje
Ik wil deze week ook een P800 telefoon gaan kopen, maar ik zit met een paar vraagjes.

1: Welke telefoon bedrijf kan je het beste nemen of is het goedkoopste ?
2: En kan ik als ik thuis zit ook gewoon met mijn usb kabel modem verbinding internetten met deze telefoon... ( voorbeeld dat je in de tuin kan zitten internetten op je foon? )
Want ik lees dat de meeste mensen adsl verbinding hebben.
Als het wel kan op een usb kabel modem wat heb je nodig om dit te kunnen doen of kan je een url geven naar een site zodat ik het zelf kan lezen wat te doen of wat te kopen.
Alvast bedankt.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

danplo schreef op 16 april 2003 @ 16:39:
1: Welke telefoon bedrijf kan je het beste nemen of is het goedkoopste ?
2: En kan ik als ik thuis zit ook gewoon met mijn usb kabel modem verbinding internetten met deze telefoon... ( voorbeeld dat je in de tuin kan zitten internetten op je foon? )
Want ik lees dat de meeste mensen adsl verbinding hebben.
Als het wel kan op een usb kabel modem wat heb je nodig om dit te kunnen doen of kan je een url geven naar een site zodat ik het zelf kan lezen wat te doen of wat te kopen.
Alvast bedankt.
Lees aub de laatste twee delen ff door, de antwoorden zijn te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 15:33:
Ja het klopt je kan bij RAF in amsterdam(Rijnstraat) je p800 GRATIS laten upgraden.

Telefoon R1D >> R2D
Bluetooth R2C >> R5A
Organ R1F01 >> R2A16
PDA R2F04 >> R3A12

SUCCES!
Dat scheelt nog al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Fear-factoR schreef op 16 April 2003 @ 18:54:
[...]

Lees aub de laatste twee delen ff door, de antwoorden zijn te vinden.
Bedankt he voor je info..... _/-\o_

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degenen die met hetzelfde bluetooth-probleem zitten...

Ik heb voor m'n MSI Bluetooth dongle nieuwe software en drivers gedownload van:

http://www.billionton.com.tw/extra/download.htm

Alles gaat nu wel een stuk beter, maar helaas nog niet helemaal naar behoren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
Nog even voor de duidelijkheid het is niet UQ2.1 !!! het is gewoon 2.0 maar dan een verbeterde versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Brimme schreef op 16 april 2003 @ 21:50:
Nog even voor de duidelijkheid het is niet UQ2.1 !!! het is gewoon 2.0 maar dan een verbeterde versie.
Ik wil UIQ 2.1! 8)7

Ik betwijfel het dat deze versie ook echt binnenkort zal komen...
Ik zou namelijk niet weten waarom SE dit zou doen, ik bedoel, ze verdienen er niets aan. Ze hebben de kritiek over de camera en video nu 'weggenomen' door de nieuwe firmwareversie te introduceren. Mensen kunnen nu niet meer zeggen dat de camera van de N7650 bijvoorbeeld beter is. Maar customizable themes en een klokkie in beeld... Wat heeft SE eraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee die nieuwe UIQ 2.1 versie is het niet.

Maar kijk op www.uiq.com voor meer informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet er een site waar je gratis goeie poly ringtones voor de p800 kan afhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 13:04:
[...]

ps. monalisa, welke Windows-versie gebruik je?
WIN XP pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 02:00:
Wie weet er een site waar je gratis goeie poly ringtones voor de p800 kan afhalen?
Je moet ff die link aa het begin van dit topic ff doorspitten...
Daar kan je je VEEL vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Brimme schreef op 16 April 2003 @ 08:44:
@ MRwimlex

ik zit erover na te denken om 'm zo te laten flashen.
maar als ik mijn contacts.db probeer te copy'n maar de stick, dan zegt ie 'file in use'.
hoe kan ik alles nu backuppen.. (hij nog niet ge-syncd met outlook..)
en wie gaan 'm allemaal nog meer laten flashen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Ik heb al mijn vragen gevonden behalve nog 1 ding.
Ik lees veel over die bluetooth en daar heb ik verder nog geen ervaringen mee.
Ik zal dit dan voor het eerst gaan gebruiken.
Wat ik nu lees is dat de gsm dan wordt gebruikt als modem en je kan dan met je laptop weg van die gsm lopen.
Maar wat ik nu wil weten....kan je nu ook gewoon met je GSM van je computer lopen dat je met je gsm op balkon kan zitten internetten via de modem van je computer ????
Dit is het enige dat ik nog wil weten en dan kan ik hem gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
yep dat kan met opera. die internet dat via bt met de vaste i-net verbinding van je pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

danplo schreef op 17 april 2003 @ 12:03:

Maar wat ik nu wil weten....kan je nu ook gewoon met je GSM van je computer lopen dat je met je gsm op balkon kan zitten internetten via de modem van je computer ????
Als je nog iets beter gelezen had, had je gezien dat we het hier de hele tijd over hebben! :)
Dat andere is trouwens ook mogelijk, maar dat geld voor alle mobiele telefoons met bluetooth (overigens vrij logisch, als iets de ene kant op werkt moet het ook de andere kant op kunnen).
De techniek achter Bluetooth bied namelijk veel mogelijkheden; fax, file transfer, serial port, network access, information synchronization & dail-up networking.
hier is meer te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 13:13
Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 15:33:

Telefoon R1D >> R2D
Bluetooth R2C >> R5A
Organ R1F01 >> R2A16
PDA R2F04 >> R3A12

SUCCES!
Ik lees hier net dat je hem gratis kan laten upgraden. En wat de voordelen hiervan zijn. Kan je hier echter ook op wachten en moet je nog garantie papier of iets dergelijks voor meenemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ik zit nog steeds met me contacts e.d.
hoe kan je die meenemen naar de nieuwere versie?
(anders moet ik weer alles opnieuw invoeren...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

/me Omdat er nog al wat verwarring is over de instellingen voor het internetten via Bluetooth op de P800, heb ik een kleine uitleg gemaakt.

*click
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jeroen_brinkers/index_bestanden/image005.gif

Opmerkingen of aanvullingen zijn altijd welkom.

[ Voor 7% gewijzigd door Fear-factoR op 17-04-2003 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:15
-SWEET-HEART- schreef op 09 April 2003 @ 20:40:
Heeft iemand al de 128 memory stick?

Groeten, en vergeet niet te kijken op: <font color=red>Weg!....check over 5 min je mail :|</font>
|o| Ik ben terug >:)

Nou mijn eerste vraag...

Heeft iemand zijn p800 al geupdate?
Zover ik het heb begrepen is die ook in NL beschikbaar...

Groeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

midget schreef op 17 april 2003 @ 13:40:
[...]

Ik lees hier net dat je hem gratis kan laten upgraden. En wat de voordelen hiervan zijn. Kan je hier echter ook op wachten en moet je nog garantie papier of iets dergelijks voor meenemen?
Het enigste van je nodig hebt is een volle(batt) p800 en een uur geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

DarkChylde schreef op 17 April 2003 @ 11:03:
[...]

maar als ik mijn contacts.db probeer te copy'n maar de stick, dan zegt ie 'file in use'.
Ik raad je aan om Outlook op je pc te zetten en 'm wel te syncen (of zoals hier onder vermeld een backup maken), je contacts kun je iig wel syncen met je pc naar je Windows Adress book.
Tha BasZ schreef op 17 April 2003 @ 14:50:
Ik zit nog steeds met me contacts e.d.
hoe kan je die meenemen naar de nieuwere versie?
(anders moet ik weer alles opnieuw invoeren...)
bij symbian.info loopt een thread over dit onderwerp, waarin onder andere te lezen is dat een oude backup gewoon terug te zetten is.

[ Voor 9% gewijzigd door Fear-factoR op 17-04-2003 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Zo te zien in die thread kan je gewoon alles weer terug-back-uppen en dan heb je al je contacts weer e.d.
Was een fabeltje dus blijkbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vaag probleempje. Als ik de software installeer wordt tijdens de installatie de phone monitor software en zo gelijk weer verwijderd. Dus ik kan XTNDConnect niet gebruiken. Wat is hier de oorzaak van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Fear-factoR schreef op 17 April 2003 @ 20:27:
[...]
ik raad je aan om Outlook op je pc te zetten en 'm wel te syncen (of zoals hier onder vermeld een backup maken), je contacts kun je iig wel syncen met je pc naar je Windows Adress book.
[...]
bij symbian.info loopt een thread over dit onderwerp, waarin onder andere te lezen is dat een oude backup gewoon terug te zetten is.
thanks, ga idd nog doen. ik zat er meer mee dat ik mijn sms'jes enzo ook wel wilde bewaren. maar aangezien de backup wel teruggeplaatst kan worden is het geen probleem.
mooi uitleg over bt-install fear... moet eigenlijk in de faq (hadden we die eigenlijk al:?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 april 2003 @ 02:00:
www.mididb.com daar kun je heel veel midi-filetjes vinden. Ook als je bij google zoekt naar een midi-file van een bepaald nummer is de kans op succes best groot.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 17 april 2003 @ 23:09:
Ik heb een vaag probleempje. Als ik de software installeer wordt tijdens de installatie de phone monitor software en zo gelijk weer verwijderd. Dus ik kan XTNDConnect niet gebruiken. Wat is hier de oorzaak van?
Iets meer info graag, hier kunnen we namelijk niks mee... wat voor foutmeldingen krijg je, welke OS gebruik je, enz.
DarkChylde schreef op 18 April 2003 @ 09:26:
[...]
mooi uitleg over bt-install fear... moet eigenlijk in de faq (hadden we die eigenlijk al:?)
Ik had het hier al met Cutebritney over gehad, dit is dus eigenlijk een eerste aanzet van mijn kant voor een mooie FAQ :)

[ Voor 40% gewijzigd door Fear-factoR op 18-04-2003 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Ginz schreef op 13 April 2003 @ 17:27:
Volgens mij moet die verbinding niet zo heel moeilijk te reäliseren zijn.

Je heb tegenwoordig ook van die flash-lampjes die je bijvoorbeeld op de voorkant van je 8310 kan plakken. Dan gaat er een plat en flexibel stukkie printplaat (hoe noem je dat?) naar de achterkant waar hij wordt verbonden met de accu.

Dus ik ga er vanuit dat het iig wel mogelijk is.
zoiets had ik dus ook in gedachte, zo'n stukje kabel als op deze afbeelding...
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jeroen_brinkers/Pic00003.jpg
aangesloten op het MS-DUO slot (rond de batterij gevouwen natuurlijk)...
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jeroen_brinkers/inside.jpg
maar dat vind ik dus erg rommelig, en dat los van het feit dat je P800 er aan de buitenkant niet mooier op wordt.

[ Voor 9% gewijzigd door Fear-factoR op 10-05-2003 20:00 . Reden: plaatje gefixed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 April 2003 @ 10:21:
[...]

www.mididb.com daar kun je heel veel midi-filetjes vinden. Ook als je bij google zoekt naar een midi-file van een bepaald nummer is de kans op succes best groot.
bedankt.

p.s.

Tip : Er zijn trouwens ook converters die je mp3 in wav omzetten.
En van wav weer naar midi of rmf.
http://www.sonicspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 April 2003 @ 10:21:
[...]

Alleen jammer dat die rmf files niet gratis zijn.
(Weet jij misschien een trukje om ze toch binnen te halen. :9 :P :9 )

Sjeees....Natuurlijk is dit niet de bedoeling....check je mail!

[ Voor 12% gewijzigd door Xandrios op 18-04-2003 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haso2000
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-06 18:24
ehm, voor diegene die het nog niet wisten en die nog Poly-ringtones zoeken:
Je kan gewoon je wav (en mp3?) gebruiken als ringtone!

Normaal gesproken kan je alleen de 'echte' ringtone files (midi's enz) kiezen.

Het mij toennet iig gelukt met een wav:
Ga in het menu naar je Audio -> Bewerken -> Voorkeuren
en dan selecteer je even alle extensies (dus MP3 WAV MIDI AMR AU en Overige) aan.
Dan ga je terug naar je Telefoon -> Bewerken -> Voorkeuren -> Geluiden en waarsch. en daar kies je bij Beltoon (spraak) je WAV (of MP3).

Ik heb op dit moment geen mp3 op mijn telefoon dus ik kan niet testen of het met MP3 het ook kan, maar met WAV lukt het nu wel (eerst niet).

edit:
Ik ben op m'n werk, dus ik kan geen MP3 uploaden naar m'n telefoon

[ Voor 13% gewijzigd door Haso2000 op 18-04-2003 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 April 2003 @ 12:52:
[...]

Alleen jammer dat die rmf files niet gratis zijn.
(Weet jij misschien een trukje om ze toch binnen te halen. :9 :P :9 )
afspelen op de WMP en dan bij bestand/save media as, zodat je hem op kunt slaan waar je wilt en je ze op je P800 kunt zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Haso2000 schreef op 18 April 2003 @ 13:30:
Ik heb op dit moment geen mp3 op mijn telefoon dus ik kan niet testen of het met MP3 het ook kan, maar met WAV lukt het nu wel (eerst niet).
[/edit]
mp3 werkt niet als ringtone, staat ook duidelijk in de handleiding omschreven
(alleen een mp3 geconverteerd naar een wav werkt) :) .

[ Voor 8% gewijzigd door Fear-factoR op 18-04-2003 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haso2000
Fear-factoR schreef op 18 April 2003 @ 13:58:
[...]

mp3 werkt niet als ringtone, staat ook duidelijk in de handleiding omschreven
(alleen een mp3 geconverteerd naar een wav werkt) :) .
oh ok, dat zou goed kunnen... had ik dus niet kunnen testen.

1 opmerking: ik heb die wav file (wat inderdaad een geconverteerde mp3'tje is) gekregen van een vriend die een 3650 heeft. Die 3650 converteerd die mp3'tjes zelf naar wav omdat het geen mp3 (extensie) ondersteunt.
Als ik thuis op mijn pc een mp3 converteer naar wav dan wordt ie X-aantal keer zo groot, maar die 3650 houdt 'm gewoon net zo groot (3mb).

How come?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Omdat de 3650 een lage kwaliteit wave ervan maakt? zomaar een gokje.
De p800 kan ook alleen maar lage kwaliteit wave als ringtone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruk
  • Laatst online: 07-04-2021
Fear-factoR schreef op 17 April 2003 @ 16:53:
/me Omdat er nog al wat verwarring is over de instellingen voor het internetten via Bluetooth op de P800, heb ik een kleine uitleg gemaakt.

*click
[afbeelding]

Opmerkingen of aanvullingen zijn altijd welkom.
Fear-factor, bedankt, ik ben een stapje verder, maar ik heb nog steeds een probleempie:

In het M-router scherm verschijnt geen lijst met bluetooth connecties, alleen de cable en infrared connecties. Bekend verschijnsel? Of moet ik ze ergens handmatig erin stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haso2000
Ik heb nu mijn headset nie bij me dus ik kan het nu niet goed horen. En de P800 heeft niet zo'n superspeaker dus daarmee kan je het ook niet echt goed oordelen.

Maar het zou inderdaad kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Bruk schreef op 18 April 2003 @ 14:26:
[...]

Fear-factor, bedankt, ik ben een stapje verder, maar ik heb nog steeds een probleempie:

In het M-router scherm verschijnt geen lijst met bluetooth connecties, alleen de cable en infrared connecties. Bekend verschijnsel? Of moet ik ze ergens handmatig erin stoppen?
Ik ging er bij die handleiding wel vanuit dat de Bluetooth dongle goed geinstalleerd is. Weet je zeker dat dit het geval is, de software installatie maakt deze poorten namelijk zelf aan (btw welke dongle gebruik je?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruk
Ja, die is goed geinstalleerd, hij werkt ook prima, onder apparaatbeheer staan ook alle bluetooth com poorten (6 tm 16). Enige is dat ze dus niet in het lijstje staan onder de M-router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 April 2003 @ 13:34:
[...]

afspelen op de WMP en dan bij bestand/save media as, zodat je hem op kunt slaan waar je wilt en je ze op je P800 kunt zetten
Het punt is dat Windows Media Speler(versie 9) geen RMF (beatnik)files kan afspelen.
Zelf Real Audio en Winamp kunnen die bestanden niet aan.
Alleen eigenlijk de Beatnik speler zelf maar daar kan je geen files opslaan.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Bruk schreef op 18 April 2003 @ 15:09:
Ja, die is goed geinstalleerd, hij werkt ook prima, onder apparaatbeheer staan ook alle bluetooth com poorten (6 tm 16). Enige is dat ze dus niet in het lijstje staan onder de M-router
Dat klopt niet, de poorten zouden dus gewoon moeten verschijnen in de M-router.
Ik zou proberen de software (bluetooth) te verwijderen en weer opnieuw te installeren, nou weet ik alleen nog steeds niet welke dongle je gebruikt (misschien heb je nieuwe drivers nodig)?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:25

Alfisti

So macht Reisen Spaß

newsflash: 128MB stick staat in dealergedeelte van Sony op verwachte verzenddatum 29 april!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
thanks alfisti... misschien ook een ge-adviseerde retail prijs???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

DarkChylde schreef op 18 april 2003 @ 16:01:
thanks alfisti... misschien ook een ge-adviseerde retail prijs???
staat 150 euro bij....ik weet alleen niet of dit bruto of netto is.
alles is wel onder voorbehoud he, zal niet de eerste keer zijn dat ze iets vooruit schuiven (neem de P800 als voorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruk
Fear-factoR schreef op 18 April 2003 @ 15:47:
[...]

nou weet ik alleen nog steeds niet welke dongle je gebruikt (misschien heb je nieuwe drivers nodig)?.
dongle:
MSI USB Bluetooth 6967

software:
MSI Bluetooth software 1.3.0
Gedownload van de MSI website...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Niet online
Hoe kan je java-programma's voor de P800 maken?

Ik heb bij Sun de J2ME Toolkit gedownload en ik kan wel een midletje maken dat in de emulator werkt. Maar als ik die op mijn P800 probeer te installeren geeft ie een rare error: "Midlet suite requires unsupported Java version" :-?

Wie weet hoe ik dit op moet lossen?

btw. een andere midlet die ik gedownload heb werkt wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruk
Bruk schreef op 18 april 2003 @ 16:19:
[...]
dongle:
MSI USB Bluetooth 6967

software:
MSI Bluetooth software 1.3.0
Gedownload van de MSI website...
Ik heb nu de boel op m'n laptop geinstalleerd (Win 2000 Pro i.p.v. XP Home) en nu lukt het wel. Ik heb nu een connectie met de laptop en kan de SE software nu gebruiken.

Echter, 1 ding lukt nog niet, opera wil nog niet internetten. Server could not be found krijg ik als foutmelding. Als ik internet via de craddle lukt het wel, iemand een verklaring? Zou dit misschien kunnen liggen aan de DHCP server via welke de laptop zijn internet verbinding heeft?

[ Voor 9% gewijzigd door bruk op 18-04-2003 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Bruk schreef op 18 April 2003 @ 17:56:
[...]

Ik heb nu de boel op m'n laptop geinstalleerd (Win 2000 Pro i.p.v. XP Home) en nu lukt het wel. Ik heb nu een connectie met de laptop en kan de SE software nu gebruiken.

Echter, 1 ding lukt nog niet, opera wil nog niet internetten. Server could not be found krijg ik als foutmelding. Als ik internet via de craddle lukt het wel, iemand een verklaring? Zou dit misschien kunnen liggen aan de DHCP server via welke de laptop zijn internet verbinding heeft?
Als ik jou was zou ik nog een keer alle instellingen na lopen, is je batterij toevallig bijna leeg?
Aan de DHCP kan het niet liggen, als het via de cradle (op de laptop) werkt moet het ook via Bluetooth werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ander vraagje... waar kan ik een beetje een zakelijke, rustige ringtone vandaan trekken? En welk formaat is daarvoor het beste? Zelf denk ik een wavje, maar ik kom een hoop kermis tegen op internet, qua ringtones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mannen gister zag ik voor het eerst de 3650 in levende lijven. Het is ook een leuke telefoon maar het is geen P800. Wat ik wel tof vond is dat je er zelf beltonen mee kon opnemen. Ik baalde ervan dat dat met de P800 niet kan/KON :o . Ja je leest het goed. Je kunt ook beltonen zelf maken. Je moet een voicememo opnemen en die kun je dan later kiezen als je een beltoon bij een contactperson wil plaatsen.

Als dit jullie allemaal al bekend in de oren klinkt dan edit ik het zo wel, maar je zou dus in principe mp3's opkunnen nemen met je voicememo en dan later afspelen als beltoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 10:59:
Ander vraagje... waar kan ik een beetje een zakelijke, rustige ringtone vandaan trekken? En welk formaat is daarvoor het beste? Zelf denk ik een wavje, maar ik kom een hoop kermis tegen op internet, qua ringtones.
volgens mij staan er op de cd nog wel wat ringtones die zakelijke en rustig zijn. Anders bij www.mididb.com

offtopic:
nee jongens ik wordt niet gesponsord of zo hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 11:01:
Als dit jullie allemaal al bekend in de oren klinkt dan edit ik het zo wel, maar je zou dus in principe mp3's opkunnen nemen met je voicememo en dan later afspelen als beltoon.
Waarom moeilijk doen?
Je kunt een Mp3 gewoon omzetten naar wave...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar dan heb je ongeveer 37 mb tenminste bij mij wordtie dan zo groot en hoor je dan ook de vocals?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
Verwijderd schreef op 20 april 2003 @ 11:01:
Hey mannen gister zag ik voor het eerst de 3650 in levende lijven. Het is ook een leuke telefoon maar het is geen P800. Wat ik wel tof vond is dat je er zelf beltonen mee kon opnemen. Ik baalde ervan dat dat met de P800 niet kan/KON :o . Ja je leest het goed. Je kunt ook beltonen zelf maken. Je moet een voicememo opnemen en die kun je dan later kiezen als je een beltoon bij een contactperson wil plaatsen.

Dit kan wel met de P800!!! je moet gewoon met je voicememo programma opnemen, en je kan hem bij beltonen selecteren...Hij heet dan Voicenotexxxxx.wav, bij die x's zijn nummers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lees ff goed Brimme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die zilverkleurige P800 nou al ergens te koop???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 15:59:
ja maar dan heb je ongeveer 37 mb tenminste bij mij wordtie dan zo groot en hoor je dan ook de vocals?
Waarom een beltoon van ruim 3 minuten? na enige tijd valt ie toch in je voice mail (of komt de niet bereikbaar melding) dus 3 minuten is veels te veel. Ik heb met Cooledit een wave file "bijgeknipt" en die als ringtone geslecteerd, ik geloof dat de hele ringtone nu iets van 5MB is ( ringtone is trouwens een WAV van een voorbij razende Ferrari V12 Formule 1 :9~ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb even met die 3650 gewerkt , maar vind het teneerste een vrij lelijk ding .en vind die toesten ook vrij omhandig. Maar hij is trouwens wel heel goedkoop .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Is dat goedkoop een voordeel of een nadeel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op www.mididb.com staan alleen echt tunes... ik moet iets hebben dat ik ook op mn werk kan gebruiken. Gewoon iets straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan weet ik het ook niet volgens mij kun je die het beste zelf maken met een music maker of zoiets. Dan kun je iig iets rustigs en zo maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, maar ik blijf het raar vinden dat je alleen van die jodelmuziekjes erbij krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is ook zo van mij had er ook wat 'nettere' beltonen bij mogen zitten voor momenten dat je het kunt gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha BasZ schreef op 20 April 2003 @ 17:56:
Is dat goedkoop een voordeel of een nadeel? ;)
Ik vind het een voordeel maar je hebt gelijk als je denk datie een beetje goedkoop aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil me iemand svp helpen ?!?!?

Ik wil wat bestanden naar mijn P800 versturen maar ik krijg dat niet voor elkaar.

Er wordt mooi gezegd, lees de gebruiks aanwijzing, maar na deze 3 keer te hebben door gespit weet ik het nog niet :(

Hoe stuur ik NIET *.sis. *.jad (etc) nu naar de P800 met behulp van het basis station?!?!
Ik krijg het niet voor elkaar
De optie "install software" zoals wordt omschreven in de gebruiks aanwijzing is alleen voor de SIS en JAD files.
Maar een andere file extensie die de telefoon zelf niet kent krijgt ik dus niet verstuurd.

2de vraag....
Hoe verstuur ik FOTO's vanaf de P800 NAAR de pc als deze in het basis station zit.
Ook hier staat niet van in de gebruiks aanwijzing.
Ik kan het alleen als mms, e-mail of via bluethoot versturen, maar ik wil het gewoon als FTP sessie downloaden/uplaoden naar de PC.

Als beide echt in de gebruiks aanwijzing staan kan ik het dus niet vinden, kan me iemand dan de blabzijdenummers geven waar het staat?!?
Staat het er niet in wil me dan aub mij iemand uitleggen hoe dit "ftp-en" via het basisstation werkt, want ik snap het echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 april 2003 @ 04:14:
Wil me iemand svp helpen ?!?!?
Daar zijn we toch voor op dit forum.

1. Als je alles goed geinstalleerd hebt werkt de p800 eigenlijk gewoon als harddisk met een aantal mappen. Dus je moet er gewoon op dezelfde manier bestandjes opzetten als je tussen twee schijven verplaatst.

2. Dat moet je dus op dezelfde manier doen. Gewoon de map openen waar je foto's instaan en dan de foto's knippen of kopieren naar je comp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Even voor de duidelijkheid: Op je bureaublad staat een p800 icoontje, als je in je phoneconnection link ziet dat dat die verbonden is kun je via dit icoontje op je p800-hd en memory stick komen, dan kun je bestanden kopieren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruk
Ares schreef op 21 April 2003 @ 10:10:
Even voor de duidelijkheid: Op je bureaublad staat een p800 icoontje, als je in je phoneconnection link ziet dat dat die verbonden is kun je via dit icoontje op je p800-hd en memory stick komen, dan kun je bestanden kopieren!
Precies, ik heb er ook 2 dagen over gedaan voor dat ik dit doorhad, vind het ook bijzonder stupide dat dit niet gewoon in het startmenu staat, dat is toch de plek waar je gaat zoeken naar het programma om bestanden mee over te dragen.

Nog een gebrek, of misschien ben ik wel de enige die dit heeft: Bij de contacten staat geen veldje voor geboortedatum. Waarom onhandig? Omdat die bv meteen aan de kalender van de agenda gekoppeld had kunnen worden zodat je nooit meer een verjaardag hoeft te missen. Nu moet je ingewikkeld gaan doen met een heriinnering die jaarlijks terugkomt op een bep datum. Nadeel hiervan is weer dat je niet even snel kan opzoeken op welke datum iemand jarig is.

Voor de beltonen:
Stel winamp in op diskwriter, speel het nummer af en je hebt een wav. Deze is echter veel te groot. Ga naar de geluidsrecorder van windows en open de wav. Met enige oefening kan je hier een stukje uit het bestand knippen van 15 secs, dit is precies de tijd voordat je voicemail overneemt. Dan sla je hem op als wav van PCM 12,000 kHz; 16 Bit; Mono. Dan hou je een net leuke wav over van 300 Kb, is prima te doen, zo kan je voor verschillende beller verschillende beltonen maken.

[ Voor 20% gewijzigd door bruk op 21-04-2003 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
DarkChylde schreef op 17 April 2003 @ 11:03:
[...]

Hier is een omschrijving van hoe je het het beste kan doen

. First of all, MAK A FULL BACK UP, in CASE YOU FAILED to FOLLOW EXACTLY THE INSTUCTIONS BELOW. and REstart your P800.

2. Start the program PC FILE MANAGER ( u can use a free evaluation copy - download from my-sybmian)

3. again START making a new backup, BUT When you see the P800 saying "backup in Progress" Cancel the Backup. BUT DONT START THE PHONE, LEAVE IT ON THE CRADE

AS IT IS.

4. Doing so allows you to USE the PC File manager to control the P800 and be able to copy what ever u need.

Copy as you wish to the MS DUO CARD, i copied these
- for contacts, i copied: c:\system\data\ contacts\contacts.cdb
- for calendar: C:\Documents\Agenda\Agenda
- for SMS, Copy all Folders and files under C:\System\Mail\
- I Copied also the whole directory C:\Documents (so that i copy it back as it is when i format - this is important also if u have data)
- If there are other application on your C that has Data, copy it, and make sure u record and revise all applications in your p800 in case there are data or

so not mentioned above. For example "Handy Safe" data ( u can synch. if u dont want to backup) ... etc.

5. NOW the BIG STEP: i have used a Secret found by "kk2ken" which how to format completely the internal part of your P800. which like this:
Jog up -> * -> Jog down -> Jog down -> * Jog down -> *

6. Format the intenal Memory so that u will get your P800 as EXACTLY you bought it.

7. Restart the phone, Cool as came from Factory

8. Repeat steps 3 and 4, but copy the files in point 4. from the memory stick to the internal memory. THATS IT, YOU RESTORED CONTACTs, SMS, Calendar, and all

your data.

ATTENTION: you will loose some Setting ups or configurations which i beleieve are minor things "CONTROL PANEL PREFERENCES" - make sure to record all before

u do all above.

OLA, IF YOU DONT LIKE THE RESULT, SIMPLY RESTORE THE MAIN BACKUP in Step 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Bruk schreef op 21 april 2003 @ 13:02:
[...]

Voor de beltonen:
Stel winamp in op diskwriter, speel het nummer af en je hebt een wav. Deze is echter veel te groot. Ga naar de geluidsrecorder van windows en open de wav. Met enige oefening kan je hier een stukje uit het bestand knippen van 15 secs, dit is precies de tijd voordat je voicemail overneemt. Dan sla je hem op als wav van PCM 12,000 kHz; 16 Bit; Mono. Dan hou je een net leuke wav over van 300 Kb, is prima te doen, zo kan je voor verschillende beller verschillende beltonen maken.
Dat is bij mij precies 30 seconden, is namelijk in te stellen.

Vodafone
Eerst *#61#, dan krijg je je VM-box nummer, die schrijf je op.
Dan *#61*11*VMboxnummer*aantal sec. (max. 30)#

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mnielsm
  • Laatst online: 06:45
Voor iedereen die nog hun firmware wil updaten maar niet weten waar de sonyericsson dealers liggen kunnen vanaf nu weer kijken op de site van sonyericsson. De dealerlocator werkt namelijk weer.

Voor het eenvoudigste zoeken naar alle chinese webshops: www.chinapricefinder.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Heb je heel erg veel aan ja aan die dealerlocator, ik woon in omgeving Oss en zag dat er in Den Bosch bij de Phone House geflasht werd, ff checken bij mijn lokale Phone House in Oss of dat idd zo was, bleken ze dat al lang niet meer te doen...
Is dus niet echt up-to-date die dealerlocator, bel dus eerst altijd ff met de service point waar je heen wil gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
thx brimme, voor de volledige beschrijving.
(fear... misschien ff copy'n voor in de faq waarmee je bezig was?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ja, ik zie nu ook dat die Dealer Locator het nu ineens wel weer doet.
Moet maar eens een keer langs gaan denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moest speciaal bellen om een afspraak te maken voor het flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben blij dat die prutsers van The Phone House in Den Bosch niet meer een service point zijn. Ze hebben eens een T39 van een maat van me proberen te flashen en ze hebben toen dus het toestel verziekt. Duurde drie weken voordat hij een nieuwe kreeg! Ze flashte het toestel online, wat mij een beetje wazig lijkt. Ze belde nl. in met SE en vanuit daar werd de nieuwe firmware erop gezet. Wanneer de verbinding dan op de een of andere manier wordt verbroken is ook je toestel aan gort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Woon zelf in denbosch, nu zie ik dat ik niet hoef te proberen om mn phone bij phonehouse telaten flashen... zijn er voor de rest geen andere service points in de buurt?

(ik wil wel zelf kijken maar heb voorlopig geen normaal toegang tot i-net, dit post ik met mn opera P800 browser)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Hoe bedoel je met normaal toegang? Je post toch nu gewoon? Of bedoel je met je build-in browser?
Opera browst toch beter dan die build-in ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
't lijkt me dat hij de vertrouwde i-net verbinding achter de pc bedoelt :)

Misschien dat de fancy website van SE niet in Opera werkt?
Zou wel niet zo slim van SE zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Hmm kreeg net te horen van de Phoneshop dat als ik mijn telefoon terugkrijg van reperatie dat ze er dan automatisch bij SE de nieuwste firmware opzetten. Maar zal dat al die allernieuwste zijn met full-screen video player etc, aangezien ik hem 2 weken geleden al weg heb gebracht ??

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Men p800 wil niet synchen met men outlook-agenda

Ik wil enkel de agenda uit outlook synchen en ik selecteer dan ook agenda en laat de andere vakjes in synchcontrol met rust.
Nu wil ik synchen, eerst maak ik een back up.
En nu blijft de p800 constant staan op bezig met initialiseren nadat hij een melding gaf dat er iets mis is met men email account ik zou outlook moeten instellen als standaard email account -> (a) ik wil dit niet (b) ik vind absoluut niet waar ik dat achteraf kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mnielsm
  • Laatst online: 06:45
Ik zat net even te kijken in de pricewatch en weet je wat?
Er stond er 1 in de pricewatch van tweakers.net.

Zie hier voor meer informatie.
pricewatch: Memory Stick Duo 64MB (Sony)

Ik dacht: dat moet ik toch maar even melden.

Voor het eenvoudigste zoeken naar alle chinese webshops: www.chinapricefinder.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B@rt_d@_M@n
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:28

B@rt_d@_M@n

Happy Landing!

mnielsm schreef op 22 april 2003 @ 20:03:
Ik zat net even te kijken in de pricewatch en weet je wat?
Er stond er 1 in de pricewatch van tweakers.net.

Zie hier voor meer informatie.
pricewatch: Memory Stick Duo 64MB (Sony)

Ik dacht: dat moet ik toch maar even melden.
Misschien handig dat je erbij zet dat je een 64 MB duostikkie zag... en daar zitten we trouwens niet op te wachten, geef ons maar de 128 MB versie. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Denk wel dat tie binnenkort komt... Hoop het in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B@rt_d@_M@n schreef op 23 april 2003 @ 00:20:
[...]

Misschien handig dat je erbij zet dat je een 64 MB duostikkie zag... en daar zitten we trouwens niet op te wachten, geef ons maar de 128 MB versie. :9
Via Brando besteld en afgelopen vrijdag binnen.

"Resterende afbeeldingen: 1472" LEKKER! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Beter voor MP3 gebruiken of zo en niet voor images :)
Hoeveel heb je er nou TOTAAL voor betaald?
En hoe lang heb je er nou voor gewacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha BasZ schreef op 23 april 2003 @ 09:25:
Beter voor MP3 gebruiken of zo en niet voor images :)
Hoeveel heb je er nou TOTAAL voor betaald?
En hoe lang heb je er nou voor gewacht?
$120 + $3,50 = $$$ :X

Besteld op 19 feb, gekregen na twee maanden.

Heb nu een HBH60 in backorder staan. Zal mij benieuwen of die ook zo lang op zich laat wachten...
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.