De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Waar je ff naar moet zoeken is een programmatje dat heet Sman, daarmee kan je appz killen. En nog veel meer leuke dingen! Zoals Bluejacking e.d.Elroy schreef op 07 november 2003 @ 20:15:
Maar ik heb effe een vraag. Als ik mijn telefoon in mijn broekzak heb, dan kan de telefoon opeens heel erg heet worden (lijkt wel een verwarming in mijn broek).
Is dit normaal?
En sommige programma's kan je niet afsluiten, blijven die dan altijd actief.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Verwijderd
Jongens koop gewoon een Apple computer, werkt altijd.Dromer schreef op 01 november 2003 @ 20:04:
De grap is.
Ik had jullie tips al gelezen dus heb windows al opnieuw geinstalleerd.
Ook heb ik beide software versie's geprobeerd.
Moet ik nog instellingen aan die com3 poort veranderen mischien ?
Verwijderd
Bedoel eigenlijk de blauwe achtergrond die naast de knoppen te zien is aan te passen...
Nee, gaat niet.Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 19:40:
Weet iemand of het mogelijk is de virtuele knoppen die je ziet als je geen klepje gebruikt te veranderen van kleur?
Bedoel eigenlijk de blauwe achtergrond die naast de knoppen te zien is aan te passen...
Je hebt vast een Mineral Grey kleur laten monteren?
Verwijderd
Heb echter een zwarte achtergrond genomen en dat steekt zo af tegen dat blauwe, had gehoopt dus dat ik die gehele blauwe achtergrond kon vervangen.
Maargoed je kunt niet alles hebben
Maar ik heb nog een geheugenvraagje
IK zie in de pricewatch ook Memorystick PRO duo sticks. Gaan die ook werken in de P800?
Nee, werkt niet.mpmad schreef op 11 november 2003 @ 17:58:
IK zie in de pricewatch ook Memorystick PRO duo sticks. Gaan die ook werken in de P800?
Ze werken zelfs ook niet in de P900
Verwijderd
Voorheen had ik 5 mappen:
audio
Document
image
other
video
Deze heb ik nu alleen nog maar op de "C" drive
Op de "D" drive staan geen mappen, ik kan dus ook uplaoden naar de stick, vreemd genoeg kan ik wel installeren (sis bestandjes) naar de D en deze werken dan ook.
Iemand een idee hoe dit kan en hoe ik die mappen weer terug krijg op de D drive?
Alleen jammer dat die niet werkt op de P800
Heb maar de T610 ff gepakt van me vriendin, werkt lekker easy en rijd als een trein, echt een leuke gadget. Alle mensen staan echt versteld van dat ding dat het kan met een telefoon.
Keep op the good(INOVATING) work--> Sony Ericsson
Het bovenste gedeelte komt een screensaver en de andere helft niet

Volgens mij heeft de telefoon zoiezo geen screensaver nodig, display is toch een soort van tft/lcd type?
probeer ook ff de power save optie van je usb poorten uit te zetten. dat helpt soms ook.(dus dat windows dat apparaat mag uitschakelen)Dromer schreef op 02 november 2003 @ 16:44:
Gisteren de P800 even op een andere computer aangesloten.
Deze synchroniseerde direct.
Daarna op nog een ander computer, deze met win2003 server, ook dat ging perfect.
Vanochtend mijn pc maar weer opnieuw gedaan, eerst windows XP daarna win2003 server.
Bij beide wil het dus gewoon niet, maakt niet uit wat ik doe.
Ligt dus ergens aan mijn computer ofzo..
* Dromer geeft het op....en baalt stevig.
Verwijderd
Als je alleen het toestel wilt en je hebt al een abbo of prepaid dan is het een mooie deal.Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 21:44:
Ik kan een p800 van zes maanden oud in uitstekende staat kopen (hem hem werkend gezien) voor 350€ met alles origineel erbij. Klinkt dat als een goeie deal?
Als je nog een abbo wilt afsluiten, dan kan je hem net zo goed nieuw kopen.
Elroy, heeft de P800 nieuw gekocht voor €350 gekocht met 2 jaar abbo
das net gebeurdDj_Neo_Ziggy schreef op 22 november 2003 @ 23:34:
Ik heb gister de p900 in mijn handen gehad, in den haag. Wat een tof ding. Hij kost alleen los ff € 1000,- das dus wel minderEn ik heb net een abbo afgesloten bij vodaphone dus, die laat maar ff aflopen, tenzij de av weer afloopt.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Vroeger msn-de ik best veel op me P800 met zowel Jmsn 1.3 en 12planetIM, maar nu doen ze het alle2 niet meer.
Hij zegt dat hij geen contact kan maken met de msn service of zoiets.
Het rare is dat ik vroeger dus wel gewoon kon msn-en.
Heeft iemand dit zelfde probleem ook of dit probleem gehad en weet hoe je dit moet "oplossen".
Verwijderd
Msn heeft een of ander beveiligingkje ingebouwd, bijv. met Trillian en andere msnclonen kon je niet meer inloggen, al die clonen hebben nu patches gemaakt waarmee het wel weer mogelijk is. zo ook met IMplus voor symbian die gebruik ik, wel de nieuwste versie, ik denk dat de andere symbian msnclonen ook wel nieuwe versies hebben uitgebracht.Tha BasZ schreef op 24 november 2003 @ 08:19:
Heb even een vraagje.
Vroeger msn-de ik best veel op me P800 met zowel Jmsn 1.3 en 12planetIM, maar nu doen ze het alle2 niet meer.
Hij zegt dat hij geen contact kan maken met de msn service of zoiets.
Het rare is dat ik vroeger dus wel gewoon kon msn-en.
Heeft iemand dit zelfde probleem ook of dit probleem gehad en weet hoe je dit moet "oplossen".
"I don't have a computer at home. Is the Internet available in book form?"
ik zit bij t-mobile, nooit last van gehad.. (en nee, ik heb al mn rekeningen betaald
ligt dit aan de p800 of aan t-mobile? ben vandaag half nederland door geweest voor mn werk dus ligt ook niet aan een zendmast ofzo
Ik zit overigens nog steeds te "kloten" met dat TipicME, krijg nie echt me msn contacten zeg maar erin.
Hoe moet ik via dat TipicME me msn op?
[ Voor 29% gewijzigd door Tha BasZ op 25-11-2003 15:00 ]
Je moet eerst verbinding maken en dan iets van register en dan kan je MSN, ICQ enz aanvinkenTha BasZ schreef op 25 november 2003 @ 14:30:
Ik heb heel de dag gewoon goed netwerk gehad hier (Gouda), ook met T-Mobile...
Ik zit overigens nog steeds te "kloten" met dat TipicME, krijg nie echt me msn contacten zeg maar erin.
Hoe moet ik via dat TipicME me msn op?
Ja heb ik hier zo nu en dan ook welleens last van op mijn werk en dan bel je klantenservice en dan weten ze van niets .. maar 10 minuten later werkt het dan weer wel .. meestal is het trouwens dat ik wel netwerk kan vinden en kan bellen maar dat GPRS het laat afweten.oZy schreef op 25 november 2003 @ 01:12:
hmm, ik kan vanaf vanmorgen geen netwerk meer vinden
ik zit bij t-mobile, nooit last van gehad.. (en nee, ik heb al mn rekeningen betaald)
ligt dit aan de p800 of aan t-mobile? ben vandaag half nederland door geweest voor mn werk dus ligt ook niet aan een zendmast ofzoheb em ook al meerdere malen aan/uit gezet, sim eruit, mag allemaal niets baten.. gisteren werkte het nog prima
/me ik heb dan ook grote twijfels bij de dekking en betrouwbaarheid van het T mobile netwerk
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
Verwijderd
Is er ook zoiets als een gespreksteller... iets dat telt hoeveel ik heb gebelt enzow?
Want dat zou wel handig zijn bij mijn abbo.
Ik heb me wel bij debitel.nl aangemeld enzow maar daar kun je het ook niet zien.
En weet iemand nog een goed mp3 programma voor de p800?
Die zit onder configuratie scherm>alg>telefoon voorkeuren>gesprekstellerVerwijderd schreef op 26 november 2003 @ 17:52:
Ik heb een abbo bij Debitel icm met de P800, ik vind het egt een vet mooi ding enzo maar ik mis tussen al die functies er volgens mij 1...
Is er ook zoiets als een gespreksteller... iets dat telt hoeveel ik heb gebelt enzow?
Want dat zou wel handig zijn bij mijn abbo.
Ik heb me wel bij debitel.nl aangemeld enzow maar daar kun je het ook niet zien.
En weet iemand nog een goed mp3 programma voor de p800?
Alleen moet je daarvoor wel je pin2 voor weten. Ik wist hem iig niet meer, nu moet ik mijn puk2 invoeren.

Verwijderd
Bij mij staat dat niet...Elroy schreef op 26 november 2003 @ 20:54:
[...]
Die zit onder configuratie scherm>alg>telefoon voorkeuren>gespreksteller
Alleen moet je daarvoor wel je pin2 voor weten. Ik wist hem iig niet meer, nu moet ik mijn puk2 invoeren.
Want ik weet zeker dat het er niet staat..
hehe tog bedankt voor de reply
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2003 21:04 ]
1. Ga naar de telefoon
2. Klik op het linkerincoontje van de twee helemaal links onderin; dit opent de gesprekslijst
3. Klik op Telefoon -> Totale gespreksinfo: voila!
Volgens mij gaat dat niet, maar je kunt de wave files wel handmatig met een filemanager verplaatsen naar je Duo.Dj_Neo_Ziggy schreef op 27 november 2003 @ 22:40:
Heeft iemand al de optie gevonden om voicememo op te nemen op je duostick ipv je interne geheugen?
>HoofdmenuVerwijderd schreef op 27 november 2003 @ 14:07:
*schopjuh*
Is er niemand die het weet waar de gespreksteller staat?
>Telefoon
>lijst met gedetailleerde laatste gesprekken enzo...
>Telefoon (bovenin de balk)
>Totale gespreksinfo
Ik had zelf ook nog wat: hoe kan je nummerherkenning uitzetten en weet er iemand of er net als in de Sony Z5 een antwoordapparaat op zit? Zo kan je gratis je voicemail vervangen! (of een 2e voicemailtekst inspreken als je bijv. in college zit ofzo...)????
[ Voor 33% gewijzigd door eerdepeer op 28-11-2003 13:07 ]
De Z5 heeft idd een paar mooie functies zoals andwoordapparaat en telefoongesprekken opnemen. Bij de P800 hebben ze dat weg gelaten.eerdepeer schreef op 28 november 2003 @ 12:59:
[...]
Ik had zelf ook nog wat: hoe kan je nummerherkenning uitzetten en weet er iemand of er net als in de Sony Z5 een antwoordapparaat op zit? Zo kan je gratis je voicemail vervangen! (of een 2e voicemailtekst inspreken als je bijv. in college zit ofzo...)????
Ben nooit een optie tegen komen om nummerherkenning uit te zetten. Je kunt wel een code voor het nummer zetten zodat de andere het nummer niet kan zien.
Of je laat het bij de Provider gewoon uitzetten.
Verwijderd
Zelf gebruik ik nu de nieuwe jmsn, vind ik persoonlijk beter werken... (alleen voor msn)
ik heb wel ondertussen mn pc opnieuw geinstalleerd en bij de vorige installatie ging het wel in 1 keer goed?
check het topic. er staat ergens een link naar een progje "click yes".eerdepeer schreef op 02 december 2003 @ 00:46:
Ik zit me trouwens ook altijd nog te irriteren aan Outlook XP die vraagt of ik toestemming wil geven aan mn p800 om te synchroniseren. Kan ik niet gewoon voor altijd toestemming geven??
die doet het dan voor je.
dan nog een vraag van mij. ik zoek een 3.5 naar 2.5 verloopje voor mijn koptelefoon. weet iemand waar ergens ik die kan kopen? (heb de inkoopactie net gemist
Ik ben sinds kort ook een trotse bezitter van de Sony Ericsson P800, ook heb ik hierbij de MSI Bluetooth dongle aangeschaft. Ik ben hiermee aan het onderzoeken gegaan en het het dan ook voor elkaar gekregen om te kunnen synchroniseren via BT. Maar als ik zo eens dit (en oudere P800) topic doorlees moet het ook mogelijk zijn om via de BT je mail te checken en te internetten. Ik heb de link (Verwijderd in "Het grote Sony Ericsson P800 topic - Dee..." ) die hier gegeven wordt ook doorgelezen maar ik krijg het niet echt voor elkaar, elke keer wil de telefoon weer inbellen of GPRS gebruiken. Ik heb dus ook geprobeerd deze inernetacounts te verwijderen en dan te internetten maar dan zegt ie dat er geen acount is.
Wat moet ik nou doen om dit voor elkaar te krijgen, na het globaal doorlezen van de topics heb ik nog niet echt iets gevonden waarmee ik het voor elkaar kan krijgen.
Specs:
telefoon: P800 (nog geen firmwareupdate)
dongle: MSI
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
Ik ben er nu eentje aan het solderen! Ik laat mijn mic weg. Maar kan dan wel een andere koptelefoon aansluiten. Je kan eventueel nog een troath (keel) mic eraan jassen, en dan ben je klaar! Handyman heeft die dingen. Plugjes heb ik gehaald bij de betere electro winkel (stuut en bruin in den haag)DarkChylde schreef op 02 december 2003 @ 09:41:
[...]
check het topic. er staat ergens een link naar een progje "click yes".
die doet het dan voor je.
dan nog een vraag van mij. ik zoek een 3.5 naar 2.5 verloopje voor mijn koptelefoon. weet iemand waar ergens ik die kan kopen? (heb de inkoopactie net gemist)
ik meen me te herinneren dat iemand uit dit topic die gekocht had, en dat ie vrij snel stuk was. dus die is geen optie (maar toch bedankt
laat ff weten of het gelukt is. ben wel benieuwd. weet alleen niet of het voor mij een goed idee is, heb nl geen soldeergear.. mja dat zien we later wel weer.Dj_Neo_Ziggy schreef op 03 december 2003 @ 00:05:
[...]
Ik ben er nu eentje aan het solderen! Ik laat mijn mic weg. Maar kan dan wel een andere koptelefoon aansluiten. Je kan eventueel nog een troath (keel) mic eraan jassen, en dan ben je klaar! Handyman heeft die dingen. Plugjes heb ik gehaald bij de betere electro winkel (stuut en bruin in den haag)
[edit]
ik zie nu dat er op die page ook een simpele convertor voor $5.65 is

[ Voor 5% gewijzigd door DarkChylde op 03-12-2003 10:14 . Reden: lezen :Z ]
Vraag me alleen af hoe dat precies werkt met dat GPRS enzo, ik wil namelijk de simkaart van m'n bestaande abonnement (bij Telfort) in die p800 zetten, moet ik dan ook dingen in die telefoon veranderen om ermee te kunnen GPRS'en?
M'n abonnement ondersteunt wel GPRS, dat zou geen probleem moeten zijn. Was echter van plan om ff tijdelijk simkaart te switchen in die p800, om te kijken of het goed werkt, maar als ik dan allemaal dingen moet gaan veranderen is het niet erg handig!
Iemand die hier meer van weet?
PSN: Arienix
Zoek ff op de website van Telfort of Klantenservice hoe je dat kunt instellen.
Instellingen krijgen je van Telfort via sms.
Okey thnx...Flint123 schreef op 03 december 2003 @ 16:50:
Je moet wel iets veranderen ja.
Zoek ff op de website van Telfort of Klantenservice hoe je dat kunt instellen.
Instellingen krijgen je van Telfort via sms.
Is alleen het aanbieden van GPRS door je provider genoeg om alle functies te kunnen gebruiken met je abonnement?
Of moet je nog andere dingen fixen, om te kunnen msn'en bijvoorbeeld?
Warm is normaal, maar heet?? Hij wordt bij mij wel lekker heet (en vet) als ik ermee bel, maja, dat zal wel aan mij liggen.Elroy schreef op 07 november 2003 @ 20:15:
Ik heb trouwens mijn 128 mb kaartje een paar dagen geleden ontvangen van foto-video-shop
Maar ik heb effe een vraag. Als ik mijn telefoon in mijn broekzak heb, dan kan de telefoon opeens heel erg heet worden (lijkt wel een verwarming in mijn broek).
Is dit normaal?
En sommige programma's kan je niet afsluiten, blijven die dan altijd actief.
Om je proggies af te sluiten moet je ffies tracker downloaden. 2.0 is geloof ik de laatste versie.
Jahoor, dat moet genoeg zijn.Chi3F schreef op 03 december 2003 @ 16:59:
[...]
Okey thnx...
Is alleen het aanbieden van GPRS door je provider genoeg om alle functies te kunnen gebruiken met je abonnement?
Of moet je nog andere dingen fixen, om te kunnen msn'en bijvoorbeeld?
GPRS is niets meer dan gewoon een dataverbinding.
Zover ik weet maken ze bij Telfort geen onderscheid.
Kijk je heb van die afgeschermde netwerken zoals I-mode, T-zones of Share maar volgens mij heeft Telfort zoiets niet.
Het lijkt me dus dat je bij Telfort altijd een volledige GPRS verbinding hebt.
Okay, dat zou erg mooi zijn namelijk!Flint123 schreef op 03 december 2003 @ 18:47:
[...]
Jahoor, dat moet genoeg zijn.
GPRS is niets meer dan gewoon een dataverbinding.
Zover ik weet maken ze bij Telfort geen onderscheid.
Kijk je heb van die afgeschermde netwerken zoals I-mode, T-zones of Share maar volgens mij heeft Telfort zoiets niet.
Het lijkt me dus dat je bij Telfort altijd een volledige GPRS verbinding hebt.
Heb een ultra goedkoop abonnement (via universiteit) voor 3 euro per maand, incl. 1 mb GPRS, en elke volgende mb kost 2.38, dus das vrij goedkoop internetten via m'n mobiel...
Thnx voor de informatie iig, ga ik binnenkort ff checken of t echt werkt.
Verwijderd
Kan je precies beschrijven wat je nu probeert om te internetten. Want met alleen de melding hij doet het niet kunnen waarschijnlijk niet zo veel mensen je helpen. Wat zijn de handelingen die jij (hebt) verricht om te internetten.The Deaken schreef op 03 december 2003 @ 00:00:
Hoi allemaal,
Ik ben sinds kort ook een trotse bezitter van de Sony Ericsson P800, ook heb ik hierbij de MSI Bluetooth dongle aangeschaft...Wat moet ik nou doen om dit voor elkaar te krijgen, na het globaal doorlezen van de topics heb ik nog niet echt iets gevonden waarmee ik het voor elkaar kan krijgen.
Specs:
telefoon: P800 (nog geen firmwareupdate)
dongle: MSI
Als je al kan synchroniseren zit je in iedergeval al een end in de goede richting. Als het goed is blijft de verbinding na het synchroniseren intakt (kan je zowel op je P800 als op je computer zien). Als die verbinding er is hoort je browser (bijv. Opera) automatisch je bluetooth verbinding te kiezen, voordat die via gprs of iets zelf wilt gaan inbellen.
De seriële verbinding is er dus wel, maar hij blijft vragen om een inbelverbinding. Na wat meer rondsnuffelen op diverse fora ben ik erachter gekomen dat het met Opera wel wil. Ik heb Opera dus ook geinstalleerd en het werkt. Alleen me mail checken werkt nu nog nietVerwijderd schreef op 05 december 2003 @ 15:39:
[...]
Kan je precies beschrijven wat je nu probeert om te internetten. Want met alleen de melding hij doet het niet kunnen waarschijnlijk niet zo veel mensen je helpen. Wat zijn de handelingen die jij (hebt) verricht om te internetten.
Als je al kan synchroniseren zit je in iedergeval al een end in de goede richting. Als het goed is blijft de verbinding na het synchroniseren intakt (kan je zowel op je P800 als op je computer zien). Als die verbinding er is hoort je browser (bijv. Opera) automatisch je bluetooth verbinding te kiezen, voordat die via gprs of iets zelf wilt gaan inbellen.

PS, als ik op me computer nieuwe mail heb op mijn acount, dan moet dit na het synchroniseren toch ook die mails op mijn telefoon hebben
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
ik heb een probleem met smseen??? ik kan iedereen uit mijn adresboek smseen behalve een paar mensen? die kunnen een smsje sturen naar mij en als ik dan beantwoord dan kan ik alles intikken alleen als ik op zend klik dan gebeurt er niets??? ik heb het geprobeerd met +3162.... en met 062... met 06 2.... +31 62... enz enz niets doet het
als ik het bericht helemaal klaar heb (p800) en klik op dat pijltje terug dan is alles weg, als ik het laatste numer van het telefoon nummer af haal dan slaat ie het wel op?? ik wordt gek van dat ding!!!!
Op Welke page staat dat? Want het gaat hier niet lukken, probleem is dat de plugjes die stuut en bruin verkopen niet passen. Het originele stekkertje is net is kleiner, zodat hij helemaal in het gaatje past.DarkChylde schreef op 03 december 2003 @ 09:59:
laat ff weten of het gelukt is. ben wel benieuwd. weet alleen niet of het voor mij een goed idee is, heb nl geen soldeergear.. mja dat zien we later wel weer.
[edit]
ik zie nu dat er op die page ook een simpele convertor voor $5.65 is
Ik heb wel de pinout gevonden van dat het plugje.
Het buitenste stiftje is aarde, de 2e is links 3e rechts en 4e is mic.
http://pc-mobile.net/sp800.htmDj_Neo_Ziggy schreef op 09 december 2003 @ 11:02:
[...]
Op Welke page staat dat? Want het gaat hier niet lukken, probleem is dat de plugjes die stuut en bruin verkopen niet passen. Het originele stekkertje is net is kleiner, zodat hij helemaal in het gaatje past.
Ik heb wel de pinout gevonden van dat het plugje.
Het buitenste stiftje is aarde, de 2e is links 3e rechts en 4e is mic.
maar het heeft een minimum order bedrag van $11.50,
daarom heb ik 'm nog niet besteld. er komt nog $5.00 bij aan verzendkosten. en dan duurt het 7 tot 14 dagen voordat het bezorgd is.
misschien een plan om met zijn 2'n (of 3'n) te bestellen.
(neem aan dat dit wel mag in dat dit topic. ik ga geen complete ia doen)
DarkChylde schreef op 09 december 2003 @ 12:06:
[...]
http://pc-mobile.net/sp800.htm
maar het heeft een minimum order bedrag van $11.50,
daarom heb ik 'm nog niet besteld. er komt nog $5.00 bij aan verzendkosten. en dan duurt het 7 tot 14 dagen voordat het bezorgd is.
misschien een plan om met zijn 2'n (of 3'n) te bestellen.
(neem aan dat dit wel mag in dat dit topic. ik ga geen complete ia doen)
Ligt het niet aan dat die nummer mobiel (werk) zijn?2bORnot2b schreef op 09 december 2003 @ 10:48:
wie kan mij helpen met het volgende:
ik heb een probleem met smseen??? ik kan iedereen uit mijn adresboek smseen behalve een paar mensen? die kunnen een smsje sturen naar mij en als ik dan beantwoord dan kan ik alles intikken alleen als ik op zend klik dan gebeurt er niets??? ik heb het geprobeerd met +3162.... en met 062... met 06 2.... +31 62... enz enz niets doet hetals ik mn sim in mn oude vertrouwde nokia6210 zet gaat alles oke?!?!?!?
als ik het bericht helemaal klaar heb (p800) en klik op dat pijltje terug dan is alles weg, als ik het laatste numer van het telefoon nummer af haal dan slaat ie het wel op?? ik wordt gek van dat ding!!!!
Je kan instellen zowel mobiel (t) (thuis) als mobiel (w) (werk).
En volgens mij kan je mobiel (werk) niet terug sms-en...
In ieder gevald at had ik, weet niet of het bij jou ook zo is...
Verwijderd
Basically, I found that the only way to correct the situation was to have a massive tidy up of all the contacts on all systems (mostly done manually), and delete all the phonebook entries on my sim card. It took ages and was frustrating, but I now have one definitive entry for each contact. I don't seem to have any issues now with SMS (at least not at the moment!!!)
en een vervolg
I did basically the same thing a few days ago and I have yet to experience any problems sending sms anymore.
What I did was: I made sure that all of my local contact's had the international prefix in front of the numbers(i.e. Norway= +47), but I still kept getting sms's with just the number displayed, unable to reply.
Then I realised that I still had the same contact in the sim-memory without the prefix, so I then changed all my sim-contacts to also display the international prefix(the local ones), and now, when the contact's match, I haven't experienced one single problem sending sms's
Heb hetzelfde gedaan en tot nu toe geen problemen meer.
k, thanks ga daar wel ff kijken morgen.circumsonus schreef op 09 december 2003 @ 14:04:
je kan de 2,5mm plugjes gewoon voor paar euri bij de mediamarkt kopen...
[...]
kan ik eindelijk mijn nieuwe ex71's op mijn p800 zetten
Zo niet, wil ik wel kijken wat de mogelijkheden zijn, voor een zeer kleine mini IA. Net genoeg om de kosten eruit te halen!
Verwijderd

Is dit normaal?
ben trouwens nog gaan kijken in de mediamarkt naar een 3.5-2.5 convertor. maar dat ding is echt veelste groot
is een rechte plug
(gejat uit dit topic convertor voor 2,5 naar 3,5 )
ik begin me toch te ergeren aan de kleine fouten in de p800.
waarom brengt sony niet zelf een convertor uit voor een paar euro.
ik koop 'm wel... kon ik maar vinden

Pfff oplossing is aantal posts eerder aangegeven .. Maar om je geheugen op te frissen :DarkChylde schreef op 16 december 2003 @ 10:50:
die in MM was wel stereo. maar een plug van een paar centimeter die uitsteekt aan de zijkant van je telefoon ben je zowieso niet blij mee
ik begin me toch te ergeren aan de kleine fouten in de p800.
waarom brengt sony niet zelf een convertor uit voor een paar euro.
ik koop 'm wel... kon ik maar vinden
http://pc-mobile.net/sp800.htm
Snap sowieso eigenlijk niet wat je met je opmerkingen wilt bereiken de spec's van deze phone zijn duidelijk voor aankoop op internet te vinden en logisch dat SE gekozen heeft voor een 2,5 jack aangezien anders de P800 NOG groter was geworden en je dan hem weer te groot had gevonden oid
Lang verhaal kort, pak die link helemaal onderaan kabeltje verloop van 6 dollar .. da's dus geen geld bestel er 2 voor het geval dat je er 1 kwijtraakt en voilla probleem opgelost .. kzie persoonlijk het probleem nie zo ..
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
dit heb ik ook geprobeerd maar het werkt nog steeds nietVerwijderd schreef op 09 december 2003 @ 16:43:
Oke had soortgelijke problemen, maar bij mij was het als je een paar keer achter elkaar op de send knop drukte kreeg je een popup met niet voldoende geheugen. Als je dit ook hebt kun je dit proberen (het is een c/p knutsel dus in engels):
Basically, I found that the only way to correct the situation was to have a massive tidy up of all the contacts on all systems (mostly done manually), and delete all the phonebook entries on my sim card. It took ages and was frustrating, but I now have one definitive entry for each contact. I don't seem to have any issues now with SMS (at least not at the moment!!!)
en een vervolg
I did basically the same thing a few days ago and I have yet to experience any problems sending sms anymore.
What I did was: I made sure that all of my local contact's had the international prefix in front of the numbers(i.e. Norway= +47), but I still kept getting sms's with just the number displayed, unable to reply.
Then I realised that I still had the same contact in the sim-memory without the prefix, so I then changed all my sim-contacts to also display the international prefix(the local ones), and now, when the contact's match, I haven't experienced one single problem sending sms's
Heb hetzelfde gedaan en tot nu toe geen problemen meer.
als ik een master reset doe zou dat helpen?? en hoeveel ben ik dan kwijt? volgens mij alles ook programmatjes en foto's e.d.
het vreemde is wel dat als er gebeld wordt van dat nummer dat ik het nummer zie en niet de naam en die staat dus wel in mn telefoon!
iemand een ander idee??

Bij sommige contactpersonen zet ie het 06 nummer in het commentaarvakje, helemaal onderaan.
Is er nog iemand met dit probleem en hoe kan ik dit weer helemaal goed laten komen?
Draag je 'm in je broekzak mee, of bewaar je 'm op een andere stofrijke plaats?Elroy schreef op 13 december 2003 @ 19:52:
Arg, ik heb m'n telefoon bijna 2 maanden en ik heb al minstens 4 stofdeeltjes onder mijn display zitten.
Is dit normaal?
Dan is het niet vreemd, ik zelf heb er in de tijd dat ik 'm had (maand of 7) geen last van gehad (opbergplaats; vakje in m'n rugtas).
Misschien dat je 'm bij een SE-servicecentre kan laten schoonmaken.
Verwijderd
Ik heb nu oggplay maar das wat minder want ik moet telkens elk mp3'tje converten.
Nouja, ik wil er ook wel geld voor betalen, maar ik heb geen creditcard ofzow dus dan wordt het volgens mij wel moeilijk..
Verwijderd
Ik had hetzelfde probleem na het synchroniseren met Outlook. Gelukkig zijn de contacts op de P900 niet veranderd. Alleen de contacts die ik in Outlook had aangepast zijn veranderd. Maar je kan ook 00 gebruiken ipv de +. Maar ik heb liever de + prefix. Dus als iemand een oplossing heeft voor dit probleem, graag.eerdepeer schreef op 17 december 2003 @ 11:30:
Ik heb een veel leuker probleem. Na synchroniseren met outlook maakt mn outlook van alle +316... 316..... en kan ik dus geen enkel nummer meer normaal bellen zonder er zelf een + voor te zetten.
Bij sommige contactpersonen zet ie het 06 nummer in het commentaarvakje, helemaal onderaan.
Is er nog iemand met dit probleem en hoe kan ik dit weer helemaal goed laten komen?
dat heb ik dus ook gehad?! ook in het commentaarvakje, helemaal onderaan??eerdepeer schreef op 17 december 2003 @ 11:30:
Ik heb een veel leuker probleem. Na synchroniseren met outlook maakt mn outlook van alle +316... 316..... en kan ik dus geen enkel nummer meer normaal bellen zonder er zelf een + voor te zetten.
kan jij wel alle nummers smseen? dan heeft het er niets mee te maken anders misschien wel?
Verwijderd
Ik heb een oplossing voor het + gedoe. Je neemt bijv +31624123456 en deze wil je in Outlook hebben, dan moet je het in Outlook zo noteren:2bORnot2b schreef op 09 december 2003 @ 10:48:
wie kan mij helpen met het volgende:
ik heb een probleem met smseen??? ik kan iedereen uit mijn adresboek smseen behalve een paar mensen? die kunnen een smsje sturen naar mij en als ik dan beantwoord dan kan ik alles intikken alleen als ik op zend klik dan gebeurt er niets??? ik heb het geprobeerd met +3162.... en met 062... met 06 2.... +31 62... enz enz niets doet hetals ik mn sim in mn oude vertrouwde nokia6210 zet gaat alles oke?!?!?!?
+31(6)24123456
Dus met haakjes (volgens mij kan je de haakjes overal zetten).
De telefoon belt de telefoonnr met haakjes (hij laat de haakjes weg bij het bellen) en de nummerweergave werkt ook goed bij een nummer met haakjes.
Succes met het aanpassen van alle nummers!
Verwijderd
ik begrijp alleen niet waarom je verbinding moet maken met een gps locator, de p800 is toch zelf al een gps locator of niet?
Verwijderd
Kan iemand die zeggen, heb echt geen tijd om dat op te zoeken !!
Verwijderd
Volgens mij is het omdat je eigenlijk geen kaartjes/routes op je toestel hebt staan maar deze via gprs binnenhaald.
Verwijderd
Heel Kerstavond de site afgezocht maar geen link gevonden. Wie weet 'm nog of heeft een andere oplossing ?
Verwijderd
Voor degenen die graag MMS van KPN zouden gebruiken op de P800 (en waarschijnlijk ook P900). Ik heb een uitleg gemaakt. Deze tref je aan op
http://www.gestoord.com/index.php?weblog_id=3
Ik draag hem altijd in mijn broekzak.Fear-factoR schreef op 17 december 2003 @ 16:10:
[...]
Draag je 'm in je broekzak mee, of bewaar je 'm op een andere stofrijke plaats?
Dan is het niet vreemd, ik zelf heb er in de tijd dat ik 'm had (maand of 7) geen last van gehad (opbergplaats; vakje in m'n rugtas).
Misschien dat je 'm bij een SE-servicecentre kan laten schoonmaken.
Ik heb al gezocht om de stof eruit te laten halen alleen doen ze daar heel moeilijk over, omdat ze dan de hele telefoon uit elkaar moeten halen.
Dat betekend dat het mij heel wat gaat kosten

Het valt me wel op dat de stofdeeltjes vanzelf weer wegvagen.
Na een maandje zijn ze bijna weer verdwenen.
Dit is weer vanzelf goed gekomen. Het defect is weg. Morgen ga ik een p900 bestellen. Mijn vriendin vond mijn telefoon zo gaaf, dat ze hem wel wilde "hebben"
Weet iemand hoe dit moet?
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem, en ik heb denk ik wat beter gezochtVerwijderd schreef op 24 december 2003 @ 23:43:
Een 'voetje' van mijn klepje is afgebroken. Nu meende ik laatst hier een link te hebben gelezen naar een Duitse site waar die dingen te bestellen waren (en vele andere praktische P800 accesoires).
Heel Kerstavond de site afgezocht maar geen link gevonden. Wie weet 'm nog of heeft een andere oplossing ?
http://www.mobiltec24.de/
De voetjes ed:
http://www.mobiltec24.de/...1de2afdf8be668c36bde46d5a
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2003 14:26 ]
Verwijderd
ik heb die nu wel namelijk, vooral voor de oordopjes omdat me ouwde kapot ginge en er alleen nog headsets waren met 1 dopje.
Die FM radio heeft er dus 2, maar ik wil m ook gebruiken om mijn mp3'tjes aftespelen (dat radiotje).
En dat lukt nog niet.. mss iemand een idee?
Uhm... gaat dat eigenlijk wel? Als je geen geluid krijgt zal 't wel niet werken?Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 20:06:
Hey heeft iemand die FM radio uitbreiding ook?
ik heb die nu wel namelijk, vooral voor de oordopjes omdat me ouwde kapot ginge en er alleen nog headsets waren met 1 dopje.
Die FM radio heeft er dus 2, maar ik wil m ook gebruiken om mijn mp3'tjes aftespelen (dat radiotje).
En dat lukt nog niet.. mss iemand een idee?
Normaal luister je Mp3 via de headset aansluiting boven, en niet met de aansluiting aan de onderkant.
Verwijderd
Ik zal nog wel ff met SE mailen, antwoord zet ik hier binnen kort neer
---------------------------- Antwoord: --------------------------------
Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Customer Care Center.
Nee, u heeft hier toch de headset voor nodig.
U kunt te allen tijde contact met ons opnemen, indien u onze ondersteuning wenst.
Bezoekt u ook onze website www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones.
Met vriendelijke groeten,
Pieter van Eijsden
Sony Ericsson Customer Care Center Netherlands
Sony Ericsson Mobile Communications AB
Mail: questions.nl@support.sonyericsson.com
web: http://www.sonyericsson.com
---------------------------------------------------------------------------------------
Nouja k ben nu wel gewend aant fm'radiotje ik hou m gewoon
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 15:44 . Reden: Emailtje van SE terug ]
Verwijderd
Da's écht de meest gestelde vraag.Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 23:34:
Ik heb al aardig wat topics hierover gezien, maar is er iemand die kan bevestigen dat een memorystick duo van 256 mb geaccepteerd word in m'n P800? Of is 128 de max?
NEE, 128 max.
Lekker is dat, die headsets worden dus niet meer gemaakt voor de P800. Die van mij was een maand geleden kapot gegaan, ik heb alles moeten afbellen om er nog 1 te krijgen

Verwijderd
Klopt, daarom had ik deze ook maar gekocht.. nouja ik heb me ouwe weer gerepareerdOrfuis schreef op 28 januari 2004 @ 14:01:
[...]
Lekker is dat, die headsets worden dus niet meer gemaakt voor de P800. Die van mij was een maand geleden kapot gegaan, ik heb alles moeten afbellen om er nog 1 te krijgen
maar ik heb nog een leuke link:
http://www.funfonechat.com/showthread.php?t=140
Een (beta)progje om filmpjes te maken met de p800
Dat bericht is van 26-07-2003Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 17:23:
[...]
maar ik heb nog een leuke link:
http://www.funfonechat.com/showthread.php?t=140
Een (beta)progje om filmpjes te maken met de p800
Nope, dat gaat niet.pang schreef op 01 februari 2004 @ 12:54:
weet iemand of het mogelijk is om met de p800 als webcam te gebruiken(via bluetooth)?
Dit topic is gesloten.