Het grote Sony Ericsson P800 topic - Deel 5

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.882 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Elroy schreef op 07 november 2003 @ 20:15:
En sommige programma's kan je niet afsluiten, blijven die dan altijd actief. :?
Yep! het principe van symbian is, zo heb ik gehoord, dat je net zo lang programma's kan blijven openen totdat je geheugen vol zit, en dan begint hij pas met afsluiten (tenzij je natuurlijk "reboot"). En sommige programma's ben ik wel blij mee dat je ze af kan sluiten; Camcoder b.v. die vreet me toch een partij stroom :Y)

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:02

Maar ik heb effe een vraag. Als ik mijn telefoon in mijn broekzak heb, dan kan de telefoon opeens heel erg heet worden (lijkt wel een verwarming in mijn broek ;) ).
Is dit normaal?
Waar je ff naar moet zoeken is een programmatje dat heet Sman, daarmee kan je appz killen. En nog veel meer leuke dingen! Zoals Bluejacking e.d.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dromer schreef op 01 november 2003 @ 20:04:
De grap is.
Ik had jullie tips al gelezen dus heb windows al opnieuw geinstalleerd.
Ook heb ik beide software versie's geprobeerd.
Moet ik nog instellingen aan die com3 poort veranderen mischien ?
Jongens koop gewoon een Apple computer, werkt altijd. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:19
Lekkere nuttige reply ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is de virtuele knoppen die je ziet als je geen klepje gebruikt te veranderen van kleur?
Bedoel eigenlijk de blauwe achtergrond die naast de knoppen te zien is aan te passen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 19:40:
Weet iemand of het mogelijk is de virtuele knoppen die je ziet als je geen klepje gebruikt te veranderen van kleur?
Bedoel eigenlijk de blauwe achtergrond die naast de knoppen te zien is aan te passen...
Nee, gaat niet.
Je hebt vast een Mineral Grey kleur laten monteren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, heb gewoon de blauwe versie.

Heb echter een zwarte achtergrond genomen en dat steekt zo af tegen dat blauwe, had gehoopt dus dat ik die gehele blauwe achtergrond kon vervangen.

Maargoed je kunt niet alles hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:29

Piggen

Lekker bakkie

Ik hoop binnenkort ook P800 eigenaar te zijn (ik kan er een ruilen tegen mijn T610, lijkt me een erg goede deal als ik niet genaaid word:). Ondanks dat de P900 er al is denk ik er erg veel plezier van te kunnen hebben. Was ook al wat uitgekeken op de T610)

Maar ik heb nog een geheugenvraagje

IK zie in de pricewatch ook Memorystick PRO duo sticks. Gaan die ook werken in de P800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
mpmad schreef op 11 november 2003 @ 17:58:
IK zie in de pricewatch ook Memorystick PRO duo sticks. Gaan die ook werken in de P800?
Nee, werkt niet.
Ze werken zelfs ook niet in de P900 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hhhmmm nu heb ik een master reset gedaan en mijn D drive geformateerd (nee geen fout maar bewust) alleen nu zie ik geen mappen meer op de memory stick.

Voorheen had ik 5 mappen:
audio
Document
image
other
video

Deze heb ik nu alleen nog maar op de "C" drive
Op de "D" drive staan geen mappen, ik kan dus ook uplaoden naar de stick, vreemd genoeg kan ik wel installeren (sis bestandjes) naar de D en deze werken dan ook.

Iemand een idee hoe dit kan en hoe ik die mappen weer terug krijg op de D drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Zo vandaag de CAR-100 binnen gehad, echt geinig klein ding.
Alleen jammer dat die niet werkt op de P800 :(
Heb maar de T610 ff gepakt van me vriendin, werkt lekker easy en rijd als een trein, echt een leuke gadget. Alle mensen staan echt versteld van dat ding dat het kan met een telefoon.
Keep op the good(INOVATING) work--> Sony Ericsson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

Wat heeft trouwens die screensaver voor een nut.
Het bovenste gedeelte komt een screensaver en de andere helft niet 8)7
Volgens mij heeft de telefoon zoiezo geen screensaver nodig, display is toch een soort van tft/lcd type?

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 21:38
Dromer schreef op 02 november 2003 @ 16:44:
Gisteren de P800 even op een andere computer aangesloten.
Deze synchroniseerde direct.
Daarna op nog een ander computer, deze met win2003 server, ook dat ging perfect.
Vanochtend mijn pc maar weer opnieuw gedaan, eerst windows XP daarna win2003 server.
Bij beide wil het dus gewoon niet, maakt niet uit wat ik doe.
Ligt dus ergens aan mijn computer ofzo..
* Dromer geeft het op....en baalt stevig.
probeer ook ff de power save optie van je usb poorten uit te zetten. dat helpt soms ook.(dus dat windows dat apparaat mag uitschakelen)

Verwijderd

Ik kan een p800 van zes maanden oud in uitstekende staat kopen (hem hem werkend gezien) voor 350€ met alles origineel erbij. Klinkt dat als een goeie deal?

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 21:44:
Ik kan een p800 van zes maanden oud in uitstekende staat kopen (hem hem werkend gezien) voor 350€ met alles origineel erbij. Klinkt dat als een goeie deal?
Als je alleen het toestel wilt en je hebt al een abbo of prepaid dan is het een mooie deal.
Als je nog een abbo wilt afsluiten, dan kan je hem net zo goed nieuw kopen.
Elroy, heeft de P800 nieuw gekocht voor €350 gekocht met 2 jaar abbo :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ik heb gister de p900 in mijn handen gehad, in den haag. Wat een tof ding. Hij kost alleen los ff € 1000,- das dus wel minder :( En ik heb net een abbo afgesloten bij vodaphone dus, die laat maar ff aflopen, tenzij de av weer afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Dj_Neo_Ziggy schreef op 22 november 2003 @ 23:34:
Ik heb gister de p900 in mijn handen gehad, in den haag. Wat een tof ding. Hij kost alleen los ff € 1000,- das dus wel minder :( En ik heb net een abbo afgesloten bij vodaphone dus, die laat maar ff aflopen, tenzij de av weer afloopt.
das net gebeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Heb even een vraagje.
Vroeger msn-de ik best veel op me P800 met zowel Jmsn 1.3 en 12planetIM, maar nu doen ze het alle2 niet meer.
Hij zegt dat hij geen contact kan maken met de msn service of zoiets.
Het rare is dat ik vroeger dus wel gewoon kon msn-en.

Heeft iemand dit zelfde probleem ook of dit probleem gehad en weet hoe je dit moet "oplossen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha BasZ schreef op 24 november 2003 @ 08:19:
Heb even een vraagje.
Vroeger msn-de ik best veel op me P800 met zowel Jmsn 1.3 en 12planetIM, maar nu doen ze het alle2 niet meer.
Hij zegt dat hij geen contact kan maken met de msn service of zoiets.
Het rare is dat ik vroeger dus wel gewoon kon msn-en.

Heeft iemand dit zelfde probleem ook of dit probleem gehad en weet hoe je dit moet "oplossen".
Msn heeft een of ander beveiligingkje ingebouwd, bijv. met Trillian en andere msnclonen kon je niet meer inloggen, al die clonen hebben nu patches gemaakt waarmee het wel weer mogelijk is. zo ook met IMplus voor symbian die gebruik ik, wel de nieuwste versie, ik denk dat de andere symbian msnclonen ook wel nieuwe versies hebben uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfuis
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-01 22:02
Kijk is op www.tipic.com daar kan je een MSN client krijgen die wel werkt :)

"I don't have a computer at home. Is the Internet available in book form?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ik ga daar eens even kijken, dank jullie wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Laatst online: 13:48

oZy

hmm, ik kan vanaf vanmorgen geen netwerk meer vinden :(

ik zit bij t-mobile, nooit last van gehad.. (en nee, ik heb al mn rekeningen betaald :Y))

ligt dit aan de p800 of aan t-mobile? ben vandaag half nederland door geweest voor mn werk dus ligt ook niet aan een zendmast ofzo :) heb em ook al meerdere malen aan/uit gezet, sim eruit, mag allemaal niets baten.. gisteren werkte het nog prima :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ik heb heel de dag gewoon goed netwerk gehad hier (Gouda), ook met T-Mobile...
Ik zit overigens nog steeds te "kloten" met dat TipicME, krijg nie echt me msn contacten zeg maar erin.
Hoe moet ik via dat TipicME me msn op?

[ Voor 29% gewijzigd door Tha BasZ op 25-11-2003 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfuis
Tha BasZ schreef op 25 november 2003 @ 14:30:
Ik heb heel de dag gewoon goed netwerk gehad hier (Gouda), ook met T-Mobile...
Ik zit overigens nog steeds te "kloten" met dat TipicME, krijg nie echt me msn contacten zeg maar erin.
Hoe moet ik via dat TipicME me msn op?
Je moet eerst verbinding maken en dan iets van register en dan kan je MSN, ICQ enz aanvinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Bedankt... Heb ondertussen al JMSN 1.5 en die werkt tenminste logischer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclone
  • Laatst online: 20:36

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

oZy schreef op 25 november 2003 @ 01:12:
hmm, ik kan vanaf vanmorgen geen netwerk meer vinden :(

ik zit bij t-mobile, nooit last van gehad.. (en nee, ik heb al mn rekeningen betaald :Y))

ligt dit aan de p800 of aan t-mobile? ben vandaag half nederland door geweest voor mn werk dus ligt ook niet aan een zendmast ofzo :) heb em ook al meerdere malen aan/uit gezet, sim eruit, mag allemaal niets baten.. gisteren werkte het nog prima :?
Ja heb ik hier zo nu en dan ook welleens last van op mijn werk en dan bel je klantenservice en dan weten ze van niets .. maar 10 minuten later werkt het dan weer wel .. meestal is het trouwens dat ik wel netwerk kan vinden en kan bellen maar dat GPRS het laat afweten.

/me ik heb dan ook grote twijfels bij de dekking en betrouwbaarheid van het T mobile netwerk

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een abbo bij Debitel icm met de P800, ik vind het egt een vet mooi ding enzo maar ik mis tussen al die functies er volgens mij 1...
Is er ook zoiets als een gespreksteller... iets dat telt hoeveel ik heb gebelt enzow?
Want dat zou wel handig zijn bij mijn abbo.

Ik heb me wel bij debitel.nl aangemeld enzow maar daar kun je het ook niet zien.
En weet iemand nog een goed mp3 programma voor de p800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 17:52:
Ik heb een abbo bij Debitel icm met de P800, ik vind het egt een vet mooi ding enzo maar ik mis tussen al die functies er volgens mij 1...
Is er ook zoiets als een gespreksteller... iets dat telt hoeveel ik heb gebelt enzow?
Want dat zou wel handig zijn bij mijn abbo.

Ik heb me wel bij debitel.nl aangemeld enzow maar daar kun je het ook niet zien.
En weet iemand nog een goed mp3 programma voor de p800?
Die zit onder configuratie scherm>alg>telefoon voorkeuren>gespreksteller :)
Alleen moet je daarvoor wel je pin2 voor weten. Ik wist hem iig niet meer, nu moet ik mijn puk2 invoeren. :/

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elroy schreef op 26 november 2003 @ 20:54:
[...]

Die zit onder configuratie scherm>alg>telefoon voorkeuren>gespreksteller :)
Alleen moet je daarvoor wel je pin2 voor weten. Ik wist hem iig niet meer, nu moet ik mijn puk2 invoeren. :/
Bij mij staat dat niet... :( is er ook een manier om de firmware up te graden, of om een progje ervoor te dl/en?
Want ik weet zeker dat het er niet staat.. :?
hehe tog bedankt voor de reply

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2003 21:04 ]

Verwijderd

*schopjuh*
Is er niemand die het weet waar de gespreksteller staat?

• Raka
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
De gespreksteller vind je als volgt:

1. Ga naar de telefoon
2. Klik op het linkerincoontje van de twee helemaal links onderin; dit opent de gesprekslijst
3. Klik op Telefoon -> Totale gespreksinfo: voila!

Verwijderd

Hey ja bedankt!! :)
Erg dom van mij dat ik het maar niet kon vinden |:( |:( |:(

• Dj Neo Ziggy
Heeft iemand al de optie gevonden om voicememo op te nemen op je duostick ipv je interne geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Dj_Neo_Ziggy schreef op 27 november 2003 @ 22:40:
Heeft iemand al de optie gevonden om voicememo op te nemen op je duostick ipv je interne geheugen?
Volgens mij gaat dat niet, maar je kunt de wave files wel handmatig met een filemanager verplaatsen naar je Duo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 16:10
Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 14:07:
*schopjuh*
Is er niemand die het weet waar de gespreksteller staat?
>Hoofdmenu
>Telefoon
>lijst met gedetailleerde laatste gesprekken enzo...
>Telefoon (bovenin de balk)
>Totale gespreksinfo
;)

Ik had zelf ook nog wat: hoe kan je nummerherkenning uitzetten en weet er iemand of er net als in de Sony Z5 een antwoordapparaat op zit? Zo kan je gratis je voicemail vervangen! (of een 2e voicemailtekst inspreken als je bijv. in college zit ofzo...)????

[ Voor 33% gewijzigd door eerdepeer op 28-11-2003 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
eerdepeer schreef op 28 november 2003 @ 12:59:
[...]
Ik had zelf ook nog wat: hoe kan je nummerherkenning uitzetten en weet er iemand of er net als in de Sony Z5 een antwoordapparaat op zit? Zo kan je gratis je voicemail vervangen! (of een 2e voicemailtekst inspreken als je bijv. in college zit ofzo...)????
De Z5 heeft idd een paar mooie functies zoals andwoordapparaat en telefoongesprekken opnemen. Bij de P800 hebben ze dat weg gelaten.

Ben nooit een optie tegen komen om nummerherkenning uit te zetten. Je kunt wel een code voor het nummer zetten zodat de andere het nummer niet kan zien.
Of je laat het bij de Provider gewoon uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfuis
Je kan als je een nummer hebt ingevoert bij het menu telefoon kiezen voor 'mijn nummer verbergen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb laatst ook tipicme gedld en geintstalleerd maar ik zou niet weten welke dingen ik moet invullen. Kan iemand mij vertellen wat ik dus in moet vullen bij server en proxy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Je moet je ook aanmelden op de site zelf van TipcME en dan krijg je de info opgestuurd.
Zelf gebruik ik nu de nieuwe jmsn, vind ik persoonlijk beter werken... (alleen voor msn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2bORnot2b
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-05-2023
ik heb een probleem met het synchroniseren van mn agenda, alle contacts kan ik wel doen maar als ik de agenda er bij zet blijf hij heel lang hangen en dan stopt het????

ik heb wel ondertussen mn pc opnieuw geinstalleerd en bij de vorige installatie ging het wel in 1 keer goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerdepeer
Ik zit me trouwens ook altijd nog te irriteren aan Outlook XP die vraagt of ik toestemming wil geven aan mn p800 om te synchroniseren. Kan ik niet gewoon voor altijd toestemming geven??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
eerdepeer schreef op 02 december 2003 @ 00:46:
Ik zit me trouwens ook altijd nog te irriteren aan Outlook XP die vraagt of ik toestemming wil geven aan mn p800 om te synchroniseren. Kan ik niet gewoon voor altijd toestemming geven??
check het topic. er staat ergens een link naar een progje "click yes".
die doet het dan voor je.

dan nog een vraag van mij. ik zoek een 3.5 naar 2.5 verloopje voor mijn koptelefoon. weet iemand waar ergens ik die kan kopen? (heb de inkoopactie net gemist :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-03 13:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:14

The Deaken

Nexus

Hoi allemaal,

Ik ben sinds kort ook een trotse bezitter van de Sony Ericsson P800, ook heb ik hierbij de MSI Bluetooth dongle aangeschaft. Ik ben hiermee aan het onderzoeken gegaan en het het dan ook voor elkaar gekregen om te kunnen synchroniseren via BT. Maar als ik zo eens dit (en oudere P800) topic doorlees moet het ook mogelijk zijn om via de BT je mail te checken en te internetten. Ik heb de link (Verwijderd in "Het grote Sony Ericsson P800 topic - Dee..." ) die hier gegeven wordt ook doorgelezen maar ik krijg het niet echt voor elkaar, elke keer wil de telefoon weer inbellen of GPRS gebruiken. Ik heb dus ook geprobeerd deze inernetacounts te verwijderen en dan te internetten maar dan zegt ie dat er geen acount is.
Wat moet ik nou doen om dit voor elkaar te krijgen, na het globaal doorlezen van de topics heb ik nog niet echt iets gevonden waarmee ik het voor elkaar kan krijgen.

Specs:
telefoon: P800 (nog geen firmwareupdate)
dongle: MSI

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
DarkChylde schreef op 02 december 2003 @ 09:41:
[...]

check het topic. er staat ergens een link naar een progje "click yes".
die doet het dan voor je.

dan nog een vraag van mij. ik zoek een 3.5 naar 2.5 verloopje voor mijn koptelefoon. weet iemand waar ergens ik die kan kopen? (heb de inkoopactie net gemist :()
Ik ben er nu eentje aan het solderen! Ik laat mijn mic weg. Maar kan dan wel een andere koptelefoon aansluiten. Je kan eventueel nog een troath (keel) mic eraan jassen, en dan ben je klaar! Handyman heeft die dingen. Plugjes heb ik gehaald bij de betere electro winkel (stuut en bruin in den haag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
ik meen me te herinneren dat iemand uit dit topic die gekocht had, en dat ie vrij snel stuk was. dus die is geen optie (maar toch bedankt ;))
Dj_Neo_Ziggy schreef op 03 december 2003 @ 00:05:
[...]
Ik ben er nu eentje aan het solderen! Ik laat mijn mic weg. Maar kan dan wel een andere koptelefoon aansluiten. Je kan eventueel nog een troath (keel) mic eraan jassen, en dan ben je klaar! Handyman heeft die dingen. Plugjes heb ik gehaald bij de betere electro winkel (stuut en bruin in den haag)
laat ff weten of het gelukt is. ben wel benieuwd. weet alleen niet of het voor mij een goed idee is, heb nl geen soldeergear.. mja dat zien we later wel weer.

[edit]
ik zie nu dat er op die page ook een simpele convertor voor $5.65 is :z

[ Voor 5% gewijzigd door DarkChylde op 03-12-2003 10:14 . Reden: lezen :Z ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Ik kan een p800 overkopen van een collega, hij wil een p900 kopen en wil daarom z'n p800 kwijt. Ik kan hem voor een redelijke prijs kopen, en wil hem zeker graag hebben, geweldige telefoon...

Vraag me alleen af hoe dat precies werkt met dat GPRS enzo, ik wil namelijk de simkaart van m'n bestaande abonnement (bij Telfort) in die p800 zetten, moet ik dan ook dingen in die telefoon veranderen om ermee te kunnen GPRS'en?
M'n abonnement ondersteunt wel GPRS, dat zou geen probleem moeten zijn. Was echter van plan om ff tijdelijk simkaart te switchen in die p800, om te kijken of het goed werkt, maar als ik dan allemaal dingen moet gaan veranderen is het niet erg handig!

Iemand die hier meer van weet?

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Je moet wel iets veranderen ja.
Zoek ff op de website van Telfort of Klantenservice hoe je dat kunt instellen.
Instellingen krijgen je van Telfort via sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

Flint123 schreef op 03 december 2003 @ 16:50:
Je moet wel iets veranderen ja.
Zoek ff op de website van Telfort of Klantenservice hoe je dat kunt instellen.
Instellingen krijgen je van Telfort via sms.
Okey thnx...

Is alleen het aanbieden van GPRS door je provider genoeg om alle functies te kunnen gebruiken met je abonnement?
Of moet je nog andere dingen fixen, om te kunnen msn'en bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerdepeer
Ik heb trouwens mijn 128 mb kaartje een paar dagen geleden ontvangen van foto-video-shop :)

Maar ik heb effe een vraag. Als ik mijn telefoon in mijn broekzak heb, dan kan de telefoon opeens heel erg heet worden (lijkt wel een verwarming in mijn broek ;) ).
Is dit normaal?
Warm is normaal, maar heet?? Hij wordt bij mij wel lekker heet (en vet) als ik ermee bel, maja, dat zal wel aan mij liggen.

Om je proggies af te sluiten moet je ffies tracker downloaden. 2.0 is geloof ik de laatste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Chi3F schreef op 03 december 2003 @ 16:59:
[...]

Okey thnx...

Is alleen het aanbieden van GPRS door je provider genoeg om alle functies te kunnen gebruiken met je abonnement?
Of moet je nog andere dingen fixen, om te kunnen msn'en bijvoorbeeld?
Jahoor, dat moet genoeg zijn.
GPRS is niets meer dan gewoon een dataverbinding.

Zover ik weet maken ze bij Telfort geen onderscheid.
Kijk je heb van die afgeschermde netwerken zoals I-mode, T-zones of Share maar volgens mij heeft Telfort zoiets niet.

Het lijkt me dus dat je bij Telfort altijd een volledige GPRS verbinding hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

Flint123 schreef op 03 december 2003 @ 18:47:
[...]

Jahoor, dat moet genoeg zijn.
GPRS is niets meer dan gewoon een dataverbinding.

Zover ik weet maken ze bij Telfort geen onderscheid.
Kijk je heb van die afgeschermde netwerken zoals I-mode, T-zones of Share maar volgens mij heeft Telfort zoiets niet.

Het lijkt me dus dat je bij Telfort altijd een volledige GPRS verbinding hebt.
Okay, dat zou erg mooi zijn namelijk!
Heb een ultra goedkoop abonnement (via universiteit) voor 3 euro per maand, incl. 1 mb GPRS, en elke volgende mb kost 2.38, dus das vrij goedkoop internetten via m'n mobiel... :P

Thnx voor de informatie iig, ga ik binnenkort ff checken of t echt werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok welke msn prog is het beste voor je p800 en waar download je het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Jmsn is erg goed.
Je kunt 'm hier kopen.
En hier kun je een trial proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Deaken schreef op 03 december 2003 @ 00:00:
Hoi allemaal,

Ik ben sinds kort ook een trotse bezitter van de Sony Ericsson P800, ook heb ik hierbij de MSI Bluetooth dongle aangeschaft...Wat moet ik nou doen om dit voor elkaar te krijgen, na het globaal doorlezen van de topics heb ik nog niet echt iets gevonden waarmee ik het voor elkaar kan krijgen.

Specs:
telefoon: P800 (nog geen firmwareupdate)
dongle: MSI
Kan je precies beschrijven wat je nu probeert om te internetten. Want met alleen de melding hij doet het niet kunnen waarschijnlijk niet zo veel mensen je helpen. Wat zijn de handelingen die jij (hebt) verricht om te internetten.

Als je al kan synchroniseren zit je in iedergeval al een end in de goede richting. Als het goed is blijft de verbinding na het synchroniseren intakt (kan je zowel op je P800 als op je computer zien). Als die verbinding er is hoort je browser (bijv. Opera) automatisch je bluetooth verbinding te kiezen, voordat die via gprs of iets zelf wilt gaan inbellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken

The Deaken

Nexus

Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 15:39:
[...]

Kan je precies beschrijven wat je nu probeert om te internetten. Want met alleen de melding hij doet het niet kunnen waarschijnlijk niet zo veel mensen je helpen. Wat zijn de handelingen die jij (hebt) verricht om te internetten.

Als je al kan synchroniseren zit je in iedergeval al een end in de goede richting. Als het goed is blijft de verbinding na het synchroniseren intakt (kan je zowel op je P800 als op je computer zien). Als die verbinding er is hoort je browser (bijv. Opera) automatisch je bluetooth verbinding te kiezen, voordat die via gprs of iets zelf wilt gaan inbellen.
De seriële verbinding is er dus wel, maar hij blijft vragen om een inbelverbinding. Na wat meer rondsnuffelen op diverse fora ben ik erachter gekomen dat het met Opera wel wil. Ik heb Opera dus ook geinstalleerd en het werkt. Alleen me mail checken werkt nu nog niet :/
PS, als ik op me computer nieuwe mail heb op mijn acount, dan moet dit na het synchroniseren toch ook die mails op mijn telefoon hebben :?

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2bORnot2b
wie kan mij helpen met het volgende:

ik heb een probleem met smseen??? ik kan iedereen uit mijn adresboek smseen behalve een paar mensen? die kunnen een smsje sturen naar mij en als ik dan beantwoord dan kan ik alles intikken alleen als ik op zend klik dan gebeurt er niets??? ik heb het geprobeerd met +3162.... en met 062... met 06 2.... +31 62... enz enz niets doet het :( als ik mn sim in mn oude vertrouwde nokia6210 zet gaat alles oke?!?!?!?
als ik het bericht helemaal klaar heb (p800) en klik op dat pijltje terug dan is alles weg, als ik het laatste numer van het telefoon nummer af haal dan slaat ie het wel op?? ik wordt gek van dat ding!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
DarkChylde schreef op 03 december 2003 @ 09:59:

laat ff weten of het gelukt is. ben wel benieuwd. weet alleen niet of het voor mij een goed idee is, heb nl geen soldeergear.. mja dat zien we later wel weer.

[edit]
ik zie nu dat er op die page ook een simpele convertor voor $5.65 is :z
Op Welke page staat dat? Want het gaat hier niet lukken, probleem is dat de plugjes die stuut en bruin verkopen niet passen. Het originele stekkertje is net is kleiner, zodat hij helemaal in het gaatje past.
Ik heb wel de pinout gevonden van dat het plugje.
Het buitenste stiftje is aarde, de 2e is links 3e rechts en 4e is mic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Dj_Neo_Ziggy schreef op 09 december 2003 @ 11:02:
[...]

Op Welke page staat dat? Want het gaat hier niet lukken, probleem is dat de plugjes die stuut en bruin verkopen niet passen. Het originele stekkertje is net is kleiner, zodat hij helemaal in het gaatje past.
Ik heb wel de pinout gevonden van dat het plugje.
Het buitenste stiftje is aarde, de 2e is links 3e rechts en 4e is mic.
http://pc-mobile.net/sp800.htm

maar het heeft een minimum order bedrag van $11.50,
daarom heb ik 'm nog niet besteld. er komt nog $5.00 bij aan verzendkosten. en dan duurt het 7 tot 14 dagen voordat het bezorgd is.

misschien een plan om met zijn 2'n (of 3'n) te bestellen.
(neem aan dat dit wel mag in dat dit topic. ik ga geen complete ia doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• circumsonus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-08 17:21
je kan de 2,5mm plugjes gewoon voor paar euri bij de mediamarkt kopen...
DarkChylde schreef op 09 december 2003 @ 12:06:
[...]

maar het heeft een minimum order bedrag van $11.50,
daarom heb ik 'm nog niet besteld. er komt nog $5.00 bij aan verzendkosten. en dan duurt het 7 tot 14 dagen voordat het bezorgd is.

misschien een plan om met zijn 2'n (of 3'n) te bestellen.
(neem aan dat dit wel mag in dat dit topic. ik ga geen complete ia doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

2bORnot2b schreef op 09 december 2003 @ 10:48:

ik heb een probleem met smseen??? ik kan iedereen uit mijn adresboek smseen behalve een paar mensen? die kunnen een smsje sturen naar mij en als ik dan beantwoord dan kan ik alles intikken alleen als ik op zend klik dan gebeurt er niets??? ik heb het geprobeerd met +3162.... en met 062... met 06 2.... +31 62... enz enz niets doet het :( als ik mn sim in mn oude vertrouwde nokia6210 zet gaat alles oke?!?!?!?
als ik het bericht helemaal klaar heb (p800) en klik op dat pijltje terug dan is alles weg, als ik het laatste numer van het telefoon nummer af haal dan slaat ie het wel op?? ik wordt gek van dat ding!!!!
Ligt het niet aan dat die nummer mobiel (werk) zijn?
Je kan instellen zowel mobiel (t) (thuis) als mobiel (w) (werk).
En volgens mij kan je mobiel (werk) niet terug sms-en...
In ieder gevald at had ik, weet niet of het bij jou ook zo is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2bORnot2b
helaas is dat het niet.... het nummer was wel een werknummer maar dat heb ik veranderd en dan gaat het nog steeds niet. iemand anders uit het telefoonboek kan ik wel smseen en daar staat het wel als werk gsm dus dat is het niet bij mij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke had soortgelijke problemen, maar bij mij was het als je een paar keer achter elkaar op de send knop drukte kreeg je een popup met niet voldoende geheugen. Als je dit ook hebt kun je dit proberen (het is een c/p knutsel dus in engels):

Basically, I found that the only way to correct the situation was to have a massive tidy up of all the contacts on all systems (mostly done manually), and delete all the phonebook entries on my sim card. It took ages and was frustrating, but I now have one definitive entry for each contact. I don't seem to have any issues now with SMS (at least not at the moment!!!)

en een vervolg

I did basically the same thing a few days ago and I have yet to experience any problems sending sms anymore.

What I did was: I made sure that all of my local contact's had the international prefix in front of the numbers(i.e. Norway= +47), but I still kept getting sms's with just the number displayed, unable to reply.

Then I realised that I still had the same contact in the sim-memory without the prefix, so I then changed all my sim-contacts to also display the international prefix(the local ones), and now, when the contact's match, I haven't experienced one single problem sending sms's

Heb hetzelfde gedaan en tot nu toe geen problemen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
circumsonus schreef op 09 december 2003 @ 14:04:
je kan de 2,5mm plugjes gewoon voor paar euri bij de mediamarkt kopen...

[...]
k, thanks ga daar wel ff kijken morgen.
kan ik eindelijk mijn nieuwe ex71's op mijn p800 zetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Hmm, als dit soort verloopplugjes gewoon bij de mm te halen zijn, ga ik morgen wel ff langs.
Zo niet, wil ik wel kijken wat de mogelijkheden zijn, voor een zeer kleine mini IA. Net genoeg om de kosten eruit te halen!

Verwijderd

weet iemand iets af van een navigatie systeem op de p800?? zag vorige week in een advertentie van telefonie winkel dat het te koop is voor 500 euro. Weet iemand de naam van die software en hoe het precies werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Candice_ Ik zou het niet weten. Wat ik wel vandeweek voor elkaar gekregen heb, is een connectie krijgen met een bleutooth GPS apparaat. Dus nu nog de software en klaar. Tevens hoe wil je ooit de maps kwijt? Normaal mapje met spullen erbij is meestal 70 MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij bedoelen jullie wayfinder kijk maar eens op www.wayfinder.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Arg, ik heb m'n telefoon bijna 2 maanden en ik heb al minstens 4 stofdeeltjes onder mijn display zitten. :/
Is dit normaal?

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
ik heb 1 stofdeeltje eronder zitten. maar dit soort dingen komt vaker voor bij pda-achtige dingen met een kleurenschermpje. dus gewoon niet aan storen. het is en blijft een gebruiksartikel en het hoort er helaas bij.

ben trouwens nog gaan kijken in de mediamarkt naar een 3.5-2.5 convertor. maar dat ding is echt veelste groot :(

is een rechte plug :( lijkt hierop http://niedermeyer.at/produkt.asp?code=87262
(gejat uit dit topic convertor voor 2,5 naar 3,5 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ja maar dat ding is ook nog eens mono, en daar heb je geen kont aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
die in MM was wel stereo. maar een plug van een paar centimeter die uitsteekt aan de zijkant van je telefoon ben je zowieso niet blij mee :(

ik begin me toch te ergeren aan de kleine fouten in de p800.
waarom brengt sony niet zelf een convertor uit voor een paar euro.
ik koop 'm wel... kon ik maar vinden :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclone
  • Laatst online: 20:36

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

DarkChylde schreef op 16 december 2003 @ 10:50:
die in MM was wel stereo. maar een plug van een paar centimeter die uitsteekt aan de zijkant van je telefoon ben je zowieso niet blij mee :(

ik begin me toch te ergeren aan de kleine fouten in de p800.
waarom brengt sony niet zelf een convertor uit voor een paar euro.
ik koop 'm wel... kon ik maar vinden :Z
Pfff oplossing is aantal posts eerder aangegeven .. Maar om je geheugen op te frissen :
Snap sowieso eigenlijk niet wat je met je opmerkingen wilt bereiken de spec's van deze phone zijn duidelijk voor aankoop op internet te vinden en logisch dat SE gekozen heeft voor een 2,5 jack aangezien anders de P800 NOG groter was geworden en je dan hem weer te groot had gevonden oid

Lang verhaal kort, pak die link helemaal onderaan kabeltje verloop van 6 dollar .. da's dus geen geld bestel er 2 voor het geval dat je er 1 kwijtraakt en voilla probleem opgelost .. kzie persoonlijk het probleem nie zo ..

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2bORnot2b
Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 16:43:
Oke had soortgelijke problemen, maar bij mij was het als je een paar keer achter elkaar op de send knop drukte kreeg je een popup met niet voldoende geheugen. Als je dit ook hebt kun je dit proberen (het is een c/p knutsel dus in engels):

Basically, I found that the only way to correct the situation was to have a massive tidy up of all the contacts on all systems (mostly done manually), and delete all the phonebook entries on my sim card. It took ages and was frustrating, but I now have one definitive entry for each contact. I don't seem to have any issues now with SMS (at least not at the moment!!!)

en een vervolg

I did basically the same thing a few days ago and I have yet to experience any problems sending sms anymore.

What I did was: I made sure that all of my local contact's had the international prefix in front of the numbers(i.e. Norway= +47), but I still kept getting sms's with just the number displayed, unable to reply.

Then I realised that I still had the same contact in the sim-memory without the prefix, so I then changed all my sim-contacts to also display the international prefix(the local ones), and now, when the contact's match, I haven't experienced one single problem sending sms's

Heb hetzelfde gedaan en tot nu toe geen problemen meer.
dit heb ik ook geprobeerd maar het werkt nog steeds niet :(

als ik een master reset doe zou dat helpen?? en hoeveel ben ik dan kwijt? volgens mij alles ook programmatjes en foto's e.d.

het vreemde is wel dat als er gebeld wordt van dat nummer dat ik het nummer zie en niet de naam en die staat dus wel in mn telefoon!

iemand een ander idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerdepeer
Ik heb een veel leuker probleem. Na synchroniseren met outlook maakt mn outlook van alle +316... 316..... en kan ik dus geen enkel nummer meer normaal bellen zonder er zelf een + voor te zetten. :X

Bij sommige contactpersonen zet ie het 06 nummer in het commentaarvakje, helemaal onderaan.

Is er nog iemand met dit probleem en hoe kan ik dit weer helemaal goed laten komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Elroy schreef op 13 december 2003 @ 19:52:
Arg, ik heb m'n telefoon bijna 2 maanden en ik heb al minstens 4 stofdeeltjes onder mijn display zitten. :/
Is dit normaal?
Draag je 'm in je broekzak mee, of bewaar je 'm op een andere stofrijke plaats?
Dan is het niet vreemd, ik zelf heb er in de tijd dat ik 'm had (maand of 7) geen last van gehad (opbergplaats; vakje in m'n rugtas).
Misschien dat je 'm bij een SE-servicecentre kan laten schoonmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook een goeie gratis mp3player voor de p800??
Ik heb nu oggplay maar das wat minder want ik moet telkens elk mp3'tje converten.
Nouja, ik wil er ook wel geld voor betalen, maar ik heb geen creditcard ofzow dus dan wordt het volgens mij wel moeilijk.. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerdepeer schreef op 17 december 2003 @ 11:30:
Ik heb een veel leuker probleem. Na synchroniseren met outlook maakt mn outlook van alle +316... 316..... en kan ik dus geen enkel nummer meer normaal bellen zonder er zelf een + voor te zetten. :X

Bij sommige contactpersonen zet ie het 06 nummer in het commentaarvakje, helemaal onderaan.

Is er nog iemand met dit probleem en hoe kan ik dit weer helemaal goed laten komen?
Ik had hetzelfde probleem na het synchroniseren met Outlook. Gelukkig zijn de contacts op de P900 niet veranderd. Alleen de contacts die ik in Outlook had aangepast zijn veranderd. Maar je kan ook 00 gebruiken ipv de +. Maar ik heb liever de + prefix. Dus als iemand een oplossing heeft voor dit probleem, graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2bORnot2b
eerdepeer schreef op 17 december 2003 @ 11:30:

dat heb ik dus ook gehad?! ook in het commentaarvakje, helemaal onderaan??
kan jij wel alle nummers smseen? dan heeft het er niets mee te maken anders misschien wel?

Verwijderd

2bORnot2b schreef op 09 december 2003 @ 10:48:

Ik heb een oplossing voor het + gedoe. Je neemt bijv +31624123456 en deze wil je in Outlook hebben, dan moet je het in Outlook zo noteren:
+31(6)24123456
Dus met haakjes (volgens mij kan je de haakjes overal zetten).

De telefoon belt de telefoonnr met haakjes (hij laat de haakjes weg bij het bellen) en de nummerweergave werkt ook goed bij een nummer met haakjes.

Succes met het aanpassen van alle nummers! :)

Verwijderd

het is inderdaad wayfinder waar ik het over had, thanks Rickstur.
ik begrijp alleen niet waarom je verbinding moet maken met een gps locator, de p800 is toch zelf al een gps locator of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet wat de instellingen van de e-mail zijn van T-Mobile ??
Kan iemand die zeggen, heb echt geen tijd om dat op te zoeken !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

> Candice

Volgens mij is het omdat je eigenlijk geen kaartjes/routes op je toestel hebt staan maar deze via gprs binnenhaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een 'voetje' van mijn klepje is afgebroken. Nu meende ik laatst hier een link te hebben gelezen naar een Duitse site waar die dingen te bestellen waren (en vele andere praktische P800 accesoires).

Heel Kerstavond de site afgezocht maar geen link gevonden. Wie weet 'm nog of heeft een andere oplossing ?

Verwijderd

Nav van een eerdere post over KPN imode op de P800 het volgende:
Voor degenen die graag MMS van KPN zouden gebruiken op de P800 (en waarschijnlijk ook P900). Ik heb een uitleg gemaakt. Deze tref je aan op

http://www.gestoord.com/index.php?weblog_id=3

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Fear-factoR schreef op 17 december 2003 @ 16:10:
[...]

Draag je 'm in je broekzak mee, of bewaar je 'm op een andere stofrijke plaats?
Dan is het niet vreemd, ik zelf heb er in de tijd dat ik 'm had (maand of 7) geen last van gehad (opbergplaats; vakje in m'n rugtas).
Misschien dat je 'm bij een SE-servicecentre kan laten schoonmaken.
Ik draag hem altijd in mijn broekzak.
Ik heb al gezocht om de stof eruit te laten halen alleen doen ze daar heel moeilijk over, omdat ze dan de hele telefoon uit elkaar moeten halen.
Dat betekend dat het mij heel wat gaat kosten :/
Het valt me wel op dat de stofdeeltjes vanzelf weer wegvagen.
Na een maandje zijn ze bijna weer verdwenen. :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ach sommige dingen snap ik echt niet van dat ding. k had vandeweek een dode pixel. Zodra er iets zwart werd, werd de pixel rood, en als er iets wits was, werd ie grijs.
Dit is weer vanzelf goed gekomen. Het defect is weg. Morgen ga ik een p900 bestellen. Mijn vriendin vond mijn telefoon zo gaaf, dat ze hem wel wilde "hebben"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken

The Deaken

Nexus

Ik heb net alle 5 de topics doorgezocht maar ik kan niet vinden wat ik zoek. Als ik een sms'je krijg dan komt er als afzender te staan de naam van diegene zoals op mijn simkaart. Maar ik wil dat hij de naam uit de lijst met contactpersonen haalt. Op een of andere manier kijkt de telefoon eerst naar de namen op de sim en dan pas bij contactpersonen. Kan je dit wijzigen? Alle namen op de simkaart verwijderen is ook geen optie omdat ik mijn simkaart in mijn oude telefoon stop als ik ga werken (ivm beschadiging).
Weet iemand hoe dit moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
De telefoon kijkt naar het nummer lijkt me... en als het nummer in je telefoon staat en ook op je sim dan geef je die toch ook aan allebei dezelfde naam :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 december 2003 @ 23:43:
Een 'voetje' van mijn klepje is afgebroken. Nu meende ik laatst hier een link te hebben gelezen naar een Duitse site waar die dingen te bestellen waren (en vele andere praktische P800 accesoires).

Heel Kerstavond de site afgezocht maar geen link gevonden. Wie weet 'm nog of heeft een andere oplossing ?
Ik heb hetzelfde probleem, en ik heb denk ik wat beter gezocht ;)
http://www.mobiltec24.de/

De voetjes ed:
http://www.mobiltec24.de/...1de2afdf8be668c36bde46d5a

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2003 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey heeft iemand die FM radio uitbreiding ook?
ik heb die nu wel namelijk, vooral voor de oordopjes omdat me ouwde kapot ginge en er alleen nog headsets waren met 1 dopje.
Die FM radio heeft er dus 2, maar ik wil m ook gebruiken om mijn mp3'tjes aftespelen (dat radiotje).
En dat lukt nog niet.. mss iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 20:06:
Hey heeft iemand die FM radio uitbreiding ook?
ik heb die nu wel namelijk, vooral voor de oordopjes omdat me ouwde kapot ginge en er alleen nog headsets waren met 1 dopje.
Die FM radio heeft er dus 2, maar ik wil m ook gebruiken om mijn mp3'tjes aftespelen (dat radiotje).
En dat lukt nog niet.. mss iemand een idee?
Uhm... gaat dat eigenlijk wel? Als je geen geluid krijgt zal 't wel niet werken?
Normaal luister je Mp3 via de headset aansluiting boven, en niet met de aansluiting aan de onderkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd.. maar misschien had iemand wel die FMradio, wel leuk verder opzig.
Ik zal nog wel ff met SE mailen, antwoord zet ik hier binnen kort neer :)

---------------------------- Antwoord: --------------------------------

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Customer Care Center.

Nee, u heeft hier toch de headset voor nodig.

U kunt te allen tijde contact met ons opnemen, indien u onze ondersteuning wenst.
Bezoekt u ook onze website www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones.

Met vriendelijke groeten,

Pieter van Eijsden
Sony Ericsson Customer Care Center Netherlands
Sony Ericsson Mobile Communications AB

Mail: questions.nl@support.sonyericsson.com
web: http://www.sonyericsson.com

---------------------------------------------------------------------------------------

Nouja k ben nu wel gewend aant fm'radiotje ik hou m gewoon :)

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 15:44 . Reden: Emailtje van SE terug ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al aardig wat topics hierover gezien, maar is er iemand die kan bevestigen dat een memorystick duo van 256 mb geaccepteerd word in m'n P800? Of is 128 de max?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 23:34:
Ik heb al aardig wat topics hierover gezien, maar is er iemand die kan bevestigen dat een memorystick duo van 256 mb geaccepteerd word in m'n P800? Of is 128 de max?
Da's écht de meest gestelde vraag.

NEE, 128 max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfuis
Verwijderd schreef op 24 januari 2004 @ 11:57:

*knip*

Nee, u heeft hier toch de headset voor nodig.
Lekker is dat, die headsets worden dus niet meer gemaakt voor de P800. Die van mij was een maand geleden kapot gegaan, ik heb alles moeten afbellen om er nog 1 te krijgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orfuis schreef op 28 januari 2004 @ 14:01:
[...]

Lekker is dat, die headsets worden dus niet meer gemaakt voor de P800. Die van mij was een maand geleden kapot gegaan, ik heb alles moeten afbellen om er nog 1 te krijgen 8)7
Klopt, daarom had ik deze ook maar gekocht.. nouja ik heb me ouwe weer gerepareerd :) met lijm :P
maar ik heb nog een leuke link:
http://www.funfonechat.com/showthread.php?t=140
Een (beta)progje om filmpjes te maken met de p800 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
weet iemand of het mogelijk is om met de p800 als webcam te gebruiken(via bluetooth)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 17:23:
[...]
maar ik heb nog een leuke link:
http://www.funfonechat.com/showthread.php?t=140
Een (beta)progje om filmpjes te maken met de p800 :)
Dat bericht is van 26-07-2003 :+
pang schreef op 01 februari 2004 @ 12:54:
weet iemand of het mogelijk is om met de p800 als webcam te gebruiken(via bluetooth)?
Nope, dat gaat niet.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.