ik wil al m'n adressenbestanden van outlook overzetten naar de P800. Dit gaat goed, alleen hij zet 1 publicfolder niet over. Iemand een oplossing?
Omdat ik al Vodafone Live heb (en daar best tevreden over ben) en het toestel of los, of met een partnerabonnement aan ga schaffen (en dan zelf lekker de P800 houdenTha BasZ schreef op 29 September 2003 @ 20:09:
Waarom Vodafon Live! ?
Mijn vraag had dan ook betrekking (was misschien niet helemaal duidelijk) op de instellingen en dergelijke
Meer nieuws over p900
http://www.symbian.info/f...read.php?s=&threadid=5696
http://www.symbian.info/f...read.php?s=&threadid=5696
Stil rond de P800 idd. Ik wacht nu in spanning op de P810/900.
Voor al je info m.b.t. de P810/900: SonyEricsson P810/P900
Voor al je info m.b.t. de P810/900: SonyEricsson P810/P900
Ik heb in Outlook bij mijn contactpersonen lekker de verjaardagen in zitten voeren, maar mn p800 neemt ze niet over!?
Weet er trouwens iemand of er in de nieuwste firmware ook een trilfunctie op je agenda-alarm zit? Dat is onwijs irri dat ie alleen piept!?
Weet er trouwens iemand of er in de nieuwste firmware ook een trilfunctie op je agenda-alarm zit? Dat is onwijs irri dat ie alleen piept!?

Nee, geen verjaardagen voor de P800eerdepeer schreef op 05 October 2003 @ 21:38:
Ik heb in Outlook bij mijn contactpersonen lekker de verjaardagen in zitten voeren, maar mn p800 neemt ze niet over!?
Ik heb zelf nog altijd mn eerst firmware, maar ik heb dr verder ook nix over gelezen dus volgens mij piept ie nog altijd alleen.
bij mij trilt ie ook, als ie op stil staat dan heeerdepeer schreef op 05 oktober 2003 @ 21:38:
Dan toch maar ff een nieuwe firmware halen
Ik moet er morgen ffies achteraan, maar als het goed is kan ik aan een paar 128 MB DUO sticks komen voor 100 euries de stuk! Mail ff als je geinteresseerd bent, jou mail kan k nie vinde....CyCLoNe schreef op 26 September 2003 @ 15:30:
* cyclone is ook wel nieuwsgierig naar zo'n adresje .. ( mag trouwens ook met CC )
Voor een 128 mb MS duo en een screen protector
ik heb een probleempje met het gebruik van het wieltje (de jog-dial heet dat geloof ik)
als ik gebeld heb en ik wil de keylock er weer op doen met behulp van het wieltje dan werkt dat soms niet??? ik heb nog niet kunnen ontdekken wanneer wel en wanneer niet.
Het is wel erg storend! zou het te maken kunnen hebben met vuil? zo ja hoe kan ik dat het beste schoon maken?
als ik gebeld heb en ik wil de keylock er weer op doen met behulp van het wieltje dan werkt dat soms niet??? ik heb nog niet kunnen ontdekken wanneer wel en wanneer niet.
Het is wel erg storend! zou het te maken kunnen hebben met vuil? zo ja hoe kan ik dat het beste schoon maken?
Hmm vaag, ik heb ze bij sony besteld, en zeiden dat ze vandaag binnen zouden komen, krijg ik dus vrijdag een brief dat ze uit zijn gesteld. En eerst beloven dat ie maandag wel binnen zou komen. klootviolen.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Heeft iemand de PC suite al met Office 2003 aan de praat gekregen? Bij mij synchroniseert ie niet meer...
Ja alles werkt prima hier met office 2003
Daar heb je een programaatje voor die dat kan: Handydates. Werkt prima. Alleen jammer dat hij niet de leeftijd van de jarige weergeeft, dat kon m'n Psion wel.eerdepeer schreef op 05 oktober 2003 @ 21:38:
Maar dat doet ie wel?? Het getal tussen haakjes is de leeftijd van de persoon. Alleen in de kalender zie je de leeftijd niet, wel de geboortedatum.
wrong topic
[ Voor 96% gewijzigd door |sWORDs| op 08-10-2003 10:35 ]
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Iemand al vanuit Nederland een MS Duo 128mb kunnen regelen? of heeft iemand er voor mij eentje te koop 
Weet iemand trouwens ook hoe het zit met de prijs van de P900 (maybe kopen en P800 verkopen).
Weet iemand trouwens ook hoe het zit met de prijs van de P900 (maybe kopen en P800 verkopen).
Over de prijs van de P900 bestaan alleen nog maar speculaties, maar men vermoed dat ie zo rond de 750 euro zal beginnen.Tha BasZ schreef op 08 oktober 2003 @ 21:22:
Die vraag had je overigens beter in: SonyEricsson P810/P900 kunnen stellen
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Ik ga vrijdag maar weer eens bellen naar sony. Ze moeten deze week worden afgeleverd bij sony.
En zouden die dan al prijs-info geven?Dj_Neo_Ziggy schreef op 08 October 2003 @ 23:03:
Ik ga vrijdag maar weer eens bellen naar sony. Ze moeten deze week worden afgeleverd bij sony.
Het ding wordt pas 26 oktober officieel aangekondigd en zal dus zeker niet voor november in de winkel liggen. Als je aan die info kunt komen wil ik het GRAAG horen, maar ik denk niet dat Sony dat nu al kan of wil zeggen...
Sorry, ik bedoelde de memory stick duo 128mb! Wordt er gewoon ziek van....
Klopt in Handy dates geeft ie dat wel weer, maar dat programmaatje gebruik ik alleen om de boel in de calender te importeren nergens anders voor. En in Calender wordt die leeftijd dus niet weergegeven helaas.B@rt_d@_M@n schreef op 08 October 2003 @ 01:24:
Maar dat doet ie wel?? Het getal tussen haakjes is de leeftijd van de persoon. Alleen in de kalender zie je de leeftijd niet, wel de geboortedatum.
Verwijderd
ik wil toch wel graag msn op dat ding....waar kan ik een gratis en makkelijk te installeren versie downloaden?
ik heb nu tipcme ofzoiets en het werkt bij mij helemaal niet
ik heb nu tipcme ofzoiets en het werkt bij mij helemaal niet
Verwijderd
He , iedereen hier.
Ik heb nu vanaf april een p800 en Orange free 40.
ik gebruikte de Opera browser om te internetten, en de standaar browser werkte niet, waarom weet ik ook niet (software brak denk ik )
Die instellingen voor te gprs'en via share heb ik toen via de klantenservice gehad aangezien ze de p800 nog niet geheel supporten.
Nu het probleem, door het steeds uitvallen van p800 (10 sec verhaal) Heb ik dus vorige week een firmware update laten doen.
Alle instelling weg natuurlijk, en nu ben ik zo stom geweest om die gprs instellingen niet op te schrijven of een screenshot te maken.
Bel ik Orange klantenservice op , supporten ze nu wel de p800 met share, dus kreeg ik de instellingen door gestuurt via sms.
Fijn is het niet, want met de nieuwe Operabrowser kan ik niet het internet op, alleen met de standaard browser.
Die vindt ik niet lekker werken, en je kan alleen gehele pagina's laden.... die kosten te veel KB's..
Dus ik wil wel internetten, maar het liefs met de Operabrowser...
Bij Orange kom ik niet verder, dus kunnen jullie me HELPEN
Ik heb nu vanaf april een p800 en Orange free 40.
ik gebruikte de Opera browser om te internetten, en de standaar browser werkte niet, waarom weet ik ook niet (software brak denk ik )
Die instellingen voor te gprs'en via share heb ik toen via de klantenservice gehad aangezien ze de p800 nog niet geheel supporten.
Nu het probleem, door het steeds uitvallen van p800 (10 sec verhaal) Heb ik dus vorige week een firmware update laten doen.
Alle instelling weg natuurlijk, en nu ben ik zo stom geweest om die gprs instellingen niet op te schrijven of een screenshot te maken.
Bel ik Orange klantenservice op , supporten ze nu wel de p800 met share, dus kreeg ik de instellingen door gestuurt via sms.
Fijn is het niet, want met de nieuwe Operabrowser kan ik niet het internet op, alleen met de standaard browser.
Die vindt ik niet lekker werken, en je kan alleen gehele pagina's laden.... die kosten te veel KB's..

Dus ik wil wel internetten, maar het liefs met de Operabrowser...
Bij Orange kom ik niet verder, dus kunnen jullie me HELPEN
Ik heb ook Orange icm Free 40.
Ik heb 2 accounts.
De eerste gebruik om gratis en onbeperkt te internetten via de interne brouwser. Nadeel is dat niet alle i-net pagina's werken, maar pda i-net pagina's werken prima. (pda.tweakers.net enz.)
2de gebruik ik voor Opera (werken practisch alle i-net pagina's)
Verder gebruik ik deze nog voor Msn en E-mail.
Hierbij maak je dus gebruik van die 2 MB, die eerste niet(!)
Mijn instellingen:

Address: 10.250.255.188

Ik heb 2 accounts.
De eerste gebruik om gratis en onbeperkt te internetten via de interne brouwser. Nadeel is dat niet alle i-net pagina's werken, maar pda i-net pagina's werken prima. (pda.tweakers.net enz.)
2de gebruik ik voor Opera (werken practisch alle i-net pagina's)
Verder gebruik ik deze nog voor Msn en E-mail.
Hierbij maak je dus gebruik van die 2 MB, die eerste niet(!)
Mijn instellingen:
[ Voor 3% gewijzigd door Flint op 24-12-2003 21:50 ]
Ik ben van plan om de P800 binnen 1 a 2 weken te kopen.
Alleen vroeg ik me af of ze ook te koop zijn in Mineral Grey kleur
Ik zag ook in het topic dat iemand zo'n radio addon had.
Hoe lang gang gaat dat mee op de batterij?
Uiteraard zelf weten, maar als het goed is komt over ongeveer een maandje de P900 uit. Die zal op dat moment dan wel een stukje duurder zijn dan de P800, maar wellicht het wachten waard?Elroy schreef op 12 oktober 2003 @ 17:32:
Verwijderd
Flint123 <<< Erg bedankt voor de hulp, dit werkt nu wel...
Die gasten bij zo'n helpdesk van Orange kunnen niets beters vertellen dan ik heb zo'n p800 nooit gebruikt... op enkele uitzonderingen daar gelaten, maar die uitzondereringen werk niet alle zondagen.
Nogmaals bedankt, ik had namelijk al 2 dagen gezocht naar zulke screenshots..
Die gasten bij zo'n helpdesk van Orange kunnen niets beters vertellen dan ik heb zo'n p800 nooit gebruikt... op enkele uitzonderingen daar gelaten, maar die uitzondereringen werk niet alle zondagen.
Nogmaals bedankt, ik had namelijk al 2 dagen gezocht naar zulke screenshots..
Ik heb die topic over de P900 gezien en het is iig een leuk telefoontje, alleen denk ik dat die buiten mijn budget valt. Mijn huidige telefoon is bijna dood dus ik heb zo snel mogelijk een nieuwe nodig. Ik zie de P900 nog niet zo snel in Nederland verschijnen, aangezien hij nog niet door sony/ericsson aangekondigd is.Whuzz schreef op 12 October 2003 @ 17:38:
[...]
Uiteraard zelf weten, maar als het goed is komt over ongeveer een maandje de P900 uit. Die zal op dat moment dan wel een stukje duurder zijn dan de P800, maar wellicht het wachten waard?
Verwijderd
daar hoef je je geen zorgen over te maken..hij zuigt bijna nix die radio RPH 20 volgens mijElroy schreef op 12 October 2003 @ 17:32:
Nope, kun je in Nederland niet kopen in Mineral Grey.Elroy schreef op 12 October 2003 @ 17:32:
Maar ik heb de mijne in Mineral Grey, en die gaat over een paar weken in de verkoop, dus je kunt me eventueel mailen.
Ik heb sinds vorige week dan eindelijk ook mijn P800
heb nu de HBH-30 bluetooth headset (op proef) en vraag me af waarom de headset alleen werkt als ik de telefoon op 'discoverable' heb staan (zou in mijn ogen toch ook met elkaar moeten werken als de telefoon op 'auto' staat).. weet iemand of dit anders te realiseren is (vind de accu zo snel leeg gaan als bluetooth continu actief is.. )
Ik sta nu weer in de rij, bij sony nederland voor mijn 128mb duo stikkie!
Sta nu weer in de rij. Ze gaan navragen waarom het zo lang duurt, 30 september gebeld. En eigenlijk 4 oktober moeten afleveren.
Okay, sony kan dus niet meer garanderen dat ze nog in nederland komen, aangezien ze uit japan moeten komen. Wat die verkoper mij vertelde is dat er expres een overproductie maakt, en wat er over is, eventueel naar nederland word verschipt. Maar op dit moment waren ze nog niet zeker of ze ze nog wel binnen kregen.
Okay ik ga hem maar in japan bestellen ofzo!
Iemand ervaring met brando?
Sta nu weer in de rij. Ze gaan navragen waarom het zo lang duurt, 30 september gebeld. En eigenlijk 4 oktober moeten afleveren.
Okay, sony kan dus niet meer garanderen dat ze nog in nederland komen, aangezien ze uit japan moeten komen. Wat die verkoper mij vertelde is dat er expres een overproductie maakt, en wat er over is, eventueel naar nederland word verschipt. Maar op dit moment waren ze nog niet zeker of ze ze nog wel binnen kregen.
Okay ik ga hem maar in japan bestellen ofzo!
Iemand ervaring met brando?
Ik heb mijn stick daar besteld, alles keurig gegaan en na 8 dagen in de bus. Ik kan het je dus aanraden.
Het grootste probleem is dat ik geen CC heb. En om nou hier iemand te vragen of ie ff $ 105,- wil voorschieten...
TNX Flint123
nu kan ik wel mn pop mail ophalen :-)) nou heb ik alleen nog wel een vraagje.... ik had het altijd ingesteld staan zoals de "free" verbinding en daar kan je ook gewoon mee internetten en die Mb's tellen ze ook, dus dat is toch niet heel erg free?!?! kan je toch net zo goed alleen de "full" verbinding gebruiken?
en als je gprs open laat staan kost het niets extra toch? alleen de data betaal je, toch?
nu kan ik wel mn pop mail ophalen :-)) nou heb ik alleen nog wel een vraagje.... ik had het altijd ingesteld staan zoals de "free" verbinding en daar kan je ook gewoon mee internetten en die Mb's tellen ze ook, dus dat is toch niet heel erg free?!?! kan je toch net zo goed alleen de "full" verbinding gebruiken?
en als je gprs open laat staan kost het niets extra toch? alleen de data betaal je, toch?
Nee hoor, bij mijn free instelling kan ik zovaak en zoveel internetten als ik wil. Daar is 100% geen datalimitet voor. (Helaas werkt dus niet alles)
GPRS mag altijd open staan. Alleen de data kost geld.
Dat is het voordeel ten opzichte van WAP...Flint123 schreef op 14 October 2003 @ 17:26:
Nee hoor, bij mijn free instelling kan ik zovaak en zoveel internetten als ik wil. Daar is 100% geen datalimitet voor. (Helaas werkt dus niet alles)
WAP -> tijd is geld
GPRS -> kb'z is gled
WAP?? je bedoeld GSM?Tha BasZ schreef op 14 October 2003 @ 18:50:
[...]
Dat is het voordeel ten opzichte van WAP...
WAP -> tijd is geld
GPRS -> kb'z is gled
Wap kan zowel via een "inbel GSM" verbinding .. als over GPRS ..
Over GPRS is WAP echt de BOMB !! lekker snel .. en niet duur ;-) ( lees weinig data )
Over GPRS is WAP echt de BOMB !! lekker snel .. en niet duur ;-) ( lees weinig data )
[ Voor 12% gewijzigd door cyclone op 16-10-2003 17:13 ]
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
Verwijderd
Als je P800 op "auto" staat, dan wordt je headset alleen geactiveerd als je belt of gebeld wordt. Je kan dus alleen niet meer via je headset bellen als je op de "bel knop" van je headset drukt en dan voice-dialed. Dit is echter vrij logisch aan gezien dat signaal niet door je p800 ontvangen wordt; z'n bluetooth staat namelijk nog uit dan.Imperial_Master schreef op 13 October 2003 @ 11:42:
Ik heb sinds vorige week dan eindelijk ook mijn P800heb nu de HBH-30 bluetooth headset (op proef) en vraag me af waarom de headset alleen werkt als ik de telefoon op 'discoverable' heb staan (zou in mijn ogen toch ook met elkaar moeten werken als de telefoon op 'auto' staat).. weet iemand of dit anders te realiseren is (vind de accu zo snel leeg gaan als bluetooth continu actief is.. )
Zorg er wel voor dat je headset goed gepaired is, maar dat zal wel het geval zijn als je wel kunt bellen via je headset als die op "aan" of "discoverable" staat.
Verwijderd
Zijn er inmiddels al meer mensen waarbij een van de voetjes van het klepje afgebroken is? Want ik heb inmiddels al voor de 2e keer mijn keypad terug gebracht.
Het wordt tijd dat de p810/p900 uitkomt, want volgens mij wordt het daarbij een stuk moeilijker om het toetsenbord te slopen. (overigens het enige minpuntje, in combinatie met het missen van T9, aan de p800)
Het wordt tijd dat de p810/p900 uitkomt, want volgens mij wordt het daarbij een stuk moeilijker om het toetsenbord te slopen. (overigens het enige minpuntje, in combinatie met het missen van T9, aan de p800)
Yep, ik toevallig. Ben met school naar de studiebeurs geweest, en denk dat het is gebeurd omdat het nogal druk was, en ik tegen veel mensen ben aangelopen.Verwijderd schreef op 19 oktober 2003 @ 19:08:
Zijn er inmiddels al meer mensen waarbij een van de voetjes van het klepje afgebroken is? Want ik heb inmiddels al voor de 2e keer mijn keypad terug gebracht.
Maar jij zegt dat je hem hebt teruggebracht, hebben ze het kosteloos vervangen dan?
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Verwijderd
ja de eerste keer wel,reuzekind schreef op 19 October 2003 @ 21:50:
[...]
Yep, ik toevallig. Ben met school naar de studiebeurs geweest, en denk dat het is gebeurd omdat het nogal druk was, en ik tegen veel mensen ben aangelopen.
Maar jij zegt dat je hem hebt teruggebracht, hebben ze het kosteloos vervangen dan?
ik ben benieuwd of ze dat nu weer gaan doen...
Ik wist al wel dat ik niet de enige was waarbij dit gebeurt was, en het lijkt me dat als het klepje bij meer mensen kapot gaat, het meer een ontwerp fout is, dan dat het komt door "verkeerd gebruik".
Het lijkt mij namelijk dat het dragen van je telefoon in je broekzak gewoon moet kunnen.
Bij mij is die nog nooit eraf gebroken of zo...
Misschien doe ik er iets minder ruig mee of zo? (heb hem wel gewoon in me broekzak enzo.)
Misschien doe ik er iets minder ruig mee of zo? (heb hem wel gewoon in me broekzak enzo.)
Bij mij is nog nooit afgebroken, ik krijg me klep er ook gewoon niet af... Rukken en trekken heeft geen zin...
Verwijderd
Het klepje zelf is ook niet afgebroken, maar de kleine "flipjes" die aan de bovenkant van het keypad zitten, waardoor het keypad boven het scherm gehouden wordt, en niet op, breken wel eens af (ze zitten aan de linker- en rechter-kant en rusten op de witte zijdes van je mobiel).
Hoe je het klepje er af krijgt is volgens mij al meerdere malen verteld, en staat ook gewoon in het boekje van je telefoon.
Het is simpel een kwestie van
1. eerst de blauwe cover van je telefoon afhalen (de gene die tussen je telefoon en je keypad zit dus). Dit doe je door je nagel of nog makkelijker je stylus, tussen de cover en je telefoon te steken (dit kan aan de onderkant, naast de data aansluiting. Hier zie je ook 2 inkepingen.)
2. Je ziet dan de witte constuctie van je keypad, en hier kan je met je nagel zo het keypad losklikken van je telefoon, door met je nagel de inkeping naar beneden te duwen. Aangezien ik mijn keypad nu alleen weer niet meer heb, kan ik dat niet preciezer omschijven.
Hoe je het klepje er af krijgt is volgens mij al meerdere malen verteld, en staat ook gewoon in het boekje van je telefoon.
Het is simpel een kwestie van
1. eerst de blauwe cover van je telefoon afhalen (de gene die tussen je telefoon en je keypad zit dus). Dit doe je door je nagel of nog makkelijker je stylus, tussen de cover en je telefoon te steken (dit kan aan de onderkant, naast de data aansluiting. Hier zie je ook 2 inkepingen.)
2. Je ziet dan de witte constuctie van je keypad, en hier kan je met je nagel zo het keypad losklikken van je telefoon, door met je nagel de inkeping naar beneden te duwen. Aangezien ik mijn keypad nu alleen weer niet meer heb, kan ik dat niet preciezer omschijven.
Aha aan de onderkant dus, dat was volgend het boekje niet geheel duidelijk. Het leek er namelijk op dat je je stylus tussen het beeldscherm en de blauwe cover moet doen.
Ik bedoelde ook die lipjes aan de bovenkant... en die zijn bij mij ook nooit eraf gebroken of zo...
Zo, ik heb dan eindelijk de P800 gekocht vandaag 
Tot nu toe een toppie telefoon.
Ik had wel veel winkels afgezocht om de radio addon te vinden.
Echt niemand had ze in Utrecht, behalve Mediamarkt die had er genoeg
Ik heb trouwens al mijn telefoon laten crashen
Ik was aan het synchroniseren en toen liep de telefoon vast
Ik heb zoiezo problemen met de pc-suite. Als ik het progamma geïnstalleerd heb, dan werkt hij de eerste keer en als ik het nog een keer wil proberen dan ziet de pc de usb verbinding niet meer
Opnieuw starten help niet...
Ik heb wel een extra card lezer (usb) en dat werkt lekker snel, maar daar kan ik alleen bestanden overzetten.
Ik wil dus mijn email overzetten alleen gaat dat niet, aangezien hij de telefoon niet meer ziet. En als hij het de eerste keer doet kopieerd hij het eerste emailtje naar mijn telefoon en dan geeft mijn pc een foutmelding over een of ander dll bestandje.
Heeft hier iemand vaker dit probleem gehad? En hoe je het kan oplossen
Ik draai onder winXP met pc suite 1.5.0 (meegeleverd op cd)
Tot nu toe een toppie telefoon.
Ik had wel veel winkels afgezocht om de radio addon te vinden.
Echt niemand had ze in Utrecht, behalve Mediamarkt die had er genoeg
Ik heb trouwens al mijn telefoon laten crashen

Ik was aan het synchroniseren en toen liep de telefoon vast

Ik heb zoiezo problemen met de pc-suite. Als ik het progamma geïnstalleerd heb, dan werkt hij de eerste keer en als ik het nog een keer wil proberen dan ziet de pc de usb verbinding niet meer
Ik heb wel een extra card lezer (usb) en dat werkt lekker snel, maar daar kan ik alleen bestanden overzetten.
Ik wil dus mijn email overzetten alleen gaat dat niet, aangezien hij de telefoon niet meer ziet. En als hij het de eerste keer doet kopieerd hij het eerste emailtje naar mijn telefoon en dan geeft mijn pc een foutmelding over een of ander dll bestandje.
Heeft hier iemand vaker dit probleem gehad? En hoe je het kan oplossen
Ik draai onder winXP met pc suite 1.5.0 (meegeleverd op cd)
Verwijderd
ik heb geen probelemen gehad met synchroniseren, maar je zou versie 1.5.1 van http://www.sonyericsson.c...Synchronization&noredir=1 kunnen downloaden.
Het enige waar ik nog problemen mee heb is dat als ik mijn telefoon in het sync station zet, dan heeft mijn telefoon afentoe de neiging om niet meer op te laden, en soms weer wel. Dus je hoort hem ook afentoe piepen omdat die denkt dat die opnieuw aan de oplader hangt. Ik heb geen idee hoe dit kan, want de contacten zien er goed uit, en mijn telefoon staat ook netjes in de bureastandaard, maar als ik mijn telefoon helemaal naar rechts duw gaat het langer goed, dan wanneer die links staat (zover je hem kan bewegen in de cradle).
Ps. de nieuwe versie van sman is te downloaden op http://renegade.w3xs.com/droll2.htm nu incl. filemanager!
Het enige waar ik nog problemen mee heb is dat als ik mijn telefoon in het sync station zet, dan heeft mijn telefoon afentoe de neiging om niet meer op te laden, en soms weer wel. Dus je hoort hem ook afentoe piepen omdat die denkt dat die opnieuw aan de oplader hangt. Ik heb geen idee hoe dit kan, want de contacten zien er goed uit, en mijn telefoon staat ook netjes in de bureastandaard, maar als ik mijn telefoon helemaal naar rechts duw gaat het langer goed, dan wanneer die links staat (zover je hem kan bewegen in de cradle).
Ps. de nieuwe versie van sman is te downloaden op http://renegade.w3xs.com/droll2.htm nu incl. filemanager!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 23:51 ]
Nog even een paar vraagjes.
Kan je de telefoon altijd wanneer je maar wilt in de oplader stoppen, zonder dat de batterij er kapot van gaat? (bijvoorbeeld als hij nog half vol zit)
Ik heb nu bij berichten in mijn telefoon 5x "pc Elroy" staan, waarvan er maar 1 goed is. Kan je die anderen verwijderen?
Oops staat in het boekje, moet een keer beter lezen
Ps. Ik heb nu pc suite 1.5.1 en dan werkt het alleen na het opstarten.
Als ik mijn telefoon uit de lader haal en daarna weer terug stop, dan crashed het (pc) programma
Kan je de telefoon altijd wanneer je maar wilt in de oplader stoppen, zonder dat de batterij er kapot van gaat? (bijvoorbeeld als hij nog half vol zit)
Ik heb nu bij berichten in mijn telefoon 5x "pc Elroy" staan, waarvan er maar 1 goed is. Kan je die anderen verwijderen?
Oops staat in het boekje, moet een keer beter lezen

Ps. Ik heb nu pc suite 1.5.1 en dan werkt het alleen na het opstarten.
Als ik mijn telefoon uit de lader haal en daarna weer terug stop, dan crashed het (pc) programma

[ Voor 8% gewijzigd door Elroy op 22-10-2003 11:19 ]
Ja, dat de pc crashed had ik ook in het begin. Waardoor dat komt heb ik nooit geweten, maar na een verse windows XP install was alles in een keer goed. (Is behoorlijk balen als je 'm daarvoor opnieuw dr op moet zetten)
Ik heb me rot zitten zoeken om hotmail op mn p800 te krijgen. Ik wil eigenlijk mijn hotmail (en andere mail) alleen synchroniseren via mijn eigen verbinding thuis, niet via (dat dure) WAP. Hoe kan ik dat instellen/is het in te stellen om mn p800 alle emails te laten synchroniseren met outlook (outlook express zou nog beter zijn)? Desnoods met een programmatje ofzo....
Net weer even met sony aan de lijn gezeten, ze beweren dat de 128mb duo sticks niet meer in europa leverbaar zijn. Dit kan nog wel 3 weken gaan duren voordat ze hier zijn. Tevens kan je ze wel in Sony Japan bestellen.... vage lui
Ok, tnx.Flint123 schreef op 22 October 2003 @ 11:37:
Ja, dat de pc crashed had ik ook in het begin. Waardoor dat komt heb ik nooit geweten, maar na een verse windows XP install was alles in een keer goed. (Is behoorlijk balen als je 'm daarvoor opnieuw dr op moet zetten)
Je had iig gelijk, ik had winxp opnieuw geinstalleerd en nu draaid hij zonder problemen. Grrrr... wie heeft die software geschreven dat je eerst de besturingssysteem opnieuw moet installeren (heb wel wat beters te doen)

Ehm, dat kan je toch gewoon met pc suite doen.Ik heb me rot zitten zoeken om hotmail op mn p800 te krijgen. Ik wil eigenlijk mijn hotmail (en andere mail) alleen synchroniseren via mijn eigen verbinding thuis, niet via (dat dure) WAP. Hoe kan ik dat instellen/is het in te stellen om mn p800 alle emails te laten synchroniseren met outlook (outlook express zou nog beter zijn)? Desnoods met een programmatje ofzo....
Iig zo synchroniseer ik mij mail
[ Voor 31% gewijzigd door Elroy op 23-10-2003 22:12 ]
Verwijderd
Om je hotmail in bijv. Outlook 2000 te krijgen kun je het gratis programma "hotmail popper" gebruiken, wat je hotmail "naar pop3 omzet".
http://www.zdnet.nl/downl.cfm?id=31094
ff klein vraagje, heb al de seach geprobeerd en als deel1 + 2 snel gescanned, maar nog niet een duidelijk antwoord gevonden.
Kan je met Vodafone Live (via Debitel) ook gewoon op alle www pagina's (m.b.v. Opera?) of kan dat niet, en kan je alleen op het Vodafone Live portal.
Ik wil simpelweg volledige vrije internet toegang (met alle tcp/ip poorten) dmv GPRS, is dat mogelijk met Vodafone Live?
Iemand die het gebruikt? (liefst met Debitel abo).
Kan je met Vodafone Live (via Debitel) ook gewoon op alle www pagina's (m.b.v. Opera?) of kan dat niet, en kan je alleen op het Vodafone Live portal.
Ik wil simpelweg volledige vrije internet toegang (met alle tcp/ip poorten) dmv GPRS, is dat mogelijk met Vodafone Live?
Iemand die het gebruikt? (liefst met Debitel abo).
Verwijderd
> Redhead
Heb geen ervaring met debitel maar wel met vodafone.
Wat ik heb is een wireless web account (dit is een gprs abbo mb's net zo duur als live) daarbij heb ik een live "nul" abbonement (dit is gewoon gratis).
En hiermee kan ik gewoon alles mms, www, zelfs vodafone live site . Ik heb dit al bij meerdere mensen aangeraden en het werkt gewoon (al zegt vodafone dat ze de p800 niet ondersteunen).
Maar ik denk dat je bij debitel geen wireless web kan afsluiten dus moet je het zelf maar even onderzoeken, maar het kan dus echt wel!!
Heb geen ervaring met debitel maar wel met vodafone.
Wat ik heb is een wireless web account (dit is een gprs abbo mb's net zo duur als live) daarbij heb ik een live "nul" abbonement (dit is gewoon gratis).
En hiermee kan ik gewoon alles mms, www, zelfs vodafone live site . Ik heb dit al bij meerdere mensen aangeraden en het werkt gewoon (al zegt vodafone dat ze de p800 niet ondersteunen).
Maar ik denk dat je bij debitel geen wireless web kan afsluiten dus moet je het zelf maar even onderzoeken, maar het kan dus echt wel!!
Verwijderd
Kwam dit tegen op het net duo stick 128 mb voor........64 euro in Nederland
http://www.diga4u.nl/pages/detail.php?artikelnummer=mshm128a
Veel plezier ermee.
http://www.diga4u.nl/pages/detail.php?artikelnummer=mshm128a
Veel plezier ermee.
Wow, tnx voor de link.
Ga er meteen eentje bestellen.
Ga er meteen eentje bestellen.
Helaas, ze hebben ze niet. Ze nemen ze direct van sony af, en die heeft ze niet.... en gewoon niet in heel europa
Pff lees jou posts nu al weken .. kijk ff hier gewoon op voorraad en maar 74 euries ..Dj_Neo_Ziggy schreef op 24 oktober 2003 @ 11:47:
Helaas, ze hebben ze niet. Ze nemen ze direct van sony af, en die heeft ze niet.... en gewoon niet in heel europa
en nou niet meer zeuren
http://www.foto-video-shop.nl
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
En je dacht dat ik die gasten niet gebeld had? Totale foute info. Ze wisten dus ook niet hoe ik bij hun kwam, ze wisten niet eens hoe en wat! maar als het goed is krijg ik hem via via binnen...
Weet iemand al of dit wel de goede zijn? (Sony MSH-M 128 A Memory Stick Duo 128 MB € 74.99 )CyCLoNe schreef op 24 October 2003 @ 15:06:
[...]
Pff lees jou posts nu al weken .. kijk ff hier gewoon op voorraad en maar 74 euries ..
en nou niet meer zeuren
http://www.foto-video-shop.nl
Of heeft iemand al gebeld of ze ook daadwerkelijk hebben? (kan nu nie meer bellen
Anders is het wel leuk bedragje...
[ Voor 7% gewijzigd door Tha BasZ op 25-10-2003 01:37 ]
Verwijderd
Het lijkt van wel, er komt een pop up naar boven als je de site opent In die popup zie je een plaatje van ms duo 16 mb. Dus het lijkt me van wel dat ze deze nu echt gaan verkopen)128 mb versie dan).Tha BasZ schreef op 25 October 2003 @ 01:36:
[...]
Weet iemand al of dit wel de goede zijn? (Sony MSH-M 128 A Memory Stick Duo 128 MB € 74.99 )
Of heeft iemand al gebeld of ze ook daadwerkelijk hebben? (kan nu nie meer bellen)
Anders is het wel leuk bedragje...
Een paar maanden geleden heb ik ook met deze jongens contact gehad. Toen hadden ze alleen de ms duo 64. De groothandel waar zij inkochten kon toen nog niet de 128 mb versie leveren. En nu denk ik blijkbaar wel. Alleen wel jammer dat dan het verkeerde plaatje gebruiken.
Als je een mailtje stuurt naar info@foto-video-shop.nl dan weet je het zeker.
Een weekje of 2 geleden was ik in een Debitel shop, daar lag een folder van SE.Dj_Neo_Ziggy schreef op 23 October 2003 @ 11:56:
Net weer even met sony aan de lijn gezeten, ze beweren dat de 128mb duo sticks niet meer in europa leverbaar zijn. Dit kan nog wel 3 weken gaan duren voordat ze hier zijn. Tevens kan je ze wel in Sony Japan bestellen.... vage lui
Bij de spec's van de P800 stond aangegeven dat het extern geheugen maximaal uitbreidbaar is tot 64MB.
Ofwel SE heeft dus waarschijnlijk niet de bedoeling om binnenkort weer de 128MB in Europa op de markt te brengen, je moet of zelf een MS-DUO uit het oosten halen of er veel mazzel hebben dat 1 of ander bedrijf besluit ze direct uit Azië te importeren.
Verwijderd
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik mijn hotmail kan laten binnekomen op mijn gsm? Ik zou bij god niet weten hoe of wat ik moet doen en of het wel degelijk mogelijk is.
Gaat dat überhaubt wel?Verwijderd schreef op 26 oktober 2003 @ 20:29:
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik mijn hotmail kan laten binnekomen op mijn gsm? Ik zou bij god niet weten hoe of wat ik moet doen en of het wel degelijk mogelijk is.
Bij de specs van de P900 staat trouwens dat het mogelijk is om de mail van Hotmail, Yahoo! e.d. op de telefoon binnen te krijgen.
Bron: ClubSonyEricsson en dan ff kijken onder E-mail.
Zo, nou ik krijg er morgen 2 binnen, memory stick duo 128 mb.
En waar zijn ze nu bestelt dan?Dj_Neo_Ziggy schreef op 27 October 2003 @ 17:08:
Zo, nou ik krijg er morgen 2 binnen, memory stick duo 128 mb.
Hoe verder hij ging, des te langer was de weg terug
Een bedrijf uit 's-gravenzande. Esn, daar heb ik de mijne besteld.
En al binnen?
Want anders bestel ik daar ook even
Laat het ons even weten...
Want anders bestel ik daar ook even
Laat het ons even weten...
Verwijderd
ik heb de mijne ook vandaag binnen gekregen (de msh-m128a).
Ik heb hem bij foto-video-shop besteld, waar ze zoals ook op de site staat, gewoon op voorraad zijn(/waren?).
Ik heb hem op vrijdag besteld en had hem vandaag.
dus als het nog op de site staat, zullen ze ze nog wel hebben neem ik aan.
Ik heb hem bij foto-video-shop besteld, waar ze zoals ook op de site staat, gewoon op voorraad zijn(/waren?).
Ik heb voor de zekerheid er ook een besteld bij foto-videoshop, gister, ik hoop dat ie morgen binnenkomt
Verwijderd
Weet iemand misschine een programma waarmee je van je P800 een afstandsbedieing kan maken??
Ja, Stafhorst op de Vredenburg 40 (op de hoek) zou een SE servicepoint moeten zijn. Ze vroegen mij toen of ik dat apparaat daar had gekocht en toen ik nee zei vertelde ze me dat het me 25 euro zou moeten kosten.Sur_G schreef op 19 August 2003 @ 00:22:
Weet iemand een SE service point in utrecht? OP de SE site staat de volgende:
Total Call "
Amsterdamsestraatweg 144d
3513 AM UTRECHT 1.35 kilometers
Telefoon: 030-2367699 Fax: 030-2400210
Maar de locator op de site is niet echt bijgewerkt dus iemand ervaring met service points in utrecht. Woon zelf in denbosch, vorige keer laten doen in denhaag omdat ik daar toevallig was(moest 15 euro betalen omdat ik me bon niet bijhad pfff). In Denbosch hebben we geen service point zoals wel vermeld staat op de locator.
Ik weet het niet 100% zeker, maar als je SE servicepoint bent en je hebt garantie op je apparaat, dan moeten zij toch gratis je firmware upgraden?
suc6 ermee
Ik gebruikte Psiloc, deze mag je zoveel dagen gebruiken. En dan moet je het kopen. Tevens moet je relatief dichtbij je tv zitten om te zeppen!Verwijderd schreef op 29 October 2003 @ 11:28:
Weet iemand misschine een programma waarmee je van je P800 een afstandsbedieing kan maken??
Leuk, maar heb Office XP, dus daar zit die functie al in. Weet er iemand misschien ook hoe ik mijn email uit outlook in mijn p800 krijg? (via syncstation of bluetooth)Verwijderd schreef op 23 oktober 2003 @ 23:06:
Om je hotmail in bijv. Outlook 2000 te krijgen kun je het gratis programma "hotmail popper" gebruiken, wat je hotmail "naar pop3 omzet".
Ja, met de bijgeleverde software op de CD...eerdepeer schreef op 29 October 2003 @ 11:52:
[...]
Leuk, maar heb Office XP, dus daar zit die functie al in. Weet er iemand misschien ook hoe ik mijn email uit outlook in mijn p800 krijg? (via syncstation of bluetooth)
RTFM!
En die doet het ook gewoon in je P800 enzo??Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 12:42:
ik heb de mijne ook vandaag binnen gekregen (de msh-m128a).
Inzoverre, de p800 en p900 ondersteunen maximaal 128mb. Ik snap niet waarom dat meer is! Voordeel is wel, dat er meer producten komen die memorystick duo gaan ondersteunen, dus meer productie = meer leverbaarheid+ Goedkoper
Verwijderd
jep, prima. Ik heb hem helemaal vol ogg's gepropt, er staan nu 5 albums op
Maar ik heb nog iets meer dan 11 mb vrij, dus geen rede tot klagen.
En idd mensen RTFM, ik probeer alleen te helpen door te zeggen dat er een programma is die je hotmail in elk mail programma kan gooien. Dus als je onwijs slim commentaar wilt leveren, zorg dan tenminste dat je zelf niet de simpelste dingen hoeft te vragen! Het synchroniseren is de meest standaard handeling van de hele P800 incombinatie met je pc.eerdepeer schreef op 29 October 2003 @ 11:52:
[...]
Leuk, maar heb Office XP, dus daar zit die functie al in. Weet er iemand misschien ook hoe ik mijn email uit outlook in mijn p800 krijg? (via syncstation of bluetooth)
Je moet ff een paar draadjes terug kijken, maar je moet je kaart op een speciale manier formateren geloof met een cluster van 4096, dan is ie wat langzamer maar je hebt wel meer mbtjes vrij.jep, prima. Ik heb hem helemaal vol ogg's gepropt, er staan nu 5 albums opDe eigenlijke capaciteit is alleen echt 123mb, maar dat zal wel een grap van sony zijn, die het verschil tussen kilo(byte) en 1000(byte) even niet weten.
Maar ik heb nog iets meer dan 11 mb vrij, dus geen rede tot klagen.
Verwijderd
Bedankt,Dj_Neo_Ziggy schreef op 29 oktober 2003 @ 13:14:
[...]
Je moet ff een paar draadjes terug kijken, maar je moet je kaart op een speciale manier formateren geloof met een cluster van 4096, dan is ie wat langzamer maar je hebt wel meer mbtjes vrij.
ik heb hem gelijk geformateerd met een kleinere cluster indeling. Ik heb hem nu op het kleinst mogelijk geformatteerd, waardoor die onwijs langzaam wordt, want om ogg af te spelen heb je toch geen snelheid nodig, alleen het er op zetten duurt wat langer. Maar de winst is echter maar iets meer dan 1mb, dat komt waarschijnlijk omdat er allemaal grote bestanden op staan, en je dus niet veel winst zal halen. Met veel kleine bestanden, bijv. foto's van je camera zal je het meer merken...
De totale beschikbare ruimte neemt echter niet toe bij het formatteren met een kleinere cluster indelen. Er blijft echter wel meer vrije ruimte over als er bestanden op de MS gezet worden
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 16:34 ]
Het is feest, mijn duo stickje is binnen, dikke pret! Nu nog wat Oggjes maken en klaar! Als het goed is krijg ik morgen de andere binnen!
Iemand bekent met het volgende ?
Als ik mijn klepje dichtheb dan horen de mensen mij wel praten maar ik hun niet.
Klepje open ( handsfree ) dan hoor ik alles goed.
Ook via de headset hoor ik alles prima, alleen dan gilt iedereen dat ze zichzelf horen praten.
* Dromer snapt er niks van.
Als ik mijn klepje dichtheb dan horen de mensen mij wel praten maar ik hun niet.
Klepje open ( handsfree ) dan hoor ik alles goed.
Ook via de headset hoor ik alles prima, alleen dan gilt iedereen dat ze zichzelf horen praten.
* Dromer snapt er niks van.
[ Voor 13% gewijzigd door Dromer op 31-10-2003 17:45 ]
Nee, ik heb dat probleem nie (net ff getest).
Ik kan zowel goed horen als verstaan zoals dicht als open klepje...
Ik kan zowel goed horen als verstaan zoals dicht als open klepje...
Ik heb de persoon gemaild waar ik hem van gekocht heb.
Die zei dat hij het ook 1 keer heeft gehad en toen heeft hij het achterklepje eraf gehaald, batterij eraf gehaald en hard geblazen.
Dit werkte zowaar bij mij ook, alleen toen ik vanochtend probeerde deed hij het weer niet.
Weer blazen dus en nou doet hij het weer.
Toch maar een garantie geval van maken.
Overigens krijg ik die p800 niet gesync met mijn outlook.
Hij begint niet eens en roept al sync error.
Ook software erop zetten gaat moeilijk, hij begint wel maar als het een groter bestandje is stopt hij er op 90% steeds mee.
Snap niet dat die sync software zo buggy is!
Die zei dat hij het ook 1 keer heeft gehad en toen heeft hij het achterklepje eraf gehaald, batterij eraf gehaald en hard geblazen.
Dit werkte zowaar bij mij ook, alleen toen ik vanochtend probeerde deed hij het weer niet.
Weer blazen dus en nou doet hij het weer.
Toch maar een garantie geval van maken.
Ook software erop zetten gaat moeilijk, hij begint wel maar als het een groter bestandje is stopt hij er op 90% steeds mee.
Verwijderd
Heb je de nieuwste versie van de sync-software gedownload van: http://www.sonyericsson.c...Synchronization&noredir=1Dromer schreef op 01 november 2003 @ 12:23:
...
(Hé ik zie gelijk dat er een nieuwe versie is, versie 2.0.1 (alleen nog niet in het nederlands))
Verder heb ik al een aantal keer gelezen dat problemen met sync-en bij veel mensen overwaren na windows eerst helemaal opnieuw te installeren, maar of je daar nou zo blij mee moet zijn... Alhoewel het wel een van de sterke punten van je telefoon is en toch zeker wel de moeite van het proberen waard is kan ik je zeggen.
Jip, kans is groot dat het probleem daarna verholpen is. Maar erg vervelend dat het nodig isVerwijderd schreef op 01 november 2003 @ 17:03:
[...]
Verder heb ik al een aantal keer gelezen dat problemen met sync-en bij veel mensen overwaren na windows eerst helemaal opnieuw te installeren, maar of je daar nou zo blij mee moet zijn...
De grap is.
Ik had jullie tips al gelezen dus heb windows al opnieuw geinstalleerd.
Ook heb ik beide software versie's geprobeerd.
Moet ik nog instellingen aan die com3 poort veranderen mischien ?
Ik had jullie tips al gelezen dus heb windows al opnieuw geinstalleerd.
Ook heb ik beide software versie's geprobeerd.
Moet ik nog instellingen aan die com3 poort veranderen mischien ?
Gisteren de P800 even op een andere computer aangesloten.
Deze synchroniseerde direct.
Daarna op nog een ander computer, deze met win2003 server, ook dat ging perfect.
Vanochtend mijn pc maar weer opnieuw gedaan, eerst windows XP daarna win2003 server.
Bij beide wil het dus gewoon niet, maakt niet uit wat ik doe.
Ligt dus ergens aan mijn computer ofzo..
* Dromer geeft het op....en baalt stevig.
Deze synchroniseerde direct.
Daarna op nog een ander computer, deze met win2003 server, ook dat ging perfect.
Vanochtend mijn pc maar weer opnieuw gedaan, eerst windows XP daarna win2003 server.
Bij beide wil het dus gewoon niet, maakt niet uit wat ik doe.
Ligt dus ergens aan mijn computer ofzo..
* Dromer geeft het op....en baalt stevig.
Verwijderd
Heeft iemand een idee hoe ik met de P900 full kan surfen op internet via orange, dus via share.. wap.tweakers.net werkt wel maar pda.tweakers.net werkt weer niet, zijn er bepaalde proxy's voor nodig enz?
In het vervolg ff het topic doorzoekenVerwijderd schreef op 03 november 2003 @ 16:05:
Heeft iemand een idee hoe ik met de P900 full kan surfen op internet via orange, dus via share.. wap.tweakers.net werkt wel maar pda.tweakers.net werkt weer niet, zijn er bepaalde proxy's voor nodig enz?
Probeer dit eens.
Ik heb trouwens mijn 128 mb kaartje een paar dagen geleden ontvangen van foto-video-shop 
Maar ik heb effe een vraag. Als ik mijn telefoon in mijn broekzak heb, dan kan de telefoon opeens heel erg heet worden (lijkt wel een verwarming in mijn broek
).
Is dit normaal?
En sommige programma's kan je niet afsluiten, blijven die dan altijd actief.
Maar ik heb effe een vraag. Als ik mijn telefoon in mijn broekzak heb, dan kan de telefoon opeens heel erg heet worden (lijkt wel een verwarming in mijn broek
Is dit normaal?
En sommige programma's kan je niet afsluiten, blijven die dan altijd actief.
Dit topic is gesloten.