Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/p900_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/p900_2.jpg

sorry dat het de layout vern..... maar aub kan het zo blijven?

[ Voor 255% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 28-10-2003 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vind het zelf meer iets voor in Het grote Sony Ericsson P800 topic - Deel 5 , je ziet wel dat de foto's genomen zijn met een oudere p800, of de huidige :)

Kun je maybe wat meer info geven over het toestel zelf, of er veel veranderd is tov de huidige?

[ Voor 24% gewijzigd door J0YR1D3R op 25-06-2003 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13022

Stond ergens dat ie nep is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-06 15:11
J0YR1D3R schreef op 25 June 2003 @ 19:44:
je ziet wel dat de foto's genomen zijn met een oudere p800, of de huidige :)
Inderdaad genomen met de oudere p800, aan de spiegeling in het display te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb een interview met de president van se gevonden, het gaat over de p810

in het engels
"According to the interview for Swedish newspaper SVD, the president of Ericsson company has mentioned new smartphone from Sony Ericsson, we'll describe its characteristics.
The new device will appear in sale in the third quarter of this year, its difference from the predecessor is in essentially other materials used at creation of the case.
Externally the device is closer to Sony Ericsson T610, the common features are traced.
The case of silver color is made of metal alloy, the keys are chromeplated.
By height the device does not differ from the predecessor, while its thickness is approximately twice less.
The built-in camera now has 1.3 Megapixel resolution, that allows to receive the pictures of better quality pictures and resolutions (1280х1024 against 640х480 in p800).
From other changes it is necessary to note the improved screen, on the sun it behaves well, the picture does not fade.
In my personal opinion, the new smartphone has turned out rather stylish and one of the most attractive in the market, as from position of functionality, and price.

It is supposed, that p810 will appear in sale in November and its cost will make about 650-700 Euro.
From the moment of its occurrence the price for Р800 will fall a little.
Simultaneously with this product it will be offered a youth smartphone in the average price segment."

in het nederlands met hul van freetranslation ;)
"Volgens het onderhoud voor Zweeds krant SVD, heeft de president van Ericsson onderneming nieuwe smartphone van Sony Ericsson vermeld, zullen wij zijne kenmerken beschrijven. Het nieuw apparaat zal in verkoop in het derde kwartier, zijn verschil van de voorganger in wezenlijk anderze materialen verschijnen is, die aan creatie van het geval gebruikt worden. Uiterlijk zijn het apparaat hechter aan Sony Ericsson T610, de gemeen kenmerken nagespoord is. Het geval van zilveren kleur zijn van metalen legering, de sleutels chromeplated is gemaakt. Door hoogte verschilt het apparaat van de voorganger niet, terwijl zijne dikte geschat tweemaal kleiner is. Het ingebouwd fototoestel heeft nu 1.3 Megapixel oplossing, die toestaat de afbeelding van beter kwaliteit afbeelding te ontvangen en oplossingen (1280х1024 tegen 640х480 in Р800). Van anderze verandering is het noodzakelijke het verbeterd scherm op te merken, vervaagt op de zon het zich goed, de afbeelding niet gedraagt. In mijn persoonlijke mening heeft de nieuwe smartphone uit liever stylish en een van de aantrekkelijkste in de markt gedraaid, als van positie van functionality en prijs.

Het is aangenomen, dat p810 in verkoop in November verschijnen zal en zijne kosten zullen ongeveer 650-700 Euro maken. Van het moment zal van zijn voorval de prijs voor p810 een weinig vallen. Gelijktijdig zal met deze product het aan een jeugd smartphone in het durchschnittlich prijs deel aangeboden worden."

----------------------

P810: New design, 65000 TFT, joypad, new stylus, MIDP 2.0, VGA camera, Videorecorder, Fax

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 25-06-2003 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70316

Als dit echt is wordt ik gek!! :9~ 8)7 die specs!! >:) :9~ _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 70316 op 25-06-2003 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
  • Laatst online: 20-12-2021
Anoniem: 70316 schreef op 25 June 2003 @ 23:36:
Als dit echt is wordt ik gek!! :9~ 8)7 die specs!! >:) :9~ _/-\o_
die prijs!! ;( :( :'(

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja dat betaal je er tegenwoordig voor... hij is wel goedkoper dan de P800 bij release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:31

Nitai

Live the life you love.

zo als dit echt is, dan neem ik ehm GELIJK, voordat ie weer peperduur wordt...dat laat ik me niet nog een keer gebeuren!!!!

Edit: OMG! !.3 megapixel cam?? waaa, twee keer zo dun? ok ok rustig Nitai...eerst maar kijken of het waar is.

[ Voor 32% gewijzigd door Nitai op 26-06-2003 09:36 . Reden: toevoeging ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Eldar Murtazin ( van www.mobile-review.com ) heeft wel echte foto's van de p810. Maar hij wilt niet geven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-06 17:32
Dat stuk text was ik al een paar dagen geleden tegen gekomen, maar nu ik de foto's zie wordt het ineens een stuk realistischer.
Toch wacht ik wel ff af tot dat SE 'm officieel bekend maakt.

Als ik zo de foto's bekijk valt me op dat hij er wat degelijker uitziet en dat er geen doordruk toetsen meer zijn. Die doordruk toetsen van de P800 heb ik nooit fijn gevonden en da's ook een van de redenen waarom 't klepje er direct vanaf ging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Lekker zinvolle post, geef dan tenminste aan waar je dat vandaan hebt.
Hier hebben we niks aan.
Trouwens als jij dit voor nep aan ziet, dan zou ik niet weten hoe een echte P810 er uit moet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
foto

verplaatst naar begin post

[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 10-09-2003 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

sorry dat ik het zeg, maar zo op deze plaatjes vind ik de p810 een behoorlijke plastic uitstraling heeft, vooral dat klepje. Maarja, het blijven mooie mobieltjes :)

[ Voor 5% gewijzigd door Fietsbel op 29-06-2003 11:33 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-06 11:49

MaDLiVe

.-Observer-.

Homedisc schreef op 29 June 2003 @ 11:33:
sorry dat ik het zeg, maar zo op deze plaatjes vind ik de p810 een behoorlijke plastic uitstraling heeft, vooral dat klepje. Maarja, het blijven mooie mobieltjes :)
Volgens mij is dat klepje geen plastic (ook al lijkt het misschien wel zo.). Hij is in ieder geval een heel stuk dunnen en kleiner geworden. Mag meer aan het label smart phone voldoen zo.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75879

Homedisc schreef op 29 juni 2003 @ 11:33:
Ik vind het juist andersom, die p800 lijkt wel zo'n playmobil auto van vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-06 11:32

Chiron

Moderator Discord
MaDLiVe schreef op 29 June 2003 @ 12:04:
[...]

Volgens mij is dat klepje geen plastic (ook al lijkt het misschien wel zo.). Hij is in ieder geval een heel stuk dunnen en kleiner geworden. Mag meer aan het label smart phone voldoen zo.
geverfd plastic, net als met de Z5 denk ik

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
  • Laatst online: 24-06 15:11
Mooi ! Maar vind alleen verdacht dat het scherm op die 2 precies hetzelfde is.
Alle iconen, plus het verschil van 4096 kleuren tegenover 65000 (als dat klopt van rightone_ ;))

Edit: Good point Ener-G ! Denk idd dat dat het is

[ Voor 7% gewijzigd door Wisey op 30-06-2003 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
ik denk dat dat scherm in die p800 ook gewoon fake is omdat je met een foto nooit zo'n kwaliteit screenshot kan maken op die manier, en dat ze daarom maar 2x hetzelfde plaatje in het schermgedeelte verwerkt hebben

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ener-G schreef op 30 June 2003 @ 01:23:
ik denk dat dat scherm in die p800 ook gewoon fake is omdat je met een foto nooit zo'n kwaliteit screenshot kan maken op die manier, en dat ze daarom maar 2x hetzelfde plaatje in het schermgedeelte verwerkt hebben
Als je goed nadenkt zie je dat de ze 2 foto's in 1 plaatje hebben verwerkt, die p800 is gewoon een plaatje van het internet. Die p810 is een foto genomen door de p800.
8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
verdomd ja nou je het zegt :D

maar de truuk voor het schermpje is al zo oud als de reclame voor tv's en computerschermen in reclamefolders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 440

Erg vet apparaat! Vond de P800 altijd al de lomp en groot, zeker als je de Nokia 6100 gewend bent. Maar als de P810 inderdaad lichter en 50% dunner is zal ik serieus over dit apparaat gaan nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat doen ze om je een idee te geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Hoe zit nou met de nummer toetsen op de p810, je "drukt" niet op het scherm als je het dichtklapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Laatst online: 10-04-2023
B0MBACI schreef op 30 June 2003 @ 15:45:
Hoe zit nou met de nummer toetsen op de p810, je "drukt" niet op het scherm als je het dichtklapt.
Lijkt me dat het dan dus gewoon een normaal klepje is, waarbij het printplaatje dat de 'indrukken' registreert al in het klepje zelf zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48970

Ik moet toch zeggen dat ik de p810 mooier vind dan de p800, hij lijkt me toch iets kleiner en de functies zijn gewoon :9~ (als dit waar is...) Maar ik moet toch nog ff wachten, net vakantie geweest, volgende maand weer en dan maar weer voor de wintersport gaan sparen... pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dit staat er op www.threegmobile.net:

[ Declaration ] Fake Sony Ericsson P810 photo
ThreeGMobile.net strictly declare that the photo of Sony Ericsson P810 in the internet forums IS NOT from ThreeGmobile.net. We do not have any news about that model. And we declare that this is a fake photo and we do not bear any responsibility of any loss and trouble caused by this fake photo!

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

hehehehe misschien hebbe ze op hun donder gehad...en is ie toch wel echt! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37400

http://mobile.burn.com/news.jsp?Id=375
News by Michael Oryl (editor) on Wednesday June 25, 2003.

Sony Ericsson P810
You might have heard some of the recent talk about the successor to the P800, Sony Ericsson's P810. We know that it has a 1.3 megapixel camera, is much thinner, and has a metal body much like the T610.

Now it looks like we have a few photos thanks to our friends at SuperDuperLuminova.

Currently we don't have any more details, so please don't ask us for release dates and full specs. When we find out you will find the story on the site.

...
Hier kan je ook niet echt afleiden of het echt of nep is.
Het kan van 3gmobile ook een stunt zijn omdat ze niet als eerste zijn met een review of met specs natuurlijk.

blijft afwachten denk ik

-----------[edit][1]------------------------------------------------
op http://www.mobile-review.com/index-en.shtml
Staat:
[ 24-06 12:01 ] Sony Ericsson P810 - the beginning of sales in the third quarter.

Echter de link lijd naar een pagina waar ik er niks over terug vind.
vreemd, maar ach. :)

-----------[edit][2]------------------------------------------------
[screenshot]

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 37400 op 01-07-2003 10:20 . Reden: toevoeging url en info van mobile-review ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Anoniem: 37400 schreef op 01 July 2003 @ 09:19:
http://mobile.burn.com/news.jsp?Id=375

[...]

Hier kan je ook niet echt afleiden of het echt of nep is.
Het kan van 3gmobile ook een stunt zijn omdat ze niet als eerste zijn met een review of met specs natuurlijk.

blijft afwachten denk ik

-----------[edit][1]------------------------------------------------
op http://www.mobile-review.com/index-en.shtml
Staat:
[ 24-06 12:01 ] Sony Ericsson P810 - the beginning of sales in the third quarter.

Echter de link lijd naar een pagina waar ik er niks over terug vind.
vreemd, maar ach. :)

-----------[edit][2]------------------------------------------------
[screenshot]
Tuesday 24 June 2003
Sony Ericsson P810 - the beginning of sales in the third quarter [ 12:01 ]
Author: Eldar Murtazin Translation by:

According to the interview for Swedish newspaper SVD, the president of Ericsson company has mentioned new smartphone from Sony Ericsson, we'll describe its characteristics. The new device will appear in sale in the third quarter of this year, its difference from the predecessor is in essentially other materials used at creation of the case. Externally the device is closer to Sony Ericsson T610, the common features are traced. The case of silver color is made of metal alloy, the keys are chromeplated. By height the device does not differ from the predecessor, while its thickness is approximately twice less. The built-in camera now has 1.3 Megapixel resolution, that allows to receive the pictures of better quality pictures and resolutions (1280х1024 against 640х480 in Р800). From other changes it is necessary to note the improved screen, on the sun it behaves well, the picture does not fade. In my personal opinion, the new smartphone has turned out rather stylish and one of the most attractive in the market, as from position of functionality, and price.

It is supposed, that Р810 will appear in sale in November and its cost will make about 650-700 Euro. From the moment of its occurrence the price for Р800 will fall a little. Simultaneously with this product it will be offered a youth smartphone in the average price segment.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77932

Ik vraag me ook af of het wel echt is.

Alleen al omdat die de helft minder dik is roept bij mij vraagteken op. Als je de P800 vanaf de zijkant bekijkt zie je dat de dikte door maar 2 dingen komt: 1. de batterij en 2. de camera. Nou kunnen die allebij wel verbeterd zijn in de loop der tijd, en ik weet niet hoeveel de camera nog kan zinken, maar een batterij die 2x zo dun is, lijkt me toch voor een nog slechtere stand-by tijd zorgen. En dan ook nog die flip die niet meer op het scherm drukt, dan zou die toch ook veel dunner moeten zijn, of kan je die knopjes er tegenwoordig oplijmen?

Ik neem aan dat we het allemaal binnenkort wel zullen zien... Of juist niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli
  • Laatst online: 23-06 15:58

Gulli

100% Unwiderstehlich

Anoniem: 77932 schreef op 01 juli 2003 @ 19:40:
Ik vraag me ook af of het wel echt is.

Alleen al omdat die de helft minder dik is roept bij mij vraagteken op. Als je de P800 vanaf de zijkant bekijkt zie je dat de dikte door maar 2 dingen komt: 1. de batterij en 2. de camera. Nou kunnen die allebij wel verbeterd zijn in de loop der tijd, en ik weet niet hoeveel de camera nog kan zinken, maar een batterij die 2x zo dun is, lijkt me toch voor een nog slechtere stand-by tijd zorgen. En dan ook nog die flip die niet meer op het scherm drukt, dan zou die toch ook veel dunner moeten zijn, of kan je die knopjes er tegenwoordig oplijmen?

Ik neem aan dat we het allemaal binnenkort wel zullen zien... Of juist niet.
Ik denk juist dat de dikte van de batterij hetgene is dat er voor zorgt dat hij niet nog platter kon! Als je een beetje creatief bekijkt zie je dat de batterij tot aan de zijkant van de gemonteerde stylus komt. Dus alles dat tussen dat stuk en het beeldscherm zit (dat volgens mij nog geen 2mm dik is incl front en back gedeelte) hou je over voor printplaten, chips en dat soort zooi. Ik denk dat ze de boel wat logischer hebben ingedeeld, nog kleinere chips erop gezet en de boel net ff wat strakker op elkaar hebben gezet. Zo zit er bijvoorbeeld iets van 2 mm ruimte tussen achterklepje en batterij, als ze dat soort ruimtes eruit laten kom je al gauw op een plattere telefoon denk ik :)

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Alleen al door de accu langer en breder te maken kun je hem een stuk dunnen maken. Als ik zo de achterkant bekijk hebben ze dat idd gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Zo dus geen P810 meer, denk dat die naam eerder kwam van een kruising tussen T610&P800= P810. Maar omdat het een heel nieuw product is, die meer dan alleen de buitenkant is veranderd. Een nieuwe naam, P900
P900 klinkt niet slecht, hoop dat hij nu wel een kleurenscherm van 65K heeft want daarover isnog niets gezegd. Wel dat er Wi-Fi op zit _/-\o_
En ik vraag me af of het toetsenbord er nog steeds vanaf kan, dat toetsenbordje bij de p800 was echt nix voor mij.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Niet verkeerd zo zou ik zegge, toen ik de eerste fotos al zag had ik al zoiets van dat kan nooit Geshopped zijn, twas een logisch design.... en zag er gewoon te goed uit voor een nepperd.
En SE had de P800 een jaar van te voren aangekondigd,totdat hij leverbaar was.
Hij komt als goed is dus aan het einde van 1Q 2004
Dat we nu 3 kwart jaar moeten wachten is geen ramp, want tot die tijd houden we het wel vol met onze P800tjes.
Zou er btw, nu weer duo sticks ingaan?? Denk het wel, maar had eigenlijk gehoopt MS Pro of beter nog support voor Memory stick DUO PRO :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

vet :) hij ziet er veel zakelijker uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Nitai schreef op 24 July 2003 @ 09:20:
vet :) hij ziet er veel zakelijker uit!
Jah ik vond die p800 ook wel een beetje een playmobiel look hebben, mooi voor vrouwen, maar niet echt mijn smaak (uiterlijk dan he, maar innerlijk heerlijk hahah)
Ik denk trouwens niet dat die toetsenbord eraf kan, als je nu goed kijkt, zie je dat volgens mij de KEYS zijn verlicht(blauw licht) dan zou je het de hele pad met flatcable eraf moeten halen, denk dat die deze keer permanent erop zit.
Kan niet wachten tot SE hem met Officiele specs presenteert!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Is het dan al 100% zeker dat er WiFi op komt?
Dat hoop ik iig wel!
In en rond het huis constant online op hoge snelheid :9

Verder hoop ik dat hij een minder krakerige behuizing krijgt.
Hij zou een zelfde soort behuizing krijgen als de T610.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Flint123 schreef op 24 July 2003 @ 09:42:
Is het dan al 100% zeker dat er WiFi op komt?
Dat hoop ik iig wel!
In en rond het huis constant online op hoge snelheid :9
Kijk de Specs daarvan is eigenlijk niets zeker, totdat hij officieel door SE aangekondigd word, maar.... het zou een hele logische keuze zijn. Ik zelf ga daarwel van uit, is wel beterzzz nu ook voor mij.
Op school overal al WiFi maar thuis vorige week pas een WiFi router van Belkin aangeschaft (54). Dus ik zie de toekomst met een glimlach tegemoet.
Ben benieuwd naar de processor, ARM9?? nee denk het niet, zal er in de test modellen maybe inzitten maar aangezien hij pas over lange tijd echt in productie gaat, zullen ze met de processor keuze nog wel wachten. Hoop iig dat ie lekker powerfull is zodat je nu wel goed (Breedbeeld) video kan kijken. :*)
Verder hoop ik dat hij een minder krakerige behuizing krijgt.
Hij zou een zelfde soort behuizing krijgen als de T610.
Jah mijn p800 kraakt idd ook wel, maar bij de nieuwe versies kwam ik toevallig gister achter, zit bij het achterklepje nu niet alleen een rubbertje aan de binnenkant, maar nu ook dwars xtra plastic ondersteuning(moeilijk uit te leggen),
zal eens kijken of ik foto kan maken.

[ Voor 24% gewijzigd door Sur_G op 24-07-2003 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Ja, ik weet wat je bedoelt, ik heb een foto gezien van de nieuwe behuizing. Tis me een raadsel hoe het kan dat ze dat niet eerder is opgevallen. Waarom moet "wij" dr achter komen dat de behuizing gaat kraken...

/offtopic
Hoe bevalt die Belkin WiFi router? Had 'm zelf namelijk ook op het oog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ja is erg stom, bij testen van het product kom je er eigenlijk toch al achter maar jah tis wel beter dan nokia die dan de nieuwe versie ( i-versie) uitbrengt, met nieuwe software en betere behuizing,of andere kleur :r
Bij SE netjes dat ze support blijven bieden voor al uitgebrachte phones en niet gelijk op de nieuwe phones concentreren.

offtopic:
Die router is Lifetime warranty dat zowiezo, en was niet veel duurder dan de trust/sitecom dingen, hij werkt goed erg gemakkelijk op te zetten dat netwerk. Het is dus de 802.11G heb nu hier alleen nog zon centrino notebook dus die is 11mbits moet voor andere laptop nog ff 802.11g pcmcia kaartje kopen dan heb ik echt profijt van het snelle netwerk. Router makkelijk te configgen, firewall etc

[ Voor 6% gewijzigd door Sur_G op 25-07-2003 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
-links werken niet meer-

[ Voor 96% gewijzigd door Flint op 10-09-2003 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint

[ Voor 91% gewijzigd door Flint op 10-09-2003 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-06 22:48

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Welke PDA freak kan mij vertellen waar ik die stylus meer heb gezien (1ste 3 plaatjes)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Ginz schreef op 29 July 2003 @ 00:03:
Welke PDA freak kan mij vertellen waar ik die stylus meer heb gezien (1ste 3 plaatjes)
Sony Clie heeft ook zo'n stylus :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

dacht ik al, het leek mij ook vrij onwaarschijnlijk dat het de zelfde zou zijn als een HP bijvoorbeeld.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-06 13:41
ik vind het er zeer goed uit zien, let ook ff op dat mini spiegeltje à la t610 onder de camera, dat vind ik echt heeel mooi verwerkt, maar t belangrijkste blijf ik de dikte vinden, dat was een minpunt voor de p800 vond ik zelf. Ik begin alleen steeds meer benieuwd te worden wanneer deze echt uit gaat komen en dan een keer zonder vertraging enzo.

Weet iemand of er ook een developer kit van komt zoals ook de p800 had?

meer info en plaatjes

[ Voor 16% gewijzigd door 6killer op 29-07-2003 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75879

hij ziet er veel mooier uit als de p800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55212

Die P810 ziet er strak uit. Hopelijk is ie ook net zo degelijk als ie eruit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Foto's werken niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58671

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:33
Morgen geeft sonyericsson ter gelegenheid van de IFA in Berlijn een persconferentie en daar zal de p810(of p900) officieel gelanceerd worden. Verder zal ook de z600 daar waarschijnlijk zijn opwachting maken.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

sigma01 schreef op 02 september 2003 @ 17:10:
Morgen geeft sonyericsson ter gelegenheid van de IFA in Berlijn een persconferentie en daar zal de p810(of P900) officieel gelanceerd worden. Verder zal ook de z600 daar waarschijnlijk zijn opwachting maken.
En de Z200 en de T620

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 02-09-2003 17:34 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Hou je vast, nieuwe foto's :D

Afbeeldingslocatie: http://www.jenneth.info/archives/images/p810_008.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jenneth.info/archives/images/p810_009.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jenneth.info/archives/images/p810___tanager.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jenneth.info/archives/images/p810_back.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jenneth.info/archives/images/p810_front.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jenneth.info/archives/images/p810_open.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jenneth.info/archives/images/p810_left_side.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jenneth.info/archives/images/p810_right_side.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jenneth.info/archives/images/p810_under_battery.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Flint op 04-09-2003 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zeker wel vet! en met 256 en 512 MB Memory Stick DUO Pro aangekondigd wordt dit weer een heerlijk telefoontje! ik hoop dat je er nu in godsnaam wat beter mee kan smsen, het ziet er iig wel naar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Jongens?

Zien jullie dat? "Made in France"........

Hebben we daar niet een GoT Knokploeg voor? zullen we langs gaan?

-

Anoniem: 45841

Goed kijken naar het batterij klepje.. lijkt wel of daar een kier tussen zit..
Vraag me na alles nog steeds af of het echt is. Op de SE site staat er niks over bij "binnenkort verkrijgbaar". Als je echt de markt warm wilt laten lopen dan laat je toch weten dat je iets nieuws maakt of zie ik dat verkeerd?

Ik denk dat alleen de tijd ons kan leren of het echt is.

PS. iemand noemde eerder in dit topic de verbeterde batterijklep met dwars stukjes om de batterij beter op zijn plaats te houden ofzo.. ik heb sinds 3 dagen de P800 en gewoon de oude achterklep. Die andere batterijdeksel was volgens mij alleen voor de grijze behuizing welke los te koop is via enkele sites.

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Jammer, maar er is maar 1 plaatje wat werkt :(

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Anoniem: 45841

had ze al gezien.. misschien moet je eerst eerdere posts bekijken inclusief de links voordat je iets post wat er al genoemd is in de vorm van links..

• Flint
Anoniem: 45841 schreef op 04 September 2003 @ 10:35:
[...]
PS. iemand noemde eerder in dit topic de verbeterde batterijklep met dwars stukjes om de batterij beter op zijn plaats te houden ofzo.. ik heb sinds 3 dagen de P800 en gewoon de oude achterklep. Die andere batterijdeksel was volgens mij alleen voor de grijze behuizing welke los te koop is via enkele sites.
Niet in dit topic...

Dan heb je gewoon de oude versie. Ook van de Electric Blue is een nieuwe versie gekomen.
Niet dat het echt veel uitmaakt, het gaat alleen een beetje kraken na verloop van tijd.
had ze al gezien.. misschien moet je eerst eerdere posts bekijken inclusief de links voordat je iets post wat er al genoemd is in de vorm van links..
Tegen wie zeg je dit...?

• Flint
GGS_VR6 schreef op 04 September 2003 @ 10:35:
[...]

Jammer, maar er is maar 1 plaatje wat werkt :(
gefixt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-06 07:46
damn-------- nice foon

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-05 07:58

Talon

Booooom !

Nou ....als die Wifi er 100% in zit en hij is iets steviger dan het huidig P800 geval dan is dit mijn volgende foon ...
Ik heb al wat gewerkt met die P800 en dat beviel me goed ...
heb nu een losse (grote) PDA en een Nokia 6310I in combinatie maar dat werkt geewoon niet lekker ...
En die P800 was ik al van gecharmeerd behalve zijn grootte.

SE : Als jullie dit ding niet gaan releasen ooit zijn jullie goed "DOM"

[ Voor 2% gewijzigd door Talon op 05-09-2003 10:04 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:46
hmm de specs zijn ok, maar die gsm zelf is toch wel zo ontzettend lelijk IMO... bah... helaas anders had ik er wel op gewacht...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:45

Pogostokje

* twiet *

Talon schreef op 05 September 2003 @ 10:04:
SE : Als jullie dit ding niet gaan releasen ooit zijn jullie goed "DOM"
Hij wordt wel gereleased, maar niet onder deze naam. :7

Nog eventjes geduld, het wordt allemaal wel duidelijker binnenkort.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
foto

[ Voor 143% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 10-09-2003 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

mmm, dat zie er wel ok uit :)
Zeker nog geen idee hoe duur dit "geintje" mag kosten? :)

• Flint
Hey, zie ik daar een extra klepje :*)
Lijkt me duidelijk, het klepje kan er dus tóch vanaf _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

Ben ik nu de enige die 'm echt verschrikkelijk hopeloos lelijk vind ivm de P800? :?

Professionele website nodig?

• Flint
Ja, denk het wel ;)

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Flint123 schreef op 10 september 2003 @ 00:35:
Hey, zie ik daar een extra klepje :*)
Lijkt me duidelijk, het klepje kan er dus tóch vanaf _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Hahahhahaaaaaaa.......... yes yes, eindelijk een verlossend antwoord.... mijn dag is weer helemaal goed.. Kleppie eraf is relax... nou ff hopen dat het met de specs helemaal goed komt...Maar daar twijfel ik niet meer aan, dat moet gewoon helemaal goed komen:7 .... Zal de naam toch P810 worden?? Of was dat al uitgesloten?

Arghhh........ Dat meen je niet.... Snik Snik, ze hebben er gewoon 2 daar, de ene neemt de andere op de video. Geef aub 1 aan goed doel...Ikke wel te verstaan hahaah of aan Flint die is razend net zo als ik nu die ook kleploos kan... :D
Het scherm van de telefoon, is nu net als bij die samsungs als die uit staan een Spiegel, alleen bij die kleine telefoons heb je er niet veel aan, maar een P810 met zon groot scherm; dan kan het nog best eens handig zijn.
Wat is dat kleine ding? Een antenne, of gewoon en soort hulpje om het toetsenbord er af te halen....
Fotos van de buitenkant hebben we nu wel voldoende gezien, we hebben denk ik nu wel een goed idee hoe hij er uit ziet. Alleen hoe hij eruit ziet zonder klepje is nog niet zo duidelijk, er is 1 foto die ene waar je hem in de spiegel ziet.Dat is volgens mij de Primeur Foto: 1ste keer zonder klepje, alleen beetje moeilijk te zien, maar het is helemaal zwart aan de onderkant, het ziet er in ieder geval niet verkeerd uit.

Pakket is vrij compleet... NU dus ook met poetsdoekje, die had ik overigens als voor mn P800, van een T610 pakket. Ik heb er volgens mij nog 1 extra liggen, iemand intresse?
Ik denk niet dat er 2 toetsenbordjes bij zitten, ik denk dat ene die er los bij ligt van de p810 is waarmee de fotos/video gemaakt zijn.
Zo dus hij kan nu echt filmen, want dat filmpje is langer als 1 minuut, dus das al een echte verbetering tegenover de P800.
Het word alleen maar leuker en leuker, kan haast niet wachten.... Maar jah je zult zien dat we begin volgend jaar, met ze allen wachten maar dat er maar steeds niets komt. IK denk dat het volgend jaar zomer zal worden.... Ik hoop het natuurlijk niet, dont get me wrong...

[ Voor 60% gewijzigd door Sur_G op 10-09-2003 01:36 ]

• Flint
Je zou idd bijna gaan denken dat hij niet anders kán gaan heten dan P810. Dat sluit dan mooi aan op de T610. (Maar we wachten toch nog ff dat we een persbericht van SE gezien hebben)

Dat kleine ding is volgens mij idd een hulpje om het toetsenbord eraf te krijgen. Die zal er misschien nu ook wat moeilijker vanaf gaan, maargoed dat zou niet zo'n probleem zijn.

Lage kwaliteit foto's heb ik nu inmiddels wel genoeg gezien. Nu wil ik specs! :D
En hoge kwaliteit pers foto's van alle kanten lijkt me ook leuk :9

Topicstarter
foto

[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 10-09-2003 15:38 ]

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Dudes kleine waarschuwing, ik clickte op dit topic en kreeg uiteraard de 1e pagina voor me neus en toen een login schermpje :? |:( Zou iemand dit willen fixen :? .ch site ofzo , met Mozilla Firebird hier trouwens ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Anoniem: 82206

nero355 schreef op 10 September 2003 @ 15:18:
Dudes kleine waarschuwing, ik clickte op dit topic en kreeg uiteraard de 1e pagina voor me neus en toen een login schermpje :? |:( Zou iemand dit willen fixen :? .ch site ofzo , met Mozilla Firebird hier trouwens ;)
Inderdaad... Ik ook hier.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

ATB/nero355: meldt dat soort misstanden via topic report of SeM aub in plaats van intopic waar de kans dat een mod het tijdig ziet oneindig veel kleiner is. Er is reeds een melding van in SeM dus wordt asap gefixed.

Professionele website nodig?

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

curry684 schreef op 10 September 2003 @ 15:23:
<span style="color:blue">ATB/nero355: meldt dat soort misstanden via topic report of SeM aub in plaats van intopic waar de kans dat een mod het tijdig ziet oneindig veel kleiner is. Er is reeds een melding van in SeM dus wordt asap gefixed.</span>
Sorry dit wist ik niet excuses B) O-)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Topicstarter
Wilt iedereen zijn foto's die hij/zij heeft gepost weghalen? ik heb ze namelijk op de begin post gepost ;)

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 10-09-2003 15:37 ]

• Flint
Anoniem: 80648 schreef op 10 September 2003 @ 15:28:
Wilt iedereen zijn foto's die hij/zij heeft gepost weghalen? ik heb ze namelijk op de begin post gepost ;)
De foto's uit mijn post van 3 September kun je ook erbij zetten, dan haal ik ze daarna weg.

Topicstarter
Die heb ik geporbeerd maar ik kreeg steeds kruisjes :S

• Flint
Hier staan ze erbij: http://www.jenneth.info/archives/images/
Wel raar want in mijn post laat ie ze gewoon zien. Weet je zeker dat je nix fout deed?

Topicstarter
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Iemand op howardforums schreef dit:
Firstly, overall size is quite a bit smaller and sleeker than the P800, the "cheap" looking blue plastic has gone, and the look is very reminiscent of the Sony Vaio C1 range of laptops (a big improvement)

The flip, I'm sure WILL be removeable, as it has the "Flip Removed"/Virtual Keypad options in the menu, however on the prototypes it seems fixed.

I've no idea whether it will take Memory Stick Duo Pro, but I think SE would be mad to release a device like this that doesn't?

Any rumours of a 1.3 Million Pixel camrera must have been false, as it has a 640 x 480 VGA camera. (You all knew that already I'm sure)

The "Communicorder" has the following options:-

Auto, Night, Indoor, Outdoor, Message Picture, Message Video (10 secs) and Video (as long as you're free memory allows)
Both Video option include sound

Messaging seems great, even what it classes as regular SMS, lets you attach smilies and even simple animated gifs (Sorry if that's already on the P800 )

MMS, obviously lets you add sound, pictures and video which works well

Under the battery, it says "P810", but in the "System Information" it's called the "P900" and also if you infrared images etc. to a PC, the PC sees it as a P900.

A nice addition (which you know about) is T9 predictive text, that was something that stopped me from buying a P800

I've not tried any Syncing with a PC so I can't comment on that.

I don't know whether P800's play WMA files as well as mp3's, but I put a WMA song on the phone and it played back perfectly in "Packet Video"

Hope this is of interest?

Gee.
het bewijs dat die hem heeft:
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/forum2/attachment.php?s=&postid=15656

• Pogostokje
  • Laatst online: 22:45

Pogostokje

* twiet *

rightone_ schreef op 12 september 2003 @ 16:06:
Firstly, overall size is quite a bit smaller and sleeker than the P800, the "cheap" looking blue plastic has gone, and the look is very reminiscent of the Sony Vaio C1 range of laptops (a big improvement)
Klopt. Gezien naast een P800 is dit model iets dunner, voelt wel steviger aan en vooral het klepje is een aardige vooruitgang. Voor de liefhebbers van het klepje: hij drukt niet meer door op het schermpje erachter maar de toetsjes zijn gewoon echte knopjes. Zonder klepje verandert er niks uiteraard. ;)
De kleur is van dat blauwe kleurtje naar grijs gegaan. Gewicht verschilt niet zo heel veel.
I've no idea whether it will take Memory Stick Duo Pro, but I think SE would be mad to release a device like this that doesn't?
In ieder geval Duo, de pro ken ik niet, niet op gelet.
Any rumours of a 1.3 Million Pixel camrera must have been false, as it has a 640 x 480 VGA camera. (You all knew that already I'm sure)
Er zit inderdaad gewoon een standaard VGA camera in, zeker geen 1MP camera. Camera is vergelijkbaar met die van de P800, maar dan beweegt het beeld sneller mee met bewegingen enzo. Sowieso is de processor sneller, wat je merkt in allerlei dingen tijdens gebruik.
Under the battery, it says "P810", but in the "System Information" it's called the "P900" and also if you infrared images etc. to a PC, the PC sees it as a P900.
De P810 is alleen een prototype naam.

Verder is het scherm niet anders, de besturing lijkt ook op het eerste gezicht hetzelfde maar in detail zitten er wel verschillen in. Het klepje is steviger gemaakt en doordat het niet meer hoeft door te drukken ook veel handiger in het gebruik. Het is duidelijk een P800+ die verder gegaan is op het P800 ontwerp.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Edit: Links zijn dood :'(

[ Voor 99% gewijzigd door Flint op 23-09-2003 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Dr beginnen nu overal veel foto's op te duiken :*)

Afbeeldingslocatie: http://www.p800.it/P900%20foto/P900_11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.p800.it/P900%20foto/P900_15.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.p800.it/P900%20foto/P900_20.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.p800.it/P900%20foto/P900_12.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.p800.it/P900%20foto/P900-shots-34.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.p800.it/P900%20foto/P900--desk.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.p800.it/P900%20foto/P900-shots-56.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.p800.it/P900%20foto/P900-shots-57.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.p800.it/P900%20foto/P900-shots-35.jpg
Afbeeldingslocatie: http://my-symbian.com/forum/download.php?id=1145
Afbeeldingslocatie: http://my-symbian.com/forum/download.php?id=1146

Ingebouwde filemanager

Afbeeldingslocatie: http://my-symbian.com/forum/download.php?id=1149

[ Voor 7% gewijzigd door Flint op 16-09-2003 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Oeps... Double Post... My bad..... :/

[ Voor 96% gewijzigd door Sur_G op 16-09-2003 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Goed werk flint, mooie fotos... :9~
Die slot voor De duo kaartjes is erg mooi geworden, en volgens mij zit er nu ook een eject button op, iets wat ik op het huidige model erg mis. Elke keer dat gepriegel met mn stylus of nagel. En nu hoef je niet persee de stylus weg te halen wil je bij je Duo kaart komen. Das weer een voordeeltje.
Een groot voordeel is dat als de phone zich in dichte positie bevind, het zichtbaar scherm een stuk groter is dan bij de P800. En dit komt de functionaliteit alleen maar ten goede.
Op 1 van die foto waarop News Mobile staat, daar kunnen we ook voor het eerst het klepje vervang stuk bewonderen. Ik denk niet dat de phone er minder mooi uitziet met dat klepje, alleen wil er toch nog wel een foto van zien. Dus op die foto wacht ik ff af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-06 13:41
zeer mooi model idd, veel mooier dan de p800 en ik hoop dat die flink dunner is. Het klepje moet er wel af kunnen (staat ook in de howardforum text) op de foto rechtsonder zie je het afdek klepje :Y)

Afbeeldingslocatie: http://www.p800.it/P900%20foto/P900_15.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door 6killer op 16-09-2003 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 24-06 11:59

Korakal

Up up up!

Titelfixje :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Thanks, stuk beter zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55212

Die telefoon ziet er retestrak uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Anoniem: 55212 schreef op 16 September 2003 @ 22:28:
Die telefoon ziet er retestrak uit...
Maar dat zal toch niks voor jou zijn, aangezien je je vertrouwen toch in SE verloren ben?

Of kom je daar nu weer van terug? O-)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:46
hmm denk dat ik van de t610 ga overstappen naar deze p900/p810... zat eerst te wachten op de sx1 maar die gaat er toch nooit komen
hopen dat deze wel voor het eind van het jaar in de winkels ligt?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Topicstarter
Was ff paar dagen weg en ik zie opeens nieuwe plaatjes _/-\o_ .
Ik heb 2 films gevonden en ik zet ze nu op.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 17-09-2003 15:19 ]

• LordLynx
  • Laatst online: 23:10
En hoelang moeten we hier nou weer op gaan wachten? De P800 werd ook in april aangekondigd, maar die was pas in maart dat jaar erna te krijgen......

• Mooody
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

mening: ik vind het een lelijk ding, net zoals die P800

leuke specs, maar ik vind hem veel te groot voor een ding dat in je broekzak moet...dan liever een kleine foon en PDA ernaast, ben je ook nog goedkoper uit in de meeste gevallen

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

LordLynx schreef op 17 september 2003 @ 15:36:
En hoelang moeten we hier nou weer op gaan wachten? De P800 werd ook in april aangekondigd, maar die was pas in maart dat jaar erna te krijgen......
[zeikmodus]
Fout,

De SonyEricsson werd in Maart 2002 aangekondigt op de Cebit, en is op 5 Februari uitgekomen.
[/zeikmodus]

[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 17-09-2003 20:03 ]

-

Anoniem: 28603

@ Ginz ach spreekt ook niet in het voordeel van SE, het is nog steeds bijna dik een jaar.

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Anoniem: 28603 schreef op 17 September 2003 @ 17:52:
@ Ginz ach spreekt ook niet in het voordeel van SE, het is nog steeds bijna dik :? :? een jaar.
Cliché

Ik weet wat de redenen daarvoor waren. en naar mijn mening duidelijke er redelijke redenen.

• Ze hadden in het begin van de ontwikkeling er geen MSD in gepland, die moest er later nog bijgevoegd worden (beter dan eerst de P800 zonder MSD slot op de markt gooien en een paar maanden daarna de P800i met MSD (zonder te willen generaliseren doet dit mij denken aan een andere fabrikant 8)7))

• In het begin was er spraken van een geïntergreerde camera van 600*800, maar de leverancier van die camera-tjes scheen zijn/haar beloftes niet te kunnen nakomen/ ging failliet. Dus toen moesten ze opeens een andere camera leverancier vinden

• De financiële situatie van SonyEricsson. Het budget voor het ontwikkelen van zo`n complete telefoon als de P800 was opeens niet meer wat ze verwacht hadden.

[ Voor 7% gewijzigd door Ginz op 17-09-2003 20:03 ]

-

• Artcore
  • Niet online
Die P810/900 is gewoon de ideale telefoon voor mij :)

Zullen apps voor de P800 hier ook op draaien? En zijn er al veel goede nuttige applicaties voor de P800 beschikbaar?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.