Het grote Sony Ericsson P800 topic - Deel 5

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.879 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haso2000
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-06 18:24
de rechter 'flipje' wat op mijn toetsenbord zit om te voorkomen dat de toetsenbord tegen het schermpje aan komt is gisteren afgebroken. Hierdoor kan ik de toetsenbord dus niet meer gebruiken.
Mocht dit niet onder de garantie vallen en niet worden vergoed door de verzekering, hoeveel zou dan zo'n toetsenbord mij gaan kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Gulli schreef op 04 July 2003 @ 15:40:
ik heb bij eXpansys in engeland een 128mb duo memstick duo gevonden voor 65.15 pond incl. Verzendkosten kan ik zo gauw niet vinden, maar als ik via een valutacalculator omreken is dat 89.25 euro! Dat is niet duur volgens mij. De site ziet er vrij professioneel uit, is er iemand met ervaring wat deze mensen betreft?

ah inmiddels ook de Nederlandse versie gevonden :) http://nl.expansys.us/product.asp?code=105279 alleen hier issie 104 euro incl :?
Raar is dat...
Zit ook ff op die site te kijken en idd en best groot verschil...
Ik moet ook nog een 128 mb kaartje hebben namelijk eens een keer.
Weet iemand hoe het zit met die bluetooth dingetjes voor in je pc.
Werkt dat een beetje?

[ Voor 59% gewijzigd door Tha BasZ op 04-07-2003 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haso2000 schreef op 04 July 2003 @ 16:21:
de rechter 'flipje' wat op mijn toetsenbord zit om te voorkomen dat de toetsenbord tegen het schermpje aan komt is gisteren afgebroken. Hierdoor kan ik de toetsenbord dus niet meer gebruiken.
Mocht dit niet onder de garantie vallen en niet worden vergoed door de verzekering, hoeveel zou dan zo'n toetsenbord mij gaan kosten?
Ik heb precies hetzelfde gehad. Ik heb mijn keypad afgelopen woensdag terug gebracht en ze hebben hem opgestuurd, maar de verkoper wist ook niet zeker of het onder de garantie zou vallen...

we hopen er maar het beste van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-08 20:06

Gulli

100% Unwiderstehlich

Haso2000 schreef op 04 July 2003 @ 16:21:
Ik weet dat er in Spijkenisse (onder de rook van Rotterdam) een bedrijf zit dat veel garantiewerk doet en een hoop losse onderdelen heeft liggen. STA Business Center, google maar ff. Die hebben mij ooit eens heel goed geholpen met een T66 omruilen. Overigens ook gratis Firmware als het binnen de garantie valt.

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 19:19:
[...]

Ik heb precies hetzelfde gehad. Ik heb mijn keypad afgelopen woensdag terug gebracht en ze hebben hem opgestuurd, maar de verkoper wist ook niet zeker of het onder de garantie zou vallen...

we hopen er maar het beste van
Volgens mij is het een veel voorkomend probleem want de mijne is een maand of wat gelden ook al af gebroken.
Laat even weten wat je kwijt was voor een nieuwe of dat het via de verzekering kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn SE P800 heeft 1 groot nadeel: hij slurpt zijn batterijen enorm snel op.

Hij doet een uur of 12 met zijn batterij (en ik bel meestal niet zo veel, zelf als
ik minder dan 30 minuten bel is ie na 12 uur leeg, ook GPRS-gebruik of zender zoeken kan de oorzaak niet zijn volgens mij).

De firmware heb ik 2 maanden terug laten updaten/flashen, Bluetooth staat uit en verder draaien alleen de applicaties (veel: ik heb een 128MB stick) waarvan ik wil dat ze draaien. Geen rare (hidden) appz, dwz. volgens switcher.

Ik heb ook een keer de hele door mij geinstalleerde softwarebende van de telefoon en duo stick gewist en geleidelijk opnieuw geinstalleerd, het was initieel iets beter, maar de P800 blijft slurpen, vooral met de 128MB stick erin.

Ik heb 3 batterijen, maar het probleem is dat ik ze alleen kan opladen in de telefoon zelf. Dus onhandig.

Op zich vind ik het geen punt de batterij een keer per dag te moeten wisselen want de rest van de functionaliteit van het ding maakt veel goed,
maar heeft iemand een idee waarbij ik handiger kan doen, bijv. in een aparte batterij lader, of is er misschien een batterij die langer mee gaat? (ik gebruik de origineel Sony dingen van 50 Eur per stuk)?

Afgezien van de batterijproblematiek is het een prima (wel groot) ding.
Met de batterij-ellende gooi ik hem soms bijna in de gracht. :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds ik de memorystick Duo 128 Mb gebruik precies hetzelfde,
de battery is na een werkdag bijna geheel leeg.
Voorheen met de 16Mb versie had ik dit probleem niet.
Ik weet niet of hier een oplossing voor is,
en of het uitmaakt hoeveel geheugen van de MSD 128 Mb in gebruik is.

Ben benieuwd???

Groet, Pevi
P800 - Rulezz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli

Gulli

100% Unwiderstehlich

Verwijderd schreef op 06 July 2003 @ 21:16:
Ik heb sinds ik de memorystick Duo 128 Mb gebruik precies hetzelfde,
de battery is na een werkdag bijna geheel leeg.
Voorheen met de 16Mb versie had ik dit probleem niet.
Ik weet niet of hier een oplossing voor is,
en of het uitmaakt hoeveel geheugen van de MSD 128 Mb in gebruik is.

Ben benieuwd???

Groet, Pevi
P800 - Rulezz
als je memstick volstaat met mp3tjes en je die de hele dag luistert kan ik me voorstellen dat hij sneller leeg is. als hij niets staat te doen kan een memstick volgens mij geen stroom verbruiken, zeker niet meer dan een oude. heb je misschien een groot programma op je memstick geïnstalleerd dat op de achtergrond draait?

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mp3's draai ik zelden tot nooit, dit kan dus in dit geval niet de oorzaak zijn.
Wat die applicaties, die eventueel in de achtergrond draaien betreft, gebruik ik alleen Sman en Tracker, waarbij ik Sman zo heb ingesteld dat alle eventuele andere applicaties automatisch gesloten worden als het klepje gesloten wordt.

Aan de Battery kan het ook niet liggen want die is pas 1 maand oud.

Mochten er nog andere mogelijke opties bestaan, dan hoor ik dat graag...

Groet, Peter
P800-Rulez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Pfff....
Waar blijft mijn stick nou, had vorige maand een 128MB stick besteld bij Brando, maar heb hem nog steeds niet. Moet ik me al zorgen gaan maken??
----------------
Ordered Date : 2003-06-15
Shipping Date : 2003-06-26
----------------
Die 16MB is nu toch echt te weinig hoor... ohw stickie kom nou snel... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is mijn eerste post hier, maar ik lees al maanden mee aangezien ik ook een P800 bezit.

Ik ben van plan om binnenkort ook mijn tel te gaan upgraden.
Ik begrijp dat je tel weer helemaal leeg is als dit gebeurd is
en een back-up restoren zorgt er weer voor dat er wat dingen
verdwijnen die er door de update erop zijn gekomen.

Volgens mij is het toch een kleine moeite om je programma's er
weer op nieuw op te installeren en je contaktpersonen krijg je
toch gewoon weer terug als je weer hebt gesynchroniseerd
met Outlook ? Zie ik nou iets over het hoofd of is het zo simpel ?

Graag nog wat info voordat ik naar de STA ga.

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 12-09 10:57
Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 21:56:
mp3's draai ik zelden tot nooit, dit kan dus in dit geval niet de oorzaak zijn.
Wat die applicaties, die eventueel in de achtergrond draaien betreft, gebruik ik alleen Sman en Tracker, waarbij ik Sman zo heb ingesteld dat alle eventuele andere applicaties automatisch gesloten worden als het klepje gesloten wordt.

Aan de Battery kan het ook niet liggen want die is pas 1 maand oud.

Mochten er nog andere mogelijke opties bestaan, dan hoor ik dat graag...

Groet, Peter
P800-Rulez
ik zou zeggen pleur sman en tracker in je phone memory en kijk of je batt nog steeds zo snel leeg loopt :*)

misschien dat die progje van tijd tot tijd een polling uitvoeren, en daardoor toch de hele tijd gebruik maken van je stick, wat dus veel extra stroom gaat kosten.

ben wel benieuwd of het uit gaat maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli

Gulli

100% Unwiderstehlich

Heb zojuist voor 112USD een 128mb memstick en screen protectors besteld bij Brando, met de huidige koers van de dollar vs de euro kost me dat 94 euro! Ik denk sowieso dat als je goedkoop uit wil zijn je het nu beste voor dollars kunt kopen!

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:45
Ik ben aan het twijfelen tussen de SE P800 en de Siemens S55 of SL55. Een beetje rare keuze misschien, want de P800 wint het dik qua features, maar toch. Via Ikwilgratisbellen is de P800 gratis te krijgen. De S55 en de SL55 ook, je krijgt er zelfs 2 gratis :)

Ik heb op het moment de Siemens S45 waar ik altijd heel erg tevreden mee ben geweest. Daarom viel me ook de eerste instantie ook op de S55, de opvolger. Dat ding heeft ook alle features die je maar kunt bedenken, en ziet er als een 'normale' telefoon uit. En toen kwam de SL55, die heel erg :9~ is, en klein, zodat 'ie net als de S45 in m'n broekzak past.

En dat is meteen mijn grote twijfelpunt over de P800, de grootte van het ding. Past de telefoon een beetje in een normale broekzak? Is 'ie niet te groot om normaal mee over straat te lopen bellen?

Ik heb de topics doorgelezen, eigenlijk niks over kunnen vinden. Ik zie alleen foto's waar ook de 7650 opstaat, maar daar heb ik eigenlijk weinig aan.

[ Voor 3% gewijzigd door RobbertC op 08-07-2003 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 23:59
RedHead schreef op 07 June 2003 @ 11:21:
[...]

Ik wordt het ook zat .. dat wachten op Debitel met Vodaphone GPRS.. toen ik belde hadden ze het over na de zomer.. ai .. ai ergens in september dus pas..

waardeloos..

toen ik nog niet over was met abo met Orange GPRS gespeeld en dat is echt super.
Om mezelf maar ff te quoten... weet iemand al meer over Debitel en GPRS?
Of evt. een andere oplossing. Kan je bij Debitel je abo afkopen bv?
Je kan na drie maanden wel naar een goedkoper abo, maar ja als ik dan een nieuw abo neem ben ik wel mijn nummer kwijt.
Nog andere ideeën... ivm GPRS zou ik het liefst weer naar Orange gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haso2000
ik zat er laatst ook nog naar te kijken, maar voorlopig is er bij Debitel alleen GPRS mogelijk via het KPN-netwerk :(.
De kosten zijn volgens mij ook nog hoger dan de telefoonnetwerken.

@ lvanderree: laat het inderdaad even weten hoe het is afgelopen met je keypad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli

Gulli

100% Unwiderstehlich

RedHead schreef op 08 July 2003 @ 14:44:
[...]

Om mezelf maar ff te quoten... weet iemand al meer over Debitel en GPRS?
Of evt. een andere oplossing. Kan je bij Debitel je abo afkopen bv?
Je kan na drie maanden wel naar een goedkoper abo, maar ja als ik dan een nieuw abo neem ben ik wel mijn nummer kwijt.
Nog andere ideeën... ivm GPRS zou ik het liefst weer naar Orange gaan.
:? GPRS en Orange? Ik heb gisteren met de klantenservice gebeld en die zeggen dat Share (volgens mij de GPRS service) voorlopig nog niet te krijgen is op de P800, ze zijn nog aan het testen namelijk. Ze konden zelfs niet zeggen wanneer ongeveer het beschikbaar zou zijn.

[btw als je nummerportering aanvraagt heb je binnen een week je eigen nummer weer terug]

[ Voor 7% gewijzigd door Gulli op 09-07-2003 10:17 ]

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met mijn p800 bij Orange. En ik heb geen enkel probleem je moet gewoon zeggen dat je een t68i hebt, dan sluiten ze je zo aan. Je kan zelfs bij de Share portal van orange(wap.orange.nl). Dus het lijkt erop dat ze de p800 'onofficeel' hebben toegevoegd.

Het grote voordeel van de p800 icm share is dat je voor die 6 euro onbeperkt normale webpagina's kan bekijken met je ingbouwde browser(zonder frames en javascript werkt niet). Misschien is dat de reden waarom ze de p800 niet officeel aan willen sluiten en ze nog 'aan het testen' zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:49
Net zeggen... Een vriend van mij had Share (en hoe heette dat eerst) al meer dan 4 maand geleden op zijn p800 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Laatst online: 14-09 21:38
RobbertC schreef op 08 juli 2003 @ 13:57:

En dat is meteen mijn grote twijfelpunt over de P800, de grootte van het ding. Past de telefoon een beetje in een normale broekzak? Is 'ie niet te groot om normaal mee over straat te lopen bellen?

Ik heb de topics doorgelezen, eigenlijk niks over kunnen vinden. Ik zie alleen foto's waar ook de 7650 opstaat, maar daar heb ik eigenlijk weinig aan.
Ik heb de P800 in m'n handen gehad

De p800 is vooral vrij breed. Ik weet niet of je de Swing 400 kent? Hij is iets breder dan die.

Als je de P800 vergelijkt met bijvoorbeeld een 3310: dan is de P800 iets groter (dus ook hoger, breder enzo).

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haso2000 schreef op 09 July 2003 @ 00:16:
@ lvanderree: laat het inderdaad even weten hoe het is afgelopen met je keypad.
zal ik doen, hij is volgens mij nu een weekje weg, en het kon 2 weken duren werd me verteld. Dus zodra ik een antwoord heb horen jullie het "meteen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:45
PASware schreef op 09 juli 2003 @ 11:53:
[...]

Ik heb de P800 in m'n handen gehad

De p800 is vooral vrij breed. Ik weet niet of je de Swing 400 kent? Hij is iets breder dan die.

Als je de P800 vergelijkt met bijvoorbeeld een 3310: dan is de P800 iets groter (dus ook hoger, breder enzo).
Dankje voor je reply :) De Swing 400 ken ik wel ja :)

Ik heb de P800 in ieder geval besteld, bevalt 'ie me echt niet, dan verkoop ik 'm weer en koop ik toch nog een S55 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli

Gulli

100% Unwiderstehlich

Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 10:27:
Ik zit met mijn p800 bij Orange. En ik heb geen enkel probleem je moet gewoon zeggen dat je een t68i hebt, dan sluiten ze je zo aan. Je kan zelfs bij de Share portal van orange(wap.orange.nl). Dus het lijkt erop dat ze de p800 'onofficeel' hebben toegevoegd.

Het grote voordeel van de p800 icm share is dat je voor die 6 euro onbeperkt normale webpagina's kan bekijken met je ingbouwde browser(zonder frames en javascript werkt niet). Misschien is dat de reden waarom ze de p800 niet officeel aan willen sluiten en ze nog 'aan het testen' zijn.
ik heb idd ook gezien dat je op de site wel de T68 instellingen kan vragen, maar dan sturen ze je een automatische installatie sms. En volgens mij draaien de T68 en de P800 op een ander OS dus dat zou dan niet werken lijkt mij :?
BTW er is Opera voor de P800 waardoor je wel beter internet pagina's kunt bekijken.

[ Voor 7% gewijzigd door Gulli op 10-07-2003 10:38 ]

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het leuke van het smsje is dat het een standaard instalatie smsje is. Het werkt zowel bij de 68i als bij de p800. HEt enige wat je moet veranderen als je het smsje gekregen hebt het poort nummer: dit moet op 9201 staan.

Een grappig detail is dat als je meer dan 100 mb hebt gedownload (van orange), dat het dan wordt weergegeven in gigabytes (bijv 0.2 GB)

Er zijn eigenlijk 2 browsers voor de p800.
Er is voor alle 2 wat te zeggen
1) Opera
Zo kun je bij opera pagina's met frames openen en Javascript support is beter

2) ingeboude browser
Bij de interne browser kun je pagina's opvragen via de WAP stack(ivm support voor wap) . Hierdoor kun je bij orange html pagina's opvragen. En dus voor 6 euro pm, 'onbeperkt' surfen.

Maar je kunt niet zeggen dat door opera alle problemen zijn opgelost. Sommige pagina's worden echt vern*ukt door die opera browser. En dan heb je er nog niets aan.

Als ik een pagina met frames tegen kom ga ik naar de wapproxy van google. dan bezoek ik die pagina, en dan geeft google aan de onderkant, de frames weer. Je kunt deze framenaam gebruiken om toch met de interne browser te surfen. (dus onderaan staat: [top.html][side.html][frame_main.html] en daar kun je dan van maken: --> http://www.framesite.com/frame_main.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Weet iemand of het mogelijk en zo ja; waar ik de bijgeleverde headset kan bestellen. Dus de stereo headset om bijv dus de MP3's te luisteren. De mijne is kapoet.... :'(
Heb overigens mn 128MB stickie gister gekregen, das wel relax maar nu kan ik niet rustig naar mn MP3's luisteren... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli

Gulli

100% Unwiderstehlich

Ik heb op myOrange ook in mijn profiel staan dat ik een T68 heb, aangezien die nog het meeste op mijn telefoon lijkt. Maar als ik nu dus share aanvraag voor de t68 dan moet ie t na het veranderen van de poort gewoon doen? chill 8)

Ok probleempje; ik heb nu het smsje gekregen en geïnstalleerd maar het werkt niet. Hij geeft een unknown error als ik bijv naar pda.tweakers.net ga.

Als ik in mijn instellingen kijk van WAP-accounts zie ik dat er bij username en password niets staat ingevuld. Moet ik daar mijn telefoonnr als username en PASSWORD als wachtwoord invoeren (net als bij wap) En daaronder staat bij adres alleen maar wap. Maar ik heb geen id welk adres hij wil hebben :/ foutje, stond bij internet accounts

Iemand enig idee?

/edit
als ik bij Internet accounts kijk staat daar username 0628000000 en sterretjes als password. Verder is het adres dat ingevuld staat wap wat ik ook niet helemaal snap overigens

[ Voor 67% gewijzigd door Gulli op 10-07-2003 15:38 ]

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah ik heb wel een idee. username,pwd en adress zijn goed zoals jij zegt, wat misschien de truuk is, is het aanzetten van WAP. je wil immers de data over wap binnen halen. Daarom moet je de volgende instelling controleren:

Control Panel -> Wap accounts -> tab 'preferred' -> vinkje bij Use WAP account en je preferred wap account selecteren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli

Gulli

100% Unwiderstehlich

waarom wil ik via wap data binnenhalen? volgens mij moet het gewoon GPRS zijn toch?

Ik heb orange nog eens gebeld en volgens hun is er wat foutgegaan bji de activatie van mijn Share, dus dat doen ze nu opnieuw, misschien dat dat al een hoop kan oplossen! :D

[ Voor 52% gewijzigd door Gulli op 10-07-2003 16:50 ]

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gulli schreef op 10 July 2003 @ 16:36:
waarom wil ik via wap data binnenhalen? volgens mij moet het gewoon GPRS zijn toch?
...
Wap valt binnen de 6 euro, http valt, afgezien van de 2 mb, niet binnen die 2 euro..

Ik hoop dat de heractivatie van orange help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Gulli schreef op 10 juli 2003 @ 16:36:
Via GPRS kun je ook wappen.

Het gaat erom dat je via wap de html pagina's binnen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelik mun 128 mb stikkie van Brando binnen...begon me al zorgen te maken, 3 weken geleden besteld met protector en auto-oplader. Gelijk volzetten met Oggjes :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli

Gulli

100% Unwiderstehlich

hmm GPRS is nu geactiveerd door Orange, maar ik krijg een internal error 262 (zit nu op mn werk dus kan niet in mn boekje kijken)

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gisteren het telefoontje van de phonehouse gehad dat mijn flippad er weer was, dus ik heb hem vandaag weer gehaald, en ze hebben hem gewoon gratis vervangen! Prima service dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2bORnot2b schreef op 02 June 2003 @ 10:22:
YES ! ! ik heb ook m'n P800 ! super!

veel gelezen op GoT, toch wel twijfels hij is niet goedkoop, maar uiteindelijk toch gedaan en ik vind em echt wijs! 8)

alleen, vanmorgen verslapen :Z das jammer!! bij mijn oude nokia 6210 gaat de "wekker" ook wanneer hij op stil/trillen staat, daar stond hij ook altijd op, ook bleef deze veel langer piepen.
nu de P800.... als die op stil staat... echt helemaal geen geluid???? en als je dan het geluid aan laat staan en hem op "flight mode" zet (kan je niet uit je nest gebeld worden) dan is het alarm zo zacht dat ik er dus niet wakker van wordt ook is de tijd van het alrm niet lang genoeg.

heeft iemand een advies?? en nee ik wil geen wekker kopen, moet toch ook met de P800 kunnen!!
Ik denk dat je 'm 't best gewoon uit kan zetten als je slaapt... M'n huidige gsm (de o-zo-moderne Siemens M35i (ik zit niet voor nix naar dit topic te kijken he ;)) laat dan ook z'n alarm horen... De P800 wellicht ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Verwijderd schreef op 13 juli 2003 @ 01:31:
[...]

Ik denk dat je 'm 't best gewoon uit kan zetten als je slaapt... M'n huidige gsm (de o-zo-moderne Siemens M35i (ik zit niet voor nix naar dit topic te kijken he ;)) laat dan ook z'n alarm horen... De P800 wellicht ook :)
Helaas, de o-zo-moderne P800 kan dat niet :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ik heb mijn P800tje ook weer terug (vastgelopen, opnieuw laten flashen)
(CXC162002 R2F; CXC12529 R5A; CX162001 R2B03; CDA162001/3 R4A02)
Gratiz laten flashen bij Total Call in Utrecht, maar officieel moest je al 50 euro betalen :S
Dus nu ben ik ff weer alles goed aan het configgen enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2bORnot2b
  • Laatst online: 25-05-2023
Heeft iemand ervaring dat na het flashen dat de accu wat langer mee gaat?? of juist niet? Misschien maakt het helemaal niet uit maar ik ben gewoon benieuwd of dat misschien nog wat uit maakt???

en nu ik toch aan het vragen ben :) heeft iemand al een programma gevonden om profiles te maken/kiezen dat mis ik echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haso2000
Verwijderd schreef op 12 July 2003 @ 16:24:
ik heb gisteren het telefoontje van de phonehouse gehad dat mijn flippad er weer was, dus ik heb hem vandaag weer gehaald, en ze hebben hem gewoon gratis vervangen! Prima service dus!
oke, dat is mooi! Ik heb m alleen via internet besteld, dus even kijken hoe ik de keypad moet versturen. Morgen maar even een belletje plegen.

In ieder geval bedankt voor je info! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

2bORnot2b schreef op 15 July 2003 @ 09:10:
Heeft iemand ervaring dat na het flashen dat de accu wat langer mee gaat?? of juist niet? Misschien maakt het helemaal niet uit maar ik ben gewoon benieuwd of dat misschien nog wat uit maakt???

en nu ik toch aan het vragen ben :) heeft iemand al een programma gevonden om profiles te maken/kiezen dat mis ik echt
Ik zie niet echt een verschil met accu-duur eigenlijk. Misschien wel ietsje langer, of ik beeldt het me in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me af voor hoeveel kan je een 2de handse P800 verkopen. Is 700 Euro een normale prijs met een aantal off. paketten en 256 SD kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
700 gaat je niet lukken denk ik. Eerder 600 á 650 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
`k heb mijnes voor € 575.-- verkocht na zwaar onderhandelen....
En daarbij heb `k ook nog een CD met 320MB aan appz, games etc... gedaan...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

racoon

mooowwww

Ik kan ff geen beter topic vinden dan deze vandaar dat ik het hier ff vraag, ik heb een sonny ericson t68i en nu heb ik me handleiding al doorgelezen en ik kan nergens vinden hoe ik ontvangen nummers terug kan vinden, iemand een idee?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 08:11
Kan iemand mij vertellen hoe ik het volgende kan doen: Ik wil op de P800 foto's bekijken/mailen/enz. die ik met een Sony digitale camera gemaakt hebt (dus niet de geintegreerde camera van de P800). Ik heb geprobeerd de kleine memorystick van de P800 via de adapter in de camera te doen en fotos te maken, en dit gaat goed. Als ik de memorystick daarna weer in de P800 doe, kan ik nergens de fotos openen.

bedankt voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
RoccoS schreef op 17 July 2003 @ 11:53:
Ik wil op de P800 foto's bekijken/mailen/enz. die ik met een Sony digitale camera gemaakt hebt
Denk dat de P800 niet met zo'n groot formaat foto's kan omgaan.
Probeer eens een lage kwaliteit foto te maken met de digicam en kijk of de P800 'm dan wel vind.

Je kunt ook eens op zoek gaan naar software om plaatjes te bekijken. De ingebouwde viewer lijkt me niet zo uitgebreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raka
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
RoccoS schreef op 17 July 2003 @ 11:53:
Als ik de memorystick daarna weer in de P800 doe, kan ik nergens de fotos openen.
De foto's zijn opgeslagen in een ander gedeelte van de mappenstructuur op de memorystick, waar de P800 niet bij kan, zelfs niet met qfileman. Als je een MS reader voor een PC hebt, kan je de foto's naar de goede (P800) mappen kopiëren.

Ik heb een 1600x1200 foto gemaakt en op de MS gezet: deze is voor de imageviewer geen probleem.

[ Voor 12% gewijzigd door Raka op 17-07-2003 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Owja, dat klopt inderdaad :D
Had ik ff niet aan gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

dingen copieren op je memorystick gaat echt 10x keer sneller via een aparte reader voor je pc, dan via je cradle.
Echt raar dat het zo lang duurt met je cradle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 08:11
Bedankt voor de reacties, maar de clue is nu juist dat je onderweg foto's direct kan doormailen, zonder tussenkomst van een computer met bijbehorende MS reader. Zijn er geen file-managers voor de P800 beschikbaar die de bestanden wel kunnen bereiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je er met Tracker niet bij? Volgens mij kun je daarmee aangeven welke bestanden je wil benaderen. Probeer het 's zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Tha BasZ schreef op 17 July 2003 @ 13:52:
dingen copieren op je memorystick gaat echt 10x keer sneller via een aparte reader voor je pc, dan via je cradle.
Echt raar dat het zo lang duurt met je cradle.
De cradle maakt gebruik van een "nep" USB verbinding, daardoor is het zo traag.
Het is in feite een normale seriële verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je de uitgang ipv alleen voor headset ook kunt verlengen naar een normale jack of tulp uitgang? Dan kan ik hem in de auto als mp3 speler gebruiken en aansluiten op mijn radio...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Flint123 schreef op 17 July 2003 @ 18:53:
[...]

De cradle maakt gebruik van een "nep" USB verbinding, daardoor is het zo traag.
Het is in feite een normale seriële verbinding.
De verbinding tussen de cradle en de PC is gewoon USB, maar de verbinding tussen de cradle en de SE P800 die heeft de zelfde snelheid van een seriële verbinding.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklance
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 09:46
Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 00:23:
Weet iemand of je de uitgang ipv alleen voor headset ook kunt verlengen naar een normale jack of tulp uitgang? Dan kan ik hem in de auto als mp3 speler gebruiken en aansluiten op mijn radio...
Ja dat kan via een 2,5 jack --> 3,5 jack verloopje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raka
RoccoS schreef op 17 July 2003 @ 14:28:
Bedankt voor de reacties, maar de clue is nu juist dat je onderweg foto's direct kan doormailen, zonder tussenkomst van een computer met bijbehorende MS reader. Zijn er geen file-managers voor de P800 beschikbaar die de bestanden wel kunnen bereiken?
Ook met Tracker kan je helaas niet onder het "mounting point" kijken. Ik vermoed dat het met geen enkele applicatie mogelijk is. Zie ook de White Paper van januari, pagina 43/44.

Heeft je digicam geen Infrarood?

[ Voor 13% gewijzigd door Raka op 18-07-2003 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Maybe kan iemand me helpen ik vraag me af, hoe ik de taal kan wijzigen van mn P800 hij staat nu op Engels, wil hem graag op Nederlands zetten. Maar als ik hem Master reset, en opnieuw opstart kan ik maar alleen uit Engels kiezen, toen ik mn firmware update had gedaan, en toen opstarte kon ik kiezen uit 4 talen.
Toen engels gekozen, maar nu kan ik niet bij die andere talen. Als ik de languages (sis)via mn computer er naar toe stuur en dan uitpak geeft ie een melding, dat er nog extra software nodig is.
Kan de precieze melding nu niet geven, heb mn P800 gister verkocht, en koop maandag een nieuwe (zat een beschadiging links boven op het toestel nadat ik hem had laten vallen, en daar kan ik echt niet tegen,MOET kras vrij zijn) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordswires
  • Laatst online: 10-06 16:42
Hoe zit het eigenlijk met miniGPS, ik dacht dat er ooit sprake van was dat iedereen zou meewerken om een complete lijst met alle cell-ids aan locaties te koppelen en deze lijst verspreiden... wordt daar nog iets mee gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Sur_G schreef op 20 juli 2003 @ 13:20:
Maybe kan iemand me helpen ik vraag me af, hoe ik de taal kan wijzigen van mn P800 hij staat nu op Engels, wil hem graag op Nederlands zetten. Maar als ik hem Master reset, en opnieuw opstart kan ik maar alleen uit Engels kiezen, toen ik mn firmware update had gedaan, en toen opstarte kon ik kiezen uit 4 talen.
Toen engels gekozen, maar nu kan ik niet bij die andere talen. Als ik de languages (sis)via mn computer er naar toe stuur en dan uitpak geeft ie een melding, dat er nog extra software nodig is.
Kan de precieze melding nu niet geven, heb mn P800 gister verkocht, en koop maandag een nieuwe (zat een beschadiging links boven op het toestel nadat ik hem had laten vallen, en daar kan ik echt niet tegen,MOET kras vrij zijn) O-)
Gewoon in Windows:

"Start", "Programma`s", "SonyEricsson", "Change Language"

Zo dus....

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

Las in de voorgaande topics dat je bij Orange share de wap internet settings moet aanpassen door de proxypoort te veranderen in 9201. Echter toen ik gisteren via de Orange helpdesk de instellingen krijg door geSMSd stond het vinkje van de Share wap settings uit. Echter na het toevoegen van deze gegevens:
Proxy gebruiken: vinkje
Adres: 10.250.255.188
Poort: 9201
Kon ik toch het internet op via de standaard browser van de p800, dat lukte eerst niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ginz schreef op 21 July 2003 @ 01:17:
[...]

Gewoon in Windows:

"Start", "Programma`s", "SonyEricsson", "Change Language"

Zo dus....
Ohw Sh*t, feel "stupid"
Thank man.
Hey Ginz, ik wilde er eigenlijk niet over beginnen want het zijn jouw zaken maar jij.... JIJ was een man 100% P800 in hart en nieren.... maar toen draaide je je rug om naar het object van perfectie.... Why man? why o why :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Ik heb sinds 1 weekje een "fijn" probleem met m'n P800.

Hij heeft dr ineens zin in gekregen m'n accu binnen +/- 6 uur leeg te trekken :(
Ik voel de telefoon ook echt warm worden, en dat lijkt me toch niet echt goed.

Ik heb overal gezocht...
Via qfileman gecheck of dr geen progr. open staat.
Bluetooth uitgezet. (stond altijd aan, wat geen probleem voor de accu was)

Het enige wat het zou kunnen zijn is Bemused. Ik heb namelijk sinds een weekje een bluetooth dongle.
Het vreemde is dat ik dus kan uitzetten wat ik wil, volgens mij blijft alles gewoon onzichbaar aanstaan ofzo.

Nu heb ik ff een back-up gemaakt en vervolgens eentje van de maand Juni terug gezet. Probeem opgelost, en de accu voelt weer koel aan!

Dat back-up maken en terug zetten gaat trouwens ook niet vlekkenloos :/
Ondanks dat de telefoon opnieuw gestart wordt blijven er progr. draaien? Ik kreeg de foutmelding dat er een bestand in gebruik was. Volgens mij van Smsmanager.

Het enige wat ik nu nog kan gaan proberen is om de back-up van vandaag terug te zetten en dan software te gaan verwijderen totdat het werkt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Sur_G schreef op 21 July 2003 @ 20:04:
[...]

Ohw Sh*t, feel "stupid"
Thank man.
Hey Ginz, ik wilde er eigenlijk niet over beginnen want het zijn jouw zaken maar jij.... JIJ was een man 100% P800 in hart en nieren.... maar toen draaide je je rug om naar het object van perfectie.... Why man? why o why :'(
Tja.....

Op een zaterdag kwam ik bij de BelCompany in Den Helder en zag daar de
T610 liggen. "Mooi" dacht ik, die moet ik hebben.
Toen had ik dus opeens de T610 en de P800, en was met beide nog heel erg blij.

Opeens merkte ik dat ik al een paar dagen mijn P800 in mijn tas liet zitten maar wel m`n T610 eruit pakte. (dat was de eerste stap)
Ik had zowat alles al met m`n P800 gedaan wat je ermee kon doen (2de stap)
En toen kwam ik er achter dat ik nog onwijs veel geld (€ 575.--) voor m`n P800 kon krijgen. (3de stap)
Ik was al een tijdje op een laag pittje bezig met m`n rijbewijs omdat ik er weinig geld voor had (4de stap)

En toen ik opeens al die stappen bij elkaar optelde, kwam ik erachter dat het voor mij misschien wel goed was om m`n P800 te gaan verkopen.

Toen heb ik daar wel een echt goed baasje voor gezocht, die er dus € 575.-- voor over had.

* Ginz heeft nu bijna z`n rijbewijs en een T610 waar hij onwijs blij mee is, en heeft (nog) geen spijt dat hij z`n P800 verkocht heeft.

offtopic:
SonyEricsson P810/P900 })

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick

Yannick

Bub MC

Yannick schreef op 21 July 2003 @ 05:07: Echter na het toevoegen van deze gegevens:
Proxy gebruiken: vinkje
Adres: 10.250.255.188
Poort: 9201
Kon ik toch het internet op via de standaard browser van de p800, dat lukte eerst niet.
Kom er vandaag achter dat je de wapinstelling niet moet veranderen onder internet accounts maar onder "wap accounts". Daar staat inderdaad wel die poort 9200 die opgehoogd moet worden. Vraag ik me toch af waarom er onder internet accounts bij mij ook een wap account staat. Wanneer wordt nou wat gebruikt?

Trouwens zit nu in Frankrijk en kan daar met Orange Free 60 gewoon GPRSen!! Net een mailtje naar de helpdesk gestuurd om te vragen wat dat dan wel niet kost (op de website staat nl. dat het nog niet mogelijk is), blijkt dat het GRATIS is omdat ze het nog aan het testen zijn!!! Gratis GPRSen in het buitenland dus! Orange bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Weet iemand of het al mogelijk is om video's op te nemen met de P800?

-En ik lees hier vaak dat mensen 256MB kaartjes hebben voor hun P800, ik dacht dat hij maar 128 aan kon? Betekend dit dat er later bijvoorbeeld ook 1 GB in kan?

Dan zou ik namelijk de Pleasure800 :9~ echt als fatsoenlijke MP3 speler kunnen gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En heeft iemand MSN messenger al aan de praat op de P800?
Ik krijg namelijk meerdere programma's die het kunnen prima geinstalleerd, alleen krijg telkens een fout met GPRS verbinding, en het lukt me dus niet om in te loggen. Dit lijkt me echter wel een erg prima functie, goedkoper dan SMS! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
uhm, help.
ik heb eindelijke mijn nieuwe pc, met xp/sp1 erop.. dus eindelijk alles maar eens goed gaan syncen. install braaf laatste (engelse) versie van de pc suite. gaat allemaal goed. krijg keurig een icoontje in mijn tray erbij. plug de cradle in en stop de foon erin en....... niets :?
hmm, nog een keer installen. nog steeds niets. enfin een half uur later en nog steeds geen verbinding.

heb dit al een keer eerder onder 2000 gedaan en toen ging alles goed. moet ik onder xp nog iets extrra's doen?

edit:

hmm, ik mis onder XP bij de phone connection link de USB connectie ;(
hoe krijg ik die nou erbij :?

UPDATE:
is gelukt. handmatig de driver voor de dcu-11 gedownd en sync'd ni :D
vond alleen vaag dat outlook vroeg hoelang ie toegang moest geven..
kon helaas geen altijd keizen :Z

[ Voor 26% gewijzigd door DarkChylde op 22-07-2003 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik las dit net voor je edit, maar nu tijdens de reply zie ik hem staan, en dat is wat ik ook eigenlijk had verwacht.

Waarschijnlijk kan je hem er via een complete herinstallatie van de p800-software er wel gemakkelijk op krijgen, zolang je de usb-cradle maar aangesloten laat.

edit:

laat staan dat ik zosnel een 2e edit verwacht...

dat van outlook is een nieuwe beveiliging die door de service packs van office bij office 2000 komt en ook in office XP zit.

en die is echt heel iritant....

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2003 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
DarkChylde schreef op 22 July 2003 @ 22:01:

[knip]

edit:

hmm, ik mis onder XP bij de phone connection link de USB connectie ;(
hoe krijg ik die nou erbij :?

UPDATE:
is gelukt. handmatig de driver voor de dcu-11 gedownd en sync'd ni :D
vond alleen vaag dat outlook vroeg hoelang ie toegang moest geven..
kon helaas geen altijd keizen :Z
Voor die vraag hoelang je toegang moet geven aan Outlook, daar is ook een progje voor om hem automatisch op iets te laten drukken.
Ik ben de naam van `t proggie even kwijt, maar als je ga zoeken zal je `m vast wel kunnen vinden

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 22 juli 2003 @ 21:29:
-Weet iemand of het al mogelijk is om video's op te nemen met de P800?

-En ik lees hier vaak dat mensen 256MB kaartjes hebben voor hun P800, ik dacht dat hij maar 128 aan kon? Betekend dit dat er later bijvoorbeeld ook 1 GB in kan?

Dan zou ik namelijk de Pleasure800 :9~ echt als fatsoenlijke MP3 speler kunnen gaan gebruiken.
-Nee dat is nog steeds niet mogelijk, er is wel enige tijd sprake geweest van een add-on... maar op dat gebied is het helemaal stil geworden.

-Ik moet de eerste nog tegen komen die een 256MB stick in z'n P800 heeft (het kan gewoon niet), ik zie ook niet waar je dat gelezen hebt.
Bovendien ik kan aardig wat mp3's op een 128mb stick kwijt (meer dan op een CD).

offtopic:
kijk Ginz daar ben ik weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Ginz schreef op 22 July 2003 @ 23:21:
[...]

Voor die vraag hoelang je toegang moet geven aan Outlook, daar is ook een progje voor om hem automatisch op iets te laten drukken.
Ik ben de naam van `t proggie even kwijt, maar als je ga zoeken zal je `m vast wel kunnen vinden
en als ik het heel lief aan jou vraag, dan geef je mij de link O+
hij heeft gisteren trouwens maar voor de helft ge-synced. maar ik weet iig dat het werk. dan kan EINDELIJK de nieuwe firmware erop laten flashen :)
(vind het nog steeds vaag dat ik die driver apart moest downen.
in de readme stond dat ze meegeleverd waren, maar kon ze nergens vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Nog wat nieuwe plaatjes van de P810:

Afbeeldingslocatie: http://www.esato.com/gfx/news/p810_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.esato.com/gfx/news/p810_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.esato.com/gfx/news/p810_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.esato.com/gfx/news/p810_4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
beter nog.. gewoon die link hier plaatsen! Daar hebben alle tweakers wat aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je ingelogd zijn om ze te kunnen zien of moet je je aangemeld hebben bij esato? want ik zie geen plaatjes en ik kan die link ook niet openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Automatically click "Yes" program

Maar een quote van een user van Esato:
However, just remember that it will still click YES if you get hit by a virus that uses outlook to send mail to your whole contact list, so there is a bit of a risk
Bron: http://www.express-soft.com/mailmate/clickyes.html

[ Voor 14% gewijzigd door Ginz op 23-07-2003 22:24 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 23 July 2003 @ 21:29:
moet je ingelogd zijn om ze te kunnen zien of moet je je aangemeld hebben bij esato? want ik zie geen plaatjes en ik kan die link ook niet openen
Plaatjes staan ook niet meer bij Esato zelf :?

Kijk anders ff in het topic op My-symbian. Daarvoor moet je wel aangemeld zijn geloof ik.

http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?t=8813

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
@Ginz, thanks
maak me niet veel zorgen om virussen. heb daar weinig last van.. houd me mail goed ondercontrole en open geen vage mails :P
gebruik trouwens sinds kort mijn p800 zonder flip (pinnen van keypad zijn gebroken :().
hij 'voelt' nu meer aan als een pda :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Sur_G: jij had me toch gemaild over de P800??. Zo ja, kan je me nog een keer een mailtje sturen als je wilt?? Heb namelijk een HD crash gehad :(

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

ken schreef op 25 juli 2003 @ 10:09:
Sur_G: jij had me toch gemaild over de P800??. Zo ja, kan je me nog een keer een mailtje sturen als je wilt?? Heb namelijk een HD crash gehad :(
offtopic:
Ja dat klopt dat was ik,Ik heb je zonet weer gemailed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand dus MSN messenger aan de praat gekregen op zijn P800? Er zijn namelijk heel wat progseltjes voor, maar bij mij werkt geen een...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 21:16:
Niemand dus MSN messenger aan de praat gekregen op zijn P800? Er zijn namelijk heel wat progseltjes voor, maar bij mij werkt geen een...
Jawel, ik

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe dan? Welk programma gebruik je?
Ik heb bij alle programma's netjes ingevuld wat moest, en ik krijg bij elk een GPRS fout... Ik heb een abbo bij T-Mobile... Wappen met GPRS doet het wel.

Als het niet werkt, kan ik T-Mobile daar op aanspreken?
(instellingen kan namelijk weinig fout gaan, is vaak alleen je inlog naam en wachtwoord, en hij geeft duidelijk een fout met de GPRS verbinding)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2003 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ik heb TipicIM gebruikt met Vodafone Live!

Je kan me beter via MSN/ICQ contacten, dan kan ik je misschien helpen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal hem morgen als ik klaar ben met werken eerst eens proberen, want die heb ik volgens mij nog niet geprobeerd... Als het niet lukt probeer ik je via MSN te contacten... Alsvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick

Yannick

Bub MC

Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 21:26:
Hoe dan? Welk programma gebruik je?
Ik heb bij alle programma's netjes ingevuld wat moest, en ik krijg bij elk een GPRS fout... Ik heb een abbo bij T-Mobile... Wappen met GPRS doet het wel.
..
Ligt niet aan het MSN programma dat je gebruikt maar aan je GPRS verbinding. Bij Orange heb je 2 verschillende GPRS verbindingen, een voor wap en een voor internet. Voor MSN moet je dus die voor internet opstarten. WEet niet hoe dat bij T-mobile werkt. Bel anders ff de helpdesk daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
Ik zag het niet in dit topic staan, dus ik meld het maar even:
De eerste beta van de camcoder is klaar!
Gemaakt door Philips!
Zie: http://www.my-symbian.com/forum/viewtopic.php?t=8899,

Ik heb hem uitgeprobeerd, en het werkt! Nog maar 10 seconden, maar dat wordt vanzelf wel langer!

Note: For all those getting the ECamCompatibility messages:
You need at least Firmware version R2A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli

Gulli

100% Unwiderstehlich

jeuj ik heb mn 128 duo binnen en mn screen protector :D net terug van vakantie en het lag voor me klaar :P gelijk ff mp3tjes erop pompen!

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas is de link al weggehaald... Ik zou hem toch erg graag proberen de beta camcorder.
Als iemand weet waar hij te downloaden is, graag een nieuwe link, of mail de sis naar me op tweakers@clubshogun.nl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het wel jammer dat er nog geen geluid bij zit maar het is een begin
hij staat op mijn site dus daar kan je hem weg halen. er staan nog wat andere dingen meeste bekend maar kijk even rond www.ghvliet.tk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je!

Mmmm, "ecamcompatibillity is niet geinstalleerd, installeer dit en probeer opnieuw"?

ah laat maar:
For anyone with the ECamCompatibility problem, your firmware is not updated enough (look at the Organizer Software version under System Inofrmation).

They say it is supposed to be at least "P800 Organiser software CXC162001 R2A14 and later

[ Voor 129% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2003 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Verwijderd schreef op 27 juli 2003 @ 13:53:
ik vind het wel jammer dat er nog geen geluid bij zit maar het is een begin
hij staat op mijn site dus daar kan je hem weg halen. er staan nog wat andere dingen meeste bekend maar kijk even rond www.ghvliet.tk
Thnx man, nu kan ik ook filmpjes opnemen! _/-\o_

Kan iemand mij vertellen waarom de framerater van de zoeker bij de Camcoder hoger is als bij de Communicam ? En waarom bestaat dat verschil?

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
Ik kan gewoon prima msnen met T-mobile.
maar voor het gebruik van gprs (behavle t-zones) heb je wel een gprs actief abbonement nodig.Dit is 5euro en je betaald dan 2.5€ per mb inplaats van de normale 15€.
je moet dan ook je internet instellingen veranderen naar internet-act

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ff 2 vraagjes over m'n P800:
1. Ik heb um van iemand gekregen uit Hongkong, maar ik kan geen taalbestanden vinden voor deze versie van de PDA... het is namelijk versie CXC16211 R2A07. Alle taalbestanden die ik kan vinden zijn voor R1 :S
Heeft iemand dit probleem ook??
2. Ik gebruik al een tijdje de normale memory stick in mijn fototoestel, en ik wil deze kaarten ook gebruiken voor m'n telefoon, zodat ik er lekker veel MP3's en films op kan zetten. Ik wil namelijk ook graag 256 MB gebruiken.
Bestaat er hiervoor een adapter?? andersom kan ik ze namelijk wel heel veel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raka
Verwijderd schreef op 28 juli 2003 @ 14:29:
Heb ff 2 vraagjes over m'n P800:
1. Ik heb um van iemand gekregen uit Hongkong, maar ik kan geen taalbestanden vinden voor deze versie van de PDA... het is namelijk versie CXC16211 R2A07. Alle taalbestanden die ik kan vinden zijn voor R1 :S
Heeft iemand dit probleem ook??
2. Ik gebruik al een tijdje de normale memory stick in mijn fototoestel, en ik wil deze kaarten ook gebruiken voor m'n telefoon, zodat ik er lekker veel MP3's en films op kan zetten. Ik wil namelijk ook graag 256 MB gebruiken.
Bestaat er hiervoor een adapter?? andersom kan ik ze namelijk wel heel veel vinden.
Ad 1.: http://www.sonyericsson.c...N=LanguageTools&noredir=1

Ad 2.: http://www.p800er.com/product.asp?id=48 - Bedenk wel dat de P800 toch maximaal 128 MB aankan

[ Voor 3% gewijzigd door Raka op 28-07-2003 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind t tijd voor een nieuwe top 5 software/games op je p800.
ik trap af :)

1. Tracker ( betaalde app ) Filemanager+Running apps(closen,switchen)+Soort desktop
2. Oggplay v.0.91 (freeware) OGG music player
3. Camcoder ( "freeware") - filmen met je p800
4. Twinfruits (betaalde game) - soort 3 op een rij
5. Gogoboy ( freeware) gameboy color emulator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
1. Sms Manager (betaalde app) Sms beveiligd met w8woord, en export functie e.d.
2. Tracker.
3. Oggplay
4. Lopan (freeware)
5. Gridlock (freeware)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
zo ben het wachten zat. net bij brando een 128mb duo, een screenprotector en een usbcharger gekocht. (wilde 'm eerst bij p800er kopen, maar bij hun kwamer er 25$ shipping bij |:()

[ Voor 3% gewijzigd door DarkChylde op 29-07-2003 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Krijg je dan 3 screenprotectors? Wil ik dr wel eentje overkopen. (of van iemand anders?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
volgens mij maar 1, maar als ik er meer heb dan mag je er wel een overkopen (voor een hele redelijke prijs ;))
er is ook een shop in duitsland, die kennelijke goed screenprotector heel cheap heeft. echter het overmaken naar duitsland kost al weer bijna 5 euro. (zou niets extra moeten kosten, maar abn internet bankieren kent de swiftcode van hun bank niet :?)http://www.m5000.de/shop.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er net een bij hun betsseld nu nog ff wachten op de bevestigingsmail en dan zou ik deze week misschien nog wel mijn screenprotector binnen hebben. Weet er iemand ook een shop waar je zo de memoystick kunt kopen want dat is wel handig als je geen creditcard hebt.

heeft er trouwens al iemand ervarim met p800mail.com? Het is voor emailen naar en vanaf je p800 volgens mij.

http://twilightwap.com/mobile/p800/ringtones/poly.asp dit is een goeie site voor ringtones (alleen te dldn via wap)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2003 17:01 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.