expansys.co.uk (geloof ik). daar zijn ze redelijk geprijsd, weet alleen niet of ze ook ècht uitleveren..
is er iemand die ervaring heeft met Bluetooth besturing van je PC met de P800? op www.jeyo.com kan je een progje krijgen speciaal voor SE telefoons om de pc te besturen. Windows functies, Office functies, Winamp controller dat soort dingen. Zelfs je muis kan je besturen, alleen het probleem is dat het (nog) niet voor de P800 gechikt is. Weet iemand misschien een soortgelijk progje waarmee het wel kan? Een vriend van me heeft het met zijn T610 alleen hij is nu op vakantie en ik wil het weten!!
Connaisseur des femmes
Gulli, ik gebruik remote control p800, daarmee zie je gewoon je desktop op je p800...kan je dus alles doen met je p800 wat je normaal met je muis doet...
Alleen is mn trial verlopen en werkt de crack niet goed...
Alleen is mn trial verlopen en werkt de crack niet goed...
Ik zit op dit moment in spanje en probeer gebruik te maken van mijn GPRS verbinding via KPN, echter, het lijkt wel alsof de P800 niet kan aanmelden bij Telefonica als het om GPRS gaat, bellen en sms'en kan wel. Weet iemand of ik hier speciale instellingen voor moet omzetten?
BeMuzed.Gulli schreef op 30 juli 2003 @ 10:55:
is er iemand die ervaring heeft met Bluetooth besturing van je PC met de P800? op www.jeyo.com kan je een progje krijgen speciaal voor SE telefoons om de pc te besturen. Windows functies, Office functies, Winamp controller dat soort dingen. Zelfs je muis kan je besturen, alleen het probleem is dat het (nog) niet voor de P800 gechikt is. Weet iemand misschien een soortgelijk progje waarmee het wel kan? Een vriend van me heeft het met zijn T610 alleen hij is nu op vakantie en ik wil het weten!!
Daarmee kan je met je P800 je winamp bedienen.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
ik ben lekker aan het klooien, maar ik zit nu op mijn werk en ik heb geen verbinding tussen de pc en mn p800. ik heb bemused gevonden en ook een msn messenger progje. het zijn allebei .sis bestanden, kan ik die met mijn telefoon ergens downloaden en dan installeren of moet dat echt via de pc-suite. (mocht het wel kunnen, heeft iemand dan een goede file uploader want msngroups werkt met .net en dat wil de p800 niet, en lycos wil niet luisteren
)
Connaisseur des femmes
Je kan .sis files downloaden via de P800, maar ook beamen met IR of BT en (duurder) e-mailen, MMSsen etc.Gulli schreef op 31 July 2003 @ 09:55:
ik ben lekker aan het klooien, maar ik zit nu op mijn werk en ik heb geen verbinding tussen de pc en mn p800. ik heb bemused gevonden en ook een msn messenger progje. het zijn allebei .sis bestanden, kan ik die met mijn telefoon ergens downloaden en dan installeren of moet dat echt via de pc-suite. (mocht het wel kunnen, heeft iemand dan een goede file uploader want msngroups werkt met .net en dat wil de p800 niet, en lycos wil niet luisteren)
Daarbij speelt de PC suite dus geen enkele rol!
ok das mooi dan, nu nog een uploader want zoals het er nu uitziet is internet de enige optie, misschien via lycos een mms maar aangezien die uploader ook al niet wil luisteren vraag ik me af of het wil lukken.
[edit2]
woei!! Ik heb ze naarm ijn orange mail-account gestuurd, die stuurt een smsje dat het is aangekomen en via mijn telefoon haal ik het mailtje binnen
Hulde!
edit:
mms kan geen bestanden verzenden, alleen geluid, tekst en afbeeldingen.

[edit2]
woei!! Ik heb ze naarm ijn orange mail-account gestuurd, die stuurt een smsje dat het is aangekomen en via mijn telefoon haal ik het mailtje binnen
Hulde!
[ Voor 42% gewijzigd door Gulli op 31-07-2003 11:30 ]
Connaisseur des femmes
Ohja natuurlijk; maar vanaf de P800 gaat dat wel, maar daar had je natuurlijk niets aan...Gulli schreef op 31 July 2003 @ 10:35:
edit:

Verwijderd
Kan je mij vertellen waar je die SMS Manager hebt aangeschaft ? URL ofzo ?Flint123 schreef op 29 July 2003 @ 10:48:
1. Sms Manager (betaalde app) Sms beveiligd met w8woord, en export functie e.d.
2. Tracker.
3. Oggplay
4. Lopan (freeware)
5. Gridlock (freeware)
http://my-symbian.com/uiq...ons.php?faq=2&fldAuto=203
Ik kan m je ook wel ff mailen als ik vanavond thuis ben.
Ik kan m je ook wel ff mailen als ik vanavond thuis ben.
Verwijderd
Er is inmiddels via onofficiele kanalen een video recorder uitgekomen voor de p800.
Hij heet camcoder en hij is ontwikkeld door Philips.
Wat kun je met programma doen:
- Video's opnemen (max 10 sec)
- Video's afspelen (fullscreen)
videoformaten mp4(geen AAC geluid) en 3gp(AMR geluid en mp4 video)
Het mooie van dit programmaatje is dat hij de video's fullscreen vloeiend afspeeld.
Er zijn 2 versies op dit moment,
1) normale
2) gehackte
het verschil is dat nummer 2 ook op 'oudere' firmwares draait (lager dan R2d).
Met behulp van pvauthor3 kun je deze video's zelf maken(30 dagen trail versie gratis beschikbaar). De afmetingen maken niet meer uit. De video wordt in camcoder automatisch geresized.
Het mooie van dit programmaatje is dat hij de video's fullscreen vloeiend afspeeld.
1) normale
2) gehackte
Met behulp van pvauthor3 kun je deze video's zelf maken(30 dagen trail versie gratis beschikbaar). De afmetingen maken niet meer uit. De video wordt in camcoder automatisch geresized.
29 juli bij P800er.com m'n Memorystick Duo 128 MB besteld, vandaag 7 dagen later al binnen uit Singapore!! Echte aanrader voor degenen met creditcard (€ 94,17)
ik zit nu te wachten op brando. vraaggie aan anderen die bij brando hebben besteld. klopt onderstaande?
Ordered Date : 2003-07-29
Shipping Date : Your order is under processing
er hoort toch onderhand een shipping date te staan?
[edit]
mailtje terug gekregen:
Hi,
I am sorry there are shortage worldwidely..
We are waiting for US supplier's shipment.
Once we got them, we will send you at once.
Sorry for the delay!
Brando
jammer
, maar wel goed dat ze snel (zelfde dag antwoorden)
Shipping Date : Your order is under processing
er hoort toch onderhand een shipping date te staan?
[edit]
mailtje terug gekregen:
Hi,
I am sorry there are shortage worldwidely..
We are waiting for US supplier's shipment.
Once we got them, we will send you at once.
Sorry for the delay!
Brando
jammer
[ Voor 37% gewijzigd door DarkChylde op 05-08-2003 14:52 ]
lol is dit niet al meerdere malen gepost?Yannick schreef op 05 August 2003 @ 13:02:
29 juli bij P800er.com m'n Memorystick Duo 128 MB besteld, vandaag 7 dagen later al binnen uit Singapore!! Echte aanrader voor degenen met creditcard (€ 94,17)
[ Voor 13% gewijzigd door Folki op 06-08-2003 10:53 ]
Haal die link eens snel weg... warezFolki schreef op 06 August 2003 @ 00:48:
[...]
lol is dit niet al meerdere malen gepost? in ieder geval, download m hier :
/p800world/apps.html
is hier al meer over bekend?Verwijderd schreef op 05 August 2003 @ 12:34:
Er is inmiddels via onofficiele kanalen een video recorder uitgekomen voor de p800.
1) normale
2) gehackte
Wat wil je weten?
Het werkt perfect! Heb nu met een oude firmware fullscreen video met geluid.
De files eindigen op *.3GP en ik gebruik Nokia software om ze te maken.
Ik heb hier wat informatie gevonden:
http://www.mitsoftware.com/akiles/
Het werkt perfect! Heb nu met een oude firmware fullscreen video met geluid.
De files eindigen op *.3GP en ik gebruik Nokia software om ze te maken.
Ik heb hier wat informatie gevonden:
http://www.mitsoftware.com/akiles/
Verwijderd
Hij was te downloaden via die link van folki. Dus ik hoop voor je dat je die link bezocht had voordat i weg was.
Op my-symbian wordt veel gediscussieerd over het programma.
En als je iets niet kunt vinden dan is google je grote vriend.
OK !Folki schreef op 06 August 2003 @ 20:37:
Basz, folkifoon@hotmail.com als je meer wilt weten...
Verwijderd

Source: http://www.pcniu.net/main...NewsID=1124&BigClassName=¶¯¸ÐÊýÂë&
SmallClassName=ËæÉíÒ»×å&SpecialID=0
Iemand enig idee wat dit is en wat er staat?
Met bablefish kwam ik er niet echt uit, ging het over een notebook ofzo? iig iets heel anders???
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2003 23:56 ]
nee, is een prototype. en het plaatje is al heel vaak voorbijgekomen
Verwijderd
Hulp gezocht, Ik heb een Orange Free Abbo met Share geactiveerd. In tegenstelling tot eerdere berichten in de vorige delen, werkt WAP als een zonnetje. De GPRS instellingen krijg ik echter met geen mogelijkheid aan de praat. Voor alle duidelijkheid:
De WAP gateway werkt wel via GPRS. De standard Orange Diensten (Share) zijn zonder problemen te benaderen.
Pop3 E-mail/Opera/ Diverse progg's die updates willen halen op het net doen helemaal niets!
Iemand enig idee? Ik heb alle 5 topics doorzocht maar kan niets concreets vinden. Volgens de Orange helpdesk zou alles met de gekregen instellingen moeten werken ;-( niet dus!
Alvast bedankt!
De WAP gateway werkt wel via GPRS. De standard Orange Diensten (Share) zijn zonder problemen te benaderen.
Pop3 E-mail/Opera/ Diverse progg's die updates willen halen op het net doen helemaal niets!
Iemand enig idee? Ik heb alle 5 topics doorzocht maar kan niets concreets vinden. Volgens de Orange helpdesk zou alles met de gekregen instellingen moeten werken ;-( niet dus!
Alvast bedankt!
Verwijderd
Ik zit met het volgende probleem, misschien dat iemand mij kan helpen:
Vandaag haalde ik m'n p800 uit de tas en stond er: please insert SIM card....ok die zit er gewoon in en ik heb een uur geleden nog gewoon gebeld. Toen kreeg ik hem niet meer uit...ok dan maar batterij eruit, toen kreeg ik hem niet meer aan (knopje dan toch?), als ik hem in de cradle zet gaat hij wel aan, maar dan alleen om de batterij op te laden, zodra ik um eruit haal gaat hij vanzelf weer uit.
Iemand?
Vandaag haalde ik m'n p800 uit de tas en stond er: please insert SIM card....ok die zit er gewoon in en ik heb een uur geleden nog gewoon gebeld. Toen kreeg ik hem niet meer uit...ok dan maar batterij eruit, toen kreeg ik hem niet meer aan (knopje dan toch?), als ik hem in de cradle zet gaat hij wel aan, maar dan alleen om de batterij op te laden, zodra ik um eruit haal gaat hij vanzelf weer uit.
Iemand?
wap veranderen in internet bij je instellingen al geprobeert?Verwijderd schreef op 08 augustus 2003 @ 14:54:
Hulp gezocht, Ik heb een Orange Free Abbo met Share geactiveerd. In tegenstelling tot eerdere berichten in de vorige delen, werkt WAP als een zonnetje. De GPRS instellingen krijg ik echter met geen mogelijkheid aan de praat. Voor alle duidelijkheid:
Alvast bedankt!
internet accounts --> bewerken--> geavanceerd -->adres
"I don't have a computer at home. Is the Internet available in book form?"
Verwijderd
Als ik bel valt volgens degene aan de andere kant van de lijn vaak mijn geluid weg, of in ieder geval wordt mijn stem veel zachter. Ik blijf de ander gewoon duidelijk horen.
Erg irritant!
Heeft iemand anders dit probleem gehad? En opgelost? (hoe?)
Erg irritant!

Verwijderd
Je houdt je vinger op de microfoon.Verwijderd schreef op 09 August 2003 @ 16:53:
Als ik bel valt volgens degene aan de andere kant van de lijn vaak mijn geluid weg, of in ieder geval wordt mijn stem veel zachter. Ik blijf de ander gewoon duidelijk horen.
Erg irritant!Heeft iemand anders dit probleem gehad? En opgelost? (hoe?)
Verwijderd
Daat meen je niet.... Haha, das dus dat gaatje links onder... Inderdaad, waarschijnlijk druk ik het met de onderkant van mijn hand dicht. Mmmm IQ-test...
Wat stom. Dank!

Wat stom. Dank!
IK heb een vraagje. Weet iemand een office programma voor de p800, zoiets waar je wordfiles mee kunt editten en evt excell sheets. Ik kom voorlopig niet verder dan wat notepad achtige dingen of de viewers. Iemand een idee?
volgens mij zijn er (nog) geen goede editors á la word/excel op de p800...
werkt MMS nu al op vodaphone? heb al wel een aantal pagina's gelezen van de P800 topics, maar ik blijf bezig.. 
ik heb namelijk een 2 jarig vodaphone 240 abo, en heb dat abo nu al een jaartje met een 6510... nu wil ik mn abo opnieuw verlengen, en dan een P800 erbij gaan halen... maar dan moet vodaphone natuurlijk wel MMS met die P800 gaan ondersteunen!
(btw iemand toevallig een indicatie wat die P800 dan gaat kosten icm het verlengen?)
ik heb namelijk een 2 jarig vodaphone 240 abo, en heb dat abo nu al een jaartje met een 6510... nu wil ik mn abo opnieuw verlengen, en dan een P800 erbij gaan halen... maar dan moet vodaphone natuurlijk wel MMS met die P800 gaan ondersteunen!
(btw iemand toevallig een indicatie wat die P800 dan gaat kosten icm het verlengen?)
Verwijderd
Als ik mijn P800 wil verkopen, waar kan ik dat dan eventueel gratis doen? Lukt via tweakers niet....
Verwijderd
[quote]RonnieB82 schreef op 11 August 2003 @ 11:33:
werkt MMS nu al op vodaphone? heb al wel een aantal pagina's gelezen van de P800 topics, maar ik blijf bezig..
Ronnie ik heb mijn p800 al sinds februari en kan al vanaf het begin mms en op vodafone.
procedure:
- koop p800 met vodafone contract
- sluit een wireless web account af voor je nummer (bv 5mb per maand)
- laat je nummer activeren voor een live null abbonemen(gratis) je krijgt nu ook toegang om mail te versturen via vodafone (uitgaande mail via vodafone ingaande via pop3)
- Nu moet alles met de juiste instellingen werken.
Veel succes!
ps je moet wel versie R1G05 of hoger (als die er is?) hebben van je organiser om ook mms jes te ontvangen versturen kan altijd.
Ronnie ik heb mijn p800 al sinds februari en kan al vanaf het begin mms en op vodafone.
procedure:
- laat je nummer activeren voor een live null abbonemen(gratis) je krijgt nu ook toegang om mail te versturen via vodafone (uitgaande mail via vodafone ingaande via pop3)
Veel succes!
ps je moet wel versie R1G05 of hoger (als die er is?) hebben van je organiser om ook mms jes te ontvangen versturen kan altijd.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2003 15:27 ]
JA het is eindelijk zover!!! Morgen krijg ik hem binnen! Eindelijk! Dat wordt dikke pret!
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Verwijderd
Rafael1973: Die camcorder heb ik wel, als je wilt kan ik hem naar je mailen.
Verder: Ik heb zand in mijn P800, en nu doet de jog-dail het erg matig! Iemand een idee hoe dit op te lossen? Ik zie alleen 2 inbus schroefjes zitten, heb geen sleuteltje ervoor, en volgens mij zijn die ook niet om de gehele telefoon op te maken...
Verder: Ik heb zand in mijn P800, en nu doet de jog-dail het erg matig! Iemand een idee hoe dit op te lossen? Ik zie alleen 2 inbus schroefjes zitten, heb geen sleuteltje ervoor, en volgens mij zijn die ook niet om de gehele telefoon op te maken...
ah thnx! hier heb ik wat aan..Verwijderd schreef op 11 August 2003 @ 13:07:
procedure:
Veel succes!
eens ff kijken voor hoeveel geld ze mij zo'n ding aan kunnen smeren..
Hoe bedoel je lukt via tweakers niet?Verwijderd schreef op 11 August 2003 @ 11:55:
Als ik mijn P800 wil verkopen, waar kan ik dat dan eventueel gratis doen? Lukt via tweakers niet....
Verwijderd
Hallo; weet iemand hier hoe ik met mijn Sony Ericsson P800 een bepaald nummer kan blokkeren voor sms en/of normale gesprekken ?
Word een beetje moe van een ex...
alvast bedankt,
alvast bedankt,
Klik telefoon, Bewerken, Voorkeuren, Geaccepteerde bellers. Daarna wijst de weg zich vanzelf.Verwijderd schreef op 11 August 2003 @ 21:43:
Hallo; weet iemand hier hoe ik met mijn Sony Ericsson P800 een bepaald nummer kan blokkeren voor sms en/of normale gesprekken ?
alvast bedankt,
Verwijderd
Hoe kopieer ik al mijn nummers naar mij SIM kaart? Ik moet namelijk mijn P800 even wegbrengen, en wil in te tussentijd graag mijn oude Nokia 6510 gebruiken, maar wil dus de nummers wel meenemen... (heb geen verbinding tussen Nokia en compu)
bluetooth ? , pen en papierVerwijderd schreef op 12 August 2003 @ 00:18:
Hoe kopieer ik al mijn nummers naar mij SIM kaart? Ik moet namelijk mijn P800 even wegbrengen, en wil in te tussentijd graag mijn oude Nokia 6510 gebruiken, maar wil dus de nummers wel meenemen... (heb geen verbinding tussen Nokia en compu)
dr is toch vast wel een copy-to-sim optie lijkt me?? (heb de tel (nog) niet, maar dat heeft zelfs mn nokia 6510)
Verwijderd
Helaas gaat copy alleen per contact. Bluetooth inderdaad een optie, alleen dan heb ik een 2de simkaart nodig... Misschien dat ik dat wel kan regelen...
Heb um net opgehaald! Zeer leuk dingetje.
wacht maar tot je er helemaal mee om kan gaan, want dan is het pas echt leuk.Dj_Neo_Ziggy schreef op 12 August 2003 @ 16:24:
Heb um net opgehaald! Zeer leuk dingetje.
Da's de "white list" functie.B@rt_d@_M@n schreef op 11 August 2003 @ 23:40:
[...]
Klik telefoon, Bewerken, Voorkeuren, Geaccepteerde bellers. Daarna wijst de weg zich vanzelf.
Bestaat er nog geen "black list" functie? Dat zou in dit geval makkelijker zijn want dan geef je juist aan welke nummers niet kunnen bellen.
Verwijderd
Orfuis : Tnx! voor je reply was het inderdaad... Nog zo'n leuke: iemand enig idee hoe je Internet adressen "flusht" uit het history menu bij "open page" ? Opera maakt gebruik van dezelfde lijst als het ingebakken browsertje. Beetje irri dat ik nergens kan vinden hoe ik de lijst leeg maak.
Cookies en cache geheugen leeg kieperen helpt in iedergeval niet..
Iemand?
Tnx in advance!
Cookies en cache geheugen leeg kieperen helpt in iedergeval niet..
Iemand?
Tnx in advance!
Ja ik ga er echt werk van maken, heb een net aan mijn pc gehangen. Ga nu ff lekker zoeken naar wat gratiz en leuke software.
Volgens mij niet....Flint123 schreef op 12 August 2003 @ 16:44:
[...]
Da's de "white list" functie.
Bestaat er nog geen "black list" functie? Dat zou in dit geval makkelijker zijn want dan geef je juist aan welke nummers niet kunnen bellen.
ff een update over bluetooth van het wireless keyboard en de p800..
het werk niet! zie deze link van een weblog http://www.graemef.com/weblogx/CategoryView.aspx/Bluetooth
het komt er op neer dat er ms geen serial port aanmaakt en dus je sync software niet werkt...
het werk niet! zie deze link van een weblog http://www.graemef.com/weblogx/CategoryView.aspx/Bluetooth
het komt er op neer dat er ms geen serial port aanmaakt en dus je sync software niet werkt...
Misschien hele domme vraag, maar ik heb nog een T20e, die heeft dezelfde aansluiting, zou je die ook op je cradle kunnen prakken?
En heeft iemand een winkel gevonden waar je 128mb Duo's kan halen, gaarne zonder CC.
Tevens heb ik die ogg player gevonden, alleen laat mijn software niet de oggjes op mijn memcard zetten? Iemand oplossing?
En heeft iemand een winkel gevonden waar je 128mb Duo's kan halen, gaarne zonder CC.
Tevens heb ik die ogg player gevonden, alleen laat mijn software niet de oggjes op mijn memcard zetten? Iemand oplossing?
Verwijderd
cradlevraag geen ideeDj_Neo_Ziggy schreef op 13 August 2003 @ 13:21:
Misschien hele domme vraag, maar ik heb nog een T20e, die heeft dezelfde aansluiting, zou je die ook op je cradle kunnen prakken?
die oggjes even in documents gooien, ik heb trouwens met een cardreader/writer geen problemen
Ik heb helaas nog geen cash om een cardreader te kopen. Het eerste wat ik wil kopen is zo'n 128 duo stick! Tevens ook een Sid player gevonden! Werelds!
Verwijderd
cardreader kost bijna nixDj_Neo_Ziggy schreef op 13 August 2003 @ 13:47:
Ik heb helaas nog geen cash om een cardreader te kopen. Het eerste wat ik wil kopen is zo'n 128 duo stick! Tevens ook een Sid player gevonden! Werelds!
www.mycom.nl
Ja, die kan je op de cradle prakken, alleen kan je dan geen verbinding maken.Dj_Neo_Ziggy schreef op 13 August 2003 @ 13:21:
Het enige wat zal gebeuren is dat je T20e opgeladen zal worden, meer niet.
De cradle van de SonyEricsson P800 is voor verbinding met een andere (Sony)Ericsson helaas niet geschikt.
-
Woei! vandaag m'n MS Duo 128mb gekocht
Is wel leuk als je kijkt hoeveel foto's je nog kan maken (4780
)
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Reuzekind waar heb je die gehaald? en hoe duur was hij?
Er stond een advertentie op Symbian.info Die man had er 2 gekocht, maar hij bleek er maar 1 te gebruiken in de praktijk. Dus die andere verkocht hij voor €95,- Er staat nog een advertentie op het forum van iemand die er 8 verkoopt, voor €95,- p/s dus als je geïntresseerd bent moet je je even registreren op het forum daar.
Verwijderd
die zijn ook al verkocht. Tenminste er zijn nu al 11 gegadigden (ik als elfde). Dus ik denk dat het opbieden wordt.
Verwijderd
Hey Y'all
ik heb een subdomein aangemaakt op mn eigen domein
http://p800.colinory.nl
ik heb PHPbb boardje aangemaakt!
voor degene die interesse hebben in een NEDERLANDS! forum voor alleen de P800
neem even een kijkje!
ik ben met dit idee gekomen omdat ik nog geen enkel nederlands forum voor de p800 vond.
alleen dit super topic op GOT natuurlijk maar als alles verdeeld staat in verschillende topics en fora dan is het wat overzichtelijker!
--------------------------
valt dit onder spam? zo ja helaas! dan moet ik op een andere manier P800 gebruikers naar mn site loodsen.....................
ik heb een subdomein aangemaakt op mn eigen domein
http://p800.colinory.nl
ik heb PHPbb boardje aangemaakt!
neem even een kijkje!
ik ben met dit idee gekomen omdat ik nog geen enkel nederlands forum voor de p800 vond.
alleen dit super topic op GOT natuurlijk maar als alles verdeeld staat in verschillende topics en fora dan is het wat overzichtelijker!
--------------------------
valt dit onder spam? zo ja helaas! dan moet ik op een andere manier P800 gebruikers naar mn site loodsen.....................
lama
[ Voor 100% gewijzigd door Ginz op 15-08-2003 10:41 ]
-
Okay heeft iemand een idee wat de huidige firmware is?
Ben net bij een Sonyericsson service point geweest, in den haag.
De gasten hebben niet veel gedaan, naar mijn idee. Dit is wat ze erop hebben gezet!
Phone:
CXC162002 R1D
Bluetooth:
CXC12529 R2C
Organiser:
CXC162001 R1G05
CDA:
CDA162001/3 R2A04
De gasten hebben niet veel gedaan, naar mijn idee. Dit is wat ze erop hebben gezet!
Phone:
CXC162002 R1D
Bluetooth:
CXC12529 R2C
Organiser:
CXC162001 R1G05
CDA:
CDA162001/3 R2A04
Goed nieuws voor de opvolger van de P800:
Sony heeft Memorystick PRO Duo aangekondigd.
Lijkt me meer dan logisch dat de opvolger van de P800 hier gebruik van gaat maken.
Er komen varianten van 256 en 512 Mbyte.
Nog een groot voordeel is dat ze veel sneller zijn.
Ik denk dat het om technische reden niet mogelijk is om deze te gebruiken in de P800.
http://www.dpreview.com/news/0308/03081503sonymsduopro.asp
Lijkt me meer dan logisch dat de opvolger van de P800 hier gebruik van gaat maken.
Ik denk dat het om technische reden niet mogelijk is om deze te gebruiken in de P800.
Waarom heb ik dan veel nieuwere firmware?Dj_Neo_Ziggy schreef op 15 augustus 2003 @ 18:13:
Okay heeft iemand een idee wat de huidige firmware is?
Phone:
CXC162002 R1D
Bluetooth:
CXC12529 R2C
Organiser:
CXC162001 R1G05
CDA:
CDA162001/3 R2A04
Phone:
CXC162002 R2F
Bluetooth:
CXC12529 R5A
Organiser:
CXC162001 R2B03
CDA:
CDA162001/3 R4A02
is een maandje geleden of zo bij erop gezet na een crash (bij een zaak in Utrecht).
kortom ff terug of naar een andere zaak!
Ja vond het al een vreemde zaak in de wagestraat. Personeel wat hun eigen taal spreekt achter de toonbank en door de winkel heen. En volgens mij was hun licentie ook verlopen en was die alleen van Ericsson.
Bedoel je de gsm-shop? heb er nooit geen problemen gehad, waren altijd aardig enzo.Dj_Neo_Ziggy schreef op 16 August 2003 @ 15:13:
Ja vond het al een vreemde zaak in de wagestraat. Personeel wat hun eigen taal spreekt achter de toonbank en door de winkel heen. En volgens mij was hun licentie ook verlopen en was die alleen van Ericsson.
Ja dat zeg ik ook niet dat ze niet aardig waren, in vind ze onprofessioneel. Je gaat toch niet chinees lopen praten, met een 5 klanten in je winkel, met allemaal een verschillende afkomst!
Al met al, zoek ik nog steeds een tent die mijn software wil updaten! Denk dat ik maar naar een indepentend zaak ga. Of bel Sony ericsson zelf op, en vraag of ik hem kan opsturen!
Al met al, zoek ik nog steeds een tent die mijn software wil updaten! Denk dat ik maar naar een indepentend zaak ga. Of bel Sony ericsson zelf op, en vraag of ik hem kan opsturen!
je kunt toch gewoon op de site van SE het dichtstbijzijnde service point opzoeken, die hebben lijkt mij iig altijd de nieuwste versie!?
Probleem is dus, dat de andere servicepoint 300 meter bij mij vandaan is. Alleen updaten ze geen firmware, en ben de telefoon 2 weken plijte. heb ze gebeld vandaar. De volgende service dealer is ff een stuk verder, in naaldwijk, en die doen precies hetzelfde!eerdepeer schreef op 17 augustus 2003 @ 19:18:
je kunt toch gewoon op de site van SE het dichtstbijzijnde service point opzoeken, die hebben lijkt mij iig altijd de nieuwste versie!?
http://groups.msn.com/ClubP800/Verwijderd schreef op 14 August 2003 @ 11:57:
[...]
neem even een kijkje!
[...]
Ja daar heb je inderdaad wel gelijk in, maar er is geen enkele ruimte om te overleggen tussen het personeel, dus ergens zie ik het nu er wel van in.Dj_Neo_Ziggy schreef op 16 August 2003 @ 17:56:
Ja dat zeg ik ook niet dat ze niet aardig waren, in vind ze onprofessioneel. Je gaat toch niet chinees lopen praten, met een 5 klanten in je winkel, met allemaal een verschillende afkomst!
Probeer de Phoneshop eens, zit ook in de stad op de Korte Poten 5. Zijn ook service point van SE!
aargh, stelletje leiers bij sony ook.Flint123 schreef op 15 August 2003 @ 19:49:
Goed nieuws voor de opvolger van de P800:
eerst perse hun eigen stick gebruiken in de foon ipv een goed verspreid formaat. en daarna hun eigen stick droppen voor een nieuwere versie (terwijl de oude nog niet eens goed beschikbaar is). en dan ook nog die loze, vol van zichzelf marketing bull. * DarkChylde zou eigenlijk sony van zijn p800 af willen krassen, maar das ook weer zonde
Verwijderd
Sinds mijn firmware update naar R2F gaat mijn batterij veel sneller leeg, en af en toe trek hij hem ineens leeg in een uur of 3. Heel raar
Iemand ook dit probleem, of een oplossing?
Iemand ook dit probleem, of een oplossing?
ook sinds 2 weken r2f, maar geen last van...
and on a happier note:
Shipping Date : 2003-08-14
mijn stick is onderweg naar mij
(van brando)
[edit]
lees net op hardwareinfo dit:
http://www.hardware.info/nieuws.php?id=2231
dus is ie nou wel of niet compatible met de p800
and on a happier note:
(van brando)
[edit]
[ Voor 29% gewijzigd door DarkChylde op 18-08-2003 10:28 ]
De volgende apparaten zijn compatible met de nieuwe kaartjes:DarkChylde schreef op 18 August 2003 @ 09:17:
ook sinds 2 weken r2f, maar geen last van...
and on a happier note:
(van brando)
[edit]
Sony-Ericsson P800 camera-phone/PDA combination
NTT DoCoMo D505i & SO505i camera-phones
Sony Network Walkman Digital Music Player
Sony Cyber-shot DSC-U50 digital camera
Lijkt me wel dus
edit:
of bedoelde je het gedeelte over de pro
daar kan ik je geen antwoord opgeven.
of bedoelde je het gedeelte over de pro
[ Voor 7% gewijzigd door reuzekind op 18-08-2003 10:40 ]
Ik denk dat de telefoon het moet ondersteunen. Ik weet dus niet wat het limiet van de telefoon is.
yepz, ik bedoelde de pro. het staat niet helemaal eenduidig in het persbericht.
aan de andere hand, het maakt ook niet zoveel uit. duurt toch nog een jaar voor ze op de markt zijn
aan de andere hand, het maakt ook niet zoveel uit. duurt toch nog een jaar voor ze op de markt zijn
Verwijderd
@ oswaldbloemen
Heb je zeker de camcorder ook op p800, zorg ervoor dat je deze afsluit (exit/debug) . Dat zal een hoop schelen. Probeer ook eens sman zit de functie flipclose flush op hiermee sluit je alles af wat jij wil (kan je instellen) als je de flip dicht doet.
Heb je zeker de camcorder ook op p800, zorg ervoor dat je deze afsluit (exit/debug) . Dat zal een hoop schelen. Probeer ook eens sman zit de functie flipclose flush op hiermee sluit je alles af wat jij wil (kan je instellen) als je de flip dicht doet.
Ik ha die camcoder ook nog aanstaan en toen ging me accu ook ineens onwijs snel leeg (is blijkbaar niet goed voor je accu).Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 13:21:
@ oswaldbloemen
Verwijderd
Nope,
bedenk dat dit nog maar een beta versie is in de uiteindelijke versie zal dit wel beter zijn.
bedenk dat dit nog maar een beta versie is in de uiteindelijke versie zal dit wel beter zijn.
Weet iemand een SE service point in utrecht? OP de SE site staat de volgende:
Total Call "
Amsterdamsestraatweg 144d
3513 AM UTRECHT 1.35 kilometers
Telefoon: 030-2367699 Fax: 030-2400210
Maar de locator op de site is niet echt bijgewerkt dus iemand ervaring met service points in utrecht. Woon zelf in denbosch, vorige keer laten doen in denhaag omdat ik daar toevallig was(moest 15 euro betalen omdat ik me bon niet bijhad pfff). In Denbosch hebben we geen service point zoals wel vermeld staat op de locator.
Total Call "
Amsterdamsestraatweg 144d
3513 AM UTRECHT 1.35 kilometers
Telefoon: 030-2367699 Fax: 030-2400210
Maar de locator op de site is niet echt bijgewerkt dus iemand ervaring met service points in utrecht. Woon zelf in denbosch, vorige keer laten doen in denhaag omdat ik daar toevallig was(moest 15 euro betalen omdat ik me bon niet bijhad pfff). In Denbosch hebben we geen service point zoals wel vermeld staat op de locator.
Verwijderd
Ja, ze doen daar ook sw upgrades al een paar keer met mijn t68i geweest. Weet niet of ze tegenwoordig er wat voor rekenen (deden ze niet).
Toen ik bij Total Call was hoefde ik nog niet te betalen, maar ze waren het wel van plan.
Volgens mij 50 euro of zo (ABNORMAAL!)
Maar als je je aankoopbewijs met IMEI nummer kan laten zien was het gratiz volgens mij...
Maar daar heb ik me p800 ook weer laten maken (na crash) en nu doet tie het gewoon goed!
Volgens mij 50 euro of zo (ABNORMAAL!)
Maar als je je aankoopbewijs met IMEI nummer kan laten zien was het gratiz volgens mij...
Maar daar heb ik me p800 ook weer laten maken (na crash) en nu doet tie het gewoon goed!
Heb net naar total call gebeld, moet ze daar achter laten. Dat ben ik niet van plan, moet ik ze morgen weer ophalen, geen tijd voor. Hmmm.. Dan ga ik toch maar naar denhaag.
Ohja als je de bon niet toont kost het bij Total call--> 35 Euro,
Ohja als je de bon niet toont kost het bij Total call--> 35 Euro,

Sur_G, ook in denhaag moet je lappen, en ik zou zeker niet bij GSM-shop gaan. Die updaten niet. De tent in de korte poten doet het in 1,5 uur.
Waarom duurt dat updaten nou zo lang? Dat vroeg ik me al een tijdje af, het lijkt me dat de rom die erin zit nou niet zo extreem groot is dat het daardoor zoveel tijd kostDj_Neo_Ziggy schreef op 19 August 2003 @ 12:39:
Sur_G, ook in denhaag moet je lappen, en ik zou zeker niet bij GSM-shop gaan. Die updaten niet. De tent in de korte poten doet het in 1,5 uur.
Waarom het zo lang duurt? Ik denk dat het secuur moet gebeuren, en dat mensen daar gewoon de tijd voor moeten nemen. De rom is geloof ik 2mb groot. Het updaten gebeurd dus ook niet via USB, maar via seriele poort. Daarom duurt wel ff voordat je 2mb erin heb zitten.
klein probleempje hier. Ik probeer programma's te installeren, maar denk dat ze alleen voor nokia oid zijn. Het zijn wel allemaal .sis bestanden, maar tijdens de install zegt ie dat mn p800 niet compatible is. Weet iemand meer? En heb je geen programma/converter-proggie voor op je p800 voor (nokia?) proggies.
Verwijderd
Nee, je hebt geen converter voor deze progjes. De nokia .sis zijn voor het symbian 60 platform en je p800 draait op symbian UIQ 7 2.0
Dus zal je nieuwe programma's moeten kopen of downloaden.
Dus zal je nieuwe programma's moeten kopen of downloaden.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 16:29 ]
voor de mensen die het nog niet gezien hadden ->
nieuws: Mogelijke opvolger Sony Ericsson P800 duikt op
&
http://www.clubsonyericsson.com/en/products_p810.htm
nieuws: Mogelijke opvolger Sony Ericsson P800 duikt op
&
http://www.clubsonyericsson.com/en/products_p810.htm
Dit topic is gesloten.