Het grote Sony Ericsson P800 topic - Deel 5

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.887 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Beetje raar dat het nieuws nu pas op Tweakers staat want het is best al oud nieuws :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:10
zo, gister mijn msduo 128 binnen gekregen. en mijn brando screenprotector en usb lader :D
in 6 dagen van hong kong naar nederland. super...

ik heb alleen problemen om het ding te vullen. de connectie van de cradle met de p800 is volgens mij niet helemaal super. iemand anders hier ook ervaring mee (winXP sp1, laatste sync software). ga nu maar een cardreader kopen, aangezien dat toch veel sneller is. maar vindt het wel vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

DarkChylde schreef op 20 August 2003 @ 14:34:
zo, gister mijn msduo 128 binnen gekregen. en mijn brando screenprotector en usb lader :D
in 6 dagen van hong kong naar nederland. super...

ik heb alleen problemen om het ding te vullen. de connectie van de cradle met de p800 is volgens mij niet helemaal super. iemand anders hier ook ervaring mee (winXP sp1, laatste sync software). ga nu maar een cardreader kopen, aangezien dat toch veel sneller is. maar vindt het wel vaag
De snelheid van de cradle is echt 10x niks! Dit komt omdat hij geen gebruik maakt van usb snelheid, maar van seriële snelheid. Ik kan iedereen echt een card-reader aanbevelen!

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
ACh een paar minuten wachten kan toch geen kwaad? Als de mijne iets staat te uppen of te downen, wacht ik wel rusten. Misschien omdat ik nog steeds een 16mb kaart heb. En nog steeds geen CC heb voor een 128duo zodat ik die bij brando kan bestellen?
IA iemand?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Dj_Neo_Ziggy schreef op 20 August 2003 @ 16:53:
ACh een paar minuten wachten kan toch geen kwaad? Als de mijne iets staat te uppen of te downen, wacht ik wel rusten. Misschien omdat ik nog steeds een 16mb kaart heb. En nog steeds geen CC heb voor een 128duo zodat ik die bij brando kan bestellen?
IA iemand?
Daar zit inderdaad het verschil in, die paar minuten zijn al voor 16 mb, bij 128 mb, zit je al gauw tegen een uurtje aan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Als je 128mb helemaal moet vullen, dan ben je echt wel een uur bezig denk ik...
Ik heb ook een usb2 reader en het werkt echt wel een stuk beter!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
yepz, het is met een cardreader minuten werk. had gister geprobeerd een filmpje van 64 meg op mijn stick te krijgen. maar lukt echt niet via de cradle. via de cardreader duurde het een paar minuten. :Y

• Dj Neo Ziggy
Hmm okay, you convinced me, I need a card reader. Nu eerst ff sparen voor een 128mb stick, laat staan ze eerst vinden! En dan nog een winkel zonder cc....

• DarkChylde
er waren toch een tijd van die acties van visa. dat je gratis een credit card kon gebruiken. om uit te proberen. misschien ff zoiets doen, en daarna opzeggen.

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 16:10
als je student bent (ik weet het, dan hoor je eigenlijk geen geld te hebben voor een p800 :)) maar dan heb je al een cc voor 15 euro per jaar bij je studentenrekening!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Weet iemand waar ik een beetje goedkoop en snel aan een Memory Stick Duo 128mb kom?
Want ik heb er toch wel eentje nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B@rt_d@_M@n
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03:24

B@rt_d@_M@n

Happy Landing!

Tha BasZ schreef op 22 August 2003 @ 02:49:
Weet iemand waar ik een beetje goedkoop en snel aan een Memory Stick Duo 128mb kom?
Want ik heb er toch wel eentje nodig...
Ik heb 'm gekocht bij www.p800er.com. Binnen 1 week had ik 'm in huis. Heb nu de beste 40 nummers uit de top 100 allertijden om m'n stikkie staan. En nog ruimte over voor een hoop apps/games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Helaas moet je daar ook een CC voorhebben! En tevens hebben ze geen 128 meer, en alleen maar 64mb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Dj_Neo_Ziggy schreef op 22 augustus 2003 @ 15:10:
Helaas moet je daar ook een CC voorhebben! En tevens hebben ze geen 128 meer, en alleen maar 64mb :(
Ja dat zag ik idd ook al, dus daarom me post.
Ze hebben hem nog wel bji Brando, maar heeft iemand daar een beetje ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfuis
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-01 22:02
Tha BasZ schreef op 22 augustus 2003 @ 18:30:
[...]
Ja dat zag ik idd ook al, dus daarom me post.
Ze hebben hem nog wel bji Brando, maar heeft iemand daar een beetje ervaring mee?
Laatst daar een stel screenprotector gekocht binnen een week had ik hem al in huis.
Maar of dat ook zo is bij de duo's, geen idee, misschien dat er een wachtlijst is of zo.

"I don't have a computer at home. Is the Internet available in book form?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryofist
  • Laatst online: 18-11-2023
Als je bij p800er.com die 128 besteld krijg je bericht wanneer er weer voorraad is. En dat is redelijk snel. Zo was het tenminste bij mij.

http://www.rootsaert.nl/jumpani.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B@rt_d@_M@n

B@rt_d@_M@n

Happy Landing!

cryofist schreef op 22 August 2003 @ 19:35:
Als je bij p800er.com die 128 besteld krijg je bericht wanneer er weer voorraad is. En dat is redelijk snel. Zo was het tenminste bij mij.
Bij mij ook. Je kunt je opgeven voor de wachtlijst. Dat duurde effe uit m'n hoofd gezegd zo'n 2 weken voordat ze weer voorraad hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

p800er.com wordt het dus, aangezien de verhalen hier wel goed zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
ik heb de mijne van brando. heb 2 a 3 weken gewacht tot ie op voorraad was. maar toen ze'm hadden was ie er met 5 dagen. en een screenprotector is echt aan te raden. het voelt veel veiliger aan om 'm nu in mijn zak te stoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

DarkChylde schreef op 23 August 2003 @ 10:28:
ik heb de mijne van brando. heb 2 a 3 weken gewacht tot ie op voorraad was. maar toen ze'm hadden was ie er met 5 dagen. en een screenprotector is echt aan te raden. het voelt veel veiliger aan om 'm nu in mijn zak te stoppen
Ik zie nu ook al dat ik een soort van krassen aan het ontwikkelen ben op me display :(
Dus zo'n screen protector moet ik idd er ook bij hebben?
Nog meer dingen die ik moet hebben? Nu we toch bezig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Ik heb geen Creditcard :'( :( :'(
Hoe kom ik aan zo'n screenprotector, want ik begin ook kleine krasjes te krijgen.

Heb het toetsenbordje ook maar weer vast gemaakt, want hij moet wel nog wat geld op kunnen brengen als de P810/900 uitkomt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een tweede screenprotector voor mij misschien, BASZ! Als je toch gaat bestellen dan wil ik wel een screenprotector hebben die ik dan weer tegen een kleine vergoeding van jou zou kunnen overnemen. Misschien?!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

Tha BasZ schreef op 23 August 2003 @ 10:46:
[...]
Nog meer dingen die ik moet hebben? Nu we toch bezig zijn ;)
Jazeker! Check dit verloopstukje om je koptelefoon op aan te sluiten met behoud van headset functie. Want die headset van SE is echt bagger kwaliteit, veels te schel.
http://pc-mobile.net/sp8aa.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Yannick schreef op 23 August 2003 @ 14:34:
[...]

Jazeker! Check dit verloopstukje om je koptelefoon op aan te sluiten met behoud van headset functie. Want die headset van SE is echt bagger kwaliteit, veels te schel.
http://pc-mobile.net/sp8aa.htm
Ziet er goed uit :) zijn deze niet in nederland te krijgen, of is deze site wel betrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick

Yannick

Bub MC

Ik heb er net een besteld van de week en laat wel weten of ze betrouwbaar zijn. Heb op esato al positieve verhalen gehoord. Verder is het niet in Nederland te koop omdat die Hongkongers dat product zelf in elkaar knutselen en verder niet zo groot zijn dat ze retailers hebben hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Yannick schreef op 23 August 2003 @ 16:48:
Ik heb er net een besteld van de week en laat wel weten of ze betrouwbaar zijn. Heb op esato al positieve verhalen gehoord. Verder is het niet in Nederland te koop omdat die Hongkongers dat product zelf in elkaar knutselen en verder niet zo groot zijn dat ze retailers hebben hier.
Ok ben benieuwd, hoeveel verzendkosten kwam er bij bij jou? En wat heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
eej, dat koptelefoon ding moet ik ook hebben. ziet er goed uit. kan je een goed koptelefoon en je handsfree nog gebruiken, als ik het goed zie.
ik heb zelf nog een usb-phone lader van brando. kan je je foon via usb opladen. (voor mij handig, zit in mijn laptop tas, en kan bijna altijd mijn p800 opladen)

[edit]
hm, toch weer 25 euro. is wel een leuk ding. maar wacht er dan toch ff mee.

[ Voor 13% gewijzigd door DarkChylde op 23-08-2003 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

DarkChylde schreef op 23 August 2003 @ 17:08:
eej, dat koptelefoon ding moet ik ook hebben. ziet er goed uit. kan je een goed koptelefoon en je handsfree nog gebruiken, als ik het goed zie.
ik heb zelf nog een usb-phone lader van brando. kan je je foon via usb opladen. (voor mij handig, zit in mijn laptop tas, en kan bijna altijd mijn p800 opladen)

[edit]
hm, toch weer 25 euro. is wel een leuk ding. maar wacht er dan toch ff mee.
Bij mij gaat me P800 iets van 4 a 5 dagen mee qua accu en als ik op reis ga neem ik gewoon me lader die erbij zat mee (die aan je cradle zit)...
Dus een USB lader hoeft van mij niet echt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/T66/images/main/charger_213x60.jpg

Deze heb ik altijd bij me, en ik heb nog nooit een lege accu gehad..

offtopic:
Geschikt voor:

T20x, T28, T29, T39, T65, T66, T68x, T100, T200, T300, T310, T600, T610, A2618, A2628, R520, R310, R320, R380, R600, P800, P810/900 en de Z1010

[ Voor 38% gewijzigd door Ginz op 23-08-2003 22:29 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerdepeer
Is die USB-lader van brando even snel/krachtig als de lader die bij je p800 zit? Anders heb ik nog wel een usb-slotje over en koop ik gewoon een usb lader voor in mn cradle en neem ik die andere mee naar mn vriendin ;) (scheelt toch weer US$10!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Ginz 4 a 5 dagen? doe jij 'm 's avonds uit? ik red toch max 3 dagen..

de usb-lader kan je niet combineren met de cradle. hmm, hoewel, als je'm inplugt ipv de voeding, dan zou ie het natuurlijk gewoon doen. ik ga het later wel eens proberen :D
kabeltje is alleen niet heel lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

DarkChylde schreef op 24 augustus 2003 @ 21:55:
Ginz 4 a 5 dagen? doe jij 'm 's avonds uit? ik red toch max 3 dagen..

de usb-lader kan je niet combineren met de cradle. hmm, hoewel, als je'm inplugt ipv de voeding, dan zou ie het natuurlijk gewoon doen. ik ga het later wel eens proberen :D
kabeltje is alleen niet heel lang
Ik zie het van die 4 a 5 dagen en nee ik laat hem gewoon dag en nacht aanstaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Tha BasZ schreef op 24 augustus 2003 @ 22:01:
[...]
Ik zie het van die 4 a 5 dagen en nee ik laat hem gewoon dag en nacht aanstaan...
En gebruik je hem dan echt alleen om te bellen? Of maak je er ook foto's e.d. mee? En sluit je dan na het gebruik van het programma het ook af, dmv Filemanager ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ik doe alles ermee gewoon... En ja ik sluit wel alles goed af e.d.
Op de achtergrond-draaiende proggies die vreten denk ik veel stroom...
Heb geen blue tooth enzo aan, wel gewone dingen doe ik ermee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Tha BasZ schreef op 25 August 2003 @ 11:53:
Ik doe alles ermee gewoon... En ja ik sluit wel alles goed af e.d.
Op de achtergrond-draaiende proggies die vreten denk ik veel stroom...
Heb geen blue tooth enzo aan, wel gewone dingen doe ik ermee...
Ja klopt, was een keer vergeten wat programmatjes (1 à 2 ofzo) af te sluiten, nou na 4 uurtjes was hij helemaal leeg... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

reuzekind schreef op 25 augustus 2003 @ 13:14:
[...]

Ja klopt, was een keer vergeten wat programmatjes (1 à 2 ofzo) af te sluiten, nou na 4 uurtjes was hij helemaal leeg... :+
Dat had ik dus met dat Camcoder proggie... neemt veel accu in beslag of zo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Zijn er ook al betere batterijen, dus groter dan de 1000mah die standaard geleverd wordt?
Tevens voel ik voor een IA voor 128 mb duostikkies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Dj_Neo_Ziggy schreef op 26 August 2003 @ 10:58:
Zijn er ook al betere batterijen, dus groter dan de 1000mah die standaard geleverd wordt?
Tevens voel ik voor een IA voor 128 mb duostikkies!
Zover ik weet niet.

Een IA hoeft wat mij betreft niet meer. De normale Duo's zijn tenslotte behoorlijk traag en lastig te krijgen.

Ik wacht liever op de opvolger van de P800 icm Duo Pro :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
hoe kom je erbij dat de duo's traag zijn. ik heb er een, en ervaar niks van traagheid :?
de cradle verbinding is wel traag, maar dat heeft niks met de duo's te maken.
en dan moet je nog wachten tot de duo pro's uitzijn en hopen dat ze werken met de p800.
koop gewoon een duo, heb je nu plezier van, niet wachten op de pro, dan blijf je wachten.
denk niet dat er een IA komt, je kan ze voor een redelijke prijs bij brando en p800er bestellen. (wel lastig als je geen CC hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Owkee, in verhouding zijn ze traag. De Pro's zijn gewoon nog een heel stuk sneller en dat levert volgens mij wat voordelen op bij het bekijken van film.

Ik ga er trouwens niet vanuit dat de Pro's gaan werken met de P800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Als er een IA komt dan doe ik mee :)
Om zelf een IA te beginnen vind ik minder, vanwege al dat gezeur met geld enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryofist
letten jullie op de voorwaarden voor IA's in de FAQ? Voordat ons favoriete topic weer gesloten wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
I
Flint123 schreef op 26 August 2003 @ 17:42:
Owkee, in verhouding zijn ze traag. De Pro's zijn gewoon nog een heel stuk sneller en dat levert volgens mij wat voordelen op bij het bekijken van film.

Ik ga er trouwens niet vanuit dat de Pro's gaan werken met de P800.
tja, is en blijft een persoonlijke keuze. zit nu ff te zoeken wat de technische transferrates zijn van de duo's. maar kan die niet vinden.
zal ff met mijn cardreader kijken wat ik max haal. denk dat speed meer dan zat is om films te kijken etc. wat ge-upgrade moet worden is processor kracht. misschien dat dat ook wel komt met p810...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Cryofist, we zouden hier ook geen IA beginnen. Maar dit via iemand anders laten lopen. Ik weet wel dat ik het niet ga regelen. Teveel werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Dj_Neo_Ziggy schreef op 27 August 2003 @ 12:20:
Cryofist, we zouden hier ook geen IA beginnen. Maar dit via iemand anders laten lopen. Ik weet wel dat ik het niet ga regelen. Teveel werk
Ik ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
DarkChylde schreef op 27 August 2003 @ 11:47:
I
[...]

tja, is en blijft een persoonlijke keuze. zit nu ff te zoeken wat de technische transferrates zijn van de duo's. maar kan die niet vinden.
zal ff met mijn cardreader kijken wat ik max haal. denk dat speed meer dan zat is om films te kijken etc. wat ge-upgrade moet worden is processor kracht. misschien dat dat ook wel komt met p810...
Ben zelf ook ff gaan zoeken :+
De huidige Duo's zijn 14.4Mbit met schrijven en 19.6Mbit met lezen. De Pro's zitten daar dan nog eens ver boven.
Nu ik die snelheden zo zie vind ik normale Duo's nog best snel, maar hoe rapper hoe beter :9

Meer cpu kracht zal idd nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
14.4 mbit ~ 1.8 Mbyte schrijven
19.6 Mbit ~ 2.45 Mbyte lezen
neem aan dat het per seconde is. zijn dus best redelijke snelheden. maar idd hoe sneller hoe beter. betekent dus dat ik mijn duo in 72 seconde vol zou kunnen schrijven O-)
is heel goed mee te leven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raka
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
Bij Sony Ericsson te downloaden: Language Files for the P800 – Software version cxc162001 R5A.

Betekent dit dat we binnenkort weer een nieuwe firmwareversie kunnen verwachten? Of heb ik iets over het hoofd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Raka schreef op 27 August 2003 @ 14:45:
Bij Sony Ericsson te downloaden: Language Files for the P800 – Software version cxc162001 R5A.

Betekent dit dat we binnenkort weer een nieuwe firmwareversie kunnen verwachten? Of heb ik iets over het hoofd gezien?
Is dat niet gewoon een oudere versie? Want ik heb wel gelezen dat SE met Language Files komt, alleen voor oudere versies. Niet voor de nieuwe firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Welk programma gebruiken jullie trouwens om je filmpjes mee te coderen voor de p800? Ik gebruikte altijd PVauthor, maar helaas zijn de 30 dagen voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
DarkChylde schreef op 27 augustus 2003 @ 13:48:
14.4 mbit ~ 1.8 Mbyte schrijven
19.6 Mbit ~ 2.45 Mbyte lezen
neem aan dat het per seconde is. zijn dus best redelijke snelheden. maar idd hoe sneller hoe beter. betekent dus dat ik mijn duo in 72 seconde vol zou kunnen schrijven O-)
is heel goed mee te leven :P
Is wel onder optimale omstandigheden en dat haal je in wekelijkheid bijna nooit :)

reuzekind Ik heb een tijdje gebruik gemaakt van Nokia Multimedia Converter 2.0 Die werkte naar mijn mening goed, maar ook helaas daarbij niet de mogelijkheid om filmpjes in 320x208 te maken :(
(zou ook raar zijn als dat kon met Nokia software :o )

• Iejoor
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 12:13
Even iets heel anders.. Is het iemand al gelukt om ergens voor een redelijke prijs een nieuwe flip-cover te krijgen? Bij mij is namelijk een van die tegenhoud dingetjes afgebroken.. :(

• eerdepeer
Ik wil de mijne wel verkopen ;)

• B@rt_d@_M@n

B@rt_d@_M@n

Happy Landing!

Iejoor schreef op 28 augustus 2003 @ 13:41:
Even iets heel anders.. Is het iemand al gelukt om ergens voor een redelijke prijs een nieuwe flip-cover te krijgen? Bij mij is namelijk een van die tegenhoud dingetjes afgebroken.. :(
Je hebt toch 2 jaar garantie?

Maar kopen kan bijv:
hierzo

• Dj Neo Ziggy
Anyway, was dus bij de dixons, en die gasten vertelden dan sony alle 128mb duosticks terug gingen halen, en dat het niet meer te bestellen is. Er waren fouten ontdekt zeiden ze. Ik geloof er geen ruk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
ze zijn volgens mij nooit in nederland geweest. kan als je iets gaat terughalen wat er nooit geweest is :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haso2000
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-06 18:24
B@rt_d@_M@n schreef op 28 August 2003 @ 15:01:
[...]

Je hebt toch 2 jaar garantie?

Maar kopen kan bijv:
hierzo
Ik was afgelopen week langsgegaan bij Teleworld in Amsterdam om een nieuwe keypad te halen, maar zij vertelden mij dat dat niet onder de garantie viel. Ik heb 'm dus moeten kopen voor 22,50 euro (daar hebben ze trouwens nog een paar liggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

DarkChylde schreef op 29 August 2003 @ 11:30:
ze zijn volgens mij nooit in nederland geweest. kan als je iets gaat terughalen wat er nooit geweest is :Z
Dat was ook mijn eerste reactie, maar er staat dat sony ze terughaald, en niet dixons ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat keypad werd bij mij gewoon gratis vervangen, ik heb mijn telefoon bij de phonehouse gekocht, en die wisten ook niet zeker of het onder de garantie viel, maar ze hebben gewoon het keypad opgestuurd en binnen 2 weken had ik gratis een nieuw keypad.

De telefoon heb ik gewoon kunnen houden ondertussen (alleen uiteraard zonder keypad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryofist
belcompany kon bij mij ook niet verzekeren of het onder de garantie viel. Ik moest maar even bij een Service center proberen zeiden ze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Ik ga binnenkort de Eletric Blue cover vervangen door de Mineral Grey :D Kosten 80 euro en ik laat het in Rotterdam doen :)

Daarnaast komen er ook screenprotectors aan, dus voor de mensen zonder creditcard (zoals ik) is dat wel een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Flint123 schreef op 31 August 2003 @ 19:27:
Ik ga binnenkort de Eletric Blue cover vervangen door de Mineral Grey :D Kosten 80 euro en ik laat het in Rotterdam doen :)

Daarnaast komen er ook screenprotectors aan, dus voor de mensen zonder creditcard (zoals ik) is dat wel een oplossing.
Waar koop je dan zo`n behuizing?

weet jij toevallig of ze ook behuizingen hebben voor de T610?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Gsm-shop in Rotterdam, maar het moet wel op afspraak want ze zijn beperkt leverbaar. Maakt het wel lekker exclusief :D

T610 moet ik navragen. Heeft SE dan ook andere kleuren? Zoja, dan verwacht ik wel dat het mogelijk is.

Binnenkort willen ze ook GPS gaan verkopen voor de P800. (zie http://www.wayfinder.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke shop is het precies dan kan ik alvast contact opnemen met ze zodat ze een scrptr apart kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Hmm als het goed is krijg ik over 2 weken mijn 128mb duo stick binnen voor € 85,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 31 August 2003 @ 21:34:
Welke shop is het precies dan kan ik alvast contact opnemen met ze zodat ze een scrptr apart kunnen houden.
www.gsm-shop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Dj_Neo_Ziggy schreef op 01 September 2003 @ 13:46:
Hmm als het goed is krijg ik over 2 weken mijn 128mb duo stick binnen voor € 85,-
vanuit buitenland neem ik aan? Brando of P800er of zo?
En over die cover-wisseling, moet je daar gewoon ff naar de shop bellen of zo?
En wat houdt het precies in? want ik heb er wel belangstelling voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Ja, ff bellen.
Ik heb morgen een afspraak dus dan hoor je het later wel.
Je bent trouwens wel je garantie kwijt.
Verder is het geen "moeilijke" ingreep, maar de hele telefoon moet wel uit elkaar. (kan meteen ff al het stof rond het scherm weg gehaald worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Flint123 schreef op 31 August 2003 @ 20:46:
Gsm-shop in Rotterdam, maar het moet wel op afspraak want ze zijn beperkt leverbaar. Maakt het wel lekker exclusief :D

T610 moet ik navragen. Heeft SE dan ook andere kleuren? Zoja, dan verwacht ik wel dat het mogelijk is.

Binnenkort willen ze ook GPS gaan verkopen voor de P800. (zie http://www.wayfinder.com)
Welke kleuren hebben ze allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Alle trotse P800 bezitters:

[Verwijderde gebruiker] opent voor de laatste keer een IA.
Dit keer over veel SonyEricsson producten/accessoires

Join #SonyEricsson op IRC Tweakers voor meer info

[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 01-09-2003 22:44 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
reuzekind schreef op 01 september 2003 @ 21:23:
[...]

Welke kleuren hebben ze allemaal?
Dr zijn maar 2 kleuren voor de P800. de Electric Blue en Mineral Grey, ik dacht dat dat wel duidelijk was ;)
Het zijn orginele covers hoor... geen namaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flint123 schreef op 01 September 2003 @ 23:19:
[...]

Dr zijn maar 2 kleuren voor de P800. de Electric Blue en Mineral Grey, ik dacht dat dat wel duidelijk was ;)
Het zijn orginele covers hoor... geen namaak.
Afbeeldingslocatie: http://www.gsmphonesource.com/products/catalog/others/d_57.jpg

Mineral Grey, veel mooier als dat blauw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Dat vind ik dus ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Tha BasZ schreef op 01 september 2003 @ 20:46:
[...]
vanuit buitenland neem ik aan? Brando of P800er of zo?
Nee een winkeltje in 's-gravenzande. Het is nog de vraag of ze hem ook krijg binnenkrijgen. Duurde 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
@ Ginz, welke provider heb jij. ik heb orange en heb soms 2 a 3 streepjes. volgens mij beïnbloedt je netwerk ook je stroomgebruik. (kpn en vodafone zijn beter dacht ik)

maar linkje naar de IA zou handig zijn ;)

[edit]
zie dat hij *nog steeds* bezig met de laaste IA. dus ik bestel wel los, laat maar

[ Voor 18% gewijzigd door DarkChylde op 02-09-2003 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Wel gaaf, zo'n mineral grey cover. Zou dat gemakkelijk zijn om zelf te installeren? In de States verkopen ze 'm voor 50$. De achterkant en het klepje onderaan aan de voorkant lijkt me niet zo moeilijk, maar de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wace schreef op 02 September 2003 @ 16:30:
Wel gaaf, zo'n mineral grey cover. Zou dat gemakkelijk zijn om zelf te installeren? In de States verkopen ze 'm voor 50$. De achterkant en het klepje onderaan aan de voorkant lijkt me niet zo moeilijk, maar de rest?
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=373&p=pi&pi=6750

en we bouwen hem ook nog in desgewenst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Vandaag dus mn P800 een nieuw kleurtje gegeven. Ik ben heel tevreden met de nieuwe kleur :9
Zelf zou ik 'm niet uit elkaar gekregen hebben. Da's toch lastiger dan ik dacht.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=304203

Het kapje van de accu zit nu wat steviger vast:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=304206

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=304207

Voor de T610 komen binnenkort ook de verschillende (orginele) covers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-03 13:09
Weg! )

[ Voor 206% gewijzigd door Xandrios op 02-09-2003 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ik ga maar eens bellen denk ik naar die winkel, lijkt mij wel stoer.
Hoe duur was dat ook alweer?

(en wat had Folki gepost dan, wat niet mocht?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Kan niet eens zien wat daar gepost was kan je na gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Tha BasZ schreef op 03 September 2003 @ 00:10:
Ik ga maar eens bellen denk ik naar die winkel, lijkt mij wel stoer.
Hoe duur was dat ook alweer?
80 Euro voor de cover.
Komt nog iets van 19 euro bij als je 'm wilt laten monteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Heb net met gsm-shop den haag gebeld, en die verkopen hem niet. Wel vreemd vind ik, want het is toch hetzelfde bedrijf. Naja dan maar een keertje op en neer naar rotjeknor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Flint123 schreef op 03 september 2003 @ 11:47:
[...]

80 Euro voor de cover.
Komt nog iets van 19 euro bij als je 'm wilt laten monteren.
Ik weet wel een goedkoper adresje, moet je ff verder in dit topic kijken... (weet niet hoe de regels zijn omtrent het wel en wee van een inkoopactie melden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Volgens mij mocht linken wel, maar zelf beginnen niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

need i say more?

Verwijderd

Persoonlijk vind ik de orig blauwe cover wel lekker fris van kleur.
Iemand al een dual sim oplossing gevonden? wil mijn zakelijke vodafone EN mijn prive KPN I-mode gebruiken in 1 P800.. lijkt me wel leuke oplossing ipv met 2 telefoons te lopen. I-mode werkt wel gewoon dus geen simlock ofzo. Ik heb al gezocht op het net en hier op tweakers maar geen resultaat voor de P800 (wel veel nokia ed..)

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Persoonlijk vind ik die grijze mooier, is wat exclusiever :)
En dat van dual sim, heb ik nog niet iets verder van gehoord...

• DarkChylde
komt ook niet zo snel denk ik. als ik het me goed herinner dan was de dualsim van de nokia in de batterij ingebouwd. de batterij was bij die telefoons ook meteen de achterkant. bij de p800 is ie ingebouwd, dus is zo een oplossing iets minder voor de hand liggend...

Verwijderd

Nokia heeft dual/triple sim oplossingen ook zonder accu

Verwijderd

Sony is now selling tickets for Sony Dream World, its unique global electronics and entertainment event taking place at Le Palais des Congrès, Paris, on Saturday and Sunday, the 6th and 7th of September.

"Sony Dream World is a unique opportunity to see Sony, Sony Music Entertainment, Sony Pictures Entertainment, Sony Computer Entertainment and Sony Ericsson Mobile Communications all under one roof, and to experience what we have to offer for the connected lifestyle," says Serge Foucher, Executive Vice President, General Counsel and External Affairs, Sony Europe. "Whether it's movies, music, mobile phones, consumer electronics, PlayStation; there will be endless opportunities to have fun with the latest releases and technologies and to see some sneak previews. On top of that, we think visitors will be pleased that double the value of their tickets are being donated to charitable causes."

Sony Dream World is exhibiting an impressive array of Sony products, entertainments and technologies in 7,000m², taking up the whole of the Palais des Congrès. There will be plenty for everyone to see, touch and feel as exhibits, live performances and more are staged across four main zones: Home, where connected, broadband living is brought to life; Mobile, for the ultimate in connectivity on the move; Entertainment World, where Sony's entertainment companies give an unmissable experience; and Tomorrow's World for a glimpse at some of the innovative technologies Sony has in store. Additional attractions include the Robot Experience, featuring live onstage performances from AIBO, the world's favorite entertainment robot, and the European premier showing of the biped robot, the SDR-4X. The full programme, listings and more are available now on
www.sony-europe.com/sonydreamworld

--------------

Ohja, ik woon in Parijs, en ik ben er dit weekend .... :p

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Dat klinkt wel aardig zeg!!
f kijken hoe laat de trein gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick

Yannick

Bub MC

Ik zit eraan te denken om een sony koptelefoon met microfoon zodanig om te bouwen dat hij past op m'n P800.

Enige waar ik een beetje mee zit is dat ik niet weet hoe ik een "push to talk" button zou kunnen monteren. Plugje en draadjes connecten kom ik denk ik wel uit (toch?). Maar misschien dat het zonder button ook al een coole gadget wordt..

Iemand nog tips voor het ombouwen?
Afbeeldingslocatie: http://yannick.balpol.tudelft.nl/StreetStyleHeadset.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryofist
Ik ben geen soldeerheld, maar ik weet wel dat je die koptelefoondraadjes niet kunt solderen met normale soldeertin. Ik hoop dat jij er meer van weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Nou wat ik weet die sony oordopjes zijn geloof ik glasvezel.. Althans als je ze eenmaal los trekt en dan weer aan elkaar doet, is het over en sluiten. Nog 1 week en dan is hopelijk mijn 128 stikkie binnen. Dan lekker volproppen met Ogg en klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Kortom het is niet echt te doen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerdepeer
Dual sim? Ik heb ze ergens gezien, ook voor p800 geloof ik, met een snoertje van je simkaart naar een plekkie tussen je accu en klepje, maar waar ik die was tegengekomen weet k niet meer? Ik geloof via een link van gsm.pagina.nl. (daar staan wel 1000 links ofzo :S) Je moest er geloof ik alleen wel je gsm voor uit- en aanzetten om de andere sim te activeren, 1 sim tegelijk is dus niet zo makkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

eerdepeer schreef op 06 September 2003 @ 10:49:
Dual sim? Ik heb ze ergens gezien, ook voor p800 geloof ik, met een snoertje van je simkaart naar een plekkie tussen je accu en klepje, maar waar ik die was tegengekomen weet k niet meer? Ik geloof via een link van gsm.pagina.nl. (daar staan wel 1000 links ofzo :S) Je moest er geloof ik alleen wel je gsm voor uit- en aanzetten om de andere sim te activeren, 1 sim tegelijk is dus niet zo makkelijk!
Het is zelfs helemaal niet mogelijk om 2 sims tegelijk te gebruiken, want je kan je i-mei nummer maar aan 1 simkaart tegelijk verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff iets heel anders, weet er iemand al wat zijn volgende telefoon gaat worden? Ik zelf zit te denken aan een Z1010 maar das natuurlijk weer heel iets anders dan de p810 of de p900.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.