ADMK schreef op 12 oktober 2004 @ 20:16:
[...]
Sorry hoor, ik speel liever op werner, markov is vol met 14/15 jarige vervelende kinderen.
Werner is tenminste (naar mijn ervaring) veel meer volwassen, ik had daar geen last gehad van vervelende gastjes, ik kreeg zelfs /tells Good shot op werner terwijl ik op markov /tell asshole/cheater kreeg te horen

Ik speel uitsluitend op Werner en ben ook een 14 jarig "vervelend kind"

(Is sarcastisch bedoeld btw, ik speel wel normaal

)
Op Werner zitten ook wel irritante mensen hoor, ene DazzeEvil (Werner, TR) ging opeens op vriendelijke voertuigen jagen om daarna /t berichten naar de leden van m'n outfit/squad te sturen dat wij nou eens een keertje normaal moesten doen??
De jacht op DazzeEvil was geopend

(Is nu trouwens weer opgelost, dus niet schieten op DazzeEvil als je em ziet

)
Dit alles kan Atomium uiteraard bevestigen
Heeft iemand trouwens ook een keertje in een BFR gezeten (op de test-server natürlich)?? Er zijn 3 varianten:
Normale variant ("Normale" wapens, geen vliegcapaciteiten)
Vliegende variant (Hetzelfde als de normale variant, maar kan vliegen!)
Gunner variant (Met een extra plaats voor een gunner, die nog eens 2 extra guns kan besturen

)
De wapensystemen zijn veranderbaar in een basis bij een vehicle repair/rearm ding (zo'n grijze toren aan de muur

) in de volgende varianten:
Anti infantry
Anti Air
Anti vehicle
Je kan dus uit totaal 9 verschillende varianten kiezen!
Na het zorgvuldig field-testen met overkill013 (outfit member) kwamen we tot deze conclusies:
• De TR BFR is té langzaam
• Zelfs MAX units maken geen kans tegen BFR's, zelfs als dit een AI variant is zal de MAX's geen poot hebben om op te staan

• Het shield laadt supersnel op
• Wachttijd voor een nieuwe BFR = 45 minuten (!!!)
• Jacking (het hacken van een BFR dus) duurt 2 minuten (!!!)
Verder is het een topding en we zullen ze volop in PS gaan zien!