Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
Bij WoW heb je natuurlijk door de verschillende classes een enorm goede samenwerking. Zonder tank is een mage/lock natuurlijk nergens in een instance.
Hoe is dat in dit spel geregeld? Of rent iedereen als een roekeloze rambo door het spel?
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
hoe kan ik bij jullie groep joinen ?Atomium schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 10:06:
Kies je voor het rode empire de Terran Republic dan heb je de mogelijkheid de Dutch Rebellion te joinen een nederlandstalige Outfit die al 2 jaar actief is. Er spelen ook Nederlanders bij de andere partijen maar voor zover ik weet geen NL Outfits. We gebuiken TeamSpeak aangezien dat wel een must is met dit spel. Mic is niet verplicht je kunt natuurlijk gewoon meeluisteren.
Cya in game!
Atomium
Outfit Leader
Dutch Rebellion
verschilt, je hebt mensen die solo-en en je hebt mensen die in groepen werken. het ligt aan jou wat je wilt doen. Als je solo-ed dan zul je toch nog zien dat de mensen samenwerken (Engineers/Medics en AMS's/Transport. Wil je ECHTE teamwork dan moet je een keer een goede covert op outfit joinen die vaak achter de vijandelijke linies te werk gaan (basissen uitschakelen bijv)Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:15:
Ik ben fanatiek WoW speler en dat lijkt me dus ook het grootste probleem van MMOFPS games, het wordt gewoon TDM..
Bij WoW heb je natuurlijk door de verschillende classes een enorm goede samenwerking. Zonder tank is een mage/lock natuurlijk nergens in een instance.
Hoe is dat in dit spel geregeld? Of rent iedereen als een roekeloze rambo door het spel?
Als jij kiest voor de Werner Server en voor het Empire met het rode logo ( Terran Republic) dan kun je hier je gamenaam posten in PM of zo of een /tell sturen naar mij in game maar dan moeten we wel beide online zijn.
Ingame naam is Atomium kan handig zijn om te weten.
En zoals in WoW de classes afhankelijk van elkaar zijn met raids in dungeons etc zo is hier idd iemand met Engineering (Armor repair) of Advanced Medic (Reviven, Health) net zo belangrijk als een Priest in WoW echter lopen er hier meer rond.
Je kunt in principe samen alles en het draait ons bij de Dutch Rebellion ook een beetje daarom.
Echter houden we ook wel van ouwehoeren op TS en in game je kunt bij ons alle kanten op behalve de vervelende kant.
Ik wens iedereen van harte welkom.
Zie de posts hierboven even na daar staat behoorlijk wat info.
of kijk op www.planetside.com
Succes en als je vragen hebt dan horen we het wel.
Verwijderd
Is teminste weer een beetje afwisseling van cs:cz
Heb dit spel nu ook geinstalleerd vanwege de 1 jaar gratis actie. Bevalt me zeer goed
Ben al rank 4, dat is vrij snel gegaan dus ik zal vandaag nog wel rank 6 halen.
Ik ben Terran op Werner hoe kan ik nu een groep joinen? Zodra ik rank 6 heb ga ik hier zeker voor betalen want ik vind het echt een heel goed spel
edit: ingame name is DenniZ
[ Voor 5% gewijzigd door DenniZ op 17-04-2006 12:25 ]
Verwijderd
(gamebalances, graphics engine, weapons) maar de gameplay is nog als vanouds.
Ik heb ook de Dutch Rebellion Outfit gejoined (erg fijn om gewoon NL te lullen over teamspeak). Ook erg leuk om te zien dat meer mensen het nu gaan spelen. De Planetside Reserves is een erg goede zet geweest van sony.
Afgelopen maandag erg veel lol gehad, met z'n vijfen in een Thunderer, Super!!
See you on Auraxis, greetz GarfieldNL
[ Voor 10% gewijzigd door Gerco op 21-04-2006 16:11 ]
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Verwijderd
Vliegen is idd erg vet, Hail Reaver
Heb alleen een vraag over dat BFR, wat moet je nou precies doen om die cert te kunnen krijgen?
Ik lees iets over 5 cavern hacks en dan iets over een imprint?
Ook als ik bij mijn stats ingame kijk zie ik dat ik nog maar 0 van de 75 cavern kills heb, zijn die ook nodig voor die BFR cert?
De core combat expansion heb ik uiteraard..
Zal het topic ook ff verder doorlopen..
[ Voor 74% gewijzigd door Sipio op 02-05-2006 14:06 ]
Verwijderd
Ik ben nu ook begonnen met de Reserves verzie ,maar het lijtk me wel leuk om dit langer te spelen, ik ben inmiddels na wat trainingen al Battlerank4 en mijn zwager maakt me een beetje wegwijs in het spel, ik heb voor Combat Engineering gekozen voorlopig.Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 10:18:
ze schrijven het zo van je bankrekening af met global collect als je dat wil.
Maar hoe kan ik nu zonder creditcard dit toch gaan spelen en moet ik dan nog de Full version kopen of kan ik met de gedownloade reserves versie verder??
Topic is al een tijdje niet meer actief dus hoo pdat er iemand reageert.
iemand?
bij voorbaat dank!
Nou het is simpel bij SOE ( Sony Online Entertainment )Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 09:32:
[...]
Maar hoe kan ik nu zonder creditcard dit toch gaan spelen en moet ik dan nog de Full version kopen of kan ik met de gedownloade reserves versie verder??
Jij kan met je reserves acount . Gewoon onneindig spelen , gratis .
Tot nadere orde staat er ergens in het klein in de voorwaarden haha .
Maargoed . Als reserve ben je gelimiteert tot BR 4 of 5 . Weet het even niet zeker .
Wil je je character verder uitbreiden ( BR 5 + , CR 1 + ) en de BFR`s / Core combat wapens en voertuigen gebruiken en in de ondergrondse levels spelen dan moet je subscription per maand betalen net zoals elke MMO .
Hiervoor is geen creditcard voor vereist .
Ik weet nog toen Planetside voor het eerst zijn launch had dat ik geen CC had.
Je kon wel gebruik maken van automatishe incasso via je ABN amro of Giro rekening .
Deze optie vindt je gewoon terug als je je betaal gegevens gaat invullen.
Handig!
Vaag genoeg incaseerde ze bij mij altijd het bedrag tegen de laatste paar dagen van de maand .
Maargoed maakt niet uit .
Je hoeft de originele installatie bestanden niet te kopen in de winkel want als je eenmaal een betalende klant bent blijf je gewoon de key die je hebt voor het reserves program behouden echter wordt hij gevalideert voor de volledige content zoals andere reguliere keys .
In de zomer was ik weer actief in PS .ADMK schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:15:
ik ben van plan om weer te gaan beginnen maar heb wat vraagjes, hoe zit het met de populatie?
Populatie was goed bezet op de Euro server .
Er waren genoeg grote battles aan de gang .
Meestal zit je tussen 18:00 ~ 01:00 met een hoge server populatie .
In de middag valt het mee . Maar dat is logish
Pingtijden waren ten alle tijden tussen de 40 - 60 dus zeer netjes .
Wat nieuwe content betreft moet je de website maar eens nagaan , ik ben daar niet meer actueel in aangezien ik tegen het eind v/d zomer weer even Planetside op on hold gezet hebt .
[ Voor 14% gewijzigd door lithiumangel op 24-10-2006 14:42 ]
Verwijderd
Ik heb gistere neven zitten zoeken en vondt dat ik tot Oktober 2007 iig gebruik kan maken van Reserves alleen ik zit nu al op BR5 en ik kan max tot 6 dus ik zit dan straks aan de top qua BR, misschien dat ik hem maar gewoon aanschaf deze maand, nog even proberen en beter doorkrijgen hoe alles werkt e.d. om een definitief besluit te nemen, iig Thanx!
PlanetSide™ Trial Program - Account Activation
We were unable to consume an account key at this time. Please try again later.
ligt dat aan mij of aan hun?
want de reserves zijn tot 2007, dus wil ik het nog wel ff uittesten

Greyh0und
Ik probeer ook al 2 dagen een account key voor Reserves te bemachtigen, no luck.
Ze waren pas vanaf 19.00 open (terwijl er 16.00 op de site stond), en ik sta nu zo'n half uur al plek 1 in the queue.ADMK schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:08:
de live suport system van soe kan je toch wel proberen of gaat dat niet?
hier is nog 1 actieve speler. Heb toch maar weer even betaald voor een maandje, is toch wel erg leuk spel :-PADMK schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 20:01:
ik denk dat je daarvoor toch echt bij SOE moet zijn, dus ik zou naar de officiele planetside boards gaan om t daar na te vragen of de live support chat, ik speel het al een tijd niet meer vanwege geldgebrek dus ik heb geen flauw idee en ik weet niet of er nog nederlandse PS spelers hier in dit topic komenmss over een lange tijd ofzo
Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi
en nu maar wachten of ze het ooit weer open gooien
===============================================
Chat with a Support Agent
Please Note:
• Chat support is available:
Monday - Friday: 07:00 AM - 07:00 PM PST
Saturday - Sunday: Closed
• It is currently Thursday, Dec. 07, 2006 01:48 AM PST
===============================================
Grrrrrr
[ Voor 51% gewijzigd door Greyh0und op 07-12-2006 10:49 ]
Greyh0und
http://forums.station.son...st.m?topic_id=88000004821
Greyh0und
Verwijderd
En een pay account genomen maar hoelang duurt het in vredesnaam voordat ie eens een keertje klaar is met updaten??
en is het waar dat ze de reserves dicht hebben gegooit? wel jammer maar planetside is een vrije oude game dus ik denk dat je als je naar je locale gamestore gaat dat hun het best wel in hun budgetbak hebben liggen of anders kan je het denk ik wel vanaf internet bestellen voor een zacht prijsje
Verwijderd
Maar het updaten van reserves naar final viel toen wel mee!
Linkje erbij: https://store.station.sony.com/game_index.jsp?gamecode=PS
Het gaat dus om PlanetSide Aftershock.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 08:00 ]
Verwijderd
Maar wil iemand even kijken hoe groot de map totaal is??
aaan gig in je windows bedoel ik dan he.
en die aftershock heb ik er ook al een tijd op staan.
in z'n totaliteit is ie nu 3,57 gig.
en de gewone downloads 3,30 , en 3,11
Ja ik heb hem er nu 3 x opstaan
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 11:05 ]
Hello Derek,
Thank you for contacting us concerning your issue. We apologize for the inconvenience this issue has caused you, however we will be looking into getting this resolved as soon as possible. This is currently being tracked as a developing issue, and the appropriate departments have been notified of this and are working on the resolution.
During this period we will maintain communications with you to update the status of the issue and make any suggestions for resolution that we come across. You are free to reply to this email at any time to request an update, but please be aware that we may not have any new information at any given time.
Once we have the definitive answer for this issue, we will immediately contact you via email to report the resolution and include any detailed steps that you may need to take. Thank you for your patience and understanding regarding this issue.
Warm Regards,
----------.
zo te zien hebben ze een copy/paste gedaan:
Greetings David,
Thank you for contacting us concerning your issue. We apologize for the inconvenience this issue has caused you, however we will be looking into getting this resolved as soon as possible. This is currently being tracked as a developing issue, and the appropriate departments have been notified of this and are working on the resolution.
During this period we will maintain communications with you to update the status of the issue and make any suggestions for resolution that we come across. You are free to reply to this email at any time to request an update, but please be aware that we may not have any new information at any given time.
Once we have the definitive answer for this issue, we will immediately contact you via email to report the resolution and include any detailed steps that you may need to take. Thank you for your patience and understanding regarding this issue.
Warm Regards,
Michelle D
Greyh0und
dus nu kan er weer nieuwe reserves komen
Greyh0und

Hier doet-ie het sinds gisteravond ook weer, met een beetje geluk kan ik vanavond spelen als het klaar is met downloaden (4.5 uur nog).
Welke zijde zijn jullie, NC, TR, VS?
Ik zit nu vrij lang bij de NC...geweldig met die Vanguards
Trouwens wel jammer, als je dan van die grote slagvelden heb gehad voor een faciliteit, dat het dan 15 minuten lang 'rustig' wordt want dan moet je slechts de hack bewaken. Dan sta je af en toe echt met vreselijk veel troepen daar terwijl je niets kan doen....en weggaan is weer zonde van XP die je dan mogelijk mist.

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi
dat laatste is idd zo, maar dat hadden ze zo gemaakt zodat campaigns niet zo snel afgelopen zijn en om de tegenpartij de kans te geven om een defence op te zetten in de volgende basis wat voor veel leukere gameplay zorgt. soms is het ook zo dat de tegenpartij dan een tegenaanval organiseerd of dat ze net op de laatste minuut een galdrop organiseren om tijd te rekken.FRidh schreef op zondag 17 december 2006 @ 15:30:
jullie spelen toch ook allemaal wel op de Europese Werner server?!
Welke zijde zijn jullie, NC, TR, VS?
Ik zit nu vrij lang bij de NC...geweldig met die Vanguards![]()
Trouwens wel jammer, als je dan van die grote slagvelden heb gehad voor een faciliteit, dat het dan 15 minuten lang 'rustig' wordt want dan moet je slechts de hack bewaken. Dan sta je af en toe echt met vreselijk veel troepen daar terwijl je niets kan doen....en weggaan is weer zonde van XP die je dan mogelijk mist.
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben eens op zoek gegaan naar het spel in de winkel + gamercards, maar ik vind ze nergens.
Ben pas 18 geworden, maar credit card heb ik niet.
Ik heb ooit een 7 dagen trail gespeeld, ik was echt verslaafd.
Is het waard om het spel te kopen (hoe zit het met de userbase online, zitten de servers nog goed vol?).
Ik zou dus een credit card dan moeten halen. Moet je daarvoor een bepaalde som geld hebben ofzo?
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Als student kun je bij de meeste banken een speciale Studenten Credit Card krijgen. De limiet daarop is meestal vrij beperkt (iets van 500 euro of zo) maar dat is meer dan genoeg om dit soort dingen mee te kunnen doen...Snakiej schreef op zondag 08 april 2007 @ 11:00:
Ik zou dus een credit card dan moeten halen. Moet je daarvoor een bepaalde som geld hebben ofzo?
Errm ja, ik weet niet of PS dood is ofzo?
Concept leek me altijd cool en ben aan wat afwisseling toe na MMORPG
Of zijn er betere MMOFPS-en in de maak?
Thanks en srry van de kick =/
ps: kan ik nog ergens het spel proberen? of is dat de moeite niet meer
het is nog ontzettend leuk om te spelen natuurlijk.