[MMOFPS] Planetside deel 2

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 1.145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
ik speel ook Planetside ;)

IMHo heeft de BFR heel het spel verneukt, alles was beter toen die er nog niet waren. Nu ben ik een dedicated BFR Hunter so beware :P

Speel VS en NC op werner

http://myplanetside.stati...?charId=502428&worldId=21
http://myplanetside.stati...?charId=590652&worldId=21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atomium schreef op maandag 24 januari 2005 @ 12:18:
Het is hem in dit geval het kleine beetje power wat hem beter laat lopen.
Toch zou die het moeten aankunnen.
Ik neem aan dat je ook niet zo veel op de achtergrond hebt draaien?
Zet anders alles eens op LOW en kijk dan of het goed loopt.
Is dat zo dan zou ik kiezen voor "custom" en experimenteren met opties aanzetten.
Ik zal 'm eens op low draaien zodra bol.com eindelijk mijn pakketje aflevert :/

Met "custom" had ik ook al geexperimenteerd, 64 MB graphics aperature size, naar 128 zetten maar het maakt allemaal geen ene mallemoer uit.
Helaas Pindakaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Let op!

Ik las op de site dat bij de engelse PC FORMAT van deze maand (April) de gehele versie van Planetside: Aftershock zit!

inclusief 30 dagen speeltijd, als je het dus wil proberen is dit het moment...

Ik ga het zeker maar eens proberen!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 13:09
Klopt idd.
Als je interesse hebt om wegwijs gemaakt te worden in het spel en bij een compleet nederlandstalige Outfit (89 leden) wilt spelen dan adviseer ik je om als server Werner te kiezen(staat in Amsterdam) en als partij de Terran Republic.(Rode logo/uniformen)
Ben je in het spel type dan het volgende in het text venster.

/tell Atomium
of
/tell Alara

Voeg deze namen toe aan je friendslist en je ziet wanneer wij online komen mocht het zo zijn dat we dat niet zijn.
Zorg dat je TeamSpeak hebt geïnstalleerd en dat je de optie push to talk hebt aangezet.
We zijn een gezellige Outfit waar alles om samenspel draait maar solo spelen kan natuurlijk ook.
We helpen je het spel te verkennen en mocht je als nog van partij willen veranderen dan ben je daar natuurlijk altijd vrij in.
Ons gaat het er ook om om meer mensen te trekken naar dit spel aangezien het gewoon weinig bekendheid heeft terwijl veel mensen hier toch wel wat aan missen.

Op www.planetside.com staat nog meer info.

Heb je vragen? post ze dan maar.

Tot gauw.

Atomium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga PS ook weer eens een maandje proberen. Heb het in een aantal jaren een paar keer een aantal maanden gedaan. Heb nog steeds wel interesse. Moet wel iedere keer opnieuw een char maken. Ik denk dat ik deze keer voor VS op Werner ga. Aangezien ik toentertijd het meest effectief was als NC met de lasher van de VS :) Die Jackhammer was niets waard en van de minigun van de TR was ik ook niet gecharmeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 10:51:
ik ga PS ook weer eens een maandje proberen. Heb het in een aantal jaren een paar keer een aantal maanden gedaan. Heb nog steeds wel interesse. Moet wel iedere keer opnieuw een char maken. Ik denk dat ik deze keer voor VS op Werner ga. Aangezien ik toentertijd het meest effectief was als NC met de lasher van de VS :) Die Jackhammer was niets waard en van de minigun van de TR was ik ook niet gecharmeerd.
De Lasher is ook niet geweldig.. Voor indoor-fighting is het wel handig :)
Ik heb momenteel een pauze, tenminste, totdat ik mijn nieuwe pc heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
ik vind de pulsar van de VS een geweldige wapen, ik heb een locker mee vol staan. ik heb 2 characters, een Terran op Werner en een VS op 1 van de amerikaanse servers en die heeft een hogere BR dan die op werner. ik had toen als VS alleen de Pulsar gebruikt en ik stijgde van BR 1 naar 18 in no time. maar Als terran was het echt lastig en koste het moeite om juist van 1 naar 18 te stijgen en hijs nu nog BR16 en ik speelde juist meer met me TR soldaat dan met me VS soldaat en dat allemaal dankzij de pulsar.

ik speelde zelf als een TR soldaat op werner. mss dat ik het weer ga uitproberen :) ik had het erg druk de laatste tijd en had de tijd niet om hem te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:11
Ik heb sinds gisteren Planetside, en het bevalt me goed. Allen ik mis een beetje communicatie in het spel, zelfs in de squad wordt niet veel gezegt. Kan ik mischien een Nederlandse outfit joinen op Werner?

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
http://www.dutchrebellion.nl - gave nederlandse outfit, goeie teamwork en leuke gasten. vraag op de forum of je mag joinen en je krijgt ingame een invite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je soms een invite hebben voor de trail?
want ik kan em maar niet downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Yep, het is een 10-daagse trial en ik kan je geen trial key opsturen omdat ik voor een tijdje ben gekapt met het spel. probeer anders op de DR forum een key te vragen!

Verwijderd

ik wil WEER mijn subscription gaan verlengen (o.a. omdat ik verder alle MMO's onderhand wel gezien heb en daar weinig lol meer in heb) voor Planetside. Ik vond Werner echter een beetje tegenvallen (qua population) laatste keer dat ik speelde. Is dat inmiddels weer wat aangetrokken, of kan ik beter Emerald of Markov als server gebruiken? Ik heb alleen geen idee wat voor latency ik dan ga krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomium
Nou als ik jou was zou ik het gewoon even proberen door in te loggen op beide servers.
Anderzijds speel ik nog wel steeds op de Werner server en verveel me geen moment.
Een continent met een poplock blijft op iedere server het zelfde qua aantal spelers.
Succes in ieder geval. Leuk om te zien dat veel mensen die ooit PS speelden op een gegeven moment weer terug komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg ook weer zin om het te spelen dus ben het maar weer aan het downloaden. Is al wel heeeel lang geleden dat ik het gespeeld heb (beta + launch 2 maanden gespeeld :)) dus ik zie wat het wordt. nog 1,5 uur op de download :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Mjah als ik er weer s zin aan heb zal ik ook maar weer eens een maandje gaan spelen :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelt er hier nog iemand op Werner aan de VS kant? Ik vind het weer helemaal leuk. Ik mis alleen het met een squad of outfit waarin ik mensen ken samenwerken en dingen laten ontploffen. Nu ben ik vooral aan het 'lonen' dus ik zit puur in een reaver. Maar dat heb ik altijd wel leuk gevonden vanwege de vrijheid. Met mijn miezerige BR5 heb ik ook nog niet veel keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 03:25

Gerco

Professional Newbie

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 19:20:
Ik krijg ook weer zin om het te spelen dus ben het maar weer aan het downloaden.
Kun je het gewoon spelen na een download dan? Wat mij vooral heeft tegengehouden is dat ik na de 7 day trial eerst nog de cd moest gaan kopen voor 50 euro en dat ik dan pas per maand mocht gaan betalen.

Dat vond ik een beetje te ver gaan, ik betaal 1x 50 euro OF ik betaald per maand, niet beide.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

direct2drive.com (is van IGN, dus respectabel)

Je hebt geen cd's, maar wel Planetside EN Core Combat EN Aftershock voor 20 dollar.

Let wel op wat je aanvinkt bij registratie, want anders spammen ze wel je e-mail box vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb pas de trail gedownload en ik vind het een prachtig spel.
Ik speel nu als de nc maar ik zal niet weten hoe het is om als vanu of tr te spelen.
Iemand enig idee wat het leukst zal zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Och op zich is alles best wel lachen hoor... ik hou alleen niet zo van die paarse kleur dus vandaar dat ik daar niet voor kies ;) Vaak kies ik -puur voor de fun- voor de fractie met de minste deelnemers...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga denk ik door op NC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-10 13:54

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 06:18:
Ik heb pas de trail gedownload en ik vind het een prachtig spel.
Ik speel nu als de nc maar ik zal niet weten hoe het is om als vanu of tr te spelen.
Iemand enig idee wat het leukst zal zijn ?
Waar kun je dat doen?

Op zich is PlanetSide een erg leuk spel. Heb al een keer een 10-dagen trial gedaan, maar omdat toen World of WarCraft op komst was, heb ik daar m'n ziel en zaligheid in gelegd. Nu ben ik even klaar met WoW en wil ik Planetside weer gaan doen.

Enig idee hoe ik aan een trial (of buddy) pas kom?

PS + alle expansions voor 20 dollar is natuurlijk geen geld, maar ik wil het wel eerst weer ff testen, om te kijken wat er veranderd is en of het nog steeds leuk is. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faico
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:35
PromWarMachine schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 02:00:
[...]

Enig idee hoe ik aan een trial (of buddy) pas kom?
Ik weet niet zeker of deze nog werkt, maar ik gebruikte altijd deze:

http://cmt.ubisoft.fr/planetside_pcgamer/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomium
Als iemand behoefte heeft aan begeleiding of aan een Nederlandse Outfit.
Wij spelen met de Dutch Rebellion op de Werner server voor de Terran Republic.
Voor de rest zijn er bij de andere empires ook Nederlanders maar dat kan even zoeken zijn.
maar als je zin hebt kun je in game een /t sturen naar Alara of Atomium dan komt het vanzelf goed.
Het meest handige met dit spel is om TeamSpeak te gebruiken ivm de hoeveelheid typewerk die je daar mee ophef.
Als je geen MIC hebt dan is meeluisteren op de TS server ook mogelijk natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomium
Ter info voor de mensen die Planetside in het verleden gespeeld hebben.

Als je nu met je oude account inlogd dan mag je een maand gratis spelen.
Dit is om de oude garde die gestopt zijn te laten zien wat er allemaal veranderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Woei! Per 14 Februari kan je een gratis account aanmaken voor planetside, dat wil zeggen.. 12 maanden gratis planetside! nadeel is dat er een restrictie op BR en CR zit en dat je sommige wapens niet kan gebruiken. maar dit is dus het ultieme trial voor mensen die nog niet zeker weten of planetside wat is.

Veteranen hebben nu ook een gratis maandje gekregen, dus heb je planetside ooit gespeeld? wil je weten hoe het nu is? log nu in voor de gratis maand want per eind feb (dacht ik) is de actie afgelopen!

Dus vertel het je vrienden en als het mogelijk is kan iemand het in de topictitel zetten?

laat het kannonenvoer maar komen :7

http://www.gamer.nl/nieuws/29171

[ Voor 18% gewijzigd door ADMK op 23-01-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-10 19:36
Klinkt als een wanhoopsdaad? :P Wel een leuke natuurlijk, maar een jaar gratis kunnen spelen met wat beperkingen lijkt me niet iets wat ze doen als het zou sterven van de betalende spelers.

Ben wel benieuwd hoe het nou eigenlijk speelt, dus ik ga het denk ik wel uitproberen :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Oh, dit is wel de ideale manier om Planetside weer eens te kunnen proberen. Ik heb 't gespeeld in de dagen van de beta, maar heb 't nooit gekocht. Van wat ik begrepen heb, is 't spel sindsdien wel gegroeid en leuker geworden, dus ik was al een tijdje geinteresseerd om 't weer eens te spelen. En 't zal ook wel wat lekkerder draaien nu, sinds de beta heeft m'n computer uiteraard de nodige upgrades ondergaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik ga het zeker weer een keertje proberen. :)

Alleen weet iemand of het takover systeem voor een basis al veranderd is? Het hele sfeertje ging er bij mij een beetje af toen ik steeds 20 min mocht wachten als ik een basis wou overnemen.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Bleet schreef op maandag 23 januari 2006 @ 19:51:
Ik ga het zeker weer een keertje proberen. :)

Alleen weet iemand of het takover systeem voor een basis al veranderd is? Het hele sfeertje ging er bij mij een beetje af toen ik steeds 20 min mocht wachten als ik een basis wou overnemen.
Het is gewoon hetzelfde gebleven, alleen is het nu 15 min ipv 20. Je hebt nu ook LLU basissen, dat zijn dus basissen dat een LLU spawnen zodra ze gehacked zijn. de LLU moet je dan naar 1 van de gelinkte basis brengen om de hack compleet te maken. je kan de LLU alleen per land vervoeren en t is meestal veel sneller dan een gewone hack maar kan soms ook langer duren als de vijand de LLU carrier dood maakt en de LLU bewaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

is het nog erg druk in planetside ?? Heb wel weer s ff zin in een planetside game in plaats van world of warcraft...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:29

Vrijdag

De Zwarte

Ik kreeg van de week in mijn mailbox een berichtje waarmee ik mijn account weer kon activeren voor een bepaalde tijd. Heb het een tijdje gespeeld maar ben er mee gestopt omdat ik er te weinig tijd in stak (CoD zat bij mijn geluidskaart, en daar ging een hoop tijd in zitten), ik het maandelijkse bedrag niet meer wilde betalen en omdat ik het gewoon niet leuk meer vond.
Moest uuuuren lopen om ergens heen te gaan en eenmaal aangekomen finaal aan gort geschoten worden -> wéér opnieuw beginnen... ook was er weinig van teamplay te merken, het leek eerder op UT TDM insta :P

Maar ach, het is toch gratis, ik slinger het wel eens aan denk ik. Was toendertijd Terran, want ik hou wel van ballistische wapens >:)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomium
Als er iemand zin heeft in teamplay en geen of weinig wacht tijd.
Wij "Dutch Rebellion" vechten nog steeds voor de Terran Republic.
Gezellige club en iedereen die een beetje nederlands kan is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:34
Denk persoonlijk dat ik het 14 Februari nog maar eens ga proberen :) Als ze ook even vertellen wat er precies onder de BR en CR restrictie valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 19:29

Vrijdag

De Zwarte

Even denken, als ik me nu opnieuw registreer betekend dat dat ik dus twaalf maanden gratis heb, maar als ik mijn oude account weer nieuw leven in blaas slechts een maandje? Dan registreer ik me wel weer opnieuw :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
TroonStaal schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 09:05:
Even denken, als ik me nu opnieuw registreer betekend dat dat ik dus twaalf maanden gratis heb, maar als ik mijn oude account weer nieuw leven in blaas slechts een maandje? Dan registreer ik me wel weer opnieuw :P
je krijgt wel een account voor 12 maanden maar met restricties zoals max BR 6 en CR 2 volgens mij. en je kan dacht ik ook niet alle wapens/voertuigen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Een update..

nog 4 dagen en dan is het zover, gratis jaartje spelen voor de Terran Republic, New Conglomerate en Vanu Sovereignty.

Het zou wel handig zijn als iemand de titel kon veranderen om wat rekruten te lokken :P

Anyways, ze hebben ook de website en planetside logo verandert: http://planetside.station.sony.com/
Ziet er gaaf uit, ik mis alleen de forum knopje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag zou het mogelijk zijn om een jaar gratis te spelen, maar ik zie niets ?
Er is imo ook erg weinig info over gegeven.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
zie het ook niet staan, alleen maar 10 dagen trail maar niet 1 jaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:24
En als je die 10 day trial wilt dan moet je een active subscription hebben.
Jippie mooie trial :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomium
Ja beetje jammer.
Echter kun je wel op http://www.planetside-universe.com/ps/keyexchange.php een 10 dagen key halen.
Dus als je niet kan wachten kun je dat altijd nog doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
News on SOE’s upcoming PlanetSide promotion has recently come to light, but we would like to offer some additional details to the promotion information. We would like to offer you and your readers some clarification, and we hope that you can help us by updating your initial posting.

New players will be able to download the PlanetSide “Cannon Fodder” demo and will be able to play for free through Battle Rank 6. Once they complete BR 6, they will be able to continue to play the game, but will not progress to Battle Rank 7, On exit from the game, they will be taken to a website that will allow them to upgrade to a monthly subscription, which includes the base game, the expansion pack (Core Combat) and the Battle Frame Robotics (BFRs), the giant robot units. Depending on skill, it can take a player up to 30 days to complete BR 6, which will give them plenty of time to see many of the cool aspects of the game. Additionally, players can continue on in the game at Battle Rank 6 for the entire 12 month promotion period.

This program is still in the works, and we have not locked down an official launch date as of yet, but is something that we hope to have live in the next few months. As soon as the program goes live, we will send you a link to the website where new recruits will be able to sign up for the Cannon Fodder program.

bron: http://psforums.station.s...scussion&message.id=97073

SOE :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:24
Heeft iemand dan misschien een buddykey voor me, die key exchange heeft geen keys meer :(

Edit: Heb er al een, wat een uitvinding die key exchange :P
Edit2: Het ziet er naar uit dat ik tot in de eeuwigheid moet patchen? :O

[ Voor 47% gewijzigd door woutertje op 15-02-2006 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Meer informatie over de gratis accounts.. het gaat iig Planetside Reserves heten

http://newsletters.statio...c=ps&date=021706&skin=1#1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomium
Planetside reserves is nu actief.

Kijk op www.planetside.com voor meer informatie en de download.
Een jaar lang Planetside spelen zonder kosten maar met een level cap.

Kies je voor het rode empire de Terran Republic dan heb je de mogelijkheid de Dutch Rebellion te joinen een nederlandstalige Outfit die al 2 jaar actief is. Er spelen ook Nederlanders bij de andere partijen maar voor zover ik weet geen NL Outfits. We gebuiken TeamSpeak aangezien dat wel een must is met dit spel. Mic is niet verplicht je kunt natuurlijk gewoon meeluisteren.
Cya in game!

Atomium
Outfit Leader
Dutch Rebellion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Laatst online: 05:08

Croga

The Unreasonable Man

Hey! Atomium! Lang geleden joh! ;)
Je weet wel, die cloaker van LLoD, die een paar maanden terug gestopt is om zich volledig op WoW te storten.

Mischien dat dit "gratis" uitstapje wel genoeg is om me terug in het spel te krijgen. Levels zijn tenslotte niet écht belangrijk in het spel. Daarnaast heb ik een break van WoW nodig.... See you on Werner!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomium
He man,

Lijkt me leuk!
Ben vanavond ook weer online dus als je tijd hebt.

Voor de rest nog vrijwilligers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
zodra ik de trail binnen heb ga ik ook maar eens weer spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik ben vanavond ook van de partij 8)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben fanatiek WoW speler en dat lijkt me dus ook het grootste probleem van MMOFPS games, het wordt gewoon TDM..

Bij WoW heb je natuurlijk door de verschillende classes een enorm goede samenwerking. Zonder tank is een mage/lock natuurlijk nergens in een instance.

Hoe is dat in dit spel geregeld? Of rent iedereen als een roekeloze rambo door het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Als je de screens bekijkt zie je toch ook allerlei verschillende classen en ook voertuigen :9~

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
Atomium schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 10:06:

Kies je voor het rode empire de Terran Republic dan heb je de mogelijkheid de Dutch Rebellion te joinen een nederlandstalige Outfit die al 2 jaar actief is. Er spelen ook Nederlanders bij de andere partijen maar voor zover ik weet geen NL Outfits. We gebuiken TeamSpeak aangezien dat wel een must is met dit spel. Mic is niet verplicht je kunt natuurlijk gewoon meeluisteren.
Cya in game!

Atomium
Outfit Leader
Dutch Rebellion
hoe kan ik bij jullie groep joinen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:15:
Ik ben fanatiek WoW speler en dat lijkt me dus ook het grootste probleem van MMOFPS games, het wordt gewoon TDM..

Bij WoW heb je natuurlijk door de verschillende classes een enorm goede samenwerking. Zonder tank is een mage/lock natuurlijk nergens in een instance.

Hoe is dat in dit spel geregeld? Of rent iedereen als een roekeloze rambo door het spel?
verschilt, je hebt mensen die solo-en en je hebt mensen die in groepen werken. het ligt aan jou wat je wilt doen. Als je solo-ed dan zul je toch nog zien dat de mensen samenwerken (Engineers/Medics en AMS's/Transport. Wil je ECHTE teamwork dan moet je een keer een goede covert op outfit joinen die vaak achter de vijandelijke linies te werk gaan (basissen uitschakelen bijv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomium
dragon9114 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 18:28:
[...]

hoe kan ik bij jullie groep joinen ?
Als jij kiest voor de Werner Server en voor het Empire met het rode logo ( Terran Republic) dan kun je hier je gamenaam posten in PM of zo of een /tell sturen naar mij in game maar dan moeten we wel beide online zijn.
Ingame naam is Atomium kan handig zijn om te weten.

En zoals in WoW de classes afhankelijk van elkaar zijn met raids in dungeons etc zo is hier idd iemand met Engineering (Armor repair) of Advanced Medic (Reviven, Health) net zo belangrijk als een Priest in WoW echter lopen er hier meer rond. :P
Je kunt in principe samen alles en het draait ons bij de Dutch Rebellion ook een beetje daarom.
Echter houden we ook wel van ouwehoeren op TS en in game je kunt bij ons alle kanten op behalve de vervelende kant.
Ik wens iedereen van harte welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sourcey
  • Laatst online: 12-10 22:05
Zijn er op het moment nog aanbiedingen van 10 dagen gratis spelen of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomium
Nee, helemaal gratis met limiet van Battlerank en Command rank.
Zie de posts hierboven even na daar staat behoorlijk wat info.
of kijk op www.planetside.com

Succes en als je vragen hebt dan horen we het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sourcey
  • Laatst online: 12-10 22:05
Pfoeh... ik heb het even geprobeerd. De tutorial doorgelopen, die me na 3 minuten vertelde dat ik op instant action moest klikken. Toen werd ik midden in een battlezone gedropt waar ik constant gespawn-killd werd. Vlak landschap met 20 man die op elkaar in rennen met prutsgeweertjes... ik zie er de lol niet van in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
moet je een beetje achter de rest blijven. ik heb nu al heele mooie dingen gezien in die 3 dagen dat ik ps speel :P allemaal dingen die je in een 'normale' fps niet ziet :P. onderandere dat je met een heele groep in een mooie lijn met zo'n 70 man op de vijand afrende :P dat was gewoon bruut om te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oww leuk 1 jaar gratis planetside :) , lang planetside gepseeld is ff kijken of het nog wat is.
Is teminste weer een beetje afwisseling van cs:cz :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

*kick*

Heb dit spel nu ook geinstalleerd vanwege de 1 jaar gratis actie. Bevalt me zeer goed :9
Ben al rank 4, dat is vrij snel gegaan dus ik zal vandaag nog wel rank 6 halen.

Ik ben Terran op Werner hoe kan ik nu een groep joinen? Zodra ik rank 6 heb ga ik hier zeker voor betalen want ik vind het echt een heel goed spel _/-\o_

edit: ingame name is DenniZ

[ Voor 5% gewijzigd door DenniZ op 17-04-2006 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam dit topic tegen op tweakers en las over de Dutch Rebellion Outfit, het begon gelijk weer te kriebelen :) Ben begonnen met planetside in de beta test. Het spel is sindsdien aardig aangepakt
(gamebalances, graphics engine, weapons) maar de gameplay is nog als vanouds.

Ik heb ook de Dutch Rebellion Outfit gejoined (erg fijn om gewoon NL te lullen over teamspeak). Ook erg leuk om te zien dat meer mensen het nu gaan spelen. De Planetside Reserves is een erg goede zet geweest van sony.

Afgelopen maandag erg veel lol gehad, met z'n vijfen in een Thunderer, Super!! :) Ik hoop nog meer mensen te kunnen begroeten binnenkort. Als je van shooters houdt (en van tactics/strategy) probeer het eens, zou ik zeggen. Niet vergeten de Terran Republic te joinen.

See you on Auraxis, greetz GarfieldNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga dit vant weekend ook eens testen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 03:25

Gerco

Professional Newbie

Ik vond het vliegen met de Reaver, Liberator en Galaxy leuk om te doen ten tijde van de 7-day trials. Is dat nog mogelijk met Planetside Reserves? Dan kom ik weer een beetje de piloot uithangen natuurlijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Gerco op 21-04-2006 16:11 ]

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jupz, dat is gewoon mogelijk, behalve de Battlerank cap (max. 6) en dat subscribed players voorrang krijgen in de wachtrij (bij poplock) zijn er geen beperkingen.

Vliegen is idd erg vet, Hail Reaver :) Ze uit de lucht knallen met de AA MAX is ook erg vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
Ik heb ook reserves gedownload nu. en ben van plan om ervoor te gaan betalen. maar mijn vraag is nu. wat voor mogelijkheden heb ik? heb geen creditcard :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze schrijven het zo van je bankrekening af met global collect als je dat wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb mijn account ook weer eens een maandje verlengd, daarna kijk ik wel of ik weer verder ga.

Heb alleen een vraag over dat BFR, wat moet je nou precies doen om die cert te kunnen krijgen?

Ik lees iets over 5 cavern hacks en dan iets over een imprint?

Ook als ik bij mijn stats ingame kijk zie ik dat ik nog maar 0 van de 75 cavern kills heb, zijn die ook nodig voor die BFR cert?

De core combat expansion heb ik uiteraard..

Zal het topic ook ff verder doorlopen..

[ Voor 74% gewijzigd door Sipio op 02-05-2006 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 10:18:
ze schrijven het zo van je bankrekening af met global collect als je dat wil.
Ik ben nu ook begonnen met de Reserves verzie ,maar het lijtk me wel leuk om dit langer te spelen, ik ben inmiddels na wat trainingen al Battlerank4 en mijn zwager maakt me een beetje wegwijs in het spel, ik heb voor Combat Engineering gekozen voorlopig.
Maar hoe kan ik nu zonder creditcard dit toch gaan spelen en moet ik dan nog de Full version kopen of kan ik met de gedownloade reserves versie verder??
Topic is al een tijdje niet meer actief dus hoo pdat er iemand reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
ik ben van plan om weer te gaan beginnen maar heb wat vraagjes, hoe zit het met de populatie? is het hetzelfde gebleven als vorig jaar of is het vermindert, vermeerdert ? nieuwe features? laatst wat ik heb gehoord was een nieuwe mosq verder niks gehoord.. nog nieuwe dingen die ze gaan toevoegen? nieuwe toekomstige events?

iemand?

bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 14:13

lithiumangel

Tuurlijk !

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 09:32:
[...]

Maar hoe kan ik nu zonder creditcard dit toch gaan spelen en moet ik dan nog de Full version kopen of kan ik met de gedownloade reserves versie verder??
Nou het is simpel bij SOE ( Sony Online Entertainment )
Jij kan met je reserves acount . Gewoon onneindig spelen , gratis .
Tot nadere orde staat er ergens in het klein in de voorwaarden haha .
Maargoed . Als reserve ben je gelimiteert tot BR 4 of 5 . Weet het even niet zeker .

Wil je je character verder uitbreiden ( BR 5 + , CR 1 + ) en de BFR`s / Core combat wapens en voertuigen gebruiken en in de ondergrondse levels spelen dan moet je subscription per maand betalen net zoals elke MMO .

Hiervoor is geen creditcard voor vereist .
Ik weet nog toen Planetside voor het eerst zijn launch had dat ik geen CC had.
Je kon wel gebruik maken van automatishe incasso via je ABN amro of Giro rekening .

Deze optie vindt je gewoon terug als je je betaal gegevens gaat invullen.
Handig!
Vaag genoeg incaseerde ze bij mij altijd het bedrag tegen de laatste paar dagen van de maand .
Maargoed maakt niet uit .

Je hoeft de originele installatie bestanden niet te kopen in de winkel want als je eenmaal een betalende klant bent blijf je gewoon de key die je hebt voor het reserves program behouden echter wordt hij gevalideert voor de volledige content zoals andere reguliere keys .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 14:13

lithiumangel

Tuurlijk !

ADMK schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:15:
ik ben van plan om weer te gaan beginnen maar heb wat vraagjes, hoe zit het met de populatie?
In de zomer was ik weer actief in PS .
Populatie was goed bezet op de Euro server .
Er waren genoeg grote battles aan de gang .
Meestal zit je tussen 18:00 ~ 01:00 met een hoge server populatie .
In de middag valt het mee . Maar dat is logish

Pingtijden waren ten alle tijden tussen de 40 - 60 dus zeer netjes .

Wat nieuwe content betreft moet je de website maar eens nagaan , ik ben daar niet meer actueel in aangezien ik tegen het eind v/d zomer weer even Planetside op on hold gezet hebt .

[ Voor 14% gewijzigd door lithiumangel op 24-10-2006 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lithiumangel bedankt, ik gaat het proberen.
Ik heb gistere neven zitten zoeken en vondt dat ik tot Oktober 2007 iig gebruik kan maken van Reserves alleen ik zit nu al op BR5 en ik kan max tot 6 dus ik zit dan straks aan de top qua BR, misschien dat ik hem maar gewoon aanschaf deze maand, nog even proberen en beter doorkrijgen hoe alles werkt e.d. om een definitief besluit te nemen, iig Thanx! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

Ik wil bij de reserves komen, want dit spel lijkt me wel vet en is zover ik weet de enigste echte MMOFPS, maar als ik inlog en een key zou moeten krijgen krijg ik dit:

PlanetSide™ Trial Program - Account Activation
We were unable to consume an account key at this time. Please try again later.

ligt dat aan mij of aan hun?

want de reserves zijn tot 2007, dus wil ik het nog wel ff uittesten :Y

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Niet online

Greyh0und

niemand?

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
ik denk dat je daarvoor toch echt bij SOE moet zijn, dus ik zou naar de officiele planetside boards gaan om t daar na te vragen of de live support chat, ik speel het al een tijd niet meer vanwege geldgebrek dus ik heb geen flauw idee en ik weet niet of er nog nederlandse PS spelers hier in dit topic komen :p mss over een lange tijd ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derek S.
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Er is alleen geen support voor Reserves. :'(

Ik probeer ook al 2 dagen een account key voor Reserves te bemachtigen, no luck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
de live suport system van soe kan je toch wel proberen of gaat dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derek S.
  • Niet online
ADMK schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:08:
de live suport system van soe kan je toch wel proberen of gaat dat niet?
Ze waren pas vanaf 19.00 open (terwijl er 16.00 op de site stond), en ik sta nu zo'n half uur al plek 1 in the queue. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:34
ADMK schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 20:01:
ik denk dat je daarvoor toch echt bij SOE moet zijn, dus ik zou naar de officiele planetside boards gaan om t daar na te vragen of de live support chat, ik speel het al een tijd niet meer vanwege geldgebrek dus ik heb geen flauw idee en ik weet niet of er nog nederlandse PS spelers hier in dit topic komen :p mss over een lange tijd ofzo :p
hier is nog 1 actieve speler. Heb toch maar weer even betaald voor een maandje, is toch wel erg leuk spel :-P

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Niet online

Greyh0und

ik heb ergens vaag gelezen dat ze de reservers hadden dicht gegooid omdat er teveel hackers opaf kwamen :(

en nu maar wachten of ze het ooit weer open gooien

===============================================
Chat with a Support Agent
Please Note:
• Chat support is available:

Monday - Friday: 07:00 AM - 07:00 PM PST
Saturday - Sunday: Closed
• It is currently Thursday, Dec. 07, 2006 01:48 AM PST
===============================================

Grrrrrr :( :( :(

[ Voor 51% gewijzigd door Greyh0und op 07-12-2006 10:49 ]

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derek S.
  • Niet online
Na 1 1/2 uur wachten op de Live support ben ik er maar afgegaan gisteravond, blijkbaar zit er gewoon niemand achter die Live support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Niet online

Greyh0und

kheb een topic gevonden maar ik kan niets posten (terwijl ik wel ben ingelogd..) :(

http://forums.station.son...st.m?topic_id=88000004821

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje ik heb nu planetside al 2 weken op me pc staan de orginele versie (gedownload)
En een pay account genomen maar hoelang duurt het in vredesnaam voordat ie eens een keertje klaar is met updaten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
de originele planetside updaten tot de huidige duurt wel ff, ik denk dat je beter de pc aan kan laten staan als je slaapt en m laat updaten, wss dat ie dan in de ochtend klaar is.

en is het waar dat ze de reserves dicht hebben gegooit? wel jammer maar planetside is een vrije oude game dus ik denk dat je als je naar je locale gamestore gaat dat hun het best wel in hun budgetbak hebben liggen of anders kan je het denk ik wel vanaf internet bestellen voor een zacht prijsje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb PlanetSide 2 maanden geleden in de Sony store aangeschaft (incl Core Combat) voor nog geen 20€, vondt ik wel een mooi prijsje!
Maar het updaten van reserves naar final viel toen wel mee!
Linkje erbij: https://store.station.sony.com/game_index.jsp?gamecode=PS
Het gaat dus om PlanetSide Aftershock.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah okey hij staat al een week dag en nacgt aan :P

Maar wil iemand even kijken hoe groot de map totaal is??
aaan gig in je windows bedoel ik dan he.

en die aftershock heb ik er ook al een tijd op staan.

in z'n totaliteit is ie nu 3,57 gig.
en de gewone downloads 3,30 , en 3,11

Ja ik heb hem er nu 3 x opstaan :P lol

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derek S.
  • Niet online
Het lijkt niet gesloten te zijn door overmatig gebruik van hackers hoor;
Hello Derek,

Thank you for contacting us concerning your issue. We apologize for the inconvenience this issue has caused you, however we will be looking into getting this resolved as soon as possible. This is currently being tracked as a developing issue, and the appropriate departments have been notified of this and are working on the resolution.

During this period we will maintain communications with you to update the status of the issue and make any suggestions for resolution that we come across. You are free to reply to this email at any time to request an update, but please be aware that we may not have any new information at any given time.

Once we have the definitive answer for this issue, we will immediately contact you via email to report the resolution and include any detailed steps that you may need to take. Thank you for your patience and understanding regarding this issue.

Warm Regards,
----------.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Niet online

Greyh0und

Zover was ik ookal...

zo te zien hebben ze een copy/paste gedaan:
Greetings David,

Thank you for contacting us concerning your issue. We apologize for the inconvenience this issue has caused you, however we will be looking into getting this resolved as soon as possible. This is currently being tracked as a developing issue, and the appropriate departments have been notified of this and are working on the resolution.

During this period we will maintain communications with you to update the status of the issue and make any suggestions for resolution that we come across. You are free to reply to this email at any time to request an update, but please be aware that we may not have any new information at any given time.

Once we have the definitive answer for this issue, we will immediately contact you via email to report the resolution and include any detailed steps that you may need to take. Thank you for your patience and understanding regarding this issue.

Warm Regards,
Michelle D

Greyh0und

• Greyh0und
  • Niet online

Greyh0und

woohoo!! hij doet het!

dus nu kan er weer nieuwe reserves komen :D

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derek S.
  • Niet online
:Y

Hier doet-ie het sinds gisteravond ook weer, met een beetje geluk kan ik vanavond spelen als het klaar is met downloaden (4.5 uur nog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
  • Laatst online: 09:34
jullie spelen toch ook allemaal wel op de Europese Werner server?!

Welke zijde zijn jullie, NC, TR, VS?

Ik zit nu vrij lang bij de NC...geweldig met die Vanguards 8)

Trouwens wel jammer, als je dan van die grote slagvelden heb gehad voor een faciliteit, dat het dan 15 minuten lang 'rustig' wordt want dan moet je slechts de hack bewaken. Dan sta je af en toe echt met vreselijk veel troepen daar terwijl je niets kan doen....en weggaan is weer zonde van XP die je dan mogelijk mist. :/

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derek S.
  • Niet online
NC op Werner hier, Fockx, zwaai maar als je me voorbij ziet vliegen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
FRidh schreef op zondag 17 december 2006 @ 15:30:
jullie spelen toch ook allemaal wel op de Europese Werner server?!

Welke zijde zijn jullie, NC, TR, VS?

Ik zit nu vrij lang bij de NC...geweldig met die Vanguards 8)

Trouwens wel jammer, als je dan van die grote slagvelden heb gehad voor een faciliteit, dat het dan 15 minuten lang 'rustig' wordt want dan moet je slechts de hack bewaken. Dan sta je af en toe echt met vreselijk veel troepen daar terwijl je niets kan doen....en weggaan is weer zonde van XP die je dan mogelijk mist. :/
dat laatste is idd zo, maar dat hadden ze zo gemaakt zodat campaigns niet zo snel afgelopen zijn en om de tegenpartij de kans te geven om een defence op te zetten in de volgende basis wat voor veel leukere gameplay zorgt. soms is het ook zo dat de tegenpartij dan een tegenaanval organiseerd of dat ze net op de laatste minuut een galdrop organiseren om tijd te rekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik download nu ook weer planetside (cd had cyclische redundantie fout dus heb online installer gedownload, dit is wel legaal hoor modjes)en aftershock gekocht via direct2drive. ruim 3gb downloaden dus en dan updates maar goed, vanavond kan ik vast spelen en ik zal dan ook wel even kijken op welke servers iedereen zit enzo. Ik weet mn ingame naam en wachtwoord ook niet meer dus ik zal nog weer moeten zoeken. De planetside website doet trouwens niet goed....nouja merry x-mas alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nouja ik heb dus 2 accounts nu, als er nog mensen spelen add me dan: robnnl. Ik zit bij de new conglomerate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Wordt dit spel nog gespeeld?

Ik ben eens op zoek gegaan naar het spel in de winkel + gamercards, maar ik vind ze nergens.
Ben pas 18 geworden, maar credit card heb ik niet.
Ik heb ooit een 7 dagen trail gespeeld, ik was echt verslaafd.

Is het waard om het spel te kopen (hoe zit het met de userbase online, zitten de servers nog goed vol?).

Ik zou dus een credit card dan moeten halen. Moet je daarvoor een bepaalde som geld hebben ofzo?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Laatst online: 05:08

Croga

The Unreasonable Man

Snakiej schreef op zondag 08 april 2007 @ 11:00:
Ik zou dus een credit card dan moeten halen. Moet je daarvoor een bepaalde som geld hebben ofzo?
Als student kun je bij de meeste banken een speciale Studenten Credit Card krijgen. De limiet daarop is meestal vrij beperkt (iets van 500 euro of zo) maar dat is meer dan genoeg om dit soort dingen mee te kunnen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin1Bravo
  • Laatst online: 02-02-2023
Weer een schop, ik zie dat de PlanetSide site al een hele lange tijd down is? Wat is er aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
*Schop*

Errm ja, ik weet niet of PS dood is ofzo?
Concept leek me altijd cool en ben aan wat afwisseling toe na MMORPG

Of zijn er betere MMOFPS-en in de maak?
Thanks en srry van de kick =/

ps: kan ik nog ergens het spel proberen? of is dat de moeite niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
PlanetSide leeft nog en wordt nog door vele spelers gespeeld (alhoewel, niet zoveel als vroegah :> ) maar het is totaal wat anders dan de gemiddelde mmorpg je bent alleen wat aan de late kant imo. Laatst hoorde ik dat de community nog wel langzaam groeit en dat de devs langzamerhand met nieuwe content komen maar de account sub prijs is hierdoor wel met een dollar gestegen geloof ik.

het is nog ontzettend leuk om te spelen natuurlijk.
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste