{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Planetside en CC binnen
- hier stond een probleem -
Ik speel eindelijk
DutchmegaVS @ Werner
[ Voor 105% gewijzigd door Dutchmega op 26-12-2004 14:48 ]
Heb namelijk ook net PS bij bol besteld en vraag het me af
Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
Je krijgt alleen 30 dagen trial als je een nieuwe account aanmaakt. En ik raad je vooral aan om NIET je CC-key eerst in te voerendrice schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 16:41:
Was dat met een 30 dagen trial?
Heb namelijk ook net PS bij bol besteld en vraag het me af
Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
Clicky (16mb WMV) Rechtsklikken voor opslaan en normaal klikken voor afspelen.
Planetside is heel erg veranderd in de laatste paar maanden, het is nog steeds een prachtig spel om te spelen. Misschien heb je Planetside ooit gespeeld en was je erop uitgekeken, probeer het weer een maandje het is echt de moeite waard.
Er zijn ook weer codes om planetside voor 7 dagen gratis uit te proberen, ook kunnen oude spelers van planetside dit gebruiken om te zien hoe ze het spel nu vinden. Je hebt wel een nieuwe SOE station naam nodig, je kan het niet gratis spelen met je oude karakters als je die hebt
Hier kun je 7-daagse trial codes halen (7-day trial keys):
Clicky
De code komt per mail in ongeveer 10min en soms werkt de code niet probeer gewoon nog een keer een code aantevragen.
Met dit de clientdownloader kun je de client binnen halen (let op 1.6 gb!)
Clicky Rechter muisknop om op te slaan.
Na download moeten er nog enkele update geinstaleerd worden (gaat automatisch bij inloggen)
Voor een korte introductie over hoe Planetside werkt en hoe je het snelst lol kan hebben kan je HIER klikken (let op engels)
Als je als nieuwe recruit echt de smaak te pakken hebt kan je het spel ook online kopen voor een aanbiedingsprijs van ca $10,00 je hoeft niet opnieuw te downloaden en je kan gewoon je al reeds bestaande character van je 7 daagse trail gebruiken.
Clicky
De meeste europese spelers vind je overigens op de Werner server.
Na je 7 dagen trail en de eerste 30dagen na aankoop van Planetside moet je net zoals andere online games maandelijks betalen om Planetside te spelen dit bekostigd bandbreedte, hardware, ontwikkeling van het spel en online hulp bij problemen. Overigens is de europese server (Werner) geplaast in Amsterdam dus lekker lage ping voor ons Hollanders.
Wil je nog meer Planetside films zien klik dan HIER
[ Voor 17% gewijzigd door Perseus|IA op 30-12-2004 13:21 . Reden: tikvaud ]
Cheese, It's milk's leap towards immortality
Het gaat hier namelijk om een laptop waarop het moet draaien. (4200rpm hdd
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Er zijn wel een paar performance updates geweest.
Ik zal mijn kritiek ondersteunen met wat uitleg:
De meeste mensen beginnen met alleen PS (dus niet de CC expansion). Zoals het nu in elkaar zit ben je als infanterie ten dode opgeschreven in een beetje gezellig gevecht bij een Command Console ofzo. Ook Vehicles zijn nu zwaar underpowered dankzij de BFR, in mijn ogen echt DE vernacheling van planetside in de periode dat ik weg ben geweest. En niet zozeer omdat ik ze (met alleen PS) niet kan besturen, neej omdat ze te veel damage doen. een AA BFR is erger dan een AA MAX, en zoals de meesten al weten .. AA Maxxen kom je liever niet tegen.
De gewone BFR knalt een max naar z'n malle moeren in 3 rounds ofzo. Ik bedoel. Prima allemaal, maar maak ze dan ook kwetsbaar. Maar nee hoor, slechts de weinigen die weten DAT er een shieldmodule op dat ding zit, hebben de firepower niet om hem uit te schakelen.
Ik geloof nog best dat in een grote outfit/platoon je het best naar je zin kunt hebben in PS. Maar anders is PS zonder de CC Expansion echt een vieze tegenvaller.
... MMORPG Addict.
maar je ziet ze nu al een stuk minder en met een beetje oefening schakel je ze zo uit.
De andere vehicles worden nu goed gebruikt om ze tegen te gaan.
Dat je als infanterie bij een CC geen goed gevecht hebt en ten dode opgeschreven bent en dat bij Core Combat leg begrijp ik niet helemaal.
Er zijn nog steeds weinig mensen die de Core Combat wapens gebruiken.
De meesten gebruiken de gewone wapens.
Ik kan me wel voorstellen dat je na een lange tijd terug kom en zeg dat je het ten slechte veranderd vind. Dat is idd jammer maar erg aannemelijk.
Maar dan nog is het gewoon een spel wat je een keer gespeeld moet hebben.
Er zijn nog steeds veel mensen die het spelen maar nog meer spelers die het niet kennen.
dank je, ik heb het een tijdje geleden gespeeld maar ik ga het weer opnieuw uitproberen. Misschien dat het nu iets boeiender isPerseus schreef op donderdag 30 december 2004 @ 13:01:
heel veel info
[ Voor 80% gewijzigd door laurens291 op 30-12-2004 16:15 ]
Verwijderd
Ik ben nu Advanced Hacker
Je hebt totaal geen skill nodig om in zo'n ding te stappen en een beetje te lopen schieten.
Meestal pilot of gunner
Ik heb zelf PS en CC besteld. Bij elkaar 20 euro
Is er verschil tussen deze?
Me 2 ... wat is je nick ?drice schreef op maandag 03 januari 2005 @ 11:00:
Ben trouwens een VS op Werner.
Meestal pilot of gunner
... MMORPG Addict.
Drice had ik al gebruikt op een oude 7 dagen trial en het lukt niet om die terug te krijgen
Doen jullie dat via TeamSpeak om makkelijk te kunnen samenwerken of zijn jullie gewoon solo alles wat vijand is aan het afknallen.
Ik denk dat dat het verschil maakt namelijk.
Wij werken namelijk samen en dat maakt het spel juist waar het voor bedoeld is.
Het is geen shooter á la Quake of UT of CS
Het is juist de bedoeling zo samen te werken om samen een doel te bereiken.
In een squad zitten kan iedereen maar als een squad werken is een leuke uitdaging.
Als er iemand interesse heeft het een keer met ons te proberen dan hoor ik dat wel.
Misschien geeft dat een andere kijk op het spel.
(maar toch vind ik het jammer dat skill niet meetelt)
Bijvoorbeeld: Als ik in een Lib vlieg dan weet ik precies hoe ik aan al die missile locks moet ontkomen. Iemand die dat niet weet is gewoon snel de sjaak. Dat was voor mijn trucje altijd zo en nu is dat gewoon een stuk minder. Je moet gewoon met alle wapens/voertuigen en apparatuur oefenen.
Het probleem met veel mensen die planetside proberen is dat veel mensen direct alles willen kunnen net zoals in battlefield maar dat hoort hier gewoon niet in.
Je bouwt een character en dat is het vleugje RPG. Het is een MMOFPS en een beetje RPG.
Naarmate je char hoger in BR wordt ga je van alles en nog wat proberen.
Alleen zover komen de meesten niet en dat is best jammer.
Edit: Ik vergeet nog wat. Binnenkort wordt je ook nog gewaardeerd voor je skills.
Net zoals de Advanced BFR Merit (Medaille) zodat je de Vliegende variant kunt nemen staan in de planning allemaal van dat soort specifieke richtingen. Voorbeeld is dat als je na zoveel goeie GALdrops als Airsupporter de BattleGAL kunt krijgen. Zo zijn er nog meer voorbeelden te noemen.
[ Voor 21% gewijzigd door Atomium op 04-01-2005 16:15 ]
Trouwens, er is nog geen Nederlandse VS outfit
Alleen ken ik vrijwel niemand
PS. Post hier gelijk je naam als je ook bij VS zit.. Kan ik je toevoegen aan friends
Mijn naam is DutchmegaVS
[ Voor 24% gewijzigd door Dutchmega op 04-01-2005 18:59 ]
Teamwork moet haast wel als je het langer wil spelen.
Niet dat je bij een n00b magrider driver instapt als gunner en dan 10 minuten over het landschap rost zonder een schot te kunnen lossen.
Terwijl een goede magdriver je zo in een goede positie kan zetten
Concept dat klopt. Alleen ik kan me niet voorstellen dat het alleen om een dom streepje gaat op je schouder. Lijkt mij hoor. Als ik het mis heb.Dutchmega schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 18:55:
Dat klopt maar het is nog in concept dus kan effe duren voordat het in-game komt.
Trouwens, er is nog geen Nederlandse VS outfitBij TR zijn er wel 2...
Alleen ken ik vrijwel niemand
PS. Post hier gelijk je naam als je ook bij VS zit.. Kan ik je toevoegen aan friends![]()
Mijn naam is DutchmegaVS

Nederlandse Outfit bij de VS?
Ik ken eigenlijk nu in totaal 3 NLers bij de VS. Kennen van naam....
Er zitten er wel een aantal bij de NC alleen die hebben ook direct allemaal hun 2e of 1e char bij ons in de Outfit. De meeste NLers zitten idd met hun mainchar in onze Outfit. Ik ken er nog een paar bij de TR die in andere outfits zitten. Waarom kom je niet naar de TR? Went ook zo hoor.
Die andere Outfit de Dutch Gladiators is al heel lang niet meer actief.
[ Voor 4% gewijzigd door Atomium op 05-01-2005 09:42 ]
Ik heb geen CC en die gamecards zijn volgens mij moeilijk aan te komen.
Is het niet gewoon mogelijk om over te schrijven
Die Gamecards kun je gewoon bij Bol.com bestellen.drice schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 12:34:
Hoe zit dat eigenlijk met die maandelijkse betalingen?
Ik heb geen CC en die gamecards zijn volgens mij moeilijk aan te komen.
Is het niet gewoon mogelijk om over te schrijven
Er moet nog een manier zijn ipv Creditcard.
Ik ga dat ff uitzoeken voor je.
Giro nummer invoeren en klaar is kees
[ Voor 22% gewijzigd door ADMK op 05-01-2005 18:15 ]
Je kunt daar voor kiezen bij het Subscription scherm als je de launchpad van planetside hebt gestart. Ik wist dat ik dat ergens had gezien.
Ben trouwens gisteren CR1 geworden
http://myplanetside.stati...?charId=588566&worldId=21
[ Voor 21% gewijzigd door drice op 06-01-2005 10:46 ]
Ik besteed liever mijn XP aan BRdrice schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 10:44:
Zal er vanavond eens naar kijken. Volgens mij had ik alleen maar de optie om een code in te vullen. Maar dat kan ook zijn omdat ik met een trial code speelde.
Ben trouwens gisteren CR1 geworden
http://myplanetside.stati...?charId=588566&worldId=21
Totdat ik ongeveer BR 12 ben ofzo
Mijn oude 2 accounts:
http://myplanetside.stati...?charId=554999&worldId=21
http://myplanetside.stati...?charId=585294&worldId=21
Mijn huidige account:
http://myplanetside.stati...?charId=587454&worldId=21
Het kan allemaal idd beter maar ik wacht nog op nieuwe pc + kabelinternet en dan ga ik er tegenaan
Dat neem ik terug.. Ben nu CR1Dutchmega schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:04:
[...]
Ik besteed liever mijn XP aan BR
Totdat ik ongeveer BR 12 ben ofzo![]()
Mijn oude 2 accounts:
http://myplanetside.stati...?charId=554999&worldId=21
http://myplanetside.stati...?charId=585294&worldId=21
Mijn huidige account:
http://myplanetside.stati...?charId=587454&worldId=21
Het kan allemaal idd beter maar ik wacht nog op nieuwe pc + kabelinternet en dan ga ik er tegenaan
Maar het punt van dit bericht: Ik kan niet inloggen?! Ik kom niet verder bij Authenting (of zoiets

De BR is uitgebreid naar BR23!!!
[ Voor 109% gewijzigd door Atomium op 17-01-2005 14:01 ]
Kan het niet op een andere manier (lees: sneller) ??
Deze plek is te koop.
[ Voor 8% gewijzigd door Bjk op 21-01-2005 13:02 ]
Kom bij de Terran Republic.
Kun je ook nog kiezen voor een Nederlandse Outfit met 43 aktieve leden en 80totaal .
"Youre machine is set to allow processor speed changing in its Power scheme. Please go into your Control Panel Power Management and set it to stay 'Always On' while running Planetside.
PlanetSide will now exit.
Ik heb al gekeken bij mijn energie beheer, maar daar staat alles al op nooit uit. (De volgende opties: Beeldscherm/vaste schijven/ systeem standby/systeem slaapstand staan dus allemaal op nooit.)
Weet iemand hoe ik planetside aan de praat krijg?
Daar kun je ook energiebeheer opties uitschakelen.
Verwijderd

Zijn er zonder extra RAM aan te schaffen mogelijkheden om dit spel vloeiender te laten lopen?
BTW bol.com heeft Core Combat bij mij na 2 weken geleverd maar na 3 weken nogsteeds geen PS!
Klopt, met zelfs 512mb draait het voor geen meter maarja, dit is geen gewoon spelVerwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 10:19:
Lame, met 512 MB DDR draait dit spel voor geen ene mallemoer![]()
Zijn er zonder extra RAM aan te schaffen mogelijkheden om dit spel vloeiender te laten lopen?
BTW bol.com heeft Core Combat bij mij na 2 weken geleverd maar na 3 weken nogsteeds geen PS!
Uit ervaringen van andere heb ik gehoord dat 1024mb ram de boel flink versoepeld.
En ik had mijn Bol.com bestelling netjes binnen 2 dagen in huis
Je moet je grafische instellingen naar beneden zetten. Experimenteer daar mee.
Dat heeft direct invloed op de overall performance.
Verwijderd
Heb alles naar Medium gezet maar dat maakt echt niks uit.
Ook mijn virtueel geheugen omhoog geschroefd maar doet ook niks.
Word denk ik een 2e 512-module aanschaffen..
Overigens doettie het op een P4 2.8 HT met 512 DDR (en Radeon 9200SE) het wel vloeiend.
Mijn 2600+ Barton met 512 DDR en GF4 Ti4200 vertikt 't 'm
Toch zou die het moeten aankunnen.
Ik neem aan dat je ook niet zo veel op de achtergrond hebt draaien?
Zet anders alles eens op LOW en kijk dan of het goed loopt.
Is dat zo dan zou ik kiezen voor "custom" en experimenteren met opties aanzetten.
IMHo heeft de BFR heel het spel verneukt, alles was beter toen die er nog niet waren. Nu ben ik een dedicated BFR Hunter so beware
Speel VS en NC op werner
http://myplanetside.stati...?charId=502428&worldId=21
http://myplanetside.stati...?charId=590652&worldId=21
Verwijderd
Ik zal 'm eens op low draaien zodra bol.com eindelijk mijn pakketje aflevertAtomium schreef op maandag 24 januari 2005 @ 12:18:
Het is hem in dit geval het kleine beetje power wat hem beter laat lopen.
Toch zou die het moeten aankunnen.
Ik neem aan dat je ook niet zo veel op de achtergrond hebt draaien?
Zet anders alles eens op LOW en kijk dan of het goed loopt.
Is dat zo dan zou ik kiezen voor "custom" en experimenteren met opties aanzetten.

Met "custom" had ik ook al geexperimenteerd, 64 MB graphics aperature size, naar 128 zetten maar het maakt allemaal geen ene mallemoer uit.
Helaas Pindakaas
Ik las op de site dat bij de engelse PC FORMAT van deze maand (April) de gehele versie van Planetside: Aftershock zit!
inclusief 30 dagen speeltijd, als je het dus wil proberen is dit het moment...
Ik ga het zeker maar eens proberen!
-- Altijd blijven prutsen --
Als je interesse hebt om wegwijs gemaakt te worden in het spel en bij een compleet nederlandstalige Outfit (89 leden) wilt spelen dan adviseer ik je om als server Werner te kiezen(staat in Amsterdam) en als partij de Terran Republic.(Rode logo/uniformen)
Ben je in het spel type dan het volgende in het text venster.
/tell Atomium
of
/tell Alara
Voeg deze namen toe aan je friendslist en je ziet wanneer wij online komen mocht het zo zijn dat we dat niet zijn.
Zorg dat je TeamSpeak hebt geïnstalleerd en dat je de optie push to talk hebt aangezet.
We zijn een gezellige Outfit waar alles om samenspel draait maar solo spelen kan natuurlijk ook.
We helpen je het spel te verkennen en mocht je als nog van partij willen veranderen dan ben je daar natuurlijk altijd vrij in.
Ons gaat het er ook om om meer mensen te trekken naar dit spel aangezien het gewoon weinig bekendheid heeft terwijl veel mensen hier toch wel wat aan missen.
Op www.planetside.com staat nog meer info.
Heb je vragen? post ze dan maar.
Tot gauw.
Atomium
Verwijderd
De Lasher is ook niet geweldig.. Voor indoor-fighting is het wel handigVerwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 10:51:
ik ga PS ook weer eens een maandje proberen. Heb het in een aantal jaren een paar keer een aantal maanden gedaan. Heb nog steeds wel interesse. Moet wel iedere keer opnieuw een char maken. Ik denk dat ik deze keer voor VS op Werner ga. Aangezien ik toentertijd het meest effectief was als NC met de lasher van de VSDie Jackhammer was niets waard en van de minigun van de TR was ik ook niet gecharmeerd.
Ik heb momenteel een pauze, tenminste, totdat ik mijn nieuwe pc heb.
ik speelde zelf als een TR soldaat op werner. mss dat ik het weer ga uitproberen
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
Verwijderd
Anderzijds speel ik nog wel steeds op de Werner server en verveel me geen moment.
Een continent met een poplock blijft op iedere server het zelfde qua aantal spelers.
Succes in ieder geval. Leuk om te zien dat veel mensen die ooit PS speelden op een gegeven moment weer terug komen.
Verwijderd
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Kun je het gewoon spelen na een download dan? Wat mij vooral heeft tegengehouden is dat ik na de 7 day trial eerst nog de cd moest gaan kopen voor 50 euro en dat ik dan pas per maand mocht gaan betalen.Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 19:20:
Ik krijg ook weer zin om het te spelen dus ben het maar weer aan het downloaden.
Dat vond ik een beetje te ver gaan, ik betaal 1x 50 euro OF ik betaald per maand, niet beide.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Verwijderd
Je hebt geen cd's, maar wel Planetside EN Core Combat EN Aftershock voor 20 dollar.
Let wel op wat je aanvinkt bij registratie, want anders spammen ze wel je e-mail box vol.
Verwijderd
Ik speel nu als de nc maar ik zal niet weten hoe het is om als vanu of tr te spelen.
Iemand enig idee wat het leukst zal zijn ?
Deze plek is te koop.
Waar kun je dat doen?Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 06:18:
Ik heb pas de trail gedownload en ik vind het een prachtig spel.
Ik speel nu als de nc maar ik zal niet weten hoe het is om als vanu of tr te spelen.
Iemand enig idee wat het leukst zal zijn ?
Op zich is PlanetSide een erg leuk spel. Heb al een keer een 10-dagen trial gedaan, maar omdat toen World of WarCraft op komst was, heb ik daar m'n ziel en zaligheid in gelegd. Nu ben ik even klaar met WoW en wil ik Planetside weer gaan doen.
Enig idee hoe ik aan een trial (of buddy) pas kom?
PS + alle expansions voor 20 dollar is natuurlijk geen geld, maar ik wil het wel eerst weer ff testen, om te kijken wat er veranderd is en of het nog steeds leuk is.
Ik weet niet zeker of deze nog werkt, maar ik gebruikte altijd deze:PromWarMachine schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 02:00:
[...]
Enig idee hoe ik aan een trial (of buddy) pas kom?
http://cmt.ubisoft.fr/planetside_pcgamer/
Wij spelen met de Dutch Rebellion op de Werner server voor de Terran Republic.
Voor de rest zijn er bij de andere empires ook Nederlanders maar dat kan even zoeken zijn.
maar als je zin hebt kun je in game een /t sturen naar Alara of Atomium dan komt het vanzelf goed.
Het meest handige met dit spel is om TeamSpeak te gebruiken ivm de hoeveelheid typewerk die je daar mee ophef.
Als je geen MIC hebt dan is meeluisteren op de TS server ook mogelijk natuurlijk.
Als je nu met je oude account inlogd dan mag je een maand gratis spelen.
Dit is om de oude garde die gestopt zijn te laten zien wat er allemaal veranderd is.
Veteranen hebben nu ook een gratis maandje gekregen, dus heb je planetside ooit gespeeld? wil je weten hoe het nu is? log nu in voor de gratis maand want per eind feb (dacht ik) is de actie afgelopen!
Dus vertel het je vrienden en als het mogelijk is kan iemand het in de topictitel zetten?
laat het kannonenvoer maar komen
http://www.gamer.nl/nieuws/29171
[ Voor 18% gewijzigd door ADMK op 23-01-2006 16:11 ]
Ben wel benieuwd hoe het nou eigenlijk speelt, dus ik ga het denk ik wel uitproberen
The devil is in the details.
Alleen weet iemand of het takover systeem voor een basis al veranderd is? Het hele sfeertje ging er bij mij een beetje af toen ik steeds 20 min mocht wachten als ik een basis wou overnemen.
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Het is gewoon hetzelfde gebleven, alleen is het nu 15 min ipv 20. Je hebt nu ook LLU basissen, dat zijn dus basissen dat een LLU spawnen zodra ze gehacked zijn. de LLU moet je dan naar 1 van de gelinkte basis brengen om de hack compleet te maken. je kan de LLU alleen per land vervoeren en t is meestal veel sneller dan een gewone hack maar kan soms ook langer duren als de vijand de LLU carrier dood maakt en de LLU bewaakt.Bleet schreef op maandag 23 januari 2006 @ 19:51:
Ik ga het zeker weer een keertje proberen.
Alleen weet iemand of het takover systeem voor een basis al veranderd is? Het hele sfeertje ging er bij mij een beetje af toen ik steeds 20 min mocht wachten als ik een basis wou overnemen.
Deze plek is te koop.
Moest uuuuren lopen om ergens heen te gaan en eenmaal aangekomen finaal aan gort geschoten worden -> wéér opnieuw beginnen... ook was er weinig van teamplay te merken, het leek eerder op UT TDM insta
Maar ach, het is toch gratis, ik slinger het wel eens aan denk ik. Was toendertijd Terran, want ik hou wel van ballistische wapens
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Wij "Dutch Rebellion" vechten nog steeds voor de Terran Republic.
Gezellige club en iedereen die een beetje nederlands kan is welkom.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
je krijgt wel een account voor 12 maanden maar met restricties zoals max BR 6 en CR 2 volgens mij. en je kan dacht ik ook niet alle wapens/voertuigen gebruiken.TroonStaal schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 09:05:
Even denken, als ik me nu opnieuw registreer betekend dat dat ik dus twaalf maanden gratis heb, maar als ik mijn oude account weer nieuw leven in blaas slechts een maandje? Dan registreer ik me wel weer opnieuw
nog 4 dagen en dan is het zover, gratis jaartje spelen voor de Terran Republic, New Conglomerate en Vanu Sovereignty.
Het zou wel handig zijn als iemand de titel kon veranderen om wat rekruten te lokken
Anyways, ze hebben ook de website en planetside logo verandert: http://planetside.station.sony.com/
Ziet er gaaf uit, ik mis alleen de forum knopje
Verwijderd
Er is imo ook erg weinig info over gegeven.....
Jippie mooie trial
Echter kun je wel op http://www.planetside-universe.com/ps/keyexchange.php een 10 dagen key halen.
Dus als je niet kan wachten kun je dat altijd nog doen.
New players will be able to download the PlanetSide “Cannon Fodder” demo and will be able to play for free through Battle Rank 6. Once they complete BR 6, they will be able to continue to play the game, but will not progress to Battle Rank 7, On exit from the game, they will be taken to a website that will allow them to upgrade to a monthly subscription, which includes the base game, the expansion pack (Core Combat) and the Battle Frame Robotics (BFRs), the giant robot units. Depending on skill, it can take a player up to 30 days to complete BR 6, which will give them plenty of time to see many of the cool aspects of the game. Additionally, players can continue on in the game at Battle Rank 6 for the entire 12 month promotion period.
This program is still in the works, and we have not locked down an official launch date as of yet, but is something that we hope to have live in the next few months. As soon as the program goes live, we will send you a link to the website where new recruits will be able to sign up for the Cannon Fodder program.
bron: http://psforums.station.s...scussion&message.id=97073
SOE
Edit: Heb er al een, wat een uitvinding die key exchange
Edit2: Het ziet er naar uit dat ik tot in de eeuwigheid moet patchen?

[ Voor 47% gewijzigd door woutertje op 15-02-2006 17:00 ]
http://newsletters.statio...c=ps&date=021706&skin=1#1
Kijk op www.planetside.com voor meer informatie en de download.
Een jaar lang Planetside spelen zonder kosten maar met een level cap.
Kies je voor het rode empire de Terran Republic dan heb je de mogelijkheid de Dutch Rebellion te joinen een nederlandstalige Outfit die al 2 jaar actief is. Er spelen ook Nederlanders bij de andere partijen maar voor zover ik weet geen NL Outfits. We gebuiken TeamSpeak aangezien dat wel een must is met dit spel. Mic is niet verplicht je kunt natuurlijk gewoon meeluisteren.
Cya in game!
Atomium
Outfit Leader
Dutch Rebellion
Je weet wel, die cloaker van LLoD, die een paar maanden terug gestopt is om zich volledig op WoW te storten.
Mischien dat dit "gratis" uitstapje wel genoeg is om me terug in het spel te krijgen. Levels zijn tenslotte niet écht belangrijk in het spel. Daarnaast heb ik een break van WoW nodig.... See you on Werner!
Lijkt me leuk!
Ben vanavond ook weer online dus als je tijd hebt.
Voor de rest nog vrijwilligers?