[MMOFPS] Planetside deel 2

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 1.145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-10 14:11
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyonline.com/retailassets/images/planetside_logotype_lrg.jpg

Algemeen
Sinds het spel is gelanceerd in Europa op 22 mei is het topic hier weer helemaal actief geworden, vandaar dat we toe zijn aan een deel twee! Het oude topic is hier: [MMOFPS] Planetside

Een quote van de officiele website met een beschrijving:
Massively multiplayer gaming takes on a new face in PlanetSide™, where thousands of players wage war on a planetary scale. A newly designed 3D engine drives PlanetSide's first-person player-to-player combat and vehicular warfare across ten continents.

It doesn't matter if you're an avid RPG gamer or a fanatical FPS player, you'll find something in PlanetSide that's just right for you.

The stage has been set, the battle lines drawn, and dropships are ready to deploy you PlanetSide!

Game Specific Features:

• Massively multiplayer first person action game
• Wage war with thousands in a persistent global conflict of unprecedented scale
• Player roles to fit the situation: join a team to conquer territory, fortify a base against attack, or support any offensive or defensive maneuver
• Character development and advancement through ranks
• Team tactical combat for control of planetary regions, with real-time territory control updates
• Seamless worlds on a massive scale with large indoor environments
• The ten continents of Auraxis™ are hostile and active
• Real-time weather and environmental factors
• Full team support
• Vehicle physics and flight model
• "Instant Action" mode--a quick and easy way to get into the thick of battle
Links

Fansites:
Planetside.info met de nuttige Certification Calculator
Planetside Stratics
Planetside Universe (down op het moment!)
Planetside Gaming

Reviews, previews en interviews:
Games Domain review (4.5 uit 5)
Interview met producer Dave Georgeson door Gamer's Depot.
Nogmaals Dave Georgeson deze keer door Planetside Universe.
Interview met Tramell Ray Isaac, art director van Planetside door Exposure For Artists.
Gamespy preview - de review komt eraan.

Andere informatie:
• Producent: SonyOnline
officiele FAQ

GOT FAQ
Met wat bekende vragen voor geinteresseerden in Nederland.

Q: Waar is het te koop?
A: Bijna iedereen in het vorige topic heeft zijn kopie bij Dynabyte gekocht. Het is wel slim om eerst even te bellen aangezien hij bijna overal was uitverkocht na de lancering vorige week.

Het is tevens voor 46 euro te krijgen op Loocky.nl.

Q: Wat kost het?
Niet schrikken, ongeveer 49 euro. Abonnementen kosten $12.99 per maand, $36 per 3 maanden, $65 per 6 maanden en $120 per jaar.

Q: Is dat niet enorm laggy, zo'n MMOFPS?
A: Heel soms, maar dat is bij alle online games het geval :) Het grote voordeel voor de Nederlandse spelers: Er is een Europese server en die staat in Amsterdam! Hij is te pingen op werner.planetside.com.

Q: Hoe zit dat met die creditcard en betaling?
A: Je hebt een creditcard nodig voor een abonnement. Als je het spel koopt mag je 30 dagen spelen zonder daarvoor extra te betalen. Je moet wel meteen je credit card of gamecard (daarover straks meer) informatie opgeven, maar als je daar onzin invult schijnt het ook gewoon te werken - de informatie wordt pas verstuurd na die eerste maand gratis spelen.

Q: Ik heb geen creditcard! Wat zijn die gamecards?
A: Een gamecard is voor wie geen creditcard heeft en kost $39.99 waarmee je dan 3 maanden kunt spelen. Vooralsnog zijn ze niet in Nederland gesignaleerd en is het onduidelijk of ze uberhaupt verkrijgbaar worden. Zonder creditcard zou het dus wel eens lastig kunnen worden om je te abonneren.

Q: Kan ik met een Europese versie ook op Amerikaanse servers spelen?
A: Ja, waar je het spel ook koopt, je kunt op alle servers spelen.

Q: Mag je meerdere characters hebben?
A: Ja, per server mag je 4 characters hebben en er zijn op het moment 5 servers.

[ Voor 2% gewijzigd door JeroenB op 27-06-2003 16:38 . Reden: locky.nl toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het een super openingspost _/-\o_ (oeps foutje :D )

Modbreak:
:? Deze startpost ziet er echt vet uit!

Ja, tegenwoordig kunnen mensen prachtige startposts maken.
En natuurlijk mag je deze mensen een compliment geven voor hun moeite.
Alleen is het niet de bedoeling, zoals hoe het er tegenwoordig aan toe gaat.
Replies met enkel "Mooie startpost :9" of in die trant worden niet meer toegestaan, omdat het simpelweg te veel worden.
Sommige topics krijgen eerst meer dan 25 complimentjes en daarna begint de discussie pas.
Je kunt een complimentje geven in een "gewone" reply met de offtopic tag of deze user aanspreken via ICQ/MSN of email.
Uit: Aanvullende FAQ en policies Spielerij

[ Voor 141% gewijzigd door M@NIC op 28-05-2003 17:16 . Reden: foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

wou net zeggen .. heb al menig topic opslot zien gaan door dit soort reacties ( o.a. Half Life 2 deel 3 ) en vind het weer jammer het hier ook te zien.

Ontopic:
Jongens, ik heb echt dikke lol met iedereen in de beta gehad maar het spel is bij mij is de buurt nog bijna nergens te krijgen, en over de GameCards weet ook niemand het bestaan af ... aangezien ik nog geen houden van een CC ben ... wacht ik iig nog totdat die GC's een beetje te verkrijgen zijn ...

offtopic:
kan een modje (M@NIC ??(jah sorry ... dom van me )) die eerste paar reply's mischien trashen ... het zijn nou niet echt posts waardoor je het topic verder wil lezen

[ Voor 20% gewijzigd door CRiMiNaL op 28-05-2003 17:40 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:38
Gamecards komen niet in europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
DutchCommando: Je kunt ook gewoon de aanvullende info uit jouw post normaal hierbij gooien en voor deel 3 gaan met de mooie openingspost. Ik zal die in ieder geval niet starten als jij dat wil doen.

Over de gamecards, die komen vast wel. Desnoods koopt iemand er een paar in op Amazon ofzo en verkoopt ze hier door aan wie wil.

CRiMiNaL: Ik vind het ook erg duur, maar vrees dat ik verslaafd ben geraakt in de beta en nu dus geen keus heb :) Ik denk dat ik sowieso eerst even een maandabonnement neem als ik het over 3.5 weken nog leuk vind en als het *daarna* nog blijft boeien, dan worden het meteen wel 3 maanden.

[ Voor 12% gewijzigd door JeroenB op 28-05-2003 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
CRiMiNaL schreef op 28 May 2003 @ 17:20:
offtopic:
kan een modje (M@NIAK ??) die eerste paar reply's mischien trashen ... het zijn nou niet echt posts waardoor je het topic verder wil lezen
Er is geen modje die M@NIAK heet :? :/
Maar ik zal het wel doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over die optie van Gamecards te bestellen via een andere Gotter zat ik ook al te denken, ik heb geen moeite om die kaarten te bestellen en kostprijs + opstuurkosten te leveren, maar zoiets is dan wel alleen echt te doen als de mensen ze vooraf betalen anders zit je dadelijk met zo'n kaart die je niet gebruikt (ik ga CC gebruiken als ik het spel over 3,5 week nog leuk vindt :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

M@NIC schreef op 28 May 2003 @ 17:30:
[...]

Er is geen modje die M@NIAK heet :? :/
Maar ik zal het wel doen :)
thanxx ... zal voortaan wat rustiger typen en nadenken bij de naam die ik typ ;)

ontopic:

waarom niet in europa .... en wel in de US ???

[ Voor 6% gewijzigd door CRiMiNaL op 28-05-2003 17:43 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
CRiMiNaL schreef op 28 May 2003 @ 17:41:
[...]
waarom niet in europa .... en wel in de US ???
Vind ik zelf ook heel vreemd, aangezien in de VS het grootste gedeelte wel een creditcard heeft en in de EU niet 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
En hier volgt dan mijn topicpost (ik bewaar nog iets voor een echte start :))

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dclords/PSTopic/pslogo.jpg
Planetside

Massive Multiplayer is anders dan je gewend bent in deze game, natuurlijk heb je weer de 1000-en spelers maar ditmaal bevat de game zeer weinig RPG elementen. Het is een MMOFPS geworden!

Wat Planetside bied:

- Massive Multiplayer First Person Shooter
- Trek ten strijde met duizenden op een enorme schaal
- Characters creeren en verder ontwikkelen in Battlerank
- Vechten met je Outfit (clan) en squad aan je zijde
- Enorme wereld met zowel buiten als binnen locaties
- 10 continenten op de planeet Auraxis™
- Real-time weer
- Voertuigen zoals tanks en assault buggies
- Heel veel wapens, van sniperguns tot rocketlaunchers

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dclords/PSTopic/blank.gif

System Requirments
CPUPentium III 1 Ghz
Memory
256 MB
CD/DVD4x
Harddisk3 GB
Video64 MB
SoundDirectX 8.1 compatible
OtherKeyboard & Mouse

Verhaal

De Terran Republic bestond al duizenden jaren. Het was de enige regering in het gehele (bekende) heelal. Althans tot dit moment. Een tijdje terug zond de Terran Republic een ruimtevloot door een wormgat om zichzelf te settlen op een planeet die men Auraxis™ noemde. Tijdens de kolonisatie van Auraxis™ bouwde men een hoop forten en torens. Na een tijdje vond men een hoop technologisch zeer hoogstaande dingen, waarvan de 'rebirthing' technologie het belangrijkste was. Dankzij deze technologie kon men altijd weer van de dood herrijzen. Aan het einde van de kolonisatietijd stortte het wormgat in, Auraxis™ werd afgesloten van de rest van het Terran rijk.

Hierdoor splitste de Terran Republic zich op in 3 fracties: Vanu Sovereignty, New Conglomerate en uiteraard de Terran Republic. Op dit moment zijn deze fracties bezig met hun gevecht om Auraxis™

[table border=1][tr align=center]
[td align=center bgcolor="#cc0000"]Fractions[/td]
[/tr][tr][td]
In Planetside kun je kiezen uit drie fracties:
• Vanu Sovereignty
• New Conglomerate
• Terran Republic

Ik zal alle drie even bespreken:

Vanu Sovereignty
Technology equals MIGHT

Technologisch meest vooruitstrevend, vernoemd naar de "Vanu's" (zie verhaal).
Word vaak gezien als het moeilijkst speelbare ras, heeft een aantal zeer goede wapens en voertuigen (onderandere de zeer gehate Magrider tank).

New Conglomerate
Freedom over Oppression

De fractie met de meeste punch per schot :). Wil zich helemaal afzetten van de Terran Republic en een volledig vrije republiek stichten.

Terran Republic
Loyalty until Death

De fractie waar het allemaal mee begon (en misschien ooit ook eindigd?). Als je tegen de Terran Republic vecht krijg je het meeste lood te verwerpen. Hun wapens hebben de grootste vuursnelheid van alle fracties.

[/][/]
Belangrijkste Wapens

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dclords/PSTopic/bolt_driver.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dclords/PSTopic/cycler.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dclords/PSTopic/decimator.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dclords/PSTopic/lasher.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dclords/PSTopic/pulsar.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dclords/PSTopic/punisher.jpg

Belangrijkste Voertuigen

Om dit topic nog een beetje laadbaar te houden voor de modemers onder ons: alleen maar tekst :).

Alle voertuigen in Planetside zijn van strategisch belang, erg handig is bijvoorbeeld de Advanced Mobile Station die een spawnpoint creert waar hij is gedeployed. Hierdoor kan je heel erg snel achter elkaar de vijand aanvallen. De Galaxy is het grootste transportvoertuig in de game (de Boeing 747 in Planetside).

Voor een uitgebreide beschrijving van alle voertuigen kun je hier even een kijkje nemen: http://planetside.station.sony.com/howto/vehicles.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Edit (niet meer nodig)

[ Voor 169% gewijzigd door Sipio op 28-05-2003 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
reply ergens in topic:
Hi Chuper

I'm afraid that i will have to dissapoint you. Game Cards will not be available in Europe.

The problem is that SOE has experienced a lot of problems with game cards. Since people don't have to register with name it opened the opportunity to hack, cheat and be bad-mannered without any consequences - it happened with EverQuest.

Best regards
Jesper (Ubi Soft employee)

[ Voor 4% gewijzigd door DutchCommando op 28-05-2003 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Hmm, maar aangezien het spel niet anders is in Europa zal een in Amerika verkregen gamecard wel gewoon werken lijkt me. Misschien dat ik het zelf via zo'n gamecard probeer aan het einde van de maand :) (Kan ze altijd in de VS bestellen!)

Mooie post DutchCommando trouwens! Maak er wat moois van voor deel 3 :) Laten we voorlopig dit topic maar'es volpraten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Damn zeg, ik ga Zaterdag nog eens wat extra geheugen kopen en dan wou ik binnenkort ook planetside halen maar als die gamecards niet eens verkrijgbaar zijn in Europa houdt dat in dat je een maandje kunt spelen.
Ik heb al veel twijfels gehad of ik het spel nou moest kopen of niet en dit nieuws helpt niet echt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
JeroenB schreef op 28 mei 2003 @ 18:14:
(Kan ze altijd in de VS bestellen!)
Dat betekent helaas: Creditcard :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Voor mensen die nog zonder outfit zitten: Sardukar (www.sardukar.org)

Zitten ook een aantal GoTters in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 15-10 21:18

MaDLiVe

.-Observer-.

DutchCommando schreef op 28 mei 2003 @ 19:18:
Voor mensen die nog zonder outfit zitten: Sardukar (www.sardukar.org)

Zitten ook een aantal GoTters in.
SDK heb ik mee lopen ouwehoeren in de beta. Leuke gasten (irc.quakenet.org #planetside).

Ik heb geen CC nor de behoefte die voorlopig aan te schaffen. Dus helaas voor mij ;(

[ Voor 4% gewijzigd door MaDLiVe op 28-05-2003 19:24 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 16:25

Rashann

Zoek de hond...

Weet iemand of er ook voertuigen zijn waarin je met een Reinforced Exo-suit wel bestuurder kan zijn? Ik vind de extra ruimte wel handig van zoiets, maar wil wel graag mobiel blijven :)

If nothing is written below, I was the last to reply...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

RainManX schreef op 28 mei 2003 @ 19:35:
Weet iemand of er ook voertuigen zijn waarin je met een Reinforced Exo-suit wel bestuurder kan zijn? Ik vind de extra ruimte wel handig van zoiets, maar wil wel graag mobiel blijven :)
Harasser ;) Perfect voertuig. Ik gebruikte hem ook altijd.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had gisteren nog al me certs in de 3 max armors gedaan (TR) maar ga ze eruit gooien om dan special assault met reinforced exo suit te nemen en dan daarnaast sniping mischien , een max spelen is wel cool maar je bent 9 van de 10x de 1ste die iedereen target :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VS? TR? NC? wat zijn jullie? en welke outfits zitten jullie? ik was maybe van plan om een =DUTCH= outfit te beginnen (VS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terran republic , werner server , Sardukar outfit (voor website zie sardukar.org of irc.quakenet #sardukar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 21:05:
VS? TR? NC? wat zijn jullie? en welke outfits zitten jullie? ik was maybe van plan om een =DUTCH= outfit te beginnen (VS).
Er is al een dutchgladiators outfit, 100% dutch :P , TR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
MaDLiVe schreef op 28 mei 2003 @ 21:58:
[...]

Er is al een dutchgladiators outfit, 100% dutch :P , TR.
En 11 members. Net iets teweinig om goed te kunnen functioneren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer ik ben VS>.. waarom komen jullie niet naar de VS :( :( :( :( :(

:)

Hmm het leuke is wel dat ik jullie kan vechten.

Wat zijn jullie ingame namen?

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2003 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ingame naam is Elander ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Als ik alle reacties zo eens bekijk zijn er nog wel wat luitjes die het spel spelen, hebben jullie
allemaal een creditcard of spelen jullie gewoon de eerste maand en dan....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een creditcard , is trouwens niet echt iets speciaals , studenten kunnen er tegenwoordig zelfs 1 aanvragen bij de post/rabo bank geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-10 23:59

Ace

Happy Happy Joy Joy

Vanu Corporation, nog steeds #1 VS Outfit @ Werner _/-\o_

Net gestopt met spelen, het was weer gezellie...

Met 2 Gals op Tower en Base droppen is toch wel erg grappig, je had die lewserige Terran's eens moeten zien rennen :D

DIE TERRAN SCUM, DIE !!!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
keldon schreef op 29 May 2003 @ 04:21:
Vanu Corporation, nog steeds #1 VS Outfit @ Werner _/-\o_

Net gestopt met spelen, het was weer gezellie...

Met 2 Gals op Tower en Base droppen is toch wel erg grappig, je had die lewserige Terran's eens moeten zien rennen :D

DIE TERRAN SCUM, DIE !!!!! :P
Ja, we zijn op sommige plaatsen goed in de pan gehakt door jullie :).
Maar daardoor hebben we wel de aandacht van andere continenten af kunnen houden. Terran Republic has captured Searhus etc :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah ik denk ik ga lekker vroeg online om PS te spelen , zijn de servers down , booh ! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Patch Notes - 5/28/03 This patch will be released tomorrow morning at 3 AM Pacific.

1) MAX armor sometimes got stuck in a situation where it could not reload ammunition. This is resolved.

2) Storm fronts are much larger now, increasing the chance that you'll actually see weather in-game.

3) Base experience for killing players has been increased from 50 points to 100 points. Other variables increase the values from there (type of armor, weapons carried, how long since last respawn), but the base value has been doubled. Battle Experience should increase correspondingly for kill situations.

4) A large optimization to the way we process objects has been made. This should significantly improve framerate when near facilities and large battles.

5) The Striker no longer has the "raytrace from your kneecap" issue and now does its raytrace from the muzzle of the weapon, thus preventing LOS issues that shouldn't occur.

6) If the gunner bails on a Magrider, the driver will no longer be left in a situation where he cannot drive the vehicle.

7) There is now a "Location" column on the Server Selection screen. This is used instead of the old parenthetical description in the server names so that you can easily sort servers by location. For instance, what was once "Markov (US West)" is now just "Markov" and there is a "US West" description in the Location column.

8 There should no longer be a way to get out of the Options screens without first encountering a "Do you wish to save these changes?" dialog box. This prevents players from thinking they've saved their options without them actually being saved.

9) The weather clouds now show up properly when a storm front moves into view.

10) First-time experience rewards are reenabled (without the exploit potential).

11) Several zone crash issues are resolved. Server stability has been increased dramatically.

Vandaar dat de Servers nu down zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

DutchCommando schreef op 29 mei 2003 @ 09:13:
[...]

Ja, we zijn op sommige plaatsen goed in de pan gehakt door jullie :).
Maar daardoor hebben we wel de aandacht van andere continenten af kunnen houden. Terran Republic has captured Searhus etc :D
Hee! Geef eens terug dan :D Vanavond maar eens even kijken of we daar wat aan kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben van plan dit spel te kopen... maar ik weet nie of ik dat nog steeds wil. Zolang die gamecards nie hier worden verkocht is er voor mij geen manier die maandelijkse kosten te betalen. gg sony

vond het spel trouwens super goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 17:56:
ben van plan dit spel te kopen... maar ik weet nie of ik dat nog steeds wil. Zolang die gamecards nie hier worden verkocht is er voor mij geen manier die maandelijkse kosten te betalen. gg sony

vond het spel trouwens super goed
Same here, ik wou zaterdag een extra 512 DDR halen en dat doe ik ook nog wel maar ik vindt het echt klote dat die gamecards hier waarschijnlijk niet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 09:37

Belgar

Archmaster ranzige code..

hmm niemand hier heeft een CC of kent iemand die er wel een heeft?

Vriend van me heeft een tijdje Neocron samen met mij gespeeld. gewoon elke maand een temp CC aangemaakt met mijn eigen CC, en daarmee hem laten betalen. Perfect veilig voor jezelf en voor anderen. wel elke maand aanpassen, maar ja. Het gaat ook vooral om accountability. Indien iemand een systeem opzet waarbij Sony automatisch bijvoorbeeld $100 dollar boete kan innen heeft mischien wel succes. Jij betaald eerst $100 borg, en vervolgens geeft dit tussenbedrijf je een account. zo iets bijvoorbeeld. Neocron was veel vooruitstrevender in dit opzicht, maar die heeft ook 80% europeesche spelers

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann

Rashann

Zoek de hond...

die nieuwste patch zuigt echt hard, in 1 uur 3 keer gecrashed, terwijl ik daarvoor nooit problemen had :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik nu ook last van crashes :( is niet leuk spelen zo + het feit dat elke keer dat ik met een vliegtuid door een warpgate ga het vliegtuigje crashed is ook niet leuk :( Ik ben een Gal pilot, nu moet ik met een sunderer rondrijden om mensen te vervoeren (ook wel leuk maar niet zo leuk als een Gal ;) )

Dus DutchCommando als je dit leest, ik en RainmanX zijn niet zomaar opgehouden het spel was gecrashed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Ye, same bij mij. Iedereen heeft er last van. Ze zullen wel snel een patcherdepatch uitbrengen zeker :P.

Ik heb Btw een planetside review geschreven: http://www.gamequarter.be...rticles&action=read&id=35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuke review... alleen je zou wat dieper kunnen ingaan over hoe alles precies werkt (facility's etc..) maar verder is hij top. Maare denk dat ik het spel toch ga hale, lijk me sterk dat sony die gamecards niet in europa gaan verkopen. Spel zou dan totaal instorten.. althans in europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Vanochtend de normale patch gehad en ik logde daarnet in en zag dat de .exe gepathced werd zonder dat dit in News vermeld werd.

Hopelijk fixed dat de crashes.

Het is dat ik in de #1 VS Outfit van de Werner server zit anders had ik misschien geswitched naar een andere fraction.

Want spelen met VS is niet altijd even leuk aangezien we gewoon underpowered zijn vergeleken met NC en TR. Dit is niet zeuren maar gewoon te bewijzen en te zien aan de stats, kijk maar eens naar het leaderboard en vergelijk kills van verschilllende fractions.

Hoop dat de devvers hier snel wat aan gaan doen want heb geen zin om te switchen eigenlijk, underdog positie is wel leuk maar ze moeten niet gaan overdrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Underdog positie is juist wel leuk :) Ik ben juist VS omdat ze eigenlijk een stuk zwakker zijn. Ik bedoel, wat is er leuker om een stel TR en NC te slachten en te zeggen: "En jullie hebben nog wel veel betere spullen! Sukkels!" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja en VS is niet per-se slechter. Het klinkt raar maar per server verschilt het. Toen ik in beta op Emerald speelde als VS toen ownde VS iedereen echt serieus. Vervolgens op Markov gespeeld daar was TR echt zwaar beter.

Ik merk nu (heb ook ff TR gespeeld op Werner) dat TR meer tactix gebruikt en VS niet zozeer . de squads waar ik in heb gezeten op Werner als VS waren zo ongeorganiseerd als ik weet niet wat.. op Emerald in beta was dat wel anders. Het ligt ook sterk aan de organisatie echt waar.

In beta hebben we met 4 squads samengewerkt en een heel continent gelocked in no-time.

Ik merk dat VS hierzo op Werner veel teveel ongeorganiseerd de battle ingaat :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik speel altijd in een goed ge-organiseerd squad dus zo heel erg veel last heb ik er ook niet van zolang we echt samen spelen.

Maar het is irritant om met een VS Max bijna 4 AP clips in een TR Max te moeten pompen om hem neer te krijgen terwijl diezelfde TR Max mij met anderhalve clip kan omleggen in een 1 vs 1 fight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann

Rashann

Zoek de hond...

Verwijderd schreef op 30 May 2003 @ 08:06:
ja en VS is niet per-se slechter. Het klinkt raar maar per server verschilt het. Toen ik in beta op Emerald speelde als VS toen ownde VS iedereen echt serieus. Vervolgens op Markov gespeeld daar was TR echt zwaar beter.

Ik merk nu (heb ook ff TR gespeeld op Werner) dat TR meer tactix gebruikt en VS niet zozeer . de squads waar ik in heb gezeten op Werner als VS waren zo ongeorganiseerd als ik weet niet wat.. op Emerald in beta was dat wel anders. Het ligt ook sterk aan de organisatie echt waar.

In beta hebben we met 4 squads samengewerkt en een heel continent gelocked in no-time.

Ik merk dat VS hierzo op Werner veel teveel ongeorganiseerd de battle ingaat :O
Ik kan me hier helemaal in vinden, tactiek en samenwerking is belangrijker dan wapentuig. Dat merken we ook duidelijk bij SarDuKar, als er een goede leider online is en er zijn voldoende mensen (20+) dan loopt het al snel heel goed. Gewoon omdat iedereen dan weet wat ie moet doen en dat ook (probeert) te doen. Als een squad gewoon gaat rondrennen en niet bij elkaar blijft heb je er ook niks aan :)

Nog even een leuke ervaring erbij:
Vanochtend even gecheckt of hij nog steeds vastliep (wat gelukking niet gebeurde) waarbij ik toevallig een outfitmember tegenkwam terwijl we in dezelfde vijandige basis zaten. Wij die dus gehacked, paar keer gerescued, maar altijd weer netjes door ons gehacked. Komt er op een gegeven moment een MAX aan, dus ik waarschuw Ups dat ie zich moet verstoppen. Ik cloak mezelf en blijf netjes wachten in de kamer langs de CC. Staat die MAX daar in z'n eentje bij de CC, /t ik hem hoe lang de hack nog duurt :P En hij antwoord ook nog gewoon, denkende dat ik een VS ben :) Op een gegeven moment vraagt ie of ik onderweg ben, dus ik zeg dat ik geen REK bij heb O-) .Na 5 minuten had de MAX er ook geen zin meer in en is de basis gewoon Terran geworden :D

PS: Als iemand hier onder de naam Moriaana speelt: RainManX is geen VS, maar een TR! B)

[Edit]
Zojuist even op de PlanetSide Fora zitten kijken, kwam ik daar dit topic tegen. Jezus zeg, wat is dat voor idiote instelling! Ik heb nog nooit een spel gehad wat problemen gaf met mijn virusscanner, en zij weten het gewoon maar lijken er niks aan te willen doen (zo komt zijn post op mij over). Nee mensen van Sony, dat is niet netjes zo...

[ Voor 11% gewijzigd door Rashann op 30-05-2003 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ze willen zo de oorzaak van het euvel te pakken krijgen. dus alle programma's een voor een bij langs gaan. Is wel slim volgens mij. Ze verplichten je nergens toe, ze willen alleen het probleem lokaliseren

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
FoggyFreek schreef op 30 May 2003 @ 12:14:
Ze willen zo de oorzaak van het euvel te pakken krijgen. dus alle programma's een voor een bij langs gaan. Is wel slim volgens mij. Ze verplichten je nergens toe, ze willen alleen het probleem lokaliseren
Het probleem ligt echter niet bij de gebruiker. Want sinds de laatste patch heeft iedereen er last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Echter, ze hebben de patch getest voor release en toen was er niks aan de hand. Conclusie: Het probleem zit hem blijkbaar in PCs van gebruikers. Dat is niet hun *schuld*, daar gaat het hier helemaal niet om. Ze willen alleen graag weten aan *welk* programma het dan ligt zodat ze het kunnen oplossen. Met een "het is jullie probleem en ik doe niks"-instelling komt er geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silva
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-03 22:54
heeft iedereen ook zo last van die disconnects? zoals je bent lekker aan het aanvalle.. en dan speel je gewoon door terwijl je gewoon gedisconnect bent :( en je hebt het pas 10 min later door heel irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
artec schreef op 30 May 2003 @ 23:32:
heeft iedereen ook zo last van die disconnects? zoals je bent lekker aan het aanvalle.. en dan speel je gewoon door terwijl je gewoon gedisconnect bent :( en je hebt het pas 10 min later door heel irritant :(
Hey opeens zijn er geen vijanden meer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ik ga vandaag extra geheugen halen en dat was eigenlijk voor Planetside, maar na dat nieuws over die gamecards die waarschijnlijk niet gewoon verkrijgbaar zullen zijn ben ik nog steeds in sterke twijfel :(

Hoe zit het eigenlijk met de drukte op de Werner server jongens, veel gevechten en veel euro players of..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Sipio schreef op 31 May 2003 @ 11:38:
Ik ga vandaag extra geheugen halen en dat was eigenlijk voor Planetside, maar na dat nieuws over die gamecards die waarschijnlijk niet gewoon verkrijgbaar zullen zijn ben ik nog steeds in sterke twijfel :(

Hoe zit het eigenlijk met de drukte op de Werner server jongens, veel gevechten en veel euro players of..?
Kan je niet gewoon een creditcard regelen? Zo lastig is dat tegenwoordig toch niet meer? Ik kreeg van de week zelfs een brief van de ANWB dat alle leden daarvan een VISA creditcard krijgen aangeboden voor iets van 11 euro per jaar (als je hem gebruikt!)

Wat de drukte aangaat is het behoorlijk. Op een willekeurig moment van de dag zijn er op zo'n 3-4 continenten wel grote (alsin, rondom 2-3 facilities tegelijk) conflicten aan de gang voor elke factie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann

Rashann

Zoek de hond...

Hmm, ff kicken dan maar :P

Nog wat leuke afbeeldingen:
clickable
Afbeeldingslocatie: http://rein.geurts.org/images/ps/PSScreenShot0016.jpg
Vliegen OP een Galaxy is veel stoerder B)
Afbeeldingslocatie: http://rein.geurts.org/images/ps/PSScreenShot0017.jpg
Zou hij me kunnen zien? :+
Afbeeldingslocatie: http://rein.geurts.org/images/ps/PSScreenShot0018.jpg
Nederlanders kunnen niet parkeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grinder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-10-2023
Cool die marauder op de gal :P hoe heb je dat voor mekaar gekregen... Dat gaan wij vannacht ook doen. Alleen elke keer als ik wakker word hebben we nog maar 2% van alle factories op Konried, we hadden om 2u 's nachts nog iets van 30% d8 ik :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann

Rashann

Zoek de hond...

Grinder schreef op 02 juni 2003 @ 12:23:
Cool die marauder op de gal :P hoe heb je dat voor mekaar gekregen...
Geen idee, ik vloog er alleen maar achter, die Marauder zou hotdroppen, maar in plaats van er onder kwam hij er boven uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan ging de gal naar beneden op dat moment denk ik. Anyway gisteren hadden wij, vanu 4 continenten gelocked :) (tegelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grinder
met een gal onder een andere gal moet dus ook kunnen werken :P of misschien een goede heuvel uitzoeken. We zullen het voor de gein eens proberen als we ons vervelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:09
Ligt het nu aan mij of ziet dit spel er erg leuk uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

HuggyB schreef op 02 June 2003 @ 16:17:
Ligt het nu aan mij of ziet dit spel er erg leuk uit?
Ik heb de beta gespeeld, en 't is heel leuk ja, in het begin.....
't is steeds Basis innemen, bijna kwartier wachten totdat ie is gehackt, en dan verder op naar een basis, ondertussen neemt de vijand je basis weer in, en dan begint het van voor af aan :(

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Blade_V schreef op 02 June 2003 @ 16:26:
[...]

Ik heb de beta gespeeld, en 't is heel leuk ja, in het begin.....
't is steeds Basis innemen, bijna kwartier wachten totdat ie is gehackt, en dan verder op naar een basis, ondertussen neemt de vijand je basis weer in, en dan begint het van voor af aan :(
Dan heb je dus duidelijk niet lang de beta gespeelt. Tegenwoordig zit er een 'lattice' in die dit soort heen en weer praktijken verhelpt. Er word nu ook altijd flink gevochten om een facility.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jullie zijn echt nooit online als ik online ben. Altijd als ik met een / command jullie opzoek is er niemand :( wat zijn al jullie namen ingame? ik weet ze nie tallemaal maar dutch zoek ik weleens op en nooit vind ie hem. (Werner server he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 02 juni 2003 @ 18:07:
jullie zijn echt nooit online als ik online ben. Altijd als ik met een / command jullie opzoek is er niemand :( wat zijn al jullie namen ingame? ik weet ze nie tallemaal maar dutch zoek ik weleens op en nooit vind ie hem. (Werner server he)
Madlive vanaf overmorgen ;)

Ik vind het gewoon een leuke teamplay game. Het is vooral leuk als je in een goeie outfit/squad zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag vanaf 23.00 zeker on-line misschien al vanaf 22.00 hangt er vanaf of ik eerst honger krijg en daarna wil spelen of eerst wil spelen en daarna eten :P (ben om 22.00 ongeveer afgewerkt en kan eigenlijk niet goed spelen terwijl ik werk :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Er is nog niks bekend over een eventuele 2e server en volgende week gaat PS live in Frankrijk en Duitsland.

Werner is nu tijdens de piek al wat laggy, dat zal wel niet meer vooruit te branden zijn dan met een berg Duitsers en Fransen erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
keldon schreef op 03 juni 2003 @ 14:07:
Er is nog niks bekend over een eventuele 2e server en volgende week gaat PS live in Frankrijk en Duitsland.

Werner is nu tijdens de piek al wat laggy, dat zal wel niet meer vooruit te branden zijn dan met een berg Duitsers en Fransen erbij.
Dan is dat client-side lag. Want ik heb nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grinder
Zooow dit moet wel een tof nieuw vliegtuigje gaan worden :P
Lekker bommetjes gooien op overbevolkte towers enzo, moeten genoeg toepassingen zijn met dit dingetje.

http://planetside.station..._updates/future_plans.jsp

Zowiezo iets grotere variatie in vliegtuigen is wel gewenst. Maar daar zijn ze gelukkig dan ook mee bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar hebben jullie dit spel gekocht..? Ik heb de Beta gespeeld... en wil weer aan de gang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*naast* dynabite dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
Als ik het zo lees lijkt het me wel leuk spel, waar je ook zo in zit als je zin heb in actie..

wat denken mensen van de houdbaarheid? blijft het leuk?

wat ik nog niet helemaal begrijp is je hebt dus een character, en die leveled ook up ofzo? Wordt je beter hoe meer je speelt?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk je moet het zo zien wapens/voertuigen zijn opgedeeld in categorien. Om een bepaalde categorie te kunnen gebruiken meot je daar een "license" voor kopen. Die koop je met punten (certification points) die krijg je naarmate je experience krijgt die krijg je door kills en door base caps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet een license "leren" om een voertuig te besturen. Verder is het onderverdeeld in klassen: Medium Assault, Special Assault, Sniper etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Sommige lui op het forum zijn echt grappig ! Hier legt iemand een issue uit :

"I had the high score in frogger at the arcade down the street for 2 years straight. I bought frogger2 and won it, which most here can't say they have done I'm sure. I think I'm completely qualified here to say that its too hard to avoid vehicles in this game. I even tried my patented, jump backwards, jump to the right 3 times, just forwards 2 times move on an ANT driver last night and I still died."

:D

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar...

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is moeilijk een goede squad te vinden ... ik wil een goede outfit man maar meeste squads die ik join zijn echt ongeorganiseerd. Das jammer
Er was in beta een gast die heette TheDragon (emerald server) dat was pas een leader!

Vandaag (werner) :
Afbeeldingslocatie: http://www.planetiia.net/upload/PS2.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann

Rashann

Zoek de hond...

Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 13:23:
het is moeilijk een goede squad te vinden ... ik wil een goede outfit man maar meeste squads die ik join zijn echt ongeorganiseerd. Das jammer
Er was in beta een gast die heette TheDragon (emerald server) dat was pas een leader!

Vandaag (werner) :
[afbeelding]

SarDuKar (ondertussen de grootste op Werner) is vaak een zeer georganiseerde outfit. Met 1 leider (afhankelijk van de hoogste rang online) en vaak 3 of 4 Squads werkt dit heel erg goed. Misschien je maar eens opgeven op www.sardukar.org en je ingame melden bij Dmon of Matrix (weet zo niet wie nog meer kunnen inviten)

D'oh, jij bent VS 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Rashann op 06-06-2003 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 09:37

Belgar

Archmaster ranzige code..

ingame naam is 'walt' en die hebben verschillende personen hier vast wel eens af en toe gezien :) (de kant waarvan laat ik buiten beschouwing)

ben ook VS en redelijk blij daarmee. jammer genoeg zijn de meeste special weapons voor vanu redelijk brak. NC heeft daar echt meer geluk mee. Ik bedoel de lasher kun je vanaf 15 cm afstand nog ontwijken, laat staan op medium range.

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann

Rashann

Zoek de hond...

Ok, nieuwe tactiek tegen MagRider gebruik makend van een Prowler: Ram hem tegen iets aan zodat ie op z'n zij blijft liggen! :P

clickable
Afbeeldingslocatie: http://rein.geurts.org/images/ps/PSScreenShot0020.jpg

Werkte zeer goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
mischien ben ik erg dom ofzo hoor, maar wat bedoelen jullie nu met VS outfit nummer zoveel @ werner? snap dr nix van?
en iedereen mauwt hier over het niet kunnen betalen met CC's, hoe kan dan toch de helft het spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grrr TR grrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

***NOTE: This patch not available until Monday. This is just FYI so you know what's coming.***

Version 1.4 (6/9/03)

1) Continental Population Cap is now shown on the overhead map interface. This is designed to give you warning when your Empire has enough people on a continent that it is "population locked" and you won't be able to get there via Warpgate or Instant Action or Shuttle. The overhead map now shows you the percentage of maximum at a specific continent so you can easily make travelling decisions before you arrive at a warpgate.

2) The vehicle queuing system is now in place. When you select a vehicle, you will be immediately transported to the driver seat and then the vehicle will autodrive off the purchase pad (air vehicles will fly upward and away) before you gain active control of the vehicle. In addition, your purchasing request enters a "queue" if there are other players in line ahead of you. All you have to do is stay near the vehicle pad and when your turn arrives you will instantly transport to the driver's seat, as normal. If you leave the area, or if you are killed, your purchase request will be voided and your vehicle won't be created.

3) If you hit Grief Level 4 (a very rare occurrence...it has only happened a couple times) you will no longer be able to reenter the game. Your account will be banned. (There was a circumstance where the account wasn't being completely banned. This is now fixed.)

4) Outfit decals now work properly. Previously, only the Outfit leader saw them properly. Additionally, the outfit decals have been positioned more prominently on vehicles so that it shows off better. (NOTE to all users: If you don't see Outfit Names on players, try hitting ALT+N a couple times. One of the Name toggle settings shows player names AND outfit names.) There will be modifications to the way Outfit icons are shown on individual armors in the next patch to improve the aesthetics.

5) The Decimator icon (in your holster) now properly disappears once all three shots have been fired and the weapon is discarded automatically.

6) You can no longer /ignore GM broadcasts. (Not that you would want to...right?)

7) You should no longer see the energy coils inside the Amp Station sorting through the building walls so they are visible from outside.

8 Users are now prevented from ever being able to end up beneath the world after respawning.

9) TR MAX Dual-Cycler has been changed to do less damage per shot against infantry targets.

10) TR MAX Pounder has been changed so its explosion is slightly smaller and so that its damage-at-edge-of-explosion is slightly less also. This brings the Pounder back into balance a bit, and also reduces its grief potential somewhat.

11) The secondary firing mode of the Rocklet didn't have proper delays set on its aesthetic qualities. That has been fixed now to match the actual function of the weapon.

12) Bridges now show up on the VR Driving area map screen.

13) Added a title to the Sanctuary Respawn window so it's more obvious to most users.

14) WARNING! The Phalanx wall turrets WILL fire automatically again...if your Empire owns an Interlink Facility somewhere on the same continent. Beware the auto-turrets if you're in a flying craft!

15) The exploit with the ACE which allowed users to lay mines inside buildings has been fixed. This will no longer be possible.

16) The Boomer explosion effect now occurs as it should. The explosion will now be visible again.

17) Due to legal requirements, the ESRB logo splash screen at the start of the game now requires a 4-second delay before you can "pound" through it with the spacebar. (This is a new law we have to comply with...we wouldn't saddle you with a delay like this voluntarily.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

CU2morO schreef op 06 juni 2003 @ 22:50:
mischien ben ik erg dom ofzo hoor, maar wat bedoelen jullie nu met VS outfit nummer zoveel @ werner? snap dr nix van?
en iedereen mauwt hier over het niet kunnen betalen met CC's, hoe kan dan toch de helft het spelen?
Met VS outfit #1 @ werner bedoel ik

Vanu Sovereignty Outfit nummer 1 op het leaderboard (check stats @ planetside.com) op de server werner.

Vanu Corpotation :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die updates zien er goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu trouwens in een dutch/belgian only outfit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Mijn vriendin was zo lief om de game voor mij te kopen en ik heb hem nu dus liggen hier, ik wou voordat ik hem instal nog een keer zeker weten hoe dat nou ging met die fake info invoeren van die creditcard?
Als ik het goed begrepen heb kan ik dus gewoon een willekeurig nummer invoeren omdat het pas naar die eerste maand gechecked wordt?
En wat is dan het beste om te doen voordat die maand verstreken is er vanuit gaande dat ik nog geen manier gevonden heb om door te kunnen spelen.

Ik zal het topic ook nog eens nalezen maar nog eens wat zekerheid van de kenners zou niet verkeerd zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grinder
Zit nou in die update ook al die nieuwe units? Of zal dat later komen :( Ik wil die bomb plane hebben in mijn arsenaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann

Rashann

Zoek de hond...

:> :P
Grinder schreef op 07 June 2003 @ 11:38:
Zit nou in die update ook al die nieuwe units? Of zal dat later komen :( Ik wil die bomb plane hebben in mijn arsenaal :P
Die komen pas later...

Wat ik zelf erger vind is dat ze nog steeds niet het 'warpgate-probleem' hebben gefixed (ok, niet iedereen heeft er last van maar het is zwaar irritant). Iedere keer als ik door een Warpgate vlieg crashed mijn vliegtuig, en vaak als ik er doorheen rijd of loop, vliegt mijn hele planetside eruit... heel handig...

[ Voor 4% gewijzigd door Rashann op 07-06-2003 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hMMM das weird.. het gekke is dat onze Pulsar in beta heel erg suxte. Ik heb hem voor de gein weer eens geladen.. ik kill er best veel enemies mee :o volgens mij is hij better geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
wat is dat "Grief" waar ze het over hebben? dat je gabanned word bij level 4 ofzo..

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grinder
Grief oftewel verkregen door killen van friendlys. En als je dan zo dumb bent geweest om er ontiechelijk veel te killen krijg je een BAN ;) Maar volgens mij moet je dan wel heel ver gaan.

Jah dat crashen bij warpgates hoor ik mijn outfit members ook altijd over :S Maar als ik met een Galaxy of een Mosquito erdoorheen vlieg gebeurt me nooit wat :S terwijl ik er heel vaak doorheen kom lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
keldon schreef op 07 juni 2003 @ 02:47:
[...]

Met VS outfit #1 @ werner bedoel ik

Vanu Sovereignty Outfit nummer 1 op het leaderboard (check stats @ planetside.com) op de server werner.

Vanu Corpotation :)
Vanu Corporation :)
Supergoeie outfit met hele goeie squadleaders, is een voornamelijk engelse outfit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keertje een afgesproken gevecht gaan afspreken de Vanu Corporation tegen SarDuKar kijken wie de nummer 1 is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Vanu Corporation 233056 Outfit points 103 members
SarDuKar 170576 Outfit Points 147 members

Ach ja, het verschil lijkt me al meer dan duidelijk maar als jullie ook nog een keertje jullie ass op een gouden schaal aangereikt willen krijgen door ons, be my guest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Punten zeggen niks, kogels zeggen alles (of in jullie geval energie straaltjes :P ) toch lijkt me dat wel een coole feature om in Planetside te gooien, wars tussen outfits, grote map, 2 kanten met een fort of 2 of zo en dan gewoon fight till the end :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Verwijderd schreef op 08 juni 2003 @ 07:16:
Punten zeggen niks, kogels zeggen alles (of in jullie geval energie straaltjes :P ) toch lijkt me dat wel een coole feature om in Planetside te gooien, wars tussen outfits, grote map, 2 kanten met een fort of 2 of zo en dan gewoon fight till the end :D
Laat dat nou net iets zijn dat men wil implenteren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
ik heb de previeuw hiervan gelezen in de pczone, lijkt me een vet spelletje, maar wel een beetje duur. Ikga em waarschijnlijk niet kopen, vanwege die prijs. ijkt een beetje op infantry maar dan 3d :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom op jongens gooi die characters weg en join Vanu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op 08 juni 2003 @ 07:16:
Mwoh, met 40 man minder 50.000 Outfit points meer zegt toch wel wat hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Vooral over hoe efficient er met kogels wordt omgegaan :D Dus punten zijn wat dat aangaat gerelateerd aan kogels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
keldon schreef op 08 June 2003 @ 13:09:
[...]

Mwoh, met 40 man minder 50.000 Outfit points meer zegt toch wel wat hoor :)
Of misschien hadden jullie wel gelijk op dag 1 van de release 80 mensen in de outfit en niet 5 na een week. Bovendien zegt punten mij totaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Hoef je niet boos te doen hoor DC :P

Neuh, op dag 1 hadden we er amper 10 en tis zo geleidelijk een beetje opgelopen. En er is nu ook een stop op het aannemen van nieuwe mensen aangezien we liever 100 goeden hebben dan 300 n00bs.
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste