[MMOFPS] Planetside

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 844 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-07 14:18
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/planetside.jpg

Het viel me op dat er nog geen topic was over dit (in mijn ogen) zeer veel belovende spel :) Dus wie ben ik om er geen topic voor te openen.

Voor de mensen die zicht afvragen wat een MMOFPS is: een MMOFPS is een Massive Multiplayer Online First Person Shooter. Met heel erg veel mensen in één wereld tegelijk een FPS spelen dus.

Buiten dat het eigenlijk één van de eerste shooters van zijn soort is wordt dit ook een hoogstaand spel qua graphics. Je moet dan ook niet aankomen met minder dat het nieuwste van het nieuwste op hardware als je dit op z'n mooist wil gaan spelen ;)[quote]Game Info:
Massively Multiplayer Gaming takes on a new face in PlanetSide™, where thousands of players wage war in a battle of planetary proportions. A newly designed 3D engine drives PlanetSide's first-person player-to-player combat and vehicular warfare across ten continents. The stage has been set, the battle lines have been drawn, and orbital drop pods are ready to deploy you PlanetSide.

Game Features:
• Massively multi-player FPS
• Player roles to fit the situation, ie. join a team to conquer territory, fortify a base against attack, or support any offensive or defensive maneuver.
• Character development and advancement through ranks
• Team tactical combat for control of planetary regions, with real-time updates on control of territory
• Seamless worlds on a massive scale with large indoor environments
• Real-time weather and environmental factors
• Full team support
• Vehicle physics and flight modelEen minpuntje is wel dat je een maandelijks bedrag zal moeten gaan betalen voor Planetside. Dit zal zo rond de 10 euro zijn. Maar daarvoor in de plaats krijg je wel een buitengewoon mooie, grote en levendige wereld die dag en nacht doorgaat.

Je hebt bijvoorbeeld een opdracht om vijandelijk gebied over te nemen. Uiteindelijk lukt het je en je stopt even met spelen, omdat je even wat rust nodig hebt. Er blijven dan nog steeds mensen door spelen, maar het kan zijn dat wanneer je terug komt het veroverde gebied alweer terugveroverd is.

Screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/Planetside/ps1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/Planetside/ps2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/Planetside/ps3.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/Planetside/ps4.jpg
Click for full-size
Zoals op de screenshots is te zien kan je ook in voertuigen stappen om ff een stukje te rijden. Maar dat is ook wel nodig met zo'n grote speelwereld.

En als laatste nog wat linkjes en info:
Planetside FAQ: FAQ
Ontwikkelaar: Sony
Releasedate: Ergens 2003
Other Info: Weapons & Vehicles

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
*hubba hubba*

Met die auto heft het wel wat weg van Halo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441

Lijkt me cool worde, zeker als dit echt groote battles zou kunnen opleveren met flinke teams aan elke kant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26793

lijkt me wel wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Jummie Jummie! Op dit spel wacht ik al zo lang! Dit gaat gewoon fantastisch worden!
Ik hoop wel dat er een aantal grote "fracties" komen zeg maar die je kan joinen, en ook een aantal kleinere (rebelse) groeperingen! :9~

Was het maar 2003 :z

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 21:50

Paniohitus

Paniohitus

Wel leuk inderdaad, lijkt me wel kut als je gekilled word en dat hele stuk weer moet lopen (hopelijk zijn die werelden niet TE groot :P ). Maar je zal wel respawnen in het stuk wat je het laatst veroverd heb lijkt mij...

Ben wel benieuwd hoeveel man er op 1 server kunnen spelen, en of het dan ook geen hoge pings opleverd..., want als je bedenkt wat een gigantisch verkeer dit teweeg brengt (al die kogels die geschoten worden) zullen dit niet heel erg veel kunnen zijn lijkt mij.... Maar misschien word het speelveld wel opgedeeld in verschillende servers ofzo?

-edit:
gevonden in faqje:

Worlds

How big is the world of PlanetSide?
There are 10 continents encompassing a gigantic amount of land. Precise estimates of square kilometers will be available as we get closer to release. Suffice it to say, it's a tremendous amount of gaming area.

How are warp gates linked?
Every continent has 3-4 warp gates on it. Each of those warp gates links to a specific warp gate on a different continent. Thus, there are many different ways to get to any single continent as you can do a couple of hops through other continents if any one single way is blocked.

What happens if an enemy Empire overruns a continent?
There are bonuses gained for an Empire that is operating on, or from, a continent that is wholly owned by that Empire. Details on these bonuses will be revealed later.

Is there neutral territory?
Any bases or territory not claimed by an Empire is neutral.

Will there be large bodies of water or water-based battles?
Yes, there will be very large areas of water. Each continent is surrounded by ocean, and there are lakes, ponds and marshes on various continents. Will there be water-based battles? Not initially. Water is an area we hope to develop further after release.

[ Voor 53% gewijzigd door Paniohitus op 10-12-2002 18:12 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Erhm, Marco, een grammaticaal foutje:
Het viel me op dat er nog geen topic was over deze (in mijn ogen) zeer veel belovende spel
Prutser :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Switch schreef op 10 december 2002 @ 18:46:
Erhm, Marco, een grammaticaal foutje:

[...]

Prutser :X
Is dat het enige wat je hebt kunnen vinden...?
En 'deze' moest 'dit' zijn prutser!

[ Voor 8% gewijzigd door Hahn op 10-12-2002 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-06 11:58
Lijkt me wel een toffe game
en hijs voor de PS2 neem ik aan... dan ziet het er erg lekker voor uit :)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Yonni schreef op 10 December 2002 @ 18:52:
Voorlopig is ie alleen nog maar voor de PC aangekondigd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Waarom neem je aan dat een MMOFPS voor de PS2 is? Omdat het toevallig door Sony is gemaakt? :?

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Laatst online: 07-06 23:54
Een ps2 kan max 800x600 aan en die schreens zijn al hoger dus is het niet voor de ps2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 12:56
Everquest is ook van Sony (gemaakt door Verant, maar alle rechten enzo en de productie vallen onder Sony), en dat spel bestaat tot nu toe alleen voor de PC. D'r is nu wel een PS2 versie in de maak, maar dat is ook pas jaren na de eerste PC versie. Dus dat een spel van Sony is betekent niet meteen dat 't voor de PS2 is.

Anyways, ik volg dit spel ook al een tijdje, en 't lijkt me zeer interessant. Dit spel lijkt een kruising te worden tussen een MMORPG en Tribes 2, en ik hou in principe van beiden (alhoewel ik nog maar weinig MMORPG games gespeeld heb), dus Planetside wordt waarschijnlijk een ideaal spel voor mij :).

Laatst zijn er ook al inschrijvingen geweest voor een Public Beta, maar daar heb ik toen nog maar niet aan meegedaan, ten eerste omdat mijn systeem nog niet echt super was toen, ten tweede omdat 't nog een Beta is waarbij je echt moet TESTEN en de nadruk minder ligt op het spelen, en ten derde omdat ik niks kon bedenken bij de vraag 'Tell us why we should choose you for the Beta'. Dus volgende keer beter maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:36

FunkyTrip

Funky vidi vici!

En hoe willen ze de lag oplossen? Bij een beetje FPS moet je niet boven de 100 ping zitten maar in een online game zit je al gauw boven de 200. Laat staan wanneer er 100 mannetjes over je scherm lopen. Weinig FPS met 2 frames per seconde

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
FunkyTrip schreef op 10 December 2002 @ 20:00:
En hoe willen ze de lag oplossen? Bij een beetje FPS moet je niet boven de 100 ping zitten maar in een online game zit je al gauw boven de 200. Laat staan wanneer er 100 mannetjes over je scherm lopen. Weinig FPS met 2 frames per seconde
Dat snap ik niet helemaal :?
Online heb ik een ping van 50 met 16 mensen op een goede server. Paar honderd man is natuurlijk wel wat anders, maar dat FPS boven de 200 snap ik niet echt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 18-05 21:50

Paniohitus

Paniohitus

MaRc0 schreef op 10 december 2002 @ 20:04:
[...]

Dat snap ik niet helemaal :?
Online heb ik een ping van 50 met 16 mensen op een goede server. Paar honderd man is natuurlijk wel wat anders, maar dat FPS boven de 200 snap ik niet echt...
Hij haalt een paar dingen door elkaar inderdaad, maar wat hij dus bedoelt is (denk ik) dat als er 100 man op je scherm te zien zijn, je pc hier al snel moeite mee heeft (of de mannetjes zijn niet zo mooi als op de screenshots....). plus dat ik denk dat de servers het nooit halen iedereen een prachtige ping van 50 te geven als er 100+ man op 1 server tegelijk kunnen spelen. Zal eerder rond de 350 zijn.... Of ze moeten zoveel serverlocaties neerplanten dat dit wel kan..., maar dat zal wel niet. En bij een FPS is een redelijke ping (max 200 ) wel vereist, anders kan je snipen en op afstand schieten wel vergeten.

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:17
deze game zag ik al 2 jaar geleden dacht eerst dat het halo was lijkt erg veel opelkaar
wat ik wel weet is dat deze game na 2 jaar alleen maar mooier wordt nu nog hopen dat de gameplay goed inelkaar zit

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 16-07 22:55

Glorificationer426

come we hero rush yes?

en nou maar hopen dat de spelers wat sneller kunnen lopen als in bijv. bf1942... hoeveel kilometers ik daarmee al te voet heb afgelegd...

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Anoniem: 70097

ik Hoop dat ze nu eens andere vormen van betalen doen inv die fucking creditcard kword er gewoon ziek van blegh.Als ze eht eens anders doen dan zouden ze veel meer members hebben

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
p2p vin ik nix, nofi hoor, maar ik wil liever gewooon 1 keer betalen voor een uber spel zoals dit... :/

GTA3 schreef op 12 December 2002 @ 22:24:
p2p vin ik nix, nofi hoor, maar ik wil liever gewooon 1 keer betalen voor een uber spel zoals dit... :/
Amen maar kvind wel dat er maandelijkse kosten moeten zijn maar als ze dat nu via bankcheck deden en die andere shit zouden ze veel betere servers.
kunnen kopen omdat er meer mensen gaan spelen :P dus ze moeten ook kijken naar de mensen die geen c&c hebben en dat zijn er zat :)

• Devil N
  • Laatst online: 03-07 12:56
Anoniem: 70097 schreef op 12 december 2002 @ 22:29:
[...]

Amen maar kvind wel dat er maandelijkse kosten moeten zijn maar als ze dat nu via bankcheck deden en die andere shit zouden ze veel betere servers.
kunnen kopen omdat er meer mensen gaan spelen :P dus ze moeten ook kijken naar de mensen die geen c&c hebben en dat zijn er zat :)
Als je voor MMO games geen credit card nodig zou hebben, dan was ik allang verslaafd geweest aan tenminste enkele MMORPG's, en Planetside zou ik dan ook zeker aanschaffen zodra ie uitkomt. Maar helaas, je hebt nog altijd een CC nodig, wat ik niet heb, en dus is het dubieus of ik ooit verder kom in dit genre dan Public Beta's. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Devil N schreef op 12 December 2002 @ 22:45:
[...]

Als je voor MMO games geen credit card nodig zou hebben, dan was ik allang verslaafd geweest aan tenminste enkele MMORPG's, en Planetside zou ik dan ook zeker aanschaffen zodra ie uitkomt. Maar helaas, je hebt nog altijd een CC nodig, wat ik niet heb, en dus is het dubieus of ik ooit verder kom in dit genre dan Public Beta's. :(
Jah het slaat nergens op,ze willen money verdienen maak dan meer mogenlijkheden vrij.Zodat meer mensen kunnen mee doen |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 70097 op 13-12-2002 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61461

heb de eerst review voor dit spel 2 jaar geleden gezien het moest normaal klaar zijn voor begin 2002 maar het is opgeschoven naar 2003 ik hoop dat het niet weer opschuift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
YES! eindelijk een topic hierover, ik wou er laats zelf al 1 maken maar heb het toch ff afgewacht.
Ik had zelfs op de officiele forums al een vraag gezet of er daar ook Nederlanders rondzwalkten maar ik kreeg mischien 3 reply's of zo.

Dit zijn trouwens de links van de sites van de 3 rassen die je kunt kiezen, elk ook met een eigen forum en info over de rassen.

http://www.terranrepublic.com/

http://www.newconglomerate.com/

http://www.vanusovereignty.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Laatst online: 27-06 14:28
Ziet er goed uit!
Is er ook een public beta voor dit spel? Zal we gesloten beta zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Sipio schreef op 13 December 2002 @ 17:02:
YES! eindelijk een topic hierover, ik wou er laats zelf al 1 maken maar heb het toch ff afgewacht.
Ik had zelfs op de officiele forums al een vraag gezet of er daar ook Nederlanders rondzwalkten maar ik kreeg mischien 3 reply's of zo.

Dit zijn trouwens de links van de sites van de 3 rassen die je kunt kiezen, elk ook met een eigen forum en info over de rassen.

http://www.terranrepublic.com/

http://www.newconglomerate.com/

http://www.vanusovereignty.com/
Cool! Elke kant een eigen site :P
Ook wel leuk dat ze niet elke site gewoon klakkeloos hebben gekopieerd, maar dat ze echt verschillen. :)
Eens kijken wat voor leuke dingen elke kant allemaal heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Elke site heeft ook echt zijn propaganda enz enz..
Ik denk dat ik mijn keuze al gemaakt hebt betreft welke kant ik ga kiezen.
Ik heb dan voornamelijk gekeken naar de wapens en dat soort dingen, helemaal zeker weet ik het nog niet maar ik denk dat het voor mij wordt :

New Conglomerate oftewel NC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetje_boe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-04-2022
Er was geloof ik een public beta geweest,maar ik dacht dat die alleen voor de USA en Canada was. :(
Ik kijk ook al heel lang uit naar dit spel maar vind die 10 euro/dollar toch redelijk veel voor zo'n spel. Server onderhoud enzo is natuurlijk duur,maar dan betaal ik liever in het begin. (dit kan eventueel bijv. 70 euro zijn ipv 50)
De systeemeisen zijn ook erg hoog.
We wachten af hoe het gaat worden...

Der is trouwens een preview op ign:
http://pc.ign.com/articles/380/380065p1.html
check it out

[ Voor 12% gewijzigd door Koetje_boe op 13-12-2002 17:43 ]

If it aint dutch,it aint much

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26793

Koetje_boe schreef op 13 December 2002 @ 17:40:
Er was geloof ik een public beta geweest,maar ik dacht dat die alleen voor de USA en Canada was. :(
Ik kijk ook al heel lang uit naar dit spel maar vind die 10 euro/dollar toch redelijk veel voor zo'n spel. Server onderhoud enzo is natuurlijk duur,maar dan betaal ik liever in het begin. (dit kan eventueel bijv. 70 euro zijn ipv 50)
De systeemeisen zijn ook erg hoog.
We wachten af hoe het gaat worden...

Der is trouwens een preview op ign:
http://pc.ign.com/articles/380/380065p1.html
check it out
probeer jij maar eens winst te maken en zo'n spel te onderhouden gamecompany zijnde :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20627

jah ok, maar een server onderhouden ed kost echt geen 10 euro PER SPELER.

Dit weerhoudt mij ook van dit spel, heb geen creditcard, en dan kost een game je eigenlijk wel 200 euro oid, terwijl het nx anders is dan een offline spel, maar dan online :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20627

Sipio schreef op 13 december 2002 @ 17:31:
Elke site heeft ook echt zijn propaganda enz enz..
Ik denk dat ik mijn keuze al gemaakt hebt betreft welke kant ik ga kiezen.
Ik heb dan voornamelijk gekeken naar de wapens en dat soort dingen, helemaal zeker weet ik het nog niet maar ik denk dat het voor mij wordt :

New Conglomerate oftewel NC..
jezus, tis maar een spelletje hoor :?.

Edit: komt er eigenlijk een soort van open beta oid?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 20627 op 14-12-2002 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60375

hmm open beta jah ben ik ook wel benieuwt naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
jezus, tis maar een spelletje hoor
En dat van iemand die dit post? :

Bij mij net bij Kharkov een game door mijn doen gewonnen. Conquest, we stoinden 150-551 achter, hadden alleen onze thuisbasis nog. Ik in een plane gestapt (ondertussen veroverde mijn team de eerst punt weer terug, dus axis ging daar allemaal heen).

Ik spring boven de 'laatste' vlag uit mn plane, capture die, iedereen spawnt daar, axis massaal terug naar die vlag en we wachtten ze daar allemaal op, dus totaal afgemaakt die axis. 2 allies konden toen rustig alle vlaggen pakken.

Toen iedereen goed samengewerkt (goeie verhoudeingen van classes vooral) en zo toch nog gewonnen met 41-0 .

Toch wel grotendeels mijn werk vind ik, als ik dat punt niet met gevaar voor eigen 'leven' had gecaptured....

Het gaat mij er de laatste tijd mee rom om zo weinig mogelijk gekilled te worden, de frags komen later, probeer gewoon steeds 0x dood tre gaan in een heel spel .

Door jou getypt in het BF42 topic, niks mis met wat enthousiasme in een game he? ;)

[ Voor 121% gewijzigd door Sipio op 15-12-2002 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:46
Voor de mensen die het nog niet gezien hebben: In een officieel nieuwsbericht op de PlanetSide site staat dit:

5) Just to counteract all those various rumors of release dates you're seeing on various sites. Sony Online has only made one commitment to anyone. It's the SAME commitment we've made since E3 last year. The end of Q1, 2003 is our scheduled release date. If you hear anything else, then it's just simply not true.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:23
Het doet me een beetje denken aan Tribes 2, maar dan nog uitgebreider. :) Ben erg benieuwd wat dit gaat worden. Het spel is al zo lang geleden aangekondigd, ik was em alweer vergeten. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Ze zijn er nu 3 jaar mee bezig, opzich normaal voor een game.

Leuke preview: http://www.planetside-universe.com/articles.php?articleId=24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 17-07 11:44

Bosmonster

*zucht*

DutchCommando schreef op 15 januari 2003 @ 17:00:
Ze zijn er nu 3 jaar mee bezig, opzich normaal voor een game.

Leuke preview: http://www.planetside-universe.com/articles.php?articleId=24

3 jaar is niet echt 'normaal' voor een game.. das behoorlijk veel. Misschien voor een MMO-game, maar zelfs dan is het nog veel..

Ik hou het spel al een jaar ofzo in de gaten.. en zit al die tijd al te wachten op een beta :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39251

Bosmonster schreef op 15 januari 2003 @ 17:38:

[...]

3 jaar is niet echt 'normaal' voor een game.. das behoorlijk veel. Misschien voor een MMO-game, maar zelfs dan is het nog veel..

Ik hou het spel al een jaar ofzo in de gaten.. en zit al die tijd al te wachten op een beta :/
Max Payne duurde volgens mij 5 jaar ofzo, dus 3 jaar is niet zo lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaf258
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-02 12:21

daaf258

For Aiur

Anoniem: 39251 schreef op 15 januari 2003 @ 17:55:
[...]

Max Payne duurde volgens mij 5 jaar ofzo, dus 3 jaar is niet zo lang
Als ik nu een game noem die in 1 jaar gemaakt is. Is 3 jaar dan weer lang??

- specs - audioscrobbler -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
daaf258 schreef op 15 januari 2003 @ 18:39:
[...]

Als ik nu een game noem die in 1 jaar gemaakt is. Is 3 jaar dan weer lang??
Neej, dan is 1 jaar kort 8)7 :o

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Deze post was eigenlijk bedoelt als Topic start. Maar aangezien dit topic er al was mocht dat niet dus hier volgt hij dan toch :P:

Planetside word een MMOFPS (Massive Multiplayer Online First Person Shooter) die zich afspeeld in de toekomst.

Het verhaal is vrij kort: mensen komen aan op planeet via zwart gat, zwart gat gaat dicht. Mensen zitten vast en 3 groeperingen vormen zich.

De 3 groeperingen:

Terran Republic
Mightier than any nation, wiser than any government, stronger than any religion, the Terran Republic is

a monument to the values and spirit of the Terran with a long history of achievements too numerous to list.

Unquestionably, its greatest success is the more than one thousand years of peace enjoyed under its governance.

The Terran Republic was officially established with the ratification of the Declaration of Constancy 1,112

years ago by nations weary of nearly two hundred years of war. It put in place the mechanisms that would

provide for the needs of the world's citizens and sustain a vigilant suppression of lawlessness. The Terran

Republic vanquished anarchy and brought chaos to heel. Man moved into an unprecedented period of peace,

innovation and expansion.
http://www.terranrepublic.com

Vanu Sovereignty
The destiny of the human species tilts toward ruin. Thousands of years of shortsightedness and

provincial thinking have hampered its proper evolution. We plunge toward oblivion.

The human species has received the gift of its future: The Vanu technology. The Vanu race transcended its

mortality and touched the white-hot light of destiny. This is the path of humanity. The Vanu knowledge will

deliver us from ignorance. We must not allow its squandering.

Those able to comprehend the promise and potential of humanity will advance. They will usher the less gifted

through the gateway of understanding and cleanse from the species the taint of blindness, ignorance and

mulishness.

We are the shepherds of evolution, the harbingers of progress. We lead toward the light.
http://www.vanusovereignty.com

New Conglomerate
The most precious things we as human beings can possess are our freedoms and our future. For a thousand

years humanity has languished. We no longer improve ourselves as a people; we stagnate under archaic rule that

has outstayed any semblance of usefulness or purpose. And for a thousand years we've been denied the freedoms

that define us as individuals. There hasn't been anything free since the tyrants of the Terran Republic took

over. They hijacked the whole human race, locked it up in a tower of stone and steel, and fed it only

breadcrumbs for a millennium.

They'll tell you how great the Terran Republic is; they won't shut up about the thousand years of the "Eternal

Empire" and how it's the biggest human achievement since we chiseled the first wheel. And people believe it,

now. There might have been a time eons ago when humanity wouldn't have stood for the censorship and the

stifling policing of life that goes on today. But the Republic put one over on us all in a slow fashion, so we

didn't know what was going on until it was too late. It's kind of like that old story about the frog in a pot

of water: Heat it up slow and the fool won't jump out. Before he knows it, he's dead.
http://www.newconglomerate.com

Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dclords/GoT/PlanetSide/1_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dclords/GoT/PlanetSide/2_small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dclords/GoT/PlanetSide/3_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dclords/GoT/PlanetSide/4_small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dclords/GoT/PlanetSide/5_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dclords/GoT/PlanetSide/6_small.jpg

1 2 3 4 5 6

Links

PlanetSide Official Site
PlanetSide Universe
Terran Republic
Vanu Sovereignty
New Conglomerate

Clans (outfits in PlanetSide)

Sardukar
SturmGrenadier
DreamScape Virus

Release Q1 (prolly maart) 2003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Wat heeft jouw post voor nut als de helft al in de startpost staat als ik vragen mag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
MaRc0 schreef op 20 January 2003 @ 19:48:
Wat heeft jouw post voor nut als de helft al in de startpost staat als ik vragen mag :?
Je geeft het antwoord zelf al :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 19-07 14:18
MaRc0 schreef op 20 januari 2003 @ 19:48:

Staat toch wel wat meer informatie in.
Hij heeft moeite gedaan voor deze post, dus laat 'm dat gewoon posten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05 22:23

scim

Nani?

Hmmm, sony kennende zal dit een duur grapje worden om te spelen :)
Iig ik neem niet aan dat ze dit net als infantry en cosmic rift gratis gaan aanbieden. Want een game met dit soort specs gaat gewoon veel te duur worden om gratis te runnen. Het ziet er echter wel heel veelbelovend uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Sorcerer@ schreef op 20 januari 2003 @ 21:47:
Hmmm, sony kennende zal dit een duur grapje worden om te spelen :)
Iig ik neem niet aan dat ze dit net als infantry en cosmic rift gratis gaan aanbieden. Want een game met dit soort specs gaat gewoon veel te duur worden om gratis te runnen. Het ziet er echter wel heel veelbelovend uit :)
Denk aan 10-15 euro per maand (prolly 12,5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 23:36

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Wat een gezeik over die 10 euro per maand. Het is wel de bedoeling dat ze winst maken natuurlijk.

Die zal net zo groot zijn als een normaal bedrijf.
Zo'n MMORPG speel je elke dag uren achterelkaar omdat het zwaar verslavend is. Dat is echt wel 10 euro p/m waard!

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6882

En maar hopen dat deze wel brengt wat we hopen, wat ik heb gemerkt, bij de MMO games die ik heb gespeeld, is dat het de eerste paar maanden (2 a 3) erg verslavend is en ook egt voldoening geeft, je komt mensen tegen, maakt vrienden en spreekt met elkaar af, je gaat achter bepaalde mensen aan, bouwt wat op... maar dan blikt dat het toch niet echt is wat je had gehoopt, zo had ik bij Anarchy Online dat ik het eerst helemaal tegek vond maar dat ik op een gegeven moment helemaal achterlijk wert van het feit dat combat turn based was en dat het meer een statestieken strijd was dan wat anders, daardoor werd het hele spel ook een race om zo snel mogelijk zo hoog mogelijke stats te halen en zo snel mogelijk te levelen, dat soort systemen zitten role playing behoorlijk in de weg en daar naast ook nog eens mij omdat er niets anders van mij gevraagd werd dan mijn character z'n stats op krikken. en Arachy Online is tot nu toe toch de beste MMO die ik gespeeld heb.

Deze is dus niet turn based maar een FPS, wat dus in iedergeval heel interesant is, wat ik me nu alleen afvraag, is of er ruimte zal worden gegeven voor een beetje role playing, want er wordt vlink wat gedaan aan de setting, kijk naar alle apparte sites en faction details.

Ik hoop heel erg dat dit een tegek systeem wordt en ik ga het ook zeker spelen, maar als het niet meer is dan een Tribes 2 met 200 man tegelijk is het het eigenlijk niet waard, en daarom hou ik er nog een paar in de gaten, zoals EVE Online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Anoniem: 6882 schreef op 21 January 2003 @ 18:21:
Deze is dus niet turn based maar een FPS, wat dus in iedergeval heel interesant is, wat ik me nu alleen afvraag, is of er ruimte zal worden gegeven voor een beetje role playing, want er wordt vlink wat gedaan aan de setting, kijk naar alle apparte sites en faction details.
Veel verder dan dit zal het niet gaan qua RPG, je hebt wel een soort lvl's maar je krijgt daardoor niet health erbij. Het enige RPG element is dat je met die lvl's weer nieuwe certification points krijgt, waarmee je vervolgens weer nieuwe voertuigen of wapens kan besturen/gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik wil dit ook spelen maar die verrekte credikaarten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

FunkyTrip schreef op 21 januari 2003 @ 17:45:
Wat een gezeik over die 10 euro per maand. Het is wel de bedoeling dat ze winst maken natuurlijk.

Die zal net zo groot zijn als een normaal bedrijf.
Zo'n MMORPG speel je elke dag uren achterelkaar omdat het zwaar verslavend is. Dat is echt wel 10 euro p/m waard!
al was het alleen al om de servers te onderhouden

nog een www.neocron.com

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

Mja, 10 euro per maand, dan betaal ik toch liever 10 euro per 3 maanden (zoals bijv. planetarion) dat speel ik ten eerste veel meer en langer (compleet hele levensstijl pas ik er op aan). En als FPS speel ik al CS, dus dit moet voor mij serieus "vettere" gameplay opleveren dan CS of Halo PC dat er ook aan zit te komen.
CS is alleen de zooi dat je key moet hebben, servers zijn gratis en hoef je in principe ook niet voor te betalen (buiten een scandinavische instantie ben ik nog niks tegengekomen waar p2p is (pay 2 play)).
Tis een gaaf spel waarschijnlijk, maar het is en blijft een FPS, ook al is het een massive fps. Punt is in FPS zul je het moeten hebben van een goede connectie en is die over de gehele wereld te garanderen etc. :)
Kortom voor mij is het eerst zien, dan geloven en dan nog eens overtuigen, lijkt me een koele ervaring, maar ik wil eerst weten of het het waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Sorcerer@ schreef op 23 januari 2003 @ 09:06:
Mja, 10 euro per maand, dan betaal ik toch liever 10 euro per 3 maanden (zoals bijv. planetarion) dat speel ik ten eerste veel meer en langer (compleet hele levensstijl pas ik er op aan). En als FPS speel ik al CS, dus dit moet voor mij serieus "vettere" gameplay opleveren dan CS of Halo PC dat er ook aan zit te komen.
CS is alleen de zooi dat je key moet hebben, servers zijn gratis en hoef je in principe ook niet voor te betalen (buiten een scandinavische instantie ben ik nog niks tegengekomen waar p2p is (pay 2 play)).
Tis een gaaf spel waarschijnlijk, maar het is en blijft een FPS, ook al is het een massive fps. Punt is in FPS zul je het moeten hebben van een goede connectie en is die over de gehele wereld te garanderen etc. :)
Kortom voor mij is het eerst zien, dan geloven en dan nog eens overtuigen, lijkt me een koele ervaring, maar ik wil eerst weten of het het waard is.
Hoe wil jij Planetarion vergelijken met PlanetSide. Dan vind ik 10 euro per 3 maanden voor Planetarion nog duur. Counter-strike is iets anders dan 3000 man op een server. Bovendien worden die servers niet gehost door Sierra/Valve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6882

DutchCommando schreef op 23 January 2003 @ 08:31:
[...]

Veel verder dan dit zal het niet gaan qua RPG, je hebt wel een soort lvl's maar je krijgt daardoor niet health erbij. Het enige RPG element is dat je met die lvl's weer nieuwe certification points krijgt, waarmee je vervolgens weer nieuwe voertuigen of wapens kan besturen/gebruiken.
meer health naarmate een hoger lvl is een van de minpunten bij de meeste RPGs (zowel Computer als Pen&Paper), ik hou zoizo meer van: "any fool with a gun can kill you" RPGs.
Wat ik bedoel met RPG elementen is niet zozeer technies, maar meer dus het Role Play aspect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is der echt geen andere manier om te betalen dan met een cc want men vader en moeder worden er gek van :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

Planetarion is ook een massive multiplayer game en ik maak de vergelijking met lang spelen. Planetarion speel je ook de hele dag en met/tegen tienduizenden mensen. Nee Sierra/valve hosten geen servers behalve WON, ok niet zoveel dataverkeer, maar het zijn toch servers en binnenkort komt ook steam online en daar zijn ook redelijk wat servers voor nodig om de gebruikers de mods te leveren.
Planetside is gewoon een massive multiplayer game, maar ik vraag me af of een FPS met 3000 man niet onspeelbare lag oplevert en andere problemen. 10 euro voor 3 maanden voor een game die je 24/7 speelt of 10 euro per maand voor een game waar je niet de hele dag mee bezig hoeft te zijn.
Ik wil best betalen, maar het moet wel de verwachtingen waar maken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Sorcerer@ schreef op 23 January 2003 @ 14:33:
Planetarion is ook een massive multiplayer game en ik maak de vergelijking met lang spelen. Planetarion speel je ook de hele dag en met/tegen tienduizenden mensen. Nee Sierra/valve hosten geen servers behalve WON, ok niet zoveel dataverkeer, maar het zijn toch servers en binnenkort komt ook steam online en daar zijn ook redelijk wat servers voor nodig om de gebruikers de mods te leveren.
Planetside is gewoon een massive multiplayer game, maar ik vraag me af of een FPS met 3000 man niet onspeelbare lag oplevert en andere problemen. 10 euro voor 3 maanden voor een game die je 24/7 speelt of 10 euro per maand voor een game waar je niet de hele dag mee bezig hoeft te zijn.
Ik wil best betalen, maar het moet wel de verwachtingen waar maken :).
Voor steam moet je gaan betalen. Nu nog niet, maar over een tijdje wel.

Mja, de lag issue. Ik ben daar zeker benieuwd naar, volgens de previews zit het wel goed, hopen maar :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ondertussen zijn er al weer heel wat dingetjes bekend geworden en losgelaten over Planetside op internet, zoals screenshots en filmpjes. Om een overzicht te geven post ik hieronder een paar nieuwsberichten van Gamer.nl over Planetside :)
Oorlog met duizenden spelers tegelijk in PlanetSide
[08/03/2003]

MMORPG's heb je tegenwoordig in verschillende vormen en varianten, en voor allerlei verschillende gamers. Liefhebbers van galactische oorlogen waar duizenden spelers tegelijkertijd aan het knokken zijn kunnen binnenkort hun hart ophalen bij PlanetSide. PlanetSide combineert een MMORPG met de goede kanten van een FPS. Je kunt dan ook voertuigen besturen en hebt de beschikking over verschillende wapens. Het heeft dan ook veel weg van Tribes 2 qua omgevingen en features.
  • [i][b]Features: [/b] - Massively multi-player FPS - Player roles to fit the situation, ie. join a team to conquer territory, fortify a base against attack, or support any offensive or defensive maneuver. - Character development and advancement through ranks - Team tactical combat for control of planetary regions, with real-time updates on control of territory - Seamless worlds on a massive scale with large indoor environments -- Real-time weather and environmental factors - Full team support - Vehicle physics and flight model [url=http://www.gamer.nl/images/content/CosmicFire/200303/1047136109_0.jpg][img]http://www.gamer.nl/images/content/CosmicFire/200303/small1047136109_0.jpg[/][/][/]
PlanetSide, wat net als de meeste MMORPG's een maandelijkse bijdrage vereist, zal 1 april in Amerika uitkomen. Wanneer het spel voor Europese spelers beschikbaar is, is nog niet bekend. Van de laatste beta build van PlanetSide zijn een aantal nieuwe screenshots verschenen.
PlanetSide: Mix van Tribes en C&C: Renegade
[09/03/2003]

Bij het horen van de term MMORPG denken de meeste gamers aan een fantasie wereld met elfjes, zwaarden, tovernaars en een third person view. Sony Online Entertainment besloot het bij hun MMORPG PlanetSide eens anders aan te pakken. Zo speel je niet in een fantasie wereld, maar een science fiction omgeving en is het spel niet eens een MMORPG, maar een MMOFPS, een Massively Multiplayer Online First Person Shooter met roleplay elementen.
  • [i]Everyone starts off with a pistol, a rifle and a hacking tool. The hacking tool is used to gain entrance to enemy structures and then take control of the building by hacking the command console. A variety of land vehicles, such as the aforementioned Battle Wagon and Gun Buggie, as well as aircraft are also available for your destructive pleasure. So I know what you're thinking: "The vehicles and weapons sound a little like Tribes, right?" In passing, yes. "Capturing enemy buildings? I did that in Renegade!" Just relax, Francis. The difference is that in PlanetSide you have to use experience points to certify or gain skills before you can use all these lovely toys. Points are gained through combat, capturing building or meeting objectives. Just like in a fantasy RPG, you have to plan where you are going to spend your points because some skills are only available to certain specializations.[/] [url=http://www.gamer.nl/images/content/CosmicFire/200303/1047196212_0.jpg][img]http://www.gamer.nl/images/content/CosmicFire/200303/small1047196212_0.jpg[/][/]
Volgens deze preview kun je PlanetSide dan ook samenvatten als een mix tussen de goede onderdelen van Tribes en Command & Conquer: Renegade, aangevuld met een skill systeem en een gigantische wereld waarin drie rassen vechten om de heerschappij over het heelal.
24 uur per dag, 7 dagen per week oorlog in Planetside
[24/03/2003]

De betatest van de MMOFPS Planetside is in volle gang. Het spel staat namelijk gepland voor een release op 19 mei en Verant Interactive is druk bezig om alle bugs te elimineren. In Planetside kun je kiezen uit drie groepen, de Terrans, de Vanu Sovereignty en de New Conglomerate. Op tien continenten zal je met honderden spelers tegelijkertijd strijd leveren. Een strijd die 24 uur per dag, 7 dagen per week doorgaat. van de betatest is een aantal nieuwe screenshots verschenen, die erg veel doen denken aan Tribes 2. Om straks Planetside te kunnen spelen moet je wel over een creditcard beschikken, aangezien het spel een maandelijkse bijdrage vereist.
  • [i][b]Features[/] - Massively multi-player FPS - Player roles to fit the situation, ie. join a team to conquer territory, fortify a base against attack, or support any offensive or defensive maneuver. - Character development and advancement through ranks - Team tactical combat for control of planetary regions, with real-time updates on control of territory - Seamless worlds on a massive scale with large indoor environments -- Real-time weather and environmental factors - Full team support - Vehicle physics and flight model[/] [url=http://www.gamer.nl/images/content/CosmicFire/200303/1048509103_0.jpg][img]http://www.gamer.nl/images/content/CosmicFire/200303/small1048509103_0.jpg[/][/]
Nieuwe trailer van MMOFPS PlanetSide
[26/03/2003]

Eén van de massive multiplayer online games die dit jaar uitkomen is PlanetSide van Verant Interactive. In de first person shooter, die zich dus volledig online afspeelt, wordt er tussen drie partijen gestreden: de Terrans, de Vanu Sovereignty en de New Conglomerate.

In de trailer die vandaag verschenen is van de game wordt het weer goed duidelijk dat PlanetSide het vooral in de open-air gebieden zoekt. Er zijn in totaal tien continenten om op te strijden.
  • [i]The PlanetSide Website now offers a new trailer showing off gameplay from Sony Online Entertainment's upcoming MMOFPS. Introduced with the phrase "One planet. Three Empires. One goal," the trailer is 14 MB in Windows Media Player format and runs one minute, 25 seconds. This forum thread is home to comments about what's being displayed. Thanks Dreamscape Virus.[/] [url=http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200212/1039512611_0.jpg][img]http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200212/small1039512611_0.jpg[/][/]
Volgens Verant moeten we in de uiteindelijke versie, die op 19 mei uitkomt, met honderden spelers tegelijk op een server kunnen spelen. Dat belooft wat. De trailer is vanaf dit adres op te halen, weegt 14 MB en laat 25 seconden beeld zien.
Grafisch ziet het er nog steeds erg indrukwekkend uit, ik ga nu eens bekijken wat het filmpje is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Toch jammer dat er maar weinig mensen zijn die dit spel kennen (op GoT).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Wat me zo opvalt, is dat de graphics ongeloofelijk veel op die van Tribes 2 lijken, maar toch zeggen ze een nieuwe engine gemaakt te hebben (logisch wel).

Ach, Planetside lijkt me best gaaf, ik ben een ontzettende liefhebber van massale veldslagen maar als ik moet afwegen tegen andere MMORPGs, dan steekt Star Wars Galaxies er toch met kop en schouder boven uit.

Degene die het gaan spelen: Good luck! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Anoniem: 12316 schreef op 26 March 2003 @ 19:56:
Wat me zo opvalt, is dat de graphics ongeloofelijk veel op die van Tribes 2 lijken, maar toch zeggen ze een nieuwe engine gemaakt te hebben (logisch wel).

Ach, Planetside lijkt me best gaaf, ik ben een ontzettende liefhebber van massale veldslagen maar als ik moet afwegen tegen andere MMORPGs, dan steekt Star Wars Galaxies er toch met kop en schouder boven uit.

Degene die het gaan spelen: Good luck! :)
Een vergelijking maken tussen Planetside en SWG lijkt me vrij moeilijk (je hebt het immers over een MMOFPS en een MMORPG).
De lead programmer heeft ook aan Tribes 2 gewerkt, vandaar misschien de ietswat "tribes" feel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Tuurlijk kan je het wel vergelijken, je kijkt wat je bij beide dingen leuk vindt :)

Maar dat iemand van Tribes 2 meewerkt is alleen maar goed. Tribes 2 was dan wel niet zo'n populair spel, het was wel erg goed inelkaar gezet (nadat de bugs eruit waren); Graphics waren goed, gameplay ook etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

de 'feel' van tribes 2 zal het hopelijk ook hebben, maar vooral de 'looks' doen het m op dit moment... tis dan nog maar afw88 tot de 19e van mei denk ik zo... *bookmarkt*

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56410

lijkt me wel erg vet als je net zoals tribes echt bases + voertuigen kan claimen en verdedigen en een soort van mini dorpen etc , en dan massale veldslagen voeren over de gebouwen etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Anoniem: 12316 schreef op 26 maart 2003 @ 21:02:
Tuurlijk kan je het wel vergelijken, je kijkt wat je bij beide dingen leuk vindt :)

Maar dat iemand van Tribes 2 meewerkt is alleen maar goed. Tribes 2 was dan wel niet zo'n populair spel, het was wel erg goed inelkaar gezet (nadat de bugs eruit waren); Graphics waren goed, gameplay ook etc :)
Iedereen had het wel steeds over de bugs in Tribes 2, maar eigenlijk heb ik helemaal geen bug gezien :D. Overigens speel ik Tribes 2 nog heel vaak, en het blijft gewoon geweldig (classic dan, base is te sloom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56924

het lijkt idd sprekend op Tribes2, wat een groot pluspunt is imho. nu hoop ik alleen wel dat ze met Planetside je niet dubbel gaan naaien door naast 10 euro per maand ook nog es 40 euro voor het spel zelf te vragen. maar ja, ik zie het al wel gebeuren. wordt een duur grapje, dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Anoniem: 56924 schreef op 27 March 2003 @ 10:40:
het lijkt idd sprekend op Tribes2, wat een groot pluspunt is imho. nu hoop ik alleen wel dat ze met Planetside je niet dubbel gaan naaien door naast 10 euro per maand ook nog es 40 euro voor het spel zelf te vragen. maar ja, ik zie het al wel gebeuren. wordt een duur grapje, dan...
Ze naaien je totaal niet. En inderdaad het kost 50E en dan nog eens $12,95 per maand. Als je vind dat ze je daarmee naaien dan koop je het toch lekker niet? NIET ZEUREN OVER MAANDELIJKSE BEDRAGEN IN MMO TOPICS. (Ik word dat echt zo zat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56924

ja ja. maar dat is nou toch net het hekele punt met deze games. al naar gelang hoeveel mensen p2p kunnen accepteren wordt het succes van zo'n spel bepaald. je kan nog zulke fantastische graphics of gameplay hebben, als te weining mensen een maandelijks bedrag willen betalen dan zal de game een vrij snelle dood sterven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45287

DutchCommando schreef op 27 March 2003 @ 16:11:
[...]

Ze naaien je totaal niet. En inderdaad het kost 50E en dan nog eens $12,95 per maand. Als je vind dat ze je daarmee naaien dan koop je het toch lekker niet? NIET ZEUREN OVER MAANDELIJKSE BEDRAGEN IN MMO TOPICS. (Ik word dat echt zo zat).
Jij noemt het zeuren ....Ik noem het een mening van iemand die jou niet bevalt.

Onthou a.u.b ff dat je op een open forum zit dus dan kan je iemand zijn mening niet bepalen ;)

Ik heb iig totaal geen problemen met een bedrag p.m ,maar nog liever 15 euro p/m dan 10 p/m + 50 euro voor het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56924 schreef op 27 maart 2003 @ 17:56:
ja ja. maar dat is nou toch net het hekele punt met deze games. al naar gelang hoeveel mensen p2p kunnen accepteren wordt het succes van zo'n spel bepaald. je kan nog zulke fantastische graphics of gameplay hebben, als te weining mensen een maandelijks bedrag willen betalen dan zal de game een vrij snelle dood sterven.
er zijn echt duizenden mensen die mmog spelen dus dat is het probleem niet , het is alleen dat het gebruik van een creditcard nog niet is ingeburgerd zoals het in de usa is , dus vandaar dat er een hoop mensen moeilijk lopen te doen , ik heb er totaal geen problen mee speel al jaren mmog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45287 schreef op 27 March 2003 @ 18:18:
[...]

Jij noemt het zeuren ....Ik noem het een mening van iemand die jou niet bevalt.

Onthou a.u.b ff dat je op een open forum zit dus dan kan je iemand zijn mening niet bepalen ;)

Ik heb iig totaal geen problemen met een bedrag p.m ,maar nog liever 15 euro p/m dan 10 p/m + 50 euro voor het spel
Inderdaad maar hij heeft wel gelijk dat er in elk mmog topic (maakt even niet uit welke game) wel 1 of meerdere mensen aan het zeuren zijn over maandelijkse kosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Inmiddels al weer even geleden, maar:

Planetside release staat gepland voor 19 mei!

Als je een paar dollar over hebt, kun je via Fileplanet de beta downloaden en spelen :) Heb je een fileplanet subscription ($6,95/maand), dan krijg je een gratis beta account.

Ik heb de 1.3 GB bijna gedownload... en dan maar eens de oorlog in duiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
19 mei is een stuk eerder dan ik verwachtte. Ik dacht dat ze het op eind 2003 hadden gezet :)
Hopelijk krijg je de eerste maand/paar dagen gratis om het uit te proberen, want ik wil wel eens zien hoe het er aan toe gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
En bosmonster heb je hem al binnen ??
Als je hem al binnen hebt kan je dan wat toffe screens maken ??
en natuurlijk een kleine preview
alvast bedankt

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 19-07 19:33

MaDLiVe

.-Observer-.

Screenies!

Gevonden her en der :X (dg ownage)

Afbeeldingslocatie: http://www.switcher.cd/imagespage/PS0019.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~brui1501/sigonwall.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.switcher.cd/imagespage/PS0020.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.switcher.cd/imagespage/PS0012.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.switcher.cd/imagespage/PS0013.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.switcher.cd/imagespage/PS0015.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.switcher.cd/imagespage/PS0007.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.switcher.cd/imagespage/PS0005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.switcher.cd/imagespage/PS0006.jpg

Tribes2 allom :D

Sorry voor de layout screw up.

[ Voor 3% gewijzigd door MaDLiVe op 28-04-2003 13:39 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Laatst online: 07:23
vind persoonlijk de pre released screenies wat mooier :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60375

hahahah ik ook jah ... nu ik dit zie valt me toch wel wat tegen ( ik vind het nu iets te veel weg hebben van C&C renegade )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39251

De graphics vind ik niet zo belangrijk... het draait toch k*t op mijn PC, dus een beetje minder grafisch hoogstaand is voor mij beter :P

Ik hoop dat de gameplay wel wat beter is dan die van C&C Renegade :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Laatst online: 07:23
De engine blijft etzelfde, dat de graphics dan achteruitgaan betekent niet meteen dat et ook soepelere loopt. Ze kunnen best wel eens de dingen er mooier uit laten zien dat het werkelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opiate
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2012

Opiate

You are a part of me!

Ik ben sinds Zaterdag een gelukkig PS beta tester :p

Ik heb hier een review staan van mijn eerste dag (engels) ;)

XP 1800+@1610 | 512 MB Corsair & 256MB Mushkin PC2100 | Asus A7V266-E | Gainward Geforce 3 Golden Sample 64MB | 40GB Matrox 7200RPM | Plextor 16/10/40 | Philips 109B10 @ 1600 * 1200 75Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Erg leuk geschreven Opiate, mij lijkt echt een erg leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Opiate schreef op 28 April 2003 @ 16:56:
Ik ben sinds Zaterdag een gelukkig PS beta tester :p

Ik heb hier een review staan van mijn eerste dag (engels) ;)
Mijn hele clan (tribes2) speelt de beta, behalve ik natuurlijk :P

Ben weer te traag met insignen, ik w8 het af.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ik ben enigszins teleurgesteld tot nu toe.. maar misschien moet ik nog wat meer spelen :)

Tis moeilijk om bij elkaar te blijven en vaak ben je dus ook alleen of met onbekenden aan het spelen. Als doorgewinterd MMORPG'er valt dat me dus nogal tegen, want juist samenspelen met bekenden maakt een MMO game leuk in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGreatRV
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-01-2021

DaGreatRV

Wah seggie nou?

Ik heb gisteren me aangemeld voor beta-testing, ik hoop dat ik een plaatsje krijg :9~ .

BTW, hoe lang duurde het bij jullie voordat je een reply kreeg van hun, of je mee kunt doen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Je kunt niet meer gratis meedoen met de beta. Je kunt je alleen nog de beta in 'kopen' door een fileplanet account te nemen ;)

Kosten: $6,95.

Maar goed.. das altijd nog goedkoper 'proberen' dan het spel dalijk te moeten kopen en er misschien achter te komen dat het niks is..

[ Voor 43% gewijzigd door Bosmonster op 29-04-2003 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGreatRV

DaGreatRV

Wah seggie nou?

Is dat 6,95 per maand of per jaar of per week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
DaGreatRV schreef op 29 April 2003 @ 12:30:
Is dat 6,95 per maand of per jaar of per week?
$6,95 per maand of $59,95 per jaar. Een jaar abonnement is dus een stuk voordeliger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Is voordeliger, maar je hoeft maar een maand af te sluiten om de beta te kunnen spelen :)

En aangezien ik zelden gebruik maak van de betaalde diensten van Fileplanet vond ik een maand wel voldoende :) Na de download en registratie van planetside heb ik mn account direct weer stopgezet :P (Loopt uiteraard pas af over een maand).

Dus als het je alleen om de Planetside beta gaat, zijn de kosten 'eenmalig' $6,95 :)

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 29-04-2003 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Yay, vandaag toegelaten :D
Nu die reuze beta aan het downen. 8:42 moet het klaar zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGreatRV

DaGreatRV

Wah seggie nou?

Misschien doen ze ook zoiets als een trail account, dus dat je de zooi download en dan gratis voor een paar dagen kan spelen. Zoiets is toch ook bij Earth&Beyond.

BTW, denken jullie dat de game hier gewoon in de winkels komt te liggen, of moeten we alles via amazon krijgen? Zo ja, weten jullie dan al (NL)winkels die deze game slijten? En misschien waar je kunt pre orderen :9 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Weet iemand hier de url van de beta-boards? Als je via Fileplanet je account krijgt krijg je dat meeltje waar dat in zou moeten staan namelijk niet :/

Anyway.. ik probeer dus uit te vinden hoe ik mijn setup (inventory eigenlijk) op kan slaan, zodat ik daar elke keer mee respawn.. Dat lijkt me toch moeten kunnen want elke keer je volledige setup samenstellen gaat nogal snel irriteren :P

Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Laatst online: 20-07 19:29
ow dat ziet er erg leuk uit, is HALO igg nog op de pc uitgekomen ?

nja je zult hier wel clan vorming zien denk ik :)

edit:

lol wist niet dat het topic al 4 page's groot was,

maar goed Als het spel echt uit is moet je dan ook nog betalen ? of is het gewoon aleen voor de beta ?

weer EDIT

PlanetSide, wat net als de meeste MMORPG's een maandelijkse bijdrage vereist, zal 1 april in Amerika uitkomen. Wanneer het spel voor Europese spelers beschikbaar is, is nog niet bekend.

aha ... nouw dat spel wordt dus nixx voor mij want ik ga niet nog een extra betalen voor een beetje schieten, en binnekort komt team-fortrest 2 uit en das weer genoeg spel plezier voor time to come.

[ Voor 85% gewijzigd door Roberto op 29-04-2003 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

RS_003 schreef op 29 april 2003 @ 21:12:
ow dat ziet er erg leuk uit, is HALO igg nog op de pc uitgekomen ?

nja je zult hier wel clan vorming zien denk ik :)

edit:

lol wist niet dat het topic al 4 page's groot was,

maar goed Als het spel echt uit is moet je dan ook nog betalen ? of is het gewoon aleen voor de beta ?

weer EDIT

PlanetSide, wat net als de meeste MMORPG's een maandelijkse bijdrage vereist, zal 1 april in Amerika uitkomen. Wanneer het spel voor Europese spelers beschikbaar is, is nog niet bekend.

aha ... nouw dat spel wordt dus nixx voor mij want ik ga niet nog een extra betalen voor een beetje schieten, en binnekort komt team-fortrest 2 uit en das weer genoeg spel plezier voor time to come.
:)

Beetje krom vergeleken. Planetside is namelijk heel groot. Maargoed net mijn eerste stappen gezet. Chaos allom. Nu maar slapen en morgen weer een kijkje nemen. I am impressed als fanatiek tribes2 speler.

[ Voor 9% gewijzigd door MaDLiVe op 30-04-2003 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57209

Geweldig spel. :)

Ik heb het eindelijk een beetje door na ongeveer anderhalf uur spelen, maar het is echt super. Net een battle met +/- 100 man aan mijn kant en ook zoiets aan de andere kant, echt geweldig joh. Zoiets beleef je niet met Battlefield 1942! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opiate
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2012

Opiate

You are a part of me!

Bosmonster schreef op 29 April 2003 @ 21:08:
Weet iemand hier de url van de beta-boards? Als je via Fileplanet je account krijgt krijg je dat meeltje waar dat in zou moeten staan namelijk niet :/
http://www.planetside.com/beta

Ik weet het, het klinkt onlogish maar het it echt zo ;)
Anyway.. ik probeer dus uit te vinden hoe ik mijn setup (inventory eigenlijk) op kan slaan, zodat ik daar elke keer mee respawn.. Dat lijkt me toch moeten kunnen want elke keer je volledige setup samenstellen gaat nogal snel irriteren :P

Iemand een tip?
Voor zover ik weet is dat een nieuwe bug, tot de patch van gisteren werkte het saven prima. Daarna ben ik regelmatig gecrashed met mijn Reaver, aangezien de "invert mouse for flying" niet meer aan stond |:(

XP 1800+@1610 | 512 MB Corsair & 256MB Mushkin PC2100 | Asus A7V266-E | Gainward Geforce 3 Golden Sample 64MB | 40GB Matrox 7200RPM | Plextor 16/10/40 | Philips 109B10 @ 1600 * 1200 75Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Hmm je kunt wel een setup opslaan in de equipment panel.. kun je wel direct een set equipment aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:26
Welk niveau zitten julie al met je speler ik zit nu op 14 en speel nu een maand de beta.
Het is een erg gaaf team spel :)
Jammer dat de servers soms nog down gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

stunter schreef op 01 May 2003 @ 16:54:
Welk niveau zitten julie al met je speler ik zit nu op 14 en speel nu een maand de beta.
Het is een erg gaaf team spel :)
Jammer dat de servers soms nog down gaan :)
Daarom is het een beta, ik speel nu 2 dagen :D Maar ik ga gegarandeerd kopen, en betalen. Ik ben er echt helemaal gek van. Ik heb nu een sqaud met 8 clanmembers gevormd, gemiddelde level 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 19-07 14:18
Stel je kunt de client ergens downloaden, heb je er dan iets aan of moet je als nog betalen voor een account om te spelen ?
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.