[MMOFPS] Planetside deel 2

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste
Acties:
  • 1.145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel kan redelijk eentonig worden maar dat ligt ook aan hoe factions omgaan met de SOI die ze innemen. Gebeurd redelijk vaak dat je net met een groepje de basis aan het innemen bent als de zerg langs komt om te helpen, xp pakt en dan weer vertrekt naar de volgende basis zonder defensie achter te laten (dit is DE reden waarom ik adv engineering wil gaan halen, heb nog 3 cert points nodig, bijna BR 9).

Hierdoor blijf je eigenlijk heen en weer rennen tussen SOI om ze te blijven innemen (natuurlijk wel leuke xp, vandaar dat iedereen het doet). Zie het ook niet gauw gebeuren dat een squad achter blijft bij de towers bij de warp points maar goed, zou wel het beste werken denk ik ;)

Het enige wat ze echt nog moeten fixen in het spel is hun collision detection, die is redelijk brak momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Len schreef op 05 August 2003 @ 08:56:
[...]

Als je dit topic helemaal had gelezen had je kunnen weten dat er geen gamecards zijn in europa, en dat er ook geen gamecards komen hier.

Neem een Credit Card.....
ja dat is de probleem eh, me vader wilt hem niet uitlenen en kan dus niet betalen :\

btw hoe komt dat dat ik telkens een hoge packet loss heb terwijlde andere 0.2% packet loss hebben :'(

[ Voor 13% gewijzigd door ADMK op 05-08-2003 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-10 22:27

Len

Leeg

Tja, je hebt toch echt een credit card nodig.

En die packet loss komt door je verbinding. Ook als je een oude (lees trage) PC hebt kan je wat loss krijgen.

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Len schreef op 05 August 2003 @ 13:39:
Tja, je hebt toch echt een credit card nodig.

En die packet loss komt door je verbinding. Ook als je een oude (lees trage) PC hebt kan je wat loss krijgen.
ik heb een paar dagen geleden een niewue comp gekocht dus het komt echt niet door me PC en ik heb een 512/256 Kabel verbinding

Btw ik heb een site gevonden die gamecards verkoopt binnen europa maar tis een duitse site dus ik kan er niet veel mee :/

http://www.okaysoft.de/ gebruik de search

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
JeroenB schreef op 12 June 2003 @ 08:16:
[...]

Voor zover ik ervaringen heb gelezen van verschillende configs is het goed te doen. Ik las bijvoorbeeld dat iemand met een 600MHz P3 en een GeForce2 er ook goed mee uit de voeten kon. ...
lol kannik met me 500MhZ ook is probere :Y) |:(

eneuh ,moet je het spel nu downen of kopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len

Len

Leeg

Er staat dat ze leverproblemen hebben, dat kan kloppen omdat ze niet geleverd worden naar europa?

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len

Len

Leeg

geemfriek schreef op 05 August 2003 @ 15:06:
[...]

lol kannik met me 500MhZ ook is probere :Y) |:(

eneuh ,moet je het spel nu downen of kopen :?
.......

Als je het download heb je 7 try-out dagen, Als je het koopt heb je een maand.

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Laatst online: 13:09
ADMK schreef op 05 August 2003 @ 14:29:
[...]

ik heb een paar dagen geleden een niewue comp gekocht dus het komt echt niet door me PC en ik heb een 512/256 Kabel verbinding

Btw ik heb een site gevonden die gamecards verkoopt binnen europa maar tis een duitse site dus ik kan er niet veel mee :/

http://www.okaysoft.de/ gebruik de search
Dat je een 512/256 verbinding hebt zegt niks. Misschien heeft je provider wel heel weinig connecties naar internet-exchanges etc.
Len schreef op 05 augustus 2003 @ 15:14:
[...]

.......

Als je het download heb je 7 try-out dagen, Als je het koopt heb je een maand.
En als je na 7 dagen verder wil spelen moet je het kopen waarna je een maand "gratis" krijgt.

[ Voor 49% gewijzigd door DutchCommando op 05-08-2003 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:47

Gerco

Professional Newbie

Verwijderd schreef op 05 augustus 2003 @ 09:30:
(dit is DE reden waarom ik adv engineering wil gaan halen, heb nog 3 cert points nodig, bijna BR 9).
Ik heb combat engineering weer weggedaan, je krijgt er alleen de ACE voor en daar moet je er dan 100 van bij je hebben om een beetje nuttig te zijn.
Hierdoor blijf je eigenlijk heen en weer rennen tussen SOI om ze te blijven innemen (natuurlijk wel leuke xp, vandaar dat iedereen het doet).
Inderdaad, leuke xp, ik hoop dat het over een maandje of wat op werner wel over is met de xp craze. De meeste mensen zijn dan wel BR12-16 en hebben de meeste certs die ze willen hebben. Misschien komt er dan wat tactiek in het spel.
Zie het ook niet gauw gebeuren dat een squad achter blijft bij de towers bij de warp points maar goed, zou wel het beste werken denk ik ;)
Dat mis ik inderdaad wel, een soort "globale" planning. Hierdoor worden echte fronten alleen gecreerd door de zerg en die is net zo snel weer weg als 'ie gekomen is. Tenzij twee zergs elkaar tegenkomen. (Bij Gunuku op Hossin of Cyssor kan dat leuk, dat eilandje is best wel leuk vechten).

1 van de leukste gevechten die ik gehad heb was wel op Ishundar in 1 toren. Wij, NC, waren hardhandig van het continent gejaagd door de TR en waren tot 1 toren beperkt. Daar hebben we het met een man of 30 nog een dik uur weten te houden tegen de Terran hordes. Tot een aantal van ons het ging vervelen en er een stuk of 10 wegliepen naar sanc (COWARDS!). Toen werden we in de relatief korte tijd van een minuut of 10 helemaal verpletterd, maar het was wel leuk.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
DutchCommando schreef op 05 augustus 2003 @ 15:21:
[...]

Dat je een 512/256 verbinding hebt zegt niks. Misschien heeft je provider wel heel weinig connecties naar internet-exchanges etc.

[...]

En als je na 7 dagen verder wil spelen moet je het kopen waarna je een maand "gratis" krijgt.
welke provieder heb jij dan? ik gebruik Wanadoo Broadband Premium , maar ik denk dat ik verander naar @home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
ik had een probleem met die packet loss, heb dus die live chat optie geprobeert met een van die SOE Agents, hij zei dat ik direct connecten met me kabel moet uitproberen (ff morgen uitproberen) hij vroeg of ik nog andere vragen had, dus ik vroeg hem het volgende:

Check hier

;) dus ze komen hopelijk toch naar europa

aah sorrie, dubble post :\

[ Voor 4% gewijzigd door ADMK op 06-08-2003 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

ADMK schreef op 06 augustus 2003 @ 00:55:
ik had een probleem met die packet loss, heb dus die live chat optie geprobeert met een van die SOE Agents, hij zei dat ik direct connecten met me kabel moet uitproberen (ff morgen uitproberen) hij vroeg of ik nog andere vragen had, dus ik vroeg hem het volgende:

Check hier

;) dus ze komen hopelijk toch naar europa

aah sorrie, dubble post :\
Kijk aan jou heb ik tenminste wat _/-\o_ dat zijn pas handige vragen :)

verder kan ik wel genieten van dit spel, heb het gister non stop gespeelt van 12-24 met name de continent-rushes met squads kan ik wel van genieten ;) Ik ben nu zelf nog een beetje aan het rondraggen om XP te vangen (met name door ANT's te gebruiken en basissen te vullen) en dan proberen mn vliegbrevetten allemaal te halen... Verder zijn er nog gewoon te weinig engineers/medics om het spel enigszins tactisch aan te pakken.... verder vind ik het meevallen met de lag, battles met 50+ man vielen an sich nog best wel mee :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gerco schreef op 05 August 2003 @ 18:13:

Ik heb combat engineering weer weggedaan, je krijgt er alleen de ACE voor en daar moet je er dan 100 van bij je hebben om een beetje nuttig te zijn.
Ik wil CE niet gebruiken om de hele tijd mee rond te lopen. Ik ben meestal solo bezig achter de linies van de vijand om towers enzo alvast in te nemen. Aangezien ik dat 9 van de 10 keer met inf armor doe heb ik zowiezo geen ruimte. Maar zodra ik de toren heb ingenomen kan ik van spullen wisselen zodat ik de net ingenomen toren ietwat kan aanpassen met mijnen, spitfire turrets, motion detectors en boomers. Is niet overkomelijk voor een vijand maar maakt het wel een stuk irritanter om de toren weer in te nemen. Hetzelfde is mijn bedoeling voor een basis die net is ingenomen.
Inderdaad, leuke xp, ik hoop dat het over een maandje of wat op werner wel over is met de xp craze. De meeste mensen zijn dan wel BR12-16 en hebben de meeste certs die ze willen hebben. Misschien komt er dan wat tactiek in het spel.
een heleboel mensen weten nog niet dat je zodra de hack is gebeurd (dus nog 15 minuten voordat de basis is overgenomen) dat je weer weg kunt gaan en nog steeds xp krijgt voor de 25 minuten daarvoor die je aanwezig was in het gevecht. (dit is natuurlijk niet nuttig als je een lege basis inneemt, krijg je toch geen xp)

Wat ik gisteren had op Forseral is dat ik de basis Lugh gehacked had, een squad van TR achterliet om het te verdedigen (was licht bevolkt met NC, was geen probleem) en rende daarna naar de Pwyll basis om die te hacken. Jammer genoeg had de squad in Lugh er na 5 minuten genoeg van en gingen weg, waardoor ik een hack kwijt was, de afstand voor lul had gelopen en voor lul 5 minuten in pwyll rond had gesneaked om ongezien bij de CC te komen. Dat was wel heel erg irritant.
Dat mis ik inderdaad wel, een soort "globale" planning. Hierdoor worden echte fronten alleen gecreerd door de zerg en die is net zo snel weer weg als 'ie gekomen is. Tenzij twee zergs elkaar tegenkomen. (Bij Gunuku op Hossin of Cyssor kan dat leuk, dat eilandje is best wel leuk vechten).

1 van de leukste gevechten die ik gehad heb was wel op Ishundar in 1 toren. Wij, NC, waren hardhandig van het continent gejaagd door de TR en waren tot 1 toren beperkt. Daar hebben we het met een man of 30 nog een dik uur weten te houden tegen de Terran hordes. Tot een aantal van ons het ging vervelen en er een stuk of 10 wegliepen naar sanc (COWARDS!). Toen werden we in de relatief korte tijd van een minuut of 10 helemaal verpletterd, maar het was wel leuk.
Ik moet zeggen dat ik het alleen bij NC heb gezien dat 1 of 2 personen towers blijven bewaken (wat het voor mij verdomde lastig maakt om ze in te nemen, ik verkas meestal naar een andere tower als ik daar achter kom ;)

Vind het spel wel erg leuk, weet niet hoe snel het gaat vervelen. Heb wel het complete spel besteld om het gratis maandje te spelen iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
goed nieuws voor de player with no CC check deze topic, hopelijk besteld gcshop.nl een paar gamecards die ze vervolgens via hun shop te bestellen is

http://www.gamecom.nl/forum/thread/1909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
*bumpie* :P Ik heb sinds een paar dagen PlanetSide en t'is geweldig :D
Alleen is het soms erg laggy.
Me DX settings staan allemaal op (heeel) low en in PlanetSide zelf ook alles op Low.
Keb probeerd te varieren met Preloading maar zit geen verschil in. Ook BIOS->AGP **** size veranderen naar 64 mb (zat eerst @ 256) helpt niet...

Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Dutchmega.. ik heb nu 1 gig geheugen.. het spel loopt ineens zo soepel als het maar kan. Ik raad het je aan.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Tja.. Ik heb niet echt het geld om wat te kopen dus ik zoek meer een software-achtige oplossing.
Maar 512 lijkt me wel genoeg.... + 2 gig swapfile :P (dus niet :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-10 14:11
Ik ben vorige week van 512MB naar 1GB gegaan en het verschil is echt verbluffend! Lang heb ik geweigerd om te upgraden omdat ik niet snapte waarom er meer dan 512MB nodig zou zijn. Toch maar gedaan nadat een vriend van me er goede ervaringen mee had en inderdaad: geen geschok meer tijdens het spel! Super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

mjah tis echt heerlijk spelen zolang je maar dik 800 meg geheugen over hebt ;) mn koe doet nu ook heel erg weinig sinds ik planetside heb uitgevonden... ik heb nog tot morgen om mn trial uit te proberen... btw, mn nick op PS is hetzelfde als hier... BR8 inmiddels...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
wie wilt hier voor mij betalen met een CC als ik vooruitbetaal? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Als je PLanetside koopt via Amazone of zoiets, voor hoe lang kan je dan PlanetSide spelen? Aangezien dat je per maand moet betalen? Of weet iemand waar ik alleen een abbo kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
als je de game zelf koopt krijg je 30 dagen gratis, en daarna moet je betalen, je kan jammer genoeg alleen met een CC betalen ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

hmmz... voorlopig laat ik het maar bij trial, dan maar kijken oftie hier uiteindelijk nog beschikbaar is... eventueel maar naar Duitsland rijden dan als ik er tijd voor heb :/

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
haal er dan gelijk een voor mij :P

*kan niemand hier voor me betalen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Weet iemand waar ik kan lezen over de BEP kan lezen? Kan nergens vinden @ PS site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:55
Je kunt dmv van paypal die gamecards bestellen. Iemand had al gezegd dat je voor paypal ook al een CC nodig hebt. Dat is dus niet het geval, je kunt gewoon een overschrijving via de bank regelen wat ruim een week dr over doet om op je paypal account te komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
ja maar 70+ dollar voor een gamecard vind ik wel achterlijk duur :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Jongens... de LLU (Logical Link Unit :?) zit er inmiddels ook in :) Ik vind het persoonlijk erg gaaf dat ding... verbetert de sfeer nog weer meer in de game... en inmiddels is er ook meer bekend over een expansion pack voor PS...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Post dat soort updates hier gerust trouwens, het topic is er juist om zo'n uitgebreid mogelijk overzicht te geven ook voor nieuwe spelers :) Dan weten mensen die die updates gemist hebben of zomaar willen meelezen ook waar het over gaat. Komtie:
Certain facilities on each continent will require that an object called the Lattice Logic Unit (LLU) be retrieved and delivered to a nearby friendly facility. In these facilities, attackers will hack the Control Console and the Lattice Logic Unit will appear randomly in one of the Lattice Logic Unit sockets that are spread out within the facility. An icon will appear on the overhead proximity map, indicating the general location of the LLU. The carrier will have fifteen minutes to deliver the LLU to a randomly determined friendly facility that is only one lattice link away.

Once the LLU appears, an attacker retrieves the LLU from the socket by being the first to approach and touch it. The player will then be marked as the LLU carrier - the LLU does not take up inventory space. MAXes may not pick up the LLU. Likewise a player carrying the LLU may not switch to MAX armor from an order terminal. Though a cloaked soldier may pick up and carry the LLU, his cloaking with not work while it is in his inventory. If the LLU carrier is killed, the LLU will drop to the ground and another friendly character may pick it up by running over it. Note that defenders may not pick up the LLU once it is in the field. However, they can defend it from the attackers, thereby expiring its fifteen minute timer.

The LLU carrier will glow and will be marked on the proximity map. Since the LLU is not a physical inventory item, it may not be stored in lockers or vehicle trunks. The carrier cannot drive any vehicle, but can ride as a passenger or gunner in any land vehicle (but not aircraft). A dropped LLU will be marked by a pulsating sphere on the continental map.

ATTACKERS

The carrier has to take the LLU back to a friendly facility that one lattice link away and secure at the time. All players will be notified of the destination facility through messages on the HUD and chat window. If there is no valid destination facility at the time of the hack (i.e. there are no linked friendly facilities - for example, a facility that is only linked through a warpgate), then the facility will use the original Hack and Hold gameplay mode. Once the carrier has reached the destination they will approach its Control Console and hit the action key. If the destination facility is valid, then the hacked facility is immediately captured. Those who are in the Sphere of Influence (SOI) of either the facility that spawned the LLU or the destination facility will receive capture experience. There is also a a mobile SOI surrounding the LLU that counts toward capture experience.

DEFENDERS

The defenders will have two options for resecuring the facility. Either stop the carrier from reaching the destination Control Console or make their way into their own CC room to resecure, just like the current model.

The facilities that will use the LLU capture model will be:

Solsar: Bastet, Mont, Thoth
Hossin: Acan, Chac, Voltan, Zotz
Cyssor: Aja, Chuku, Gunuku, Pamba, Tore
Ishundar: Enkidu, Irkalla, Neti
Forseral: Caer, Neit, Ogma
Ceryshen: Nerrivik, Sedna, Tootega
Esamir: Mani, Vidar, Ymir
Oshur: Rashnu, Yazata, Zal
Searhus: Laka, Ngaru, Sina
Amerish: Cetan, Mekala, Sungrey

Locations of LLU Sockets

Effective August 16, 2003, the LLU will only spawn in one socket in each base. These locations are listed below:

Amp Station: On the catwalk that crosses over the main room.
Bio-Lab: In the blue room beneath the barracks.
Dropship Center: Inside the air vehicle creation terminal room.
Interlink Facility: Beneath the rooftop Radar Dish in the room that houses equipment terminals.
Tech Plant: Below the stairs near the front door.

Until that time, the LLU will spawn in one of five locations throughout the base. These locations are as follows:

AMP Station:

On the Main Room Catwalk
Barracks/Rec Room
Basement near the exit sign (backdoor corridor)
In the courtyard near the vehicle pad

Bio-Lab:

Medical Center behind Main Room
Rooftop overlooking the vehicle pad
Blue room below barracks
Basement, near the tunnels that lead to the Control Console

Dropship Center:

Barracks/Rec Room
Dropship Port (where the air vehicle terminals are)
In the room beneath the rooftop radar dish
Basement near the exit sign (backdoor corridor)

Interlink Facility:

Barracks/Rec Room
Main Room
In the room beneath the rooftop radar dish
Mid-basement level near the backdoor exit

Tech Plant:

Outside on the balconies below the air vehicle creation pads
Main Room
Mid-basement level near the tunnels leading to the underground vehicle terminals
Barracks/Rec Room
Wat ik alleen niet helemaal begrijp is waarom ze eerst een paar dagen getest hebben met random locaties voor de LLU-spawn en daarna ermee gestopt zijn. Opzich snap ik wel dat ze experimenteren met mogelijkheden, maar waarom als je toch al besloten hebt wat het gaat worden dan nog een tijdje iets anders introduceren? Toch nog even een laatste test voor de vergelijking mocht het niet bevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Er is ook nog een kleine update over de expansion pack "Core Combat":
UNCOVER THE EDGE FOR VICTORY!

Below the continents of Auraxis™ lie the secrets to an ancient alien technology. Join your fellow comrades in uncovering these vast caverns and the technology that will give your empire the edge on the battlefields above.

If you and your teammates have the skill and perseverance to emerge victoriously, you will unlock the technology and tools to gain powerful new weapons, vehicles, underground transports and enhanced empire bonuses. PlanetSide: Core Combat also features:

• Six new massive underground war zones
• New Ancient-technology vehicles and weapons which can be used by all Empires
• Head-to-Head Urban style combat in subterranean cities
• Unique alien complexes to explore and conquer
• New underground environments from volcanic lava flows to ice caverns
• Ancient technology can be used by all Empires to upgrade existing surface level facilities
Aangezien ik geen uitgebreide ervaring heb met MMO-spellen voordat ik aan Planetside begon vraag ik me af hoe dit precies gaat werken. Als je die expansie koopt kun je ook ondergronds vechten maak ik hieruit op, dus heb je gewoon een soort grot-ingangen die dicht zijn als je die expansie niet hebt? Wel weird als je dan alleen bovengronds vecht en je facility krijgt voor- of nadelen aan de hand van dingen die ondergronds gebeuren, waar je zelf helemaal niet bij kan of invloed op hebt!

Of moet iedereen die expansie kopen? Lijkt me niet toch?

De nieuwe Core Combat wapens zien er wel redelijk cool uit trouwens. Wel leuk dat ze ze toevoegen aan de huidige certificaties (aan de andere kant, nog meer certificaties met een vast maximum level van BR20 zou wel voor veel diversiteit zorgen!)

[ Voor 10% gewijzigd door JeroenB op 20-08-2003 10:35 . Reden: Laatste alinea toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-10 20:47
Zou iemand mij kunnen helpen?

Ik heb een Draytek router in huis (werkt perfect)

Maar als ik wil connecten (opstarten game) lukt dit totaal niet. Zijn er nog bepaalde filters die ingesteld moeten worden?

Ik heb de support op de Planetside pagina bekeken maar kom er niet uit.

Nou het werkt. Vraag me niet hoe vanmiddag geprobeerd en toen deed hij het :?

[ Voor 18% gewijzigd door Steefph op 21-08-2003 00:03 ]

Alles is terug te redeneren naar 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Lijkt me dat je probleem niet met de Draytek te maken heeft. Ik heb er namelijk ook eentje en heb er nooit wat dan ook aan hoeven veranderen. Klopt ook wel aangezien er voor zover ik weet helemaal geen incoming connecties hoeven te worden gemaakt. Alleen naar buiten toe en dat staat standaard allemaal open op een Draytek.

Alleen als je in-game een voice server wilt hosten moet je de juiste poorten openzetten op je firewall, maar dat staat los van het connecten om het spel te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Ik zie nogal wat mensen die laaiend enthousiast zijn over PS, maar ik zelf zie er geen goeie toekomst in.

De game zal nooit meer in balans zijn, er zal altijd een overheersend empire blijven, dit omdat er een hoop mensen zijn die zodra er een wapen of voertuig verbeterd word bij een empire gelijk daarbij gaan, daardoor word dat empire weer overheersend, gaan ze daarna andere empires betere stuff geven of ze nerfen het betreffende wapen gelijk weer zodat er weer geswitched word... Ook zijn de fights steeds hetzelfde, elke keer weer dezelfde soort basissen aanvallen op dezelfde manier, onderling contact tussen de outfits is te langzaam om een goed gecoordineerde fight te hebben. Het is gewoon allemaal op die basis af stuiven en hopen dat je met meer mensen en vuurkracht bent.

Ik speel PS vanaf het begin van de final en toen was alles redelijk in balans, je won wat, maar je verloor ook wat. En je had battle's van een paar uur op 1 base. Heb 1x een battle meegemaakt waarbij we de hele avond tot diep in de nacht gevochten hebben om 1 basis, zo akelig goed in balans waren beide empire's (ik zit bij de Vanu, andere empire was de TR).

Tegenwoordig hebben ze de game aardig verknaait met al die patches.

Het aantal PS spelers is iig op Werner flink afgenomen de laatste maand, zo erg zelfs dat dus de balans compleet onderuit is gegaan en er teveel continenten gewoon leeg zijn.
Ga je de battle's verspreiden dan worden het kleine battle's waarbij de wapens zwaar gaan meetellen en kunnen die gevechten in korte tijd beslist zijn.

Mijn huidige maand zit er bijna op en dan gaat het spel in de kast, voorgoed of tot Sony inziet dat er veel mis is met de game.
Binnenkort de expansion pack, hoop heisa er omheen, maar niet meer als een lokkertje voor nieuw bloed, het verknaaide principe van het spel blijft slecht.

Nu klink ik nogal negatief over het spel, tuurlijk zitten er geweldige dingen in, alleen ik vergelijk het met het begin van de final.

Goingin - BR19 - CR2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
Goingin schreef op 20 augustus 2003 @ 19:27:
Ik zie nogal wat mensen die laaiend enthousiast zijn over PS, maar ik zelf zie er geen goeie toekomst in.

De game zal nooit meer in balans zijn, er zal altijd een overheersend empire blijven, dit omdat er een hoop mensen zijn die zodra er een wapen of voertuig verbeterd word bij een empire gelijk daarbij gaan, daardoor word dat empire weer overheersend, gaan ze daarna andere empires betere stuff geven of ze nerfen het betreffende wapen gelijk weer zodat er weer geswitched word... Ook zijn de fights steeds hetzelfde, elke keer weer dezelfde soort basissen aanvallen op dezelfde manier, onderling contact tussen de outfits is te langzaam om een goed gecoordineerde fight te hebben. Het is gewoon allemaal op die basis af stuiven en hopen dat je met meer mensen en vuurkracht bent.

Ik speel PS vanaf het begin van de final en toen was alles redelijk in balans, je won wat, maar je verloor ook wat. En je had battle's van een paar uur op 1 base. Heb 1x een battle meegemaakt waarbij we de hele avond tot diep in de nacht gevochten hebben om 1 basis, zo akelig goed in balans waren beide empire's (ik zit bij de Vanu, andere empire was de TR).

Tegenwoordig hebben ze de game aardig verknaait met al die patches.

Het aantal PS spelers is iig op Werner flink afgenomen de laatste maand, zo erg zelfs dat dus de balans compleet onderuit is gegaan en er teveel continenten gewoon leeg zijn.
Ga je de battle's verspreiden dan worden het kleine battle's waarbij de wapens zwaar gaan meetellen en kunnen die gevechten in korte tijd beslist zijn.

Mijn huidige maand zit er bijna op en dan gaat het spel in de kast, voorgoed of tot Sony inziet dat er veel mis is met de game.
Binnenkort de expansion pack, hoop heisa er omheen, maar niet meer als een lokkertje voor nieuw bloed, het verknaaide principe van het spel blijft slecht.

Nu klink ik nogal negatief over het spel, tuurlijk zitten er geweldige dingen in, alleen ik vergelijk het met het begin van de final.

Goingin - BR19 - CR2
Hey go!!!!
Ik heb f gereageerd op jouw post op ons forum waar je dit ook zei.Je hebt helemaal gelijk.Dit spel is zo eentonig,ik heb vreselijke spijt van dit spel.Ook vind ik het te gortig dat je ruim 15 $ moet betalen per maand voor een spel wat eigenlijk alleen maar bugs had,je weet dat ik net weer heb geupgrade(je weet ook wat voor prob ik had).Ik baalde zo van dit spel dat ik gister mijn account heb opgezegd.

Greetz C

p.s. clan of toet?????Hehe,bij hoeveel clans zit je wel niet >:)

• Goingin
Corona schreef op 20 August 2003 @ 20:16:
[...]

Hey go!!!!
Ik heb f gereageerd op jouw post op ons forum waar je dit ook zei.Je hebt helemaal gelijk.Dit spel is zo eentonig,ik heb vreselijke spijt van dit spel.Ook vind ik het te gortig dat je ruim 15 $ moet betalen per maand voor een spel wat eigenlijk alleen maar bugs had,je weet dat ik net weer heb geupgrade(je weet ook wat voor prob ik had).Ik baalde zo van dit spel dat ik gister mijn account heb opgezegd.

Greetz C

p.s. clan of toet?????Hehe,bij hoeveel clans zit je wel niet >:)
Ik heb nog een dikke week, dan is het voor mij mijn laatste maand ten einde. Gaan we weer ff op zoek naar wat anders he Cor :)

CoT, das een distributed computing clan, heeft niks met gamen te maken zoals bij BBE het geval is :)

(For the record, zit nu in 3 clans, waarvan ik er bij 1 amper ben en de ander wat minder, dus dan blijft er 1 over he :D )

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
tjah heb het vannacht ff gespeelt maar snap de bedoeling niet.

hoe weet je nou wat je moet doen?

• Steefph
Je moet gewoon de basis van de tegenstander hacken.

Tenminste dat is mijn ervaring (8u speeltijd :p)

• B-BRAIN
  • Laatst online: 10-04 20:09
is der niet ergens een simpele uitleg waar staat uitgelegd wat en hoe je wat moet doen

• Len

Len

Leeg

www.planetside.com

En als je dan nog 1 keer klik daar, kom je op deze page:

http://planetside.station.sony.com/howto/index.jsp

[ Voor 76% gewijzigd door Len op 21-08-2003 13:44 ]

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Wat de kritiek van de posters een paar posts terug aangaat, dat is opzich compleet waar maar is zo voor vrijwel ieder spel. In alle MMOs heb je dat het na een tijdje hetzelfde wordt - bij reguliere LAN/Internet games is het nog veel erger. Hiervoor speelde ik fanatiek Counter-Strike, maar om nou te zeggen dat dat steeds anders is... Na een tijdje kun je die maps wel dromen. Voor de liefhebber echter is het steeds een stukje scherper, preciezer en gestroomlijnder kunnen uitvoeren van hetzelfde wel een doel opzich. Als je dat niet leuk vind, dan zijn singleplayer games waarschijnlijk meer geschikt. Alleen dan moet je elke paar weken iets nieuws kopen omdat de content steeds op is :) Bij multiplayer games zit er allicht nog heel veel "content" in de onvoorspelbaarheid van je menselijke tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breadje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:16
@goingoin:
Ik vraag me beina af of jij nog wel hebt gespeeld de laatste tijd, Gister heb ik met mijn squad een aanval begonnen op een basis die de vanu graag wilde houden, we zijn daar 3 uur bezig geweest. Helaas moest k toen eten maken en eten. Toen ik terugkwam waren ze nog steeds bezig die basis te hacken. Kortom er zijn wel degelijk zulke overdreven groote lange batles. Overigens niet alleen gister.
Verder vind ik de balans wel meevallen, wat alleen het probleem is dat er overdag vooral TR spelers zijn en pas rond de avond meer rassen komen Dat betekend dus dat wij (ja ik ben TR :P) een hele zooi eilanden innemen die daarna weer worden terugepakt zodra het wat later op de dag is. Aan de andere houdt dat het spel gaande.
En dan nog als laatste opmerking, je zegt dat er weinig spelers zijn op weren de laatste maand? Ook hier vraag ik me af met welke ervaring je dat zegt, de laatste week zit werener elke avond (zo ongeveer vanaf 19:30) voor zo'n 75%vol met mensen

Anyway zoals je gemerkt en ben ik wel tevreden met het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goingin
breadje schreef op 26 August 2003 @ 12:41:
@goingoin:
Ik vraag me beina af of jij nog wel hebt gespeeld de laatste tijd, Gister heb ik met mijn squad een aanval begonnen op een basis die de vanu graag wilde houden, we zijn daar 3 uur bezig geweest. Helaas moest k toen eten maken en eten. Toen ik terugkwam waren ze nog steeds bezig die basis te hacken. Kortom er zijn wel degelijk zulke overdreven groote lange batles. Overigens niet alleen gister.
Verder vind ik de balans wel meevallen, wat alleen het probleem is dat er overdag vooral TR spelers zijn en pas rond de avond meer rassen komen Dat betekend dus dat wij (ja ik ben TR :P) een hele zooi eilanden innemen die daarna weer worden terugepakt zodra het wat later op de dag is. Aan de andere houdt dat het spel gaande.
En dan nog als laatste opmerking, je zegt dat er weinig spelers zijn op weren de laatste maand? Ook hier vraag ik me af met welke ervaring je dat zegt, de laatste week zit werener elke avond (zo ongeveer vanaf 19:30) voor zo'n 75%vol met mensen

Anyway zoals je gemerkt en ben ik wel tevreden met het spel :)
Dan vraag ik weer hoe lang jij het spel al speelt :)
Ik had idd zelf gister ook een battle die mij terug deed denken aan de beginperiode van PS, onwijs lang battlen om 1 base, dat zijn de leuke dingen (misschien praten we dus nu over dezelfde battle, maar ik kan me niet meer herinneren of de battle die ik bedoel tegen de TR was)

Maar zeg nou eens zelf, zijn er niet gewoon teveel continenten voor het aantal spelers wat er is? Want hoeveel man er ook op werner is, er zijn altijd wel een aantal "lege" continenten waar basecappen een makkie is (totdat je bijna het continent hebt, de tegenstander dat door heeft en er oppositie komt :))
Ik zie gewoon te vaak een aantal continenten tegelijk waar gewoon 100+ posities zijn, is op zich jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 09:37

Belgar

Archmaster ranzige code..

Het ligt er natuurlijk ook erg aan hoe en hoevaak je het speelt. Ik ben voornamelijk een avondspeler. Gewoon een beetje knallen als ik er zin in heb. Balans ben ik eigenlijk niet zo in geinteresseerd. Zolang niemand me van 300 meter met 1 schot omlegt ga ik niet zo zeuren. Ben al sinds beta Vanu en zelfs na 3 maanden het minst gewilde empire te zijn, ben ik niet van plan over te stappen.

De empires kloppen toch wel redelijk. Vreemd genoeg is vooral de verdeling over het type wapen/voertuig heel anders, niet de verdeling tussen wapens van hetzelfde type. Zo gebruiken vooral terrans veel vliegtuigen, omdat die zelden tegen hun eigen 'geleide raketten systeem' komen te staan. Daarentegen gebruiken de vanu veel meer tanks dan de andere empires. MAX'es worden dan weer veel meer gebruikt door de terrans dan door andere empires.
Onderling zijn de meeste wapens wel redelijk verdeeld qua kracht, alleen hebben ze onverwachte side-effects gehad op andere wapens en de verdeling van de certificates. Zou men bijvoorbeeld besluiten de terran AV niet meer te laten 'locken' op vliegende doelen, dan zou het aantal piloten bij de VS en NC waarschijnlijk drastisch toenemen. Mischien zou ik dan zelfs voor het eerst van mijn leven een terran AA max zien :P . Aan de andere kant vind ik dit soort effecten juist erg interessant. In plaats van alle wapens hetzelfde te maken is er nu een soort dynamiek die bepaalde taktieken meer of minder intessant maakt, afhankelijk van het empire dat je speelt

...Als het maar werkt

• breadje
@ Goingin:
Ik weet niet of er teveel continenten zijn, mijn outfit trekt zich meestal terug van een continent als er geen weerstand is, je hebt dan gelijk er is inderdaad geen zak aan om een leeg continent te hacken dat kan iedereen. Het komt er meestal op neer dat we verzijld raken in van die lange gevechten (kom net uit een batle tegen de vanu :P) waar je 5k exp voor krijgt.
Ik denk dus dat het vooral je eigen keus is of je grote gevechten hebt of niet.

Ik denk wel dat de uitbreiding het spel wel te groot maakt, er zouden dus niet meer continenten moeten komen of ze zouden de helft van de servers moeten opdoeken want anders zijn er inderdaad te weinig mensen online.

@ Belgar:
hmm ik vind juist dat de vanu het meest die max gebruiken, die dingen die zij hebben zijn gewoon te goed. Het kost echt een hele sloot zergs (ja die breinloze spelers die er ook bij zitten, met een cycler een max proberen uiteschakelen :)) voordat die dingen dood zijn. De reden dat de tr weinig maxs gebruikt is om de simmpele reden dat die dingen het echt voor geen ene meter doen. Er komt een hoop lawaai uit maar dat is eigenlijk alles, het is veel handiger om antivehiculair (zo schrijf je dat denk ik niet) te zijn. Omdat je dan van die leuke doelzoekende raketjes kan schieten. Ik ben zelf ook alleen maar max als ik even twee punten over heb en ik aan het wachten ben tot ik weer 3 punten vrij heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar

Belgar

Ik weet dat het niet zo lijkt, maar uit de stats blijkt toch echt dat veel meer TR's MAX certificates hebben. En TR max'es zijn echt beter dan de vanu variant. Gelukkig voor mij worden ze meestal slecht gebruikt. Ik kom regelmatig goed georganiseerde TR outfits tegen en dan maak je geen schijn van kans tegen TR Maxes. Ik zie ook dat je zegt dat je alleen de 2 punten max gebruikt.. dat is dus de beroemde AA max die ik nog nooit actief ben tegengekomen. Ik zou zeggen log eens in op een amerikaanse server en bestorm eens een toren met 2 terran pounders..... Niet dat ik hier ook de wapen discussie wil starten. Het is hoe ze gebruikt worden. bij de AI max is dit bijvoorbeeld een mooie opsomming (close range):

TR AI max (pounder) : 3/4 hits = kill
NC AI max : 3/5 hits = kill
VS AI max : 25 hits = kill

Natuurlijk schiet de vanu max sneller, maar de 'shock value' van de max is dus beduidend minder. Hetzelfde geldt ook voor de 'saturation', daar de andere max'es een (klein) area effect hebben. Ik heb zelf een lange tijd met plezier een vanu AI MAX gespeeld, maar ik denk niet dat ik ooit de adrenaline rush heb opgewekt die ik zelf ervaar als ik ineens tegen een Terran of conglomerate AI MAX sta

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry hoor maar de lameste wapens ingame zijn de TR pounder en de striker (doelzoekene raketjes ja). Speel maar eens de andere zijden en ervaar :)

Wat denk je in een toren of @ CC dat beter is... een JUMPJET MET EEN PLAFOND DIE TEGEN JE HOOFD AANZIT of dat je 2x zo snel kan schieten .....

(dan heb ik het er nog niet over dat de pounder mensen kan neerknallen om hoeken heen en 2 verdiepingen lager)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Ik vind die laser wapens echt zwaar irritant, vooral die Heavy Gun van vanu is erg irritant vooral als je met 5+ mensen in een klein kamertje zit :/

[ Voor 3% gewijzigd door ADMK op 31-08-2003 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar

Belgar

ADMK schreef op 31 August 2003 @ 22:12:
vooral als je met 5+ mensen in een klein kamertje zit :/
Tja, moet ik nog meer zeggen ? Als een br 1 noob daar 2 frags naar binnen gooit ben je er ook geweest. Dit is alleen kritisch in spawn rooms, anders is er geen excuus om met 5 man in een klein kamertje te zitten.

Zojuist een ontzettend leuke battle tegen TR gespeeld... 1 vanu tegen 6 TR. Ik heb in 25 minuten meer punten gehaald dan 1,5 uur forestal ervoor. Uiteindelijk verloren toen ze slim werden en reinforcements met MAX'en in de spawn room zette. Heb iets van 27 kills tegen 5 deaths van mijn kant gehaald >:) . Iedereen die het nog niet weet: de AUDIO ENHANCEMENT implant is ontzettend goed, vooral in dit soort situaties. Het laat je vijanden op de kaart zien waar je nog geen direct zicht op hebt. ik zie 2 TR de CC inlopen. 1 pakt z'n tool, de ander gaat zitten (ik zie waar). Met cloaker: surge aan en stormen, beiden zijn dood voor ze weten dat ze aangevallen zijn. normaal: aantal frags naar binnen, en gewoon schieten. mensen wachten namelijk vaak als de deur open gaat, totdat je binnen loopt. je hebt al een aantal granaten binnen voordat ze door hebben dat je niet van plan bent om verder te lopen.

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
cool :)

ik en een vriendje willen het spel toch wel kopen, alleen waar is planetside op dit moment het goedkoopst?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Geen waar'ie het goedkoopst is. Let erop dat de introductieprijs 49,95 was en er wel al geregeld (voornamelijk) websites gespot zijn waar'ie voor rond de 45 te krijgen was. Gebruik dit als leidraad zou ik zeggen :)

• JeroenB
Inmiddels zag ik dat de faculty control advantages zijn ingevoerd. Nog mensen die hier al uitgebreid mee gespeeld hebben en er een mening over hebben? Zelf vind ik dat vehicle schild dat zich automatisch kan opladen zeer gaaf. Zorgt er bij dodge fights vooral ook voor dat je ergens naartoe kunt vluchten waar ze je niet snel zullen volgen. Of althans, in de praktijk volgen ze toch wel, maar daar krijgen ze dan spijt van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Ik heb het een tijdje mogen spelen maar was het zomaar ineens 'beu' hoe het kan heb ik geen verklaring voor maar het was gewoon zo... nu zit ik met het probleem dat mijn 'maand' afgelopen is en ik op zoek moet naar een nieuw kaartje.... wat me trouwens opviel, nadat de demo-versie afgelopen was er ineens veel minder mensen het spel speelden... wat kan ik daar woest om worden grrrr :(

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar

Belgar

Ach, dat heb je altijd. Het is even gratis en iedereen springt erop. Ik ben eerlijk gezegd blij dat ze weer weg zijn. Wat we eigenlijk missen zijn instellingen per server. Er kunnen gewoon nog teveel mensen op een continent. Leuk for 1 server in de US, maar nergens anders. Maximaal 50-70 spelers of zo. Niet leuk als je niet meer op een continent kunt, maar nu ben je OF aan het laggen OF niets aan het doen. Ook niet bevordelijk.

Ik heb nog altijd niet mijn BR 20 gehaald. Toch speel ik al sinds begin van open beta. Gewoon niet zergen en niet meteen opgeven als je niet wint. Mischien dat ik daarom nog steeds leuk kan spelen.

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Ik ben BR16 en CR2 en speel al vanaf het einde van de closed beta (ik kwam er laat achter dat ik was uitgenodigd, had natuurlijk geregd via zo'n Yahoo mailaccount en las dat zelden :)) Zergen doe ik ook niet aan mee, eigenlijk is mijn rol nogal divers. De laatste tijd vind ik het weer leuk om met een Reaver van alles te doen - levert relatief weinig XP op, maar wel een enorme kick als je een eenzame LLU-drager kan intercepten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breadje
hmm Ik heb helaas het zelfde probleem, Ik heb 2 maanden zeer veel gespeeld. Alleen heb ik er nu oppeens ontzettend genoeg van. Ik weet niet precies waarom, mischien omdat ik alles nu zo'n beetje heb gezien. Het eenigste warom ik nog zou strijden is om een hogere cr rank te krijgen. Alleen hebben we in mijn outfit zulke goede sl dat ik ook weer niet zo veel zin heb er zelf een te lijden :). Nou ja kortom ik ben er ook mee gestopt en ook vrij oppeens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Heeft iemand de Core Combat beta al gespeeld? Ik kreeg een mailtje van Sony dat de Open Beta was gestart, dus iedereen met een Planetside account zal nu de beta kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Even voor de geintresseerde zonder Creditcard: Het is nu ook mogelijk om gewoon via de bank te betalen!!! (Heb ik daarstraks gedaan, werkt goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja na zo een 7-8 maanden spelen en Br20/cr5 op NC werner begint er toch wel wat te vervelen. zogenaamde "core Objective" is gewoon nog steeds hetzelfde en ik zie SOE dat niet veranderen.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Ja uhm, Zijn er eigenlijk nog Planetside Spelers hier? ik wil namelijk weten of je nu ook cia Global Collect kan betalen, want in SWG kan het namelijk wel en dan kan ik betalen via giro wat makkelijker zal gaan ipv met CC :)

Iemand?

/edit:

Ah k*t :X ik zie het al (2 posten boven) , het kan dus :D

[ Voor 16% gewijzigd door ADMK op 21-02-2004 22:45 . Reden: debiele fout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Laatst online: 16-10 17:09
Weet iemand of die 30-dagen trial (die volgens mij eerder een 7-dagen trial is) van download.com het nog doet? Ik wil het spellie namelijk nog wel een keer proberen.

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefph
Dan moet je een nieuwe gebruiker aanmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
-- volgens mij heb ik het gevonden

[ Voor 85% gewijzigd door Kwartjuh op 23-02-2004 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
30 dagen!? Waar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Niet...laat maar... ik koop em wel vandaag denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zit dat tegenwoordig eigenlijk met die gamecards? zijn die nu wel verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Lijkt me niet, zeker niet aangezien ze inmiddels betaling via bank ondersteunen. Die cards zijn veel te lastig ivm fraude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Hm, jammer... maargoed ik heb em gekocht, en heb wel een creditcard... maaruh, welke server is het beste om te beginnen? ik zie dat niet in de FAQ staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Lekker is dat.... mijn key is al in gebruik :( Kan ik een dure helpdesk bellen... :r

naja, spel terug gebracht naar de winkel.... ik had er geen folie bij, dus waarschijnlijk had een medewerker zich eens op een gratis game getrakteerd...
Lekker is dat :/

[ Voor 52% gewijzigd door Kwartjuh op 24-02-2004 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was wel geinterreseerd, heb de 7-day trial gedownload. Maar nu crasht ie zodra ie de level geladen heeft. Ik ga dit spel dus mooi niet kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 23:45:
Was wel geinterreseerd, heb de 7-day trial gedownload. Maar nu crasht ie zodra ie de level geladen heeft. Ik ga dit spel dus mooi niet kopen...
waar is die trial te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

hoe zit dat met die 7 day trial. Want ik heb de file nu binnen, maar hij vraagt om een key.

Kan iemand mij helpen ?

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
www.planetside.com Trial is nog beschikbaar

anyways is er iemand hier met een cd-key die de game niet meer leuk vind en hem graag wilt weggeven? ik wil'm wel heel graag :+

[ Voor 11% gewijzigd door ADMK op 23-04-2004 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14-10 14:20

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hmmm na het in actie zien van deze game @ een vriend van me ga ik nu ff de trial downloaden.
Ziet er vet uit iig. Ben benieuwd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Speelt er echt niemand deze game meer? vind het wel jammer want er zijn veel nieuwe dingen bijgekomen net zoals dat capitol gedoe ofzo, heel erg leuke update. je hebt nu ook Reaver School op de Werner server (wat erg mooi was) je zag heel veel reavers een continent aanvallen en je zag dus een hele platoon reavers boven een basis vliegen, een heel mooi gezicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 10-10 17:14
Ik ga hem binnenkort eindelijk toch aanschaffen :) . Had tijd terug de open beta met veel plezier gespeeld, en ben nou eindelijk in het bezit van genoeg geld en een creditcard. Ik zat eerst te twijfelen tussen lineage2 en dit spel, maar na een tijdje begon ik me zo te ergeren aan bepaalde dingen van dat spel dat het planetside is geworden.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:47

Gerco

Professional Newbie

CRiMiNaL schreef op 07 maart 2004 @ 15:12:
hoe zit dat met die 7 day trial. Want ik heb de file nu binnen, maar hij vraagt om een key.

Kan iemand mij helpen ?
Same here, net 1.5GB gedownload en installed (zogenaamd een 30 day trial @ download.com), vraagt 'ie om een key en er staat nergens hoe je aan zo'n ding moet komen. Weet iemand dat misschien?

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb het een tijdje terug ook gespeeld en ik had wel weer een keer zin om te spelen.
Moet dus nu weer mijn account subscriben alleen dan krijg ik de melding 'creditcard rejected but due to system failure' schiet dus niet echt op.

En als ik op dat forum hier een vraag over wil stellen lijkt het dus alsof ik niet eens in kan loggen of zo.
kan een heel verhaal typen maar op de een of andere vage manier krijg ik mijn post niet gesubmit.

Geen fijne dingen als je weer ff wilt gamen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 10-10 17:14
Waar ken je hem nog kopen?

https://store.station.son...KU=PS1RE-HG-SW0503-PLNTSD

Out of stock |:(
Hun eigen spel ffs

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Gerco schreef op 28 april 2004 @ 19:56:
[...]

Same here, net 1.5GB gedownload en installed (zogenaamd een 30 day trial @ download.com), vraagt 'ie om een key en er staat nergens hoe je aan zo'n ding moet komen. Weet iemand dat misschien?
Gamespy (fileplanet) bied enkel deze trial aan als het goed is. De key kan je dan ook daar vinden als je een account (gratis) bij gamespy hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit topic net een beetje zitten lezen (tot pagina 7, daarna had ik er geen zin meer in) en mij leek Planetside wel een leuke game, nu heb ik een vraagje:
Kan je ook een trial nemen ofzo, op fileplanet stond een 7day trial, maar die is afgelopen, nu zag ik op de homepage (www.planetside.com) iets staan van 10day buddy trial, kan iemand mij dat misschien uitleggen, want ik zou het spel wel graag ff willen proberen voordat ik het wil kopen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Ja ik heb hem nog gespeelt maar net me abonnement gecanceled, ik kan de game nog tot 4 juni spelen, mail me als je een trial key wilt maar de probleem is dat je de game NIET kan downloaden, je moet dus de CD's van iemand lenen die wel planetside heeft.

Je kan de game kopen bij GCShop.nl
In de dumphoek staat er nog 1 voor een koopje (20 euro) (hier dus: http://www.gcshop.nl/showpage.php?id=50 )
In Den Haag mediamarket staat hij ook te koop maar dan voor 45 Euro (dacht ik) en in gcshop.nl ook voor 42 Euro [ Hier dus ] voor mensen zonder credit card! Je kan gewoon via giro/bank rekening betalen doormiddel van eenmalige machtiging, alleen giro/banknummmer intikken en je kan spelen (duurt geen paar dagen zoals andere mmorpgs)

gcshop.nl is een betrouwbare shop, in 3 werkdagen gekregen en snelle support :)

[ Voor 3% gewijzigd door ADMK op 01-06-2004 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faico
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-10 13:35
DutchCommando schreef op 30 december 2003 @ 12:37:
Even voor de geintresseerde zonder Creditcard: Het is nu ook mogelijk om gewoon via de bank te betalen!!! (Heb ik daarstraks gedaan, werkt goed).
heeft iemand hier wat meer info over ? Kan het namelijk nergens vinden... kwil namelijk maybe Planetside (eindelijk) aanschaffen maar heb nog geen credit card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Ik heb planetside gespeelt, gewoon eenmalige incasso, giro nummer intikken en klaar

[ Voor 13% gewijzigd door ADMK op 02-06-2004 05:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jap
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 13:01

Jap

No worries

ik heb mn oude account ook maar is aangeslingerd, weet alleen nog niet welke side ik moet kiezen? was altijd NC maar ik weet nog niet hoe of wat. iemand een id?

Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Kies gewoon de TR, dan speel de je de game gelijk op godlike :P

VS = Super Easy
NC = Easy
TR = Godlike

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jap

Jap

No worries

brrr das wel ff wenne weer zeg :P in vergelijking met cs oid.
was wel gelijk weer like them good old days. dikke battle op solsar.
*snuif lucht op* die heerlijke lucht van het vechten :) priceless

Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik mag weer tot 15 juni gratis spelen dus ga even kijken wat er veranderd is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 22:05:
Hey ik mag weer tot 15 juni gratis spelen dus ga even kijken wat er veranderd is :)
Nou een hele hoop! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jap

Jap

No worries

idd zeg, er is best veel veranderd, een balkje waar je je info ziet van xp's per playtime, hack times op map info vette nieuwe wapens + voertuigen,

im going to like this :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Welke kant is nu de beste? Ik speelde vroeger altijd VS maar die werd later weer verneukt.... Ik krijg over 3 maanden ofzo weer normaal internet en dan komt Planetside er weer op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ADMK schreef op 07 juni 2004 @ 22:34:
[...]

Nou een hele hoop! :D
ja best tof maar ik ben weer volledig noob zeg :)

vanavond maar is een lange tocht maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Dutchmega schreef op 08 juni 2004 @ 17:24:
Welke kant is nu de beste? Ik speelde vroeger altijd VS maar die werd later weer verneukt.... Ik krijg over 3 maanden ofzo weer normaal internet en dan komt Planetside er weer op ;)
De TR op Werner is iig heel goed bezig, heb 2x in 1 maand een world domination meegemaakt

Bijna World Domination:

Afbeeldingslocatie: http://atlas.et.tudelft.nl/schuij70/webspace/ext/we-rule2.jpg

World Domination:

Afbeeldingslocatie: http://atlas.et.tudelft.nl/schuij70/webspace/ext/world.jpg

Als je goed kijkt is 1 eiland dus gephotoshopped :P maar daar werd hard geknokt voor de laatste basis(sen) (Was op dit moment gewoon op ishundar ff chillen en genieten van 't map >:) )

(Screenies van de Dutch Rebellion Outfit Website!)

OWJA!

30-day Free trial voor mensen die het willen uitproberen, ik weet niet zeker of het echt 30 dagen zijn maar ik heb hem iig van planetside-universe.com. de 30-day trial is vanwege hun 1 jarige bestaan :)

http://www.fileplanet.com/retail/planetside/

[ Voor 5% gewijzigd door ADMK op 08-06-2004 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
/dubble post |:(

[ Voor 98% gewijzigd door ADMK op 08-06-2004 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
30-day Free trial voor mensen die het willen uitproberen, ik weet niet zeker of het echt 30 dagen zijn maar ik heb hem iig van planetside-universe.com. de 30-day trial is vanwege hun 1 jarige bestaan
Helaas is het geen free trial, als je iets verder leest staat er 'for a special price' ..ik trapte er zelf ook in want ik wou eindelijk eens een outfit maken die de naam van onze game community kon dragen, bij ons spelen er maar 3 PS dus ik dacht als er nou wat leden zijn die ff die trial downen kan ik er een starten, maar die 30 dagen trial is dus niet gratis helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jap

Jap

No worries

eerder kon je via gamespy/fileplanet toch een free 7 dagen trial krijgen? is dat nu niet meer zo?
als je een paar mail adressen had kon je best een tijdje spelen (wel steeds nieuwe char maarja als je anders niet kan spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faico
nou fijn is dat... gister mijn kopie van Planetside binnengekregen van bol.com.
CD1 bleek een diep krasje in te zitten waardoor die niet kon installeren (handmatig kopieren werkte ook niet / meerdere computers geprobeerd). Vervolgens maar op aanraden van de technische dienst bij Planetside (live chat is wel ideaal) de 30 dagen versie van internet gedownload, wat gewoon dezelfde versie is als op de cd's blijkbaar. Maar goed toen bleek ook nog eens dat mijn key code al in gebruik was... :(

Dus die gaat retour naar bol.com...

Maar goed, is het ook mogelijk (creditcard waarschijnlijk voor nodig) om gewoon de versie van internet te downloaden en dan per maand een bedrag te betalen of MOET je perse hem in de winkel kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Volgens mij is de enige reden dat ze willen dat je hem eerst koopt omdat je dan ook nog eens de aanschafprijs moet neerleggen naast het maandbedrag. Er zit wel een maand gratis bij maar die is dan wel erg duur :) Verder zijn de versies identiek lijkt me, sterker nog, de daadwerkelijke content op de CDs in de boxed set heb je weinig aan, je zult eerst wel een paar uur moeten downloaden om alles up-to-date te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faico
volgens mij kan ik gewoon, omdat er nu een actie loopt, als ik een credit card heb bij fileplanet een key kopen voor planetside die mij toegang geeft tot 30 dagen planetside (http://www.fileplanet.com/retail/planetside/).

Das eenmalig speciale prijs en dan weer normale per maand prijs. Maar volgens mij hoef je dan NIET de boxed cd versie te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Ik denk dat ik dit spel maar weer eens moet gaan spelen, ik heb het vorig jaar ergens een week of wat gespeeld, kijken of we nu wat verbetering hebben en we wellicht wat andere mensen kunnen overhalen om dit ff lekker te doen...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
wie de game wilt kopen, er is een copy te koop @ http://www.gcshop.nl/showpage.php?id=50 voor maar 15 euro, ik heb hem zelf van daar gekocht en het is zeer betrouwbaar en ook erg snel (Binnen 3 werkdagen was die thuis)
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste