[MMOFPS] Planetside deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste
Acties:
  • 1.145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-10 14:11
Het is wel zo dat als je een taak kiest je aardig wat BRs nodig kunt hebben om het echt goed te doen. Ik ben bijvoorbeeld een zware infanterist en heb dus Medium Assault, Heavy Assault en Reinforced Armor nodig. Opzich ben je dan klaar dus met BR6 kun je dat zijn. Het heeft echter wel voordelen om ook Engineering en Medical te hebben zodat je van niemand afhankelijk bent. Daarvoor ben je dan dus al BR12. Voor mobiliteit wil je dan een AMS, da's al BR14. Ik ben nu BR15 en dat is mijn layout :) Als ik BR20 ben wil ik nog Hacking erbij hebben (totaal onafhankelijk!) en Special Assault (voor de Decimator voor redelijke range tegen vehicles/MAXes).

Maar het ligt er puur aan wat je wilt, als Reaver piloot kom je met de Reaver certification en misschien Engineering (voor repair) al weg en dat kan op BR4! En zoals Belgar zegt, een infiltrator heeft ook weinig nodig. Zelf zou ik zeggen: Infiltration Suit, Hacking, Advanced Hacking, Wraith en AMS. Dat kan op BR8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenB schreef op 02 July 2003 @ 14:06:
Het is wel zo dat als je een taak kiest je aardig wat BRs nodig kunt hebben om het echt goed te doen. Ik ben bijvoorbeeld een zware infanterist en heb dus Medium Assault, Heavy Assault en Reinforced Armor nodig. Opzich ben je dan klaar dus met BR6 kun je dat zijn. Het heeft echter wel voordelen om ook Engineering en Medical te hebben zodat je van niemand afhankelijk bent. Daarvoor ben je dan dus al BR12. Voor mobiliteit wil je dan een AMS, da's al BR14. Ik ben nu BR15 en dat is mijn layout :) Als ik BR20 ben wil ik nog Hacking erbij hebben (totaal onafhankelijk!) en Special Assault (voor de Decimator voor redelijke range tegen vehicles/MAXes).

Maar het ligt er puur aan wat je wilt, als Reaver piloot kom je met de Reaver certification en misschien Engineering (voor repair) al weg en dat kan op BR4! En zoals Belgar zegt, een infiltrator heeft ook weinig nodig. Zelf zou ik zeggen: Infiltration Suit, Hacking, Advanced Hacking, Wraith en AMS. Dat kan op BR8!
+SURGE ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Surge is inderdaad ook erg cool voor Infiltrators, vooral omdat het met dat lichte suit ook zo lang meegaat en de snelheid echt enorm is :) Zelf ben ik nu naast Darklight (erg belangrijk voor defense!) Personal Shield aan het gebruiken. Met Medical heb je geen regeneration nodig, Surge is niet zo goed in combinatie met een Reinforced Exosuit. Eigenlijk ga ik op termijn kiezen tussen Advanced Targeting en Personal Shield denk ik. Misschien dat ik tegen die tijd al BR18 ben en niet meer hoef te kiezen :)

Trouwens:
Today, we are introducing the much anticipated Test Server for PlanetSide. Stop in and preview the new features, content and fixes before they hit the live server. The Liberator will be making its debut on the Test Server today as well.
Met als uitleg:
Here's how to get to the PlanetSide Test Server preview:
  • Patch Planetside normally.
  • Copy (do not move) the entire Planetside directory to a new location on your computer.
  • In the PS directory, find "PlanetSideTest.exe"
  • Make a shortcut to the test patcher on your desktop.
  • Run the patcher and, if desired, hit "play" to enter the Planetside test environment.
  • You'll go to a server selection where three servers will be listed. Select the "Public Test" server.
  • At this point you'll be able to enter "Public Test" normally.
Wel cool dat ze public tests gaan doorzetten. Al moet ik zeggen dat het meer kostenbesparing voor hunzelf is aangezien ze nu ons kunnen laten testen. Maarja, aan de andere kant, als dit de nieuwe toevoegingen aan het spel zelf gaat versnellen, ben ik allang tevreden :)

[ Voor 15% gewijzigd door JeroenB op 03-07-2003 13:02 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 09:37

Belgar

Archmaster ranzige code..

Je moet natuurlijk niet vergeten dat sony nooit 2000 mensen bij elkaar krijgt om te stress-testen zonder hulp van de spelers. Zo was de skyguard volledig getest door sony zelf en bleek later problemen te geven met sommige set-ups icm de bitmaps. Ook kun je nooit de liberator echt testen met alle mogelijke wapens die de spelers tegen de bomber in zullen zetten. Goede zet dus. Ben wel erg benieuwd naar hoe ze dit ding gebalanceerd hebben. De Skyguard is in ieder geval wel netjes, hoewel die wel veel hitpoints heeft voor een buggy.

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belgar schreef op 03 July 2003 @ 15:08:
Je moet natuurlijk niet vergeten dat sony nooit 2000 mensen bij elkaar krijgt om te stress-testen zonder hulp van de spelers. Zo was de skyguard volledig getest door sony zelf en bleek later problemen te geven met sommige set-ups icm de bitmaps. Ook kun je nooit de liberator echt testen met alle mogelijke wapens die de spelers tegen de bomber in zullen zetten. Goede zet dus. Ben wel erg benieuwd naar hoe ze dit ding gebalanceerd hebben. De Skyguard is in ieder geval wel netjes, hoewel die wel veel hitpoints heeft voor een buggy.
Hmms en nog iets waarom moet je evengoed advancen in BR
bij een test server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Belgar schreef op 03 July 2003 @ 15:08:
Je moet natuurlijk niet vergeten dat sony nooit 2000 mensen bij elkaar krijgt om te stress-testen zonder hulp van de spelers. Zo was de skyguard volledig getest door sony zelf en bleek later problemen te geven met sommige set-ups icm de bitmaps. Ook kun je nooit de liberator echt testen met alle mogelijke wapens die de spelers tegen de bomber in zullen zetten. Goede zet dus.
Oh ik ben absoluut voor public testing, maar we hebben het nu over public testing door betalende spelers. Da's een beetje grof, geld betalen om mogelijk buggende spullen te mogen gebruiken :) Maarja, als mensen het doen dan geef ik Sony groot gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liberator (7-3-03)

Client and Server-side patch (July 3, 2003 2:45PM Pacific on All Servers)

1) The 3-Person bomber known as the Liberator is now available. The cost is 3 Certification points.

2) Certain issues with doors have been fixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar

Belgar

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 05:25:

2) Certain issues with doors have been fixed
Klinkt als de understatement van de eeuw. Veel deuren gingen gewoon niet meer open. Ook gingen veel deuren niet meer dicht als je op de drempel stierf. Hier werd bij de grotere toren-gevechten steeds meer misbruik van gemaakt. Hopelijk gaan ze hier nu definitief mee afrekenen.

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleempje als ik probeer uptedaten gaat ie tot ong 80% dan zegt ie download canceld :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar

Belgar

Full scan al geprobeerd? of komt ie zo ver niet? Is het launchpad of de main app ? Voor beide zijn oplossingen die je kunt proberen.

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belgar schreef op 04 juli 2003 @ 11:44:
Full scan al geprobeerd? of komt ie zo ver niet? Is het launchpad of de main app ? Voor beide zijn oplossingen die je kunt proberen.
het is al gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm dan toch maar ff die liberator uit gaan proberen in de training, alhoewel ik nog steeds niet echt kan vliegen vanwege mijn warpgate probleem (vliegtuig ontploft als ik er door heen ga :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Ik heb trouwens vanmiddag even als gunner in een Skyguard gezeten en dat ding is echt supersterk tegen luchtdoelen: in zo'n 10 minuten tijd heb ik 2 Mosquitos, 2 Reavers en een Liberator uit de lucht geschoten :)

Die Liberator ziet er trouwens wel cool uit, al hoorde ik dat'ie nogal traag is in de lucht. Aan de andere kant is het wel gaaf om twee soorten bommen te hebben (kort gezegd clusterbommen voor een maximale raakkans op infanterie en armor piercing shells voor op zware armored targets zoals tanks). Ook die tailgunner moet er allicht voor kunnen zorgen dat het geen sitting duck wordt voor andere vliegtuigen zoals Reavers en Mosquitos. Ik heb overigens de tailgun van een Liberator al een Reaver aan flarden zien schieten dus qua damage moet dat toch goedzitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vandaag de LIberator cert genomen maar ik vind hem toch niet zo leuk; 1/2 van de mesnen heeft nu een lib en de andere 1/2 heeft een AA voertuig/geweer en daarom is het moeilijk vliegen! ik vind het innemen en cappen van basissen toch veel leuker! :)

Het leukste is ook om hacking the hebben en cloaking; als cloak naar de basis, eenmaal in de basis een equip term hacken en als grunt verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het nadeel aan de liberator is dat hij geen afterburner heeft, dat maakt hem (zeker als je opstijgt) gewoon heel traag, hij kan 90 maar het is echt wel een ding dat goede verdediging nodig heeft om lang te blijven vliegen.

De skyguard heeft inderdaad een goede AA gun er op zitten, zat er 1 minuut en 2 seconden schieten op een reaver en BOOM :D Dus dat was wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Zo zal het wel blijven gaan bij elke introductie. Wat je het beste kan doen even ervaring opdoen met de bomber en tailgunner posities en er flink wat in rondvliegen in VR. Als dan over een tijdje de hype is gaan liggen kan je, als het je ligt en je de functie van zo'n ding leuk vind, alsnog de cert halen. Voor nu wacht ik het ook wel even af. Al heb ik al min of meer besloten dat vliegen niet echt iets voor mij is in dit spel. Ook de hoverapparaten van de Vanu vind ik toch vrij lastig. Ik blijf dus maar bij de AMS/ANT en misschien soms een Wraith/Basilisk (lekker snel en de physics in Planetside maken het ook leuk om daarop te rijden!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik de jackhammer heb geprobeerd als Vanu met heavy assault en dat ding owned! in een toren of in een basis schiet je iedereen met 1 of 2 schoten dood (ook reinforced armor) het duurt echt niet langer als een druk op je muisknop! Echt vet.. makkelijk mikken ook nog :) Dus ik heb nu met een NC 5 lashers tegen 5 jackhammers geruild en ze in mijn locker gestopt :p es ff wat ownen =) Dit spel is echt leuk...

Als je CR3 bent dan krijg je een implant voor cloaking die een EMP is .. das wel cool dan kan je iedereen als cloaker knifen en schieten zonder dat ze je zien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Hoe kan een implant nou een EMP zijn? Volgens mij volg ik je niet helemaal, kan je dat uitleggen? Ik wist namelijk niet dat er ook extra implants beschikbaar kwamen voor mensen met een hoge CR? Ik heb zelf al CR2, als dat zo is dan lead ik nog wat meer :)

Jackhammer is inderdaad erg gaaf. Ik loot ze waar ik kan, stop er zoveel mogelijk in mijn locker! Die Minigun van de TR is ook wel gaaf - het is uberhaupt wel leuk om een beetje diversiteit in je arsenaal te hebben voor veschillende situaties, dus meestal pak ik die ook mee voor in de locker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OW dus daarvoor zijn die dinge :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja echt waar bij CR 3 of 4 krijg je een extra implant tot je beschikking (niet een extra slot volgens mij) en als je die gebruikt zie je een soort flits en dan gaan alle implants uit van mensen in de buurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Oh, da's de EMP. Dat is geen implant maar een soort orbital strike. Je kunt dan via je Command Uplink Device een EMP strike orderen. EMP staat voor Electro-Magnetic Pulse en vernietigt (tijdelijk in het spel) alle electronische spullen, dus implants werken tijdelijk niet, mijnen/boomers/turrets/detection werkt tijdelijk niet. Wel erg gaaf :) Onze commander gebruikt het redelijk vaak. Het is in principe een soort mega jammer grenade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar

Belgar

EMP strike, en die zit op je command interface module. Moet je echter wel gewoon meesleuren zoals een pistool :)

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Het is inderdaad een beetje een onhandig ding. Uberhaupt heb ik als Medic/Engineer dat ik al met een BANK en een Medical Applicator rondloop (standaard in de kleine holsters omdat die het meest dringend zijn doorgaans als je ze nodig hebt). Als ik wil hacken moet ik dus al switchen, dan is er ook nog zo'n Command Uplink Device. In de praktijk komt het er niet van om even te switchen alleen maar om te zien waar de troepen van mijn factie zijn (dat is wat je ermee kunt als CR2). Eigenlijk wel jammer, het zou leuker zijn als dat soort info standaard op je map zichtbaar zou worden (of zou functioneren als een implant of iets dergelijks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ajo maakt toch niet uit; trouwens switchen gaat met rechtermuisknop automatische he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Switchen als in uit je inventory naar je holster slepen? Dat lijkt me toch niet. Het probleem is dat als je Engineering, Medical en CR2 hebt er al 3 devices voor in kleine holsters zijn die je vaakt wilt gebruiken. En dan nog de REK natuurlijk...

Ik heb nu overigens om te testen ook een character op Konried aangemaakt bij de TR. Wat me opvalt is dat die MAXes echt veel te sterk zijn. Gisteren nog geen twee uur zitten spelen en bijna 50 kills gemaakt. Ik heb die Pounder en Dual-Cycler. Er is dan altijd wel een MAX beschikbaar mocht je onverhoopt snel spawnen. Wat je doet is spawnen bij een toren, je rent naar een basis en loopt naar binnen. Zelfs als iedereen op je gaat schieten neem je doorgaans nog wel 3-4 man en een MAX mee (vooral van de VS!) Echt belachelijk, je kunt het gewoon vrijwel niet verkeerd doen met die dingen.

[ Voor 55% gewijzigd door JeroenB op 09-07-2003 08:46 . Reden: Laatste alinea toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grinder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-10-2023
Verwijderd schreef op 08 July 2003 @ 18:13:
ajo maakt toch niet uit; trouwens switchen gaat met rechtermuisknop automatische he :)
Niet te geloven :S Ik speel het nu 1,5maand zon 2uur minstens per nacht :S En nog nooit achter die snelknop gekomen... Ik ga me heel diep schamen geloof ik :+

THX, 1 van de grootste ergenissen uit het spel verdwenen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Wat doet die rechtermuisknop dan default? Ik heb met de hand alles lopen reconfiggen dus ik heb geen idee waar dit over gaat :) Zelf heb ik onder wheel up en wheel down wat weaponcycling gestopt als dat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grinder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-10-2023
Uhm bij mij is rechtermuisknop van firemode wisselen geloof ik... En als je dan in je inventory met je rechtermuisnkop op iets drukt wat je niet in je holster hebt switcht hij het naar je holster. Dus ipv van indrukken slepen naar je holster en dat ding terug droppen in je inventory gaat dit toch ff wat sneller.. Met name handig als je stealth bent en snel tussen je REK en je granaatjes wil wisselen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Oh, in dat geval wist ik het ook niet (dat van die rechtermuisknop in inventory mode :)) Erg cool! Vanavond meteen maar'es proberen.

Zelf heb ik voor mijn Reinforced Exosuit met 2 grote holsters het zo ingesteld dat wheeldown de primaire grote holster toggelt en wheelup de secondaire grote holster. Erg handig om even over te gaan op lege handen als je door een basis rent en om te switchen tijdens een gevecht als je iets anders nodig hebt of als de ammo van een wapen op is :)

Al mis ik wel een beetje de mogelijkheid om dit nog verder te customizen via een macro interface zoals ik dat gewend ben van Counter-Strike. Die Half-Life engine heeft toch wel wat leuke mogelijkheden op dat gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag gespeeld ik capte 5 basissen (solo niet in squad, wel met heel veel VS natuurlijk) 4 basissen 5000xp per stuk en in basis 2399 :) nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar

Belgar

Een zeer leuke nieuwe patch is nu uit. Langzaam gaan ze toch hun beloftes invullen lijkt het zo:

Bug fixes:
1. Spawn tube doors are fixed, this also fixes numerous issues where hacked doors would not open.
2. Players who have more than 100 health due to empire balance adjustments will have full health bars.
3. Players with 1 health point will no longer appear dead on your client.
4. Your UI settings will now persist between logins.
5. You will no longer have a strange chat message appear when you are revived.
6. Liberator and Skyguard certifications appear on myPlanetside.
7. You can no longer get stuck in offline training mission 1 if you clear your inventory.
8. /who teams results are now formatted correctl.
9. /ignore player results are now formatted correctly.

Additions:
1. Medic/Engineer/Hacker icons will appear over friendly heads if they are holding the associated tool, i.e. Medical Applicator, BANK, Nano-dispenser, REK.
2. Advanced medics are able see dead people who have not yet released their corpses on the proximity radar when they have a Medical Applicator equipped. Likewise, dead players who have not yet release their corpse can see the position of Advanced Medics who are holding the Medical Applicator.

Changes:
1. Faster clean up of objects based on object density. In other words, if there are many objects appearing, such as backpacks and destroyed vehicles, they will decay faster. This is intended to help client and server performance in large battles.
2. Grief Points work on a sliding scale, where grief accumulates faster as a player accumulates more points in a brief period of time. The threshold for grief accumulation to begin moving up this sliding scale has been increased. This should reduce the grief generated in extended vehicle collisions.
3. Change to nano-dispenser fire effect.
4. Performance monitor can be toggled pressing Shift and the period key. This will allow you to view your framerate and ping times and packet loss.
5. The Lasher's refire rate was increased, lashes more often and in a slightly larger space.
6. The Thresher's flux cannon damage has been increased 50% against players and its range has been increased 50%.
7. The maximum Cone of Fire on the Mini-Chaingun has been reduced. The Cone of Fire expansion now starts later in the burst and expands more slowly.
8. The Skyguard's flak cannon range has been doubled.
9. Marauder health increased by 1/3.
10. Thresher health increased by 1/3.
11. Empire logos on HART dropships are fixed and look better.
12. The Lightning now sports 360-degree turrets.
13. The Hotspot threshold has been decreased. Six people involved in a battle will generate a Hotspot. Hotspots will also last longer.
14. Updated physics engine to Karma 1.3.

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlanetSide is nu trouwens 7 dagen gratis te proberen via Fileplanet.

http://www.fileplanet.com/files/120000/127374.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:49

Damian

Insane Obtrusion

Kan iemand mij vertellen waarom ik tijdens de training niet verder kom. Ik moet bij Vehicle Training uit mijn voertuig stappen, om daarna waarhscijnlijk naar de trunk te gaan, maar die doos begint niet verder te praten daarna, dus kan ik niet verder met de training.

iemand een idee ??

Heb de training al meerdere keren gedaan.. niets helpt...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Belgar schreef op 20 July 2003 @ 16:42:2. Advanced medics are able see dead people who have not yet released their corpses on the proximity radar when they have a Medical Applicator equipped. Likewise, dead players who have not yet release their corpse can see the position of Advanced Medics who are holding the Medical Applicator.
Dus nu kun je rondlopen als advanced medic en roepen: "I see dead people!" :)
3. Change to nano-dispenser fire effect.
Welk nano-dispenser fire effect?
5. The Lasher's refire rate was increased, lashes more often and in a slightly larger space.
Dit is goed nieuws, mijn favoriete wapen is (nog) harder geworden :)

[ Voor 3% gewijzigd door JeroenB op 21-07-2003 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Damian schreef op 20 juli 2003 @ 20:25:
Kan iemand mij vertellen waarom ik tijdens de training niet verder kom. Ik moet bij Vehicle Training uit mijn voertuig stappen, om daarna waarhscijnlijk naar de trunk te gaan, maar die doos begint niet verder te praten daarna, dus kan ik niet verder met de training.

iemand een idee ??

Heb de training al meerdere keren gedaan.. niets helpt...
iemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Ik moet je bekennen dat ik me niet kan herinneren uberhaupt die training te hebben gedaan. Omdat ik in de Beta zat (en toen de training nog niet bestond) heb ik alles zelf uit moeten vissen. Ik denk dat dat voor de meesten die het spelen wel geldt aangezien die training er pas vrij laat bij is gekomen.

De hele situatie is me dus onbekend (ik weet dus niet eens of het bij mij wel of niet werkt).

[ Voor 14% gewijzigd door JeroenB op 21-07-2003 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

JeroenB schreef op 21 juli 2003 @ 15:01:
Ik moet je bekennen dat ik me niet kan herinneren uberhaupt die training te hebben gedaan. Omdat ik in de Beta zat (en toen de training nog niet bestond) heb ik alles zelf uit moeten vissen. Ik denk dat dat voor de meesten die het spelen wel geldt aangezien die training er pas vrij laat bij is gekomen.

De hele situatie is me dus onbekend (ik weet dus niet eens of het bij mij wel of niet werkt).
hmmz k thanks

Iemand dan een page met een algemene tutorial of uitleg van hoe spel precies in elkaar steekt. Kheb wel een beetje rond lopen dwalen, maar echt wat doen was er niet bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-10 22:27

Len

Leeg

www.planetside.com

Daar is een forum, en daar is dat probleem al vaak langs gekomen.
(het is een bug dus)
Vandaag zag ik een patch vorrbij komen voor de training.. Misschien is het opgelost nu?

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

kan het zijn dat de server down is ofzow ?? hij geeft een time out als ik wil inloggen bij het eerste scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Er is weer een nieuwe future plans update, van afgelopen maandag maar nog niet in deze thread geplaatst dus hierbij:
Associate Producer's Letter - July 21, 2003
Several weeks ago, we announced our future plans for the game and started on PlanetSide's never-ending journey of continually added content and gameplay. The two new vehicles we added, the Liberator three-person bomber and the SkyGuard anti-aircraft buggy, have had a huge impact on battle conditions across Auraxis. Commanders are now able to rain destruction on their enemies through the Orbital Strike and EMP Blasts. Medics are now able to locate soldiers that need their help easier. I wanted to take a moment to shed some light on what's next for PlanetSide.

In a few weeks, we'll be shaking up the base capture process by bringing out of the SOI and back onto the terrain. In order to successfully capture a base, rather than waiting inside the base's SOI for the capture process to count down, players will need to capture a base's Lattice Logic Module and deliver it to one of their nearest facilities. We'll describe this more fully in the coming days.

In the month of August, we will be finishing up the long-awaited Facility Link Benefits across the world. As described previously, these will include the following:

Bio Laboratory: Reduces all respawn penalties by 50%. Note that this only applies to linked facilities , not Towers or AMSs.
Technology Plant: Makes "advanced" vehicles available at any vehicle pad linked to a friendly Tech Plant.
Amp Station: Allows vehicles to recharge their shield capacitors in the courtyard of any linked facility. This shield strengthens the armor of the vehicle, but its strength dissipates as damage hits that shield. Vehicles recharge over time when in a linked courtyard. Vehicles' energy dissipates only when they're damaged. There is no way to recharge a shield capacitor "in the field."
Dropship Center: Allows access to Repair/Rearm Pads at linked facilities. Air vehicles can now land on the air vehicle pads, and ground vehicles can pull up to a wall station in the courtyards. Once at the Dropship Center, the vehicles can repair themselves over time; and they can access a terminal interface that's based in the Equipment Terminal allowing them to fill their trunk space without leaving the vehicle.
Interlink Facility: Greatly enhances the coverage area of a player's basic radar and makes Phalanx Wall Turrets much more effective.

In addition, we will be implementing the Base Ownership System. This will allow Outfits to stake their claim on a friendly base and claim certain benefits as long as it remains under their Empire's control. Outfits will be able to quickly recall to Outfit-owned bases, similar to recalling to Sanctuary. An Outfit-owned base will always be available as a respawn point to players on the same continent, regardless of their proximity to the base. Of course, controlling your own turf isn't half as cool if no one knows the base is yours. This will warn enemies of who they're about to attack upon entering an Outfit-owned SOI. The Outfit's logo will appear on the Empire hologram flag and be visible over the base SOI on the Continental Map.

To help those brave soldiers who choose to stay behind and defend their Empire's facility holdings, there will be an Enemy Density Warning. Soldiers in a friend SOI will be alerted when enemy forces begin to build up near the facility.

We continue our ongoing efforts to eliminate bugs and exploits. There have been a few stubborn issues that we hope to have addressed soon. We'll also implementing enhanced community features in the near future.

For Land. For Power. Forever. See you on Auraxis!

Danny "Blackbird" Han
Associate Producer
Erg cool als je het mij vraagt :) Ik zie het wel zitten om een basis te hebben!

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenB op 24-07-2003 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

*bump*

nog nieuws ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

hmmz dooie boel hier...

iemand enig idee hoe snel je Command Ratings erbij krijgt.

Gister met me squad Forseal druk bezig geweest, groot gevecht gehad om Ixtab, met alle 3 factions, erg koel..., maar kwamen niet echt veel CR's bij. Die heb ik nodig omdat ik Waypoints wil zetten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len

Len

Leeg

Je moet wel squad leader zijn voor CR's. Maar ze komen er iig niet echt snel bij (CR1 wel maar dan gaat het steeds langzamer)

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 07:50

MaDLiVe

.-Observer-.

Waarom draait dus spel uberbagger op het volgende systeem
GF ti4600
512DDR ram @200
Nforce2
XP2500+@2ghz

Echt elk hoekje dat ik opkom begint ie te laden. Het is gewoon niet speelbaar zo.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len

Len

Leeg

Bij de opties van de graphics moet je de preloading uit zetten (of aan.. in ieder geval ANDERS dan dat er nu staat:) )

Ik had het probleem ook, en nu is het er nog steeds maar veel minder. (en 1 gig geheugen zou ook kunnen helpen :o

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
ik heb dus de trial gespeelt en godverre.. echt een lauwe game.. waar kan je die gamecards kopen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

ADMK schreef op 26 July 2003 @ 17:08:
ik heb dus de trial gespeelt en godverre.. echt een lauwe game.. waar kan je die gamecards kopen? :D
Niet in europa :Y)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGreatRV
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-01-2021

DaGreatRV

Wah seggie nou?

Die 7 day trail krijg ik niet geinstalleert ;( , alles gaat goed, ik heb m'n paswoord gekregen en bij het install venstertje staat dat je op next moet duwen als je je key hebt. Ik duw op next, maar dat komt een klein venstertje met "Klik op OK als de installatie klaar is" Het probleem is: ER IS NIETS GEINSTALLEERT!!! :X , de HD pruttelt niet, er is geen teken van instalatie. En als je op OK duwt dan wordt je 'temp' geflushed op C. Heb ik mischien een corrupte file ofzo? of kennen jullie een oplossing ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGreatRV

DaGreatRV

Wah seggie nou?

*schopje*

Zie bovenstaande post, plz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
MaDLiVe: Ik heb een vergelijkbaar systeem (P4/2400, 512MB DDR en Ti4600) en bij mij loopt het allemaal zonder problemen. Ik heb echter de settings niet zo heel royaal staan, de resolutie zelfs vrij laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:47

Gerco

Professional Newbie

Ik heb de 7-day trial geinstalleerd en hij werkte in 1x prima, het enige probleem wat ik heb is dat het ding vreselijk schokt als ik dingen voor het eerst zie, even later loopt het weer allemaal goed. Gemiddeld 25-30 fps, is goed speelbaar.

Het enige waar ik wel last van heb is dat de vehicle training niet goed gaat. Op het moment dat hij de trunk wil laten zien, moet ik uit mn Harasser stappen. Als ik dat doe, gaat de training niet verder :(

Btw, Duron 1200, 512MB, GF4Ti4200 64MB hier. Zo'n beetje de minimum specs, maar draait toch nog best behoorlijk @ 1024x768, default settings. Kan ik misschien nog iets aan dat schokprobleem doen hiermee of moet ik dan echt mn portomonee gaan trekken?

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Gerco: Die vehicle training is gewoon rot. Dit probleem heeft iedereen en is dus niet met iets simpels op te lossen. Wachten op de patch van Sony. Alhoewel je tegen die tijd het spel al door en door kent natuurlijk :)

Dat schokken is ook bekend, het enige dat je daaraan schijnt te kunnen doen is upgraden naar 1GB RAM. Het schokken schijnt te komen door swappen. Zelf kan ik dit niet beamen omdat ik ook 512MB heb (en ja, hier schokt het ook steeds als ik wat nieuws zie). Wat ik zelf altijd doe is als ik ergens nieuws binnenkom (na een drop ofzo) is eerst even 360 graden draaien, dan ben je er in ieder geval daarna meteen van dat schokken af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Gerco schreef op 28 July 2003 @ 09:36:
Ik heb de 7-day trial geinstalleerd en hij werkte in 1x prima, het enige probleem wat ik heb is dat het ding vreselijk schokt als ik dingen voor het eerst zie, even later loopt het weer allemaal goed. Gemiddeld 25-30 fps, is goed speelbaar.

Het enige waar ik wel last van heb is dat de vehicle training niet goed gaat. Op het moment dat hij de trunk wil laten zien, moet ik uit mn Harasser stappen. Als ik dat doe, gaat de training niet verder :(

Btw, Duron 1200, 512MB, GF4Ti4200 64MB hier. Zo'n beetje de minimum specs, maar draait toch nog best behoorlijk @ 1024x768, default settings. Kan ik misschien nog iets aan dat schokprobleem doen hiermee of moet ik dan echt mn portomonee gaan trekken?
Probleem met de training heb ik ook!!

Verder zelfde verhaal hier met het eerste keer kijken naar alles, daarna is het soepel.

Verder zeggen ze dat extra geheugen erg veel helpt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Nou ja, ik speel eerst die 7 dagen wel even door, ik weet niet of ik het leuk genoeg ga vinden om 50 euro voor uit te trekken en dan ook nog eens 12,99 per maand (hoe durven ze dat te vragen???) Voorlopig vind ik het spel wel leuk, maar ik heb nog niets in squad verband gedaan, ben ook nog weinig spraakzame spelers tegengekomen op werner. De meesten zitten al in een outfit oid en negeren me compleet. Bestaande squads zijn ook niet erg happig op extra mensen meenemen in hun galaxy, beetje gesloten sfeertje daar.

Heb wel 1x mn liberator volgeladen met 3 man en een tower wezen bombarderen die vervolgens ingenomen kon worden >:)

Iemand verder nog tips om er een beetje in te komen?

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik speel nu ook de 7-day trial..

HOE kun je van ammo wissellen? Voorbeeld, ik loop nu met een punisher, en daar kan 2 soorten kogels in en 4 soorten granaten. HOE krijg ik die gele armor piercing rounds er in, als ik ook bijvoorbeeld witte kogels bij me heb? Ook kan ik er wel raketjes mee schieten, maar als ik andere granaten in mijn inventory laad dan pakt ie ze niet of vergeet ik wat :)

Het loopt bij mij prima op 800 maal 600, ik heb een geforce 2 pro 64 mb, 1024 mb ram en een dual xp 1800. Ik denk dat 2 gestripte scsi schijven ook wel helpt bij het laden..

Tot nu toe, 2 dagen spelen, vind ik het best leuk, alleen het leukst is als je bij een squad lijkt me.. (iemand nog een stage plek over voor een aantal dagen?)

alleen soms denk ik wel eens, "wat is het punt van dit alles" maarja ? :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

gladiool schreef op 28 July 2003 @ 10:40:
HOE kun je van ammo wissellen? Voorbeeld, ik loop nu met een punisher, en daar kan 2 soorten kogels in en 4 soorten granaten. HOE krijg ik die gele armor piercing rounds er in, als ik ook bijvoorbeeld witte kogels bij me heb? Ook kan ik er wel raketjes mee schieten, maar als ik andere granaten in mijn inventory laad dan pakt ie ze niet of vergeet ik wat :)
Daar is nou die training voor, druk op X om van ammo te wisselen (normaal/armour piercing) en druk op je rechter muistoets voor je secondary fire mode (raketten/granaten) wederom wisselen met X tussen raketten en granaten.

Misschien moeten we maar een n00b squad gaan oprichten, ik vlieg ons wel de verdoemenis in, gooi jij dan de bommen naast het doel?

Ik ben btw "Dweil" ingame op werner, andere servers ben ik nog niet geweest.

[ Voor 17% gewijzigd door Gerco op 28-07-2003 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar

Belgar

hmmm. Er zijn wel manieren om goed te starten. Ten eerste ligt het eraan welke empire je speeld. heb begrepen dat NC bijvooorbeeld wat geslotener is / was. Het kan helpen om gewoon ff te schreeuwen dat je nederlander bent. Niet de netste methode maar ach. Ook kun je beter gewoon eerlijk zijn dat je nieuw bent. Het grootste verschil met normale MMORPGs is dat veel mensen gewoon ff 2 uurtjes komen knallen... Dat betekend dat het gehalte mensen dat wel even wil helpen erg varieerd...

Als je niet wilt wachten op een squad in de sanctuary kun je ook gewoon op een continent droppen en naar een eigen basis gaan. daar broadcasten dat je nog een squad wil. Is meestal wel effectief... Ik heb wel gemerkt dat voor de beleving van het spel je certifications erg belangrijk zijn. Heb nu afgezien van de ams alle voertuigen eruit gegooid. Enige voertuig waar ik respect voor heb is de vanguard... en die is van de vijand :) . Wel een lange tijd een galaxy gevlogen. Ook een hoop cloak/medies tegenwoordig. kost 5 certs (begin je mee, bijna) en toch heel effectief. Jij bent bijvoorbeeld gestart met een liberator. Leuk ding, maar je speelt bijna niet mee met de rest, qua wapens en effectieviteit. Tenminste, tot je BR 7 of zo bereikt. Je maakt namelijk geen kills als piloot, alleen als de bomber..

En de prijs.. Ach, ik vind het nog steeds leuk. Soms speel ik 2 uur, soms 8. Is het wel waard.

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
OH wat stom gerco, ik had de training wel doorlopen, maar ik was het gewoon weer vergeten, X tuurlijk.

ja noob squad! :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Ik heb een cd van planetside tot mn beschikking, maar als ik de trial wil spelen moet ik em dan helemaal zelf downloaden of kan ik gwoon ergens een key regelen?
:(

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGreatRV

DaGreatRV

Wah seggie nou?

vraagje! Ik heb de 7 day trail geinstalled gekregen (eindelijk) . Waar zijn de GoT'ers ? Ik zit op werner bij de TA (rooie) Is daar ook een GoT outfit in de buurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len

Len

Leeg

DeppOx schreef op 28 July 2003 @ 15:49:
Ik heb een cd van planetside tot mn beschikking, maar als ik de trial wil spelen moet ik em dan helemaal zelf downloaden of kan ik gwoon ergens een key regelen?
:(
Als je een orginele CD hebt.....

Vul dan een bogus CC nummer / info in.

Met de orginele CD mag je 1 maand gratis spelen. Dus pas na die maand gaat PS alles checken

PS. Voor de rest van de posters hier... lees eerst ff het topic door.
bijvoorbeeld: Het stotteren van het beeld is al een keer langs gekomen.... RTFF is wel op z'n plaats hier. :P

PPS. Ik ben Geit op werner.

[ Voor 3% gewijzigd door Len op 28-07-2003 20:29 ]

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Len schreef op 28 July 2003 @ 20:29:
Als je een orginele CD hebt.....

Vul dan een bogus CC nummer / info in.

Met de orginele CD mag je 1 maand gratis spelen. Dus pas na die maand gaat PS alles checken
Ik denk dat hij met "tot mn beschikking" wil zeggen dat het een gekopieerde cd is en hij dus niet de key daarvan kan gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

die van madlive ja :D maar ik heb em al gedownload :)

tis zkr leuk ( had closed beta ook al gespeelt ), die liberator moet ik wel nog uittesten.

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

LOL! Gisteren op werner een beetje basisje aangevallen door met zn allen uit een galaxy te jumpen vlak bij de ingang, wist niet eens dat dat kon :)

Beetje flinke squad/outfit moet toch wel een leuke verrassingsaanval met een galaxy of 5 kunnen uitvoeren denk ik zo. Wel suicide voor de piloten (turrets) maar een paar reavers lossen dat wel op :)

Ik heb het probleem van de training opgelost trouwens, er staat een file "training.bin" in je PlanetSide directory. Die openen met een hex editor en de eerste byte op 08 zetten, nu kun je alle trainingsmissies doen. Nu gaat 'ie alleen niet verder bij de ANT missie en ik wil nu net graag weten hoe ik dat moet doen. De rest is me wel duidelijk.

[ Voor 36% gewijzigd door Gerco op 29-07-2003 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Je wilt weten wat de bedoeling is van een ANT? Dat kan ik hier wel uitleggen:

• Als je een willekeurige vehicle certificatie hebt (ook luchtvoertuigen) kun je de ANT krijgen bij een vehicle terminal.
• Met de ANT moet je dan naar een warpgate rijden en hem parkeren aan de binnenkant van de bubble (waar niet geschoten kan worden).
• Stap uit en loop naar de achterkant van de ANT. Daar zie je zo'n geel icoon op de grond staan. Ga erop staan.
• Met je Use-knop kun je dan de ANT deployen. De panelen worden opengeklapt en je ziet dat er allemaal particles uit de warpbubble in de ANT worden gezogen.
• Als de ANT is opgeladen klapt hij automatisch weer dicht. Je kunt ook tijdens het opladen in de ANT gaan zitten en naar de NTU-meter kijken.
• Als de ANT is opgeladen kun je ermee naar een basis rijden.
• Parkeer de ANT dichtbij de powermeter in de basis (die verticale dingen die aangeven hoeveel energie er nog is).
• Stap weer uit en deploy de ANT opnieuw (zelfde als in de bubble). Nu stroomt er energie uit je ANT naar de basis!

En je krijgt er nog Battle Experience Points voor ook! Let er wel op dat je alleen een basis kan opladen als die van je factie is. Op het kaartscherm kun je aan de percentages zien hoeveel energie een basis nog heeft. Om je factie maximaal te helpen doe je er goed aan om te zorgen dat alle bases, maar vooral diegenen die risico lopen snel gehackt te worden, goed vol te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Laatst online: 14-10 21:14
Vage zooi bij SOE vandaag, de TR sanctuary op Werner heeft een Population Lock en geen enkele TR speler kan meer joinen:

http://www.plaisthos.de/misc/trsanclock2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Justice at last! :) Maar serieus: is het niet gewoon zo dat er een reguliere lock ook mogelijk is op de sanctuary? Opzich wel vreemd aangezien lag niet echt een issue is op de sanctuary maartoch. Misschien dat ze per ongeluk die attributen in hun database niet hebben uitgezet op sanctuaries?

Aan de andere kant, zo overdag lijkt me dat het nooit zo druk kan zijn dat zoiets zomaar kan voorkomen. Zal dus wel een bug zijn. Hopelijk lossen ze het snel op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Laatst online: 14-10 21:14
tja.. is nu al zeker 2 uur gelocked. Ze hadde nu iig de server plat kunnen gooien om damage te beperken. Op het SOE board is het ook al tig keer gemeld maar het lijkt erop dat Europa vergeten wordt. Vind het zowieso raar dat Europa maar 1 server heeft, terwijl usa 4 halfvolle servers krijgt van SOE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Neophyte_NL schreef op 29 July 2003 @ 18:13:
tja.. is nu al zeker 2 uur gelocked. Ze hadde nu iig de server plat kunnen gooien om damage te beperken. Op het SOE board is het ook al tig keer gemeld maar het lijkt erop dat Europa vergeten wordt. Vind het zowieso raar dat Europa maar 1 server heeft, terwijl usa 4 halfvolle servers krijgt van SOE.
Idd, we lijken wel 2de rangs burgers. Gisteren is de server ook al een paar x 10 mins down geweest. Daar betaal je dan voor :/

Bovendien draait het spel nog steeds niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Erm, ik speel hier op een R9700 XP2400 en 1024 MB ram, als een zonnetje op 1152x786 alles hoog. Alleen Lag als het HEEL HEEL HEEEEl druk is :)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Inderdaad wel jammer dat europa maar 1 server heeft, een stuk of 4 zal toch een stuk beter lopen, maar daar zijn nu gewoon nog niet genoeg spelers voor, Werner is 's avonds op prime time wel bomvol, maar genoeg spelers voor 4 servers zijn er nog niet. 2 zou wel kunnen :)

Ik vind het op zich niet erg dat er ook duitsers en fransen op werner rondhuppelen, maar als ze dat Duits-only en Frans-only squads gaan vormen vind ik het al minder leuk (lees: eruit gekicked worden omdat je niet duits bent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar

Belgar

gewoon niets van aantrekken. Al die land-only outfits en teams spelen over het algemeen geen zak klaar. Ze weigeren namelijk te communiceren en zijn daarom meestal geisoleerd bezig. Wij hebben ook duitsers en fransen in de outfit en die zouden niet eens in zo'n squad willen... Beste hier is om op ALT-N te drukken en naar de outfit namen te kijken. Indien je een bepaalde outfit vaak ziet en hun stijl een beetje bevalt, moet je je gewoon proberen aan te melden. Ben je gelijk van alle problemen af. Let wel, het feit dat een outfit veel mensen heeft zegt natuurlijk niets over de qualiteit.

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Omdat het spel aanvankelijk in Nederland en Engeland verscheen (pas een week later of iets dergelijks in Frankrijk en Duitsland) ben ik meteen aan het begin in een Engelse outfit terechtgekomen samen met nog wat Nederlanders. De sfeer is erg goed en omdat ik altijd meteen in een squad van mijn outfit zit als ik binnenkom is al dit gedoe rondom outfits en squads een beetje aan me voorbij gegaan :)

Maar zoals Belgar zegt, je moet toch communiceren met de rest wil je daadwerkelijk iets uit kunnen richten, dus los van of je in zo'n outfit zou mogen denk ik dat je het niet eens zou willen.

Over de performance, ik heb zelf een P4/2400 met 512MB en een GeForce4 Ti4600. Eigenlijk vind ik de performance nogal tegenvallen aangezien het een DX8.1 spel is (dus al die extra DX 9.x features van de R9700/R9800/GF FX hebben geen effect!) en ik het dus niet echt op maximale detailsetting kan spelen. Aan de andere kant is het weer een goed excuus om te upgraden zodra er iets nieuws uitkomt :)

[ Voor 26% gewijzigd door JeroenB op 30-07-2003 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

JeroenB schreef op 30 July 2003 @ 15:05:
Over de performance, ik heb zelf een P4/2400 met 512MB en een GeForce4 Ti4600. Eigenlijk vind ik de performance nogal tegenvallen aangezien het een DX8.1 spel is (dus al die extra DX 9.x features van de R9700/R9800/GF FX hebben geen effect!) en ik het dus niet echt op maximale detailsetting kan spelen.
Ach, doe niet moeilijk, ik speel het op 1024x768, 16 bit, alles uit (behalve skydome, anders is het echt erg lelijk) en dan haal ik maximaal 30 fps, gemiddeld 20-25, als er meer dan 5 mensen in beeld zijn <20, grote gevechten zijn net een slideshow :)

En dat op een Duron 1200, 512MB SDR133, daar zou ik meer van verwachten. Helaas even geen budget voor upgrades :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broes_willems
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03 10:42

broes_willems

kippie hachee moddereter

Een vraagje over de trial versie

Kan je met de trial versie offline oefenen zonder dat 7 dagen al ingaan??
Ik wil namelijk vrijdagpas beginnen maar nu al even rondkijken in de game.

Ben echt benieuwd. Tribes was al fun, dit moet fantastisch zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 12:50
broes_willems schreef op 30 July 2003 @ 20:13:
Een vraagje over de trial versie

Kan je met de trial versie offline oefenen zonder dat 7 dagen al ingaan??
Ik wil namelijk vrijdagpas beginnen maar nu al even rondkijken in de game.

Ben echt benieuwd. Tribes was al fun, dit moet fantastisch zijn :)
Ik denk het niet. Het is immers een online spel, dus zul je het ook online moeten spelen. Misschien zijn er wel manieren om een dummy server te draaien, maar daarover zal ik (of niemand anders) hier geen woord spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broes_willems

broes_willems

kippie hachee moddereter

Is er geen offline training dan?

Kan ik ff de graphics checken en de controls oefenen natuurlijk.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
broes_willems schreef op 30 July 2003 @ 22:29:
Is er geen offline training dan?

Kan ik ff de graphics checken en de controls oefenen natuurlijk.... :)
Ik zou het niet weten. Ik ben nu bezig met de download (91% / 1,27 GB op een 1536kbps ADSL lijn), dus ik weet niets meer dan jij weet (ik kan alleen maar uit gaan van andere MMORPG's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broes_willems

broes_willems

kippie hachee moddereter

Post zo maar ff (als je wilt) of er een off line training bij zit waarbij de timelimit niet in gaat. Je gaat vast niet slapen als die download compleet is, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Er zit een offline training bij, maar voor je daarbij kan moet je eerst inloggen met je Station account. Je kan het spel niet starten zonder die trial key eerst in te voeren. Of 'ie dan al begint te tellen weet ik niet, maar ik neem aan van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
broes_willems schreef op 30 July 2003 @ 22:37:
Post zo maar ff (als je wilt) of er een off line training bij zit waarbij de timelimit niet in gaat. Je gaat vast niet slapen als die download compleet is, toch?
Eigenlijk wel, ik maak nu weken van 6 dagen met gemiddeld 9 uur constant werk (gemiddeld, dus ene dag 14 uur, andere 5). Ik hou nu een vast ritme aan en dit is eigenlijk al laat.

[ontopic]
Maar moet je niet eerst registreren ofzo?? Dus dan gaat mijn 7 dagen al in, en daar heb nu geen zin in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

FlamerX schreef op 30 July 2003 @ 22:53:
[ontopic]
Maar moet je niet eerst registreren ofzo?? Dus dan gaat mijn 7 dagen al in, en daar heb nu geen zin in...
Je moet je eerst registreren en DAN kun je pas bij de training, dus ik vrees dat je 7 dagen dan inderdaad al ingaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broes_willems

broes_willems

kippie hachee moddereter

Ok thanks!!
Ik was ook al gaan slapen. Ritme is belangrijk.

Nou dat wordt wachten tot vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar

Belgar

uhhmm. weet niet of dat aangepast is, maar anders kun je starten met:

planetside -off

voor de offline training... of moet je registreren meteen als je uitpakt?

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook de trial maar eens geinstalleerd en op werner begonnen bij TR. spel ziet er wel relaxed uit maar het raken van mensen wil nog wel eens moeilijk zijn met de lag die er momenteel is.

ga ook meer dood dan dat ik kills maak maar ben m'n char als hacker aan het maken dus da's niet zo gek. word meestal neergeknald als ik aan het hacken ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Leuk wel om te zien dat de boel zo opleeft dankzij die trial versie :) Nu hopen dat het wat subscribers binnenbrengt al kan ik me voorstellen dat het nogal een steile overweging is om eerst nog even die 50 euro neer te leggen voor het spel om daarna ook nog zo'n 12 euro per maand te gaan betalen. Maargoed je mag voor die 50 euro eerst weer 30 dagen spelen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broes_willems

broes_willems

kippie hachee moddereter

JeroenB schreef op 31 July 2003 @ 13:42:
Leuk wel om te zien dat de boel zo opleeft dankzij die trial versie :)
Ik hoorde dat de europese server 's avonds stampvol zit. En daardoor ook zo nu en dan lagged.

Was het voor de trial niet zo levendig dan? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een paare weken terug lagde het savonds erg als er 4 dots op werner waren, nu is dat toch gelukkig veel minder geworden _/-\o_

iemand een idee wanneer dat CTF gebeuren op de echte servers komt? is nu alleen nog maar op TEST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik speel hier trouwens op een R9700 1Gig en XP2400+, in verhouding tot mijn 512 met de Beta: omg, wat een verschil, geen haperingen, alles in 1x laden.. te gek!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was gisteren weer gezellig op Foresal :) toch nog 30 kills gehaald als infiltrator zijnde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
is het mogelijk om voor je trial account te betalen? anyways is er geen andere manier om die gamecards te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Ze willen sowieso dat je de retailversie voor ongeveer 45 euro koopt voordat je je uberhaupt kunt abonneren. Daarnaast is er bekendgemaakt dat de gamecards niet in Europa zullen worden gereleased omdat Sony er toch slechte ervaringen mee had rondom Everquest (door het anonieme karakter ervan gingen mensen toch problemen veroorzaken met die accounts). Je zou lijkt me in principe ze wel ergens online kunnen kopen. Amazon verkoopt ze bijvoorbeeld maar die stuurt ze alleen op binnen de VS. Tegelijkertijd zijn er vast online shops die er wat minder moeilijk over doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

hmm ik heb mezelf maar in de rij gezet bij fileplanet... kijken of het wat is...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
Ik heb de trial de laatste week gespeeld. Ik heb er gemengde gevoelens over. Erg mooi spel, liep goed, zelfs op een geforce 2, en helemaal op een ti 4200, en onwijs knap hoe ze zulke grote battles lekker laten lopen, zelfs nog bestwel goed als het druk is.

Ik speelde als Vanu op de werner server, en op het einde van de week bij een outfit met allemaal grappige mensen. Alleen mijn naam, "razdadovadenr" bleek voor de meeste mensen een beetje een struikelblok te zijn. :)

Aan de ene kant is met een groepje vechten ten midden van alle anderen, met het idee dat het allemaal ook echte mensen zijn ONWIJS cool. Qua gameplay is het echt een van de beste spellen ever.

Mijn favo wapen werd eigenlijk de rocklet gun op vol auto, altijd leuk om een max er mee vol te pompen.

Maar al na een week werd het ergens wel saai. "Wat is het punt van een basis veroveren? Waar gaat dit heen?" Ik mis wel iets. met een outfit in squads spelen is na een paar dagen echt een must. Ik kreeg wel het idee dat ik elke week wel nieuwe content zou willen zien.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
JeroenB schreef op 04 August 2003 @ 17:31:
Ze willen sowieso dat je de retailversie voor ongeveer 45 euro koopt voordat je je uberhaupt kunt abonneren. Daarnaast is er bekendgemaakt dat de gamecards niet in Europa zullen worden gereleased omdat Sony er toch slechte ervaringen mee had rondom Everquest (door het anonieme karakter ervan gingen mensen toch problemen veroorzaken met die accounts). Je zou lijkt me in principe ze wel ergens online kunnen kopen. Amazon verkoopt ze bijvoorbeeld maar die stuurt ze alleen op binnen de VS. Tegelijkertijd zijn er vast online shops die er wat minder moeilijk over doen.
ja ik heb al rondgekeken op amazon/ebay etc maar als je ervoor wilt betalen moet je met een CC betalen :( zijn er geen online winkels die je via giro kan betalen en ook die gamecards in europa levert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Bij e-toy kun je het kopen met vooruitbetaling, tevens de goedkoopste winkel, aldus elcheapo.

Ik moet er nog even over nadenken, ook gezien wat gladiool net zei, het is een onwijs leuk spel, maar het wordt heel erg snel saai. En als het na die "gratis" maand alweer saai geworden is, wat moet je dan met je cdtje van 50 euro? Je kan niet offline spelen, dus onderzetter van maken? Dure grap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

vandaar misschien het feit dat er niet zoo superveel mensen zijn die het spel spelen ?? Terwijl het toch de eerst echte MMOFPS is op deze aardbol....

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Gerco schreef op 04 augustus 2003 @ 23:09:
Bij e-toy kun je het kopen met vooruitbetaling, tevens de goedkoopste winkel, aldus elcheapo.

Ik moet er nog even over nadenken, ook gezien wat gladiool net zei, het is een onwijs leuk spel, maar het wordt heel erg snel saai. En als het na die "gratis" maand alweer saai geworden is, wat moet je dan met je cdtje van 50 euro? Je kan niet offline spelen, dus onderzetter van maken? Dure grap.
the planetside CD krijg ik over een paardagen opgestuurt via gcshop.nl (aanrader) maar nu zoek ik een Gamecard of iemand die voor me wilt betalen (ik betaal vooruit via giro) mjah, maar is er een online winkel die gamecards verkoopt in europa?

//edit btw HIER is Planetside 42 euro!

[ Voor 7% gewijzigd door ADMK op 04-08-2003 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Ik moet jullie bekennen dat ik het na de release eind mei toch wel zes weken heel intensief heb gespeeld. Toen ben ik er een weekje of twee/drie even een beetje minder tijd in gaan steken maar ben er onlangs weer ingedoken. Ik had een abonnement voor drie maanden genomen en mag dus nog tot eind september spelen. Als het zo doorgaat moet ik zelfs dan weer verlengen :)

Aan de ene kant ben ik het er wel mee eens dat wat meer diversiteit het spel goed zou doen, maar die kun je voor een groot deel zelf creeeren door flink te cyclen door allerlei certifications. Daarnaast blijft het absoluut een stuk leuker als je in een leuke outfit zit met mensen die je steeds beter leert kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len

Len

Leeg

ADMK schreef op 04 August 2003 @ 23:47:
[...]

the planetside CD krijg ik over een paardagen opgestuurt via gcshop.nl (aanrader) maar nu zoek ik een Gamecard of iemand die voor me wilt betalen (ik betaal vooruit via giro) mjah, maar is er een online winkel die gamecards verkoopt in europa?

//edit btw HIER is Planetside 42 euro!
Als je dit topic helemaal had gelezen had je kunnen weten dat er geen gamecards zijn in europa, en dat er ook geen gamecards komen hier.

Neem een Credit Card.....

Free Tibet

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste