leoaq.fm // Jeune Loop
zelfde "probleem" hier, heb er inmiddels wat op gevonden:leokennis schreef op 08 december 2003 @ 22:00:
ff een vraagje: als ik mijn ipod in m'n zak heb en ,'n mx-500'en in m'n oren heb ik het probleem dat de dopjes gaan 'trekken', de kabel wordt op een of andere manier naar beneden gerukt en dus de dopjes ook. Dit voelt vrij k*t aan je oren. Zijn er klemmetje oid om ze aan je kraag vast te klemmen of moet ik dit maar verdragen??
Neem een schoudertas, en klem het snoertje daartussen... Works fine here.
Ill keep you informed!
Ik heb ook die Mx-500 wat een k*t doppen, ze doen pijn in mijn oren, miskoop dus!Dj_Tjebbe schreef op 10 december 2003 @ 11:20:
Hmmmmm nieuw probleempje ontdekt met mijn sennheiser mx-500's.. Volgens mij is de linker opgeblazen *grijns*. Ontdekte het toen ik me iRiver 390t voluit had staan met een lekker dance nummertje -- *plop-krak-plop*. Vanmiddag is ff kijken wat de winkel daarover te zeggen heeft.
Ill keep you informed!
Als m'n Ipod ook deze week binnekomt ben ik helemaal blij
Ik breng nog wel verslag uit van de geluidskwaliteit als m'n podje er is
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
-is de bas beter?
-hoor je meer of minder van de omgeving?
-enz.
leoaq.fm // Jeune Loop
Die kabels is inderdaad gewoon ff wennen, ik heb de vorige versie ervan, waren ook erg mooi.Phobos schreef op 07 december 2003 @ 20:12:
[...]
ik heb deze oordopjes; ze hebben lekker geluid en goede bas. Alleen dit:
[...]
Dit vind ik persoon erg jammer, dit is behoorlijk irritant. Waar de 2 oordopjes "uit-elkaar" gaan (dus van 1 snoer naar de 2 kanten) is dus niet even lang. Ik denk dat je daar eigenlijk aan moet "wennen". Ook de rubbere dingetjes hadden ze vast mogen lijmen, want daar is er al eentje vanaf. Nou zit het speakertje los in het omhuseltje. aar verder zijn het top oortjes.
Ik had ze trouwens voor 15 euro bij de IT'S (veldhoven)
Maar waar ik dus echt helemaal niks van snap: dat de lijm het nog steeds begeeft: bij de versie die ik had liet de lijm ook al los. Dus **** Philips, leer eens luisteren naar je consumenten.
Verder niks dan lof voor de dopjes, echt geweldig geluid na goed inspelen.
Life is not about specs, it is about joy!
En wat bedoel je met goed inspelen?bartvl schreef op 10 december 2003 @ 20:46:
[...]
Die kabels is inderdaad gewoon ff wennen, ik heb de vorige versie ervan, waren ook erg mooi.
Maar waar ik dus echt helemaal niks van snap: dat de lijm het nog steeds begeeft: bij de versie die ik had liet de lijm ook al los. Dus **** Philips, leer eens luisteren naar je consumenten.
Verder niks dan lof voor de dopjes, echt geweldig geluid na goed inspelen.
Een keer dag en nacht laten draaien op vol volume of zo.
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
Verwijderd
Niet op vol volume, maar op iets hoger volume dan je normale luistervolume en een uurtje of 50. Liefst muziek met veel bass erin.Brickman schreef op 10 december 2003 @ 21:47:
[...]
En wat bedoel je met goed inspelen?
Een keer dag en nacht laten draaien op vol volume of zo.![]()
Maar je kan ze natuurlijk ook gewoon gaan gebruiken. Inspelen gebeurt dan vanzelf, alleen langzamer.
leoaq.fm // Jeune Loop
Als je met zon ding op de fiets zit blaast de wind volgens mij als een gek tussen de koptelefoon (die dingen zijn vrij plat) en je oor door...., maar goed dat heb ik nog nooit geprobeerd.
Vraagje, met die in-ear dingen zoals de Sony EX-serie, heb je dan geen last van dat je helemaal NIKS meer hoort? Ambulance, toeter, door rood rijdende aso die je fietsie wil rammen?
Voordeel is wel dat je bron veel zachter kan om het toch goed te horen. En het geluid is natuurlijk supergoed
-Bass is even goed als Sennheiser MX 500
-Wat meer detail in de muziek
-Links/rechts veranderingen in de muziek hoor je minder goed (ik bedoel het effect 'trein rijdt je linkeroor binnen en komt je rechteroor weer uitrijden
-De wind hoor je minder. Dit komt denk ik omdat ze wat groter en boller zijn, waardoor de wind erlangs loopt ofzo
-Omgeving hoor je wat beter
-De omgeving hoort jou ook wat beter
-Als je een bril hebt (ik
Verder geen al te hoge kraag, dan zit ie klem/gaat ie schuiven. Ook niet mee tegen een leuning gaan zitten; zelfde effect.
Nu nog een mooie vinden voor weinig geld. Tips?
leoaq.fm // Jeune Loop
ze klinken perfect met mijn muziek (Hardcore/Hard Techno) lekkere diepe bass en verdere geluid is ook zeer goed.
et is alleen wennen dat je echt bijna niets meer hoort van de omgeving om je heen, en dat sommige mensen nu me wel aantikken van kannie zachter wat ik met me ouwe doppies niet had. maargoed ik moet dus nog even zoeken wat een goed volume is.
speel ze nog wel iets harder, om ze dan wat in te laten spelen.
maar een echte aanrader voor mensen die dopjes zoeken en ook bereid zijn er iets voor te besteden
Ik geloof graag dat deze dingen nog beter geluid geven dan mijn cresyn's. Ookal ben ik audiofiel geworden, mijn leven is het toch niet waardda_rippah schreef op 11 december 2003 @ 18:31:
Ja, daar heb je last van ja... je kunt ook geen normaal gesprek met iemand voeren als je die dingen in hebt. Maar goed, ik let gewoon extra goed op op de fiets en 't is niet m'n gewoonte om muziek te luisteren terwijl ik met iemand in gesprek ben
Voordeel is wel dat je bron veel zachter kan om het toch goed te horen. En het geluid is natuurlijk supergoed
Als ik geluk heb kan ik ze morgen gaan halen (waren niet in de winkel aanwezig) en dan direct laten inspelen.Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 10:20:
[...]
Niet op vol volume, maar op iets hoger volume dan je normale luistervolume en een uurtje of 50. Liefst muziek met veel bass erin.
Maar je kan ze natuurlijk ook gewoon gaan gebruiken. Inspelen gebeurt dan vanzelf, alleen langzamer.
Morge breng ik verder verslag uit.
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
Hoe kan dat nou? Ik dacht dat die in-earcanal doppen juist het omgevingsgeluid uitsluiten en de muziek juist opsluiten binnen je oor. Dus anderen zouden dan juist niets moeten kunnen horen?Jaguar645 schreef op 11 december 2003 @ 21:25:
Het is alleen wennen dat je echt bijna niets meer hoort van de omgeving om je heen, en dat sommige mensen nu me wel aantikken van kannie zachter wat ik met me ouwe doppies niet had. maargoed ik moet dus nog even zoeken wat een goed volume is.
als ik naar me hardcore luister sla ik nog wel eens door en blijf em omhoog schroeven, heb ik zelf geen problemen mee echter de mensen om mee heen vinden dat dus nietJazzySOB schreef op 11 december 2003 @ 23:34:
[...]
Hoe kan dat nou? Ik dacht dat die in-earcanal doppen juist het omgevingsgeluid uitsluiten en de muziek juist opsluiten binnen je oor. Dus anderen zouden dan juist niets moeten kunnen horen?
Ik vraag me altijd of hoe iemand dat volhoudt. Mijn mx500 kan ik pas horen een cm of 5 van mijn oor, en dan staan ze hard...
Ik ben trouwens al een jaar of 3 fan van de mx500, alleen jammer dat ze op een gegeven dicht gaan zitten... en dat de volume regeling gaat kraken (die zou er van mij best af mogen).
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Nooit gedacht aan de mx400 dan ?? das dezelfde maar oznder volumeregeling...deepbass909 schreef op 12 december 2003 @ 10:02:
Ik ben trouwens al een jaar of 3 fan van de mx500, alleen jammer dat ze op een gegeven dicht gaan zitten... en dat de volume regeling gaat kraken (die zou er van mij best af mogen).
Deze plek is te koop.
Het frequentiebereik van MX500 was dacht ik nog een tikkie groter dan dat van de MX400.KeeZ schreef op 12 december 2003 @ 12:04:
[...]
Nooit gedacht aan de mx400 dan ?? das dezelfde maar oznder volumeregeling...
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Grappig dat je dat zegt. Laatst in de auto liet ik hem het verschil horen met mijn koptelefoon (die zijn in-ear) en die van hem (die zijn open-head ofzo, van die 10 euro sony doppies). Toen hij zijn eigen inhad hoorde ik de muziek ook, en toen hij mijne inhad hoorde ik geen muziek. En dat terwijl het volume hetzelfde bleef.deepbass909 schreef op 12 december 2003 @ 10:02:
moet je eens in een tram/bus/trein gaan zitten. Geheid dat je wel ergens een koptelefoon hoort, en het zijn bijna altijd in-ear dopjes...
Ik vraag me altijd of hoe iemand dat volhoudt. Mijn mx500 kan ik pas horen een cm of 5 van mijn oor, en dan staan ze hard...
[ Voor 5% gewijzigd door BackSlash op 12-12-2003 12:57 ]
iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 64GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Na 3 min. testen kan ik zeggen:
-zitten comfortabel (nepleer; beter dan hard plastic..)
-klinken goed maar wel wat 'gedrukt', hoge tonen komen minder goed uit dan bij bijv. mx500
-kostte €19,90. Beter dan 35 euro voor een sony in felblauw
[ Voor 9% gewijzigd door sjaakaq op 12-12-2003 20:02 ]
leoaq.fm // Jeune Loop
Waar zijn ze tekoop?!
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Je mist niks aan die PMX-60 hoor. Ik gebruik de oude nekbeugel-hoofdtelefoon van mijn ex- NEX-II mp3speler, en wilde wat beters kopen en kocht een PMX-60. Bleek daar helemaal geen bas in te zitten en bovendien zitten de oorschelpen niet goed tegen je oren aan (wat waarschijnlijk mede oorzaak is van weinig bas) wat bovendien ook een erg "los" gevoel geeft.
Na een tijdje luisteren was ik het zat en zette mijn oude NEX-II hoofdtelefoon weer op die toch echt stukken beter klinkt en ook lekkerder zit. Ik kon gelukkig de PMX-60 terugbrengen en wilde daar voor in de plaats een Sony MDR-EX71SL's kopen welke de winkel echter niet konden (wilden?) leveren en kreeg dus mijn geld terug. Maar omdat ik voorlopig nog geniet van de oude witte NEX-II nekbeugelhoofdtelefoon, wacht ik nog even met aankoop van een nieuwe. Maar mijn voorkeur zou denk ik toch uitgaan naar de Sony MDR-EX71SL vanwege de vele goede ervaringen op laagweergavegebied of een andere nekbeugelhoofdtelefoon die voller klinkt dan mijn huidige NEX-II exemplaar

Of voor de PMX 60....
leoaq.fm // Jeune Loop
mmm .. waar heb je die gekocht?leokennis schreef op 12 december 2003 @ 20:01:
Heb net de JVC HA-B15-SL gekocht:
[afbeelding]
Na 3 min. testen kan ik zeggen:
-zitten comfortabel (nepleer; beter dan hard plastic..)
-klinken goed maar wel wat 'gedrukt', hoge tonen komen minder goed uit dan bij bijv. mx500
-kostte €19,90. Beter dan 35 euro voor een sony in felblauwen een Sennheiser PMX-60 die ze pas na een maand konden leveren en die 45 euro zou gaan kosten...
Leo
leoaq.fm // Jeune Loop
Maar ik blijf zoeken
De Sony Streetstyle zaten wel goed op je oren, alleen hebben die gewoon brakke drivers
leoaq.fm // Jeune Loop
Woensdag krijg ik ze.
[ Voor 20% gewijzigd door sjaakaq op 13-12-2003 18:47 ]
leoaq.fm // Jeune Loop
hier komt tog egt wel beter geluid uit. ik ben zelf nog op zoek naar iets fatsoenlijks ....
This is the Way.
-Veels te groot om mee naar school te fietsen
-Te kostbaar om mee door de regen te gaan
leoaq.fm // Jeune Loop
Maar hier hebben we het over een heel andere prijsklasse en begint het een beetje offtopic te raken.
Maar idd, een echte 'grote' hoofdtelefoon is wat te veel van het goede
leoaq.fm // Jeune Loop
leokennis schreef op 13 december 2003 @ 22:21:
mwoa van mij mag dit het 'hoofdtelefoon topic' worden.
Maar idd, een echte 'grote' hoofdtelefoon is wat te veel van het goede
[ Voor 12% gewijzigd door da_rippah op 13-12-2003 23:00 ]
1-beter 1 topic over earbuds en headphones in 1 dan 2 losse topics over een relatief klein onderwerp
2-ik bedoel: een grote headphone aansluiten op een portable apparaat (en dan helemaal naar school) is wat teveel van het goede. Als je thuis wilt genieten van muziek uit een normaal hifi systeem, dan is zo'n hoofdtelefoon zeker wel de moeite waard!
leoaq.fm // Jeune Loop
ik bedoel wat is teveel van het goede dan? de grootte? dat zou mij iig niet boeien maar goed ik wil dan ook mee kwaliteit.
wat is dan egt anders aan oordoppies dan aan hoofdtelefoons?Ja, daar heb je zeker gelijk in, maar dit is het *gadget*-forum.... Oordopjes versta ik nog wel onder een gadget, een complete koptelefoon zou ik echter geen gadget meer kunnen noemen. Niet door zijn prijs, en niet door de manier waarop je hem gebruikt..
mag jij mij dat eens haarfijn uitleggen.
This is the Way.
Sennheiser HD 212 ProKijoki schreef op 14 december 2003 @ 22:03:
Eh kan iemand me dan plz alleen zeggen welke oordopjes/koptelefoon goed is voor gamen? En waar de geluid voor anderen niet echt te horen is en dus alleen voor mij
Beyerdynamic DT 231
Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?
Hmm tnx dat wordt ff sparen, heb geen geld en geen werk
ow ik vind de sennheiser pmx 60 echtJazzySOB schreef op 12 december 2003 @ 22:52:
[...]
Je mist niks aan die PMX-60 hoor. Ik gebruik de oude nekbeugel-hoofdtelefoon van mijn ex- NEX-II mp3speler, en wilde wat beters kopen en kocht een PMX-60. Bleek daar helemaal geen bas in te zitten en bovendien zitten de oorschelpen niet goed tegen je oren aan (wat waarschijnlijk mede oorzaak is van weinig bas) wat bovendien ook een erg "los" gevoel geeft.
Na een tijdje luisteren was ik het zat en zette mijn oude NEX-II hoofdtelefoon weer op die toch echt stukken beter klinkt en ook lekkerder zit. Ik kon gelukkig de PMX-60 terugbrengen en wilde daar voor in de plaats een Sony MDR-EX71SL's kopen welke de winkel echter niet konden (wilden?) leveren en kreeg dus mijn geld terug. Maar omdat ik voorlopig nog geniet van de oude witte NEX-II nekbeugelhoofdtelefoon, wacht ik nog even met aankoop van een nieuwe. Maar mijn voorkeur zou denk ik toch uitgaan naar de Sony MDR-EX71SL vanwege de vele goede ervaringen op laagweergavegebied of een andere nekbeugelhoofdtelefoon die voller klinkt dan mijn huidige NEX-II exemplaar
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Verwijderd
Ik had ze gekocht voor m'n ipod omdat ik van alle kanten hoorde dat de meegeleverde oordopjes vrij slecht waren. Maar als ik deze vergelijk met de ex71 zijn ze veel beter. Er zit gewoon veel meer diepte in.
Ik heb ze van alle kanten geprobeerd in m'n oor te douwen, maar het wordt er niet beter op. Waarschijnlijk heb ik gewoon de verkeerde oren hiervoor.
Heeft iemand ervaring met de oordopjes van de ipod en weet iemand hier misschien een goede vervanging voor? Misschien de mx400, of klinkt deze hetzelfde?
Verwijderd
Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?
-Butsts die JVC's sowieso van alle kanten 3x
-Bass is een stuk beter dan bij de MX 500's
-Pasvorm is goed, niet geweldig
leoaq.fm // Jeune Loop
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
- Ze klinken goed, maar niet echt beter dan mijn oude dopjes van 27 euro. Hiervoor had ik de Sony MDR ED228 (zie plaatje) en die bevielen mij ook altijd al prima. Heb alleen nu deze gekocht omdat ie overleden was. Daarentegen zien de EX71's er wel mooier uit
- Volgens mij kan je net zo goed de EX51's kopen want volgens mij klinken die exact hetzelfde, de EX71's hebben alleen een hoger 'patser' gehalte vanwege z'n prijs en uiterlijk.
- Als je ze indoet wordt je echt helemaal van de buitenwereld afgesloten. Dit is in het begin zeker wennen en ik zou ze daarom niet opdoen in het verkeer. Het klinkt een beetje alsof je onder water zit, zo'n effect heeft het.
Als ik met deze kennis nu weer voor de keuze stond om oordopjes te kopen zou ik waarschijnlijk voor de EX51 gaan.
iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 64GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB
Dan heb je er zeker weten geen geschikte oren voorIk had ze gekocht voor m'n ipod omdat ik van alle kanten hoorde dat de meegeleverde oordopjes vrij slecht waren. Maar als ik deze vergelijk met de ex71 zijn ze veel beter. Er zit gewoon veel meer diepte in.
Geluid is fantastisch als ze goed zitten. Zal niet zeggen dat ze beter zijn dan een Logitech Z680 5.1 set
Verwijderd
Veel sound, vallen niet uit, en ge kunt gewoon sporten or doen wat ge wilt doen he.
Maar voor achter uwe pc dan neem maar een sennheiser of ene echte marantz. Niets boven dat.
Waar heb je ze gekocht?arjan.w schreef op 18 december 2003 @ 10:12:
Voor mensen die overwegen de Sony EX71's aan te schaffen de volgende suggestie. Kijk eens op www.shure.com en dan onder products naar de E2. Idee is hetzelfde maar ze worden geleverd met schuimpjes (je krijgt er ook van die rubber dopjes bij, net als bij Sony). Echter die schuimpjes isoleren veel beter, wat het geluid ten goede komt. Ik heb ze zelf laats aangeschaft om te gebruiken met een IRiver iHp 120. Ze laten zich goed aansturen en zijn ontzettend licht. Overigens je geldbuidel wordt er ook wat lichter van
Is de MX400 kwa (of: qua) bas een beetje te vergelijken met die philips dingen met van die tuutjes eraan?-BliXXX- schreef op 13 december 2003 @ 19:38:
Ik heb ook de MX400, lekker goedkoop maar super kwaliteit!
Want die is bij mij namelijk kapot, en heb net vanmiddag nieuwe dingen van philips (he260) gekocht, op aanraden van de verkoper... ZIJN BAGGER!!!!!
Dus die ga ik morgen toch maar eens proberen te ruilen...
En dan probeer ik toch de MX400 of 500 maar (of is de 300 ook wel aardig?)
prijzen:
300 €9,00
400 €12,95
500 €17,00
wat denken jullie ervan?
(nee, die philips doe ik niet meer, gaan gewoon niet lang genoeg mee... (zie paar posts geleden))
zijn deze echt goed?Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 21:10:
Sennheiser mx500 ?
en gaan ze lang mee???
en ja, ze zijn wel goed, in de prijsklasse zijn ze gewoon de allerbeste. Alleen moet je eigenlijk ff kijken of ze in je oren passen (bij mij geen probleem), maar ik hoor van veel mensen dat ze ze niet fijn vinden zitten/dat ze uit hun oren vallen enzo...
als ze goed passen heb je een stel goeie oordopjes hoor
[ Voor 54% gewijzigd door da_rippah op 23-12-2003 22:18 ]
Dus niet:da_rippah schreef op 23 december 2003 @ 22:16:
't enige verschil tussen de 400 en de 500 is dat de 500 een apart volumeschuifje in het snoertje heeft en de 400 niet. ik zou voor de 400 gaan.
MX500
Frequency response (+/- 3 dB): 18 to 22,000 Hz
MX400
Frequency response (+/- 3 dB): 18 to 20,000 Hz
Frequentie bereik van de MX500 is dus groter dan dat van de MX400.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Gewoon halverwege doorknippen en de plug op het uiteinde aansluiten (of de 'originele plug' losmaken, of je koopt er een voor 2 euro oid).
Werkt schitterend!
O btw, je kan ook een halve meter er tussenuit knippen en de 2 uiteinden in elkaar draaien en er een stukkie tape omheen doen, werkt ook!
leoaq.fm // Jeune Loop
- Koss in-ear dopjes
- Sony EX-serie (51 en 71)
- Alle Cresyn oordopjes (op de 2 goedkoopste types na)
Sony is een iets duurder alternatief en Cresyn is lastig te verkrijgen, maar zelfs Koss is gewoon in de winkel te koop voor een normale prijs. Oordopjes zijn meestal de bottle-neck kwa geluidskwaliteit op je portable audio systeem, daar moet je dan dus ook niet op bezuinigen!
Lekkere referentie, een PC speaker setje... hoe duur ookCochrane schreef op 18 december 2003 @ 23:53:
Zal niet zeggen dat ze beter zijn dan een Logitech Z680 5.1 set
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Bij Peter Verspuy (Barendrecht/Rotterdam), maar Feedback heeft ze ook.
Het is zeker geen slecht geluid en erg slecht zitten ze niet, maar om er nou echt mee hoog van de toren te blazen... nou nee...
Die philips die ik eerst had (SBC555 ofzo...) die zijn goeikeuper, en kwa geluid toch wel wat beter hoor. (bas mag ietsje minder) Alleen de duurzaamheid is wat (veel ) minder.
Ik hoop dat ik wat dat betreft beter zit bij de sennheiser
Verwijderd
De volgende modellen zijn uitgebracht:
DTX 10
Transducer type Dynamic, open
Frequency range 15 - 20,000 Hz
Sensitivity 113 dB
Impedance 32 Ω
Maximum power input 60 mW
Cable length 1.2 m
Connector 3.5 mm stereo jack plug

DTX 20
Transducer type Dynamic, open
Frequency range 12 - 22,000 Hz
Sensitivity 116 dB
Impedance 32 Ω
Maximum power input 50 mW
Cable length 1.2 m
Connector 3.5 mm stereo jack plug
Als je ze hebt: post je bevindingen! ben benieuwd
Verwijderd
Bij mp3cdspelers.nl hebben ze van de mx400/500 een korte versie. Juist bedoeld voor mensen met een afstandsbediening! Vraag ernaar !Bertuss schreef op 24 december 2003 @ 00:12:
Ik hoor in dit topic nogal veel de MX400 en 500 vallen van Sennheiser ... maar dat draad van dat ding is zo loei lang dus niet geschikt voor mensen met afstandbediening ! Ik heb bijv, de iRiver IMP550 en ik heb toch echt maar een half metertje nodig. Oftewel; wat zijn goede doppen voor MP3/cd speler mét afstandsbediening ?
Verwijderd
Ik ga aankomende zaterdag kijken voor die Beyerdynamic doppen, ik zal mijn bevindingen zeker hier posten dan. Heb al aardig wat doppen versleten, dus hopelijk kan ik er dan wat nuttigs over zeggen
Note de 'Exirion schreef op 24 december 2003 @ 11:35:
[...]
Lekkere referentie, een PC speaker setje... hoe duur ook
Verwijderd
[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2003 13:08 . Reden: Was te lui om alle andere pagina's te lezen ]
Schaadt het niet, dan baat het niet
Verwijderd
Toen ik ze voor het eerst indeed merkte ik gelijk al het grote verschil met mijn vorige set (Senheiser MX-500). De pasvorm is namelijk echt geweldig en de geluidskwaliteit is ook beter dan de MX-500 (Groter bereik>>Voller geluid, nog meer bass)
Er zitten in totaal 3 paar opzetstukjes bij (small, medium, large).
Tevens zit er een ''holder'' bij. Dit is handig om het snoer (dat best wel lang is) in te korten.
Kortom, voor degenen die mochten twijfelen: Het is absoluut een aanrader, al moet ik er wel bijzeggen dat ik niet weet hoe het met de duurzaamheid zit (ligt ook aan jezelf, als je er slordig mee omgaat, moet je er niet van opkijken als het setje na korte tijd al kapot is)
Mocht je echter twijfelen tussen de EX51 (Euro 39,95) en EX71(Euro 55)? Hier zijn wat verschillen en overeenkomsten:
- EX71 is remote capable, dus er zit een extra snoer bij om tussen de portable en de Afstandbediening te doen. De EX51 heeft deze extra niet.
- De EX71 heeft een iets ander uiterlijk (met zilver).
- Technisch zijn de EX51 en EX71 precies hetzelfde.
Kijk dus goed of je portable een afstandbediening heeft, indien dat niet zo is dan is de EX51 voldoende (scheelt ook 15 Euro)
Ik hoop dat ik wat mensen hiemee heb geholpen,
Gegroet,
Alexus
En dat verschil is genoeg om de EX71 te kopen
[ Voor 5% gewijzigd door Christiano007 op 30-12-2003 21:00 . Reden: |:( ]
Ter land, ter zee en in de kroeg
Bij sommige hardcore nummers begint het soms voor mijn gevoel in mijn oor te jeuken zo'n lekkere lage frequentie.
I realy love them
Dit topic is gesloten.
![]()